Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184815

Splinter Cell schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 13:36:
[...]

Ga eens naar internet opties -> tabblad geavanceerd - > opnieuw instellen.

Ik had namelijk ook problemen. Als ik iets downloade en alle website's afsloot, dat mijn download ook gelijk kapte. Erg irritant. Gewoon alles netjes opnieuw ingesteld en weg probleem.
Bedankt voor je snelle reactie. Geprobeerd maar geen resultaat. Het downloaden vangt gewoon helemaal niet aan. Naast Nod 32 4 heb ik ook Agnitum Outpost Firewall Pro draaien. Ik zie in het log dat in agnitum niets wordt geblokkeerd. Ik heb de firewall en Nod uitgezet, maar ook zonder resultaat.

EDIT: IE8 verwijdert > geen resultaat. Nod32 4 verwijdert > probleem opgelost. Erg raar allemaal zit nu zonder virusscanner in IE7 en kan weer wel downloaden.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 184815 op 14-07-2009 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-06 22:06
Anoniem: 80466 schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 09:17:
[...]

Heb je een toolbar geinstalleerd staan of gehad ?

[...]

Probeer als het gebeurt eens IE8 zonder addons op te starten.
Kijk ook eens in de addon manger van IE8 en schakel 3rd party zaken uit die je niet (meer) nodig hebt.
Nee ik heb geen toolbar. Net er weer last van gehad dat er zwarte 'plekken' zijn. Ook het gebruik van de IE-versie zonder invoegtoepassingen blijft het probleem aanwezig. Nu na een herstart van XP (vanwege het avondeten) heb ik er geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80466

Anoniem: 184815 schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 13:41:
[...]

Bedankt voor je snelle reactie. Geprobeerd maar geen resultaat. Het downloaden vangt gewoon helemaal niet aan. Naast Nod 32 4 heb ik ook Agnitum Outpost Firewall Pro draaien. Ik zie in het log dat in agnitum niets wordt geblokkeerd. Ik heb de firewall en Nod uitgezet, maar ook zonder resultaat.

EDIT: IE8 verwijdert > geen resultaat. Nod32 4 verwijdert > probleem opgelost. Erg raar allemaal zit nu zonder virusscanner in IE7 en kan weer wel downloaden.
Ik stell voor dat je eerst upgrade naar IE8 , deze dan uittest en en dan vervolgens pas daarna NOD32 of een andere antivirustool herinstalleert.
Mogelijk heeft namelijk NOD32 voor of tijdens de installatie van IE8 bepaalde registry elementen beinvloed waardoor IE8 niet meer goed functioneert

Een andere optie is om als zich dit probleem voordoet bepaalde dll's handmatig te herregistreren wat ik ook al in eerdere reacties heb aangegeven. Met name als administrator op de commando prompt "regsvr32 actxprxy.dll" intikken helpt in bepaalde gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 288121

[quote]Anoniem: 306801 schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 23:16:
Na installatie van IE8 ondervond ik ook de onhebbelijkheid dat in de Verkenner alle mappen in een nieuw venster openen.

Is het normaal dat in IE8 als je adresbalk openklapt dat daar ook snelkoppelingen staan naar locaties op je harde schijf die je recent hebt geopend, bv C:\....\mijn documenten of D:\.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is het soms de bedoeling dat ik IE8 als verkenner ga gebruiken, want in Vista Home Premium zit niet echt een verkenner, ik kan alleen via 'start' naar 'computer'. Ik lees ook dat sommigen in staat zijn IE8 te verwijderen, bij mij staat ie niet tussen de te verwijderen programma's in het configuratiescherm en ook niet tussen de geinstalleerde updates.
Excuseer mijn lompheid. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 288121 schreef op maandag 20 juli 2009 @ 18:04:
Is het soms de bedoeling dat ik IE8 als verkenner ga gebruiken, want in Vista Home Premium zit niet echt een verkenner, ik kan alleen via 'start' naar 'computer'. Ik lees ook dat sommigen in staat zijn IE8 te verwijderen, bij mij staat ie niet tussen de te verwijderen programma's in het configuratiescherm en ook niet tussen de geinstalleerde updates.
Excuseer mijn lompheid. 8)7
De verkenner zit in de map Bureauaccessoires
Je kunt deze ook sneller direct openen
Type maar eens verkenner in je Vista zoekfunctie

En je kunt je Verkenner snelkoppeling natuurlijk ook direct in je start menu slepen of op je desktop plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok...., is bijna exact hetzelfde als 'computer', alleen staan bij 'computer' nog wat gegevens, die overigens na een tijdje verdwijnen, over je computernaam, werkgroep, processor en geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-07 15:37

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Ben weer terug gegaan naar IE7. IE8 & flash website's is 10x niks.

Bijvoorbeeld een site als www.insidegamer.nl direct in het begin staat flash reclame. Mijn CPU begint te pieken en mijn fans gaan gewoon harder draaien. Ik heb het niet bij alle website's maar toch is het storend.

Het scrollen gaat niet vloeiend zowel met muisscroll als met de toetsenbord pijltjes. Je ziet 'm laggen. Vloeiend schuiven uitzetten helpt enigszins.

Dat zelfde geldt ook voor hele grote plaatjes die op forums zijn gepost en in thumbnails zijn gezet.
Nu ik terug ben gegaan naar IE7 heb ik nergens last van.

Ben nog steeds niet tevreden over IE8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjansen
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-07 08:27
Ik heb je linkje geprobeerd en ik heb geen problemen.
CPU 1%

Dus ik vraag me af of het echt aan IE8 ligt of aan andere zaken.

P.s. ik werk op een Winxp laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

Splinter Cell schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 12:03:
Ben weer terug gegaan naar IE7. IE8 & flash website's is 10x niks.

Bijvoorbeeld een site als www.insidegamer.nl direct in het begin staat flash reclame. Mijn CPU begint te pieken en mijn fans gaan gewoon harder draaien. Ik heb het niet bij alle website's maar toch is het storend.

Het scrollen gaat niet vloeiend zowel met muisscroll als met de toetsenbord pijltjes. Je ziet 'm laggen. Vloeiend schuiven uitzetten helpt enigszins.

Dat zelfde geldt ook voor hele grote plaatjes die op forums zijn gepost en in thumbnails zijn gezet.
Nu ik terug ben gegaan naar IE7 heb ik nergens last van.

Ben nog steeds niet tevreden over IE8.
Lijkt me meer iets mis met jouw systeem, hier met IE8 onder Vista x64 geen problemen. Scrollen gaat met Flash in beeld wel wat haperend.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Misschien heb je een oude flash versie ?
In de addons manager kun je zien welke exacte versie van de flash plugin je hebt.

[ Voor 217% gewijzigd door Anoniem: 80466 op 24-07-2009 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-06 22:06
Is het in IE8 eindelijk mogelijk om de grootte van de window bij het openen vast te leggen bijvoorbeeld in een register?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:11
Geen idee, ik weet wel dat hij de laatste instelling onthoudt. Je kan dus het venster zo groot slepen als je wil (NIET maximaliseren!), en dan het venster sluiten. Alle nieuwe vensters hierna zullen dezelfde grootte aannemen.

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-07 09:48
Het is volgens mij een bekend "probleem" als ik zo het internet eens afspeur maar het is heel irritant dat als je je favorieten sorteert op naam, dat dan het lijstje verdwijnt i.t.t. IE6 of 7. Is hier een oplossing voor dat iemand weet? Google geeft alleen andere fora die hetzelfde probleem melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:35
cc12 schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 19:07:
[...]

Nee ik heb geen toolbar. Net er weer last van gehad dat er zwarte 'plekken' zijn. Ook het gebruik van de IE-versie zonder invoegtoepassingen blijft het probleem aanwezig. Nu na een herstart van XP (vanwege het avondeten) heb ik er geen last van.
Ik heb hetzelfde probleem, en na een zoektocht op internet blijkt het idd een bekend probleem te zijn. Je kunt het tijdelijk oplossen door een ander thema te kiezen en dan weer terug te gaan naar het thema van je keuze.

Wat mij overigens opvalt is dat de meeste mensen hier last van hebben als ze het klassieke Windows thema gebruiken (doe ik ook en ik (her)ken het probleem).

Er zal t.z.t. wel een fix voor komen vermoed ik.

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.24 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V151 - CT003 V114 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2213

Heeft iemand een idee hoe ik de knop "Aanbevolen websites inschakelen"
kan verwijderen uit mijn Favorieten lijst ?

Uiteraard is Aanbevolen websites uitgeschakeld

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jamesburton/Got/ie8.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-05 01:30
kan toch via een gpo setting :?

user config>administrative templates>windows components>internet explorer

This policy setting controls the Suggested Sites feature, which recommends sites based on the user’s browsing activity. Suggested Sites reports a user’s browsing history to Microsoft to suggest sites the user might want to visit.

If you enable this policy setting, the user will not be prompted to enable the Suggested Sites. The user’s browsing history will be sent to produce suggestions.

If you disable this policy setting, the entry points and functionality associated with this feature will be disabled.

If you do not configure this policy setting, users will able to enable and disable the Suggested Sites feature.

[ Voor 5% gewijzigd door Zwelgje op 07-11-2009 10:59 ]

A wise man's life is based around fuck you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02:23

F.West98

Alweer 16 jaar hier

bij is tabs openen zo ontiegelijk langzaam! Misschien ligt het eraan dat tweakers.net de homepage is, maar ook de page die laadt als je een nieuwe tab opent... Ik zou het gewoonweg niet weten. Ongeveer 10 seconden. Dat is niet normaal bij een:
Core 2 Duo T6500 2.1 Ghz Vista Ultimate 64x en 4 GB RAM
Anoniem: 2213 schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 22:52:
Heeft iemand een idee hoe ik de knop "Aanbevolen websites inschakelen"
kan verwijderen uit mijn Favorieten lijst ?

Uiteraard is Aanbevolen websites uitgeschakeld

[afbeelding]
Ik heb hem ingeschakelt en er staat: 'Zie aanbevolen websites' Allemaal Microsoft-troep... (Bij mij) Maar weghalen...
Afbeeldingslocatie: http://foto-uploaden.nl/img/9/ux9f2gy.jpg

[ Voor 50% gewijzigd door F.West98 op 07-11-2009 11:36 ]

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:02
Mijn IE8 heeft de laatste tijd wel erg veel last van niet reageren,
vervolgens moet ik IE afsluiten en opnieuw starten, meer mensen hier last van ?
En hoe kan ik dit probleem verhelpen, het is zeer irritant !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T020
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-06 09:14
Onlangs besloot ik na lang te hebben gewacht toch maar eens over te stappen op versie 8 van de Internet Explorer, maar ik heb deze een paar dagen na installatie alweer verwijderd, want een paar punten vallen me nogal tegen:
- de snelheid is om te huilen, ik moet gewoon een paar seconden wachten tot een nieuw tabblad wordt geopend (ook een leeg tabblad) en scrollen gaat niet soepel. Het laden van pagina's is over het algemeen ook langzamer en het switchen tussen tabbladen (wat ik nogal veel gebruik) is ook verre van snel.
Ik dacht eerst dat dit aan de instellingen lag maar ik zie geen verandering na het uitschakelen van plugins e.d.
- er zijn niet echt extra functionaliteiten t.o.v. de vorige versie. De kleurtjes van de tabbladen vind ik persoonlijk erg vervelend en de accelerator knop bij het selecteren van iets is nog veel vervelender. Dit kun je natuurlijk allemaal uitzetten, maar dan zou er niet echt reden overblijven om niet op de oude versie te blijven werken :)
- ik mis ook de auto-aanvulling bij het typen van een url zoals deze is in IE7.
- als laatste een opmerking uit de hoek van css: bij sommige websites waar ik aan werk valt het op dat bijv. de breedte van een <td> in een tabel net 1 pixel kleiner is dan die van de rest uit de kolom. Dit maakt dat er soms een irritant hoekje te zien is aan de linkerkant van de pagina, bij de overgang van content naar achtergrond. Dit probleem heb ik niet bij eerdere versies van IE en ook niet in andere browsers.

Al met al ben ik dus niet bepaald tevreden over IE8, ik wacht denk ik nog even tot versie 9 voordat ik weer een upgrade doe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APClll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-07 22:57

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

T020 schreef op zondag 08 november 2009 @ 21:11:
Onlangs besloot ik na lang te hebben gewacht toch maar eens over te stappen op versie 8 van de Internet Explorer, maar ik heb deze een paar dagen na installatie alweer verwijderd, want een paar punten vallen me nogal tegen:
- de snelheid is om te huilen, ik moet gewoon een paar seconden wachten tot een nieuw tabblad wordt geopend (ook een leeg tabblad) en scrollen gaat niet soepel. Het laden van pagina's is over het algemeen ook langzamer en het switchen tussen tabbladen (wat ik nogal veel gebruik) is ook verre van snel.
Hier is het openen van een nieuwe zeer goed te doen, ik gok zo'n 0.1sec vertraging. Het wisselen van tab gaat "instant", muisknop los = andere tab open.
Ik dacht eerst dat dit aan de instellingen lag maar ik zie geen verandering na het uitschakelen van plugins e.d.
- er zijn niet echt extra functionaliteiten t.o.v. de vorige versie. De kleurtjes van de tabbladen vind ik persoonlijk erg vervelend en de accelerator knop bij het selecteren van iets is nog veel vervelender. Dit kun je natuurlijk allemaal uitzetten, maar dan zou er niet echt reden overblijven om niet op de oude versie te blijven werken :)
Mee eens, weinig schokkende nieuwe dingen voor de consument.
- ik mis ook de auto-aanvulling bij het typen van een url zoals deze is in IE7.
Ik moest even aan de nieuwe stijl van auto-aanvullen wennen, maar 't werkt goed vind ik.
IE8 auto-aanvullen
(...)
Al met al ben ik dus niet bepaald tevreden over IE8, ik wacht denk ik nog even tot versie 9 voordat ik weer een upgrade doe...
Dat mag :)

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:02
Heb na 1 week met zeer veel irritatie gewerkt te hebben IE8 deze gisteren uit bedrijf gesteld !
Natuurlijk heb ik gelijk even onderzoek gedaan naar verschillende internet browsers qua snelheden
Kom ik toch uit op Mozilla Firefox 3.6 Beta deze komt als 1 na beste uit de test
wekt ook goed met Win_7 64bit

Heb er nu 1 week mee gewerkt en geen vast lopers op andere ellende gehad, dit scheelt een hoop stress ;)

Test Juli 2009

Afbeeldingslocatie: http://images.pcworld.com//news/graphics/168623-browser_test_2_chart2_original.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Albert020 op 13-11-2009 19:38 ]

Pagina: 1 2 3 Laatste