Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work
Samsung heeft in de Verenigde Statem
Zou Samsung heeft in de Verenigde Staten moeten zijn.
Bezel is een engels woord. Misschien gewoon het Nederlandse woordje "rand" gebruiken?
quote: Pagina 1 (specs)Hardeschijf bus (intern) pata-133, 6x sata-300, 2x sas
Sata-poorten in specs +1quote: Pagina 2Opslagapparaten kunnen aangesloten worden op de floppydrive-aansluiting, een pata-poort of een van de zeven sata-poorten. Van deze sata-poorten zijn er zes aangesloten op de ICH10R en zit nummer zeven op dezelfde controller als de esata-connector.
4e regel van onder:
Hoofdletter H, aangezien dat een begin is van een nieuwe zin.waarna de kloksnelheid van de gpu verhoogd kon worden naar 975MHz. het geheugen bleef
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Samsung heeft in de Verenigde Statem drie lcd-schermen met dunne bezels voor de professionele markt uitgebracht. De 46"-schermen beschikken over randen die 2,4mm en 4,3mm dik zijn en zijn vooral bedoeld voor gebruik in videowalls.
🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...
moet 300Mbps zijnDe wifi-upgrade lijkt niet onlogisch: eerder rustte Apple andere producten al uit met 802.11n. De nieuwe versie van wifi kan doorvoersnelheden aan tot 600Mbps, terwijl 802.11b/g tot 54Mbps kan.
nieuws: Profielensites halen content te snel weg na copyrightclaim
Bij Emerce staat nergens dat Engelfriet advocaat is, hij is jurist met een voorliefde voor ICT maar dat maakt hem nog geen advocaat. In de landelijke database van www.alleadvocaten.nl komt hij niet voor en daar staat iedere advocaat aangemeld.
Edit:
Valt dit nog wel onder een tikfoutje? Zo niet, sorry.
[ Voor 4% gewijzigd door Ithaca81 op 06-04-2009 18:20 ]
2e alinea, aan het eind:
wordt vergezeld van een een x16-slot.
DubbelOok is nog voorzien in een een regulier pci-slot en een x4-slot.
Edit:
reviews: X58: Asus Rampage II Extreme - Algemene indruk
5e regel:
Daarnaast gaf het exemplaar dat wij hadden de een chassis intrusion-melding die om onverklaarbare reden terug bleef komen.
[ Voor 54% gewijzigd door Scipionyx op 06-04-2009 19:02 ]
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
Eerste zin van de éénnalaatste alinea:
En van de laatste:Google krijgt weliswaar geen exclusief recht op het online zetten van boeken, maar andere partijen kunnen dit recht alleen krijgen als de uitgever of schrijver hier toestemming voor geven geeft.
Alhoewel ook de critici het een goed idee vinden dat verweesde boeken online beschikbaar komen, gaat de het feitelijke monopolie hierop van Google hen te ver.
¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯ ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯
Analisten twijfelen aan de geruchten dat Google Twitter over wil nemen. Twitter heeft verklaard onafhankelijkheid na te streven maar gesprekken met partners niet af te wijzen. Google zou door te hoge prijzen momenteel geen aankopen overwegen .
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Dat zal ik aan de auteur voorleggen.Electrowolf schreef op maandag 06 april 2009 @ 16:08:
Zie nieuws: OpenMoko: voorlopig geen opvolger opensourcetelefoon FreeRunner.
[...]
Nogal tegenstrijdig. Het lijkt me dat er wordt bedoeld dat de ontwikkeling op een laag pitje wordt gezet?
Bron steld dat: "Openmoko stellt die Entwicklung des Smartphones GTA03 vorläufig ein". Lijkt me op uitstellen, maar "ein" ken alleen maar als "een".
Dit ook.Fireshade schreef op maandag 06 april 2009 @ 16:59:
Zie nieuws: Samsung introduceert tv's met dunne bezel
Bezel is een engels woord. Misschien gewoon het Nederlandse woordje "rand" gebruiken?
Dit ook.
Dit ook.Wiethoofd schreef op maandag 06 april 2009 @ 17:00:
reviews: X58: Asus Rampage II Extreme
[...]
[...]
Sata-poorten in specs +1
De rest heb ik volgens mij gehad nu.
Verwijderd
2.1 -> 2.0.1VMware heeft buildnummer 156745 van zijn virtualisatiesoftware Server 2.1 uitgebracht
(spatie voor punt)Google zou door te hoge prijzen momenteel geen aankopen overwegen .
Eerste 2 zinnen:
Zou zoiets moeten zijn van:Microsoft heeft een nieuwe systeemupdate voor de Xbox 360 vrijgegeven. De update verhoogt het versienummer van de console 2.0.7371[...]
Microsoft heeft een nieuwe systeemupdate voor de Xbox 360 vrijgegeven. De update verhoogt het versienummer van de console naar versie 2.0.7371[...]
[ Voor 15% gewijzigd door Jack Flushell op 06-04-2009 23:53 ]
Verwijderd
Moet zijn: s/pdifen een optische en coaxiale sp/dif-poort aanwezig.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Ik had hier ook liever een Nederlandse term gehad, maar als we dat nu nog aanpassen verliest het artikel wmb te veel herkenbaarheid dus we laten het voor deze keer schieten.Fireshade schreef op maandag 06 april 2009 @ 16:59:
802.11n ondersteunt 600Mbps, afaik. Als je hier een bron bijhebt, graag even een apart topic aanmaken. Inhoudelijke problemen horen niet in dit topic thuisytterx schreef op maandag 06 april 2009 @ 18:03:
moet 300Mbps zijn
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Spatievergeten: Jan Sott heeftJan Sottheeft
Ik gok "De release notes hebben er het volgende over te melden"De release noters het er het volgende over te melden:
Verwijderd
Bij downloadlinks:
De volgende downloads zijn beschikbaar:
*Apple iTunes 8.0 voor Windows XP en Vista (32bit)
*Apple iTunes 8.0 voor Windows Vista (64bit)
*Apple iTunes 8.0 voor Mac OS X
Moet dat niet *Apple iTunes 8.1.1 voor Windows... en dergelijke zijn?
Het viel BaszCore op, maar hij is schijnbaar niet bekend met het fenomeen 'tikfoutje melden'
Dit is nog steeds niet aangepast3phemeral schreef op donderdag 02 april 2009 @ 20:15:
reviews: Radeon HD 4890: AMD's opgevoerde HD 4870 getest
Hoofding van tabel met specificaties van de HD4890:
[...]
hoort
[...]
te zijn
Sorry
We hebben het over hardware-resolutie in harde pixels? Die p van progressive (voor beeldsignaal en/of content) mag er dan wel van af.hebben een resolutie van 1080p, terwijl de resolutie van de 32"-variant blijft steken 768p.
720P = 1280x720Fireshade schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 13:47:
Zie nieuws: Toshiba introduceert Regza Z-lcd-tv's voor Japanse markt
[...]
We hebben het over hardware-resolutie in harde pixels? Die p van progressive (voor beeldsignaal en/of content) mag er dan wel van af.
1080P = 1920x1080
Je zegt of 720P/1080P of de hele resolutie. Ik heb iig nog nooit iemand alleen 720/1080 zien zeggen.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Precies, het is of een p (een 1080i-signaal heeft stiekem eigenlijk een resolutie van 540 beeldpunten verticaal) of de gehele resolutie, en in de winkel kom je eerder 1080p dan 1920x1080 tegen, dus dat laten we ongewijzigd eng0tanks schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 14:04:
[...]
720P = 1280x720
1080P = 1920x1080
Je zegt of 720P/1080P of de hele resolutie. Ik heb iig nog nooit iemand alleen 720/1080 zien zeggen.
ook. Weer wat geleerd, moet je maar denken
leiden => lijdenquote: derde alineaBovendien leiden de rechthebbenden schade omdat er geen heffing op mp3-spelers en hdd-recorders is.
Maak er bij die eerste dan wel "blijft steken op 768p" van.Rataplan schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 14:26:
[...]
Precies, het is of een p (een 1080i-signaal heeft stiekem eigenlijk een resolutie van 540 beeldpunten verticaal) of de gehele resolutie, en in de winkel kom je eerder 1080p dan 1920x1080 tegen, dus dat laten we ongewijzigd en
[...]
ook. Weer wat geleerd, moet je maar denken
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
volgens mij is het op de volgende pagina verwisseld met de lengte (117gram>>150gram) wat ook blijkt uit de specs: http://www.nokia.com/NOKI.../Data_Sheet_Nokia_N97.pdf
reviews: Eerste indruk: Nokia N97
deze zin dus:
Hoewel de N97 bepaald geen kleintje is, is hij niet heel zwaar of dik. De telefoon weegt volgens de specificaties 117 gram en meet 16mm in dikte
[ Voor 11% gewijzigd door traaymakers op 07-04-2009 17:01 ]
Het toestel is toch nog niet gereleased? Lijkt me dat Nokia dan wil zorgen dat er genoeg widgets zijn.Op die manier wilde de Finse fabrikant ervoor zorgen dat er bij de lancering van het nieuwe vlaggenschip genoeg widgets waren.
Zucht.Taskix maakt het onder andere mogelijk om de volgorde van de tabs op de taskbaar aan te passen.
Taskbar? Of zullen we anders eens voor taakbalk gaan..
tekst:
terwijl ook de Consumentbond zegt veel klachten over Telfort te krijgen.
(4e alinea)
Iets zegt mij dat ze meer dan 1 klant hebben. Mag dat "Consumentenbond" worden?
Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40
->zo gelijdelijk mogelijk
En:zo geleidelijk mogelijk
->koper en diamand aan elkaar
koper en diamant aan elkaar
Staat op meerdere plekken in de tekst met een enkele u geschreven.Duitse Fraunhofer Instituut
(De verandering maakt het ook consistent met nieuws: Fraunhofer-instituut demonstreert projectiesysteem op basis van led's)
[ Voor 9% gewijzigd door G33rt op 07-04-2009 18:48 ]
ook in de tooltip van het plaatje staat nog "diamand"asfaloth_arwen schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 18:16:
nieuws: Legering van koper, diamant en chroom kan chips beter koelen
...
koper en diamand aan elkaar
[ Voor 5% gewijzigd door APClll op 07-04-2009 19:07 ]
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Word een paar keer over minister "Van de Hoeven" gesproken, maar ze heet toch echt "Van der Hoeven"
Virussen? Scan ze hier!
"Twee weken geleden slaagde de bewindsvrouw er niet in om de Eerste Kamer van de nooodzaak te overtuigen om de nieuwe meters in te voeren."
->de nooodzaak te
Edit: wat xppn zegt dusde noodzaak te

[ Voor 13% gewijzigd door asfaloth_arwen op 07-04-2009 19:40 ]
[ Voor 98% gewijzigd door HenkEisDS op 07-04-2009 19:49 ]
RealvVNC moet RealVNC zijn.UltraVNC is een aftakking van RealvVNC
Denk hierbij aan het dataverkeer van een internetverbinding, het aantal verstuurde e-mails en zelfs statistieken ver files
over files?
En misschien van "files" "bestanden" maken?bl0m5t3r schreef op woensdag 08 april 2009 @ 01:40:
meuk: RRDtool 1.3.7
Denk hierbij aan het dataverkeer van een internetverbinding, het aantal verstuurde e-mails en zelfs statistieken ver files
over files?
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
in de 7de alinea van pagina 3 moet nog 117gram >> 150gramtraaymakers schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 16:56:
op reviews: Eerste indruk: Nokia N97 staat dat het toestel 150gram weegt
volgens mij is het op de volgende pagina verwisseld met de lengte (117gram>>150gram) wat ook blijkt uit de specs: http://www.nokia.com/NOKI.../Data_Sheet_Nokia_N97.pdf
reviews: Eerste indruk: Nokia N97
deze zin dus:
[...]
uitvoeen => uitvoerenmaar hoopt toch dat ze het bewerkelijke proces van het 'schoon' installeren en configureren van Vista willen uitvoeen.
vermeld staat:
De N97, waarvan Tweakers.net onlangs een hands-on publiceerde, is Nokia's tweede touchscreentoestel met Symbian S60.
dit moet echter zijn
De N97, waarvan Tweakers.net onlangs een hands-on publiceerde, is Nokia's tweede touchscreentoestel met Symbian S60v5.
I reject your reality and substitute my own!!!
Eerste pagina, derde paragraaf:
Volgens deze bron is early adopter de juiste term.OCZ blaast hoog van de toren en raast in sneltreinvaart door, maar deze commercieel succesvolle strategie kreeg een keerzijde toen veel early adaptors tot de ontdekking kwamen dat hun ssd's in de praktijk niet de beloofde hoge prestaties wisten waar te maken.
Motivatie (uit bovenvermelde bron):
edit1: en dan is er nog dit: http://www.googlefight.co...word2=%22early+adopter%22Folks, please, don't make the mistake that one head of marketing at Sierra I used to know did (and fought me tooth and nail on it, insisting that they were correct), and call the people you're relying on to buy your product early in the game early adapters.
The phrase you are looking for is early adopter. Note the 'O'. This is someone who is part of the first vanguard of people to ever use a new thing. They adopt the thing early on. (Adopt meaning "to take up and practice as one's own").
An early adapter, however, is someone who takes something early on, and like McGuyver or the A-Team, adapts it to their own nefarious purposes. This usually involves and/or incorporates duct tape somewhere in the process, a pocket-knife, and potentially a Sharpie permanent marker.
Big difference.
Early Adopter wins
[ Voor 48% gewijzigd door RuddyMysterious op 08-04-2009 13:51 ]
"Android is goed schaalbaar is, waardoor je het op allerlei toestellen kan zetten. Het is onze bedoeling om ook goedkopere toestellen met Android uit te rusten."
Rest is gefikseld
Daar mist een erretjewillen uitvoeen.
De TU Twente? Mag zijn: UT, Universiteit Twente, we zijn al jaren geen technische universiteit meer.
En vergeet deze niet:
[ Voor 35% gewijzigd door IceEyz op 08-04-2009 15:59 ]
Misschien een t ertussenDe scores van deze twee oudjes zijn vergelijkbaar met die van de PlayStaion 3 en doen niet veel onder voor die van de Xbox 360.
"Android is goed schaalbaar is, waardoor je het op allerlei toestellen kan zetten."
dat Microsoft met een speler op de proppen komt die volledig met een touchscreen bediend worden.
ofdat Microsoft met een speler op de proppen komt die volledig met een touchscreen bediend moet worden.
wordendat Microsoft met een speler op de proppen komt die volledig met een touchscreen bediend wordt.
Aangezien er geen bron bij het artikel staat kan ik het zo snel niet traceren. Maar het is of 2TB aan werkgeheugen lijkt me wat veel, iets dat de tekst suggereert. Of 2GB geheugen (TB -> GB) of 2TB aan opslagcapaciteit lijken me hier beter.*Deze all-in-one kan 1080p-content weergeven en wordt geleverd met maximaal 2TB geheugen
*doorhalen welke optie niet van toepassing is
De race begint op 25 oktoberdie op 29 oktober in Australië begint.
Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?
->anonieme hogegeplaatste
anonieme hooggeplaatste
"Behalve vebeteringen in de gameplay pakt Konami ook diverse bestaande spelmodi aan."
verbeteringen
moet wordenOok vorig jaar werden er hacks van elektriciteitsnettern in de VS bespeurd.
Ook vorig jaar werden er hacks van elektriciteitsnetten in de VS bespeurd.
~graey
EnDP Kunst schreef op woensdag 08 april 2009 @ 20:29:
nieuws: Universiteit Twente presenteert nieuwe auto voor Solar Challenge
[...]
De race begint op 25 oktober
Laat ik even aan de auteurs. De rest heb ik volgens mij gehad nu. Bedankt voor het opmerkenGENETX schreef op woensdag 08 april 2009 @ 18:58:
nieuws: Acer brengt nieuwe notebooks en Nvidia Ion-nettop op de markt
[...]
Aangezien er geen bron bij het artikel staat kan ik het zo snel niet traceren. Maar het is of 2TB aan werkgeheugen lijkt me wat veel, iets dat de tekst suggereert. Of 2GB geheugen (TB -> GB) of 2TB aan opslagcapaciteit lijken me hier beter.*
*doorhalen welke optie niet van toepassing is
nieuws: PC Power & Cooling introduceert Pro-Source 1500-ups
UPS?
Het is 'Omdat' of 'Gezien het feit dat'. Maar het tweede is meer een term voor een advocaat en gezien het feit dat het hier geen gerechtelijk schrijven betreft maar gewoon een artikeltje op tweakers.net kan het dus worden: Omdat het bedrijf blijkbaar meent dat ze elkaar aanvullen...Gezien het bedrijf blijkbaar meent dat ze elkaar aanvullen...
[ Voor 10% gewijzigd door torp op 09-04-2009 12:24 ]
1 m teveel
nieuws: 'Ontwikkelaars zijn niet geïnteresseerd in Symbian en WebOS'
[ Voor 36% gewijzigd door SMGGM op 09-04-2009 13:09 ]
Dat Innoweb in hoger beroep gaat, komt niet helemaal onverwacht. Eerder al verklaarde Jan-Willem Tusveld, algemeen directeur van Innoweb, al tegenover Tweakers.net dat
Twee keer Al
Verwijderd
Wii niet zal dalen, onlangs teruglopende
moet ondanks zijn naar mijn optiek
Verwijderd in 'nieuws: DSi in eerste weekend 600 duizend keer verkocht in Westen'
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Mierenneuken misschien, maar het is EdpnetVeel klanten hadden intussen hun heil elders gezocht. Epdnet leek nog even een verregaande samenwerking met Telebyte aan te gaan, maar meer dan alleen klanten benaderen om over te stappen deed de Belgische provider uiteindelijk niet. Ondertussen liep er nog een geschil met de voormalig enig aandeelhouder en bestuurder van Telebyte, ...
Tot nu toe.Het creatieve brein was binnen EA verantwoordelijk voor de grootste kaskraker to nu toe: The Sims.
Ik heb geen sig.
versienummer 1299 bestaat niet. Dit dient 1275 of v1.10 te zijnLow-level-prestaties
Op een schone drive, die net een update naar firmware 1299 heeft gekregen, haalde de Vertex moeiteloos de beloofde sequentiële lees-transferrate van 230MBps. Winbench 99 toonde zelfs een doorvoersnelheid van 235MBps. Zodra de drive is volgesch...
Lets remove all security labels and let the problem of stupidity solve itself
Geen idee wat het moet worden, zin loopt helemaal niet zo lekkergeproduceerddan glas.
1ste alinea, 4e regel van onder:
De s kan weg.Om zich toch enigszins te onderscheiden en de prestaties wat op te krikken, bedachten sommige fabrikanten zelfs creatieve constructies.
De verleden tijd van hosten is hostte, volgens mij. Nu staat er de verleden tijd van het werkwoord "hossen", en volgens mij wordt dat niet bedoeldCambrium verzorgde echter ook de helpdesk, hoste en onderhield de website en was verantwoordelijk voor de mail-, transit- en andere netwerkdiensten.
moet ondanks zijn, neem ik aan.Nintendo heeft verder bekendgemaakt dat de prijs van de Wii niet zal dalen, onlangs teruglopende verkoopcijfers.
Geen spel- of tikfoutje en dus ook niet zomaar verifieerbaar. Maak je even een apart topic aan?ikke007 schreef op donderdag 09 april 2009 @ 16:24:
versienummer 1299 bestaat niet. Dit dient 1275 of v1.10 te zijn
De rest is gerepareerd, if a little late
Ondanks dat het een review is van begin maart meld ik hem als nog.
Tweakers.net Best Buy Guide: editie maart 2009
In de tabel staat:
Notebook | Budget |
Notebook moet volgens mij Systeem zijn.
- kommaEen kort geding volgde[.] maar Cambrium hoefde van de rechter het leveren van zijn diensten niet te hervatten met de redenering dat een partij die niet van plan is om te betalen ook geen diensten mag eisen.
Alleen de visie voor de spelling ontbrak hier, moet dit niet vizier zijn?Beers doelt op meerdere aankondigingen van Brein de afgelopen jaren dat de anti-piraterijstichting zijn visier op usenet-aanbieders gaat richten; de laatste keer in januari van dit jaar.
Precies, dat is ook wat ik kwam meldenGJtje schreef op donderdag 09 april 2009 @ 23:17:
nieuws: Eweka: downloadgedrag zorgt voor toenemende interesse usenet
[...]
Alleen de visie voor de spelling ontbrak hier, moet dit niet vizier zijn?
Of slechts óf enkel, of enkel moet enkele zijnVolgens Roger Karoutchi, de minister die belast is met de relatie tot het parlement, winnen de opponenten van het controversiële wetsontwerp slechts tijd. "De wet zal slechts enkel weken vertraging oplopen", aldus Karoutchi.
Deskstop! Die houden we erin.De OCZ Vertex levert uitstekende prestaties in de workloads die samen de Deskstop StorageMark
Verstuurd vanaf mijn Computer®
-> Het is "het Westen" of "westen". Maar niet zonder lidwoord en hoofdletter.
"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"
In koppen sneuvelen wel vaker lidwoorden. Hier is iig een windrichting als geografische aanduiding (itt een richting) gebruikt en dan past een hoofdletter, zegt meneer Renkema in zijn boekje dat zulke zaken behandelt. En dat geloof ik dan gewoonMizitras schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 15:25:
Nieuwsbericht van vandaag, "DSi al x-maal verkocht in Westen"
-> Het is "het Westen" of "westen". Maar niet zonder lidwoord en hoofdletter.
A propos, dat bericht is niet van vandaag maar van gisteren en da's meteen de reden dat een directe link op prijs wordt gesteld
De rechtbak is trouwens ook weer in goede orde hersteld
[ Voor 10% gewijzigd door Rataplan op 10-04-2009 15:39 ]
En daar houdt de zin en alinea op.Het miljonairsduo en
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
computo ergo sum
Joltid, een firma die werd opgericht door Zennstrom en Friis, weigert een licentie voor zijn p2p-technieken te verlengen die eBay nodigt nodig heeft om Skype te kunnen exploiteren.
Verwijderd
http://tweakers.net/redac...en-in-de-mmog-wereld.html
Het changel;og van deze release laat de volgende veranderingen zien:
Dit topic is gesloten.
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
- Opmerkingen over de inhoud van de teksten,
- Suggesties voor een andere stijl of alternatieve manier van schrijven,
- Fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.), en
- Meldingen waar discussie over mogelijk is.