Ik vind die ROM te langzaam aanvoelen. Duurt allemaal net een fractie van een seconde langer. Leuk dat Manila 3d2 erop staat, maar de versie die hun gebruiken is nog niet eens de complete (geen contact card)murata schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 15:29:
[...]
ik gebruik zelf al een tijdje Shaks 4.30 TOPAZ, moeite waard om het te proberen.
Ten opzichte van mijn oude vodafone rom is deze heel snelVerwijderd schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 11:14:
[...]
Ik vind die ROM te langzaam aanvoelen. Duurt allemaal net een fractie van een seconde langer. Leuk dat Manila 3d2 erop staat, maar de versie die hun gebruiken is nog niet eens de complete (geen contact card)
** EnergyROM Series 1.0 21725 ** || Build 53009
Vandaag online gekomen!
-Added modified lockscreen to fit appointments better
-Added NRGROM MS default dialer skin
-Fixed transparent slider to be transparent over the stocks icon as well
-Updated Microsoft Office with Geok's Icons
-Update more icons.. cuz I like it to look good
-Blue Highlights are back (although not exactly how I'd want em)
-Opera is the damn default browser again
-Fixed Opera link description in Programs tab...
-Kill HTC dialer by default
-Free more ram
-Fixed Mounted Volume issue
Vandaag online gekomen!
-Added modified lockscreen to fit appointments better
-Added NRGROM MS default dialer skin
-Fixed transparent slider to be transparent over the stocks icon as well
-Updated Microsoft Office with Geok's Icons
-Update more icons.. cuz I like it to look good
-Blue Highlights are back (although not exactly how I'd want em)
-Opera is the damn default browser again
-Fixed Opera link description in Programs tab...
-Kill HTC dialer by default
-Free more ram
-Fixed Mounted Volume issue
Heb gisteren een progje getest in huis de Run.gps voor het hardlopen.
Had op mijn kamer(zolder) nooit bereik met gps, maar de fix ingelezen en via dat progje had ik 8 satelieten !
Via tomtom had ik binnenshuis ook gewoon verbinding.. Super relaxed.. Ga er vanuit dat het in mijn auto ook beter is nu
Had op mijn kamer(zolder) nooit bereik met gps, maar de fix ingelezen en via dat progje had ik 8 satelieten !
Via tomtom had ik binnenshuis ook gewoon verbinding.. Super relaxed.. Ga er vanuit dat het in mijn auto ook beter is nu
Weet iemand of het mogelijk is om het GPS signaal wat je htc op pakt door te sturen naar je laptop?
Ik wil me telefoon dus als bluetooth gps device gebruiken.
Verwijderd
daar heb gelijk in, maar dat heeft er mee te maken dat de oude vodafone rom de 1.93 versie was. Die was inderdaad langzaam.TheMystery schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 14:40:
[...]
Ten opzichte van mijn oude vodafone rom is deze heel snel
Voorheen draaide ik altijd de syrius HD R0 die was echt heel snel, tegenwoordig voorziet die zijn roms van manila 3d2 en daar wordt ie langzaam van. Bovendien zat er een kleine bug in bij het snel willen kiezen van je contactpersoon bij een smsje.
Ik ben na het uit proberen van verschillende roms geeindigd bij de originele 2.03 rom van HTC. Ik kwam bij deze rom uit door bij iedere rom te kijken hoe snel de manila interface was, aangezien dat eigenlijk het enige is dat ik gebruik. De HTC rom bleek het beter te doen dan zo'n beetje elke rom op xda. Waaronder dus Shaks 3.4, Syrius R7, macadam etc. De energyrom was daarentegen wel erg snel, maar had toendertijd nog geen manila interface.
Verwijderd
Hoi allen,
Ik zit ff met een vervelend probleem, wanneer ik gebeld wordt gaat mijn telefoon niet meer over.
In iedergeval is er geen geluid te horen. De mensen die mij bellen worden dan doorgestuurd naar mijn voicemail, en het sms (voicemail notificatie) piepje die krijg ik weer wel te horen.
Dit alles is zo in eens gaan gebeuren, zonder dat ik iets heb geinstalleerd of zo.
Ik heb de laatste officiele rom erweer overheen gedraaid, maar dan gebeurt het zelfde weer.
De enige programma's die op dit moment op de diamond draai is SPB Mobile shell 3.
Iemand enig idee wat ik er nu aan kan doen? het opnieuw installeren van de ROM, moet volgens mij gelijk staan aan een harde reset. Zou dit aan SPB Mobile shell 3 kunnen liggen?
Ik ben benieuwd of dit jullie bekend voorkomt en of er een oplossing is, anders moet ik dringend opzoek naar een nieuwe telefoon.
Ik zit ff met een vervelend probleem, wanneer ik gebeld wordt gaat mijn telefoon niet meer over.
In iedergeval is er geen geluid te horen. De mensen die mij bellen worden dan doorgestuurd naar mijn voicemail, en het sms (voicemail notificatie) piepje die krijg ik weer wel te horen.
Dit alles is zo in eens gaan gebeuren, zonder dat ik iets heb geinstalleerd of zo.
Ik heb de laatste officiele rom erweer overheen gedraaid, maar dan gebeurt het zelfde weer.
De enige programma's die op dit moment op de diamond draai is SPB Mobile shell 3.
Iemand enig idee wat ik er nu aan kan doen? het opnieuw installeren van de ROM, moet volgens mij gelijk staan aan een harde reset. Zou dit aan SPB Mobile shell 3 kunnen liggen?
Ik ben benieuwd of dit jullie bekend voorkomt en of er een oplossing is, anders moet ik dringend opzoek naar een nieuwe telefoon.
ringtone volume wel op max staan?(is weer een andere dan system volume) Werkt het wel bij een andere ringtone? Misschien is je ringtone bestand corrupt geraakt ofzoVerwijderd schreef op zondag 31 mei 2009 @ 12:37:
Hoi allen,
Verwijderd
Nee het volume is niets mis mee, net als het ringtone bestandje.hellboy123 schreef op zondag 31 mei 2009 @ 16:30:
[...]
ringtone volume wel op max staan?(is weer een andere dan system volume) Werkt het wel bij een andere ringtone? Misschien is je ringtone bestand corrupt geraakt ofzo
Dit heb ik natuurlijk al getest, dus dat is prima voor elkaar.
Ik krijg het niet voor elkaar een hard-reset te krijgen. Volume-down + ronde knop + rode ding indrukken met het pennetje. Dat is wat ik doe. Dat is genoeg toch? Ik zie namelijk niets op mijn scherm. Geen achtergrondverlichting. En nee, die is niet kapot. Dat is al gecheckt. Gewoon software fout. En moet software er helemaal opnieuw op krijge, maar het lukt niet.
zou ik het ook in een telefoonwinkel kunnen laten doen like phonehouse? wat kost dat en hoelang duurt dat? ik heb er geen zin in dat het opgestuurd moet worden
zou ik het ook in een telefoonwinkel kunnen laten doen like phonehouse? wat kost dat en hoelang duurt dat? ik heb er geen zin in dat het opgestuurd moet worden
[ Voor 18% gewijzigd door repsaj op 31-05-2009 18:35 ]
x
En als je het doet via start->instellingen->systeem->opslag wissen???Jaspur schreef op zondag 31 mei 2009 @ 18:24:
Ik krijg het niet voor elkaar een hard-reset te krijgen. Volume-down + ronde knop + rode ding indrukken met het pennetje. Dat is wat ik doe. Dat is genoeg toch? Ik zie namelijk niets op mijn scherm. Geen achtergrondverlichting. En nee, die is niet kapot. Dat is al gecheckt. Gewoon software fout. En moet software er helemaal opnieuw op krijge, maar het lukt niet.
Dan doe je in principe hetzelfde..
Dat had niet zoveel nut.tiesvts schreef op zondag 31 mei 2009 @ 18:31:
[...]
En als je het doet via start->instellingen->systeem->opslag wissen???
Dan doe je in principe hetzelfde..
De hele software moet eraf.. want ik zie namelijk níets meer op mn scherm.. maar hij is wel aan
[ Voor 19% gewijzigd door repsaj op 31-05-2009 18:48 ]
x
Heb je em aan de oplader....kheb ook ooit eens gehad dat ik niets meer zag maar hij deed het wel.Jaspur schreef op zondag 31 mei 2009 @ 18:36:
[...]
Dat had niet zoveel nut.
De hele software moet eraf.. want ik zie namelijk níets meer op mn scherm.. maar hij is wel aan
Een keer of wat gereset toen, kwam er later achter dat de blacklight uitgeschakeld was...behalve als deze aan de lader hing.
Ik was van plan om mijn een uitbreidingmodule voor mijn alpine autoradio te kopen zodat ik die als carkit kan gebruiken. Het gaat hier dan om de KCE-400BT van alpine:
http://www.alpine-usa.com...oduct.php?model=KCE-400BT
Ze gebruiken hierbij de support van parrot wat opzich wel makkelijk is. Maar tot mijn grote verbazing zag ik dat de touch diamond niet ondersteund was:
http://support.alpine-usa...0BT_phone_comp_011609.pdf
Ze hebben in die lijst wel getest met software versie 1.37. Weet iemand of het inmiddels wel werkt met de laatste software versie?
Ze gebruiken hierbij de support van parrot wat opzich wel makkelijk is. Maar tot mijn grote verbazing zag ik dat de touch diamond niet ondersteund was:
Ze hebben in die lijst wel getest met software versie 1.37. Weet iemand of het inmiddels wel werkt met de laatste software versie?
heb microperror, daar ligt het aantiesvts schreef op zondag 31 mei 2009 @ 18:51:
[...]
Heb je em aan de oplader....kheb ook ooit eens gehad dat ik niets meer zag maar hij deed het wel.
Een keer of wat gereset toen, kwam er later achter dat de blacklight uitgeschakeld was...behalve als deze aan de lader hing.
backlight staat wel aangevinkt
x
Voor een hard reset moet je de htc toch ook op zijn kop houden?
Ik dacht dat je voor een hard reset je het knopje hard in moest drukken
[ Voor 28% gewijzigd door AndereKoekoek op 31-05-2009 21:15 ]
Ik heb net BsB 6.5H ROM erop staan, na Energy en Gen-Y geprobeerd te hebben. Beide waren niet zo fijn vond ik, o.a. het geheugengebruik viel me tegen. Maar BsB is echt geniaal (persoonlijke mening), bij start op 45% geen poespas en alles loopt heerlijk soepel. Ben benieuwd hoe hij over een paar dagen is.
????marz01 schreef op zondag 31 mei 2009 @ 20:23:
Voor een hard reset moet je de htc toch ook op zijn kop houden?
wat kost flashen bij winkels like phonehouse en hoelang duurt dat..
x
Verwijderd
Kunnen mensen me adviseren welke radio rom algemeen gesproken het beste is? Ik heb nu radio 1.00.25.06 maar ben daar niet zo tevreden over. Mijn vermoeden is dat bepaalde bereikbaarheids issues verholpen kunnen worden met een betere rom.
Ten tweede, ik heb een hele tijd terug (wellicht een half jaar) geleden HardSPL erop gezet om een custom rom erop te zetten. Geen idee welke versie, kan ik dit ergens zien? En belangrijker: is het aan te raden up te daten naar de nieuwste versie van SPL alvorens een andere rom te flashen?
Ten tweede, ik heb een hele tijd terug (wellicht een half jaar) geleden HardSPL erop gezet om een custom rom erop te zetten. Geen idee welke versie, kan ik dit ergens zien? En belangrijker: is het aan te raden up te daten naar de nieuwste versie van SPL alvorens een andere rom te flashen?
Mee eens, heb een poosje Macadam 1.2 er op gehad, toen enige 6.5 rommetjes gedraaid (waaronder de NRG 3.0 oid), maar was welliswaar tevreden ovr TF3D2, maar aan 6.5 kon ik niet wennen,pauldegroot schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 15:59:
+1 voor Shaks 4.30, echt een fijne rom. Ik val er altijd weer op terug.
Heb Shaks P4.30 er op geknald en handmatig de laatste Rhodium TF3D er bij geplaatst. Draait als een trein, moet wel een klein beetje wennen aan het feit dat het start-menu ook een tab is geworden, dus de interface is even wat omslachtiger om bij de settings en iets overzichtelijkere windows programs-map te komen, heb nog geen oplossing gevonden....iemand?
Eens een speledingetjes-nerd... altijd een ....
Verwijderd
Flashen gaat niet helpen met die foutmelding. Hij zal terug moeten naar de leverancier. Zie XDA.. klikklikJaspur schreef op zondag 31 mei 2009 @ 22:01:
[...]
????
wat kost flashen bij winkels like phonehouse en hoelang duurt dat..
1.00.25.05 schijnt nog steeds de beste te zijn. Maar v 1.09.25.23 is meen ik de laatste officiele van HTC. Die heb ik er zelf ook op en die bevalt prima. Anders even op XDA kijken wat de geleerden er over zeggen..:-)Verwijderd schreef op zondag 31 mei 2009 @ 22:42:
Kunnen mensen me adviseren welke radio rom algemeen gesproken het beste is?
Je [h]spl-versie kan je zien als je m even start in de bootloader. Volumeknop down ingedrukt houden en dan softresetten. Als je de Olinex 1.40 ziet staan, kan je flashen wat je wilt en dan hoef je zeker je spl niet te updaten.Ten tweede, ik heb een hele tijd terug (wellicht een half jaar) geleden HardSPL erop gezet om een custom rom erop te zetten. Geen idee welke versie, kan ik dit ergens zien? En belangrijker: is het aan te raden up te daten naar de nieuwste versie van SPL alvorens een andere rom te flashen?
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2009 01:01 . Reden: toevoeging ]
Verwijderd
*kick*
Dus.. iemand?
sorry voor de herhaling maar ik zag dat mn post een beetje was ondergesneeuwd.Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 10:56:
Mijn telefoon verbreekt (veel te) vaak de verbinding tijdens het bellen, meestal lijkt het even daarvoor alsof er een slechte verbinding is of weinig bereik. Wel heb ik dan altijd nog wel 3-4 streepjes bereik van de 5.
Hebben meer mensen hier last van, en (belangrijker) een oplossing gevonden? Ik heb niet zo'n zin hem terug te brengen naar de winkel en 'm vier weken kwijt te zijn....
Dus.. iemand?
Nieuwe versie van EnergyROM series 3.0 build 60109 online:
2009 6 01 (Current release):
- Updated to 21728
- Coooked in EZInput 2.0
- Updated some graphics and icons
- Rearranged start menu
- Added People Tab calling fix
- Added Fix for higher icon height while sliding
- Updated InCall Screen tweak and fixed its shortcut
- Fixed slider icon over stocks in Manila
- Fix "SD Memory" "Internal Storage" issue
2009 6 01 (Current release):
- Updated to 21728
- Coooked in EZInput 2.0
- Updated some graphics and icons
- Rearranged start menu
- Added People Tab calling fix
- Added Fix for higher icon height while sliding
- Updated InCall Screen tweak and fixed its shortcut
- Fixed slider icon over stocks in Manila
- Fix "SD Memory" "Internal Storage" issue
is die energy rom ook een beetje energie zuinig? Heb nu de cloudy, maar echt einde van de middag aan de lader hangen...
Ik heb een probleem met mijn Diamond.
Ik heb een bury cc9055 carkit gekocht met touchscreen super vet ding.
Netjes ingebouwd, het verbinden gaat goed maar helaas kan dit type mijn telefoonboek niet synchroniseren met de Diamond. Dit had ik natuurlijk van te voren moet natrekken maar ik ging er vanuit dat 2 vrij nieuwe producten goed met elkaar kunnen communiceren.
De touch HD en de Touch dual(ouder toestel wel
) kunnen het wel.
Is er wellicht een optie om dit alsnog mogelijk te maken ?
Netjes ingebouwd, het verbinden gaat goed maar helaas kan dit type mijn telefoonboek niet synchroniseren met de Diamond. Dit had ik natuurlijk van te voren moet natrekken maar ik ging er vanuit dat 2 vrij nieuwe producten goed met elkaar kunnen communiceren.
De touch HD en de Touch dual(ouder toestel wel
Verwijderd
Als die andere phones het wel gewoon doen, is t niet logisch dat de DIamond het niet zou doen, het besturingssysteem is hetzelfde. Ik zou even proberen de Diamond uit de lijst met connected phones te verwijderen en de carkit uit de lijst van de Diamond en ze even opnieuw proberen te pairen. Misschien dat dat helpt. Succes!wd200 schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 11:29:
Ik heb een probleem met mijn Diamond.
De touch HD en de Touch dual(ouder toestel wel) kunnen het wel.
nee helaas.Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 11:39:
[...]
Als die andere phones het wel gewoon doen, is t niet logisch dat de DIamond het niet zou doen, het besturingssysteem is hetzelfde. Ik zou even proberen de Diamond uit de lijst met connected phones te verwijderen en de carkit uit de lijst van de Diamond en ze even opnieuw proberen te pairen. Misschien dat dat helpt. Succes!
heb de carkit uit de lijst op de diamond gehaald en de diamond uit de lijst van de carkit en toen opnieuw gekoppeld maar syncen doet die nog steeds niet.
Ik hoor mijn pa hierover klagen. Hij beweert dat het aan de provider ligt (Debitel)Verwijderd schreef op maandag 01 juni 2009 @ 15:46:
*kick*
[...]
sorry voor de herhaling maar ik zag dat mn post een beetje was ondergesneeuwd.
Dus.. iemand?
Hij heeft nog een van de eerste originele rom versies.(1.93) Updaten doe ik niet want het is een toestel van het werk.
Ikzelf zit bij KPN en heb geen problemen zelfs niets met de nieuwste rom versie.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Al een andere radio-rom geprobeerd?Verwijderd schreef op maandag 01 juni 2009 @ 15:46:
*kick*
[...]
sorry voor de herhaling maar ik zag dat mn post een beetje was ondergesneeuwd.
Dus.. iemand?
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
update ligt zeker aan de telefoon.wd200 schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 13:06:
[...]
nee helaas.
heb de carkit uit de lijst op de diamond gehaald en de diamond uit de lijst van de carkit en toen opnieuw gekoppeld maar syncen doet die nog steeds niet.
gister geprobeerd met touch dual (t-mobile) en die sync gewoon netjes:(
Beste vuurvreter,
Ik heb dit ook gehad!!
Meerdere malen hard reset gedaan in opdracht van de helpdesk.
Na een paar dagen weer het zelfde probleem.
(geen geluid als ik gebeld wordt)
Is toen opgehaald voor reperatie, en sinds dien geen last meer!
.
Dus misschien aanbieden ter reperatie?
Ik heb dit ook gehad!!
Na een paar dagen weer het zelfde probleem.
Is toen opgehaald voor reperatie, en sinds dien geen last meer!
Verwijderd schreef op zondag 31 mei 2009 @ 16:39:
[...]
Nee het volume is niets mis mee, net als het ringtone bestandje.
Dit heb ik natuurlijk al getest, dus dat is prima voor elkaar.
Verwijderd
Ik heb het volgende probleem met mijn HTC Touch Diamond (3 dagen in bezit)
Mijn WIFI valt een aantal keer per dag weg. Opnieuw connecten werkt niet meer, de sleutel (WEP) wordt geweigerd. Enige wat werkt is mijn server, die als router dient, opnieuw op te starten waarna mijn sleutel weer geaccepteerd wordt. Beide laptops in huis hebben hetzelfde probleem, wifi valt weliswaar niet uit, maar na het discontecten en opnieuw aanmelden worden de sleutels eveneens geweigerd.
Voorheen of als ik WIFI uit heb staan op de HTC Diamond werkt alles normaal. Het lijkt er dus op dat de HTC Diamond voor een conflict zorgt met m'n router.
Opnieuw opstarten van wifi access point of switch verhelpt het probleem niet, moet dus echt de router opnieuw opstarten.
Tweede vraag/probleem: Ik heb me suf gezocht, maar is er een manier om inkomende SMS berichten automatisch op te slaan op de telefoon ipv de SIM. Normaal kun je dit instellen maar op de diamond kan ik deze functie nergens vinden.
Mijn WIFI valt een aantal keer per dag weg. Opnieuw connecten werkt niet meer, de sleutel (WEP) wordt geweigerd. Enige wat werkt is mijn server, die als router dient, opnieuw op te starten waarna mijn sleutel weer geaccepteerd wordt. Beide laptops in huis hebben hetzelfde probleem, wifi valt weliswaar niet uit, maar na het discontecten en opnieuw aanmelden worden de sleutels eveneens geweigerd.
Voorheen of als ik WIFI uit heb staan op de HTC Diamond werkt alles normaal. Het lijkt er dus op dat de HTC Diamond voor een conflict zorgt met m'n router.
Opnieuw opstarten van wifi access point of switch verhelpt het probleem niet, moet dus echt de router opnieuw opstarten.
Tweede vraag/probleem: Ik heb me suf gezocht, maar is er een manier om inkomende SMS berichten automatisch op te slaan op de telefoon ipv de SIM. Normaal kun je dit instellen maar op de diamond kan ik deze functie nergens vinden.
Verwijderd
hmmm... <ff checken...> ik heb ROM 1.93.114.2, en radio 1.00.25.16. Loop ik achter?? Wat is de nieuwste?
Ik heb de laatste T-mobile ROM er wel al opgezet, maar ik heb niet het idee dat het beter of slechter gaat (oh en het is dus een MDA compact IV).
En ik heb T-mobile, maar met een andere telefoon heb ik d'r geen last van...
Oh en ik heb SPB Mobile 3 geinstalleerd (keurig legaal...), maar (weet t niet zeker) volgens had ik het daarvoor ook al
Verwijderd
Ik wijt dit probleem eigen aan 2 dingen.mpfan schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 14:48:
Beste vuurvreter,
Ik heb dit ook gehad!!
Na een paar dagen weer het zelfde probleem.(geen geluid als ik gebeld wordt)
Is toen opgehaald voor reperatie, en sinds dien geen last meer!.
[...]
Ten eerste aan SPB Mobile Shell 3, ben nu ff terug geschakeld naar SPB Mobile Shell 2 en het probleem lijkt te zijn opgelost.
Of anders aan het feit dat mijn mobiel enige tijd geleden een duik heeft gemaakt in een emmer water.
Voorlopig lijkt hij het op SPB 2 goed te doen, maar ik kijk nog ff de kat uit de boom.
Maar ik vrees dat de HTC Snap mijn volgende telefoon gaat worden, touchscreen lijkt mooi, maar ik heb er zo nu en dan toch moeite mee met de vinger bediening, en met het pennentje vindt ik op dit moment steeds kl*tere gaan.
Ik ga volgende week op vakantie en vraag me af of iemand een programmatje weet om makkelijk de koersen te berekenen.
Met gestrekt been.
Verwijderd
Wat je natuurlijk kan doen is de huidige koers thuis opzoeken, dat noteren en dan mbv de rekenmachine simpelweg omrekenen... Maar ik weet niet of je dat bedoeldeartbij schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 22:54:
Ik ga volgende week op vakantie en vraag me af of iemand een programmatje weet om makkelijk de koersen te berekenen.
Verder is een programma wat je veel tegenkomt bij het zoeken op Bing (of Google), Handy Converter. Kost wel een paar euro, maar doet waarschijnlijk z'n werk prima. Of Spb Traveler, waar de koersen een onderdeel van het programma is.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2009 23:24 ]
Ik kwam er vandaag achter dat ik toch wel veel grote en diepe krassen heb zitten op mijn HTC Diamond.
Normaal maakte me dit niet zoveel uit (het is en blijft een gebruiksvoorwerp
)
Maar er zitten nu krassen zo diep dat mijn stylus erop blijft hangen.
Ik had eerder op internet gelezen dat het vervangen van een HTC Diamond LCD scherm niet extreem moeilijk is.
Weet iemand of ik deze schermen kan kopen in Nederland ?
Ik had gekeken op ebay en kwam toevallig deze aanbieding tegen :
http://cgi.ebay.nl/Origin...6.c0.m14&_trkparms=66%3A4|65%3A3|39%3A1|240%3A1318|301%3A1|293%3A3|294%3A200
Naar mijn weten te mooi om waar te zijn toch ?
Kan iemand me hier wat meer uitleg over geven. of het makkelijk te doen is of niet ?
en waar op te letten bij aanschaf via ebay (of een tip voor een winkel)
Normaal maakte me dit niet zoveel uit (het is en blijft een gebruiksvoorwerp
Ik had eerder op internet gelezen dat het vervangen van een HTC Diamond LCD scherm niet extreem moeilijk is.
http://cgi.ebay.nl/Origin...6.c0.m14&_trkparms=66%3A4|65%3A3|39%3A1|240%3A1318|301%3A1|293%3A3|294%3A200
Kan iemand me hier wat meer uitleg over geven. of het makkelijk te doen is of niet ?
Tja.. ik heb radio-rom 1.09.25.23 en da's toch één van de betere. (volgens o.a. een poll op xda)Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 17:47:
hmmm... <ff checken...> ik heb ROM 1.93.114.2, en radio 1.00.25.16. Loop ik achter?? Wat is de nieuwste?
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Iemand al deze ROM geprobeerd:
[ROM][WWE/NLD][4/06]Gen.Y D2 R1.0[WM6.1 B21051][TF3D2]
Echt een hele goede, en bovendien, NLD!
Had eerst de energyROM maar die heeft echt 90% RAM useage, vond ik toch wat veel
Zit met deze ROM momenteel op max 75%, toch heel anders
Echt een aanrader!
Had eerst de energyROM maar die heeft echt 90% RAM useage, vond ik toch wat veel
Echt een aanrader!
Ben ook erg benieuwd, wil hem morgen gaan proberen..Sleehond schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 21:17:
Iemand al deze ROM geprobeerd:
Echt een aanrader!
ik hoor morgen graag nog wat ervaringen..
ik wil absoluut een NL-rom, heb nu de laatste AZTOR rom erop...ook erg tevreden over...lekker snel.
Zijn er hier ook mensen die ervaring hebben met de (ported)radio-rom 1.14.25.55??
greetz Ties
Heeft er iemand een idee hoe je een applicatie actief kan houden, en toch het scherm kan uitzetten. Ik gebruik mijn diamond bijvoorbeeld voor tracks te loggen met de GPS wanneer ik ga fietsen, maar dan moet het scherm altijd aanblijven of gedimd zijn. Hierdoor gaat de batterij wel erg snel leeg, ook bij messenger heb ik dit probleem dat deze altijd disconnect wanneer hij in de slaapstand gaat. Het zou ideaal zijn moest messenger op de achtergrond blijven draaien met het scherm uit.
-
Een probleempje wat ik nog niet eerder tegen ben gekomen: mijn toestel geeft de melding dat er nieuwe e-mail is, terwijl geen account nieuwe mail bevat.
Situatie: in TouchFlo staat er een 1 op het e-mailicoon. Het stomme is dat geen enkel account nieuwe e-mailberichten bevat. Ik heb alle accounts al eens verwijdert en opnieuw toegevoegd, maar het probleem blijft.
Het lijkt erop dat er intern een tellertje niet goed is aangepast, heeft iemand een idee hoe ik deze van 1 naar 0 zet?
Situatie: in TouchFlo staat er een 1 op het e-mailicoon. Het stomme is dat geen enkel account nieuwe e-mailberichten bevat. Ik heb alle accounts al eens verwijdert en opnieuw toegevoegd, maar het probleem blijft.
Het lijkt erop dat er intern een tellertje niet goed is aangepast, heeft iemand een idee hoe ik deze van 1 naar 0 zet?
Ik ben inmiddels overgestapt, vond de EnergyROM echt goed, maar de RAM useage was echt te gek.tiesvts schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 21:43:
[...]
Ben ook erg benieuwd, wil hem morgen gaan proberen..
ik hoor morgen graag nog wat ervaringen..
ik wil absoluut een NL-rom, heb nu de laatste AZTOR rom erop...ook erg tevreden over...lekker snel.
Zijn er hier ook mensen die ervaring hebben met de (ported)radio-rom 1.14.25.55??
greetz Ties
Nu de volgende ROM op mijn Diamond:
TF3D 2 + NDL, heerlijk! Deze ROM werkt echt super. Hij is snel en ik zit op 70% a 75% gemiddeld in plaats van 85% a 90%! Scheelt toch een boel..
Verwijderd
Ik draai hem ook een dag inmiddels en ben ook erg enthousiast! Tot nu toe geen enkel probleem gehad.Sleehond schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 18:41:
[...]
Ik ben inmiddels overgestapt, vond de EnergyROM echt goed, maar de RAM useage was echt te gek.
Nu de volgende ROM op mijn Diamond:
TF3D 2 + NDL, heerlijk! Deze ROM werkt echt super. Hij is snel en ik zit op 70% a 75% gemiddeld in plaats van 85% a 90%! Scheelt toch een boel..
Op de gok had ik hem toch maar gekocht en het werkt grotendeels wel.Blueone schreef op zondag 31 mei 2009 @ 19:02:
Ik was van plan om mijn een uitbreidingmodule voor mijn alpine autoradio te kopen zodat ik die als carkit kan gebruiken. Het gaat hier dan om de KCE-400BT van alpine:
Het telefoonboek synchroniseren lukt volledig en ik kan ook telefoon gesprekken ontvangen. Op het moment dat ik een nummer kies via de carkit geeft hij aan dat hij gaat bellen maar op de telefoon gebeurd dan niets. Ik heb het ook geprobeerd met een nokia 6120 lukt het wel gewoon goed.
Klinkt iemand dit bekend en wat zou een eventuele oplossing zijn?
heb je aparte software nodig om een bestand met een laptop te delen ?
er is een draadloze verbinding en ik kan vanaf de laptop pingen naar de telefoon.
ik heb een folder geshared op de laptop maar ik weet niet hoe ik die kan benaderen.
aan de andere kant lukt het ook niet om een folder op de telefoon te sharen.
er is een draadloze verbinding en ik kan vanaf de laptop pingen naar de telefoon.
ik heb een folder geshared op de laptop maar ik weet niet hoe ik die kan benaderen.
Met Resco Explorer zou dit kunnen.. Het benaderen van een shared folder op een XP computer is mij wel gelukt, maar met een Vista PC nog niet. Daar lukt het op de een of andere manier niet mee.fespen schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 17:20:
heb je aparte software nodig om een bestand met een laptop te delen ?
Een alternatief is www.logmein.com. Heb je dat al weleens overwogen? Kan je zowel met een mobiel als met een PC die elders gevestigd is inloggen op jouw PC thuis.
Foldersharing vanaf je Diamond is mij ook nooit gelukt en voor zover ik weet niet mogelijk. Connecten via Wifi met Active Sync of Mobile Device Centre gaat volgens mij niet..
Hier misschien ? http://www.digitalsonline...uizing-en-onderdelen.htmlVecodo schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 23:49:
Ik kwam er vandaag achter dat ik toch wel veel grote en diepe krassen heb zitten op mijn HTC Diamond.
Normaal maakte me dit niet zoveel uit (het is en blijft een gebruiksvoorwerp)
XBL: MRE Inc
Weet iemand hoe je de touchflo 3d V2 in windows mobile 6.5 kan aanpassen? Tot nu toe heb ik Advanced Configuration Tool v3.3 en Diamond TF3D Config geprobeerd. de laatste werkt gewoon helemaal niet en de eerste haalt ook de calender en Stock tab weg. Verder werkt ook de call history tab niet meer als je de 6.5 versie installeerd. die haalt namelijk ook de stock en calender tab weg.
Ik heb nu de Kitchen rom in gebruik aangezien me die wel goed bevalt. In de Energy rom zag ik dat ze in het start menu ook 4 icoontjes langs elkaar hadden. In wm 6.5 werkt de register key helaas niet meer. Weet iemand hoe je dit in wm6.5 moet regelen?
Ik heb nu de Kitchen rom in gebruik aangezien me die wel goed bevalt. In de Energy rom zag ik dat ze in het start menu ook 4 icoontjes langs elkaar hadden. In wm 6.5 werkt de register key helaas niet meer. Weet iemand hoe je dit in wm6.5 moet regelen?
[ Voor 44% gewijzigd door Avvd op 07-06-2009 00:26 ]
Niemand??0Burner0 schreef op zondag 31 mei 2009 @ 10:27:
Weet iemand of het mogelijk is om het GPS signaal wat je htc op pakt door te sturen naar je laptop?
Ik heb zelf ook een beetje zitten zoeken om mijn Diamond te gebruiken als ontvanger
voor mijn eee pc.
Ik kwam dit tegen maar weet niet zeker of het hier mee lukt.
Het is 14 dagen op proef te gebruiken.
http://franson.com/gpsgate/
Standaard ROMs van de site installeren is voor mij geen probleem, maar met zelf gemaakte roms ben ik altijd wat voorzichtiger.
Ik was op XDA-dev aan het kijken voor een WM 6.5 ROM voor de HTC Diamond.
Kan iemand bevestigen dat de "EnergyROM 3.0 DIAMOND 20090605 Titanium.rar 112903KB" gewoon gebruikt kan worden, ookal is hij engels.
Ik draai nu de 2.03.404.3 NLD rom.
Kan iemand bevestigen dat de "EnergyROM 3.0 DIAMOND 20090605 Titanium.rar 112903KB" gewoon gebruikt kan worden, ookal is hij engels.
euh...ja
Deze gaat het doen hoor, de taal maakt niets uit.Rfce schreef op maandag 08 juni 2009 @ 14:40:
Standaard ROMs van de site installeren is voor mij geen probleem, maar met zelf gemaakte roms ben ik altijd wat voorzichtiger.
Ik neem dat je de hard-spl al aangepast hebt, dat moet eerst.
(vraag sleehond anders ff die heeft de energy-rom erop gehad..)
Ik draai nu zelf de GEN.Y D2 R1.1, is wel geen wm6.5, maar wel nederlands en echt een heel goede rom.
Ben er super tevreden mee nu ff, woensdag komt versie 1.2 uit.
greetz Ties
[ Voor 4% gewijzigd door tiesvts op 08-06-2009 15:40 . Reden: kleine toevoeging.... ]
Hmzz kennelijk dus niettiesvts schreef op maandag 08 juni 2009 @ 15:39:
Nou dat ga ik straks dan maar even doen, bedankt voor de bevestiging iig.
euh...ja
Verwijderd
Misschien eerst dit even lezen voordat je je Diamond bricktRfce schreef op maandag 08 juni 2009 @ 15:55:
[...]
Hmzz kennelijk dus niet, hij bleef op 0% staan, nu was ik al verder aan het lezen op XDA en je zou dan eerst de huidige rom moeten clearen oid (http://forum.xda-develope...php?p=2305307&postcount=1) alvorens je de zelf gebakken roms kunt gebruiken.
Nou dat ga ik straks dan maar even doen, bedankt voor de bevestiging iig.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=416211
Ik vond dit op internet
http://users.skynet.be/hofinger/GPS2Blue.html
Stap 3
[ Voor 83% gewijzigd door Frostbite op 08-06-2009 18:06 ]
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Verwijderd
Weet iemand hoe ik de ingebakken tf3d operabrowser kan updaten met deze versie?Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 16:36:
Voor de liefhebber, Opera Mobile 9.7 beta met Turbo mode is uit
http://www.opera.com/mobile/
Ik heb dezelfde vraag. Instructies graag.Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 19:02:
[...]
Weet iemand hoe ik de ingebakken tf3d operabrowser kan updaten met deze versie?
Verwijderd
Vrij simpel, Opera 9 installeert zichzelf in de program files map. Wat ik heb gedaan is gewoon deze files kopieren naar de Windows map waarmee je OperaL.exe overschrijft. Dit is natuurlijk niet echt een officiele methode, maar t werkt wel.
Gelukt! Hartelijk bedankt!Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 20:15:
[...]
Vrij simpel, Opera 9 installeert zichzelf in de program files map. Wat ik heb gedaan is gewoon deze files kopieren naar de Windows map waarmee je OperaL.exe overschrijft. Dit is natuurlijk niet echt een officiele methode, maar t werkt wel.
Wat bedoel je met "brinkt", ik neem aan flashed oid? Ik heb de link gelezen, en daar staan de stappen die je meot doen voordat je het apperaat gaat flashen, niets speciaals toch?Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 16:36:
Misschien eerst dit even lezen voordat je je Diamond brickt
Of wil je me erop wijzen dat het apperaat wel eens onbruikbaar zou kunnen zijn naderhand?
euh...ja
Als het fout gaat of je volgt de stappen niet goed heb je de kans dat je je diamond bricked -> oftewel een foute flash waardoor je niets meer met je diamond kan doen en dus een dure backsteen overhoud.Rfce schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 08:33:
[...]
Wat bedoel je met "brinkt", ik neem aan flashed oid? Ik heb de link gelezen, en daar staan de stappen die je meot doen voordat je het apperaat gaat flashen, niets speciaals toch?
Of wil je me erop wijzen dat het apperaat wel eens onbruikbaar zou kunnen zijn naderhand?
Dit gevaar valt best mee hoor. De meeste dingen die je fout doet of die fout gaan zijn vaak nog wel te fixen (door jezelf). Het kost dan alleen soms wat meer moeite.jjbstolk schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 08:39:
[...]
Als het fout gaat of je volgt de stappen niet goed heb je de kans dat je je diamond bricked -> oftewel een foute flash waardoor je niets meer met je diamond kan doen en dus een dure backsteen overhoud.
De grootste hoeveelheid problemen die ik op XDA voorbij heb zien komen is dat mensen hun telefoon proberen te flashen met een CDMA (Amerikaanse) ROM ipv van de GSM versie, of andersom. Dus let hier op.
Verder zijn er twee methodes van flashen: via de PC en via de Internal storage. De laatste is in het algemeen het veiligst.
Dat is dus toch opletten, maar wat betreft de ROM uit dit topic maak ik niet op of het een CDMA of GSM rom betreft, of zie ik iets over het hoofd?sandeman schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 09:10:
[...]
De grootste hoeveelheid problemen die ik op XDA voorbij heb zien komen is dat mensen hun telefoon proberen te flashen met een CDMA (Amerikaanse) ROM ipv van de GSM versie, of andersom. Dus let hier op.
euh...ja
Op xda-dev kan je er wel vanuit gaan dat het een gsm rom is, tenzij het anders vermeld staat. Van de energy rom weet ik sowieso zeker dat het een gsm rom is.Rfce schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 09:54:
[...]
Dat is dus toch opletten, maar wat betreft de ROM uit dit topic maak ik niet op of het een CDMA of GSM rom betreft, of zie ik iets over het hoofd?
Dit is een GSM ROM. Dit kan je verderop in de thread vinden (zoekfunctie). In principe is elk ROM voor GSM, behalve wanneer er specifiek CDMA bij staat.Rfce schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 09:54:
[...]
Dat is dus toch opletten, maar wat betreft de ROM uit dit topic maak ik niet op of het een CDMA of GSM rom betreft, of zie ik iets over het hoofd?
De maker van de ROM is wel Amerikaan, maar gebruikt T-Mobile als provider en deze provider heeft vooral een GSM-netwerk.
thnx Zänker en sandeman voor de info, ik ga het testen.
euh...ja
Echt belachelijk gisteren eventjes de firmware gedownload van t-mobile in verwachting dat ze EINDELIJK naar versie 2.x gegaan zijn, maar nee hoor nog steeds versie 1.9.3
Dit weekend maar een custom ROM erop zetten, wat een ondersteuning van de provider...

Dit weekend maar een custom ROM erop zetten, wat een ondersteuning van de provider...
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Hoe is het stroomverbruik? Ik heb hem gisteren geinstalleerd, vannacht heeft ie de hele nacht aan de lader liggen en vanmorgen was na ongeveer een uur radio luisteren (waarvan 20-30 minuten met de rom spelen) de batterij al naar 55% gezakt....dat heb ik nog nooit meegemaakt.tiesvts schreef op maandag 08 juni 2009 @ 15:39:
[...]
Deze gaat het doen hoor, de taal maakt niets uit.
(vraag sleehond anders ff die heeft de energy-rom erop gehad..)
Ik draai nu zelf de GEN.Y D2 R1.1, is wel geen wm6.5, maar wel nederlands en echt een heel goede rom.
Ben er super tevreden mee nu ff, woensdag komt versie 1.2 uit.
greetz Ties
Verwijderd
is er een fatsoenlijk programmaatje om gesprekken op te nemen? bijvoorbeeld een interview van een half uur. ik probeerde dit met de opnamefunctie van notities, maar dan wordt het als .wav opgeslagen en op het telefoongeheugen. dat is dus binnen 5 minuten vol.
Heb hem er nu een klein weekje opstaan....ik moet zeggen dat ik geen groter stroomverbruik merk dan eerst.stefijn schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 13:43:
[...]
Hoe is het stroomverbruik? Ik heb hem gisteren geinstalleerd, vannacht heeft ie de hele nacht aan de lader liggen en vanmorgen was na ongeveer een uur radio luisteren (waarvan 20-30 minuten met de rom spelen) de batterij al naar 55% gezakt....dat heb ik nog nooit meegemaakt.
Mijn vorige rom was een t-mobile rom. (tussendoor nog wel een heleboel andere geprobeerd, maar nooit langer dan 1 dag, dus weinig vergelijkingsmateriaal).
Ik heb wel een andere radio-rom erop gezet. Nu 1.09.25.23.
Ik luister er verder geen radio mee (dus ik weet niet wat dit met het stroomverbruik doet), alleen wat spelen, uurtje internetten in totaal per dag, en 1x per uur van 2 account de mail ophalen.
Verder heb ik me er maar bij neer gelegd dat ik de telefoon gewoon iedere dag oplaadt...
greetz ties
ThnxSc0rPi0N schreef op maandag 08 juni 2009 @ 18:03:
[...]
Ik vond dit op internet
http://users.skynet.be/hofinger/GPS2Blue.html
Stap 3
Iemand een goede tip voor een goede rom? Ik draai nu de stock Vodafone rom. TF2D is echt een drama... Om de keer wordt het beeld verkeerd opgebouwd en zie ik alles maar half.
Heel het topic staat vol met antwoorden op deze vraag. Hij wordt dan ook om de 2 dagen gesteld en beantwoord. Blader eens wat terug en je vindt snel antwoordens.vanrossem schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 20:46:
Iemand een goede tip voor een goede rom? Ik draai nu de stock Vodafone rom. TF2D is echt een drama... Om de keer wordt het beeld verkeerd opgebouwd en zie ik alles maar half.
Verwijderd
Ik weet t niet zeker of het hier door komt maar je zou kunnen kijken naar het vinkje dat staat onder Settings -> Personal -> Today -> Items -> Today TimeoutVerwijderd schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 10:24:
Waarom is SPB Mobile Shell iedere ochtend als ik wakker word uitgeschakeld?
Verwijderd
Bedankt voor je reactie.
Die stond gisteravond nog op 4u en heb ik uitgevinkt. Probleem blijft zich echter voordoen
Die stond gisteravond nog op 4u en heb ik uitgevinkt. Probleem blijft zich echter voordoen

Verwijderd
Zelf gebruik ik naar volle tevredenheid Resco Audiorecorder.Verwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 14:18:
is er een fatsoenlijk programmaatje om gesprekken op te nemen? bijvoorbeeld een interview van een half uur. ik probeerde dit met de opnamefunctie van notities, maar dan wordt het als .wav opgeslagen en op het telefoongeheugen. dat is dus binnen 5 minuten vol.
Nogmaals bedankt, ik heb de stappen gevolgd en nu staat die energy standaard ROM erop... kijken hoe deze bevalt... eerste impressie is positief, hij reageerd lekker vlot.Rfce schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 11:16:
thnx Zänker en sandeman voor de info, ik ga het testen.
euh...ja
Ik heb de P3700 op het oog als opvolger voor mijn w800i, dus zal dit topic vanaf nu ook in de gaten gaan houden.
Zal vanavond eens goed de reviews lezen / bekijken en ook eens kijken wat er mogelijk is qua software (FTD
). Lijkt mij een zeer complete telefoon. Tegenwoordig zal dit zonder teveel tweaken wel gewoon werken lijkt mij? Niks mis met een beetje tweaken, maar hij moet bij aanschaf wel gelijk goed werken natuurlijk
Zal vanavond eens goed de reviews lezen / bekijken en ook eens kijken wat er mogelijk is qua software (FTD
Iemand enig idee waarom bij mij tomtom opstart als de ik usb kabel er uit haal?
en soms zelfs als ik er hem juist in stop.
ZaanLan.nl
De P3700 en varianten, is nog steeds een erg mooie telefoon die zich qua specs nog steeds prima kan meten met concurrentie en wat mij betreft zelfs zijn opvolger. Blijft 1 van de kleinere en krachtigere smartphones. Default software waarmee ze geleverd worden hangt heel erg af van de batch maar flashen is echt erg simpel mits je geduldig genoeg bent om instructies door te lezen.Dennahz schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 13:08:
Ik heb de P3700 op het oog als opvolger voor mijn w800i, dus zal dit topic vanaf nu ook in de gaten gaan houden.
Zal vanavond eens goed de reviews lezen / bekijken en ook eens kijken wat er mogelijk is qua software (FTD). Lijkt mij een zeer complete telefoon. Tegenwoordig zal dit zonder teveel tweaken wel gewoon werken lijkt mij? Niks mis met een beetje tweaken, maar hij moet bij aanschaf wel gelijk goed werken natuurlijk
Hey ouwe zaanlannermrdjey schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 14:54:
Iemand enig idee waarom bij mij tomtom opstart als de ik usb kabel er uit haal?
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Ik zal vooral even op zoek gaan naar reviews van TomTom software op deze telefoon om te zien of het soepel en stabiel draait bijv. Heb reviews gelezen dat het soms wat traag is bij het berekenen, maar kan ook aan de 'rom' liggen (reviews van een dik jaar geleden).
Zal ook alle 11 delen eens goed doornemen... of in ieder geval de laatste delen.
Zal ook alle 11 delen eens goed doornemen... of in ieder geval de laatste delen.
Verwijderd
heb je daar nog iets speciaals voor gedaan? want ik kan het niet installeren omdat 'het niet geschikt is voor deze telefoon'Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 11:58:
[...]
Zelf gebruik ik naar volle tevredenheid Resco Audiorecorder.
Je hebt wel de juiste versie gedownload, voor een pocket pc?Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 20:11:
[...]
heb je daar nog iets speciaals voor gedaan? want ik kan het niet installeren omdat 'het niet geschikt is voor deze telefoon'
Verwijderd
Zie boven. Heb je inderdaad de verkeerde link gegeven. Moet die zijn voor de pocket pc. Deze dus Excuses voor het ongemak..Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 20:11:
[...]
heb je daar nog iets speciaals voor gedaan? want ik kan het niet installeren omdat 'het niet geschikt is voor deze telefoon'

Ik heb hem van de week nog geflashed met een custom rom.MaDLiVe schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 16:57:
[...]
Hey ouwe zaanlannerIk had hetzelfde probleem een tijdje toen ik internetsharing bij default had aanstaan, ik heb echt geen flauw idee waarom het gebeurde maar na een reflash was het euvel verholpen, is natuurlijk wel een vrij drastische maatregel.
maar probleem is was er nog steeds.
ZaanLan.nl
Heb zelf toevallig gisteren TomTom_7.910.9185 VGA geinstalleerd op mijn p3700 omdat ik steeds problemen had met 7.45 en met 6.0. De 7.9 doet het voorals nog prima. Cold fix was vrij vlot +/- 45 sec en routes berekenen en herbereken ging gister en vandaag ook prima! Verder is het mooie van deze versie dat hij 640x480 is dus alles in mooie hoge res.Dennahz schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 17:04:
Ik zal vooral even op zoek gaan naar reviews van TomTom software op deze telefoon om te zien of het soepel en stabiel draait bijv. Heb reviews gelezen dat het soms wat traag is bij het berekenen, maar kan ook aan de 'rom' liggen (reviews van een dik jaar geleden).
Edit: verkeerde copy paste
heb je dan geen last dat de PIO plaatjes heel klein zijn?Terran schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 10:19:
[...]
Heb zelf toevallig gisteren TomTom_7.910.9185 QVGA geinstalleerd op mijn p3700 omdat ik steeds problemen had met 7.45 en met 6.0. De 7.9 doet het voorals nog prima. Cold fix was vrij vlot +/- 45 sec en routes berekenen en herbereken ging gister en vandaag ook prima! Verder is het mooie van deze versie dat hij 640x480 is dus alles in mooie hoge res.
dat had ik namelijk met vorige versies
ik gebruik nu 7.915 vga
ZaanLan.nl
Waarom gebruik je niet de VGA Versie ipv de QVGA ?
QVGA is 320 x 240
QVGA is 320 x 240
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Verwijderd
Hoi,
Ik gebruik al een tijdje de touchflo 3d met een exchange email account.
Nu heb ik subfolders in mijn inbox. Ik heb ze aangevinkt om te synchroniseren.
Hoe krijg ik nu de mail die hier binnenkomt te zien in mijn touchflo3d?
Thanks,
Rik
Ik gebruik al een tijdje de touchflo 3d met een exchange email account.
Nu heb ik subfolders in mijn inbox. Ik heb ze aangevinkt om te synchroniseren.
Hoe krijg ik nu de mail die hier binnenkomt te zien in mijn touchflo3d?
Thanks,
Rik
Verwijderd
Weet iemand een goed programma voor de htc touch diamond om handsfree te bellen door middel van speech. Ik roep een naam en de telefoon begint te bellen. Wie helpt me?
Het was ook de vga die ik had geinstalleerd. Verkeerd bestand copy pasteSc0rPi0N schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 10:48:
Waarom gebruik je niet de VGA Versie ipv de QVGA ?
QVGA is 320 x 240
Verwijderd
En het is weer zover 
Weer iemand met een "probleem".
Omdat ik mijn Camera Afbeeldingen direct op mijn "interne geheugen" laat opslaan...
Kan ik ze niet automatisch laten importeren met mijn Windows Mobile Apparaat Centrum ding.
Dat kan blijkbaar alleen als je afbeeldingen op je "telefoon geheugen" opslaat.
Is hier een truc voor, dat ik kan importeren vanaf mijn Interne geheugen?
(de foto's worden opgeslagen in \intern geheugen\my documents\mijn afbeeldingen)
Alvast bedankt!,
Greetz,
Flea
Omdat ik mijn Camera Afbeeldingen direct op mijn "interne geheugen" laat opslaan...
Kan ik ze niet automatisch laten importeren met mijn Windows Mobile Apparaat Centrum ding.
(de foto's worden opgeslagen in \intern geheugen\my documents\mijn afbeeldingen)
Alvast bedankt!,
Greetz,
Flea
Als je je telefoon aan je pc hangt met USB-optie externe harde schijf, dan kun je die map toch gewoon benaderen vanaf Deze Computer op je pc...of denk ik nu iets te makkelijk??Verwijderd schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 18:24:
En het is weer zover
Alvast bedankt!,
Greetz,
Flea
greetz Ties
Verwijderd
Ties,
bedankt voor je reactie..
Je hebt gelijk, zo kan het OOK.
hoopte alleen op een manier dat het automatisch ging, als die toch de "sync" doet?
Maar dat kan dus niet,
moet dus steeds handmatig foto's zoeken/knippen/plakken
Greetz,
Flea
bedankt voor je reactie..
Je hebt gelijk, zo kan het OOK.
hoopte alleen op een manier dat het automatisch ging, als die toch de "sync" doet?
Maar dat kan dus niet,
moet dus steeds handmatig foto's zoeken/knippen/plakken
Greetz,
Flea
Verwijderd
Even een vraagje,
Er was/is een programmatje die je internetverbinding na een bepaalde tijd van inactiviteit afsluit, maar nu weet ik niet meer welk programma dat was en/of hoe het heet.
Je kon daarmee ook instellen op welke tijden er wel of niet verbinding met het internet (mail ophalen) gemaakt mocht worden?
Iemand enig idee wat de naam van dat progje is?
Er was/is een programmatje die je internetverbinding na een bepaalde tijd van inactiviteit afsluit, maar nu weet ik niet meer welk programma dat was en/of hoe het heet.
Je kon daarmee ook instellen op welke tijden er wel of niet verbinding met het internet (mail ophalen) gemaakt mocht worden?
Iemand enig idee wat de naam van dat progje is?