Abort Retry Fail?
Nemen moet zijn neemt. Een viertal is onderwerp en enkelvoud.Een viertal ventilatoren nemen de airflow voor hun rekening.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
FixedRamzzz schreef op zondag 12 april 2009 @ 11:13:
In het artikel Lian Li introduceert Armorsuit PC-P50-behuizing
[...]
Nemen moet zijn neemt. Een viertal is onderwerp en enkelvoud.
Zowel de V1 als de V1AX hebben 4 heatpipes, de V1Pro heeft 6 heatpipes.De nieuwe cpu-koeler is in feite een grote versie van ThermalTake's V1-koeler. Zo zijn er zes in plaats van vier heatpipes te vinden, die elk zes milimeter dik zijn. De heatpipes voeren de warmte van de koperen basis af naar de 98 aluminium vinnen.
De V1AX heeft wel een grotere fan (140mm) vergeleken met de V1 (120mm)
[ Voor 15% gewijzigd door digital-IMEI op 12-04-2009 15:22 ]
En, het gaat in het nieuwsbericht niet om de V1AX maar om de V14AX, zie: http://www.thermaltake.co...10&name=V14+AX&ov=n&ovid=
Daar claimt thermaltake dat de koeler 6 heatpipes heeft. Hier zijn er ook zes te zien: http://www.thermaltake.co...1/2008101617284196196.jpg
[ Voor 18% gewijzigd door Marc Rademaker op 12-04-2009 16:56 ]
Microsoft pusht IE naar gebruikers IE6 en IE7
nieuws: Microsoft pusht IE naar gebruikers IE6 en IE7
Het kan natuurlijk ook gewoon aan mij liggen
[ Voor 49% gewijzigd door SMGGM op 12-04-2009 18:03 ]
Viel mij ook op, maar heb er een nieuw topic voor geopend... Cadezo in "Missend cijfertje bericht IE8"SMG525 schreef op zondag 12 april 2009 @ 18:03:
Ligt het aan mij of is dit titel zeer bizar geformuleerd?
Microsoft pusht IE naar gebruikers IE6 en IE7
nieuws: Microsoft pusht IE naar gebruikers IE6 en IE7
Het kan natuurlijk ook gewoon aan mij liggen
Ik heb daar even naar hier verwezen.
[ Voor 4% gewijzigd door Cadezo op 12-04-2009 18:07 ]
Kan je nog even het volgende fixen in dat artikel: "toch losgeschroeft kunnen worden." losgeschroefd, met een D aan het eind. werkwoord is losschroeven en de V zit niet in het kofschip dus wordt er een D achteraan het voltooid deelwoord geplaatst. Voltooid deelwoord is nodig vanwege het worden verderop in de zin.
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
staan 2 urltjes verkeerd, die over de skinschanges
Ze verwijzen naar het verkeerde domein t.net ipv www.team-mediaportal.com
"Skinchanges between MediaPortal 1.0.0 and 1.0.1" moet zijn: http://www.team-mediaport...hitecture/MP_1_0-to-1_0_1
"Skinchanges between MediaPortal 1.0.1 and 1.0.2" moet zijn: http://www.team-mediaport...tecture/MP_1_0_1-to-1_0_2
Aan dit bericht kunnen geen rechten ontleend worden.
maxilame -> maximaleDe chip heeft een maxilame kloksnelheid van 20MHz en verwerkt dan 20Mips.
Deze is iig fixedjerbro schreef op maandag 13 april 2009 @ 10:36:
http://tweakers.net/nieuw...seren-thuisbrouwerij.html
[...]
maxilame -> maximale
Die meukjes nog niet...
Laatste zin:
Spatie teveel voor de komma.In deze zogenoemde AutoBrew-modus worden niet alleen de temperaturen van de verschillende vloeistoffen geregeld , maar worden ook de hoeveelheden vloeistof door elektronisch gereguleerde ventielen afgemeten.
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Net boven filmpje:
De Azeteken>>Azteken kunnen hun tegenstanders opsluiten in kooien om zo hun voortgang te stoppen en ze kunnen bovendien gifpijlen afschieten
[ Voor 25% gewijzigd door Tweakjur op 13-04-2009 13:20 ]
(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)
Memorty zal wel memory moeten zijnOok is een eXtreme Memorty Profile, of XMS, beschikbaar, waarmee de modules eenvoudig overgeklokt kunnen worden.
EDIT:
nieuws: Ubisoft maakt meer informatie over Assassins Creed 2 bekend
Kwam ik ook net tegenHet verhaal van Assassincs Creed 2 zal opnieuw twee kanten kennen.
[ Voor 39% gewijzigd door hugoy op 13-04-2009 14:06 ]
waardmee -> waarmeeDe missiestructuur is dynamischer en brengt meer variatie. Ook zullen er optionele missies zijn waardmee Ezio zijn beruchtheid kan verlagen
[ Voor 13% gewijzigd door Tweakjur op 13-04-2009 15:20 ]
(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)
2x vallenYouTube-eigenaar Google heeft besloten om niet mee te werken aan onlangs van kracht geworden wetgeving in Zuid-Korea, die het aantal dagelijkse bezoekers voor websites die onder een verplichting vallen vallen om de echte namen gebruikers te bevestigen, heeft teruggebracht van 300.000 tot 100.000.
YouTube werkt niet mee aan de nieuwe Zuid-Koreaanse wet die grote sites verpicht om de identiteit
Jullie zijn snel, maar ik was snellerID-College schreef op maandag 13 april 2009 @ 21:04:
nieuws: YouTube omzeilt strenge Koreaanse identiteitswet
YouTube werkt niet mee aan de nieuwe Zuid-Koreaanse wet die grote sites verpicht om de identiteit
Welke optie?In een advertentie die op Careerbuilder verscheen, geeft het bedrijf uit Redmond aan op zoek te zijn naar een software development engineer die gaat helpen om de een nieuwe missie te vervullen:
computo ergo sum
geconfronteerdbijvoorbeeld wanneer het wordt geconfronteert met kritiek op het feit dat het in China meewerkt aan censuur.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Zou je het niet aanpassen dan?Marc Rademaker schreef op maandag 13 april 2009 @ 21:18:
[...]
[...]
Jullie zijn snel, maar ik was sneller
Dat was wel handig geweest ja
De title van het bijhoorende plaatje, logo id Software. Er staat: if Software
Moet zijn "id software"
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Nikon heeft zijn nieuwe dlsr-telg verder voorzien van een 'stiltemodus' waarbij de spiegel minder snel op- en neerklapt en dus minder lawaai en trillingen produceert. Canon paste deze truc al eerder in zijn dslr's toe.
DLSR zou DSLR moeten zijn.
'is' is teveelVolgens de onderzoekers is 42 procent van de ondervraagde bedrijven is van plan om 12 tot 24 maanden na het uitkomen van het OS te migreren.
Sign here against sigs
Link: meuk: Defraggler 1.09.138Door Dj Neo Ziggy,
Welke versie is het nou?
1.09.138 of 1.08.132?
Door Tommasso, dinsdag 14 april 2009 14:49
ik denk dat het 1.09.138 is aangezien 1.09.132 vorige maand al is uitgegeven (tekstje is gewoon over gekopieerd)
Versienummer 1.08.132 moet 1.08.138 zijn.Piriform heeft dinsdag versie 1.08.132 van Defraggler beschikbaar gesteld.
[ Voor 4% gewijzigd door Facer op 14-04-2009 14:55 ]
Laatste zin:
Dubbele spatie tussen "firmware" en "ook" (hoewel dat in de quote niet te zien is)dat een exemplaar met de bijgewerkte firmware ook na veelvuldig gebruik
[ Voor 0% gewijzigd door Scipionyx op 14-04-2009 18:36 . Reden: ietsje aangepast ]
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
Eerste zin:
Western Digital heeft voor zijn TV HD Mediaplayer nieuwe firmware uitgegeven met 1.01.04 prerelease als de versieaanduiding.
Het versie nummer is 1.02.04
[ Voor 9% gewijzigd door lexi op 14-04-2009 17:02 ]
Al betaalde reparaties worden vergoed. »
Alle betaalde reparaties worden vergoed. »
Ááh, nu heb ik hem door. sorry mijn fout
[ Voor 13% gewijzigd door unglaublich op 14-04-2009 17:57 ]
1.08.138 moet 1.09.138 zijn, dit is nog steeds niet verbeterd.Piriform heeft dinsdag versie 1.08.138 van Defraggler beschikbaar gesteld.
In html horen ook helemaal geen dubbele spaties voor te komen maar tegenwoordig verzint de backend zelf 'sScipionyx schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 16:00:
Dubbele spatie tussen "firmware" en "ook" (hoewel dat in de quote niet laat zien)

Daar kan ik een poster hier de schuld van gevenDomokun schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 18:02:
1.08.138 moet 1.09.138 zijn, dit is nog steeds niet verbeterd.

Laatste alinea, eerste zin:
De Britse regering lijkt ondertussen nog steeds te vinden dat isp-klanten impiciet impliciet akkoord gaan met het profileren van hun surfgedrag [...]
¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯ ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯
Gewoon voor de duidelijkheid zou ik zeggen dat hier beter zou kunnen staan 'Europees Hof van Justitie'. Hoewel er in de een na laatste zin duidelijk staat dat het gaat om het hof in Luxemburg, kan er toch verwarring ontstaan met het andere Europese Hof, namelijk het Hof voor de Rechten van de Mens in Straatsburg.Het land moet zijn privacywetgeving aanscherpen, en wordt anders voor het Europese Hof gesleept.
Maar als het zo blijft staan is het voor mij ook duidelijk en begrijpelijk.
The answer is 42.
Verwijderd
Moet zijn: blijktOngeveer veertig procent van de mensen denkt te moeten besparen door de economische crisis, zo blijken uit een enquête
(later wordt trouwens nog een keer 'Uit het onderzoek blijkt' gebruikt)
Review: Tweakers.net Notebook Best Buy Guide: april 2009
Op pagina twee:
Trema :-)en de goede geintegreerde speakers.
Tevens op pagina twee:
Moet zijn: predicaatgerechtvaardigd en verdient deze notebook dan ook het 'Best Buy'-predikaat.
Zoeken op predikaat of fabrikaat in de nieuws- en reviewarchieven levert meer van deze fouten op.
Iemand zin om die nog te fixen? :-P
Op pagina drie:
Moet zijn: bedoeldDeze afstandsbediening is een welkome accessoire en benadrukt dat dit model voornamelijk bedoelt is voor ontspanning.
Nieuws: 'Fabrikanten led-verlichting maken claims niet waar'
Moet een trema hebben om consequent te zijn: op een andere plek in de tekst wordt dat wel gedaan.hoe efficient deze zijn
Nieuws: T-Mobile Duitsland dreigt Skype-gebruikers met afsluiting
Hoofdlettergebruik niet consequent.op het netwerk van T-mobile Duitsland geblokkeerd. Ook T-Mobile-abonnees die
Nieuws: Rackable Systems brengt bod op noodlijdend SGI uit
Dubbele spatie en het moet waarschijnlijk 'voor supercomputers' of 'voor een supercomputer' zijn.demonstreerde eind vorig jaar nog wel een nieuw ontwerp voor supercomputer op basis van Atom 330-dualcores.
Nieuws: Nokia-topman: wimax verliest van lte
een zetel in het WiMax Forum heeft.
Wederom hoofdlettergebruik :-)en stapte het in 2004 zelfs kortstondig uit het Wimax Forum.
Nieuws: Thermaltake kondigt efficiënte 700W-voeding aan
De eerste 'te' moet weg.en Thermaltake levert nog twee adapters mee om de 8pins-pcie-stekkers te op 6pins-pcie-aansluitingen te prikken.
Nieuws: Albatron start ATI-productaanbod met HD4890
Moet zijn: beëindigenzijn exclusiviteitsovereenkomst met Nvidia te beëndigen en ook producten
Nieuws: Panasonic verkoopt belang in lcd-joint venture aan partner Toshiba
Moet zijn: MatsushitaPanasonic verkoopt zijn belang in de verlieslijdende lcd-joint venture Toshiba Matshushita Display Technology
Nieuws: Dells roadmap voor netbooks lekt uit
En wat...?In de tweede helft van 2009 zou de Mini 10 worden vernieuwd en zal dan met Intels Pine Trail-D-platform.
Dat is een 's' teveel.en over pci-expresss interfaces beschikken.
Nieuws: Samsung introduceert beeldschermen met dunne bezel - update
Hebben alledrie een 46"-scherm...De 460UT, 460UTn en 460UTn-UD hebben alledrie 46"-scherm en bezels van 2,4mm aan de rechterzijde en de onderkant
Meuktracker: Citrix XenServer 5.0 Update 3
Moet 'virtualisatieomgeveving' zijn: nu is er een 't' teveel en is het los van elkaar geschreven.Citrix heeft voor zijn virtualistatie omgeving XenServer een update uitgebracht
Ergens verderop wordt het ook weer los geschreven.
Mag ook weer aan elkaar :-)Met deze update wordt voornamelijk de licentie wijziging die eind februari werd aangekondigd ingevoerd.
Review: The Wheelman
Moet zijn: ervan uitgaanmag je er van uit gaan
Meuktracker: HDX-1000 NMT 090201
Moet zijn: aankondigingDe beknopte aankondigng van deze uitgave
Review: X58: Asus Rampage II Extreme
Moet zijn: ingesteldUiteraard kan de snelheid ook handmatig ingsteld worden.
Nieuws: Konami gaat 'Six Days in Fallujah' uitbrengen
enSix Days in Fallujah
wordt door elkaar gebruikt.Six Days In Fallujah
Nieuws: Associated Press wil betere bescherming voor nieuwsberichten
Twee keer 'gedaan'.De aankondiging werd maandag gedaan op de jaarlijkse bestuursvergadering gedaan door voorzitter Dean Singleton.
Nieuws: Tros Radar kapittelt Telfort om slechte service
Die zin loopt niet.De Beer beloofde de klagers in de komende drie weken worden teruggebeld.
Nieuws: Nokia E75 ligt eind april in de winkel
Moet zijn: managerzal het volgens Nokia-productmanagere Laurent Smeyers nog tot eind deze maand duren
Meuktracker: The Dude 3.2
Moet zijn: veranderingenWelke verandeirngen in The Dude 3.2 ten opzichte van versie 3.1 zijn doorgevoerd, is hieronder na te lezen:
Meuktracker: Serv-U 8.0.0.7
... een klein en envoudig te bedienen ftp-serverprogramma datServ-U is een kleine en eenvoudig te bedienen ftp-serverprogramma die geschikt is voor thuis- en professioneel gebruik.
Review: X58: de benchmarks en de conclusie
Moet zijn: wederomWe zullen hier kijken naar de OpenGL-test van Cinebench10, LightsMark en wedereom 3DMark Vantage.
Review: Eerste indruk: Nokia N97
Twee keer 'al'...Nokia schreef al eerder al een wedstrijd voor widgets voor het nieuwe toestel uit.
Review: Review: Stormrise
Moet zijn: creërenHet spel weet best een sfeer te creëeren die geloofwaardig overkomt
Nieuws: GM en Segway tonen tweepersoons 'balansauto'
Moet zijn: productieHet is nog onbekend wanneer het voertuig in produktie gaat.
Nieuws: MSI introduceert nieuwe netbooks en gamelaptop
Moet zijn: en eenDe U123, de U123H en de U123T kunnen met maximaal 2GB geheugen een 160GB-hdd worden uitgerust.
Nieuws: Microsoft brengt Zune in de herfst naar Europa
Moet zijn: herfstmaar om welke landen dat gaat en of die introductie ook in de herft zal plaatsvinden is nog onbekend.
Nieuws: Eweka: downloadgedrag zorgt voor toenemende interesse usenet
Moet zijn: aanbiedersDe aankondigingen tonen aan dat aanbieder van newsservers met binaries retentie inzetten als selling point.
Bedrijf : Webtrix
Foto materiaal:
Nikon D7100 | Nikor AF-S DX 18-105mm | Nikor AF-S 50mm | Nikon SB600
In de lead paste het niet meer, dus ik heb het verderop in de tekst even toegevoegd.Christijn schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 22:00:
Gewoon voor de duidelijkheid zou ik zeggen dat hier beter zou kunnen staan 'Europees Hof van Justitie'. Hoewel er in de een na laatste zin duidelijk staat dat het gaat om het hof in Luxemburg, kan er toch verwarring ontstaan met het andere Europese Hof, namelijk het Hof voor de Rechten van de Mens in Straatsburg.
Maar als het zo blijft staan is het voor mij ook duidelijk en begrijpelijk.
Titels beginnen bij ons met een hoofdletterimp4ct schreef op woensdag 15 april 2009 @ 07:48:
nieuws: EBay verkoopt StumbleUpon weer aan oprichters
EBay --> eBay (de titel)
Die post van Zosma ga ik even als strafwerk aan iemand geven, de rest is gefikst
nieuws: 'Zieke Jobs werkt thuis aan tablet- of netbook-ontwerp'
Computerworld wees er al eerder op er meer apparaten in de pijplijn zitten die op het iPhone-OS draaien.
Computerworld wees er al eerder op dat er meer apparaten in de pijplijn zitten die op het iPhone-OS draaien.
(Een keertje 'waarschijnlijk' schrappenWaarschijnlijk zal de straatprijs van de D5000 waarschijnlijk uitkomen op ongeveer 550 euro [...]
Pagina 1:
Volgens mij mist er iets na die ;[...] voor de filmstand geen positie op de modusdraaiknop ingeruimd; is te activeren door eerst op de live-viewknop te drukken en daarna op de ok-knop van de d-pad.
[...]
Pagina 3:
de modusknopDe vormgeving van modusknop bovenop is wel flink verbeterd
[ Voor 14% gewijzigd door Fire69 op 15-04-2009 14:22 ]
5 regels boven de tabel:
Zoals gebruikelijk bij de Best Buy Guides is ook dese upgrade guide samengesteld op het forum
Bij het moederbord staat "ngrediënten zoals een onboard videochip met dvi, d-sub en displayport behoren tot het recept bij dit mini-atx-model."
dit moet natuurlijk micro-atx (of liever µATX) zijn.
Lastvaneenhaperendespatiebalk?klantende
Verstuurd vanaf mijn Computer®
HierdoorHieroor zou de software onnodig complex en vatbaar voor misbruik zijn
Even de context erbijW3ird_N3rd schreef op woensdag 15 april 2009 @ 17:57:
nieuws: Onderzoekers: beveiliging pincodes van bankpassen is lek
[...]
Lastvaneenhaperendespatiebalk?
(naast het plaatje)De fabrikant geeft echter wel toe dat zijn klantende hsm-modules kwetsbaar voor aanvallen kunnen maken.
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
"klantende" staat maar één keer in het artikel dus leek me dat dat met ctrl+f wel gevonden moest kunnen worden. Maargoed, dat is idd de context.APClll schreef op woensdag 15 april 2009 @ 19:12:
[...]
Even de context erbij
[...]
(naast het plaatje)
Nee dus, vermoorde is een bijvoegelijk naamwoord en hier gewoon correct, vermoordde is de verleden tijd van vermoorden en hier niet correct.efari schreef op woensdag 15 april 2009 @ 20:37:
reviews: Review: Wanted - Weapons of Fate
Zijn vermoorde vader blijkt
vermoordde
"Ik heb een boel geld uitgegeven aan drank, vrouwen en snelle auto's. De rest heb ik over de balk gesmeten." - George Best
3e alinea, 8e regel:
[...] hebben zich achter dit akkoord geschaard, en de deze deelnemers hebben aan Unwired de garantie gegeven om [...]
Laatste alinea, 4e regel van onderen:
Woordje "voor" kan weg.[...] wil de gemeente het net gaan gebruiken voor om de logistiek in de stad [...]
[ Voor 23% gewijzigd door Scipionyx op 15-04-2009 21:23 ]
maar daar is verder nog niets over bekend.Het toestel
Soms moet je een paar keer op de knop drukken voordat Wesley 'los komt' van zijn schuilplek.
computo ergo sum
Nu heb je er teveel spaties ingezet.De fabrikant geeft echter wel toe dat zijn klant en klanten de hsm-modules kwetsbaar voor aanvallen kunnen maken.
Verkeerde verbetering, de zin "De fabrikant geeft echter wel toe dat zijn klanten de hsm-modules kwetsbaar voor aanvallen kunnen maken." slaat namelijk wel ergens op in nieuws: Onderzoekers: beveiliging pincodes van bankpassen is lek (wederom naast het plaatje)De fabrikant geeft echter wel toe dat zijn klant en de hsm-modules kwetsbaar voor aanvallen kunnen maken.
Verwijderd
wizzard
-> wizard
reviews: Windows 7 nader bekeken - deel 1
vastgepint taskbar-icoon
-> vastgepind
zevenenhalf miljard liter
Ik weet niet maar het klinkt mij beter als er zeveneneenhalf staat. maar misschien zit ik er naast, dan hoor ik het graag.
Won't you break the beats, cause I'm hardcore - Tiga
reviews: Windows 7 nader bekeken - deel 1_WgV_ schreef op donderdag 16 april 2009 @ 12:18:
Het installatieprocedure
De installatieprocedure
De combinatie Windows Logo + Alt + 1 t/m 0 bijvoorbeeld opent de jumplist
De combinatie Windows Logo + Alt + 1 t/m 9 bijvoorbeeld opent de jumplist
[ Voor 12% gewijzigd door IJnte op 16-04-2009 12:49 ]
Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com
boven QWERTY loopt het van 1 naar 0. maar het is denk ik mooier om 0 tm 9 te gebruiken. en 10 bestaat niet op je numpad.IJnte schreef op donderdag 16 april 2009 @ 12:26:
[...]
De combinatie Windows Logo + Alt + 1 t/m 0 bijvoorbeeld opent de jumplist
De combinatie Windows Logo + Alt + 1 t/m 10 bijvoorbeeld opent de jumplist
Won't you break the beats, cause I'm hardcore - Tiga
Verwijderd
N0 0B, fout of niet, het leest inderdaad niet lekker: even fijn 7,5 van gemaakt
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2009 12:38 . Reden: Update ]
euh jah.. domme ikN0 0B schreef op donderdag 16 april 2009 @ 12:34:
[...]
boven QWERTY loopt het van 1 naar 0. maar het is denk ik mooier om 0 tm 9 te gebruiken. en 10 bestaat niet op je numpad.
lolN0 0B, fout of niet, het leest inderdaad niet lekker: even fijn 7,5 van gemaakt

[ Voor 31% gewijzigd door IJnte op 16-04-2009 12:51 ]
Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com
Dubbel.Ten slotte wordt gevraagd of er een Homegroup opgezet moet worden. Dit nieuwe netwerkconcept in Windows 7 moet het delen van bestanden en randapparatuur in een netwerk makkelijker maken. Voor de homegroup - een nieuw netwerkconcept van het OS - dient ter beveiliging een wachtwoord aangemaakt te worden.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Onder de screenshots:
dat => dieDe installatieprocedure van Windows 7 is korter dan dat van Vista; bovendien is het aantal benodigde stappen naar beneden bijgesteld.
Link bij voegt is dood:
Een woordvoerder van Nintendo UK doet de uitspraken op Gamasutra af als "geruchten en speculaties" en voegt eraan toe dat Nintendo geen inhoudelijke uitspraken doet over overeenkomsten tussen de uitgever en ontwikkelaars.
3e alinea, 2e regel van onderen:
en kan met behulp van de DirectWrite-api op diverse manieren te worden gerenderd.
Door ook WoW bij NetEase onder te brengen doet Blizzard in China zaken met slechts met één partij.
Al tijdens de of Al bij deAl tijdens bij de presentatie
Waarschijnlijk wat backslashes ('\') vergeten? C:\Windows\Globalization\MCT... vinden in de map C:WindowsGlobalizationMCT - en via de optie ...
(of waarschijnlijk worden deze door de parser opgegeten
Verwijderd
[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2009 21:36 ]
nieuws: TomTom rolt online routeplanner in Europese kring uitmaar HD Traffic-informatie is nu alleen nog beschikbaar Frankrijk, Duitsland, Zwitserland, Nederland en het Groot-Brittannië.
Het Verenigd Koninkrijk of Groot-Brittannië (is ook niet helemaal 100,00 % hetzelfde maar het Groot-Brittannië kan niet).
Eén "maar" is genoeg.De Pakistaanse blokkade leidde niet enkel tot het ontoegankelijk zijn van de site in Pakistan, maar maar maakte het tevens gedurende enkele uren onmogelijk voor gebruikers in bepaalde andere landen om de site te bezoeken
Op de laatste pagina van de Windows 7 review staat een lijst van keyboard shortcuts. Hoewel niet fout zou het misschien duidelijker zijn om hierbij te vermelden (vetgedrukt maken?) welke van deze nieuw zijn voor Windows 7. Op dit moment suggereert de lijst een beetje dat deze shortcuts allemaal nieuw zijn voor Windows 7 wat absoluut niet zo is; Win+E, F, M, R zaten al in Win2000, Win+L dateert van WinXP en Vista zal er vast ook nog een paar hebben toegevoegd.
[ Voor 39% gewijzigd door robvanwijk op 17-04-2009 01:14 . Reden: Tweede alinea ]
Het merk van de koeler moet Scythe zijn, niet Scyte
¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯ ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯

Update hoort volgens mij bold, wat nu resulteert in html in het bericht.<b>Update 11.30</b>: Bericht aangepast naar aanleiding van uitspraak.
Lijkt me duidelijk<b>Update 11.30</b>:
Bezoek eens een willekeurige pagina
Uit uitgelekte informatie van de rechtsbank
Toest of toets?ad HTC geen toest meer over om het thuisscherm van zijn eigen TouchFlo3D-software te activeren.
vrede in rust
Dat is geen spel- of tikfoutje waar ik met mijn gebrekkige meukkennis over wil oordelen, dus zou je daar een apart topic van willen bakken?GJtje schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 13:34:
meuk: Fujifilm FinePix S1000fd 1.04 moet een schopje naar http://tweakers.net/meuktracker/meukcat/78 (firmware)
Rest is fixed
De Phenom II 955 past in AM3- en AM3-sockets ..
Ik denk dat daar AM2+ en AM3 o.i.d. moet staan.
Edit:
Zo dan, dát is snel gefixed
[ Voor 15% gewijzigd door kasper_vk op 17-04-2009 14:07 ]
The most exciting phrase to hear in science, the one that heralds new discoveries, is not 'Eureka!' but 'That's funny...'
GJtje schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 13:34:
meuk: Fujifilm FinePix S1000fd 1.04 moet een schopje naar http://tweakers.net/meuktracker/meukcat/78 (firmware)
Hoewel het inderdaad niet in dit topic past, toch een schopje naar de firmwares gegevenRataplan schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 14:03:
Dat is geen spel- of tikfoutje waar ik met mijn gebrekkige meukkennis over wil oordelen, dus zou je daar een apart topic van willen bakken?
[ Voor 32% gewijzigd door Qwerty-273 op 17-04-2009 14:51 ]
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Moederbordfabrikanten wisten eerder ook al te melden dat AMD in mei twee Phenom II-dualcores zal uitbrengen.
Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum
Daar moet ergens 'betalen' tussen denk ik.[...]ook zouden de kosten die isp's voor dataverkeer op de internet-backbone elk jaar halveren.
Onze achterstallige betaling in het gebrek aan letters is voldaanFire69 schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 19:55:
nieuws: Time Warner draait omstreden datalimieten terug
[...]
Daar moet ergens 'betalen' tussen denk ik.
De link voor 'tv-series' heeft een / aan het einde, waardoor deze niet werkt. Correcte link: http://www.youtube.com/showsZo is een tabje verschenen voor films en voor tv-series.
De voorschriften in de geluidsproductie tabel zijn qua 'load' en 'idle' omgedraaid.
Dit topic is gesloten.
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
- Opmerkingen over de inhoud van de teksten,
- Suggesties voor een andere stijl of alternatieve manier van schrijven,
- Fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.), en
- Meldingen waar discussie over mogelijk is.