Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Waar kan ik online gamecards kopen?

Ben wel benieuwd naar alle veranderingen.

Ik heb destijds met veel plezier Warhammer online gespeeld, het had zn tekortkomingen en best veel maar het thema en sfeer maakte het voor mij toch goed. En het PvP gedeelte was echt hilarisch.

[ Voor 55% gewijzigd door Postius op 20-04-2011 18:33 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:22
Heb het onlangs weer gespeeld met een nieuw account. Op zich suf, aangezien ik dan niet m'n CE items krijg bij de characters. Ach ja.
Weer tot level 8 gespeeld of zo, wel gaaf weer. Jammer dat ik er niet genoeg tijd voor neem, dus zal wel bij een enkele sessie blijven, of zo nu en dan nog eens een paar uurtjes, ach, dan kun je je in T1 ook prima vermaken.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Ik snap nooit waarom mensen altijd denken dat je veel moet spelen :-p, een beetje snap ik de gedachte gang wel maar uiteindelijk game je voor vermaak want je bereikt er(net zoals bijna alle andere dingen in het leven) niks mee. Tis nog een beetje een stempel van vroegah en van games als lineage 2 en AION(grinden tot je er bij neervalt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Heb zelf altijd de stelregel dat ik ongeveer 1 euro per uur wil uitgeven aan een spel.
Wat ik daaronder kom is mooi meegenomen.
Als ik 60 euro aan een spel uit geef verwacht ik daar zeker een uur of 40 a 50 mee vooruit te kunnen. Koop daarom vaak ook alleen maar rpg's. Bij een MMO betekend het dat ik zo'n 10 uur per maand moet kunnen spelen, anders vind ik het zonde. Is natuurlijk verschillend per persoon.

In het verleden wel veel gespeeld, maar het leidde me teveel af van de zaken die echt moesten gebeuren en ik ook leuk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
@Jan: ik geef je groot gelijk. Maar ik krijg altijd de indruk dat mensen meer dan 10 bedoelen.

Nieuwe magus en chaos warrior aangemaakt op Karak Norn. Als iemand me wilt helpen lvlen graag. Mn oude chars zijn gewiped helaas.

Verder speel ik grag destro (Duh, warhammer draait om destro), al lijkt zo'n fire mage me ook wel is grappig om te spelen. Mijn vorige char was lvl 40 (CW) en lvl 38 Marauder, weer is wat anders.

Iemand die weet hoe ik de 14 dagen re-enlist kan krijgen? Ik krijg een 404 op de website :-\

[ Voor 10% gewijzigd door Postius op 21-04-2011 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik heb nog steeds zo'n trial account
lvl10 WH :P, met gekleurde armor, dat kan nu niet meer in T1 ;)

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-05 21:42
Hoe actief word dit eigenlijk gespeeld?
Vroeger een tijdje gespeeld, maar vond de grind uiteindelijk wat teveel worden. (Nu wel zoveel wijzer na andere games :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Toen ik het speelde(vorig jaar) was het echt superdruk overal, ik had een rank40 Archmage, en Rank33 WH

edit vond T2 en T3 het leukste, Tier4 vond ik niet zoveel aan, maar de steden innemen was wel leuk

[ Voor 32% gewijzigd door Cthulhu op 21-04-2011 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 363533

Je kunt codes kopen voor 12.99 per maand via de EA Store. Éénmalige betaling dus je zit niet meteen vast aan een abonnement. De EA Store is echter extreem langzaam. Het duurt ruim vier uur totdat je code wordt geleverd en in de tussentijd is het geld al van je rekening afgeschreven.

Daarnaast kan je ook met Wallie via PaybyCash betalen. Afhankelijk van de dollarkoers betaal je dan ongeveer 14 a 15 euro per maand. Hierbij krijg je wel meteen je code gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Ik dacht dat ik het altijd met iDeal betaalde, ook ideaal en werkt ook binnen 15 minuten.
Misschien ook wel met CC, maar dat kan ik me bijna niet voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imwo
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-01-2024
Postius schreef op donderdag 21 april 2011 @ 11:03:
@Jan: ik geef je groot gelijk. Maar ik krijg altijd de indruk dat mensen meer dan 10 bedoelen.

Nieuwe magus en chaos warrior aangemaakt op Karak Norn. Als iemand me wilt helpen lvlen graag. Mn oude chars zijn gewiped helaas.

Verder speel ik grag destro (Duh, warhammer draait om destro), al lijkt zo'n fire mage me ook wel is grappig om te spelen. Mijn vorige char was lvl 40 (CW) en lvl 38 Marauder, weer is wat anders.

Iemand die weet hoe ik de 14 dagen re-enlist kan krijgen? Ik krijg een 404 op de website :-\
Warhammer draait om destro? Pardon? Volgens mij draait Warhammer ook om The Empire, High Elves, Dwarfs etc. (Order dus :P )
Verder speel ik nu al ruim 1.5 jaar WAR en geniet er nog altijd net zoveel van als dag 1, heb een Black Orc op Norn en een Witch Hunter op Azgal. (both rank 40 ofc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Imwo schreef op donderdag 21 april 2011 @ 16:22:
[...]

Warhammer draait om destro? Pardon? Volgens mij draait Warhammer ook om The Empire, High Elves, Dwarfs etc. (Order dus :P )
Verder speel ik nu al ruim 1.5 jaar WAR en geniet er nog altijd net zoveel van als dag 1, heb een Black Orc op Norn en een Witch Hunter op Azgal. (both rank 40 ofc.)
Als beetje destro moet je wel blijven trollen he ;-). Ik speel nu op Norn, met een magus een sorc en een CW. Weet het niet wat ik ga lvlen, speel nu veel met die sorc. Damage is hilarisch.

Edit: iemand die een goeie site weet voor class guides?

[ Voor 4% gewijzigd door Postius op 23-04-2011 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Ben nu lvl 14 Sotrc in T1 crit voor ongeveer 800 tot 1000 damage wat opzich wel hilarisch is in T1. Als ik een dedicated healer op me heb is eht feest in scenario's en RvR. Iemand nog een goeie sorc guide verder? Het gaat goed maar wat ingame tips en truuks en welke equipment voor max damage zou toch fijn zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
SOwiezo nog iemand die WAR speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomderanged
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 29-04 16:09
Zit de laatste tijd in twijfel om het weer eens te proberen..

Toen het net uitkwam was de PvP in ieder geval erg leuk, alleen de graphics maakte het erg duf..

PSN: Deltoidius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waarschuwing:

Deze week is bij het Games Day Warhammer event bekend geworden dat er niet meer actief in de game geïnvesteerd zal gaan worden. Grote verandering zullen niet meer komen. Even een copy-paste van de Q&A sessie:

Q: Warhammer Online's population is dropping what is Mythic gonna do about this?

Prod A: (No answer)

Q: You added new RvR Accessory and made ToVL completely useless now. Why would you promote LoTD if you guys are just gonna destroy it?

Prod A: (No answer)

Q: In order for this game to make a come back the players want new maps, new cities, and hell even a new race.

Prod A: We have no resource for that kind of stuff--(interrupted)

Q: So what you're saying is Mythic is gonna stand back and do nothing while the game is going to hell?

Prod A: The game will stay up for the hardcore dedicated players as long as we got them the game isn't going anywhere. We still have Ultima Online and DAoC and we're adding new content for them.

Persoonlijk voel ik me echt zwaar bekocht door deze hele affaire want zo kan je het inmiddels wel noemen. Al het hele jaar wordt er nauwelijks nog iets aan de game gedaan terwijl er nog steeds wordt gezegd dat er een 'announcement' aan komt. Zelfs de community manager probeert zoveel mogelijk mensen spelend te houden door leugens voor te houden terwijl er eigenlijk gewoon niet meer aan de game wordt gewerkt.

Klinkt een beetje als een rant (is het ook) maar je bent dus gewaarschuwd. Nog geld uitgeven aan Warhammer Online is geld geven aan Bioware/EA voor de Old Republic. Niet voor verdere doorontwikkeling aan het spel waar je dan eigenlijk voor betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-05 10:00
Ach, ik heb het tot begin van het jaar met veel plezier gespeeld. Vorig jaar zomer was het al heel duidelijk dat ze niet meer wisten welke kant ze op wilden en hoe ze dat gingen doen...

Het enig jammere is dat er geen enkele mmorpg is die op dezelfde manier pvp heeft geimplementeerd (recent athans), pvp is in de meeste games lame ganken zonder enig doel.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Gaat dezelfde kant op als DAoC dus, zonde
Maar DAoC wordt na 10jaar nog steeds gespeeld, hoop ooit op DAoC 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-05 00:23
In dit draadje staat het een en ander iets genuanceerder:
http://social.bioware.com/forum/1/topic/232/index/8010816

Er zijn geen heel grote veranderingen te verwachten op korte termijn, maar er wordt nog steeds aan war gewerkt en je ziet toch elke keer weer oude gezichten terugkomen.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Knowuse schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 10:19:
In dit draadje staat het een en ander iets genuanceerder:
http://social.bioware.com/forum/1/topic/232/index/8010816

Er zijn geen heel grote veranderingen te verwachten op korte termijn, maar er wordt nog steeds aan war gewerkt en je ziet toch elke keer weer oude gezichten terugkomen.
Misschien. Maar feit blijft dat EA/Bioware gewoon niet wil dat WAR veel succes heeft. Anders is de winstmarge namelijk niet maximaal met The Old Republic.

Begrijp me niet verkeerd. Ik hou echt heel erg van WAR maar de manier waarop er nu mee wordt om gegaan is super amateuristisch. Met 22 mensen (huidige dev team) kan je echt behoorlijk wat realiseren. Kijk maar naar de vele mod teams die aan Oblivion werken, ook een Gamebryo game. Volgens mij is er gewoon de wil niet meer of wordt er van bovenaf gewoon op de rem getrapt. Dat laatste is waarschijnlijk de waarheid.

Wanneer de subscription kosten worden gehalveerd dan wil ik er wel voor betalen. Anders niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Anoniem: 363533 schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 12:36:
Misschien. Maar feit blijft dat EA/Bioware gewoon niet wil dat WAR veel succes heeft. Anders is de winstmarge namelijk niet maximaal met The Old Republic.
Zoals ik ook al eerder in het TOR draadje zei: ik zie The Old Republic ook nog wel keihard falen.

Waarom? Niet vanwege het spel zelf, want dat ziet er tot nu toe vrij top uit. Nee, vooral vanwege EA.

Neem bijvoorbeeld de klanten"service".

Ik weet niet of jullie om wat voor reden dan ook in het verleden contact hebben moeten opnemen met de klanten"service" van EA maar die zijn dus volkomen hopeloos als het maar iets is wat buiten het bereik van hun knowledge base valt. Vervolgens wordt er geescaleerd en wordt je ervan verzekerd dat je binnen 24-48 uur respons krijgt. Wat dus niet gebeurt.

Dit is bijvoorbeeld de reden waarom bij WH men op een gegeven moment liever gebruik ging maken van User-to-User support forums in de community (die ook gemonitored worden/werden door Mythic) dan van de customerservice van EA zelf.

En dit is dus iets wat bij bijvoorbeeld Blizzard wel vrij goed is geregeld. Zowel via email als telefoon goed te bereiken en ze snappen iig wat er aan de hand is en geven je het gevoel al het mogelijke te doen om je probleem op te lossen.

Gameplay is niet het enige wat een MMO succesvol maakt. De dienstverlening eromheen is hierbij ook erg belangrijk. Ongetwijfeld zullen ze dit bij Bioware binnenkort ook gaan merken als het aantal abonnees terugloopt vanwege slechte ervaringen met bijvoorbeeld de customer service.

[ Voor 15% gewijzigd door mindcrash op 08-08-2011 13:48 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181786

Ik wou Warhammer Online vandaag eens uitproberen (ben wel een liefhebber van Warhammer) maar op de een of andere manier krijg ik de mac client niet geïnstalleerd.

Iemand met hetzelfde probleem?

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Greetings Warhammer Online Subscribers,

We here at Mythic have built an amazing relationship working with Games Workshop creating and running Warhammer Online: Age of Reckoning over the last 8 years. Unfortunately, as with all licensing deals they do eventually come to end and on December 18th, 2013 we will no longer be operating Warhammer Online. As such we will no longer be selling 3 month game time codes or have the ability to auto renew your accounts for 3 months as of September 18th, 2013. If you would like to read some additional thoughts from one of WAR’s Producer please check out http://www.warhammeronline.com/. From all of us here at Mythic we thank you again for your dedication and support over the last five years.

If you have any questions please feel free contact us via email at support@warhammeronline.com
Dat was het dan. Mocht iemand nog een laatste bash willen hebben in WAR, "Now is the time!"

Wat een nieuws op de 5de anniversary dag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Pheace schreef op donderdag 19 september 2013 @ 23:37:
[...]

Dat was het dan. Mocht iemand nog een laatste bash willen hebben in WAR, "Now is the time!"

Wat een nieuws op de 5de anniversary dag...
Komt niet als een verrassing, zeker niet toen ze zo'n 5 maanden de lead developer Keaven Freeman eruit schopte en de patch die klaar stond nooit uitbrachten.

Erg jammer, speel war al twee jaar niet meer, maar altijd gechecked of er wijzigingen waren die een terugkeer rechtvaardigden. Daarvoor erg veel gespeeld met heel veel plezier en veel leuke mensen ontmoet.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:08
Geen verrassing maar wel erg jammer. De game had super veel potentie en ik heb echt geweldige ervaringen gehad. Gigantische gevechten waren vaak onderdeel van het spel. Jammer dat de lag en verkeerde patches dat ook waren.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

• Jan_V
Zou mooi zijn als er een standalone versie zou komen waar je dan zelf een private server mee kunt hosten. Op een legale manier dus. Helaas zal dat wel niet het geval zijn.

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

DAoC, de voorganger van WAR, bestaat nog steeds, en wordt nog erg veel gespeeld
Had laatst weer ff een maand gespeeld, 13 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-05 09:18
Jeetje, wat een nieuws

*kijkt naar de CE op zijn bureau*
Was toch wel de beste MMO in jaren.
Helaas werd de focus na een paar maanden wel erg PVP en ik ben meer een PVE player.

Baal hier wel van want ik heb zeer goede herinneringen aan de game.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Erg jammer idd, kosteloos een tijdje mee vermaakt!

De PVP was goed geïmplanteerd

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Je kan de laatste maand nog gratis gebuik maken van WAR. Net nog even ingelogd en vond het allemaal prachtig, alleen erg leeg :'(
Blijft jammer dat alles straks gewoon verdwijnt.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-05 19:47

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Toch jammer dat de game ten einde komt. Ik heb het al tijden niet meer gespeeld, maar ervoer het destijds als een zeer leuke MMORPG. Ik weet dat er destijds een hoop gedoe is geweest hogerop bij WAR. Maar wat heeft de game nou echt de das omgedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-05 18:27
apNia schreef op woensdag 06 november 2013 @ 00:37:
Toch jammer dat de game ten einde komt. Ik heb het al tijden niet meer gespeeld, maar ervoer het destijds als een zeer leuke MMORPG. Ik weet dat er destijds een hoop gedoe is geweest hogerop bij WAR. Maar wat heeft de game nou echt de das omgedaan?
Games Workshop heeft de licentie ingetrokken / niet verlengd. Dat is de reden dat ze moeten stoppen.
OF GW zelf iets met de licentie wil gaan doen of dat Mythic niet meer wou betalen blijft giswerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:05

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het was niet meer rendabel, licentie kost vaak baggerveel geld, marges met huidige playerbase was gewoon te laag. Ach, de licentie komt weer in de markt, hopelijk komt er weer wat nieuws in de WH-genre :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste