Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"vegen" a la Windows mobile en Android.
Als je goed kijkt zie je dat de groene van links naar rechts gaat en de rode van rechts naar links (of andersom maar het ziujn 2 tegengestelde richtingen).
Vreemde is dat ik het soms wel zie als ik gebeld wordt, soms het oude paneeltje met opnemen / weigeren.
Lekker inconsequent dus :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

HwKok schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 08:14:
Mensen ik heb na de laatste update (v40.0.005) gezien dat je met de wekker en ook met bellen andere opties krijgt om te stoppen/snoozen dan wel op te nemen/te weigeren.

Ik zie vanaf nu een groene balk (snoozen c.q. opnemen) en een rode balk (stoppen c.q. weigeren) onder elkaar, maar er op drukken helpt niet. De enige manier is om op de groene of rode knop onder het touchscreen te drukken, maar dat lijkt me niet de bedoeling.

Iemand een idee hoe deze touchscreen-knoppen te bedienen zijn?!

EDIT: Dit probleem is bekend en het zou moeten werken door te 'sliden' van links naar rechts (zie ook http://discussions.europe...swupdate&message.id=66651). Ik denk dat dit bij mij nog niet goed gewerkt heeft omdat ik met problemen zit met m'n touchscreen...als ik ergens tik wordt zit ik er vaak 2cm naast |:(
je moet idd 'sliden' in de richting van de balk die je wilt (en op de balk?)

Ik vindt het geweldig. Vooral de wekker dan. Vroeger had ik regelmatig dat ik 'm wilde hardware-snoozen (omdraaien), om vervolgens een uur later tot de conclusie te komen dat ik de 'stop' button aangeraakt had tijdens het omdraaien :(
Heb vervolgens maar een aantal alarmen om de 10 minuten aangemaakt... nu niet meer nodig 8)

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pavla
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-08 23:23
Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 08:26:
Vreemde is dat ik het soms wel zie als ik gebeld wordt, soms het oude paneeltje met opnemen / weigeren.
Lekker inconsequent dus :-(
Volgens mij heeft dat te maken met of je telefoon op key-lock staat: als hij niet gelockt is, krijg je het oude scherm, als hij wel gelockt is, krijg je het nieuwe scherm.

Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Bezoek pwnshop.nl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-09 18:59
Via fota nog steeds geen update dus maar eens gezocht naar een versie van NSU die wel werkt op W7. Gevonden hier. Meteen geupdate en ook telefoon kunnen updaten met NSU nu. Top :D

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01:23

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

PinokkioTV schreef op maandag 25 januari 2010 @ 20:08:
[...]

Ik heb dit probleem ook gehad. Een uurtje bij een echt servicepoint (Ricom in Schiedam) bracht de oplossing: een nieuw beeldscherm :)
Binnenkort maar eens opzoek naar een servicepunt dus, want als ik hem naar T-Mobile breng, ben ik hem al snel 2 weken kwijt... Daarnaast hebben ze de laatste keer m'n N78 net echt netjes behandeld... (er zitten allemaal deukjes in de behuizing van het openwrikken :X )
Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2010 @ 23:52:
[...]

Tijdens bovenstaande mag je helemaal niets met het toestel doen. Behalve dat wat op het scherm komt te staan wat je al beschrijft. De upgrade is dan mislukt.De 5800 kan niet aangesloten zijn op een hub. Maar direct op een van je USB poorten op je PC. Ik heb zelf gisteren bij een buurman z'n 5800 ook nog voorzien van 31x (hij had 20x)

http://www.nokia.nl/suppo...n/repair-and-recycle-main
[...]

Nee, bekend probleem. Niet bij mij maar is al eerder hier en op andere forums beschreven.
Op zich mag een hubje geen probleem zijn, ik update mijn 5800 ook met een hubje ertussen, maar wel ééntje met een extra voeding, wellicht dat dat uitmaakt.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:12
Graham schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 18:40:
Via fota nog steeds geen update dus maar eens gezocht naar een versie van NSU die wel werkt op W7. Gevonden hier. Meteen geupdate en ook telefoon kunnen updaten met NSU nu. Top :D
In combinatie met:
Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 01:46:
Vodafone branded van 0577458 naar 0570026 geswitched, via pc fw40 erop, en weer terug naar originele code gezet. Moest wel na eerste NSS switch het .inf file uit /program files/NSS/drivers/usb installeren, anders vond NSS de 5800 bij de tweede keer niet.
En het is wel gelukt, alleen mijn problemen nog niet opgelost.
Wordt toch een keer weg brengen dus :S

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theBandit schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 20:18:
[...]

In combinatie met:

[...]

En het is wel gelukt, alleen mijn problemen nog niet opgelost.
Wordt toch een keer weg brengen dus :S
Maar wel al een keer naar fabrieksinstellingen teruggezet na een backup, en geheugenkaartje via pc (massa opslagmodus) bad sector/repair scan laten doorlopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReneMin
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-11-2024
Ik heb een rode 5800 met productcode 0578313.. Nog geen update te vinden, helaas.
Iemand anders wel met de dezelfde code ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook als productcode 0578313 en kan ook nog niet updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier 0576907, en ook nog geen update gevonden.
Hoe lang kan dit duren?
En is het wel zeker dat het voor mijn telefoon beschikbaar zal worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 17:21
De nieuwe gratis Ovi-maps software wordt nu ookal gepushed :P

Iemand nog meer problemen met alleen GPS ontvangst trouwens?
Als ik alles aanzet (A-GPS/ GPS/ Op basis van netwerk) dan heb ik binnen no-time een fix te pakken.

Maar als ik alleen de Integrated GPS aanzet... dan kan ik 'uren' wachten, maar nog geen positie dan.
En het liefst wil ik alleen de standaard GPS module gebruiken, zou goed genoeg moeten zijn.

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 16:13:
Hier 0576907, en ook nog geen update gevonden.
Hoe lang kan dit duren?
En is het wel zeker dat het voor mijn telefoon beschikbaar zal worden?
Vorige keer met v31 duurde het bij mijn ongeveer 1 maand voordat de update beschikbaar kwam voor mijn product code. Best wel vervelend :'(

Iemand enig idee waarom dit zo lang duurt? Dat er wat ruimte tussen iedere productcode inzit kan ik begrijpen om de servers te ontlasten. Maar nu zal er toch niet zooo veel volk nog de update downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 17:21
Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 17:14:
.... Maar nu zal er toch niet zooo veel volk nog de update downloaden.
Misschien toch wel.
Ze zijn schijnbaar trots op de nieuwe FW bij Nokia, want ik kreeg van de week zelfs smsjes van My Nokia met de melding dat er nieuwe software voor de 5800 beschikbaar zou zijn.
(dan weer jammer dat My Nokia niet weet dat ik v40 er al op had staan...)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chillz schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 16:44:

Als ik alles aanzet (A-GPS/ GPS/ Op basis van netwerk) dan heb ik binnen no-time een fix te pakken.

Maar als ik alleen de Integrated GPS aanzet... dan kan ik 'uren' wachten, maar nog geen positie dan.
En het liefst wil ik alleen de standaard GPS module gebruiken, zou goed genoeg moeten zijn.
Het heeft hier een week perfect gewerkt met Garmin en Sygic, toen deed ik een software update (geen FW) via de pc, maps update naar 3.0, en de gps fix was voortaan bagger.
Nu na "gratis Maps" update weer 9 van de 10 keer een fix met gps alleen, maar nooit meer zo snel als het was, secondenwerk voor Garmin is nu 3-5 minuten geworden. Sygic en Maps idem.
Eerste keer een fix krijgen kan ff duren, maar echt geen uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beukerz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 19:58
Chillz schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 16:44:

De enne keer heb ik binnen een minuut een fix, de andere keer zit ik 5 min te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noppus
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14
Sinds de update vliegt mijn internet er om de haverklap uit. Had ik eerder bijna nooit. Ik gebruik de standaardbrowser.

Dat je nu twee voorkeurbalkjes kunt hebben is wel mooi, trouwens. Vier shortcuts onderaan en de contacten bovenaan. Wel raar dat er daar maar drie naast elkaar staan, eerder waren dat er ook vier. Vind dat er ongebalanceerd uit zien, drie boven en vier onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Chillz schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 17:23:
[...]

Misschien toch wel.
Ze zijn schijnbaar trots op de nieuwe FW bij Nokia, want ik kreeg van de week zelfs smsjes van My Nokia met de melding dat er nieuwe software voor de 5800 beschikbaar zou zijn.
Iemand trouwens enig idee hoe je die sms'jes van my nokia kan laten stoppen? Ze sturen die altijd op de meest ongure tijdstippen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beukerz schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 20:06:
[...]

De enne keer heb ik binnen een minuut een fix, de andere keer zit ik 5 min te wachten.
De eerste keer geprobeerd na de update en het duurde echt wel meer dan 5 minuten.
Daarna nog niet weer geprobeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xppn
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 28-07 17:04
Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 20:49:
[...]

Iemand trouwens enig idee hoe je die sms'jes van my nokia kan laten stoppen? Ze sturen die altijd op de meest ongure tijdstippen :X
Toepassingen > my Nokia > abonn. opz.

klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:49
Chillz schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 17:23:
[...]

Misschien toch wel.
Heb ik ook gehad

Jammer dat My Nokia niet weet dat ik v40 (nog) niet kan downloaden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:12
noppus schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 20:42:
Sinds de update vliegt mijn internet er om de haverklap uit. Had ik eerder bijna nooit. Ik gebruik de standaardbrowser.
Ik gebruik daarom noodgedwongen een opera browser (al sinds de vorige update), niet dat zo erg is maar bij sommige functies wil hij online met de eigen browser en die klapt er dus steeds uit.

Is er misschien ergens in te stellen met welke browser ik standaard op internet wil?
Zeker vanaf die shortkey op het toestel veel gemakkelijker.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bartske schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 10:06:
[...]

Heb ik ook gehad

Jammer dat My Nokia niet weet dat ik v40 (nog) niet kan downloaden...
ook voor 0581915 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Kan ik mn product code ergens zien zonder rare programma's enzo op mn pc te installeren? Via een app misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bartske schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 18:09:
[...]

Kan ik mn product code ergens zien zonder rare programma's enzo op mn pc te installeren? Via een app misschien?
Je kan je product code aflezen onder de batterij van je toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieker
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-07 15:42
Die nieuwe 'gratis' nokia maps werkt bij mij toch niet naar berhoren. Na een tiental seconden krijg ik de melding:

"uw navigatielicentie voor alle regio's is verlopen op 9.5.2009. Wilt u een nieuwe licentie kopen om de navigatie te blijven gebruiken?"

Iemand enige idee wat ik fout zou doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieker schreef op zondag 31 januari 2010 @ 00:04:
Die nieuwe 'gratis' nokia maps werkt bij mij toch niet naar berhoren. Na een tiental seconden krijg ik de melding:

"uw navigatielicentie voor alle regio's is verlopen op 9.5.2009. Wilt u een nieuwe licentie kopen om de navigatie te blijven gebruiken?"

Iemand enige idee wat ik fout zou doen?
Maps wel geupdate naar de nieuwste versie? Want alleen die is gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieker
Ja, ik heb de laatste versie geïnstalleerd via ovi suite en ook de nieuwste firmware staat erop. Maar ik heb de indruk dat er ergens een foute update gebeurd is... ik krijg oude en nieuwe menu's door elkaar. Liefst van al zou ik gans die ovi maps zooi eraf gooien en volledig opnieuw installeren. Maar ik denk niet dat dat mogelijk is? (cities en qf verwijderen doet het niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieker schreef op zondag 31 januari 2010 @ 00:34:
Ja, ik heb de laatste versie geïnstalleerd via ovi suite en ook de nieuwste firmware staat erop. Maar ik heb de indruk dat er ergens een foute update gebeurd is... ik krijg oude en nieuwe menu's door elkaar. Liefst van al zou ik gans die ovi maps zooi eraf gooien en volledig opnieuw installeren. Maar ik denk niet dat dat mogelijk is? (cities en qf verwijderen doet het niet)
Niet alleen toestel updaten naar v40 maar daarna via de website nokia/ovi zoeken naar nieuwste versie ovi=maps (versie 3.2 meen ik, moet in elk geval hoger dan 3.0 zijn) en die downloaden naar toestel/PC. Zo is het bij mij wel gelukt.
succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Hmm, ik heb wat troep achter m'n scherm zitten. Om dat weg te halen lijkt het me het handigst om het frontje van de telefoon af te halen, maar hoe doe ik dat? Met wat kracht krijg ik er wel beweging in maar ik heb geen zin in breuken, google helpt me ook niet echt. Moet eerst de zijkant er af dmv de kleine torc-schroefjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alliems
  • Laatst online: 01-07-2023
alliems schreef op zondag 24 januari 2010 @ 14:31:
beste mensen
ik heb een probleem.
sinds kort heb ik dat me touchscreen niet helemaal meer werkt.
als ik op contacten druk op de homescreen dan voel ik wel een tril maar dan gaat hij bijvoorbeeld de mediabar openen of als ik hem ontgrendel dan opent hij de mediabar en sluit hij. heel snel achter elkaar. of hij gaat hij veel trillen.
nu ik heb de touchscreen er al af gehaald en goed schoon gemaakt maar dat helpte niet. nu zat ik erover te denken om bij een nsp langs te gaan. maar die kan ik niet vinden in den haag,.
wie o wie kan mij helpen

heel erg bedankt

allard
nadat ik bij de nsp ben geweest. vertelde deze meneer dat er misschien een software fout in zit dus dat ik hem moest upgraden . en dat hij dat wel kon doen maar dat hij hem dan wel een dag kon houden.
maar nu heb ik al de laatste firmware er op zitten.
dus zei die meneer dat ik hem dan moest opsturen. ik heb nog garantie dus doe ik dat liever via gsmweb.

maar misschien kan ik het zelf ook wel oplossen.
dus nu mijn vraag: is een een soort tool die kan controleren of me scherm wel goed werkt. of er een fout in de software zit.
en als er een fout in de software zit kan ik hem dan downgraden?

mvg
allard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-08 16:12

Icyzer

Goudvis

alliems schreef op zondag 31 januari 2010 @ 17:53:
[...]

nadat ik bij de nsp ben geweest. vertelde deze meneer dat er misschien een software fout in zit dus dat ik hem moest upgraden . en dat hij dat wel kon doen maar dat hij hem dan wel een dag kon houden.
maar nu heb ik al de laatste firmware er op zitten.
dus zei die meneer dat ik hem dan moest opsturen. ik heb nog garantie dus doe ik dat liever via gsmweb.

maar misschien kan ik het zelf ook wel oplossen.
dus nu mijn vraag: is een een soort tool die kan controleren of me scherm wel goed werkt. of er een fout in de software zit.
en als er een fout in de software zit kan ik hem dan downgraden?

mvg
allard
misschien dat je hem kan downgraden door de product code naar een code te veranderen die nog geen v40 heeft, maar dat weet ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Zover ik weet, kun je niet zelf downgraden, bij een NSP kunnen ze het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peet79
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-03 17:21
Ik had zelf ook het probleem dat mijn camera het niet meer deed na de upgrade. Er liepen nog een paar andere dingen ook niet helemaal lekker. Ik heb toen een back up gemaakt van mijn telefoon en daarna een harde reset gedaan (opstarten met rode, groene en camera knop ingedrukt houden, wist alles op het interne geheugen).
Bij mij doet alles het nou weer goed. Misschien een poging waard.

Als je nog een goed NSP zoekt in de buurt van Den Haag kan ik je trouwens Ricom in Schiedam aanbevelen. Ben er twee keer geweest voor kleine probleempjes en die worden kosteloos opgelost.
Onder andere een afgebroken koptelefoon stekker in de ingang. Werd er gratis uitgehaald, klaar terwijl je wacht.

[ Voor 23% gewijzigd door peet79 op 31-01-2010 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alliems
  • Laatst online: 01-07-2023
na de hard reset, doet ie het nog steeds niet.
is geen service programma ofzo. of test programmatje.

nu zit ik dus na de hard reset vast in de taal keuze menu.
dus kan ik nu ook niet de telefoon met de computer verbinden.
kan iemand mij helpen of moet ik hem dus alsnog naar gsmweb sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alliems schreef op zondag 31 januari 2010 @ 20:37:
na de hard reset, doet ie het nog steeds niet.
is geen service programma ofzo. of test programmatje.

nu zit ik dus na de hard reset vast in de taal keuze menu.
dus kan ik nu ook niet de telefoon met de computer verbinden.
kan iemand mij helpen of moet ik hem dus alsnog naar gsmweb sturen.
Jawel, een paar posts naar beneden de download en howto met Phoenix Service Software:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter06
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-09 22:48
Marly schreef op zondag 31 januari 2010 @ 19:40:
Zover ik weet, kun je niet zelf downgraden, bij een NSP kunnen ze het wel.
Je kan ook altijd proberen opnieuw te 'flashen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-06 09:28
Weet iemand wat het standaard Theme was in de vorige firmware versies? Ik ben absoluut niet tevreden met de themes in de huidige nieuwe firmware...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-08 14:33
Ik heb al een tijdje een raar probleem met mijn touchscreen: zeer regelmatig wil ik iets aantikken en dan selecteert hij iets wat 2cm rechts zit. Bijv. bij een smsje kan je kiezen op lezen/selecteren o.i.d, tik ik daar op dan pakt hij helemaal aan de rechterkant 'annuleren'.
Ook in het hoofdmenu, waarbij je rijtjes van 3 toepassingen hebt, pakt hij vaak de verkeerde. Tik ik de meest linkse aan, pakt hij de middelste en pak ik de middelste, start de meest rechtse toepassing van het rijtje op.

Het gekke is: ik heb inmiddels zelf een soort van remedie uitgevonden, het lijkt namelijk wel of mijn telefoon vaak helemaal het evenwicht kwijt is ofzo. Als hij namelijk in de war is zoals hierboven beschreven, moet ik even met mijn telefoon schudden alsof je een pak melk schudt, of ik draai hem even een paar keer om zijn as...en huppa, hij werkt weer perfect.

Mochten er nog meer mensen zijn met deze problemen: bij deze de 'oplossing'. Al hoort het natuurlijk niet zo. Wel leuk om de reacties van andere mensen te zien als jij als een bezetene even met je telefoon staat te shaken.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peet79 schreef op zondag 31 januari 2010 @ 19:51:
[...]

Als je nog een goed NSP zoekt in de buurt van Den Haag kan ik je trouwens Ricom in Schiedam aanbevelen. Ben er twee keer geweest voor kleine probleempjes en die worden kosteloos opgelost.
Onder andere een afgebroken koptelefoon stekker in de ingang. Werd er gratis uitgehaald, klaar terwijl je wacht.
Daar ben ik ook tevreden over, tijdens mijn vakantie in zeeland ging het ding ook kapot en toen was schiedam het meest dichtbij in de buurt. volkomen onbekende omgeving voor ons, maar we konden wachten , kopje koffie erbij en ik was dolblij dat het toestel het weer deed (juist op vakantie, heb je al geen pc in de buurt etc..)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bleh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09-2024
Ik heb dus hetzelfde probleem, dat mijn touchscreen heel slecht reageert en soms volledig verkeerde knoppen aantoetst.

Nu vraag ik me af of dit softwarematig of hardwarematig is. Want als ik eens goed druk op de rand van mijn gsm werkt het terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Je kan bij de instellingen het touchscreen calibreren, hebben jullie dat al eens gedaan? De calibratie kan namelijk na verloop van tijd wat mis gaan lopen...

Ik ben overigens wel te spreken over v40 van de software. Kinetisch-scrollen werkt in veel apps al, het dynamische keyboard (alpha-numeriek in portret-modus, qwerty in landscape) werkt heerlijk, Ovi-maps heeft een snellere en veel sterkere gps-fix dan voorheen, en de navigatie blijft goed werken als ik ook mobbler draai (voorheen werd de navigatie dan heel traag...).

Overigens is er blijkbaar iets veranderd in de abbonementen van Last.FM, want mijn abbo is afgelopen, maar ik kan met Mobbler nog steeds muziek afspelen :)

Als nu m'n display nog gefixt wordt, ben ik misschien toch weer iets positiever over de 5800... (nu raad ik hem serieus af bij vrienden die hem wel interessant vinden...)

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
  • Laatst online: 28-08 14:33
deepbass909 schreef op maandag 01 februari 2010 @ 13:43:
Je kan bij de instellingen het touchscreen calibreren, hebben jullie dat al eens gedaan?
Ik vaak genoeg...maar het is toch raar dat als hij eerst helemaal verkeerd reageert, dat hij het dan na een paar keer goed heen en weer schudden weer prima doet? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook steeds dat bij bewegen/draaien toestel het beeld weleens heen en weer hikt, ik zie dan ook het programma even verdwijnen en zie dan de homescreen afbeelding in landscape, wat de boel lijkt te vertragen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net de V40.0 geinstalleerd.
En nu zijn er in het hoofdmenu een of twee iconen weg .
Welke zijn er weg en waarom ?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2010 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Vraagje m.b.t. Ovi Kaarten...

Als ik ben aant navigeren krijg ik na ongeveer 30 sec. de volgende melding:

'online verbinding vereist om de winkel binnen te gaan'

Waarna ik pakketten kan kopen, terwijl ik dacht dat dit gratis was? Ik heb tevens met Nokia Mp Loader de maps geinstalleerd op mn telefoon...

Wat is dit voor geintje? en hoe kom ik ervanaf zodat ik normaal kan navigeren?

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje mbt ovi maps. Ik krijg het niet voor elkaar om opgeslagen routes te verwijderen. Bij iemand al wel gelukt? Moet toch mogelijk zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Vis, heb je ook de voices erop gezet?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2010 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vis schreef op maandag 01 februari 2010 @ 21:45:

Waarna ik pakketten kan kopen, terwijl ik dacht dat dit gratis was? Ik heb tevens met Nokia Mp Loader de maps geinstalleerd op mn telefoon...

Het lijkt erop dat je niet de nieuwste versie ovi maps hebt. Download deze gratis vanaf de nokia website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 februari 2010 @ 22:19:
@Vis, heb je ook de voices erop gezet?
Is het met voices niet gratis dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 februari 2010 @ 22:28:
[...]

Is het met voices niet gratis dan?
Jawel, maar als je ze er niet opzet via de pc, dan wil maps ze downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Verwijderd schreef op maandag 01 februari 2010 @ 22:20:
[...]

Het lijkt erop dat je niet de nieuwste versie ovi maps hebt. Download deze gratis vanaf de nokia website.
Lijkt me niet, ik heb versie 3.01

En ja, heb ook de voices!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vis schreef op maandag 01 februari 2010 @ 22:43:
[...]

Ik heb hier 3.03, weet niet of dat het verschil maakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerfectLight
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-02 10:09
Verwijderd schreef op maandag 01 februari 2010 @ 22:57:
[...]

Ik heb hier 3.03, weet niet of dat het verschil maakt...
Ja dat maakt het zeker, het is pas gratis vanaf versie 3.03...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
  • Laatst online: 00:08
De rode Hi versie 0576907 dacht ik uit me hoofd NL CV Red heb ik net kunnen update naar v40 :)
Ziet er op het oog wel nice uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

PerfectLight schreef op maandag 01 februari 2010 @ 23:52:
[...]

Ja dat maakt het zeker, het is pas gratis vanaf versie 3.03...
Waar doe ik dat dan?

Want hier is alleen maar versie 3.0

Damn lekker duidelijk weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vis schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 00:06:
[...]

Waar doe ik dat dan?

Via pc-suite modus aansluiten en de suite naar software updates laten zoeken.
Of http://maps.nokia.com/exp...#/nokia-5800-xpressmusic/ , en dan na ok "or download without data charges etc." klikken.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2010 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerfectLight
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-02 10:09
Vis schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 00:06:
[...]

Waar doe ik dat dan?

Je kan ook via de OVI store (zo heb ik het gedaan). Die is als het goed is automatisch geinstalleerd bij versie 40 (voor zover ik weet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 februari 2010 @ 20:49:
Ik heb net de V40.0 geinstalleerd.
En nu zijn er in het hoofdmenu een of twee iconen weg .
Welke zijn er weg en waarom ?
Handig om even te vermelden welke iconen dan weg zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 18:11:
[...]

Je kan je product code aflezen onder de batterij van je toestel.
of via NSS

HOT update
Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/2v2zhib.jpg
maar eens proberen.Ik hoop dat ik er geen spijt van krijg.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2010 02:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03 19:20

Mexel

↓ volgende bericht hieronder ↓

endelijk van 31.0.101 naar 40.0.005
Nu maar hopen dat het beter werkt
had op zich nooit last met de telefoon maar soms blijft ie hangen de laatste tijd
Heb er ook te veel op staan denk ik

Mijn 32 gig sandisk voor 73 % vol met data, film en muziek
Waarvan 3 gig aan installs

↓ volgende bericht hieronder ↓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Verwijderd schreef op maandag 01 februari 2010 @ 22:18:
vraagje mbt ovi maps. Ik krijg het niet voor elkaar om opgeslagen routes te verwijderen. Bij iemand al wel gelukt? Moet toch mogelijk zijn?
Da's een hele goede vraag inderdaad.... het lukt hier ook niet :s
Gewone favorieten kun je via het menutje verwijderen als je erop klikt, maar bij routes gaat hij meteen rekenen....

Moet trouwens zeggen dat het nieuwe home-screen er met een 5530 thema echt veel beter uitziet door de transparantie. mooie nieuwe mp3 balk. Ik zou alleen graag de e-mail melding voor m'n agenda inleveren als ik toch moet kiezen....

[ Voor 21% gewijzigd door J2pc op 02-02-2010 09:30 ]

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntingduck
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-08 14:18
ik hoor veel over nieuwe thema`s horen die standaard met de update mee te komen? ik zit gewoon nog met me ouwe thema. je kan trouwens dus helemaal geen widgets plaatsen, nu is het homescreen nog steeds crap vergeleken bij wimo en android......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-09 14:27
Als je dit topic doorbladert zie je links naar 5530 thema's, ik denk dat de mensen daar op doelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah.. nog steeds geen update voor 0578314 unbranded.. Ik ga hem eens maar veranderen denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 13:21:
Bah.. nog steeds geen update voor 0578314 unbranded.. Ik ga hem eens maar veranderen denk ik..
Zou ik niet doen.
Er wordt gerapporteerd dat het hacken een negatieve werking heeft na een upgrade, zaken werken niet of maar half. Je zult dan weer teug moeten naar je oude productcode en een hardreset moeten geven om alles te laten werken zoals het zou moeten werken.in de RDS schijnt wel een bug te zitten waarvoor nog wel een fix zal komen.Na firmware upgrade moet je sowiezo een hardreset uitvoeren.

http://www.dotsis.com/mob...0-V-40-0-005-Bug-!!/page3

Updated. Duurde niet zo lang restored daarentegen wel.
Telefoon is wel langzamer, Draaien en afsluiten cq opstarten is ook langzamer.
GPS fix ook maar dat laatste heb ik nog niet echt kunnen testen.
Je kun dan wel niet scrollen in de menu's. Je kan wel willekeurig met je vinger ronddraaien over het schern en de apps.
Ik weet biet of dat al kon? Mogelijk kun je nu ook herrangschikken.
View My Video
Vreemde is dat na de upgrade applicaties waren teruggezet, data echter niet. Heb ik dus manueel gedaan.Maps 3.03 schijnt ook in deze upgrade te zitten.
"SW update" is dat ook nieuw.?Upgrade van interne apps via "instal tel"(sic) vanuit "toepassingen. Hierbij moet je wel uitkijken dat je MS Exchange niet upgrade als je het NIET gebruiken. Anders heb je een probleem met PC/OVI Suite. Dat werkt dan niet meer.Deze update heeft dus niets met de firmware te maken.

Schokkend vind ik de upgrade niet.Eens kijken hoe de AD2P is.Nog net zo kloten als daarvoor dus incl. "gaps"
Kortom. Nokia er valt nog wel het eea te verbeteren ook die rottige camera software van jullie!

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2010 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peet79
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-03 17:21
Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 14:54:
[...]

Zou ik niet doen.
Er wordt gerapporteerd dat het hacken een negatieve werking heeft na een upgrade, zaken werken niet of maar half. Je zult dan weer teug moeten naar je oude productcode en een hardreset moeten geven om alles te laten werken zoals het zou moeten werken.in de RDS schijnt wel een bug te zitten waarvoor nog wel een fix zal komen.Na firmware upgrade moet je sowiezo een hardreset uitvoeren.

http://www.dotsis.com/mob...0-V-40-0-005-Bug-!!/page3
Volgens mij is de hack waar ze in dat forum over praten het hacken t.b.v. het draaien van unsigned programma's. Ze bedoelen hier niet het veranderen van je product code mee.
Ik heb mijn product code een lichtelijk gekieteld en heb nergens last van.

Moest wel een harde reset doen na het updaten. Op de een of andere reden deed de camera het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikKam
  • Laatst online: 19-09 10:52
J2pc schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 09:28:
[...]

Da's een hele goede vraag inderdaad.... het lukt hier ook niet :s
Gewone favorieten kun je via het menutje verwijderen als je erop klikt, maar bij routes gaat hij meteen rekenen....

Moet trouwens zeggen dat het nieuwe home-screen er met een 5530 thema echt veel beter uitziet door de transparantie. mooie nieuwe mp3 balk. Ik zou alleen graag de e-mail melding voor m'n agenda inleveren als ik toch moet kiezen....
Zo ver ik er achter ben gekomen kan dat alleen via ovi maps op internet
http://maps.ovi.com/
en dan inloggen en dan staan ze bij je favorieten ofzo. (als je daar zoekt kom je ze vast wel tegen en kan je ze verwijderen met het prullenbakje.

[ Voor 31% gewijzigd door ErikKam op 02-02-2010 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peet79 schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 17:42:
[...]

Ik heb mijn product code een lichtelijk gekieteld en heb nergens last van.

Moest wel een harde reset doen na het updaten. Op de een of andere reden deed de camera het niet meer.
Ik bedoel maar 8)
t's clear that nokia doesn't want us to hack her phones cause 90% of the new firmware bugs can be solved by unhacking and hard reset to factory condition
Deze uitspraak lijkt me duidelijk.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2010 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Laatst online: 14-08-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 17:46:
[...]

Ik bedoel maar 8)

[...]

Deze uitspraak lijkt me duidelijk.
Hacken is toch echt iets anders dan het wijzigen van de productcode :z

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vis schreef op maandag 01 februari 2010 @ 22:43:
[...]

Ik heb 3.03 dat was ruim een week geleden de nieuwste direct nadat bekend werd dat nav gratis werd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J2pc schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 09:28:
[...]
Helemaal mee eens, nu mis ik alsnog afspraken doordat ik ze niet direct op mijn scherm zie... :'( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErikKam schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 17:45:
[...]

Zo ver ik er achter ben gekomen kan dat alleen via ovi maps op internet
http://maps.ovi.com/
en dan inloggen en dan staan ze bij je favorieten ofzo. (als je daar zoekt kom je ze vast wel tegen en kan je ze verwijderen met het prullenbakje.
Ik heb het net getest. Wel omslachtig, je moet hiervoor dus het internet op. Op internet kan ik ze idd. verwijderen maar als ik dan weer synchroniseer, blijven ze wel in de telefoon staan.
Dan helpt het dus nog niet...??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik de mp3 speler met rode knop wegdruk krijg ik nooit de controls op mijn homescreen, alleen een lijntje witte tekst artiest-song-time, druk erop en de speler komt terug. Heb 5530 theme reflections draaien, hoe krijg ik nou die controls? 8)7
ps muziekspeler bij snelkoppelingen aangevinkt, zonder vink ook geen wit tekstlijntje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 20:57:
Als ik de mp3 speler met rode knop wegdruk krijg ik nooit de controls op mijn homescreen, alleen een lijntje witte tekst artiest-song-time, druk erop en de speler komt terug. Heb 5530 theme reflections draaien, hoe krijg ik nou die controls? 8)7
ps muziekspeler bij snelkoppelingen aangevinkt, zonder vink ook geen wit tekstlijntje.
Geen idee, ik heb 5530 theme blue vision erop en zie gewoon muziekspeler op homescreen, liedje en play, fw, rew. Alleen kun je niet snel terug naar officiele muziekscherm, dan moet je weer onhandig lang de witte knop indrukken.
Heb je na update v40 wel een hard reset gedaan? Schijnt sommige bugs eruit te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieker
Vis schreef op maandag 01 februari 2010 @ 21:45:

Ik heb hetzelfde probleem... dit schijnt een gekende bug te zijn. Afwachten... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PinokkioTV schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 18:39:
[...]

Hacken is toch echt iets anders dan het wijzigen van de productcode :z
Vertel het eens expert :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Laatst online: 14-08-2024
Het is een beetje zoiets als een appel en een peer 8)

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Per vandaag heeft Nokia firmwareversie 40 voor de Nederlandse country variant (productcode 0581915) beschikbaar gesteld. Iedereen die nog niet kon updaten kan zn Nokia aan de kabel hangen of anderzins updaten.

Hiermee kunnen ook deze gebruikers de nieuwe versie van de Nokia Maps installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieker schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 21:35:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem... dit schijnt een gekende bug te zijn. Afwachten... :(
Tot je een ons weegt zeker, beter net als Vis maps 3.03 downloaden welke pas gratis is.

@Speurder, heb ook de vision theme geprobeert, nog net maar eens een backup-reset-restore, maar nog steeds alleen tekstlijntje. vreemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 01:10:
[...]

Via pc-suite modus aansluiten en de suite naar software updates laten zoeken.
Of http://maps.nokia.com/exp...#/nokia-5800-xpressmusic/ , en dan na ok "or download without data charges etc." klikken.
Super thanks! Hij doet het nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieker
Jep, bij mij ook. Redelijk dom dat je die 'moeite' moet doen en dat het dan via sms of ovi suite nog een oude versie is. Toch bedankt, die ga ik morgen eens uitproberen :)

(ik zie trouwens dat hij ook gebouwen tekent, is dat een beetje representatief? Bij mij hier in de buurt precies wel, maar dat kan eerder toeval zijn aangezien ik in een stad woon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 22:21:
Per vandaag heeft Nokia firmwareversie 40 voor de Nederlandse country variant (productcode 0581915) beschikbaar gesteld. Iedereen die nog niet kon updaten kan zn Nokia aan de kabel hangen of anderzins updaten.

Hiermee kunnen ook deze gebruikers de nieuwe versie van de Nokia Maps installeren.
Nu hopen dat 0581917 snel volgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:15
je hebt de knoppen alleen als je als "buroblad" de contactpersonene layout neemt.

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Je zit in het verkeerde 'homescreen'. Hij staat nu waarschijnlijk op standaard of snelkoppelingen .

De nieuwe widget zit in de 'contactenbalk' startschermthema.

(menu->instellingen->persoonlijk->startscherm->startschermthema->contactenbalk)

/edit
En als ik je een tip mag geven, zoek op dailymobile de 5530 (.sis) themes even op. Deze zijn met dit nieuwe homescreen veel mooier dan het standaard 5800 theme, omdat de 5530 transparante achtergronden voor de widgets (contactenbalk, mp3 speler, email etc.) heeft.
PinokkioTV schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 22:16:
[...]

waarbij een appel het veranderen van een productcode is, waarbij alles gewoon standaard blijft, en een peer het hacken (veranderen) van het OS is, waardoor je allerlei 'illegale' dingen kunt, zoals het installeren van unsigned applicaties, toegang tot systeembestanden / directory's etc.

Er zijn hier verschillende personen (myself included) die zonder problemen de productcode hebben veranderd van bijvoorbeeld een branded toestel, zodat ze een firmware update krijgen die de provider (nog) niet vrijgegeven had, of omdat ze de branded software (zoals vodafone) gewoon niks vonden.

Bij mij (vodafone -> EUR2 RED BENE) werkt alles prima. En voor unsigned applicaties heb ik een certificaat :+

[ Voor 45% gewijzigd door J2pc op 03-02-2010 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 02:35:
[...]

Handig om even te vermelden welke iconen dan weg zijn :+
Ik vraag juist welke er weg zijn:p
En waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J2pc schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 10:15:
[...]
En als ik je een tip mag geven, zoek op dailymobile de 5530 (.sis) themes even op. Deze zijn met dit nieuwe homescreen veel mooier dan het standaard 5800 theme, omdat de 5530 transparante achtergronden voor de widgets (contactenbalk, mp3 speler, email etc.) heeft.
Zou iemand misschien die theme op een andere server willen zetten zodat mensen zich niet hoeven te registreren? bvd. .

edit:
@ J2pc , Thanks very much!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2010 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Driek en J2pc bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 12:21:
[...]

Zou iemand misschien die theme op een andere server willen zetten zodat mensen zich niet hoeven te registreren? bvd. .
u vraagt, wij draaien
http://www.megaupload.com/?d=NI87YHI9
happy to help :)

[ Voor 19% gewijzigd door J2pc op 03-02-2010 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:15

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil een youtube video downloaden en op mijn telefoon zetten.
Wanneer ik dit doe en het afspeel op de telefoon, hoor ik alleen geluid.
Waarom is dit, het is een mp4 bestand?

En hoe kan ik wel een youtube filmpje afspelen(niet op browser)?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2010 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Ik heb een probleem met Nokia Messaging... Ik heb gisteravond m'n gsm een harde reset gegeven, zodat m'n agenda tenminste weer op het startscherm zichtbaar werd, maar ik moet dan alles opnieuw instellen.
Maar... Wat was dat wachtwoord ook al weer? Je raad het al, ik weet het niet meer.

Geen prob. even inloggen op email.nokia.com en aangeven dat ik m'n wachtwoord kwijt ben en je krijgt een mailtje met een nieuw wachtwoord. Maar, van alle pogingen die ik heb gedaan, werd mijn email-adres (waarmee je inlogt), maar 1 keer herkend. Ik heb dus wel het resetmailtje gekregen, maar zolang ik niet het wachtwoord aanpas, kan ik nog steeds geen gebruik maken van nokia messaging op de 5800...
Opnieuw aanmelden kan niet, want dan krijg ik doodleuk te zien dat m'n email al geregistreerd is... (terwijl hij het dus niet wil herkennen bij het inloggen...)

Wie heeft hier tips voor, want ik zit echt vast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PinokkioTV schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 22:16:
[...]

:X Ach so
Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 22:21:

Je meent het :O
Verwijderd in "Nokia 5800 Tube - Deel 2"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 19:09:
Ik wil een youtube video downloaden en op mijn telefoon zetten.
Wanneer ik dit doe en het afspeel op de telefoon, hoor ik alleen geluid.
Waarom is dit, het is een mp4 bestand?

En hoe kan ik wel een youtube filmpje afspelen(niet op browser)?
youtube is toch .flv
ga met je 5800xm naar
http://m.youtube.com/

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2010 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 20:32:
[...]

youtube is toch .flv
ga met je 5800xm naar
http://m.youtube.com/
Er zijn ook .mp4 bestanden :)
En ik wil ze gewoon op mijn telefoon zetten, want niet overal heb ik WIFI internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikKam
  • Laatst online: 19-09 10:52
Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 19:57:
[...]

Ik heb het net getest. Wel omslachtig, je moet hiervoor dus het internet op. Op internet kan ik ze idd. verwijderen maar als ik dan weer synchroniseer, blijven ze wel in de telefoon staan.
Dan helpt het dus nog niet...??
Hmm raar want als ik daar een route op plaats verwijder, vervolgens mijn telefoon sync dan is ie ook op mijn foon weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azhrarn
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-10-2024
thealterego1 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 18:58:
[...]

Yups, ik denk dat ik je kan helpen, want ik had precies hetzelfde probleem. Het is wat werk, maar daarna kan je waarschijnlijk ook updaten. Het probleem ligt in de usb connectivity cable driver, die te nieuw is...
Volgens mij heb ik ergens een versie 6.86 weten te downloaden, die ook prima werkte.

1) install the most recent Nokia Software Updater
2) install the most recent Nokia PC Suite
3) uninstall Nokia Connectivity Cable Driver from Add or Remove programs in Control Panel
4) install the older Nokia Connectivity Cable Driver (6_85_10)

Restart your PC if asked to do so.
Dit was inderdaad helemaal wat ik nodig had. Heb eerst de Cable Driver vervangen en dan met Ovi-suite geprobeerd, lukte niet... Uiteindelijk op een andere pc waar Nokia Software Updater al opstond geprobeerd, met de oudere Nokia Connectivity Cable Driver (6_85_10 of 11 weet niet juist meer). Dit werkte uiteindelijk wel.

Ere wie ere toekomt! _/-\o_

Wel maf van Nokia dat het zo ingewikkeld is... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:19
Iemand die het wel voor elkaar krijgt om met de "contactpersonen instelling" voor het bureaublad (die met een aantal contacten die je kan "snelkiezen" ook de agenda op het scherm krijgt? Ik zie niet zoals nu in de "Snelkoppelingen indeling" staan dat ik een afspraak heb, maar die krijg ik niet in de nieuwe indeling.

Wil ik wel graag hebben, de agenda is voor mij wel een belangrijke functionaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErikKam schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 23:19:
[...]

Hmm raar want als ik daar een route op plaats verwijder, vervolgens mijn telefoon sync dan is ie ook op mijn foon weg...
Doe je dan schynchroniseren met de 'synch'' optie op de telefoon in het menu met plaatsen/routes? Of via de PC synchen?
jbdeiman schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 09:27:
Iemand die het wel voor elkaar krijgt om met de "contactpersonen instelling" voor het bureaublad (die met een aantal contacten die je kan "snelkiezen" ook de agenda op het scherm krijgt? Ik zie niet zoals nu in de "Snelkoppelingen indeling" staan dat ik een afspraak heb, maar die krijg ik niet in de nieuwe indeling.

Wil ik wel graag hebben, de agenda is voor mij wel een belangrijke functionaliteit.
Helaas, ook voor mij een groot gemis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Hmm, hoe precies zit het touchscreen aangesloten? Ik heb net een torc gevonden die klein genoeg is om de telefoon open te schroeven en de stof te verwijderen, maar nu trek ik net de connector van het touchscreen los bij het dichtdoen van het apparaat... Dit is dus het kabeltje dat aan het frontje vast zit en de telefoon in gaat.

* TheZeroorez is weer lekker lomp bezig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fikkie007
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-09 13:16
Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 21:14:
[...]

Er zijn ook .mp4 bestanden :)
En ik wil ze gewoon op mijn telefoon zetten, want niet overal heb ik WIFI internet.
Ik gebruik het programma Youtube Downloader (even zoeken op google). Programma is gratis en hierin kopieer je de link van het filmpje. Die download hem dan en dan kan je het filmpje daarna met het programma omzetten naar mp3, mp4 enz. enz.
Handig dingetje hoor :*)
Pagina: 1 ... 45 ... 67 Laatste

Let op:
Berichten over levertijden en bijbehorende abonnementen en prijzen horen NIET in dit topic. Dus de volgende zaken mogen in het onderstaande topic: 1: abonnementen bespreken 2: import bespreken 3: levertijd bespreken 4: prijzen bespreken 5: service over shops of NSP bespreken.

[ABO] Het Nokia 5800 Tube levertijden en abonnementen topic