Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:16

SkyStreaker

Move on up!

weet iemand een leuke streamapp waarmee ik digitally imported kan luisteren? Teveel zijn crippleware....

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:16

SkyStreaker

Move on up!

*zucht* Niemand?

[ Voor 43% gewijzigd door SkyStreaker op 04-03-2010 21:37 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emilionl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-07-2023
weet iemand hoe je skype op dit toestel kan zetten(wm6.5)
de site van skype zegt dat het niet mogelijk is, hebben jullie daar andere ideeen over?
verder snap ik niet waarom ik geen verzenden/ontvangen kan doen bij microsoft outlook mail, terwijl ik toch verbinding heb, alles is zwart/klikbaar. verzenden ontvangen niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-03-2021
Weten jullie nog leuke/handige apps voor de snap? Ik kan er niet veel vinden.. Wat draaien jullie zoal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
  • Laatst online: 12-03-2021
wat een dood topic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

staffordniko schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 13:11:
Weten jullie nog leuke/handige apps voor de snap? Ik kan er niet veel vinden.. Wat draaien jullie zoal?
ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomx
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-08 14:10
Om het topic beetje levend te houden: Paar handige apps/games die ik draai op de Snap: Skype (werkt volledig), Facebook, Bejeweled en Youtube. En dat alles op een rom van XDA die er naar mijn mening echt stukken beter uit ziet dan winmo 6.5 standard:
Afbeeldingslocatie: http://i20.photobucket.com/albums/b235/ookba/Maple100.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koening
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-08 13:13
en waar haal je die rom vandaan? en hoe installeer je dat? (is terug gaan naar de "standaard:" windows 6.5 ook mogelijk?) Want het ziet er inderdaad wel stukke mooier uit dan wat ik nu heb:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
weten jullie ook of er op de htc snap de herinnering van een sms meerdere keren af gaat?
Mijn moeder heeft hem sinds donderdag, en we kunnen het niet vinden in de handleiding, google geeft ook geen resultaten. En nog even een vraag; Vinden jullie ook het omslachtig om een nieuw smsje te maken ? als je iemand beantwoord kun je meteen via het envelopje of een snelkeuzeknop, maar om eerst naar sms of email dan in het menu en dan nieuw in te toetsen ?
Of is er nog een optie ?

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-08 20:25
Gewoon via de contactpersoon's visitekaartje is het snelste. Dus via de toetsen de naam van de persoon tikken, en dan kiezen voor bericht verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
dank je, was ik nog niet opgekomen *blondtd* haha.
maar er valt nergens in te stellen dat het sms geluidje vaker gaat dan 1 keer. want als je hem in je tas hebt, heb er niet veel aan dat het lampje brandt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier die ook problemen heeft met exchange mail met een Hi abonnement?

edit: instellingen (nu goed) gewijzigd... :Y

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2010 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChaserBoZ_
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 18:10
Ik heb nu een TyTnII met Tom Tom erop, maar het toestel is min of meer overleden.
Kan ik die TomTom ook draaien op de Snap ?

'Maar het heeft altijd zo gewerkt . . . . . . '

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

De Snap heeft geen touch-screen dus TomTom is erg lastig.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:54

sapphire

Die-hard pruts0r

Ik word hier een beetje gek van mijn Snap. Ik heb hem nu bijna een week maar de wekker functie werkt gewoon totaal niet.
daarom ben ik opzoek gegaan naar wekker apps maar geen enkele die ik tot nu toe heb kunnen vinden werkt. Spoonalarm en G-Alarm werken niet en geven een foutmelding bij het openen van het programma. Als dit zo doorgaat koop ik wel een losse wekker bij de hema ofzo want dit is ronduit waardeloos !

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntoDevel
  • Laatst online: 29-06 12:20
sapphire schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 19:18:
Ik word hier een beetje gek van mijn Snap. Ik heb hem nu bijna een week maar de wekker functie werkt gewoon totaal niet.
daarom ben ik opzoek gegaan naar wekker apps maar geen enkele die ik tot nu toe heb kunnen vinden werkt. Spoonalarm en G-Alarm werken niet en geven een foutmelding bij het openen van het programma. Als dit zo doorgaat koop ik wel een losse wekker bij de hema ofzo want dit is ronduit waardeloos !
Wat werkt er niet aan dan? Heb nog nooit problemen gehad met de wekker van mn Snap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emilionl
sapphire schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 19:18:
het is wel de bedoeling dat je op eenmalig of alleen in het weekend aankruist. ook is het de bedoeling dat daarna op gereed drukt, en niet snel wegklikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonathan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-08 16:37
Hey tweakers!

Zal ik de HTC snap kopen of de samsung omniaPRO(b7330)
Heeft iemand er ervaring mee?

Omnia is qua camera beter
Snap heeft die trackball en dat wil ik ook wel eens proberen
Maar ik wil graag weten welke toch het beste/fijnste/beste support. is/heeft

MVG Yonathan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

PWA

yonathan schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 20:18:
Hey tweakers!

MVG Yonathan
Samsung heeft een groter scherm, lees vierkant. Verder is de Samsung ook lichter. Ik heb de Snap en ik zou nu voor de Samsung gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntoDevel
yonathan schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 20:18:
Hey tweakers!

MVG Yonathan
De Snap is wat mij betreft een prima keuze, maar toch mis ik wel af en toe wat dingen qua functionaliteit, stabiliteit en snelheid. Ik weet daarom niet of mijn bijdrage zal helpen om een keuze te maken, maar wil het je toch mee in overweging geven.

Met dezelfde prijs op het oog zou ik overwegen om voor bijvoorbeeld de Sony Ericsson Xperia X10 Mini Pro te gaan omdat deze naast een querty toetsenbord ook een touch screen heeft en daarnaast denk ik dat Android qua prestaties beter zal bevallen dan Windows Mobile Standard. Een andere optie zou de Blackberry kunnen zijn. Wanneer je meer geld te besteden hebt, is het het overwegen waard om voor de HTC HD2 of de HTC Desire te gaan, overigens hebben deze twee geen fysiek toetsenbord. Succes met het maken van een keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonathan
IntoDevel schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 23:57:
[...]

De Snap is wat mij betreft een prima keuze, maar toch mis ik wel af en toe wat dingen qua functionaliteit, stabiliteit en snelheid. Ik weet daarom niet of mijn bijdrage zal helpen om een keuze te maken, maar wil het je toch mee in overweging geven.

Met dezelfde prijs op het oog zou ik overwegen om voor bijvoorbeeld de Sony Ericsson Xperia X10 Mini Pro te gaan omdat deze naast een querty toetsenbord ook een touch screen heeft en daarnaast denk ik dat Android qua prestaties beter zal bevallen dan Windows Mobile Standard. Een andere optie zou de Blackberry kunnen zijn. Wanneer je meer geld te besteden hebt, is het het overwegen waard om voor de HTC HD2 of de HTC Desire te gaan, overigens hebben deze twee geen fysiek toetsenbord. Succes met het maken van een keuze.
Hartstikke bedankt!
Maar wat bedoelt u precies van dat u functionaliteit en stabiliteit mist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonathan
PWA schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 20:23:
[...]

Samsung heeft een groter scherm, lees vierkant. Verder is de Samsung ook lichter. Ik heb de Snap en ik zou nu voor de Samsung gaan.
Hartstikke bedankt voor je reactie!
Maar zou u ook enigzins weten welke sterker/steviger is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emilionl
yonathan schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 07:28:
[...]

Hartstikke bedankt!
Maar wat bedoelt u precies van dat u functionaliteit en stabiliteit mist?
ik weet wel dat ik windows mobile prettig vind werken,

vooral door de pdf reader
msn messenger
en microsoft office mobile
internet explorer

de stabiliteit van IE laat misschien wat te wensen over, maar al deze opties maken het voor mij het geld waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:54

sapphire

Die-hard pruts0r

emilionl schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 14:27:
[...]

het is wel de bedoeling dat je op eenmalig of alleen in het weekend aankruist. ook is het de bedoeling dat daarna op gereed drukt, en niet snel wegklikt.
Hij gaat wel af, 2 seconden geluid en dan alleen de melding. daar slaap ik dus gewoon doorheen.
Ondertussen G-Alarm, Spoonaarm en nog een rits geprobeerd maar dan krijg ik foutmeldingen :(
Ik gebruik nu al bijna een week CT Alarmclock, bevalt goed en doet tenminste wat het moet doen !

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emilionl
sapphire schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 13:13:
[...]

Hij gaat wel af, 2 seconden geluid en dan alleen de melding. daar slaap ik dus gewoon doorheen.
Ondertussen G-Alarm, Spoonaarm en nog een rits geprobeerd maar dan krijg ik foutmeldingen :(
Ik gebruik nu al bijna een week CT Alarmclock, bevalt goed en doet tenminste wat het moet doen !
je kan instellen wat voor geluid je wilt, hoe vaak deze herhaalt moet worden etc.

skype heb ik gedownload voor die van een htc touch pro 2 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renate1970
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 22:44

Renate1970

Lef is Leven

Zo pas een nieuwe HTC Snap gekocht (weet hij is er al een jaartje maar zocht een toestel met een qwerty en niet overdreven duur). Tot nu toe bevalt hij prima en doet hij het zoals het hoort. Een vraag aan jullie weten jullie misschien een programmaatje voor usenet op de htc snap?

Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard1074
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-09 17:39
Ik zoek een telefoon met outlook sync mogelijkheden. Ik heb het gevoel dat je dan toch bij windows mobile moet zijn. (activesync)
Ik zoek eigenlijk een telefoon met echte push mail functionaliteit met de exchange server van ons bedrijf.
Klopt het dat dat alleen met windows mobile kan ? android kan dit volgens mij niet ? (alleen met gmail volgens mij)
Blackberry kan dit uiteraard wel, maar daar gaat het hier niet over...

Kortom, is de snap hiervoor aan te raden ? Ik heb nog nooit iemand gesproken die er een heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-08 20:25
Yep, twee collega's gebruiken de snap hiervoor. Ze konden niet wennen aan het touch-screen van de HD2, en kozen een compact toestel met qwerty. Nagenoeg alles met windows mobile kan synchroniseren met een exchange server.

Maar ook de nokia E71, Iphone, etc, kunnen met een exchange server synchroniseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emilionl
office 2010 is uit voor de snap, te vinden op marketplace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntoDevel
emilionl schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 23:27:
office 2010 is uit voor de snap, te vinden op marketplace
Klopt! En het grote voordeel van 2010 ten opzichte met 2007 (die er standaard op staat) is dat je nu ook Word en Excel documenten kan maken.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste