YBH schreef op donderdag 09 april 2009 @ 12:53:
Goedenmiddag,
Ik ben hier sinds kort maar ik heb helaas al een vraag. Ik zie vaak posts over hunters die 1500+ DPS doen wanneer ze beginnen, dat wordt mij ook verteld in WoW zelf. Maarr de probleem zit dus hier, ik doe zo rond de 1200 DPS, ik begin meestal met Hunter's Mark > Serpent Sting > Explosive shot > Steady Shot > Steady Shot > Explosive shot > etc. Als LnL procced, Explosive shot > Steady shot > Explosive shot. En af en toe gooi ik er een aimed shot doorheen of een kill shot.
Trouwens nog leuk om de dagboekjes te lezen van anderen.
Linkje naar mijn armory
Icey
Groeten,
Hopeloze Hunter

Je build ziet er goed (genoeg uit) hoewel je punten mist in Go for the throat waardoor je pet nogal wat focus te kort kan komen.
Qua gear schort het nogal:
1. (Bijna) geen gems in je gear...al stop je er eerst een goedkope gem in voor de socket bonus
2. Geen enchants
3. Je bent lang niet hit capped. (Voor hitcap heb je 263 +hit nodig)
Ik had voor mezelf een lijstje (excel sheet) gemaakt met alle voor hunters interessante 5 man dungeon drops (normal en heroic) in WoTLK, stuur me maar een DM als je die lijst wil hebben.
Je focus als SV hunter ligt vooral op AGI. Door je talents is 1 AGI op een item feitelijk 1.15 AGI en AGI scaled met buffs zoals de % stat buff van paladins (Blessing of Kings?)
Suggesties voor enchants:
Boots: AGI of Icewalker
Cloak: +22 AGI
Chest: +8 (of +10) to all stats
Wrist: +50 AP
2H-Weapon: +85 AP
Legs: de LW created enchant voor +Crit en +AP
Hands: +20 AGI
Haal je char anders ook eens door
www.wow-heroes.com en kijk daar welke punten in je gear je zwakke plekken zijn, concentreer je daarop om ze te verbeteren.
Overigens haal ik volgens mij ook nog niet het maximale qua DPS uit mijn hunter, maar dat is nog vooral oefenen.
Een ander punt om op te letten is het gebruik van steady shot. Probeer zo veel mogelijk aimed of multi shot te gebruiken, die doen meer damage dan steady shot (vooral omdat steady shot langzaam afvuurt).
[
Voor 0% gewijzigd door
_Peter2_ op 09-04-2009 14:24
. Reden: typo (as usual) - Thanks blaasvis ]