Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 305821

ik val er even tussen, maar ik heb sinds een week ook een nokia 5800.
Ik val alleen steeds over 2 nogal iritante bugs:
1. De gps ontvanger houd er steeds na 2 dagen mee op, het enige dat lijkt te helpen is backup -> reset -> backup terug
2. download links op webpagina's werken heel vaak niet, netzo als forms met post gegevens, en sommige pagina's renderen helemaal niet. web browser opnieuw opstarten helpt vaak tijdelijk.

bug 1 is nog wel wat over te vinden op het wijde web met google, 2 helemaal niks. hebben julie hier ook last van, of is dit op gelost met een update die ik nog niet heb gekregen ( duitse mobiel via gsmwijzer, icm. hi abbo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:45
Anoniem: 300540 schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 16:58:
[...]
Buiten dat ik nog niet helemaal juist zit met de instellingen, vraag ik me af hoe je tekst ingeeft? Ik zie geen [enter]-toets. Verder begrijp ik niet zo goed waarom hij niet verbindt? Server ingegeven, poort op 6667, SSL op no, nickname & username ingevuld, , autojoin & autocommands op none. Dat zou het toch moeten zijn?
tekst kan je ingeven door op het full-qwerty toetsenbord het "enter/newline" button te gebruiken. ( die zit 2e van rechts helemaal onderin)

het programma heeft verder een actieve internetverbinding nodig. Wat je kan doen is even browsen naar een website en die dan open laten staan. mirrgi laten connecten en dan de webbrowser afsluiten.

Het vervelendste van het programma is echter dat je niet naar andere channels/views kan gaan. Normaal gebruik je hiervoor toets 1 t/m 4 maar om overduidelijke redenen gaat dat hier niet werken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 293570

hallo,

is er niet een functie of een programma voor autocorrectie tijdens het typen op de nokia? bijvoorbeeld als ik op de full qwerty ''schopl'' type dat die dit automatisch veranderd in 'school''? zou erg handig zijn en is eigenlijk een groot gemis. iemand tips?

bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:38
Anoniem: 305821 schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 15:29:
ik val er even tussen, maar ik heb sinds een week ook een nokia 5800.
Ik val alleen steeds over 2 nogal iritante bugs:
1. De gps ontvanger houd er steeds na 2 dagen mee op, het enige dat lijkt te helpen is backup -> reset -> backup terug
bug 1 is nog wel wat over te vinden op het wijde web met google,
Wat ik heb gemerkt is dat gps problemen heeft met het ovragen van de juiste gpscode data. Dat zijn behoorlijke brokken code die de ontvanger steeds eenmaal moet ophalen per locatie/tijdcode. Als ik 500+ km rijd, kan de gps me niet meer vinden en duurt het lang voor ik een fix heb. Hetzelfde geldt als ik gps een paar dagen niet gebruik. Assisted gps helpt trouwens een heleboel in zulke gevallen.

Als ik 500km rij, duurt het ongeveer 20-30 mins voor de nokia gps positiesoftware me een fix geeft. Garmin kan ik een halve dag aanlaten en geeft me geen fix.

Assisted via nokia software is dit allemaal hooguit een paar minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Mijn vriendin kwam een probleem tegen tijdens het bellen. Ze kreeg zo'n geautomatiseerd bandje aan de lijn met "toets "1" voor ..., toets "2" voor ..., etc maar kon dat dus niet doen omdat je geen numpad hebt tijdens het bellen. Toen ik vroeg of ze niet op het icoontje voor de numpad kon drukken die je normaal in je home screen ziet zei ze dat het niet kon. Ik was er toen niet bij dus kan het verder niet controleren.

Iemand hier een tip voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormblade32
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-07-2014

stormblade32

_-"Stormblade"-_

twiFight schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 18:49:
Mijn vriendin kwam een probleem tegen tijdens het bellen. Ze kreeg zo'n geautomatiseerd bandje aan de lijn met "toets "1" voor ..., toets "2" voor ..., etc maar kon dat dus niet doen omdat je geen numpad hebt tijdens het bellen. Toen ik vroeg of ze niet op het icoontje voor de numpad kon drukken die je normaal in je home screen ziet zei ze dat het niet kon. Ik was er toen niet bij dus kan het verder niet controleren.

er komt rechtsonder de touchescreen een woord/knop voor de dailer tijdens het bellen.

Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NokNok12
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-05 22:54
robertwebbe schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 16:55:
Vandaag is er weer een update beschikbaar gesteld: 31.0.101.
Gezien het versienummer is het een bugfix van de vorige versie.
De releasenotes zijn ook karig:
  • Turkish SMS issue Fix
  • Maps License writing issue fix
Nieuwe firmware is beschikbaar via NSU

HTC Sensation, Samsung Galaxy Tab 10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wheez50 schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 18:08:

Als ik 500km rij, duurt het ongeveer 20-30 mins voor de nokia gps positiesoftware me een fix geeft. Garmin kan ik een halve dag aanlaten en geeft me geen fix.

Assisted via nokia software is dit allemaal hooguit een paar minuten.
ik moet zeggen dat ik hem nog niet een halve dag naar gps heb laten zoeken, zoveel geduld heb ik niet als ik even snel wil weten waar ik zit. wel erg raar dan dat een cold fix korter duurt dan een hot fix waar je een kilometer van plek ben veranderd. met a-gps heb ik hem al wel een keer ook een 10 minuten laten zoeken, had overigens geen effect :| .

iemand anders ook nog ervaring met de niet werkende browser? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K_VL
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:08
twiFight schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 18:49:

Firmware 30.0.011: tijdens het bellen, druk links op "opties", dan "dialer openen" :-)
Anoniem: 305821 schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 19:20:
[...]

ik moet zeggen dat ik hem nog niet een halve dag naar gps heb laten zoeken, zoveel geduld heb ik niet als ik even snel wil weten waar ik zit. wel erg raar dan dat een cold fix korter duurt dan een hot fix waar je een kilometer van plek ben veranderd. met a-gps heb ik hem al wel een keer ook een 10 minuten laten zoeken, had overigens geen effect :| .

iemand anders ook nog ervaring met de niet werkende browser? :+
Raar, bij mij maakt het niet uit, Garmin of niet, binnen de 5 min max heb ik een fix. :/
Zolang ik buiten ben natuurlijk, binnen lukt het zelden om een fix te krijgen.

[ Voor 34% gewijzigd door K_VL op 21-10-2009 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318048

Anoniem: 318048 schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 18:48:
Eindelijk geeft de ''Can I Update'' optie van de Nokia site aan dat er voor mijn productcode (0575581) een nieuwe software update is: 30.0.011.

Nu heb ik geprobeerd die te downloaden via de mobiel zelf met *#0000# en via de Nokia Software Updater, maar beide manieren zeggen dat mijn huidige versie 21.0.025 de nieuwste is...

Iemand een idee wat ik moet doen?
Weet iemand hier echt geen oplossing voor?

En ik heb nog een vraagje:

Op je main scherm heb ik mijn agenda staan, maar die laat alleen de taken zien voor de huidige en de volgende dag.
Kan je iets instellen waardoor de agenda een week laat zien ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

K_VL schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 22:27:
Raar, bij mij maakt het niet uit, Garmin of niet, binnen de 5 min max heb ik een fix. :/
Zolang ik buiten ben natuurlijk, binnen lukt het zelden om een fix te krijgen.
als hij mij mij werkt heb ik meestal ook binnen 20 seconden een fix, binnen of buiten. maar dat zal dan wel komen omdat ik het 2x op ongeveer de zelfde plek doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• footoo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-08-2021
K_VL schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 22:27:
[...]

Firmware 30.0.011: tijdens het bellen, druk links op "opties", dan "dialer openen" :-)
Lijkt me makkelijker om tijdens bellen gewoon rechtsonder op "Bellen" te drukken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZZle1
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-02-2024
Ben ik de enige die een beetje teleurgesteld is in dit toestel?
Niet dat ik er hele hoge verwachtingen van had, maar ben al jaren een tevreden Nokia-gebruiker, waarbij elk nieuw toestel mij toch wel op welke manier dan ook wist te overtuigen van zijn specificaties

Ik heb nu, na 9 maanden redelijk intensief gebruik van de 5800, een beetje het gevoel dat Nokia een 'niet-af' toestel heeft afgeleverd.
Het werkt wel... Maar daar is ook alles mee gezegd.

En die OVI vind ik eigenlijk helemaal jammer. Volgens is het overgrote deel van de applicaties die erin staan waardeloos en voor veel applicaties moet je -vind ik- een veel te hoog bedrag betalen.

Uiteraard is dit iets persoonlijks, maar ik vroeg het me gewoon af.. :)

Ik zit zelfs serieus te overwegen om de overstap te maken naar een iPhone :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 01-06 21:52
@Razzle
Leg dan ook even uit waarom je het toestel niet af vindt. Wat vind je dan dat er niet goed is of wat niet af is, wat mis je?

Daar kan tenminste fatsoenlijk op gereageerd worden. Ik ben wel degelijk heel tevreden over het toestel, hij voldoet voor mij prima, maar ik doe er ook geen vreemde dingen mee. (of naja, vreemde: Ik bel/ sms/ maak foto's/ speel een spelletje/ gebruik hem als mp3 speler)

Eigenlijk heb ik niet veel te klagen, de OVI store gebruik ik ook niet, heeft voor mij geen toegevoegde waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140896

Topicstarter
@Razzle:

Ik ben het met je eens. De firmware updates die tot nu toe zijn uitgekomen hebben toch features gebracht die er eigenlijk al vanaf het begin in hadden moeten zitten. Een van de dingen waar ik me vooral aan stoor is het browsen incl. het hele internettoegang (moeilijk uit te zetten in het buitenland. ik ga binnenkort mijn toegangspunten weer verwijderen)

Ik betrap mezelf erop dat ik niet vaak de internetbrowser gebruik, gewoonweg omdat het niet vlot werkt. Daarentegen zie ik mensen met een iphone vrolijk en vlot sites bezoeken. Erg jammer.

Ook de rest van de telefoon werkt niet zo snel. Dan zou je kunnen zeggen dat het een budget-telefoon betreft, maar ik vind het toch jammer dat er dan niet gewoon een wat hoger geklokte unit in zit. (btw, mn vader heeft de n97 en die is nieteens zo veel sneller). Hierdoor heb ik het idee dat het hele symbian een langzaam systeem is. helaas.

Ik heb ook gedacht aan een iphone, maar die is mij te duur.

Dat gezegd hebbende, er zijn ook fijne dingen: een mooi homescreen, een fijne agendafunctie, email-synchronisatie, contacten synchronisatie en je kan ermee bellen + sms-en!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZZle1
Het is niet zo zeer dat ik iets mis.. Ik bel, sms, e-mail, ga regelmatig het internet op en kijk regelmatig in de OVI of er wat leuks te downloaden is. En er zijn wel wat applicaties (o.a. Facebook, Twitter, Gmail, Garmin) die ik regelmatig gebruik.

Maar het OS loopt voor mijn gevoel niet lekker. Ondanks dat ik de nieuwste firmware versies erop zet zodra ze uit zijn lijkt het alsof het toestel gewoonweg traag reageert wanneer ik al het menu opendruk.
En dan heb ik alle fratsen als thema's, effecten en dat soort dingen allemaal uitstaan.

Ook het crashen van applicaties (de internet browser bv.) komt me iets te vaak voor. En daar hebben harde resets en het formatteren van m'n sd-kaartje ook niet bij geholpen.

Ben ik misschien te veeleisend (of verwend :P) ?
Staat Symbian S60v5 misschien nog in te kleine kinderschoenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crim
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-05 22:19
Deuk schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 15:11:
..
Mijn router: Thomson SpeedTouch 780

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
Ken ook iemand met hetzelfde probleem, we hebben er anderhalf uur mee lopen prutsen maar is niet aan de praat te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Deuk schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 15:11:
Hallo,

Ik heb sinds vandaag mijn Nokia 5800 Xpress Music, maar ik krijg WiFi niet aan de praat. Hij gaf steeds de melding "Web: Geen reactie van gateway". En bij verbindingsbeheer geeft hij aan dat de verbinding met mijn draadloze netwerk steeds om en om actief en niet actief is.
Heb al op internet gezocht en het enige waar ik op uitkwam was een oplossing waarbij je de WMM functie op je router zou moeten uitzetten. Dit zou je via de CLI moeten kunnen doen, maar daarvoor heb je een administrator login en password nodig. Ik heb internet van KPN en voor zover ik weet heb ik deze gegevens nergens.

Mijn router: Thomson SpeedTouch 780

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
Ik krijg het ook niet aan de praat met een Speedtouch 780

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrpink83
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
Ik ben het er ook mee eens dat dit toestel niet helemaal klaar is
- Te vaak vanzelf opstarten
- probleem met email (niet alleen bij mij volgens mij)
- ontbreken van een goede internet radio (n95 had dat vrijwel meteen)
- mp3 speler die bij afsluiten niet naar vorige liedje teruggaat (dus weer helemaal naar artiest moeten zoeken, alternatief is de speler op pauze zetten)
-ontbreken van hardware knoppen voor muziekspeler (zoals de volumetoets bij Sony Ericsson, het is toch een muziek telefoon)

Toen mijn 5800 ter reperatie bij Nokia was, heb ik mijn n95 weer gebruikt. Ik denk dat ik die weer ga gebruiken als ik de nieuwe microfoon binnen heb (complete housing vervangen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolandje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-05-2023
Anoniem: 318048 schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 00:07:
[...]

Eindelijk geeft de ''Can I Update'' optie van de Nokia site aan dat er voor mijn productcode (0575581) een nieuwe software update is: 30.0.011.

Nu heb ik geprobeerd die te downloaden via de mobiel zelf met *#0000# en via de Nokia Software Updater, maar beide manieren zeggen dat mijn huidige versie 21.0.025 de nieuwste is...

Iemand een idee wat ik moet doen?

Weet iemand hier echt geen oplossing voor?
Ik kreeg hier ook geen duidelijk antwoord op. Wachten zeggen ze dan en dat terwijl de updates je om te oren vliegen 8)7

Overigens heb jij mazzel dat hij überhaupt aangeeft dat je 'recht hebt' op een update _/-\o_

ik wacht wel ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318048

Rolandje schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 17:53:
[...]

Ik kreeg hier ook geen duidelijk antwoord op. Wachten zeggen ze dan en dat terwijl de updates je om te oren vliegen 8)7

Overigens heb jij mazzel dat hij überhaupt aangeeft dat je 'recht hebt' op een update _/-\o_

ik wacht wel ..
Ja, daarom vind ik het vreemd dat ik nog niet kan updaten, terwijl de update er wel is voor mijn productcode, 0575581...

Iemand een idee hoe ik wel legaal kan updaten? Of is het gewoon wachten op iets wat ik al zou moeten kunnen krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrpink83
Ben je überhaupt al langs een NSP geweest? Gewoon zonder bon en soms klaar terwijl je wacht,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247747

ik ben wel blij met de telefoon, voor het geld ben ik tevreden. Ik heb een abo met telefoon voor een jaar en dan 20 euro per maand, t mob. myfaves 20. Niet vreselijk veel bellen en alleen wifi internet gebruik ik, maar alle andere mogelijkheden vind ik prima. Helaas wel veel uitvallers met vooral de browser, tja....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 323327

misschien is het al eerder gevraagd, maar ik kan het antwoord niet vinden...
wat mijn probleem is:
als ik ringtones op mijn 5800 zet, dan verschijnen ze automatisch in mijn afspeellijsten. hoe kan ik dat voorkomen?
ik zit nl niet te wachten op een haan die kraait wanneer ik gewoon mijn muziek wil afspelen. ik kan ook geen map vinden waar de ringtones in worden opgeslagen.
kan iemand mij hiermee helpen????

greetz
maffe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101821

als je je muziekspeler afspeelt hoef je niet weer opnieuw te zoeken hoor... Open gewoon de muziekspeler, en ga dan naar now playing: daar staat ie op waar je gestopt bent....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrpink83
Anoniem: 101821 schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 20:39:
als je je muziekspeler afspeelt hoef je niet weer opnieuw te zoeken hoor... Open gewoon de muziekspeler, en ga dan naar now playing: daar staat ie op waar je gestopt bent....
Kijk, zo leer je nog eens wat. In het nederlands staat er : Ga naar Afspelen. Dus vandaar dat ik het nog niet geprobeerd. Feit blijft wel dat de n95 er meteen naar toe gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 323327

ja maar ik wil die ringtones gewoon kunnen ordenen dat zie niet in dat schempje komen te staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 323327 schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 20:48:
ja maar ik wil die ringtones gewoon kunnen ordenen dat zie niet in dat schempje komen te staan!
sorry hoor, ik ben hier nog niet zo mee bezig geweest dus misschien heb ik het helemaal mis...
maar is het niet logisch dat die ringtones daar gewoon bij komen te staan? Het zijn toch gewone mp3's net als de andere songs, hoe zou de telefoon dat onderscheid nu kunnen snappen?
Als je de andere songs in mappen hebt staan (wat ik zelf altijd heb, vooral als ik cd's rip komen ze toch automatisch in mappen, erg prettig), dan komen de ringtones daar toch niet tussen?
Als je iets afspeelt, selecteer je toch ook een map die je wilt draaien, of wil je alles op je telefoon draaien?
Tja dan wordt je wat tureluurs met kukelende hanen en zo.... ;)

Zelf blijf ik eindeloos prutsen met die certificatien. Je kunt applicaties (legaal) signen, maar het lukt vaak niet, nu weer een leuk en erg handig progje mykeylock (soort screensaver), maar ik krijg het niet voor elkaar, want die is unsigned. Met freesigner lukt het ook niet bij mij. Misschien heeft iemand de gouden tip?
Nu met OPDA.cer bezig, maar dat lukt me helemaal niet (NB. ben hier wel uren mee bezig geweest)
Edit: het is gelukt op een weer andere manier, maar het liefst zou ik natuurlijk 1 manier zien die altijd werkt...

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 247747 op 23-10-2009 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-06 08:10
Anoniem: 323327 schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 20:48:
Voor het afpelen, wellicht dat de app FolderPlay dan iets is ? Deze app speelt alleen de door jou aangegeven folder af. Zelf niet bekeken of geinstalleerd, maar misschien is het wat:
http://forum.dailymobile.se/index.php?topic=12094.0
Anoniem: 247747 schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 09:12:
[...]

sorry hoor, ik ben hier nog niet zo mee bezig geweest dus misschien heb ik het helemaal mis...
maar is het niet logisch dat die ringtones daar gewoon bij komen te staan? Het zijn toch gewone mp3's net als de andere songs, hoe zou de telefoon dat onderscheid nu kunnen snappen?
Als je de andere songs in mappen hebt staan (wat ik zelf altijd heb, vooral als ik cd's rip komen ze toch automatisch in mappen, erg prettig), dan komen de ringtones daar toch niet tussen?
Als je iets afspeelt, selecteer je toch ook een map die je wilt draaien, of wil je alles op je telefoon draaien?
Tja dan wordt je wat tureluurs met kukelende hanen en zo.... ;)

Zelf blijf ik eindeloos prutsen met die certificatien. Je kunt applicaties (legaal) signen, maar het lukt vaak niet, nu weer een leuk en erg handig progje mykeylock (soort screensaver), maar ik krijg het niet voor elkaar, want die is unsigned. Met freesigner lukt het ook niet bij mij. Misschien heeft iemand de gouden tip?
Nu met OPDA.cer bezig, maar dat lukt me helemaal niet (NB. ben hier wel uren mee bezig geweest)
In dit geval zou ik ook kijken naar HelloOX
Hiermee kun je, na deze geinstalleerd te hebben rompatcher openen, en hiermee kun je installserver en open4all aanzetten. Met dezen aan, hoef je in de meeste gevallen de app niet eerst meer te signen als je wilt installeeren.
Klein nadeel: Je moet HelloOX eerst signen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mhulsegge schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 09:34:
[...]

[...]

In dit geval zou ik ook kijken naar HelloOX
Hiermee kun je, na deze geinstalleerd te hebben rompatcher openen, en hiermee kun je installserver en open4all aanzetten. Met dezen aan, hoef je in de meeste gevallen de app niet eerst meer te signen als je wilt installeeren.
Klein nadeel: Je moet HelloOX eerst signen :X
Maar hoe zit het dan met de garantie, vervalt die als je dit erop hebt zitten...??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
Wel grappig, veel mensen lijken last te hebben van kuren van het toestel, waar ik verder geen last van heb. Geen plotseling uitvallen en vanzelf resetten, de GPS werkt ook nu nog steeds gewoon, heb er 1 maal een probleem mee gehad, maar dat was omdat er nog een ander programma draaide die ook GPS gebruikte (Garmin kon toen geen signaal vinden).
Verder is die al eens gevallen vanaf bijna 2 meter, en toch doet die het nog steeds en heb ik eigenlijk geen last van vastlopers en dergelijke.
Wel merk ik dat het menu "toepassingen" een beetje traag is, maar misschien moet ik die gewoon eens indelen in een aantal mapjes, omdat er nu wel een heel lange lijst met programma's staat.
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-05 13:20
Anoniem: 323327 schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 20:33:
misschien is het al eerder gevraagd, maar ik kan het antwoord niet vinden...
wat mijn probleem is:
als ik ringtones op mijn 5800 zet, dan verschijnen ze automatisch in mijn afspeellijsten. hoe kan ik dat voorkomen?
ik zit nl niet te wachten op een haan die kraait wanneer ik gewoon mijn muziek wil afspelen. ik kan ook geen map vinden waar de ringtones in worden opgeslagen.
kan iemand mij hiermee helpen????

greetz
maffe!
Is niet zo moeilijk hoor, zet de ringtone en SMS tone gewoon "hidden".
De phone kan ze dan nog gewoon afspelen als je gebeld wordt, maar ze zijn dan wel verdwenwn uit je musicplayer.
De map is Data/Sounds/Digital op je phone of geheugenkaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceM
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:38
Anoniem: 140896 schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 14:28:
Ik betrap mezelf erop dat ik niet vaak de internetbrowser gebruik, gewoonweg omdat het niet vlot werkt. Daarentegen zie ik mensen met een iphone vrolijk en vlot sites bezoeken. Erg jammer.
De internet browser van nokia zelf is ook traag, de beta van opera mini is echt vele vele malen sneller.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluppfisk
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
IceM schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 12:30:
[...]

De internet browser van nokia zelf is ook traag, de beta van opera mini is echt vele vele malen sneller.
Valt wel mee zo. Vergeet niet dat Opera de site preprocesst en gecomprimeerd aan je gsm stuurt terwijl je bij de Nokia browser het "echte" internet krijgt. Je kunt deze versnelling wel simuleren door bvb een google preprocessor te gebruiken als proxy, geloof ik. Google heeft toch zo'n dienst die sites aanpast voor mobiel gebruik.

Bovendien heeft de Opera browser ook een hoop mankementen- zoals geen flash ondersteuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjarlie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:10
nog iemand volgend probleem ?
Ik gebruik het gratis programma "BrightLight" wat mijn 2 led's van mijn fototoestel aan en uit switcht.
Maar, als ik ze aanleg gaan ze na 1 sec. uit, terwijl ik al filmpjes heb gezien waar de led's blijven branden tot
je ze uitschakelt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjukke
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-05-2023
Gebruik het programma S60SpotOn, doet hetzelfde en werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Laatst online: 21:27
tsjarlie schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 14:21:
Ik gebruik het gratis programma "BrightLight" wat mijn 2 led's van mijn fototoestel aan en uit switcht.
Maar, als ik ze aanleg gaan ze na 1 sec. uit, terwijl ik al filmpjes heb gezien waar de led's blijven branden tot
je ze uitschakelt ...
brightlight werkt bij mij gewoon, je moet wel even het schuifje verschuiven

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjarlie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:10
Driek schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 14:41:
[...]

brightlight werkt bij mij gewoon, je moet wel even het schuifje verschuiven
Ik verschuif het schuifje, dan gaan beide led's aan en na 1 a 2 sec. gaan ze uit...
... terwijl ze zouden moeten blijven branden...
(of is dit ergens een instelling ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Laatst online: 21:27
tsjarlie schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 15:06:
[...]

Ik verschuif het schuifje, dan gaan beide led's aan en na 1 a 2 sec. gaan ze uit...
... terwijl ze zouden moeten blijven branden...
(of is dit ergens een instelling ?)
geen idee, werkt bij mij gewoon

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
PhoneTorch werkt ook, die kan rood of wit licht en morse adhv text-input.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je ze uitschakelt ...
Ik heb het probleem niet hierbij.
Download hem anders opieuw bij ovi store, gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jbdeiman schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 09:53:
Wel grappig, veel mensen lijken last te hebben van kuren van het toestel, waar ik verder geen last van heb. Geen plotseling uitvallen en vanzelf resetten, de GPS werkt ook nu nog steeds gewoon, heb er 1 maal een probleem mee gehad, maar dat was omdat er nog een ander programma draaide die ook GPS gebruikte (Garmin kon toen geen signaal vinden).
Verder is die al eens gevallen vanaf bijna 2 meter, en toch doet die het nog steeds en heb ik eigenlijk geen last van vastlopers en dergelijke.
Wel merk ik dat het menu "toepassingen" een beetje traag is, maar misschien moet ik die gewoon eens indelen in een aantal mapjes, omdat er nu wel een heel lange lijst met programma's staat.
[...]
Idd, opera beta is net zo sloom.
Wel betere structuur.
je ze uitschakelt ...
Ik heb het probleem niet hierbij.
Download hem anders opieuw bij ovi store, gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoe loggen julie eigenlijk in bij de ovi store? 8)7

het lukt mij simpelweg niet om daar op in te loggen om me mobiel, via de site of de app.
steeds als ik op login druk blijft hij eeuwig laden, restart, reset, enz. helpen allemaal niet...

btw, de meeste post-forms werken zoizo niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• terb
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 31-05 14:47
Hmm. Ik heb sinds gisteren dat het lampje van de Xpressmusic knop niet meer uitgaat. Zelfs niet als ik de telefoon uitzet. Ik heb de telefoon pas een maand ongeveer en behalve dat het behoorlijk irritant is, gaat mijn batterij ook veel harder achteruit. Heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@terb, soft/hard reset al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:43
Stomme vraag misschien maar dit toestel lijkt me relatief goedkoop als je het vergelijkt met andere touchscreen telefoons? Telkens als ik de specs van dit toestel vergelijk met andere telefoons (bijv. de Experia's en Omnia's van deze wereld maar ook de W995) valt me de gunstige prijs op. Dan denk ik: what's the catch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus73
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-05 12:14
D-e-n schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 09:53:
Stomme vraag misschien maar dit toestel lijkt me relatief goedkoop als je het vergelijkt met andere touchscreen telefoons? Telkens als ik de specs van dit toestel vergelijk met andere telefoons (bijv. de Experia's en Omnia's van deze wereld maar ook de W995) valt me de gunstige prijs op. Dan denk ik: what's the catch?
Lees het topic eens door, dan zie je wat mensen vinden van het toestel, maar kort komt het er op neer dat er wel eens wat problemen zijn met de stabiliteit van het toestel en een aantal applicaties, zoals de browser. Verder is er (nog?) geen uitgebreide "app-store" voor Symbian. En wat er is, is vaak wat prijziger.

Maar dat gezegd hebbende, ik vind het een erg prettige telefoon. Muziek spelen doet ie prima, incidenteel kijk ik zelfs een film op mijn telefoon, de resolutie is daar hoog genoeg voor. Voor navigatie zijn er op zijn minst twee goede systemen te krijgen, Garmin en Sygic en ook zoiets als Sportstracker vind ik een erg leuke applicatie. Maar mocht je veel spelletjes op je telefoon willen doen, dan zou ik even verder kijken.

Kortom, voor mij is ie zijn geld waard! Zeker in vergelijking met de concurrentie die inderdaad wat prijziger is.

[ Voor 0% gewijzigd door Paulus73 op 26-10-2009 10:28 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
Het blijft een muziektelefoon met touchscreen, niet andersom. Met muziek afspelen is hij prima, ook al is de menustructuur soms wat dubieus, maar de telefoon doet het allemaal moeiteloos. Daarnaast kun je er ook nog op surfen en mailen en af en toe een spelletje of videootje. En je hebt touchscreen omdat het in is en omdat je daardoor een lekker groot scherm overhoudt.

Voor puur touchscreen zijn er betere telefoons, voor puur internetten zijn er betere, voor puur gamen ook, etc. Als je dat wilt moet je een andere telefoon kopen. Als je 'm voor de muziek koopt dan is het een prima telefoon die veel biedt. Overigens heb ik 'm ook alleen maar omdat het de leukste telefoon was voor mij bij Hi. Wat je in combinatie met je abo kunt krijgen verschilt natuurlijk per persoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:53
Gister in een Consumentengids zitten bladeren, waarin nieuwe modellen telefoons getest worden.

In de categorie Muziektelefoons scoorde de 5800 als beste.
In de overall score kwam de 5800 als 2e uit de bus, na de N97.

Klinkt toch wel positief.

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrJ
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:52

TrJ

debian

Als alles werkt is het ook best een prettig toestel, helaas kun je niet blind vertrouwen op het toestel. Vorige week stopte bijv. logboek en had ik geen inzage meer in gemiste oproepen ed. en zo is er altijd wel iets wat plotseling gebeurt op momenten dat het totaal niet uitkomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
Tjah, dat soort dingen heb je met alle toestellen wel. Ik heb nog niet 1 telefoon gehad, waarbij alle telefoons Java ondersteuning, camera en wat meer uitgebreide opties hadden, die het een halfjaar lang zonder maar 1 probleem doet.

Daarbij (zie ook de review die je kan lezen als je op m'n profiel kijkt) vind ik het een prima en degelijk toestel, die echt wel waar voor je geld geeft. Zoals eerder aangehaald: Echt spelletjes spelen is niet helemaal lekker op een toestel als deze, dan mis ik wel echt een paar knopjes bijvoorbeeld.

Qua prestaties en dergelijke ben ik heel tevreden. De accu gaat lang genoeg mee en zoals nu op het werk, vind ik het heerlijk dat ik de telefoon op de stille stand heb staan, met bluetooth aan en gekoppeld aan de computer, dat ik een melding krijg als er gebeld wordt op mijn computer scherm. Niemand heeft hier last van en ik weet wel wanneer ik gebeld wordt.

Voor (af en toe) een filmpje onderweg, (zie elders in dit topic voor goede tools voor het omzetten naar geschikte video) en vooral voor muziek luisteren is het toestel super. Ik hou ook (wanneer ik onderweg ben) mijn mail op het toestel in de gaten. Ik gebruik een gmail adres en die is via de gmail applicatie prima te lezen/ gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

leuk om resultaat te horen uit cons.gids, heb ik zelf nl. Pas opgezegd :p
Ik ben nog steeds tevreden, als je de telefoon zoals ik wilt omdat het een leuk speeltje is waar je echt van alles mee kan doen voor niet al teveel centen.

Inloggen op ovi geen probleem, verwijder anders je account en maak een nieuwe.
Op sommige sites heb ik wel problemen met inloggen, heel soms op dit topic, vaak op hyves, etc. Geen idee waarom.

Misschien kunnen jullie me helpen met het volgende. Tijdje geleden kon ik MfE instellen om werk mail te lezen via wifi. Toen weer gestopt ermee, maar nu lukt het me niet meer om opnieuw mfe in te stellen via wifi, ik kan bij toegangspunt alleen kiezen tussen internet en wap. Bij internet gaat'ie dan naar tmobile, wil ik helemaal niet. Ik kan nergens mijn wlan vinden, komt dit door laatste update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
Staat scannen naar WLANs toevallig uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-05 12:33
TrJ schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 11:48:
Als alles werkt is het ook best een prettig toestel, helaas kun je niet blind vertrouwen op het toestel. Vorige week stopte bijv. logboek en had ik geen inzage meer in gemiste oproepen ed. en zo is er altijd wel iets wat plotseling gebeurt op momenten dat het totaal niet uitkomt...
Daar worden ze waarschijnlijk geen maanden getest...
voor mij is deze foon niet echt geslaagd, hij geeft niet dat gevoel wat bv de SE P-series gaven(die waren wat traag, maar verder top)
het feit dat de 5800 plastiekerig aanvoelt is de belangrijkste afknapper voor mij, en sommige kleine dingetjes... zoals eerst handmatig verbinden met netwerk vooraleer ie kan zoeken naar firmware updates...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01:01

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

RaZZle1 schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 13:45:
Ben ik de enige die een beetje teleurgesteld is in dit toestel?
Niet dat ik er hele hoge verwachtingen van had, maar ben al jaren een tevreden Nokia-gebruiker, waarbij elk nieuw toestel mij toch wel op welke manier dan ook wist te overtuigen van zijn specificaties

Ik heb nu, na 9 maanden redelijk intensief gebruik van de 5800, een beetje het gevoel dat Nokia een 'niet-af' toestel heeft afgeleverd.
Het werkt wel... Maar daar is ook alles mee gezegd.

En die OVI vind ik eigenlijk helemaal jammer. Volgens is het overgrote deel van de applicaties die erin staan waardeloos en voor veel applicaties moet je -vind ik- een veel te hoog bedrag betalen.

Uiteraard is dit iets persoonlijks, maar ik vroeg het me gewoon af.. :)

Ik zit zelfs serieus te overwegen om de overstap te maken naar een iPhone :X
Ik moet me helaas bij je aansluiten. Ik heb inmiddels een hele serie aan Nokia's gehad, vanaf de 3210, maar nog nooit heeft een toestel mij zoveel problemen geleverd als deze. Zelfs m'n Nokia 6280, die toch bekend stond om z'n "fouten", gaf minder problemen.
Het is wel jammer, want ik heb het gevoel dat verre weg de meeste problemen door de software komen, en niet de hardware.
In de maanden dat ik hem nu heb (ruim 2 maanden) heb ik hem al regelmatig een harde reset moeten geven omdat bepaalde opties gewoon verdwenen waren (zoals email en agenda op het startscherm).
Het is wel jammer, want als het toestel goed werkt, is het echt een fijn toestel. Ik gebruik bijvoorbeeld heel veel Mobbler (last.fm client voor symbian toestellen) met 128kbit audio-streams vanaf internet, en dat programma werkt perfect (al vreet het de accu eng snel leeg). Ook Nokia/Ovi-maps werkt op dit toestel erg goed. En internetten gaat eigenlijk ook goed, al is de browser wel erg kritisch wat betreft het programmeerwerk van een site. GoT kan ik bijv. zonder problemen openen en makkelijk over browsen.

Misschien komen mijn problemen ook wel omdat ik teveel dingen met het toestel wil doen. Ik heb er een berg software op staan waar je U tegen zegt, en niet alles is even netjes geprogrammeerd. Het toestel zoals je hem krijgt, werkt eigenlijk perfect.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
@jakob
Dat plastiekerig gevoel is misschien inderdaad een afknapper voor je, overigens vind ik hetzelfde wel jammer inderdaad, maar de meeste telefoons voelen ook echt plastiek, of zijn van plastic (er zijn hier wel uitzonderingen op, maar die zijn vaak ook een stuk duurder)

Voor wat betreft het handmatig verbinden met netwerk voor updates, -> Is een instelling, dat hij het standaard doet vind ik goed... Niet iedereen (ik wel overigens ) heeft er een "onbeperkt internet" abonnement bij.

@Hierboven
Dan weet ik ook waarom het bij mij eigenlijk meestal prima werkt en er geen rare dingen gebeuren. Naast af en toe de Gmail app te starten voor het lezen van de mail, mijn hotmail te lezen en een route (9292ov/ ns) te plannen online doe ik niet zo veel met de browser. Alleen e-mail lezen en af en toe een bijlage openen (meestal toch iets van office of een afbeelding) om deze te lezen/ bekijken, muziek luisteren (wel veel) hem gebruiken als navigator (Garmin Mobile) en heel soms een spelletje (snake of platinum solitaire).

Natuurlijk ook bellen / SMS-en, maar verder niets bijzonders eigenlijk.

Misschien draait die daarom zo stabiel hier?

[ Voor 40% gewijzigd door jbdeiman op 26-10-2009 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226764

deepbass909 schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 23:10:
[...]

Dit lijkt wel een tijdbommetje ofzo te zijn. Ik heb het afgelopen week ook gehad. Eerst stopte m'n logboek met werken, toen verdween m'n agenda, toen de zoekopdrachten regel en uiteindelijk de snelkoppelingen. Dat laatste betekende dat ook de dailer niet meer te benaderen was, en ik dus ook niet meer *#7370# in kon voeren voor een reset...

Je kan het toestel dan nog wel resetten, maar het is iets lastiger. Je moet het toestel uitzetten en vervolgens bij het inschakelen de groene, rode en camera knop ingedrukt houden tot het Nokia logo (de 2 handen) verschijnt. Dit heeft hetzelfde effect als de code. Nadeel, alles moet opnieuw geïnstalleerd en ingesteld worden.

Dit begint me inmiddels wel steeds meer tegen te vallen aan het toestel. Ik heb hem nu ruim 2 maanden en ik heb hem al meerdere keren moeten resetten door fouten in de instellingen die er spontaan in kwamen. Mijn vorige Nokia's waren wat dat betreft een stuk stabieler, zelfs andere Symbian toestellen als de N78 (s60v3).

Wat betreft het pennetje, dit valt 100% zeker weten buiten garantie. Er breekt in de backcover namelijk een klein lipje af als je het pennetje iets te enthousiast in de behuizing schuift. Dit valt dus onder een gebruikersfout (helaas, want bij mij is hij ook kapot...).
Bedankt, het heeft geholpen. Alles werkt weer! En hij is een stuk sneller. Maar dat komt omdat er nu nog geen programma's op staan, denk ik O-)

Ik was in het begin ook meer dan tevreden over het kunnen van deze telefoon. Alleen heb ik vanaf het moment van aankoop last van een ontzettend loszittende en krakende behuizing. Dit wordt steeds erger, en ik stoor me hier ontzettend aan. Nu snap ik wel dat plastic nooit helemaal goed af kan sluiten, maar ik kan gewoon het randje om m'n scherm induwen, zodat m'n scherm 'kleiner' wordt. Ook het batterijklepje zit los, dus dus daar heb ik maar een 4x-dubbel opgevouwen papiertje in gedaan, zodat het enigzins vast zit. Over de software daarentegen heb ik helemaal niks te klagen (behalve de shortcut-bug). Op wat vastlopers na, stoor ik me nergens aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLa
  • Laatst online: 01-06 15:57

TLa

Ik ben ook niet echt tevreden. Het is mijn tweede Nokia (heb jaren geleden nog een 3310 gehad) en deze heeft precies hetzelfde probleem als die andere jaren geleden. De ene keer doe ik 3 dagen met de batterij en de andere keer kom ik de dag niet door, dit terwijl mijn gebruik altijd hetzelfde is.
Hij loopt al eens vast en is eigenlijk retetraag vergeleken met de w950i (SE) die ik hiervoor had.

De menustructuur is een kluwen waar een kat z'n jongen nog niet in vindt. Geen toppertje dus.
Ik denk dat ik hem ge verkopen en een Android toestel koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

@TLa
Op zich valt de menu structuur wel mee. Bij Nokia is die eigenlijk al jaren hetzelfde, alleen voegen ze soms een extra categorie toe. Maar je kan het echt helemaal zelf indelen. Maar bij gsm's geldt heel sterk dat als je eenmaal een bepaalde filosofie gewent bent, het moeilijk is aan een andere structuur te wennen.
Ik heb ook weleens met andere telefoons gespeeld (van Samsung tot de iPhone) en ik raakte altijd de weg kwijt, wat ik bij een Nokia nooit heb gehad. Maar ik gebruik dan ook inmiddels al 10 jaar een Nokia. Een handleiding heb ik ook amper nodig en hooguit voor een paar nieuwe features die ik nog niet kende.

Wat betreft batterij gebruik, deze is bij alle gsm's heel erg afhankelijk van de beschikbaarheid van de masten. Als je gsm eigenlijk 3G wil hebben, maar dit niet kan vinden, dan verbruikt hij veel vermogen. Hetzelfde geldt uiteraard voor wifi en bluetooth.
Mijn oude 3210 haalde bijna een week op de accu, net als de meeste andere telefoons die ik heb gehad. De enige die echt maar kort kon/kan draaien, is m'n vorige N78. Die is na 1,5 dag stil liggen leeg (wifi en bluetooth uitgeschakeld). Mijn 5800 is heel erg afhankelijk van wat ik ermee doe. Draai ik Mobbler, dan haal ik krap een halve dag, speel ik daarnaast ook nog eens de muziek af via bluetooth, dan loopt de accutijd terug naar enkele uren. Het verbruik is dan zo hoog, dat zelfs een 500mA lader er niks bij krijgt en de accu alleen maar op een stabiel niveau weet te houden. Gebruik ik m'n telefoon daar in tegen amper, dan haal ik enkele dagen.

Wil je de echte invloed van de verschillende ontvangers/zenders testen, zet het toestel dan eens in offline modus (te kiezen via de powerknop of de gsm aanzetten zonder SIM). Dan haal je echt dagen voor de accu leeg is.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:38
Als ik m'n telefoon op gsm zet, zonder muziek te luisteren haal ik een week. Draai ik via bluetooth muziek + wat browsen op internet terwijl gps rijdend aan is, een uurtje of drie. En aan de warmte van de batterij weet ik dan dat ik gewoon veel vraag...

En over de onduidelijke menustructuur: Ik hoor het zelden over de nokia structuren. Er is wel iemand ooit geweest die me probeerde uit te leggen dat een siemens s35 zo'n fantastische structuur had. Zelfde geldt voor jou: je zegt dat je SE zo'n goede structuur heeft: dat lijkt me meer een probleem van jouw gewenning (=handicap) dan werkelijke helderheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZZle1
Over tijdbommen gesproken..

Misschien heb ik door mijn vorige post wel een vloek uitgesproken op m'n toestel.. :N

De 2 knoppen op het hoofdscherm (die om de dialer op te roepen en om de contactenlijst op te roepen) werken niet meer.
En wanneer ik mijn thema zo heb ingesteld met de snelkoppelingen, zijn deze ook afwezig (de lijnen waar de snelkoppelingen horen zijn overigens wel te zien).
Bovendien werkt mijn groene knop ook niet meer om de lijst met laatst gebelde nummers te laten zien. Het rare is dat ik er wel een inkomend gesprek mee op kan nemen.

Vervelende is nou dus dat ik alleen kan bellen door via het menu naar contacten te gaan. En als ik dan een 'los' telefoonnummer wil draaien moet ik die eerst toevoegen als nieuw contact.. :/

Heb gelijk maar geupdate naar 31.0.101 om te kijken of dat hielp. Gevolgd door terug te gaan naar fabrieksinstellingen, een harde reset en een format van de geheugenkaart.
Tevergeefs allemaal...

Iemand dit probleem ook weleens gehad?

Ik zit echt op een punt dat ik het toestel het raam uit wil gooien, maar ik denk dat een ritje naar het Nokia Care Point verstandiger is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

twiFight schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 13:18:
Staat scannen naar WLANs toevallig uit?
Maar dat zou toch niet nodig moeten zijn als ik met andere programma's op mijn mobiel wel mijn wifi kan vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrJ

TrJ

debian

RaZZle1 schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 01:23:

Misschien heb ik door mijn vorige post wel een vloek uitgesproken op m'n toestel.. :N

De 2 knoppen op het hoofdscherm (die om de dialer op te roepen en om de contactenlijst op te roepen) werken niet meer.
En wanneer ik mijn thema zo heb ingesteld met de snelkoppelingen, zijn deze ook afwezig (de lijnen waar de snelkoppelingen horen zijn overigens wel te zien).
Bovendien werkt mijn groene knop ook niet meer om de lijst met laatst gebelde nummers te laten zien. Het rare is dat ik er wel een inkomend gesprek mee op kan nemen.

Vervelende is nou dus dat ik alleen kan bellen door via het menu naar contacten te gaan. En als ik dan een 'los' telefoonnummer wil draaien moet ik die eerst toevoegen als nieuw contact.. :/

Heb gelijk maar geupdate naar 31.0.101 om te kijken of dat hielp. Gevolgd door terug te gaan naar fabrieksinstellingen, een harde reset en een format van de geheugenkaart.
Tevergeefs allemaal...

Ik zit echt op een punt dat ik het toestel het raam uit wil gooien, maar ik denk dat een ritje naar het Nokia Care Point verstandiger is..
Ik had dat dus ook plots vorige week, wat mij hielp was toestel paar minuten uitschakelen, bovendien heb ik daarna alle tellers op 0 gezet en het logboek gewist. Hopelijk werkt dit ook voor jou...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Anoniem: 247747 schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:23:
[...]

Maar dat zou toch niet nodig moeten zijn als ik met andere programma's op mijn mobiel wel mijn wifi kan vinden...
Bij het selecteren van een 'bestemming' (zoals internet) kan je toch ook doordrukken naar de verbindingen eronder (via opties ofzo) om daar direct een verbinding te selecteren? Werkt dat ook niet?

(zoiets herinner ik me i.i.g. van een keer dat vodafone eruit lag en ik wat zat te klooien)

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kardox
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-05 12:44
Is het mogelijk om de besturingsysteem ( Symbian OS 9.4 ) opnieuw op Nokia 5800 te installeren? Want hier heb ik eentje staan, maar die hangt soms, en wanneer ik bijv naar Wifi optie ga, dan gaat toestel automatisch uit enc..

Ik heb geen garantie meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
kardox schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 17:26:
Is het mogelijk om de besturingsysteem ( Symbian OS 9.4 ) opnieuw op Nokia 5800 te installeren? Want hier heb ik eentje staan, maar die hangt soms, en wanneer ik bijv naar Wifi optie ga, dan gaat toestel automatisch uit enc..

Ik heb geen garantie meer.
Je kan je toestel flashen met Phoenix.

Waarom heb je geen garantie meer?

[ Voor 3% gewijzigd door PinokkioTV op 27-10-2009 17:43 ]

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluppfisk
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Bon, de laatste tijd kan ik dus geen berichten meer verzenden en moet ik regelmatig de telefoon opnieuw sturen. Tot die tijd zegt-ie gewoon: resend at ... tot uiteindelijk: failed. :(

Iemand een idee of dit aan het netwerk of mijn telefoon ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kardox
PinokkioTV schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 17:42:
[...]

Je kan je toestel flashen met Phoenix.

Waarom heb je geen garantie meer?
Net mijn toestel met Nokia Software Update geupdated naar V 31.0101 maar helaas nog steeds als ik naar Instellingen, Conncetiviteit, Wifi gaat dan of hij hangt of hij start opnieuw op :(

[ Voor 36% gewijzigd door kardox op 27-10-2009 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZZle1
TrJ schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 13:59:
[...]

Ik had dat dus ook plots vorige week, wat mij hielp was toestel paar minuten uitschakelen, bovendien heb ik daarna alle tellers op 0 gezet en het logboek gewist. Hopelijk werkt dit ook voor jou...
Helaas... :N
Morgen maar even langs de NCP
kardox schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 21:21:
[...]

Net mijn toestel met Nokia Software Update geupdated naar V 31.0101 maar helaas nog steeds als ik naar Instellingen, Conncetiviteit, Wifi gaat dan of hij hangt of hij start opnieuw op :(
Harde reset ook al geprobeerd?

[ Voor 36% gewijzigd door RaZZle1 op 28-10-2009 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kardox
yup, volgens mij is die wifi defect

[ Voor 39% gewijzigd door kardox op 28-10-2009 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Tevergeefs allemaal...

Ik heb dus 2 weken terug precies hetzelfde gehad (uitval van dezelfde functies, dezelfde symptomen). De enige manier waarop ik het heb kunnen oplossen is door een harde reset uit te voeren. Alleen leverde dit dus even een uitdaging op, aangezien de dailer (de linker van de 2 iconen onderaan het scherm) niet meer werkte, en het invoeren van *#7370# dus onmogelijk was geworden.
Maar, er is nog een andere manier om een harde reset uit te voeren: groen, rood en camera ingedrukt houden terwijl je het toestel aanzet, net zolang tot de "Nokia-handen" verschijnen. Het toestel heeft zichzelf op dat moment gereset en zou weer gewoon moeten werken.

@wheez50
Ik heb een blauwe maandag een Siemens M35i gehad (het beroemde blauwe Postbank toestel dat je kon laten stuiteren en zwemmen). Na een maand had ik al weer een Nokia in m'n bezit... Ik kon maar niet wennen aan de menustructuur. Dit is ook gelijk het enige niet-Nokia toestel geweest dat ik ooit heb gebruikt.
Daarnaast heeft het Symbian besturingssysteem als heel groot voordeel dat je volledig vrij bent in het indelen van de menu's. Mijn toestel heeft vrijwel geen enkel icoon meer op de oorspronkelijke plek staan, maar ik heb alles onder gebracht in mappen naar thema. Mijn hoofdmenu telt nu nog maar 8 mappen en de map Toepassngn is bijna helemaal leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-06 06:29
Ik had dus hetzelfde probleem met een (ver)rot home screen met niet werkende dialer en contacts, en shortcuts die weg waren.

Het trad (denk ik) op nadat ik in m'n verse Windows 7 installatie met Ovisuite 2.0 in USB mass storage mode wat Garmin kaarten zat te updaten.

Soft reset (factory reset) hielp niet, dus ook hard reset met de drie knoppen gedaan. Dat hielp, maar sommige dingen waren nog niet 100% ok.

Gisteren nieuwste firmware met Ovisuite erop geknald. Lijkt dat met Ovi, een firmware update nu hetzelfde doet als FOTA. Er wordt slechts een gedeeltelijke update gedaan zodat je contacts, shortcuts, applicaties etc. behouden blijven.

Telefoon is nu weer wel ok. Viel me op dat die ellendige Download! link nu alleen een link naar de Ovistore bevat.

Deze telefoon heeft zeker z'n kuren. Laatst viel me op dat de batterij steeds na 1 dag leg was. Bleek Bluetooth onder water aan te staan terwijl het in de user interface toch echt uit stond.

Andere leuke is het niet willen opstarten na uitgezet te zijn. Ik moet soms 2 of drie keer de batterij eruit halen voordat ie verder komt dan een wit scherm.

Ik heb ook al problemen met een corrupt flash kaartje gehad. Schijnt ook een bekend issue te zijn. Heeft te maken met te trage (= class) kaartjes.

EDIT: andere bug (?) is het niet krijgen van een GPS fix. Oplossing is uit & aan zetten.

[ Voor 3% gewijzigd door loekf2 op 28-10-2009 11:49 ]

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrJ

TrJ

debian

Opstarten doet de mijne sowieso nu alleen nog zonder sd kaart erin, heb ik al sinds laatste fw update. Wacht nu op nieuwe fw en dan ga ik het toestel weer helemaal resetten en opnieuw instellen ipv back up terugzetten en hopelijk blijft ie het tot die tijd doen zonder al te veel nieuwe manco's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bman59
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-05 08:56
Ben zelf wel benieuwd wanneer die Grote update uit gaat komen. De N97 heeft het al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-06 06:29
TrJ schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 13:27:
Opstarten doet de mijne sowieso nu alleen nog zonder sd kaart erin, heb ik al sinds laatste fw update. Wacht nu op nieuwe fw en dan ga ik het toestel weer helemaal resetten en opnieuw instellen ipv back up terugzetten en hopelijk blijft ie het tot die tijd doen zonder al te veel nieuwe manco's.
Wat ik ook vaag vind is dat Nokia Messaging (dus de push mail van Nokia) nu wel in het home screen werkt. Dit is na een hard reset. Daarvoor gaf alleen de normale POP3/MAPI mail een new mail indicatie in het home scherm.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrJ

TrJ

debian

Tja Nokia Messaging ben ik nooit gaan gebruiken wegens gebrek aan vertrouwen in de app bovendien werkt de reguliere mail app tot nu toe zonder problemen en is voor mij afdoende voor dagelijks gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Ik ben juist van de reguliere afgestapt, omdat deze maar matig werkte als je geen standaard mail-provider hebt... Ik gebruik nu push-mail via Nokia Messaging en dat bevalt me goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrJ

TrJ

debian

nou ja ik heb wel een truckje: bij upc heb ik een alias aangemaakt waar mijn prive mail naar wordt geforward, dit haal ik op via pop en als smtp gebruik ik de vodafoneserver, zo kan ik altijd mail versturen ongeacht of ik via wifi of 3G verbonden ben. Nadeel is wel dat ik verzonden mail niet centraal heb: staat nu op het apparaat waarvan ik het verstuurd heb, zou nog iets met BCC kunnen doen maar voor prive mail vind ik het wel prima zo. Verder haal ik nog Gmail en hotmail binnen met de standaard app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291016

vandaag weer een software-update uitgevoerd, naar versie 31.0.101 dit keer, beschikbaar sinds vandaag dacht ik.
iemand hetzelfde gedaan en grote veranderingen gemerkt, behalve Maps en Messaging?

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 291016 op 28-10-2009 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-03 08:07
Firmware 31.0.101 is al even beschikbaar hoor, heb hem al een weekje ofzo. Er is niet veel veranderd hoor, het is slecht een minor update. In de changelog stonden er ook alleen maar 2 kleine dingen, weet alleen niet meer wat :X.

Ik vraag mij wel af wanneer (en welke versie) de update met kynetische scroll uit zal komen, zit er al een tijdje op te hopen. Nu hebben sommige apps dit al maar nog niet echt veel (bv. ovi store). Persoonlijk vind ik dit toch veel lekkerder werken dan hoe het nu in z'n werk gaat. De n97 heeft die nu al dus voor de 5800 zal het toch ook niet zolang meer mogen duren :? .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

glennvho schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 21:19:
Firmware 31.0.101 is al even beschikbaar hoor, heb hem al een weekje ofzo. Er is niet veel veranderd hoor, het is slecht een minor update. In de changelog stonden er ook alleen maar 2 kleine dingen, weet alleen niet meer wat :X.

Ik vraag mij wel af wanneer (en welke versie) de update met kynetische scroll uit zal komen, zit er al een tijdje op te hopen. Nu hebben sommige apps dit al maar nog niet echt veel (bv. ovi store). Persoonlijk vind ik dit toch veel lekkerder werken dan hoe het nu in z'n werk gaat. De n97 heeft die nu al dus voor de 5800 zal het toch ook niet zolang meer mogen duren :? .
Kinetic scrollen vind ik persoonlijk nog geeneens echt spannend... Automatisch tussen verschillende input mogelijkheden switchen, afhankelijk van of het toestel landscape of portrait staat, vind ik veel belangrijker... Ik gebruik het liefst een full-qwerty keyboard (alleen in landscape te gebruiken), maar in m'n auto heb ik graag het alfa-numeriek, aangezien m'n gsm dan in een houder zit en rechtop staat (portrait). Nu moet ik dus steeds of de keyboard instellingen aanpassen, of moeilijk iets invoeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
deepbass909 schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 09:44:
[...]

Kinetic scrollen vind ik persoonlijk nog geeneens echt spannend... Automatisch tussen verschillende input mogelijkheden switchen, afhankelijk van of het toestel landscape of portrait staat, vind ik veel belangrijker... Ik gebruik het liefst een full-qwerty keyboard (alleen in landscape te gebruiken), maar in m'n auto heb ik graag het alfa-numeriek, aangezien m'n gsm dan in een houder zit en rechtop staat (portrait). Nu moet ik dus steeds of de keyboard instellingen aanpassen, of moeilijk iets invoeren...
Inderdaad je hebt gelijk, was even vergeten dat het nog op die manier moest. Op de fiets bevoorbeeld is dit ook niet echt handig als je eerst handmatig moet fixen. Hoop ook dat ze dit in een nieuwe firmware fixen want bv een samsung star en al die flut toestellen die iedereen nu heeft hebben die wel terwijl een toch veel betere en duurdere 5800 dit niet kan :X.
Hopelijk fixen ze dit + kinetisch scrollen in die grote update. Dan zal ik nog meer tevreden zijn over mijn toestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

komt die grote update dan nog wel, hoe zeker is dat...??
als die komt, is deze telefoon misschien al antiek..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntingduck
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-01 23:03
Anoniem: 247747 schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 12:36:
komt die grote update dan nog wel, hoe zeker is dat...??
als die komt, is deze telefoon misschien al antiek..
geen idee ik geloof er niet echt meer in, hoezo kan de n97 wel een major update hebben en de 5800 niet? dat zijn toch bijna dezelfde telefoons.

verder is er nog het wachten op symbian^2 ik hoop dat dat wat wordt anders ga ik over op de n900 met Maemo.
ik was eigenlijk nooit zo kritisch over deze telefoon, ik heb er ook geen problemen mee. Echter het oudbollige uiterlijk en de wijnige mogelijkheden van symbian verpesten het nogal.

oh ja ik heb wel problemen ik kan niet updaten naar de .101 software terwijl ik altijd met de eersten kon updaten........

[ Voor 8% gewijzigd door Huntingduck op 29-10-2009 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-06 08:10
Huntingduck schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 15:09:
[...]

geen idee ik geloof er niet echt meer in, hoezo kan de n97 wel een major update hebben en de 5800 niet? dat zijn toch bijna dezelfde telefoons.

verder is er nog het wachten op symbian^2 ik hoop dat dat wat wordt anders ga ik over op de n900 met Maemo.
ik was eigenlijk nooit zo kritisch over deze telefoon, ik heb er ook geen problemen mee. Echter het oudbollige uiterlijk en de wijnige mogelijkheden van symbian verpesten het nogal.

oh ja ik heb wel problemen ik kan niet updaten naar de .101 software terwijl ik altijd met de eersten kon updaten........
Hoe probeer je te updaten ? De .101 kon ik alleen maar via NSU doen, terwijl ik ze normaal via FOTA doe. Helaas was deze daarop niet beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntingduck
mhulsegge schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 16:12:
[...]

Hoe probeer je te updaten ? De .101 kon ik alleen maar via NSU doen, terwijl ik ze normaal via FOTA doe. Helaas was deze daarop niet beschikbaar
ik heb het allbei geprobeert. als ik naar "can i update?" ga dan staat er ook niet dat de .101 beschikbaar is voor mij. ik heb geen branded toestel:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Huntingduck schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 15:09:
[...]

De n97 is dan ook het paradepaardje van nokia wat ze nog wat beter in het licht willen laten komen denk ik. Vraag mij eigenlijk af of er geen manier zou zijn om de n97 firmware op de 5800 te krijgen. Waarschijnlijk niet maar ja.

En over de firmware, er is op het eerste zicht niet veel veranderd dus eigenlijk niet echt de moeite om te upgraden. Bij deze versie heb ik ook iets langer moeten wachten dan andere mensen voordat ik hem kon binnenhalen. Gewoon nog even wachten, je zal hem ooit wel eens kunnen downloaden :).
Edit: ik heb trouwens ook geen branded toestel ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 285667

heb een bug gevonden, de gemiste telefoontjes worden niet meer gelogd, terwijl in de opties m'n log op 30 dagen staat, heeft iemand dit es al voorgehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

@mayo3
Bereid je maar vast voor... Bij mij, en enkele anderen, begonnen hiermee een aantal vervelende problemen... Uiteindelijk werkte het startscherm helemaal niet meer (geen dailer, geen snelkoppelingen, email en agenda weg, etc). Alleen een harde reset herstelde het...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Inderdaad, de firmware begint steeds crappier te worden lijkt het, wordt er een beetje moedeloos van...

Weet iemand hoe het komt dat mijn wifi wachtwoord niet meer onthouden wordt, of ben ik nu zo dom? Eerst hoefde ik het maar 1 keer in te vullen en daarna niet meer. Nu moet ik elke keer weer die 13 tekens gaat typen 8)7

Hopen op een snelle update!

[ Voor 45% gewijzigd door Sp33dFr34k op 30-10-2009 18:45 ]

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntingduck
ik heb er nog één, ik heb mijn mail op automatisch ophalen bij mijn thuis wifi staan. ik kraag alleen om de 2 keer een bericht "kan niet verbinden met netwerk, automatisch ophalen uitgeschakeld"...

ik weet niet waar nokia heen wil maar ik heb dit ding gekocht omdat het een musicphone met smartphone software is, nu zit ik met een telefoon waar ik niets aan het smartphone gedeelte heb door de talloze bugs. een enorm crappy uiterlijk, zeker voor een hippe music phone. en allerlij loze beloftes van Nokia.

en dan heb ik er nog eentje die niet zoveel bugs heeft.....

ik denk dat het tijd wordt voor een ander(ik ben nog nooit tijdens een abbonement gewisselt van telefoon maar ik begin er nu tovh echt wel naar te neigen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 299360

Ach wees blij, ik kan niet eens updaten vanuit 2.0, ook is hij echt tergend langzaam. Maar in maart kan ik gelukkig een nieuwe uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

5183

Anoniem: 285667 schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 18:06:
heb een bug gevonden, de gemiste telefoontjes worden niet meer gelogd, terwijl in de opties m'n log op 30 dagen staat, heeft iemand dit es al voorgehad?
Heb ik ook last van.

Ook carkit werkt niet meer lekker na de laatste update. Soms komt ie niet uit de synchronisatie met de Parrot carkit en slurpt de batterij binnen een uur leeg. Wazig gedoe.

Gelukkig een nieuwe foon onderweg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Vandaag had ik het probleem dat ik niet meer kon verbinden met mijn pc via usb verbinding. Dus dacht ik, laat ik mijn telefoon eens hernieuw opstarten mss helpt dit. En natuurlijk hielp dit voor geen meter, sterker nog! Nadat ik hernieuw had opgestart kreeg ik aan de rechterkant van mijn scherm allerlei strepen en starte hij spontaan hernieuw op zonder ook maar een pin te vragen ofzo. Dit heeft hij zo'n 4 tal keer gedaan en heb 2x de batterij er moeten uithalen voordat hij eindelijk weer gewoon aanbleef. Hoop echt dat er héél binnenkort een major update uitkomt. Anders denk ik er toch echt over na om mij een n97 of een x6 aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLa
  • Laatst online: 01-06 15:57

TLa

De mijne heeft ook soms dat de batterij geen volledige dag meegaat, nu doet hij weer 3 dagen met 1 batterij. Wazig.

Ik denk dat ik hem ga proberen ruilen voor een Xperia of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226764

Tevergeefs allemaal...

Een paar posts terug heb ik dit ook allemaal verteld.
Bij hielp alleen een harde reset, en dan niet via de dialer, maar je telefoon aanzetten en de groene, rode en cameraknop ingedrukt houden.
Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntingduck
oke al mijn apps die op java werken crashen nu......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Waarom denkt Nokia dat het handig is om de telefoon bij het automatisch aanpassen aan de wintertijd ook automatisch alle afspraken een uur vooruit te zetten?

Ik zag er pas al een of andere melding over, nu ik ergens een uur te vroeg stond weet ik dus wat er precies stond toen ik even geen tijd had voor een melding.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrJ

TrJ

debian

heeft dat niet te maken met de instelling van je tijdzone, ik vermoed dat je lokale tijd hebt, ik heb GMT+2 en bij mij zijn de agendatijden in orde gebeleven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Hmm daar zit wat in, maar volgens mij is lokaal standaard. Toch gek dat ze dan die dag van de tijd verzetten niet een uitzondering maken :P

Gelukkig had ik maar drie dingetjes in m'n agenda staan :Y)
Pagina: 1 ... 36 ... 67 Laatste

Let op:
Berichten over levertijden en bijbehorende abonnementen en prijzen horen NIET in dit topic. Dus de volgende zaken mogen in het onderstaande topic: 1: abonnementen bespreken 2: import bespreken 3: levertijd bespreken 4: prijzen bespreken 5: service over shops of NSP bespreken.

[ABO] Het Nokia 5800 Tube levertijden en abonnementen topic