Dat maakt het nu juist interessant, je kan feiten niet opdringen aan anderen net als je dat niet met meningen kan doenBrad Pitt schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 17:04:
[...]
Dat is natuurlijk geheel irrelevant en een onzinnige opmerking. Het feit dat jij het beeld mooi vindt betekent niet persé dat het nu goed stáát ingesteld hè. Uiteraard kan je er helemaal happy mee zijn, maar het ging er om dat een custom calibratie onzinnig is. En dat is het niet.
[...]
Dat geloof ik graag. Als ik bij mensen kom is het beeld meestal om te huilen, zowel qua kleur als qua aspect-ratio instellingen. Dat die een ander beeld mooi vinden zegt dus wederom helemaal niets.
Wat jasjenl zegt is gewoon 100% waar, onbegrijpelijk dat dat er niet in gaat bij bepaalde mensen hier.
Het is een feit dat het er beter uit kan gaan zien echter ervaart iedereen dat weer net anders, ik ben ook iemand die al weer wat jaren terug geld uitgaf om hem * perfect* te laten afstellen en wat bleek ik vond het er echt niet beter uit zien.
Vind het wel interessant dat er echt mensen zijn die het om te huilen vinden wat andere mensen weer top beeld vinden en top afgesteld vinden, kan ook niet anders, wat zijn we toch verschillende wezens wat dat betreft
Zelf zit ik nu ook naar de 6000 serie te kijken echter ik wacht toch nog heel even tot hij nog wat meer gezakt is in prijs. de 32 inch vinden we voor onze afstand in de huiskamer naar de tv hoek wat te klein en de 40 inch is wat te duur voor ons, dus geduld is een schone zaak.
[ Voor 13% gewijzigd door pino85 op 29-08-2009 20:35 ]
Liefhebber van Tweakers