Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 31 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 14.579 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Topicstarter
Fixed, and then some :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvanwijk
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23-04 21:04
Vlak na tweede tussenkopje:
De Cinema 21:9 wordt met een eigen, vrij dikke meurbeugel muurbeugel geleverd.
Vlak voor laatste tussenkopje:
Een score die in de buurt van een 9, op een schaal van 0 tot 10, lijkt hier van toepassing.
Twee mogelijkheden:
1) "Een score die in de buurt van een 9, (..)"
2) "Een score die in de buurt van een 9 ligt, (..)"

Eerste alinea:
Ook het aanroepen van andere functies van de tv, zoals het openen van het 'configuratiescherm', doen doet de muziek verstommen.
Tweede alinea:
(..) ook de snelheid waarmee de volgende foto in zijn opwachting maakt, kan worden ingesteld.
ps. Prima review van een mooi apparaat (helaas "iets" buiten mijn budget :) )

Tweede alinea:
Michael Stack and en Jim Kellerman van Powerset werkten fulltime aan het opensourceproject HBase (..)

[ Voor 85% gewijzigd door robvanwijk op 09-05-2009 03:49 . Reden: Extra puntjes ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Topicstarter
:$ 8)7 :D :X :$
Rest is gefikst :)

[ Voor 43% gewijzigd door Rataplan op 09-05-2009 13:34 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 07:05
nieuws: T-Mobile: Windows Mobile 6.5 verschijnt in september
Dat is vroeg, want een Micrsoft-topman zei enkele weken geleden tijdens de presentatie van de kwartaalcijfers dat Windows Mobile 6.5 pas in het vierde kwartaal zal verschijnen.
-> Microsoft

En in de flash-ad ernaast staat 'Ondek meer'; kun je die ook fiksen? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feni
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-05 16:40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Topicstarter
done & done :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SECURITEH
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-03 01:26

SECURITEH

Man of legend.

Klopt dit?

Athlon II X2 250 2,9GHz 1MB L2 cache 65W
Athlon II X2 245 2,8GHz 1MB L2 cache 65W
Athlon II X2 240 3GHz 1MB L2 cache 65W

Artikel.

Op Fudzilla claimen ze dat de snelheden van de 250 en 245 3Ghz en 2.9Ghz is en volgens deze roadmap uit het AMD topic zou de 240 op 2.8Ghz lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

nieuws: Nokia begint Ovi Store met 20.000 'items'
De Ovi Store moet beschikbaar komen voor bezitters van een Symbian-mobieltje uit de S40- en S60-series,
S40 is geen symbian OS, aldus Wikipedia: Series 40 (software platform)

Gewoon een Nokia OS.

Alternatief:
De Ovi Store moet beschikbaar komen voor bezitters van een Nokia-mobieltje met het S40 of S60 besturingssysteem.

of zoiets :P

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qaatloz
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:50
America's Army 2.8.5

De link naar de torrents is dood. Ik bedoel dan deze link: hier.
Het is welliswaar geen spelfout, maar ik dacht dat deze plaats nog het beste was om dit te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankK800i
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-05 19:17
http://tweakers.net/nieuw...-processors-op-komst.html

In dit nieuwsbericht kloppen de tabellen niet. De Athlon's moeten een TDP van 45 W hebben, niet de Phenoms, kwestie van het omdraaien van de laatste rij gegevens ;)

MVG, Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
nieuws: Onderwaterrobot krijgt tastzin
3e alinea, 3e regel:
van enkele tientallen micrometers breedte worden worden ter plekke

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Topicstarter
Hooglander1 schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 17:04:
De Ovi Store moet beschikbaar komen voor bezitters van een Nokia-mobieltje met het S40 of S60 besturingssysteem.
En ik maar zoeken naar die ene discussie waarin zo helder uitgelegd werd dat er geen harde definitie voor besturingssysteem bestaat, zie ik ineens dat je bezwaar maakt tegen het gebruik van de term Symbian en dat is natuurlijk wel weer terecht :P Helaas heeft iemand het artikel aangepast door de hele S40 eruit te slopen en of de software dus voor S40-toestellen beschikbaar komt, zullen we dus wel nooit weten :+ Omdat het een inhoudelijk probleem is, had dit beter even in een apart topic gekund, dan had de auteur zich er wel over *moeten* buigen ;)
Qaatloz schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 17:25:
America's Army 2.8.5

Het is welliswaar geen spelfout, maar ik dacht dat deze plaats nog het beste was om dit te melden.
Ik heb 'torrent.php' eraf gesloopt zodat het ding nu in elk geval een werkende pagina oplevert, maar wat de url had moeten zijn weet ik ook niet - dat kan alleen de auteur zeggen. Ik heb 'm even ingeseind, maar ook hier was het makkelijker geweest als je een apart topic had geopend.

Ook voor de Athlons geldt: dat is niet zonder inhoudelijke kennis aan te passen, dus beide posts hadden in een apart topic gemoeten. Gelukkig is ook dit al gefixed, dat scheelt mij weer DM'etjes tikken :) Please, folks, we bijten echt niet als je een topic aanmaakt :*
Daarvoor is dit topic bedoeld. Gefikst, in the blink of an eye 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omemar
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2024

omemar

zingt voor GoT!

Spelfouten en ander commentaar m.b.t. de artikelen, kan gemeld worden in het Geachte Redactie-forum.

Dit moet natuurlijk zijn: "kunnen gemeld worden". Zelfs één fout én een twwede dwingen meervoud af in de werkwoordsvorm.

Asus M4A78-VM, AthlonIIX3-425, 4Gb DDR2, WDC5000AAKS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Topicstarter
omemar schreef op zondag 10 mei 2009 @ 16:35:
Spelfouten en ander commentaar m.b.t. de artikelen, kan gemeld worden in het Geachte Redactie-forum.

Dit moet natuurlijk zijn: "kunnen gemeld worden". Zelfs één fout én een twwede dwingen meervoud af in de werkwoordsvorm.
...en één query later...

Ik dacht dat het niet noodzakelijk was om dit aan te passen, maar de gebruikte constructie blijkt zelfs de voorkeur te hebben. Niet aangepast, dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Laatst online: 10-02 07:05
http://tweakers.net/adver...et-hardst-in-het-mkb.html
Tot het einde van dit jaar zullen we hier regelmatig artikelen.
Er mist een infinitief. Neerzetten/plaatsen/dumpen?
Er zijn ook twee video's geplaats over de aanleg en functionaliteit van glasvezel.
-> geplaatst
Bovendien is die ook voor een MKB-er gewoon te betalen en te beheren.
-> MKB'er

http://tweakers.net/adver...ls-en-testapparatuur.html
Desondanks gaat het in incidenteel toch mis en wordt een kabel bijvoorbeeld door een graafmachine doorgesneden.
Zo is Eurofiber in staat snel een offerte uit te brengen, zonder dat daarvoor het hele tracé vantevoren hoeft te worden afgelopen.
-> van tevoren

Verder is in dit artikel '60 duizend' ook niet erg fraai. Liever 'zestigduizend', zou ik zeggen.

http://tweakers.net/adver...cle/7/glasvezel-plus.html
Waar een onbelichte glasvezel voor een grote onderneming perfect geschikt is om zijn database te repliceren, ligt dat voor een MKB-er zeer waarschijnlijk heel anders.
-> MKB'er

[ Voor 3% gewijzigd door Upquark op 10-05-2009 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Niet online
Dat zijn externe advertenties. De redactie heeft hier niks mee te maken. :)
Zie ook rechtsonderin van die pagina's:
De inhoud van deze advertorial wordt verzorgd door Eurofiber. De redactie van Tweakers.net is op geen enkele manier verantwoordelijk voor de geboden informatie.

2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EotT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-04 20:46
nieuws: Lenovo ziet Windows 7 als belangrijkste netbook-OS

het is volgens de analist nu eenmaal lastiger met om Linux dan met om Windows te werken.

moet dit zijn:
het is volgens de analist nu eenmaal lastiger (om) met Linux dan met Windows te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennenlikker
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21-05 13:11

Dat zou ook de reden zijn waarom Linux niet populair is geworden als besturingssysteem op de netbooks: het is volgens de analist nu eenmaal lastiger met om Linux dan met om Windows te werken.

Deze zin klopt niet helemaal volgens mij :)

Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwerty-273
  • Laatst online: 18:49

Qwerty-273

Meukposter

Qaatloz schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 17:25:
America's Army 2.8.5
Rataplan schreef op zondag 10 mei 2009 @ 12:45:
Ik heb 'torrent.php' eraf gesloopt zodat het ding nu in elk geval een werkende pagina oplevert, maar wat de url had moeten zijn weet ik ook niet - dat kan alleen de auteur zeggen. Ik heb 'm even ingeseind, maar ook hier was het makkelijker geweest als je een apart topic had geopend.
Ze bieden inderdaad geen directe torrents meer aan zo te zien. Ik heb het meukje een klein stukje aangepast. Om het spel binnen te halen zal je nu hun eigen deploy client moeten gebruiken die het spel weer binnen hengelt van een p2p-netwerk.(het p2p netwerk bestaat in iedergeval uit alle deploy clients die "Allow uploading" hebben aangevinkt - zie ook http://forum.americasarmy.com/viewtopic.php?t=294449 ).

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemdemoor
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online

willemdemoor

Redacteur
Gefixed weer, muv de advertorials: daar kan ik idd niets mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-DraGoN
  • Laatst online: 21:10
nieuws: Rechter VS staat politie toe auto's met gps te volgen

In 2003 startte de politie van Madison in de Anmerikaanse staat Wisconsin een onderzoek tegen Michael Sveum, die ervan werd verdacht zijn ex-vriendin te stalken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassie
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-07-2020
nieuws: Rechter VS staat politie toe auto's met gps te volgen

In 2003 startte de politie van Madison in de Anerikaanse staat Wisconsin een onderzoek

edit: te laat :(

[ Voor 3% gewijzigd door bassie op 11-05-2009 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Gefikst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

nieuws: Nieuwe 2,8GHz-Pentium E6300 duikt op in webwinkel
deze is op 2,8GHz vastgestelt
Volgens mij zit de L niet in 't kofschip? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-05 12:10

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Volgens de Financial Times zou het boetebedrag mogelijk hoger uitvallen dan de boete die de EC vorig jaar in totaal aan Microsoft oplegde. Deze Die bedroeg 1,68 miljard euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicked
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-01 22:38
nieuws: 'EC legt Intel deze week forse boete op'

[quote]Volgens de Europese regels mag de EC Intel een boete opleggen van ten hoogste tien procent van de jaaromzet. Deze bedroeg bij Intel in 2008 37,6 miljard dollar, waardoor de boete uit zou kunnen komen op bijna 2,8 miljard euro.[/quote]
Is 10% van 37,6 niet 3,8 in plaats van 2,8?

@ G33rt:
Ah, tuurlijk, ik zat al te twijfelen... "Zie ik het nu verkeerd?" Ja dus 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Nicked op 11-05-2009 14:31 . Reden: Geen fout, ik had het zelf fout. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Let op de dollars en euro's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272468

Mmm, drie meldingen en niets fout (met 'Deze' is niks mis, G33rt)... scheelt weer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenyatta
  • Laatst online: 20:28

Zenyatta

Tsjakka!

Ben er niet helemaal zeker van of het in dit topic thuishoort, maar evenzo. In nieuws: 'EC legt Intel deze week forse boete op' staat deze zin:
Volgens de Financial Times zou het boetebedrag mogelijk hoger uitvallen dan de boete die de EC vorig jaar in totaal aan Microsoft oplegde. Deze bedroeg 1,68 miljard euro.
Als je de bron terugleest waarin in deze zin naar verwezen wordt, nota bene een bron van Tweakers, zie nieuws: Recordboete voor Microsoft in antitrustzaak, dan staan daar duidelijk de volgende zinnen in:
De Europese Commissie heeft een boete van 899 miljoen euro aan Microsoft uitgedeeld wegens het niet naleven van de sancties tegen zijn antitrustpraktijken.
en
Het totaal van de door de EC opgelegde boetes loopt met de jongste boete op tot 1,68 miljard euro.
Dat betekent dus dat de boete die vorig jaar aan Microsoft is uitgedeeld geen 1,68 miljard is maar 'slechts' 899 miljoen. Totaal heeft Microsoft dan misschien wel 1,68 miljard boete moeten betalen, maar dus niet alleen vorig jaar.

Overigens staat er in de originele bron van The Times het volgende:
It will be the climax of a near-decade-long investigation into the group's marketing practices. Lawyers say the fine could top those heaped on Microsoft, which, combined, exceeded €1bn ($1.36bn).
Duidelijk staat er hier dus ook dat de boetes 'combined', alles bij elkaar, meer zijn dan een miljard Euro.
Dit artikel is dus niet helemaal consistent met jullie oudere nieuwsberichten ;) Volgens mij is het dus een kwestie van gewoon even duidelijk maken in het artikel dat de boete van vorig jaar 899 miljoen was en Microsoft totaal ruim een miljard moest betalen tot nu toe. :)

Je kan maar beter geen signature hebben dan een inhoudsloze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

De videokaart is onderdeel van Gigabytes Ultra Durable 3-serie, wat onder meer inhoudt dat er minstens 56 gram koper op de videokaart is verwerkt en dat er gebruik wordt gemaakt van massieve condensators en van 'chokes' met een ferrietkern. De videokaart zal volgens Gigabyte 137 euro gaan kosten. Omdat de eerste verzending kaarten nog uit Taiwan moet komen, kon Gigabyte nog geen beschikbaarheidsdatum noemen.
Waarom alles vertalen op chokes na? Smoorspoelen is de nl term.

nieuws: Gigabyte brengt 9800GT met passieve Silent Cell-koeling uit

Ik heb elektra-inbouwmaterialen over? Kopen? Zie: hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackTIE
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-05 14:06
@Christijn: waren inderdaad twee bronnen onterecht aan elkaar geknoopt. Het totaalbedrag aan boetes dat de EC Microsoft heeft opgelegd verschilt in het FT-artikel met de bevinden van de redacteur van het Tweakers-stuk, dus ik heb me nu beperkt tot de boete die de EC in februari 2008 oplegde.

Het artikel is aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

uitgevreesd
Ik zou ze uitfrezen.

https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215257

nieuws: Fabrikanten tonen eerste mini-hdmi-connectors

In de tabel staat Micro sub -> moet micro USB worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Laatst online: 20:44

g0tanks

Moderator CSA

In de tabel worden er vierkante mm gegeven voor de hoogte?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfredo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21-03 08:36

In de tabel worden hoogtes en breedtes in mm² gegeven, dat klopt uiteraard niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbert S.
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-12-2024
nieuws: Samsung begint verkoop telefoon met toetsenbord van elektronische inkt

Gigantische fout in dit artikel: er wordt in het artikel constant gesproken over een toetsenbord van elektronische inkt.

Elektronische inkt? Onzin, dat bestaat niet. In de bron staat "E Ink" niet voor niets constant met hoofdletters. E Ink is een type e-paper dat wordt ontwikkeld en geproduceerd door E Ink Corporation. "toetsenbord van e-paper" zou passend zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Robbert S. op 11-05-2009 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Koolance brengt LN2-verdamper uit
Meestal worden de LN2-potten door de overklokkers zelf uitgevreesd of op andere wijze geïmproviseerd.
Ik vrees met grote vreze dat het frezen had moeten zijn. :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:41
Windows 7 zou volgens hierbij het dominante besturingssysteem worden
Er mist een woord/naam.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-05 16:14
nieuws: Koolance brengt LN2 koelers op de markt
Vrezen is een werkwoord, uitvrezen ken ik niet. Uitfrezen daarentegen wel en past ook (hoe wonderlijk) in de context

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Afbeeldingslocatie: http://img97.imageshack.us/img97/5233/donderfrown6ov.gif

[ Voor 89% gewijzigd door Ramzzz op 11-05-2009 21:49 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Niet online
nieuws: Microsoft bevestigt dat Windows 7 nog dit jaar verschijnt
1ste zin:
Microsoft heeft maandag bekendgemaakt dat Windows 7 nog dit jaar dit jaar zal worden uitgebracht.
*echo* *echo* *echo* *echo* :P

Nog een echo @ 2e alinea, 4e regel:
Hoewel al enige tijd wordt wordt verwacht dat

@ hieronder:
Sorry, volgende keer beter! ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Scipionyx op 11-05-2009 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-05 20:23
damn je bent me net voor.... denk ik laat ik me eens van me goede kant zien..

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:04

Theo

moederbord

hoogtes en breedtes worden in de tabel in dit nieuwsbericht uitgedrukt in mm2 Dit moet echter 'mm' zijn, mm2 mag alleen gebruikt worden voor oppervlakte, en niet voor lengte

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiC123
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-05 23:51
-edit-
sorry klopte wel

[ Voor 88% gewijzigd door SiC123 op 11-05-2009 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjimp
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-05 22:51

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick
  • Laatst online: 17-04-2022
Aangepast, opmerking van RobbertSH naar de auteur gestuurd. :)

computo ergo sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb het Windows 7-artikel doorgenomen :P

* Robin ziet dat Mick hem net voor is :W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick
  • Laatst online: 17-04-2022
Ook met dank aan Robin. :) Ik moest daar enkel de artikelkop lead even opnieuw uitvullen. :P

[ Voor 6% gewijzigd door Mick op 11-05-2009 22:29 ]

computo ergo sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-DraGoN
  • Laatst online: 21:10
meuk: Mozilla Prism 1.0 bèta 1

Sites en applicaties worden hierbij echter niet offline beschikbaar gesteld, maar draaien in een eigen venster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Topicstarter
It be done :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

nieuws: Compal passeert Quanta als grootste notebookfabrikant
In maart leverde Compal nog 2,6 miljoen eenheden, terwijl Quanta zijn afzet stevig zag dalen, want in maart kwamen er nog 2,7 laptops uit de fabriek.
2,7 miljoen lijkt me ;)

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenyatta
  • Laatst online: 20:28

Zenyatta

Tsjakka!

In nieuws: Compal passeert Quanta als grootste notebookfabrikant staat de volgende zin:
In maart leverde Compal nog 2,6 miljoen eenheden, terwijl Quanta zijn afzet stevig zag dalen, want in maart kwamen er nog 2,7 laptops uit de fabriek.
Lijkt mij dat daar 2,7 miljoen moet staan. :) Zouden anders wel weinig laptops zijn. En dan ben ik ook benieuwd hoe 0,7 laptop eruit ziet! :+

Edit: Net te laat :Y)

Je kan maar beter geen signature hebben dan een inhoudsloze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272468

Ahum... gerepareerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legofanaten
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:47
Compal passeert Quanta als grootste notebookfabrikantl

Ook Wistron, een derde grote fabrikant uit Taiwan, kruipt langzaam in de buurt van Quanta, al zag deze fabrikant zijn productie dalen van 2,2 miljoen in maart tot 2,3 miljoen in april, blijkt uit cijfers die Digitimes publiceert.

Lijkt me stijgen?

dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
[/b]
Compal passeert Quanta als grootste notebookfabrikantl

Ook Wistron, een derde grote fabrikant uit Taiwan, kruipt langzaam in de buurt van Quanta, al zag deze fabrikant zijn productie dalen van 2,2 miljoen in maart tot 2,3 miljoen in april, blijkt uit cijfers die Digitimes publiceert.

Lijkt me stijgen?
nee, 2,3 had 1,9 moeten zijn :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhlie
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
nieuws: Marktplaats maakt begin met integratie PayPal
overleggen. in de praktijk

hoofdletter i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Topicstarter
*verwijdert puntje van de I*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:33
nieuws: Apple weigert torrentsoftware in App Store
[...] waarmee gebruikers een torrentclient op de pc te kunnen bedienen [...]
'te' hoort er niet tussen. :)

[ Voor 1% gewijzigd door Fire69 op 12-05-2009 15:13 . Reden: Quote vergeten afsluiten :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Topicstarter
*in hakselaar deponeert*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Niet online
nieuws: Polyphony belooft schade voor Gran Turismo 5
2e alinea, 5e regel:
schade kunnen oplopen.Het ontbreken van een

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Topicstarter
Mierenneuker :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvanwijk
Hij wilde dat er een streep door zijn veroordeling werd gehaaldwegens het gebruik van onrechtmatig verkregen bewijs.
Sorry Rataplan :p

Laatste zin:
Uiteraard zou eerst nog een methode ontwikkeld moeten worden om de afmetingen van de theoretische elfde dimensie te manipuleren.

[ Voor 37% gewijzigd door robvanwijk op 12-05-2009 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Topicstarter
*gniffelt*

both fixed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Laatst online: 22-05 20:37

PcDealer

HP ftw \o/

[...] in de welkomstbrief staat nu vermeld dat klanten binnen zeven dagen het contract kunnen annuleren; dat betreft de zogenoemde bedenktijd.
- werkdagen

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Niet online
Graag of niet maat! :7
Hier nog voor je:
nieuws: Slingbox-rivaal Digizon komt naar Europa
Laatste alinea, 3e regel van onder
Mogelijk ondersteunt die ook een hogere resoluties en bitrate
De s kan weg.

Edit: óf "een" kan weg. Zodat het "Mogelijk ondersteunt die ook hogere resoluties en bitrate" wordt.

[ Voor 11% gewijzigd door Scipionyx op 12-05-2009 20:37 . Reden: edit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Topicstarter
Ik heb inmiddels ontdekt dat dit over nieuws: Consumentenautoriteit beboet Pretium Telecom opnieuw gaat, maar ik heb nog niet kunnen ontdekken waarom ik er werkdagen van zou moeten maken. Had je daar een bron bij? (En: voor zulke vraagjes is het dus handig als er een apart topic is, zoals altijd met inhoudelijke punten...)
Doe die eerste maar. En fixed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Laatst online: 22-05 20:37

PcDealer

HP ftw \o/

Excuus voor niet leveren link naar post.
maar ik heb nog niet kunnen ontdekken waarom ik er werkdagen van zou moeten maken.
Had je daar een bron bij? (En: voor zulke vraagjes is het dus handig als er een apart topic is, zoals altijd met inhoudelijke punten...)
Ik heb puntje "Meldingen waar discussie over mogelijk is." gemist :(
Wet Koop op Afstand
Artikel 46d
1. Gedurende zeven werkdagen na de ontvangst van de zaak heeft de koper het recht de koop op afstand zonder opgave van redenen te ontbinden. Indien niet is voldaan aan alle in artikel 46c lid 2 gestelde eisen, bedraagt deze termijn drie maanden. De eerste zin is van overeenkomstige toepassing vanaf de voldoening binnen de in de tweede zin bedoelde termijn aan alle in artikel 46c lid 2 gestelde eisen.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordPan
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-04 09:45
[quote]
http://tweakers.net/nieuw...gels-voor-rfid-chips.html

rdid-chips

moet rfid-chips zijn
[/quote^]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abalone
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
nieuws: Frans parlement stemt in met afsluitwet filesharers

Laatste zin:
Het is dan ook niet uitgesloten DAT DE Frankrijk zich uiteindelijk voor het Europese Hof van Justitie zal moeten verantwoorden.

Een woord teveel.

[ Voor 3% gewijzigd door abalone op 13-05-2009 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvanwijk
Eerste zin van de tweede alinea
De wet regelt het opzetten van van een nieuw overheidsorgaan met de naam Hadopi, (..)
Eéntje is genoeg.

Laatste zin zelfde artikel
Het is dan ook niet uitgesloten dat de Frankrijk zich uiteindelijk voor het Europese Hof van Justitie zal moeten verantwoorden.
1) Het is dan ook niet uitgesloten dat de Frankrijk zich uiteindelijk ....
2) Het is dan ook niet uitgesloten dat de Fransen Frankrijk zich uiteindelijk ....

[ Voor 48% gewijzigd door robvanwijk op 13-05-2009 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Laatst online: 01-05 11:26

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Een aantal foutjes in de AMD HD 4770 test:

reviews: AMD's HD 4770 getest: een 40nm-gpu aan het werk
Er staat een 8800GT tussen, terwijl dit de 9800 GT is.

Tussen de grafiekjes staat HD 8450, en dit moet natuurlijk zijn: HD 4850

Bij het tweede grafiekje staat de resolutie: 1680 x 1024, en dit moet zijn 1680 x 1050

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:06

Matis

Rubber Rocket

laat maar,

/me Zwaait naar Hann1BaL :w

[ Voor 93% gewijzigd door Matis op 13-05-2009 10:16 ]

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Topicstarter
PcDealer schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 03:36:
[...]
Ik heb puntje "Meldingen waar discussie over mogelijk is." gemist :(
Ik vrees dat hier toch te veel discussie over gevoerd kan worden - mij is niet zonder meer duidelijk dat de Wet Koop Op Afstand hier van toepassing is. Het geciteerde rept van zaken, terwijl Pretium een dienstverlener is... Als je het echt zeker weet, graag alsnog een topic dus :)

Rest is weer done, thx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

willemdemoor in "Tweede Tweakers.net en MSI OC-Challenge"
Door een redacteur geplaatst, vandaar de melding in dit topic :)
De winnaar van deze ronde zal bepaald worden door de procentuele overklok van een standaard geklokt systeem en het overgeklokte systeem. zal de winnaar
:?

[ Voor 8% gewijzigd door TheRookie op 13-05-2009 11:43 . Reden: linkje aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Niet online
Bij de alt-tekst op deze pagina staat 2x HD4850 B)
alt="8800GTS/HD4770/9800GT/HD4850/HD4850"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Laatst online: 21:07

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica