What's the speed of Dark?
Hangt van de gebruiker af, er zijn bepaalde dingen die ik mis bij shipped, er zijn dingen die ik mis bij cooked. Cooked heeft bijv. heel, heel erg veel opties en gaat er maar vanuit dat je sommige dingen niet meer gebruikt. Bovendien, het is in het Engels. Nu heb ik daar alles behalve een probleem mee, Nederlands werkt gewoon prettiger. Shipped zit wat minder chaotisch in elkaar en voor mij belangrijker... Ik kan gewoon bij jblend komen als ik hem nodig heb. Cooked zit het helemaal... ehm.... " ergens" ?lzandman schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 11:21:
[...]
Ja, is dat inderdaad "lekker"? Ik begrijp dat shipped 6.5 erg tegenvalt. Jij vond die cooked rom niks?
Concreet, shipped is voor als je Nederlands wilt, geen chaos wil zien en gewoon een werkend systeem, ik heb nog geen probleem gehad anders dan ik hem handmatig moet vergrendelen. Minimale moeite om het zelf te doen, gewoon aanleren.
Cooked, geoptimaliseerd, veel, heel veel opties. Ziet er leuk uit, functioneel. Alleen alles Engels, vertrouwde opties zijn verstopt en niet alles voelt even logisch aan. Dat is echter persoonlijk.
De ideale cooked voor mij zou zijn: Nederlands en met het oog op minimalisme gezet. Echt corebusiness, bellen, sms, beetje internet en wat muziek luisteren.
Een andere vraag: is er een overclock tool beschikbaar? De Energy cooked roms zijn niet geschikt voor de maple/snap namelijk.
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Ja, dat dacht ik ook al. Die cooked heeft heel veel software aan boord. Waarom? Volgens mij zat de browser Skyfire er standaard op. Waarom zou je dat in een ROM zetten? Dat lijkt me nu typisch iets dat de gebruiker gewoon zelf installeert. En zo zag ik nog veel meer software in een lijstje voorbijkomen. De Engelse taal vind ik geen probleem, waarschijnlijk zou ik mijn HTC zelf instellen op Engels (als dat mogelijk is), maar ik zit niet te wachten op een ROM met gigantisch veel onzin-apps.SkyStreaker schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 13:37:Cooked heeft bijv. heel, heel erg veel opties
De ideale cooked voor mij zou zijn: Nederlands en met het oog op minimalisme gezet. Echt corebusiness, bellen, sms, beetje internet en wat muziek luisteren.
Heb te horen gekregen dat mijn Snap morgen eindelijk zal arriveren. Helaas zullen we dan waarschijnlijk de postbode gaan missen, dus dan wordt het op z'n vroegst woensdag...
Verder bevalt 'ie prima. Ik heb 'm nog niet geupgrade naar 6.5 en heb m'n ook nog niet i.c.m. mijn Bluetooth carkit geprobeerd. Maar voor de rest al veel mee gespeeld. Ben tot nu toe wel tevreden.
Als hem in de winkel heb gekocht, gewoon omruilen?lzandman schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 10:19:
Nou, ik heb m'n Snap inmiddels en hij bevalt tot nu toe goed. Alleen de twee linker toetsen (bel- en starttoets) klikken anders als de rest. Ze hebben minder weerstand en maken al een klikgeluid als je er licht op drukt. Misschien toch even laten repareren...
Verder bevalt 'ie prima. Ik heb 'm nog niet geupgrade naar 6.5 en heb m'n ook nog niet i.c.m. mijn Bluetooth carkit geprobeerd. Maar voor de rest al veel mee gespeeld. Ben tot nu toe wel tevreden.
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Heb 'm via de webwinkel van mijn werk gekocht. Maar technisch gezien is dat een externe partij en volgens mij valt het dan ook gewoon onder de Wet Bezorging op Afstand ofzo. Dus ik zal eens kijken of ik 'm kan omruilen.SkyStreaker schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 11:20:
Als hem in de winkel heb gekocht, gewoon omruilen?
Ik heb nog wel een paar vraagjes:
- De Comm Manager is een programma dat ik vaak gebruik. Hij zit alleen zover weggestopt in de menu's. Is er een betere manier om de Comm Manager te starten? Ik kwam ergens tegen dat in de \Windows map een snelkoppeling naar InnerCircle.exe zit. Als je die aanpast, dan kun je met de Inner Circle knop een andere app starten. Dat lijkt me wel wat. Ervaring mee?
- Idem voor de Task Manager. Of moet ik alle programma's laten lopen?
- Soms als ik een SMS aanmaak, dan wordt het aantal (resterende) tekens getoond. Soms echter ook niet, bijv. bij het reageren op een SMS. Kun je hier wat aan instellen?
- Is het mogelijk om een ringtone en de trilfunctie tegelijkertijd te gebruiken?
- Is het mogelijk de items in het Today Screen aan te passen? Ergens bij de instellingen kun je kiezen tussen meerdere varianten, waarvan ik de HTC het mooist vindt. Maar misschien zijn er betere?
- Middels een toets kun je snel schakelen tussen de profielen Normaal en Trillen. Is er ook een manier om snel naar andere profielen te schakelen? Of moet je dan altijd via Start->Instellingen->Profielen?
Als je de home knop ingedrukt houdt, krijg je een snelmenu, als het goed is. (draai nu met een xda-dev rom, waar juist dit soort dingen nog wat aangepast zijn, dus ik durf het niet met zekerheid te zeggen, in mijn rom zit dat snelmenu ook onder het longpress van de end knop).lzandman schreef op zondag 01 november 2009 @ 13:35:
Hij bevalt me tot nu toe goed. Het formaat mocht ietsie kleiner, maar toch kan ik 'm makkelijk bij me dragen. Ik heb het scherm voorzien van een beschermfolie, wat ook goed bevalt.
- De Comm Manager is een programma dat ik vaak gebruik. Hij zit alleen zover weggestopt in de menu's. Is er een betere manier om de Comm Manager te starten? Ik kwam ergens tegen dat in de \Windows map een snelkoppeling naar InnerCircle.exe zit. Als je die aanpast, dan kun je met de Inner Circle knop een andere app starten. Dat lijkt me wel wat. Ervaring mee?
- Soms als ik een SMS aanmaak, dan wordt het aantal (resterende) tekens getoond. Soms echter ook niet, bijv. bij het reageren op een SMS. Kun je hier wat aan instellen?
- Is het mogelijk om een ringtone en de trilfunctie tegelijkertijd te gebruiken?
- Is het mogelijk de items in het Today Screen aan te passen? Ergens bij de instellingen kun je kiezen tussen meerdere varianten, waarvan ik de HTC het mooist vindt. Maar misschien zijn er betere?
- Middels een toets kun je snel schakelen tussen de profielen Normaal en Trillen. Is er ook een manier om snel naar andere profielen te schakelen? Of moet je dan altijd via Start->Instellingen->Profielen?
Aanpassen van de panels doe je met chome config.
Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk
Anoniem: 301496
* De comm manager zit bij mij op het homescreen als ik de HTC Home screen kies, het onderste panel en dan 1tje naar rechtslzandman schreef op zondag 01 november 2009 @ 13:35:
Hij bevalt me tot nu toe goed. Het formaat mocht ietsie kleiner, maar toch kan ik 'm makkelijk bij me dragen. Ik heb het scherm voorzien van een beschermfolie, wat ook goed bevalt.
* De taskmanager staat ook op het homescreen van HTC, onderste panel, 1tje naar links
* Bij threaded sms (dus bij beantwoorden) staat het aantal tekens bovenin de titel
* Als je je profiel aanpast (settings -> profile -> menu -> edit -> Ring Type kan je die op vibrate and ring zetten.
* Today screen dus op HTC home zetten dan heb je alle bovenstaande functionalitei
* Switchen van profile kan ook via het onderste panel van HTC home of idd door de Home toets lang ingedrukt te houden
ik hoop dat dat je vragen beantwoordt.
jalzandman schreef op zondag 01 november 2009 @ 14:48:
Bedankt voor jullie snelle antwoorden. Onder de Home-toets zitten inderdaad de Profielen en de task/comm managers. Handig! Ik heb nu nog Mobile 6.1, maar wil binnenkort upgraden naar 6.5. Is die functionaliteit ongewijzigd gebleven in 6.5?
Anoniem: 248466
ik zou graag in mijn startscherm (niet het home-scherm maar het menu wat verschijnt als je op Start klikt) een snelkoppeling willen maken naar een bepaald Excel-document. Dit documentje heb ik de komende tijd erg vaak nodig namelijk. Als het gemakkelijker is om een snelkoppeling aan te maken in het home-scherm is dat natuurlijk ook prima!
Kan iemand me hiermee helpen?
Gr. Iris
Volgens mij moet dit wel kunnen. Wat je dan moet doen is even Total Commander downloaden. Dat is een verkenner waarmee je wel snelkoppelingen kan maken (File -> More -> Create Shortcut). Dan moet je als doel map, \Windows\Start Menu kiezen. Als het goed is moet ie dan verschijnen. Ik heb het zelf niet geprobeerd, maar ik weet het 90% zeker dat het werkt.Anoniem: 248466 schreef op maandag 02 november 2009 @ 08:40:
Hallo,
ik zou graag in mijn startscherm (niet het home-scherm maar het menu wat verschijnt als je op Start klikt) een snelkoppeling willen maken naar een bepaald Excel-document. Dit documentje heb ik de komende tijd erg vaak nodig namelijk. Als het gemakkelijker is om een snelkoppeling aan te maken in het home-scherm is dat natuurlijk ook prima!
Kan iemand me hiermee helpen?
Gr. Iris
Edit: heb het even gecheckt, en dit werkt idd gewoon. Succes!
Even iets anders: ik heb sinds gisteren ineens het volume-uit tekentje constant bovenin staan (WM 6.5). En ik kreeg hem niet meer weg. Het profiel staat op normaal en het volume staat op 3. Maar nu ontdek ik dus dat, zonder dat ik dat gedaan heb, de ringtone ineens op 'none' stond. Ik ben een eeuwigheid aant zoeken en opnieuw opgestarten geweest, en toen zag ik dat ineens. Ik wilde het maar even melden, wie weet helpt een van jullie dit, als je hetzelfde probleem hebt.
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 301496 op 02-11-2009 09:50 ]
Bedankt voor je reactie. Het lukt me alleen niet om Totalcommander te installeren. Ik krijg de melding dat het installeren is mislukt omdat het installatiebestand niet bestemd is voor dit apparaat...Anoniem: 301496 schreef op maandag 02 november 2009 @ 09:35:
[...]
Volgens mij moet dit wel kunnen. Wat je dan moet doen is even Total Commander downloaden.
Iemand tips?
Gr. Iris
Heb je deze geprobeerd: http://tcce.s3.amazonaws.com/ce3/tcmdpocketarm.cab?Anoniem: 248466 schreef op maandag 02 november 2009 @ 11:27:
[...]
Bedankt voor je reactie. Het lukt me alleen niet om Totalcommander te installeren. Ik krijg de melding dat het installeren is mislukt omdat het installatiebestand niet bestemd is voor dit apparaat...
Iemand tips?
Gr. Iris
Even tussendoor hoor, op tweakersAnoniem: 248466 schreef op maandag 02 november 2009 @ 11:27:
[...]
Bedankt voor je reactie. Het lukt me alleen niet om Totalcommander te installeren. Ik krijg de melding dat het installeren is mislukt omdat het installatiebestand niet bestemd is voor dit apparaat...
Iemand tips?
Gr. Iris

Dat het overigens niet lukt kan wezen dat het voor een andere architectuur is bedoeld, dus niet direct is bedoeld voor een ieder HTC-apparaat.
kan terug vinden is of er een Data Roaming lock op zit.. Zo Ja wat zijn de ervaringen hiermee.
Aangezien ik in de buurt van zowel de BE en DE grens woon en deze ook dagelijks oversteek wil ik
er zeker van zijn dat er geen data verkeer mogelijk is op buitenlands net. word nogal kostbaar grapje
dan..
TNX
Naar mijn weten zit er niet zo'n 'lock' op. Wel kan je bij je mail/weer en dat soort dingen vaak aangeven dat tijdens roaming niet wordt gedownload. Je zou denk ik een speciale app moeten hebben om de boel af te sluiten als er sprake is van roaming. Ik weet niet of zo'n app bestaat...vandepotgerukt schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 12:07:
Ben geinteresseerd om een Snap aan te schaffen.. Iets dat ik in de gedownloade NL handleiding niet
kan terug vinden is of er een Data Roaming lock op zit.. Zo Ja wat zijn de ervaringen hiermee.
Aangezien ik in de buurt van zowel de BE en DE grens woon en deze ook dagelijks oversteek wil ik
er zeker van zijn dat er geen data verkeer mogelijk is op buitenlands net. word nogal kostbaar grapje
dan..
TNX
Hiervoor bestaat nodata maar die heb ik nog niet aan de praat gekregen op mijn snap. Het probleem is dan dat je helemaal geen data verbinding meer krijgt en ik denk niet dat dat de bedoeling is toch?Anoniem: 301496 schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 12:33:
[...]
Naar mijn weten zit er niet zo'n 'lock' op. Wel kan je bij je mail/weer en dat soort dingen vaak aangeven dat tijdens roaming niet wordt gedownload. Je zou denk ik een speciale app moeten hebben om de boel af te sluiten als er sprake is van roaming. Ik weet niet of zo'n app bestaat...
Idd alleen geen data indien roaming actief is. Als ik op de US HTC kijk naar de handleiding van de HTC Snap™ (Sprint) Wordt het volgende vermeld. In de NL handleiding is daar niets over te vinden...GraveDigger schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 12:52:
[...]
Hiervoor bestaat nodata maar die heb ik nog niet aan de praat gekregen op mijn snap. Het probleem is dan dat je helemaal geen data verbinding meer krijgt en ik denk niet dat dat de bedoeling is toch?
Using Data Roam Guard
Depending on service availability and roaming agreements, your phone may be able to access data
services while roaming on certain digital systems. You can use the Data Roam Guard to alert you when you
are roaming off the Nationwide Sprint Network and try to use data services such as messaging.
To set your Data Roam Guard notification:
Select Never ask and the Allow roaming check box to always allow data roaming without prior notification.
Select Never ask and then clear the Allow roaming check box to always disable data roaming.
Select Always ask to enable the Data Roam Guard to always display a confirmation message and alert
whenever your phone enters a roaming network.
Select Default to enable data roaming internationally. The Data Roam Guard may display a confirmation
message and alert.
To use data services when Data Roam Guard is active:
When a notification message appears informing you that data roam charges may apply:
Select Roam or OK to allow data roaming.
Select Cancel if you don't want to allow data roaming.
Ik heb die optie op mijn UK versie niet (kunnen vinden)...vandepotgerukt schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 13:13:
[...]
Idd alleen geen data indien roaming actief is. Als ik op de US HTC kijk naar de handleiding van de HTC Snap™ (Sprint) Wordt het volgende vermeld. In de NL handleiding is daar niets over te vinden...
Using Data Roam Guard
Depending on service availability and roaming agreements, your phone may be able to access data
services while roaming on certain digital systems. You can use the Data Roam Guard to alert you when you
are roaming off the Nationwide Sprint Network and try to use data services such as messaging.
To set your Data Roam Guard notification:
Select Never ask and the Allow roaming check box to always allow data roaming without prior notification.
Select Never ask and then clear the Allow roaming check box to always disable data roaming.
Select Always ask to enable the Data Roam Guard to always display a confirmation message and alert
whenever your phone enters a roaming network.
Select Default to enable data roaming internationally. The Data Roam Guard may display a confirmation
message and alert.
To use data services when Data Roam Guard is active:
When a notification message appears informing you that data roam charges may apply:
Select Roam or OK to allow data roaming.
Select Cancel if you don't want to allow data roaming.
keuze gaan maken dan de SNAP, wellicht dan toch maar de Touch2..
Versie 6.5.1 van WM bestaat officieel niet. Er zijn een aantal custom ROM's die zichzelf die versie gegeven hebben, maar eigenlijk is het onzin: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=575088.nl.mark schreef op donderdag 05 november 2009 @ 23:21:
Weet niet of het legaal is, maar waar zijn de aangepaste ROM's te vinden voor de HTC Snap? Ben nml. opzoek naar versie 6.5.1 van WM.
Op diezelfde site vindt je ook alle informatie over custom ROM's voor de HTC Maple (officiële naam voor de Snap) en aanwijzingen over flashen enz.
Hartelijk dank voor je info! Ik ga me direct inlezenlzandman schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 11:41:
[...]
Versie 6.5.1 van WM bestaat officieel niet. Er zijn een aantal custom ROM's die zichzelf die versie gegeven hebben, maar eigenlijk is het onzin: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=575088.
Op diezelfde site vindt je ook alle informatie over custom ROM's voor de HTC Maple (officiële naam voor de Snap) en aanwijzingen over flashen enz.
Anoniem: 51741
Is het ook mogelijk om MSN op de snap te gebruiken zonder te betalen ?
Of zijn er andere mogelijkheden om MSN erop te installen zonder te dokken ?
Ebuddy heeft geen mogelijkheden om het op de Snap te installen.
Bleutooth: kan je met de Snap ook bestanden overzetten zoals MP3 of ondersteund de snap alleen audio ?
Windows Live Messenger wordt gewoon geleverd met de Snap en voor messenger heeft nog nooit betaald hoeven worden volgens mij. Daarnaast is bluetooth gewoon te gebruiken voor bestandsoverdracht. Mijn suggestie is, lees de handleiding eens voor dit soort vragen.Anoniem: 51741 schreef op zondag 08 november 2009 @ 08:53:
Hallo iedereen,
Bleutooth: kan je met de Snap ook bestanden overzetten zoals MP3 of ondersteundt de snap alleen audio ?
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 301496 op 08-11-2009 10:08 ]
Anoniem: 51741
Voor Messenger is op mijn N95 8 Gb wel een betaalde dienst met een probeerperiode van 30 dagen. (€ 1,50 per maand)Anoniem: 301496 schreef op zondag 08 november 2009 @ 10:07:
[...]
Windows Live Messenger wordt gewoon geleverd met de Snap en voor messenger heeft nog nooit betaald hoeven worden volgens mij. Daarnaast is bluetooth gewoon te gebruiken voor bestandsoverdracht. Mijn suggestie is, lees de handleiding eens voor dit soort vragen.
Daarom heb ik Ebuddy geinstalled om dat te omzeilen.
Vodafone heeft ook een MSN maar dat werkt uitermate traag op mijn mobiel maar is zover dat ik weet wel gratis.
Nimbuzz werkt P.R.I.M.A. !Anoniem: 51741 schreef op zondag 08 november 2009 @ 08:53:
Hallo iedereen,
Bleutooth: kan je met de Snap ook bestanden overzetten zoals MP3 of ondersteund de snap alleen audio ?
Gewoon de WLM-versie uit de Ovi Store downloaden en dan krijg je een waarschuwing dat in de toekomst mogelijk geld wordt gevraagd, niets aan de hand dus.Anoniem: 51741 schreef op zondag 08 november 2009 @ 11:08:
[...]
Voor Messenger is op mijn N95 8 Gb wel een betaalde dienst met een probeerperiode van 30 dagen. (€ 1,50 per maand)
Daarom heb ik Ebuddy geinstalled om dat te omzeilen.
Vodafone heeft ook een MSN maar dat werkt uitermate traag op mijn mobiel maar is zover dat ik weet wel gratis.
Anoniem: 164734
Ik heb hetzelfde probleem met Win6.5. En volgens mij is het hier ook al eens aan bod geweest.Anoniem: 164734 schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 16:51:
Herkent iemand het probleem dat bluetooth verbinding met een handsfree carkit na een x aantal minuten verbroken wordt? Bluetooth is dat niet meer in te schakelen op de HTC Snap. Dit is sinds de WM 6.5 upgrade. De carkit die ik gebruik is een ingebouwde carkit vanuit de fabriek (Opel Vectra GTS). Voorheen met mijn Nokia E71 had ik nooit een probleem..... Ik hoop dat iemand een oplossing heeft.
keb m'n parrot moeten upgraden om weer wat beter geluid te hebben, ,maar krijg nog steeds klachten te horen van kwaliteit..Anoniem: 301496 schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 10:24:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem met Win6.5. En volgens mij is het hier ook al eens aan bod geweest.
There are no secrets, only information you do not yet have
Heeft dit misschien te maken met het feit dat de Bluetooth Visibility standaard na een paar minuten uitgezet wordt? Is een optie in het menu.Anoniem: 164734 schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 16:51:
Herkent iemand het probleem dat bluetooth verbinding met een handsfree carkit na een x aantal minuten verbroken wordt?
Heb echter een vraagje
ik heb er een microsd kaart ingestoken en wil daar muziek op plaatsen.
Hoe kan ik mbv de datakabel muziek rechtstreeks overzetten op mijn microsd? Als ik explorer gebruik dan zie ik enkel de bestanden die op de snap zelf staan en niet de microsd
EDIT: in orde via active sync toch te bereiken
En welke apps hebben jullie al geinstalleerd en zouden jullie aanraden?
EDIT 2: toch nog het volgende
ik wil mijn contacten aanmaken op mijn pc en alle gegevens nummer email adres geboortedatum... invullen om die dan over te zetten naar de snap
met welke software gaat dit het gemakkelijkst of hoe doen jullie dit?
[ Voor 26% gewijzigd door Jericho NutS op 29-11-2009 14:16 ]
I7 920 D0 @ 4,0 / Asus P6T Deluxe V2 / 3x2 GB OCZ Gold @ 1600 C8 / HD5770 1 GB Sapphire / 2x Spinpoint F3 1TB (raid1) / Scythe Mugen 2 / Antec 300 / CM real power 620M / Dell 2408
Anoniem: 164734
Let wel; de HTC Snap is de enige die dit probleem heeft. iPhone, HTC Hero hebben geen problemen.
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Maar dan moet ik elke keer een pincode of ander wachtwoord invoeren...Poltergeist schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 09:33:
Dat kan via start>instellingen->Beveiliging->Apparaatblokkering.
Ja, nogmaals gechecked. Hetzelfde als de andere winmob phones. Moet je een wachtwoord invoeren.
Ik wil alleen mijn toestenbord blokkeren. Daar heb je ook een programma voor
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=386451
maar die werkt niet met de snap omdat je met dat trackballetjes niet de opties kunt selecteren op een of andere manier (helaas)
[ Voor 42% gewijzigd door Cyberpope op 11-12-2009 09:57 ]
Anoniem: 23878
Als ik verbinding maakt gaat alles goed. Ik kan bladeren en bellen. Maar dat kan slechts 1 gesprek. Na het eerste gesprek sprint de carkit wel op mute (radio gaat uit) maar het gesprek blijft op de telefoon. Na een stop en start van de auto doet hij het weer.
Wie heeft er ideeen?
Volgens mij een bekend probleem, als je wat posts terug gaat zie je dat meer mensen dit hebben. Ik heb het zelf ook met de stock rom WM 6.5.Anoniem: 23878 schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 21:12:
Zo de eerste twee weken met de snap bevallen goed. Heb inmiddels de 3vo rom erop staan. Heb 1 probleem met mijn carkit. (Standaard peugeot 308 sw carkit)
Als ik verbinding maakt gaat alles goed. Ik kan bladeren en bellen. Maar dat kan slechts 1 gesprek. Na het eerste gesprek sprint de carkit wel op mute (radio gaat uit) maar het gesprek blijft op de telefoon. Na een stop en start van de auto doet hij het weer.
Wie heeft er ideeen?
Anoniem: 126270
Nu gaat deze melding na een bepaalde tijd uit waardoor ik nog wel eens pas na enkele uren erachter kom dat ik een gesprek heb gemist...

Ik heb de handleiding van voor naar achteren gelezen en gezocht maar ik kan het nergens vinden... Ik gebruik de standaard 6.5 rom.
Marrik
24x sf175s + gw5000-dt op oost
het lukt me sinds kort niet meer in te loggen op msn. Hij heeft het eigenlijk altijd goed gedaan, tot een week of 3 geleden.
Ik heb geprobeerd om in te loggen met een ander account. Hiervoor moet ik eerst mijn eigen account verwijderen. Als ik nu probeer in te loggen wil msn op mijn telefoon een nieuw account instellen. Hiervoor kom ik in het schermpje waar ik mijn gebruikersnaam (emailadres) en wachtwoord moet invoeren. Bij het invoeren van het wachtwoord viel het mij op dat hij steeds zegt dat mijn wachtwoord niet goed is. Blijkt dat de FN-toets blijft hangen en ik dus cijfers aan het intypen was ipv letters. Maargoed, wachtwoord gewijzigd via internet en het nogmaals geprobeerd. Als ik nu mijn gebruikersnaam en wachtwoord intyp en verder wil gaan, denkt hij even na, en gaat vervolgens terug naar het startscherm van msn: waar je kunt kiezen voor Aanmelden of Annuleren. Dat schiet dus niet erg op.
Heeft iemand een idee hoe ik hier uit kan komen?
Iris
Ik heb dat overigens ook, dat ie op cijfers blijft zitten, tot mijn grote irritatie. Wat ik altijd doe, is dat ik dan weer naar het hoofdscherm ga, wat dingen indruk en weer terug naar msn bijv. dan zitten de toetsen weer goed.
Anoniem: 339488
Heb een probleem met de windows marketplace. Gister geupdate naar 6.5.
De marketplace toont maar 4 applicaties. Iemand enig idee hoe dit kan?
Anoniem: 185331
@dodencar: keer 4 of 5 pagina's terug? Ergens kwam ik een oplossing tegen... of die werkt weet ik niet.
Kun jij mij de bron geven waar HTC aangeeft dat ze de support op de SNAP hebben beëindigd? Ik zie nl de SNAP nog steeds als gesupport device op de HTC site staan met de recenste patch van ergens in november.Anoniem: 185331 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 18:40:
Lol? Alsof dat HTC de SNAP nog wil supporten... ze hebben ondertussen al andere producten waar ze naar kijken.
Is dat het officiële HTC standpunt of die van jou? En met welke producten geeft het dan conflicten?Snap werkt alleen goed met de 6.1 en mag nooit geüpgrade worden, omdat deze conflicten kan veroorzaken met de andere producten.
Ik heb mijn Snap geüpgrade naar 6.5 en hij werkt naar tevredenheid. Ben nog geen conflicten tegen gekomen.
"What day is it?" asked Pooh. "It's today" squeaked Piglet. "My favorite day" said Pooh.
Dit ondersteun ik. Niks geen problemen en gebruik hem behoorlijk intensief. De foutjes of lichte irritaties die ik tegenkom zit in de programmaatjes. Puur op 6.5, niks op aan te merken. Ik merk zelfs iets langere batterijduur.Bozevkwa schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 09:20:
Snap geüpgrade naar 6.5 en hij werkt naar tevredenheid. Ben nog geen conflicten tegen gekomen.
Evengoed, is er ook een softwarematige OC voor WM6.5? Dan kan ik wat beter xvid/divx kijken op dat ding. Alles via youtube streamen of orb is ook niet echt je van het hoor =]
Anoniem: 147093
Geen idee, maar met mijn S740 zie ik er ook maar 4! Gelukkig is er online genoeg te vinden, dus heel erg vind ik het niet.Anoniem: 339488 schreef op zondag 10 januari 2010 @ 12:49:
Hoi allemaal,
Heb een probleem met de windows marketplace. Gister geupdate naar 6.5.
De marketplace toont maar 4 applicaties. Iemand enig idee hoe dit kan?
Hier ook maar 4...Bliz schreef op zondag 17 januari 2010 @ 12:24:
[...]
Geen idee, maar met mijn S740 zie ik er ook maar 4! Gelukkig is er online genoeg te vinden, dus heel erg vind ik het niet.
Toestel is geleverd met WM6.5
Anoniem: 205325
Alleen nog problemen met het instellen van mijn zakelijke mail (@home adres). Hij vraagt om een server en een domein, maar iemand een idee wat je daar in moet vullen?
Verder geweldige telefoon tot nu toe! ben erg blij
En wat is een goeie qr code scanner? Heb al van alles geprobeerd, en niets wil werken?
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 205325 op 26-01-2010 13:42 ]
Anoniem: 342494
maar ik weet niet of het menu wel mooi is.
Kun je bijvoorbeeld thema's toepassen ?
groeten Claudia
Het is moeilijk om daar zwart/wit op te antwoorden. Ik ben geen thema's tegen gekomen voor de standaard versie die d'r op zit, echter - een modificatie van de interne software kan dat wel makkelijk regelen.Anoniem: 342494 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 11:53:
Ik wil een HTC Snap gaan halen,
maar ik weet niet of het menu wel mooi is.
Kun je bijvoorbeeld thema's toepassen ?
groeten Claudia
Wat je in de standaard versie kan doen is kleuren veranderen, het hoofdscherm aanpassen (redelijk flexibel) en het achtergrond. Lettertype weet ik niet...
is het voor de rest een goedde mobiel ?
Want ik wil hem echt hebben en dan met internet want dat is niet zo heel duur.
xx
Ik heb zo'n beetje in 4 jaar tijd alle grote merken in mijn handen gehad. Qua mijn gebruik staat HTC samen met Sony Ericsson bovenaan, vooral vanwege hoe vriendelijk ze zijn in gebruik qua muziek afspelen. Het is voor mij een goed mobiel die makkelijk instelbaar is voor o.a. email. De toetsen zijn goed mee overweg te gaan.Anoniem: 342494 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 12:44:
Ooh oke
is het voor de rest een goedde mobiel ?
Want ik wil hem echt hebben en dan met internet want dat is niet zo heel duur.
xx
Wat jij het beste kan doen is naar een winkel toegaan, vragen of je hem AAN mag zien, even de feeling krijgen en vraag naar een "niet tevreden, andere foon garantie", speel het op safe =]
i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512
Ik meende dat er op XDA inmiddels shipped roms zijn voor 6.1 - weet ik niet zeker. Anders moet je collega d'r eens even om vragen of er iemand 1 heeft. Als iemand dat heeft, kan je ALTIJD terug.spone schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 00:33:
Van wat ik gehoord heb van een collega is 6.1 beter dan 6.5. Hij baalt best dat hij niet meer terug kan op een nette manier. Mijn Snap draait op 6.1, en ben er erg tevreden over. Maar 'fijner/mooier/beter' is allemaal erg relatief natuurlijk.
Wat je ook kan doen is contact opnemen met HTC en vragen om een shipped rom 6.1, omdat je absoluut niet tevreden bent met de update.
Er zijn oplossingen, als de boel meewerkt.
@ Claudia95 - Aangezien ik niet weet wat voor een gebruiker jij bent, hou je hem het best voorlopig op 6.1 - ga vooral ook niet knoeien met zgh. "cooked roms", waarover men hier praat. Als je d'r geen kaas van gegeten hebt en enigzins a-technisch bent, dan gaat het op de kop verkeerd.
Een "cooked rom" is zeg maar een "gedoogd" aangepast rom (interne software htc snap) die vaak meer/betere functionaliteit verschaft.
[ Voor 36% gewijzigd door SkyStreaker op 30-01-2010 01:00 ]
maar wat is het verschil tussen de htc snap s520 521 522 ?
xx
Voor zover ik weet kleine uiterlijke verschillen aan de buitenkant en intern qua techniek een andere layout, maar hou mij d'r niet op aan.Anoniem: 342494 schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 17:49:
sorry dat ik zoveel vragen stel,
maar wat is het verschil tussen de htc snap s520 521 522 ?
xx
[ Voor 23% gewijzigd door spone op 30-01-2010 18:32 ]
ik wil hem gaan bestellen
maar nog even een goed abonnement vinden
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 342494 op 30-01-2010 23:29 ]
Toestel al doorgespit maar krijg instellingen niet zoals ik het wil
Inderdaad, dit had ik ook al opgemerkt hier... Maar blijkbaar weet niemand hoe je dit kunt verhelpen.Anoniem: 185331 schreef op zondag 31 januari 2010 @ 20:07:
Wat ik echt vervelend vind aan de snap is dat het knipper lichtje na een tijdje niet meer flikkerd wanneer je email/sms/mms/gemiste oproep hebt ontvangen. Zwaar vervelend dit!
Marrik
Al voor elkaarAnoniem: 147093 schreef op zondag 31 januari 2010 @ 10:25:
Iemand hier de juiste MMS instellingen voor de Snap (Vodafone) ?
Toestel al doorgespit maar krijg instellingen niet zoals ik het wil

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Claudia, 1 hele kleine regel wat hier leeft is dat je je post gewoon edit ipv 2 achter elkaar post. Geldt alleen als je alsnog de laatste bent die post, natuurlijk.Anoniem: 342494 schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 15:22:
Laat maar :)!
hoi Sophie,Anoniem: 205325 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 20:13:
Alleen nog problemen met het instellen van mijn zakelijke mail (@home adres). Hij vraagt om een server en een domein, maar iemand een idee wat je daar in moet vullen?
voor je @home-adres kun je de volgende instellingen gebruiken:
inkomende mailserver: mail.home.nl
uitgaande mailserver: mail.home.nl
Succes!
Gr. Iris
toen ik 6.1 er op had staan heb ik het inderdaad ook wel eens gehad. maar met 6.5 geen last meer van gehad.1337aldi schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 11:42:
Meer mensen die er last van hebben dat de snap -met een volle accu- opeens uit gaat? Ik heb 6.1 er nog op staan.
Ik vind windows 6.1 en 6.5 beide klote er zitten veel fouten in waar ik echt niet tegen kan, nou heb ik gehoord dat het ook mogelijk is om android op de snap te zetten, heeft iemand hier ervaring mee?
iPhone 2g 8GB - Macbook Pro 13'' 2,4 GHz
[ Voor 40% gewijzigd door spone op 09-02-2010 19:57 ]
Ik heb sinds een paar dagen de Snap en ben tot nu toe erg tevreden over het apparaat. Heb de slide-pagina's helemaal aangepast met CHome configurator (aanrader) maar weet iemand toevallig al hoe je in hemelsnaam de LEDjes kunt aanpassen? Dat moet toch mogelijk zijn zou je zeggen....
Als iemand suggesties heeft verneem ik het graag!
Dank alvast....:-)
Anders wordt het, ben ik bang, hard resetten.
Vraagje van mij, het start menu is dat nog aan te passen? ik heb nu htc home, maar dan worden alleen de bovenste randen in grijs/zwart gekleurd. Maar ik wil dus rond om de icoontjes een hokje of iets dergelijks. Dat het er strakker uitziet. Iemand een idee?
Probeer deze app eens door met je phone naar http://m.youtube.com/app te gaan.Anoniem: 205325 schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 14:04:
weet iemand hoe het kan dat m.youtube niet werkt? Als hij een filmpje moet downloaden krijgt hij geen streaming verbinding. Ik heb Hi, wat doe ik fout? toegangspunt staat op portalmmm.nl
ik ben u dankbaar, Dit wordt de perfecte pauze afleidingIntoDevel schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 10:12:
[...]
Probeer deze app eens door met je phone naar http://m.youtube.com/app te gaan.
En hoe lang gaat jullie accu gemiddeld mee?
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 205325 op 23-02-2010 18:32 ]
GELUID EN ANIMATIE HTC UITSCHAKELEN
Na soft reset geen startup animatie en geluid:
Verander in het register:HKLM\Software\HTC\HTCAnimation\
verander "StartupGif"en "StartupWav" in een andere naam. bv StartupGif1"en "StartupWav1
verander in bv: "StartupGif1" en "StartupWav1"a
na een soft reset geen HTC logo en animatie en geluid
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
LED LICHTJE BLIJVEN PINKEN BIJ NIEUWE BERICHTEN
No sooner did I give up and it came to me that what we need is not there rather than change what is there.
If you want the LED to blink until you acknowledge the message/notification you need to add a DWORD entry to the following paths in the registry. The DWORD that you want to add will be named "Duration" (without the quotes) and give it a DWORD Data of "0" (zero without the quotes).
For SMS: HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\Notifications\{A877 D65B-239C-47a7-9304-0D347F580408}
For Missed Call: HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\Notifications\{A877 D660-239C-47a7-9304-0D347F580408}
For Reminders: HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\Notifications\{15F1 1F90-8A5F-454c-89FC-BA9B7AAB0CAD}
The above work on my device. I do not use the built in VM or Email, so I can not confirm the following two entries so if someone would like to try and let us know, I would greatly appreciate it.
For Email: HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\Notifications\{A877 D65A-239C-47a7-9304-0D347F580408}
For Voicemail: HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\Notifications\{A877 D661-239C-47a7-9304-0D347F580408}
I still believe the secret to the colors reside in the dll posted above.
Email werkt
Sms werkt
Missed calls werkt
De rest weet ik niet, maar in iedergeval bedankt! Ik zocht al zoiets.
Iemand een idee hoe je het start menu van WM6.5 standard, mooier kan maken?
@sophietje
Accu van mij gaat mee:
met wifi aan ong 12uur
Met wifi uit en af en toe internet+msn 16uur
Met wifi uit en weinig internette had ik na 15uur nog 2 blokjes over.
[ Voor 30% gewijzigd door koening op 25-02-2010 12:26 ]
Welke app gebruik jij om de registry te editten?Anoniem: 185331 schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 19:07:
Hier 2 tweakjes:
GELUID EN ANIMATIE HTC UITSCHAKELEN
Na soft reset geen startup animatie en geluid:
Verander in het register:HKLM\Software\HTC\HTCAnimation\
verander "StartupGif"en "StartupWav" in een andere naam. bv StartupGif1"en "StartupWav1
verander in bv: "StartupGif1" en "StartupWav1"a
na een soft reset geen HTC logo en animatie en geluid
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
LED LICHTJE BLIJVEN PINKEN BIJ NIEUWE BERICHTEN
No sooner did I give up and it came to me that what we need is not there rather than change what is there.
If you want the LED to blink until you acknowledge the message/notification you need to add a DWORD entry to the following paths in the registry. The DWORD that you want to add will be named "Duration" (without the quotes) and give it a DWORD Data of "0" (zero without the quotes).
For SMS: HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\Notifications\{A877 D65B-239C-47a7-9304-0D347F580408}
For Missed Call: HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\Notifications\{A877 D660-239C-47a7-9304-0D347F580408}
For Reminders: HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\Notifications\{15F1 1F90-8A5F-454c-89FC-BA9B7AAB0CAD}
The above work on my device. I do not use the built in VM or Email, so I can not confirm the following two entries so if someone would like to try and let us know, I would greatly appreciate it.
For Email: HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\Notifications\{A877 D65A-239C-47a7-9304-0D347F580408}
For Voicemail: HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\Notifications\{A877 D661-239C-47a7-9304-0D347F580408}
I still believe the secret to the colors reside in the dll posted above.
Never mind, heb de nieuwe (beta) van TotalCommander al gevonden.
Marrik
hier ook zoiets. Da's dus niet echt lang, hé.koening schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 12:01:
@hierboven
Email werkt
Sms werkt
Missed calls werkt
De rest weet ik niet, maar in iedergeval bedankt! Ik zocht al zoiets.
Iemand een idee hoe je het start menu van WM6.5 standard, mooier kan maken?
@sophietje
Accu van mij gaat mee:
met wifi aan ong 12uur
Met wifi uit en af en toe internet+msn 16uur
Met wifi uit en weinig internette had ik na 15uur nog 2 blokjes over.
Toch maar een zwaardere accu van ebay halen denk ik.
Mocht je er een gevonden hebben voor een schappelijke prijs stuur de naam/verkoper aub door. Ik zou namelijk ook iets langer met 1 accu doen.
Zo niet, kun je dan gratis via de HTC site een rom update uitvoeren en hem dan naar 6.5 uppen ?
En bij normaal gebruik gaat de accu toch een dag of 4 mee ?
[ Voor 59% gewijzigd door Albert020 op 26-02-2010 12:19 ]
Ja die upgrade is gratisIk was er al achter dat er stndaard 6.1 op staat.
Maar kun je dan gratis via de HTC site een rom update uitvoeren en hem dan naar 6.5 uppen ?
Normaal gebruik, 4x per dag mailen, 20 min per dag internetten
En ik krijg net van mijn zusje te horen dat ze er een week mee doet (weet niet of ze 5 of 7 dagen bedoelt
en ja, die smst de hele tijd!
[ Voor 63% gewijzigd door Snake op 26-02-2010 13:07 ]
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Ik was er al achter dat er stndaard 6.1 op staat.Snake schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 12:19:
[...]
Geen idee
[...]
Affirmative
[...]
Define normala gebruik?
Maar kun je dan gratis via de HTC site een rom update uitvoeren en hem dan naar 6.5 uppen ?
Normaal gebruik, 4x per dag mailen, 20 min per dag internetten
Als je een htc snap nu koopt staat er standaard 6.5 op, mijnes heb ik 2 weken geleden besteld en ik kwam een boekje tegen met wm 6.5 in de doos en bij rom staat ook dat er 6.5 op geinsteleerd staat. Dus geen update meer nodig;)
Groeten Koen
edit: ik heb een record: 36 uur met een toestelgebruik van +- 3 uur. Interval om de 2 uur plus handmatig zooien,Anoniem: 205325 schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 13:52:
[...]
hier ook zoiets. Da's dus niet echt lang, hé.
Toch maar een zwaardere accu van ebay halen denk ik.
dus het lijkt wel alsof de accu een beetje op krachten begint te komen. Na 36 uur nog geen streepje over, maar toch maar weer opgeladen.