Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynax
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:39
Ik ben nu van t-mobile overgegaan naar Vodafone, en heb altijd Tunin-FM gebruikt voor webradio.
Maar ik heb alle verbindings instellingen opnieuw ingesteld.
Nu wilde ik tuninfm opnieuw installeren, maar dat gaat nu niet meer..
En ik wilde juist mobiel internet voor webradio.

Nu weet ik niet of dit komt door de nieuwe firmware, die ik van de week heb geinstalleerd.
Maar is er een goed alternatief voor tunin-fm?

Of een oplossing om tunin-fm toch te kunnen te installeren?

Alvast bedankt.

mijn systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131209

McDutch schreef op woensdag 23 september 2009 @ 14:41:
[...]

Van de vodafone site :

[...]
bedank voor het antwoord maar bij Grootte afbeelding: Groot
satat bij mij Klein, het punt is dat ik dat niet kan veranderen, is dit de oorzaak dat mms niet verzondern kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-05 12:06
mexel schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 19:26:
[...]

dubbel posten heeft geen zin
je krijgt vanzelf antwoord :P

ik heb ook alleen gemist geinstalleerd maar kreeg bij nos mobiel alleen maar text
kijk eens op http://www.nos.nl/mobiel/
daar staat ook een lijst met geschikte toestellen
en je kunt sms`en naar nos

en ik zag de 5800 er niet tussen staan in het lijsje :(
'k Zie de download/install link ook niet meer, enkele dagen geleden wel... :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntingduck
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-01 23:03
Heeft iemand de hyves applicatie aan het werken gekregen? bij mij geeft hij na een tijdje een foutmelding als ik de applicatie opstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xppn
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-05 11:16
Huntingduck schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 23:12:
Heeft iemand de hyves applicatie aan het werken gekregen? bij mij geeft hij na een tijdje een foutmelding als ik de applicatie opstart.
Welke firmware versie heb je?

Ik zeg begin er niet aan... Ik heb hem er op staan maar vind het via de site(mobile site) nog het beste werken enkele redenen waarom niet:

- Is niet fatsoenlijk met vingers te bedienen (alles erg klein)
- Keyboard is een ramp en mist speciale tekens
- Telkens de mededeling om mijn BT.
- Erg traag....

• Huntingduck
ik heb firmare 31.0.008

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:33

RnB

Zoals buurman boven je zegt, gebruik gewoon de hyves (mobiele) site.
Werkt vele malen sneller, heeft dezelfde functionaliteit en ziet er nog eens beter uit.
Als je deze site bookmarked, hoef je je ook nooit aan te melden.

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:14
bluppfisk schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 11:34:
[...]

Indd. Gevonden, dank je :) Perfect vind ik nu wel sterk overdreven. De Interface is relatief lelijk, allesbehalve aangepast aan touch, de knoppen doen niet wat erop staat en bluetooth functioneert niet. Laat nu bluetooth erg interessant zijn omdat het je scherm lockt en de muziek pauzeert als je buiten BT-bereik gaat.

Maar het gaat alvast de goede richting uit. Ik geloof ook dat dit ontwikkeld is op Bluetooth Remote Control, wat ik nog voor mijn 6021 gehad heb.
haha oke daar heb je gelijk in, in mijn opwelling even perfect gepost! maargoed :P.
werkt wel zeer aardig! gebruik het zelf altijd via wifi (ene kant van mijn kamer heb ik geen bluetooth bereik meer ofzo) dus dat had ik nog niet gemerkt. verder de interface, ja in portrait vallen er af en toen 2 knopjes over elkaar. maar in landscape heb ik daar eigenlijk geen last van. gebruik het zelf icm met mediamonkey wat ook goed werkt, muziek gaat automatisch op pauze als ik gebeld wordt e.d. erg leuk allemaal! maar updates voor de UI en andere dingen zijn uiteraard altijd meer dan welkom :D!

• xppn
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-05 11:16
Raar,

Die heb ik ook en heb er geen problemen mee. Hij staat bij mij op de phone zelf geïnstalleerd niet op de sdkaartje...

Anoniem: 247747

Anoniem: 247747 schreef op donderdag 24 september 2009 @ 22:43:
Iets anders waar ik nu ineens tegenloop, al noem ik het geen groot probleem:
Sinds een paar dagen krijg ik, waar ik ook ben, regelmatig op het scherm te zien welke wlans er zijn, terwijl ik er helemaal niet om vraag. Op annuleren drukken en dan is het weg, maar vervelend dat het scherm hiervoor oplicht dat wil ik helemaal niet, bv als ik vergader.
Ik heb 'wlan netwerken tonen' op 'nooit' staan en 'autom.naar wlan' ook 'nooit.' iemand een tip wat ik nog meer kan doen om dit te stoppen?
Niemand die hier raad mee weet? Erg irritant is het probleem.

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Anoniem: 247747 schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 21:40:
[...]

Niemand die hier raad mee weet? Erg irritant is het probleem.
Ik zou zeggen: WLAN-scan aan zetten en weer uit :)

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

• Huntingduck
RnB schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 10:06:
Zoals buurman boven je zegt, gebruik gewoon de hyves (mobiele) site.
Werkt vele malen sneller, heeft dezelfde functionaliteit en ziet er nog eens beter uit.
Als je deze site bookmarked, hoef je je ook nooit aan te melden.
oke dank jullie allen dan weet ik genoeg. dat scheelt zoizo weer een applicatie. begin nu al weer te merken dat ik er teveel op heb staan en dat de telefoon langzamer wordt:(......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:28
Ik heb vrijdag even mogen spelen met een 5800xm versie met Comes With Music (van Hi). Standaard gebruikt dit toestel een andere URL voor de Nokia Music store, hier worden er geen prijzen meer getoond en er staat een bannertje waar je kunt klikken om CWM te activeren. In de doos zit een vouchercode en deze tik je hier in. Daarna kun je alles downloaden wat je wilt. En dat is op zich ook wel een coole beleving. Even zoeken, vinden en downloaden. Binnen 2 minuten heb je het nummer dat je wilt. Met Shazam kun je de muziek die je hoort herkennen en ook direct downloaden. En dat gebeurd me wel eens, sta je ergens, hoor je een lekker nummer en denkt die wil ik wel hebben. Normaal gesproken onthoud ik vaak niet eens meer of moet ik moeite doen om het ergens te downloaden. En dan komt het ook nog wel eens voor dat ik meerdere pogingen moet doen omdat er van die grappenmakers zijn die van de bewerkte nummers bij zetten...

Een nadeeltje vind ik wel dat je niet in één klik een hele CD tegelijk kunt binnenhalen. Je kunt sowiso al losse nummers aanklikken maar als je bewust op de CD klikt, dan moet je vervolgens toch nog alle nummers weer individueel aanklikken om te allemaal te downloaden. Dat is toch niet logisch.

Standaard krijg je 1 jaar om te downloaden wat je wilt (en dat mag je houden). Wil je daarna weer onbeperkt kunnen downloaden, dan moet je hiervoor betalen. Aangezien ik eigenlijk nooit langer dan een jaar met een toestel doe, denk ik dat dat geen probleem zal zijn. En stel dat het bij een bepaald toestel maar 3 maanden is bijvoorbeeld, dan denk ik dat er wel een tientje per maand voor over heb. In eerste instantie dacht ik dat het me niet 10 euro per maand waard was maar nu ik het beleefd heb, ben ik van mening veranderd. Voor mijn gevoel betaal ik ook niet voor de muziek maar voor het gemak en comfort dat ik het snel op mijn mobiel kan hebben zonder dat ik extra gedoe moet doen op mijn pc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Huntingduck schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 23:16:
[...]

oke dank jullie allen dan weet ik genoeg. dat scheelt zoizo weer een applicatie. begin nu al weer te merken dat ik er teveel op heb staan en dat de telefoon langzamer wordt:(......
Wat dat hyves betreft, ik vind het ook het makkelijkst werken via de gewone browser. Maar: elke keer als ik inlog, kom ik niet verder. Ook al voeg ik vervolgens de site toe aan mijn favorieten, telkens moet ik weer opnieuw inloggen en dat is juist zo onhandig. Niemand hier problemen mee?? (misschien ligt het aan hyves zelf, dat ik net op die momenten probeer dat de server erg traag is...??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-06 10:44
Anoniem: 247747 schreef op maandag 28 september 2009 @ 09:37:
[...]

Wat dat hyves betreft, ik vind het ook het makkelijkst werken via de gewone browser. Maar: elke keer als ik inlog, kom ik niet verder. Ook al voeg ik vervolgens de site toe aan mijn favorieten, telkens moet ik weer opnieuw inloggen en dat is juist zo onhandig. Niemand hier problemen mee?? (misschien ligt het aan hyves zelf, dat ik net op die momenten probeer dat de server erg traag is...??)
Zelf gebruik ik de mobiele site van hyves. Onderin heb je daar de mogelijkheid een vcard te downloaden. Als ik die vervolgens open, krijg je daar een webadres in te zien. Als je die aan je bookmarks toevoegt, opent ie ingelogged en al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

dynax schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 20:25:
Ik ben nu van t-mobile overgegaan naar Vodafone, en heb altijd Tunin-FM gebruikt voor webradio.
Maar ik heb alle verbindings instellingen opnieuw ingesteld.
Nu wilde ik tuninfm opnieuw installeren, maar dat gaat nu niet meer..
En ik wilde juist mobiel internet voor webradio.

Nu weet ik niet of dit komt door de nieuwe firmware, die ik van de week heb geinstalleerd.
Maar is er een goed alternatief voor tunin-fm?

Of een oplossing om tunin-fm toch te kunnen te installeren?

Alvast bedankt.
daar liep ik ook tegenaan nadat ik v31 had geinstalleerd. De versie op tuninfm geeft een foutmelding dat die niet compatibel is oid (je kan iig niet doorgaan).
Ik heb even lopen googelen, en een versie van een forum gehaald die ik wel gewoon kon installeren.
het is 1.20(1). Ik zou m'n god niet meer weten waarvandaan.

is je mail adres actueel?

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 293570

ik heb een vraag over de muziekspeler. kijk ik heb 4 ringtones van internet gehaald en in de map digitale geluiden gezet van de telefoon zelf. en als je naar de muziekspeler gaat pakt die alle muziek en zet die in de tracklist. ik wil hier alleen de muziek hebben en geen ringtones:P mja de ringtones zijn ook mp3 dus denk dat er niks aan te doen valt, behalve een eigen afspeellijst temaken he?

avlast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Anoniem: 293570 schreef op maandag 28 september 2009 @ 15:01:
ik heb een vraag over de muziekspeler. kijk ik heb 4 ringtones van internet gehaald en in de map digitale geluiden gezet van de telefoon zelf. en als je naar de muziekspeler gaat pakt die alle muziek en zet die in de tracklist. ik wil hier alleen de muziek hebben en geen ringtones:P mja de ringtones zijn ook mp3 dus denk dat er niks aan te doen valt, behalve een eigen afspeellijst temaken he?
Dit wil ik ook wel graag weten. Nu weet ik niet of ik nou gebeld wordt of dat de mp3 gewoon afgespeeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynax
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:39
J2pc schreef op maandag 28 september 2009 @ 12:22:
[...]

daar liep ik ook tegenaan nadat ik v31 had geinstalleerd. De versie op tuninfm geeft een foutmelding dat die niet compatibel is oid (je kan iig niet doorgaan).
Ik heb even lopen googelen, en een versie van een forum gehaald die ik wel gewoon kon installeren.
het is 1.20(1). Ik zou m'n god niet meer weten waarvandaan.

is je mail adres actueel?
Ja die is nog actueel.
Imiddels heb ik die oplossing ook gevonden, en het werkt nu idd weer.
Kreeg het ff benauwd zeg toe ie zei dat het niet kon....
Nu kan ik weer webradio luisteren..alleen mis ik het regelen van het volume..nog steeds..klinkt gewoon zachtjes.

Thank anyway!

mijn systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-06 21:27
Ik ben op zoek naar een programma of tip die mij heel erg kan helpen:

Ik heb een tijd een iPhone 2G gehad, en als je daarbij muziek luistert en een volgende nummer wilt (terwijl het toestel in je zak zit) kan je 2x op het microfoon knopje drukken om het volgende nummer te krijgen. Het nadeel hiervan was wel dat het alleen werkte met de iPhone oordopjes.

Ik zoek nu eigenlijk zoiets voor de Nokia 5800, alleen dan niet met specifieke oordopjes. Ik heb zelf Sennheiser cx500 en die werken perfect. Ik zoek dus een programma die bijv met een knop lang indrukken (bijv volume up) de volgende nummer kiest (ook als de toetsen zijn geblokkeerd). Dit is volgens mij nu het geval bij Sony Ericsson.
Of heeft iemand een tip hoe hij/zij het doet?

Ik weet dat er een remote bij de Nokia 5800 zit, maar hierdoor wordt mijn snoer erg lang.

Dit wil ik vooral als ik op de fiets zit en geen zin heb om mijn hele toestel uit mijn zak te pakken. Dus gewoon even snel "next".

[ Voor 5% gewijzigd door Perzikvrucht op 28-09-2009 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntingduck
barzi schreef op maandag 28 september 2009 @ 18:27:

Ik heb een tijd een iPhone 2G gehad, en als je daarbij muziek luistert en een volgende nummer wilt (terwijl het toestel in je zak zit) kan je 2x op het microfoon knopje drukken om het volgende nummer te krijgen. Het nadeel hiervan was wel dat het alleen werkte met de iPhone oordopjes.

Ik zoek nu eigenlijk zoiets voor de Nokia 5800, alleen dan niet met specifieke oordopjes. Ik heb zelf Sennheiser cx500 en die werken perfect. Ik zoek dus een programma die bijv met een knop lang indrukken (bijv volume up) de volgende nummer kiest (ook als de toetsen zijn geblokkeerd). Dit is volgens mij nu het geval bij Sony Ericsson.

Ik weet dat er een remote bij de Nokia 5800 zit, maar hierdoor wordt mijn snoer erg lang.

Dit wil ik vooral als ik op de fiets zit en geen zin heb om mijn hele toestel uit mijn zak te pakken. Dus gewoon even snel "next".
kan je niet je koptelefoon in het eerste stukje van de nokia headset(dus alleen het kasje met de knopjes) steken? dan het je wel een beetje een lang snoer maar wel knopjes. ik heb geen idee of er zo`n app bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mhulsegge schreef op maandag 28 september 2009 @ 09:47:
[...]

Zelf gebruik ik de mobiele site van hyves. Onderin heb je daar de mogelijkheid een vcard te downloaden. Als ik die vervolgens open, krijg je daar een webadres in te zien. Als je die aan je bookmarks toevoegt, opent ie ingelogged en al.
Je hebt gelijk, hiermee lukt het wel. Maar ik vind de mobiele versie zo simpel, je kunt niet in een oogopslag je foto's, etc. Zien zoals op de desktop versie. Ook kan ik met de mobiele versie bijv. Niet mijn profiel veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12:30

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

barzi schreef op maandag 28 september 2009 @ 18:27:

Het standaard headsetje heeft een los kabeltje met bediening wat precies doet wat jij wilt. Daar steek je je Sennheiser in. Zo gebruik ik m'n 5800 al inmiddels 2 maanden. Je hebt alleen een erg lange kabel. Het voordeel van het bedieningskabeltje van Nokia is dat er ook gelijk een microfoontje inzit, zodat je hands-free kan bellen. Nadeel is, dat zelfs met de lock op het dingetje aan, de grote knop voor opnemen nog steeds werkt en je die eigenlijk altijd wel indrukt als je de klem wilt gebruiken.

@Hyves app
Bij mij werkt hij gewoon en redelijk snel (afhankelijk van m'n internet). Ik draai ook firmware v31 en Hyves staat op m'n µSD-kaartje.

@Tunin-FM
Ik heb hem net rechtstreek van de site gedownload en ook die werkt gewoon. Hij geeft wel een melding dat de app niet compatible zou zijn met de telefoon, maar ik kan gewoon op ok drukken en dan installeert hij. Even Radio Veronica geopend en dat werkt gewoon probleemloos.

Ik vind sowieso veel apps vrij slecht werken... Alsof ze erg slordig geprogrammeerd zijn. De NS Reisplanner Xtra is ook al zo'n ramp... Het ding is traag en als GPS aanstaat blokkeert het programma zolang het geen GPS-lock heeft (wat ook erg lastig gaat in een tunnel onder het spoor of onder de hal van Utrecht CS)... Ik heb daarom nu aanstaan dat hij altijd om GPS moet vragen.

Wat ik eigenlijk inmiddels een beetje irritant begin te vinden, is dat als je full-qwerty keyboard hebt gekozen, deze altijd wordt gebruikt, ook al heb je de telefoon in portrait. Ik zou het handiger vinden als hiervoor de bewegingssensors gebruikt zou worden. Hou je 5800 rechtop (portrait) dan het standaard keypad, draai je hem een kwart slag (landscape) dan het full-qwerty. Ik heb er vooral last van in m'n auto. De telefoon zit dan in een houder en als ik dan met Ovi Maps iets wil invoeren, dan staat het keyboard heel onhandig...

[ Voor 18% gewijzigd door deepbass909 op 29-09-2009 00:18 ]

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

dynax schreef op maandag 28 september 2009 @ 17:06:
[...]

Ja die is nog actueel.
Imiddels heb ik die oplossing ook gevonden, en het werkt nu idd weer.
Kreeg het ff benauwd zeg toe ie zei dat het niet kon....
Nu kan ik weer webradio luisteren..alleen mis ik het regelen van het volume..nog steeds..klinkt gewoon zachtjes.

Thank anyway!
da's mooi.
Ik gebruik zelf een stereo bleutooth headset (nokia bh-503), en dan werkt dat wel :)

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:11
robertwebbe schreef op woensdag 29 april 2009 @ 17:56:
[...]

Precies, het is mogelijk om je Parrot ook te updaten. Anders heb je bij je volgende nieuwe toestel ook gewoon weer een probleem. Hier kun je de Parrot Software Update Tool downloaden. Als je een laptop hebt met bluetooth is het echt een koud kunstje.
"koud kunstje" ?

Ik heb een Parrot CK3000 Evo. Nooit problemen gehad met andere telefoons, maar de 5800 krijg ik er niet mee gekoppeld.

Nu heb ik inderdaad gelezen dat de firmware problemen kan opleveren. Op mijn Parrot staat nu v5.11.
En de nieuwste software, v5.2x-nogiets zou wel werken.

Dus ik inderdaad die updatetool gedownload... Eerst m'n eigen laptop (met bluetooth onboard) geprobeerd, toen laptop van werk met dongle, toen nog ns met een laptop van een maat met onboard.
Maar ik krijg t niet voor elkaar... :?

Ik sta nu op t punt om van de week maar ns bij een Parrot verkoper ofzo langs te gaan, vragen of het via hun zou kunnen én wat het dan zou kosten natuurlijk. (want anders kan ik bijna beter een nieuwe kopen)

Iemand hier ervaring met het updaten van een CK3000 Evo?
Laten doen/ zelf doen?

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jckx
  • Niet online
deepbass909 schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 00:12:
[...]
Wat ik eigenlijk inmiddels een beetje irritant begin te vinden, is dat als je full-qwerty keyboard hebt gekozen, deze altijd wordt gebruikt, ook al heb je de telefoon in portrait. Ik zou het handiger vinden als hiervoor de bewegingssensors gebruikt zou worden. Hou je 5800 rechtop (portrait) dan het standaard keypad, draai je hem een kwart slag (landscape) dan het full-qwerty. Ik heb er vooral last van in m'n auto. De telefoon zit dan in een houder en als ik dan met Ovi Maps iets wil invoeren, dan staat het keyboard heel onhandig...
Volgens mij zou dit één van de dingen zijn die in de 'major update' van oktober zou komen (v40?). Kan alleen niet meer vinden waar dat stand. Dus nog even volhouden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140896

Topicstarter
VariX schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 14:27:
Volgens mij zou dit één van de dingen zijn die in de 'major update' van oktober zou komen (v40?). Kan alleen niet meer vinden waar dat stand. Dus nog even volhouden :).
Die major update v40 is toch niet meer dan een 'rumor'??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Laatst online: 13-01 20:55

Icyzer

Goudvis

Zijn er ondertussen al echte leuke games uit voor de 5800? In de richting van de Geodefence voor de Iphone bijvoorbeeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Icyzer schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 16:47:
Zijn er ondertussen al echte leuke games uit voor de 5800? In de richting van de Geodefence voor de Iphone bijvoorbeeld :P
Ff googlen....?

Wat die major update v40 betreft, ik heb er nog niets van gehoord maar zal best. Er is wel vaak een update, maar ik geloof er eigenlijk steeds minder in dat er ooit nog kinetisch scrollen etc. Komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Laatst online: 13-01 20:55

Icyzer

Goudvis

is er een nieuwe opinion.google.com uit ofzo die ik mis?
Ik heb al genoeg spellen gevonden, maar ik wil graag weten of jullie echte killer games hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 300407

Is dit een beetje stevige telefoon, want meestal is het zo dat bij touchscreen, de mobiel niet echt stevig is. Maar omdat dit van Nokia is twijfel ik er over. Want Nokia heeft meestal wel stevige toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:56
[
Anoniem: 300407 schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 18:13:
Is dit een beetje stevige telefoon, want meestal is het zo dat bij touchscreen, de mobiel niet echt stevig is. Maar omdat dit van Nokia is twijfel ik er over. Want Nokia heeft meestal wel stevige toestellen.
Ondanks het plastic vind ik hem stevig. Heb een klein krasje op de rand, door een keer vallen. Maar voor de rest vind heb ik niet het idee dat je supervoorzichtig moet zijn. Heb wel een screenprotector op het scher

[ Voor 23% gewijzigd door coenox op 29-09-2009 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Icyzer schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 18:07:
is er een nieuwe opinion.google.com uit ofzo die ik mis?
Ik heb al genoeg spellen gevonden, maar ik wil graag weten of jullie echte killer games hebben.
Ok, sorry, je toelichting is verhelderend.
Anoniem: 300407 schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 18:13:
Ik vind het toestel nogal kraken, bv als ik beide helften tegen elkaar aan druk. Misschien vanwege het beruchte spleetje wat ik ook pas ontdekte. Verder ben ik er dus extra voorzichtig mee en daardoor nog geen beschadigingen of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-06 17:36
over het algemeen een stevige 'brick', maar dat spleetje doet'm wel voor de helft tegenvallen voor mij... Denk dat mijn volgende een E wordt, vooral om die reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
Ik heb 'm nog niet zo lang maar ik vind 'm wel stevig. Het kraakt wel een beetje als ik er in knijp maar 1. doe ik dat nooit en 2. snap ik niet waarom dat erg zou zijn. Mijn vorige telefoon wat een Samsung U700, een slider, en die was toch een heel stuk slapper. Niet alleen was hij lang zo solide niet omdat het een slider was, maar na een tijdje kwam overal ook zoveel speling in dat ik de ene helft van de telefoon heen en weer kon wippen zelfs als ik de telefoon 'dicht' had.

Anoniem: 302178

Dit had ik ook met een samsund d600.

Nu ik de nokia heb, mag ik niet klagen nergens last van gekraak of wat dan ook.
Alleen heb ik af en toe last van. ''afkloppen''

Dat ik mijn contacten niet meer kan lezen,, Maar dit komt door de stof.. telefoon uit / aan en hup hij doet het weer. Maar dit komt omdat ik dagelijks met stof werk (schilder).

Kortom stevige telefoon. Batt gaat lang mee.

Mvg mike

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07:07
coenox schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 19:23:
[
[...]

Ondanks het plastic vind ik hem stevig. Heb een klein krasje op de rand, door een keer vallen. Maar voor de rest vind heb ik niet het idee dat je supervoorzichtig moet zijn. Heb wel een screenprotector op het scher
En of de telefoon stevig is. Ik wou 'm aan m'n oor doen, maar had een beetje zweethandjes.. (heb ik wel eens last van) De telefoon vloog vanaf ong 1,80 meter (ben zelf 1,93 maar de telefoon was natuurlijk op oorhoogte) naar de stoep.
Degene die ik aan de lijn had hoorde een klap, even wat achtergrond geluidjes en toen konden we het gesprek ook prima doorzetten.

Verder werkt ook alles nog prima, geen problemen, ondanks die val.

• bluppfisk
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
jbdeiman schreef op woensdag 30 september 2009 @ 07:41:
[...]

En of de telefoon stevig is. Ik wou 'm aan m'n oor doen, maar had een beetje zweethandjes.. (heb ik wel eens last van) De telefoon vloog vanaf ong 1,80 meter (ben zelf 1,93 maar de telefoon was natuurlijk op oorhoogte) naar de stoep.
Degene die ik aan de lijn had hoorde een klap, even wat achtergrond geluidjes en toen konden we het gesprek ook prima doorzetten.

Verder werkt ook alles nog prima, geen problemen, ondanks die val.
Ik had 'm eens in zo'n houdertje vooraan op mijn fiets gestoken, om te kunnen navigeren en zo. Op een felle kasseistraat vloog het ding er echter uit, bengelde aan mijn headphones een beetje heen en weer tegen mijn wielen en kletterde dan hard op de grond (ik reed meer dan 30km/u). Alles wat ik totnutoe daarvan merk is een krasje in de behuizing en dat de remote control geen stereo meer geeft. De gsm zelf en het scherm bleven wonderwel intact.

Anoniem: 198787

Jullie ook een smsje gehad van Nokia Music Store, dat je gratis 5 euro kunt opwaarderen? :-)

• miggeltje
Anoniem: 198787 schreef op woensdag 30 september 2009 @ 10:47:
Jullie ook een smsje gehad van Nokia Music Store, dat je gratis 5 euro kunt opwaarderen? :-)
Ja, die heb ik ook gehad... Heel erg vriendelijk van ze om hem 2 keer te sturen... De 1e om 1 uur vannacht en de 2e om 3 uur... Welke mafkees bedenkt zoiets :(

Anoniem: 198787

mhulsegge schreef op woensdag 30 september 2009 @ 10:50:
[...]

Ja, die heb ik ook gehad... Heel erg vriendelijk van ze om hem 2 keer te sturen... De 1e om 1 uur vannacht en de 2e om 3 uur... Welke mafkees bedenkt zoiets :(
Dat is dus 2x 5 euro gratis? ;-) Als dat zo is.. mogen ze 'm mij ook wel nog een keer sturen

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14:44
ik kreeg hem gister om 20.00 maar de vorige was wel snachts :S

• SuperPrinses
  • Laatst online: 20-10-2018
[...]

Oh was dat wat er in stond van hun! He sh*t! Ik verwijder al die "spam"-smsjes altijd heel snel zonder het te lezen. Maar ja, ik kreeg dan ook een berichtje om 11u 's avonds met als afzender "Nokia". Ik vind dat ook rare tijden, ja. Maar goed, zal wel iemand zijn ergens in een andere tijdzone. :> Maar ja...nu ik erover nadenk: 5 euro? :? Ach ja het is wel weer 5 euro :o

Macbook Pro Mid 2010 13'3 Intel Core 2 Duo 2'66Mhz - 4Gb DDR3, Blackberry Bold 9700, iPhone4 , iPod Classic 160Gb

• deepbass909

deepbass909

SuperPrinses schreef op woensdag 30 september 2009 @ 13:20:
[...]

Oh was dat wat er in stond van hun! He sh*t! Ik verwijder al die "spam"-smsjes altijd heel snel zonder het te lezen. Maar ja, ik kreeg dan ook een berichtje om 11u 's avonds met als afzender "Nokia". Ik vind dat ook rare tijden, ja. Maar goed, zal wel iemand zijn ergens in een andere tijdzone. :> Maar ja...nu ik erover nadenk: 5 euro? :? Ach ja het is wel weer 5 euro :o
Ik weet niet waar de tijden op gebasseerd zijn, maar ik kreeg het smsje eerst op m'n zakelijke gsm (een heuze Nokia 3109) om 4 uur 's middags. Op m'n 5800 kreeg ik hem ook rond 1 uur 's nachts.
Waarom ik dergelijke berichten ook op m'n 3109 krijg is mij een raadsel... Ik kreeg zelfs tips voor Ovi Maps, wat überhaubt niet draait op deze gsm 8)7

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

deepbass909 schreef op woensdag 30 september 2009 @ 14:42:
[...]

Ik weet niet waar de tijden op gebasseerd zijn, maar ik kreeg het smsje eerst op m'n zakelijke gsm (een heuze Nokia 3109) om 4 uur 's middags. Op m'n 5800 kreeg ik hem ook rond 1 uur 's nachts.
Waarom ik dergelijke berichten ook op m'n 3109 krijg is mij een raadsel... Ik kreeg zelfs tips voor Ovi Maps, wat überhaubt niet draait op deze gsm 8)7
Ik heb hem ook gehad, 2 x, krijg altijd de SMSjes van Nokia dubbel (ik dacht dat ik me per ongeluk 2 x heb aangemeld ergens maar dat zal dus wel niet als ik dit zo lees). Ik dacht dat je deze SMSjes krijgt als je je bij MyNokia hebt aangemeld, wie er last van heeft kan zich daar misschien afmelden...??
Anyway, ik heb nog niet gekeken of ik ook 2 x 5 euro tegoed heb :D :D zou leuk zijn, maar ach, ik kan er toch genoeg muziek op krijgen die ik leuk vindt, in de Store is het wel lang zoeken voor ik iets heb wat ik mooi vind.
twiFight schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 23:53:
Ik heb 'm nog niet zo lang maar ik vind 'm wel stevig. Het kraakt wel een beetje als ik er in knijp maar 1. doe ik dat nooit en 2. snap ik niet waarom dat erg zou zijn. Mijn vorige telefoon wat een Samsung U700, een slider, en die was toch een heel stuk slapper. Niet alleen was hij lang zo solide niet omdat het een slider was, maar na een tijdje kwam overal ook zoveel speling in dat ik de ene helft van de telefoon heen en weer kon wippen zelfs als ik de telefoon 'dicht' had.
Ik had hiervoor een SE k800i, een superstevig toestel, ondanks de navigatieknop die bij velen gesneuveld is (mijn man heeft toestel nu, nog steeds geen problemen mee). Dit ter vergelijking. Maar de 5800 heeft gewoon veel meer functies en ziet er veel beter uit, al is die wel van goedkoper plastic :P

• Revo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-10-2024
Sinds ik een paar weken heb ik mijn Vodafone branded toestel. Gezien de huidige nieuwe voorwaarden (zie ook eerdere postings) wat betreft de levering van unlocked toestellen probeer ik deze via de VF klantenservice te laten unlocken. Helaas lijkt het de laatste paar weken enorm druk, contact leggen is zeer tijdrovend. :O

De webpagina om een unlockcode aan te vragen op de VF website herkende mijn IMEI nummer niet en na een lange communicatiewisseling heb ik vandaag van VF de unlockcode ontvangen van mijn 5800XM. :D

In de mail van VF stond een verwijzing naar de VF website voor de unlockprocedure, hiervoor moet je de IMEI code van het toestel opgeven zodat deze interactive website je de juiste, fabrikant en toestelspecifieke methode kan geven. En jawel, je raad het al ... ook deze webpagina op de VF website herkende mijn IMEI nummer niet ;( |:( 8)7

Na een zoektocht op internet (Google is your friend) volgt hier de procedure die voor mijn 5800XM (RM-356) met S60v5 Versie 30.0.011 heeft gewerkt. _/-\o_
[ #pw+"15digitCODE"+1# ]

Nu nog twee weken met een volledig functioneel toestel bij de groene reus en dan de grote overstap naar VF, mijn 6021 was namelijk wel aan vervanging toe :P

Hi I'm a signature virus, copy and paste me into your .sig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluppfisk
  • Niet online
Ik heb sinds gisteren het probleem dat bij het syncen met eender welke dienst (myfunambol, ovi.com ...) het syncen meteen afbreekt met een "system error". Nog voor er verbonden wordt, imo.

Enig idee wat dit kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 319086

ik heb even gezocht, maar kan het niet vinden, dus misschien weet iemand hier het:

als je naar menu->internet->zoekopdracht gaat en daar 'zoeken op internet' kiest, krijg ik een melding dat er geen online service beschikbaar is.
hoe los ik dit op, zodat ik toch via hier op internet kan zoeken?
aangezien dit 'zoeken' ook op het startscherm kan worden weergegeven, leek het me handiger dan steeds de browser op te starten en naar google te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Anoniem: 247747 schreef op woensdag 30 september 2009 @ 20:03:
[...]

Ik heb hem ook gehad, 2 x, krijg altijd de SMSjes van Nokia dubbel (ik dacht dat ik me per ongeluk 2 x heb aangemeld ergens maar dat zal dus wel niet als ik dit zo lees). Ik dacht dat je deze SMSjes krijgt als je je bij MyNokia hebt aangemeld, wie er last van heeft kan zich daar misschien afmelden...??
Anyway, ik heb nog niet gekeken of ik ook 2 x 5 euro tegoed heb :D :D zou leuk zijn, maar ach, ik kan er toch genoeg muziek op krijgen die ik leuk vindt, in de Store is het wel lang zoeken voor ik iets heb wat ik mooi vind.
[...]
Ik heb die 3109 zeker weten nooit aangemeld, maar, en daar zit het hem in, hij heeft wel een middag met m'n prive sim aangestaan. Binnen een paar minuten na inschakelen kreeg ik namelijk al een SMSje van MyNokia dat dit toestel was aangemeld. Het zit dus aan je sim-kaart gekoppeld.

Ik heb overigens sinds kort een ander irritant software probleem... M'n telefoon-logboek werkt niet meer. Ik kan dus niet zien wie er gebeld heeft, welke nummers ik gemist heb of wie ik heb gebeld... Nu kan ik hem wel weer resetten, maar zo blijf ik bezig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-06 23:10
Vreemd probleem: ineens zijn mijn agenda items op het startscherm verdwenen...hoe kan dat? En hoe krijg je ze weer terug?

Als ik dit topic terugblader is er geen oplossing te vinden?

[ Voor 20% gewijzigd door kielkiel op 01-10-2009 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 293570

hey,

wie kent er nog meer sites uit amerika of hongkong zoals Brando.com? waar je goedkoop spullen kunt kopen voor je mobiel of gewoon leuke gadgets?

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darksens
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-02-2023
:(
Chillz schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 09:39:
[...]

"koud kunstje" ?

Ik heb een Parrot CK3000 Evo. Nooit problemen gehad met andere telefoons, maar de 5800 krijg ik er niet mee gekoppeld.

Nu heb ik inderdaad gelezen dat de firmware problemen kan opleveren. Op mijn Parrot staat nu v5.11.
En de nieuwste software, v5.2x-nogiets zou wel werken.

Dus ik inderdaad die updatetool gedownload... Eerst m'n eigen laptop (met bluetooth onboard) geprobeerd, toen laptop van werk met dongle, toen nog ns met een laptop van een maat met onboard.
Maar ik krijg t niet voor elkaar... :?

Ik sta nu op t punt om van de week maar ns bij een Parrot verkoper ofzo langs te gaan, vragen of het via hun zou kunnen én wat het dan zou kosten natuurlijk. (want anders kan ik bijna beter een nieuwe kopen)

Iemand hier ervaring met het updaten van een CK3000 Evo?
Laten doen/ zelf doen?
Het is idd niet erg moeilijk als je maar verbinding hebt met de Parrot. Kijk anders even of je op je laptop wel de "zichtbaarheid" aan hebt staan. Was bij mij een probleem. Nadat ik dit opgelost had, ging het razend snel. Of ik daarna tevreden was?? Nee!! Blijkt dat de update weinig heeft bijgedragen. Ook al geeft Parrot aan dat de telefoon nu compatible is, synct hij nog steeds niet goed en valt de verbinding regelmatig weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spurlie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-06 16:19
Sinds vandaag ook de 5800 binnen en ben nu op zoek naar een goed navigatiepakket.

Ik lees veel tegenstrijdige verhalen over Sygic. De één zegt dat het perfect werkt, de ander zegt dat 'ie foutmeldingen krijgt. Iemand hier ervaring met Sygic Mcguider 7.71?
Op de N95 heb ik redelijk goede ervaringen met Sygic, zou dus fijn zijn als ik die ook draaiend krijg op de 5800...

Zou Sygic echt niet werken heb ik begrepen dat Garmin XT wel goed werkt op de 5800. Maar hoe goed is dit navigatiepakket? Is het makkelijk om bijvoorbeeld flitspalen toe te voegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLa
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-06 13:29

TLa

Ik vind dat sygic heel goed werkt. Garmin vind ik minder aangenaam om te gebruiken maar werkt ook perfect.

Navigatie op zo'n klein scherm is echter niet geweldig (maar als je Sygic te voet gebruikt, gaat het ook maar dan is OVI maps beter vind ik)

Ik heb echter veel goede hoop op de volgende versie van Navigon voor Symbian v5 (nu enkel voor v3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:42
kielkiel schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 16:26:
Vreemd probleem: ineens zijn mijn agenda items op het startscherm verdwenen...hoe kan dat? En hoe krijg je ze weer terug?

Als ik dit topic terugblader is er geen oplossing te vinden?
Ik heb hetzelfde probleem met de mail.
Ene moment was het er nog en het andere moment was het weg.
Heb in het menu gekeken en daar staat alles nog netjes aan.

Van de week toch eens naar een servicepoint gaan en de originele Nokia software er op laten zetten ipv die Vodafone toei....

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
Spurlie schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 00:33:
Sinds vandaag ook de 5800 binnen en ben nu op zoek naar een goed navigatiepakket.

Ik lees veel tegenstrijdige verhalen over Sygic. De één zegt dat het perfect werkt, de ander zegt dat 'ie foutmeldingen krijgt. Iemand hier ervaring met Sygic Mcguider 7.71?
Op de N95 heb ik redelijk goede ervaringen met Sygic, zou dus fijn zijn als ik die ook draaiend krijg op de 5800...

Zou Sygic echt niet werken heb ik begrepen dat Garmin XT wel goed werkt op de 5800. Maar hoe goed is dit navigatiepakket? Is het makkelijk om bijvoorbeeld flitspalen toe te voegen?
Bij mij werkt Sygic heel goed op de 5800. Snelle fix, ook zonder aGPS. Zeker een aanrader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PinokkioTV schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 14:35:
[...]

Bij mij werkt Sygic heel goed op de 5800. Snelle fix, ook zonder aGPS. Zeker een aanrader :)
Gelukkig werkt garmin bij mij nu ook heel goed, maar vooral omdat eindelijk de gps snel verbinding krijgt. Geldt dus ook voor ovi maps.
Anoniem: 293570 schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 12:07:
hey,

wie kent er nog meer sites uit amerika of hongkong zoals Brando.com? waar je goedkoop spullen kunt kopen voor je mobiel of gewoon leuke gadgets?

alvast bedankt!
Bedoel je zoiets als dealextreme.com.....???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormblade32
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-07-2014

stormblade32

_-"Stormblade"-_

Heeft iemand anders hier een probleem met je tegoed die je bij de aanschaf van de nokia kreeg?

Ik had dus zoals velen 100 euro gekregen en onlangs kreeg ik een waarschuwings email waarin stond dat mijn tegoed zal verlopen indien ik niet meer kocht of contact opnam met nokia om een verlenging aan te vragen. Dus ik heb contact genomen en na wat heen en weer gemail was de conclusie dat de waardebon zal verlopen als het niet gebruikt wordt, maar mijn tegoed niet.

Dus ik dacht dat het geregeld was, maar opeens was mijn tegoed weg. Dus ik mail nokia weer en denk dat ik het mooi aangepakt heb omdat ik het vroeg heb aangegeven, maar nu doen ze dus moeilijk. Ze geven me maar 40 euro terug ipv 90 euro. Ze hebben geen registratie van de 90 euro, alleen van 40 euro.

Dus ik ga maar een officiele klacht naar de directie van nokia sturen met de email correspondentie.

Iemand hier ook last van gehad?

Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinnedje
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
theBandit schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 14:31:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem met de mail.
Ene moment was het er nog en het andere moment was het weg.
Heb in het menu gekeken en daar staat alles nog netjes aan.

Van de week toch eens naar een servicepoint gaan en de originele Nokia software er op laten zetten ipv die Vodafone toei....
Ik had dus hetzelfde probleem (agenda weg). Echt zwaar irritant. Ik heb m'n telefoon een harde reset gegeven en nu zijn ze er weer. Vergeet vooral niet alles te backuppen!! (Ik had de instellingen overigens ook gebackupt en terug gezet.)

Nu blijft bij mij constant ongelezen mail in het scherm terwijl ik alles gelezen heb,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm... Velen hebben ondanks de updates nog wel softwareproblemen. Ben benieuwd of dit nog eens een keer verleden tijd wordt. Toen ik mijn telf liet repareren zei de mw dat naarmate er meer mogeljk is op een telf de kans op problemen groter is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darksens
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-02-2023
[...]

Heb ik ook gehad, maar kan er helaas niets mee. Als ik hem open dan geeft hij weer dat de pagina niet meer beschikbaar is en dat ik door kan klikken naar de music store. Als ik dit vervolgens doe dan is er helemaal geen € 5,00 bij geschreven op mijn account. Wie is het wel gelukt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
darksens schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 10:11:
[...]

Heb ik ook gehad, maar kan er helaas niets mee. Als ik hem open dan geeft hij weer dat de pagina niet meer beschikbaar is en dat ik door kan klikken naar de music store. Als ik dit vervolgens doe dan is er helemaal geen € 5,00 bij geschreven op mijn account. Wie is het wel gelukt :?
Ik heb hetzelfde als jij, ook de melding pagina kan niet gevonden worden.
Echter, die wordt bij mij getoond binnen de applicatie van nokia music, ik heb het idee dat het wellicht wel goed als je die muziekwinkel er afr zou knikkeren bij apps... Maar voel er niet veel voor om het te rpoberen op dit moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinuspw
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-02 08:50
Ik heb sygic mobile 7.71 ook op mijn nokia 5800, en hij deed het altijd goed

Nou is echter van de ene op de andere dag alle tekst weg bij het programma. ik kan het wel opeen, en alle iconen enzo zie ik wel, alleen staat er geen tekst bij, en is navigeren dus onmogelijk geworden

Het kan zijn dat dit is nadat ik de firmware heb geupdate maar ik weet dit niet zeker

Ik heb al 2 keer geprobeerd om het opnieuw te installeren, maar dit mocht niet baten..

Iemand hier ervaring mee en oplossingen hiervoor?

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarijnGTR
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-01 13:23
Sorry dat ik er tussendoor kom... Loop al een paar dagen met een probleem.

Er zijn vast aardig wat mensen die gebruik maken van Goosync i.s.m. de 5800.

Ik heb dit ook, ik krijg echter mijn 5800 niet gesynchroniseerd... Dan zegt ie gebruikersnaam/wachtwoord onjuist. Dan verbindingsfout.

Ik heb al gegoogled, en ben mensen tegengekomen met hetzelfde probleem. Echter stond er geen oplossing bij.

Actief profiel is Goosync.
Heb alle aanwijzingen in het SMSje gevolgd.

Mijn instellingen:
Naam Syncron profiel: GooSync.com
Serverversie: 1.2
Server-ID Geen
Gegevensdrager: Internet
Netwerkverbinding: Mobiel Internet
Hostadres: http://sync2.goosync.com
Poort: 80
Gebruikersnaam: [GEBRUIKERSNAAM]
Wachtwoord: [WACHTWOORD]
Sync.verzoeken toetstaan: Automatisch accepteren
Gebruikersnaam netwerk: [zelfde als gmail geprobeerd]
Wachtwoord netwerk: [zelfde als gmail geprobeerd]
Synchronisatietype: Bidirectioneel.

Rest gewoon standaard.

Ik vermoed dat het mis gaat met het netwerk.
Zou iemand zijn instellingen even willen vergelijken met mijne?

Bij voorbaat dank. :)

Groet,
Marijn

[ Voor 3% gewijzigd door MarijnGTR op 05-10-2009 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
MarijnGTR schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 16:32:Mijn instellingen:
Naam Syncron profiel: GooSync.com
Serverversie: 1.2
Server-ID Geen
Gegevensdrager: Internet
Netwerkverbinding: Mobiel Internet
Hostadres: http://sync2.goosync.com
Poort: 80
Gebruikersnaam: [GEBRUIKERSNAAM]
Wachtwoord: [WACHTWOORD]
Sync.verzoeken toetstaan: Automatisch accepteren
Gebruikersnaam netwerk: [zelfde als gmail geprobeerd]
Wachtwoord netwerk: [zelfde als gmail geprobeerd]
Synchronisatietype: Bidirectioneel.
Server-ID: SyncWiseEnterprise
Hostadres: http://sync.goosync.com
Bij gebruikersnaam/ww geen \ ervoor, maar ik neem aan dat je dat ook niet daar hebt staan.
Gebruikersnaam netwerk: geen
Wachtwoord netwerk : geen (alhoewel er wel **** staat, maar volgens mij moest je dit blanko laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarijnGTR
Het is gelukt.! Bedankt twiFight!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
MarijnGTR schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 19:08:
Het is gelukt.! Bedankt twiFight!
Waarom gebruik je geen mail for exchange? die synct automatisch indien gewenst en maakt geen gebruik van 3rd parties :) En bovendien doet-ie ook je e-mail syncen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320936

rinuspw schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 16:25:
Ik heb sygic mobile 7.71 ook op mijn nokia 5800, en hij deed het altijd goed

Nou is echter van de ene op de andere dag alle tekst weg bij het programma. ik kan het wel opeen, en alle iconen enzo zie ik wel, alleen staat er geen tekst bij, en is navigeren dus onmogelijk geworden

Het kan zijn dat dit is nadat ik de firmware heb geupdate maar ik weet dit niet zeker

Ik heb al 2 keer geprobeerd om het opnieuw te installeren, maar dit mocht niet baten..

Iemand hier ervaring mee en oplossingen hiervoor?

bvd
heb je toevallig phyton geinstalleerd? ik had dit probleem ook, phyton gedeinstalleerd en het probleem was opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarijnGTR
Anoniem: 140896 schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 19:52:
[...]

Waarom gebruik je geen mail for exchange? die synct automatisch indien gewenst en maakt geen gebruik van 3rd parties :) En bovendien doet-ie ook je e-mail syncen!
Als ik eerlijk ben heb ik daar nog niet eens gekeken. Je hebt gelijk!
Ben niet dol op het gebruik van 3e partij software. Ik zal me er eens in verdiepen! Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinuspw
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-02 08:50
Anoniem: 320936 schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 20:00:
[...]

heb je toevallig phyton geinstalleerd? ik had dit probleem ook, phyton gedeinstalleerd en het probleem was opgelost
ooh held, dankuwel!!! hij doet t nu wel weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwelbast
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07-12-2024
stormblade32 schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 18:34:
Heeft iemand anders hier een probleem met je tegoed die je bij de aanschaf van de nokia kreeg?

Ik had dus zoals velen 100 euro gekregen en onlangs kreeg ik een waarschuwings email waarin stond dat mijn tegoed zal verlopen indien ik niet meer kocht of contact opnam met nokia om een verlenging aan te vragen. Dus ik heb contact genomen en na wat heen en weer gemail was de conclusie dat de waardebon zal verlopen als het niet gebruikt wordt, maar mijn tegoed niet.

Dus ik dacht dat het geregeld was, maar opeens was mijn tegoed weg. Dus ik mail nokia weer en denk dat ik het mooi aangepakt heb omdat ik het vroeg heb aangegeven, maar nu doen ze dus moeilijk. Ze geven me maar 40 euro terug ipv 90 euro. Ze hebben geen registratie van de 90 euro, alleen van 40 euro.

Dus ik ga maar een officiele klacht naar de directie van nokia sturen met de email correspondentie.

Iemand hier ook last van gehad?
Ik heb ook gemaild en kreeg terug dat ik mijn voucher niet kon verlengen:

Geachte heer...

Bedankt voor het contacteren van Nokia Care.

Helaas ga ik u in dit geval niet kunnen verder helpen, op elke voucher staat namelijk de vervaldag vermeld.
Ik ga deze dan ook niet kunnen verlengen, als u deze credit via een creditkaart had aangeschaft konden wij deze wel verlengen.

Indien u verdere informatie wenst, aarzel dan niet om ons opnieuw te
contacteren.

Met vriendelijke groeten,

......
Advanced Technical Care Team
Nokia Netherlands
NL:0900/ 202 60 55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluppfisk
  • Niet online
bluppfisk schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 08:10:
Ik heb sinds gisteren het probleem dat bij het syncen met eender welke dienst (myfunambol, ovi.com ...) het syncen meteen afbreekt met een "system error". Nog voor er verbonden wordt, imo.

Enig idee wat dit kan zijn?
Iemand nog wat? Nee? Dan maar weer resetten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormblade32
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-07-2014

stormblade32

_-"Stormblade"-_

[quote]zwelbast schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 14:20:
[...]

Nou als het goed is staat er in het automatische mailtje dat je het wel kan verlengen, dus ze zeggen je het wel toe. Dat is toch iets waar je je aan vast kunt houden?

Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeebonk
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-02 14:43
Ik heb vandaag mijn product code veranderd omdat ik nog steeds op de 21 firmware zat. Ging veel sneller en makkelijker dan ik had gedacht! Er voor gekozen voor de blauwe editie ipv de zwarte die ik had, en oogt net een beetje beter. Inderdaad zoals anderen al hebben gemeld dat het allemaal wat sneller lijkt te werken, dus zeker de moeite waard!

Een klein dingetje waar jullie misschien een antwoord op hebben: Ik heb mijn font-size op small staan, en daardoor hadden de icoontjes in het hoofdmenu geen tekstjes meer. Ik vond dat wel fijn want er konden dan lekker veel icoontjes tegelijk op het scherm zonder scrollbar. Na de update weer mijn font op small gezet, maar nu blijven de iconen met een tekstje! Iemand een idee hoe ik daar nog wat aan zou kunnen veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251684

Even een andere vraag. Kan je eigenlijk de 5800 automatisch via bluetooth laten synchroniseren met PC Suite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
Anoniem: 251684 schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 08:08:
Even een andere vraag. Kan je eigenlijk de 5800 automatisch via bluetooth laten synchroniseren met PC Suite?
Dit kan je instellen in PC Suite (elke keer automatisch synchroniseren of zo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus73
  • Laatst online: 18:37
Zeebonk schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 00:01:
Ik heb vandaag mijn product code veranderd omdat ik nog steeds op de 21 firmware zat. Ging veel sneller en makkelijker dan ik had gedacht! Er voor gekozen voor de blauwe editie ipv de zwarte die ik had, en oogt net een beetje beter. Inderdaad zoals anderen al hebben gemeld dat het allemaal wat sneller lijkt te werken, dus zeker de moeite waard!
...................
Ik ben benieuwd via welke methode je de productcode hebt gewijzigd, ik vind het nu ook wel erg lang duren bij T-Mobile, maar ik ben geen "ervaren tweaker". Maar jouw opmerking dat het makkelijker ging dan verwacht maakt dat ik me er waarschijnlijk toch aan ga wagen.

[ Voor 7% gewijzigd door Paulus73 op 08-10-2009 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLa
  • Laatst online: 25-06 13:29

TLa

Anoniem: 251684 schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 08:08:
Kan zowel met PC suite als met OVI, werkt heel erg goed.
Ik ben benieuwd via welke methode je de productcode hebt gewijzigd, ik vind het nu ook wel erg lang duren bij T-Mobile, maar ik ben geen "ervaren tweaker". Maar jouw opmerking dat het makkelijker ging dan verwacht maakt dat ik me er waarschijnlijk toch aan ga wagen.
Is inderdaad heel erg makkelijk. Zelf heb ik NSS gebruikt, binnen 5 minuten in orde.

[ Voor 39% gewijzigd door TLa op 08-10-2009 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Wat is NSS (zal wel weer een domme vraag zijn :P)?

Ik wil ook van mijn Franse code af eigenlijk. Heb een simlockvrij toestel, maar T-Mobile sim. Kan ik dan gewoon bijvoorbeeld de NL KPN productcode gebruiken of welke code gebruiken jullie?

Hier iig een lijst van de productcodes van eerder in dit topic.

[ Voor 15% gewijzigd door Sp33dFr34k op 08-10-2009 12:19 ]

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jckx
  • Niet online
Zeebonk schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 00:01:
[...]
Een klein dingetje waar jullie misschien een antwoord op hebben: Ik heb mijn font-size op small staan, en daardoor hadden de icoontjes in het hoofdmenu geen tekstjes meer. Ik vond dat wel fijn want er konden dan lekker veel icoontjes tegelijk op het scherm zonder scrollbar. Na de update weer mijn font op small gezet, maar nu blijven de iconen met een tekstje! Iemand een idee hoe ik daar nog wat aan zou kunnen veranderen?
Volgens mij is dat niet meer te veranderen, dat is het "nadeel" van de nieuwere firmware.
Sp33dFr34k schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 12:18:
Wat is NSS (zal wel weer een domme vraag zijn :P)?
[..]
Ik denk dat ie NSC bedoeld (Nokia Service Center).

[ Voor 15% gewijzigd door Jckx op 08-10-2009 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:08
VariX schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 12:27:
[...]

Volgens mij is dat niet meer te veranderen, dat is het "nadeel" van de nieuwere firmware.

[...]

Ik denk dat ie NSC bedoeld (Nokia Service Center).
Nee hij bedoelt Nemesis Service Suite. Hiermee kan je je productcode veranderen en nog meer.

http://www.b-phreaks.co.uk/NSSDownloadLanding.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

OK, dan ga ik die NSS eens proberen, thanks :)

Welke productcode is er aan te raden? Ik dacht aan de KPN NL R: 0581917 of 0577479: 5800 RM-356 T-Mobile NL NL RED 25 tr + guitarrock V2?

Nu is het: 0578174.

EDIT: het is al gelukt, plus Nederlandse taal dit keer woehoe :P

[ Voor 39% gewijzigd door Sp33dFr34k op 08-10-2009 17:09 ]

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Laatst online: 19-06 08:47
Weet iemand nog waar je licenties kunt kopen voor ovi maps behalve online dan met je creditcard? Ik veronderstel in en nokia care point ofzo. Maar zou het ook bv. in de mediamarkt te vinden zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:11
Gisteravond deed m'n 5800 helemaal niks meer.

Hij was leeg, dus wilde m opladen.
Kreeg vervolgens alleen een wit scherm (met Nokia erin), maar verder helemaal niks.
Geen reactie op knoppen. Ging ook niet aan.
Batterij eruit. Nog geen reactie...

Toen maar een harde reset uitgevoerd met het vast houden van de knoppen.
Daarna werkte het natuurlijk allemaal wel weer. Maar was ik wel al mijn instellingen (+ agenda + sms + apps/games) kwijt.
Maar ja... dat trek ik vanavond allemaal wel weer recht.

Wel vaag dat het gebeurd. Ik heb m nog maar 2/ 3 weken...
(wel vorige week ergens de firmware geupdate naar v31, wellicht dat het er nog meer te maken heeft)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
Dear xxx

Free version of GooSync to be discontinued
------------------------------------------

Since the first release of GooSync back in early 2007 GooSync has gone from strength to strength. Both the Premium and Free versions of GooSync have become market leaders in the over-the-air synchronization market. We have shown our continued commitment to our users over the years with a new infrastructure, further product development and enhanced support services.

We are also now happy to report that version 2.1 is now ready for release. Features from this new version will soon be rolled into the Premium version of GooSync. We also have 3 further updates planned for release over the next 9 months.

It has always been our goal to provide a professional service to all Free and Premium users. Given the exponential demand for GooSync over the last 12 months, it has become increasingly more difficult to continue this high level of service to both Premium and Free users.

It is therefore, with regret, that we are now discontinuing our Free service. For all of you that have come to love and rely on our free offering, we will be migrating the Free GooSync service into a new product “GooSync Lite”. This new lite version of GooSync will have all the same features as the existing free version.

The Free version will become unavailable and synchronization will be suspended on Monday 19th October. To continue benefiting from all the great features of GooSync you will be able to purchase GooSync Lite for a yearly fee of just £5.99 (approx $10). We are confident that this is priced very competitively and will allow us to continue to offer the professional level of service and support you have come to expect.

Alternatively you can upgrade to our GooSync Premium service. This allows full contact syncing with contact backup, multiple Google calendars with appointments up to 365 days in advance, appointment attendees, task synchronization, multiple device support, AutoSync and iGoogle gadgets. Also included will be GooSync’s new features from version 2.1, such as Google contact group synchronization.

GooSync Premium is available for as little as £19.95 per year, £29.95 for a two year subscription or a lifetime option for £39.95.

We hope you continue to use GooSync and we look forward to working with you in the future.

Thanks,

The GooSync Team.
=(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bandietjeoo7
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-04-2022
Anoniem: 247747 schreef op donderdag 24 september 2009 @ 22:43:
Iets anders waar ik nu ineens tegenloop, al noem ik het geen groot probleem:
Sinds een paar dagen krijg ik, waar ik ook ben, regelmatig op het scherm te zien welke wlans er zijn, terwijl ik er helemaal niet om vraag. Op annuleren drukken en dan is het weg.
Iemand een tip wat ik kan doen om dit te stoppen?
Dit "probleem" heb ik ook.
PinokkioTV schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 21:50:
[...]

Ik zou zeggen: WLAN-scan aan zetten en weer uit :)
Hoe kan ik de WLAN-scan aan en uitzetten??
Kan het niet vinden.

[ Voor 11% gewijzigd door bandietjeoo7 op 08-10-2009 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
bandietjeoo7 schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 22:28:
Hoe kan ik de WLAN-scan aan en uitzetten??
Kan het niet vinden.
Instellingen > Connectiviteit > Wireless LAN

Die van mij staat al uit, anders moet je naar Opties > Instellingen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-06 23:12
Nergens voor nodig een 3rd party. Je kan gewoon google rechstreeks gebruiken met Mail for Exchange (MfE). Zie eerder posts.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195396

Heb nog maar net mijn zwarte Nokia 5800, maar het is zo dat er om het aantal seconden het kleine witte lichtje even brandt en weer uit gaat. Normaal betekent dit dat er een nieuw bericht of zo is, maar die zijn er helemaal niet... Iemand met gelijkaardige ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Dat is het stand-by lampje. Kun je uitzetten bij instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

glennvho schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 07:27:
Dat is het stand-by lampje. Kun je uitzetten bij instellingen.
Is dit dan hetzelfde als het 'waarschuwingslampje' bij bvb. een nieuw bericht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Nee dat is niet hetzelfde. Ga naar instellingen --> telefoon --> meldingsindicatoren --> stand-by comm. --> comm. lampje. Hier kan je het dus uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Vond ik ook jammer... maar gebruik het al een tijdje niet meer, nu ik mail for exchange heb ontdekt ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 140896 op 09-10-2009 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

twiFight schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 00:39:
[...]

Instellingen > Connectiviteit > Wireless LAN

Die van mij staat al uit, anders moet je naar Opties > Instellingen denk ik.
Het helpt wel! Maar toch raar, want ik had de instellingen eerst wel goed, maar kennelijk moest ik er eerst wat aan rommelen.

Dit zelfde heb ik ook gehad bij het automatisch maken van backups op de geheugenkaart. Nadat ik mijn toestel heb laten repareren heb ik direct ingesteld dat hij automatsich elke nacht een backup maakt. Wat bleek na een week: hij heeft niks gemaakt! Toen heb ik er aan zitten prutsen en nogmaals dezelfde instellingen gedaan en meteen 1 x een backup gemaakt. En toen heeft hij trouw elke nacht een backup gemaakt! (tenminste, als ik af en toe controleer, zie ik dat hij er een heeft gemaakt).

Synchen schijnt trouwens beter te zijn dan backuppen volgens nokia care point. Iemand ervaring met online synchen? Lijkt me niet zo beveiligd allemaal... of valt dat wel mee?? Nu doe ik dat via het datakabeltje, maar daar ben ik ook niet elke dag mee bezig. Doe het liever automatisch of zo via ovi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitNiX
  • Laatst online: 28-05 00:32
Voor de mensen die ook gebruik willen gaan maken van Mail for Exchange om hun Google Calendar te syncen met de interne agenda van de 5800, zijn hier een paar hele handige linkjes: :)
Mail For Exchange:
Mail For Exchange 2.9.158 S60 5.0 (.SISX, 1.72 MB)
De configuratie:
Google Sync: Setup Instructions

TIP van de dag :P
Installeer niet het Certificaat, doe je dit wel, dan werkt het niet. Althans, bij mij niet ;)
Mocht je die toch geïnstalleerd hebben, dan kan je hem hier wegknallen:
Instellingen >> Telefoon >> Telefoonbeheer >> Beveiliging >> Certificaatbeheer >> Certific. voor vertr. sites >> mail.google.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bladestar5314
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-06 03:25
ik heb het voor elkaar gekregen om tv van web en walk op me toestel te streamen
iemand enig idee waar ik de links voor high quality tv kan vinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FitNiX schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 15:21:
Voor de mensen die ook gebruik willen gaan maken van Mail for Exchange om hun Google Calendar te syncen met de interne agenda van de 5800, zijn hier een paar hele handige linkjes: :)
Mail For Exchange:
Mail For Exchange 2.9.158 S60 5.0 (.SISX, 1.72 MB)
De configuratie:
Google Sync: Setup Instructions

TIP van de dag :P
Installeer niet het Certificaat, doe je dit wel, dan werkt het niet. Althans, bij mij niet ;)
Mocht je die toch geïnstalleerd hebben, dan kan je hem hier wegknallen:
Instellingen >> Telefoon >> Telefoonbeheer >> Beveiliging >> Certificaatbeheer >> Certific. voor vertr. sites >> mail.google.com
Bij mij werkt het wel met het installeren van het certificaat.
Hopelijk wordt het snel mogelijk om niet alleen je calendar te syncen maar ook de emails...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb de laatste software (v31.0.008), maar ik heb niet al deze instellingen:
Afbeeldingslocatie: http://img14.imageshack.us/img14/6428/scr000010x.jpg

Ik heb enkel:
- shortcuts
- home screen theme

Nog iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 195396 schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 16:05:
[...]

Bij mij werkt het wel met het installeren van het certificaat.
Hopelijk wordt het snel mogelijk om niet alleen je calendar te syncen maar ook de emails...
Ja inderdaad, Google ondersteunt het eigenlijk niet (en zeggen dat je eventueel een hoop kwijt kan raken, dus let op) maar het werkt gewoon wel. Instellingen staan hier

Ik maak al enkele weken gebruik van mail, contacten en agenda syncen met google en het werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:33

RnB

Ik erger me steeds meer aan mijn 5800.
Vooral het scherm, de bugs en de kwaliteit van het algehele toestel valt me vies tegen. Het scherm reageert soms gewoonweg kut, wat nergens op slaat. Voorbeeldje: Ik gebruik altijd de full screen qwerty om te smsen ed. Wanneer ik iets te snel klik (niet eens veel te snel), slaat ie letters over.
Ook flipt dat hele ding en valt de full screen qwerty gewoon uit.. Dat zal wel een bug zijn ofzo, maar kom op.. Regel dat soort standaard zaken gewoon goed.
Verder de welbekende spleten aan de case, niet normaal.. Het lijkt ook wel alsof ze steeds groter worden.
Ook heb ik heel vaak dat wanneer ik gebeld word, ik de andere spreker niet hoor. Zij horen mij wel.
Bel ik later terug, kan het opgelost zijn, maar soms hoor ik ze nog steeds niet.

Heel jammer dit..
Pagina: 1 ... 34 ... 67 Laatste

Let op:
Berichten over levertijden en bijbehorende abonnementen en prijzen horen NIET in dit topic. Dus de volgende zaken mogen in het onderstaande topic: 1: abonnementen bespreken 2: import bespreken 3: levertijd bespreken 4: prijzen bespreken 5: service over shops of NSP bespreken.

[ABO] Het Nokia 5800 Tube levertijden en abonnementen topic