Anoniem: 262825

Hallo allemaal.

Ik heb een probleempje.

Tijdens het synchroniseren is er iets in het apparaatgeheugen terecht gekomen wat er niet hoort.Een deel van een map vol Pinnacle software. Dat heeft nu mijn hele geheugen gevuld met onbruikbare software.

Verwijderen via verkenner en Activesync wordt geweigerd. (kijk of de schijf tegen schrijven beveiligd is etc.)

Via de verkenner op de pc ook.
Total Commander lukt mij ook niet maar mogelijk heeft dat progje nog mogelijkheden die ik niet ken.

Uiteidelijk kan een harde reset. Ik haat harde resets en het moet toch zo ook kunnen??

Wie heeft de helpende tipop deze lange witte winteravond??

Groeten
Arie.

• cpt.skydiver
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:28
Ik heb hem toch besteld :). Even wachten tot donderdag en dan tweaken maar!

• robbvdb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-03 20:18
@ReikiKing:

Met TotalCommander op de diamond moet het kunnen! Wel moet je eerst de mappen en of files die je wilt deleten vrijgeven om te kunnen deleten. Zullen waarschijnlijk op 'only read'staan of iets dergelijks. Dat zit inderdaad net iets dieper in het progje ( vinkje weghalen bij only read ergens in de eigenschappen van de file ).
Heb nu even geen Diamond in de buurt dus kan je niet precies vertellen hoe.

Even spelen met TotalCommander op je diamond en het moet lukken.

@robbvdb

Bedankt, iets meer zoeken en wijzigen in TotalCommander deed het hem. Ik heb ALLE vinkjes weggehaald en de wijzigingen ook laten gelden voor de subdirectories. Daarna kon ik ze verwijderen.
Gek genoeg heb ik bijna geen geheugen teruggewonnen. Hoogstens 10 van de 12 GB. (ik had echt 12 GB vrij daarvoor) Alle mapjes bekeken maar daar staat bijna niets in. Alle extra progjes staan op het Intern Geheugen op een paar ringtones na.
Hoeveel zou er ongeveer over moeten zijn als de Diamond een tijdje draait en nauwelijks installaties heeft in het apparaatgeheugen??

Iemand nog een tip??

Voorlopig alvast bedankt.
Arie

[Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 262825 op 22-12-2009 22:01]

Anoniem: 154383

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met die sim unlocker van Olipro?
deze dus....

is dat zonder gevaar en werkt dat prima zonder gezeur?

• RielN
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 27-03 22:09
peppie71 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 20:32:
Ik probeer de rom Gen Y D2 R4 2A NLD te flashen. Ik heb eerder onder xp via active sync weleens een officiële rom geflashed.

Heb nu windows 7 64 bit ultimate en ehb windows mobile center gedownload, maar ik krijg het niet voor elkaar.

wat doe ik:

1.Ik start windows mobile center
2. Ik sluit de td aan
3. windows mobile center geeft aan dat er een verbinding is.
4. Ik start de .exe van de rom
5. het update programma gaat starten en de telefoon geeft de gekleurde balken weer
6. Vervolgens volgt het grijze scherm met de voortgangsbalk op de td
7 maar dan wordt de verbinding verbroken en blijft de td op 0 % staan.
8 vervolgens geeft het programma een connection error aan.

Wat doe ik fout??
Flash anders via de SD kaart of intern geheugen: het diamimg.img bestand in de root-dir zetten en dan de flash met een toetscombinatie starten.

Veel sneller, makkelijker en veiliger. Wel volle batterij hebben natuurlijk.

Anoniem: 310346

Hallo allen,

Momenteel gebruik ik nog prepaid kaartje van vodafone, ik wil nu over naar simonly abbo,

Maar voordat ik dat ga doen wikl ik graag een tijdje bijhouden hoeveel smsjes en belminuten ik gebruik, weet iemand daar een handige tool voor?

Thnx!

• DaRk PoIsOn
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:31
Anoniem: 310346 schreef op zondag 27 december 2009 @ 17:32:
Hallo allen,

Momenteel gebruik ik nog prepaid kaartje van vodafone, ik wil nu over naar simonly abbo,

Maar voordat ik dat ga doen wikl ik graag een tijdje bijhouden hoeveel smsjes en belminuten ik gebruik, weet iemand daar een handige tool voor?

Thnx!
als je geen touchflo3d gebruikt is homescreen ++ daar wel handig mee, die laat alle inkomende en uitgaande dingen zien, bellen, smsen en data

who put a "stop payment" on my reality check

Anoniem: 310346

hmz thnx voor de tip.
maar k gebruik wel tf3d.. :P

• Cybot12999
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-03 20:10
Anoniem: 154383 schreef op woensdag 23 december 2009 @ 10:45:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met die sim unlocker van Olipro?
deze dus....

is dat zonder gevaar en werkt dat prima zonder gezeur?
Ik heb die gebruikt ja. Gaat gewoon helemaal goed!
Echt z'n geld waard hoor ;)

Anoniem: 337377

vraagje: wie herkent dit probleem en heeft er wellicht een oplossing voor? Na 2 dagen gegoogled te hebben zonder resultaat stel ik mijn vraag (ook) hier maar.

Betreft Volswagen Golf 6 met premium telefoonkit. Heb een HTC Touch Diamond (eerste type) deze maakt keurig netjes verbinding met de VW-carkit. Heb alleen 2 problemen:

1. Zodra ik TomTom7 start op mijn HTC dan heeft de carkit géén GSM-bereik meer (de bluetooth verbinding tussen HTC en VW-carkit is nog wel in de lucht). Er is dus geen bel-signaal meer. Enige oplossing: TomTom afsluiten en de bluetooth verbinding tussen de telefoon en de carkit verbreken en weer opnieuw opbouwen.

2. Wanneer ik de motor afzet en ik stap uit dan wordt de verbinding tussen de carkit en de telefoon niet goed verbroken. Mijn HTC geeft dan aan dat ik geen GSM-bereik heb. Enige oplossing: Op de HTC bij de communicatie-manager "phone" op "off" zetten en weer op "on" zetten. (de telefoonverbinding resetten dus)

De HTC is overigens al voorzien van de mees recente ROM-versie. (2.03.401.3 WWE 02-05-2009)

(Ik heb nu zelfs Windows 6.5 op de telefoon draaien, na installatie van bt_sap.cab (Bluetooth RSap-protocol) is er weer keurig netjes verbinding met de VW-premium carkit) Helaas zijn bovenstaande 2 probleempjes er nog steeds.)

Hoop echt dat er een oplossing voorhanden is. Deze kleine ongemakken zorgen voor redelijk wat ergenis.

• cpt.skydiver
Weet iemand hier zo nog een goede/stabiele/snelle 6.5 rom met tf3d? Ik heb er al veel geprobeerd maar vaak is ie of te traag (donsalari)(vaak tf3d 2.x) of is er te weinig RAM beschikbaar (benko's) om fatsoenlijk te internetten.

Ben nu Gen.Y 4 R5 aan het installeren omdat die 6.5 niet echt wil :(.

• sandeman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-11-2022
cpt.skydiver schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 17:15:
Ben nu Gen.Y 4 R5 aan het installeren omdat die 6.5 niet echt wil :(.
Die heb ik er nu op staan. Werkt goed tnt voor mij.

• cpt.skydiver
Ja Gen.Y werkt perfect maar ik heb toch liever het 6.5 menu. Blijf wel even bij deze totdat ik een goede vind.

PS. voor wie het ook interresseert. Die Diamonds bij coolblue zijn (iig de mijne) van een oude batch (nov 2008) met goed scherm (wit ipv dat gelige).

edit: heb er meerdere geprobeerd. Paar goede (oa. lite van donsalari), maar ben nu mn eigen gaan cooken :z .

[Voor 17% gewijzigd door cpt.skydiver op 30-12-2009 20:28]

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-03 09:21
Ik heb gisteren de Gen.Y D2 R5.1 rom geinstalleerd. Daarvoor heb ik de MTTY methode gebruikt om te zorgen dat alles het geheugen geformateerd is (m.u.v. de intern geheugenkaart). Ik vind dit persoonlijk weer een heel stuk beter dan mijn oude 4.1 rom. Ook is er kosmetisch het e.e.a verbeterd. De prestaties zijn goed, heb nog geen reset hoeven doen.
Ik zoek alleen nog een tweak hoe je de tijdelijke internetbestanden van Opera op de geheugenkaart kunt laten opslaan. Ik merkte bij de vorige rom dat hij nl heel vaak zij 'onvoldoende geheugen beschikbaar, sluit enkele tabs om meer geheuegen vrij te maken', terwijl ik nog maar amper 1 site geladen had.
De cache staat op 4000 kb zie ik staan, is dit een goede waarde?

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Die melding heeft niet te maken met het opslaan van je tijdelijke bestanden op het interne geheugen. Dit kun je trouwens vrij makkelijk wijzigen als je in Opera kiest voor het adres opera:config
Waar de melding wel mee te maken heeft is dat er geen vrij geheugen is om bijvoorbeeld afbeeldingen weer te geven. Het geheugengebruik bij Gen.Y ligt hoger dan bij de stock ROM is mijn ervaring.

Website

• Superoffie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-09-2017
Weet iemand of het ook mogelijk is, om met een navigatieprogramma (bijv. i-go of TomTom) naar een afspraak te navigeren die in deagenda staat op de diamond? Lijkt me een handige en logische functionaliteit, maar kan er aar weinig over vinden.

Navigeren naar contacten is me al wel gelukt :)

• Jeffrey v. Hees
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:10
Superoffie schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 22:57:
Weet iemand of het ook mogelijk is, om met een navigatieprogramma (bijv. i-go of TomTom) naar een afspraak te navigeren die in deagenda staat op de diamond? Lijkt me een handige en logische functionaliteit, maar kan er aar weinig over vinden.

Navigeren naar contacten is me al wel gelukt :)
Volgens mij is dat niet mogelijk. Ik ben het nog nergens tegengekomen en heb er nog nooit wat over gelezen in ieder geval. Met Google Maps kan het wel. Volgens mij komt daar binnenkort ook een navigatie-versie voor uit. Wie weet dat dit wel gaat werken! :-)

offtopic:
Jammer dat dit topic een beetje dood is. Ik check het zowat dagelijks op nieuwe berichten!

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Zijn er nog mensen met WM6.5.1? Ik heb nu de BsB 6.5.1 variant er op staan, en die werkt erg goed. Stabiel en snel. Echter zit er geen makkelijke taskmanager meer bij zoals die bij 6.5 nog wel zit. Dit doordat de sluitknop nu rechts onderin zit i.p.v. bovenin.

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

• cpt.skydiver
Jawel hoor. Start knop ingedrukt houden. (tenminste als de cook showcase er in heeft gestopt).

[Voor 40% gewijzigd door cpt.skydiver op 10-01-2010 11:09]

• Gisae
  • Niet online
cpt.skydiver schreef op zondag 10 januari 2010 @ 11:08:
Jawel hoor. Start knop ingedrukt houden. (tenminste als de cook showcase er in heeft gestopt).
Thanks, super programma! Ik had nu AMeBa (adapting menu bar) gekoppeld aan een andere vrij irritante taskmanager. Deze is nog beter dan de taskswitcher in WM6.5

Voor de mensen die het ook willen hebben:
Google naar: Showcase Suite 1.1.0 Showcase for New WM6.5.x BUILD 23045+

Nu blijft er één bug over. De achtergrond van het startmenu blijft de wallpaper die er bij het booten stond. Pas na reboot wordt dit aangepast.

[Voor 13% gewijzigd door Gisae op 12-01-2010 20:03]

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-03 09:02
Gisae schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 13:38:
Zijn er nog mensen met WM6.5.1? Ik heb nu de BsB 6.5.1 variant er op staan, en die werkt erg goed. Stabiel en snel. Echter zit er geen makkelijke taskmanager meer bij zoals die bij 6.5 nog wel zit. Dit doordat de sluitknop nu rechts onderin zit i.p.v. bovenin.
Is de BsB ook in het NL te krijgen?

Heb 'm geinstalleerd en werkt wel lekker. Echter zit er geen TF3d meer in. Wel geinstalleerd nog gehad met een linkje wat erbij stond, alleen is dit een oude versie.

[Voor 17% gewijzigd door Vlooi op 14-01-2010 16:43]

• Vlooi
  • Laatst online: 14-03 09:02
En ik kan m'n contacten niet meer terug zetten. Moet denk ik eerst weer terug naar Gen.Y (als dat nog kan).

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Zijn er hier ook mensen die MyPhone van Microsoft op hun telefoon gebruiken? Ik moet eerlijk zeggen dat ik aangenaam verrast ben. Op een bijzonder eenvoudige manier je smsjes en contacten etc. backuppen (wel een Live ID nodig)

• cpt.skydiver
Jup. Werkt top! Gebruik het erg regelmatig omdat ik nogal vaak flash :p. Eigen rom...

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01:36

ManiacsHouse

Scheisse!

Ik gebruik op dit moment de Gen.Y_D2_R5.1-NLD rom. Echter het sms-gebeuren wil nog weleens flink vastlopen en dan crashed de telefoon. Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

• cpt.skydiver
Er is al een 5.2 Gen.Y uit. Misschien dat het daar gefixed is?

• Gisae
  • Niet online
Vlooi schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 11:30:
[...]

Is de BsB ook in het NL te krijgen?

Heb 'm geinstalleerd en werkt wel lekker. Echter zit er geen TF3d meer in. Wel geinstalleerd nog gehad met een linkje wat erbij stond, alleen is dit een oude versie.
tf3d vind ik maar vervelend. De BsB rom werkt erg fijn, alleen is de ontwikkeling ervan gestopt. Ik heb nu een paar dingen zelf aangepast met taskswitcher, en wat geheugenoptimalisaties. Het enige wat ik niet goed krijg is de EZinput onder landscape, het lijkt alsof deze 800x480 pakt i.p.v. 640x480. Niet dat ik het zo vaak gebruik, maar als het kan moet het ook werken.

• cpt.skydiver
Nieuws nieuws! Meester cooker Yozgatg van de Gen.Y rom's is met Android aan de slag gegaan! Zie het Gen.Y PX-D with Android topic op xda!

• W!m_
  • Laatst online: 22-03 23:30
Ja ziet er echt fantastisch uit, een dualboot met android op een eenvoudige manier :9~
Kan niet wachten..

Anoniem: 267809

Same here, ik hoop dat alles een beetje naar behoren werkt en dat de batterij drain minimaal is.

• Jeffrey v. Hees
W!m_ schreef op maandag 25 januari 2010 @ 16:02:
Ja ziet er echt fantastisch uit, een dualboot met android op een eenvoudige manier :9~
Kan niet wachten..
Draai je dan echt Android bovenop Windows? Of is het standalone te draaien?

Anoniem: 267809

Stand Alone, Haret draait die tijdens het booten.

Edit: als alles goed verloopt wordt die morgen al gereleased.

[Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 267809 op 26-01-2010 14:01]

• Jeffrey v. Hees
Anoniem: 267809 schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 11:43:
Stand Alone, Haret draait die tijdens het booten.

Edit: als alles goed verloopt wordt die morgen al gereleased.
Kijk, dat is goed nieuws! Mooi dat deze telefoon zo doorontwikkeld wordt door Xda!!

• cpt.skydiver
Android was er natuurlijk al een tijd maar nu kan er meteen naar geboot worden wat mooi is. Ik heb alleen nog steeds geen goede manier gevonden om de telefoon goed te calibreren in android :(.

Haret gooit WinMo trouwens uit het geheugen voor zover ik weet.

• DaViDoViTsCh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-03 20:02

DaViDoViTsCh

Frans-Nederlandse Duitser

Arie- schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 22:54:
Zijn er hier ook mensen die MyPhone van Microsoft op hun telefoon gebruiken? Ik moet eerlijk zeggen dat ik aangenaam verrast ben. Op een bijzonder eenvoudige manier je smsjes en contacten etc. backuppen (wel een Live ID nodig)
Yup, werkt goed, makkelijk en is betrouwbaar.
Aanrader voor iedereen die zijn telefoon regelmatig flasht. :)

Ici kann uw Werbung staan

• W!m_
Iemand al ervaring opgedaan met die nieuwe Gen.Y PX-D ?
Vooral ivm betrouwbaarheid van sms/telefoon en batterijleven ? Is het batterijleven bijvoorbeeld aanzienlijk minder dan in WM bij hetzelfde gebruik ?

En of het klopt dat er 80mb ram vrij is na het booten ? Dat zou fantastisch zijn t.o.v. de gewoonlijke 45% :) ..

• murata
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-03 12:24
W!m_ schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 00:00:
Vooral ivm betrouwbaarheid van sms/telefoon en batterijleven ? Is het batterijleven bijvoorbeeld aanzienlijk minder dan in WM bij hetzelfde gebruik ?

En of het klopt dat er 80mb ram vrij is na het booten ? Dat zou fantastisch zijn t.o.v. de gewoonlijke 45% :) ..
heb het zelf nog niet geprobeerd maar eerdere ervaringen met Android is dat accuduur 4 tot 5 uur was.

• sandeman
W!m_ schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 00:00:

Lastig om het batterijleven van een ROM te melden één uur nadat deze uitgebracht is. Daar heb je toch minimaal een dag voor nodig zou ik zeggen :)

• Jeffrey v. Hees
Net Gen.Y PX-D geprobeerd en er even mee gespeeld. Toch werkt hij nog niet helemaal optimaal. Knoppen werken heel anders en vaak blijft het scherm gewoon zwart. Ik ga toch terug naar Windows Mobile en wachten tot Android verder ontwikkeld is voor de Diamond.

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:30
Jeff van Hees schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 14:33:
Net Gen.Y PX-D geprobeerd en er even mee gespeeld. Toch werkt hij nog niet helemaal optimaal. Knoppen werken heel anders en vaak blijft het scherm gewoon zwart. Ik ga toch terug naar Windows Mobile en wachten tot Android verder ontwikkeld is voor de Diamond.
Inderdaad, hier de zelfde ervaring. Het toestel wordt bij mij trouwens zo extreem warm dat het bijna niet meer vast te houden is. Binnen ruim een uurtje spelen zat ik al rond de 50%van de batterij. Wi-fi is echt nog buggy in xandroid.

• boozt77
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-03 13:19
Hetzelfde hier. Geweldig dat android op de P3700 te draaien is, alleen is nog wat ontwikkeling nodig:
GPS / Bluetooth / G3 / Wifi zijn allemaal dingen die (nog) niet (vlekkeloos) werken. Bovendien zit er hier een daar nog behoorlijk wat lag (hopelijk is de processor snel genoeg voor android). Toetsenbord, integratie met google (agenda, contacts en mail) zijn echt helemaal de bom!.

Ik houd XDA (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=623048) voorlopig heel goed in de gaten. Ik heb het idee dat het nog wel wat gaat worden :+

Kan niet wachten tot ze zijn gefixt! want android: beats the hell out of windows mobile!!!

iRacing Profiel

• sandeman
boozt77 schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 11:20:
hopelijk is de processor snel genoeg voor android.
Dat denk ik wel, het is namelijk vrijwel dezelfde processor als in de Hero en daarop draait Android best soepel.

Anoniem: 342961

Hallo allemaal,

Ik heb even een vraagje;
Kan ik Quick GPS ook via ActiveSync downloaden?

Groeten,
Maarten

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01:36

ManiacsHouse

Scheisse!

Anoniem: 342961 schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 16:02:
Hallo allemaal,

Ik heb even een vraagje;

Groeten,
Maarten
Probeer het eens zou ik zeggen. ActiveSync aanzetten en dan proberen. ;)

• Kickasz
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Hallo allemaal,

Ik heb even een vraagje;

Groeten,
Maarten
Bij mij doet QuickGPS dit zelf op de achtergrond ;)

Anoniem: 342961

Ja, jij hebt waarschijnlijk een internet abonnement.

Maar ik heb geen Internet, daarom stel ik de vraag hier of dit kan.

• Anakha
  • Laatst online: 22:42
En heb je het inmiddels zelf al geprobeerd? Of blijf je wachten tot iemand anders dat voor je doet?

• sandeman
Ik heb even een vraagje;
Het feit dat er bij mijn versie van QuickGPS als optie staat: Auto download when connected to PC via ActiveSync, geeft aan dat dat waarschijnlijk wel mogelijk is. Maar, zoals gezegd, waarom probeer je het niet gewoon?

• cpt.skydiver
boozt77 schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 11:20:
Hetzelfde hier. Geweldig dat android op de P3700 te draaien is, alleen is nog wat ontwikkeling nodig:
GPS / Bluetooth / G3 / Wifi zijn allemaal dingen die (nog) niet (vlekkeloos) werken. Bovendien zit er hier een daar nog behoorlijk wat lag (hopelijk is de processor snel genoeg voor android). Toetsenbord, integratie met google (agenda, contacts en mail) zijn echt helemaal de bom!.

Ik houd XDA (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=623048) voorlopig heel goed in de gaten. Ik heb het idee dat het nog wel wat gaat worden :+

Kan niet wachten tot ze zijn gefixt! want android: beats the hell out of windows mobile!!!
Spec's van de Diamond moeten haast wel goed genoeg zijn als je die halfgare samsungs ziet (spica met 128mb ram). En de Hero heeft toch dezelfde Qualcomm cpu als de Diamond?

• Kickasz
  • Niet online
Anoniem: 342961 schreef op maandag 01 februari 2010 @ 18:29:
Ja, jij hebt waarschijnlijk een internet abonnement.

Maar ik heb geen Internet, daarom stel ik de vraag hier of dit kan.
Nee, geen internet abbo. Maar zoals hierboven / vorige pagina inderdaad al wordt aangegeven kun je dmv active sync QuickGPS gewoon updaten.

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-12-2022
Kickasz schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 08:10:
[...]

Nee, geen internet abbo. Maar zoals hierboven / vorige pagina inderdaad al wordt aangegeven kun je dmv active sync QuickGPS gewoon updaten.
En als ie het niet doet je firewall (if any) eens nakijken.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Ik vind het hartstikke leuk die android ontwikkelingen.. maar nog steeds geen Camera, GPS en
Bluetooth ondersteuning.. geduldig afwachten lijkt het.. Maar zonder gps is het net niks (ik navigeer veel met dat ding.. vandaar).

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-03 13:07

Hari-Bo

F5 addict

Ik draai inmiddels op Windows Mobile 6.5 met OzROM, werkt super alleen de accuduur is flink korter geworden. Maar heeft er iemand een alternatief voor ageye G-Profile, deze gebruik ik voor instellingen belvolume en bluetooth op bepaalde tijdstippen, maar het is nu betaalde software geworden.

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Hari-Bo schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 09:11:
Ik draai inmiddels op Windows Mobile 6.5 met OzROM, werkt super alleen de accuduur is flink korter geworden. Maar heeft er iemand een alternatief voor ageye G-Profile, deze gebruik ik voor instellingen belvolume en bluetooth op bepaalde tijdstippen, maar het is nu betaalde software geworden.
eeuh ik heb de ozrom geprobeerd.. maar echt te langzaam en batterij levensduur was stuk minder dan gen.y variant.. nee laat maar zitten.

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-03 13:07

Hari-Bo

F5 addict

henkleerssen schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 11:43:
[...]

eeuh ik heb de ozrom geprobeerd.. maar echt te langzaam en batterij levensduur was stuk minder dan gen.y variant.. nee laat maar zitten.
De accuduur ben ik mee eens, maar de snelheid na een beetje tunen is zeker goed te doen.

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

ze zijn net op http://forum.xda-developers.com/ wat wm 6.5 (21891) gerelateerde roms aan het koken.. Met als doel, zo snel mogelijk en zo basic mogelijk.. das interessant.. ben er nog niet uit.. wordt wellicht een titanium variant..
Ik dacht dat ik klaar was met Gen.Y 5.3.. maar de gigantische lag met opnemen (2 of 3 seconden voordat ik een ringtone hoor op mijn diamond.. die ander denkt al bijna dat ik niet thuis ben..), kan eigenlijk niet...

• boozt77
henkleerssen schreef op zondag 14 februari 2010 @ 17:28:
ze zijn net op http://forum.xda-developers.com/ wat wm 6.5 (21891) gerelateerde roms aan het koken.. Met als doel, zo snel mogelijk en zo basic mogelijk.. das interessant.. ben er nog niet uit.. wordt wellicht een titanium variant..
Ik dacht dat ik klaar was met Gen.Y 5.3.. maar de gigantische lag met opnemen (2 of 3 seconden voordat ik een ringtone hoor op mijn diamond.. die ander denkt al bijna dat ik niet thuis ben..), kan eigenlijk niet...
Ik heb het ook een beetje gehad met die lag in het opnemen. Vraag: 'is een lite ROM of titanium any better?'

iRacing Profiel

• kadooosh
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:16
Heeft iemand ervaring met de 1800mah batterijen die op ebay staan?
http://cgi.ebay.nl/Fit-PD...ain_0?hash=item563789c80b

• boozt77
Ik ken die batterijen. Heb ze besteld via deal extreme (zelfde soort, ook 1800mAh) in het begin zijn ze wel aardig maar ze degraderen als de ziekte (in het begin gaat ie makkelijk 2 dagen mee, na 4 maanden is ie na een halve dag op). Verder is de extra grote cover die je erbij krijgt van 'lik-me-vestje'-kwaliteit. Via deal extreme kost is 6 euro, dus what the heck!!!

bzt

iRacing Profiel

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

ik heb momenteel de rom van awran5 met de laatste WM 6.5 rom update erop zitten (ik weet niet of ik de url kan geven)...
Maar het is een perfecte rom.. beter dan de gen.Y 6.1 variant: minder ram verbruik en snel..awran5 is vrij snel ook met doorvoeren van veranderingen ales je iets anders wilt zien...ook een plus
Dik tevreden nu..

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

plus een nieuw batterijtje.. http://cgi.ebay.com/100-H...m2a045f672f#ht_2869wt_940
en het werkt weer als een tierelier.. who needs a HD2 anyway?

• robbvdb
henkleerssen schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 10:25:
ik heb momenteel de rom van awran5 met de laatste WM 6.5 rom update erop zitten (ik weet niet of ik de url kan geven)...
Maar het is een perfecte rom.. beter dan de gen.Y 6.1 variant: minder ram verbruik en snel..awran5 is vrij snel ook met doorvoeren van veranderingen ales je iets anders wilt zien...ook een plus
Dik tevreden nu..
Thnx voor de tip! Nooit van Awran gehoord, al kom ik met regelmaat op XDA. Draai inmiddels ook de clean-version icm SPB3.5.3. en ik moet zeggen: de snelste Rom ooit voor mij! Werkt heerlijk, responsive en zoals je verwacht.

Komende week maar eens testen wat hij doet en dan vooral het batterij-verbruik. Draai nog wel op een radio1.15 ondanks dat men daar eigenlijk de 1.17 aanraadt.

• Joshua
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-03 16:30
Android begint ook steeds beter te draaien op mijn telefoon! Ben er best tevreden mee.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

je moet ff de advanced config cab downloaden van de awran5 (of jeeves) ROM.. kun je hem nog wat sneller maken. Ik draai op de achtergrond ook nog speedbooster.. niet altijd nodig.. maar is wel eens handig als je wat meer snelheid wil bij bepaalde apps.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Joshua schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 22:34:
Android begint ook steeds beter te draaien op mijn telefoon! Ben er best tevreden mee.
gps doet het? batterij verbruik?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Joshua
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-03 16:30
henkleerssen schreef op zondag 07 maart 2010 @ 09:11:
[...]

gps doet het? batterij verbruik?
GPS en camera werken nog niet (iets wat ik eigenlijk ook nooit gebruik). En de batterij gaat wel redelijk snel leeg, al mag dat de pret niet drukken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• robbvdb
henkleerssen schreef op zondag 07 maart 2010 @ 09:10:
je moet ff de advanced config cab downloaden van de awran5 (of jeeves) ROM.. kun je hem nog wat sneller maken. Ik draai op de achtergrond ook nog speedbooster.. niet altijd nodig.. maar is wel eens handig als je wat meer snelheid wil bij bepaalde apps.
Die heb ik er op staan Henk, heb je nog tips van welke settings het nog sneller maken?

Op dit moment een dag mee getest, en eigenlijk al meer dan tevreden. Wel natuurlijk altijd iets....zo werkte de voor mij momenteel echt noodzakelijke Resco-Audio-recorder maar 'one-way' in telefoongesprekken, de tegenpartij was niet te horen. Met een reg-aanpassing en een andere wavedev.dll in de windowsmap was dat ook weer opgelost. Mooi lekkere duidelijke rom die lekker intuïtief werkt!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ik probeer nu al een tijdje mijn telefoon werkend te krijgen op mijn carkit maar het wil niet helemaal lukken, na een minuut of 5 schakelt hij de bluetooth uit. Ik heb de optie "disable visible mode" al op never gezet maar nog steeds zet hij bluetooth uit. Weet iemand hoe dat komt?

• repsaj
  • Laatst online: 29-03 11:00
mijn scherm is kapot, maar nu heb ik geen backup op mijn pc staan.
als ik de telefoon aansluit op de usb krijgt ie wel connectie met de pc, maar staat ie ingesteld om als dataopslag te functioneren. hoe krijg ik het voor elkaar dat ik activesync aan de telefoon kan koppelen? om te synchroniseren met outlook enzo.

x

• Jeffrey v. Hees
Jaspur schreef op maandag 08 maart 2010 @ 00:08:
mijn scherm is kapot, maar nu heb ik geen backup op mijn pc staan.
als ik de telefoon aansluit op de usb krijgt ie wel connectie met de pc, maar staat ie ingesteld om als dataopslag te functioneren. hoe krijg ik het voor elkaar dat ik activesync aan de telefoon kan koppelen? om te synchroniseren met outlook enzo.
Ga opzoek naar MyMobiler. Dit programma kan zichzelf installeren op jouw TD via je PC. Je kunt dan het volledige scherm overnemen.

• cpt.skydiver
Maar een activesync verbinding is daarvoor een vereiste dus dat werkt denk ik niet.

• repsaj
Lukt niet zonder activesync idd zie ik nu.

x

• DaRk PoIsOn
euhm, zodra je het stekkertje erin steekt krijg je toch dat schermpje te zien van active sync of storage, kun je dan niet meer naar boven drukken voor AS of staat die standaard ingesteld op storage?

• repsaj
DaRk PoIsOn schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 15:47:
euhm, zodra je het stekkertje erin steekt krijg je toch dat schermpje te zien van active sync of storage, kun je dan niet meer naar boven drukken voor AS of staat die standaard ingesteld op storage?
nee, dat lukt dus niet. hij staat niet standaard ingesteld. maar steeds tikken op de plek waar activesync staat of steeds dat naarboven-knopje indrukken werkt niet

x

• t0mmiiiii
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-03 13:21
Ik ga eindelijk afscheid nemen van mijn Diamond, ookal werkt hij nog goed. Ik krijg over een maand de desire. Iemand interesse in de extended battery? Stuur me dan een berichtje.

• jurk738
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik zie net op de HTC website dat er in februari een ROM update is uitgekomen: http://www.htc.com/nl/Sup...spx?p_id=133&act=sd&cat=2.
De header zegt: "HTC Touch Diamond rom-update (vodafone)", maar verder vind ik geen info of/waarom dit evt specifiek voor vodafone is. Er is ook geen sectie met info over "Verbeterde functies en reparaties".
Iemand ervaring met deze ROM?

• babbaloerie
  • Laatst online: 11-06-2022

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

jurk738 schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 12:45:
Ik zie net op de HTC website dat er in februari een ROM update is uitgekomen: http://www.htc.com/nl/Sup...spx?p_id=133&act=sd&cat=2.
De header zegt: "HTC Touch Diamond rom-update (vodafone)", maar verder vind ik geen info of/waarom dit evt specifiek voor vodafone is. Er is ook geen sectie met info over "Verbeterde functies en reparaties".
De ROM-versie van deze is 1.97.172.4 terwijl de laatste ROM update versie 2.03.404.3 had. Lijkt me dus niet dat je deze wilt installeren.

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

ik zie niet in waarom je nog een orginele rom er op wil zetten.. als er zoveel andere betere alternatieven zijn... misschien voor de verdere verkoop misschien..

• jurk738
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
babbaloerie schreef op maandag 15 maart 2010 @ 08:33:
[...]

De ROM-versie van deze is 1.97.172.4 terwijl de laatste ROM update versie 2.03.404.3 had. Lijkt me dus niet dat je deze wilt installeren.
Bedankt. Had ik nog niet eens gezien.

• Sir_G-nius
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20-02 04:24
Ben ondertussen al ruim een half jaar in het bezit van de telefoon (heb ook al verschillende ROM's gedraaid).

Wel blijf ik met het volgende 'probleem' zitten; In mijn auto heb ik een bluetooth carkit. Deze ondersteund A2DP (Advanced Audio Distribution Profile), HSP (Headset Profile), HSF (Handsfree Profile), AVRCP (Audio/Video Remote Control Profile) en PBAP (Phonebook Access Profile).
Het werkt dan ook allemaal perfect.
Echter zodra ik in de auto stap en bluetooth gaat aan dan start mijn telefoon automatisch Windows Media Player op (dus 'unlocked' de telefoon in m'n broekzak. Waardoor ik af en toe aan het broekzakbellen ben). Mijn vraag is eigenlijk of het mogelijk is Windows Media Player niet automatisch op te laten starten?
Heb al gekeken via regedit of ik A2DP kan uitschakelen, maar dat is (zonder deze uit de registry te verwijderen) volgens mij niet mogelijk. Ook in de settings van Windows Media Player kan ik niks terug vinden over het niet automatisch starten.

Hallo allemaal.

Ik zoek wat hulp bij de installatie van Tomtom navigator 7.
Deze stond op het kleine apparaatgeheugen en dat wilde ik niet. Na veel knoeien heb ik het opnieuw geinstalleerd vanuit de windows map. Installatie leek op het interne geheugen te zijn gebeurd en dat is prima. Ter contole heb ik Navigator van het apparaatgeheugen verwijderd en Tomtom bleef werken. Dat is dus goed.
Nu heeft Tomtom home een update voor mij van de APPLICATIE Navigator en die wilde ik installeren. Ik koos voor Interg geheugen (het grote dus) Helaas wordt de nieuwe applicatie gewoon op het apparaatgehugen gekwakt met als gevolg dat mijn geheugenruimte weer bijna weg is. De inhoud overcopieren naar het interne geheugen in de Navigatormap lijkt niet te werken.
Wie weet een oplossing?? Hoe krijg ik alles op het interne geheugen??
Als ik eerdere onderwerpen gemist heb, sorry!! Er staat ook zoveel op dit forum.

Alvast bedankt,
Groeten
Arie

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:04
ATLAS ROM 1.15 for the HTC Touch Diamond (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=636448)

Ziet er wel netjes uit...

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

• cpt.skydiver
Jazeker heb ik daar ervaring mee!

Ben de chefkok namelijk :).

Heb pas sinds de kerst een Touch Diamond dus je ziet me niet snel stoppen.

• kw_nl
Okay nice!
Ik ben nieuw wat betreft flashen, nu weet ik dat je soms de SPL moet aanpassen, maar ik lees nogal tegenstrijdige berichten. Bij een WWE zou het niet nodig zijn, maar ik lees ook dat je bij een Diamond altijd moet aanpassen... Wat is waar?

• cpt.skydiver
Ja je moet, voordat je custom rom's kan flashen, een Hard-SPL installeren. Ikzelf gebruik Olinex 1.40 (meest gebruikt) maar sommigen zeggen dat Olinex 1.93 beter is (?).

Moet je even op XDA zoeken. Staat in de ROM afdeling bij de stickies (Touch Diamond). Linken mag hier niet dacht ik.

Als je een Hard SPL geinstalleerd hebt is de kans dat je je toestel bricked (kapoet!) namelijk erg klein omdat je vanuit de bootloader kan flashen.

[Voor 20% gewijzigd door cpt.skydiver op 19-03-2010 13:31]

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22-02 13:19
Ik heb pas deze rom op mijn diamond gezet:
Windows Mobile 6.5 Clean Basic ROM (versie 1)

Bevalt echt perfect. Na zelf nog Opera, spb online en nog wat andere tools/tweaks te hebben geïnstalleerd, houd ik na het opstarten van mijn diamond is er nog maar 61% ram in gebruik.

Werkt sneller en beter dan de laatste standaard 6.1 rom van HTC.

• kw_nl
Ik zoek me de tantjes naar MSN Messenger en Hotmail voor Windows Mobile.
Op de standaard ROM stond hij al geinstalleerd, nu heb ik een andere ROM en zou ik hem graag terug willen. Heeft iemand hem ergens staan? Op de MSN site zit ik in een loop, kan hem nergens downloaden...

• DaRk PoIsOn
schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 16:48[/message]:[/b]
Ik zoek me de tantjes naar MSN Messenger en Hotmail voor Windows Mobile.
Op de standaard ROM stond hij al geinstalleerd, nu heb ik een andere ROM en zou ik hem graag terug willen. Heeft iemand hem ergens staan? Op de MSN site zit ik in een loop, kan hem nergens downloaden...
[/quote]

http://mobile.microsoft.com/live/NL-NL/mobile/default.mspx

• frankdewildt
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-03 14:43
Ik kan mijn Diamond niet meer opstarten hij blijft hangen op het scherm met Touch Diamond en daaronder de versienummers in rood. Via USB aansluiten lukt niet meer, herkend de telefoon niet. Een hardreset helpt ook niet. Weet iemand een oplossing?

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

MuVo schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 12:30:
Ik heb pas deze rom op mijn diamond gezet:
Windows Mobile 6.5 Clean Basic ROM (versie 1)

Bevalt echt perfect. Na zelf nog Opera, spb online en nog wat andere tools/tweaks te hebben geïnstalleerd, houd ik na het opstarten van mijn diamond is er nog maar 61% ram in gebruik.

Werkt sneller en beter dan de laatste standaard 6.1 rom van HTC.
momenteel een 6.5 rom draaien. verbruikt 41% ram... echt perfect
awran wm 6.5 clean lite rom
Ik heb er ook al vele geprobeerd (waaronder de gen.y varianten en atlas rom)... maar deze draait het beste met de minste bugs... probeer maar eens gewoon.
De "kok" van deze rom heeft mtty handleiding geschreven .... en als je een probleem hebt wat dan ook met wm 6.5 dan weet hij het ... echt.. ik ben bijna een fanboy.. _/-\o_ ;)

[Voor 2% gewijzigd door henkleerssen op 27-03-2010 17:15. Reden: oeps.. verkeerd linkje... ;)]

• Talitha
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-11-2022
Ik heb een probleem met mijn HTC Touch Diamond. ;(

Gisteren heeft mijn touch scherm het begeven. Ik heb nog wel gewoon beeld, maar kan het scherm niet meer bedienen. Het probleem is nu dat al mijn contacten zijn opgeslagen op mijn telefoon en ik deze niet meer in mijn outlook heb omdat deze is gecrasht van de week.
Ik dacht eerst van hij zal wel weer eens vast lopen dus heb de telefoon uitgezet en vervolgens opnieuw aangezet, waardoor ik dus nu niet meer mijn pincode kan invoeren.
Ik kan nu geen verbinding meer krijgen dmv active sync en dus kan ik, naar mijn weten, mijn contacten niet meer vinden en synchroniseren met outlook.
Wanneer ik de telefoon met een kabel verbindt met mijn computer kan ik maar in een beperkt gedeelte van de telefoon komen.

Weet iemand misschienn hoe ik toch nog mijn contacten terug kan krijgen? Ik vind het nogal zonde van mijn geld om een nieuwe display te moeten kopen en te laten plaastsen om mijn contacten terug te vinden (ben deze telefoon toch zat). Is er een omweg om mijn mobiel te verbinden met active sync ondanks dat ik active sync niet kan selecteren wanneer ik mijn htc met mn computer verbind?

Anoniem: 292937

Welke nederlandse ROM is het beste? Qua stabiliteit en perfomance?

Ben benieuwd naar jullie ervaring.

• Gisae
  • Niet online
henkleerssen schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 12:47:
[...]

momenteel een 6.5 rom draaien. verbruikt 41% ram... echt perfect
awran wm 6.5 clean lite rom
Ik heb er ook al vele geprobeerd (waaronder de gen.y varianten en atlas rom)... maar deze draait het beste met de minste bugs... probeer maar eens gewoon.
De "kok" van deze rom heeft mtty handleiding geschreven .... en als je een probleem hebt wat dan ook met wm 6.5 dan weet hij het ... echt.. ik ben bijna een fanboy.. _/-\o_ ;)
Klinkt goed, alleen jammer dat het een 6.5 rom is. Ik ben nu helemaal gewend aan de 6.5.x roms en wil eigenlijk niet meer terug.

Ik heb een paar dagen geleden nog een hele zut roms zitten testen op gebruiksgemak, bugs en geheugengebruik. Ik heb er denk ik een stuk of 10 gehad, maar ik kwam weer uit bij de BSB 6.5.1g rom. 45% geheugengebruik bij start en dat loopt op tot 54%. Dit met ameba voor het sluiten van de programma's en showcase als taskswitcher. (Bij interesse kan ik een registry bestand + uitleg posten. X=sluiten, X ingedrukt houden=minimize en start ingedrukt houden=showcase)
De atlas-rom deed het ook vrij goed, ware het niet dat bij sommige programma's het titanium gedeelte in de weg komt te zitten, waaronder bij total commander. Gezien ik altijd een paar tweaks bij in het register zet via total commander ging deze rom er weer snel af.
Zonde dat de BsB roms niet meer bijgewerkt worden. Er zit nog een bug in de wifi-router en het landscape toetsenbord staat op 800*480.

• redstorm
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:22

redstorm

Carpe Diem

Anoniem: 292937 schreef op zondag 28 maart 2010 @ 18:08:
Welke nederlandse ROM is het beste? Qua stabiliteit en perfomance?

Ben benieuwd naar jullie ervaring.
Hier ben ik ook wel benieuwd naar, heb zelf een Touch HD met nieuweste 6.5 WWE rom alleen mijn broertje heeft een Touch Diamond met een van de eerste roms in het Nederlands.
Ben op zoek naar een goede en Nederlandstalige update, stabiliteit is belangrijker dan snelheid.
Zolang het maar sneller is dan de orginele rom, hij geloofde niet dat in mijn Touch HD dezelfde 528Mhz processor zit als in de Diamond omdat zijn Diamond zo tergend traag is.

• W!m_
Gebruik zelf een kleine week de Gen.Y D2X R2.6 NLD op m'n diamond. Werkt redelijk vlot en tot nu toe nog geen enkel probleem gevonden. Wel regelmatig ram leegmaken. Zit rond de 70% bij regelmatig sms enz.

• t0mmiiiii
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-03 13:21
Heeft iemand interesse in de extended battery voor de Diamond? 15 euro ex verzendkosten. Ik krijg binnenkort een andere, en ga mijn diamond verkopen, zonder de extended battery. DM me als je interesse hebt.

• corrado20vt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-03 19:10
Past de housing van een p3700 ook op het binnenwerk van een p3702? Heb hier een flink bekraste mda compact iv namelijk.

• Jeffrey v. Hees
corrado20vt schreef op maandag 12 april 2010 @ 08:16:
Past de housing van een p3700 ook op het binnenwerk van een p3702? Heb hier een flink bekraste mda compact iv namelijk.
Ik ben bang van niet. De P3702 heeft ronde zijkanten en de P3700 is zo goed als vierkant.
Excuus, had over "binnenwerk" heen gelezen. Dit weet ik helaas niet.

[Voor 10% gewijzigd door Jeffrey v. Hees op 20-04-2010 13:38]

• corrado20vt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-03 19:10
nou het "probleem" is dat de housing van een p3700 een stuk goedkoper is dan die van een p3702, vandaar de vraag. Ik wil er weer een nette telefoon van maken voor mn vriendin.
Pagina: 1 ... 13 14 15 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee