Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 20:57:
Als ik de mp3 speler met rode knop wegdruk krijg ik nooit de controls op mijn homescreen, alleen een lijntje witte tekst artiest-song-time, druk erop en de speler komt terug. Heb 5530 theme reflections draaien, hoe krijg ik nou die controls?
ps muziekspeler bij snelkoppelingen aangevinkt, zonder vink ook geen wit tekstlijntje.
Je zit in het verkeerde 'homescreen'. Hij staat nu waarschijnlijk op standaard of snelkoppelingen .
De nieuwe widget zit in de 'contactenbalk' startschermthema.
(menu->instellingen->persoonlijk->startscherm->startschermthema->contactenbalk)
/edit
En als ik je een tip mag geven, zoek op dailymobile de 5530 (.sis) themes even op. Deze zijn met dit nieuwe homescreen
veel mooier dan het standaard 5800 theme, omdat de 5530 transparante achtergronden voor de widgets (contactenbalk, mp3 speler, email etc.) heeft.
waarbij een appel het veranderen van een productcode is, waarbij alles gewoon standaard blijft, en een peer het hacken (veranderen) van het OS is, waardoor je allerlei 'illegale' dingen kunt, zoals het installeren van unsigned applicaties, toegang tot systeembestanden / directory's etc.
Er zijn hier verschillende personen (myself included) die zonder problemen de productcode hebben veranderd van bijvoorbeeld een branded toestel, zodat ze een firmware update krijgen die de provider (nog) niet vrijgegeven had, of omdat ze de branded software (zoals vodafone) gewoon niks vonden.
Bij mij (vodafone -> EUR2 RED BENE) werkt alles prima. En voor unsigned applicaties heb ik een certificaat
[
Voor 45% gewijzigd door
J2pc op 03-02-2010 10:29
]