Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:15
Werkt het anders niet door op het BACK pijltje te drukken (rechts naast de trackball zit zo'n pijltjes toets)
Meestal kun je dan wel terug naar de 'vorige' applicatie.. die gebruik ik voor TomTom.. Overigens gebruik ik TomTom Navigator 7

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xivius
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-09-2022
DonJunior schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 20:58:
Werkt het anders niet door op het BACK pijltje te drukken (rechts naast de trackball zit zo'n pijltjes toets)
Meestal kun je dan wel terug naar de 'vorige' applicatie.. die gebruik ik voor TomTom.. Overigens gebruik ik TomTom Navigator 7
Nope de applicatie is dan helemaal weg, opniew opstarten gaat ook niet. Alleen uit/aanzetten werkt ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

weet iemand hoe je de volgorde kunt wijzigen van de websites die getoond worden in het homescreen? Ik bedoel de websites die je ziet als je in je homescreen naar beneden scrollt naar het internet. Als je dan naar rechts scrollt zie je je favorieten één voor één getoond worden. Deze staan bij mij alleen net in een onhandige volgorde. Is deze volgorde aan te passen?

Gr. Iris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors81
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:14
aangezien ik wat aan het klooien ben geweest met mijn snap heb ik nu even jullie hulp nodig;

ik was bezig locaties toe te voegen voor de weatherplugin, alleen is dit een beetje mis gegaan. zou iemand misschien even een paar bestandjes kunnen kopieren vanaf zijn Snap en naar mij toe willen mailen?

het gaat om in totaal 4 bestandjes:
de eerste is: HH_0409_WeatherCities en dan volgen er nog 3! heb ze alle 4 nodig!
ze staan in de map windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 20:41:
Weten jullie toevallig wat het verschil tussen de Snap S520, S521 en S522 is?
dit zou ik graag ook willen weten, heb namelijk ook interesse in dit toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft iemand tomtom draaien op de snap, zo ja welke versie en werkt het goed.

Verwijderd

Hallo,

ik heb een vraagje. Ik ga binnenkort naar het buitenland. Nu zou het heel fijn zijn als mijn telefoon zodra ik over de grens ga geen internetverbrinding (of verbinding met mijn exchange server) meer maakt.

Is er een manier om dit automatisch in te stellen?

Gr. Iris

• FireFly3k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 20:01
Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 13:56:
Hallo,

ik heb een vraagje. Ik ga binnenkort naar het buitenland. Nu zou het heel fijn zijn als mijn telefoon zodra ik over de grens ga geen internetverbrinding (of verbinding met mijn exchange server) meer maakt.

Is er een manier om dit automatisch in te stellen?

Gr. Iris
Volgens mij kan je dat doen door in de Comm Manager Gegevensverbinding uit te schakelen.

Heeft er iemand al een programma gevonden om foto's te geotaggen? Ik ben nu bezig om zelf wat te maken maar het is niet echt leuk werk om een jpeg door te zoeken en dan ook nog GPS data weg te schrijven straks :'(

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
@FireFly3k: Ik denk dat je die vraag over het geotaggen het beste in een algemeen Windows Mobile Board kunt stellen.. denk niet dat er hier in het HTC Snap board veel mensen komen kijken..

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors81
FireFly3k schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 20:30:
[...]

Volgens mij kan je dat doen door in de Comm Manager Gegevensverbinding uit te schakelen.

Heeft er iemand al een programma gevonden om foto's te geotaggen? Ik ben nu bezig om zelf wat te maken maar het is niet echt leuk werk om een jpeg door te zoeken en dan ook nog GPS data weg te schrijven straks :'(
denk niet dat dat een oplossing is, als je namelijk in het buitenland toch even wil internetten of je prive-mail wil bekijken, heb je de gegevenverbinding weer nodig. Zodra je hem weer aanzetten zal hij ook weer automatisch synchen met je bedrijfsmail. Waarschijnlijk kun je in de accouninstellingen wel aangeven dat je hem handmatig wil synchroniseren, staat nu waarschijnlijk op automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraveDigger
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-09 11:03
*weg*, zie Nodata Error

[ Voor 88% gewijzigd door RoD op 15-08-2009 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjors81 schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 09:14:
[...]

denk niet dat dat een oplossing is, als je namelijk in het buitenland toch even wil internetten of je prive-mail wil bekijken, heb je de gegevenverbinding weer nodig. Zodra je hem weer aanzetten zal hij ook weer automatisch synchen met je bedrijfsmail. Waarschijnlijk kun je in de accouninstellingen wel aangeven dat je hem handmatig wil synchroniseren, staat nu waarschijnlijk op automatisch.
Hoi Sjors81 en FireFly3k,

Bedantk voor jullie reacties.

Opzich wil ik in het buitenland helemaal geen internet gebruiken, ook niet mijn privemail even ophalen. Waar ik wel een beetje bang voor ben is dat er programma's zijn die automatisch verbinding gaan maken met het internet zonder dat ik dat weet.

Nu had ik het volgende bedacht:
1. De mail (privemail met pop3 en werkmail met exchange) op "Handmatig" zetten.
2. Bij de weersvooruitzichten het vinkje "Weergegevens automatisch downloaden" uitzetten.
3. In de comm.manager de gegevensverbinding uitzetten.
4. Internet en google maps niet opstarten op vakantie.

Zijn er dan nog programma's die evt op de achtergrond automatisch verbinding willen gaan maken?

Gr. Iris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors81
Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 08:22:
[...]

Hoi Sjors81 en FireFly3k,

Bedantk voor jullie reacties.

Opzich wil ik in het buitenland helemaal geen internet gebruiken, ook niet mijn privemail even ophalen. Waar ik wel een beetje bang voor ben is dat er programma's zijn die automatisch verbinding gaan maken met het internet zonder dat ik dat weet.

Nu had ik het volgende bedacht:
1. De mail (privemail met pop3 en werkmail met exchange) op "Handmatig" zetten.
2. Bij de weersvooruitzichten het vinkje "Weergegevens automatisch downloaden" uitzetten.
3. In de comm.manager de gegevensverbinding uitzetten.
4. Internet en google maps niet opstarten op vakantie.

Zijn er dan nog programma's die evt op de achtergrond automatisch verbinding willen gaan maken?

Gr. Iris
ik denk dat je dan idd alles wel gehad hebt en als je er zeker van wilt zijn kun je altijd nog de verbindinginstellingen van je provider wijzigen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Waarom niet gewoon NoData gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 12:44:
Waarom niet gewoon NoData gebruiken?
Hoi RoD,

ik zou niet weten waarom ik geen NoData zou moeten gebruiken. Ik ken het niet.

Maar ergens stoort het me wel dat je er niet eenvoudig voor kunt zorgen dat er echt geen verbinding gemaakt wordt... Tenzij mijn eerdere bericht compleet was...

Gr. Iris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjors81 schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 12:43:
[...]
ik denk dat je dan idd alles wel gehad hebt en als je er zeker van wilt zijn kun je altijd nog de verbindinginstellingen van je provider wijzigen :P
Weet je ook hoe dat moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors81
start - instellingen - verbinden - gprs - afhankelijk van je provider worden hier de instellingen weergegeven voor internet en mms. (als je hier bijvoorbeeld de naam of iets anders weghaalt, zal het niet meer werken, uiteraard van te voren in ned. even checken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
Dat kun je doen bij Instellingen, Verbindingen, GPRS. Daar staan je data verbinding bij.
Zelf heb ik hem gedelete omdat ik toch prepaid heb, omdat het leek erop dat ie soms toch de data verbinding weer opende. Maar ik heb het nooit kunnen controleren omdat ik teveel met het toestel aan het spelen was. :P

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou dat klinkt goed!

Dankje wel voor de reacties! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo heb ik het ook gedaan. Gewoon de locatie van de verbinding aanpassen in een niet bestaand iets. Werkte perfect. Kom net terug en 0 kb data verbruikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb TomTom Navigator 6 geinstalleerd op de HTC Snap. Werkt goed! Maar, weet iemand hoe je zonder touchscreen (wat het geval is bij de HTC Snap) items selecteert in TomTom?
Het scrollen met de scrolknop werkt prima bij menu selectie, maar bijv niet in het submenu 'Kaart wisselen'. Ik heb meerdere kaarten in de TomTom staan, maar ik kan niet scrollen tussen de kaarten.

Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomx
  • Laatst online: 14-08 14:10
Heb de HTC Snap ook sinds een paar dagen en ben vooralsnog wel tevreden. Het enige wat me erg tegenvalt is de geluidskwaliteit uit de normale oorluidspreker (dus niet de speaker), een gesprek klinkt bij mij namelijk ontzettend blikkerig. Dit in tegenstelling tot mijn oude HTC-toestel; de orginele HTC touch.

Is iemand anders dit ook opgevallen, is hier een instelling voor of heb ik hier een slecht exemplaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1337aldi
  • Laatst online: 08-09 10:52
Boomx schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 14:05:
Heb de HTC Snap ook sinds een paar dagen en ben vooralsnog wel tevreden. Het enige wat me erg tegenvalt is de geluidskwaliteit uit de normale oorluidspreker (dus niet de speaker), een gesprek klinkt bij mij namelijk ontzettend blikkerig. Dit in tegenstelling tot mijn oude HTC-toestel; de orginele HTC touch.

Is iemand anders dit ook opgevallen, is hier een instelling voor of heb ik hier een slecht exemplaar?
Hier nergens last van, vind hem zelfs wel goed klinken .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
Hier zelfde als 1337aldi.. gewoon goed geluid.. geen problemen?

*sowieso

Verwijderd

Weet iemand hoe ik de Ben internet instellingen in de telefoon krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samson_1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-05 22:04
hey,

heb sinds gisteren ook een htc snap. Nu vroeg ik me af hoe je avi filmpjes kan afspelen?
Volgens de site moet dit werken, maar het lukt me gewoon niet.

• Daantje20
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-08 14:41

Daantje20

Je moet leven om te leren.

@Samson_1990 Kan het zijn dat de AVI filmpjes stiekem in DivX of XviD gecodeerd zijn?

In ander nieuws:

Heeft er iemand al iets kunnen opvangen ergens over wanneer er een nieuwe ROM met Windows Mobile 6.5 komt voor de Snap?

[ Voor 54% gewijzigd door Daantje20 op 03-09-2009 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-09 13:15
Nu de prijs zakt wordt het een heel aantrekkelijk toestel.
Heeft iemand ervaring met het bellen via Skype (out naar normale nummers) op dit toestel?

a backup is a man's best friend

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:29

SkyStreaker

Move on up!

Uhm... Kan ik hier vragen om een originele rom voor de HTC Snap, ik heb een cooked rom geprobeerd, leuk en aardig, maar d'r zit nogal veel bagger tussen die ik niks aan vindt... Iemand een idee? :)

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Verwijderd

Beste mensen,

Klein probleempje, ik heb tomtom er op staan deze werkt gewoon goed. alleen na 2 min word scherm zwart, en moet je iets aanraken, dan kom je weer op HOME uit en is je applicatie van tomtom op de achtergrond. Erg irritant. Snap houd het programma niet draaiend. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
Beste MVolders,

Ik snap wat je bedoeld.. maar je moet voordat je de navigatie opstart gewoon bij je energiebeheer instellen dat het scherm wat langer aan blijft staan.
ALS het scherm dan toch nog uitgaat, druk je gewoon op het balletje.. je komt dan inderdaad in het thuis scherm maar als je op 'BACK' (de de pijl recht naast het balletje) drukt dan keert SNAP weer terug naar TomTom.. werkt bij mij in ieder geval prima zo..

*sowieso

• Loque
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-07-2023

Loque

^^^^^

Ik zit met het volgende probleem, ik krijg mijn snap niet verbonden met Active Sync via Bluetooth.

Ik heb inmiddels twee dongels geprobeerd (wel twee van die kleine, maar dat moet denk ik geen probleem zijn).

De software van deze dongels herkennen mijn snap prima (ik kan ook een wachtwoord oversturen om een verbinding te maken en mijn snap geeft ook aan met de desbetreffende pc verbonden te zijn) maar active sync slaat niet aan. Bij het zoeken met Active Sync op de Com poorten geeft hij ook geen gevonden connectie mogelijkheden.

Heeft iemand suggesties waar ik nog op zou kunnen letten?

Zou het installeren van Vista betere mogelijkheden geven (dan bedoel ik beter gebruikers gemak)?

Edit: ook niet geheel onbelangrijk om te vermelden, synchroniseren met outlook etc werkt via usb verbinding perfect.

[ Voor 8% gewijzigd door Loque op 30-09-2009 14:16 ]

I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)

• Loque

Loque

^^^^^

Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2009 @ 23:00:
Beste mensen,

Klein probleempje, ik heb tomtom er op staan deze werkt gewoon goed. alleen na 2 min word scherm zwart, en moet je iets aanraken, dan kom je weer op HOME uit en is je applicatie van tomtom op de achtergrond. Erg irritant. Snap houd het programma niet draaiend. Iemand een idee?
Welke tomtom soort heb je voor je snap? dacht dat tomtom alleen met touchscreen werkte.

I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijgt de SNAP eigenlijk de upgrade naar windows mobile 6.5 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 11:15:
Krijgt de SNAP eigenlijk de upgrade naar windows mobile 6.5 ?
Google is je beste vriend :) Maar ik zal je helpen: Ja dat lijkt er wel op! Op 6 oktober als het goed is... dus nog even geduld :)

http://www.boygeniusrepor...indows-mobile-65-upgrade/

Overigens een vraagje aan de mensen die hm nu hebben. Ik heb nu de Diamond en ik word tureluurs van dat touchscreen keyboard, je maakt zoveel fouten enzo en je voelt de toetsen niet. Hoe ervaren jullie het met de Snap? Is er hier iemand die ook eerst de Diamond of een soortgelijk toestel gehad heeft en wil vertellen wat zijn/haar ervaring met de overstap is?

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2009 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen,

Ik heb gegoogled en de manual geraadpleegd maar daar kon ik er niets (specifiek) vinden over het beginscherm (ookwel "thuis" of htc-home / htc today") Kan deze zo ingesteld worden dat je op het beginscherm alleen de agenda-afspraken ziet. Het zou voor mij fijn zijn om bijv. 2 of 3 (regels) agendaafspraken weer te geven als ik het toestel van toetsblokkering haal??

Hoor het graag van iemand.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrProper
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09-2024
iemand enig idee waar ik nieuwe behuizing kan kopen?
heb ze nog nergens gevonden
gewoon voorste gedeelte is al ok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loque

Loque

^^^^^

Kan iemand die het synchroniseren via bluetooth met outlook voor elkaar heeft mij vertellen welke bluetooth dongel hij of zij gebruikt?

Ik heb nu 2 geprobeerd (en misschien ben ik wel total noob) maar ik krijg het niet voor elkaar.

Ik wil het uitsluiten door een bluetooth dongel te kopen waarvan iemand anders zeker weet dat deze werkt.

(heb nu 2 van die ultra mini BT dongels)

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantje20

Daantje20

Waarom staat er nog geen ROM update voor de Snap of de andere op de Nederlandse site? Zou het weer iets worden dat voor ons heel laat beschikbaar komt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in het stukje op tweakers over de officiele introductie van windows 6.5 wordt de htc snap helaas niet genoemd.. zal waarschijnlijk bij een costum rom blijven! .. ookal werd er veel gespeculeerd over htc snap die zou voldoen aan de eisen om in aanmerking te komen voor os 6.5! afwachten maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:25
Laatst info avond gehad van KPN waar ook HTC een woordje deed daar werd ook de Snap behandeld en daar werd door de dame van HTC aangekondigd dat zeer binnekort(lees maand oktober) De Snap kon worden geupdate naar Windows Mobile 6.5. Ze had zelf al een demo model met 6.5 erop bij zich..

Dus ik verwacht hem wel binnekort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke goed nieuws dus! bedankt voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
Verwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 14:20:
oke goed nieuws dus! bedankt voor de info!
Reactie van HTC:
Wij verwachten dat hij tegen het einde van de maand begin volgende maand op onze Website is. Exacte release datum is niet bekend.

Met vriendelijke groet,
Europe customer support team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

tommy schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 14:55:
[...]

Reactie van HTC:
Wij verwachten dat hij tegen het einde van de maand begin volgende maand op onze Website is. Exacte release datum is niet bekend.

Met vriendelijke groet,
Europe customer support team
Mooi, kan ik weer terug naar een originele rom. Cooked is leuk, maar ik mis opties waar ik makkelijk bij kom en via Cooked het met een omweg moet.

Even tussendoor, ik moet mijn Snap om de 2 dagen al aan de oplader hangen. Is de batterij kaduuk of vreet dat ding nou gewoon zoveel?

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors81
SkyStreaker schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 17:40:
[...]

Mooi, kan ik weer terug naar een originele rom. Cooked is leuk, maar ik mis opties waar ik makkelijk bij kom en via Cooked het met een omweg moet.

Even tussendoor, ik moet mijn Snap om de 2 dagen al aan de oplader hangen. Is de batterij kaduuk of vreet dat ding nou gewoon zoveel?
Hangt er natuurlijk vanaf wat je ermee doet, maar de mijne is na 3 dagen echt leeg, bel ongeveer een 15 min. per dag, laat mijn mail iedere 5 min. checken, zit ongeveer 1 a 1,5 uur per dag op mobiel internet, voor de rest nog wat kleine dingetjes maar niet noemenswaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allen bedankt voor de info :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2009 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loque

Loque

^^^^^

Normaal ben ik niet zo van de herhalingen maar ik zit behoorlijk omhoog met dit probleem.

Kan iemand mij vertellen wat voor BT dongel ze met succes gebruiken (sync met outlook)?
Loque schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 09:35:
Kan iemand die het synchroniseren via bluetooth met outlook voor elkaar heeft mij vertellen welke bluetooth dongel hij of zij gebruikt?

Ik heb nu 2 geprobeerd (en misschien ben ik wel total noob) maar ik krijg het niet voor elkaar.

Ik wil het uitsluiten door een bluetooth dongel te kopen waarvan iemand anders zeker weet dat deze werkt.

(heb nu 2 van die ultra mini BT dongels)

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:16
Loque schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 09:00:
Normaal ben ik niet zo van de herhalingen maar ik zit behoorlijk omhoog met dit probleem.

Kan iemand mij vertellen wat voor BT dongel ze met succes gebruiken (sync met outlook)?

[...]
Welke Windows versie? Mijn ervaring is dat je eerst een BT koppeling met een com: poort moet maken, daarna aan Activesync / WMDC uit moet leggen dat 'ie die com: poort moet gebruiken en daarna in het mobiel een refresh moet doen van de aangeboden BT services en dan staat daar ineens Activesync tussen.

Laatste keer dat ik dit deed was met een BT dongle van sweex ofzo op een Vista pc, overigens niet met een snap maar met een ander WM toestel.

[ Voor 10% gewijzigd door StevenK op 08-10-2009 09:38 ]

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loque

Loque

^^^^^

Bedankt voor je meedenken, het koppelen van de bt aan een compoort gebeurt wel alleen wordt deze koppeling ook gelijk weer verbroken.

Het besturingsysteem is windows xp sp3 (en heb inmiddels 4 pc's en 1 laptop en 2 verschillende bt dongels geprobeerd). Misschien Vista installeren?

[img=http://img97.imageshack.us/img97/8515/clipboard01ge.jpg]
StevenK schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 09:37:
[...]

Welke Windows versie? Mijn ervaring is dat je eerst een BT koppeling met een com: poort moet maken, daarna aan Activesync / WMDC uit moet leggen dat 'ie die com: poort moet gebruiken en daarna in het mobiel een refresh moet doen van de aangeboden BT services en dan staat daar ineens Activesync tussen.

Laatste keer dat ik dit deed was met een BT dongle van sweex ofzo op een Vista pc, overigens niet met een snap maar met een ander WM toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-09 09:53

zeroday

There is no alternative!

Loque schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 11:51:
Bedankt voor je meedenken, het koppelen van de bt aan een compoort gebeurt wel alleen wordt deze koppeling ook gelijk weer verbroken.

Het besturingsysteem is windows xp sp3 (en heb inmiddels 4 pc's en 1 laptop en 2 verschillende bt dongels geprobeerd). Misschien Vista installeren?

[img=http://img97.imageshack.us/img97/8515/clipboard01ge.jpg]
[...]
Ik maak gebruik van vista en de HTC snap en maak een bluetooth com verbinding onder Vista.
(dit om bijv. via bluetooth te kunnen internetten) .. waar je rekening mee moet houden is dat je op het toestel onder de instellingen van Bluetooth het 'gedeelde internet' kopje verbind. Als je dit namelijk op het toestel aanzet dan maak je de compoort verbinding beschikbaar voor je bluetooth verbinding op je PC
anders zie je dat er een verbinding opgezet wordt en meteen verbroken (zelfs na authenticatie).

Probeer dat eens

[ Voor 0% gewijzigd door zeroday op 13-10-2009 13:45 . Reden: tikfoutjes ]

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
Snap eigenaren! De officiele WM6.5 update van HTC is uit!

Hij is te downloaden vanaf de htc website.

Ikzelf krijg echter een error dat mijn toestel niet geschikt is na het invoeren van het SN. Heb hiervoor gebeld met HTC en dit was een fout in het systeem wat ze vandaag nog zouden oplossen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

tommy schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 07:45:

Ikzelf krijg echter een error dat mijn toestel niet geschikt is na het invoeren van het SN. Heb hiervoor gebeld met HTC en dit was een fout in het systeem wat ze vandaag nog zouden oplossen...
installing as we speak .. 'De telefoon wordt voorbereikd op het eerste gebruik ......... "

;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertovergoor
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-09 12:44
Is er al iemand die WM 6.5 standaard op zijn HTC Snap heeft gezet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Iemand een directe link naar de ROM? Ik vind 'm niet?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

robertovergoor schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 09:40:
Is er al iemand die WM 6.5 standaard op zijn HTC Snap heeft gezet???
ja ik. Niet echt veel verschil met mijn 6.1
wel een verschil de wijze waarop de browser werkt. Daar ben ik nog niet 1-2-3 aan gewend ..

[ Voor 16% gewijzigd door zeroday op 14-10-2009 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
tommy schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 07:45:

Hier net zo, tenminste wat de melding betreft.

edit: werkt wel: eerst naar de NL support site gaan, daar accepteert 'ie mijn serial wel. Nu alleen nog een moment zoeken om te updaten, want ik zit zometeen weer een paar uur in de auto en dan is het wel handig dat ik *zeker* weet dat ik bereikbaar ben...

[ Voor 22% gewijzigd door StevenK op 14-10-2009 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertovergoor
http://www.htc.com/nl/Sup...spx?dl_id=705&news_id=288

Daar is ie te downloaden

EDIT:
Heeft iemand een duidelijke nederlandse uitleg over de upgrade. deze kan ik nog niet vinden.
En aangezien dat ik nog geen ervaring heb met windows mobile upgrade.

Alvast bedankt.

Gr. Robert

[ Voor 50% gewijzigd door robertovergoor op 14-10-2009 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

ben nog niet erg tevreden, ik krijg het maar niet voor elkaar om mijn e-mail geluid zachter te krijgen
1 geeft geen geluid en alles daarboven is hard :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertovergoor
zie mijn vorige post,

Kan jij mij uitleggen hoe het moet??

Alvast bedankt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
zeroday schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 15:10:
ben nog niet erg tevreden, ik krijg het maar niet voor elkaar om mijn e-mail geluid zachter te krijgen
1 geeft geen geluid en alles daarboven is hard :-(
Dat probleem heb ik (met de originele Windows overigens nog) met de wekker..
Dat kreng blijft maar kneiterhard gaan.. heb zelf een profiel gemaakt genaamd 'Zacht' waarbij alles op volume 1 staat en op oplopend qua geluid.
Bij mijn oude HTC (S710) was het dan zo dat het geluid opliep tot max volume 1. (*erg prettig als wekker 's ochtends) maar bij de Snap gaat de wekker gewoon knetterhard op volume 4 af!!

Doel bereikt (ik ben wakker) dat dan weer wel.. maar niet zoals gewenst zeg maar..
Iemand een idee hoe dit op te lossen?? :?
Met beltonen en sms geluiden werkt het namelijk wel gewoon goed in de 'zacht' modus.

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Haaaa, ik heb een probleem... Ik heb de 3VO Cooked rom gebruikt van XDA, wil ik deze d'r op klappen.... komt ie niet verder dan 27%... Lekker Oo. Iemand een idee? Verdeurie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors81
kan iemand mij vertellen wat de verschillen zijn met 6.1? heb de nieuwe rom er net opgezet maar zie eigenlijk geen verschil, alleen het 'zandlopertje/vista rondje' is nu anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

robertovergoor schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 15:17:
zie mijn vorige post,

Kan jij mij uitleggen hoe het moet??

Alvast bedankt..
ik heb vista gebruikt, usb kabel in PC en telefoon nadat ik sim eruit had gehaald (advies is om niet gebeld te worden of te bellen)
programma wat gedownload was uitvoeren en dan gaat eigenlijk alles automatisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al de 6.5 ROM voor de Snap geinstalleerd? Wat is jullie ervaring? Ik ben op dit moment erg tevreden over het toestel met 6.1 en twijfel een beetje of het wat gaat toevoegen aan een non-touchscreen toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 19:04:
Heeft iemand al de 6.5 ROM voor de Snap geinstalleerd? Wat is jullie ervaring? Ik ben op dit moment erg tevreden over het toestel met 6.1 en twijfel een beetje of het wat gaat toevoegen aan een non-touchscreen toestel
ik zie niet veel verschillen, Web is anders, en ik vind het niet je van het in eerste opzicht (sommige sites kwamen er ruk uit te zien)

daarnaast heb ik problemen met het volume gekregen als ik e-mail ontvang. of ik hoor geen mail geluid of het is net zo hard als mijn ringtone (wat wel hard moet zijn).

ben dus zelf nog niet zo blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeroday schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 20:18:
[...]

ik zie niet veel verschillen, Web is anders, en ik vind het niet je van het in eerste opzicht (sommige sites kwamen er ruk uit te zien)

daarnaast heb ik problemen met het volume gekregen als ik e-mail ontvang. of ik hoor geen mail geluid of het is net zo hard als mijn ringtone (wat wel hard moet zijn).

ben dus zelf nog niet zo blij.
Thanks voor je antwoord. Ik vind het jammer dat je niet ff de oude ROM kan backuppen, zodat je weer terug kan eventueel.

Wat ik in dit filmpje zie, is dat het gewoon de standaard windows panels heeft. Dus niet de weather panel bijvoorbeeld van HTC. Klopt dit? Of heeft hij dat gewoon uitgeschakeld ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors81
iemand marketplace al geprobeerd, bij mij zijn alle schappen leeg, kan helemaal niets vinden. het schijnt dat De Telegraaf en Buienradar te downloaden zijn maar ik kan ze niet terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantje20

Daantje20

Heb vandaag ook de upgrade gedaan, en inderdaad de marketplace is leeg, niks te zien.

Wat ik wel leuk vind is dat de MyPhone functie al wel in de lucht is, enorm handig die backup die je zo kan maken.

Voor de rest vind ik de verbeteringen in IE wel goed te noemen. Standaard gaat alles om de pagina heen nu weg, zoomen is niet zo handig, of ik moet wennen.

De homescreen blijkt nu een fade effect te hebben als het beeldscherm aangaat vanuit standby.

Ook zit er nu een RDP client standaard in blijkbaar, kan nooit kwaad omdat er ook WiFi in de telefoon zit (ITers kunnen dit waarschijnlijk waarderen).

Dat is zo een beetje mijn eerste indruk van de upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjors81 schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 21:22:
iemand marketplace al geprobeerd, bij mij zijn alle schappen leeg, kan helemaal niets vinden. het schijnt dat De Telegraaf en Buienradar te downloaden zijn maar ik kan ze niet terugvinden.
Als ik Win6.5 in een emulator draai dan zie ik wel gewoon een gevulde market place. Heb je de NLD/WWE versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Marketplace is op basis van het huidige land waar je in verblijft. Eind november of begin december word het mogelijk uit andere landen te downloaden en te kopen. Het punt is namelijk dat je nu enkel toegang hebt tot de Nederlandse markt en daar enkel Nederlandstalige applicaties in mogen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 23:39:
[...]

Als ik Win6.5 in een emulator draai dan zie ik wel gewoon een gevulde market place. Heb je de NLD/WWE versie?
ik kan zelfs geen data voor de marketplace downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou... ik was eindelijk zover dat ik dacht: yes ik zet m dr op. Krijg ik tot 4 maal toe tijdens het flashen dat er een connection error is. Zit ik daar met een phone zonder ROM. Uiteindelijk een andere USB poort gebruikt en toen bij 12% werd het scherm even zwart, dus ik was al ten einde raad en ineens is ie weer terug bij 13% en gaat ie dit keer wel verder.... pfff niet goed voor je hart dit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het mogelijk is om te downgraden naar de rom versie die er op stond bij de aanschaf van het toestel.

Ben op dit moment niet echt tevreden over windows mobile 6.5. Lijkt er op dat profielen (normaal, stil) niet goed functioneren. Krijg het volume van notificaties niet naar beneden en trillen lukt al helemaal niet.
Daarnaast lijkt het wel als of het ontvangst minder is dan bij windows mobile 6.1. Een groter percentage van mijn inkomende gesprekken gaat rechtstreeks naar mijn voicemail, zonder dat ik een gemiste oproep op het scherm zie staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Niet online
Heb na lang zoeken gekozen voor een Snap en deze gisteren besteld geplaats in de mobile webshop van mijn werkgever. Ik wilde eigenlijk een Blackberry of de Nokia E71 omdat deze een volledig toetsenbord hebben, maar helaas zijn deze telefoons niet via mijn werkgever te bestellen. Ook had ik mijn twijfels bij de kwaliteit van de Exchange-synchronisatie op de E71.

Dus toen viel de keuze op de Snap. Ik hoop dat ik de juiste keuze gemaakt heb. Ik wilde eigenlijk geen Windows Mobile toestel, omdat ik niemand ken die er tevreden over is. Maar aan de andere kant hebben die personen allemaal zo'n touch-screen toestel en dat zijn in mijn ogen toch allemaal slappe aftreksels van de iPhone. Misschien dat een non-touch toestel als de Snap wel lekker werkt i.c.m. Windows Mobile? Ook heb ik minder belang bij mobiel internetten, want mijn werkgever staat dat maar mondjesmaat toe. Het gaat me puur om het bellen, SMS-en en e-mailen.

Hoe dragen jullie je Snap eigenlijk? Gewoon los in de broekzak of in een case? En een screen-protector, is dat verstandig?

What's the speed of Dark?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Verwijderd schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 12:23:
Weet iemand of het mogelijk is om te downgraden naar de rom versie die er op stond bij de aanschaf van het toestel.

Ben op dit moment niet echt tevreden over windows mobile 6.5. Lijkt er op dat profielen (normaal, stil) niet goed functioneren. Krijg het volume van notificaties niet naar beneden en trillen lukt al helemaal niet.
Daarnaast lijkt het wel als of het ontvangst minder is dan bij windows mobile 6.1. Een groter percentage van mijn inkomende gesprekken gaat rechtstreeks naar mijn voicemail, zonder dat ik een gemiste oproep op het scherm zie staan.
Bij XDA wordt op het moment gewerkt aan een nieuwe 6.5 cooked rom, oa. de nieuwste radioversie. Ik raad je aan om op het forum te kijken en zoek naar HTC Maple (dat is de Snap)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
lzandman schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 23:38:
Heb na lang zoeken gekozen voor een Snap en deze gisteren besteld geplaats in de mobile webshop van mijn werkgever. Ik wilde eigenlijk een Blackberry of de Nokia E71 omdat deze een volledig toetsenbord hebben, maar helaas zijn deze telefoons niet via mijn werkgever te bestellen. Ook had ik mijn twijfels bij de kwaliteit van de Exchange-synchronisatie op de E71.

Dus toen viel de keuze op de Snap. Ik hoop dat ik de juiste keuze gemaakt heb. Ik wilde eigenlijk geen Windows Mobile toestel, omdat ik niemand ken die er tevreden over is. Maar aan de andere kant hebben die personen allemaal zo'n touch-screen toestel en dat zijn in mijn ogen toch allemaal slappe aftreksels van de iPhone. Misschien dat een non-touch toestel als de Snap wel lekker werkt i.c.m. Windows Mobile? Ook heb ik minder belang bij mobiel internetten, want mijn werkgever staat dat maar mondjesmaat toe. Het gaat me puur om het bellen, SMS-en en e-mailen.

Hoe dragen jullie je Snap eigenlijk? Gewoon los in de broekzak of in een case? En een screen-protector, is dat verstandig?
Ik ben, juist vanwege de gebrekkige Exchange sync (had daar Roadsync voor gekocht) weer van een Nokia terug naar een WM toestel. Mijn ervaring, sinds de allereerste WM mobile toestellen, is dat WM Standard (non-touchscreen) een sneller OS is dan WM Professional. Bij de eerste hou ik het gevoel dat het een telefoon is met daarnaast PDA functies, bij de laatste blijf het voelen als een PDA met telefoonfunctie. Het verschil zit in subtiele aspecten, maar het is er zeker.

Heb nu sinds twee weken ofzo een Snap en ben daar, net zoals over de 10+ eerdere WM toestellen die ik heb gehad, tevreden mee, juist ondermeer omdat de Exchange Sync van een WM toestel zo goed als perfect is en vele malen beter dan bij elk ander platform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Niet online
StevenK schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 13:46:
[...]
juist ondermeer omdat de Exchange Sync van een WM toestel zo goed als perfect is en vele malen beter dan bij elk ander platform.
Kijk, dat stelt me gerust. Ook tevreden over de batterijduur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
lzandman schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 14:13:
[...]

Kijk, dat stelt me gerust. Ook tevreden over de batterijduur?
Jazeker. Dit is mijn eerste WM device dat ook met HSDPA aan een hele dag met een batterij doet. Naast intensief bellen (meestal over bluetooth in de auto) gebruik ik het toestel ook intensief voor mail/agenda (direct push naar een Exchange server) en imap naar een paar andere servers en iets minder intensief voor internet toegang (vooral naar ons eigen intranet, o.a. dossiers raadplegen en uren schrijven).

Hiervoor had ik een Touch 3G en die hield het bij mij alleen een hele dag vol als ik 'm op GPRS zette.

Eerlijkheid gebiedt mij wel te zeggen dat ik een WM diehard ben sinds de allereerst originele Orange SPV, maar ook het vier weken gebruiken van een E52 heeft mij niet van gedachten kunnen doen veranderen.

[ Voor 20% gewijzigd door StevenK op 18-10-2009 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al geruime tijd een HTC Snap en vrijwel nooit problemen gehad. Nu heb ik de upgrade via de HTC site gedownloade, de upgrade naar WM6.5, en ineens werkt Bluetooth niet meer goed. Herkennen jullie dit probleem? Tijdens een verbinding met mijn ingebouwde handsfree-kit in mijn wagen, schakelt Bluetooth uit op de Snap en gaat pas weer aan na reboot....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 08:37:
Ik heb al geruime tijd een HTC Snap en vrijwel nooit problemen gehad. Nu heb ik de upgrade via de HTC site gedownloade, de upgrade naar WM6.5, en ineens werkt Bluetooth niet meer goed.
OK, het lijkt me dus niet verstandig om direct te upgraden naar WM 6.5 als ik mijn toestel ontvang...

Ik zou in ieder geval je Bluetooth probleem aanmelden bij HTC. Had je overigens al geprobeerd om het toestel opnieuw te pairen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is dus echt niet mogelijk om te downgraden. Net een reactie ontvangen van HTC support.

"Het spijt ons dit te vernemen en wij zullen deze email door sturen naar het development department. Helaas is het niet meer mogelijk om te downgraden. Sorry nogmaals voor het ongemak."

Naast mijn bovenstaande problemen, heb ik nu ook problemen met mijn bluetooth carkit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 20:13:
Het is dus echt niet mogelijk om te downgraden. Net een reactie ontvangen van HTC support.

"Het spijt ons dit te vernemen en wij zullen deze email door sturen naar het development department. Helaas is het niet meer mogelijk om te downgraden. Sorry nogmaals voor het ongemak."

Naast mijn bovenstaande problemen, heb ik nu ook problemen met mijn bluetooth carkit.
Uit ervaring met de Touch Diamond kan ik zeggen dat 'vage' problemen nog wel eens opgelost kunnen worden door een Hard Reset. Dit kan gemakkelijk door naar Start->Accessories->Clear Storage. Let wel dat alles van je telefoon (niet je storage card, tenzij je hiervoor kiest) gehaald wordt. Dus wel even een backup van de belangrijke dingen maken.

Er staat nog een update op de Nederlandse site van HTC:
This update for HTC Snap’s Inner Circle helps you to keep track of your friends and loved ones even easier. In this age of social networking and keeping everyone close, this update allows you to add well over 500 contacts to your Inner Circle without impacting your phone’s performance at all.

Note: This update is only applicable to ROM version 2.20.XXX.XX or 3.07.XXX.XX
Maar als je 500 mensen in je inner circle hebt, kan je volgens mij beter mensen in je inner circle gaan stoppen die er niet in horen :P 8)7 Ik heb versie 2.03 dus voor mij is ie niet van toepassing denk ik.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2009 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 20:13:

bij mij roepen mensen dat ik slecht verstaanbaar ben op sommige momenten, ik hoor hen wel goed, maar of dat dit een probleem is?

Wel kon ik van het weekend geen bestanden naar een Samsung toestel sturen .. erg vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeroday schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 09:17:
[...]
bij mij roepen mensen dat ik slecht verstaanbaar ben op sommige momenten, ik hoor hen wel goed, maar of dat dit een probleem is?
Dat zeggen ze bij mij ook, ik dacht dat t gewoon door slechte verbinding aan 1 van de kanten lag. Toch maar eens een mailtje naar HTC doen dan.

Reply van HTC is: met de hard-reset is alles gedaan wat gedaan kon worden, dus wordt geadviseerd om hem op te sturen. Tevens zegt hij: ik wacht even af of andere klanten met hetzelfde probleem komen, als dat het geval is zou hij dat 'dat escaleren naar onze development team'. Dus zeroday nou ook even contact opneemt met HTC, dan heb je kans dat ze er even naar gaan kijken op de development afdeling. Zelf zit ik er niet op te wachten om hem op te gaan sturen, mede doordat ik denk dat het geen hardwarematig probleem is.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2009 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
Heeft iemand hier ook het probleem met 6.5 dat je geen eigen MP3's meer kan selecteren voor SMS, Email e.d.? Als ringtone kan ik ze nog wel selecteren maar voor andere geluiden niet. :'(

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Niet online
FireFly3k schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 19:53:
Heeft iemand hier ook het probleem met 6.5 dat je geen eigen MP3's meer kan selecteren voor SMS, Email e.d.? Als ringtone kan ik ze nog wel selecteren maar voor andere geluiden niet. :'(
Mijn god, het wordt steeds erger. Ik ga echt nog niet meteen upgraden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn advies is, mocht je tegen dingen aanlopen, schroom dan niet om HTC in te lichten hierover. In mijn post hierboven gaf ik al aan dat HTC de development afdeling inlicht wanneer er meerdere gebruikers hetzelfde probleem melden. Hopelijk kan op die manier tot een ROM gekomen worden die voor iedereen goed functioneert. Wanneer zij niet van de problemen weten zal de kans ook kleiner zijn dat er iets aan gedaan wordt. Hier is het contact formulier te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 21:44:
Mijn advies is, mocht je tegen dingen aanlopen, schroom dan niet om HTC in te lichten hierover. In mijn post hierboven gaf ik al aan dat HTC de development afdeling inlicht wanneer er meerdere gebruikers hetzelfde probleem melden. Hopelijk kan op die manier tot een ROM gekomen worden die voor iedereen goed functioneert. Wanneer zij niet van de problemen weten zal de kans ook kleiner zijn dat er iets aan gedaan wordt. Hier is het contact formulier te vinden.
ik kreeg als advies nav 4 gemelde problemen

- innercircle icoon gaat branden terwijl de persoon in mijn innercircle niet eens een mail stuurt maar er kwam gewoon een andere mail binnen

- bluetooth verzend problemen naar samsung toestel

- slechte carkit verbinding (internetten en bellen gaat trouwens ook niet goed tezamen) -> Parrot carkit, ik hoor mensen goed zij mij minder

- niveau van de volume voor de verschillende signalen reageert niet / werkt niet, of te hard of te zacht

dat ik de update nog maar eens moet uitvoeren .. <????>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
zeroday schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 08:39:
(internetten en bellen gaat trouwens ook niet goed tezamen)
Dat wordt ook niet ondersteund door (de hardware van) het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

StevenK schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 08:57:
[...]

Dat wordt ook niet ondersteund door (de hardware van) het toestel.
dan moet het uitstaan want ik kon gewoon een browser openen in de de auto terwijl ik aan het bellen was. en las de telegraaf.

(en nee, ik reed niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeroday schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 08:39:
[...]
dat ik de update nog maar eens moet uitvoeren .. <????>
Dit kan naar mijn mening wel degelijk helpen. Het is wel eens vaker zo dat na een update wat vreemde problemen zich voordoen. Ik zou zeggen, probeer het en als dan nog blijkt dat de problemen zich blijven voordoen neem je weer contact op. Zorg er ook voor dat je na de update meteen even een hard-reset doet, zit voorkomt ook nog wel eens vage klachten. Vraag me overigens niet waarom :P Ik zie ook niet echt de logica. Misschien dat iemand anders dat weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Niet online
SkyStreaker schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 17:25:
Haaaa, ik heb een probleem... Ik heb de 3VO Cooked rom gebruikt van XDA, wil ik deze d'r op klappen.... komt ie niet verder dan 27%... Lekker Oo. Iemand een idee? Verdeurie.
Op het XDA-forum staat een handleiding hoe je je Snap kunt unbricken. Misschien dat dat ook helpt in jouw situatie?

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=551959

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
Ik ben nog niet wild enthousiast geworden van de HTC 6.5 rom en heb er nu net een xda-dev 6.5 rom op gezet. Dat lijkt er wat mij betreft toch een stuk stabieler uit te zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien leuk voor de geinteresseerden: de marketplace is in principe leeg. Althans wanneer je via je dataconnectie van je telefoon verbinding maakt met de marketplace.

Om deze gevuld te krijgen heb ik het volgende gedaan. Ik heb Windows 7 Pro English, maar het zal ongetwijfeld ook met Vista/XP werken. Ik weet ook niet of 'English' relevant is, maar ik dacht, ik zet het er maar even bij, omdat de marketplace natuurlijk gelocalized is. In Windows maak ik een wireless ad-hoc verbinding waarbij ik de internet verbinding deel met deze adhoc verbinding. Dit klinkt ingewikkeld maar het is inwezen 3 klikken. Als ik dan mijn 'telefoon-functionaliteit' in de comm-manager uitschakel en met wifi verbinding maak met deze ad-hoc verbinding en dan de marketplace open, heb je een mooi gevulde marketplace. Het aanbod is nog wel wat beperkt, maar een aantal apps zijn wel handig.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2009 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 22:38:
Misschien leuk voor de geinteresseerden: de marketplace is in principe leeg. Althans wanneer je via je dataconnectie van je telefoon verbinding maakt met de marketplace.
Wat raar. Waarom zou de Market Place alleen gevuld zijn als je met een andere internetverbinding verbinding maakt? Blokkeert je provider de Market Place ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lzandman schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 12:52:
[...]

Wat raar. Waarom zou de Market Place alleen gevuld zijn als je met een andere internetverbinding verbinding maakt? Blokkeert je provider de Market Place ofzo?
Nee ik vermoed dat er door MarketPlace wordt gecontroleerd wat de taal van je simkaart is. Als je de telefoonfunctie inschakelt heb ik een Nederlandse MarketPlace. Als ik hem uitschakel en via Wifi ga heb ik een Engelse versie die gevuld is. (Ik heb trouwens de WWE versie van de Snap)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 13:28:
Nee ik vermoed dat er door MarketPlace wordt gecontroleerd wat de taal van je simkaart is.
De taal van de SIM-kaart? Lijkt me sterk dat gegevens van je SIM-kaart richting de MarketPlace gaan. Dat zou wel erg privacy-gevoelig zijn. Mmm... Heb me even wat ingelezen in het onderwerp en er wordt inderdaad her en der beweerd dat gegevens van je sim bepalen welke Market Place je voor je kiezen krijgt. Wel slecht. Ik lees dat developers voor elk land hun applicaties moeten laten vertalen en een geldbedrag moeten betalen om hun app in die localized Market Place te krijgen. Dat is dus het eind van de Windows Market Place...

Je zou even met WireShark o.i.d. het netwerkverkeer kunnen checken. Kijken wat er anders is als je mobiel of via WIFI connect met de Market Place.

Ik heb m'n Snap nog niet. Ik had 'm vandaag bij de post verwacht, maar misschien morgen dan...

[ Voor 25% gewijzigd door lzandman op 24-10-2009 00:03 . Reden: Nieuwe inzichten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

lzandman schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 15:10:
[...]

Op het XDA-forum staat een handleiding hoe je je Snap kunt unbricken. Misschien dat dat ook helpt in jouw situatie?

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=551959
Die vlieger gaat niet helemaal op. Ik ben user "Achelos", volg dat verhaal maar. Inmiddels zit ik weer lekker op shipped 6.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrik
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-07 13:35

marrik

Live long and prosper

Hmmm, ik wilde net de 6.5 rom van de HTC site downloaden maar na het invullen van het serienummer krijg ik deze melding: "Sorry, deze softwaredownload is niet geschikt voor jouw toestel". De Snap is een unbranded, niet simlocked, gewoon HTC toestel, nederlandse versie.

Enig idee?

Never mind, via de europese HTC site werkt het wel...

[ Voor 11% gewijzigd door marrik op 23-10-2009 21:44 ]

Marrik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
zeroday schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 10:21:
[...]

dan moet het uitstaan want ik kon gewoon een browser openen in de de auto terwijl ik aan het bellen was. en las de telegraaf.

(en nee, ik reed niet)
Yep, my bad: ik kreeg net terwijl ik aan het bellen was emails binnen, dus het kan wel. Is overigens wel met een XDA-rom ;)

Pagina: 1 2 3 4 Laatste