Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K_VL
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:09
twiFight schreef op maandag 11 januari 2010 @ 01:35:
Kan iemand mij _alsjeblieft_ uitleggen hoe ik in godsnaam alle internet access tegenhou? Ik heb alle toegangspunten die ik kon vinden weggehaald, maar volgens HI gebruik ik nog steeds voor €30-€60 per maand aan internet (ik heb er dus geen internet abo bij want dat gebruik ik niet).
Controleer dit even:
Instellingen > connectiviteit > Bestemmingen > Opties > Standaardverbinding > Altijd vragen

Als je nog profielen hebt voor internettoegang (Instellingen > connectiviteit > Bestemmingen > Internet), selecteer en druk op opties en bewerken. Scroll daar naar beneden.
Zet Toegangspunt gebruiken op Na bevestiging. (doe dit voor alle verbindingen die je ziet, ook die voor WAP)
Normaal heb je nu volledige controle over elke verbinding die gemaakt wordt.

En zoals hierboven al gezegd. Schakel a-gps uit.

:-)

[ Voor 4% gewijzigd door K_VL op 11-01-2010 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-09 09:37

ResuCigam

BOFH

twiFight schreef op maandag 11 januari 2010 @ 03:13:
Dat heb ik gedaan en er staat bij mij 10,50 kb verzonden en 44,89 kb ontvangen :S

[edit] volgens mij klopt daar ook niet veel van, want als ik via wifi een internetpagina bezoek staat er in de hoek dat hij bv 128k groot is, dus dan zou ik met 1 pagina al over die hoeveelheid zitten.
Volgens mij geeft die teller geen WIFI verkeer aan maar alleen het 'packet' verkeer zoals GPRS/3G maar ik kan me vergissen, misschien dat iemand anders hier meer over weet.

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K_VL
Volgens mij geeft die teller geen WIFI verkeer aan maar alleen het 'packet' verkeer zoals GPRS/3G maar ik kan me vergissen, misschien dat iemand anders hier meer over weet.
Enkel packet-verkeer wordt hier gelogd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Hoe kan het dan zijn dat ik met enkele KBs packetverkeer rekeningen krijg van 30-60 euro?

Of er is ongelogd dataverkeer, of HI stuurt mij spookrekeningen.. :{

[edit] Alle instellingen had ik dus wel al goed staan. A-GPS stond al uit, maar ik heb alle vormen van gps maar uitgezet, aangezien ik het toch niet gebruik. Ik denk dat het tijd wordt eens naar HI te bellen :S Heeft iemand een idee hoe ik die packetlogs "officieel" kan tonen, zodat HI weet dat het van mijn telefoon komt. Overigens zijn die tellers op 0 te zetten zie ik, maar dat heb ik nog nooit gedaan.

[ Voor 56% gewijzigd door twiFight op 11-01-2010 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K_VL
Hmm... heb je je 5800 gekraakt? Of "onzuivere" software geinstalleerd?
Ook niet afkomstig van één of andere payservice zoals jamba?

Zoniet... zie ik ook geen andere optie of zit met spookrekeningen :-s

[ Voor 18% gewijzigd door K_VL op 11-01-2010 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
Nope, origineel HI toestel, v21 want updaten doet HI niet aan. Had enkele apps geinstalleerd (via wifi) maar er ook maar weer afgeknikkerd omdat ik ze toch niet gebruik. Opera Mini en Brightlight staat er nog op, maar beide gebruik ik amper, en alleen via wifi. Enkele games en extra maps had ik er op gezet, maar zoals gezegd gebruikte ik die nooit, en die maps dingen heb ik uberhaupt nooit opgestart, GPS stond toch uit. Alles overigens geinstalleerd via de PC met PC Suite. Inmiddels staan dus alleen bovenstaande apps er nog op, omdat mijn menu traag werd.

Dat ik de eerste maand op €30 euro zat vind ik niet raar, toen heb ik wat dingetjes geprobeerd en stond niet gelijk mobiel internet uit.Vanaf 1 maand daarna gebruik ik alleen maar bellen, smsen en mp3/radio. FM Radio met RDS gebruikt voor zover ik weet ook geen internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb volgens mij hetzelfe probleem..alle instellingen zoals jij..maar packetgegevens 107 kb verz en 11 kb ontvangen terwijl ik ook dacht alleen via wifi (thuis) te verbinden. ik heb meestal wel dual mode aan......hoop dat iemand hier ons kan helpen hoe dit kan?
via sms saldo- 0 saldo en 0,010 mb verbruikt... :?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2010 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeej! Mijn 5800 is weer terug en kan weer normaal laden!

Heel blij mee, want die samsung van mijn vriendin kwam me mijn neus uit :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• katban
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-09 19:38
misschien dat ik een tip van de sluier kan oplichten. Ik had namelijk hetzelfde probleem.
Ik had 2 toegangspunten ingesteld:
- kpn-toegangspunt, zoals het door kpn wordt ingesteld.
- wifi-verbinding.

Bij mijn instellingen had ik het zo ingesteld, dat er altijd gevraagd wordt welk toegangspunt gebruikt wordt. Hiermee dacht ik te voorkomen op kosten gejaagd te worden. En als ik met mijn gsm thuis het internet op ging, koos ik altijd voor wifi.
Na een paar dagen kwam ik met sms-je "saldo" erachter dat ik toch enkele euro's kosten had, terwijl ik dus absoluut niet via kpn het internet op ging. Ik snapte er helemaal niks van.
Wat me toen te binnen schoot, was het volgende: Af en toe had ik op de bookmarks geklikt die kpn je stuurt wanneer je de kpn-instellingen opvraagt. Daarbij werd NIET gevraagd welk toegangspunt ik wilde gebruiken. Ik was er steeds vanuit gegaan dat dit wifi was, maar hoogstwaarschijnlijk maakt de gsm via de kpn-bookmarks altijd verbinding via het kpn-toegangspunt. Een andere verklaring weet ik echt niet.
Als dit zo is, dan is dit natuurlijk ontzettend leip.
Voor alle zekerheid heb ik nu het kpn-toegangspunt maar weer verwijderd, ook omdat we binnenkort een week naar het buitenland gaan (!). Sindsdien heb ik geen internetkosten meer.

[ Voor 8% gewijzigd door katban op 11-01-2010 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

katban@
ik heb nooit kpn instellingen opgevraagd....bookmarks wel via opera mobil.
ik zag wel dat ik bij instellingen-conn-beheerinstellingen-packetgegevens-toegangspunt portalmmm.nl ofzo iets had staan..heb het net gelijk eraf gehaald.......misschien was dat het maar ik heb maar 1 toeganspunt en dat is mijn modum...via wifi...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
Portalmms heb ik ook al een poos geleden weggehaald, maar mijn laatste rekening is weer torenhoog. Als er nou stond 0,010 MB dataverbruik had ik er niet moeilijk over gedaan, maar een rekening die meer dan 4 keer hoger is dan hij zou moeten zijn is heel wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-09 09:44
Ik heb onbeperkt inet maar ik merk zelf in het buitenland dat ik perongeluk via 3G oid zat te inetten ipv via wifi. Die log reset zich zelf om de 10 of 30 dagen trouwens ;). Zou zeggen kijk even naar je gespecificeerde rekening en kijk of de tijden en dagen overeen komen met de momenten waarop jij dacht via wifi te internetten.

Herken je je er totaal niet in dan moet je idd eens gaan uitzoeken waar het verbruik vandaan komt

[ Voor 13% gewijzigd door haakjesluiten op 11-01-2010 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

twifight@zie je bericht nu pas...echt klote dit zeg!
ik baal ook als een stekker! en die lui bij hi kunnen ook nooit helpen!!! :(

(ik wifi even helemaal niet inderdaad! ik denk dat de oorzaak is: instellingen-conn-beheerinstellingen-packetgegevens-toegangspunt portalmmm.nl)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2010 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

twifight@ indien je smt naar hi saldo..komt deze info dan overeen met de data op de rekening? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
1244 geeft alleen "€0,00 saldo over" terug, wat ook wel logisch is want ik ga over mijn bundel heen. Overigens zaten er ook nog wat extra smskosten bij, want blijkbaar moet je dubbel betalen voor smsjes totdat je een bepaalde dienst activeert. Lekker gebruiksvriendelijk allemaal.

HI online specificatie ligt er bij mij van 14:00 - 0:00 standaard uit, krijg altijd errors, dus kan nu ff niet verder specificaties kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat gaf de sms bij datavebruik dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat datagebruik is sowieso apart. Ik zet voor ik de grens overga altijd het toegangspunt uit. En bij thuiskomst heb ik elke keer 200 kb data van 30 cent :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tha duck@ das raar hoor! mijn logboek geeft 107kb verzonden 11kb ontvangen. weet jij toevallig hoeveel mij dit kost? 8)7...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallow allemaal.....

Even een vraagje ..
ik heb mijn contacten zoals op mijn sim als op mijn geheugenkaart...

Alleen vindt ik dit een beetje vervelend.. ik wil ze namelijk niet op mijn telefoon hebben maar alleen op mijjn sim kaart.. Weet iemand hoe ik dit appart kan verwijderen in 1 van deze 2

Mvg mike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 17:21
@ Mike
Ga in je contactpersonenlijst naar Opties => Instellingen

Hier kun je ao. opgeven:
Contacten weergeven - Uit welk geheugen (telefoon of sim) de telefoon contactpersonen moet laten zien in de lijst (sim contacten zijn te herkennen aan een simmetje voor de naam)
Std. geheugen vr opslaan - In welk geheugen nieuwe contacten standaard worden opgeslagen

Je kunt er nu dus voor kiezen om alleen maar contacten uit een van de 2 opslagpunten te tonen. :)

Als je ze echt wilt verwijderen van een opslagpunt, moet je gewoon even kiezen voor de optie die alles van dat ene punt toont. Vervolgens doe je Opties => Mark./mark. opheffen => Alle markeren. En dan kiezen voor Opties => Verwijderen.

(disclaimer)
Wel oppassen dat je niet ineens álles kwijt bent, beide geheugens. Niet mijn fout als het misgaat, he ;)

Ik zou gewoon voor de eerste optie gaan: Alleen contacten uit een geheugen tonen.
Ik heb alleen contacten uit het telefoongeheugen aanstaan. En heb in m'n sim-geheugen eigenlijk nagenoeg dezelfde nummers ook... soort van backupje

[ Voor 52% gewijzigd door Chillz op 12-01-2010 00:24 ]

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
gewoon inet abbo bij je telefoon nemen ik zit nu ook alweer aan 1.47GB DLL en 107,7 UP en zoveel doe ik niet eens ^^ in de trein beetje surfen, af en toe mailen en beetje internet radio of dat logboek klopt niet dat kan ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K_VL
Ik meen me zoiets te herinneren van, ik dacht, de Android G1 die ongevraagd naar huis belde op zoek naar "updates".
Mss eenzelfde functie bij de HI 5800'erds?
Ik speculeer maar wat natuurlijk.
Bij mij staat de pakketgegevensteller mooi op 0 B.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
K_VL schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 09:57:
Ik meen me zoiets te herinneren van, ik dacht, de Android G1 die ongevraagd naar huis belde op zoek naar "updates".
Mss eenzelfde functie bij de HI 5800'erds?
Ik speculeer maar wat natuurlijk.
Bij mij staat de pakketgegevensteller mooi op 0 B.
Speculeren inderdaad. Want ik heb nog nooit iets gehoord of iets gezien dat mij ook maar deed vermoeden dat Nokia op eenzelfde manier met je gegevens omspringt als Google dat doet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wellicht int.abb nemen ja.. de gegevens in mijn logboek van 107 kb verzonden en ontvangen 10 kb zijn peanuts, hoop dan maar dat deze gegevens overeenkomen met de rekening van HI :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik vroeg me af of je voor de nokia 5800 elke stylus kan gebruiken?
Zijn er mensen die een andere dan de orginele gebruiken?

Trima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 17:21
Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 09:37:
Hoi,

Ik vroeg me af of je voor de nokia 5800 elke stylus kan gebruiken?
Zijn er mensen die een andere dan de orginele gebruiken?

Trima
Jawor, geen probleem.

Niet dat ik ook echt een andere stylus gebruik. Maar heel vaak tik ik gewoon met alles wat ik op dat moment in m'n handen heb op t scherm... Pen, autosleutel, muntjes, noem maar op. Zolang het niet te scherp is, en ik dus niet het idee heb dat ik veel schade kan maken op m'n scherm, vind ik t best.
En als dat kan, kan een andere stylus ook wel :)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renate1970
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 21:56

Renate1970

Lef is Leven

Chillz schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 09:55:
[...]

Jawor, geen probleem.

Niet dat ik ook echt een andere stylus gebruik. Maar heel vaak tik ik gewoon met alles wat ik op dat moment in m'n handen heb op t scherm... Pen, autosleutel, muntjes, noem maar op. Zolang het niet te scherp is, en ik dus niet het idee heb dat ik veel schade kan maken op m'n scherm, vind ik t best.
En als dat kan, kan een andere stylus ook wel :)
Pfff das wel een gok zeg, gelukkig zet je erbij dat je niet het idee hebt dat je veel schade maakt aan het scherm ;) . Ik moet eerlijk zeggen ik zou gewoon de stylus gebruiken die erbij zit hoor.

Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
TheZeroorez schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 10:02:
[...]

Speculeren inderdaad. Want ik heb nog nooit iets gehoord of iets gezien dat mij ook maar deed vermoeden dat Nokia op eenzelfde manier met je gegevens omspringt als Google dat doet ;)
idd nokia heeft niet zulke functies sterker nog je zal zelf in het menu moeten graven om naar updates te zoeken waar ze bij android telefoons "gepushed" worden. En google wil gewoon graag alles van je weten (met gerichte marketing als doel) waar het nokia aan hun reet zal roesten wat je allemaal doet omdat ze er geen geld aan kunnen verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 08:53

Amiet01

Master_A

Firmware versie V40.0.005 is available!!!!

Source: http://forum.dailymobile.se/index.php/topic,16417.0.html

Zelf kan ik hem niet downloaden. Overal staat dat het nergens beschikbaar is:(. Fftjes wachten nog dus.

[ Voor 33% gewijzigd door Amiet01 op 13-01-2010 15:58 ]

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Nice, nu maar hopen dat Vodafone er een beetje mee op schiet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-09 13:05
Idd, ja. Hoelang duurt het meestal trouwens, voordat Vodafone die dingen doorgeeft?

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
(Even zonder de nummers terug te zoeken)

Een keer duurde het letterlijk maanden, de andere keer was Vodafone volgens mij een van de eersten om een nieuwe release firmware door te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_ Tube, Bat-Man phone, i-Killer, 1st nokia tochscreen _/-\o_

zo weer een hoop jaloezie en haat te bespeuren merk ik op het 4um O+

ik heb de nokia via hi besteld en die fout |:( maak ik echt niet/nooit meer om iets bij kpn/hi te bestellen maar dat heeft niks te maken met de telefoon zelf

over de telefoon heb ik niks te klagen d:)b ik heb ixp,my iphone,vista apps er op staan dus kan letterlijk alle kanten op met me telefoon

dus me telefoon kan veranderen in een pocket laptop en in een iphone tevens kan ik em als waterpas gebruiken kook wekker als banner op een video scherm etc...
enigste min punt is toch wel dat hij weinig pixels heeft maar ik doe dan ook geen filmacademie dus zo belangrijk is dat weer niet voor mij

het mooiste van de hele telefoon is dat je ongelooffelijk veel apps theme`s games etc heb voor tube

en dan heb ik het over de gratiz apps en dergelijke dus betaald is dubbel op

ik heb mijn al langer dan een halfjaar en heb em in het begin gehackt maar na een hard reset en alles te zijn kwijt geraakt heb ik dat maar niet meer gedaan O-)
maar als je iets hackt dan zitten daar ook consequenties aan vast dus applicatie waar de telefoon aangeeft dat ze niet compatibel zijn etc ...
is eigen risco :Y

maar in middels heb ik me gehele inhoud van me telefoon via ovi store gesync`d dus ook om gegevens kwijt te raken ben ik niet echt bang meer B-)

wel kreeg ik bij bezorging geen hoes maar dat probleem was al bekend heb wel 20 euro ter compensatie gehad :|
(stylus heb er twee gehad een is een hartje van nokia die dient ook als stylus)

betreft krassen ja heb er wel wat maar wie niet ....en zijn covers te koop dus die krassen verdwijnen dan ook weer 8)7 ... deze telefoon kan zo mee de toekomst in ^)

voor mij blijft nokia de beste betreft telefoons wel jmmr dat ze geen snake hadden geinstaleerd dat is toch wel het bekende nokia spel

weetje wel hoe lijp het is om je telefoon ergens te laten liggen bv sollicitatie en die james bond trick dan doen .... 8)

jaja }:O spelfouten en interpunctie en etc onder voorbehoud als ik niet op school ben wel ik me ook niet zo gedragen })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-09 14:18
Via Fota kan ik nog niet updaten, maar via de software updater van PC heb ik de updatemogelijkheid wel (productcode 0570026).
Echter, kan straks pas kijken als ik thuis ben (heb geen zin om voor een update mijn trein aansluiting te missen :P)

Maar ik ben benieuwd of het verbeteringen gaat bieden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
TheZeroorez schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 16:25:
(Even zonder de nummers terug te zoeken)

Een keer duurde het letterlijk maanden, de andere keer was Vodafone volgens mij een van de eersten om een nieuwe release firmware door te geven.
Oke. maanden is wel heel erg lang ja. Je zou zeggen dat een paar dagen tot één week toch wel haalbaar is. Maar ja, afwachten maar gewoon.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vet :D Kinetic scrolling in de muziekspeler! Nu nog wachten tot die firmware beschikbaar is voor mijn productcode.. Is het beter als je een hard reset uitvoerd voordat je de firmware update?

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2010 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 16:26:

over de telefoon heb ik niks te klagen d:)b ik heb ixp,my iphone,vista apps er op staan dus kan letterlijk alle kanten op met me telefoon

dus me telefoon kan veranderen in een pocket laptop en in een iphone tevens kan ik em als waterpas gebruiken kook wekker als banner op een video scherm etc...
Wat bedoel je het iPhone en vista gedeelte? Themes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NokNok12
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-08 20:42
Amiet01 schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 15:57:
Firmware versie V40.0.005 is available!!!!

Source: http://forum.dailymobile.se/index.php/topic,16417.0.html

Zelf kan ik hem niet downloaden. Overal staat dat het nergens beschikbaar is:(. Fftjes wachten nog dus.
Ben nu aan het installeren 137,7 mb

Installatie gelukt eindelijk kinetic scrolling. :)

[ Voor 8% gewijzigd door NokNok12 op 13-01-2010 17:26 ]

HTC Sensation, Samsung Galaxy Tab 10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey6666
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-07 14:56
helaas geen kenetic scrolling binnen de browser..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joey6666 schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 18:25:
helaas geen kenetic scrolling binnen de browser..
Kinetisch scrollen in de browser kan toch al een hele tijd? Ik geloof niet dat men dit zou verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeevanel
  • Laatst online: 01-09 14:16
Ik heb de firmware update ook uitgevoerd. Wat een verbetering zeg!
Grootste verbetering vind ik dat bij invoervelden (Bv. een smsje) je de standaard alfanumerieke layout hebt als je de telefoon recht op hebt en als je je telefoon dan draait (landscape) hij overspringt naar het QWERTY toetsenbord.

Ik ga er nog eens even lekker mee zitten spelen :)

[ Voor 6% gewijzigd door Jeevanel op 13-01-2010 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey6666
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-07 14:56
sorry, je hebt gelijk.. kenetic scrolling zit wel degelijk nog in de browser, basseerde me op andermans reviewfilmpje, ondertussen zelf geinstalleerd, voelt duidelijk sneller aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Zouden meer mensen met de nieuwe update hun ervaringen kunnen delen? Ben wel benieuwd naar de beste en opvallendste veranderingen en verbeteringen. Kenetic scrolling is sowieso al zwaar relaxt overigens.

En ik las iets over snelheid. Is de telefoon merkbaar sneller geworden in het menu en programs opstarten en dergelijke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter06
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-09 22:48
Voor zover ik het kan samenvatten over wat ik gelezen heb(kan zelf de update nog niet doen)

Zit in verschillende onderdelen kinetic scrolling
numeric keyboard is in portrait mode vervangen door full qwert
ne alarm bug zou verholpen zijn
ovi contact is geinstalleerd
nieuwe home screen met media player widget en contact caroucel
voelbaar sneller (volgens meningen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Wouter06 schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 20:36:
Voor zover ik het kan samenvatten over wat ik gelezen heb(kan zelf de update nog niet doen)

Zit in verschillende onderdelen kinetic scrolling
numeric keyboard is in portrait mode vervangen door full qwert
ne alarm bug zou verholpen zijn
ovi contact is geinstalleerd
nieuwe home screen met media player widget en contact caroucel
voelbaar sneller (volgens meningen)
Thanx. Klinkt iig allemaal goed. Ben benieuwd wat dat nieuwe home screen inhoudt en wat je er mee kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beukerz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 19:58
Als ik via Wifi zelf kijk met de phone zegt hij dat er geen update's zijn maar via ovi suite wel.
Alleen als ik daar wil updaten zegt hij dat er geen simkaart in zit maar die zit er wel is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikKam
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-09 10:52
ik zie dat nieuwe home screen niet..? iemand die kan helpen..

wt mij opviel is een nieuwe manier van opnemen als je gebelt wordt.
je moet dan van rechts nnaar links strijken over je scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter06
Change Log Updated:

*Kinetic scrolling
*Home style widget with Nokia 5530
*if you rotate the phone horizontally, it automatically activates the QWERTY keyboard
*Refresh Icons “Sharing Online”, “Configuring Accessories”, “Configure Phone”
*Improved application “Updating Applications”, which also renames Upgrade SW
*The application “Data transfer” was also implemented in “Settings”
*Real Player Updated
*Touch more responsive
*Slide to Unlock during call
*Improved stability
*New contact & music widget
*Kinetic Scrolling is not available in main menu, application menu, browser.
*Home Screen similar to that of Nokia 5530
*Removed the alphanumeric keypad in landscape version, now when we turned the phone alphanumeric portrait changes to full qwerty
*New screen alarm, but only when the screen is locked
*New screen incoming call, also only when the screen is locked
*Ovi Contacts installed
*In the settings menu there is a new icon for ‘Phone Switch’

Bron: http://forum.dailymobile.....msg157132.html#msg157132

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K_VL
Klopt dit dat de V40 firmware geen kalender/taken meldingen geeft op je home-scherm?
Dat zou wel een spelbreker voor me zijn... :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
K_VL schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 09:54:
Klopt dit dat de V40 firmware geen kalender/taken meldingen geeft op je home-scherm?
Dat zou wel een spelbreker voor me zijn... :s
Dat hangt er van af wel homescreen thema je gebruikt.
Als je je thema op snelkoppelingen hebt staan, houd je je kalendar / taken melding.
Zelf vindt ik dit ook het meest praktisch werken.
Als je echter je thema op contacten zet, heb je boven in je scherm je contacts (ik hoorde max 20) inclusief foto e.d.
Daaronder eventueel ngo je email melding
daaronder is er ruimte voor de muziekspeler als soort van widget.
Daaronder staan je 4 ingestelde shortcuts.
Oftewel, geen kalender meer daar,.

Kwestie van voorkeur denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kon v40 niet via OTA krijgen, wel via NSU. Zie echter nog geen nieuw homescreen, ook niet bij instellingen. misschien hierna ook nog een harde reset doen?

edit: ik zie wel dat de balkjes waarop je een item selecteert, als je die indrukt, verandert het kleurtje even snel. Dat is wel iets nieuws.

edit: als je op contacts selecteert als startscherm, zie je idd. toch wel het nieuwe scherm. Maar: idd. geen kalender meer te zien!! JAmmer is dat, bovendien dacht ik dat je wat meer applicaties kon krijgen op je homescreen. maar misschien ben ik te veeleisend.

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2010 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K_VL
mhulsegge schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 10:04:
[...]

Dat hangt er van af wel homescreen thema je gebruikt.
Als je je thema op snelkoppelingen hebt staan, houd je je kalendar / taken melding.
Zelf vindt ik dit ook het meest praktisch werken.
Als je echter je thema op contacten zet, heb je boven in je scherm je contacts (ik hoorde max 20) inclusief foto e.d.
Daaronder eventueel ngo je email melding
daaronder is er ruimte voor de muziekspeler als soort van widget.
Daaronder staan je 4 ingestelde shortcuts.
Oftewel, geen kalender meer daar,.

Kwestie van voorkeur denk ik
Bedankt! Dan maar ff updaten ^-^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
Ander voordeel (persoonlijk) vind ik het dat de toetsaanslagen meer feedback geven (trillen van toestel). Dus je voelt het (weer) wanner je een toetsindrukt. Dit miste ik toch een beetje in de vorige versies. Tevens vind ik ook dat het toestel beter reageert op text input die je geeft, laatste firmware werd ik in snelheid behoorlijk beperkt hierdoor, veel aanslagen werden niet volledig opgepakt / inaccuraat. Dit lijkt, in ieder geval bij mij, nu veel vloeiender te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo002
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Mensen,

Ik heb het idee dat als je een diavoorstelling als achtergrond hebt, dit behoorlijk wat van je accu trekt! Waar ik eerder 2 a 3 dagen kon met m'n accu houd het nu na 1,5 a 2 dagen op! Heb zojuist de diavoorstelling weer uit gezet in de hoop dat het nu weer beter gaat! Iemand bekend mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
De realplayer update in deze firmware heeft 1 voordeel (volgens mij was ik niet de enige met het probleem).
Bij de vorige versie, als je realplayer gebruikte voor streaming audio bleef het scherm zwart, ook als je de telefoon weer unlockte. Handmatig op de ophangtoets drukken was het enige wat overbleef. Net getest, en dit functioneert nu gewoon naar behjoren. Dus na unlocken kom ik weer in het afspeel scherm terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ngommers
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:56
Iemand met HI al de update kunnen downloaden?
Bij mij op geen een manier beschrikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:48
mhulsegge schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 12:51:
De realplayer update in deze firmware heeft 1 voordeel (volgens mij was ik niet de enige met het probleem).
Bij de vorige versie, als je realplayer gebruikte voor streaming audio bleef het scherm zwart, ook als je de telefoon weer unlockte. Handmatig op de ophangtoets drukken was het enige wat overbleef. Net getest, en dit functioneert nu gewoon naar behjoren. Dus na unlocken kom ik weer in het afspeel scherm terecht.
heh dat probleem had ik niet hoor :)
Wat bij mij wel zo was was dat met de vorige 2 firmwares mirggi niet meer wilde connecten met servers. Bij deze firmware is dat voor mij iig weer opgelost. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand in Vlaanderen al gelukt om te updaten?
Btw: kinetisch scrollen in de browser gaat dus wel degelijk niet. Je kan scrollen zonder het scrolbalkje te gebruiken, maar het is niets kinetisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
ben benieuwd of de stabiliteit inderdaad verbeterd is ga hem zo maares installeren. Want ik heb besloten om te wachten op de nieuwe iphone dus hij moet nog even mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Laatst online: 05-08 16:12

Icyzer

Goudvis

Is er sinds de TS nog een nieuwe manier van regio code veranderen uit gekomen? Want ik lees dat er met die manier wat problemen waren...

Edit: Laat maar zitten, even compatibility van WinXP aan gezet en het doet het :P

[ Voor 24% gewijzigd door Icyzer op 14-01-2010 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
geen idee ik heb die code maaanden geleden aangepast naar een of andere EU code als er nu updates zijn heb ik ze iig gelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
Nou ik heb um geïnstalleerd dat kinetic scrolling valt alvast goed tegen voor de rest lijkt ie wel iets sneller. Vernieuwde homescreen kan ik ook weinig van vinden trouwens is gewoon zoals het was. De software update functie is wel handig gelijk wat apps geupdate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bleh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09-2024
zonet geüpdatet en m'n toestel start niet meer op :-(

gelukkig heb ik een backup genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Laatst online: 14:40

RnB

Voor mij nog geen v40, maar een minor v31.xxx.101.
Apart trouwens dat ie via OTA anders aangeeft dan NSU, maargoed.. Daar is al genoeg over gesproken.

Die 101 heeft trouwens wel een kleine change in het thema gekregen, wat ik niet zo chill vind.. Namelijk de highlight kleur, die eerst grijzig was, is nu vies blauw geworden. Turquoise zelfs..
Why o why hebben ze dat gedaan?

Nog grote changes bij v40 btw? Is dat met het nieuwe homescreen, net zoals de 5530, waar tijden geleden over gepraat werd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Kinetisch scrollen in de browser zat er al in? Bij mijn v31 niet hoor, tenzij ik over een optie heen kijk. Volgens mij gaat het scrollen óf niet kinetisch, of met maar heel weinig kinetica. GoT lezen is echt een ramp op m'n 5800XM :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:24
RnB schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 19:26:
Voor mij nog geen v40, maar een minor v31.xxx.101.
Apart trouwens dat ie via OTA anders aangeeft dan NSU, maargoed.. Daar is al genoeg over gesproken.

Die 101 heeft trouwens wel een kleine change in het thema gekregen, wat ik niet zo chill vind.. Namelijk de highlight kleur, die eerst grijzig was, is nu vies blauw geworden. Turquoise zelfs..
Why o why hebben ze dat gedaan?

Nog grote changes bij v40 btw? Is dat met het nieuwe homescreen, net zoals de 5530, waar tijden geleden over gepraat werd?
Jup, die zit er ook in ;).
Weet iemand nog een leuke thema? Heb nu al vanaf het begin het standaard thema, maar die begint nu toch wel te vervelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Er zijn ook screenshots en filmpjes te vinden op http://forum.dailymobile.se/index.php/topic,16417.0.html trouwens :)
Weet iemand nog een leuke thema? Heb nu al vanaf het begin het standaard thema, maar die begint nu toch wel te vervelen.
In mijn ervaring zijn de meeste custom themes maar een beetje gammel. En toen ik een keer een mooie had was het contrast bij de nummers tijdens het bellen helemaal niks.

Ik heb de rode 5800, sinds een tijd al met het thema van de witte. Dat bevalt wel, sinds een tijdje gebruik ik weer de standaard achtergrond ipv een andere die ik had :) Op dailymobile.se staan alle drie de kleuren themes in een topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
Kinetic scrolling zit dus alleen in bepaalde menus in niet in de browser >.< naja vooruit gang is iig dat ie sneller lijkt en hij is nog niet gecrashed wat ook redelijk uniek is voor mijn nokia. Nieuwe homescreen is iig troep niet dat ze de nokia N97 homescreen es naar de 5800 brengen dit is kansloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie niet weet hoe je kinetisch moet scrollen, ga gewoon ergens in een menu waar je in moet bladeren in een lijst, bijv. in al je muzieknummers (via bestandsbeheer of via de muziekspeler, album, etc.). Dan hoef je niet meer op het dunne lijntje rechts te scrollen, maar kun je gewoon op de tekst van de liedjes gaan staan en naar boven of beneden vegen. Heel handig, je kunt het ook heel snel doen erg handig bij lange lijsten. Je ziet deze optie dus niet direct, maar moet hem zelf gewoon uitproberen.

Ook zit er een flitsend kleurtje als je even een item aanklikt op het menu, ik heb standaard blauw (5800 XM blauwe versie thema), maar dat wordt dan een fractie van een seconde rood/roze of zo. Ziet er wel stoer uit.

Home screen contacten zien er ook goed uit, gewoon vegen van links naar rechts en zoeken maar.
Jammer dat nog steeds maar 4 appl. ingesteld kunnen worden en dat kalender nu helemaal verdwenen is, of je moet weer voor 'snelkoppelingen' kiezen maar dan heb je weer het oude homescreen.

Wel een probleempje, misschien kan iemand me helpen?
Je kunt nu naar een apart icoontje waarmee je software kunt downloaden en installeren. Daar staat bij nu ook Python bij. Die installatie mislukt echter, en nog enkele. Sommige kan ik wel installeren. Waarom lukt dit niet? (Python is volgens mij nodig voor bep. applicaties zoals Xpress Piano etc. die had ik ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xppn
  • Laatst online: 28-07 17:04
Ik ben helemaal blij. Deze nieuwe homescreen ziet er gelikt uit, dat er geen agenda bij staat is wel een gemis. Maar dat er meer dan 4 contactpersonen in het homescreen kunnen maakt al weer een hoop goed. Nu ook hopen dat hij stabieler is, dat gaan we de komende dagen merken :D

Grootste pluspunt tot nu toe vind ik het automatisch naar QWERTY gaan bij het draaien van het scherm. En het scrollen door me muziek/contactpersonen!

Waar ik me overigens wel aan stoor is dat Ovi Suite 2.0 über traag is... Ben al half uur bezig met een back-up terug te zetten. Ook een back-up maken duurt super lang! En dan back-up ik alleen de contact personen, berichten en agenda. Drama!

Als de back-up klaar is weer spelen met de me Nokia!

Mensen suc7 met updaten en spelen!

EDIT:
----------------------------
Ik kan Live Messenger niet meer in de OVI shop vinden :/... Of ben ik de enige?

[ Voor 7% gewijzigd door xppn op 14-01-2010 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt er met deze update ook het probleem opgelost waarbij de camera het soms niet doet en een zwart scherm geeft? Ook is dit probleem bij het afspelen van video's , je hoort alleen geluid en je ziet een zwart beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K_VL
Ik kan Live Messenger niet meer in de OVI shop vinden :/... Of ben ik de enige?
Inderdaad, staat er niet meer in. :-s

[ Voor 9% gewijzigd door K_VL op 14-01-2010 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xppn
Balen! Ik was zo blij dat ik van die andere msn appz af was..... Toevallig iemand die nog geen v40 er op heeft staan en hem wel in de ovishop kan vinden? Of het installatie bestand nog heeft (die van mij waren corrupt geraakt na het updaten :S)? (A)

[ Voor 12% gewijzigd door xppn op 14-01-2010 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K_VL
xppn schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 21:36:
Balen! Ik was zo blij dat ik van die andere msn appz af was..... Toevallig iemand die nog geen v40 er op heeft staan en hem wel in de ovishop kan vinden? Of het installatie bestand nog heeft (die van mij waren corrupt geraakt na het updaten :S)? (A)
Ik heb nog V30.
Op ovistore via pc zie ik dit:
code:
1
2
Helaas, dit item is niet beschikbaar voor Nokia 5800 XpressMusic.
Zoek verder naar leuke inhoud in de sectie Verwant hieronder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xppn
Balen! Dan maar hopen dat hij binnenkort weer online komt, want nu zit ik met een 'hotmail' map die ik niet kan verwijderen....
code:
1
Kan bestand niet uitvoeren om beveiligingsredenen

Dus als je een back-up maakt van je gegeven etc. zorg dan wel dat de 'hotmail' map verwijdert is voordat je een back-up maakt en v40 installeer.

- Trouwens, weet iemand hoe ik dat 'ovi contacten' & 'maps' van me telefoon kan vegen?
- Is het iemand gelukt om de feeds van Hyves toe te voegen aan contacten? Hij kan niet refreshen, hij zegt dat er geen inhoud is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beukerz
ik heb windows live nog op mijj 5800 staan alleen het instal file niet, ik weet niet of het mogelijk is om gewoon de mappen over te zetten anders load ik hem wel even ergens up.

Maar ik krijg nog altijd de melding in ovi suite dat ik me foon in pc suite mode moet zetten terwijl hij daar al in staat :(

En nokia suite herkent hem alleen in het home screen verder niet en NSU vindt hem ook niet ?
Zou het aan Win 7 kunnen liggen ?

[ Voor 17% gewijzigd door Beukerz op 15-01-2010 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xppn
Je moe ovi suite updaten, de nieuwe downloaden en instaleren.
Dan moet je je phone er opnieuw aanhangen, koffie gaan drinken, terug komen en dan moet hij het doen.
Het programma is super traag met het herkennen van je telefoon.

Daarna zou je alles moeten kunnen doen in ovi suite, maar hou in je acherhoofd dat het programma super traag is!

(Heb zelf ook win7 ;) )

[ Voor 4% gewijzigd door xppn op 15-01-2010 07:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:48
En toch vind ik zelf persoonlijk OVI suite fijner werken dan die draak van een nokia suite.
Het enige waar ik me aan stoor zijn al die sociale functies zoals SMS en contact weergave in OVI. Daar heb ik toch mijn telefoon voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

minpuntje sinds v40: ik gebruikte met plezier scratchpad appl. Voor snel kladje voor boodschappen etc. Nu lukt het schrijven niet goed meer, toestel reageert duidelijk minder goed op aarakingen dus bijna niet mogelijk snel woorden te schrijven met scratchpad.
Vreemd genoeg lukt het schrijven nog wel goed met paintpad, alleen is dat iets omslachtiger.

Iemand zelfde probleem bij scratchpad?

Nog iets anders: mijn handen jeuken om toch weer te gaan stoeien met gdesk om mijn droomhomescreen te maken, maar tot nu toe crashte de telefoon bij het werken hiermee en heb ik een paar keer een hard reset moeten doen. Toch wil ik er weer aan beginnen, maar wil graag weten of er mensen zijn die deze probleme niet hebben met gdesk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bleh
Bij het updaten naar de nieuwe versie was UMTS blijkbaar enabled bij mij ... Heel prettig nu heb ik 50 euro umts kosten aan mijn broek zonder dat ik er iets van wist...

Ik heb dit denk ik uitgeschakeld onder mijn verbinding staat nog altijd een E ... is dit van EDGE? Hoe schakel ik dit allemaal uit? Bij mijn connectiviteit heb ik alle profieltjes verwijderd die iets met internet kunnen te maken hebben. Daarom dat ik dit heel vreemd vind.

Kunnen jullie me helpen? :-)

mmm na wat zoeken in de instellingen stond pakketgegevens aangevinkt. Dit was de boosdoener.

[ Voor 9% gewijzigd door bleh op 15-01-2010 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er al mensen uit belgie die hebben kunnen updaten naar de nieuwe versie (rode model)? Gisteren is wel de update naar 31.0.101 beschikbaar geworden. Hopelijk komen ze geen maanden achter met de 40 versie

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2010 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bleh
Ja ik ben uit belgie, met rode model. Gisteren heb ik kunnen updaten naar de nieuwe versie. Met de nodige problemen, maar die kwam mooi standaard binnen via ovi suite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bleh schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 11:18:
Ja ik ben uit belgie, met rode model. Gisteren heb ik kunnen updaten naar de nieuwe versie. Met de nodige problemen, maar die kwam mooi standaard binnen via ovi suite.
Zonet nog eens gecontrolleerd, maar nog steeds niet beschikbaar jammer genoeg. Mijn productcode is 0577102

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter06
Ivm de alarm bug..

heb ondervonden dat de tijd van je gsm verkeerd is ingesteld, dat je alarm toch nog altijd op het juiste moment afgaat.

Maw, het alarm gaat ergens anders de juiste tijd ophalen(provider,gps?) en laat daar het alarm mee aflopen en richt zich dus niet op de systeemtijd van de gsm :)

Dus EIGENLIJK, is het geen bug, maar eerder een feature :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Is er ergens een overzicht voor welke productcodes de nieuwe update beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Nu online
Precies! Dankjewel, even mijn 5800's productcode veranderen en ook even updaten. Geen zin om lang te gaan wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razer schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:32:
[...]

Precies! Dankjewel, even mijn 5800's productcode veranderen en ook even updaten. Geen zin om lang te gaan wachten...
Dan gaat je garantie wel verloren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Razer schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:32:
[...]

Laat even weten wanneer het gelukt is. Ik zit er nu ook mee te klooien maar kom er niet uit helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar de mensen die hem al geupdate hebben, hebben die allemaal de productcode verandert of hebben zij een 5800 welke 'gewoon' geupdate kon worden?

Van mij is namelijk nog niet mogelijk en zit er ook over te denken de code te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beukerz
xppn schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 07:23:
Je moe ovi suite updaten, de nieuwe downloaden en instaleren.
Dan moet je je phone er opnieuw aanhangen, koffie gaan drinken, terug komen en dan moet hij het doen.
Het programma is super traag met het herkennen van je telefoon.

Daarna zou je alles moeten kunnen doen in ovi suite, maar hou in je acherhoofd dat het programma super traag is!

(Heb zelf ook win7 ;) )
ik heb versie 2.0.2.42 er op staan voor zover ik weet is dat de nieuwste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
Als ik met een HI toestel naar een Nokia punt ga, blijft de garantie dan? Of doen zij in feite ook niks anders dan ff de productcode veranderen? Ik heb mijn toestel online aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xppn
Weten mensen trouwens waar ik bugs kan melden? Is daar en speciale site voor bij nokia?

Als je namelijk een mp3 afspeeld die langer is dan een x tijd. Dan zegt hij dat hij 5 minuten en 2 seconde lang is op de homescreen. Terwijl dat mp3'tje 1 uur en 16 minuten is...., in de media player doet hij het wel gewoon goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Kan iemand mij een productcode geven die werkt en ook firmware V40 al 'ondersteunt'? Heb net namelijk een andere productcode ingesteld maar hij vind geen nieuwe firmware.

Edit: Nevermind, heb der al één gevonden en heb V40 ondertussen werkende gekregen. Eerste indruk is zeer positief. Zeker dat nieuwe startscherm.

[ Voor 30% gewijzigd door JKratos op 15-01-2010 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik heb het volgende probleem:

Heb een bedraad netwerk en wil ook gebruik maken van wifi voor mijn Nokia 5800. Dus een acces point van TP-Link gekocht. Aangsloten op mijn switch en de nokia herkende hem en maakt contact. Ga ik nu naar de web browser dan krijg ik de melding: no gateway. Tevens valt mijn internet verbinding ( bedraad) telkens uit als de acces point is aangesloten.
Toen dacht ik: Moet wat ingesteld worden op de acces point en deze rechtstreeks aangesloten op de computer. Via aanwijzingen naar webpagina gegaan voor configuratie en daar statisch adres veranderd in dhcp en toen geen internet meer! tevens gaf de computer aan dat er een ip - conflict was, ook zonder dat de acces point is aangesloten. Verholpen door systeemherstel. Wat doe ik fout!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt er met deze update ook het probleem opgelost waarbij de camera het soms niet doet en een zwart scherm geeft? Ook is dit probleem bij het afspelen van video's , je hoort alleen geluid en je ziet een zwart beeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Nu online
JKratos schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 17:01:
Kan iemand mij een productcode geven die werkt en ook firmware V40 al 'ondersteunt'? Heb net namelijk een andere productcode ingesteld maar hij vind geen nieuwe firmware.

Edit: Nevermind, heb der al één gevonden en heb V40 ondertussen werkende gekregen. Eerste indruk is zeer positief. Zeker dat nieuwe startscherm.
Toevallig een linkje naar een how-to? =) Of welke productcode heb je gebruikt? Kan er geen vinden met Nederlands en V40.

[ Voor 7% gewijzigd door Razer op 15-01-2010 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Razer schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 20:07:
[...]

Toevallig een linkje naar een how-to? =) Of welke productcode heb je gebruikt? Kan er geen vinden met Nederlands en V40.
Ik heb de link uit de startpost gebruikt en JAF Emulator gedownload en aan de hand van de uitleg op de website de productcode gewijzigd. Ik heb ook de code uit de startpost gebruikt. Ik had eerst een paar andere gebruikt maar die werkten niet, die in de startpost dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje: vervalt je garantie eigelijk echt wel als je je productcode wijzigt? Ik zou hem veranderen naar een andere om v40 te installeren en dan terugplaatsen op m'n standaardproductcode.
Pagina: 1 ... 42 ... 67 Laatste

Let op:
Berichten over levertijden en bijbehorende abonnementen en prijzen horen NIET in dit topic. Dus de volgende zaken mogen in het onderstaande topic: 1: abonnementen bespreken 2: import bespreken 3: levertijd bespreken 4: prijzen bespreken 5: service over shops of NSP bespreken.

[ABO] Het Nokia 5800 Tube levertijden en abonnementen topic