Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
nieuws: 'Starbreeze werkt aan nieuwe Syndicate-game voor EA'
In de intro:
en net onder het plaatje:Het spel zou verschijnen na The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay, en de Jason Bourne-game van de Zweden studio Zweden / studio / Zweedse studio.
[...] en de Jason Bourne-game die het in propductie productie heeft.
¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯ ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯
Gerepareerd. Bedankt voor de meldingMa.rkus.nl schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 20:17:
^ nee (zie ook de bron)
nieuws: 'Starbreeze werkt aan nieuwe Syndicate-game voor EA'
In de intro:
[...]
en net onder het plaatje:
[...]
Verwijderd
Moet natuurlijk Francisco zijn.die momenteel in San Fransisco gehouden wordt
Meuktracker: Skype for iPhone 1.0.1
Moet zijn: programma. 'Mobieletelefoonnummers' wordt doorgaans los geschreven?Het prorgamma kan daarbij ook gebruikt worden om naar vaste- en mobieletelefoonnummers te bellen.
Nieuws: Valve wil piraterij bestrijden met gratis ontwikkeltools
Dat moet sowieso zijn: Steamworks platformHet geïntegreerde Steamworksplatform
Nieuws: Microsoft gaat Live-content beter beschermen tegen piraterij
Meestal wordt 'authenticatie' in plaats van 'authentificatie' gebruikt. Maar het woord komt überhaupt niet in het groene boekje voor dus misschien een discussiepuntje.mogelijkheid tot server-side authentificatie van games
UiteraardVerwijderd schreef op woensdag 01 april 2009 @ 02:34:
Nieuws: OnLive wil gamemarkt veroveren door spellen te streamen
[...]
Moet natuurlijk Francisco zijn.
Fixed en fixed
Meuktracker: Skype for iPhone 1.0.1
[...]
Moet zijn: programma. 'Mobieletelefoonnummers' wordt doorgaans los geschreven?
Nee, sowieso niet - er zou hooguit een koppelteken tussen kunnen
Nieuws: Valve wil piraterij bestrijden met gratis ontwikkeltools
[...]
Dat moet sowieso zijn: Steamworks platform
We zullen er een discussietje aan wijden
Nieuws: Microsoft gaat Live-content beter beschermen tegen piraterij
[...]
Meestal wordt 'authenticatie' in plaats van 'authentificatie' gebruikt. Maar het woord komt überhaupt niet in het groene boekje voor dus misschien een discussiepuntje.
[ Voor 196% gewijzigd door Bazzargh op 01-04-2009 09:20 ]
EA vetrouwt bij The Sims 3 op de 'ouderwetse' beveiliging met serienummers.
nieuws: EA geeft tool vrij om Securom-drm te deactiveren
werken aanGoogle, Yahoo en weerbedrijf AccuWeather werken al een serie Touchwiz-widgets
draaienof als schil om Windows Mobile of Symbian S60 draauen
[ Voor 14% gewijzigd door Fire69 op 01-04-2009 15:11 ]
Verwijderd
nieuws: Samsung laat gebruikers zelf widgets maken
EDIT: Excusos net wat te laat
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2009 15:19 ]

Ik weet niet wat de bron van de auteur is (anders zijn deze 2 zinnetjes groter nieuws dan de rest van het bericht), maar:Propus en Rana zijn met respectievelijk 45nm- en 65nm-procestechnologie gebakken dualcores, die het zonder L3-cache moeten stellen. Regor is de verzamelnaam voor een aantal 45nm-dualcores die wel over L3-cache beschikken.
Propus = 45nm quadcore zonder L3
Rana = 45nm triplecore zonder L3
Regor = 45nm dualcore zonder L3
http://www.theinquirer.ne...phenom-ii-athlon-x4-oh-my
http://www.xbitlabs.com/n...d_Core_Desktop_Chips.html
Wikipedia: List of future AMD Phenom microprocessors
[ Voor 3% gewijzigd door Mentalist op 01-04-2009 18:23 ]
Verstuurd vanaf mijn Computer®
De link linkt naar de april editie en het lijkt me ook dat het april moet zijn.Discussie over de basisnotebooks kan worden gevoerd in [NBBG Aanschaf] Basisnotebook maart 2009
Hey zie dat hetzelfde geld voor:
reviews: Tweakers.net Notebook Best Buy Guide: april 2009
=> aprilDiscussie over de businessnotebooks kan worden gevoerd in [NBBG Aanschaf] Businessnotebook maart 2009
[ Voor 31% gewijzigd door Regeneration op 01-04-2009 19:28 ]
elektronisch (zoals in "Elektronisch Patientendossier")een extra zorgvuldige omgang met het electronische patiëntensysteem
Iets van: "onder meer omdat de pas alleen zou kunnen worden gebruikt" of "onder meer omdat de pas alleen gebruikt zou kunnen worden.." denk ik dan.De bewindsman vindt wel dat het waargenomen risico klein is, onder meer omdat de pas zou alleen kunnen worden gebruikt binnen de zorginstelling waarvoor deze is uitgegeven,
"Ik heb een boel geld uitgegeven aan drank, vrouwen en snelle auto's. De rest heb ik over de balk gesmeten." - George Best
Een woordvoerder van YouTube heeft inmiddels tegenover Cnet bevestigd dat er muziekvideo's van de grote labels meer aan Duitse kijkers worden getoond.
Een woordvoerder van YouTube heeft inmiddels tegenover Cnet bevestigd dat er geen muziekvideo's van de grote labels meer aan Duitse kijkers worden getoond.
computo ergo sum
Ja, want bij het huidige electrische verbruik kost het heel duur.Volgens de commissie drukken deze eisen uit dat enkel toestellen op de markt worden toegelaten met een zuiniger verbruik dan het huidige gemiddelde.
Laatste zin:
Derde alinea:De Wikipedia-oprichter ziet echter nog altijd kansen voor een alternatieve zoekmachine en de kans is volgens hem groot is dat hij zich in de toekomst opnieuw met soortgelijke projecten zal inlaten.
"Andere meldingen gerelateerd aan de Best Buy Notebook kunnen worden gedeeld op het forum." kan wel, maar zodra je het stuk ervoor erbij zet klopt het niet meer.Voor maatwerkadvies, het delen van ervaringen en andere meldingen gerelateerd aan de Best Buy Notebook kunnen worden gedeeld kun je terecht op het forum.
Los daarvan: mooi initiatief!
Eerste alinea, eerste zin:
Eéntje is wel genoeg.Het geschil met de Britse rechtenorganisatie Performing Right Society leidde eerder deze maand tot het besluit van van Google om het bekijken van premiummuziekvideoclips vanuit het Verenigd Koninkrijk te blokkeren.
[ Voor 62% gewijzigd door robvanwijk op 01-04-2009 23:52 . Reden: Extra puntjes toegevoegd ]
Mick schreef op woensdag 01 april 2009 @ 23:10:
Gefikst, en W3ird_N3rds opmerking aan de auteur verstuurd.
Regeneration in "Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* ande..."? Of kan niet iedereen de reviews aanpassen? Heb het (mocht dat het geval zijn) ook al even aan GENETX zelf door gegeven.
[ Voor 10% gewijzigd door Regeneration op 01-04-2009 23:53 ]
Verwijderd
Moet een komma in plaats van een punt zijn.uitgebreid konden verdedigen. zo meldt Ars Technica.
Moet zijn: AssociationFritz Attaway van de Motion Picture Assiociation of America
Nieuws: http://tweakers.net/nieuws/59249/nvidia-werkt-aan-nieuw-pcb-voor-gtx295.html
Met een interne CrossFire-brug...en communiceren met interne CrossFire-brug met elkaar.
Nieuws: PhotoFast bouwt ssd met leessnelheid van 750MBps
'zouden' vanwege meervoud; maar op zich gaat het inderdaad maar om een enkel product.maakte nog geen prijzen voor de G-Monsters bekend, maar volgens Fudzilla zou ze voorlopig alleen
Meuktracker: Nvidia Linux Display Driver 180.44
Auw. Dat zou een spellingchecker er toch wel uit moeten halen?ondersteuning van OpenGL 3.0 die in de vorige release geïntroduceert is verder verbeterd
Moet zijn:
'ondersteuning van OpenGL 3.0 die in de vorige release geïntroduceerd is, is verder verbeterd'
Nieuws: Dell brengt nieuwe EqualLogic-storage en workstations op de markt
Heel erg zeikerig maar toch:
Moet zijn: geïntroduceerde :-PDe geintroduceerde PS6000-serie
Nieuws: Ook Wolfenstein: ET krijgt mogelijk browserversie
Moet volgens mij zijn: verwachttenvan het gratis Quake Live 50 procent hoger dan ze verwachten
Moet zijn: het schietspelDe eerste game die daarvoor in aanmerking komt is schietspel Wolfenstein Enemy Territory
Meuktracker: Apple iPhoto 8.0.2
Moet zijn: programmaHet prorgamma is onder meer in staat
Meuktracker: xpy 1.0.0 bèta
Die zin loopt niet...Hoewel het programma werkt voor Windows 2000, XP en 2003 Server en is er bestaat ook een speciale voor Windows Vista met de naam Vispa.
Nieuws: Thermaltake brengt vier nieuwe cpu-koelers op de markt
Moet zijn: respectievelijkDeze koelers meten resepectievelijk
Afgaande op het feit dat verderop een bedrag van 12 cent staat, zal dit wel 0,0024 euro ( = 0,24 cent) moeten zijn.PRS vroeg 0,0024 eurocent per track
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
computo ergo sum
Gefixt. En bedanktW3ird_N3rd schreef op woensdag 01 april 2009 @ 18:22:
nieuws: AMD komt in september met instap-desktopplatform
[...]
Ik weet niet wat de bron van de auteur is (anders zijn deze 2 zinnetjes groter nieuws dan de rest van het bericht), maar:
Propus = 45nm quadcore zonder L3
Rana = 45nm triplecore zonder L3
Regor = 45nm dualcore zonder L3
http://www.theinquirer.ne...phenom-ii-athlon-x4-oh-my
http://www.xbitlabs.com/n...d_Core_Desktop_Chips.html
Wikipedia: List of future AMD Phenom microprocessors
Derde alinea:
efficient -> efficiëntUit de metingen bleken de led-lampen inderdaad zeer efficient te zijn, vergelijkbaar met de efficiëncy van spaarlampen.
efficiëncy -> efficiëntie of efficiency
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
stabie -> stableDe ontwikkelaars hebben de 0.7.0-versietak stabie verklaard en met de volgende beknopte aankondiging uitgebracht:
stabiel vind ik beter staan in een NL tekst.
4890 moet dat zijnDe prestaties van de nieuwe Radeon liggen 10 tot 15 procent hoger dan die van de 4870 1GB, waarmee de 4980 op dit moment de snelste single-gpu-kaart van AMD is.
4890 moet dat zijnTegelijkertijd met de Radeon 4980 bracht Nvidia zijn GTX275 uit.
Verder goed artikel
[ Voor 19% gewijzigd door Hooglander1 op 02-04-2009 12:20 ]
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
eerste zin
Virtualisatie heeft de laatste jaren steeds een stevigere plek veroverd in het bedrijfsleven.
of steeds weglaten
Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum
feit -> feitein feit verschilt de chip niet veel van de RV770 uit de HD 4870.
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
Daarmee is de smartphone even snel als de topmodellenvan HTC
"Ik heb een boel geld uitgegeven aan drank, vrouwen en snelle auto's. De rest heb ik over de balk gesmeten." - George Best
Het gaat over een stable-versie, als de auteur woordspelig wil doen moet 'ie dat foutloos doen en anders hou ik het zaakje op de gebaande padenNoordvogel schreef op donderdag 02 april 2009 @ 10:06:
stabiel vind ik beter staan in een NL tekst.
Rest is weer gefikst

"De regering rekende op bezwaar van 1 á 2 procent van de bevolking, maar de teller staat inmiddels op ruim tweeëneenhalve procent."
"tweeëneenhalve procent" moet zijn "tweeëneenhalf procent." Verder is het netjes als als je de cijfers 1 en 2 in de tekst gebruikt, dat je dan van tweeëneenhalf ook 2,5 maakt.
[ Voor 5% gewijzigd door MrMancunian op 02-04-2009 15:21 ]
getalletjes moeten denk ik andersom
(in nieuws: Super Talent claimt leessnelheid van 1,3GBps voor raid-ssd )
Send me your gameboys
Het kan natuurlijk zijn dat Buma/Stemra het nou eenmaal zo noemt (dan is er niks aan te doen), maar mij lijkt "Digital and Crossmedia" logischer.Digital en Crossmedia
Verwijderd
enigzins -> enigszins.Het verschil tussen beide videokaarten neemt af naarmate de resolutie afneemt. Alleen bij de gemiddelde framerates weet de HD 4890 zich enigszins van de HD 4870 te onderscheiden.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2009 19:37 ]
het woordje 'gebruikt' (of iets dergelijks) lijkt me er nog tussen horen te staan.Daarnaast wordt FFmpeg in versie 0.9.9 voor het afspelen van Real Video:
Hoofding van tabel met specificaties van de HD4890:
hoortAsus Radeon HD4870
te zijnAsus Radeon HD4890
Onder details staat:
Dit moet lijkt mij 8.5.09 zijn.Versienummer http://www.hamrick.com/vuescan
Moet 'verliesgevend' zijn.Afgaande op het feit dat het bedrijf het door de Britse PRS gevraagde bedrag al teveel vond, zou Google vermoedelijk toch niet met de korting van GEMA akkoord zijn gegaan, omdat het stelt dat YouTube bij dergelijke licentiebedragen verliesgegevend wordt.
Verwijderd
De 4870OC is 800/925 en niet 750/900. Slordig
telecomindustry = engels --> Telecomindustrie
Verwijderd
Niet zozeer slordig, maar miscommunicatie. De kaart is wel teruggeklokt tijdens het benchmarken. Wordt in ieder geval aangepast.Verwijderd schreef op donderdag 02 april 2009 @ 23:42:
reviews: Radeon HD 4890: AMD's opgevoerde HD 4870 getest
De 4870OC is 800/925 en niet 750/900. Slordig
edit: nu doet die 't weer
[ Voor 9% gewijzigd door rik86 op 03-04-2009 09:28 ]
verlieslijdendPanasonic verkoopt zijn belang in de verliesleidende lcd-joint venture(...)
"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie
->details over de infrastuctuur
En:details over de infrastructuur
->250KW.
250kW.
symbool kW. Het voorvoegsel kilo (kleine k) duidt volgens het SI een vermenigvuldiging met een factor duizend aan.
[ Voor 27% gewijzigd door asfaloth_arwen op 03-04-2009 09:47 ]
-> kanDe nieuwe versie is vanaf deze mirrorserver voor Linux, Mac OS X en Windows worden gedownload.
e achterkant bevat aansluitingen voor hdmi versie 1.3, component, composiet, analoge en digitale audio-aansluitingen, usb-host en usd-guest,
usb-guest ??
Signature
De alternatieve tekst van de afbeelding van Xbox cover van het spel Ghostbusters is 'Box Prince of Persia'. Duidelijk een beetje fout
->Het verlies over 2008 bedroeg 153 milojoen dollar
Het verlies over 2008 bedroeg 153 miljoen dollar
Het verschil tussen hoofdletter I en kleine letter l zijn nauwelijks waarneembaar. Daarom is het duidelijker om LTE te schrijven ipv lte of standaard bv. een afkorting altijd te beginnen met een hoofdletter. Nu is het altijd gissen. Hetzelfde geldt voor wimax -> WiMax
To say of what is that it is not, or of what is not that it is, is false, while to say of what is that it is, and of what is not that it is not, is true. | Aristoteles
->computer tijdschrijf
computer tijdschrift
Even de komma bij de resolutie weghalen? (3840x2,160 pixels -> 3840x2160 pixels)
[ Voor 8% gewijzigd door simon op 03-04-2009 17:36 ]
|>
Jam Software heeft onlangs versie 5.2.2 build 493 van Treesize Professional uitgebracht.
--->
Jam Software heeft onlangs versie 5.2.3 build 505 van Treesize Professional uitgebracht.
(nu staat het versienummer van de vorige versie daar nog)
µTorrent 1.9 build 14981 bèta
-->
µTorrent 1.9 build 14981 alpha
(zie hier voor bevestiging)
[supermiereneukmodus]De World Community Grid is een soort meta-project waaronder meerdere sub-projecten vallen die de nodige...
Spatie aan het begin van de alinea, waarbij dat elders nooit gebruikt wordt.
[/supermiereneukmodus]
Can`t live without the mods
[will smith] dámn! [/will smith]siepeltjuh schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 22:31:
Spatie aan het begin van de alinea
Daar moet nog een spatie tussen. (ps. siepeltjuh is mijn grote voorbeeldDe aanbevolen configuratie bevat een dualcore Pentium D, 2GB ram en een grafische kaart met 256MB geheugen.Al met al is het spel niet alleen speelbaar op de meeste hedendaagse desktops, maar ook op veel laptops.
Het artikel Eizo kondigt 56"-monitor voor medische toepassingen aan heeft het in de inleiding over "maximaal 24 videobronnen", terwijl in de tweede zin van de laatste alinea wordt gesproken over "Op deze large monitor manager kunnen in totaal 27 videobronnen worden aangesloten, (..)". De PDF die uit het artikel zelf wordt gelinkt heeft het in de tweede alinea over 27 bronnen, dus ik neem aan dat dat correct is. Raar, 24 is in de computerwereld een gebruikelijker getal dan 27...
Eerste alinea, eerste zin:
Naar aanleiding van de prijsverhogingen die KPN, ook bij zijn dochterbedrijven, de afgelopen week doorvoerde, (..)
[ Voor 53% gewijzigd door robvanwijk op 04-04-2009 04:32 . Reden: Tweede en derde puntje toegevoegd. ]
Moet NMa zijnDe partij wil met name weten of minister Van der Hoeven en staatssecretaris Heemskerk een voorstel steunen om de NMA of de Opta te laten onderzoeken
In de eerste alinea (dikgedrukte gedeelte) staat het wel goed.
"CD Ripper has code to stop 2 filenames being the same (from the same disc), this would not work if the naems were case-independant, where as Windows is not..."
->
"CD Ripper has code to stop 2 filenames being the same (from the same disc), this would not work if the names were case-independant, where as Windows is not..."
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
->prijskaarje
prijskaartje
->XUbuntu
Xubuntu
Nog een kleintje in deze tekst: mimimale configuratie -> minimale configuratie3phemeral schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 13:20:
nieuws: Italiaans bedrijf bouwt 99 euro kostende desktop-pc
[...]
->
[...]
[...]
->
[...]
Volgens deze lijst (en volgens mij eigen kennis en ervaring, broer heeft zo'n cpu) heeft de 4850e een kloksnelheid van 2,5GHz.De processorkeuze is sindsdien wel aangepast; de spelcomputer krijgt een op 2,4GHz geklokte AMD Athlon 64 X2 4850E-processor, in plaats van de eerder genoemde en minder zuinige 2,9GHz Athlon 64 X2 5600+.
[ Voor 13% gewijzigd door Dimitri R op 04-04-2009 16:14 ]
Abort Retry Fail?
4e alinea stukje gele tekst in Firefox "nati" is in het geel.
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Ah, ik heb inderdaad niet naar de specificatiepagina gekeken. Het is raar, maar mogelijk.Dimitri R schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 16:13:
Fixed, op de laatste na, http://www.evosmartconsole.com/specifications.html meldt 2,4GHz, net als LinuxDevices. Vermoedelijk is de cpu ondergeklokt.
Verwijderd
2e alinea, laatse in plaats van laatste.Platenmaatschappijen, die hun omzet de laaste jaren flink zagen inzakken waren voor, evenals andere mediabedrijven en vele artiesten.
'Gedurende' en een keer 'koopt' hoeven volgens mij niet in de zin. Beter lijkt mij:Wie een console koopt gedurende voor 17 april koopt, betaalt ...
Wie een console koopt voor 17 april, betaalt ...
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Ik weet niet de precieze regels enzo, maar ik denk dat het netter is om een streepje of een spatie tussen ATI en kaart te zetten. Dus ATI-kaart. Ook voor de leesbaarheid.de eerste ATIkaart
Tegenspraak: enkelvoud (een voldoende) versus meervoud (kathodes)om een voldoende snelle kathodes te ontwikkelen
Moet of "om voldoende snelle kathodes" of "om een voldoende snelle kathode" zijn lijkt me.
Virussen? Scan ze hier!
Massachuesetts -> Massachusetts
Rare plaatsen voor die eerste twee komma's (de derde is wel OK), de zin loopt zo niet echt. De eerste komma kan volgens mij volledig worden geschrapt, en de tweede komma hoort volgens mij na "ruimtevaart" te staan, hoewel die volgens mij ook niet strikt noodzakelijk is...De techniek om de benodigde satellieten in de ruimte te krijgen, zou een enorme stimulans betekenen voor de Europese ruimtevaart en om de concurrentiepositie van Noorwegen in deze branche te versterken, moet het land wel meedoen, aldus Brustad
Virussen? Scan ze hier!
Probeer de zin eens hardop uit te spreken zoals hij er staat. Die loopt totáál niet op deze manier. Geen ramp ofzo, maar erg handig is het niet gedaan imhowillemdemoor schreef op zondag 05 april 2009 @ 13:39:
Fixed, maar met die komma's vind ik niet zo heel veel mis eerlijk gezegd. Die scheiden de werkwoorden een beetje
Virussen? Scan ze hier!
• nieuws: Bèta-versie Linux-gameconsole beschikbaar gemaakt
Verwijderd
Moet zijn: andereNieuw in versie 6.2 is onder anderede
Meuktracker: UltraEdit 15.00
Moet zijn: ascii-tekstHet programma kan overweg met gewone asci-tekst
Meuktracker: ConvertXtoDVD 3.5.1.137
Door CornelisJ (profiel) in de comments aangegeven:
In de titel van dit nieuwsbericht staat een verkeerd versie nummer... Titel moet zijn:
ConvertXtoDVD 3.5.2.137
Meuktracker: µTorrent 1.9 build 14981 alpha
Moet zijn: die onder de alphavlag is uitgebrachtvan µTorrent 1.9 verschenen die onder alphavlag is uitgebracht.
Nieuws: 'Upgrade naar Windows Mobile 6.5 hangt af van specs en fabrikant'
Moet zijn: Deze vindt donderdagavond plaats in Las Vegas.Deze vindt donderdagavond plaatsvindt in Las Vegas.
"In hun ogen worden consumenten onterecht af criminelen afgeschilderd"
moet waarschijnlijk worden: "In hun ogen worden consumenten onterecht als criminelen afgeschilderd"
Mist een streepje op de e, è dus.Het appel is opgesteld op initiatief van het Nationaal Platform Stralingsrisico's.
[...] openbare plaatsen een [...]?Verder willen ze dat voor met name scholen en openbaren landelijk beleid komt waarin bepaald is dat bedrade oplossingen de voorkeur genieten boven draadloze technologie.
Wanneer in juni een federale rechter de overeenkomst zal gaan beoordelen, zullen zij hun bezwaren zeker naar voren brengen.
Ik zie dubbelOnlangs constateerde de Gezondheidsraad dat geen enkel goed opgezet wetenschappelijk onderzoek erop wijst dat straling van umts-masten leiden tot gezondheidsklachten leidt en dat de klachten die er zijn tussen de oren zit.
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
. "Overkomen" moet overwonnen zijn.Een van de problemen die overkomen moesten worden, was het vinden van geschikt kathode-materiaal
2e alinea, laatste regel.
De Archos 2 kan als de opvolger van de Archos 105 beschouwd worden, maar is met zijn 1,8"-scherm en sober bediendingspaneel is het geen opvallend model.
[ Voor 4% gewijzigd door petturik op 06-04-2009 14:53 . Reden: extra info ]
nihongo ga sukoshi hanasemas
Volgens mij is 'zal' daar niet geheel op zijn plaats.Met deze beslissing zal haalt de commissie zich de woede op hals van de International Telecoms Union van de Verenigde Naties.
klachten is meervoud, dus zittenen dat de klachten die er zijn tussen de oren zit.
Dit topic is gesloten.
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
- Opmerkingen over de inhoud van de teksten,
- Suggesties voor een andere stijl of alternatieve manier van schrijven,
- Fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.), en
- Meldingen waar discussie over mogelijk is.