Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Verwijderd schreef op maandag 06 april 2009 @ 20:12:
Ik kan het niet op de site vinden maar nog even over het kier/spleet probleem:
* Weet iemand wat de dichtbijzijnde Nokia Support Store is om te overleggen wat ik moet doen aan het spleetje/kiertje in de Nokia 5800
* Er schijnt een document zodat je kan checken in hoeverre de garantie of zoiets geld?

*knip* communicatie verloopt via het forum
Kijk eens op de website van Nokia, daar kan je vast wel een care-point of iets dergelijks vinden (Nokia Service point) :) En inderdaad, zij hebben een dergelijk document ...

[ Voor 6% gewijzigd door pven op 06-04-2009 23:13 ]

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
lauw8 mijn toestel is logo vrij bij belcompany gekocht wou hem updaten (heb er beetje kennis van n73,n95,n79,n85) via fota of nsu ging niet, ik keek op mn doos en zag dat er mobistar op stond waar imei en dergelijke staan daarom moeten mensen ofwel wachten op mobistar/proximus tot een door deze operatoren goedgekeurde versie uitkomt of zelf naar nokia gaan wat ik heb gedaan en heb nu v20. nss wil ik liever niet gebruiken ben er bekend mee maar hou liever mn garantie in geval er iets zou zijn je weet nooit!

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siender
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-08-2020
Het geluid wat uit de bovenste speaker komt als er iemand belde ging vaak heel zacht, heel soms ging hij ook hard. Ik weet niet of het het luidsprekerprobleem was. Op internet stond een tutorial om het te verhelpen, dus ik heb mijn 5800 `opengebroken` en de dingetjes omgebogen. Nu werkt alles gelukkig naar behoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chimera2 schreef op maandag 06 april 2009 @ 20:24:
waar in de buurt moet het zijn qwyrp?
@chimera2: in de buurt van Apeldoorn
Ik zit net ook al te kijken op de Nokia-site maar ik kom er maar niet achter waar het service point zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Labien
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 25-10-2024
Ik heb het forum afgekeken voor Scalado photoflow. hier staat aangegeven dat dit via de downloadafdeling in het toestel gaat. Als ik dit aanklik, kom ik ca 7 iconen tegen van allemaal Jamba. Ik krijg dus geen optie om
Scalado te downloaden.

Iemand een andere optie ? Ik heb een vodafone toestel

[ Voor 5% gewijzigd door een moderator op 06-04-2009 23:11 . Reden: aanhef en groeten is niet nodig ;-) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo

Ik heb een update gedaan nu staat er v 20.0.012 op
Nu heb ik het volgende probleem als ik de groene knop in druk krijg ik geen bellers lijst te zien.
Als ik op het scherm tik voor mijn contacten of nummers in te tikken gebeurt er niks hij trilt wel.
Mijn snel koppelingen zijn verdwenen.
Als ik de groene knop ingedrukt hou kan ik geen spraak opdrachten invoeren.
Als ik via nokia software update doe dan zegt hij dat er een nieuwe update is v 20.0.012
terwijl deze er al opstaat. als ik de update uit voer gaat hij updaten maar als ik hem weer laat zoeken zegt hij dat er weer een update is.

Wat is er aan de hand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is de update niet goed gelukt... . Heb je de telefoon gebruikt tijdens installatie? Ik neem aan dat je wel een backup hebt gemaakt??? Zo niet, is volgens mij resetten de enige optie. Iemand anders een idee?

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2009 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 16:35
Verwijderd schreef op maandag 06 april 2009 @ 22:24:
[...]

@chimera2: in de buurt van Apeldoorn
Ik zit net ook al te kijken op de Nokia-site maar ik kom er maar niet achter waar het service point zit
Apeldoorn:

Blom & Bosselaar
Steenbokstraat 45
7324, AZ Apeldoorn
Tel.: 0900-2220001
Fax: 055-5067347
i.jonkman@blombosselaar.nl

Probeer eens de rechtstreekse link:

http://www.nokia.nl/A41199075

Hier selecteren nokia Care point en de regio.
Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-05 13:59
mafiatounes schreef op maandag 06 april 2009 @ 20:38:
lauw8 mijn toestel is logo vrij bij belcompany gekocht wou hem updaten (heb er beetje kennis van n73,n95,n79,n85) via fota of nsu ging niet, ik keek op mn doos en zag dat er mobistar op stond waar imei en dergelijke staan daarom moeten mensen ofwel wachten op mobistar/proximus tot een door deze operatoren goedgekeurde versie uitkomt of zelf naar nokia gaan wat ik heb gedaan en heb nu v20. nss wil ik liever niet gebruiken ben er bekend mee maar hou liever mn garantie in geval er iets zou zijn je weet nooit!
Wat is nss?

Bij belcompany zijn de toestellen die ze leveren naar mijn idee altijd wel de goeie toestelversies. Ik zou de volgende keer als er een nieuwe firmware versie is, het gewoon weer proberen via NSU. En anders zit er niets anders op dan elke keer naar een Nokia care Point te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vDR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-07 09:55

vDR

wat ik me afvroeg,

Ik kijk op de nokia site voor een nokia care point ( in België ), ikzelf ben van limburg dus ik vind het beetje ver om even naar antwerpen te rijden. Als ik mijn regio indruk krijg ik een 5tal plekken die een care point zijn.

Deze care points zijn allemaal gewoone gsm winkels, gaan deze mijn toestel updaten ook al heb ik het toestel daar niet gekocht ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schmoove
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:27
vDR schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 12:03:
wat ik me afvroeg,

Ik kijk op de nokia site voor een nokia care point ( in België ), ikzelf ben van limburg dus ik vind het beetje ver om even naar antwerpen te rijden. Als ik mijn regio indruk krijg ik een 5tal plekken die een care point zijn.

Deze care points zijn allemaal gewoone gsm winkels, gaan deze mijn toestel updaten ook al heb ik het toestel daar niet gekocht ?
Ja in Hasselt zit er bijvoorbeeld een. Je kunt gewoon met je Nokia daar naartoe. Ze updaten dan gewoon je toestel kostenloos. Ook voor garantie kan je daar terecht.
Sommige reparaties doen ze zelf en dan duurt het vaak een week of 2 en soms sturen ze het op naar Nokia en dan gaat het langer duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mhulsegge schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 08:30:
[...]
Blom & Bosselaar
Steenbokstraat 45
7324, AZ Apeldoorn
Tel.: 0900-2220001
Fax: 055-5067347
i.jonkman@blombosselaar.nl
Perfect, bedankt ga er binnenkort eens langs !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vDR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-07 09:55

vDR

Schmoove schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 12:30:
[...]

Ja in Hasselt zit er bijvoorbeeld een. Je kunt gewoon met je Nokia daar naartoe. Ze updaten dan gewoon je toestel kostenloos. Ook voor garantie kan je daar terecht.
Sommige reparaties doen ze zelf en dan duurt het vaak een week of 2 en soms sturen ze het op naar Nokia en dan gaat het langer duren.
Ik veronderstel dat je het dan hebt over BKM ?
Als het deze is ga ik een van de volgende dagen eens een kijkje nemen :)
in ieder geval zeer fel bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schmoove
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:27
vDR schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 15:21:
[...]

Ik veronderstel dat je het dan hebt over BKM ?
Als het deze is ga ik een van de volgende dagen eens een kijkje nemen :)
in ieder geval zeer fel bedankt !
BKM inderdaad. Mijn telefoon ligt daar momenteel voor reparatie van het kiertje in de rechter bovenhoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XO101
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 12:14
Ik ben bezig voor een chineese vriendin het toestel zo in te stellen dat het chineese karakters leest, met een beetje google werk heb ik al gevonden dat ik de productcode moet wijzigen, maar ik kan deze alleen nergens vinden. Weet iemand deze toevalling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan mij iemand aub eens uitleggen hoe ik garmin moet instaleren op mijn nokia 5800 want het lukt mij van geen kanten . :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als newbee een paar vragen;

ik heb begin maart mijn 5800 gekregen (tmobile) en de firmware van 1.0 laten upgraden naar 2.0 (carkit prob.)
dit heb ik wel gedaan bij een nokia service point, omdat tmobile de update nog niet had.
maar ik vermoed dat er iets niet helemaal goed is gegaan want ik krijg nu geen software/apps/games geïnstalleerd, zelf niet vanaf de originele nokiasite (certificaatfout) nu wil ik terug naar de tmobile firmware (las hier dat ie er was) iemand een idee of dit een oplossing kan zijn voor het probleem? :?
(heb zelfs garmin die nu niet werkt.. |:( |:( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreddyFish
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03:50
Verwijderd schreef op maandag 06 april 2009 @ 23:01:
Hallo

Ik heb een update gedaan nu staat er v 20.0.012 op
Nu heb ik het volgende probleem als ik de groene knop in druk krijg ik geen bellers lijst te zien.
Als ik op het scherm tik voor mijn contacten of nummers in te tikken gebeurt er niks hij trilt wel.
Mijn snel koppelingen zijn verdwenen.
Als ik de groene knop ingedrukt hou kan ik geen spraak opdrachten invoeren.
Als ik via nokia software update doe dan zegt hij dat er een nieuwe update is v 20.0.012
terwijl deze er al opstaat. als ik de update uit voer gaat hij updaten maar als ik hem weer laat zoeken zegt hij dat er weer een update is.

Wat is er aan de hand?
Als je goed zou lezen staat er bij de Nokia Software Updater gemeld dat je al de laatste softwareversie hebt. Je kunt er voor kiezen de software (firmware) opnieuw te laten installeren indien je problemen hebt o.i.d. Het is dus heel normaal dat hij steeds met 20.0.012 aan komt zetten.

Ik begrijp dus dat je 20.0.012 al een keer opnieuw hebt laten installeren, maar dat dit je problemen niet heeft verholpen? Ik zou dan een reset proberen, dan ga je terug naar de eerste firmware als het goed is. Van daar af kun je dan in een keer naar 20.0.012 en hopelijk is het dan verholpen allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
FreddyFish schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 19:54:
[...]

[...]

Ik begrijp dus dat je 20.0.012 al een keer opnieuw hebt laten installeren, maar dat dit je problemen niet heeft verholpen? Ik zou dan een reset proberen, dan ga je terug naar de eerste firmware als het goed is. Van daar af kun je dan in een keer naar 20.0.012 en hopelijk is het dan verholpen allemaal.
Met een reset wijzig je niks aan de firmware. Overigens is een reset wel wat ik zou aanbevelen in dit geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchronnie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-11-2024
Email Probleempje.

Ik heb de nokia 5800 nu zo'n twee weken, maar ik krijg het maar niet voorelkaar dat hij de email automatisch ophaalt.
Alle instellingen zijn juist. Maar hij heeft de mail nog nooit automatisch opgehaald.
Ik moet steeds handmatig een verbinding maken, dan wordt de mail wel opgehaald.

Zijn er meer mensen met dit probleem?
En wat kan je er aan doen om het wel te laten werken?

Ik heb overigens de laatste firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-12-2024
Probleempje met snelkeuze, ik heb snelkeuze aan staan en als ik vervolgens bijvoorbeel de 7 lang ingedrukt houdt om naar huis te bellen zegt ie "niet toegestaan" met een geel driehoekje met uitroepteken...
Zie ik iets over het hoofd ?
Ik heb natuurlijk wel nummers geprogrammeerd staan onder de desbetreffende toets(en)
Ps zat er bij jullie ook maar 1 thema op de telefoon, ik heb overigens de zwarte.
Weet iemand waar men meer thema's kan downloaden die ook werken en compatibel zijn met deze telefoon ?

[ Voor 22% gewijzigd door arjan571 op 07-04-2009 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dutchronnie schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 21:38:
Email Probleempje.

Ik heb de nokia 5800 nu zo'n twee weken, maar ik krijg het maar niet voorelkaar dat hij de email automatisch ophaalt.
Alle instellingen zijn juist. Maar hij heeft de mail nog nooit automatisch opgehaald.
Ik heb meerdere klachten gehoord over het standaard mailprogramma en ik ben er zelf ook niet blij mee ;) Nokia is bezig met een nieuwe mailclient, zo las ik laatst op hun site waar ze beta's uitgeven.

Trouwens Sygic geprobeerd en dat ziet er wel heel erg tomtom-like uit zeg... (met andere woorden: het werkt erg lekker!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FreddyFish schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 19:54:
[...]

Als je goed zou lezen staat er bij de Nokia Software Updater gemeld dat je al de laatste softwareversie hebt. Je kunt er voor kiezen de software (firmware) opnieuw te laten installeren indien je problemen hebt o.i.d. Het is dus heel normaal dat hij steeds met 20.0.012 aan komt zetten.

Hallo

Ik ben bij nokia service point geweest daar hebben ze software er opnieuw opgezet.
Nu werkt alles weer normaal.:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomasdebans
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 16:20
Siender schreef op maandag 06 april 2009 @ 21:21:
Het geluid wat uit de bovenste speaker komt als er iemand belde ging vaak heel zacht, heel soms ging hij ook hard. Ik weet niet of het het luidsprekerprobleem was. Op internet stond een tutorial om het te verhelpen, dus ik heb mijn 5800 `opengebroken` en de dingetjes omgebogen. Nu werkt alles gelukkig naar behoren.
Ik heb het zelfde probleem met mijn 5800.
Alleen heb ik die van mij 2e hand gekocht en geen bon, nu doen ze daar een beetje moeilijk over bij het servicepoint in Groningen.
Misschien kan ik het dan beter zelf verhelpen, alleen heb ik die tutorial nog niet kunnen vinden....
Zou je me hier mee kunnen helpen? Voordat ik het hele ding sloop.
Vind het nog al een vervelend probleem.

ondertussen al wat meer info gevonden. Maar weet niet of ik het aan durf hem open te schroeven

[ Voor 5% gewijzigd door thomasdebans op 08-04-2009 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomasdebans
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 16:20
dutchronnie schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 21:38:
Email Probleempje.

Zijn er meer mensen met dit probleem?
En wat kan je er aan doen om het wel te laten werken?

Ik heb overigens de laatste firmware.
Je moet het als volgd instellen:
Mail instellingen / Verbindingsinstellingen / inkomende e-mail / Toeganspunt in gebruik: Hier NIET de standaardverbinding maar je 3G Internet profiel
Vervolgens automatisch ophalen instellen.
Bij mij werkt het prima.

Maar niet wanneer je de standaardverbinding kiest, dan haalt ie niets op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 17:46
thomasbansberg schreef op woensdag 08 april 2009 @ 11:22:
[...]

Ik heb het zelfde probleem met mijn 5800.
Alleen heb ik die van mij 2e hand gekocht en geen bon, nu doen ze daar een beetje moeilijk over bij het servicepoint in Groningen.
Misschien kan ik het dan beter zelf verhelpen, alleen heb ik die tutorial nog niet kunnen vinden....
Zou je me hier mee kunnen helpen? Voordat ik het hele ding sloop.
Vind het nog al een vervelend probleem.
zolang de telefoon nog geen jaar uit is op de wereldmarkt, heb je geen bon nodig want dan kan het toestel niet ouder zijn dan dat je garantie hebt. Naderhand kunnen ze er om vragen maar meestal doen ze er niet moeilijk over.

Tenminste bij mij nog nooit bonnetje hoeven te laten zien.

Waar ik nog tegenaan stuit tijdens het gebruik van hotmail;
Het werkt allemaal opzich prima maar de communicatie tussen hotmail en mijn telefoon loopt niet.
Als ik mail ophaal op mijn telefoon geeft hij alles (wat ik op mijn telefoon nog niet gelezen heb) als nieuw, en niet de mailtjes die bij hotmail nieuw zijn. Zelfde geld andersom, hotmail staat een neiuw bericht, zelfs als ik hem op mijn telefoon al gelezen hebt.

Anderen die dit probleem ook hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceM
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 20:35
@jarnootje

Volgensmij is dat vrij normaal. Als ik e-mail in mijn gmail lees en deze haal ik later op met Outlook dan worden deze ook weer gegeven als ongelezen e-mails. Het lijkt me dat dit bij bijna alle e-mail viewers zo werkt, en dus ook die van de 5800.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Laatst online: 22:25
Vandaag mijn Nokia 5800 teruggebracht. Ik heb een spleetje ontdekt. Ze hebben we een nieuwe gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Iemand een idee hoe ik al mijn contacten tegelijk naar onze geïntergreerde bluetooth systeem in onze Volvo V50 kan overbrengen? Ik moet dat nu 1 voor 1 doen, en daar heb ik geen zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

turkeyhakan schreef op woensdag 08 april 2009 @ 12:37:
Vandaag mijn Nokia 5800 teruggebracht. Ik heb een spleetje ontdekt. Ze hebben we een nieuwe gegeven.
Mijn Nokia heeft ook een spleetje. Bij wie heb je het teruggebracht, was het een groot spleetje, deden ze moeilijk, wilden ze het nog repareren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Verwijderd schreef op woensdag 08 april 2009 @ 12:48:
[...]

Mijn Nokia heeft ook een spleetje. Bij wie heb je het teruggebracht, was het een groot spleetje, deden ze moeilijk, wilden ze het nog repareren?
Ik heb de telefoon op www.phonehouse.nl besteld. Ik heb op internet gelezen dat je het gewoon naar de winkel terug kunt brengen. Ook was ik gisteren in Oosterhout, bij de phonehouse. Daar hebben ze gezegd dat je gewoon een nieuwe kunt krijgen. (ik had geen bon bij me anders had ik hem daar omgeruild)
Net even in mijn woonplaats naar de phonehouse geweest. Ze zeiden dat het bullsh*t was, dat je gewoon een nieuwe kon krijgen.(ze maakten 75 euro verlies) Toen hebben ze met phonehouse.nl gebeld en na een paar telefoontjes kreeg ik een nieuwe.

Bij deze zit een heel klein spleetje, niet om je eraan te ergeren zeg maar. Bij mijn andere was idd een grote spleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn nokia heeft ook een spleetje en tja groot of klein ... toch wel klein en het hoort niet. Ben ook bang dat het erger gaat worden en dat het net na mijn garantie-periode er helemaal mee stopt of dat het frontje er af valt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Verwijderd schreef op woensdag 08 april 2009 @ 13:25:
Mijn nokia heeft ook een spleetje en tja groot of klein ... toch wel klein en het hoort niet. Ben ook bang dat het erger gaat worden en dat het net na mijn garantie-periode er helemaal mee stopt of dat het frontje er af valt
Hoelang is een garantie periode? Ik heb een abbonoment van 2 jaar, dus neem ik aan 2 jaar garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
IceM schreef op woensdag 08 april 2009 @ 12:02:
@jarnootje

Volgensmij is dat vrij normaal. Als ik e-mail in mijn gmail lees en deze haal ik later op met Outlook dan worden deze ook weer gegeven als ongelezen e-mails. Het lijkt me dat dit bij bijna alle e-mail viewers zo werkt, en dus ook die van de 5800.
dat is dus het rare, dat was bij mijn oude N95 niet het geval. Daar gebruikte ik ook de mail functie en die haalde alles wel op, maar nieuw was dan ook echt nieuwe en koppelde alles wel netjes terug met de hotmail server zodat ik thuis alleen de nieuwe zag en niet die ik op mijn telefoon al gelezen had.

ff zoeken maby kan ik het nog vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchronnie
Je moet het als volgd instellen:
Mail instellingen / Verbindingsinstellingen / inkomende e-mail / Toeganspunt in gebruik: Hier NIET de standaardverbinding maar je 3G Internet profiel
Vervolgens automatisch ophalen instellen.
Bij mij werkt het prima.
Dat was dus de oplossing, bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrpink83
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
Nou, ik vind dat mail prog ook helemaal niks. Ik heb hem nu staan op "automatisch ophalen", maar nu blijft de verbinding open staan.

Geef mij meer wlm zoals op mijn n95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
mrpink83 schreef op woensdag 08 april 2009 @ 15:39:
Nou, ik vind dat mail prog ook helemaal niks. Ik heb hem nu staan op "automatisch ophalen", maar nu blijft de verbinding open staan.

Geef mij meer wlm zoals op mijn n95.
http://www.nokia.com/A4136001?newsid=1302165

Hopla, het is er dus al wel, alleen niet standaard @ de telefoon. Ga het zo (als ik mijn telefoon aan een lader kan hangen) proberen, ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrpink83
Hee jarnootje, thanks! Meteen opgehaald, maar wil niet opstarten. Begint over Geheugen vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreddyFish
Jarnoootje schreef op woensdag 08 april 2009 @ 15:47:
[...]

http://www.nokia.com/A4136001?newsid=1302165

Hopla, het is er dus al wel, alleen niet standaard @ de telefoon. Ga het zo (als ik mijn telefoon aan een lader kan hangen) proberen, ben benieuwd!
De Nokia 5800 staat daar niet in het lijstje van ondersteunde telefoons. Zal het wel werken dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-07 15:56
turkeyhakan schreef op woensdag 08 april 2009 @ 12:40:
Iemand een idee hoe ik al mijn contacten tegelijk naar onze geïntergreerde bluetooth systeem in onze Volvo V50 kan overbrengen? Ik moet dat nu 1 voor 1 doen, en daar heb ik geen zin in.
Misschien werkt dit bij jou ook? Hakkie in "Nokia 5800 Tube - Deel 2"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thealterego1
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 09:41

thealterego1

iedereen gelukkig nieuwjaar

Ik gebruik zelf de exchange client van Nokia. Weet iemand of er ook software voor de 5800 is waar je exchange kan gebruiken waarbij je ook de mappen structuur die je in outlook hebt gemaakt te zien krijgt. Momenteel krijg ik alleen postvak in te zien namelijk.

iemand iets leuks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansvd
  • Laatst online: 29-11-2022
Ik denk erover om de nokia 5800 te nemen bij mijn contractvernieuwing. Hoe ervaren jullie de wifi-ontvangst? Is deze goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hansvd schreef op woensdag 08 april 2009 @ 17:29:
Ik denk erover om de nokia 5800 te nemen bij mijn contractvernieuwing. Hoe ervaren jullie de wifi-ontvangst? Is deze goed?
Wifi na mijn idee goed.
Acces point staat beneden en op zolder nog steeds goed berijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreddyFish
Hansvd schreef op woensdag 08 april 2009 @ 17:29:
Ik heb nog geen data-abonnement (gaat over drie maanden pas in) dus ik gebruik altijd wifi wanneer mogelijk. Over de ontvangst kan ik niets meer over zeggen dan dat ik nooit de verbinding verlies hier in huis. Kon op zolder nog msn'en terwijl de router beneden staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weust
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-09 20:35

Weust

I Are Pant!

Ik heb een probleempje met deze gsm
sinds de update naar v20 kan ik geen video ringtones meer instellen?
heeft iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchronnie
naast mijn email probleem, die voorlopig even is opgelost, heb ik nog een probleem. Misschien weten jullie daar ook een antwoordt op.

Ik heb ongeveen 200 mp3'tjes op de geheugenkaart staan, als ik deze in de player laad komen ze op alfabetische volgorde te staan. Maar ik wil de nummers niet luisteren op alfabetische volgorde.
Ik kan hem nergens instellen zodat de volgorde op b.v. filenaam geschied.
Ook in de playlist is er geen sortering mogelijk.

Je kan de nummers wel willekeurig afspelen, maar als je de volgende keer de player weer aanzet, gebruikt hij ook weer de nummers die je al eerder hebt afgespeelt.

Weet iemand een mogelijkheid om wel op verschillende manieren te kunnen sorteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-09 13:06
dutchronnie schreef op woensdag 08 april 2009 @ 19:20:
naast mijn email probleem, die voorlopig even is opgelost, heb ik nog een probleem. Misschien weten jullie daar ook een antwoordt op.

Ik heb ongeveen 200 mp3'tjes op de geheugenkaart staan, als ik deze in de player laad komen ze op alfabetische volgorde te staan. Maar ik wil de nummers niet luisteren op alfabetische volgorde.
Ik kan hem nergens instellen zodat de volgorde op b.v. filenaam geschied.
Ook in de playlist is er geen sortering mogelijk.

Je kan de nummers wel willekeurig afspelen, maar als je de volgende keer de player weer aanzet, gebruikt hij ook weer de nummers die je al eerder hebt afgespeelt.

Weet iemand een mogelijkheid om wel op verschillende manieren te kunnen sorteren?
De enige manier is de bestandsnaam beginnen met een nummer. Niet helemaal fraai maar het werkt wel. Er zijn ook wel apps die dat voor je kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchronnie
De enige manier is de bestandsnaam beginnen met een nummer. Niet helemaal fraai maar het werkt wel. Er zijn ook wel apps die dat voor je kunnen doen
Volgens mij werkt dit ook niet.
Ik heb al mijn nummers een nummer gegeven, maar toch staan ze op alfabetische volgorde in de tracklijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dropsen
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01:41
Dan zal je de ID3-tag aan moeten passen. Die gebruikt de 5800 om de muziek te ordenen...

Waar ik me nu wel aan stoor, is dat de stylus steeds losser in z'n behuizing komt te zitten... Hij zit echt al veel losser dan in het begin... Hopen dat ik hem niet kwijtraak, al heb ik er eentje reserve natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchronnie
Dan zal je de ID3-tag aan moeten passen. Die gebruikt de 5800 om de muziek te ordenen
Volgens mij niet, Want al mijn tags zijn goed ingevuld.
Hij sorteert bij "Alle tracks" standaard op de titel van het nummer.

Je zou in het titelveld een oplopend nummer kunnen invoeren, maar dat lijkt mij nou ook weer niet de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

zo, ff een post vanaf m'n gloednieuwe 5800 :)

Geweldig ding, echt een waardige opvolger voor m'n oude 7710.
Enige puntjes zijn de scrollrichting van de browser, die voelt verkeerd om. En de muziekspeler lijkt niet in staat om volledige artiest informatie te laten zien in playlists. Verder heerlijk :)

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:59
thealterego1 schreef op woensdag 08 april 2009 @ 17:17:
Ik gebruik zelf de exchange client van Nokia. Weet iemand of er ook software voor de 5800 is waar je exchange kan gebruiken waarbij je ook de mappen structuur die je in outlook hebt gemaakt te zien krijgt. Momenteel krijg ik alleen postvak in te zien namelijk.
RoadSync gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bpow
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-09 19:44
Iemand idee of de 5800 verbinding kan maken met de wifi netwerk van eduroam?

Zoja zal ik graag weten hoe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thealterego1
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 09:41

thealterego1

iedereen gelukkig nieuwjaar

Bedankt. Helaas nog niet beschikbaar voor de 5800. En een beetje jammer dat je 50 dollar kwijt bent als je normaal je mail wilt kunnen lezen :(

iemand iets leuks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthknake
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-07 11:59
Als ik mijn phone laat unlocken kan ik dan daarna wel gewoon software updates uitvoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
earthknake schreef op woensdag 08 april 2009 @ 23:56:
Als ik mijn phone laat unlocken kan ik dan daarna wel gewoon software updates uitvoeren?
Je bedoelt de simlock eraf laten halen? Dat maakt voor het updaten geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-12-2024
Ga vrijdag de telefoon ook terugbrengen ivm de "spleet" mocht de Phonehouse hier moeilijk over doen ruil ik m gewoon om, ze hebben tenslotte een "14 dagen bedenktijd" regeling... Het zou jammer zijn, ik ben helemaal blij met deze telefoon. Ondanks dat mijn andere telefoon de N85 wel wat fucties meer heeft, welke ik mis op de 5800 (Visual radio, hij download via internet de radiozenders die te ontvangen zijn in de regio die je kiest en internetradio).
Ik ben altijd zeer wars geweest van het touchscreentelefoons, maar deze werkt toch wel heel prettig en vooral snel.
Kortom ik houd jullie op de hoogte van het "spleetje"

Update 09-04-09;

Vandaag een nieuwe gehad DOA bij The Phonehouse goede service !
Heb nu wel een Rode (had eerst een zwarte)
Heeft al iemand goede thema's gezien voor de 5800 ?

[ Voor 12% gewijzigd door arjan571 op 09-04-2009 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthknake
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-07 11:59
Cadezo schreef op donderdag 09 april 2009 @ 00:00:
[...]

Je bedoelt de simlock eraf laten halen? Dat maakt voor het updaten geen verschil.
Jep! Simlock eraf halen bij zo'n kerel via een kabeltje. Updaten daarna is dus totaal geen probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
Bpow schreef op woensdag 08 april 2009 @ 22:57:

Misschien een open deur, maar kijk eens op http://www.eduroam.org/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bestaat er een app waarmee je via 3g op shoutcastradios kunt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bpow schreef op woensdag 08 april 2009 @ 22:57:

Het stond in het vorige topic. Ik heb het op dezelfde manier gedaan als is beschreven in de links. Het duurt even, maar dan heb je ook wat!
Verwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 23:57:
[...]

TU Delft. Ehm nee niet eens. Nokia 5800 heeft een ingebouwde client hiervoor. Kwesite van de juiste instellingen invoeren. K heb wel dit gedaan op basis van instellingen voor symbian s60v3, maar er zat nauwelijks een verschil in. En ik had ook een andere certificaat gekozen (GTE Cybertrust i.p.v surfnet).

Het Symbian S60 3rd Edition Discussie Topic

http://luchthaven.tudelft.nl/peap.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrJ
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-07 22:52

TrJ

debian

Vanmorgen zag ik in mijn ooghoek de 5800 spontaan rebooten, toen ik hem oppakte stond de tijd op 0.00 datum 1 januari en mijn startscherm was zoals een na reset. Even later was alles weer in orde alleen agenda gaf aan bij opstarten dat tijden gewijzigd waren oid. Ik zet nooit mijn toestel uit en doe ook nooit een reboot; kan het zijn dat Symbian dan zelf het initiatief neemt? Zijn er andere gebruikers van de 5800 die al een spontane reboot hebben meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Ja ik gisteren. Vreemd maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrpink83
Okee, dus nu dat nokia email progje geïnstalleerd. En dat werkt dus niet met de 5800. Maar uninstallen werkt niet en hij geeft nu continu foutmeldingen en in een menu staat steeds rechts bovenaan een knopje met getallen die veranderen (heel vreemd). Ik heb net Y-browser opgehaald, maar weet iemand misschien waar ik de nokia email kan vinden en handmatig kan uninstallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
earthknake schreef op donderdag 09 april 2009 @ 08:22:
[...]
Jep! Simlock eraf halen bij zo'n kerel via een kabeltje. Updaten daarna is dus totaal geen probleem?
Ik bedoelde met mijn post, dat maakt voor het updaten geen verschil, oftewel waarschijnlijk kan je dan nog steeds niet updaten, als je dat nu ook niet kan.

Overigens het ligt er wel aan hoe de simlock eraf gehaald wordt, als hij opnieuw geflasht wordt dan zou het updaten geen probleem meer moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiVAL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09-2019
Vastlopers...

'k Ben nu een maand de eigenaar van een 5800 en deze bevalt
erg goed... Echter heeft de standaard browser nu last van vastlopers!
Echt aan 1 stuk door... Ik kan ca. tussen de 30 sec en 2min het
internet op (WLan, 3G, maakt niet uit) en dan loopt de browser vast.

De enige manier om dan weer verder te gaan is de menu knop ingedrukt
houden, dan het wereldbolletje aanklikken (lang) en op afsluiten drukken.
Dit 4x en dan afwachten...

Ik ben helemaal up2date met 20.0.012 en heb alleen Fring geïnstalleerd...

Niemand heeft hier wat gepost (geloof ik) maar ben ik nu echt de enige??
En heeft iemand dan misschien toch een idee?
(of een idee hoe te debuggen of de systeemlog in te zien?)

Verder heb ik ook naar Opra Mini gezien zoals hier genoemd wordt,
maar ik zie geen versie voor deze nokia ?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapiethaaap
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-01 08:54
FiVAL schreef op donderdag 09 april 2009 @ 16:37:
Vastlopers...

'k Ben nu een maand de eigenaar van een 5800 en deze bevalt
erg goed... Echter heeft de standaard browser nu last van vastlopers!
Echt aan 1 stuk door... Ik kan ca. tussen de 30 sec en 2min het
internet op (WLan, 3G, maakt niet uit) en dan loopt de browser vast.

De enige manier om dan weer verder te gaan is de menu knop ingedrukt
houden, dan het wereldbolletje aanklikken (lang) en op afsluiten drukken.
Dit 4x en dan afwachten...

Ik ben helemaal up2date met 20.0.012 en heb alleen Fring geïnstalleerd...

Niemand heeft hier wat gepost (geloof ik) maar ben ik nu echt de enige??
En heeft iemand dan misschien toch een idee?
(of een idee hoe te debuggen of de systeemlog in te zien?)

Verder heb ik ook naar Opra Mini gezien zoals hier genoemd wordt,
maar ik zie geen versie voor deze nokia ?!?
Voor opera mini moet je gewoon de standaard versie nemen. Die is in java en die werkt.

Voor je andere problemen weet ik niks.

BUH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiVAL
ThX, Aapiethaaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Aapiethaaap schreef op donderdag 09 april 2009 @ 16:43:
[...]

Voor opera mini moet je gewoon de standaard versie nemen. Die is in java en die werkt.

Voor je andere problemen weet ik niks.
Browse met je Nokia browser eens naar http://Mini.Opera.Com
De Opera Mini website ziet dan aan je user agent welke mobiel je gebruikt en kiest de goeie versie voor je uit. Ik heb een .SIS bestand aangewezen gekregen en die gedownload. Werkt perfect.

edit: uiteraard alleen doen als je niet per KB betaald, anders kan het nog wel eens duur worden. Tis ongeveer 150K.

[ Voor 10% gewijzigd door McKaamos op 09-04-2009 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-09 09:11
Ik heb me nokia vandaag gekregen en net nieuwe firmare geupdate. Ik heb echter een 5800 via tmobile bij de vorige versie was daar niets van te merken ik heb nu echter ineens een heel tmobile theme en de zoek(google) app @ desktop werkt niet meer. Is hier iets aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansvd
Is het slechter om een T-mobile branded nokia 5800 te hebben? Is het moeilijker met updates? En, nog wel het belangrijkste, zit je vast aan een paars met wit T-mobile theme?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
eerst merkte ik er niets van nu heb ik wel een tmobile theme das eigenlijk het enige en updates schijnen later door te komen maar ik merk 0,0 verschil eigenlijk tussen de vorige en deze firmware ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansvd
Crazyanz schreef op donderdag 09 april 2009 @ 20:12:
eerst merkte ik er niets van nu heb ik wel een tmobile theme das eigenlijk het enige en updates schijnen later door te komen maar ik merk 0,0 verschil eigenlijk tussen de vorige en deze firmware ^^
Kan je dat T-mobile theme niet weghalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

branded firmwares worden vaak later uitgegeven. Daarbij kan het heel goed dat de provider geen updates meer maakt. Tmobile heeft b.v. voor de N95 geen firmware na v14.x terwijl v31.x inmiddels uit is.
Opzich is het niet slecht. Als het werkt, werkt het. Maar soms zijn de nieuwe feats wel heel erg aantrekkelijk (bv motionsensor die display draait op N95).

En ja, de enige oplossing daar tegen is het aanpassen van de productcode van je telefoon. Dat betekent einde garantie, maar levert de plain-vanilla Nokia firmware op. Providerspecifieke extra's ben je dan wel kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
maar weet iemand al waarom die zoek functie shorcut naar google @ thuisscherm niet meer werkt sinds ik heb geupdate naar de nieuwe firmware (met tmobile). Ik krijg een bericht systeemfout als ik er op druk

[ Voor 14% gewijzigd door haakjesluiten op 09-04-2009 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrpink83
Nu crasht mijn 5800 voortduren door dat "nokia email" programma. Hoe kan ik uitzoeken waar het geïnstalleerd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bpow
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-09 19:44
Hansvd schreef op donderdag 09 april 2009 @ 20:40:
[...]

Kan je dat T-mobile theme niet weghalen?
Ik had voordat ik de t-mobile update deed een back-up gemaakt van alle bestanden op mijn telefoon, en na de update weer alles hersteld... En kreeg gewoon weer de originele theme back :)

Enige minpuntje is dat telkens als je telefoon aanzet of uitzet na de nokia intro en nog een t-mobile intro voorbij komt... opzich niet echt hinderlijk maar just a tiny detail :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
Zo na een paar uur spelen en een berg aps verder heb ik dit allemaal @ me telefoon gezet:

Fring
Hand writing calculator
mobbler <- aanrader als je last fm gebruikt en net als ik een onbeperkt data abbo
mobile paint
google maps
gmail
Quickmark (scannen van barcodes)
opera mini maar vind de standaard browser echt 100x beter in gebruik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
Crazyanz schreef op donderdag 09 april 2009 @ 22:36:
Zo na een paar uur spelen en een berg aps verder heb ik dit allemaal @ me telefoon gezet:

Fring
Hand writing calculator
mobbler <- aanrader als je last fm gebruikt en net als ik een onbeperkt data abbo
mobile paint
google maps
gmail
Quickmark (scannen van barcodes)
opera mini maar vind de standaard browser echt 100x beter in gebruik...
Leuk lijstje, wat kan je overigens met Quickmark? Bar codes scannen maar dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
ik kwam erop doordat ik een theme wou en die hadden ipv een link een barcode neer gezet. Je telefoon scant die code en linkd dan naar de website. In amerika en Uk kan je er al meer mee trouwens film posters scannen en barcodes van producten voor prijs vergelijking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptjuh
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 11:16

ptjuh

New day, same old shit

Hoi,

Ik heb ook de laatste update op me nokia staan. Maar sinds dien verschiet me mobiel vaak van kleur.
In het begin was het alleen tijdens het smsen maar nu verspringt de kleur ook op het standaard scherm.
Opeens van normale kleuren naar blauw of paars...

Iemand anders hier ook last van? of een oplossing voor?

Voor de rest echt een super telefoon..Ben benieuwd naar de nieuwe applicaties die er nog aankomen :)

Thx alvast

Its all in the little things that people do..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 16:35
mrpink83 schreef op donderdag 09 april 2009 @ 21:01:
Nu crasht mijn 5800 voortduren door dat "nokia email" programma. Hoe kan ik uitzoeken waar het geïnstalleerd is?
Ik heb het ook geprobeerd en zsm weer verwijderd wegens hetzelfde wat jij al meldde.

Bij mij kon ik hem verwijderen bij:

Instellingen - Toepassingsbeheer - Geinst. Toepass.

Daar stond geloof ik Nokia Email bij.
Aanklikken op opties klikken en dan verwijderen deed bij mij de trick.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een paar dagen de 5800. Nu wil ik m'n smsjes die ik op de N70 (=oude toestel) ontvangen heb in de 5800 importeren. Ik heb de smsjes netjes in de Mail2 map gekopieerd, precies zoals de smsjes die ik de afgelopen paar dagen ontvangen heb er ook in staan. Alleen krijg ik nu als ik op de 5800 naar m'n inbox ga de melding "Geen toegang tot geselecteerd geheugen. Berichten worden opgeslagen in telefoongeheugen"
Wat kan ik hieraan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiVAL
McKaamos schreef op donderdag 09 april 2009 @ 19:00:
[...]

Browse met je Nokia browser eens naar http://Mini.Opera.Com
De Opera Mini website ziet dan aan je user agent welke mobiel je gebruikt en kiest de goeie versie voor je uit. Ik heb een .SIS bestand aangewezen gekregen en die gedownload. Werkt perfect.
Ja, Opera Mini werkt idd lekker... Hiermee heb ik dus ook niet meer last dat 'm phone vastloopt...
Maar nu heb ik gelijk weer 2 nieuwe vragen!

Want tjee.... Wat is het icoontje van Opera Mini LELIJK!
Is hier iets aan te doen?
Ik heb 'm namelijk tussen mijn snelkoppelingen op de startscherm gezet.
En dit is zo zonde....

Of anders... Kan ik Opera Mini ook achter het wereldbolletje in het XpressMenu zetten?
(die knop helemaal rechts boven op de telefoon?)

Dit moet toch te tweaken zijn!?

EDIT:
oké op mijn eerste vraag heb ik een antwoord: http://www.google.com/sea...y+icon&btnG=Google+Search

[ Voor 11% gewijzigd door FiVAL op 10-04-2009 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
heb ik dan een vekeerde opera mini? bij mee neemt dat grijze gedeelte met die pijltjes enzo me halve scherm in >.<

Edit:
Wat is het beste email programma? ik heb nu maar de standaard mail functie in gebruik maak vind de manier waarop die emails laat zien maar zwaar irritant! Ik heb ook de gmail applicatie geinstaleerd maar die geeft geen waarschuwing als er een nieuwe mail binnenkomt.

[ Voor 54% gewijzigd door haakjesluiten op 10-04-2009 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrpink83
mhulsegge schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 09:56:
[...]

Ik heb het ook geprobeerd en zsm weer verwijderd wegens hetzelfde wat jij al meldde.

Bij mij kon ik hem verwijderen bij:

Instellingen - Toepassingsbeheer - Geinst. Toepass.

Daar stond geloof ik Nokia Email bij.
Aanklikken op opties klikken en dan verwijderen deed bij mij de trick.

Succes
Ik heb hem opnieuw geinstalleerd en toen weer verwijderd. Dit werkte, tenminste het programma is verdwenen. Maar er zit nog wel iets op. Dat gekke klokje zit nog steeds in het menu en hij loopt af en toe wat trager. Als je een soft reset doet, verdwijnen dan ook alle programma's? Dus ook bijv Garmin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiVAL
Goh, het is rustig vandaag :*)
Ben zeker 1 van de weinige die wel op kantoor zit...

Maar toch wil ik hier nog even een vraagje posten
aan al mijn collega Nokia eigenaren...

Al sinds ik Nokia heb, baal ik van 1 bepaald probleem,
namelijk: Als ik een verjaardag in mijn contact plaats
komt deze NIET in de Agenda te staan!

Heeft iemand hier ook een oplossing voor?
Behalve dan sync-en met een externe bron...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
Ik heb m'n verjaardagen in outlook staan, die worden gewoon getoond :)

Kwestie van in een keer alles aanpassen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
Ik heb een beetje ruzie met die email aplicatie die er standaard opzit >.< ik heb me gmail er aan toegevoegd en dan wil die alle header ophalen van de afgelopen 4 jaar! nu loopt die mail aplicatie ook noges steeds vast....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 10:21:
Ik heb sinds een paar dagen de 5800. Nu wil ik m'n smsjes die ik op de N70 (=oude toestel) ontvangen heb in de 5800 importeren. Ik heb de smsjes netjes in de Mail2 map gekopieerd, precies zoals de smsjes die ik de afgelopen paar dagen ontvangen heb er ook in staan. Alleen krijg ik nu als ik op de 5800 naar m'n inbox ga de melding "Geen toegang tot geselecteerd geheugen. Berichten worden opgeslagen in telefoongeheugen"
Wat kan ik hieraan doen?
Je kunt voor dit soort dingen het beste de functie "overdracht" gebruiken op je 5800. Je 5800 maakt dan via BT contact met je N70 en neemt de gegevens over die je wilt overdragen contacten, SMS, agenda, bookmarks etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuiCk01
  • Laatst online: 09-09 15:48
Hallo!

Heb dus ook een 5800 en heb gelijk een update gedaan. Nu heb ik de t-mobile theme al weggekregen maar ik ben de prachtige beltoon kwijt! Weet iemand waar ik deze kan vinden?

Hij stond er standaard op en was een soort moderne/ouderwetse vorm van de standaard melodie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikKam
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 14:16
Ik kreeg ook spontaan na een firmware update de firmware van T-mobile, dit terwijl ik hem gewoon gekocht heb zonder abbo.

Nou ben ik gisteren naar Nokia service center geweest die hebben hem opnieuw geflased voor mij en nu heb ik gewoon weer een nieuwe firmware zonder t-mobile zooi.

Verder ben ik nu een week lang tevreden gebruiker van mijn 5800.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraagje aan de garmin gebruikers: kun je de gegevens van de tripcomputer exporteren naar je pc en die omzetten in bijvoorbeeld een grafiek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Laatst online: 05-08 16:12

Icyzer

Goudvis

Ik heb mijn nokia net binnen, prachtig ding.
Maar als ik dat standaard filmpje wat er op staat afspeel dan vertoont hij onderin wat "lag" is dat normaal?

Edit: Ik hoor net dat er in de doos een beschermhoesding bij hoort te zitten, bij mij is dat niet zo.
Ik heb een vodafone branded phone, is het in dat geval anders?

Edit2: Heb even gekeken op de nokia site daar staat de hoes inderdaad tussen "In de verpakking" samen met een reserve stylus die ik niet gehad heb, grrr morgen even langs de vodafone winkel. Beter doen ze niet moeilijk omdat ik hem via de telefoon besteld heb. En anders maar wet-koop op afstand...

[ Voor 66% gewijzigd door Icyzer op 10-04-2009 19:59 . Reden: :( ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
hoesje en stylus zijn idd standaard zou er zelf alleen geen moment ruzie om maken je gebruikt het nooit ^^ vind hoesje vrij waardeloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
ErikKam schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 19:34:
Ik kreeg ook spontaan na een firmware update de firmware van T-mobile, dit terwijl ik hem gewoon gekocht heb zonder abbo.

Nou ben ik gisteren naar Nokia service center geweest die hebben hem opnieuw geflased voor mij en nu heb ik gewoon weer een nieuwe firmware zonder t-mobile zooi.

Verder ben ik nu een week lang tevreden gebruiker van mijn 5800.
:o gewoon gevraagd of ze hem wouden flashen ? ik heb ook een tmobole branded 5800 en zou daar ook wle vanaf willen eigenlijk _/-\o_

Is dat met behoud of zonder behoud van garantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Laatst online: 05-08 16:12

Icyzer

Goudvis

Crazyanz schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 20:32:
hoesje en stylus zijn idd standaard zou er zelf alleen geen moment ruzie om maken je gebruikt het nooit ^^ vind hoesje vrij waardeloos
Stop je hem dan gewoon onbeschermd in je zak of? enja die stylus kan me niet veel schelen, maar tch is het een beetje raar dat het er niet bij zit,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
ja onbeschermd dat doe ik al jaren gewoon geen sleutels etc in dezelfde zak doen ^^ dat hoesje is mij te veel gedoe zit best strak om de telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 14:26
over een paar dagen ga ik de mijne halen, kan al niet wachten :)
bestaat er voor de 5800 ook een spelletje zoals op iphone, met een knikker in een doolhof :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey,

Heeft iemand een idee wanneer de laatste firmware update (v 20.0.0.12) in België beschikbaar is?
Of ligt dit eerder aan de provider (lijkt me niet, geen koppelverkoop.., kan ook fout zijn)? :P Mobistar in dit geval.
Ik kan op beiden hun website onvoldoende info vinden. en aangezien ik erg graag zou updaten , vraag ik het maar even.
:)
info:
huidige versie: v 11.0.008
type gsm: RM-356
Pagina: 1 ... 5 ... 67 Laatste

Let op:
Berichten over levertijden en bijbehorende abonnementen en prijzen horen NIET in dit topic. Dus de volgende zaken mogen in het onderstaande topic: 1: abonnementen bespreken 2: import bespreken 3: levertijd bespreken 4: prijzen bespreken 5: service over shops of NSP bespreken.

[ABO] Het Nokia 5800 Tube levertijden en abonnementen topic