Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vandeweek werd het gemeld op Tweakers.net: HTC brengt nieuwe smartphone zonder touchscreen uit

HTC zet nog voor de zomer de nieuwe smartphone 'Snap' op de Nederlandse markt. Het nieuwe toestel heeft een 2,4"-scherm en draait op Windows Mobile Standard, de versie van Windows Mobile voor smartphones zonder touchscreen.

De Snap heeft een voor HTC ongebruikelijke vormgeving: alleen de S620 heeft een vorm die enigszins doet denken aan het nieuwe toestel. Het ontwerp, met een trackball, fysieke toetsen en een qwerty-toetsenbord onder het scherm, wordt wel vaker door fabrikanten als Blackberry en Palm gebruikt.

Volgens de specificaties draait de Snap op een op 528MHz geklokte MSM7225-chipset van Qualcomm. Daarmee is de smartphone even snel als de topmodellen van HTC, zoals de Touch Diamond en de Diamond2. Het toestel bevat 256MB ram en 192MB rom; het geheugen is uitbreidbaar met micro-sd-kaartjes. Verder zijn alle draadloze interfaces aan boord die op een moderne smartphone thuishoren: gsm, gprs, umts, hsdpa, bluetooth 2.0, wifi en gps.

Het scherm van de Snap is 2,4" groot en niet aanraakgevoelig. Het toestel draait op Windows Mobile Standard 6.1, de versie van het Microsoft-OS voor toestellen zonder touchscreen. Omdat het geen touchscreen heeft, draait HTC's Touchflo3D-software niet op de Snap. De smartphone heeft daarom aangepaste e-mailsoftware van HTC meegekregen.

De Snap, die twaalf millimeter dik is en 120 gram weegt, gaat in Nederland 329 euro kosten.
Het toestel zal in het tweede kwartaal in de winkels verschijnen.

En het is me toch een plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4SuhOENw1tXij4DAHCHNOrNN/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/G3xvrhKJvyZUREb3ZR3LXW1n/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/BOdh6VM2mRf0LTtCRJ5ypZ6b/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/HROekFhurlKl9ASrzKhwKegx/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/M0x9yWfSDkBWf5FiAaRpG7xL/full.jpg

HTC.com: HTC Snap overview

Inner Circle:
De HTC Snap is het eerste toestel van HTC dat beschikt over het Inner Circle-concept. Hiermee kunnen gebruikers met één druk op de speciale 'Inner Circle-knop', e-mail van geselecteerde contactpersonen categoriseren. Berichten van de personen uit de 'inner circle' van de gebruiker worden gegroepeerd en automatisch naar boven geschoven. Hiermee kan altijd direct gereageerd worden op e-mails van belangrijke contactpersonen. HTC speelt hier naar eigen zeggen mee in op het feit dat mensen tegenwoordig overspoeld worden door e-mails en het lastig vinden hier prioriteit in aan te brengen.
Bron: Gadgetzone.nl

HTC.com: HTC Snap specificaties

Belangrijkste specificaties:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/GjsXuKgX0s4Ec52R8zKHXxh8/full.jpg

En nog wat reallifefoto's:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/iIdq6OqOMyqnphN50Eg2kpCv/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/XZwROfWu1eAtLJYB2iY0FJKG/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/06BeZmHHHPOOaCjOkVl1layT/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/wDchrrg287np9tO7azu0IQlz/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/mqoK4zCMRQshX38KbZDeBhnn/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/JaqdiAFjMD3OHIy1WfKEwOuL/thumb.jpg

YouTube:
Product Tour:

Deze HTC Snap kan gezien worden als het 'kleine' broertje van de Palm Treo Pro, alhoewel 'kleine'

De grootste verschillen tussen de HTC Snap en de Palm Treo Pro zijn:
CPU: Palm Treo Pro bevat Qualcomm MSM7201A 400MHz CPU, de HTC Snap een Qualcomm MSM 7225 528 MHz
RAM: Palm Treo Pro bevat 256MB aan RAM, de HTC Snap bevat 192MB aan RAM
Intern geheugen: Palm Treo Pro bevat 128MB aan intern geheugen, de HTC Snap bevat 256MB aan intern geheugen
Screen: Palm Treo Pro bevat een 2,5" touchscreen, de HTC Snap bevat een 2,4" non-touchscreen
Prijs: Palm Treo Pro kost zo'n 410,- euro, de HTC Snap kost zo'n 330,- euro

Het is nog maar de vraag, of je de 64MB aan RAM zal missen op de HTC Snap ten opzichte van de
Palm Treo Pro, aangezien er een 128MHz snellere processor in de HTC Snap zit.. We wachten op reviews...

Reviews:
Pocketinfo
De meest opvallende conclusie is dat de HTC Snap heel donker bruin van kleur is en niet zwart. Dit verklaart ook de kahki kleur op het toetsenbord voor de FN-combinaties. Met de afgeronde hoeken en de rubberachtige finish ligt de HTC Snap erg prettig in de hand. De trackball zorgt voor een snelle navigatie, en het uitstekende full QWERTY keyboard zorgt voor het snel opstellen en verzenden van een e-mail. Ook qua connectiviteit heeft het toestel alles onboard wat men zich wenst, en hopelijk komt er ook een Windows Mobile Standard variant van TomTom Navigator 7. Tenslotte hulde voor de 1500 mAh accu, waardoor je lang en probleemloos met het toestel kunt werken. Naast alle positieve zaken wellicht ook een tweetal kleine punten om te (her)overwegen: (1) afwezigheid van een dedicated power knop, en camera knop zijn toch een gemis, (2) de positie van de miniusb connector, maakt het als multimediatoestel minder geschikt.
Verder is de Inner Circle feature in lijn met de people-centric-communication gedachte. Ik hoop dat deze ontwikkeling verder doorzet naar een uniforme implementatie op zowel Windows Mobile Professional als ook Windows Mobile Smartphone. Wellicht zijn er mensen die de opmerking plaatsen: “Mooi toestel maar weinig innovatie!” Dat mag dan wel kloppen maar de HTC Snap is een degelijk no-nonsence toestel dat als (zakelijke) messenger perfect zijn mannetje staat. Sterker ik denk dat het zeker de strijd aan kan gaan met varianten van Blackberry. Gevoelsmatig denk ik dat dit toestel ook in het zakelijke segment hoge ogen kan gooien waarbij de nadruk dan ook niet op multimedia ligt. Overall is de HTC Snap zeer solide en stabiel toestel, en een bijzonder fijne opvolger van de HTC S620. Laten we tevens hopen dat dit toestel een upgrade krijgt naar Windows Mobile 6.5, zodat ook het Windows Mobile Standard platform kan profiteren van een service als Windows Marketplace (for Mobile).

Pocketnow
We had high hopes for the Snap. We thought it would be the killer messaging device that the Dash/Excalibur once was. And despite it having a terrific in-hand feel thanks to a very thin and light form factor, despite it having battery life better than 90% of smartphones out there, the keyboard really hurts the Snap. For those with large sized hands, the cramped keyboard on the Snap will feel unusable. And for those that are coming from a Moto Q9h, BlackJack, or any other candybar-style QWERTY phone, the strange placement of the "A" key will a big annoyance for a period of time. If you're looking something with a more capacious keyboard, check out the HTC S743/S740.

Zelf vind ik het de HTC Snap een erg mooi apparaatje. Dit komt door z'n veelzijdigheid, het hebben van Windows Mobile, het hebben van 'n volledig qwerty-toetsenbord, het herbergen van snelle hardware, het kunnen uitbreiden van het intern geheugen dmv SDHC-microSD-kaartjes en vooral de prijs van slechts 330,- euro. Enige minpuntje is dat ik momenteel met 'n mobieltje loop met 'n 5MP lens.. Naja 2MP is meer dan zat voor snapshots, maar het onbreken van 'n ledje vind ik ansich erg jammer. Al met al een prachtig toestel die hopelijk zo snel mogelijk uitkomt en waarvan ik denk: 'Hmm dat is toch wel erg leuk om er los bij te hebben'.

So let's discuss deze HTC!!

-Topic made by CLB-

[ Voor 35% gewijzigd door CLB op 12-06-2009 14:32 . Reden: Layout =) ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

PWA

Eindelijk een waardige opvolger voor mijn oude beestje Samsung i600!

Ik loop ook te twijfelen tussen de Snap en de Treo Pro.
Afbeeldingslocatie: http://www.wmexperts.com/sites/wmexperts.com/files/articleimages/Dieter%20Bohn/2009/04/ctia09/thumb_250_htc-snap-hands-on13.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Ik gebruik nu de Samsung i780, maar ik zie de toegevoegde waarde van beide toestellen eigenlijk niet. De Snap is zelfs iets groter en heeft geen TS.
Ik denk dat ik even wacht op de opvolger van de Samsung.

Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWA
  • Niet online

PWA

iron_mike010 schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 10:20:
Ik gebruik nu de Samsung i780, maar ik zie de toegevoegde waarde van beide toestellen eigenlijk niet. De Snap is zelfs iets groter en heeft geen TS.
Ik denk dat ik even wacht op de opvolger van de Samsung.
Er zijn altijd nog mensen die heel erg graag geen Touchscreen willen hebben, maar gewoon een simpel en snel functioneel messaging apparaat.
n.b. Het mag duidelijk zijn dat 6 hardware knoppen, een joggle en dan nog met een pennetje poeren niet mijn ding is.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-06 10:59
Vandaag ga ik als het goed is even met dit toestel spelen. Ik zal wel even laten weten hoe en wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iron_mike010 schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 10:20:
Ik gebruik nu de Samsung i780, maar ik zie de toegevoegde waarde van beide toestellen eigenlijk niet.
De Snap is zelfs iets groter en heeft geen TS.
Dat is natuurlijk geheel subjectief.. Scheelt ook erg in de kosten, want zeg nou zelf, 330,- is erg nice!
Ik sta niet echt te springen om een TouchScreen, ook al heb ik 3 jaar PDA's gehad die 't wel hadden.
DaannO schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 12:46:
Vandaag ga ik als het goed is even met dit toestel spelen. Ik zal wel even laten weten hoe en wat :)
Superbe!!

Nog wat reallifefoto's gevonden:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/iIdq6OqOMyqnphN50Eg2kpCv/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/XZwROfWu1eAtLJYB2iY0FJKG/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/06BeZmHHHPOOaCjOkVl1layT/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/wDchrrg287np9tO7azu0IQlz/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/mqoK4zCMRQshX38KbZDeBhnn/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/JaqdiAFjMD3OHIy1WfKEwOuL/thumb.jpg

[ Voor 41% gewijzigd door CLB op 07-04-2009 16:29 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Even quick en dirty aangezien ik geen zin heb om mn ervaringen over te typen :P
Gisteren was All About Phones aanwezig bij de TeleVisie beurs in Nieuwegein en tijdens ons bezoek hebben we bij alle merken om het nieuwe portfolio gevraagd en zo ook bij HTC. Eerder deze week werd ons al duidelijk gemaakt via een medewerker van MCC dat de HTC Snap aanwezig zou zijn op de beurs en gelukkig was het toestel dan ook in volle glorie te bewonderen door ons. De HTC Snap is een erg klein toestel die wel voorzien is van een volledig Qwerty-toetsenbord die opmerkelijk lekker weg typt. Het toestel zelf ligt erg lekker in de hand en daarnaast heeft het een mooi scherm waardoor alles goed te zien is. De trackball in het midden is wel weer even wennen maar dit moet goed te doen zijn aangezien we deze ook kennen van de HTC Magic 2 die overigens ook aanwezig was.
Afbeeldingslocatie: http://www.allaboutphones.nl/photos/12391815768185/HTC-Snap.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door DaannO op 08-04-2009 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeer zeer smakelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWA
  • Niet online

PWA

Iemand al een idee wanneer hij precies in het 2e kwartaal van 2009 uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:25
PWA schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 12:43:
[...]

Er zijn altijd nog mensen die heel erg graag geen Touchscreen willen hebben, maar gewoon een simpel en snel functioneel messaging apparaat.
Helaas is de marketing zo beroerd dat slechts een enkeling ook begrijpt dat het besturingssysteem volledig anders is. WM standard is heel anders dan WM professional

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PWA schreef op donderdag 09 april 2009 @ 13:01:
Iemand al een idee wanneer hij precies in het 2e kwartaal van 2009 uitkomt?
PDA-shop heeft 'm op z'n site staan en daar staat eind mei genoemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Eind mei. Levertijden en prijzen mogen uiteraard in een speciaal abo topic in tp ;)

[ Voor 80% gewijzigd door DaannO op 09-04-2009 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Animo voor deze HTC device is toch stuk minder dan ik dacht :) Is die dan toch niet interessant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

CLB schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 19:12:
Animo voor deze HTC device is toch stuk minder dan ik dacht :) Is die dan toch niet interessant?
Hij is iig niet voor 'mainstream' gebruikers als de Diamond(2) of HD. Met name vanwege het 'volledige' toetsenbord wat erop zit, staat nou niet echt stijlvol ofzo..

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op Tweakers zitten ook niet echt alleen mainstreamers.. Maakt mij niet uit dat 't topic niet loopt, (heb toch 'n ander goed lopend HTC topic gecreeerd) maar vroeg me af waarom! Palm Treo loopt ook gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AleSyS
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-04-2021
Ik kijk uit naar de HTC....op pdashop staat de release date inmiddels op 19-06-09 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217443

Strak modelletje, zo op het eerste gezicht.
Ik heb nu de Diamond, maar zou hem zo willen omruilen voor de snap.

NB
Ben eigenlijk wel heel erg benieuwd of de Snap ook last heeft van het "Memory Leak" probleem, zoals de Diamond dit heeft.

En wat is het verschil tussen WM standaard en proffesional?

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 217443 op 10-05-2009 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Standaard is voor non-touchscreen WM-telefoons, Professional is voor touchscreen WM-telefoons :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CLB schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 19:12:
Misschien dat, dat komt als hij beschikbaar is in de winkel.
Ik zie er al naar uit, want diamond krijgt toch wat kuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
O dat kan wel ja, maar was bij de TD2 ook niet 't geval. Ik pimp de TS vandeweek wel even!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• directjohan
  • Laatst online: 06-04 09:26
cnet.com schreef op 20 mei 2009 @ 3:47 PM:
[...]
This one slipped through the cracks Tuesday with all the Palm Pre madness, but we're pretty sure more than a few phone fans will still find this news of interest.

A Sprintusers.com reader says the HTC Touch Pro2 will be available from Sprint in mid-June and the HTC Snap will arrive a month later. We're not sure of the reader's source, so as always, take this rumor with a grain of salt.

However, HTC did confirm via Twitter that the Windows Mobile smartphone is North America bound and the above picture looks pretty legit.

The HTC Touch Pro2 debuted at GSMA 2009 in February and is the successor to the HTC Touch Pro.
Volgens het gerucht half juli dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41070

Dit lijkt mij een mooi alternatief voor een black berry Curve.. of zie ik dat verkeerd?

Ik heb nu een htc diamond en ben daar uitermate ontevreden over. Voornamelijk omdat de batterij zo slecht werkt. De standaard batterij werkte bij mij een 8 uur ongeveer. Ik gebruik de telefoon wel intensief zowel om te bellen (ook veel in wagen via bleutooth) als om te mailen. Alle andere opties van tel kunnen mij gestolen worden (gps, camera etc nog nooit gebruikt).

Nu heb ik een andere batterij gekocht van HTC zelf (1400mha dacht ik) en lukt het al iets beter. Maar dat toucscreen is echt een pain in the ass. Traag, moeilijk om te typen, scherm wordt donker als je belt etc. ..

Nu dacht ik over te stappen op een black berry curve (geen touch screen en toetsenbord) maar probleem op werk is dat we geen blackberry server hebben enkel een mail server. Sommigen hebben bij ons toch blackberry maar dan moet je nog een extern abbon nemen om dit te laten werken zonder black berry server. Werkt wel heel goed maar is dubbel zo duur als indien je werkt via WM.

Deze tel leek mij dan ook een volwaardig alternatief. Niet teveel toeters en bellen maar toch functioneel.

Toch nog twee vraagjes. Kan je dergelijk toestel vergelijken met black berry? En wat met de battery gaat die langer meegaan omdat het geen touchscreen is of ligt het probleem eerder bij de batterijen van HTC?

thc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
Anoniem: 41070 schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 14:44:
Toch nog twee vraagjes. Kan je dergelijk toestel vergelijken met black berry? En wat met de battery gaat die langer meegaan omdat het geen touchscreen is of ligt het probleem eerder bij de batterijen van HTC?
Als ik mijn vorige telefoon, een S740, vergelijk met met mijn huidige Touch 3G dan heb ik wel het idee dat de batterij van de S740 iets langer mee ging. Maar het grootste verschil maak ik door UMTS/HSDPA uit te zetten. Voor de snelheid van mailen maakt dat niets uit, maar het scheelt ongeveer de helft aan batterylife.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De Snap wordt al aangeboden op gsmweb.nl.
Zowel een los toestel (met en zonder route 66) als met een abbo.
Andere site's vermelden levering half juni en deze info staat niet op genoemde site?
Dus gemaks halve ga ik ervan uit, dat ze hem op voorraad hebben.

Iemand al meer info over de levering?

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 217443 op 31-05-2009 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• directjohan
  • Laatst online: 06-04 09:26
Ga daar maar niet vanuit, want voor zover ik weet is ie nog niet uit. Niemand op tweakers heeft zich nog gemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJDarkByte
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-05 20:03
Of iedereen denkt net zoals jij en bestelt hem gewoon niet, omdat hij toch nog niet uit is ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een leverancier schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 17:10:
Geachte heer/mevrouw,

wij hebben de HTC Snap naar verwachting vanaf morgen 3 juni uit voorraad leverbaar.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Dus vanaf morgen leverbaar, nu maar hopen dat ik hem gauw in het echt tegenkom, zodat ik hem ff kan voelen/ruiken en betasten .

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 217443 op 02-06-2009 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AleSyS
Anoniem: 217443 schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 17:04:
[...]

Dus vanaf morgen leverbaar, nu maar hopen dat ik hem gauw in het echt tegenkom, zodat ik hem ff kan voelen/ruiken en betasten .
Vaag...ben benieuwd wie deze leverancier is. o.a. pdashop geeft nog steeds pas 19-06

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJDarkByte
Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. Dit wordt waarschijnlijk m'n nieuwe mobiel, dus wil hem zo snel mogelijk even testen. M'n huidge SE K750i is helemaal versleten ondertussen en ik word er gek van, dus zsm een nieuwe aanschaffen :P ...

EDIT: Ik zie net het volgende op XDA Developers staan:
Hi - Just to let you know we now have stock of the SIM Free HTC Snap http://www.devicewire.co.uk/htc-snap

Regards,

devicewire.com
Hij wordt dus al geleverd aan de shops :D ! Er staat ook een reactie van iemand die er al een heeft. Hij is dus uit in Engeland!

[ Voor 41% gewijzigd door DJDarkByte op 02-06-2009 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm ben benieuwd, kan ik eindelijk de TS wat pimpen net zoals HTC Touch Diamond2 [part deux] :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJDarkByte
En hopen dan maar dat deze topic ook een beetje gaat lopen als de telefoon in de handel is :P !

[ Voor 20% gewijzigd door DJDarkByte op 02-06-2009 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sorry, ik zie dat ik de naam ben vergeten te plakken.
Het is gsmweb.nl, die had ik een mailtje gestuurd.

Excuus voor het ongemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJDarkByte
Ik keek net even op PDAshop en daar viel me het volgende op:
Verwachte leverdatum: 04-06-2009
Die stond eerst op 19-06-2009. Het begint dus op te schieten :D !

[ Voor 8% gewijzigd door DJDarkByte op 03-06-2009 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nuhvok schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 14:05:
Ik keek net even op PDAshop en daar viel me het volgende op:

[...]

Die stond eerst op 19-06-2009. Het begint dus op te schieten :D !
Vandaag bij Reitsma telecom, een zaak in Amersfoort geweest en die hebben gebeld met hun leverancier.
Vanaf 09-06-09 is ie bij hun te koop.

Ik wil hem eerst ff in handen hebben voor ik hem koop, dus niet zo via het internet bestellen.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 217443 op 03-06-2009 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Modbreak:We willen hier GEEN discussie over levertijden zien.

Open daar een topic voor in Telecomproviders en spiek even bij een andere [ABO]-topic.

[ Voor 12% gewijzigd door pven op 03-06-2009 17:11 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Loze berichten mogen ook achterwege blijven.

[ Voor 91% gewijzigd door RoD op 04-06-2009 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-06 12:24
Ik ben wel benieuwd naar eventuele eerste ervaringen van tweakers; zijn de menu's snel? Hoe is de geluidskwaliteit tijdens het bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
Ik heb het toestel niet eens gebruikt, voor mij was het toestel te groot en te log en daarom stuur ik 'm terug. Ik snap niet dat ze het toestel niet de afmetingen van de E71, die mij toch een belangrijke tegenhanger lijkt, hebben gegeven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJDarkByte
Daar ben ik eigenlijk wel blij om, aangezien ik de E71 een onding vind :P . Ik houd wel van grote toestellen, heb je tenminste het idee dat je ergens voor hebt betaald :*) . Waar had je hem gekocht als ik vragen mag?

[ Voor 10% gewijzigd door DJDarkByte op 05-06-2009 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
StevenK schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 07:11:
Ik heb het toestel niet eens gebruikt, voor mij was het toestel te groot en te log en daarom stuur ik 'm terug. Ik snap niet dat ze het toestel niet de afmetingen van de E71, die mij toch een belangrijke tegenhanger lijkt, hebben gegeven!
Hmm foutje dus even een edit. Waarom heb je niet eerst foto's gemaakt dan voor ons :9 En even groot als een E71 is dat ding inderdaad niet maar, dat was ook wel af te leiden uit de huidige vergelijkingsfoto's

[ Voor 22% gewijzigd door CLB op 05-06-2009 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:24
na even zoeken op internet naar een waardige opvolger van mijn huidige HTC S710... EINDELIJK een geschikte kandidaad gevonden!!
Voorkeuren/Eisen die ik minimaal stel aan een telefoon zijn: Querty toetsenbord, GPS en GEEN touchscreen, want mijn god wat heb ik een hekel aan dat laatste.
Al dat gepriegel, nee voor mij gewoon hardware knopjes. Heb al menig touchscreen ding in mn handen gehad.. maar met allen erg ontevreden.

Nadeel van mijn huidige HTC S710 is dat deze erg traag is, vooral open en dichtschuiven van het querty toetsenbord. En daar was ik bij de nieuwe telefoons van HTC wel een beetje bang voor.. maar zie het gelukkig langzaam beter worden.. ben dus reuze benieuwd wat deze jongen gaat doen voor mij.

Heb in augustus pas de mogelijkheid om mijn abonnement te verlengen dus kan ik deze jongen eerst eens goed onder loep nemen. Ben benieuwd naar komende reviews.. dus heren kom er maar mee voor de dag!! ;)
hahaha

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJDarkByte
*knip* zie pven in "HTC Snap"
DonJunior schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 17:26:
... Voorkeuren/Eisen die ik minimaal stel aan een telefoon zijn: Querty toetsenbord, GPS en GEEN touchscreen, want mijn god wat heb ik een hekel aan dat laatste.
Al dat gepriegel, nee voor mij gewoon hardware knopjes. Heb al menig touchscreen ding in mn handen gehad.. maar met allen erg ontevreden. ...
Ongeveer dezelfde eisen als ik stel, vooral op het gebied van het scherm. Wat zijn touchscreens een hel...

[ Voor 27% gewijzigd door pven op 05-06-2009 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AleSyS
Zijn er al mensen die de Snap besteld en in huis hebben. Ben erg benieuwd naar ervaringen. Wil ook een nieuwe mobieltje kopen en twijfel tussen een aantal modellen

- HTC Snap
- HTC Touch Pro 2
- Blackberry Bold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
AleSyS schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 00:14:
Zijn er al mensen die de Snap besteld en in huis hebben. Ben erg benieuwd naar ervaringen. Wil ook een nieuwe mobieltje kopen en twijfel tussen een aantal modellen

- HTC Snap
- HTC Touch Pro 2
- Blackberry Bold
Voor dit soort vragen is het topic niet bedoeld. Als er ervaringen zijn dan lees je ze hier, daar is het topic immers voor bedoeld. Er naar gaan zitten vissen is dus niet nodig en niet de bedoeling. Daarnaast moet je de keuze voor je telefoon zelf maken, dat gaan wij niet voor je doen.

[ Voor 35% gewijzigd door RoD op 06-06-2009 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
..dan had ik eigenlijk wel nog één vraagje..
Weet iemand hoe dat zo'n non-touchscreen gaat werken i.c.m. navigatie software!?
Ik heb destijds, op mijn HTC S710, TomTom Navigatiesoftware draaiend gehad.
Het probleem was daarmee dat je de helft van de functies niet gebruiken kon, omdat je deze simpelweg niet aan kon klikken. De TomTom gebruikersinterface gaat immers uit van het gebruik met een touchscreen.
Hoe is dat bij de Snap?! Omdat bij de Snap ook nog wel GPS geleverd zit ga ik er vanuit dat ze hier wel over na hebben gedacht?!

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
DonJunior schreef op zondag 07 juni 2009 @ 11:04:
Weet iemand hoe dat zo'n non-touchscreen gaat werken i.c.m. navigatie software!?
Het probleem was daarmee dat je de helft van de functies niet gebruiken kon, omdat je deze simpelweg niet aan kon klikken. De TomTom gebruikersinterface gaat immers uit van het gebruik met een touchscreen.
Hoe is dat bij de Snap?! Omdat bij de Snap ook nog wel GPS geleverd zit ga ik er vanuit dat ze hier wel over na hebben gedacht?!
Ja, andere software gebruiken, die wel geschreven is voor het OS waar het toestel op draait. Vroeger had TomTom nog een aparte smartphone versie, maar de laatste daarvan was versie 5 (ergens heb ik nog een originele versie 3 en versie 5 van die software liggen, de laatste telefoon die ik daarvoor gebruikte van een SPV C500). Sinds versie 6 is er afaik geen TomTom meer die geschikt is voor non-touchscreen toestellen.

Verder heb ik er geen ervaring mee, omdat ik navigatie op een telefoon volkomen onpraktisch vind: ik gebruik mijn telefoon onderweg om te bellen (en mailen :X) en voor navigatie heb ik een losse TomTom, die tegenwoordig nauwelijks duurder is dan een licentie voor de software. Daarnaast vreet navigatie batterijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-06 12:24
Ik ben met name benieuwd naar de browser-ervaring van deze telefoon. Hopelijk zit er een betere (Opera-achtige) oplossing op geinstalleerd dan het gedrocht van een Pocket IE. Maar ja, volgens mij heeft Opera nog geen non-touchscreen oplossing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJDarkByte
Er staat gewoon IE (IE6 Mobile om precies te zijn) op, maar je kunt sowieso Skyfire installeren als alternatief ;) . Hoe het met Opera Mobile zit weet ik niet precies, maar ik ga het allemaal uitzoeken als ik em binnen heb (dinsdag).
DonJunior schreef op zondag 07 juni 2009 @ 11:04:
Sygic McGuider of Garmin Mobile XT draaien gewoon op non-touchscreen toestellen ;) .

Heb ondertussen trouwens al genoeg gelezen en gezien over het toestel, dus als iemand nog vragen heeft: brand maar los!

EDIT: Lees net op XDA dat McGuider blijkbaar niet werkt. Copilot is ook nog een optie.

[ Voor 4% gewijzigd door DJDarkByte op 08-06-2009 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
@NuhVok: Kijk dat is een opmerking waar ik wat aan heb.
Toch vreemd dat ze GPS leveren op een toestel maar geen bijbehorende navigatiesoftware. Of zou je dan Route66 krijgen. (geloof dat HTC daar een deal mee had ofzo?!)

@StevenK: Bedankt voor de informatie. En ik weet ook wel de nadelen van navigatie op een telefoon. Maar tot nu toe nagiveer ik alleen nog op stem, mocht ik echt twijfelen kan ik altijd nog op het scherm kijken. daarbij vind IK als nadeel dat je een losse tomtom aan iedereen uit moet lenen en dat je zelf dat ding EXTRA nog moet meezeulen. Als het kan: 2 in 1, waarom niet?! mijn telefoon ligt toch elke nacht op de oplader en anders haal ik sowieso nog een oplader voor in de auto erbij. Dus het batterijen vreten boeit me niet zo. Toch bedankt voor je eerlijke mening.

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWA
  • Niet online

PWA

Nuhvok schreef op zondag 07 juni 2009 @ 23:43:
Er staat gewoon IE (IE6 Mobile om precies te zijn) op, maar je kunt sowieso Skyfire installeren als alternatief ;) . Hoe het met Opera Mobile zit weet ik niet precies, maar ik ga het allemaal uitzoeken als ik em binnen heb (dinsdag).

[...]

Sygic McGuider of Garmin Mobile XT draaien gewoon op non-touchscreen toestellen ;) .

Heb ondertussen trouwens al genoeg gelezen en gezien over het toestel, dus als iemand nog vragen heeft: brand maar los!

EDIT: Lees net op XDA dat McGuider blijkbaar niet werkt. Copilot is ook nog een optie.
McGuider draait niet op de Snap? Weet je wat het probleem is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJDarkByte
Ik citeer van XDA:
Sygic doesn't wok!
Installed, looking for fix.... error, program crash
Weet dus niet wat de reden is, maar ik weet ook niet hoe legaal z'n software was toen hij het testte :P . Als Route 66 een Windows Mobile Standard versie heeft lijkt het me dat die ook zou kunnen werken. Ik denk even afwachten tot er berichten over komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gsmweb gaat hem met en zonder route 66 leveren, aldus hun site.

http://www.gsmweb.nl/los/index.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJDarkByte
Dan zal Route66 wel werken :P ! Btw, PocketNow heeft hier een review staan. Ze zeggen dat het toetsenbord niet lekker werkt door de TAB toets en het formaat. Verder is iedereen op internet positief over het toetsenbord volgens mij :P ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJDarkByte
YES :D ! Ik ben nu officieel de bezitter van een Snap :D ! Tot nu toe vind ik het een erg fijn toestel. Toetsenbord vind ik erg goed werken en wat een verademing is het na mijn afgeragde K750i. Als je hem net in gebruik hebt werkt ie wel redelijk langzaam, maar als je eenmaal een beetje alle menu's doorlopen hebt gaat alles zo soepel als het maar kan. De eerste indruk is dus zeer goed :D !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zag ze al op verschillende websites als beschikbaar staan inderdaad!
Verdere indrukken wachten we af, evenals een hele rij reallife foto's (met andere apparaten ter vergelijking) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 26-06 20:54
Dit toestel lijkt me erg mooi, in de reviews/filmpjes lijkt hij ook erg snel. Ik heb gekeken naar de Palm Pre maar deze schijnt pas met kerst in Europa uit te komen :(.
Heeft iemand al de handleiding van de HTC Snap kunnen vinden? Ik zou de handleiding nog willen doornemen voordat ik er eentje koop. Op de HTC site staat ie helaas nog niet.

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik het net even die review van Pocketnow zitten kijken. Ik vind de software van HTC voor de snap absoluut inferieur aan die van de Touch Screen modellen. Zou je ook SPB op Windows Mobile Standard kunnen zetten? Ik kan nergens op Youtube filmpjes hiervan vinden, alles daar draait op de touch screen versies :) Ik ben benieuwd hoe SPB erop draait qua interface

[ Voor 7% gewijzigd door neographikal op 09-06-2009 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
neographikal schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 22:13:
Ik het net even die review van Pocketnow zitten kijken. Ik vind de software van HTC voor de snap absoluut inferieur aan die van de Touch Screen modellen. Zou je ook SPB op Windows Mobile Standard kunnen zetten? Ik kan nergens op Youtube filmpjes hiervan vinden, alles daar draait op de touch screen versies :) Ik ben benieuwd hoe SPB erop draait qua interface
SPB Shell draait alleen op Pro en Classic, helaas niet op Standard. Maar er zullen ook wel andere shells voor te vinden zijn denk ik.
Ze hebben wel wat dingen aangepast aan Windows Mobile Standard bij HTC maar niet veel inderdaad. Daardoor zal het misschien ook wel een stukje sneller draaien. Wel jammer dat er geen Opera meegeleverd wordt.

Een paar reviews:
http://www.pocketinfo.nl/...2602/review-htc-snap.html
http://pocketnow.com/inde..._detail&t=reviews&id=1140

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kam3
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-06 19:30
Mooi toestel, zal wellicht een opvolger kunnen worden van mijn huidig toestel (moet hem verlengen in sept.)

Wat me vooral aanspreekt is dat het toestel
-Geen touchscreen heeft , nu heb ik niet echt iets tegen een touchscreen maar dat ver!@#$ de batterij duur zo erg...
-Full qwerty, wat een genot is dat op een telefoon!
-Trackball, heb een paar keer op een blackberry gewerkt met trackbal en moet zeggen dat dat gewoon super goed werkt.

@FireFly3k
Dankje voor de links, wat werkt de interface toch soepel! :9~ heb hier thuis een touch pro liggen maar wat kan dat ding toch sloom zijn...
Hoewel we gewoon zijn om een toestel elke avond aan de lader te hangen, denk ik dat dit bij de HTC Snap wel eens rustig vergeten kan worden.
_/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWA
  • Niet online

PWA

Nuhvok schreef op maandag 08 juni 2009 @ 13:46:
Ik citeer van XDA:

[...]

Weet dus niet wat de reden is, maar ik weet ook niet hoe legaal z'n software was toen hij het testte :P . Als Route 66 een Windows Mobile Standard versie heeft lijkt het me dat die ook zou kunnen werken. Ik denk even afwachten tot er berichten over komen.
Bericht: Sygic 2009 / 7.70 draait als een tiet op de HTC Snap. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJDarkByte
Goed om te weten :D ! Bedankt voor het melden ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
Ik heb gisteren ook de Snap gehaald. Erg mooi toestel, werkt ook erg snel in vergelijking met de HTC Diamond die we op het werk hebben.
Ik heb al wat programma's proberen te installeren van SPB maar die gaven een foutmelding bij de installatie. Geen idee wat er aan de hand is :/. Het ging om SPB Wireless en SPB Finance.
In combinatie met de Parrot CK3100 werkt ie goed alhoewel de Parrot nu Engels is ineens. Voordat ik de Snap een reset gaf was hij gewoon Nederlands.

Voor de rest werkt het toestel perfect en snel.

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135610

De snap heeft dan ook Windows Mobile 6.1 Standard en dat wordt zo ver ik kan zien op de site van spb niet ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
Anoniem: 135610 schreef op zondag 14 juni 2009 @ 09:51:
De snap heeft dan ook Windows Mobile 6.1 Standard en dat wordt zo ver ik kan zien op de site van spb niet ondersteund.
Ik zie het nu ja... ik zag Classic aan voor Standard :P

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248466

Valt er nu niks meer te melden over de HTC Snap? :)

Ik loop nog erg te twijfelen of ik deze telefoon zal nemen straks eind juli.Ik heb hem al een aantal keren in mijn hand gehad (Mediamarkt, Saturn enzo) en wat mij tegenvalt is het aantal agenda-items wat je op het beginscherm kunt tonen. Deze telefoon is volgens mij in de markt gezet als een telefoon voor de zakelijke gebruiker. De meeste zakelijke gebruikers (ik zeker) hebben veel afspraken staan op een dag. Dan is het wel zo handig als je meer dan 2 afspraken kunt zien in je homescherm, zodat je iedere keer dat je naar je foon kijkt, wordt herinnnerd aan de afspraken die nog komen.

Heeft iemand hier een oplossing voor (en dan wel voor de Snap)???

Gr. Iris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJDarkByte
Je kunt opzij scrollen om alle afspraken van een dag één voor één te kunnen zien, of je klikt op het rechterknopje zodra je het kalenderpaneel in beeld hebt. Je gaat dan naar de kalender. Als je die op Agenda view zet krijg je een lijst te zien met al je afspraken op de geselecteerde dag. De kalender blijft dan gewoon op Agenda view staan, dus dat hoef je niet elke keer te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe krijg je een lijst met taken op je home screen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJDarkByte
Denk niet dat dat kan, maar als je doet wat ik in m'n vorige post zei krijg je wel op een makkelijke manier een lijst te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
Anoniem: 135610 schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 21:06:
Hoe krijg je een lijst met taken op je home screen?
Met een 3rd part plugin, zoals SBSH facade (www.sbsh.net).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 308065

Als onervaren gebruiker met pda had ik volgende vragen over snap:

syncroniseert htc snap met Microsoft Outlook

Kan je tegelijkertijd bellen (bvb met luidspreker) en afspraken raadplegen of toevoegen met dit toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
Anoniem: 308065 schreef op zondag 28 juni 2009 @ 16:24:
Als onervaren gebruiker met pda had ik volgende vragen over snap:

syncroniseert htc snap met Microsoft Outlook
Yep. (via Active Sync en als het een Exchange server is en 't ondersteund wordt ook via directpush)
Kan je tegelijkertijd bellen (bvb met luidspreker) en afspraken raadplegen of toevoegen met dit toestel?
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218468

Ik vind dit een erg interessant toestel. Ik zag 'm op GSMweb voor maar 21 euro per maand inclusief internet het eerste jaar. 2e jaar 28 euro oid. Waarom ik het toestel zo interessant vind is juist door het hardware keyboard. Ik heb gedacht over de iPhone, maar ik wil toch wel graag 'echte knoppen'. Verder wil ik m'n gsm gebruiken als agenda voor mijn studie, als webbrowser voor onderweg, om e-mails mee te versturen en voor MP3's. Is dit apparaat wat jullie betreft aan te raden in dat geval? Volgens mij is het enige waarover getwijfeld kan worden de geschiktheid voor het luisteren van muziek. Hoe denken jullie, gebruikers, daarover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
Agenda, emailen en internetten gaat inderdaad prima ermee. MP3's luisteren heb ik nog geen idee van. Wat wel een groot nadeel is, is dat de aansluiting voor de headset aan de zijkant zit en die steekt dus erg uit.
Hij ondersteund wel AD2P dus je zou een bluetooth hoofdtelefoon kunnen aansluiten zodat je daar geen last van hebt.
Standaard kan je alleen via de USB een hoofdtelefoon aansluiten maar daar heb je adapters voor zodat je een andere hoofdtelefoon kan aansluiten.

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218468

Hmm nouja zou uiteraard wel weer voor een iPod kunnen gaan naast die gsm, maar het is gewoon jammer. Wordt toch wel zo langzamerhand tijd voor een all-round apparaat dat gewoon alles kan, en ook praktisch in het gebruik is bij al die dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De huidige onscreen toetsenborden zijn ook van zeer goede kwaliteit,
helemaal met het gebruik van 'haptic feedback', zodat 't net lijkt alsof je fysieke toetsen indrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
Ik heb even wat muziek erop gezet en ik vind de kwaliteit heel erg meevallen. Had het veel slechter verwacht. Maar het blijft wel zo dat mijn Sony Walkman veel beter klinkt. Het volume is ook slecht te regelen, in 5-6 stappen ofzo.
Het toetsenbordje typt geweldig, je zou hem even in een winkel of van iemand anders moeten testen. Ik vind hem zelf beter werken dan een onscreen toetsenbord.

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is er al iemand die wil aangeven hoelang je met de batterij doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJDarkByte
Met wat licht internetten via 3G (om de 5 minuten automatisch mail ophalen, het weer checken met ingebouwde panel op de homescreen en vertrektijden van de trein kijken op NS mobiel) een paar minuten bellen en toch wel aardig wat smsen was ie bij mij na 2,5 dag leeg en ging ie rond een uur of 5-6 vanzelf uit wegens een lege batterij. Dit was nadat ik em op een ochtend vol van de lader haalde nadat ie de avond ervoor ook uit was gegaan :P . Best netjes vind ik dus. Zeker als je het vergelijkt met de gemiddelde accuduur van moderne smartphones!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nuhvok schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 01:28:
Met wat licht internetten via 3G (om de 5 minuten automatisch mail ophalen, het weer checken met ingebouwde panel op de homescreen en vertrektijden van de trein kijken op NS mobiel) een paar minuten bellen en toch wel aardig wat smsen was ie bij mij na 2,5 dag leeg en ging ie rond een uur of 5-6 vanzelf uit wegens een lege batterij. Dit was nadat ik em op een ochtend vol van de lader haalde nadat ie de avond ervoor ook uit was gegaan :P . Best netjes vind ik dus. Zeker als je het vergelijkt met de gemiddelde accuduur van moderne smartphones!
In dat geval ben ik toch blij de keuze voor de Sony Erisson X1 te hebben gemaakt.
Want daar haal ik 5 dagen mee op de accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlaag
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-06 16:17

vlaag

*diepe zucht*

Ik vind vooral dat de trackball uitstekend werkt. Ook het toetsenbord werkt snel.

Echter druk ik vaak de DEL knop in i.p.v. de ENTER, maar dat is even wennen.

Een nadeel is dat ik met mijn korte nagels het usb-rubbertje niet loskrijg.

planten?! goede vrienden zijn het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195305

Weten jullie toevallig wat het verschil tussen de Snap S520, S521 en S522 is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand of er ook een lampje gaat branden op het toestel om aan te geven dat er een gemiste oproep of bericht is? En zijn dit dan verschillende kleuren?

Ik heb namelijk ooit een toestel gehad waarbij dat niet is en dan moet je hem dus steeds uit zijn standby halen om te zien of je iets gemist hebt...

En weet iemand waar ik de handleiding van de HTC Snap kan downloaden?

Gr. Iris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248466 schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 11:51:
Weet iemand of er ook een lampje gaat branden op het toestel om aan te geven dat er een gemiste oproep of bericht is? En zijn dit dan verschillende kleuren?

Ik heb namelijk ooit een toestel gehad waarbij dat niet is en dan moet je hem dus steeds uit zijn standby halen om te zien of je iets gemist hebt...

En weet iemand waar ik de handleiding van de HTC Snap kan downloaden?

Gr. Iris
Beste Iris,

Ik neem aan dat je een handleiding bij je toestel hebt gekregen, en daar zal vast iets instaan over gemiste oproepen. En anders moet je eigen ff (laten) bellen en zien wat er gebeurt.
Dit lijkt me vrij eenvoudig, tog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217443 schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 15:57:
[...]

Beste Iris,

Ik neem aan dat je een handleiding bij je toestel hebt gekregen, en daar zal vast iets instaan over gemiste oproepen. En anders moet je eigen ff (laten) bellen en zien wat er gebeurt.
Dit lijkt me vrij eenvoudig, tog?
Nou...ik heb het toestel nog niet gekocht! Ik ben me nog steeds aan het orienteren en dan komen dit soort vragen naar boven aangezien verkopers dit vaak ook niet weten...

Anders had ik de vraag ook niet hoeven stellen... :)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 248466 op 08-07-2009 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is met 'n simpele Google-search zo op te snorren =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248466 schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 16:07:
[...]

Nou...ik heb het toestel nog niet gekocht! Ik ben me nog steeds aan het orienteren en dan komen dit soort vragen naar boven aangezien verkopers dit vaak ook niet weten...

Dat had je ook kunnen vermelden, maar eigenlijk had ik dat gevoel al O-)
http://www.portablegear.nl/handleidingen/HTC_Snap.htm hier kan je hem lezen, het is wel in het engels.
Net als deze http://diplodocs.nl/gebru.../ACRONIS/SNAP%20DEPLOY-_E .
Dus sucses met je leesvoer _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 217443 op 09-07-2009 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
Anoniem: 248466 schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 16:07:
[...]

Als je de handleiding nog niet hebt gevonden kan ik hem je wel toesturen. Hij is wel 5MB, lukt dat met je email?
Ik heb zelf ook al eens gezocht naar de handleiding en hij is inderdaad nog nergens te vinden. HTC heeft ze normaal zelf online staan alleen de Snap nog niet.
De handleidingen die vuurvreter1963 gevonden heeft zijn ook andere producten. Ik heb mijn Snap nog niet als deployment server kunnen gebruiken in ieder geval. :P

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 309677

Goeieavond,

Ik heb zojuist een HTC Snap smartphone gekocht. :) Maar op de een of andere manier kan mijn toestel de goede instellingen voor internet niet ontvangen. Heeft iemand enige idee wat de goede instellingen zijn? Mijn provider is Hi prepay.

Alvast bedankt. :)

EDIT: Ook heb ik net ontdekt dat m'n gegevensverbinding niet aan wil. Hij lijkt steeds vast te lopen als ik hem probeer in te schakelen. Heeft iemand hier ook last van?

EDIT 2: Verdomme, net uitgevonden dat je geen internet kan hebben op deze telefoon met Hi prepaid... Dat wordt dus een andere provider. :P

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 309677 op 16-07-2009 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FireFly3k schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 07:15:
[...]

Als je de handleiding nog niet hebt gevonden kan ik hem je wel toesturen. Hij is wel 5MB, lukt dat met je email?
Graag! Ik heb je mijn mailadres gemaild...

Gr. Iris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
Jaaaa... ik heb hem gisteren in gebruik mogen nemen.
Ben nu al zoveel mogelijk foto's aan het maken.. zodat ik straks een mooi verslag kan uitbrengen.
Tot nu toe is het toestel wel erg wennen (vorige telefoon: HTC S710) maar wel een mooi apparaat..
Nu opzoek naar navigatie software.. dus als mensen tips hebben.. hoor ik het graag ;)

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Navigatiesoftware McGuider 2009 werkt zeer goed! Ik weet alleen niet hoe je favorieten kunt beheren en hoe je kunt in- of uitzoomen bij het bekijken van de map. FN+#(*) of #(*) werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134792

Ik heb sinds 3 weken de HTC Snap in gebruik. In die (korte) tijd heb ik een paar opsitieve- en minpunten onderkent. Deze moeten dan wel gerelateerd worden aan het feit dat ik tot nu toe voornamelijk WM toestellen heb gehad, zoals Tytn I, Tytn II, Touch HD en een Nokia N80. De touch HD heb ik als enige echt zakelijk kunnen gebruiken middels een exchange server op het werk.

Positieve:

1) Stabiel systeem met goede mogelijkheid en krachtige processor voor multi-tasking (navigatie, agenda, bellen, e.d. tegelijkertijd).
2) Geen touchscreen en softtouch toetsen. Ik werd gek van het touchscreen en de reactiesnelheid van het systeem. Zo werd ik meerdere malen gefrustreed door ongewild bellen en ophangen, ondanks gebruik van S2U2 en vergelijkbare apps.
3) GPS maakt navigatie met Sygic Mcguider zeer doeltreffend, waarbij het scherm zeer goed beeld geeft. Tomtom echt overbodig.
4). Inner circle is een uitkomst. Minder belangrijke mail bekijk ik nu aan het eind van de dag.
5) Klein, maar groot genoeg, Dun maak stevig genoeg, Chiq, maar prettig in de hand.
6) De trackball werkt top. Heb eerder ook even de BB 8020 gehad, maar deze werkt net zo trefzeker en na enige gewenning wil ik niet anders meer.
7) Meer WM algemeen: herinneringenkan je in meerdere intervallen uitstellen i.t.t. symbian.
8) Batterijduur ruim voldoende voor intensief dagelijks zakelijk gebruik. Dit kan ik nog niet helemaal bevestigen, aangezien ik GPRS nog niet aan krijg middels onze proxyserver. Dan kan het nog tegenvallen. Maar nu kan ik makkelijk een hele dag door en nog overhouden incl navigatie.zonder overdag te laden.
9) Bijzonder goede kwaliteit foto's met 2M camera. Zelfs beter dan 5M van Touch HD. Alleen Nokia was beter.

Minpunten:

1) Batterijlaadpunt onder kapje aan de bovenzijkant.. Maakt actieve autohouder onmogelijk!
2) Herinneringen tijdens een telefoongesprek verstoren het gesprek zodanig, dat beller slecht te verstaan is.
3) Slechte luidspreker voor conferance call. Geluid vervormd, wanneer je het volume verstaanbaar wilt hebben. Begreep van een collega dat Touch Pro 2 dit veel beter verzorgd.
4) In relatie tot WM pro mist het de mogelijkheid voor enkele apps. Maar voor zakelijk gebruik mis ik ze niet.

Al met al ben ik zeer tevreden op de eerste 3 minpunten na.

Ben wel benieuwd of meer problemen hebben met GPRS en of er een oplossing komt voor en actieve autolader. Verheug me er maar niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1337aldi
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-06 21:26
Iemand enig idee hoe je nummers kan doorspoelen in windows media player mobile, of in htc music manager?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157114

Anoniem: 195305 schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 20:41:
Weten jullie toevallig wat het verschil tussen de Snap S520, S521 en S522 is?
?? Weet iemand dit.

[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 157114 op 02-08-2009 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrProper
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09-2024
ik heb volgend probleem met snap die ik net in bezit heb

[ Voor 67% gewijzigd door MrProper op 03-08-2009 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xivius
  • Laatst online: 22-09-2022
Op mijn HTC Snap had ik al een tijdje Sygic McGuider draaien zonder enig probleem.

Gisteren heb ik een hard reset van mijn Snap gedaan en McGuider opnieuw geinstalleerd; sindsdien werkt mijn keyboard niet meer in McGuider ... ook zie ik een muis aanwijzer ... strange, de software is exact hetzelfde als de versie die hiervoor werkte ....

iemand hier ervaring mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
Ik heb ondertussen tijd gevonden om een review te schrijven: HTC Snap (S520) NL Zwart review door DonJunior

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xivius
  • Laatst online: 22-09-2022
Hebben jullie dit ook:

wanneer ik aan het navigeren ben met McGuider en ik ga even naar het homescreen voor bv een mail lezen, dan kan ik niet meer terug naar McGuider .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
@Xivius: Nee? Ik gebruik overigens TomTom ipv McGuider.. maar herken het probleem niet.
@1337Aldi: In Windows Mediaplayer kun je de knoppen zelf instellen.
1: Zorg dat de speler zichtbaar is (dus niet de bibliotheek maar de speler zelf)
2: Klik op Menu
3: Klik op Opties
4: Klik op Knoppen
5: Scroll naar beneden en zoek: "Vooruitspoelen" of "Terugspoelen"
6: Klik op menu
7: Klik op "Toewijzen"
8: Selecteer de knop waarmee jij wenst vooruit of terug te spelen.. et voila! ;)

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134792

@DonJunior: Ik heb dit ook. Je ziet de app niet in taakbeheer. Heb ook geen oplossing hiervoor. ik wil Tomtom ook nog eens proberen.

Welke versie van TomTom wordt gebruikt? Waarschijnlijk TomTom Mobile.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste