Acties:
  • 0 Henk 'm!
TiMMieJ schreef op donderdag 09 april 2009 @ 11:45:
[...]

Ik kan hier vaak juist om lachen! Wij hebben ook een hunter die bijvoorbeeld Queez heet. Waardoor die bij mij sindsdien Queer genoemd word. En elke keer weer krijg je dan een heerlijke reactie FU! Dat maakt het toch juist leuk een beetje gezonde spanning ;)
zo kom ik altijd de TS binnen met Sup bitches !!!!!!!!!!!!

Kicken kunnen ze niet ben de GM xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YBH schreef op donderdag 09 april 2009 @ 12:53:
Goedenmiddag,

Ik ben hier sinds kort maar ik heb helaas al een vraag. Ik zie vaak posts over hunters die 1500+ DPS doen wanneer ze beginnen, dat wordt mij ook verteld in WoW zelf. Maarr de probleem zit dus hier, ik doe zo rond de 1200 DPS, ik begin meestal met Hunter's Mark > Serpent Sting > Explosive shot > Steady Shot > Steady Shot > Explosive shot > etc. Als LnL procced, Explosive shot > Steady shot > Explosive shot. En af en toe gooi ik er een aimed shot doorheen of een kill shot.

Trouwens nog leuk om de dagboekjes te lezen van anderen. O-)

Linkje naar mijn armory Icey

Groeten,

Hopeloze Hunter :*)
hier een paar ugrades voor je ranged slot :

Heroic OK

crafted

Stratholme

heroic UK

dat gaat al snel een pak schelen. kwestie van rotaties kijk hier eens vind ik persoonlijk een heel degelijke post voor op weg te komen naar de ultimate dps :)

Klikkie hier !
good luck !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Amras schreef op donderdag 09 april 2009 @ 11:18:
Bestaat er trouwens iets van een ShitList addon, waar je mensen op kunt zetten waar je liever geen PuGs meer mee doet? Zou leuk zijn als je er een naam + omschrijving bij kunt zetten, zodat je later nog weet wat een bepaald persoon gedaan heeft. Heb dan vast twee kandidaten die erop kunnen. :)
Yup, it's called the ignorlist.

/addignore xxx

Beetje zo nuttig als /invite xxx

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:59

chromeeh

the Gnome

TiMMieJ schreef op donderdag 09 april 2009 @ 11:45:
[...]
Ik kan hier vaak juist om lachen! Wij hebben ook een hunter die bijvoorbeeld Queez heet. Waardoor die bij mij sindsdien Queer genoemd word. En elke keer weer krijg je dan een heerlijke reactie FU! Dat maakt het toch juist leuk een beetje gezonde spanning ;)
Hahahaha geweldig :D
Wij hebben iemand in de guild die altijd eerst moet afwassen voordat hij een instance kan / wil doen.
Dish fetish noemen we het :D :+

Ach ja, mij wordt in het weekend altijd gevraagt:
's ochtends: "hungover?"
's avonds: "drunk?"
Moet kunnen :D

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Mektheb schreef op donderdag 09 april 2009 @ 13:10:
[...]

zo kom ik altijd de TS binnen met Sup bitches !!!!!!!!!!!!

Kicken kunnen ze niet ben de GM xD
You think thats bad?
In een SSC run van vroeger zal ik altijd ruzie te maken met een shaman uit IJsland, TheCall. Een enorme kneus, hele tijd was het "lol alu sucks at healing" op een gegeven moment zei die "Man, I just love how Xau runs into these mobs!"
"Yea reminds me of your mother when she sees an McDonalds!"
"TheCall has left the raid"
"TheCall has left Instance51"

man, priceless. Daarna is het nooit meer echt goed gekomen, sommige vonden het hilarisch anderen maakte alts aan om me uit te schelden. Kijkt naar DeMarco uit The Inner Circle, /wave. Rabobank, kneus :p.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!
UK is crossbow afaik. (die heb ik nu). Maar 99%, je bow. Wat alternatieven in kort bereik:
http://eu.wowarmory.com/item-info.xml?i=37050 (UP normal)
http://eu.wowarmory.com/item-info.xml?i=38456 (old kingdom HC)
http://eu.wowarmory.com/item-info.xml?i=37050 (old kingdom HC)
Was dacht ik ook nog een bow in AN, van die elemental boss.

Maar deel van je DPS komt ook van je pet (nog steeds), tot zo'n 200-300 dps zeker. Als ik mijn 77 pet pak en ga een HC in drop ik ook enorm in dps.

Daarbij, vergeet niet je tracking op de mob te zetten die je mept, is een 5% extra dmg (surv talent).
Gooi trouwens 1 steady na explosive eruit en doe daar aimed shot.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YBH
  • Registratie: December 2008
  • Niet online

YBH

Bedankt voor alle advies, ik ga maar is de x-bow van OK proberen te krijgen. Heb al 4 of 5 UK HC runs op zitten, maar helaas wilt Blizz me geen xbow gunnen.

En betreft de gems, dat zijn pas recente upgrades moet nog gemmen. :P (Ik neem de tijd. :*) )

bram333654, bedankt voor de rotaties maar even proberen binnenkort. :P

Fijne middag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjonson
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-08 14:53
Goedenmiddag,

Ik ben hier sinds kort maar ik heb helaas al een vraag. Ik zie vaak posts over hunters die 1500+ DPS doen wanneer ze beginnen, dat wordt mij ook verteld in WoW zelf. Maarr de probleem zit dus hier, ik doe zo rond de 1200 DPS, ik begin meestal met Hunter's Mark > Serpent Sting > Explosive shot > Steady Shot > Steady Shot > Explosive shot > etc. Als LnL procced, Explosive shot > Steady shot > Explosive shot. En af en toe gooi ik er een aimed shot doorheen of een kill shot.

Groeten,

Enchanten en gems is ook wel een verstandige manier om je dps te boosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantomas
  • Niet online
Amras schreef op donderdag 09 april 2009 @ 11:18:
Bestaat er trouwens iets van een ShitList addon, waar je mensen op kunt zetten waar je liever geen PuGs meer mee doet? Zou leuk zijn als je er een naam + omschrijving bij kunt zetten, zodat je later nog weet wat een bepaald persoon gedaan heeft. Heb dan vast twee kandidaten die erop kunnen. :)
Badapples, ik gebruik het al een tijd en het werkt goed.
http://www.wowinterface.com/downloads/fileinfo.php?id=4538

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Is er ook een mod waarmee je kan zie wie jou op ignore hebbe staan? :+

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

MrVegeta schreef op donderdag 09 april 2009 @ 13:42:
In jouw geval zal dat ding met een buffer overflow crashen denk ik :Y)

[ Voor 4% gewijzigd door RaseriaN op 09-04-2009 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-09 21:34
YBH schreef op donderdag 09 april 2009 @ 13:30:
Bedankt voor alle advies, ik ga maar is de x-bow van OK proberen te krijgen. Heb al 4 of 5 UK HC runs op zitten, maar helaas wilt Blizz me geen xbow gunnen.

En betreft de gems, dat zijn pas recente upgrades moet nog gemmen. :P (Ik neem de tijd. :*) )

bram333654, bedankt voor de rotaties maar even proberen binnenkort. :P

Fijne middag.
Succes! Ik ben een van die lucky hunters die 2x UK HC heeft gedaan, 2x de crossbow heeft zien droppen, 1e keer won met een need, 2e keer een greed gedaan (geen andere hunters, geen DE) en weer gewonnen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sjonson schreef op donderdag 09 april 2009 @ 13:32:
Enchanten en gems is ook wel een verstandige manier om je dps te boosten
Bij aantal items van z'n gear lijkt mij dat puur geld verspilling, zeker de prijzige enchants. Als je 2 dagen later in een HC een betere drop krijgt (zeker zijn gloves), ben je al weer aan vervanging toe.

Maar terzijde, ik denk dat veel die hier praten over hun DPS ook al aardig in de goeie gear zitten, scheelt enorm.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben niet zeker maar dan vraag je een add-on die dingen aan de server van blizzard zelf moet opvragen. en zodus een beetje tegen de regeltjes van blizzard. Maar zou wel een leuke feature zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:10
Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2009 @ 13:47:
[...]

ik ben niet zeker maar dan vraag je een add-on die dingen aan de server van blizzard zelf moet opvragen. en zodus een beetje tegen de regeltjes van blizzard. Maar zou wel een leuke feature zijn :)
Moh je krijgt toch gewoon een berichtje terug met een melding dat je ignored bent als je iemand whisperd die jou ignored?

Dan is het gewoon een addon schrijven die iedereen die online is whispered :P

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

RaseriaN schreef op donderdag 09 april 2009 @ 13:44:
[...]

In jouw geval zal dat ding met een buffer overflow crashen denk ik :Y)
:o daar ben ik wel benieuwd naar, ik krijg ongeveer 5 ignores per avond volgens mij. Kan je niet een mass /w doen en daar info uit halen wie je ignored heeft? Kan niet heel moeilijk zijn toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jazeker! :+
Ga naar www.wow-europe.blizzard.findme.com en log daar met je account gegevens in. In no time weet je wie jou geblokt heeft! En 2 uur later heb ik je account leeggehaald :+

(iets met msn en wie heeft mij geblokt scam :P)

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 09-04-2009 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
SinergyX schreef op donderdag 09 april 2009 @ 13:55:
[...]

Jazeker! :+
Ga naar www.wo en log daar met je account gegevens in. In no time weet je wie jou geblokt heeft! En 2 uur later heb ik je account leeggehaald :+

(iets met msn en wie heeft mij geblokt scam :P)
Misschien toch die link niet plaatsen? Ik heb er niet op geklicked omdat ik op m'n werk zit, maar misschien zijn er mensen die er wel op klikken en per ongeluk toch hun gegevens invullen....

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

FragNeck schreef op donderdag 09 april 2009 @ 14:01:
[...]

Misschien toch die link niet plaatsen? Ik heb er niet op geklicked omdat ik op m'n werk zit, maar misschien zijn er mensen die er wel op klikken en per ongeluk toch hun gegevens invullen....
Niet bestaande webpagina, linkt door naar 1 of andere datingsite ;)

@MrVegeta, 5 ignores per avond, ik zou me eigen eens achter me oren krabben en denken: ben ik nu echt zo'n a-sociaal persoon :?

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M1lamb3r schreef op donderdag 09 april 2009 @ 13:49:
[...]

Moh je krijgt toch gewoon een berichtje terug met een melding dat je ignored bent als je iemand whisperd die jou ignored?

Dan is het gewoon een addon schrijven die iedereen die online is whispered :P
lol moeilijk is het niet , maar kan niet goed zijn voor je connectie en je zenuwen als alle mensen gaan replyen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
MrVegeta schreef op donderdag 09 april 2009 @ 13:54:
[...]

:o daar ben ik wel benieuwd naar, ik krijg ongeveer 5 ignores per avond volgens mij. Kan je niet een mass /w doen en daar info uit halen wie je ignored heeft? Kan niet heel moeilijk zijn toch.
Denk dat je op die manier binnen een dag gebanned bent :) Zulke acties kunnen ze niet bepaald waarderen bij Blizzard. Laat staan je community. Door zo'n actie moet je namelijk blijven scannen op ignores omdat steeds meer mensen je ignoren :) En dat gebeurt pas NADAT je ze gewhispered hebt.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Nope....
Dan zou de addon inderdaad data van de server zelf moeten opvragen.
En dat mag niet op die manier.
Probeer het en je wordt direct ge-DC'ed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wootlock schreef op donderdag 09 april 2009 @ 14:03:
[...]

Niet bestaande webpagina, linkt door naar 1 of andere datingsite ;)

@MrVegeta, 5 ignores per avond, ik zou me eigen eens achter me oren krabben en denken: ben ik nu echt zo'n a-sociaal persoon :?
Meeste mensen hebben gewoon geen gevoel voor humor :'( . Trollbane zit dan ook vol 12y old luitjes die het nodig vinden om te schreeuwen in /2 :p Ik vind het zelf hilarisch om lui in de zeik te nemen.

Lol Alu your reported!
For what?
Spam!
I dont
Spam
That
Much

Hahaha ./facepalm.

[ Voor 24% gewijzigd door MrVegeta op 09-04-2009 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Goedenmiddag,

Groeten,

Je build ziet er goed (genoeg uit) hoewel je punten mist in Go for the throat waardoor je pet nogal wat focus te kort kan komen.

Qua gear schort het nogal:
1. (Bijna) geen gems in je gear...al stop je er eerst een goedkope gem in voor de socket bonus
2. Geen enchants
3. Je bent lang niet hit capped. (Voor hitcap heb je 263 +hit nodig)

Ik had voor mezelf een lijstje (excel sheet) gemaakt met alle voor hunters interessante 5 man dungeon drops (normal en heroic) in WoTLK, stuur me maar een DM als je die lijst wil hebben.

Je focus als SV hunter ligt vooral op AGI. Door je talents is 1 AGI op een item feitelijk 1.15 AGI en AGI scaled met buffs zoals de % stat buff van paladins (Blessing of Kings?)

Suggesties voor enchants:
Boots: AGI of Icewalker
Cloak: +22 AGI
Chest: +8 (of +10) to all stats
Wrist: +50 AP
2H-Weapon: +85 AP
Legs: de LW created enchant voor +Crit en +AP
Hands: +20 AGI

Haal je char anders ook eens door www.wow-heroes.com en kijk daar welke punten in je gear je zwakke plekken zijn, concentreer je daarop om ze te verbeteren.

Overigens haal ik volgens mij ook nog niet het maximale qua DPS uit mijn hunter, maar dat is nog vooral oefenen.

Een ander punt om op te letten is het gebruik van steady shot. Probeer zo veel mogelijk aimed of multi shot te gebruiken, die doen meer damage dan steady shot (vooral omdat steady shot langzaam afvuurt).

[ Voor 0% gewijzigd door _Peter2_ op 09-04-2009 14:24 . Reden: typo (as usual) - Thanks blaasvis ]

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:44

Blaasvis

Cidora \o/

www.wopw-heroes.com hij bedoelt natuurlijk www.wow-heroes.com </spuitelf>

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
SMulTiE schreef op donderdag 09 april 2009 @ 12:44:
[...]

Hhhm, Schoolgirl klinkt bekend... heeft die ooit op Trollbane gezeten?
zou ik niet durven zeggen, guild bestaat al sinds vanilla wow, en toen was hij ook al member. Kan zijn dat 'ie inderdaad even van realm geswitched is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Peter2_ schreef op donderdag 09 april 2009 @ 14:15:
Haal je char anders ook eens door www.wow-heroes.com en kijk daar welke punten in je gear je zwakke plekken zijn, concentreer je daarop om ze te verbeteren.
Mijne voor de gein geprobeerd, die gasten denken dat ik echt een geldboom heb staan in Dalaran :P

maar wel interessante informatie haal je daar uit :) Trinkets blijven een ramp, en heb dus maar 1 lvl213 :P (dacht dat OS25 ook 213 items dropte?)

edit: ging even comparen met iemand die nagenoeg alles 200/213 heeft, nu heeft die persoon 430 haste en ik maar 64. Maakt haste echt zoveel uit qua dps?

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 09-04-2009 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

SinergyX schreef op donderdag 09 april 2009 @ 14:31:
[...]

Mijne voor de gein geprobeerd, die gasten denken dat ik echt een geldboom heb staan in Dalaran :P

maar wel interessante informatie haal je daar uit :) Trinkets blijven een ramp, en heb dus maar 1 lvl213 :P (dacht dat OS25 ook 213 items dropte?)
Correct, iedere 25 mans drop 213 items (uitzonderingen zijn: KT/Malygos/Sarth met 1/2/3 draken)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panicmonger
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-11-2024
Wootlock schreef op donderdag 09 april 2009 @ 14:36:
[...]

Correct, iedere 25 mans drop 213 items (uitzonderingen zijn: KT/Malygos/Sarth met 1/2/3 draken)
1 drake geeft 1 extra 213 item, 2 drakes 1 extra 226 item en 3e drake dient alleen voor de title en mount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Gisteren de waarschijnlijk laatste Naxx25 run gedaan, eerste full clear in 3uur. We farmen Naxx25 nu al zeker sinds februari en nog nooit een Betrayer drop gehad. Komen om in calamity's grasps en last laughs. Volgende week hopelijk Ulduar. Ik vroeg me daarom af of iemand al 3.1 BiS set vergeleken heeft met Tier 8? Ik ben nu zelf een beetje aan het kijken wat 'beter' is. Qua stats wint BiS natuurlijk, maar ik heb geen idee hoeveel value ik aan die setbonussen moet hechten. De 4p setbonus van tier 7.5 zou namelijk zoveel DPS increasen dat het beter is dan BiS items, heeft iemand hier iets zinnigs over te melden? (Retpaladins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:13
Ilya schreef op donderdag 09 april 2009 @ 15:02:
Gisteren de waarschijnlijk laatste Naxx25 run gedaan, eerste full clear in 3uur. We farmen Naxx25 nu al zeker sinds februari en nog nooit een Betrayer drop gehad. Komen om in calamity's grasps en last laughs. Volgende week hopelijk Ulduar. Ik vroeg me daarom af of iemand al 3.1 BiS set vergeleken heeft met Tier 8? Ik ben nu zelf een beetje aan het kijken wat 'beter' is. Qua stats wint BiS natuurlijk, maar ik heb geen idee hoeveel value ik aan die setbonussen moet hechten. De 4p setbonus van tier 7.5 zou namelijk zoveel DPS increasen dat het beter is dan BiS items, heeft iemand hier iets zinnigs over te melden? (Retpaladins)
Nog lang niet alle loot is bekend van Ulduar. Ik heb als resto druid zijnde ook een paar items die beter zijn dan de set pieces, maar die gebruik ik wel als ik mijn setbonus ga breken. En het lijkt erop dat patch 3.1 op 22 april komt gezien er nu net een nieuwe build op de PTR is en er ook nog eens Pasen tussen zit, dus waarschijnlijk nog 1 Naxx clear te gaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitow
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-08 09:32
SinergyX schreef op donderdag 09 april 2009 @ 14:31:
[...]

edit: ging even comparen met iemand die nagenoeg alles 200/213 heeft, nu heeft die persoon 430 haste en ik maar 64. Maakt haste echt zoveel uit qua dps?
zover ik weet is haste vooral goed voor healers. dps hebben meer aan crit maar vaak is white dmg ook een van de hoogste dmg van een dps dus haste geeft meer white dmg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:06
Incognitow schreef op donderdag 09 april 2009 @ 15:22:
[...]

zover ik weet is haste vooral goed voor healers. dps hebben meer aan crit maar vaak is white dmg ook een van de hoogste dmg van een dps dus haste geeft meer white dmg.
Mages: Hitcap / SP / haste / crit / int / spi
Priests gaan na een basis hoeveelheid sp/crit/mp5(int/spi dus) alleen maar haste stacken. Hoe dit in 3.1 is weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitow
ImdaMned schreef op donderdag 09 april 2009 @ 15:32:
[...]

Mages: Hitcap / SP / haste / crit / int / spi
Priests gaan na een basis hoeveelheid sp/crit/mp5(int/spi dus) alleen maar haste stacken. Hoe dit in 3.1 is weet ik niet.
hmm ja ik had het over white dmg dat is natuurlijk melee helemaal casters vergeten. ik ben shaman ik heb

Healing: 2347
MP5 out: 357
Haste: 299
Crit: 24.15%

momenteel niet echt content dat echt moeilijk is kwa healing (sarth 2d hebben we net voor het eerst geprobeerd op 10man en we gingen net dood op 100k op de 1ste drake over dus nog een paar try's en is sarth met 2d ook op farm denk ik). ik doe vooral 10man en heb 0 mana problemen whatsoever. die stats zijn unbuffed dus buffed heb ik toch vrij hoge stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Niet online
Thijs schreef op donderdag 09 april 2009 @ 15:10:
[...]

Nog lang niet alle loot is bekend van Ulduar. Ik heb als resto druid zijnde ook een paar items die beter zijn dan de set pieces, maar die gebruik ik wel als ik mijn setbonus ga breken. En het lijkt erop dat patch 3.1 op 22 april komt gezien er nu net een nieuwe build op de PTR is en er ook nog eens Pasen tussen zit, dus waarschijnlijk nog 1 Naxx clear te gaan. ;)
True, maar aangezien voor melee dps al een hele side set bekend is (matchende looks zelfs) lijkt me dit dé concurrentie van de tier set. Voor zover ik het nu kan zien denk ik dat het het beste is om wel tier 8.5 te nemen behalve de chest. Ook lijkt me Obsidian Greathelm nog steeds het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op donderdag 09 april 2009 @ 14:15:
[...]

Meeste mensen hebben gewoon geen gevoel voor humor :'( . Trollbane zit dan ook vol 12y old luitjes die het nodig vinden om te schreeuwen in /2 :p Ik vind het zelf hilarisch om lui in de zeik te nemen.

Lol Alu your reported!
For what?
Spam!
I dont
Spam
That
Much

Hahaha ./facepalm.
Huh ben je weer gaan spelen dan ?
Ik heb je nog niet gezien in /2, })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2009 @ 15:46:
[...]
Huh ben je weer gaan spelen dan ?
Ik heb je nog niet gezien in /2, })
Misschien moet je hem van ignore halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:06
Oh alu, regel even dat je account gehacked word en dat die knakker je dan even server transfered.

Daarna ff de "hack" fixen met blizz en je transfered weer terug en je bent van elke ignore list af.

Vorige keer heb ik daar diverse guildies over horen klagen : D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitow
ImdaMned schreef op donderdag 09 april 2009 @ 16:07:
Oh alu, regel even dat je account gehacked word en dat die knakker je dan even server transfered.

Daarna ff de "hack" fixen met blizz en je transfered weer terug en je bent van elke ignore list af.

en dan als het niet lukt ben je 10 euro kwijt (of was het 20 euro)
edit: oh ja ze kijken naar ip's in de log dus als tip doe het niet op je eigen pc :p

[ Voor 8% gewijzigd door Incognitow op 09-04-2009 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

ImdaMned schreef op donderdag 09 april 2009 @ 16:07:

Je zult niet de eerste en zeker niet de laatste zijn die voor deze stunt een perma krijgen.
Aangezien gehackte accounts als een 'risk' gezien worden.

Als je zo'n probleem hebt dat iemand je ignored: transfer zelf, of level een andere toon.
Name change is een 'optisch' iets. Ignores & friends werken met de account char id's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom zou je uberhaubt zoveel acties ondernemen omdat iemand jou heeft ignored? Lekker boeien, voor hem nog 10.000 man op de server :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Incognitow schreef op donderdag 09 april 2009 @ 15:22:
[...]

ho ho waar haal je dat vandaan? ik stack toch echt liever haste dan crit op me lock hoor.

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

waarom moeilijk doen met character tranfer? Ga gewoon naar friends en dan tabblad ignored/muted. Is toch veel makkelijker?

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Borgoth schreef op donderdag 09 april 2009 @ 17:48:
waarom moeilijk doen met character tranfer? Ga gewoon naar friends en dan tabblad ignored/muted. Is toch veel makkelijker?
Uhmm... het ging om het feit dat als player A player B op ignore heeft, dat player B al die moeite zou gaan doen om van de ignore af te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren Malygos met 8man gedaan, als laatste achievement voor glory of the raider. Gaat 1 van m'n guildies dood, released ie, en boem, malygos dood. Hij saved, geen achievement. Stom.

Nou heeft ie een ticket gemaakt, en krijgt ie dit terug in een mail.

If we can confirm that you did indeed kill Malygos with less then 9 players in your raid group then we should be able to award you this achievement.
Please be aware that this is due to special circumstances and is not usually done.

Normaal zeggen ze. "There is always next week :)".
Volgens mij wijst dit er toch wel redelijk op dat de patch de 15e is, en niet 22ste. Wel mooi dat ze dit zo oplossen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2009 @ 18:06:
Gisteren Malygos met 8man gedaan, als laatste achievement voor glory of the raider. Gaat 1 van m'n guildies dood, released ie, en boem, malygos dood. Hij saved, geen achievement. Stom.

If we can confirm that you did indeed kill Malygos with less then 9 players in your raid group then we should be able to award you this achievement.
Please be aware that this is due to special circumstances and is not usually done.

Volgens mij wijst dit er toch wel redelijk op dat de patch de 15e is, en niet 22ste. Wel mooi dat ze dit zo oplossen. :)
dan kan ik dus mooi geen plagued proto-drake meer halen. heb al 329764598316598761893726598712645 keer undying geprobeerd maar er is altijd wel een fail of disconnect. Gister ook een DC op thaddius pats weg achievement, echt zo klote.

maja nieuwe ronde nieuwe kansen, een mooie rusted proto drake zou ook net misstaan :)

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

SinergyX schreef op donderdag 09 april 2009 @ 10:03:
[...]

Dat is logisch als je nonstop met mensen die gaat die al gear hebben gehaald. Gister naxx25 en gok van de 6 bosses en maar 2 needs waren. Rest is maar greed en DE gegaan. Ik heb in iedergeval nieuwe cape :>

Kreeg wel van de classleader een compliment dat ik het bijzonder goed deed voor eerste keer naxx25, waar daarna een andere hunter gedemoted werd naar slacker :P Helaas geen bow drop van die instructor, en qua tijd hebben we na 2 whipes het laten hangen tot vrijdag. (nogwat the gathererer en grunterer oid).
Mjah, er zijn nogsteeds guildies bij mij die hopen op een bepaalde drop, idol/mace/headpiece/shield van kel, en andere dingen, toch is shield nooit gedropt zover. Op dit moment heb ik meer 'itemrating 226' items in mijn offspec set dan mainspec...

En we hebben +/- 40 man die naxx25 ready zijn, we wisselen af, ik hoop dat Ulduar echt zo geweldig is en een grotere uitdaging wordt dan dit slappe aftreksel van Naxx40.

Reply ergens over Ony die Paladin spul dropte, ja hadden wij ook in MC, met 2 runs hadden we bijna volledige set... en dat als je probeert nog even wat extras te halen voor TBC..

[ Voor 7% gewijzigd door prutser001 op 09-04-2009 18:28 ]

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2009 @ 18:06:

Die GM laat die guildie op alt loggen, logt zelf in, en gaat naar EoE :)

Afbeeldingslocatie: http://www.postimage.org/aV1xYUR0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.postimage.org/Pq1wU_h9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.postimage.org/Pq1wVbKS.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:50
Hey,
Nu jullie het toch allemaal over stats hebben, ligt mijn twijfel bij mijn SPriest zijn tailoring erg hoog.
De specialization die je met Tailoring kan nemen op 350, is dat nog erg nodig? Of kan je gewoon een kant kiezen die je het leukst lijkt?
Aangezien ze alle 3 verschillende stats krijgen later in WotLK, weet ik niet of ik voor Ebon of Spell spec moet gaan. Kan iemand hier opheldering in geven?

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ik weer resto durid speel in voornamelijk pvp moet ik ook weer wat dingen over addons weten.

Ik gebruik ag unitframes en in bg's vind ik het irritant om mensen te healen door te kijken naar hun template hp bar en op hun char te klikken. Heeft aguf of een andere addon ook een optie om te laten zien wie in range is voor je heals in de raidframes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2009 @ 19:43:
Nu ik weer resto durid speel in voornamelijk pvp moet ik ook weer wat dingen over addons weten.

Ik gebruik ag unitframes en in bg's vind ik het irritant om mensen te healen door te kijken naar hun template hp bar en op hun char te klikken. Heeft aguf of een andere addon ook een optie om te laten zien wie in range is voor je heals in de raidframes?
Ik gebruik Grid met GridRange, GridAfk, GridManabars, alles wat ik nodig heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2009 @ 19:43:

Blijf gewoon aguf gebruiken, maar installeer ook grid en clique. Werkt perfect, out of range targets zijn dan grijzig en je kan met 1 klik healen. Ook heb je een veel beter overzicht op wie er low HP heeft. Er zijn ook nog dingen als Healbot, komt op hetzelfde neer als grid+clique, maar ik vind persoonlijk grid beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, nog eentje voor de Immortal fail berichten. Alles perfect, KT op 1% als n paladin Detonate Mana krijgt en een holy priest killed. |:( |:( |:( Heals spammend op MT zat ik hp van KT naar beneden te kijken tot zo zo zo laag en dan de priest die plat gaat. Stilte op TS was gewoon niet normaal meer, paar seconden nog....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05-2024
Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2009 @ 18:28:
[...]

Die GM laat die guildie op alt loggen, logt zelf in, en gaat naar EoE :)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
ik had een soort gelijk verhaal laatst 6-minute malygos attempt. alles gaat goed tot ik 2x achter elkaar focussed wordt en dus dood ga op 2%. ik target iemand in de raid en kan daardoor malygos targetten. zitten meer dan 10 dots op hem met meer dan 10 stacks dus die kille hebben we binnen. DBM geeft aan fight over malygos dood. dus ik release corpse. want denk je geen achievement. ik een ticket gemaakt. gm gesproken die zegt ik kom er niet uit. dus ik stuur je door naar de technisch jongens die regelen het wel. wat blijkt malygos ging dood om 19.48.50. ik verliet de instance om 19.48.49. de gm zegt dus. we kunnen je de achievement geven maar volgens onze logs is alles normaal verlopen dus je krijgt niet de achievement.

ik denk dat pik ik niet. ik stuur een mail naar blizzard (me mailtje was klaar om 02.00 :D)
zie ik 's avonds als ik thuis kom dat ik een mailtje terug had. van een Senior Game Master. die zegt in het kort. we kunnen de achievement geven zonder al te veel problemen en het is duidelijk dat je aanwezig was bij de kill dus je krijgt de achievement. ik log dus blij in. en ik zie dat ik grouped ben met een unknown char. me grid add-on is ook helemaal van slag. (alleen maar een grijs balkje hij zag niet eens mijn char meer) hoor ik van guildies dat een GM eerder die dag op account is geweest om mijn malygos save te resetten en vervolgens heeft die in zijn eentje met mij op follow malygos gekilled zodat ik de achievement had.

maar het rare was dus. GM 1 zei ik kan het niet vinden maar ik zie geen probleem waarom een technisch medewerker dit niet zou kunnen fixen. GM 2(de technisch man) zegt ik doe er niks aan, GM 3(de technische man was zo kort af en bot. dat ik een nieuw ticket had gemaakt) zei ook dat blizzard niet helpt met achievements. en de Senior GM die overruled GM 2 en 3 eigenlijk en fixed alles dan maar zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05-2024
Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2009 @ 23:29:
Ok, nog eentje voor de Immortal fail berichten. Alles perfect, KT op 1% als n paladin Detonate Mana krijgt en een holy priest killed. |:( |:( |:( Heals spammend op MT zat ik hp van KT naar beneden te kijken tot zo zo zo laag en dan de priest die plat gaat. Stilte op TS was gewoon niet normaal meer, paar seconden nog....
die room is zo groot detonate mana is maar 5 yards ofzo. hoe kan je ingodsnaam iemand raken daarmee.
DBM of bigwigs geeft degene die detonate mana krijgt een skull. ook krijgt iedereen in een raid warning te zien wie detonate mana heeft.
dat mensen elkaar killde op mother shazrah in BT kan ik nog inkomen. je wordt geteleport. een slowe oude pc kan zorgen dat je niet op tijd weg komt. maar op KT is er totaal geen reden om bij elkaar in de buurt te staan. als je uit de weg moet voor een fissure ofzo. en je kan niet veilig terug naar je plek dan wacht je toch even dat is toch common sence?? als dat bij ons was gebeurt had die paladin(of priest ik weet niet wie naar wie toe liep) een nieuw guild mogen gaan zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Mili schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 00:11:
[...]

die room is zo groot detonate mana is maar 5 yards ofzo. hoe kan je ingodsnaam iemand raken daarmee.
DBM of bigwigs geeft degene die detonate mana krijgt een skull. ook krijgt iedereen in een raid warning te zien wie detonate mana heeft.
dat mensen elkaar killde op mother shazrah in BT kan ik nog inkomen. je wordt geteleport. een slowe oude pc kan zorgen dat je niet op tijd weg komt. maar op KT is er totaal geen reden om bij elkaar in de buurt te staan. als je uit de weg moet voor een fissure ofzo. en je kan niet veilig terug naar je plek dan wacht je toch even dat is toch common sence?? als dat bij ons was gebeurt had die paladin(of priest ik weet niet wie naar wie toe liep) een nieuw guild mogen gaan zoeken.
Ach, bij ons eerste undying try, Paladin in Voidzone...., 2de undying try druid krijgt detonate mana en loopt weg van een priest, maarja daar stonden nog 2 andere en toen kwamen de adds en eigenlijk gelijk een ice tomb chain.
3de keer iegenlijk identiek aan 2de try, ik snap soms niet waarom mensen op 10mans niet gewoon op hun plekje kunnen blijven staan. Er is meer dan genoeg ruimte voor 5-7 ranged om goed te positioneren, ikzelf sta meestal in 1 van de 'gaten' links/rechts van Kel.

Immortal run is nog niet veel beter gegaan, 3 wings clear, komen bij instructor priests kloten wat aan na toch duidelijke uitleg en binnen 30 seconden hele raid plat... gameover, 2de try priest DC.. dus ja..

Laatste tijd zijn er bij ons een hoop problemen met DC's soms ineens 3-5 tegelijk, en het wordt eigenlijk alleen maar erger de laatste tijd. Ik heb zelf eigenlijk nog niet 1 DC gehad in een instance, 1 keer in Dalaran toen ik misschien te snel van characters wisselde.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
ugh verkeerde topic. sorry

Bij ons in de guild vooral de engelse spelers met veel DC's de laatste tijd

[ Voor 145% gewijzigd door Bokkie op 10-04-2009 09:07 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-09 12:17

Auredium

Informaticus Chaoticus

Zow, weer verder gegaan op mijn main. De guild is hard bezig met de Naxxruns maar ik kan vooralsnopg vanaaf niet mee doen. Zag dat de Plaguewing down was iig.

Gisteravond rep voor Timbermaw gegrind. Ben nu revered en wil Exhalted worden voor de [They Love me in that Tunnel] Achievement. Eigenlijk ben ik voorlopig wel even zat van Heroics. Die gear wat je daar kunt krijgen is leuk, maar over een half jaar kan die weer worden vervangen voor nieuwere betere epic ghear. De rep van fracties daarintegen zal altijd blijven. Ik wacht ook nog geduldig op de volgende patch voor het fishinggedoe.

Buiten dat irriteerd het mij mateloos dat er altijd wel twee of drie andere spelers aan het grinden zijn voor Timbermaw Rep. Maargoed, die hebben er net zoveel recht op als mij.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Auredium schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 09:27:
Zow, weer verder gegaan op mijn main. De guild is hard bezig met de Naxxruns maar ik kan vooralsnopg vanaaf niet mee doen. Zag dat de Plaguewing down was iig.

Gisteravond rep voor Timbermaw gegrind. Ben nu revered en wil Exhalted worden voor de [They Love me in that Tunnel] Achievement. Eigenlijk ben ik voorlopig wel even zat van Heroics. Die gear wat je daar kunt krijgen is leuk, maar over een half jaar kan die weer worden vervangen voor nieuwere betere epic ghear. De rep van fracties daarintegen zal altijd blijven. Ik wacht ook nog geduldig op de volgende patch voor het fishinggedoe.

Buiten dat irriteerd het mij mateloos dat er altijd wel twee of drie andere spelers aan het grinden zijn voor Timbermaw Rep. Maargoed, die hebben er net zoveel recht op als mij.
Over een half jaar ?, waarschijnlijk de 1e x 10man naxx vervang je 85% al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteravond was het zover.. Eindelijk 5000gold bij elkaar :D 300 riding skill eindelijk binnen. Had die exalted drake al, dus kon meteen vliegen :P

Gelijktijdig hele avond alt-run van Naxx10 gedaan, was al een paar keer mee geweest maar nu elke boss geen enkele keer dood gegaan (buiten 2 wipes). Zelfs bij die Nogwat the Unclean waar het mij al 6x niet was gelukt (dat 'dansen'), alles ging goed.

2 uit de Naxx25 waren ook mee, waaronder een hunter met alles 200/213 gear, die al bij naxx25 z'n raid-rank kwijt was en kort erop zelfs slacker status kreeg. Naxx10 was het niet veel anders, loadtheb afk, een DPS van net 1100 (tegen mijn redelijk stabiele 1900) en na boss nr 4 was het ook een 'g2g'.

plaugeu gedaan, construct tot laatste boss, en ik ben 2 items rijker :)

Maarja, heb nog een repair rekening van 52g, echants op mn nieuwe gear en moet nog arrows voor de naxx25 van vanavond.. terwijl ik nog maar 13gold atm heb ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij word ik gescammed, krijg een mailtje van

WoWAccountAdmin@ (blizzard.com WoWAccountAdmin@blizzard.com

over dat ze dat ik een 3 uur ban krijg ( terwijl ik al vanaf 0700 kan inloggen en toen het mailtje nog niet had en nu nog steeds 1030)

en het gaat over dat ze denken ik het niet ben dat me account verkocht is en dat ik moet inloggen via

https;//eu.battle.net/login/

om me account te verifieren, maar als ik via wow-europ.com inlog kan ik niks verfieren...

Huhm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lief dagboekje,

paar drukke dagen maar nog wel een Naxx25je gedaan. Natuurlijk weer geen Betrayer of Sigil :(
Naxx wordt saai (was al) en de motivatie voor the Immortal is volledig weg, gisteren weer een of andere lock die dacht leuk te zijn en neergesnoeid werd door de Gothik adds phase 1... het wordt steeds triester...

Maar ff uitleven in een heroicje, maat van me tanken, ik lekker een keer dps (met m'n tank spec want ben te lui om voor 1 heroic te respeccen ;) ), AN en OK, kwam uit op psies 3k dps elke run overall. Hoop dat dualspec snel komt wordt 't nog wat leuker :)

Dat er mensen zijn <1500 dps in heroics terwijl ze volhangen met epics.... die zouden zich diep moeten schamen.

Twijfel om de Nobles nog een keer te kopen voor m'n warrior, heb al 4 kaartjes en ze worden steeds cheaper, hmm :D

@Mek gewoon ff bellen als je twijfelt?

[ Voor 9% gewijzigd door porn* op 10-04-2009 10:31 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Mektheb schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 10:29:

WoWAccountAdmin@ (blizzard.com BLAAP mail adres)

over dat ze dat ik een 3 uur ban krijg ( terwijl ik al vanaf 0700 kan inloggen en toen het mailtje nog niet had en nu nog steeds 1030)

en het gaat over dat ze denken ik het niet ben dat me account verkocht is en dat ik moet inloggen via

https;//eu.battle.net/login/

om me account te verifieren, maar als ik via wow-europ.com inlog kan ik niks verfieren...

Huhm..
= Scam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mektheb schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 10:29:
Geven die urls in mailtje ook wel de echte urls aan?
(als staat er bv battle.net kan die bv qua url naar battel.net gaan)

Maargoed, even bellen met blizzard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 10:34:
[...]

Geven die urls in mailtje ook wel de echte urls aan?
(als staat er bv battle.net kan die bv qua url naar battel.net gaan)

Maargoed, even bellen met blizzard :)
Ja volgens mij is het ook een scam , want over zelfde soort mailtje kom ik dit antwoord van een GM tegen online
Hi,

This e-mail is fake, you will never receive an e-mail from Blizzard asking you to login and verify your details. If we wanted we would simply ban your account out right and inform you of that fact in an e-mail.

You can safely delete this e-mail.
Dus denk ook het een fake is en ja gek genoeg kloppen alle links wel, maar volgens mij maild blizzard alleen met noreply@blizzard.com

En gaan ze me zeker niet vragen ergens in te loggen, om het te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PuG's zijn stom

Afbeeldingslocatie: http://www.kishii.nl/zucht.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.kishii.nl/zucht2.jpg

En nu is meneer de warrior me aan het whisperen en uitschelden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 10:40:
PuG's zijn stom

[afbeelding]
[afbeelding]

Heerlijk vind ik dat soort discussies....
Idem in VoA een paar weken terug:
Healer: You have too little hp to tank
Ik: Hmmm that's why I killed him last week?
Healer: *insert heel verhaal over minimum hp bla bla bla*
Ik: And?
Healer has left the raid :+

:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Auredium schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 09:27:

Eigenlijk ben ik voorlopig wel even zat van Heroics. Die gear wat je daar kunt krijgen is leuk, maar over een half jaar kan die weer worden vervangen voor nieuwere betere epic ghear.
Zat van Heroics ?
Volgens de armoury heb je er maar 2 gedaan. (of in ieder geval volbracht).
En ook dat je nu ongeveer 17 Emblems hebt.

Moet wel zeggen dat de armoury weer achter loopt dus als je al meer heroics/achievements of Emblems alvast mijn excuses.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoef niet te bellen naar blizzard :)

Tis een scam mail, 3 anderen uit me guild excact de zelfde mail, waarschijnlijk van ons forum afgepakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Kort dagboek,

Gisteren OS10 gedaan met PuG, helaas hadden ze de drie losse draakjes al neer dus dat scheelde me 3 badges. Maargoed, boss vrij easy down en geen interessante loot. Wel opvallend dat er 2 personen waren die het voor elkaar kregen om elke flamewall te raken; dat is volgens mij nog knapper dan geen een keer geraakt worden.

Daarna CoS HC met PuG. Ging dermate goed dat we, ondanks dat we daar niet voor gingen, wel de timer hebben gehaald. Boss wou net de portal in vertrekken toen ie de laatste hits kreeg en neerviel. Helaas geen drake voor mij door een sublieme 100 roll van iemand anders.

Met dezelfde groep ook nog VH HC gedaan. Dog en waterboss hadden we; beiden easy gekilled en nu m'n Lockdown achievement binnen. Tijdens de instance ook m'n Wyrmrest reputation op exalted gekregen, nu door met Argent Crusade (ben revered). Cyanogwattus ging ook eenvoudig neer en dropte voor de zoveelste keer de mail gloves, die ik al heb en waar ik zelfs al 2 upgrades voor heb (T7.10 en T7.25). Wil de staff graag hebben, maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 10:40:
PuG's zijn stom

[afbeelding]
[afbeelding]

Knokploeg erop! Hij schaad mijn naam! Maargoed, bearform een buff :')

(weer zo'n kansloze variatie op een bekende naam.. ` erbij, " erboven op.. gebrek aan fantasie? :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 19:12
Zertaxka schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 10:48:
[...]

Zat van Heroics ?

Moet wel zeggen dat de armoury weer achter loopt dus als je al meer heroics/achievements of Emblems alvast mijn excuses.
* kijkt naar Last Updated: April 3, 2009 op armory.
7 dagen geleden dus :P

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 13:13

zwik

randomized

Gisteren niet zo heel veel gedaan eigenlijk, belangrijkste was 3 keer strat solo'en voor de mount. Geen geluk gehad helaas :) . Viel me eigenlijk reuze mee strat solo'en. Ging redelijk snel en had alleen even moeite met de skeletten die na rammstein komen. Niet omdat ze zo heel hard slaan maar meer omdat het er zoveel zijn ;) . Het duurt als fury warrior redelijk lang voordat je ze allemaal neer hebt :+ .

Heb zelf 20K HP. Als het langer als 18 is geweest is het veel geweest eigenlijk :) . Zelfs rivendare komt niet eens toe om z'n skelleten te summonnen :) .

is het trouwens ook mogelijk om de mount in kara en tempest keep (ashes of al'ar) als fury warrior te solo'en ? Tempest keep denk ik niet, volgens mij moet je door een redelijk grote raid heen. Ben er nog nooit geweest :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
zwik schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 11:09:
Gisteren niet zo heel veel gedaan eigenlijk, belangrijkste was 3 keer strat solo'en voor de mount. Geen geluk gehad helaas :) . Viel me eigenlijk reuze mee strat solo'en. Ging redelijk snel en had alleen even moeite met de skeletten die na rammstein komen. Niet omdat ze zo heel hard slaan maar meer omdat het er zoveel zijn ;) . Het duurt als fury warrior redelijk lang voordat je ze allemaal neer hebt :+ .

Heb zelf 20K HP. Als het langer als 18 is geweest is het veel geweest eigenlijk :) . Zelfs rivendare komt niet eens toe om z'n skelleten te summonnen :) .

is het trouwens ook mogelijk om de mount in kara en tempest keep (ashes of al'ar) als fury warrior te solo'en ? Tempest keep denk ik niet, volgens mij moet je door een redelijk grote raid heen. Ben er nog nooit geweest :) .
Tip, voor strath soloen. Als je alle vetzakken gedood hebt, het gebouw in gaan. Hoef je die kleintjes niet te pakken :P

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

zwik schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 11:09:
TK = no go solo :P
Kara = doable, maar let op dat de trash voor Attumen een respawn timer heeft van 15 min :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-09 12:17

Auredium

Informaticus Chaoticus

Zertaxka schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 10:48:
[...]

Zat van Heroics ?

Mwa, zat van Heroics en instance runs in het algemeen. Heroics zijn lastiger maar niet anders qua opbouw van een normale instancrun. ;)

Ik ben sowieso niet heel hard gebrand op de beste gear.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Forn schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 11:10:
[...]

Tip, voor strath soloen. Als je alle vetzakken gedood hebt, het gebouw in gaan. Hoef je die kleintjes niet te pakken :P
Maar niet die tunnel waar het cricketteam uit komt, want dan gaan de gates dicht en zit je vast ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
chromeeh schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 11:22:
[...]

Kara = doable, maar let op dat de trash voor Attumen een respawn timer heeft van 15 min :)
dat zou ik wel eens willen zien.... wellicht een paladin maar een niet hybrid gaat dat echt niet redden

[ Voor 18% gewijzigd door thewizard2006 op 10-04-2009 11:40 ]

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
thewizard2006 schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 11:37:
[...]

dat zou ik wel eens willen zien.... wellicht een paladin maar een niet hybrid gaat dat echt niet redden
ff youtube gezocht, blijkbaar al regelmatig gedaan door oa een DK
In dat opzicht kan je een DK ook best een Hybrid noemen met zijn self heals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
redfoxert schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 11:40:
[...]

In dat opzicht kan je een DK ook best een Hybrid noemen met zijn self heals.
yep en een hunter ook want die healt zijn pet, en een warrior dan ook want die kan ook healen, en de warlock dan ook wel..... :S

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Even een vraagje: zitten hier nog meer mensen bij Orange/Online en hebben die toevallig ook last van ernstige lag sinds dit weekend? Van het weekend was het onspeelbaar maar ik dacht toen nog dat 't aan Blizzard lag, of iets tijdelijks was, maar gisteravond was het ook zo ruk dat ik me heb laten vervangen voor een andere healer. Latency tussen de 250 en 1100ms, en om de haverklap ernstige lagspikes van 2-5 seconden waarin ik geen updates kreeg, samen met af en toe disconnects. Nu weet ik dus niet of het aan Blizzard ligt, of aan m'n ISP, of misschien toch m'n modem. BUH :(

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
thewizard2006 schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 11:42:
[...]

yep en een hunter ook want die healt zijn pet, en een warrior dan ook want die kan ook healen, en de warlock dan ook wel..... :S
Fury warr moet het ook wel lukken met Blood Thirst Glyph

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
thewizard2006 schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 11:42:
[...]

Enraged regeneration is denk ik niet genoeg alleen. Hunter die zn pet kan healen ... als zn pet tankt zal het best te doen zijn, als die pet het aan kan :)

Warlocks ... too squishy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat gaat het topic trouwens traag! Iedereen vrij ofzo? :(

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Laatst online: 23:12
Hydra schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 11:52:
Even een vraagje: zitten hier nog meer mensen bij Orange/Online en hebben die toevallig ook last van ernstige lag sinds dit weekend?
had effe 1 minuut gekke connectie daarna effe router reset en voila spele maar :)

[ Voor 3% gewijzigd door stftweaker op 10-04-2009 13:01 . Reden: foutje :P ]

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Heb zelf de laatste tijd ook vaker last van D/Cs. Eerst had ik het vaak alleen in Dalaran, daar bleek het verwijderen van Questhelper een goede oplossing. Toen ging het een tijd goed, maar de laatste tijd heb ik ook in instances of gewoon een willekeurig gebied regelmatig D/Cs. Ik merk dat m'n harde schijf vaak veel te doen heeft. Hoewel er op dat moment in totaal ongeveer 1.7gb werkgeheugen in gebruik heb van de aanwezige 2gb, ben ik bang dattie toch regelmatig aan het swappen is. Iemand een idee hoe ik geheugengebruik terug kan dringen en of dit ook D/Cs veroorzaakt?

De addons die ik gebruik zijn:
- TitanPanel
- Recount
- Omen
- Carbonite
- BadApples (sinds gisteren, thx voor de tip!)
- AtlasLoot

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn enkele crash is altijd bij Dalaran. Eenmaal vlucht naar een andere plek is 99% van de keren een crash, trand van out of memory. Jammer dat ook lvlen in bv Icecrown problemen blijft gegeven en geheugengebruik rustig over de 2,5GB gaat.

Toch maar eens testen op Windows 7 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
porn* schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 12:53:
Wat gaat het topic trouwens traag! Iedereen vrij ofzo? :(
Ziet er wel zo naar uit inderdaad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:29

Valkyre

Kitesurf FTW!

of er is gewoon niet zoveel te vertellen, aangezien de huidige content wel een beetje uitgemolken is.

nou ja gistern was opzich wel grappig om 2300 werd ik nog even gevraagd om mee te gaan met naxx10, ach ja waarom niet beter dan doelloes in dalaran zitten. op mijn mage. loool was de enige ranged.. 3dks, rogue, en nog wat meuk. ow en nog een shadowpriest dacht ik.
(de raid was 5 guildies ofzo(op alts) en een paar pugs,))

Heigan het gevecht duurde echt lang, aan het eind zat ik op 36% van de dmg done en nummer 2 zat op 18%.....
Loatheb min of meer hetzelfde verhaal.

op een gegeven moment ging het even over dps, ging het erover yeah Spellhawk(ik) is boosting us! loool

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

Er zijn ongetwijfeld heel veel mensen vrij ja. Verder ook niet zoveel te melden. Vanavond maar weer wat heroics oid doen. Vind dat wel weer een keer leuk. Al een hele tijd niet gedaan. Spec ik speciaal voor deze gelegenheid resto. Healen vind ik in heroics toch leuker dan dps'en.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Hebben jullie ook dat je de gevechten zoals Hexlord en Zuljin missen? persoonlijk vond ik dat hele leuke gevechten, ookal waren ze soms echt een pain the ass.

maar heel ZA vond ik erg leuk om te doen! en uitdagend ook. ook die 4de boss waar je de dmg op de tanks moest delen, komop hoevet was dat!

in naxx heb je die uitdaging niet echt..

[ Voor 6% gewijzigd door Valkyre op 10-04-2009 13:28 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou. De hunter is gisteren om 19:07 (ongeveer :9) 80 gedinged.

EINDELIJK! Heroics farmen voor gear -.-

In 1x VH: Staff of Trickery + Twin-Headed Boots
In 1x UK: Plunderer's Helmet + Drake-Mounted Crossbow
In 1x Nexus: Sphere of Red Dragon's Blood

Samen met de Fang of Truth zwaardjes(Staff of Trickery blijft voor als ik meer +hit krijg van andere items) zit ik nu op selfbuffed: 3351 AP / 294 hit(8.97% hit kans, 8% nodig) / 21.11% ranged crit(Dit is nog niet helemaal correct, crossbow skill zit nu op 310/400)

Da's toch niet heel erg slecht voor 2 daagjes werk, ookal zeg ik het zelf!

Vandaag ook voa 25 gedaan.. leuk om te zien hoe ik 2.5k DPS doe (toen had ik nog een blauw boogje, nu dus de Drake-Mounted boog).

Ik hoop zo dat ik vanavond mee mag met de guild naar Nax10, zodat ik hopelijk nog wat gear kan looten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 13:34:
Nou. De hunter is gisteren om 19:07 (ongeveer :9) 80 gedinged.

EINDELIJK! Heroics farmen voor gear -.-

In 1x VH: Staff of Trickery + Twin-Headed Boots
In 1x UK: Plunderer's Helmet + Drake-Mounted Crossbow
In 1x Nexus: Sphere of Red Dragon's Blood
Had je ook meteen een staatslot gekocht, grote kans dat je de hoofdprijs had gewonnen!!

Wat een mazzel :)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:26
ErwienO schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 13:06:
[...]

Ziet er wel zo naar uit inderdaad :(
Het is Goede Vrijdag en lekker weer ;) Scholieren en studenten zijn vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mensen met crashes; gebruiken jullie Vista? Hoor van veel mensen dat dat zelf al snel 1GB opslokt... gebruik zelf XP en heb mijn WoW nog nooit boven de 800MB uit zien komen (terwijl ik factor 3 meer addons dan Amras gebruik).

@Gohan ik mis het ook wel een beetje ja, ZA vond ik erg tof om te doen en hoop dat er een soort equivalent gaat komen. Op zich is het delen van cleaves van een boss niet zo speciaal he, op zich komt Patch nog wel enigsinds in de buurt (als in 2+ tanks die veel dmg vangen).
Bosmonster schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 13:42:
[...]

Het is Goede Vrijdag en lekker weer ;) Scholieren en studenten zijn vrij.
Alleen scholieren en studenten ja, dus zo goed is die vrijdag niet!!!! :(

[ Voor 21% gewijzigd door porn* op 10-04-2009 13:43 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je bij naxx de drops krijgt kan je de heroics wel direct overslaan, enkel voor de achievements :P

Die trinket, ik haat dat ding :/ Nu 3x gedropt, 1x ninjaloot en 2x outrolled.

@porn, inderdaad vista hier. Maar heb weinig zin enkel voor 1 game terug te stappen naar XP, daar alle andere games/progs wel normaal draaien.

[ Voor 28% gewijzigd door SinergyX op 10-04-2009 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
KillGhost schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 13:23:
Er zijn ongetwijfeld heel veel mensen vrij ja. Verder ook niet zoveel te melden. Vanavond maar weer wat heroics oid doen. Vind dat wel weer een keer leuk. Al een hele tijd niet gedaan. Spec ik speciaal voor deze gelegenheid resto. Healen vind ik in heroics toch leuker dan dps'en.
Ik hoop eigenlijk dat ze de oude instances allemaal in een 10 persoons jasje stoppen met wat nieuwe sidegrade loot zodat iedereen alle isntances een keer kunnen zien. Helaas heb ik toch geen tijd om ze allemaal een keer te doen.

@synergy loopt als een trein hier met windows 7

[ Voor 3% gewijzigd door barfieldmv op 10-04-2009 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
porn* schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 13:42:
Mensen met crashes; gebruiken jullie Vista? Hoor van veel mensen dat dat zelf al snel 1GB opslokt... gebruik zelf XP en heb mijn WoW nog nooit boven de 800MB uit zien komen (terwijl ik factor 3 meer addons dan Amras gebruik).
Draai zelf inderdaad Vista. WoW process komt op ongeveer 800~900MB, rest is idd veel system meuk. Sluit alle andere meuk al wel af als ik WoW start (Live Messenger, AVG, Outlook, etc) om zo wat geheugen te besparen. System processes afschieten lijkt me een minder goed idee. :P

Misschien dat wat settings in WoW m'n geheugengebruik nog wat naar beneden kunnen halen? Heb zelf het idee dat grafische zut terugdraaien niet echt zal helpen, omdat dit allemaal door de videokaart wordt afgehandeld. Iemand tips/suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04

@Gohan ik mis het ook wel een beetje ja, ZA vond ik erg tof om te doen en hoop dat er een soort equivalent gaat komen. Op zich is het delen van cleaves van een boss niet zo speciaal he, op zich komt Patch nog wel enigsinds in de buurt (als in 2+ tanks die veel dmg vangen).
Ikzelf heb XP, en zo af en toe lijkt het wel of mijn virusscanner staat te brommen, zo druk is mijn hd bezig met van alles... Kheb 2gb, en ik kom er op zo'n moment nooit toe om te kijken hoeveel WoW gebruikt, WoW slaat dan compleet vast, beeld wil niet meer bewegen, niks meer.. behalve als ik (blind) iets uit de snelstart opstart, en op 1 of andere manier kom ik weer terug in xp, maar ik weet nooit echt hoe...
Maar niet alleen in Dalaran, maar ook gewoon tijdens rustig aan wandelen ergens een simpele q doende..

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

hmmjah heb je wel gelijk in, maar bij Patch zie je niet een zwaard op je schildje slaan! :)
en dat zag je bij die gast wel, en ik heb patch en die boss beiden gehealed en getankt, en nou ja vond de ZA boss op de 1 of andere manier veel leuker om te doen.

op mijn paladin kan ik gewoon flasheal blijven spammen op mijn aangewezen heal target, en er is niks aan de hand... dat was daar wel anders omdat je ook nog de raid moest healen, en kijken welke van de 2 dmg krijgt. en je mana in de gaten houden... ik ben al blij als ik een keer onder de 50% mana kom.

op mijn mage weer arcane gespecced, eindelijk weer een manier om al mijn mana er doorheen te jakkeren.

[ Voor 24% gewijzigd door Valkyre op 10-04-2009 14:02 ]

iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.