Tube, Bat-Man phone, i-Killer, 1st nokia tochscreen
zo weer een hoop jaloezie en haat te bespeuren merk ik op het 4um
ik heb de nokia via hi besteld
en die fout
maak ik echt niet/nooit meer om iets bij kpn/hi te bestellen maar dat heeft niks te maken met de telefoon zelf
over de telefoon heb ik niks te klagen

ik heb
ixp,my iphone,vista apps er op staan dus kan letterlijk alle kanten op met me telefoon
dus me telefoon kan veranderen in een pocket laptop en in een iphone tevens kan ik em als waterpas gebruiken kook wekker als banner op een video scherm etc...
enigste min punt is toch wel dat hij weinig pixels heeft maar ik doe dan ook geen filmacademie dus zo belangrijk is dat weer niet voor mij
het mooiste van de hele telefoon is dat je ongelooffelijk veel apps theme`s games etc heb voor tube
en dan heb ik het over de gratiz apps en dergelijke dus betaald is dubbel op
ik heb mijn al langer dan een halfjaar en heb em in het begin gehackt maar na een hard reset en alles te zijn kwijt geraakt heb ik dat maar niet meer gedaan
maar als je iets hackt dan zitten daar ook consequenties aan vast dus applicatie waar de telefoon aangeeft dat ze niet compatibel zijn etc ...
is eigen risco
maar in middels heb ik me gehele inhoud van me telefoon via ovi store gesync`d dus ook om gegevens kwijt te raken ben ik niet echt bang meer
wel kreeg ik bij bezorging geen hoes maar dat probleem was al bekend heb wel 20 euro ter compensatie gehad
(stylus heb er twee gehad een is een hartje van nokia die dient ook als stylus)
betreft krassen ja heb er wel wat maar wie niet ....en zijn covers te koop dus die krassen verdwijnen dan ook weer

... deze telefoon kan zo mee de toekomst in
voor mij blijft nokia de beste betreft telefoons wel jmmr dat ze geen snake hadden geinstaleerd dat is toch wel het bekende nokia spel
weetje wel hoe lijp het is om je telefoon ergens te laten liggen bv sollicitatie en die james bond trick dan doen ....
jaja
spelfouten en interpunctie en etc onder voorbehoud als ik niet op school ben wel ik me ook niet zo gedragen