Revo schreef op woensdag 16 september 2009 @ 18:25:
[...]
Morgen krijg ik mijn Nokia 5800XM eindelijk na drie weken wachten! Vandaag ben ik gebeld door de firma Dynafix die namens VF de levering doet. Spannend!
Dit is ZHWS mijn applicatielijstje:
Iemand al enige ervaring met bovenstaande applicaties of wellicht een aanvulling?
Slide Unlock lijkt me wat dwaas - het zuipt allicht energie en je moet waarschijnlijk toch je eerst scherm unlocken door op een fysieke toets te duwen dan wel de schuiver te gebruiken.
gMail vind ik wel lachen, maar is niet echt voor vingerbediening gemaakt + geeft geen melding als er nieuwe mail is, noch visueel noch tactiel of akoestisch. Daarom redelijk waardeloos, ik gebruik Nokia Messaging in de plaats.
Photo Browser mocht best mijn standaard photo browser worden. Maar nog met mappen ondersteuning misschien.
Barcode reader is cool, maar voor echte streepjescodes (lijntjes) bestaat er ook barcoo, dit haalt info vanaf het net over enorm veel producten en geeft soms ook prijsvergelijkingen edm. weer. Prima spul, jammer dat het de browser gebruikt om de info weer te geven.
Nimbuzz en Fring sluiten mekaar uit. Ik vind Nimbuzz wel stukken beter, minder focus-stealing, meer opties, stabieler, etc.. dan Fring.
Verder raad ik aan: ScummVM en alle applicaties van Offscreen Technologies (Zoek maar eens in de store). Die maken echt leuk, goed uitziend spul.
Alsook: Lonely Planet live, SMS Preview, Screensnap, MeCanto (stream je muziek naar je telefoon, best wel met onbeperkte datalimiet), Shazam (herken liedjes), Accuweather (mooi), WinRar (jammer genoeg de enige manier om rar te extracten, redelijk onbetrouwbaar en slecht bedienbaar, but hey).
[
Voor 4% gewijzigd door
bluppfisk op 16-09-2009 18:58
]