Bouwmarkt? Ijzerwarenwinkel?
Dat soort schroefjes moeten wel koper of messing zijn om te voorkomen dat het geheel gaat storen...
Kan je dat toelichten als je wilt, ik snap daar nu niets van.
Sommige ijzeren schroefjes zijn magnetisch geladen en dat verstoort de spoelen van het element... messing, alluminium, rvs is geen enkel probleem... Nylon schroeven / bevestigingsmateriaal mag ook... Die zijn niet magnetisch geladen...
[ Voor 27% gewijzigd door rcor op 18-01-2015 08:54 ]
Ah, ok
Daar stond ik niet bij stil. Dank u.
Gisteren binnen gekomen.
Toy Dolls - Nellie the Elephant 12"
Daar stond ik niet bij stil. Dank u.
Gisteren binnen gekomen.
Toy Dolls - Nellie the Elephant 12"

[ Voor 57% gewijzigd door Bestla op 18-01-2015 09:25 ]
Audio technica levert zelf ook gewoon metalen schroefjes mee
Goedemorgen audio fanaatjes
.
Modernere elementen zullen toch wel afgeschermd zijn?
Modernere elementen zullen toch wel afgeschermd zijn?
Ga daar maar niet van uit, better safe than sorry.
Deze 2dehands aangeschaft.MikeyMan schreef op zondag 18 januari 2015 @ 09:39:
Audio technica levert zelf ook gewoon metalen schroefjes mee
Heb wel even mailtje gestuurd naar Audio Technica.
Morgen maar even langs een ijzerboer. Thanks voor de tips!
Pffff. Een maand lang gewacht op mijn bestelling van Amazon:
Besteld: Audio Technica AT440MLA Dual-Moving Magnet Phono Cartridge
Ontvangen: Audio Technica ATN440MLA Replacement Stylus

En waar/bij wie had je die besteld?
"man is not truly one, but truly two,"
En daar hebben we de démagnetiseur voor. Wil je stelling best aannemen, want klinkt logisch. Maar heb je ook gegevens/metingen waarin iemand aantoont dat het zo is.rcor schreef op zondag 18 januari 2015 @ 08:51:
Sommige ijzeren schroefjes zijn magnetisch geladen en dat verstoort de spoelen van het element... messing, alluminium, rvs is geen enkel probleem... Nylon schroeven / bevestigingsmateriaal mag ook... Die zijn niet magnetisch geladen...
Ook wordt wel beweerd, dat de directdrive motor, van de speler, het element op de plaat "trekt", als het element in het magnetisch veld van die motor komt......
MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....
Argh! Wat een prutsers!Executor16 schreef op zondag 18 januari 2015 @ 10:52:
Pffff. Een maand lang gewacht op mijn bestelling van Amazon:
![]()
![]()
![]()
Daar zal je wel van balen zeg ..
Gewoon bestellen bij Thakker, is nog goedkoper ook waarschijnlijk en binnen een week binnen.
Verwijderd
Volgens mij kan je die Pro-Ject gewichtjes ook gebruiken. Gewichtje aan vislijn toch? Ik geloof bij www.vinylvinyl.nlWouter15 schreef op zondag 18 januari 2015 @ 11:15:
Iemand een idee waar ik antiskate gewichtjes voor een Thorens TD166 MKII kan krijgen?
Geen gegevens, maar alle (en dan bedoel ik ook echt alle) fabrikanten van naam leveren non ferro schroeven mee. Bij een at-95e zijn ze denk ik van aluminium (lekker goedkoop).OgWok schreef op zondag 18 januari 2015 @ 11:11:
[...]
En daar hebben we de démagnetiseur voor. Wil je stelling best aannemen, want klinkt logisch. Maar heb je ook gegevens/metingen waarin iemand aantoont dat het zo is.
Ik heb trouwens geen demagnetiseur. Ik kan er wel een maken, maar die zal ik nooit in de buurt van een element houden (want magneten).
Dat aantrekken kan ik me overigens wel iets bij voorstellen.
Een draaiplateau is ook altijd van een non ferrometaal, en ik heb wel eens een mc element gewogen met een weegschaal waar een batterij onder het weegplateau zat. Dat scheelde een halve gram in naalddruk... (ik voelde de magneten in het mc element trekken, zo kwam ik er achter. In zoverre weldegelijk dus de invloed van metalen rondom een element.)
Bij mm maakt dat nauwelijks uit trouwens, maar die is natuurlijk wel gevoelig voor magnetische velden.
[ Voor 7% gewijzigd door mr_petit op 18-01-2015 13:00 ]
Klopt, maar kan ze bij vinylvinyl niet vinden. Wel mooie website trouwens nog niet eerder gezien. zal eens op E-bay kijken, zal het gewicht exact hetzelfde moeten zijn zoals de originelen of zal het weinig uitmaken?Verwijderd schreef op zondag 18 januari 2015 @ 12:32:
[...]
Volgens mij kan je die Pro-Ject gewichtjes ook gebruiken. Gewichtje aan vislijn toch? Ik geloof bij www.vinylvinyl.nl
Een demagnetiseur zal de schroef inderdaad demagnetiseren... Maar als je een direct drive speler hebt die de aandrijving via magnetisme doet (denk aan de diverse Technics spelers) wordt het schroefje op die manier toch weer langzaam aan magnetisch...OgWok schreef op zondag 18 januari 2015 @ 11:11:
[...]
En daar hebben we de démagnetiseur voor. Wil je stelling best aannemen, want klinkt logisch. Maar heb je ook gegevens/metingen waarin iemand aantoont dat het zo is.
Ook wordt wel beweerd, dat de directdrive motor, van de speler, het element op de plaat "trekt", als het element in het magnetisch veld van die motor komt......
Dan heb je ook nog de aantrekkingskracht naar beneden waar Mr_Petit over spreekt bij direct drive spelers die uiteraard bij gebruik van ijzeren schroeven ook groter wordt en dat lijkt mij niet echt fijn voor de naald van het element die dan dus halverwege de lp ineens een hogere naalddruk krijgt...
Het spreek woord "1+1=2" past hier dus heel aardig in want van het een komt het ander...
Verwijderd
Wat een heerlijke dag om plaatjes te draaien. Heb Hifi plaat gevonden bij kringloop. Anti Skating mee kunnen afstellen. Tracking force op 1,45 gram, anti skating op 2,2. Best hoog, maar toch echt perfect nu.
Coole foto!
Vandaag ook niets dan plaatjes gedraaid
Vandaag ook niets dan plaatjes gedraaid

[ Voor 15% gewijzigd door InflatableMouse op 18-01-2015 17:15 ]
Zou kunnen, lijkt wel wat hoog inderdaad. Ik weet niet hoe je het gedaan hebt, maar ik zou niet (zoals mensen wel vaak doen) gewoon de setting van minimale vervorming bij een dik gemoduleerde groef nemen om je AS op te baseren, dan staat je AS bij minder gemoduleerde groeven (lees: muziek) standaard te hoog. AS is namelijk zowel afhankelijk van de VTF als van de groefmodulatie. Ik zou het met de verlaagde VTF methode doen als ik hier heb beschreven:Verwijderd schreef op zondag 18 januari 2015 @ 16:30:
Wat een heerlijke dag om plaatjes te draaien. Heb Hifi plaat gevonden bij kringloop. Anti Skating mee kunnen afstellen. Tracking force op 1,45 gram, anti skating op 2,2. Best hoog, maar toch echt perfect nu.
[afbeelding]
Cap in "Het Grote Vinyl Topic"
Ik heb vandaag afstand gedaan van mijn SL-1610InflatableMouse schreef op zondag 18 januari 2015 @ 17:13:
Coole foto!
Vandaag ook niets dan plaatjes gedraaid![]()
[afbeelding]

Ook maar een fotootje dan ter afscheid:

[ Voor 22% gewijzigd door Cap op 18-01-2015 18:59 ]
Verwijderd
Er zit een groefloos stuk modden op de plaat. Op 2,2 anti-skating blijft de naald/arm netjes op zijn plaats.Cap schreef op zondag 18 januari 2015 @ 18:45:
[...]
Zou kunnen, lijkt wel wat hoog inderdaad. Ik weet niet hoe je het gedaan hebt, maar ik zou niet (zoals mensen wel vaak doen) gewoon de setting van minimale vervorming bij een dik gemoduleerde groef nemen om je AS op te baseren, dan staat je AS bij minder gemoduleerde groeven (lees: muziek) standaard te hoog. AS is namelijk zowel afhankelijk van de VTF als van de groefmodulatie. Ik zou het met de verlaagde VTF methode doen als ik hier heb beschreven:
Cap in "Het Grote Vinyl Topic"
[...]
Ik heb vandaag afstand gedaan van mijn SL-1610en een SL-1600mk2 aan een duurtest onderworpen, oftewel: ook plaatjes geluisterd.
Ook maar een fotootje dan ter afscheid:
[afbeelding]
Mmja groefloos beveel ik ook niet aan eigenlijk, de groef heeft namelijk (veel) effect op de benodigde AS kracht.
Wel opmerkelijk dat ie zo hoog moet trouwens. Maar goed, dat heb ik ook wel gehad met bepaalde (Technics) draaitafels en elementen, alleen tegenwoordig stel ik dus puur op het gehoor in.
PS zie nu dus pas dat ik dat verhaal incl "groefloos is niet handig" vorige keer ook al aan jou opgehangen had haha
Wel opmerkelijk dat ie zo hoog moet trouwens. Maar goed, dat heb ik ook wel gehad met bepaalde (Technics) draaitafels en elementen, alleen tegenwoordig stel ik dus puur op het gehoor in.
PS zie nu dus pas dat ik dat verhaal incl "groefloos is niet handig" vorige keer ook al aan jou opgehangen had haha
[ Voor 18% gewijzigd door Cap op 18-01-2015 19:33 ]
Verwijderd
Staat me iets van bij ja 😉Cap schreef op zondag 18 januari 2015 @ 19:28:
Mmja groefloos beveel ik ook niet aan eigenlijk, de groef heeft namelijk (veel) effect op de benodigde AS kracht.
Verwijderd
Zekers! Leuk dat inflatablemouse ook zijn Technics weer herontdekt heeft.Cap schreef op zondag 18 januari 2015 @ 19:42:
ach ja, plaatjes draaien, daarmee kan je eindeloos blijven klooien...
Herken het wel, kom er na veel avonturen ook altijd weer bij terug... Persoonlijke voorkeur
Qua antiskating is het eigenlijk zo dat er geen 1 beste manier is om het af te stellen. Elke manier heeft z'n voor- en nadelen.
Daar is maar 1 oplossing voor (tangentiele arm...)
Daar is maar 1 oplossing voor (tangentiele arm...)
Klopt... veroorzaakt bij mij ook geen hoofdbrekers als ie een paar tienden hoger of lager staat.
Gewoon meerdere methoden proberen en daar de gemiddelde of nominale waarde van nemen
mr_petit schreef op zondag 18 januari 2015 @ 11:05:
En waar/bij wie had je die besteld?
Direct via hun zelf (Sold by: Amazon.com LLC) gekocht en kwam uit op ong. 135 Euro (had nog tegoed), dus goedkoper dan bij Thakker. Gelukkig gaat iemand deze week weer naar de US en doet hem voor mij daar retour. Amazon zegt dat de refund eraan komt. Wel jammer, maar goed, gelukkig is het opgelost. Binnenkort toch maar bij Thakker bestellen dan...Nyarlathotep schreef op zondag 18 januari 2015 @ 12:10:
Gewoon bestellen bij Thakker, is nog goedkoper ook waarschijnlijk en binnen een week binnen.
Of bij die andere Duitser, Peter Bruckner (elec64), zelfde prijsniveau.
[ Voor 7% gewijzigd door Cap op 18-01-2015 23:26 ]
Masauri deelde gisteren op het VinL forum een hele leuke link... Onder het mom als ik een hond had kocht ik deze plaat:
http://www.discogs.com/sell/item/207451451?ev=bp_img
Bij comments is letterlijk te lezen:
Dat dit voor deze LP nog goedkoop is bewijst andere verkoper die niet je hond uitlaat of 'm langs brengt:
http://www.discogs.com/sell/item/207453686
1 miljoen euro...
Ik vond 'm zo grappig dat ik 'm jullie niet wilde onthouden...
De LP wordt ook geheel persoonlijk bezorgd... En dat voor €100,000.00...Since a bunch of people are getting a pricing war started, we are offering the Blood Music office copy for sale for 100.000 €. We will use part of this money to fly ourselves to Perturbator's place to have it signed then fly out to your place and hand the record to you. If you have a dog, we will also walk your dog one time around the block as part of the deal. At the end, after taxes / Discogs / money transfer fees, we will split all profits 50/50 with Perturbator.
Dat dit voor deze LP nog goedkoop is bewijst andere verkoper die niet je hond uitlaat of 'm langs brengt:
1 miljoen euro...
Zouden die verkopers nou echt de illusie hebben dat ze er 1 verkopen?
Haha, die plaat heb ikrcor schreef op maandag 19 januari 2015 @ 06:47:
Masauri deelde gisteren op het VinL forum een hele leuke link... Onder het mom als ik een hond had kocht ik deze plaat:
[...]
De LP wordt ook geheel persoonlijk bezorgd... En dat voor €100,000.00...![]()
1 miljoen euro...
Blood-Music geeft ook wel echt de tofste LP's uit... Uiterst gelimiteerd maar wel echt super kwaliteit, wat zich al uit in de mastering.
Ook zij zijn het zat dat mensen hun platen kopen en direct voor een veelvoud op Discogs zetten. Vandaar hun actie
Ik denk dat een gemiddelde koper van deze LP zich allang niet meer druk maakt om 20 euro verzendkosten...Jelte schreef op maandag 19 januari 2015 @ 09:21:
Let op 1 miljoen exclusief verzending...!
Nu
Idler wheel platenspeler, met gratis extra veel rumble.
Dat is behoorlijk veel voor anti skating. Ik heb veel gespeeld met 0 anti skating klonk vaak het beste.Verwijderd schreef op zondag 18 januari 2015 @ 16:30:
[afbeelding]
Idler wheel platenspeler, met gratis extra veel rumble.
[ Voor 4% gewijzigd door Mordante op 19-01-2015 19:03 ]
oh die Manson plaat is gaaf!
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Ziet er goed uit, niet mijn muziek maar zeker een mooie plaatViolatoR schreef op maandag 19 januari 2015 @ 19:28:
Vandaag nieuwe album van Marilyn Manson binnen gekregen, wat een lekkere plaat!
[afbeelding]
Hoe klinkt dat dan beter vraag ik me af?Mordante schreef op maandag 19 januari 2015 @ 19:00:
Nu
[...]
Dat is behoorlijk veel voor anti skating. Ik heb veel gespeeld met 0 anti skating klonk vaak het beste.
AS is ook sterk afhankelijk ook van de naald, bepaalde typen worden harder naar binnen getrokken dan andere. Ik heb niet veel ervaring met verschillende elementen maar ik merk wel flink verschil tussen een Shure M95ED, een AT 150 MLX en een Tonar Concorde bijvoorbeeld.
Als ik hem op 0 zet met de 150MLX dan is links hoorbaar harder dan rechts. Als ik m'n test plaat opzet dan komt er met de anti skate test een houtzagerij uit m'n linker speaker daar word je eng van. met AS op 3gr (max) heb ik nog steeds heel licht vervorming links, maar het is dan bijna weg.
In de praktijk heb ik op 3 bijna pefecte balans, niet meer hoorbaar maar als ik meet zie ik links nog steeds heel klein beetje harder dan rechts. Dat zegt mij dat het op 3g dus eigenlijk nog net een heel klein beetje te weinig is, maar in de praktijk hoor ik geen vervorming meer dus ik maak me er niet druk om verder.
Nu twijfel ik een beetje of mijn 3g wel echt 3g is en zoals ik al zei wordt niet elke naald even hard naar binnen getrokken. Wehmut heeft de AT 440, het kleinere broertje van de 150MLX. We hebben dezelfde platenspeler. Mij verbaasd het niets dat hij wat hoger uitkomt dan wat men in de regel zou verwachten.
Als ik heel eerlijk mag zijn (en met alle respect verder hoor) denk ik persoonlijk dat het mischien niet zo slim is om op het gehoor te bepalen en het op 0 te zetten als je het niet hoort of het idee hebt dat dat het beste klinkt. Ondanks dat je mischien denkt dat 0 het beste is slijt daarmee je groef en je naald wel meer aan een kant. Als je later je naald vervangt kan je er mischien wel eens spijt krijgen als je er achter komt dan sommige LP's hoorbaar ongelijkmatig gesleten zijn en dan is het te laat om er voor te gaan compenseren.
Zoals mrPetit terecht aangeeft is een test LP vaak een uiterste en is het niet verstandig om het daarop perfect af te stellen. De kracht waarmee je arm naar binnen wordt getrokken is dynamisch en afhankelijk van de groef. Zo'n test groef is een extreme en daarmee is de trekkracht het hoogst en de AS benodigd om dat te compenseren dus ook. In de praktijk zal dit minder zijn omdat je die extreme niet of nauwelijks tegenkomt dus zit je er best iets onder.
Ik heb overigens wel een LP die vervormd als mijn AS te laag staat. Alison Krauss, laatste nummer op 1 kant haalt ze een paar keer uit, dat vervormd dan. Als ik mijn andere goedkopere elementje erop zet die gaat compleet over z'n nek op dat nummer, ongeacht de AS instelling
Hoe hoog moet die AS normaal gesproken eigenlijk ingesteld staan? Zelfde als je downforce?
Dat is denk ik een goed uitgangspunt. Heb je een bijzonder geslepen naaldtipje dan is de kans aanwezig dat tie iets hoger moet staan (zoals bij Wehmut en bij mij het geval is).
Als je hoort (of kan zien aan VU meters van een cassetterecorder bv) dat je linkerkanaal iets harder is kan dat aanleiding zijn om je AS iets omhoog te doen.
Als je een test LP hebt kan je het goed testen en weet je wat je maximaal in moet stellen, maar zoals gezegd is dat waarschijnlijk dan weer iets te hoog. Ergens tussen VTF en het max van een test LP is denk ik dan het beste compromis.
Tenminste, dit is mijn idee in ieder geval
.
Als je hoort (of kan zien aan VU meters van een cassetterecorder bv) dat je linkerkanaal iets harder is kan dat aanleiding zijn om je AS iets omhoog te doen.
Als je een test LP hebt kan je het goed testen en weet je wat je maximaal in moet stellen, maar zoals gezegd is dat waarschijnlijk dan weer iets te hoog. Ergens tussen VTF en het max van een test LP is denk ik dan het beste compromis.
Tenminste, dit is mijn idee in ieder geval
Jarenlang heb ik gespeeld met een VPI Scout en daarvoor met een Rega P25. Bij beide spelers had ik bijna geen anti-skating ingesteld.
Maar dat kan best arm, platenspeler en element afhankelijk zijn. Ik zou zeker ook op Audiogon of andere fora lezen.
Mij is verteld dat een anti-skating kleiner of gelijk aan de VTF moet zijn.
Maar dat kan best arm, platenspeler en element afhankelijk zijn. Ik zou zeker ook op Audiogon of andere fora lezen.
Mij is verteld dat een anti-skating kleiner of gelijk aan de VTF moet zijn.
Dit weekend een mail gestuurd naar Audio Techinca voor de moeren en bouten. Zij gaven aan dat ik contact moest opnemen met de NL distributeur. Dit is voor NL "IEMKE ROOS AUDIO B.V.".
Zo gezegd, zo gedaan.. Vandaag reactie gekregen en zij sturen de juiste moeren en bouten naar mijn thuisadres. Helemaal geweldig.
Zo gezegd, zo gedaan.. Vandaag reactie gekregen en zij sturen de juiste moeren en bouten naar mijn thuisadres. Helemaal geweldig.
Het lijkt je niet zo slim om het op het gehoor te bepalen, maar hoe wil je het dan doen? De rest van je verhaal volg ik: testplaat is zoals ik zelf al aangaf niet altijd even geschikt, van de schaalverdeling op je AS knopje/stang kan je niet op aan omdat elke naald verschillend is. Vervolgens geef je zelf ook aan dat je hoort als je AS te laag staat.InflatableMouse schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 10:52:
[...]
Als ik heel eerlijk mag zijn (en met alle respect verder hoor) denk ik persoonlijk dat het mischien niet zo slim is om op het gehoor te bepalen en het op 0 te zetten als je het niet hoort of het idee hebt dat dat het beste klinkt.
---*knip*--
Ik heb overigens wel een LP die vervormd als mijn AS te laag staat. Alison Krauss, laatste nummer op 1 kant haalt ze een paar keer uit, dat vervormd dan. Als ik mijn andere goedkopere elementje erop zet die gaat compleet over z'n nek op dat nummer, ongeacht de AS instelling.
Ben ik laatst ook eens langs geweest voor earpads voor mijn Audio Technica headphone... goede service daar!Vecodo schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 14:25:
Dit weekend een mail gestuurd naar Audio Techinca voor de moeren en bouten. Zij gaven aan dat ik contact moest opnemen met de NL distributeur. Dit is voor NL "IEMKE ROOS AUDIO B.V.".
[ Voor 21% gewijzigd door Cap op 20-01-2015 18:57 ]
Heb laatst 2 picture discs aangeschaft van Joe Bonamassa (Driving towards the daylight en Different shade of blue). Alleen ik weet niet of het nou aan mij ligt of aan de plaat, maar als ik hem op zet is het net alsof er een openhaard aan staat; zoveel geknetter. Wanneer ik de naald laat zakken is het ook alsof er eerst iemand in een microfoon blaast en daarna wordt de openhaard aangestoken.
Gekke is, beide platen hebben dit en het zijn ook eigenlijk de enige die dit hebben. Iemand enig idee wat de oorzaak kan zijn? slechte persing (toevallig beide?) of moet ik het ergens anders zoeken.
Gekke is, beide platen hebben dit en het zijn ook eigenlijk de enige die dit hebben. Iemand enig idee wat de oorzaak kan zijn? slechte persing (toevallig beide?) of moet ik het ergens anders zoeken.
Het antwoord staat eigenlijk al in je eigen bericht, zoek eens op "sound quality picture disc".
Maar jij begrijpt best wel wat ik bedoelCap schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 18:55:
[...]
Het lijkt je niet zo slim om het op het gehoor te bepalen, maar hoe wil je het dan doen? De rest van je verhaal volg ik: testplaat is zoals ik zelf al aangaf niet altijd even geschikt, van de schaalverdeling op je AS knopje/stang kan je niet op aan omdat elke naald verschillend is. Vervolgens geef je zelf ook aan dat je hoort als je AS te laag staat.
Nieuwe poging ...
Ja, je doet het op gehoor, maar wat ik bedoel is dat je dat bij voorkeur dus gecontroleerd met een test LP doet dat uitlegt hoe het werkt zodat je weet waar je mee bezig bent. Niet op goed geluk met wat normale LP's om dan aan te nemen dat het dan goed is. Toevallig heb ik een gewone LP die tegen het extreme aan zit, maar dat had ik nooit geweten zonder het met de test LP's getest te hebben.
En nu klinkt het misschien alsof ik er een heel erg groot probleem van maak maar dat is ook weer niet de bedoeling. Eigenlijk wilde ik alleen wat tegenwicht bieden aan het idee dat 0 ook gewoon goed is want dat zal ongetwijfeld soms wel goed werken, maar ik denk niet dat het goed advies is voor de nieuwkomers onder ons.
Zo beter?
Bah ja iklees dat de kwaliteit ondermaats is en dat er idd een hoop mensen last hebben van noise. Ik zocht eerst specifiek op die platen en kon zo snel niets vinden. Jammer, geen picture discs voor mij meer iig...
Aankomende zaterdag is er weer een platenbeurs in de Rijnhal in Arnhem. Iemand daar al eens geweest? Ik moet zeggen dat ik op basis van de website niet laaiend enthousiast word...
La la la la la la la la la
Ik vind wel dit, maar dat is van 17 mei, ik zie alleen niet of dat dit jaar of vorig jaar was:
Maar ik ga zaterdag wel even kijken met een maat van me.Op zaterdag 17 mei organiseert Dynamite Beurzen voor de 22e keer de Giant CD and Record Fair in de Rijnhal te Arnhem. Deze beurs behoort, met zo’n 150 kramen van 4 bij 1 meter, tot een van de grootste beurzen op dit gebied in Europa. Het bezoekers aantal op deze dag loopt gemakkelijk tot over de 1000.
Deze keer willen wij de beurs uitbreiden met Games en Comics. En wij hebben dan ook 50 marktkramen beschikbaar voor deze nieuwe items. Met deze 50 marktkramen voor Games en Comics van 4 bij 1 meter zal deze dan ook gelijk tot een van de grootste beurzen behoren.
[ Voor 4% gewijzigd door InflatableMouse op 21-01-2015 11:41 ]
17 mei valt dit jaar op een zondag en aangezien ze het in die link hebben over 'zaterdag 17 mei', zal dat vorig jaar zijn geweestInflatableMouse schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 07:25:
Ik vind wel dit, maar dat is van 17 mei, ik zie alleen niet of dat dit jaar of vorig jaar was:
[...]
Maar ik ga zaterdag wel even kijken met een maat van me.
La la la la la la la la la
Volgens die site is het dit jaar op die lokatie deze zaterdag (de 24e) http://www.dynamitebeurzen.nl/?page_id=8
Dat wist je dus al ... laat wakker vandaag.
Dat wist je dus al ... laat wakker vandaag.
[ Voor 19% gewijzigd door franssie op 21-01-2015 14:12 ]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Hoor ook net dat er eentje in de rai is? Ik moet even zoeken voor meer info...
Deze dus : http://www.recordplanet.nl/platenbeurs-rai-2015.html
Voor mij een stuk dichterbij, misschien heb ik nog wat tijd om er even langs te gaan.
Voor mij een stuk dichterbij, misschien heb ik nog wat tijd om er even langs te gaan.
Voor mij ook, denk dat ik liever daar naar toe ga dan.
Op 24 januari wordt er in de Rijnhal van Arnhem een giant CD / Platen beurs georganiseerd:InflatableMouse schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 07:25:
[...]
Maar ik ga zaterdag wel even kijken met een maat van me.
http://www.dynamitebeurzen.nl/?page_id=8
Maar persoonlijk wacht ik nog even op de mega cd / dvd / platen / verzamel beurs in de Jaarbeurs van Utrecht dat op 11 en 12 april dit voorjaar gehouden wordt (later in november is er weer een editie van de mega grote beurs met stands van over de hele wereld)... Ik denk dat ik daar meer aan heb...
[ Voor 8% gewijzigd door rcor op 21-01-2015 18:50 ]
Ik quote je bericht gewoon nog een keer, ik heb de LP ook besteld en wat is die A kant (witte plaat met wit label) afzichtelijk lelijk, helemaal Manson waardigViolatoR schreef op maandag 19 januari 2015 @ 19:28:
Vandaag nieuwe album van Marilyn Manson binnen gekregen, wat een lekkere plaat!
[afbeelding]
Maar klinkt best redelijk eigenlijk, en ja dit is mijn soort muziek.
Zaterdag denk ik wel tijd om naar de RAI te gaan om een uurtje of twee, drie, blijf ik ook niet te lang hangen.
Welke zou beter zijn RAI of Rijnhallen? Volgens mij bij de RAI is het betaald parkeren, Rijnhallen is gratis.
Ja klopt wat die volledige witte kant betreftfranssie schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 20:55:
[...]
Ik quote je bericht gewoon nog een keer, ik heb de LP ook besteld en wat is die A kant (witte plaat met wit label) afzichtelijk lelijk, helemaal Manson waardig
Maar klinkt best redelijk eigenlijk, en ja dit is mijn soort muziek.
Vandaag binnen gekregen:

Klinkt als een haardvuur, maar toch vet om te hebben

Gaaf!Soundman12 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 14:51:
Vandaag binnen gekregen:
Ik ken die van de RAI niet, maar die van de rijnhallen wel en die laatst genoemde is redelijk leuk... Ik weet niet hoe groot die van de Rai is, maar bij de Rijnhallen zijn echte handelaren aanwezig, net zoals in de Jaarbeurs van Utrecht... Maar die van Utrecht is velen malen groter... Ik zou beiden links laten liggen en in zowel april als november dit jaar naar de jaarbeurs gaan...InflatableMouse schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 06:52:
Welke zou beter zijn RAI of Rijnhallen? Volgens mij bij de RAI is het betaald parkeren, Rijnhallen is gratis.
Maar als dat grote handelaren zijn dan zullen de prijzen ook geen ouderwetse beursprijzen meer zijn, denk ik of wel? De stands op de grote jaarbeurs zullen ook niet mals zijn, dus is dat het dan wel waard?rcor schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 17:18:
[...]
Ik ken die van de RAI niet, maar die van de rijnhallen wel en die laatst genoemde is redelijk leuk... Ik weet niet hoe groot die van de Rai is, maar bij de Rijnhallen zijn echte handelaren aanwezig, net zoals in de Jaarbeurs van Utrecht... Maar die van Utrecht is velen malen groter... Ik zou beiden links laten liggen en in zowel april als november dit jaar naar de jaarbeurs gaan...
Ik zal sowieso wel naar de jaarbeurs gaan hoor. Dit weekend wordt het denk ik RAI. Dichterbij ;-).
Vandaag in Delft naar deze gekeken:
http://link.marktplaats.nl/m886790029
ZGAN ... ik sprak hem aan de telefoon en de prijs was onbespreekbaar ... ze waren ongebruikt zei tie.
Ik had zin om die kerel ter plekke gewoon even de huid vol te schelden, maar ik heb me in kunnen houden
Allebei waren ze tot in de Hell geDJ'd. Op de ene was iets opgevallen, strobelight stond scheef en was ingedeukt, de ON/OFF knop werkte niet goed meer. Er zat voelbaar speling op de arm. En ding zat verder onder de beschadingen, tot op het staal zo diep. De andere zag er iets beter uit maar had de verkeerde interlinks, had serieuze beschadingen boven op het scharnierpunt van de arm (ook iets opgevallen?) en zat daar bij de hoogte stelring onder smurrie. Geen bier of cola, het stonk naar iets industrieels.
Ik had het binnen een paar minuten wel gezien. Heb de man vriendelijk bedankt en beleefd duidelijk gemaakt dat dit toch niet "ZGAN" is en dat tie niet had moeten zeggen dat ze ongebruikt waren.
Misschien hadden ze nog nooit een plaat gespeeld... wel altijd erbij gestaan terwijl er met cd spelers gedraaid werd... en op die manier flink misbruikt als cd en drankhouder...
Verwijderd
Lekker dan. Aardig lef heb je dan om het zo goed als nieuw te noemen. Maar goed, the search goes on! Kwestie van tijd. Ik houd mijn oren en ogen ook open voor je.InflatableMouse schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 18:54:
[...]
Maar als dat grote handelaren zijn dan zullen de prijzen ook geen ouderwetse beursprijzen meer zijn, denk ik of wel? De stands op de grote jaarbeurs zullen ook niet mals zijn, dus is dat het dan wel waard?
Ik zal sowieso wel naar de jaarbeurs gaan hoor. Dit weekend wordt het denk ik RAI. Dichterbij ;-).
Vandaag in Delft naar deze gekeken:
http://link.marktplaats.nl/m886790029
ZGAN ... ik sprak hem aan de telefoon en de prijs was onbespreekbaar ... ze waren ongebruikt zei tie.
Ik had zin om die kerel ter plekke gewoon even de huid vol te schelden, maar ik heb me in kunnen houden![]()
Allebei waren ze tot in de Hell geDJ'd. Op de ene was iets opgevallen, strobelight stond scheef en was ingedeukt, de ON/OFF knop werkte niet goed meer. Er zat voelbaar speling op de arm. En ding zat verder onder de beschadingen, tot op het staal zo diep. De andere zag er iets beter uit maar had de verkeerde interlinks, had serieuze beschadingen boven op het scharnierpunt van de arm (ook iets opgevallen?) en zat daar bij de hoogte stelring onder smurrie. Geen bier of cola, het stonk naar iets industrieels.
Ik had het binnen een paar minuten wel gezien. Heb de man vriendelijk bedankt en beleefd duidelijk gemaakt dat dit toch niet "ZGAN" is en dat tie niet had moeten zeggen dat ze ongebruikt waren.
Koop nooit PA uit de verhuur als je hifi-afwerking verwachtInflatableMouse schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 18:54:
[...]

Je doet een beetje overkomen alsof ik het had kunnen weten maar ... nieuw is nieuw. Ongebruikt betekent overal ter wereld hetzelfde hoor. Of je nou uit de PA verhuur komt of niet, hij heeft me gewoon voorgelogen. Ik heb hem notabene gebeld om gericht vragen te stellen en dat was het antwoord. Ongebruikt, uit een faillisement.mr_petit schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 20:00:
[...]
Koop nooit PA uit de verhuur als je hifi-afwerking verwacht
[ Voor 12% gewijzigd door InflatableMouse op 22-01-2015 20:15 ]
Hadden jullie nou trouwens allemaal al de petitie ondertekend (of je nou een 1200 wil of niet dat doet er niet toe
).
https://www.change.org/p/...ndary-technics-turntables
lol, in de verhuur / handel gelden echt andere normen. Dat het zowat oplichting is, ben ik met je eens, maar zelfs de verhuurder weet vaak niet wat er met zijn spul gebeurt als het buiten de deur is, daarom eigenlijk nooit iets uit verhuur kopen, zeker zoiets kwetsbaars als een draaitafel.InflatableMouse schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 20:13:
[...]
<>Ongebruikt betekent overal ter wereld hetzelfde hoor. Of je nou uit de PA verhuur komt of niet, <>
Gelukkig was het nu aan de buitenkant zichtbaar, erger was het geweest als je een als nieuw uitziende speler had gekocht die na een maand ermee stopt omdat de motor verziekt is door een plakkerige vloeistof als bier.
Sorry, ben ik het niet mee eens. Dat gebruikt in werkelijkheid afgeragd betekent accepteer ik, maar glashard aan de telefoon verkondigen dat het niet gebruikt is en dus zo goed als nieuw is heeft niets met andere normen te maken. Dat heet liegen.
Maar goed, ik kijk gewoon lekker verder. Geen haast. De mk2 doet het net zo goed verder hoor.
Maar goed, ik kijk gewoon lekker verder. Geen haast. De mk2 doet het net zo goed verder hoor.
Ja als hij dat gezegd heeft strookt dat natuurlijk niet met de werkelijkheid.InflatableMouse schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 20:13:
[...]
Ongebruikt, uit een faillisement.
Maar ja, PA verhuurders zijn eigenlijk altijd lompe boeren, zeker als het disco-apparatuur betreft.
En het is marktplaats....mèt onduidelijke foto's.
Gewoon jezelf eroverheenzetten
En idd een verhuurdraaitafel waar nog nooit een bodempje bier in heeft gestaan moet ik nog zien
[ Voor 10% gewijzigd door mr_petit op 22-01-2015 20:30 ]
Ja precies. Ik maak me er ook niet druk om verder. Ik woon in Delft, heeft me geen kwartier gekost
Had te mooi om waar geweest te zijn ... maar stel nou dat het ze wel nieuw waren ... haha!

Dit in een adem noemen vind ik al in tegenspraak, iets is ongebruikt / nieuw of niet. Zo goed als nieuw kan je op 2 manieren opvatten (maar dat is nog steeds "net niet nieuw"):InflatableMouse schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 20:29:
glashard aan de telefoon verkondigen dat het niet gebruikt is en dus zo goed als nieuw
- Net zo goed als nieuw, wat eigenlijk niet meer wil zeggen als dat iets niet nieuw is, maar het net zo goed doet als een nieuw exemplaar, oftewel "fuctioneert zonder problemen".
- Vrijwel, bijna, nieuw, wat dus wil zeggen dat iet net niet nieuw is, of anders gezegd slechts een beetje gebruikt, en dus niet ongebruikt kan zijn
De eerste opvatting is volgens mij de foute vertaling, maar zo vatten mensen het regelmatig op. De tweede is de juiste betekenis, en betekent uiteindelijk zo veel als "gebruikt"
Mij krijg je niet gek hoor CappieCap schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 20:59:
[...]
Dit in een adem noemen vind ik al in tegenspraak, iets is ongebruikt / nieuw of niet. Zo goed als nieuw kan je op 2 manieren opvatten (maar dat is nog steeds "net niet nieuw"):
Iets wat 8 jaar oud en uit de verpakking is en in flight cases zit, noem je niet "nieuw". Ook als dat ongebruikt is, is ZGAN een compleet acceptabele omschrijving. Als je dat mondeling kan toelichten en het "nieuw" noemt omdat het nooit gebruikt is, nogmaals dan is dat volledig acceptabel. De advertentie had de omschrijving ZGAN. Mondeling werd het "nieuw" en "ongebruikt" genoemd. En natuurlijk had ik wel zoiets dat dat waarschijnlijk te mooi om waar te zijn was ... maar als ik alleen maar het dorp door hoeft om het te bekijken .. dan heb ik vrij weinig te verliezen of niet?
Wat ik te zien kreeg was niet alleen gebruikt, het was stuk .. kaput. Dingen waren ingedeukt en verbogen en vertoonde gebreken. Beschadigingen in de lak zaten tot in het staal.
Dus van mij part quote je alle woordenboeken op de wereld met definities over nieuw, ZGAN en gebruikt, die kerel heeft gelogen en ik ben niet gek en ik laat me ook niet gek maken
Nu ga ik naar bed

[ Voor 8% gewijzigd door InflatableMouse op 23-01-2015 07:21 ]
Long time ago al.InflatableMouse schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 20:16:
Hadden jullie nou trouwens allemaal al de petitie ondertekend (of je nou een 1200 wil of niet dat doet er niet toe).
En :

[ Voor 25% gewijzigd door Bestla op 23-01-2015 09:40 ]
Verwijderd
Zitten we hier in het grote veroordelende grammaticale azijn topic? Of kunnen we het weer lekker over vinyl hebben en elkaar helpen?Cap schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 20:59:
[...]
Dit in een adem noemen vind ik al in tegenspraak, iets is ongebruikt / nieuw of niet. Zo goed als nieuw kan je op 2 manieren opvatten (maar dat is nog steeds "net niet nieuw"):
- Net zo goed als nieuw, wat eigenlijk niet meer wil zeggen als dat iets niet nieuw is, maar het net zo goed doet als een nieuw exemplaar, oftewel "fuctioneert zonder problemen".
- Vrijwel, bijna, nieuw, wat dus wil zeggen dat iet net niet nieuw is, of anders gezegd slechts een beetje gebruikt, en dus niet ongebruikt kan zijn
De eerste opvatting is volgens mij de foute vertaling, maar zo vatten mensen het regelmatig op. De tweede is de juiste betekenis, en betekent uiteindelijk zo veel als "gebruikt"
Het is blijkbaar onduidelijk, maar jullie schieten in de verdediging voor iets waar ik IM helemaal niet op aanval. Ik quote toch een uitspraak van de verkoper? Ik ben het met IM eens, ik quote alleen wat de verkoper gezegd heeft en dat ik dat op zich al niet vind kloppen.
Nogmaals, ik vind nieuw alleen nieuw als het nieuw is. Als iemand anders beweert klopt dat niet. En zo goed als nieuw vind ik een k*t term vanwege de begripsverwarring / onduidelijkheid. Functioneert perfect, geen technische mankementen of beschadigingen, zie verder de foto's. Zoiets, daar kan ik wat mee.
Nogmaals, ik vind nieuw alleen nieuw als het nieuw is. Als iemand anders beweert klopt dat niet. En zo goed als nieuw vind ik een k*t term vanwege de begripsverwarring / onduidelijkheid. Functioneert perfect, geen technische mankementen of beschadigingen, zie verder de foto's. Zoiets, daar kan ik wat mee.
[ Voor 44% gewijzigd door Cap op 23-01-2015 11:12 ]
Wow ... dat is wel cool zo'n antwoord. Maarre ..hoe lang geleden was dat en wanneer zou die besproken relaunch plaats moeten vinden?
Je hebt helemaal gelijk Cap! Ik lees je bericht nu opnieuw en ik had je inderdaad verkeerd begrepen.Cap schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 11:09:
Het is blijkbaar onduidelijk, maar jullie schieten in de verdediging voor iets waar ik IM helemaal niet op aanval. Ik ben het met IM eens, ik quote alleen wat de verkoper gezegd heeft en dat ik dat op zich al niet vind kloppen.
Ondanks dat moest ik wel om Wehmut lachen
[ Voor 3% gewijzigd door InflatableMouse op 23-01-2015 11:16 ]
Verwijderd
Sorry, ik ben vandaag met het verkeerde been uit bed gestapt en moet bekennen dat ik te stom ben geweest om je citaat goed te lezen. Beetje shooting from the hip van me.
Petition update : an official answer from technicsInflatableMouse schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 11:14:
[...]
Wow ... dat is wel cool zo'n antwoord. Maarre ..hoe lang geleden was dat en wanneer zou die besproken relaunch plaats moeten vinden?
Jan 16, 2015 — Hello to all petition supporters over the world!
Finally we got an official letter from technics director Michiko Ogawa about our petition. There ain't a straight answer if there will be a recall soon but we clearly can stay optimistic . I'm sure that it will get under... Read more : En dan is er ook een link met die brief die ik postte.
Verwijderd
Weet iemand hier waar je deze kast delen kan kopen? Ik zie ze vaker voorbij komen op Youtube. Zo kun je blijven uitbreiden en stapelen. Alvast dank voor suggesties:
Zijn losse kubussen zo te zien, "record cubes" geeft wel wat hits, maar de meeste zijn prijzig:
http://www.qubing-shop.nl/platenkast.php
http://www.blackaacoustics.co.uk/cubes.htm
http://www.i-cubes.co.uk
http://www.waybasics.com/zboard/s/record_album_storage.html
https://www.simplewoodgoods.com/product/storage-cube
Het gaat hier volgens mij allemaal om gelamineerd/bewerkt spul, ik mis een eenvoudige optie, iets van eerlijk opgeschuurd multiplex dat je dan zelf evt kan afwerken naar believen.
http://www.qubing-shop.nl/platenkast.php
http://www.blackaacoustics.co.uk/cubes.htm
http://www.i-cubes.co.uk
http://www.waybasics.com/zboard/s/record_album_storage.html
https://www.simplewoodgoods.com/product/storage-cube
Het gaat hier volgens mij allemaal om gelamineerd/bewerkt spul, ik mis een eenvoudige optie, iets van eerlijk opgeschuurd multiplex dat je dan zelf evt kan afwerken naar believen.
De prijs van tweedehands Expedit/Kallax kast kan je niet tegenop volgens mij hoor. Soms zie je ze al voor paar tientjes en vrijwel nieuwstaat.
Ik heb de mijne (2x4) voor 2 tientjes opgehaald. Is praktisch nieuw. Er zijn 2x2, 2x4, 4x4, 4x5 en 5x5 modellen in verschillende kleuren.
Een van die links hierboven een kastje van 4x5 kost bijna 1000 euro. Duhuh.
Ik heb de mijne (2x4) voor 2 tientjes opgehaald. Is praktisch nieuw. Er zijn 2x2, 2x4, 4x4, 4x5 en 5x5 modellen in verschillende kleuren.
Een van die links hierboven een kastje van 4x5 kost bijna 1000 euro. Duhuh.
Verwijderd
Dank voor het mee zoeken! Ik zou het liefst ook een onbewerkte versie hebben. Wat betreft de Expedit en kallax: Die heb ik al. Wat ik het mooie vindt aan die cubes, dat je ze oneindig kunt uitbreiden en stapelen naar mate je collectie groeit.
Ik voel een ideetje komen. Die dingen maken kost niks (onbewerkt al helemaal niet), nu nog goede plekken om te verkopen en ik ga wel met iemand zagen/lijmen/versturen...
Daar dacht ik ook al aan. Heb jij een zaagtafel? Liefst beetje id buurt van amsterdam.
ik was even aan het zoeken op Ebay naar vinyl storage en kwam dit tegen.
heb plaatje even opgeslagen, dat gaan we op een verloren zondagmiddag eens even in elkaar bouwen:
http://www.ebay.nl/itm/Zo...ories&hash=item43d682f8ac
p.s. ik kwam met die zoektermen ook wel andere leuke dingen tegen.
http://www.ebay.nl/itm/SE...ds_SM&hash=item2348aff033

GBP 29,99
Ongeveer EUR 39,63
+7 euro verzendkosten.
heb plaatje even opgeslagen, dat gaan we op een verloren zondagmiddag eens even in elkaar bouwen:
http://www.ebay.nl/itm/Zo...ories&hash=item43d682f8ac
p.s. ik kwam met die zoektermen ook wel andere leuke dingen tegen.
http://www.ebay.nl/itm/SE...ds_SM&hash=item2348aff033

GBP 29,99
Ongeveer EUR 39,63
+7 euro verzendkosten.
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Je kunt er ook kinderkleding in ophangen?
Ik ga denk ik ook zoiets bouwen voor in de woonkamer, de speler staat op een ikea lack en de platen staan eronder maar het is niet ideaal. Ik ga denk ik gewoon meubelpanelen kopen, twee LP hoog en 1 speler breed, misschien er nog een stang vertikaal tussen zodat de LP's niet te scheef kunnen komen te staan.
Mijn vriendin vindt naast LP's draaien schilderen leuk dus ook dat komt goed.
edit:// en ik ga morgen maar eens naar die platenbeurs in de RAI, net na de lunch oid. Eens kijken of ik wat jeugdsentiment kan kopen (o.a. ZZ-Top voor mij en John Bon Jovi voor mijn vriendin). Zo even een tas zoeken waar goed een LP of tien tot twintig in kunnen.
Mijn vriendin vindt naast LP's draaien schilderen leuk dus ook dat komt goed.
edit:// en ik ga morgen maar eens naar die platenbeurs in de RAI, net na de lunch oid. Eens kijken of ik wat jeugdsentiment kan kopen (o.a. ZZ-Top voor mij en John Bon Jovi voor mijn vriendin). Zo even een tas zoeken waar goed een LP of tien tot twintig in kunnen.
[ Voor 25% gewijzigd door franssie op 23-01-2015 18:54 ]
Zelf zit ik te kijken naar het Cubit systeem. Ze hebben een kast de LP20. Misschien dat ik er hier een stuk of 14 van koop tzt.
Hahaha!! Ik dacht precies hetzelfde!Nyarlathotep schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 18:36:
Je kunt er ook kinderkleding in ophangen?
Van een goede vriend krijg ik een AMI model D 40 select. Het is een jukebox uit 1952 die 78 rpm plaatjes afspeelde. Nu is dat ding kapot, maar alle verlichting werkt wel. Vandaar mijn plan om het oude wisselsysteem er uit te halen, en te vervangen voor een 200 select die 45 rpm speelt. Want ik heb een Rowe Ami R 88 uit 1981 staan die perfect speelt, maar lelijk is.
De Ami D 40 uit 1952.

De Rowe Ami R88 met de titelkaartjeshouder verwijderd om het mechaniek te kunnen zien.
De Ami D 40 uit 1952.

De Rowe Ami R88 met de titelkaartjeshouder verwijderd om het mechaniek te kunnen zien.

[ Voor 19% gewijzigd door Bestla op 24-01-2015 02:29 ]
Goedemorgen mede vinylliefhebbers, ik zit er aan te denken om vandaag eens naar die platenbeurs in de RAI te gaan. Maar heeft iemand ervaring met deze of een andere beurs, hoe zijn de platen daar geprijsd? Wat doet bijvoorbeeld een willekeurige pressing van DSOTM of Abbey Road in goede staat? Vind het leuk om plaatjes te kijken en te kopen, maar niet tegen woekerprijzen.
Bvd!
Tijdje geleden van iemand wat PF (Meddle, Animals) en Beatles albums (white album, rubber soul, let it be oa) overgenomen voor 8 euro/stuk.
Achteraf bleken die PF albums is redelijk tot zwaar knudde qua staat (Animals is een grote kras), maar die Beatles albums waren allemaal zeer goed... Ben alleen bang dat je dat op een beurs niet voor elkaar gaat krijgen.
Mocht het je ding zijn, die Beatles albums zijn als nieuwe persing te krijgen voor 20-25 euro stuk. DSTOM, WYWH, Wall ed volgens mij ook 25-40 euro afhankelijk van de winkel...
Achteraf bleken die PF albums is redelijk tot zwaar knudde qua staat (Animals is een grote kras), maar die Beatles albums waren allemaal zeer goed... Ben alleen bang dat je dat op een beurs niet voor elkaar gaat krijgen.
Mocht het je ding zijn, die Beatles albums zijn als nieuwe persing te krijgen voor 20-25 euro stuk. DSTOM, WYWH, Wall ed volgens mij ook 25-40 euro afhankelijk van de winkel...
[ Voor 19% gewijzigd door KeRsTmAnNeKe op 24-01-2015 12:50 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor vinyl vraag en aanbod is er nu een apart topic: Het grote vinyl vraag & aanbod topic
Voor vinyl vraag en aanbod is er nu een apart topic: Het grote vinyl vraag & aanbod topic