Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRk PoIsOn
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:04
schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 16:48[/message]:[/b]
Ik zoek me de tantjes naar MSN Messenger en Hotmail voor Windows Mobile.
Op de standaard ROM stond hij al geinstalleerd, nu heb ik een andere ROM en zou ik hem graag terug willen. Heeft iemand hem ergens staan? Op de MSN site zit ik in een loop, kan hem nergens downloaden...
[/quote]

http://mobile.microsoft.com/live/NL-NL/mobile/default.mspx

who put a "stop payment" on my reality check

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankdewildt
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-04 09:26
Ik kan mijn Diamond niet meer opstarten hij blijft hangen op het scherm met Touch Diamond en daaronder de versienummers in rood. Via USB aansluiten lukt niet meer, herkend de telefoon niet. Een hardreset helpt ook niet. Weet iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

MuVo schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 12:30:
Ik heb pas deze rom op mijn diamond gezet:
Windows Mobile 6.5 Clean Basic ROM (versie 1)

Bevalt echt perfect. Na zelf nog Opera, spb online en nog wat andere tools/tweaks te hebben geïnstalleerd, houd ik na het opstarten van mijn diamond is er nog maar 61% ram in gebruik.

Werkt sneller en beter dan de laatste standaard 6.1 rom van HTC.
momenteel een 6.5 rom draaien. verbruikt 41% ram... echt perfect
awran wm 6.5 clean lite rom
Ik heb er ook al vele geprobeerd (waaronder de gen.y varianten en atlas rom)... maar deze draait het beste met de minste bugs... probeer maar eens gewoon.
De "kok" van deze rom heeft mtty handleiding geschreven .... en als je een probleem hebt wat dan ook met wm 6.5 dan weet hij het ... echt.. ik ben bijna een fanboy.. _/-\o_ ;)

[ Voor 2% gewijzigd door henkleerssen op 27-03-2010 17:15 . Reden: oeps.. verkeerd linkje... ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Talitha
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-04 15:50
Ik heb een probleem met mijn HTC Touch Diamond. ;(

Gisteren heeft mijn touch scherm het begeven. Ik heb nog wel gewoon beeld, maar kan het scherm niet meer bedienen. Het probleem is nu dat al mijn contacten zijn opgeslagen op mijn telefoon en ik deze niet meer in mijn outlook heb omdat deze is gecrasht van de week.
Ik dacht eerst van hij zal wel weer eens vast lopen dus heb de telefoon uitgezet en vervolgens opnieuw aangezet, waardoor ik dus nu niet meer mijn pincode kan invoeren.
Ik kan nu geen verbinding meer krijgen dmv active sync en dus kan ik, naar mijn weten, mijn contacten niet meer vinden en synchroniseren met outlook.
Wanneer ik de telefoon met een kabel verbindt met mijn computer kan ik maar in een beperkt gedeelte van de telefoon komen.

Weet iemand misschienn hoe ik toch nog mijn contacten terug kan krijgen? Ik vind het nogal zonde van mijn geld om een nieuwe display te moeten kopen en te laten plaastsen om mijn contacten terug te vinden (ben deze telefoon toch zat). Is er een omweg om mijn mobiel te verbinden met active sync ondanks dat ik active sync niet kan selecteren wanneer ik mijn htc met mn computer verbind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 292937

Welke nederlandse ROM is het beste? Qua stabiliteit en perfomance?

Ben benieuwd naar jullie ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
henkleerssen schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 12:47:
[...]

Ik heb er ook al vele geprobeerd (waaronder de gen.y varianten en atlas rom)... maar deze draait het beste met de minste bugs... probeer maar eens gewoon.
De "kok" van deze rom heeft mtty handleiding geschreven .... en als je een probleem hebt wat dan ook met wm 6.5 dan weet hij het ... echt.. ik ben bijna een fanboy.. _/-\o_ ;)
Klinkt goed, alleen jammer dat het een 6.5 rom is. Ik ben nu helemaal gewend aan de 6.5.x roms en wil eigenlijk niet meer terug.

Ik heb een paar dagen geleden nog een hele zut roms zitten testen op gebruiksgemak, bugs en geheugengebruik. Ik heb er denk ik een stuk of 10 gehad, maar ik kwam weer uit bij de BSB 6.5.1g rom. 45% geheugengebruik bij start en dat loopt op tot 54%. Dit met ameba voor het sluiten van de programma's en showcase als taskswitcher. (Bij interesse kan ik een registry bestand + uitleg posten. X=sluiten, X ingedrukt houden=minimize en start ingedrukt houden=showcase)
De atlas-rom deed het ook vrij goed, ware het niet dat bij sommige programma's het titanium gedeelte in de weg komt te zitten, waaronder bij total commander. Gezien ik altijd een paar tweaks bij in het register zet via total commander ging deze rom er weer snel af.
Zonde dat de BsB roms niet meer bijgewerkt worden. Er zit nog een bug in de wifi-router en het landscape toetsenbord staat op 800*480.

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156329

Anoniem: 292937 schreef op zondag 28 maart 2010 @ 18:08:
Welke nederlandse ROM is het beste? Qua stabiliteit en perfomance?

Ben benieuwd naar jullie ervaring.
Hier ben ik ook wel benieuwd naar, heb zelf een Touch HD met nieuweste 6.5 WWE rom alleen mijn broertje heeft een Touch Diamond met een van de eerste roms in het Nederlands.
Ben op zoek naar een goede en Nederlandstalige update, stabiliteit is belangrijker dan snelheid.
Zolang het maar sneller is dan de orginele rom, hij geloofde niet dat in mijn Touch HD dezelfde 528Mhz processor zit als in de Diamond omdat zijn Diamond zo tergend traag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W!m_
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-04 12:44
Gebruik zelf een kleine week de Gen.Y D2X R2.6 NLD op m'n diamond. Werkt redelijk vlot en tot nu toe nog geen enkel probleem gevonden. Wel regelmatig ram leegmaken. Zit rond de 70% bij regelmatig sms enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t0mmiiiii
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18:35
Heeft iemand interesse in de extended battery voor de Diamond? 15 euro ex verzendkosten. Ik krijg binnenkort een andere, en ga mijn diamond verkopen, zonder de extended battery. DM me als je interesse hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corrado20vt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-04 19:37
Past de housing van een p3700 ook op het binnenwerk van een p3702? Heb hier een flink bekraste mda compact iv namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exception
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:50
corrado20vt schreef op maandag 12 april 2010 @ 08:16:
Past de housing van een p3700 ook op het binnenwerk van een p3702? Heb hier een flink bekraste mda compact iv namelijk.
Ik ben bang van niet. De P3702 heeft ronde zijkanten en de P3700 is zo goed als vierkant.
Excuus, had over "binnenwerk" heen gelezen. Dit weet ik helaas niet.

[ Voor 10% gewijzigd door Exception op 20-04-2010 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corrado20vt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-04 19:37
nou het "probleem" is dat de housing van een p3700 een stuk goedkoper is dan die van een p3702, vandaar de vraag. Ik wil er weer een nette telefoon van maken voor mn vriendin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-04 12:46
Anoniem: 156329 schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 17:26:
[...]

Hier ben ik ook wel benieuwd naar, heb zelf een Touch HD met nieuweste 6.5 WWE rom alleen mijn broertje heeft een Touch Diamond met een van de eerste roms in het Nederlands.
Ben op zoek naar een goede en Nederlandstalige update, stabiliteit is belangrijker dan snelheid.
Zolang het maar sneller is dan de orginele rom, hij geloofde niet dat in mijn Touch HD dezelfde 528Mhz processor zit als in de Diamond omdat zijn Diamond zo tergend traag is.
Beetje laat, maar ik las dat cpt.skydiver (altas ROM) bezig is met een NL versie. Zou voor mij een uitkomst zijn. Zijn Rom werkt bij mij goed, alleen vind ik de taal wat minder..

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-04 16:18
kw_nl schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 23:29:
[...]

Beetje laat, maar ik las dat cpt.skydiver (altas ROM) bezig is met een NL versie. Zou voor mij een uitkomst zijn. Zijn Rom werkt bij mij goed, alleen vind ik de taal wat minder..
Ja NL ROM komt er aan :). Ik probeer hem zo snel mogelijk af te krijgen aangezien ik zeer binnenkort examens heb :|.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlasz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-09-2022
ik heb vandaag 2de handse htc tocuh diamond gehaald, ik probeer op internet te gaan met onze eigen draadloze internetverbinding.. ik ben verbonden maar als ik naar opera ga doet ie het niet geeft ie netwerkfout aan ik begin spijt te krijgen dat ik deze telefoon heb gehaald wat is de oplossing want hij heeft toch wifi?>????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-07-2024
Atlasz schreef op zondag 02 mei 2010 @ 00:12:
ik heb vandaag 2de handse htc tocuh diamond gehaald, ik probeer op internet te gaan met onze eigen draadloze internetverbinding.. ik ben verbonden maar als ik naar opera ga doet ie het niet geeft ie netwerkfout aan ik begin spijt te krijgen dat ik deze telefoon heb gehaald wat is de oplossing want hij heeft toch wifi?>????
Is ie wel goed verbonden met ip-adres en al? Kun je hem pingen vanaf je PC?

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlasz
Hyp Hyper schreef op zondag 02 mei 2010 @ 09:55:
[...]

Is ie wel goed verbonden met ip-adres en al? Kun je hem pingen vanaf je PC?
ja volgens mij wel goed verbonden met ip-adres

hoe doe je pingen vanaf pc dan?>

heb er allemaal niet zoveel verstand van sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Atlasz schreef op zondag 02 mei 2010 @ 13:23:
[...]

ja volgens mij wel goed verbonden met ip-adres

hoe doe je pingen vanaf pc dan?>

heb er allemaal niet zoveel verstand van sorry
Eerst IP-adres opzoeken op je Diamond: instellingen->verbindingen->Draadloos lan en dan tabblad geavanceerd.
Dan op je PC Start-Uitvoeren of Start-Run en daar cmd intypen. Een zwart venster opent waar je ping typt gevolgd door het gevonden ip-adres, dus bv. ping 192.168.1.104
Als je een reactie terugkrijgt met pingtijden (en dus geen time-out) lijkt het er op dat je Diamond een goede verbinding heeft met je netwerk.
Zoniet zul je een en ander nog eens na moeten kijken. (heb je de juiste beveiligings-sleutel ingevoerd?)

[ Voor 7% gewijzigd door Hyp Hyper op 02-05-2010 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlasz
ja dat heb ik alleemaal gedaan nog steeds niet opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Atlasz schreef op zondag 02 mei 2010 @ 18:44:
ja dat heb ik alleemaal gedaan nog steeds niet opgelost
Pingt ie wel of niet terug? (time-outs of niet?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlasz
jawel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-04 13:41
Wel allemachtig. Laatst zag ik een olieachtige laag op mijn schermpje had. Na wat zoeken bleek het om de Newton Rings te gaan waar HTC toestellen last van hebben. Ik heb vorige week een nieuw toestel gekocht en mijn HTC Touch Diamond opgestuurd voor reparatie van die olieachtige ringen (zit nog in de garantie) Ik gaf aan de medewerker aan de telefoon duidelijk aan dat het om de newton rings ging.

Samen met een Touch 2 van mijn werk heb ik alles op laten halen. Nu krijg ik voor mijn Touch Diamond net een prijspgave voor de reparatie:

1x vervangen scherm
1x vervangen printplaat

Totaal: €470,00 euro

Waarom in godsnaam? Daar heb je 2 nieuw HTC Diamonds voor.
Iemand ditzelfde meegemaakt? Wat is hier aan te doen?

edit:
Gebeld met onze vrienden van HTC. De reden voor het niet repareren onder garantie is dat er een illegale Rom werd gevonden. Dat klopt zeg ik. Door een ander rom te installeren heeft het toestel veel meer mogelijkheden en presteert hij daardoor beter. De standaard rom was ik niet over te spreken en daardoor overwoog ik om zakelijk over te stappen op een ander merk toestellen (we hebben veel meer HTC's op ons werk).
De medewerker kon hier niks aan doen. Toen ik vroeg als ik het toestel origeneel maak en hem dan weer voor garantie aanbied of hij er dan wel doorheen komt, kon hij geen antwoord opgeven.
Ik vind dit nogal wat. Al vanaf dag 1 dat ik het toestel heb staat er een andere rom op. Ook weet ik dat er meerdere toestellen met andere rom zonder problemen door de reparatie zijn gekomen en met mijn eigen toestel gaat het mis. Volgens de medewerker zit er sindskort een check op de toestellen om dit te controleren. Lijkt me vreemd...

[ Voor 39% gewijzigd door Binnetie op 05-05-2010 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129319

HTC extended battery BP E270

Deze heb ik paar weken geleden gekocht. HTC is nu iets dikker maar dit was ik al na 1 dag gewoon, ik zou niet meer zonder willen, de extra batterij duur was echt nodig. Ik heb alleen 1 probleem, 50% van de tijd als ik de HTC uit mijn broekzak haal is de nieuwe achterkant cover een kleine beetje los gekomen, dit had ik bij de originele cover niet, waarschijnlijk omdat het nu mat plastiek is zeker? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-04 12:46
Binnetie schreef op maandag 03 mei 2010 @ 12:22:
Gebeld met onze vrienden van HTC. De reden voor het niet repareren onder garantie is dat er een illegale Rom werd gevonden.
Toch wel algemeen bekend dat je eerst de orginele ROM moet terugzetten voordat je hem opstuurt... Overigs wel wat lomp van HTC, net of de vlekken iets te maken heeft met je ROM :+

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:17
XDAndroid for Touch Pro and Diamond Updated to Eclair 2.1
http://www.xda-developers...nd-updated-to-eclair-2-1/

Heeft iemand deze al geprobeerd?

Voor zo ver ik weet is een Android rom niet illegaal om naar te linken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-04 08:05

L0g0ff

omg

Ik net. Helaas werkt nog niet out-of-the-box. Hij blijft hangen in het boot logo. Maar dat schijnt een bekend probleem te zijn.
Update to the latest rootfs and zImage/modules to get it working if you are looping in boot animation.
Ik hou het nog ff op 2.0.1.

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W!m_
Mja, ook net geprobeerd, en zelfs met de laatste rootfs en zImage blijft hij gewoon hangen in boot animation precies ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
W!m_ schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 18:49:
Mja, ook net geprobeerd, en zelfs met de laatste rootfs en zImage blijft hij gewoon hangen in boot animation precies ...
Bij mij blijft hij ook hangen in het boot scherm. Wachten op een fix of een real android device.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
Is zelf makkelijk te fixen hoor. Als ie blijft hangen even resetten naar winmo en je data.img verwijderen. Dan moet ie het doen :). Heb het zelf ook gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exception
cpt.skydiver schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 14:51:
Is zelf makkelijk te fixen hoor. Als ie blijft hangen even resetten naar winmo en je data.img verwijderen. Dan moet ie het doen :). Heb het zelf ook gehad.
En bevalt het dan? Kun je nu met Android je Diamond volledig benutten? En kan het al door als "hoofd-OS" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
Voor mij nog niet. Batterij wordt na een tijde gebruik flink warm (en korte batterij duur) en android voelt nog niet altijd even soepel aan. Het is al wel stukken (!) beter dan begin dit jaar. Toen functioneerde ook de helft nog niet. Nu werkt in principe alles behalve de camera en kunnen de dev's gaan optimaliseren. Ik heb er wel vertrouwen in dat het wat wordt. Als de htc touch het kan.. moet het bij de diamond ook wel wat worden :).

Veel van de snelheidsprobleempjes zouden ook al opgelost kunnen worden door vanaf de NAND te draaien denk ik. Maar zover is het nog niet voor de diamond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
cpt.skydiver schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 14:51:
Bij mij niet :(
Ik heb van http://forum.ppcgeeks.com/showthread.php?t=104276 deze http://files.androidonhtc...ANDROID-AIO-2010-05-11.7z gedownload en geupdate.
Ook na het verwijderen van het data.img blijft hij nog hangen.
Gebruik jij die zelfde rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W!m_
cpt.skydiver schreef op maandag 17 mei 2010 @ 19:34:

Veel van de snelheidsprobleempjes zouden ook al opgelost kunnen worden door vanaf de NAND te draaien denk ik. Maar zover is het nog niet voor de diamond.
Zou fijn zijn moesten ze de snelheid en batterij kunnen verdubbelen, dan is het een volwaardig vervang os en heeft m'n diamond een 2e leven. Anders wordt hij waarschijnlijk toch binnenkort vervangen door een performant android toestel...

Vind jammer, altijd tevreden geweest over m'n diamond, maar wm6 met sense voelt te traag aan tegenwoordig, en zonder sense te omslachtig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
JackPoint schreef op maandag 17 mei 2010 @ 19:38:
[...]

Bij mij niet :(
Ik heb van http://forum.ppcgeeks.com/showthread.php?t=104276 deze http://files.androidonhtc...ANDROID-AIO-2010-05-11.7z gedownload en geupdate.
Ook na het verwijderen van het data.img blijft hij nog hangen.
Gebruik jij die zelfde rom?
Je weet dat dat een RAPH800 pakket is? Zit daar wel een goede startup.txt voor de diamond bij?

Ik gebruik zelf de laatste XDANDROID (2.1 build). http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=601751
Met deze rootfs en modules.
rootfs-20100514-f424a6d.zip http://xdandroid.southcap...otfs-20100514-f424a6d.zip
htc-msm-linux @ 20100513_205359 http://glemsom.anapnea.net/android2/htc-msm-linux/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacky00
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-04 09:51
Ik kom nu pas achter dat je maar 25 smsjes kan bewaren/lezen

Als je een sms gaat verwijderen dan komt er een oudere erbij in je inbox..

Is het mogelijk om het uit te breiden om al die smsjes terug te kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
Is dat in TouchFlo? Want in de standaard WM sms inbox kan ik gewoon op lees oudere sms klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacky00
Nee bij een smsje staat er bij mij rechts gewoon 1/25, dan blijft altijd zo ook al stuur ik er nog 2
Waar kan jij je oudere sms vinden/zoeken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exception
jacky00 schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 16:59:
Nee bij een smsje staat er bij mij rechts gewoon 1/25, dan blijft altijd zo ook al stuur ik er nog 2
Waar kan jij je oudere sms vinden/zoeken ?
Sla jij je SMS-jes op in je telefoongeheugen? Of op je SIM? Volgens mij laat je SIM maar maximaal 25 berichten toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
Hij zegt dat hij nog wel oudere kan zien als ie nieuwere verwijdert. Lijkt mij gewoon een beperking van Touchflo. Ik kan het zelf niet testen :p. Had touchflo al verbannen voordat ik 25 smsjes had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 299051

MuVo schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 12:30:
Ik heb pas deze rom op mijn diamond gezet:
Windows Mobile 6.5 Clean Basic ROM (versie 1)

Bevalt echt perfect. Na zelf nog Opera, spb online en nog wat andere tools/tweaks te hebben geïnstalleerd, houd ik na het opstarten van mijn diamond is er nog maar 61% ram in gebruik.

Werkt sneller en beter dan de laatste standaard 6.1 rom van HTC.
Ik heb ook deze rom op mijn diamond: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=593678
Hij bevalt me ook prima, lekker snel, ziet er mooi uit. Ik heb MSN, tomtom, opera, radio, werkt allemaal goed, op 1 ding na:

-> HSPDA/3G werken niet. Hij connect alleen via G en niet via HSPDA/3G. Bij Settings -> Connections -> Advanced Network heb ik hem op 'Enable HSPDA only' staan. Ook heb ik al een andere RADIO geprobeerd. (nu 1.00.25.05).
Bij mijn vorige roms stond er bij communications manager onder data connection een 3g schuifje die je ON kon zetten. Op deze rom zit dat niet.

Enig idee hoe ik mijn HSPDA/3G kan activeren, zodat mijn internet weer sneller gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exception
cpt.skydiver schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 17:29:
Hij zegt dat hij nog wel oudere kan zien als ie nieuwere verwijdert. Lijkt mij gewoon een beperking van Touchflo. Ik kan het zelf niet testen :p. Had touchflo al verbannen voordat ik 25 smsjes had.
De TouchFlow toont er inderdaad 25. Als je gewoon naar "Berichten" gaat in je startmenu, dan worden er daar meer vertoond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacky00
Exception schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 17:35:
[...]

De TouchFlow toont er inderdaad 25. Als je gewoon naar "Berichten" gaat in je startmenu, dan worden er daar meer vertoond :)
Dan kan ik kiezen uit sms/mss of e-mail accout aanmaken oid.
Kies voor het eerst, dan kan ik naar Postvak in/uit., verzonden items, cocepten etc.

Hoe kan je eigenlijk die touchflow uitzetten/verbannen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

jacky00 schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 00:12:
Hoe kan je eigenlijk die touchflow uitzetten/verbannen..
Start -> Instellingen -> Vandaag -> Items -> Vinkje weghalen bij TouchFLO 3D -> OK

Maar met een beetje zoeken was je daar vast wel achter gekomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
cpt.skydiver schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 11:14:
[...]

Je weet dat dat een RAPH800 pakket is? Zit daar wel een goede startup.txt voor de diamond bij?

Ik gebruik zelf de laatste XDANDROID (2.1 build). http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=601751
Met deze rootfs en modules.
rootfs-20100514-f424a6d.zip http://xdandroid.southcap...otfs-20100514-f424a6d.zip
htc-msm-linux @ 20100513_205359 http://glemsom.anapnea.net/android2/htc-msm-linux/
Ik heb ook een touch pro. Heeft iemand xdandroid werkend op de touch pro? Waar heb je die vandaan geplukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
Wat doe je dan in het Diamond topic?! :P. Maargoed je hebt waarschijnlijk een RAPH100 of RAPH300 (even op de sticker onder je batterij kijken. Moet je daar even de goeie startup.txt voor nemen. Heb je troues de modules/zimage wel goed geplaatst? Uitpakken tot je 2 bestandjes krijgt en de ZimageXXXXX hernoemen naar zimage. Samen met modules en rootfs in de root van je sd kaart zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
Diamond en Pro topic zijn samen gevoegd. Zie Neok_ in "HTC Touch Pro (Raphael)"

Ik heb inderdaad RAPH100 op de sticker staan.

Ik heb van http://forum.ppcgeeks.com/showthread.php?t=104276 deze http://files.androidonhtc...ANDROID-AIO-2010-05-11.7z nog een keer gedownload.

Daarna
rootfs-20100514-f424a6d.zip van http://xdandroid.southcap...otfs-20100514-f424a6d.zip
htc-msm-linux @ 20100513_205359 van http://glemsom.anapnea.net/android2/htc-msm-linux/

Beide bestanden hernoemd.
Ik heb alles in een mapje andboot op mijn sd kaart staan, niet direct in de root.

Na 1 keer starten blijft het bootscherm hangen met de melding dat hij in 7 seconden herstart, ik doe zelf een soft rest.
Daarna start ik hem op en na een tijdje krijg ik geanimeerd nexus one logo te zien.
Na een tijdje kan ik mijn pin code invoeren, waarna ik het android begin scherm zie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacky00
babbaloerie schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 16:02:
[...]

Start -> Instellingen -> Vandaag -> Items -> Vinkje weghalen bij TouchFLO 3D -> OK

Maar met een beetje zoeken was je daar vast wel achter gekomen :P
haha wist niet dat het bestond.. kreeg gelijk een zwart scherm tevoorschijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peppie71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-04 14:55
Weet iemand hoe je die gen Y dualboot kunt verwijderen?
Ik kan het niet vinden op xda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W!m_
Zelf niet kunnen testen, maar heb dit erover gevonden:

Disabling Gen.Y DualBOOT on startup:
- navigate to [HKEY_LOCAL_MACHINE\init] and delete Launch52 (the one that says genyboot.exe)
- perform a softreset

Ohja, ook nog dit topic gevonden met een aantal cabs die je misschien ook eens kunt proberen

http://forum.xda-develope...?p=6682382&postcount=2193

[ Voor 27% gewijzigd door W!m_ op 06-06-2010 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinuz___
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 24-04 16:39
Ik heb een probleem met mijn anderhalf jaar oude Touch. De laatste tijd zie ik regelmatig het headset icoontje bovenin, terwijl deze niet is aangesloten. Als ik dan bel of gebeld word, hoor ik dus niets en de andere kant ook niet. Door een beetje te rommelen met de connector onderin lukt het me soms om hem weg te krijgen of weer tevoorschijn te toveren, maar meestal verschijnt hij ongewenst, ook tijdens het bellen. Kan ik de headset functie niet gewoon uitschakelen? Of kan ik ergens hardwarematig iets aanpassen? Een draadje doorknippen bijv., gebruik de headset toch nooit. Elke suggestie is welkom, ik heb al geinformeerd naar de mogelijkheid van reparatie maar dan betaal je de hoofdprijs. Vind het echter zonde om hem weg te doen voor zo'n suf probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exception
Tinuz___ schreef op zondag 13 juni 2010 @ 15:11:
Ik heb een probleem met mijn anderhalf jaar oude Touch. De laatste tijd zie ik regelmatig het headset icoontje bovenin, terwijl deze niet is aangesloten. Als ik dan bel of gebeld word, hoor ik dus niets en de andere kant ook niet. Door een beetje te rommelen met de connector onderin lukt het me soms om hem weg te krijgen of weer tevoorschijn te toveren, maar meestal verschijnt hij ongewenst, ook tijdens het bellen. Kan ik de headset functie niet gewoon uitschakelen? Of kan ik ergens hardwarematig iets aanpassen? Een draadje doorknippen bijv., gebruik de headset toch nooit. Elke suggestie is welkom, ik heb al geinformeerd naar de mogelijkheid van reparatie maar dan betaal je de hoofdprijs. Vind het echter zonde om hem weg te doen voor zo'n suf probleem.
Misschien is er een pinnetje in de connector verbogen zodat hij met een andere contact maakt? Misschien kun je hem openmaken en de pinnetjes rechtbuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacky00
Ik heb de laatste tijd steeds last van dat m'n telefoon geen batterij meer heeft.
Als ik 'm de hele nacht oplaad en 's ochtends om 9u. weer meeneem, dan heb ik na 4/5 uurtjes nagenoeg geen batterij meer.
Intussen heb ik niet gebeld en ook niet zitten internetten, maar af en toe voelt m'n telefoon wel warm aan... :/

Komt dit weleens bekend voor bij anderen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:43
Reboot je je telefoon wel eens? Misschien is er ergens een proces blijven hangen wat CPU activitiet en batterij slurpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacky00
Nooit gedaan, weet ook niet hoe het werkt.. 8)7
Telefoon loopt overigens wel af en toe vast, dan moet ik zelfs m'n batterij eruit halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:43
Ik bedoel gewoon uitschakelen en opnieuw opstarten ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacky00
Oh ja dat doe ik weleens.. maar misschien dat het aan m'n batterij kan liggen.. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
jacky00 schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 20:56:
Oh ja dat doe ik weleens.. maar misschien dat het aan m'n batterij kan liggen.. ?
Goede kans op. Regel zo'n goedkope Chinese batterij op ebay en je weet het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic6399
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
jacky00 schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 19:27:
Nooit gedaan, weet ook niet hoe het werkt.. 8)7
Telefoon loopt overigens wel af en toe vast, dan moet ik zelfs m'n batterij eruit halen..
Misschien toch maar eens een hard reset geven? (OS opnieuw installeren dus) Scheelt misschien ook een hoop vastlopers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 24-04 14:19
Gisteren mijn MDA compact IV van de originele t-mobile wm6.1 geupgrade naar:
HARD SPL Olinex
WM 6.5 + sense 2,5
Radio 1.09.25.23

Kost wel even om uit te vinden hoe je google maps, marketplace, opera en fm radio terug krijgt, maar zeer de moeite waard:

sneller (voelt veel meer snappy)
mooier
langere batterij duur (+/- 50%)
beter geluid
betere verbinding
meer opties (wifi thether, sense is veel beter aan te passen dan TF3D)

Nu nog kijken of ik een cabje met bubble breaker en tweater kan vinden, dan is mijn install helemaal af. Ben helemaal happy. Begon me al een tijdje te ergeren aan wm 6.1., zeker als je ziet wat android en iOS allemaal kunnen.

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frozensun744
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-03 13:06
Ik heb een Touch Diamond met als rom Gen.Y_D2_R5.2-NLD. Op zich werkt dit gewoon al een paar maanden goed. Alleen de laatste tijd wil de telefoon nog al eens vastlopen, doet dan niks meer en wordt de telefoon heel warm en is de batterij dan heel snel leeg. Het enige wat helpt is de batterij eruit halen en er weer in doen. Nu dacht ik dat ik misschien een nieuwe rom op kan zetten om dit te verhelpen. Ik heb al op XDA gekeken, alleen daar staan er zo veel verschillende op dat ik niet weet welke de beste is om te kiezen.. Weet iemand misschien welke rom ik het beste kan kiezen om op mijn telefoon te zetten? En is het dan ook mogelijk om alles wat erop staat en de instellingen te behouden? Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
frozensun744 schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 19:40:
Ik heb een Touch Diamond met als rom Gen.Y_D2_R5.2-NLD. Op zich werkt dit gewoon al een paar maanden goed. Alleen de laatste tijd wil de telefoon nog al eens vastlopen, doet dan niks meer en wordt de telefoon heel warm en is de batterij dan heel snel leeg. Het enige wat helpt is de batterij eruit halen en er weer in doen. Nu dacht ik dat ik misschien een nieuwe rom op kan zetten om dit te verhelpen. Ik heb al op XDA gekeken, alleen daar staan er zo veel verschillende op dat ik niet weet welke de beste is om te kiezen.. Weet iemand misschien welke rom ik het beste kan kiezen om op mijn telefoon te zetten? En is het dan ook mogelijk om alles wat erop staat en de instellingen te behouden? Alvast bedankt.
1: hardSpl installeren (voorzorg)

2: Tegen warm worden, snel leeg en verbindingsproblemen helpt een nieuwe radio rom: versie 1.09.25.23 kan ik je van harte aanbevelen. Mocht die niet bevallen, dan kan je nog altijd switchen naar een andere radio rom.

Tot hier veranderd er niets aan je instellingen en zal je OS hetzelfde zijn. Backup is wel ten zeerste aan te bevelen voor het geval de rom upgrade faalt.

3: Ik heb geen ervaring met Gen.Y_D2_R5.2-NLD. Ziet er opzich redelijk strak uit. Het is heel persoonlijk welke rom het beste is. Ik zoek vaak een hele complete rom, anderen willen graag zo kaal mogelijk. WM 6.5 ben ik in ieder geval heel blij mee, maar wat ik heb ziet er niet bijster anders uit dan wat jij hebt.

Behouden van settings.
- email: op je pc bewaren (mijn tel wist niks van server)
- contacten (copy naar simkaart of outlook)
- foto's e.d. (copy m.b.v active sync naar pc)
- programmas (opnieuw installeren: op bubble breaker en youtube player na zijn alle standaard programma's makkelijk te verkrijgen).
- windows myphone gebruiken

Mis ik nog iets?

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frozensun744
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-03 13:06
Bedankt voor je reactie! De nieuwste radio rom had ik er al opstaan. Mag ik vragen welke rom jij precies hebt? Dan kan ik die namelijk eens bekijken of dat iets is voor mij :) Bedankt alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Er zijn ook nieuwere versie van de Gen.Y ROM voor zover ik weet. Ik had op mijn Diamond een eigen brouwsel met Opera 10 op basis van de Gen.Y D2 R5.5 ROM. Die is in NL en werkte het snelste en minst buggy van degene die ik heb geprobeerd.

Voor backup kan ik inderdaad MyPhone van Microsoft aanraden, werkt erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
frozensun744 schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 17:22:
Mag ik vragen welke rom jij precies hebt? Dan kan ik die namelijk eens bekijken of dat iets is voor mij :) Bedankt alvast.
Windows Mobile 6.5 Clean Basic ROM [10|6|2010]
gebrouwen door"donsalari"

[ Voor 4% gewijzigd door Terror op 10-07-2010 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 366088

Hallo,

Ik heb de HTC TD al een paar maanden tweedehands van me oom.ik ben vandaag naar Walibi gegaan en het was een rot weer aleen maar regen regen en nog eens regen.ik had mijn telefoon in mij tas alles was nat ook de telefoon.maar hij deed het wel gewoon hij ging aan en dan weer naar paar seconde uit. toen ik thuis kwam heb ik weer die batterij in gedaan en kwam er aleen beeld rood,groen,blauw,en wit met teksten
DIAM 100 64M
SPL-2.03.0000
MicroP-Diam (LED) v11
PSOC-Diam STAGE_pvt v0×30
hij bleef zo ik deed hem uit en aan nog steeds kwam aleen dit beeld ik heb op de rode reset knopje gedrukt maar bleef nog steeds het zelfde wie kan mij helpen om mij mobiel weer normaal te laten werken:D
en heel raar is dat er in sticker op de batterij rood is geworden???
help mij plz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 366088 schreef op maandag 12 juli 2010 @ 17:41:
Hallo,

Ik heb de HTC TD al een paar maanden tweedehands van me oom.ik ben vandaag naar Walibi gegaan en het was een rot weer aleen maar regen regen en nog eens regen.ik had mijn telefoon in mij tas alles was nat ook de telefoon.maar hij deed het wel gewoon hij ging aan en dan weer naar paar seconde uit. toen ik thuis kwam heb ik weer die batterij in gedaan en kwam er aleen beeld rood,groen,blauw,en wit met teksten
DIAM 100 64M
SPL-2.03.0000
MicroP-Diam (LED) v11
PSOC-Diam STAGE_pvt v0×30
hij bleef zo ik deed hem uit en aan nog steeds kwam aleen dit beeld ik heb op de rode reset knopje gedrukt maar bleef nog steeds het zelfde wie kan mij helpen om mij mobiel weer normaal te laten werken:D
en heel raar is dat er in sticker op de batterij rood is geworden???
help mij plz
Ik heb harde reste gedaan maar nu gaat die steeds aan tot de hoofdmenu zonder dat die flo touch heeft gedaan en dan gaat die weer uit en opnieuw starten en gaat het de hele tijd:S:S:SS:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRk PoIsOn
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:04
Anoniem: 366088 schreef op maandag 12 juli 2010 @ 18:51:
[...]

Ik heb harde reste gedaan maar nu gaat die steeds aan tot de hoofdmenu zonder dat die flo touch heeft gedaan en dan gaat die weer uit en opnieuw starten en gaat het de hele tijd:S:S:SS:
Leg hem even een tijdje op een droge plek, gewoon een paar uur nix mee doen, daarna zou hij vanzelf weer aan moeten gaan.

Heb dit ook gehad met m'n TD, zelfs een paar keer bij het douchen dat ie gewoon ergens in de badkamer lag en vochtig werd (had dan ook een barst in het scherm maargoed), Na een tijdje moet ie het gewoon weer doen

who put a "stop payment" on my reality check

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpgeit
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-04 20:02
Ik heb een Touch Pro hier, die zodra we belgië binnen gaan de verbinding verliest. Ik kan dan niet meer de gegevensverbinding inschakelen. Is er ergens een vinkje voor roaming? Nu is de telefoon in belgië, en heeft hij een "E" ipv "3G", ik neem aan dat dat EDGE is? Heeft Vodafone daar soms andere settings voor nodig?

Ik heb al geprobeerd daar een nieuwe verbinding te maken met live.vodafone.com als apn, en vodafone als user en pass.

[ Voor 42% gewijzigd door Slurpgeit op 13-07-2010 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaRk PoIsOn schreef op maandag 12 juli 2010 @ 20:09:
[...]

Leg hem even een tijdje op een droge plek, gewoon een paar uur nix mee doen, daarna zou hij vanzelf weer aan moeten gaan.

Heb dit ook gehad met m'n TD, zelfs een paar keer bij het douchen dat ie gewoon ergens in de badkamer lag en vochtig werd (had dan ook een barst in het scherm maargoed), Na een tijdje moet ie het gewoon weer doen
De hele dag heb ik hem laten liggen de volgende dag weer aangedaan na die harde reset heeft hij volgens mij geen softwere meer ofzo
ik wil graag deze " Windows Mobile 6.5 Clean Basic ROM " op mij telefoon doen aleen als ik hem aansluit aan mij pc geef die ook niks aan ik heb de bestand gedownload maar weet niet hoe je het op de mobiel zet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W!m_
Ja kunt misschien dit topic eens doorlezen om wat beter te begrijpen waarvoor je ROM en SPL e.d. staan :)

Wordt ook vrij duidelijk in uitgelegd hoe je naar een nieuwe ROM kunt flashen.

XDA Tutorial

[ Voor 18% gewijzigd door W!m_ op 13-07-2010 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 310346

Hoi iedereen,

Ik wil graag mn geluid harder hebben op mn mda compact 4.
Wat ik al gedaan heb is:

Diamond tweak geinstalleerd en daarin de volgende aanpassingen gedaan:
  • Audiobooster op Enabled
  • 100dB limitation op Disabled
  • Increase sound op High
Dan heb ik nog de Advanced config tool geinstalleerd en daarin staat bij:
  • HTC audio manager het volume op 130 dB
  • De bass, treble en 3d sound levels allemaal disabled
Het vreemde is dat na al deze aanpassingen het geluid nog steeds niet harder is geworden? Terwijl dit wel voor me nodig is omdat ik TomTom in mn motorhelm aan heb staan, en door het windgeruis moet het volume echt hard staan.

Weet iemand een oplossing voor mn probleem? Ik vertrek over 1 week, dus hoop het dan opgelost te hebben!

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikvanhoutert
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-04 21:00
Ik heb een htc touch pro, maar sinds de dag van vandaag is hij uitgevallen. Na langdurige oplaad proces (er gaat geen lampje of dergelijke branden) wil hij nog steeds niet opstarten na het aanzetten van de telefoon.

Indien ik de accu erin/eruit haal> Trilt de telefoon 1maal. Verder word er niks zichtbaar of gaat er geen verlichting aan of uit/(ook toetsenbord niet.)

Als ik nu de telefoon aan de pc hang, vind de computer hem wel gewoon en geeft ActiveSync hem als gevonden aan en vraagt om de telefoon te ontvergrendelen. Maar omdat ik niks zie op mijn scherm (en nog steeds geen enkele verlichting gaat branden) kan ik deze niet ontgrendelen.

Geprobeerd om een soft-reset (geen resultaat)
geprobeerd om een hard reset uit te voeren, maar dit lijkt niet te lukken.
ook de caps en FN lampjes kan ik niet bedienen.

Nu lijkt dit op een software fout, maar hoe kan ik een nieuwe rom op mijn toestel zetten als hij niet aangaat?ofja ik hem niet kan benaderen invm. ontgrendelen telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
@erik: klinkt als een kapot scherm, of begrijp ik je verkeerd

Overigens werkt XDAndroid al aardig op de Diamond, wel wat vloeiender dan WinMo (Gen.Y.D2XR2.6). Alleen de batterydrain moet nog opgelost worden, ik haal max 5uur met de laatste XDAndroid versie. Cyanogen binnenkort maar is proberen, maar dat vereist een EXT2 partitie.

Verder werkt radio rom 1.17.25.09 i.c.m. Rilphone 1.15.25.14 érg goed bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Met maar 5 uur battery time is het meer een gimmick dan echt bruikbaar.
Maar ik houd het in de gaten om mijn Diamond mogelijk een tweede leven te geven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 211675

Ik heb mijn touch diamond aan iemand verkocht en hier staat een windows 6.5 ROM op. Deze persoon wil de standaard ROM er weer op flashen, is dit mogelijk? En hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandeman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-02 20:10
Anoniem: 211675 schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 20:32:
Ik heb mijn touch diamond aan iemand verkocht en hier staat een windows 6.5 ROM op. Deze persoon wil de standaard ROM er weer op flashen, is dit mogelijk? En hoe?
Kijk hier eens:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=537496

[ Voor 3% gewijzigd door sandeman op 06-08-2010 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Hyp Hyper schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 20:24:
Met maar 5 uur battery time is het meer een gimmick dan echt bruikbaar.
Maar ik houd het in de gaten om mijn Diamond mogelijk een tweede leven te geven. :)
Kijk eens hier.. keus genoeg voor een tweede batterij: http://shop.ebay.com/?_fr..._sacat=See-All-Categories
trouwens ik heb een dedicated batterij oplader gekocht.. en dat helpt met het sneller en beter opladen van de batterij. Ik ga met een normale batterij wel 1 week in standby (wel zonder gps en wifi aan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
henkleerssen schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 14:51:
[...]

Kijk eens hier.. keus genoeg voor een tweede batterij: http://shop.ebay.com/?_fr..._sacat=See-All-Categories
trouwens ik heb een dedicated batterij oplader gekocht.. en dat helpt met het sneller en beter opladen van de batterij. Ik ga met een normale batterij wel 1 week in standby (wel zonder gps en wifi aan).
En met Android dus? Knap dat jij het een week volhoudt en een ander 5 uur. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Hyp Hyper schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 14:58:
[...]

En met Android dus? Knap dat jij het een week volhoudt en een ander 5 uur. :P
Ik heb niet gezegd dat ik android draai...wm 6.5 .. een week ja. 5 uur no way.. daar heb je niks an..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurk738
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik ben ook eens aan het flashen geslagen...

Ik heb `Windows Mobile 6.5 Clean Basic ROM [10|6|2010]` erop gezet. Ik heb verschillende radio´s geprobeerd maar 3G doet het niet. Verder crasht TomTom bij het opstarten. :(

Ben toch maar weer snel terug gegaan naar de laatste officiele HTC ROM.
Als iemand een WM6.5 ROM kan aanraden die lekker snel en vooral stabiel is (liefst zonder veel toeters&bellen) dan houd ik me aanbevolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
Ben zelf wel tevreden over de Engery roms. Komen trouwens vaak updates voor uit, soms meerder keren per week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

henkleerssen schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 12:47:
[...]

ik quote me zelf niet verder.. maar dit is een goede rom..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacky00
Ik ben van plan om een nieuwe telefoon te halen,maar is het mogelijk om alle smsjes mee te nemen van m'n HTC naar m'n nieuwe telefoon ?

Had een keer m'n sim kaart in een ander tel gedaan, inbox was toen leeg.. misschien dat je die berichten kan bewaren @ sim ipv tel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
jacky00 schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 15:45:
Ik ben van plan om een nieuwe telefoon te halen,maar is het mogelijk om alle smsjes mee te nemen van m'n HTC naar m'n nieuwe telefoon ?

Had een keer m'n sim kaart in een ander tel gedaan, inbox was toen leeg.. misschien dat je die berichten kan bewaren @ sim ipv tel.
Is afhankelijk naar welke telefoon/os je gaat. Als je bij windows mobile blijft, kan je http://www.dotfred.net/default.htm proberen. Volgens mij kan http://sn1-p1.myphone.microsoft.com/mkweb/Start.po?mkt=nl-NL ook je sms syncen, dan kan je die later weer terug syncen. Werkt voor zo ver ik weet ook alleen wm<->wm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacky00
Ben van plan om Samsung Galaxy te halen.. misschien dat er anderen ook daarheen zijn overgestapt ?

[ Voor 69% gewijzigd door jacky00 op 20-08-2010 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 372083

Tja zelf maar geprobeerd om een nieuwe Rom erop te zetten (MDA Compact IV) en jammer niet gelukt, blijft nu in het uitlijnscherm hangen ,kan wel een hard reset geven maar dat maakt niets uit, ook een nieuwe Rom erop zetten lukt niet.

Is er nog hoop is om hem tot leven te wekken en de oude T Mobile Rom terug te zetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandeman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-02 20:10
Anoniem: 372083 schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 20:57:
Tja zelf maar geprobeerd om een nieuwe Rom erop te zetten (MDA Compact IV) en jammer niet gelukt, blijft nu in het uitlijnscherm hangen ,kan wel een hard reset geven maar dat maakt niets uit, ook een nieuwe Rom erop zetten lukt niet.

Is er nog hoop is om hem tot leven te wekken en de oude T Mobile Rom terug te zetten ?
Ja hoor, volgens wat ik heb gelezen op XDA developers moet dat waarschijnlijk nog wel kunnen. Heb zo direct geen linkje naar een topic met uitleg wat te doen, maar het is er zeker te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 372083

sandeman schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 21:11:
[...]

Ja hoor, volgens wat ik heb gelezen op XDA developers moet dat waarschijnlijk nog wel kunnen. Heb zo direct geen linkje naar een topic met uitleg wat te doen, maar het is er zeker te vinden.
Ik heb inmiddels het toestel weer aan de praat met T Mobile scherm, echter het ding leeft een eigen leven en springt van het ene scherm naar het andere of loopt vast dus alle hulp is welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
henkleerssen schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 07:38:
[...]

Ik heb niet gezegd dat ik android draai...wm 6.5 .. een week ja. 5 uur no way.. daar heb je niks an..
Ja helder schijnend licht. Je reageert op een reactie van mij op Android op de Diamond. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Hyp Hyper schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 23:09:
[...]

Ja helder schijnend licht. Je reageert op een reactie van mij op Android op de Diamond. :P
nou ja... jij klaagt dat de diamond een gimmick is die maar 5 uur draait.. en je draait android. 5 uur heb je niks an is OOK mijn mening Ik kom met opties om misschien een andere nieuwe batterij te gebruiken van ebay.......haal android eraf en koop een nieuwe batterij.. android is gewoon niet geschikt (genoeg) ... als je je niet geholpen voelt .. dan laat je toch verdere commentaar achterwegen... laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:48

Nicap

Tsssk....

Waarom lukt het mij niet om gmail in te stellen op m'n Touch Diamond?
Ik doe het precies zoals aangegeven op de google site,maar er komen geen berichtjes binnen. Hij geeft steeds weer het username en password veld weer bij verzenden en ontvangen.

Iemand die me kan helpen?

Nevermind, tis opgelost. Bleek dat de telefoon hetzelfde ipadres kreeg als de Samsung TV 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Nicap op 26-10-2010 21:30 ]

PVoutput 3.4 kWp Solar Frontier SF-170 + Omnik 4.0 TLII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42576

Ik heb ondertussen wat verschillende ROMs geprobeerd, maar mijn ervaringen met 6.5 en Sense 2.5 zijn niet zo fantastisch. Traag, loopt vast, telefoon gaat niet meer over? Dan heb ik ook nog HardSPL met 1.09.25.23.

Iemand echt een aanrader wat een ROM betreft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18:31
Mijn zus der diamond is opeens heel snel op, batterij doet het maar een paar uur.
Nu zal je denken batterij is op maar ik heb hem dus in mijn telefoon geprobeerd en dan doet ie het gewoon goed(vice versa).

Dan maar hard reset maar hielp ook niet.

Er zit wel heel toevallig een nieuwe simkaart in van simpel(zelfde geldt voor mij) dus zou het kunnen liggen aan een simkaart die stuk is ofzo 8)7 klinkt hier raar maar wat kan het anders zijn.
Hij is niet gevallen ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-03 09:24
Ik kwam hier voor een rom vraag, zie ik net dat het al over roms gaat :) Weet iemand hoe het staat met android op de TD? Heb van de week android op een HD2 gezet en dat werkt perfect maar voor de TD kan ik alleen maar vinden dat het in verschillende stadia van niet werkend is wat betreft android.

Als het goed bruikbaar is zou ik het wel voor mijn broertje willen installeren die ik mijn TD heb gegeven.

Artiest voorheen bekend als b3n666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18:31
kadooosh schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 19:40:
Mijn zus der diamond is opeens heel snel op, batterij doet het maar een paar uur.
Nu zal je denken batterij is op maar ik heb hem dus in mijn telefoon geprobeerd en dan doet ie het gewoon goed(vice versa).

Dan maar hard reset maar hielp ook niet.

Er zit wel heel toevallig een nieuwe simkaart in van simpel(zelfde geldt voor mij) dus zou het kunnen liggen aan een simkaart die stuk is ofzo 8)7 klinkt hier raar maar wat kan het anders zijn.
Hij is niet gevallen ofzo..
Met mijn simkaart doet de telefoon het wel gewoon goed 8)7 .
Nu ff kijken of haar simkaart op mijn telefoon hetzelfde doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
t_o_c schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 23:15:
Ik kwam hier voor een rom vraag, zie ik net dat het al over roms gaat :) Weet iemand hoe het staat met android op de TD? Heb van de week android op een HD2 gezet en dat werkt perfect maar voor de TD kan ik alleen maar vinden dat het in verschillende stadia van niet werkend is wat betreft android.

Als het goed bruikbaar is zou ik het wel voor mijn broertje willen installeren die ik mijn TD heb gegeven.
http://www.connect-utb.co...w.download&catid=8&cid=54

Android 2.2 is volledig werkzaam. Wil het binnenkort zelf testen,maar kan mijn touch diamond sinds de verhuizing niet meer vinden.. Je batterij schijnt wel erg snel leeg te raken.

youtube:http://www.youtube.com/watch?v=Oj-eh5ovoiw

De volgende versie van xandroid zit er ook al aan te komen.Hier de beta: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1210040

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Terror schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 00:04:
[...]

http://www.connect-utb.co...w.download&catid=8&cid=54

Android 2.2 is volledig werkzaam. Wil het binnenkort zelf testen,maar kan mijn touch diamond sinds de verhuizing niet meer vinden.. Je batterij schijnt wel erg snel leeg te raken.

youtube:http://www.youtube.com/watch?v=Oj-eh5ovoiw

De volgende versie van xandroid zit er ook al aan te komen.Hier de beta: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1210040
De laatste keer dat ik het had draaien op m'n Diamond (begin dit jaar) was het hopeloos. Je kan het niet flashen maar je moet het starten met haret.exe, dus wanneer je je telefoon reboot heb je gewoon weer Windows Mobile (volgens mij blijft dat ook op de achtergrond draaien en draait Android dan in een soort VM ofzo).

Het is in ieder geval zo traag dat het compleet onbruikbaar is, nog veel erger dan Windows Mobile zelf :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-04 10:27
ik heb tijdelijk de diamond weer in gebruik dus trap deze oude topic even naar boven. Is er een bruikbare Android install te vinden voor de Diamond die ok is voor dagelijks gebruik? Wil kunnen whatsappen, dus telefoon wifi touchscreen en internetten moet een beetje werken.

Wat is de rom die julliue hebben gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-04 16:07
Ik wil ook weer tijdelijk een Touch Diamond gebruiken, maar ik blijf bij het uitlijnen hangen. Heb al een stock rom geflashed, maar dat helpt niet. Het calibreren begint steeds overnieuw.
Wie weet een voorgecalibreerde rom die nog te downloaden is? De meeste roms die ik kan vinden op xda zijn niet meer te downloaden.

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-04 09:46

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Dan is hij gewoon rot. Je kunt via HTC de laatste pakken maar dat zal niets verhelpen. Geloof ik me ik heb er meer dan 60 in mijn handen gehad en de 10 waar dit probleem optrad liggen nu stof te happen of zijn omgeruild door de provider.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Pagina: 1 ... 14 15 Laatste