[feat] Uitschrijven voor bepaalde active topics

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmzeeman
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 16:17
Ik erger me hier ook regelmatig aan, ik heb bijvoorbeeld een keer een vraag gesteld in het UPC topic en het Canon objectieven topic deze staan dus sinds dien dus altijd bovenaan.

Is dit niet heel simpel op te lossen door de topics in myreact niet te sorteren op wanneer er voor het laatst gepost is maar op wanneer er het laatst door de gebruiker gepost is? Voor mij persoonlijk lijkt me dat logischer aangezien dat dus de topics zijn waar ik het laatst nog in geïntereseerd was. Als ik een topic langer wil volgen zet ik het wel in de bookmarks (die wel op laatste post gesorteerd zouden moeten blijven).

Als er toch voor een ignore mogelijkheid gekozen wordt denk ik dat dat ook best GOT breed per topic kan, ik denk dat er weinig mensen zijn (behalve de active helpers, die het wel zullen bookmarken) die er in geïntereseerd zijn om de diverse hulp/ervaringen topics voor langere tijd te volgen. Ik denk dat het best mogelijk is voor de forum admins om dit soort topics waar de gemiddelde gebruiker maar een beperkte periode interesse in heeft te identificeren. Deze topics zijn vervolgens nog steeds erg makkelijk te vinden omdat ze vrijwel altijd bovenaan de topiclijst van de forums staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

jmzeeman schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 10:43:
Is dit niet heel simpel op te lossen door de topics in myreact niet te sorteren op wanneer er voor het laatst gepost is maar op wanneer er het laatst door de gebruiker gepost is?
Psst ;) "Sorteer op laatste reactie door $user".

[ Voor 67% gewijzigd door CodeCaster op 14-06-2011 10:46 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmzeeman
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 16:17
Oh oeps die had ik nog niet gezien, dank je!
Maar het zou van mij ook best de default mogen zijn of een gebruikersvoorkeur zodat het ook door werkt in het myreact scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

jmzeeman schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 10:54:
Oh oeps die had ik nog niet gezien, dank je!
Maar het zou van mij ook best de default mogen zijn of een gebruikersvoorkeur zodat het ook door werkt in het myreact scherm.
Juist niet, mijn post history laat mij zien in welke topics waarin ik ooit gereageerd heb nog nieuwe reacties staan. Als die ineens gesorteerd worden op mijn eigen laatste post verlies ik topics uit het oog die ik potentieel wel wil volgen. Ik noem dit topic maar even als voorbeeld: mijn laatste reactie is maanden oud en dus zou dit topic niet weer in mijn PH gestaan hebben. En toch wilde ik het, zoals je merkt, open klikken. ;)

De enige nette oplossing voor dit probleem is een unsubscribe, en dat kost gewoon ontwikkeltijd helaas.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
NMe schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 11:23:
[...]
De enige nette oplossing voor dit probleem is een unsubscribe, en dat kost gewoon ontwikkeltijd helaas.
Ik zou een unsubscribe optie iig erg fijn vinden.

Edit:
Om even de omvang van het 'probleem' aan te geven: Ik heb met rood aangestreept wat er wat mij betreft uit kan. Het merendeel van wat bovenaan staat dus bij mij.

Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/t5k9y1.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door smvs op 23-10-2011 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joopv
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Ik ook. Ik heb me weer laten verleiden tot een posting in het eindeloze wegmisbruikers topic , dus staat het in mijn post history en en nu moet ik weer van dit soort misselijkmakende teksten langs zien komen.
Ik rijd achter hem, en besluit op basis van zijn uitstraling - twee grijze koppen voorin - dat ik daar zo snel mogelijk links langs wil.
* joopv verlangt terug naar de tijd dat een topic na 1000 posts afgesloten werd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:30
Je moet natuurlijk niks, je kan ook besluiten om zo'n topic niet aan te klikken, als je 't zo verschrikkelijk vindt.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ik ga van te voren bedenken of ik zal / wil posten omdat het dan gelijk in de m'n posthistory staat..
Dan is het wel heel slecht gesteld met een forum en dat stemt alleen maar positiever voor een unsubscribe-button.. En waarom ik wel is gewoon een keer in een topic wil posten, zonder 'm daarna nog te willen zien..
CLB schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 07:09:
Omdat je de medetweaker wilt helpen...
Omdat je in eerste instantie wel interesse hebt in het onderwerp...
Omdat je graag 1x zou willen weten wat je hardware nog waard is...
Omdat je graag 1x een plaatjje post wat gek is, grote tieten bevat of een lekkere meid...
Omdat je 1x je eigen WTF wilt plaatsen, omdat het volgens jou perse in het WTF-topic moet...
Ik ben er ook nog steeds voor, maar dat ben ik al 2,5 jaar :+

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

CLB schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 14:05:
[...]

Ik ben er ook nog steeds voor, maar dat ben ik al 2,5 jaar :+
En met jou vele anderen :Y

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Hell yeah, WTF zo uit het niets... Daar is die dan, verbergen van topics:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/sCccwGLFOnpSBCuUVHBi6jO6/full.jpg
Ik vind de implementatie niet zo heel erg mooi met die icoontjes... en als er wat topics verborgen zijn is de posthistory ook wat lelijk imho, omdat daar bij staat hoeveel topics er verborgen zijn.. Helaas niet in 'voorkeuren'

Er zijn 26.644 berichten geplaatst door CLB. Sorteer op laatste reactie door CLB.
Er zijn ongeveer 3.357 resultaten, verdeeld over 135 pagina's. Je hebt 21 verborgen topics.

Maar okee okee :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

O+

[ Voor 100% gewijzigd door CodeCaster op 21-11-2011 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Op de oude template ziet ie er dus echt niet uit. De ruimte waar het icoon in staat is veel en veels te breed. Zelfs breder dan de ruimte waar de topictitel in staat, waardoor het echt niet prettig er uit ziet.

Heb m'n photobucket password niet bij de hand (staat op andere computer), dus een screenshot kan ik niet posten, maar eventueel wel even mailen naar de devver(s) die er over gaat/gaan ;)

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Eindelijk. *O*

Kun je nu ook nog ergens die uitgeschakelde topics terugvinden of reset je hiermee gewoon permanent het bitje aan de hand waarvan de topics in je Post History verschijnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:30

crisp

Devver

Pixelated

RaZ schreef op maandag 21 november 2011 @ 13:38:
Op de oude template ziet ie er dus echt niet uit. De ruimte waar het icoon in staat is veel en veels te breed. Zelfs breder dan de ruimte waar de topictitel in staat, waardoor het echt niet prettig er uit ziet.
Je moet even een harde refresh doen om de stylesheets te updaten ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008

Fiber

Beaches are for storming.

_/-\o_ *O* d:)b Super, eindelijk, praise the lord, etc. etc.

(Die icoontjes zijn wel erg rood en opvallend, mag op zich wel ietsje minder...)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

crisp schreef op maandag 21 november 2011 @ 13:42:
[...]

Je moet even een harde refresh doen om de stylesheets te updaten ;)
YOU DA MAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! d:)b _/-\o_

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
CaptJackSparrow schreef op maandag 21 november 2011 @ 13:40:
Eindelijk. *O*

Kun je nu ook nog ergens die uitgeschakelde topics terugvinden of reset je hiermee gewoon permanent het bitje aan de hand waarvan de topics in je Post History verschijnen?
Als je op je posthistory klikt, http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/127045 (dit is de mijne dan bijvoorbeeld) zie je het aantal verborgen topics.. Als je daarop klikt, zie je ze niet onder elkaar / bij elkaar in een overzichtelijk lijstje (why not devvers) maar staan ze weer tussen alle andere topics van de MyReact met een groen icoontje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Nice :) Inderdaad zou ik ook het rode veel minder prominent willen zien en "Je hebt 1 verborgen topic." op 1 regel samen met de rest van die tekst. Ik zeur er wel vaker over: devvers horen bij het bewerken van de GUI verplicht met een scherm van max 800px hoog moeten te werken om te weten hoeveel verticale real estate de bezoekers eigenlijk hebben :P

Maar goed, d:)b

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

CaptJackSparrow schreef op maandag 21 november 2011 @ 13:40:
Eindelijk. *O*

Inderdaad, eindelijk! Waarvoor mijn dank _/-\o_

Je uigeschakelde topics kun je nog steeds terugvinden hoor:
Er zijn 436 berichten geplaatst door tweaker2010. Sorteer op laatste reactie door tweaker2010.

Er zijn ongeveer 24 resultaten, verdeeld over 1 pagina.

Je hebt 1 verborgen topic.
Als je op verborgen topic klikt, wordt hij gewoon weer weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Ah, in de subforumoverzichten staan ze nog wel gewoon ookal hide je ze. Jammer dat ze vervolgens in de zoekresultaten helemaal onderaan komen te staan....

@RaZ, je hebt genoeg karma voor t.net fotoalbum :>

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Juist. Ik gebruik vooral de Post History sectie in mijn MyReact en daar was niets te zien.

Suggestie: Plaats onder de Post History sectie in je MyReact een sectie, die je natuurlijk naar wens dichtgeklapt kunt laten, met als naam "Verborgen Topics" o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
CLB schreef op maandag 21 november 2011 @ 13:32:
Hell yeah, WTF zo uit het niets... Daar is die dan, verbergen van topics:
[afbeelding]
Ik vind de implementatie niet zo heel erg mooi met die icoontjes... en als er wat topics verborgen zijn is de posthistory ook wat lelijk imho, omdat daar bij staat hoeveel topics er verborgen zijn.. Helaas niet in 'voorkeuren'

Er zijn 26.644 berichten geplaatst door CLB. Sorteer op laatste reactie door CLB.
Er zijn ongeveer 3.357 resultaten, verdeeld over 135 pagina's. Je hebt 21 verborgen topics.

Maar okee okee :)
Waarom zie ik dit niet ? :')
Edit : Na 600 refreshes en kapotte F5 knop heb ik het ook :D

[ Voor 4% gewijzigd door DennusB op 21-11-2011 13:52 ]

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
CaptJackSparrow schreef op maandag 21 november 2011 @ 13:50:
Juist. Ik gebruik vooral de Post History sectie in mijn MyReact en daar was niets te zien.

Suggestie: Plaats onder de Post History sectie in je MyReact een sectie, die je natuurlijk naar wens dichtgeklapt kunt laten, met als naam "Verborgen Topics" o.i.d.
Wacht. Dus nu we eindelijk topics kunnen verbergen wil je op een plek waar ze veel mensen in de weg zullen staan een overzicht waarin je verborgen topics in een overzichtelijk lijstje hebt? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

De border-bottom-color mag wel iets donkerder voor de .ignored lijst als je je 'volledige' posthistory bekijkt, die scheidingslijn valt met die opacity op 0.5 nu wel heel erg weg...

En een overzichtje met alleen de verborgen topics zou natuurlijk helemaal handig zijn :>

Nu eens testen wat er met een verborgen topic gebeurt waar ik weer in reageer...
edit:
Hij blijft dus weg uit m'n myreact, niet handig imho

[ Voor 8% gewijzigd door Wiethoofd op 21-11-2011 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:11
d:)b yay * Craven gaat een hele hoop rode bordjes klikken

Maar serieus bedankt, dit is nou echt een feature die ik graag wilde hebben *O*

[ Voor 5% gewijzigd door Craven op 21-11-2011 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

TheZeroorez schreef op maandag 21 november 2011 @ 13:53:
[...]

Wacht. Dus nu we eindelijk topics kunnen verbergen wil je op een plek waar ze veel mensen in de weg zullen staan een overzicht waarin je verborgen topics in een overzichtelijk lijstje hebt? 8)7
In het kader van maximale aanpasbaarheid voor de gebruikers wel ja. Wil je die sectie niet zien dat zet je in je forumvoorkeuren het aantal zichtbare topics op nul en dan verdwijnt die hele sectie dus dan kan ook aan jouw wensen voldaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Briljant *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Wiethoofd schreef op maandag 21 november 2011 @ 13:54:
Nu eens testen wat er met een verborgen topic gebeurt waar ik weer in reageer...
edit:
Hij blijft dus weg uit m'n myreact, niet handig imho
Het lijkt mij ook logischer als het topic dan weer automatisch unhidden wordt gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:35

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Persoonlijk zou ik de "Je hebt $aantal verborgen topics" link naar een overzicht met alleen de verborgen topics laten gaan, in plaats van een gecombineerd overzicht. Een blok in MyReact hoef ik absoluut niet.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

CaptJackSparrow schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:01:
[...]

In het kader van maximale aanpasbaarheid voor de gebruikers wel ja. Wil je die sectie niet zien dat zet je in je forumvoorkeuren het aantal zichtbare topics op nul en dan verdwijnt die hele sectie dus dan kan ook aan jouw wensen voldaan worden.
Sorry, maar je wil dus aangeven dat een thread je niet genoeg meer boeit om er continu aan herinnerd te worden, en vervolgens wil je dat diezelfde thread prominent en permanent in je MyReact aanwezig is? Makes no sense.
CaptJackSparrow schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:10:
[...]

Het lijkt mij ook logischer als het topic dan weer automatisch unhidden wordt gemaakt.
Natuurlijk niet. Je hebt er eerder eens in gereageerd en daarbij aangegeven dat je het topic niet meer wil volgen. Dat is een bewuste keuze en die zou niet ongedaan gemaakt moeten worden als bijwerking bij een ongerelateerde actie. Als ik een topic weer wil volgen dan geef ik dat wel expliciet aan.

Anyway, geweldige feature. Mijn post history is nog nooit zo schoon geweest. :D

[ Voor 33% gewijzigd door NMe op 21-11-2011 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super maaaaaaaarrrr,

Kunnen ze niet in myReact verschijnen? (de hide tags)
Lijkt me een stuk logischer omdat je daar ook kunt zien welke je weg wilt hebben?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2011 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
CaptJackSparrow schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:10:
[...]

Juist niet toch? Ik heb bewust aangegeven het topic niet meer te willen volgen. Dan moet ik ook bewust aangeven het wel weer te zien.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Even een lijstje maken van requests / vragen / bijzonderheden is denk handig?[list]
• Als je op 'xx aantal verborgen topics' drukt in de post history een lijst laten zien van deze topics
• Topic wat verborgen is --> reactie plaatsen --> automatische unhidden van dat topic
• Rode icoontjes, kleiner, minder fel, minder storend
• In 'voorkeuren' misschien een lijst van deze 'verborgen topics' laten zien en niet bij de post history
• Deze gegevens in de MyReact laten zien

Aanvullingen...

[ Voor 4% gewijzigd door CLB op 21-11-2011 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

NMe schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:13:
Natuurlijk niet. Je hebt er eerder eens in gereageerd en daarbij aangegeven dat je het topic niet meer wil volgen. Dat is een bewuste keuze en die zou niet ongedaan gemaakt moeten worden als bijwerking bij een ongerelateerde actie. Als ik een topic weer wil volgen dan geef ik dat wel expliciet aan.
Je hebt die bewuste keuze gemaakt op basis van de reeds geplaatste posts (welke in je history staan). Als je dan een nieuwe reactie plaatst dan lijkt het mij niet meer dan logisch dat het topic weer zichtbaar wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Erkens schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:15:
[...]

Je hebt die bewuste keuze gemaakt op basis van de reeds geplaatste posts (welke in je history staan). Als je dan een nieuwe reactie plaatst dan lijkt het mij niet meer dan logisch dat het topic weer zichtbaar wordt.
Voor mij dus niet. Ik heb bijvoorbeeld de slowchattopics van de andere crewfora verborgen. Als ik daar nog eens in reageer dan doe ik dat bij uitzondering en dan wil ik niet weer opnieuw dat topic, dat ik toch écht niet wil volgen, opnieuw uitvinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Mensen lezen ook niet goed hè... Het is nu al weer expliciet gezegd maar nogmaals:

Als je OPNIEUW post in het topic is het logisch dat het topic dan OPNIEUW in je Actieve Topics komt te staan.
MueR schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:11:
Een blok in MyReact hoef ik absoluut niet.
Dan zet je het toch gewoon uit?

Het feit dan de een het niet hóéft heeft het liefst niet de implicatie dat dan ook niemand het mág.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Wat wit, ook in e posthistorie verschijnen de topics niet meer? Dat zou geniaal zijn...

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

CaptJackSparrow schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:18:
Mensen lezen ook niet goed hè... Het is nu al weer expliciet gezegd maar nogmaals:

Als je OPNIEUW post in het topic is het logisch dat het topic dan OPNIEUW in je Actieve Topics komt te staan.
Jij leest niet goed. Ik wil dat dus niet. Ik reageer nog regelmatig in een topic dat ik verder niet wil volgen, bijvoorbeeld om mensen tot de orde te roepen als het topic ontspoort. Ik heb dan écht geen zin om daarna ook weer een topic dat ik al eerder verborgen heb opnieuw te gaan verbergen.

Je hebt een bewuste actie moeten uitvoeren om het topic te verwijderen. Maak het dan ook alleen weer zichtbaar met een bewuste actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

CaptJackSparrow schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:18:

En je leest vervolgens over de reacties heen? Het is niet logisch dat een bewuste hide actie ongedaan wordt gemaakt omdat je toevallig nog een keer post. Ik hoef bijvoorbeeld het spelfoutjes topic echt niet in mn posthistory te zien, ook al post ik er nog wel eens. Moet ik dan na elke actie maar weer in m'n posthistory gaan duiken? Dat slaat nergens op.
Het feit dan de een het niet hóéft heeft het liefst niet de implicatie dat dan ook niemand het mág.
Leg eens uit waarom een stel topics waar je bewust hebt aangegeven ze niet in het overzicht te willen zien, vervolgens wel een apart blok in je myreact in moeten nemen? Een linkje naar het overzicht met hidden topics lijkt me dan een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:16

ralpje

Deugpopje

NMe schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:23:
[...]
Je hebt een bewuste actie moeten uitvoeren om het topic te verwijderen. Maak het dan ook alleen weer zichtbaar met een bewuste actie.
Wellicht een functie voor versie 2: bij een hidden topic een vinkje bij het reactievak dat je dit topic graag weer in je AT wilt zien.

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

[...]

Jij leest niet goed. Ik wil dat dus niet. Ik reageer nog regelmatig in een topic dat ik verder niet wil volgen, bijvoorbeeld om mensen tot de orde te roepen als het topic ontspoort. Ik heb dan écht geen zin om daarna ook weer een topic dat ik al eerder verborgen heb opnieuw te gaan verbergen.

Jij als modje bent natuurlijk de uitzondering hierop, want waarom zou je (als non-crew) in een topic reageren maar niet willen weten of er op gereageerd wordt?

offtopic:
persoonlijk vind ik het sowieso een onzinnge optie om je post history te gaan editen door te doen alsof je er nooit gepost hebt, maargoed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Een nieuwe reactie plaatsen lijkt mij een 'bewuste actie'. Ik zou dan eerder in een verborgen topic aangeven dat het een verborgen topic is en met een checkboxje de mogelijkheid geven wel te kunnen reageren, maar het topic niet opnieuw in je posthistory tevoorschijn te laten komen.

Verder zie ik het nut er niet van in om al gesloten topics te kunnen hiden in m'n posthistory....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Dat je als Admin of Mod andere behoeften hebt dat snap ik. Simpele oplossing: Maak een checkboxje dat er bij aanvinken voor zorgt dat een topic meteen de status 'verborgen' krijgt/houdt.

Edit: Kijk... Wiethoofd snapt het ook. :) Great minds... :P

[ Voor 14% gewijzigd door CaptJackSparrow op 21-11-2011 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

CaptJackSparrow schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:26:
Dat je als Admin of Mod andere behoeften hebt dat snap ik. Simpele oplossing: Maak een checkboxje dat er bij aanvinken voor zorgt dat een topic meteen de status 'verborgen' krijgt/houdt.
MueR legt heel mooi uit waarom het voor users ook onlogisch is.
Wiethoofd schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:25:
[...]

Een nieuwe reactie plaatsen lijkt mij een 'bewuste actie'. Ik zou dan eerder in een verborgen topic aangeven dat het een verborgen topic is en met een checkboxje de mogelijkheid geven wel te kunnen reageren, maar het topic niet opnieuw in je posthistory tevoorschijn te laten komen.
Zolang dat checkboxje default aan staat. ;)
Verder zie ik het nut er niet van in om al gesloten topics te kunnen hiden in m'n posthistory....
Waarom niet? Gesloten topics kunnen heropend worden om wat voor reden dan ook. :)

[ Voor 46% gewijzigd door NMe op 21-11-2011 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:18
ralpje schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:24:
[...]

Wellicht een functie voor versie 2: bij een hidden topic een vinkje bij het reactievak dat je dit topic graag weer in je AT wilt zien.
Precies wat ik ook dacht. Niet denken voor de gebruiker, maar wel meedenken met wat de gebruiker mogelijk zou willen. :)

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Wiethoofd schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:25:
Een nieuwe reactie plaatsen lijkt mij een 'bewuste actie'.
Een nieuwe reactie is een bewuste actie om iets toe te voegen aan het topic. Die zou echter niet de bewuste actie om hem uit dat specifieke overzicht te hiden moeten overrulen. Zoals ik al eerder aangaf, een topic a la het spelfoutjes topic wordt best veel in gepost, maar is voor 99% van de gebruikers niet interessant in de post history.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:38

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik vind het een prachtige toevoeging; zelfs al komen topics terug na het reageren als ik ze eerst verborgen heb. Dat neem ik wel voor lief. :) Maar zo wordt het leuker om af en toe in de HK te posten, zonder dat zo'n topic meteen drie maanden bovenaan je post history staat. Om maar een voorbeeld te noemen :P

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

De reden waarom het handig kan zijn een sectie met verborgen topics onderaan je MyReact te hebben is omdat je blijkbaar(!) toch enige interesse in het topic hebt (anders had je er niet in gepost) en dan kun je een topic daar ook terugvinden zonder dat je naar de aparte pagina met Actieve Topics hoeft te gaan als je er later nog eens in wilt posten.

Het topic over spel en tikfoutjes bijv. Ik heb dan nu direct uitgezet maar als ik ooit weer wat wil melden zou ik dat topic snel kunnen terugvinden als ik dan even zo'n sectie in mijn MyReact zou kunnen uitvouwen. Maar dan zou ik er bij het posten ook heel graag zo'n checkboxje bij willen hebben waarmee ik kan voorkomen dat het prompt weer in mijn lijst met Actieve Topics verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Als je een topic snel wil terugvinden moet je het bookmarken (in je MyReact óf in je browser).

[ Voor 21% gewijzigd door NMe op 21-11-2011 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Dit vind ik handiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:04

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Ik ben blij met de feature maar ik zou liever het knopje van negeren in het topic willen zien dan in mijn AT lijst. Voor iets wat ik maar een paar keer doe wil ik best 2 keer klikken namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dan moet je een topic niet verbergen want blijkbaar wil je het snel terug kunnen vinden. Je gaat toch ook niet eerst je spaargeld begraven en vervolgens klagen dat je het zo lastig kunt uitgeven? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik heb het waarom hoger in dit topic al uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Mwa om nu een apart lijstje in mijn MyReact te hebben van alle verborgen topics, nee dat vind ik weer te ver gaan. Dan moet ik ze maar niet verbergen, simpel zat :) Ik ben allang blij dat dit geïmplementeerd is, scheelt toch weer wat zooi in m'n posthistorie!

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Nogmaals... dan zet je zo'n sectie toch uit in je forumvoorkeuren. Probeer het maar eens met je Buddies sectie bijv. Zet het aantal maar eens op nul.

*POEF*

Waarom zouden mensen een feature die ze volledig uit zouden kunnen zetten proberen tegen te houden? Ik snap dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

CaptJackSparrow schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:34:
De reden waarom het handig kan zijn een sectie met verborgen topics onderaan je MyReact te hebben is omdat je blijkbaar(!) toch enige interesse in het topic hebt (anders had je er niet in gepost) en dan kun je een topic daar ook terugvinden zonder dat je naar de aparte pagina met Actieve Topics hoeft te gaan als je er later nog eens in wilt posten.

Het topic over spel en tikfoutjes bijv. Ik heb dan nu direct uitgezet maar als ik ooit weer wat wil melden zou ik dat topic snel kunnen terugvinden als ik dan even zo'n sectie in mijn MyReact zou kunnen uitvouwen. Maar dan zou ik er bij het posten ook heel graag zo'n checkboxje bij willen hebben waarmee ik kan voorkomen dat het prompt weer in mijn lijst met Actieve Topics verschijnt.
Dan ram je die toch in je bookmarks?

Probleem ook opgelost.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Nee. Dan kun je minder onderscheid maken. Waarom meerdere folders op je harde schijf maken? Gooi alles gewoon in de root.

Ook niet echt handig toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

CaptJackSparrow schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:49:
Nogmaals... dan zet je zo'n sectie toch uit in je forumvoorkeuren. Probeer het maar eens met je Buddies sectie bijv. Zet het aantal maar eens op nul.

*POEF*

Waarom zouden mensen een feature die ze volledig uit zouden kunnen zetten proberen tegen te houden? Ik snap dat niet.
Uitzetten kan altijd, maar het moet wel gemáákt worden door de devvers. Ik kan me simpelweg veel praktischer requests voorstellen dan een nieuwe sectie in de MyReact waarop volgens mij echt niet zoveel mensen zitten te wachten. Het verbergen van topics impliceert dat je ze niet meer wilt zien, om ze dan toch weer ergens anders zichtbaar te moeten maken; nah. Het klinkt niet logisch.

Uiteindelijk ga ik er niet over, maar dat is mijn mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik suggereerde het omdat:

1. Men er nu blijkbaar mee bezig is.

2. Het in principe gebruikt maakt van bestaande functionaliteit nl. het groeperen van topics in de MyReact. Daarom verwacht ik dat de inspanning voor implementatie wel eens erg mee zou kunnen vallen.

Tenzij ik het mis zou hebben. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

CaptJackSparrow schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:49:
Met het verschil dat voor onze oplossingen geen extra devtijd nodig is voor een onlogische feature en voor jouw "oplossing" wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

CaptJackSparrow schreef op maandag 21 november 2011 @ 15:00:
Ik suggereerde het omdat:

1. Men er nu blijkbaar mee bezig is.
Nee, we /waren/ ermee bezig, en dat is nu af :P Nieuwe features moeten gewoon weer ingeplanned worden; bugs hebben wel weer een hogere prioriteit. Voorlopig zal deze functionaliteit dus blijven 'as is'.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanquezer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 15:40
het is toegepast!

Athans, dat zag ik net opeens verscheinen. (had ook even een topic opgezet met daarin de vraag of ik iets verkeerds deed)

gr

DPC Chef-kok :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
crisp schreef op maandag 21 november 2011 @ 15:14:
Voorlopig zal deze functionaliteit dus blijven 'as is'.
Waarom is er niet gekozen voor en testfase bij tig users / moderators voor feedback als ik vragen mag?
Er zijn redelijk wat dingetjes die nagenoeg iedereen wel wil zien (bijvoorbeeld hele lijst met 'verborgen topics')
Als er tussentijds feedback gegeven had kunnen worden, was alles een stuk beter geimplementeerd denk ik zo.. Niet dat ik wil bashen hoor, ben de TS van dit topic en vind het fijn dat het er eindelijk is, maar als ik het zo 'hard' mag zeggen, schort er nog wel het een en ander aan imho wat gelijk geregeld had kunnen / moeten worden.. O-)

[ Voor 69% gewijzigd door CLB op 21-11-2011 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Omdat het proces wel heel erg vertraagd wordt als er voor elke stomme kleine wijziging een compleet debat gevoerd moet worden? Als een feature zo veel extra tijd kost wordt hij gewoon niet geïmplementeerd. Sowieso diende dit topic toch juist voor het uitwisselen van ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ik neem aan dat voor heel Tweakers qua website, feature, layout en dergelijke wordt gebrainstormt, voorbeelden worden opgezet, wordt gedebatteerd..? Dus waarom dat niet zou kunnen met een tiental users vraag ik me af?
Voor de rest vind ik het wel goed, hoop alleen dat er nog wel wat grote / drastische wijzigingen zullen komen :)

Uiteraard: keep up the good work, wordt zeker gewaardeerd :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Voor grotere zaken wordt vaak ook wel een beta opgezet waar in elk geval de crew mee kan kijken/spelen. Achteraf is het makkelijk zeiken natuurlijk, maar ik vind wel dat de devvers ook dingen op moeten kunnen leveren zonder een heel democratisch proces eraan vooraf/mee te laten gaan. Dat past volgens mij ook niet in de huidige development werkwijze. Dan redden ze die twee weken niet. :P Persoonlijk vind ik dit ook niet een punt waarvan ik zeg; 'wow daar moeten we eens goed over gaan praten met iedereen'.
[/mijneigenmening]

Ik ben er nog erg blij mee, al aardig wat topics verborgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

crisp schreef op maandag 21 november 2011 @ 15:14:
Voorlopig zal deze functionaliteit dus blijven 'as is'.
En ik zal er voorlopig tevreden mee zijn. :)

Het is logisch dat in het kader van de reacties op zo'n wijziging weer verdere verfijningen gesuggereerd worden. Ik denk dat daar zinvolle opmerkingen bij zaten. We wachten af wat "Verborgen Topics 2.0" eventueel nog zal brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Cloud schreef op maandag 21 november 2011 @ 15:57:
Ik ben er nog erg blij mee, al aardig wat topics verborgen :)
40 topics hier. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:08
TrailBlazer schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:40:
Ik ben blij met de feature maar ik zou liever het knopje van negeren in het topic willen zien dan in mijn AT lijst. Voor iets wat ik maar een paar keer doe wil ik best 2 keer klikken namelijk.
Met hem ^^ :)

Laat ik voorop stellen dat ik het een hele handige feature vindt, ik gebruikte al de "GoT topic extension by .oisyn" in Chrome, maar dat is maar voor één browser, en computer-specifiek. Ingebakken in de website vind ik het veel handiger, hulde :)

Echter: in tegenstelling tot die extention is de huidige implementatie wel erg nadrukkelijk aanwezig voor iets dat juist bedoeld is dingen weg te laten, en wat toch redelijk sporadisch gebruikt wordt (ik heb nu een stuk of 10 topics verborgen, al willen mogelijk anderen vrijwel alles verbergen, geen idee :) ).

Ik zou eerder zoiets doen als .oisyns addon, of het icoontje in de rij bij 'topic report', 'plaats in bookmarks' en 'postreminder' in list_messages zetten (eventueel afhankelijk van of je er al gepost hebt, al heb je daarvoor informatie nodig die op dat moment misschien niet beschikbaar is, idk)

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Heerlijk dat deze functie er nu is. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

@CLB hieronder:
Idd dat was het, nu is ie weer goed.

Ik vod de ruimere spacing door het knopje nog steeds wel wennen btw.

[ Voor 81% gewijzigd door fsfikke op 21-11-2011 19:43 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Ik zou in dat geval eens je cache/temp files legen op je iphone, de nieuwe CSS op laten halen moet dat fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Mooi dat deze feature er nu is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

CLB schreef op maandag 21 november 2011 @ 15:52:
Ik neem aan dat voor heel Tweakers qua website, feature, layout en dergelijke wordt gebrainstormt, voorbeelden worden opgezet, wordt gedebatteerd..? Dus waarom dat niet zou kunnen met een tiental users vraag ik me af?
[...]
De devtijd die beschikbaar is voor communityfeatures is maar zeer beperkt. Als we dan ook nog tijd kwijt zijn met allerhande discussies dan krijgen we echt niets meer gedaan op dat vlak :P

Ook voor deze feature hadden we maar een beperkt aantal uren tot onze beschikking, en het was uiteindelijk dit of niets - meer konden we er niet van maken binnen de beschikbare tijd. De ajax-afhandeling heb ik afgelopen zaterdagavond in mijn vrije tijd nog toegevoegd omdat ik dat nog wel een behoorlijke meerwaarde vond hebben tegenover de non-javascript afhandeling via een confirmatiescherm.

Zelf had ik de icoontjes ook wat minder opvallend willen zien en/of zelfs pas onhover op de rij van het topic. Dat is nu iets wat waarschijnlijk pas gefixed gaat worden bij de layout update.

Ik laat dit topic dus voorlopig verder open voor de verschillende suggesties naar aanleiding van deze implementatie, maar verwacht er niet veel van op korte termijn...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

En als iemand, om maar wat te noemen, de plaatjes wat bijschaaft, kan dat dan voor de volgende iteratie alsnog in de groep gegooid worden, desnoods onder het mom van "ziet er goed uit, die check ik in m'n pauze wel in"?

Uiteraard verwacht ik niet dat jullie klakkeloos user input overnemen ("What's next, een custom stylesheet / js-bugfix / forum.php overnemen?") of dat ik over jullie tijd of werkwijze kan beslissen, maar meer bedoeld om te polsen of het in welke mate dan ook een optie is. :)

[ Voor 10% gewijzigd door CodeCaster op 21-11-2011 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Ik doe geen beloften, maar concrete suggesties maken natuurlijk altijd meer kans ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:28

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Misschien een bugje, maar misschien wel 'by design':
Als ik een of meerdere topics gehide hebt, en er nog meer ga hiden, blijft de teller "Er is 1 verborgen topic" op 1 staan, zou deze niet vanzelf zonder refresh mee moeten gaan?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Wat in iedergeval wel fout gaat:
- Posthistory bekijken met verborgen topics toch laten zien ( //1 )
- Volgende pagina aanklikken
- Zit je op pagina 2 maar toch zonde zichtbare verborgen topics (handmatig //1 toevoegen voor de ? werkt wel)
Het kan zijn dat dit weer zo'n 'omgekeerde leesvolgorde' issue is...

[ Voor 11% gewijzigd door Wiethoofd op 22-11-2011 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

AW_Bos schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 00:09:
Misschien een bugje, maar misschien wel 'by design':
Als ik een of meerdere topics gehide hebt, en er nog meer ga hiden, blijft de teller "Er is 1 verborgen topic" op 1 staan, zou deze niet vanzelf zonder refresh mee moeten gaan?
Die link wordt inderdaad niet bijgewerkt door de ajax-interface. Een schoonheidsfoutje dus welke met een volledige pagerefresh is op te lossen. Dit wist ik vantevoren en moest kiezen tussen geen '1-klik verbergen' mogelijkheid of eentje met nog wat ruwe randjes :P
Wiethoofd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 00:13:
Wat in iedergeval wel fout gaat:
- Posthistory bekijken met verborgen topics toch laten zien ( //1 )
- Volgende pagina aanklikken
- Zit je op pagina 2 maar toch zonde zichtbare verborgen topics (handmatig //1 toevoegen voor de ? werkt wel)
Het kan zijn dat dit weer zo'n 'omgekeerde leesvolgorde' issue is...
Zo te zien wordt die optie niet doorgegeven aan de paginering; dat heb ik over het hoofd gezien en is feitelijk dus een bug :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Paginering met verborgen topics zichtbaar zou gefixed moeten zijn :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Misschien is dit een beter icoon, hij is in ieder geval wat kleiner :P
Afbeeldingslocatie: http://muer.nl/meuk/icon-hide.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

En minder rood. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Wel creepy om tientallen ogen je aan te hebben kijken :+

Ik vind ze een stuk beter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik zou deze grijze wat beter vinden blenden met de achtergrond denk ik.

Afbeeldingslocatie: http://solo-salon.com/themes/cp_themes/default/images/closed_eye.png

Afbeeldingslocatie: http://solo-salon.com/themes/cp_themes/default/images/open_eye_req.png

Afbeeldingslocatie: http://solo-salon.com/themes/cp_themes/default/images/open_eye.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Behalve dan dat die totaal niet passen bij de verder overal op de site gebruikte Silk Icons van FamFamFam en dat ze ook zonder dat in ogenschouw te nemen lelijk zijn vanwege de ingebouwde achtergrondkleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

De standaardplaatjes naar 14px (zoals het tag-icon) en die kolom minder breed maken moet hem sowieso minder aanwezig laten zijn op de pagina. Misschien zelfs de <th>Hide</th> weghalen om nog meer ruimte te besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

crisp schreef op maandag 21 november 2011 @ 22:48:
[...]

Zelf had ik de icoontjes ook wat minder opvallend willen zien en/of zelfs pas onhover op de rij van het topic. Dat is nu iets wat waarschijnlijk pas gefixed gaat worden bij de layout update.
Een .posthistory tr .hidebutton { display: none; } .posthistory tr:hover .hidebutton { display: inline; } is toch zo gezet? :P

edit:
Maar even in mijn custom CSS gemikt. :P
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
/** On-hover showen van "ignore topic"-knopjes in post history **/
table.listing tr td.ignore a {
    display: none;
}
table.listing tr:hover td.ignore a {
    display: inline;
}

[ Voor 28% gewijzigd door NMe op 22-11-2011 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Sinds vanmorgen als ik me wil uitschrijven voor een topic moet ik dat nog eerst bevestigen en dat was eerst niet zo, mag ik vragen waarom hiervoor gekozen is? En kan ik dat ergens uitzetten? ;)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Heb ik altijd al gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Slasher schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 08:37:
Sinds vanmorgen als ik me wil uitschrijven voor een topic moet ik dat nog eerst bevestigen en dat was eerst niet zo, mag ik vragen waarom hiervoor gekozen is? En kan ik dat ergens uitzetten? ;)
Welke browser? Als ik in Chrome 15 op het rode minnetje klik, verdwijnt het topic direct, zonder vraag of melding.

@Wolkje: ik heb lekker 8 gig. Puh.

[ Voor 5% gewijzigd door CodeCaster op 25-11-2011 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik krijg ook geen bevestiging in Firefox 8.0 32-bit op Windows 7 64-bit met 6 GB RAM hoor.

:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Ok zou dat het zijn, op het werk gebruik ik IE8 waar ik dus de melding krijg, en thuis Firefox 5.0 waar ik de bevestiging niet krijg.

[ Voor 13% gewijzigd door Slasher op 25-11-2011 10:38 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 11:04

mux

99% efficient!

Excellent. Veel beter dan .oisyn's epilepsiemachine (no offense trouwens, daar is niks aan te doen omdat de plugin pas geïnvoket (correcte vervoeging) wordt als de hele pagina geladen en gerenderd is).

Youtube: PowerElectronicsBlog - Plank2 (4W computer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Werkt inderdaad super. Dat we ooit zonder hebben gekund! Zelfs dat rood went wel...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Met die custom css (als je dat beschikbaar hebt) van NMe is het heel zo indringend niet meer. Alleen het icoontje zien als je met de muis op de topicregel staat zorgt voor een veel rustiger beeld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Slasher schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 10:37:
Ok zou dat het zijn, op het werk gebruik ik IE8 waar ik dus de melding krijg, en thuis Firefox 5.0 waar ik de bevestiging niet krijg.
IE8 geeft inderdaad een JS-error. Ik zal eens kijken waarom IE daar weer stom doet...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Cloud schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 12:19:
Met die custom css (als je dat beschikbaar hebt) van NMe is het heel zo indringend niet meer. Alleen het icoontje zien als je met de muis op de topicregel staat zorgt voor een veel rustiger beeld. :)
* Fiber heeft geen verstand van custom sss maar is al lang blij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:12

F.West98

Alweer 16 jaar hier

crisp schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 21:17:
[...]

IE8 geeft inderdaad een JS-error. Ik zal eens kijken waarom IE daar weer stom doet...
[flauw]Ik weet het, het is IE![/flauw]
Maar een geweldige feature! Hover staat direct in mijn CSS... Alleen jammer dat de lijst kleiner wordt als je op minnetjes klikt, en pas bij F5 de lijst weer wordt aangevuld. Leek me wel leuk

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Fiber schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 21:20:
* Fiber heeft geen verstand van custom sss maar is al lang blij...
offtopic:
Daarom zijn er verzameltopics en bloggers 8)

Hij kan trouwens nog smaller en minder obtrusive/aanwezig dan de al nette versie van NMe:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
th.ignore { text-indent: -9999px; }
table.listing .ignore {
    width: 5px;
    padding: 5px 0 0;
}
table.listing tr td.ignore a {
    display: none;
    margin-left: -15px;
}
table.listing tr:hover td.ignore a {
    display: inline;
}

/* Extra fix voor te lichte onderrand bij verborgen topics door opacity */
table.listing tr.ignored td {
    border-bottom-color: #CDCDCA;
}

[ Voor 10% gewijzigd door Wiethoofd op 25-11-2011 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

IE-bug is geplet; ik zal kijken of ik dat eerdaags mee kan nemen in een eventuele tussenrelease.

wb de weergave: daar wil ik als ik zin en (vrije) tijd hebt sowieso nog wel eens naar kijken. Ik zie al wat voorbeelden dus dat komt goed van pas :)

Intentionally left blank

Pagina: 1 2 Laatste