Met dit programma kun je je telefoon op zo'n beetje alle mogelijke manieren laten blokkeren.. succesVerwijderd schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 17:25:
Een maat van mij heeft een HTC Diamond en als hij op de aan/uit knop drukt wordt de telefoon vergrendeld.
Bij mijn MDA IV lukt dit helaas niet. Ik krijg het alleen voor elkaar door de "ophang knop" lang ingedrukt te houden. Iemand een idee hoe ik mijn MDA kan blokkeren door alleen de aan/uit knop in te drukken?
Is overigens ook gewoon een standaard instelling toch? Start Insetllingen Persoonlijke gegevens odi
Weet iemand hoe je het menu (touchflo) in een 6.5 rom kan veranderen?
Of weet nog een leuke toevoeging op een 6.5 rom hoe je bv de achtergrond kan veranderen want dat kan ik ook al niet vinden
En voor iedereen die twijfelt ik ben helemaal happy met de energy 6.5 rom geen memory leak meer en wel snel
Of weet nog een leuke toevoeging op een 6.5 rom hoe je bv de achtergrond kan veranderen want dat kan ik ook al niet vinden

En voor iedereen die twijfelt ik ben helemaal happy met de energy 6.5 rom geen memory leak meer en wel snel
Verwijderd
Link?0Burner0 schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 23:07:
Geen link maar kijk ff op xda daar kan je allerlei roms vinden.
Verwijderd
In dit filmpje zie je een officiele Touch Diamond met Windows 6.5......
http://www.msteched.com/o...1f-47c8-85df-c3bf5bfe678c
Slechts een demonstratie, dat begrijp ik, maar wel leuk om te speculeren of er dan misschien toch een kans bestaat dat de Diamond een update naar 6.5 gaat ontvangen.... HTC heeft in het verleden vaker upgrades aangeboden van 6.0 naar 6.1. Klinkt het logisch dat een 6.1 nu dan ook een upgrade gaat krijgen naar 6.5? De Diamond2 krijgt sowieso een upgrade. Maar ze zullen niet in zo'n vroeg stadium releasen dat de Diamond ook een upgrade gaat krijgen, omdat mensen met een Diamond dan minder snel geneigd zijn de nieuwe Diamond2 te kopen. Wat denken jullie?
http://www.msteched.com/o...1f-47c8-85df-c3bf5bfe678c
Slechts een demonstratie, dat begrijp ik, maar wel leuk om te speculeren of er dan misschien toch een kans bestaat dat de Diamond een update naar 6.5 gaat ontvangen.... HTC heeft in het verleden vaker upgrades aangeboden van 6.0 naar 6.1. Klinkt het logisch dat een 6.1 nu dan ook een upgrade gaat krijgen naar 6.5? De Diamond2 krijgt sowieso een upgrade. Maar ze zullen niet in zo'n vroeg stadium releasen dat de Diamond ook een upgrade gaat krijgen, omdat mensen met een Diamond dan minder snel geneigd zijn de nieuwe Diamond2 te kopen. Wat denken jullie?
Verwijderd
Ik denk dat er geen officiele upgrade voor de gewone TD komt. Zoals je al zei: "omdat mensen met een Diamond dan minder snel geneigd zijn de nieuwe Diamond2 te kopen." Ik denk dat men het risico te groot vindt, dat sommige mensen die voor het eerst een Windows Mobile toestel willen aanschaffen, voor een (nieuwe) TD gaat met Windows Mobile 6.5 ipv. een TD2. Dit vanwege prijstechnische redenen ofzo.Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 14:59:
(...) Wat denken jullie?
Tuurlijk hoop ik dat dat de Diamond evengoed een update naar 6.5 gaat ontvangen, ik zit nog 1,5 jaar vast aan dit toestel vanwege mijn abbonnement. Ik ging nu ook liever naar een TD2, maar het uiterlijk van de originele TD blijft mooier! Verder op wat minpuntjes (touchflow) nog steeds tevreden met dit toestel.
We will see...
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2009 15:18 ]
Het is lang door HTC aangegeven dan de TD 1 geen upgrade naar 6.5 krijgt en de TD 2 wel.Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 15:16:
[...]
Ik denk dat er geen officiele upgrade voor de gewone TD komt. Zoals je al zei: "omdat mensen met een Diamond dan minder snel geneigd zijn de nieuwe Diamond2 te kopen." Ik denk dat men het risico te groot vindt, dat sommige mensen die voor het eerst een Windows Mobile toestel willen aanschaffen, voor een (nieuwe) TD gaat met Windows Mobile 6.5 ipv. een TD2. Dit vanwege prijstechnische redenen ofzo.
Tuurlijk hoop ik dat dat de Diamond evengoed een update naar 6.5 gaat ontvangen, ik zit nog 1,5 jaar vast aan dit toestel vanwege mijn abbonnement. Ik ging nu ook liever naar een TD2, maar het uiterlijk van de originele TD blijft mooier! Verder op wat minpuntjes (touchflow) nog steeds tevreden met dit toestel.
We will see...
Verwijderd
Oke dat heb ik gemist, waar heb je dat gelezen?jjbstolk schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 15:24:
[...]
Het is lang door HTC aangegeven dan de TD 1 geen upgrade naar 6.5
Verwijderd
Klopt, volgens mij in deel 10 ofzo. Maar dat kan over een maand weer veranderen...Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 15:40:
[...]
Oke dat heb ik gemist, waar heb je dat gelezen?
edit: was begin maart als ik me niet vergis.
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2009 16:33 ]
Hij zal echter prima voor iedereen te downloaden zijn, echter niet via htcjjbstolk schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 15:24:
[...]
Het is lang door HTC aangegeven dan de TD 1 geen upgrade naar 6.5 krijgt en de TD 2 wel.
Raar, ik open nu de website thuis ipv op het werk en dan kan ik niet meer de Touch Diamond (sprint) vinden en geen rom downloadenNapo schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 10:54:
hmmm, zo te zien ondersteund HTC nu ook de provider based TD's
Ik kan iig van de HTC site de ROM downloaden van de HTC Touch diamond (Sprint) en van de normale en van alltel niet.
Die ROM is dus daadwerkelijk voor mijn telefoon.
op de T-mobile site staat nu ook een e-mail fix, weet iemand wat voor fix dit is?
Iemand de Nataly 2.5 rom al geprobeerd? Ik heb hem er zojuist opgezet. Volgens de benchmarks is dit de snelste rom tot nu toe, maar ook 1 die net wat meer van je accu verlangt. We zullen zien. 
Ik post mijn bevindingen nog wel als er positieve/negatieve dingen zijn. Ik had hiervoor de officiele rom van de HTC site gedownload, maar daar deed iGO8 af en toe gek. De originele Vodafone rom deed het opzich wel prima, die had ik daarvoor.
Wel direct weer spb mobile shell er opzetten, want dat beviel mij uitstekend.
Ik post mijn bevindingen nog wel als er positieve/negatieve dingen zijn. Ik had hiervoor de officiele rom van de HTC site gedownload, maar daar deed iGO8 af en toe gek. De originele Vodafone rom deed het opzich wel prima, die had ik daarvoor.
Wel direct weer spb mobile shell er opzetten, want dat beviel mij uitstekend.
[ Voor 8% gewijzigd door Smarron op 15-05-2009 21:37 ]
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
ik heb nu die van NRG draaien windows 6.5 en draait best lekker.. alleen igo vertikt het te doen...maar voor de rest is het lekker snel dit is trouwens ook de enigste wm6.5 rom waarbij je de telefoon kan opladen als hij gelockt is en niet hoeft te resetten..
voor mij echt geen 6.1 met tf3d meer
ik vind het maar bagger die tf3d.
de titanium style van wm6.5 is toch zeker beter en sneller en daarbij nog eens overzichtelijker.
ow en dan erbij er is nog helemaal niks bekent dat er geen officiële Windows 6.5 voor de td1 komt.. dit wordt alleen maar gespeculeerd.
ik heb van elk wm toestel een upgrade gehad de herald van 5 naar 6, de kaiser van 6 naar 6.1
en dan zou het voor de diamond mischien wel zijn van 6.1 naar 6.5.
dat zou wel het meest logisch zijn..
omdat de td1 en de td2 de zelfde chipset hebben,
alleen moeten ze van wvga naar vga..
ikzelf denk namelijk dat er wel een officiële wm 6.5 uitkomt voor de diamond.
voor mij echt geen 6.1 met tf3d meer
ik vind het maar bagger die tf3d.
de titanium style van wm6.5 is toch zeker beter en sneller en daarbij nog eens overzichtelijker.
ow en dan erbij er is nog helemaal niks bekent dat er geen officiële Windows 6.5 voor de td1 komt.. dit wordt alleen maar gespeculeerd.
ik heb van elk wm toestel een upgrade gehad de herald van 5 naar 6, de kaiser van 6 naar 6.1
en dan zou het voor de diamond mischien wel zijn van 6.1 naar 6.5.
dat zou wel het meest logisch zijn..
omdat de td1 en de td2 de zelfde chipset hebben,
alleen moeten ze van wvga naar vga..
ikzelf denk namelijk dat er wel een officiële wm 6.5 uitkomt voor de diamond.
[ Voor 37% gewijzigd door jowan073 op 15-05-2009 21:48 ]
Er gaat geen WM6.5 update uitkomen voor de Diamond 1. Microsoft heeft nl. de eis gesteld dat het alleen gedraaid mag worden op toestellen met een hardware windows knop.
Wellicht geen officiele roms, maar de custom made roms zijn toch ook prima ? Zo niet beter ?
Ik krijg spb mobile shell trouwens niet geinstalleerd.
spb weather en wireless doen het wel, maar ik krijg elke keer de melding dat de installatie is mislukt. Jammer, ik vond het net zo lekker werken. Misschien straks weer een andere rom proberen.
Ik krijg spb mobile shell trouwens niet geinstalleerd.
[ Voor 7% gewijzigd door Smarron op 15-05-2009 22:53 ]
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Verwijderd
Hoi allemaal,
Even een vraag: Ik heb al een tijdje de HTC black Diamond. Steeds probeer ik te synchroniseren met mijn pc. Dit lukt goed, alleen mijn agenda synchroniseert ie wel van mijn mobiel naar mn computer, maar niet van mijn computer naar mijn mobiel. Wat kan ik hieran doen?
Groet,
M
Even een vraag: Ik heb al een tijdje de HTC black Diamond. Steeds probeer ik te synchroniseren met mijn pc. Dit lukt goed, alleen mijn agenda synchroniseert ie wel van mijn mobiel naar mn computer, maar niet van mijn computer naar mijn mobiel. Wat kan ik hieran doen?
Groet,
M
Verwijderd
ook een keer gehad. activesync relatie verwijderen. soft reset. daarna weer partnership maken. als je wil kan je de naam (die verandert) terugveranderen via DEVICEID (gebruik WWE Rom; weet NL naam hiervan niet) SxVerwijderd schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 11:03:
Hoi allemaal,
Groet,
M
Weet iemand of het ook mogelijk is om Opera Japanse tekens te laten zien? Ik heb de fonts van me windows naar me td gecopied en dat werkt in alle windows apps maar opera pakt hem niet terwijl ik dat wel handig zou vinden.
Artiest voorheen bekend als b3n666
Verwijderd
Sinds de installatie van de nieuwste ROM blijft het scherm branden als ik een oproep mis. Erg vervelend, want zo gaat de batterij wel erg snel leeg als ik even niet in de buurt van de telefoon ben. Nu heb ik wel meer fratsen sinds de nieuwe installatie waarmee ik je jullie niet weer mee ga vermoeien, maar dit probleem vind ik toch wel erg vervelend. Heeft iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?
in activesync/mobiel synchronisatiecentrum of hoe het dan ook heet, kun je opties instellen voor het synchroniseren van de agenda. ik meen me inderdaad te herinneren dat de default instelling één kant op is.Verwijderd schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 11:03:
Ik ben heel erg tevreden over mijn HTC, ik zou echter nog 1 instelling willen wijzigen.
Bij een herinnering uit mijn agenda komt de HTC uit standby + tril + geluid
Ik zou echter dezelfde reactie willen hebben als bij een berichtje: tril + geluid maar wel in standby blijven
Bij start, instellingen, geluiden en meldingen, meldingen krijg ik het niet ingesteld zodat de HTC bij een herinnering niet wakker wordt.
Iemand tips?
Ik zou echter dezelfde reactie willen hebben als bij een berichtje: tril + geluid maar wel in standby blijven
Bij start, instellingen, geluiden en meldingen, meldingen krijg ik het niet ingesteld zodat de HTC bij een herinnering niet wakker wordt.
Iemand tips?
is er ook een alternatief voor het volume instellen met de lov up/down knoppen ipv dat irritante "popup" die er nu op zet?
games/films worden hierdoor keihard onderbroken. Ik zie het liever als een klein groene ODS volumebalk, die je vaal ziet op desktops
games/films worden hierdoor keihard onderbroken. Ik zie het liever als een klein groene ODS volumebalk, die je vaal ziet op desktops
Vast een domme vraag, maar me gemaakte foto's kan ik niet terugvinden met me HTC touch diamond.
de documents , video + pictures map is leeg ( behalve wat show bende )
had ergens gelezen dat je ze moet toevoegen, maar hoe of wat kon ik er niet uit opmaken,
de manual ( pdf ) ging meer over syncen & dergelijke...
had ergens gelezen dat je ze moet toevoegen, maar hoe of wat kon ik er niet uit opmaken,
Verwijderd
idd die rom is perfect, echt super snel. Alleen het gemis aan de touchflo interface heeft me doen besluiten toch een andere rom te gebruiken.0Burner0 schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 23:07:
Weet iemand hoe je het menu (touchflo) in een 6.5 rom kan veranderen?
Of weet nog een leuke toevoeging op een 6.5 rom hoe je bv de achtergrond kan veranderen want dat kan ik ook al niet vinden![]()
![]()
Je zit nu constant door die verschillende knoppen in het start menu te tappen. En wanneer je die perongelijk weg klikt kan je weer van vooraf aan beginnen. Niet echt ideaal. Zowiezo vind ik het er allemaal niet echt fijn uitzien, die windows mobile 6.5 interface. Oogt zo kaal en vooral dus niet handig.
Hee dat vond ik ook en heb nu mobile shell van SPB geinstaleerd, das echt top.Verwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 12:42:
[...]
idd die rom is perfect, echt super snel. Alleen het gemis aan de touchflo interface heeft me doen besluiten toch een andere rom te gebruiken.
Je zit nu constant door die verschillende knoppen in het start menu te tappen. En wanneer je die perongelijk weg klikt kan je weer van vooraf aan beginnen. Niet echt ideaal. Zowiezo vind ik het er allemaal niet echt fijn uitzien, die windows mobile 6.5 interface. Oogt zo kaal en vooral dus niet handig.
Al gekeken onder "Intern geheugen\My Documents\" oid?thijszor schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 12:07:
Vast een domme vraag, maar me gemaakte foto's kan ik niet terugvinden met me HTC touch diamond.
Volgens mij kun je met Advanced Config instellen wat de lokatie is voor afbeeldingen, en vanuit de camera zélf kun je aangeven of foto's op het interne geheugen of op het hoofdgeheugen worden opgeslagen.
Gewoon even zoeken lijkt me
idd Mobile Shell 3.0 werkt erg lekker. Ik vind het een erg fijne rom o.a. met de nieuwe contactenmodule die erin zit. Echter (volgens mij) sinds ik deze heb geinstalleerd komen bijna altijd de smsjes 2x aan bij de mensen. Als de nieuwe ROM uit is ga ik het een en ander testen voor en na instalaltie van SPB Shell 3.0.0Burner0 schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 20:04:
[...]
Hee dat vond ik ook en heb nu mobile shell van SPB geinstaleerd, das echt top.
Ook mooi, ik wou gisteren even iemand bellen, ga dus naar contacten.
Daar aangekomen zie ik een hele lijst met <onbekende contactnaam> of iets in die trand, weet niet zeker wat er stond maar goed. Geen telefoon nummer erin en alleen de outlook contacts zijn er nog maar de sim contact zijn weg.
Heb wel een backup met sprite backup gemaakt en de pim.vol terug te zetten en alle contacten maar beide helpen niet.
Zou ik het beste een nieuwe simkaart kunnen aanvragen?
Daar aangekomen zie ik een hele lijst met <onbekende contactnaam> of iets in die trand, weet niet zeker wat er stond maar goed. Geen telefoon nummer erin en alleen de outlook contacts zijn er nog maar de sim contact zijn weg.
Heb wel een backup met sprite backup gemaakt en de pim.vol terug te zetten en alle contacten maar beide helpen niet.
Zou ik het beste een nieuwe simkaart kunnen aanvragen?
Ik heb de Touch Diamond draaien incl. laatste officiële NL Rom + Mobile Shell 3.0. Het werkt allemaal super en ben dik tevreden over deze telefoon op het touch screen na.
Mijn invoermethode is 'Volledig QWERTY' en ik krijg veel fouten bij het typen van mijn smsjes. Met name de rechterkant van mijn scherm heeft de neiging om verkeerde letters aan de te slaan. Een K wordt vaak een L, een O een I, een P een O etc. Ik heb hem al proberen opnieuw te calibreren.
Hebben meer mensen hier last van of ligt het aan mijn toestel. Zit namelijk te twijfelen om er mee terug te gaan.
Mijn invoermethode is 'Volledig QWERTY' en ik krijg veel fouten bij het typen van mijn smsjes. Met name de rechterkant van mijn scherm heeft de neiging om verkeerde letters aan de te slaan. Een K wordt vaak een L, een O een I, een P een O etc. Ik heb hem al proberen opnieuw te calibreren.
Hebben meer mensen hier last van of ligt het aan mijn toestel. Zit namelijk te twijfelen om er mee terug te gaan.
Intern geheugen, hoe kom je daar? via verkenner, van de telefoon zie?Blackbird-ce schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 00:01:
[...]
Al gekeken onder "Intern geheugen\My Documents\" oid?
Volgens mij kun je met Advanced Config instellen wat de lokatie is voor afbeeldingen, en vanuit de camera zélf kun je aangeven of foto's op het interne geheugen of op het hoofdgeheugen worden opgeslagen.
Gewoon even zoeken lijkt me
Probleem is, eerdere foto's die ik van me pc op me tel. gezet heb, kan ik ook niet vinden. dus wss zit ik toch verkeerd...
Dit probleem had ik ook echter na het succesvol uitlijnen van het toestel opgelost.Wizzing schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 13:10:
Dit kan via één van de configuratie items.
Heeft ie zo te zien al gedaan. (calibreren)Trebbors schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 15:18:
[...]
Dit probleem had ik ook echter na het succesvol uitlijnen van het toestel opgelost.
Dit kan via één van de configuratie items.
Lijkt me een gevalltje klagen bij HTC.
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Verwijderd
Begrijp ik het goed dat Mobile Shell 3.0 een alternatief is voor TouchFlo3D?
Het enige dat ik zou hoeven doen is TF3D uit te schakelen en Mobile Shell 3.0 te installeren? Dus niet opnieuw een ROM installeren o.i.d.?
Het enige dat ik zou hoeven doen is TF3D uit te schakelen en Mobile Shell 3.0 te installeren? Dus niet opnieuw een ROM installeren o.i.d.?
Verwijderd
Is een uitstekend alternatief, je hoeft geen ROM te installeren, TF3D hoef je ook niets mee te doen.Verwijderd schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 17:05:
Begrijp ik het goed dat Mobile Shell 3.0 een alternatief is voor TouchFlo3D?
Alleen Mobile Shell installeren dus !
Verwijderd
dat vind ik dan ook weer niets. Vind touchflo juist ideaal. Vooral vanwege de ingebouwde muziekspeler. en het werkt prettig0Burner0 schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 20:04:
[...]
Hee dat vond ik ook en heb nu mobile shell van SPB geinstaleerd, das echt top.
Verwijderd
Nou die heb je gauw genoeg gevonden, http://www.spbsoftwarehouse.com/products/mobileshell/Verwijderd schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 18:08:
Bedankt voor je reactie! Nu alleen Mobile Shell nog zien te bemachtigen
En gebruik google als je iets wil vinden

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2009 22:09 ]
Pointui 2 Pro
Beter dan SPB mobile shell 3.... vind ik dan...
Beter dan SPB mobile shell 3.... vind ik dan...
Verwijderd
Was inderdaad niet zo moeilijk.Verwijderd schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 22:07:
Nou die heb je gauw genoeg gevonden, http://www.spbsoftwarehouse.com/products/mobileshell/
En gebruik google als je iets wil vinden
Maar ik heb weer de neiging om de telefoon tegen de muur aan te gooien:

Op de foto het probleem waar ik sinds de nieuwe ROM mee zit. Werkelijk om gestoord van te worden want ik krijg het niet opgelost. Zelfs na her-installatie van de laatste ROM (wat niets opleverde) én een HARD RESET blijft dit probleem.
Wat moet ik hier in vredesnaam tegen doen??

Tevens blijft mijn scherm branden na een gemist oproep, waardoor de knoppen dus ook actief zijn en er van alles kan gebeuren in mijn broekzak. Ik snap er niets meer van.
Help een gefrustreerde en zeer ontevreden HTC-gebruiker alsjeblieft
Verwijderd
T9 uitzetten, knop rechtsbovenin van het toetsenbord.Verwijderd schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 17:22:
[...]
Was inderdaad niet zo moeilijk.
Maar ik heb weer de neiging om de telefoon tegen de muur aan te gooien:
[afbeelding]
Op de foto het probleem waar ik sinds de nieuwe ROM mee zit. Werkelijk om gestoord van te worden want ik krijg het niet opgelost. Zelfs na her-installatie van de laatste ROM (wat niets opleverde) én een HARD RESET blijft dit probleem.
Wat moet ik hier in vredesnaam tegen doen??![]()
Tevens blijft mijn scherm branden na een gemist oproep, waardoor de knoppen dus ook actief zijn en er van alles kan gebeuren in mijn broekzak. Ik snap er niets meer van.
En maak eens een plaatje van je energie instellingen, want ik denk dat daar jouw fout zit.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2009 17:48 ]
Woordaanvulling uitzetten: Start->Instellingen->Invoer->Woordaanvulling(vinkje weg bij suggereren..)Verwijderd schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 17:22:
[...]
....
Wat moet ik hier in vredesnaam tegen doen??![]()
Of bedoel je dat niet??
Succes
Verwijderd
Het probleem is misschien niet duidelijk. Dat is namelijk de eerste suggestie die T9 doet, namelijk iedere eerste letter van het cijferblok in plaats van "alsjeblieft" als eerst te noemen. Ik wil dus juist wel T9 gebruiken, maar krijg altijd deze domme suggesties als eerst.
Overigens krijg ik na een hard reset gewoon weer de meest recente ROM er op, en dus niet de fabrieksinstellingen. Da's toch ook niet de bedoeling, of wel?
Overigens krijg ik na een hard reset gewoon weer de meest recente ROM er op, en dus niet de fabrieksinstellingen. Da's toch ook niet de bedoeling, of wel?
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2009 17:55 ]
Verwijderd
En als je nou een andere toetsenbord optie probeer? misschien gaat het dan beter.Verwijderd schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 17:53:
Het probleem is misschien niet duidelijk. Dat is namelijk de eerste suggestie die T9 doet, namelijk iedere eerste letter van het cijferblok in plaats van "alsjeblieft" als eerst te noemen. Ik wil dus juist wel T9 gebruiken, maar krijg altijd deze domme suggesties als eerst.
Heb je een rom update gedaan?
Verwijderd
Iedere andere invoeroptie heeft dit probleem niet, maar dat is logisch want die werken niet met het toetsenblok.
Heb ik een ROM update gedaan? Ik heb de laatste ROM vanmiddag van de HTC site gehaald, als dat is wat je bedoelt.
Heb ik een ROM update gedaan? Ik heb de laatste ROM vanmiddag van de HTC site gehaald, als dat is wat je bedoelt.
Mocht je na aankoop van de telefoon deze een keer geflash hebben of geupgrade dan krijg je inderdaad de instellingen van die laatste rom.Verwijderd schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 17:53:
De rom die er af-fabriek opzat komt dus niet meer terug...
Verwijderd
Als je probleem is opgelost, laat het dan ff weten wat het was?Verwijderd schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 19:19:
Edit, niet meer nodig
Verwijderd
Helaas is het probleem niet opgelost. Ik sms nu in een andere stand, die edit ging over het terugzetten van smsjes via back-up wat me even later wel lukte. Anders had ik het natuurlijk laten weten
Ik heb hem vanmiddag terug naar de winkel gebracht en ben hem nu max 3 weken kwijt. Wel jammer natuurlijk maar ik moet nog twee jaar met dit mooie speeltje en dan wil ik dat hij gewoon goed werkt. Ben benieuwd!Wizzing schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 13:10:
Verwijderd
wel vreemd, want volgens mij kiest hij automatisch de juiste, iig bij mij dan. Mocht hij dat niet doen en je kiest dan 1 keer de juiste zal hij de volgende keer als eerste de juiste kiezen.Verwijderd schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 23:10:
Helaas is het probleem niet opgelost. Ik sms nu in een andere stand, die edit ging over het terugzetten van smsjes via back-up wat me even later wel lukte. Anders had ik het natuurlijk laten weten
Verwijderd
Mits je een vinkje heb staan voor verbeteringen opslaan o.i.d.Verwijderd schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 01:58:
[...]
wel vreemd, want volgens mij kiest hij automatisch de juiste, iig bij mij dan. Mocht hij dat niet doen en je kiest dan 1 keer de juiste zal hij de volgende keer als eerste de juiste kiezen.
Verwijderd
Hallo,
Een vraag: Ik heb een map van mn mobiel afgehaald, op mn computer gezet en gedeleted van mn mobiel. Tot mijn grote schrik kwam ik tot de ontdekking dat TomTom ook in deze map zat. Dus ik heb deze weer terug gezet op mn mobiel. Nu krijg ik alleen de foutmelding: 'Unable to start. Not enough memory is available.' Ik heb dus gebrobeerd zo veel mogelijk geheugen vrij te maken door muziek eraf te halen etc. Maar niets werkt.... KAN IEMAND HELPEN!?
Bedankt!
Een vraag: Ik heb een map van mn mobiel afgehaald, op mn computer gezet en gedeleted van mn mobiel. Tot mijn grote schrik kwam ik tot de ontdekking dat TomTom ook in deze map zat. Dus ik heb deze weer terug gezet op mn mobiel. Nu krijg ik alleen de foutmelding: 'Unable to start. Not enough memory is available.' Ik heb dus gebrobeerd zo veel mogelijk geheugen vrij te maken door muziek eraf te halen etc. Maar niets werkt.... KAN IEMAND HELPEN!?
Bedankt!
Verwijderd
Helpt het niet om je mobiel opnieuw uit te lijnen? Ik had namelijk zo n zelfde probleem en na dit opnieuw te doen werkte hij weer...Wizzing schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 13:10:
Ik heb de Touch Diamond draaien incl. laatste officiële NL Rom + Mobile Shell 3.0. Het werkt allemaal super en ben dik tevreden over deze telefoon op het touch screen na.
2 kleine probleempjes sinds kort
1. als ik mijn stylus uit de MDA trek gaat het beeldscherm niet meer aan. Waar kan ik dit veranderen?
2. Ik krijg geen sms ontvangst notificatie meer direct op het scherm. Wel kan ik natuurlijk sms notificatie inschakelen zodat ik een sms krijg wanneer deze ontvangen is. Maar voorheen kreeg ik een soort pop up die zei dat de sms ontvangen was, dan kon ik simpel op verwijderen drukken en de notificatie was dan ook weg.
Ik draai de 2.03 rom van htc met radio 1.00.25.05.
thnx alvast
1. als ik mijn stylus uit de MDA trek gaat het beeldscherm niet meer aan. Waar kan ik dit veranderen?
2. Ik krijg geen sms ontvangst notificatie meer direct op het scherm. Wel kan ik natuurlijk sms notificatie inschakelen zodat ik een sms krijg wanneer deze ontvangen is. Maar voorheen kreeg ik een soort pop up die zei dat de sms ontvangen was, dan kon ik simpel op verwijderen drukken en de notificatie was dan ook weg.
Ik draai de 2.03 rom van htc met radio 1.00.25.05.
thnx alvast
Wat denk je dat hij bedoelt met 'Ik heb hem al proberen opnieuw te calibreren'? Je bent al de tweede...Verwijderd schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 14:14:
[...]
Helpt het niet om je mobiel opnieuw uit te lijnen? Ik had namelijk zo n zelfde probleem en na dit opnieuw te doen werkte hij weer...
Idd, ik heb hem al uitgelijndHyp Hyper schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 20:36:
[...]
Wat denk je dat hij bedoelt met 'Ik heb hem al proberen opnieuw te calibreren'? Je bent al de tweede...
Heeft iemand hier een ideetje voor?
kwdr schreef op maandag 18 mei 2009 @ 21:09:
Ik ben heel erg tevreden over mijn HTC, ik zou echter nog 1 instelling willen wijzigen.
Iemand tips?
Ik heb de Macadam 1.2 rom en hij bevalt me goed. Ziet er mooi uit en is snel, maar ik heb 1 groot probleem. Ik kan geen geen enkele cab meer installeren, elke cab die ik aanklikt zegt hij 'unsuccesfull' ik snap niet waar het inzit. Ik reset mn TD maar ook dit helpt niet. De vorige keer had ik dit ook en was het na een hardreset even verdwenen, maar nu is het weer terug. Geen zin eigenlijk om een hardreset uit te voeren. Iemand nog tips?
Verwijderd
Ik heb er zelf vandaag de EnergyRom (WM 6.5) op gezet. Eerst de standard geprobeerd maar TF2 was toch iets te zwaar, ik hield niet veel memory over hoewel het er goed uitzag en gewoon goed werkte. Nu geswitched naar de Titanium, waarschijnlijk binnenkort maar eens mobile shell proberen.
Werkt in ieder geval lekker vlot tot nu toe, zit nog steeds mooi rond de 66% qua RAM en de snelheid waarmee de camera opstart is echt verbazingwekkend gezien wat ik gewend was. Reageert ook zeer soepel nu.
Werkt in ieder geval lekker vlot tot nu toe, zit nog steeds mooi rond de 66% qua RAM en de snelheid waarmee de camera opstart is echt verbazingwekkend gezien wat ik gewend was. Reageert ook zeer soepel nu.
Deze ROM is inderdaad echt SUPER. Heb hem er nu ook zelf opstaan, heb zelf wel de standaard versie gedaan, met TF3D2 dus. Inderdaad je houdt weinig geheugen over, en toch vind ik hem snel genoeg voor mijzelf. De ROM is daarnaast ook echt anders dan anders, vele extra's en grafisch ziet het er ook allemaal gelikt uit. Ben heel blij met deze ROM!Verwijderd schreef op zondag 24 mei 2009 @ 18:52:
Ik heb er zelf vandaag de EnergyRom (WM 6.5) op gezet. Eerst de standard geprobeerd maar TF2 was toch iets te zwaar, ik hield niet veel memory over hoewel het er goed uitzag en gewoon goed werkte. Nu geswitched naar de Titanium, waarschijnlijk binnenkort maar eens mobile shell proberen.
Ik word er nu een beetje gek van: Het alarm op mijn Touch Diamond is zo wispelturig als wat. De ene keer gaat hij netjes af (trillen en geluid), maar 4 van de 10 keer gaat hij niet af, maar trilt hij heel even (nog egen seconde) waarna hij niets meer doet. Het alarm blijft dan wel aanstaan voor 24 uur later.
Ik heb al een softreset gedaan maar dat heeft niets uitgericht. Geluid staat gewoon aan en in de geavanceerde instellingen staat geluid + trillen bij notifications ook aan. Het lijkt ook totaal random.
Misschien kan het iets te maken hebben met s2U2. Als die aanschiet valt soms ook mn muziek uit (versie 1.62). Al gaat de wekker soms ook niet af als S2U2 uit staat.
Iemand nog een ander idee?
Ik heb al een softreset gedaan maar dat heeft niets uitgericht. Geluid staat gewoon aan en in de geavanceerde instellingen staat geluid + trillen bij notifications ook aan. Het lijkt ook totaal random.
Misschien kan het iets te maken hebben met s2U2. Als die aanschiet valt soms ook mn muziek uit (versie 1.62). Al gaat de wekker soms ook niet af als S2U2 uit staat.
Iemand nog een ander idee?
Flickr PSN ID= cheironnl
Cheiron: ik gebruik daarom een ander alarm. Heb nu Klaxon en die heeft me nog geen een keer in de steek gelaten.
Het vervelende is dat een tijdje G-Alarm heb gebruikt, maar die ging soms niet af. Ik vrees dat dit hetzelfde probleem was als met de normale wekker. Ik zal eens een nieuwe versie proberen en hopen op het beste (en Klaxon natuurlijk)Floris-K schreef op maandag 25 mei 2009 @ 10:56:
Cheiron: ik gebruik daarom een ander alarm. Heb nu Klaxon en die heeft me nog geen een keer in de steek gelaten.
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik heb dat ook vaak gehad: De wekker in WM sucks!
Sinds de KJam had ik geregeld dat het alarm niet afging.
Sindsdien gebruik ik pTravelAlarm, en die werkt perfect.
En voor die paar euro verslaap je je nooit meer!
Sinds de KJam had ik geregeld dat het alarm niet afging.
Sindsdien gebruik ik pTravelAlarm, en die werkt perfect.
En voor die paar euro verslaap je je nooit meer!
Verwijderd
Gebruik nu Shaks met Mobile Shell 3. Ook niet verkeerd. Wil nog geen definitief afscheid nemen van TF3D. Is makkelijk naast elkaar te gebruiken (gebruikt wel meer ram natuurlijk).Sleehond schreef op maandag 25 mei 2009 @ 09:24:
[...]
Deze ROM is inderdaad echt SUPER. Heb hem er nu ook zelf opstaan, heb zelf wel de standaard versie gedaan, met TF3D2 dus. Inderdaad je houdt weinig geheugen over, en toch vind ik hem snel genoeg voor mijzelf. De ROM is daarnaast ook echt anders dan anders, vele extra's en grafisch ziet het er ook allemaal gelikt uit. Ben heel blij met deze ROM!
Heeft het voordelen EnergyRom met Mobile shell te gebruiken ivm Shaks?
Verwijderd
Voor mensen met problemen met het krijgen van een fix voor de GPS is er nu een hotfix beschkbaar
http://www.htc.com/www/Su...?p_id=133&cat=0&dl_id=569
de Gen y 1.2 [6.5] rom met Tf3d2 vind ik beter. Zelfde functies, maar een veel lager ram usage. Zit nu op 70%.Sleehond schreef op maandag 25 mei 2009 @ 09:24:
[...]
Deze ROM is inderdaad echt SUPER. Heb hem er nu ook zelf opstaan, heb zelf wel de standaard versie gedaan, met TF3D2 dus. Inderdaad je houdt weinig geheugen over, en toch vind ik hem snel genoeg voor mijzelf. De ROM is daarnaast ook echt anders dan anders, vele extra's en grafisch ziet het er ook allemaal gelikt uit. Ben heel blij met deze ROM!
70= weinig? Ik heb met de orignele ROM 2.06.404.3 en Mobile Shell 3.0 ongeveer 62% ?
Ben nu ff hard reset aan het doen ivm het dubbel zenden van de smsjes. Even kijken of ik het zo opgelost krijg en anders Vodafone maar aanklagen
Ben nu ff hard reset aan het doen ivm het dubbel zenden van de smsjes. Even kijken of ik het zo opgelost krijg en anders Vodafone maar aanklagen
TF3D2 gebruikt standaard veel meer ram. Die Energyrom gebruikt iets van 80-88%.Floris-K schreef op maandag 25 mei 2009 @ 19:03:
70= weinig? Ik heb met de orignele ROM 2.06.404.3 en Mobile Shell 3.0 ongeveer 62% ?
Ik heb uit het niets een mircopERROR gekregen. Nu heb ik geen zin in een hard-reset.. Kan nu namelijk moeilijk een backup maken, want ik zie niet veel op het scherm doordat er geen background-verlichting is.
Hier een soortgelijke:

Wie heeft ervaring met de micropError en hoe kan ik 't oplossen?
Hier een soortgelijke:

x
Verwijderd
Heb ik ook een paar keer gehad, gewoon ff opnieuw starten en na verloop van tijd heb ik het niet meer gehad (ff afkloppen). sucsesJaspur schreef op maandag 25 mei 2009 @ 21:41:
Ik heb uit het niets een mircopERROR gekregen. Nu heb ik geen zin in een hard-reset.. Kan nu namelijk moeilijk een backup maken, want ik zie niet veel op het scherm doordat er geen background-verlichting is.
Hier een soortgelijke:
[afbeelding]
Fix krijgen duurt net zo lang nog (minuutje ongeveer), maar als ik zo naar mijn trackr kijk lijkt hij een stuk nauwkeuriger te zijn. Volgt precies de weg, geen gaten in de route, lang geleden dat ik zo 1 gezien hebVerwijderd schreef op maandag 25 mei 2009 @ 16:17:
Voor mensen met problemen met het krijgen van een fix voor de GPS is er nu een hotfix beschkbaar
"Mekker, blaat"
Iemand die weet waar ik de snelkoppelingen kan vinden naar de "contacten" en de "agenda"? Heb mijn homescreen via Advanced Config aangepast dat onderin het scherm deze 2 verwijzingen staan, maar bij het selecteren hiervan verschijnt de melding "Fout bij het openen van de snelkoppeling of het zoeken van de doelbestandsnaam."
ps: heb de originele firmware erop staan
ps: heb de originele firmware erop staan
Ik heb niet echt goed gezocht en ben lui, iemand enig idee hoe ik die volume knoppen aan de zijkant kan blokkeren zodat ze in de blokkade niet kunnen veranderen zodat de telefoon niet de beltoon kan inschakelen.
Verwijderd
De handleiding misschien?s.vanrossem schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 10:58:
Ik heb niet echt goed gezocht en ben lui, iemand enig idee hoe ik die volume knoppen aan de zijkant kan blokkeren zodat ze in de blokkade niet kunnen veranderen zodat de telefoon niet de beltoon kan inschakelen.
Ik had de batterij E270 besteld bij Bol.com, maar heb zojuist een mailtje gehad dat die niet meer leverbaar is. Is dit overal het geval of heeft bol.com gewoon geen voorraad meer?
Verwijderd
Heb (wel) goed gezocht maar nog niet gevonden.... ;-)
Mijn telefoon verbreekt (veel te) vaak de verbinding tijdens het bellen, meestal lijkt het even daarvoor alsof er een slechte verbinding is of weinig bereik. Wel heb ik dan altijd nog wel 3-4 streepjes bereik van de 5.
Hebben meer mensen hier last van, en (belangrijker) een oplossing gevonden? Ik heb niet zo'n zin hem terug te brengen naar de winkel en 'm vier weken kwijt te zijn....
Mijn telefoon verbreekt (veel te) vaak de verbinding tijdens het bellen, meestal lijkt het even daarvoor alsof er een slechte verbinding is of weinig bereik. Wel heb ik dan altijd nog wel 3-4 streepjes bereik van de 5.
Hebben meer mensen hier last van, en (belangrijker) een oplossing gevonden? Ik heb niet zo'n zin hem terug te brengen naar de winkel en 'm vier weken kwijt te zijn....
Heeft iemand deze nieuwe hotfix voor de GPS al geprobeerd? Ik krijg namelijk een invalid win32 applicatie als ik hem probeer te draaien??
http://www.htc.com/nl/Sup...spx?dl_id=569&news_id=164
Hotfix for resolving difficulties finding or locating a position when using GPS for HTC Touch Diamond
Hotfix for resolving difficulties finding or locating a position when using GPS for HTC Touch Diamond
Probeer 'm eens op je telefoon te draaienNightMare schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 11:04:
Heeft iemand deze nieuwe hotfix voor de GPS al geprobeerd? Ik krijg namelijk een invalid win32 applicatie als ik hem probeer te draaien??
Inderdaad dat werkt dus wel. Wat dacht ik wel niet.. stom stom stom.. 
Weet iemand hoe je programmas die je op je device memory hebt geinstalleerd kan verwijderen? [Dus zelfs geinstalleerd, niet ingebakken in een rom]
Werkt Settings-Remove Programs (of nl variant) niet?Kaguya schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 15:33:
Weet iemand hoe je programmas die je op je device memory hebt geinstalleerd kan verwijderen? [Dus zelfs geinstalleerd, niet ingebakken in een rom]
Verwijderd
Ff een off-topic vraagje:
iemand anders ook last van DNS errors op het mobiele KPN netwerk
iemand anders ook last van DNS errors op het mobiele KPN netwerk
Heeft dat misschien te maken met die storing van KPN van gisteren?
(Is die intussen al opgelost?)
(Is die intussen al opgelost?)
*kuch* nieuws van 28 mei: KPN kampt met landelijke storing mobiel internet *kuch*
[ Voor 3% gewijzigd door Hmmbob op 28-05-2009 19:51 ]
Sometimes you need to plan for coincidence
Kuch Kuch, dat was toen nog neit gepubliceerd;)
Welke Rom vinden jullie nou het beste? Ik had de EnergyRom er gister opgezet en die is verschrikkelijk snel! Kon alleen niet wennen aan de menuutjes.
Ben nu de Macadam 1.2 ROM erop aan het zetten.
** EnergyROM Series 1.0 21725 ** || Build 52909
Is vandaag weer uitgekomen, een nieuwe build.
Ga ditmaal de Old Manila versie flashen. Ik vond de standard versie van vorige build uiteindelijk toch wel heel zwaar, zat op een geheugengebruik van 90% gemiddeld, mij iets te veel (ook al bleef de telefoon SNEL!) Eens kijken of deze old manila versie NOG sneller zal zijn
Iig heel tevreden over deze ROMS!
In mijn ogen een van de beste, zo niet de beste rom die er is!
Ga ditmaal de Old Manila versie flashen. Ik vond de standard versie van vorige build uiteindelijk toch wel heel zwaar, zat op een geheugengebruik van 90% gemiddeld, mij iets te veel (ook al bleef de telefoon SNEL!) Eens kijken of deze old manila versie NOG sneller zal zijn
ik gebruik zelf al een tijdje Shaks 4.30 TOPAZ, moeite waard om het te proberen.PnD schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 08:33:
Welke Rom vinden jullie nou het beste? Ik had de EnergyRom er gister opgezet en die is verschrikkelijk snel! Kon alleen niet wennen aan de menuutjes.
Standard versie is inderdaad nog erg zwaar, en ook veel bugs.Sleehond schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 12:28:
** EnergyROM Series 1.0 21725 ** || Build 52909
Ik ook omdat de beste rom! simple as that...(beta roms doe ik niet aan)murata schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 15:29:
[...]
ik gebruik zelf al een tijdje Shaks 4.30 TOPAZ, moeite waard om het te proberen.
+1 voor Shaks 4.30, echt een fijne rom. Ik val er altijd weer op terug.
Iemand enig idee waarom ik geen verbinding kan krijgen met HSPDA wanneer ik via livesearch naar RSS feeds probeer te zoeken?(Zelfde met email)
Wanneer ik weather update krijg ik wel HSPDA.
Had er geen problemen mee met dutty's rom en nu zit ik op Shaks 4.30 rom.
Wanneer ik weather update krijg ik wel HSPDA.
Had er geen problemen mee met dutty's rom en nu zit ik op Shaks 4.30 rom.
is er ook een manier om die unlock uit uit te zetten als de phone gaat?
het is nalemijk zo dat wanneer ik de htc lock EN uit zet en de telefoon gaat, de telefoon aan gaat EN de touchsreen unlock met de opties opnemen ja of nee (daar heb ik die 2 knoppen toch voor?
en hoe zit het met de verschillende rom's (mag dit besproken worden? )
zoja, de namen van de verschillende "ROM makers"
het is nalemijk zo dat wanneer ik de htc lock EN uit zet en de telefoon gaat, de telefoon aan gaat EN de touchsreen unlock met de opties opnemen ja of nee (daar heb ik die 2 knoppen toch voor?

en hoe zit het met de verschillende rom's (mag dit besproken worden? )
zoja, de namen van de verschillende "ROM makers"
[ Voor 21% gewijzigd door ThaHandy op 30-05-2009 10:35 ]