Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus73
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:45
deepbass909 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 01:27:
Mijn 5800 is nu aan het update, zonder dat ik de productcode hoefde aan te passen :D Als het goed is staat hij nog steeds op de code van T-Mobile, dus het lijkt erop dat die al gelijk is vrijgegeven.

Ik ben heel benieuwd.
En is het gelukt? ik heb zeker nog de T-Mobile productcode en mij lukt het niet via NSU (nog steeds 31.xx).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
JKratos schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 23:40:
[...]

Wat zou dit precies op kunnen leveren dan?
Op dit moment al: Meer vrije RAM (dus meer snelheid), en flink wat patches wbt het gebruiksgemak en de waarschuwingen. Kijk anders even bij de 5800 topics hier: http://forum.dailymobile.se/index.php/board,77.0.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoki1985
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:07
Ik heb een probleem met mijn telefoon. Sinds enige tijd ontgrendeld en vergrendeld de telefoon zijn eigen. Soms gebeurd dit meerdere malen per minuut. Ook als ik ermee aan het werken ben doet hij dit. Ook reageerd hij niet goed meer op het schuifje aan de rechterkant waarmee je hem normaal ont- en vergrendeld.

Iemand enig idee wat dit kan zijn of waar ik terecht kan (belgisch limburg) met mijn telefoon voor herstelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-09 18:03

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Paulus73 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 07:26:
[...]

En is het gelukt? ik heb zeker nog de T-Mobile productcode en mij lukt het niet via NSU (nog steeds 31.xx).
v50 draait sinds gisteravond en lijkt het goed te doen. Hij is sneller, de browser werkt goed, touch werkt iets beter, alleen is helaas de bug in de radio nog steeds aanwezig :( (soms laat hij alleen maar ruis horen en dan is opnieuw opstarten de enige oplossing).

Ik heb de update gewoon op de telefoon gedaan (FOTA), vandaar dat ik nu even niet weet of hij nog op de originele productcode staat... Als dat wel zo is, heeft Nokia een non-branded firmware voor deze telefoon gereleased.
yoki2007 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 08:33:
Ik heb een probleem met mijn telefoon. Sinds enige tijd ontgrendeld en vergrendeld de telefoon zijn eigen. Soms gebeurd dit meerdere malen per minuut. Ook als ik ermee aan het werken ben doet hij dit. Ook reageerd hij niet goed meer op het schuifje aan de rechterkant waarmee je hem normaal ont- en vergrendeld.

Iemand enig idee wat dit kan zijn of waar ik terecht kan (belgisch limburg) met mijn telefoon voor herstelling?
Klinkt als een defecte schakelaar, dus reparatie. Kijk even op Nokia.nl onder service, daar kan je alle officiële herstellers vinden. Als de schakelaar zelf kapot is, kan het weleens een reparatie worden waar je niet op kan wachten, aangezien dan de hele printplaat vervangen moet worden.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-08 23:23

JaccoW

Kijkt en Luistert

gisteren de boel geupdate naar v40. Vreemd genoeg kon dat niet via ovi, maar met *#0000# en dan naar updates zoeken lukte wel. Naast de eerder genoemde veranderingen vind ik ook het automatisch omschakelen tussen invoermethodes. Ik gebruik graag het qwerty toetsenbord, maar voor eenhandig gebruik is een nummerieke invoer wel erg handig. Nu schakelt de telefoon automatisch over door te kantelen. Ik ben net nog even wat blijer geworden met mijn telefoon. :)

Z-machine OriginID: JaccoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeers
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:33
om de productcode te wijzigen, welke zijn de risico's en hoe?
mijn code is: 0577102 en volgens nokia is dit: 31.0.101 de nieuwste versie voor mijn gsm:s nudat hij terugkwam van herstelling had ik wel v40

.BE / Marstek Venus 5,12kWh / 8400Wp panelen / energie negatieve woning / ENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MWSAH
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-09 11:40
vanpeers schreef op woensdag 21 april 2010 @ 11:23:
mijn code is: 0577102 en volgens nokia is dit: 31.0.101 de nieuwste versie voor mijn gsm:s nudat hij terugkwam van herstelling had ik wel v40
Volgens mij geen, heb het gedaan via Nemesis en nieuwe fw geinstalleerd en daarna oude er weer op. Merk geen gevolgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet wat de risico's zijn bij het aanpassen van de productcode, maar moet ik nu die NSS of die JAF gebruiken? Ik kan even niet volgen... Ik wil van v31.0.101 af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Volgens mij heb ik die Phoenix daarvoor gebruikt.

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan je aanraden om NSS te gebruiken. Gewoon bij de officiële site vandaan, want in de JAF en Phoenix versies die ik heb gedownload, zat steeds een trojan. NSS werkt ook het makkelijkste als je alleen de productcode hoeft te wijzigen. Weinig poespas. Wel even als administrator uitvoeren in nieuwe versies van windows.

Het grootste risico is dat je evt je garantie verliest, omdat nokia kan zien dat je ermee hebt gerotzooid. Maar ik heb al vaker gehoord dat het ze niet zo boeit bij de servicepunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

vanpeers schreef op woensdag 21 april 2010 @ 11:23:
Voor het toestel weinig. Het daadwerkelijke aanpassen gebeurd in een fractie van een seconde (pas als je het opslaat) en heeft daarmee veel minder risico dan bijv. de firmware update.
Ik weet niet hoe T-Mobile ermee omgaat. Sinds v30 liep T-Mobile steeds heel erg achter, en heb ik dus de code aangepast. Voor mij een positief voordeel was gelijk dat ik van alle branding af was (dus gewoon internet, ipv Web'n'Walk, geen irritant T-Mobile deuntje bij het opstarten, etc), maar ik kan me voorstellen dat T-Mobile hier minder blij mee is. Aan de andere kant, mijn N78, die ik ook via de T-Mobile shop had gekocht, had 0,0 branding. Overigens moet ik dus echt even nakijken hoe mijn product-code staat, want ik heb ook met de nieuwe firmware geen branding. Maar ik heb de gewoonte ervan gemaakt om na een update de code direct terug te zetten op de originele, mocht m'n telefoon kapot gaan en ze er wel over kunnen zeuren. Nu is het aan hen om te bewijzen dat ik gerommeld heb met die codes, als de code in het toestel anders is dan op de stikker, maak ik het ze wel heel erg makkelijk.
Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 12:18:
Ik weet wat de risico's zijn bij het aanpassen van de productcode, maar moet ik nu die NSS of die JAF gebruiken? Ik kan even niet volgen... Ik wil van v31.0.101 af.
Ik gebruik NSS, en die kan ik je ook gewoon het meeste aanraden. De andere pakketten heb ik nooit werkend gekregen, terwijl NSS het vrijwel direct deed.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb NSS binnen en geïnstalleerd. Is er ergens een handige tut die ik kan volgen? Heb gescand naar een "new device". En bij het tabblad Phone Info daar een Product code ingevoerd (0570026) en veranderd. Is dit voldoende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Je kan het vrij simpel checken: nss afsluiten, opnieuw scannen en kijken of je nieuwe productcode er tevoorschijn komt :) Het is echt binnen een seconde gewijzigd en het lijkt ook of er niks gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 13:36:
Heb NSS binnen en geïnstalleerd. Is er ergens een handige tut die ik kan volgen? Heb gescand naar een "new device". En bij het tabblad Phone Info daar een Product code ingevoerd (0570026) en veranderd. Is dit voldoende?
*kuch* Google * kuch*

Vooruit, omdat ik in zo'n goede bui ben (maar ik ga het niet voor je vertalen):
  1. Connect your phone and wait for Windows to install the drivers.
  2. Open Nemesis Service Suite and click “Scan for new device” on the right-upper part of the window
  3. Click on the icon “Phone info”
  4. Click on “Scan”
  5. Change the product code to the one you want from the list below.
  6. Mark the case “Enable”.
  7. Press “Write”, and your phone’s product code will be changed (you might think that nothing happened, because the phone is still in normal mode, and the changing of the product code only takes a couple of seconds, but don’t worry, the product code changed !).
  8. Close Nemesis Service Suite and run the Nokia Software Update.
  9. Make sure not to touch the cable or the phone while your phone is updating or else you will break it!
  10. That’s it! When you restart your phone, it should now be upgraded!
[bron + korte productcodelijst]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Vanmiddag zelfs (2x) sms ontvangen van Nokia dat de nieuwe update er is. :)

Misschien vanavond ofzo maar ns kijken of ik m erop kan krijgen.

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de link & de uitleg. Had blijkbaar verkeerd gezocht. Heb alles gedaan zoals het hoort en wanneer ik via de Ovi Suite wil updaten zegt hij: "Software versie V 31.0.101 voor apparaat geïnstalleerd. Als u daar problemen mee ondervindt, kunt u opnieuw installeren. Geen updates beschikbaar." Dan toch maar online gaan met mijn 5800? Heb heb ondertussen gereboot. Geen verschil.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2010 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:44
Verwijderd schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 12:33:
Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat er überhaupt nog updates gemaakt zouden worden voor een telefoon van een jaar oud. Hoe lang gaan ze hier nog mee door? persoonlijk vond ik v40 al best goed.

Het enige waar ik de laatste tijd last van heb, is dat ik als ik hem op dual mode heb staan, ik onbereikbaar ben geworden. Zit nu dus op de jaren '90 gprs-snelheid, ipv het fijne 3g van 3.6mbit... kan natuurlijk ook aan het netwerk liggen, maar ik heb er verder nog niemand over gehoord.

ik ga zeker ff de update draaien vanavond! edit: ik wacht nog even tot hij op de EU productcode beschikbaar is :)
edit2: hij was toch al in de EU beschikbaar vandaag, dus hij staat erop. Installatie van de gratis office ging bij mij fout, dus die heb ik toch niet, blijkbaar... verder ziet het er prima uit. top zo'n OTA-update!
Dat een telefoon oud is wil niet zeggen dat de ontwikkelingen eraan stoppen. De 5800 was een smartfone voor consumenten, de software (S60v5) wordt ook op andere telefoons gebruikt, dus waarom zouden ze stoppen dit te ontwikkelen?

Daarbij wordt ook de 5800 nu nog steeds verkocht en zolang de telefoon (door software aanpassingen) nog steeds beter wordt, waarom zouden ze hem dan niet door blijven ontwikkelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 16:48:
Bedankt voor de link & de uitleg. Had blijkbaar verkeerd gezocht. Heb alles gedaan zoals het hoort en wanneer ik via de Ovi Suite wil updaten zegt hij: "Software versie V 31.0.101 voor apparaat geïnstalleerd. Als u daar problemen mee ondervindt, kunt u opnieuw installeren. Geen updates beschikbaar." Dan toch maar online gaan met mijn 5800? Heb heb ondertussen gereboot. Geen verschil.
Je moet ook via NSU (nokia software updater programma) updaten.
Verdiep je anders eens in het topic, je vraagt dingen die al tig keer gevraagd en beantwoord zijn.

EDIT: Quick Office wordt alleen bij bepaalde product codes meegeinstalleerd trouwens.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2010 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik zit nog steeds op een hele oude versie (v 20.0.012). Moet je na een update al je applicaties weer opnieuw gaan installeren of is dit niet het geval? Heb nog niet gekeken of v 50 voor m'n telefoon al beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
voor v40->v50 heb ik geen hard-reset hoeven uitvoeren, updates ervoor hebben dat wel altijd nodig gehad. Hard reset betekent dus ook applicaties opnieuw installeren. Een backup teruglezen lukt vaak maar half (contacten, sms wel, software niet) en als je software vanuit de backup terugzet, dan werken vaak ook bepaalde functies ineens niet meer. Een oud deel van de firmware wordt dan mee teruggezet met de backup, zo lijkt het.

Als je nog steeds op v20 zit, kan ik je sterk aanbevelen om te updaten naar v50. Het is een wereld van verschil.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2010 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeers
mijn gsm is 2 dagen terug van herstelling nadat ik hem 3 weken had en nu is er weer iets mis :angry: , hij start niet meer op met mijn sdkaart erin, moet ze er eerst uithalen dan opzetten nadat hij opgestart is erin steken:s
en is het normaal dat je gsm 3x/dag vastloopt zodat je je batterij eruit moet halen en terug moet opzetten? |:( |:(

[ Voor 20% gewijzigd door vanpeers op 21-04-2010 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanpeers schreef op woensdag 21 april 2010 @ 18:00:
mijn gsm is 2 dagen terug van herstelling nadat ik hem 3 weken had en nu is er weer iets mis :angry: , hij start niet meer op met mijn sdkaart erin, moet ze er eerst uithalen dan opzetten nadat hij opgestart is erin steken:s
en is het normaal dat je gsm 3x/dag vastloopt zodat je je batterij eruit moet halen en terug moet opzetten? |:( |:(
Hard reset, vanpeers, hard reset!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeers
Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 19:06:
[...]

Hard reset, vanpeers, hard reset!
al 5 keer gedaan 8)7
momenteel nog geen problemen ( 3u zonder problemen teminste)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als je geheugenkaart problemen blijft geven, kun je natuurlijk ook proberen om hem (je kaartje dus) eens leeg te vegen en met een schone lei te beginnen. een hard reset heb je toch ook al gedaan.

ff muziek, foto's e.d. backuppen en leeg er weer in. heb ik ook wel eens moeten doen en heeft toen geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Heb je het ook al geprobeerd met een andere MicroSD?

Misschien dat het daar wel aan ligt...
Had ik ook pas geleden, 5800 reageerde voor geen meter. Nieuwe geheugenkaart erin en niks geen probleem meer! :)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

vanpeers schreef op woensdag 21 april 2010 @ 18:00:
Had ik afgelopen week ook last van, tot ik de geïnstalleerde software ging opschonen. Als je de telefoon aanzet, wordt de kaart gescant op installatiebestanden en waar zo nodig, geïnstalleerd. Als daar ergens iets niet lekker in zit, of er staan erg veel bestanden op, dan duurt het een eeuwigheid voor hij eindelijk opstart.
Het makkelijkste is om je kaartje helemaal leeg te trekken en opnieuw te formateren.
Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 17:23:
[...]

Verdiep je anders eens in het topic, je vraagt dingen die al tig keer gevraagd en beantwoord zijn.

EDIT: Quick Office wordt alleen bij bepaalde product codes meegeinstalleerd trouwens.
Weet jij toevallig ook bij welke? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 17:33:
voor v40->v50 heb ik geen hard-reset hoeven uitvoeren, updates ervoor hebben dat wel altijd nodig gehad. Hard reset betekent dus ook applicaties opnieuw installeren. Een backup teruglezen lukt vaak maar half (contacten, sms wel, software niet) en als je software vanuit de backup terugzet, dan werken vaak ook bepaalde functies ineens niet meer. Een oud deel van de firmware wordt dan mee teruggezet met de backup, zo lijkt het.

Als je nog steeds op v20 zit, kan ik je sterk aanbevelen om te updaten naar v50. Het is een wereld van verschil.
Je moet dus ook daarna je contacten en smsjes restoren?
Dus ook als je applicaties op je memory card geïnstalleerd hebt moet je opnieuw installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GewoonWatSpulle
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-09 07:12
Ik heb vorige week ook mijn toestel voorzien van een nieuwe code en v40 firmware, helaas blauw mijn fout.
Met grote verbazing zag ik een windows update achtige applicatie/functie, en deze gaf eergister v50.0.0.5 aan, en deze staat er nu op werkt als een trein, en kinetic scrolling in de app menu's.
Edit: ook ik heb voor de v50 update geen harde reset nodig gehad, dit uiteindelijk wel gedaan om alle apps op de telefoon te installeren.

Wat ik nog wel graag zou zien is een side scroll met "tab" bladen ala Android, want zo'n mappen structuur is het gewoon net niet, al heb ikm'n meest gebruikte apps nu wel op orde.

Voor het backuppen van contacten kan ik je Mail for Exchange aanraden i.c.m. GMail.
Via de gmail website kan je fatsoenlijk informatie over je contacten invullen, afbeeldingen toevoegen en synchroniseren met je telefoon, harde reset en binnen 5 min. is mijn telefoon weer bruikbaar voor bel doeleinden.

[ Voor 8% gewijzigd door GewoonWatSpulle op 22-04-2010 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deepbass909 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 10:13:
Weet jij toevallig ook bij welke? O-)
Dacht iig de Indiase fw,

quote: "Its confirmed with 0559673"

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2010 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 17:23:
[...]

Was aan het updaten via Nokia Ovi Suite en via de 5800 zelf. Lukte inderdaad niet - bizar dat er nog eens een progsel bestaat om een software update te doen. Enfin, dan nieuwe versie van NSU binnengehaald en na een reboot of 2 herkende hij mijn telefoon uiteindelijk wel. Toch raar dat eigen Nokia software zijn eigen spullen niet herkent.

Nu is die updates aan het downloaden, zogezegd iets van een 100 MB. Maar hij is uiteindelijk al meer dan een gig verder (1809 MB) and counting. Dit klopt toch ook niet? Durf hem niet loskoppelen, want er staan allerlei waarschuwingen van ernstig beschadigen etc. Een annuleer knop is er ook niet. What's up with that? Ik lees hier dat ie 9000 KB groot is...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2010 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:59
Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 14:43:
[...]
Was aan het updaten via Nokia Ovi Suite en via de 5800 zelf. Lukte inderdaad niet - bizar dat er nog eens een progsel bestaat om een software update te doen. Enfin, dan nieuwe versie van NSU binnengehaald en na een reboot of 2 herkende hij mijn telefoon uiteindelijk wel. Toch raar dat eigen Nokia software zijn eigen spullen niet herkent.

Nu is die updates aan het downloaden, zogezegd iets van een 100 MB. Maar hij is uiteindelijk al meer dan een gig verder (1809 MB) and counting. Dit klopt toch ook niet? Durf hem niet loskoppelen, want er staan allerlei waarschuwingen van ernstig beschadigen etc. Een annuleer knop is er ook niet. What's up with that? Ik lees hier dat ie 9000 KB groot is...
zodra je 5800 er nog normaal uit ziet kwa scherm --> lostrekken
je krijgt dan uiteindelijk een melding dat de 5800 niet gevonden wordt en er dus getsopt wordt

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Driek schreef op donderdag 22 april 2010 @ 15:13:
[...]

zodra je 5800 er nog normaal uit ziet kwa scherm --> lostrekken
je krijgt dan uiteindelijk een melding dat de 5800 niet gevonden wordt en er dus getsopt wordt
Mijn scherm verandert niet. Heb hem net losgetrokken, pc & gsm gereboot en ben opnieuw aan het proberen. Hij is net weer voorbij de 149,5 MB. Shizzle...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raar. Sinds ik geüpgraded heb naar v50, start de Wifi op willekeurig tijdstippen. Dit zorgt er natuurlijk voor dat de batterij na een paar uur volledig leeggelopen is. Heeft iemand een idee hoe dit komt? Mail for Exchange staat niet aan.

Ik heb al gekeken bij Connectiviteit --> Bestemmingen --> Internet --> selecteren van Wifi en kiezen in de eigenschappen voor 'toegangspunt gebruiken' op 'na bevestiging'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:12
Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 15:22:
[...]
Mijn scherm verandert niet. Heb hem net losgetrokken, pc & gsm gereboot en ben opnieuw aan het proberen. Hij is net weer voorbij de 149,5 MB. Shizzle...
Ik heb net mn productcode succesvol veranderd, en ben hem nu aan het updaten met NSU. Ik moet ook 150 MB downloaden, kijken hoe dat gaat... Wilde ik hem via mn mobiel zelf updaten hoefde ik maar 19 MB te downloaden, strange. Ik ga kijken of die bij 150 MB stopt.

edit:

Nee hij stopt bij mij na 149,5 MB en gaat downloaden.

[ Voor 5% gewijzigd door Bartske op 22-04-2010 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 11:32:
[...]

Dacht iig de Indiase fw,

quote: "Its confirmed with 0559673"
Da's een beetje jammer, het zou natuurlijk mooi zijn als het een Europese, rode variant was...

Ik vind het trouwens ook jammer dat de 5800xm geen uPNP media-server ondersteund... Ik heb nu een dergelijke media-server staan (een Popcorn Hour) en het bedienen gaat toch wel leuk via uPNP (even met m'n N78 uitgetest, die het wel heeft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 10:08
Nou, ik snap 't niet meer. Ik heb een 0581915. Via nokia update tool (wat ik weer moest updaten) geen update. OTA vanaf de mobiel en hij komt keurig binnen.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski
  • Laatst online: 18-09 17:47

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Ik heb eergisteren ook mijn telefoon geupdated naar v50. Ik heb opeens geen last meer van strepen op het beeld bij een koude telefoon. :)

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K_VL
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:06
Alles is een pak responsiever geworden sinds v40. Het scherm heeft ook minder druk nodig om een aanraking te registreren.
Bedankt Nokia! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooncheez
  • Laatst online: 16-09 10:23
Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 15:33:
Raar. Sinds ik geüpgraded heb naar v50, start de Wifi op willekeurig tijdstippen. Dit zorgt er natuurlijk voor dat de batterij na een paar uur volledig leeggelopen is. Heeft iemand een idee hoe dit komt? Mail for Exchange staat niet aan.

Ik heb al gekeken bij Connectiviteit --> Bestemmingen --> Internet --> selecteren van Wifi en kiezen in de eigenschappen voor 'toegangspunt gebruiken' op 'na bevestiging'.
Dit had ik eerst ook. Bij bleek het iets te maken te hebben met Ovi-contacten/Ovi-chat. Toen heb ik in het optie menu van Ovi-chat(2e tabblad bij "Contacten") Mijn Ovi-account verwijderd van de telefoon.

[XBO/PSN: BroedersKolk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Wijnands schreef op donderdag 22 april 2010 @ 17:59:
Nou, ik snap 't niet meer. Ik heb een 0581915. Via nokia update tool (wat ik weer moest updaten) geen update. OTA vanaf de mobiel en hij komt keurig binnen.
Je bedoeld FOTA ;) Meestal is die eerder dan de updater op de pc (gelukkig wel, want daardoor kan ik tenminste makkelijk update :) ), maar geen flauw idee waarom.
Peedjeeh schreef op donderdag 22 april 2010 @ 18:48:
Ik heb eergisteren ook mijn telefoon geupdated naar v50. Ik heb opeens geen last meer van strepen op het beeld bij een koude telefoon. :)
Bijzonder... Die strepen worden namelijk bijna altijd veroorzaakt door de displayaansturing, wat gewoon een chip is. Misschien dat er met het energie beheer iets is gedaan waardoor hij beter is gaan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majin Buu
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Hulde. Ik ben van v31 (Vodafone) naar v50 gegaan dmv de tips op de laatste 2 pagina´s. Alles is een stukje sneller geworden en het scherm voelt responsiever m.i. _/-\o_

Ultra 7 265K / GB B860 AORUS ELITE / RTX 5070 Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brechtvb|IA
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-11-2016
ik heb mijn product code verandert naar Euro2 om naar v40 te kunnen updaten, v50 staat er nu ook op. maar wie kan er deftig verbinden met die ovi-sync service? ik heb constant problemen en geen enkele keer lukt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu ook de v50 erop zitten en de internet browser is inderdaad een stuk beter geworden, maar ik wil graag die bookmarks die standaard geinstalleerd zijn verwijderen maar dat lukt maar voor de helft.
Weet iemand misschien een manier om deze bookmarks die er standaard opstaan kan verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 10:08
Als we toch bezig zijn, wat tips om de meegeleverde video's en muziek te verwijderne zijn ook welkom

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

brechtvb|IA schreef op donderdag 22 april 2010 @ 23:47:
ik heb mijn product code verandert naar Euro2 om naar v40 te kunnen updaten, v50 staat er nu ook op. maar wie kan er deftig verbinden met die ovi-sync service? ik heb constant problemen en geen enkele keer lukt het.
Bij mij werkt dat gewoon... Heb je al een ovi-account (bijv. voor Ovi-Maps of Ovi-Store)?
Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 10:17:
Heb nu ook de v50 erop zitten en de internet browser is inderdaad een stuk beter geworden, maar ik wil graag die bookmarks die standaard geinstalleerd zijn verwijderen maar dat lukt maar voor de helft.
Weet iemand misschien een manier om deze bookmarks die er standaard opstaan kan verwijderen.
Een aantal bookmarks kan je simpelweg niet verwijderen, dus dat gaat helaas niet lukken (je kan ze ook niet verplaatsen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wijnands schreef op donderdag 22 april 2010 @ 17:59:
vaag nokia iets, heb hetzelfde gehad toen ik van v3 naar v4 ging, alleen beschikbaar via OTA..

heb de nokia van een kennis 2 weken geleden ook geupdate van v3 naar v4 en raad eens ook alleen via OTA beschikbaar, terwijl je zult denken dat v4 2 weken geleden allang via de NSU te vinden zou zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar ik gewoon van baal is dat ik met mijn vodafone toestel nog steeds op v31 zit (PD: 0577458)
inmiddels al 2 updates verder. snap toch echt niet waar dat aan ligt. als ik het goed begrijp zijn zij uiteindelijk de gene die de updates vrij moeten geven voor de toestellen.
bij de wachtijd voor v31 kon ik t nog deels begrijpen omdat vodafone blijkbaar custom thema's maakt.
maar dat moet nu toch allemaal niet meer zo lang duren.
vindt het echt k*t!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:12
Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 15:51:
waar ik gewoon van baal is dat ik met mijn vodafone toestel nog steeds op v31 zit (PD: 0577458)
inmiddels al 2 updates verder. snap toch echt niet waar dat aan ligt. als ik het goed begrijp zijn zij uiteindelijk de gene die de updates vrij moeten geven voor de toestellen.
bij de wachtijd voor v31 kon ik t nog deels begrijpen omdat vodafone blijkbaar custom thema's maakt.
vindt het echt k*t!
Installeer NSS en verander je productcode. Mijn telefoon zat sinds gister ook nog op 31 maar productcode verandert en nu zit ie zonder problemen op v50! Als je ff een stukje terug leest zie je een kleine tut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xppn
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 28-07 17:04
Ik kan niet meer met mijn telefoon naar mail.live.com (ik doe het via wifi, geen inet abbo;) ). Ik krijg alleen maar een witte pagina te zien, zijn er meer mensen met dit probleem?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Protip: Als je custom ROMs erop gaat flashen, vergeet dan geen contacts backups te maken :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheZeroorez schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 23:11:
Protip: Als je custom ROMs erop gaat flashen, vergeet dan geen contacts backups te maken :')
Reeds een cfw flash gedaan? Zo ja, welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
SHP007, qua snelheid en stabiliteit bevalt het me goed. Jammer dat ik alles opnieuw in moet stellen (en dat ik zo stom ben geweest om geen recente backup van m'n telefoonboek te maken...).

Het font is ook een beetje lelijk, maar als het goed is kan ik dat zelf ook recht klussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GewoonWatSpulle
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-09 07:12
Ik ga vandaag op pad met m'n camera naar Zeeland, en ga kijken of die Sport Tracker dienst kan doen als geo logger.

Verwacht morgen een update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13:05
TheZeroorez schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 00:01:
SHP007, qua snelheid en stabiliteit bevalt het me goed. Jammer dat ik alles opnieuw in moet stellen (en dat ik zo stom ben geweest om geen recente backup van m'n telefoonboek te maken...).

Het font is ook een beetje lelijk, maar als het goed is kan ik dat zelf ook recht klussen.
Ben erg benieuwd naar je bevindingen van die gehackte meuk. Mocht het (misschien over een tijdje) stabiel, betrouwbaar en echte voordelen hebben dan ga ik het zeker overwegen!

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
De voordelen zijn nog niet enorm groot, maar het is voor mij de moeite al waard (tenminste, als ik recente backups van mijn telefoonboek zou hebben gemaakt). Je moet wel even een eigen theme + fonts er overheen gooien, want de makers van die firmwares hebben een verassend slechte smaak. Over een paar weken kan het alleen maar beter worden lijkt me, qua patches enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Wat maakt het dat het voor jou nu al de moeite waard is dan? Is die nu rete snel geworden (ik noem maar iets) of zijn er andere vernieuwingen die fijn zijn?

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynax
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-07 16:27
Bij mij heeft ie Quickoffice niet geinstalleerd, ik heb één keer een foutmelding gehad, dat zal het niet goed installeren van Quickoffice zijn geweest. De rest is wel goed.

mijn systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
JKratos schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 19:21:
Wat maakt het dat het voor jou nu al de moeite waard is dan? Is die nu rete snel geworden (ik noem maar iets) of zijn er andere vernieuwingen die fijn zijn?
Op dit moment, in de firmware die ik gebruik:
  • Andere homescreen
  • Berg aan snelheid
  • Quickoffice
  • Verbeterde touch
  • Trilling bij beeldschermaanraking op niveau 1 is weer normaal
  • Accuduur
  • ROMPatcher+ zodat ik eventueel zelf nog verder kan
Ik kan hier wel gaan uitleggen wat de versie die ik draai nu al precies doet, maar er zijn meerdere builds, allemaal meet een andere insteek. Op dailymobile is genoeg te vinden over SHP007 en andere CFW's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dynax schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 19:24:
Bij mij heeft ie Quickoffice niet geinstalleerd, ik heb één keer een foutmelding gehad, dat zal het niet goed installeren van Quickoffice zijn geweest. De rest is wel goed.
QO wordt alleen bij bepaalde versies meegeïnstalleerd, oa die voor India. Niet bij EU versies in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Oke, duidelijk. Thanx voor je toelichting. Het klinkt iig allemaal erg chill. Vooral een verhoogde snelheid, verbeterde touch en accuduur zijn natuurlijk erg aantrekkelijk.

Ik ga dailymobile ff doorspitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus73
Mijn scherm draait niet meer automatisch als ik mijn telefoon kantel. Heb de sensoren aanstaan. Is er nog een andere instelling die ik over het hoofd zie of kan het aan iets anders liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paulus73 schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 20:09:
Mijn scherm draait niet meer automatisch als ik mijn telefoon kantel. Heb de sensoren aanstaan. Is er nog een andere instelling die ik over het hoofd zie of kan het aan iets anders liggen?
Ik heb de indruk dat ik de foon eerst rechtop moet houden om nog te laten kantelen, als ik 'm enigzins schuin hou of horizontaal doet ie het niet (meer?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus73
Na (nog een keer) aan en uitzetten doet het weer wel. Ik weet niet wat het nu was, maar wat jij schrijft heb ik ook weleens. Dan helpt hetgeen jij doet ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds de update naar 50.0.005 gaat mijn batterij maar 10 uren meer mee, waar dat voordien dàgen was. Erg vervelend, want zelfs als ik 'm niet gebruik moet ik 2x per dag de batterij volledig opladen.
Heeft iemand suggesties ? Er staat geen ovi-account op ingesteld, dus de oplossing van jooncheez kan me niet helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski
  • Laatst online: 18-09 17:47

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

deepbass909 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 21:41:

[...]

Bijzonder... Die strepen worden namelijk bijna altijd veroorzaakt door de displayaansturing, wat gewoon een chip is. Misschien dat er met het energie beheer iets is gedaan waardoor hij beter is gaan werken.
Ik heb de telefoon nu al een paar dagen express in de kou gelaten, en toch zijn er nog geen strepen op het beeld verschenen.

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynax
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-07 16:27
Oh oke..dat wist ik niet..jammer overigens, maar geen ramp.
Verwijderd schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 19:45:
[...]

QO wordt alleen bij bepaalde versies meegeïnstalleerd, oa die voor India. Niet bij EU versies in ieder geval.

mijn systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Ik wilde vandaag gaan updaten, dus met veel moeite de Nokia updater geïnstalleerd (op één PC kon hij heel m'n telefoon niet vinden). Maar nu het gelukt is zie ik dat de nieuwste versie die beschikbaar is voor model RM-356 (code 0576907) 31.0.101 is en niet versie 50. Klopt het dat de nieuwste versie daarvoor nog niet beschikbaar is, of moet je eerst updaten naar versie 31 om vervolgens door te kunnen naar 50?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 20:12
Als je wat pagina's had teruggebladerd had je de volgende antwoorden kunnen hebben: kan zijn dat v50 nog niet beschikbaar is voor jouw productcode (aanpasbaar, blader terug voor howto). En ook heb je kunnen lezen dat je niet eerst v32, daarna twee versies v40 hoeft te installeren. Maar ook dat zodra je een fikse update doet eea mis kan gaan, dus een harde reset aan te bevelen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Heb het gevonden en de update naar 50 is gelukt. Is wel even wennen, maar is wel fijn om nu vanaf je home scherm je contacten en je shortcuts te hebben....hoef nu eigenlijk helemaal geen menu's meer in. Mooi ook dat je de mediaplayer ook vanaf daar kan bedienen en de covers ziet.

[ Voor 28% gewijzigd door Walkman op 26-04-2010 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoki1985
Ik heb mijn gsm ook geflashed naar V50 met de volgende code: quote: 0559673

Maar nu staat kan ik alleen engels en filipijns kiezen als taal. Kan ik dit op de een of andere manier toch niet op nederlands krijgen?

PS hoe kun je shortcuts EN contacts in home scherm zetten?

[ Voor 13% gewijzigd door Yoki1985 op 26-04-2010 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
de productcodes zijn vaak ook regiogebonden, dus kun je denk ik het beste een andere productcode uitproberen die wel europese talen ondersteunt.

startschermthema contactenbalk heeft ook mogelijkheid voor shortcuts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoki1985
Ja maar als ik nu een andere code instel dan zegt die dat mijn firmware al up to date is dus kan ik dat toch niet meer veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Euro1 of Euro2 is wat ik geloof ik gebruik. Maar vzviw kan je dat zonder JAF niet controleren, dus ik kan het nu even niet met zekerheid zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darksens
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-02-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 15:51:
vindt het echt k*t!
Heb ook Vodafone en hoewel ik normaal gesproken ook lang moest wachten op een update is V40 geen probleem geweest. Sterker nog sinds dit weekend ook al ge-update naar V50 via FOTA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoki1985
Maar hoe kan ik nu van die indische veranderen naar een euro FW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
je kan via NSU de firmware er ook opnieuw opzetten. probeer maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 430xlkod
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-07 23:11
Jongens, misschien is dit al aan bod gekomen, maar ik krijg een zwart scherm bij mijn camera!
Hij werkte eerst wel, opeens niet meeer. En heb niks gedaan, dat is het mooiste...

Is hier al iets van bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lgeraeds
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 14:04
430xlkod schreef op maandag 26 april 2010 @ 15:31:
Jongens, misschien is dit al aan bod gekomen, maar ik krijg een zwart scherm bij mijn camera!
Hij werkte eerst wel, opeens niet meeer. En heb niks gedaan, dat is het mooiste...

Is hier al iets van bekend?
Je zou je toestel een hard reset kunnen geven, wanneer dat niet helpt vrees ik dat je camera overleden is.
Werkt de 2e camera (aan de voorkant van het toestel) wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 430xlkod
Nee, de voorste deed het opeens ook niet meer. Lijkt me gek dat ze opeens dood gaan alle2 niet?
Ik heb inmiddels wel even Lost gekeken, en nu opeens werkt ie weer!

EDIT;

En nu werkt het opeens weer niet. Valt me wel iets op, precies als ik de video functie gebruik voor beeld op te nemen dat hij erna het niet meer doet :? ...

[ Voor 34% gewijzigd door 430xlkod op 26-04-2010 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je aan de contacts bar statusupdates van facebook kunt toevoegen aan de verschillende contactpersonen? Ik vond dit via Google, maar het werkt niet (bij mij). Ik heb firmware V50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo002
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Iemand enig idee welk van de productcode's van onderstaande link de Nederlandse taal ondersteund?
http://www.nokiausers.net...a-5800-product-codes.html

Heb "0559360: Euro1 BLUE" geprobeerd. Maar die kent geen Nederlands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Heb hier 0570027: Euro2 BLUE Bene.

En die kreeg binnen 1 dag v50 door. Heb nu dus v50 in het Nederlands op me tel draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 21:45
Is er ook een mogelijkheid (bijv. met een custom FW), om de homescreen van de N97 (met widgets) op de Nokia 5800 te krijgen?

Ik zelf heb het toestel niet, maar zou hem graag willen hebben als er widgets op de homescreen komen. De N97 vind ik dan weer iets te duur daarvoor (ik hoef het toetsenbord namelijk niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo002
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
JKratos schreef op maandag 26 april 2010 @ 22:31:
Heb hier 0570027: Euro2 BLUE Bene.

En die kreeg binnen 1 dag v50 door. Heb nu dus v50 in het Nederlands op me tel draaien.
Ook gewoon compleet overheen gekeken. Morgen nog maar eens doen dan met die product code. Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 21:35
Lees al een tijd mee hier.

Begon me zwaar te irriteren dat ik niet verder kon updaten dan V30 dus moest ook mijn toestel er aan geloven. 8)
Dus direct aan de slag gegaan!

Gisteravond met de NSS, de productcode van JKratos (0570027) gebruikt.
Direct NSU opgestart en hij haalde in één keer de v50 binnen.

Werkt perfect! :)
Belangrijk bij de NSS is dat je eerst de productcode veranderd alvorens je op enable klikt. Anders werkt het namelijk niet. ;)

[ Voor 47% gewijzigd door Ibin op 27-04-2010 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het ondertussen een stuk of 10 geprobeerd om de software bij te werken via NSU. Verschillende productcodes gebruikt (die aangeven dat er een update beschikbaar is) en telkens wanneer ik NSU zijn ding laat doen, blijft die bij het downloaden van de updates gewoon doorgaan. Hij stopt dus niet bij de 149MB. Dit lijkt me niet de bedoeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Je zou kunnen proberen te flashen met JAF via een update van Navifirm? Let wel op dat dit echt een flash is, geen upgrade.

[ Voor 10% gewijzigd door TheZeroorez op 27-04-2010 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darksens schreef op maandag 26 april 2010 @ 14:44:
[...]

Heb ook Vodafone en hoewel ik normaal gesproken ook lang moest wachten op een update is V40 geen probleem geweest. Sterker nog sinds dit weekend ook al ge-update naar V50 via FOTA.
Wat is jou productcode dan? v40 heb ook ook nog niet, ik ga nu meteen proberen via FOTA maar ik denk t ook niet, zal t vreemd vinden maar ok.

Edit: Nope alsnog niks hier, 2e keer dat ik checkte viel mn telefoon uit, deed niks meer, totdat ik accu eruit haalde, toen kon ik pas opstarten. datum en tijd was ie kwijt. is echt al de zoveelste keer. zat er wel sterk aan te denken om mn productcode te veranderen naar die gene die hierboven is genoemd, alleen ben ik ook een beetje verzichtig welke risico's ik nou loop.....

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2010 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thobe
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 18:11
@Steelduines>
Ik heb ook een Vodafone toestel met productcode 0577458. Heb hem aangepast naar 0570026. Meteen verschijnt de update naar v50 (via NSU). Telefoon werkt niet meteen veel sneller, maar wel prettiger. Heb op dit moment nog geen nadelen ondervonden. Hoefde ook niet te resetten, alles functioneert normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 430xlkod
Camera werkt hier opeens ook weer normaal. Ook inmiddels V50 erop staan. Gewoon via GPRS/3G binnengesnoept zeker? Update was maar 12MB, en alles bleef ik fijn houden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thobe schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 19:43:
@Steelduines>
Ik heb ook een Vodafone toestel met productcode 0577458. Heb hem aangepast naar 0570026. Meteen verschijnt de update naar v50 (via NSU). Telefoon werkt niet meteen veel sneller, maar wel prettiger. Heb op dit moment nog geen nadelen ondervonden. Hoefde ook niet te resetten, alles functioneert normaal.
Yup ik heb de zelfde productcode, ja die productcode had ik ook al gevonden om te proberen, weet ik nu in iedergeval dat ie werkt. als ik t goed begrijp is dat met NSS 2 minuutjes werk? ik wil t eigenlijk wel, maar blijf twijfelen... haha
als de garantie vervalt... die heb ik nog sowieso een jaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

t
Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 21:22:
[...]

Yup ik heb de zelfde productcode, ja die productcode had ik ook al gevonden om te proberen, weet ik nu in iedergeval dat ie werkt. als ik t goed begrijp is dat met NSS 2 minuutjes werk? ik wil t eigenlijk wel, maar blijf twijfelen... haha
als de garantie vervalt... die heb ik nog sowieso een jaar...
Niet twijfelen, gewoon doen en je zult zien dat je geen spijt hebt van wat je gedaan heb.

De benelux versies die je kunt gebruiken zijn 0570026 is voor een rood uiterlijk en de 0570027 is voor een blauw uiterlijk van je foon

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2010 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter06
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-09 22:48
Ik kon de update niet ontvangen via FOTA of OTA. Ook stond mijn productcode niet in de lijst van navifirm (0577102).

MAAR! Als ik keek in de menu van mijn gsm zelf bij Applications>> SW update. Dan stond de update er wel..

Dus mss een tip voor anderen :)

Het is wel de C01 dat ik binnenkreeg.. Dus geen quickoffice..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernstblaauw
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 10:21
Is er al iets meer bekend over het accuprobleem bij fw v50? Op internet zijn meerdere meldingen te vinden van een warm wordende 5800 (wifi?) en dat daarbij de accu snel leeg gaat sinds v50. Ik heb helaas geen oplossing kunnen vinden, iemand hier al wel? (Behalve de oplossing van jooncheez, die niet bij iedereen schijnt te werken?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn accu gaat juist langer mee sinds v50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakie_be
  • Laatst online: 13-08 11:16
ernstblaauw schreef op woensdag 28 april 2010 @ 14:37:
Is er al iets meer bekend over het accuprobleem bij fw v50? Op internet zijn meerdere meldingen te vinden van een warm wordende 5800 (wifi?) en dat daarbij de accu snel leeg gaat sinds v50. Ik heb helaas geen oplossing kunnen vinden, iemand hier al wel? (Behalve de oplossing van jooncheez, die niet bij iedereen schijnt te werken?)
Zie 5800 V50.0.005 FW Bug, Secure Widget Installer loop, phone unresponsive
Hard reset is het enig dat helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Laatst online: 30-08 19:50
Enige wat ik heb is dat de standaard browser crashed als je iets download of naar Options ga met v50. Beetje irritant maar gebruik wel even Opera.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graham schreef op woensdag 28 april 2010 @ 16:05:
Enige wat ik heb is dat de standaard browser crashed als je iets download of naar Options ga met v50. Beetje irritant maar gebruik wel even Opera.
Had ik ook maar een harde reset heeft dit opgelost bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murderface
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-11-2023
Hey,

Ik zit met code 0577102 en krijg de update niet binnen. Zit trouwens nog met firmware 30 en graak niet hoger.
Wouter06 schreef op woensdag 28 april 2010 @ 09:21:

MAAR! Als ik keek in de menu van mijn gsm zelf bij Applications>> SW update. Dan stond de update er wel..

Dus mss een tip voor anderen :)

Het is wel de C01 dat ik binnenkreeg.. Dus geen quickoffice..
Dit lukt dus niet bij mij, applications -> app update. doet niets, (als je echt SW update bedoeld kan ik dat niet op men telefoon terugvinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

murderface schreef op woensdag 28 april 2010 @ 22:32:
Hey,

Ik zit met code 0577102 en krijg de update niet binnen. Zit trouwens nog met firmware 30 en graak niet hoger.
[...]

Dit lukt dus niet bij mij, applications -> app update. doet niets, (als je echt SW update bedoeld kan ik dat niet op men telefoon terugvinden)
*#0000# en dan controleren op updates, of bedoel je dat niet
Pagina: 1 ... 50 ... 67 Laatste

Let op:
Berichten over levertijden en bijbehorende abonnementen en prijzen horen NIET in dit topic. Dus de volgende zaken mogen in het onderstaande topic: 1: abonnementen bespreken 2: import bespreken 3: levertijd bespreken 4: prijzen bespreken 5: service over shops of NSP bespreken.

[ABO] Het Nokia 5800 Tube levertijden en abonnementen topic