[feat] Uitschrijven voor bepaalde active topics

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Zou er een mogelijkheid gecreeerd kunnen worden om je uit te schrijven voor 'n topic, zodat hij niet meer bovenaan je Active Topics verschijnt? In den beginne van bepaalde topics wil ik daar weleens in reageren, maar na een weekje heb ik er geen interesse meer in. Als het topic dan onder andere Tweakers wel populair wordt staat deze telkens bovenaan m'n Active Topic lijst, waar ik eigenlijk geen behoefte aan heb en me irriteert.

Soms post ik juist niet in 'n topic, waar ik 1 post wil / denk te plaatsen, omdat hij dan toch weer bovenaan m'n lijstje zal verschijnen en dit is denk niet de bedoeling van the Gathering. Een voorbeeld is bijvoorbeeld het nieuwe opgestarte 'wat is deze hardware nog waard' topic. Ik zou best willen weten hoeveel m'n laptopje / desktop nog waard zijn, maar dat is 't dan ook. Aangezien ik zeker weet dat er nog tientallen Tweakers zijn die dit leuk vinden en telkens het topic omhoog zouden kicken heb ik daar nog niet gepost...

Het zou handig zijn als er misschien een pagina gecreeerd zou kunnen worden zoals bij de Active Topics
zo is, maar dan alleen met 'uitgeschreven' topics. Mocht je dat topic ooit nog snel willen opzoeken, staat het bijvoorbeeld op de laatste pagina van je AT's, kun je er zo bij en kun je ook makkelijk posten.

Zelfde geld voor de (HK) topics van 'Het grote tieten topic' 'Het lekkere meiden topic' 'Deel je ervaringen bij
WTF's' enzovoort enzovoort. Daar wordt zoveel gepost, dat het voor mij niet altijd bovenaan hoeft te staan.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Dit is al een paar keer genoemd in LD, zal eens voor je zoeken. Lijkt mij ook wel een wenselijke feature.

Hit 1: [Feat] myReact 'grote' topics uitschakelen

Hm, kan verder niet zo veel vinden, kan ook door de zoektermen komen ;)

[ Voor 48% gewijzigd door CodeCaster op 05-04-2009 11:09 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ahh niet gevonden, komt mede door de brakke zoekmachine hier op GoT, maar bedankt :)

Zijn dus meerdere mensen die dit zouden apprecieren.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:48

crisp

Devver

Pixelated

Een mogelijkheid om bepaalde topics te kunnen blijven volgen en weer uit het lijstje te verwijderen als je geen interesse meer in het topic hebt bestaat al: dat heet 'bookmarks' ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik stem ook wel mee met de TS. Van de topics die in m'n Myreact staan, zijn er toch wel een aardig aantal die ik telkens oversla bij het checken van de actieve topics, die er dus niet meer hoeven in te staan voor mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

CLB schreef op zondag 05 april 2009 @ 11:04:
Ahh niet gevonden, komt mede door de brakke zoekmachine hier op GoT, maar bedankt :)
offtopic:
Jij kan iets niet vinden dus de zoekmachine is slecht? :D Omega is behoorlijk krachtig en snel, en ik vind er altijd mee wat ik wil vinden, je moet alleen wel goed aangeven wat je zoekt. Blijkbaar heb jij daar meer moeite mee dan ik, maar dat maakt de zoekmachine nog niet brak.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
NMe schreef op zondag 05 april 2009 @ 13:38:
[...]

offtopic:
Jij kan iets niet vinden dus de zoekmachine is slecht? :D Omega is behoorlijk krachtig en snel, en ik vind er altijd mee wat ik wil vinden, je moet alleen wel goed aangeven wat je zoekt. Blijkbaar heb jij daar meer moeite mee dan ik, maar dat maakt de zoekmachine nog niet brak.
Er zijn wel heeeel veel mensen die zeggen dat de zoekmachine hier brak is.
Hij is ook erg(!!) moeilijk in z'n gebruik... iets meer gebruiksvriendelijk zou mogen :)

Verder ben ik het met het idee wel eens, zou handig zijn :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Het overzicht waar het hier over gaat heet niet 'active topics' maar 'post history', en als je daarop zoekt dan vind je wel degelijk soortgelijke feature requests zoals deze ;)

Niets mis met de search dus :P

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crisp schreef op zondag 05 april 2009 @ 13:32:
Een mogelijkheid om bepaalde topics te kunnen blijven volgen en weer uit het lijstje te verwijderen als je geen interesse meer in het topic hebt bestaat al: dat heet 'bookmarks' ;)
Het zou alleen wel mooi zijn als je kon instellen dat elk topic waarin je reageert automatisch een bookmark oplevert. Ik vergeet steeds te bookmarken, waardoor er maar een handvol bookmarks zijn, en ik ze uiteindelijk maar niet meer gebruik. Als je er niet zeker van kan zijn dat elk topic een bookmark heeft, dan moet je nog steeds bij je posthistorie kijken of je niets mist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:20
Verwijderd schreef op zondag 05 april 2009 @ 13:56:
[...]

Het zou alleen wel mooi zijn als je kon instellen dat elk topic waarin je reageert automatisch een bookmark oplevert. Ik vergeet steeds te bookmarken, waardoor er maar een handvol bookmarks zijn, en ik ze uiteindelijk maar niet meer gebruik. Als je er niet zeker van kan zijn dat elk topic een bookmark heeft, dan moet je nog steeds bij je posthistorie kijken of je niets mist.
Je kan gewoon een vinkje zetten als je post? Het is geen aparte handeling o.i.d. :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Klopt, maar hij vraagt dus om een voorkeur waarbij dat vinkje standaard aanstaat, zodat hij het niet kan vergeten.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

crisp schreef op zondag 05 april 2009 @ 13:32:
In theorie moet het niet moeilijk zijn om een topic uit iemands posthistory te houden? (Alleen weet ik niet of die tabel ook gebruikt wordt voor de mods, want die moeten natuurlijk niet een door de user aangepaste lijst zien :P . De vraag die überhaupt blijft is denk ik alleen of je wilt dat men @ request hun notificatie weer aanzetten. Wat je eigenlijk geeneens hoeft te implementeren omdat we al de mogelijkheid tot bookmarks hebben.

An sich zie ik er namelijk wel iets in om zoiets te doen, vooral met de steeds grotere topics die naar boven blijven komen in je posthistory :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Het gaat inderdaad niet om de bookmarks, aangezien ik er dan tientallen moet aanmaken.. En 't gaat idd ook om de my-react die ik open en waarvan af ik GoT bekijk. Maar 't irriteert me gewoon dat ik van de 25 topics die ik dan zie er misschien 15 zijn die me totaal niet meer interessen... Als dat opgelost kan worden zou ik toch wel weer dankbaar zijn en samen met mij denk vele anderen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
CLB schreef op zondag 05 april 2009 @ 15:12:
Het gaat inderdaad niet om de bookmarks, aangezien ik er dan tientallen moet aanmaken.. En 't gaat idd ook om de my-react die ik open en waarvan af ik GoT bekijk. Maar 't irriteert me gewoon dat ik van de 25 topics die ik dan zie er misschien 15 zijn die me totaal niet meer interessen... Als dat opgelost kan worden zou ik toch wel weer dankbaar zijn en samen met mij denk vele anderen!
Ik vind het een beetje een omgekeerde wereld.. willen selecteren wat je niet wilt volgen in plaats van selecteren wat je wel wil volgen.
Wat is er mis met de bookmarks? Die staan ook in je myReact (bovenaan zelfs)! En één vinkje zetten bij "Bookmark" als je post is toch niet zoveel moeite?
Sterker nog; ik vind het leuk dat je bovenstaande getallen noemt als voorbeeld: in dat hypotethische voorbeeld heb je als je bookmarks gebruikt 10x een vinkje moeten zetten voor een topic dat je wilt volgen (25-15). Mocht jouw voorstel geïmplementeerd worden dan zou je 15 topics moeten afmelden, dus nog meer werk ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HyperioN. schreef op zondag 05 april 2009 @ 15:22:
[...]

Ik vind het een beetje een omgekeerde wereld.. willen selecteren wat je niet wilt volgen in plaats van selecteren wat je wel wil volgen.
Wat is er mis met de bookmarks? Die staan ook in je myReact (bovenaan zelfs)! En één vinkje zetten bij "Bookmark" als je post is toch niet zoveel moeite?
Sterker nog; ik vind het leuk dat je bovenstaande getallen noemt als voorbeeld: in dat hypotethische voorbeeld heb je als je bookmarks gebruikt 10x een vinkje moeten zetten voor een topic dat je wilt volgen (25-15). Mocht jouw voorstel geïmplementeerd worden dan zou je 15 topics moeten afmelden, dus nog meer werk ook!
Um nee, want de meeste topics duren niet zo lang. Hoeveel topics heb jij in je posthistorie staan? Zo vaak moet je bookmarks aanvinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joopv
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Sommige topics gaan maar door.... 2770 posts and counting voor het wegmisbruikers topic.

"Vroeger" was er een limiet bij 1k, werd de zaak gesloten en dan had je er geen last meer van. Nu blijft het maar doorspoken, eigenlijk wil ik dat vreselijke topic helemaal niet meer zien want veel posts daarin irriteren me mateloos door het gegeneraliseer, maar ik kan er niet meer vanaf komen, het blijft steeds terugkomen in de post historie.

[ Voor 66% gewijzigd door joopv op 05-04-2009 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

moto-moi schreef op zondag 05 april 2009 @ 15:06:
[...]

In theorie moet het niet moeilijk zijn om een topic uit iemands posthistory te houden? (Alleen weet ik niet of die tabel ook gebruikt wordt voor de mods, want die moeten natuurlijk niet een door de user aangepaste lijst zien :P . De vraag die überhaupt blijft is denk ik alleen of je wilt dat men @ request hun notificatie weer aanzetten. Wat je eigenlijk geeneens hoeft te implementeren omdat we al de mogelijkheid tot bookmarks hebben.

An sich zie ik er namelijk wel iets in om zoiets te doen, vooral met de steeds grotere topics die naar boven blijven komen in je posthistory :)
Die mogelijkheid zit/zat* ook in 1.9.5 dmv een ignore-tabel, echter heb ik dat in een rewrite van de active topics query (de noodzaak van een temp-table weggesloopt :P) niet meegenomen.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Even een concreet voorbeeld voor de niet (willen) snappenden:

- In het Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes-topic - deel 31 plaats je vrij in het begin een reactie met een spelfout. Na een x-aantal dagen is het heel irritant dat 1 van je 10 slots in je myreact-scherm ingenomen wordt door dat topic als je daardoor nogmaals op je post-history moet klikken om de rest van de topics met nieuwe berichten te zien. Het linkje naar het topic/forumgedeelte staat namelijk altijd naast de nieuwsberichten en is zeer makkelijk weer op te zoeken mocht je een nieuwe fout willen melden.

/me Wiethoofd ziet wel voorbijkomen: added in nieuwe versie van React, fixed in SVN ;)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

added in nieuwe versie van React
React heeft die functionaliteit wel, onze fork niet meer :P

We zouden het weer terug kunnen bouwen, maar daarnaast moet er dan ook nog een interface voor gemaakt worden. De vraag is of de noodzaak wel zo groot is om die tijd te rechtvaardigen.

[ Voor 48% gewijzigd door crisp op 05-04-2009 16:51 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Ach, een simpele copy-paste :Y) (<- daar is de vork)

Zo te zien is er wel vraag naar, zie de eerder genoemde topics, en als men weet van het bestaan zal het vast wel meer gebruikt gaan worden ;)

Het is niet van levensbelang, dus een low prior FR lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

crisp schreef op zondag 05 april 2009 @ 16:38:
Die mogelijkheid zit/zat* ook in 1.9.5 dmv een ignore-tabel, echter heb ik dat in een rewrite van de active topics query (de noodzaak van een temp-table weggesloopt :P) niet meegenomen.
Je hebt ook een tabel waarin je kijkt of users ergens gepost hebben (ik gok zo snel F_SearchByUser), als je die aanpast met een extra veld waarbij je aangeeft of een user die postings nog wilt zien moet je er ook zijn, zonder een temptable lijkt me?

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

moto-moi schreef op zondag 05 april 2009 @ 17:56:
[...]

Je hebt ook een tabel waarin je kijkt of users ergens gepost hebben (ik gok zo snel F_SearchByUser), als je die aanpast met een extra veld waarbij je aangeeft of een user die postings nog wilt zien moet je er ook zijn, zonder een temptable lijkt me?
Dat klopt ja, en dat zou ook mijn voorkeur hebben. Echter ben je er daarmee nog niet ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

[...]

Betekent dat niet dat je per post aan moet gaan geven dat je die niet meer wil tegen komen in je PH?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

NMe schreef op zondag 05 april 2009 @ 18:57:
[...]

Betekent dat niet dat je per post aan moet gaan geven dat je die niet meer wil tegen komen in je PH?
Die betreffende tabel is op topic-niveau ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Wiethoofd schreef op zondag 05 april 2009 @ 17:02:
Het is niet van levensbelang, dus een low prior FR lijkt me
Dat inderdaad niet, maar 't lijkt me toch wel goed en handig om te weten dat 'eraan gewerkt wordt' of dat 'het binnen een half jaar geimplementeerd wordt'. Die andere topics wat betreffende dit onderwerp komen uit 2007 :+
[...]
Begrijp ik dan goed dat ik elke keer naar www.tweakers.net moet surfen, moet gaan zoeken op CLB en dan die topics op een rijtje zie staan? Het is juist zo handig om 1 linkje als 'favoriet' neer te plempen, erop te klikken en al de topics te zien die je daadwerkelijk ook wilt zien (oftewel, dat is 1x klikken ipv zoeken, typen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Nee, dat is schijnbaar de tabel waarmee je posthistorie wordt opgebouwd.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Hmm my bad.. Begrijp niet zoveel van al die dev-taal 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

CLB schreef op maandag 06 april 2009 @ 00:00:
[...]

Dat inderdaad niet, maar 't lijkt me toch wel goed en handig om te weten dat 'eraan gewerkt wordt' of dat 'het binnen een half jaar geimplementeerd wordt'. Die andere topics wat betreffende dit onderwerp komen uit 2007 :+
Er zijn wel meer FR's die nog openstaan en die uit 2007 of zelfs eerder stammen ;)

We kunnen gewoon geen toezeggingen doen op dat punt...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:38

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Om eerlijk te zijn zie ik ook wel wat in dit punt. :) Je hebt gewoon een aantal van die topics die leuk zijn om even te volgen en in te posten, maar waar je na een tijdje wel op uitgekeken bent. Of misschien na je eerste post al. Naast het voorbeeld van de spel- en tikfouten, en de wegmisbruikers, heb ik bijvoorbeeld Hoe zuinig rij jij ?

Die komt constant naar boven, terwijl dat ooit in mijn interesse lag. Maar nu echt niet meer :) Vroeger werden topics (voor mijn gevoel!) gewoon eerder gesloten en daarmee verdwenen ze ook uit je PH.

Ook al gaat het mij meer om het Uitschrijven uit de Post History. Als je ze ook uit de Active Topics verwijdert dan kun je ze praktisch nooit meer terugvinden (je komt ze nooit meer per ongeluk tegen), dat lijkt me niet zo handig. Op een zeker moment kan de interesse voor een topic wel weer terugkomen :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
crisp schreef op maandag 06 april 2009 @ 01:52:
Er zijn wel meer FR's die nog openstaan en die uit 2007 of zelfs eerder stammen ;)

We kunnen gewoon geen toezeggingen doen op dat punt...
Ahaa okee, is ook wel begrijpelijk natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:50
Wiethoofd schreef op zondag 05 april 2009 @ 16:46:
[...]
Na een x-aantal dagen is het heel irritant dat 1 van je 10 slots in je myreact-scherm ingenomen wordt
[...]
Dan gebruik je toch het uitklapmenuutje bij myReact op naar Post History te gaan?
Krijg je direct 50 topics of zo, ipv maar 10 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Fire69 schreef op maandag 06 april 2009 @ 12:08:
[...]

Dan gebruik je toch het uitklapmenuutje bij myReact op naar Post History te gaan?
Krijg je direct 50 topics of zo, ipv maar 10 ;)
Uiteraard, maar als fervent myReact-gebruiker tijdens het browsen van GoT begrijp ik het ook wel. In de lijst met ongeveer 25 topics in mijn post history waarin nieuwe replies zijn nu, waren er maar 7 die ik heb aangeklikt om de nieuwe reacties ook echt te lezen. Die hadden best in mijn myReact gepast. :P

Ik zie ook wel iets in deze FR en zou het graag in de toekomst een keer zien. Voor mij als admin is het sowieso nog eens een stuk handiger omdat ik wel eens bijstuur in het begin van een groot topic en het vervolgens maanden in mijn post history blijft staan omdat het goed loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:53

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Is het misschien een idee om bij een post aan te kunnen geven hoe lang het topic in post history blijft staan?
Klein keuzevakje met "1 dag", "1 week", "1 maand" en "altijd" lijkt me voldoende in dat geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dat maakt het toch veel complexer dan nodig? Als je het niet meer wil zien vink je gewoon aan dat je het vanaf nu niet meer wil zien. Sowieso: als je nu al kan voorspellen dat een topic je over een week niet meer interesseert, waarom zou je er dan in de eerste plaats al in reageren? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

In mijn idee moet je een 'ignore' ook weer ongedaan moeten kunnen maken middels een interface die je een overzicht geeft van alle topics die je op 'ignore' hebt gezet. Veel complexer moet het niet worden imo.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

crisp schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 01:27:
In mijn idee moet je een 'ignore' ook weer ongedaan moeten kunnen maken middels een interface die je een overzicht geeft van alle topics die je op 'ignore' hebt gezet. Veel complexer moet het niet worden imo.
Eensch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
NMe schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 01:24:
waarom zou je er dan in de eerste plaats al in reageren? ;)
Omdat je de medetweaker wilt helpen...
Omdat je in eerste instantie wel interesse hebt in het onderwerp...
Omdat je graag 1x zou willen weten wat je hardware nog waard is...
Omdat je graag 1x een plaatjje post wat gek is, grote tieten bevat of een lekkere meid...
Omdat je 1x je eigen WTF wilt plaatsen, omdat het volgens jou perse in het WTF-topic moet...
Inderdaad, dat zou wel handig zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Dat lijkt mij inderdaad de meest ideale en werkbare oplossing d:)b Complexer moet het eigenlijk niet worden.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

CLB schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 07:09:
[...]

Wat je meestal doet met iets uit je eigen interessegebied, want anders had je het topic in de eerste plaats al niet open geklikt. ;)
Dan weet je nog steeds niet van tevoren dat je een week later geen interesse meer hebt in dat topic zoasl gesuggereerd wordt in de reactie waar ik op reageer.
Slecht voorbeeld, dat topic loopt niet meer. :P
Omdat je graag 1x een plaatjje post wat gek is, grote tieten bevat of een lekkere meid...
Omdat je 1x je eigen WTF wilt plaatsen, omdat het volgens jou perse in het WTF-topic moet...
Nogmaals, hoe weet je dan van tevoren zeker dat je een week later niet meer meeleest?

Ik val niet de FR af, ik zou dit graag toegevoegd zien. ;) Maar ik zeg ook dat het niet complexer zou moeten zijn dan een knopje "stop met het volgen van dit topic", welke wordt vervangen door "volg dit topic" als je daar eenmaal op geklikt hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

NMe schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 10:46:
Dat topic loopt al bijna een maand weer hoor ;)
Het nieuwe 'hoeveel is dit nog waard' topic - deel 1.

Ik kan me voorstellen dat het voor dat topic wat overbodig is, maar dat is een uitzondering lijkt me. Van mij mag de feature er komen, maar zal hem zelf niet gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Net als op DevTrack waar je aan kunt geven een bug/feat/melding te volgen en het volgen weer te stoppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• - J.W. -
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:24
Een extra optie bij de persoonlijke voorkeuren met de mogelijkheid dat een topic waarin je post by default toegevoegd wordt aan de bookmarks vind ik wel een goeie eigenlijk (en makkelijk te implementeren denk ik).

[ Voor 4% gewijzigd door - J.W. - op 07-04-2009 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Maar je bookmarks hebben niets met je post history te maken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Sterker nog, de meeste van mijn bookmarks zijn topics waar ik nooit in gereageerd heb. Dat zijn topics die ik makkelijk terug wil vinden voor het geval ik ze nodig heb. :)

Dat verschilt natuurlijk per gebruiker ervan, maar inderdaad de bookmarks hebben niets met je post history te maken.

[ Voor 25% gewijzigd door Cloud op 07-04-2009 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• - J.W. -
Dat bookmarks en post history wat anders zijn snap ik.. ;)

Maar zo'n optie zou bijv. CLB wel blij maken misschien (?), ik zou hem denk ik ook aanvinken.

Anyway, een of andere mogelijkheid dat je kunt aangeven dat een topic niet meer omhoog komt bij je post history ben ik wel voor iig... idd van die topics waar je 1x iets onschuldigs in post en die dan tot in het einde der tijden (of ietsjes korter :)) omhoog komen vind ik ook niet zo handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
NMe schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 10:46:
Wat je meestal doet met iets uit je eigen interessegebied,
want anders had je het topic in de eerste plaats al niet open geklikt. ;)
Ik klik vaak genoeg topics aan, waarvan de gehele titel me niks zegt..
En ook ben ik vaak niet beroerd genoeg om even te searchen / te Googlen en te antwoorden.
En vaak genoeg ben ik ook niet beroerd om 't gene even te Googlen / searchen en antwoord te geven.
Vaak zijn dit de kleine topics die na 10 posts alweer klaar zijn, maar (helaas) niet altijd...
Ik klik vaak genoeg topics aan, waarvan heel de titel me niks zegt hoor :)
Jawel O-)
Nogmaals, hoe weet je dan van tevoren zeker dat je een week later niet meer meeleest?
Bij een topic over 'n telefoon ofzo, bijvoorbeeld de nieuwe LG Arena, heb ik al genoeg gelezen en gezien van het toestel om te weten dat het niet mijn keuze wordt. Als er dan iemand een vraag stelt en ik daar toch antwoord op weet, wil ik daar toch graag op antwoorden. Ansich weet ik ook dat het best een populair topic zal gaan worden en hij dus weer regelmatig bovenaan komt te staan, dat vind ik gewoon erg erg irritant / jammer.
Dat weet je ook nooit natuurlijk, maar als 't zo is en ik 15 van die topics bovenaan zie staan.. tsjaa :+
- J.W. - schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 12:04:
Dat bookmarks en post history wat anders zijn snap ik.. ;)

Maar zo'n optie zou bijv. CLB wel blij maken misschien (?), ik zou hem denk ik ook aanvinken.
Bookmarks gebruik ik zelf echt nooit O-)
Ik betreed GoT altijd via http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/127045 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• - J.W. -
CLB schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 13:13:
Bookmarks gebruik ik zelf echt nooit O-)
Ik betreed GoT altijd via http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/127045 ;)
Zie, dan is het voor jou ook wat :P, dan begin je nl. na de implementatie gewoon met http://gathering.tweakers.net/forum/list_bookmarks :)
(ik gebruik de bookmarks ook verder niet)

[ Voor 4% gewijzigd door - J.W. - op 07-04-2009 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Wordt er nog heel stilletjes over nagedacht of niet... Ik erger me nog steeds aan veel topics uit m'n posthistory O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

CLB schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 23:17:
Wordt er nog heel stilletjes over nagedacht of niet... Ik erger me nog steeds aan veel topics uit m'n posthistory O-)
Leest niemand hier de forum FAQ's?

Op de rest van GoT is het wellicht gebruikelijk, maar in Lieve Devvers is kicken niet echt gewenst. Alle topics, of het nu bugs of featurerequests zijn krijgen onze aandacht. Dat er geen devver reageert heeft nooit te maken met desinteresse. Devtijd is schaars dus niet alles kan direct opgepakt worden ;)

Graag quote ik bij deze mijn collega nog even voor de volledigheid:
moto-moi schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 17:22:
Kicken is nooit nodig, alles wordt gelezen en als er een update is vanuit de devvers melden ze dat vanzelf.

[ Voor 3% gewijzigd door Erkens op 06-05-2009 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Mijn excuses! Was niet bedoeld voor de devvers ansich namelijk. Eigenlijk voor alle users die misschien nog nieuwe, goede en simpele ideeen / opmerkingen wat betreffende dit onderwerp hadden... En zodoende heb ik 'n kick gegeven. Dat dit topic dan gekicked wordt en in LD staat, spijt me, want die FAQ, is me ontschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Ik was ook op zoek naar exact deze feature. Is deze er inmiddels al of gaat deze komen?

PS. Mijn eerdere bericht was verwijderd zonder dat ik daar iets van hoorde. Moet ik soms een nieuw topic openen als er al een topic bestaat met exact hetzelfde onderwerp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:30
Philflow schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 17:57:
Ik was ook op zoek naar exact deze feature. Is deze er inmiddels al of gaat deze komen?

PS. Mijn eerdere bericht was verwijderd zonder dat ik daar iets van hoorde. Moet ik soms een nieuw topic openen als er al een topic bestaat met exact hetzelfde onderwerp?
Je post was waarschijnlijk verwijderd vanwege:
moto-moi schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 17:22:
Kicken is nooit nodig, alles wordt gelezen en als er een update is vanuit de devvers melden ze dat vanzelf.
Deze feature is er in ieder geval nog niet, ik zat een paar dagen geleden er zelf ook nog aan te denken dat het fijn zou zijn als dat er wel was :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Even 2 posts hoger die van Erkens de quote van moto-moi lezen.

[ Voor 0% gewijzigd door Wiethoofd op 06-10-2009 18:00 . Reden: Mute :w ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ik vind het niet echt kicken eerlijk gezegd...
Als er maanden niks over wordt gezegd / verteld spijt het me zeer dat ik graag zou willen weten hoe 't ermee is..

Ik erger me er ook nog steeds aan.. Topics van 2 jaar oud, die ik nooit meer lees..
Topics die worden gekicked, waarin ik 1x heb gereageerd en dergelijke. Maarja als men 'ermee bezig' is..

Tevens heeft dit topic zo'n 50 posts van users getolereerd en nu zou het opeens worden gezien als kick.. :?
CLB schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 00:39:
Mijn excuses! Was niet bedoeld voor de devvers ansich namelijk. Eigenlijk voor alle users die misschien nog nieuwe, goede en simpele ideeen / opmerkingen wat betreffende dit onderwerp hadden... En zodoende heb ik 'n kick gegeven. Dat dit topic dan gekicked wordt en in LD staat, spijt me, want die FAQ, is me ontschoten.

[ Voor 44% gewijzigd door CLB op 06-10-2009 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Wiethoofd schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 18:00:
Even 2 posts hoger die van Erkens de quote van moto-moi lezen.
Ok my bad, ik had niet het hele topic gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Juist...

Ik heb dit topic even doorgelezen (en ook die uit 2007). Ik had voordat ik postte even gezocht maar blijkbaar niet de juiste zoektermen gebruikt en dit topic niet gevonden en daarom eerder ook een nieuw topic hierover gestart dat, toen ik nog even wat toe wou voegen door een edit, al gesloten was omdat dit topic hier al bestaat.

Ik krijg de indruk dat hier best een grote behoefte aan bestaat. Door posten in dit topic als ongewenst kicken te bestempelen rem je wel de respons van de forumleden af en kun je natuurlijk geen goede indruk krijgen van de werkelijke vraag hiernaar.

Ik snap dat het bouwen van elke nieuwe functie tijd kost maar als ik het hier goed gelezen heb bestaat/bestond deze functie eigenlijk al maar is deze laten we maar zeggen 'uitgeschakeld'. ;)
crisp schreef op zondag 05 april 2009 @ 16:38:
Dat wekt de indruk dat deze feature niet helemaal uit het niets gemaakt hoeft te worden maar dat deze al dan niet met enige aanpassingen en met neem ik aan beduidend minder moeite weer tot leven gebracht zou kunnen worden.

Aangezien dit topic al weer ruim 16 maanden slaapt en de wens blijkbaar al lang bestaat lijkt het me niet onredelijk om even vriendelijk om een update te vragen t.a.v. de kansen dat we deze feature op enige termijn (weer) beschikbaar zouden kunnen krijgen.

Bij deze dus. :)

Zoals ik in mijn topicje zei zouden er wat mij betreft drie opties kunnen zijn voor het verschijnen van topics in je Post history. Uitzetten tot je er weer opnieuw in post, uitzetten ook als je er opnieuw in post en weer aanzetten als je interesse in een topic later toch weer oplaait.

En om die topics toch terug te kunnen vinden zou je de Post history in twee categorieën kunnen verdelen. Een 'Actieve' Post history en een 'Inactieve' of 'Gearchiveerde' Post history die je bijv. lager, evt. ingeklapt, in je MyReact zou kunnen plaatsen.

Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

CaptJackSparrow schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 00:13:
[...]
Ik snap dat het bouwen van elke nieuwe functie tijd kost maar als ik het hier goed gelezen heb bestaat/bestond deze functie eigenlijk al maar is deze laten we maar zeggen 'uitgeschakeld'. ;)

Dat wekt de indruk dat deze feature niet helemaal uit het niets gemaakt hoeft te worden maar dat deze al dan niet met enige aanpassingen en met neem ik aan beduidend minder moeite weer tot leven gebracht zou kunnen worden.
Assumptions... ;)

De feature is niet 'uitgeschakeld' maar er geheel uitgesloopt omdat de implementatie niet voldeed aan onze performance-eisen. Om deze feature dus beschikbaar te maken is een geheel nieuwe (betere) implementatie nodig.

Daarbij is het ook zo dat het beschikbaar zijn van functionaliteit in React nog niet wil zeggen dat het eenvoudig 'aan te zetten' is; daarvoor is doorgaans nog aardig wat werk aan de templates noodzakelijk.

Verder voorzag de feature zoals hij toendertijd in React zat volgens mij niet in een methode om een overzicht te krijgen van je 'ignored topics'.

Gezien het feit dat dit voor ons toch geen high-prio is (wat niet wil zeggen dat we het niet nuttig vinden, enkel dat we andere zaken belangrijker/nuttiger vinden) en dat het niet bepaald triviaal is om dit te bouwen maakt dat dit nog altijd op de stapel ligt en we dus ook geen inschatting kunnen geven of en wanneer we hier aan toe zullen komen...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• - J.W. -
Omdat ik er vrij gestoord van werd ben ik maar overgestapt op bookmarks maken (dus eigenlijk white listen). Hoewel niet ideaal werkt het wel.

Jullie bepalen natuurlijk zelf de prioriteit van nieuwe features, maar aangezien de 'nieuwe' policy is om topics 100en pagina's door te laten doorlopen ('vroeger' 40 pagina's -> nieuw deel) is het wel flink vervelend. Erger nog, voor ik op bookmarking overgestapt ben heb ik reacties soms daarom zelfs achterwege gelaten..

voegt dit topic toe aan z'n bookmarks..

Krijgt een idee:

>> what about een optie die een topic automatisch aan je bookmarks toevoegt als je reageert?

[ Voor 16% gewijzigd door - J.W. - op 16-02-2011 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dan kun je bookmarks niet meer gebruiken voor het doel waarvoor ze bedoeld zijn en waarvoor veel mensen ze zullen gebruiken, dus asjeblieft niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertS
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-04 17:14
NMe schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 10:03:
Dan kun je bookmarks niet meer gebruiken voor het doel waarvoor ze bedoeld zijn en waarvoor veel mensen ze zullen gebruiken, dus asjeblieft niet. :)
Dat moet met een simpele usersetting op te lossen zijn toch :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

BertS schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 10:13:
[...]

Dat moet met een simpele usersetting op te lossen zijn toch :?
Ik zie niet veel heil in een setting die een hele hoop data gaat dupliceren om zo een feature na te boosten die op een veel betere manier gerealiseerd kan worden. In feite ga je dan oneigenlijk gebruik van de bookmarks faciliteren en daar ben ik geen voorstander van. Plus dat het implementeren van zo'n feature ook tijd kost - dan liever in 1 keer goed :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertS
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-04 17:14
crisp schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 10:19:
[...]
In feite ga je dan oneigenlijk gebruik van de bookmarks faciliteren en daar ben ik geen voorstander van. Plus dat het implementeren van zo'n feature ook tijd kost - dan liever in 1 keer goed :)
Daar heb je gelijk in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmzeeman
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 16:17
Ik erger me hier ook regelmatig aan, ik heb bijvoorbeeld een keer een vraag gesteld in het UPC topic en het Canon objectieven topic deze staan dus sinds dien dus altijd bovenaan.

Is dit niet heel simpel op te lossen door de topics in myreact niet te sorteren op wanneer er voor het laatst gepost is maar op wanneer er het laatst door de gebruiker gepost is? Voor mij persoonlijk lijkt me dat logischer aangezien dat dus de topics zijn waar ik het laatst nog in geïntereseerd was. Als ik een topic langer wil volgen zet ik het wel in de bookmarks (die wel op laatste post gesorteerd zouden moeten blijven).

Als er toch voor een ignore mogelijkheid gekozen wordt denk ik dat dat ook best GOT breed per topic kan, ik denk dat er weinig mensen zijn (behalve de active helpers, die het wel zullen bookmarken) die er in geïntereseerd zijn om de diverse hulp/ervaringen topics voor langere tijd te volgen. Ik denk dat het best mogelijk is voor de forum admins om dit soort topics waar de gemiddelde gebruiker maar een beperkte periode interesse in heeft te identificeren. Deze topics zijn vervolgens nog steeds erg makkelijk te vinden omdat ze vrijwel altijd bovenaan de topiclijst van de forums staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

jmzeeman schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 10:43:
Is dit niet heel simpel op te lossen door de topics in myreact niet te sorteren op wanneer er voor het laatst gepost is maar op wanneer er het laatst door de gebruiker gepost is?
Psst ;) "Sorteer op laatste reactie door $user".

[ Voor 67% gewijzigd door CodeCaster op 14-06-2011 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmzeeman
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 16:17
Oh oeps die had ik nog niet gezien, dank je!
Maar het zou van mij ook best de default mogen zijn of een gebruikersvoorkeur zodat het ook door werkt in het myreact scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

jmzeeman schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 10:54:
Oh oeps die had ik nog niet gezien, dank je!
Maar het zou van mij ook best de default mogen zijn of een gebruikersvoorkeur zodat het ook door werkt in het myreact scherm.
Juist niet, mijn post history laat mij zien in welke topics waarin ik ooit gereageerd heb nog nieuwe reacties staan. Als die ineens gesorteerd worden op mijn eigen laatste post verlies ik topics uit het oog die ik potentieel wel wil volgen. Ik noem dit topic maar even als voorbeeld: mijn laatste reactie is maanden oud en dus zou dit topic niet weer in mijn PH gestaan hebben. En toch wilde ik het, zoals je merkt, open klikken. ;)

De enige nette oplossing voor dit probleem is een unsubscribe, en dat kost gewoon ontwikkeltijd helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
NMe schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 11:23:
[...]
De enige nette oplossing voor dit probleem is een unsubscribe, en dat kost gewoon ontwikkeltijd helaas.
Ik zou een unsubscribe optie iig erg fijn vinden.

Edit:
Om even de omvang van het 'probleem' aan te geven: Ik heb met rood aangestreept wat er wat mij betreft uit kan. Het merendeel van wat bovenaan staat dus bij mij.

Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/t5k9y1.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door smvs op 23-10-2011 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joopv
  • Niet online
Ik ook. Ik heb me weer laten verleiden tot een posting in het eindeloze wegmisbruikers topic , dus staat het in mijn post history en en nu moet ik weer van dit soort misselijkmakende teksten langs zien komen.
Ik rijd achter hem, en besluit op basis van zijn uitstraling - twee grijze koppen voorin - dat ik daar zo snel mogelijk links langs wil.
* joopv verlangt terug naar de tijd dat een topic na 1000 posts afgesloten werd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Je moet natuurlijk niks, je kan ook besluiten om zo'n topic niet aan te klikken, als je 't zo verschrikkelijk vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ik ga van te voren bedenken of ik zal / wil posten omdat het dan gelijk in de m'n posthistory staat..
Dan is het wel heel slecht gesteld met een forum en dat stemt alleen maar positiever voor een unsubscribe-button.. En waarom ik wel is gewoon een keer in een topic wil posten, zonder 'm daarna nog te willen zien..
CLB schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 07:09:
Ik ben er ook nog steeds voor, maar dat ben ik al 2,5 jaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

CLB schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 14:05:
[...]

Ik ben er ook nog steeds voor, maar dat ben ik al 2,5 jaar :+
En met jou vele anderen :Y

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Hell yeah, WTF zo uit het niets... Daar is die dan, verbergen van topics:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/sCccwGLFOnpSBCuUVHBi6jO6/full.jpg
Ik vind de implementatie niet zo heel erg mooi met die icoontjes... en als er wat topics verborgen zijn is de posthistory ook wat lelijk imho, omdat daar bij staat hoeveel topics er verborgen zijn.. Helaas niet in 'voorkeuren'

Er zijn 26.644 berichten geplaatst door CLB. Sorteer op laatste reactie door CLB.
Er zijn ongeveer 3.357 resultaten, verdeeld over 135 pagina's. Je hebt 21 verborgen topics.

Maar okee okee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

O+

[ Voor 100% gewijzigd door CodeCaster op 21-11-2011 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Op de oude template ziet ie er dus echt niet uit. De ruimte waar het icoon in staat is veel en veels te breed. Zelfs breder dan de ruimte waar de topictitel in staat, waardoor het echt niet prettig er uit ziet.

Heb m'n photobucket password niet bij de hand (staat op andere computer), dus een screenshot kan ik niet posten, maar eventueel wel even mailen naar de devver(s) die er over gaat/gaan ;)

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Eindelijk. *O*

Kun je nu ook nog ergens die uitgeschakelde topics terugvinden of reset je hiermee gewoon permanent het bitje aan de hand waarvan de topics in je Post History verschijnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

RaZ schreef op maandag 21 november 2011 @ 13:38:
Op de oude template ziet ie er dus echt niet uit. De ruimte waar het icoon in staat is veel en veels te breed. Zelfs breder dan de ruimte waar de topictitel in staat, waardoor het echt niet prettig er uit ziet.
Je moet even een harde refresh doen om de stylesheets te updaten ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:09

Fiber

Beaches are for storming.

_/-\o_ *O* d:)b Super, eindelijk, praise the lord, etc. etc.

(Die icoontjes zijn wel erg rood en opvallend, mag op zich wel ietsje minder...)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

crisp schreef op maandag 21 november 2011 @ 13:42:
[...]

Je moet even een harde refresh doen om de stylesheets te updaten ;)
YOU DA MAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! d:)b _/-\o_

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
CaptJackSparrow schreef op maandag 21 november 2011 @ 13:40:
Eindelijk. *O*

Kun je nu ook nog ergens die uitgeschakelde topics terugvinden of reset je hiermee gewoon permanent het bitje aan de hand waarvan de topics in je Post History verschijnen?
Als je op je posthistory klikt, http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/127045 (dit is de mijne dan bijvoorbeeld) zie je het aantal verborgen topics.. Als je daarop klikt, zie je ze niet onder elkaar / bij elkaar in een overzichtelijk lijstje (why not devvers) maar staan ze weer tussen alle andere topics van de MyReact met een groen icoontje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Nice :) Inderdaad zou ik ook het rode veel minder prominent willen zien en "Je hebt 1 verborgen topic." op 1 regel samen met de rest van die tekst. Ik zeur er wel vaker over: devvers horen bij het bewerken van de GUI verplicht met een scherm van max 800px hoog moeten te werken om te weten hoeveel verticale real estate de bezoekers eigenlijk hebben :P

Maar goed, d:)b

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

CaptJackSparrow schreef op maandag 21 november 2011 @ 13:40:
Eindelijk. *O*

Inderdaad, eindelijk! Waarvoor mijn dank _/-\o_

Je uigeschakelde topics kun je nog steeds terugvinden hoor:
Er zijn 436 berichten geplaatst door tweaker2010. Sorteer op laatste reactie door tweaker2010.

Er zijn ongeveer 24 resultaten, verdeeld over 1 pagina.

Je hebt 1 verborgen topic.
Als je op verborgen topic klikt, wordt hij gewoon weer weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Ah, in de subforumoverzichten staan ze nog wel gewoon ookal hide je ze. Jammer dat ze vervolgens in de zoekresultaten helemaal onderaan komen te staan....

@RaZ, je hebt genoeg karma voor t.net fotoalbum :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Juist. Ik gebruik vooral de Post History sectie in mijn MyReact en daar was niets te zien.

Suggestie: Plaats onder de Post History sectie in je MyReact een sectie, die je natuurlijk naar wens dichtgeklapt kunt laten, met als naam "Verborgen Topics" o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
CLB schreef op maandag 21 november 2011 @ 13:32:
Hell yeah, WTF zo uit het niets... Daar is die dan, verbergen van topics:
[afbeelding]
Ik vind de implementatie niet zo heel erg mooi met die icoontjes... en als er wat topics verborgen zijn is de posthistory ook wat lelijk imho, omdat daar bij staat hoeveel topics er verborgen zijn.. Helaas niet in 'voorkeuren'

Er zijn 26.644 berichten geplaatst door CLB. Sorteer op laatste reactie door CLB.
Er zijn ongeveer 3.357 resultaten, verdeeld over 135 pagina's. Je hebt 21 verborgen topics.

Maar okee okee :)
Waarom zie ik dit niet ? :')
Edit : Na 600 refreshes en kapotte F5 knop heb ik het ook :D

[ Voor 4% gewijzigd door DennusB op 21-11-2011 13:52 ]

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
CaptJackSparrow schreef op maandag 21 november 2011 @ 13:50:
Juist. Ik gebruik vooral de Post History sectie in mijn MyReact en daar was niets te zien.

Suggestie: Plaats onder de Post History sectie in je MyReact een sectie, die je natuurlijk naar wens dichtgeklapt kunt laten, met als naam "Verborgen Topics" o.i.d.
Wacht. Dus nu we eindelijk topics kunnen verbergen wil je op een plek waar ze veel mensen in de weg zullen staan een overzicht waarin je verborgen topics in een overzichtelijk lijstje hebt? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

De border-bottom-color mag wel iets donkerder voor de .ignored lijst als je je 'volledige' posthistory bekijkt, die scheidingslijn valt met die opacity op 0.5 nu wel heel erg weg...

En een overzichtje met alleen de verborgen topics zou natuurlijk helemaal handig zijn :>

Nu eens testen wat er met een verborgen topic gebeurt waar ik weer in reageer...
edit:
Hij blijft dus weg uit m'n myreact, niet handig imho

[ Voor 8% gewijzigd door Wiethoofd op 21-11-2011 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:11
d:)b yay * Craven gaat een hele hoop rode bordjes klikken

Maar serieus bedankt, dit is nou echt een feature die ik graag wilde hebben *O*

[ Voor 5% gewijzigd door Craven op 21-11-2011 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

TheZeroorez schreef op maandag 21 november 2011 @ 13:53:
[...]

Wacht. Dus nu we eindelijk topics kunnen verbergen wil je op een plek waar ze veel mensen in de weg zullen staan een overzicht waarin je verborgen topics in een overzichtelijk lijstje hebt? 8)7
In het kader van maximale aanpasbaarheid voor de gebruikers wel ja. Wil je die sectie niet zien dat zet je in je forumvoorkeuren het aantal zichtbare topics op nul en dan verdwijnt die hele sectie dus dan kan ook aan jouw wensen voldaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Briljant *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Wiethoofd schreef op maandag 21 november 2011 @ 13:54:
Nu eens testen wat er met een verborgen topic gebeurt waar ik weer in reageer...
edit:
Hij blijft dus weg uit m'n myreact, niet handig imho
Het lijkt mij ook logischer als het topic dan weer automatisch unhidden wordt gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:35

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Persoonlijk zou ik de "Je hebt $aantal verborgen topics" link naar een overzicht met alleen de verborgen topics laten gaan, in plaats van een gecombineerd overzicht. Een blok in MyReact hoef ik absoluut niet.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

CaptJackSparrow schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:01:
[...]

In het kader van maximale aanpasbaarheid voor de gebruikers wel ja. Wil je die sectie niet zien dat zet je in je forumvoorkeuren het aantal zichtbare topics op nul en dan verdwijnt die hele sectie dus dan kan ook aan jouw wensen voldaan worden.
Sorry, maar je wil dus aangeven dat een thread je niet genoeg meer boeit om er continu aan herinnerd te worden, en vervolgens wil je dat diezelfde thread prominent en permanent in je MyReact aanwezig is? Makes no sense.
CaptJackSparrow schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:10:
[...]

Het lijkt mij ook logischer als het topic dan weer automatisch unhidden wordt gemaakt.
Natuurlijk niet. Je hebt er eerder eens in gereageerd en daarbij aangegeven dat je het topic niet meer wil volgen. Dat is een bewuste keuze en die zou niet ongedaan gemaakt moeten worden als bijwerking bij een ongerelateerde actie. Als ik een topic weer wil volgen dan geef ik dat wel expliciet aan.

Anyway, geweldige feature. Mijn post history is nog nooit zo schoon geweest. :D

[ Voor 33% gewijzigd door NMe op 21-11-2011 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super maaaaaaaarrrr,

Kunnen ze niet in myReact verschijnen? (de hide tags)
Lijkt me een stuk logischer omdat je daar ook kunt zien welke je weg wilt hebben?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2011 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Niet online
CaptJackSparrow schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:10:
[...]

Juist niet toch? Ik heb bewust aangegeven het topic niet meer te willen volgen. Dan moet ik ook bewust aangeven het wel weer te zien.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Even een lijstje maken van requests / vragen / bijzonderheden is denk handig?[list]
• Als je op 'xx aantal verborgen topics' drukt in de post history een lijst laten zien van deze topics
• Topic wat verborgen is --> reactie plaatsen --> automatische unhidden van dat topic
• Rode icoontjes, kleiner, minder fel, minder storend
• In 'voorkeuren' misschien een lijst van deze 'verborgen topics' laten zien en niet bij de post history
• Deze gegevens in de MyReact laten zien

Aanvullingen...

[ Voor 4% gewijzigd door CLB op 21-11-2011 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

NMe schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:13:
Natuurlijk niet. Je hebt er eerder eens in gereageerd en daarbij aangegeven dat je het topic niet meer wil volgen. Dat is een bewuste keuze en die zou niet ongedaan gemaakt moeten worden als bijwerking bij een ongerelateerde actie. Als ik een topic weer wil volgen dan geef ik dat wel expliciet aan.
Je hebt die bewuste keuze gemaakt op basis van de reeds geplaatste posts (welke in je history staan). Als je dan een nieuwe reactie plaatst dan lijkt het mij niet meer dan logisch dat het topic weer zichtbaar wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Erkens schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:15:
[...]

Je hebt die bewuste keuze gemaakt op basis van de reeds geplaatste posts (welke in je history staan). Als je dan een nieuwe reactie plaatst dan lijkt het mij niet meer dan logisch dat het topic weer zichtbaar wordt.
Voor mij dus niet. Ik heb bijvoorbeeld de slowchattopics van de andere crewfora verborgen. Als ik daar nog eens in reageer dan doe ik dat bij uitzondering en dan wil ik niet weer opnieuw dat topic, dat ik toch écht niet wil volgen, opnieuw uitvinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Mensen lezen ook niet goed hè... Het is nu al weer expliciet gezegd maar nogmaals:

Als je OPNIEUW post in het topic is het logisch dat het topic dan OPNIEUW in je Actieve Topics komt te staan.
MueR schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:11:
Een blok in MyReact hoef ik absoluut niet.
Dan zet je het toch gewoon uit?

Het feit dan de een het niet hóéft heeft het liefst niet de implicatie dat dan ook niemand het mág.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Wat wit, ook in e posthistorie verschijnen de topics niet meer? Dat zou geniaal zijn...

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

CaptJackSparrow schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:18:
Mensen lezen ook niet goed hè... Het is nu al weer expliciet gezegd maar nogmaals:

Als je OPNIEUW post in het topic is het logisch dat het topic dan OPNIEUW in je Actieve Topics komt te staan.
Jij leest niet goed. Ik wil dat dus niet. Ik reageer nog regelmatig in een topic dat ik verder niet wil volgen, bijvoorbeeld om mensen tot de orde te roepen als het topic ontspoort. Ik heb dan écht geen zin om daarna ook weer een topic dat ik al eerder verborgen heb opnieuw te gaan verbergen.

Je hebt een bewuste actie moeten uitvoeren om het topic te verwijderen. Maak het dan ook alleen weer zichtbaar met een bewuste actie.

Pagina: 1 2 Laatste