Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 23:09
Ik heb vandaag ook de Macadam 1.2 geinstalleerd, alles is goed gegaan en het ziet er mooi uit. Toch zit ik met 2 vraagjes. Ik dacht dat de ROM ook in Nederlands kon? Is dat zo? En het andere veel belangrijkere vraagje. Mijn interne geheugen heet nu internal storage. Maar hoe kan ik nu nog de bestanden van mijn 'interne geheugen' benaderen? Alle fotos enzo staan erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Binnetie schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 12:49:
Ik heb vandaag ook de Macadam 1.2 geinstalleerd, alles is goed gegaan en het ziet er mooi uit. Toch zit ik met 2 vraagjes. Ik dacht dat de ROM ook in Nederlands kon? Is dat zo? En het andere veel belangrijkere vraagje. Mijn interne geheugen heet nu internal storage. Maar hoe kan ik nu nog de bestanden van mijn 'interne geheugen' benaderen? Alle fotos enzo staan erop.
Ehm als je flasht of hard-reset doet wordt toch alles gewist? Dus ook je 4gb storage?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Phusebox schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 12:52:
[...]

Ehm als je flasht of hard-reset doet wordt toch alles gewist? Dus ook je 4gb storage?
Nee dan moeten het blijven staan. Ik heb veel vaker een hard-reset gedaan of geflashed. Het enige verschil nu is dat ik een andere bootloader heb (onilex ofzo) en dat de rom engelstalig is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Binnetie schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 12:58:
[...]

Nee dan moeten het blijven staan. Ik heb veel vaker een hard-reset gedaan of geflashed. Het enige verschil nu is dat ik een andere bootloader heb (onilex ofzo) en dat de rom engelstalig is
Hmm laatste keer dat ik flashte was toch echt alles weg, maar goed dat zal dan wel aan mij liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Als ik nieuwe HTC rom flashte dan bleef alles staan, nu alleen niet, appart. Of de verwijzing klopt niet naar de map. Internal en Interne zijn anders.

Edit:
Ik ben maar begonnen met recoveren, misschien haal ik er wat mee terug.

Is er niemand die goede origenele stylussen is tegengekomen?

[ Voor 33% gewijzigd door Binnetie op 18-04-2009 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:12
Zit in het verkeerde topic te posten 8)7 .

[ Voor 80% gewijzigd door Termi op 18-04-2009 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
JohanF schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 21:37:
[...]

Heb je de volgende HotFix al geprobeerd (vandaag vrijgegeven)...
http://www.htc.com/nl/Sup...?p_id=133&cat=0&dl_id=538

Misschien helpt het? :)
Zo te zien helpt het! Nice. _/-\o_
(zie dat het ook al in het xda topic stond/staat)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Word beetje moedeloos van dit toestel, heb 1x een .asx stream kunnen openen en nu kan het niet meer, krijg alleen de gare foutmelding

code:
1
2
windows media
kan geen items in de afspeellijst afspelen. Selecteer voor meer informatie een item op het scherm Afspelen en druk vervolgens op Menu > Foutdetails

Heel leuk en aardig ik ga dus naar het scherm Afspelen en klik daar op menu > Foutdetails krijg ik weer dezelfde melding, netjes gemaakt hoor die foutdetails microsoft!

Weet iemand een vervanger voor deze bagger aplicatie genaamd windows media player 10 Mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:07
^ Coreplayer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnetie schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 13:08:
Als ik nieuwe HTC rom flashte dan bleef alles staan, nu alleen niet, appart. Of de verwijzing klopt niet naar de map. Internal en Interne zijn anders.

Edit:
Ik ben maar begonnen met recoveren, misschien haal ik er wat mee terug.
Gebruik Dutty's Rom en ook intern geheugen én internal storage. Met file explorer kan je er toch gewoon in?

Vraagje: Is er veel voordeel om naar Macadam te gaan? Veel werk om al je voorkeuren weer te tunen. Tx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Verwijderd schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 22:52:
[...]

Gebruik Dutty's Rom en ook intern geheugen én internal storage. Met file explorer kan je er toch gewoon in?

Vraagje: Is er veel voordeel om naar Macadam te gaan? Veel werk om al je voorkeuren weer te tunen. Tx
De rom bevalt me wel, werkt vlot ziet er leuk uit. Ik heb geen ervaring met Dutty's Rom. Ik heb het meeste kunnen terughalen van mijn bestanden die op het interne geheugen stonden. Ik loop toch nog tegen een paar probleempjes aan:

- Live Messenger wil niet connecten (wilde hij ook niet met de origenele rom). Heb heb het cabje gebruikt in het topic van Macadam maar het helpt niet.
- Een aantal keer werkte TomTom, maar nu opeens krijg ik bij het opstarten telkens de melding dat er te weinig geheugen beschikbaar is.
- bij het aanklikken van een smsje vanaf het touchflo menu worden maar een x aantal tekens getoont, je kan eronder wel gewoon antwoorden maar als je niet alles kan lezen is dat lastig.

Verder zit het er allemaal mooi uit, maar hoop dat deze dingetjes nog aanpast worden. Er zitten een aantal tweaks in die je gewoon kan aanklikken en dan uitgevoerd worden. Tot nu toe heb ik nog niet veel hoeven aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:50
Normaal als de diamond aangaat met de TF dan vraagt hij aan het einde om de pincode voor de simkaart.
Heb nu spb mobile shell 3.0 draaien en dan vraagt hij er niet om, moet nu in de comm. manager eerst de diamond in de vliegtuigmodus en dan terug zetten om de pincode in te geven.

Weet iemand hoe het programma heet waarmee je de pincode in geeft?? Dan kan ik een shortcut maken.

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:26
bing69 schreef op zondag 19 april 2009 @ 13:21:
Normaal als de diamond aangaat met de TF dan vraagt hij aan het einde om de pincode voor de simkaart.
Heb nu spb mobile shell 3.0 draaien en dan vraagt hij er niet om, moet nu in de comm. manager eerst de diamond in de vliegtuigmodus en dan terug zetten om de pincode in te geven.

Weet iemand hoe het programma heet waarmee je de pincode in geeft?? Dan kan ik een shortcut maken.
Wat doet hij als je gewoon iemand probeert te bellen? Ik had datzelfde probleem, maar als ik even op de belknop drukte, kon ik alsnog de pincode invoeren. Niet nodig om via de comm. manager te gaan, dus, maar misschien is dat voor jou anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:40

sanzut

It's always christmas time

Verwijderd schreef op woensdag 08 april 2009 @ 17:13:
[...]

ik heb hem vandaag gekregen voor ik geloof 10,79 euro incl verzend kosten dat is dus een lachertje en het werk ook nog
En hoe bevalt deze extra batterij je nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GeertJam schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 09:13:
[...]

Ik heb er namelijk ook last van, heb je toevallig onlangs de nieuwste HTC rom op je telefoon gezet? Want sindsdien heb ik er last van, vrij irritant. En het maakt de vriendin af e ntoe boos..
Nee geen nieuwe ROM. Heb nu wel een nieuwe ROM erop gezet maar geen resultaat, ja 2 daagjes deed hij het weer naar behoren maar thats it. Denk dat ik hem maar eens een hard reset ga geven, hopelijk heeft dat zin en anders is het garantie neem ik aan...

Waarom ik denk dat het niet regio gebonden is, is omdat ik er eerder nooit last van heb gehad en nu sinds een maantje ofzo ineens wel. Erg irritant, ben in staat om me ouwe gsm weer uit de kast te pakken en die weer in gebruik te nemen want dit is ook niks zo :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19:00
Hyp Hyper schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 16:35:
[...]

Zo te zien helpt het! Nice. _/-\o_
(zie dat het ook al in het xda topic stond/staat)
Hmm als ik die hotfix probeer krijg ik een your device is not compatible...

Artiest voorheen bekend als b3n666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:50
Anakha schreef op zondag 19 april 2009 @ 13:25:
[...]

Wat doet hij als je gewoon iemand probeert te bellen? Ik had datzelfde probleem, maar als ik even op de belknop drukte, kon ik alsnog de pincode invoeren. Niet nodig om via de comm. manager te gaan, dus, maar misschien is dat voor jou anders?
Sjonge wat kan het simpel zijn hé, dit werkt gewoon. Bedankt!!

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasp0r
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 18:41
Ik heb sinds een tijdje ook een Diamond. Onlangs heb ik wat interesse gekregen in het update/upgraden van mijn toestel doormiddel van een officiële rom. Echter, aangezien ik allerlei termen lees (SPL enzo), vroeg ik mij af; Moet ik voor een officiële rom van HTC, ook met SPL en dergelijke rommelen?
Ik heb verder geen ervaring met het flashen van mobiele telefoons.

Het gaat hier trouwens om een branded Vodafone toestel.

EDIT:

Ik kom net tot de conclusie dat ik doormiddel van mijn S/N op de HTC site geen rom kan downloaden.
Ik zou dus moeten wachten tot dat Vodafone met een nieuwe rom op de proppen komt?

[ Voor 18% gewijzigd door Kasp0r op 19-04-2009 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kasp0r schreef op zondag 19 april 2009 @ 17:23:

Ik kom net tot de conclusie dat ik doormiddel van mijn S/N op de HTC site geen rom kan downloaden.
Ik zou dus moeten wachten tot dat Vodafone met een nieuwe rom op de proppen komt?
HTC is mogelijk. Even goed door de FAQ........is de moeite waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
t_o_c schreef op zondag 19 april 2009 @ 17:01:
[...]

Hmm als ik die hotfix probeer krijg ik een your device is not compatible...
Zie hier bij de tweede post voor een aangepaste versie. Bij één persoon is het zo te zien (te lezen in die thread) misgegaan en die heeft een hard reset moeten doen, dus als je heel zeker wil zijn moet je misschien een backup van je data maken.
(die persoon is zo te zien wel iemand met een US uitvoering van de Diamond)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:16
De nieuwe shaks P 4.10 ROM is weer heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murata
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 12:46
Sleehond schreef op zondag 19 april 2009 @ 21:14:
De nieuwe shaks P 4.10 ROM is weer heerlijk!
heb shaks P 4.10 ROM ook draaien alleen heb wel het gevoel of er bij deze rom toz van 4.00 de accu veel eerder leeg is. heb jij dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:16
murata schreef op maandag 20 april 2009 @ 08:23:
[...]

heb shaks P 4.10 ROM ook draaien alleen heb wel het gevoel of er bij deze rom toz van 4.00 de accu veel eerder leeg is. heb jij dat ook?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk weinig verschil merk. Over het algemeen is en blijft de accu gewoon dramatisch, welke rom je ook gebruikt. Maar ik merk dus weinig verschil tussen 4 en 4.10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:01
Gek probleem sinds ik terug ben van vakantie: ik wil met de Media Player de 3FM stream openen om op de fiets naar de radio te kunnen luisteren, maar hij komt nu opeens niet verder meer dan buffering 0%. Voorheen werkte dit altijd perfect. Iemand enig idee wat er aan de hand zou kunnen zijn?

En opgelost. Door de proxy uit te zetten (die was aangegaan nadat mijn verbinding gereset werd toen ik weer in Nederland kwam). Blijkbaar blokkeert Vodafone radiostreams?

[ Voor 23% gewijzigd door posttoast op 20-04-2009 15:40 ]

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnetie schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 13:08:
Is er niemand die goede origenele stylussen is tegengekomen?
Zie hier:

pricewatch: HTC Touch Diamond Stylus 3-pack

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2009 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 22:48
wat zijn de ervaringen met een houden voor de diamond in de auto.
de brodit is goedkoper maar over de carcom zijn betere verhalen @ pdashop.
wat zijn hier de ervaringen ?
houder komt op een prodit proclip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercje
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-04 20:56
Hyp Hyper schreef op zondag 19 april 2009 @ 18:22:
[...]

Zie hier bij de tweede post voor een aangepaste versie. Bij één persoon is het zo te zien (te lezen in die thread) misgegaan en die heeft een hard reset moeten doen, dus als je heel zeker wil zijn moet je misschien een backup van je data maken.
(die persoon is zo te zien wel iemand met een US uitvoering van de Diamond)
hoera, ik heb vandaag zonder enige irritatie muziek geluisterd in de trein (vodafone 1.97), wat een genot! dank voor de link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-09 00:19

djidee

Mr. Slungel

wd200 schreef op maandag 20 april 2009 @ 21:10:
Ik twijfel zelf ook nog, zowieso proclip (voor in mn nw Fiesta), die Carcomm is flink duurder, en een off. htc lader heb ik, dus alternatief voor mij is een brodit passive houder.. scheelt aardig

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekjuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-09 23:22
Hallo,

Ik heb sinds kort de nieuwste rom van Dutty op mijn touch diamond.

Het werkt lekker snel maar ik heb op eens geen internet meer, als ik een site intik en vervolgens daar naar toe wil gaan: geeft hij aan dat de link bijv niet goed is, er is gewoon geen verbinding.

En als ik het weer wil updaten: There was a connection error while attempting to download weather date. Retry?

Wie o wie weet hier het probleem op, kan wel gewoon smsen en bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Heb je een hard-reset gedaan na flashen van de rom? trouwens de laatste nieuwe van Dutty is ook alweer 4 maanden oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een irritant probleem met nieuwste originele HTC rom. Via een tweakprogramma heb ik aangegeven dat ik alleen de toestelcontacten wil zien en niet de sim contacten, want dan komen alle contacten er dubbel in te staan. Dit gaat goed, todat ik het toestel opnieuw opstart, dan zijn ineens ook de simcontacten weer te zien en tevens wordt de klok ook teruggezet naar een andere tijdzone.....

iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ik heb onlangs de spd 3.0 shell op mijn diamond geinstalleerd alleen had ik daar een vraagje over. Er zit daar ook een apart bel interface in (het toestenpad) is het mogelijk dat als ik op de telefoon hardkey druk dat hij ook daarheen gaat inplaats van dat hij weer terug gaat naar de htc variant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of dit in een van de 11 delen al genoemd is, maar waar ik me mateloos aan erger bij TouchFlo 3D is de gigantische memory leak. Bij het starten zit ie netjes op 59%. Maar na een dag goed gebruiken zit hij soms wel rond de 90%, dit zorgt voor veel meldingen over het geheugen dat vol zit. Bij het totaal uitschakelen van TouchFlo 3D is het geheugen na een dag nog vrijwel 'schoon' te noemen. Maar aangezien ik de Diamond toch wel een beetje heb gekocht voor de mooie TouchFlo interface ben ik een beetje aan het sleutelen geweest. Nu heb ik ontdekt dat als ik de Music tab uitschakel met behulp van Advanced Config, het geheugen rond de 65% blijft. Dit is een stuk werkbaarder. Ik hoop dat ik hier iemand mee kan helpen.En ben benieuwd naar jullie bevindingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W!m_
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:25
Verwijderd schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 15:42:
Ik heb een irritant probleem met nieuwste originele HTC rom. Via een tweakprogramma heb ik aangegeven dat ik alleen de toestelcontacten wil zien en niet de sim contacten, want dan komen alle contacten er dubbel in te staan. Dit gaat goed, todat ik het toestel opnieuw opstart, dan zijn ineens ook de simcontacten weer te zien en tevens wordt de klok ook teruggezet naar een andere tijdzone.....

iemand enig idee?
Is normaal dat die instelling terug wordt gereset. In tips/trucs op 1ste pag topic wordt uitgelegd hoe deze instelling vast kan worden ingesteld en bewaard na een soft reset ;)

Oplossing voor klok probleem weet ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 14:34
Verwijderd schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 21:28:
Ik weet niet of dit in een van de 11 delen al genoemd is, maar waar ik me mateloos aan erger bij TouchFlo 3D is de gigantische memory leak. Bij het starten zit ie netjes op 59%. Maar na een dag goed gebruiken zit hij soms wel rond de 90%, dit zorgt voor veel meldingen over het geheugen dat vol zit. Bij het totaal uitschakelen van TouchFlo 3D is het geheugen na een dag nog vrijwel 'schoon' te noemen. Maar aangezien ik de Diamond toch wel een beetje heb gekocht voor de mooie TouchFlo interface ben ik een beetje aan het sleutelen geweest. Nu heb ik ontdekt dat als ik de Music tab uitschakel met behulp van Advanced Config, het geheugen rond de 65% blijft. Dit is een stuk werkbaarder. Ik hoop dat ik hier iemand mee kan helpen.En ben benieuwd naar jullie bevindingen.
draai je nog een oude rom? Ik heb namelijk niet echt last meer van die memory leak. Kan de telefoon makkelijk de hele week aan hebben staan zonder dat ie traag wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rpol schreef op woensdag 22 april 2009 @ 08:51:
[...]

draai je nog een oude rom? Ik heb namelijk niet echt last meer van die memory leak. Kan de telefoon makkelijk de hele week aan hebben staan zonder dat ie traag wordt.
Nee ik draai de nieuwste. 2.03.404.3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
Heb net spb mobile shell 3 erop gezet. Welke rom raden jullie hierbij aan? Heb nu die van Aztor maar heb het idee dat het niet echt soepel loopt allemaal. (beter als touchflow dat wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2009 @ 09:07:
[...]

Nee ik draai de nieuwste. 2.03.404.3.
'CleanRAM'-programmaatje al geïnstalleerd? Is echt ideaal. :)

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=487490

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:58
Welk programma gebruiken jullie als wekker? De standaard alarm van Windows vind ik persoonlijk niet geweldig...

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xochiquetzal
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-04 14:37
Kan iemand me vertellen wat de laatste ROM is? Ik heb de T-Mobile versie van de TD, met ROM 1.93. Als ik vanaf de HTC site de laatste ROM update wil halen (van februari dit jaar) dan zegt ie dat ie niet geschikt is voor mijn toestel. Op de T-Mobile site vind ik ook geen ROM updates...

Verwelkom wat je niet kunt vermijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

kw_nl schreef op woensdag 22 april 2009 @ 12:36:
Welk programma gebruiken jullie als wekker? De standaard alarm van Windows vind ik persoonlijk niet geweldig...
Ik gebruik G-alarm.. werkt perfect! word elke dag wakker op de muziek van mn eige mp3-tjes.

prog. te vinden op xda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draquilla
  • Laatst online: 06-11-2024
ind0mi schreef op woensdag 22 april 2009 @ 13:34:
[...]

Ik gebruik G-alarm.. werkt perfect! word elke dag wakker op de muziek van mn eige mp3-tjes.

prog. te vinden op xda
Of:
http://www.ageye.de/index.php?s=galarm/about

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer_NL
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-02-2024
Dank U. Direct geinstalleerd....werkt prettiger dan MemMaid of FreeUpRam uit de ROM van Macadam....

Eens een speledingetjes-nerd... altijd een ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:58
[...]

prog. te vinden op xda
Top, werkt inderdaad goed, je hoeft tenminste niet je scherm te unlocken!

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had die van SKTools, maar deze lijkt t nog wel een tikkie beter te doen, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekjuh
ind0mi schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 11:44:
Heb je een hard-reset gedaan na flashen van de rom? trouwens de laatste nieuwe van Dutty is ook alweer 4 maanden oud.
Als de rom net is geinstalleerd, staat alles er net opnieuw op, een hard-reset heeft dan toch weinig zin?

Welke rom raad jij aan doen, die van dutty vond ik altijd wel fijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-03 08:31
Niekjuh schreef op woensdag 22 april 2009 @ 16:56:
[...]

Als de rom net is geinstalleerd, staat alles er net opnieuw op, een hard-reset heeft dan toch weinig zin?

Welke rom raad jij aan doen, die van dutty vond ik altijd wel fijn
Tja, maar het lost vaak wel bugs op op de een of andere manier. Beste is eigenlijk nog:
- flash stock rom
- flash custom rom
- hard reset
- customize

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekjuh
Oké.

Ik ga nu gewoon een andere rom proberen, weet alleen nog niet welke.

Ben wel fan van echt aparte geïntegreerde applicaties maar ook vooral van snelheid.

Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFileFather
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-07-2022
Hoe beschermen jullie je MDA tegen schade?

Door:

-Een siliconen hoes? (even uitleggen waarom aub)
-Een metal case? ( " )
-Niets :)

Graag ook even de links naar de product-sites... ik zou graag die metal case willen..
iemand ervaring ermee? En kun je nog de touchscreen gebruiken indien in zo'n case?

Alvast bedankt!

DFF®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
DaFileFather schreef op woensdag 22 april 2009 @ 19:05:

Door:

-Een metal case? ( " )

Graag ook even de links naar de product-sites... ik zou graag die metal case willen..
iemand ervaring ermee? En kun je nog de touchscreen gebruiken indien in zo'n case?

Alvast bedankt!
[url="about:blank"]niets[/url]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door:

-Een metal case? ( " )

Alvast bedankt!
Niets, 't is tenslotte een gebruiksvoorwerp wat over 1,5 jaar toch niets tot nauwelijks meer iets waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 06:49
Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2009 @ 19:41:
[...]

Niets, 't is tenslotte een gebruiksvoorwerp wat over 1,5 jaar toch niets tot nauwelijks meer iets waard is.
Als je nu kijkt is hij al bijna niks meer waard. Ik krijg van mij niet eens aan de straatstenen kwijt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper

Door:

-Een metal case? ( " )

Alvast bedankt!
Het standaard riem-draagtasje van HTC. Maar dat is voornamelijk omdat ik hem niet in m'n (broek)zak wil.
Dat ie beschermd wordt is mooi meegenomen. (de voorganger HTC P3600 had na 2 jaar geen enkel krasje op het scherm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op woensdag 22 april 2009 @ 19:27:
[...]

[url="about:blank"]niets[/url]
Ik ook niets. Doe er altijd voorzichtig mee, nooit sleutels of andere voorwerpen dr bij in de broekzak en verder heb ik zoiets van als er dan toch iets mee zou gebeuren 'had t maar geen mobiel moeten worden' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf

Door:

-Een metal case? ( " )

Alvast bedankt!
niets.. maar ik heb dan ook al 2 maanden een dikke vette ster in het glas. Wordt toevallig morgen gerepareerd. Door de lokale teleturk. Hij zegt dat ie het voor €65,- kan. We zullen zien.

Tegelvloer + diamond = fail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL

Door:

-Een metal case? ( " )

Alvast bedankt!
Screenprotector. Heb een goedkope van dealextreme.com, werkt prima.
Verder heb ik de officiele pouch goedkoop kunnen vinden, die gebruik ik alleen als ik de telefoon in mijn tas heb of als ik aan het skien ben ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:01
Rpol schreef op woensdag 22 april 2009 @ 23:26:
[...]

niets.. maar ik heb dan ook al 2 maanden een dikke vette ster in het glas. Wordt toevallig morgen gerepareerd. Door de lokale teleturk. Hij zegt dat ie het voor €65,- kan. We zullen zien.

Tegelvloer + diamond = fail
Ben benieuwd. Ik heb een paar flinke krassen in mijn scherm. Als dat voor een paar tientjes gefixed kan worden, is dat mooi natuurlijk.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Oh wist niet dat ze ook in de pricewatch stonden. Ik zal daar even gaan kijken.

[ Voor 16% gewijzigd door Binnetie op 23-04-2009 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
wd200 schreef op maandag 20 april 2009 @ 21:10:
Ik heb de houder van Brodit en het werkt prima. De telefoon schuif ik blindelings in de houder en haal hem er ook zo weer uit. Hij zit met een proclip bovenin mijn instrumentenpaneel in het midden van mn Seat Ibiza. Ik heb er wel eentje met lader. Bevalt me prima en ik vind die carcomm er juist wat minder uitzien. Er zit zon blok onder wat de Brodit niet heeft. Voor mij geen andere. Ik heb hem weg bij carkitstunter.nl dacht ik. Ik kreeg direcht de juiste proclip meegestuurd die ik moest hebben. Bij PDAshop was het toen zo dat je een voucher krijgt die je opstuurt en dan binnen 2 a 3 weken je proclip ontvangt (dat duurde me te lang).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFileFather
Jullie gebruiken helemaal niets als bescherming voor de MDA?
Hebben jullie allemaal een telefoon-verzekering erbij ofzo ..

Ik zou graag die siliconen-hoesje willen hebben van de beginpost.
Weet iemand waar ik die (goedkoop) kan bestellen??

Alvast bedankt.

DFF®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandeman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-02 20:10
DaFileFather schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 10:40:
Jullie gebruiken helemaal niets als bescherming voor de MDA?
Hebben jullie allemaal een telefoon-verzekering erbij ofzo ..

Ik zou graag die siliconen-hoesje willen hebben van de beginpost.
Weet iemand waar ik die (goedkoop) kan bestellen??
Ik gebruik normaal helemaal niets ter bescherming, gewoon los in mijn broekzak (wel zonder sleutels er bij natuurlijk). Heb ook geen verzekering.

Voor een vakantie heb ik zo'n hoesje gekocht bij dealextreme:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14951
Kost bijna niets, dus daar kun je je geen buil aan vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even mijn homescreens posten. Deze week SPB Mobile Shell 3 geïnstalleerd. Het middelste scherm is mijn default homescreen.

Afbeeldingslocatie: http://img9.imageshack.us/img9/907/screen02tep.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img9.imageshack.us/img9/20/screen01ayt.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img9.imageshack.us/img9/2443/screen03h.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rpol schreef op woensdag 22 april 2009 @ 10:09:
Heb net spb mobile shell 3 erop gezet. Welke rom raden jullie hierbij aan? Heb nu die van Aztor maar heb het idee dat het niet echt soepel loopt allemaal. (beter als touchflow dat wel :)
Heb hem ook draaien met Vic Diamond ROM 3.7. Alles draait als een zonnetje en geheugen blijft na 2 dagen gebruik nog onder de 65% (na soft-reset 56%).
Zelfs geen haperingen met het draaien van het caroussel met 3D hardware acceleration aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
[...]

prog. te vinden op xda
Ik heb lang G-Alarm gebruikt, veel opties, maar ook veel onnodige shit. Ik hoef echt geen doolhof te doorlopen om mijn wekker te snoozen, maar hoewel je die optie uit kan zetten, maakt het dit programma wel errug sloom.

Ik gebruik nu Klaxon, bevalt me wel wat beter, ook al zijn er minder opties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
Verwijderd schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 11:34:
[...]

Heb hem ook draaien met Vic Diamond ROM 3.7. Alles draait als een zonnetje en geheugen blijft na 2 dagen gebruik nog onder de 65% (na soft-reset 56%).
Zelfs geen haperingen met het draaien van het caroussel met 3D hardware acceleration aan.
ja idd ik had effe wat geduld moeten hebben. Net na een soft-reset is ie even wat traag maar na een paar minuten is het super. Blij dat ik van TF3D verlost ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 11:29:
Even mijn homescreens posten. Deze week SPB Mobile Shell 3 geïnstalleerd. Het middelste scherm is mijn default homescreen.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik heb hem er nu ook op staan, maar hoe verander je die achtergrond?
Jammer dat in de professionele look het battery percentage weg is, voor de rest ziet er erg mooi uit.
Wat je met zoeken al niet kunt vinden :*) de 1e hit was raak _/-\o_ :9~

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2009 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFileFather
KAN iemand mij AUB even helpen?

Ik zoek een siliconenhoesje voor mijn MDA Compact IV.

Waar o waar kan ik die bestellen..... ?

DFF®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
DaFileFather schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 21:10:
KAN iemand mij AUB even helpen?

Ik zoek een siliconenhoesje voor mijn MDA Compact IV.

Waar o waar kan ik die bestellen..... ?
Marktplaats, eBay, Dealextreme etc., ladingen van die hoesjes in de aanbieding. Ik begrijp niet helemaal waarom je die zelf niet kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFileFather
ik vind alleen die van de HTC TD !!! En die zijn niet hetzelfde als de MDA compact IV.
Snap je het nu?

DFF®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:40

sanzut

It's always christmas time

Dan moet je mischien even zoeken naar P3702, dat is het modelnummer van de MDA, die officieel volgens mij Victor heet.

edit: zie http://www.portablegear.n...iamond_zonder_Diamond.htm, inderdaad HTC Touch Victor, P3702

[ Voor 35% gewijzigd door sanzut op 25-04-2009 02:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
DaFileFather schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 00:18:
ik vind alleen die van de HTC TD !!! En die zijn niet hetzelfde als de MDA compact IV.
Snap je het nu?
Nee. Want de HTC TD en de MDA Compact IV lijken zoveel op elkaar (lengte, breedte en dikte zijn gelijk), dat ik vermoed dat de MDA Compact IV best in een siliconenhoesje voor de TD zal passen. En voor die 2 dollar (DealExtreme) kun je je geen buil vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankdewildt
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-09 11:42
Ik nu ook de Vic Diamond ROM 3.7 erop gezet icm met Mobile Shell 3.0 . Het probleem is alleen dat de telefoon elke keer opstart met de kalender. Is dat ergens uit te schakelen? Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frankdewildt schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 17:13:
Ik nu ook de Vic Diamond ROM 3.7 erop gezet icm met Mobile Shell 3.0 . Het probleem is alleen dat de telefoon elke keer opstart met de kalender. Is dat ergens uit te schakelen? Alvast bedankt.
rechter knop onderin, daar staan de kalender opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peppie71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-09 09:22
Ik heb een probleem met de opslag van mijn smsjes. De telefoon kan niet meer dan 25 smsjes opslaan.
Blijkbaar staat de opslag van sms ingesteld op het opslaan op de simkaart. Ik wil de smsjes opslaan op het geheugen van de TD, maar kan deze optie nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peppie71 schreef op maandag 27 april 2009 @ 09:32:
Ik heb een probleem met de opslag van mijn smsjes. De telefoon kan niet meer dan 25 smsjes opslaan.
Blijkbaar staat de opslag van sms ingesteld op het opslaan op de simkaart. Ik wil de smsjes opslaan op het geheugen van de TD, maar kan deze optie nergens vinden.
Das vreemd. Ben je niet in de war met dat TouchFlo dr maar 25 weergeeft? De rest staat er nog wel in als je gewoon naar je inbox gaat... Standaard worden smsjes bij de diamond in het telefoon geheugen opgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfightserv
  • Laatst online: 12-09 14:15
t zal vast wel heel vaak gevraagd zijn. Maar ik heb een branded HTC Touch Diamond.

ik wil nu een NL rom van de htc website downloaden maar dat lukt niet. zodra ik het serie nummer invul krijg ik: Sorry, deze softwaredownload is niet geschikt voor jouw toestel

komt dit omdat het een branded toestel is?

zoja, is er een workaround?

Alvast Bedankt

30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:07
Dat komt idd omdat je toestel branded is. Je zult een nieuwe hardSPL moeten flashen en andere ROM van het XDA forum moeten plukken. Zie ook de FAQ in de start post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen die mij kunnen helpen;

Ik zit met een probleem met mijn HTC Touch Diamond :
Als ik de telefoon opstart krijg ik na het scherm -'Smart Mobility' & het groene scherm van 'Windows Mobile'- het scherm met 'Tik hier om Touch FLOtm 3D te openen' als ik dit scherm krijgt blijft de telefoon hangen en kan ik niet verder.

Ik gebruik hem al een dik half jaar en heb dit nooit gehad.
Eerst had ik eerst de schermen 'Smart Mobility' --> 'Windows Mobile' --> 'Touch flo starten' en daarna meteen het scherm waar ik mijn pincode kan intoetsen.
Sinds gister heb ik dat niet meer en kan ik nu niet verder.
Ik heb al meerdere malen softreset geprobeerd, maar er veranderd niets.
Ik heb nog niet hardreset gebruikt, maar als ik dit wel doe, gaan daan ook alle contactpersonen weg?

Kan iemand mij hierbij helpen?

met vriendelijke groet Julien'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 19:55
Heb net ook Mobile Shell 3.0 geinstalleerd, eerste indruk is erg fraai en ook beter met de vinger te bedienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFileFather
@ JulienHTC

ik heb dat ook gehad na mijn eerste hard-reset :) ...
gewoon nog een keer hardresetten... de contacten ben je al kwijt ....

gelukkig had ik zelf geen contacten nog erop alleen op de simkaart... hehe
Dus altijd backuppen voor je hardreset,.. een beetje late advies..maar he,, dit is
niet je eerste en laatste hard-reset.. believe me.

Suc6.

DFF®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ DaFileFather

Dankjewel Kerel..
Fijn dat je reageert op mijn vraag

Maar voordat ik dit kreeg, heb ik hem niet gehardreset;
't kwam erdoor dat ik hem had laten aanstaan (onder het opladen) voordat ik de pincode had ingetoetst.

& Hoe werkt het hardresetten ook alweer?
De volumeknop (omlaag) + de selectieknop (de middelste) + de reset knop (onder de stylus) inhouden he?

Ik hoop dat het de eerste blijft..
Groetjes Julien ;)

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2009 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het werkt overigens nog niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Gebruik aub de edit-knop als het laatste bericht van jou is. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFileFather
Bij mij werkte het wel.. vreemd...
Probeer eens op de volgende manier de hardreset uit:

druk volume omlaag (ingedrukt blijven houden!) + ronde knop (ook blijven inhouden!) dan het resetknopje met de stylus indrukken (1 keer en loslaten!)

de volume en ronde knop BLIJF je dus ingedrukt houden tot je een 3 of 4 kleuren scherm ziet...!

Dan pas laat je ze los...
Succes.. daarna volg je gewoon de installatie stappen.. (en mocht het weer vastlopen, probeer dan alleen softreset hierna uit. (dus alleen reset knop 1 keer indrukken en loslaten))

Als dit niet nog lukt zou ik even contact opnemen met T-Mobile of jouw provider etc.. die hebben
van die service-centers waar je met je T-mobile-factuur gewoon kunt binnenwandelen waar zij
dan zelf voor jou (gratis uiteraard) gaan kijken naar het toestel. In Rijswijk staat er 1.
Heb er zelf geen ervaring mee...! Dus iemand anders misschien hier?

[ Voor 8% gewijzigd door DaFileFather op 28-04-2009 09:36 ]

DFF®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaFileFather schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 08:56:
[...]

druk volume omlaag (ingedrukt blijven houden!) + ronde knop (ook blijven inhouden!) dan het resetknopje met de stylus indrukken (1 keer en loslaten!)

de volume en ronde knop BLIJF je dus ingedrukt houden tot je een 3 of 4 kleuren scherm ziet...!

Succes.. daarna volg je gewoon de installatie stappen.. (en mocht het weer vastlopen, probeer dan alleen softreset hierna uit. (dus alleen reset knop 1 keer indrukken en loslaten))

Als dit niet nog lukt zou ik even contact opnemen met T-Mobile of jouw provider etc.. die hebben
van die service-centers waar je met je T-mobile-factuur gewoon kunt binnenwandelen waar zij
dan zelf voor jou (gratis uiteraard) gaan kijken naar het toestel. In Rijswijk staat er 1.
Heb er zelf geen ervaring mee...! Dus iemand anders misschien hier?
Andere optie, vereist iets minder acrobatische toeren is start -> instellingen -> systeem -> Opslag wissen

Edit: laat maar had over een klein detail heen gelezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 10:52:
[...]

Andere optie, vereist iets minder acrobatische toeren is start -> instellingen -> systeem -> Opslag wissen
Beetje lastig als z'n Diamond niet tot zover meer opstart. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaFileFather schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 08:56:
[...]

[..]
Bedankt kerel,
ik deed eerst gewoon de volumeknop + de ronde knop inhouden + de resetknop een keer indrukken, maar daarna liet ik de volume & de ronde knop los. Deze moest ik dus vasthouden tot die 4 kleuren kwamen :) !

Fijn dat je me hebt kunnen helpen, <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een paar berichten terug heb ik gemeld dat ik last had van een memory leak die wel redelijk valt te reduceren met behulp van ClearRam, maar nog zit ik na een paar dagen rond de 85% zonder dat er iets draait. Dus ik dacht ik e-mail HTC even over het probleem en kreeg dit terug
Dit is geen bekend probleem, maar ik zal uw opmerkingen loggen en mocht dit vaker voorkomen, zal het wellicht meegenomen worden in een hotfix of ROM update. Vooralsnog mag u ervanuit gaan dat onze reparateurs uw probleem gaan oplossen.
Heeft iemand ervaring met reparaties voor dit probleem? Ik ben een beetje scepties omdat het naar mijn idee een softwarematig probleem lijkt te zijn en voordat ik mn telefoon opstuur en m een paar weken kwijt ben, hoop ik dat iemand mij kan vertellen of het nuttig is om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ohmygod,
nu heb ik weer een nieuw probleem
ik heb hem gehardreset,
blijft hij steeds opnieuw vast lopen bij de introductie van TouchFLO filmpje..
lukt niet met soft & hardreset..
hier iets tegen te doen misschien ?!

jezus, word er gek van..
wel bedankt nog voor de eerdere hulp :>

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2009 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 14:46:
ohmygod,
nu heb ik weer een nieuw probleem
ik heb hem gehardreset,
blijft hij steeds opnieuw vast lopen bij de introductie van TouchFLO filmpje..
lukt niet met soft & hardreset..
hier iets tegen te doen misschien ?!

jezus, word er gek van..
wel bedankt nog voor de eerdere hulp :>
Probeer eens de rom opnieuw te installeren, misschien wil dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 15:09:
[...]

Probeer eens de rom opnieuw te installeren, misschien wil dit?
is dat gewoon met instellingen --> systeem --> opslag wissen ?!
of bedoel je dat niet ?
dat heb ik wel al geprobeerd maar werkt neit..
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn zusje heeft ook een HTC Diamond maar nu heeft ze last gehad van vastlopen met sneeuw/ruis beeld.
Hij is terug geweest voor reparatie moest toen terug naar HTC daar hebben ze volgens de bon een update gedaan.
Het is een tijdje goed gegaan maar het begint nu weer ze heeft hem nu weer terug gestuurd.
Maar wat is dit ik hoor het vaker dat de diamond er last van heeft.
Ik heb het op mijne nog nooit gehad is ook nog nooit vast gelopen, en ik heb hem zelfs al eens laten vallen zit nu een deuk aan de onderkant, ik had echt zoiets van nou goed toestel als die dat overleeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xochiquetzal
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-04 14:37
DaFileFather schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 00:18:
Snap je het nu?
Aangezien de MDA van T-Mobile is, denk ik dat T-Mobile ook de enige is die hem zou moeten leveren. Dus vind je hem niet bij een andere website, probeer dan T-Mobile zelf eens. Hebben zij hem ook niet, dan lijkt het me sterk dat ze hem ergens anders wel hebben.

Waarom past die van de TD niet?

Verwelkom wat je niet kunt vermijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 16:56:
[...]

is dat gewoon met instellingen --> systeem --> opslag wissen ?!
of bedoel je dat niet ?
dat heb ik wel al geprobeerd maar werkt neit..
:(
Nee wat ik bedoel is naar de htc site gaan en daar de laatste ROM downloaden en installeren. (http://www.htc.com/www/Su...?p_id=133&cat=2&dl_id=483)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opgelost!!!!
Was ruzie tussen 2 accounts!!!

Hallo allemaal.

Ik heb een vraagje over de installatie van een Tomtom Benelux kaart.
Ik heb die besteld en kan die installeren met Tomtom Home 2.
Account aangemaakt en de Diamond en Home herkennen elkaar. Home vind updates (waaronder mijn kaart)
Ik mag kiezen in welk geheugen ik wil installeren namelijk intern gehuegen 4MB of intern geheugen 4GB.
Ik kies die van 4 GB en toch loopt de installatie na een tijdje vast met de melding dat er te weinig geheugen is. Er is ongeveer 3,5GB vrij dus dat kan niet. Hij propt ieder keer alles in het kleine geheugen!?!?
Iemande enig idee wat ik hieraan moet doen??

En hoe krijg ik al die fout gecopieerde troep weer uit dat geheugen.
Alles wat ik kan vinden haal ik weg maar ik krijg niet alle geheugenruimte terug.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2009 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-09 10:55

jerry_a

doei

Handmatig op je geheugen zetten. Je hebt die kaart toch al gedownload?

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pven schreef op maandag 27 april 2009 @ 21:34:
Gebruik aub de edit-knop als het laatste bericht van jou is. :)
excuseer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Sinds kort een raar probleem met mijn telefoon.
Het laden van de homescreen (het huisje dus) duurt soms redelijk lang, en dit is niet rond 00:00 en precies hetzelfde met de settingstab. Ook is sinds ik de kleuren van de touch flo, van T-mobile naar HTC Black, heb gewijzigd iets niet goed mee gewijzigd, namelijk de font kleuren.
Als ik naar bijvoorbeeld het weer tabblad ga en dan op vijfdaagse ga zie ik zwarte text op een zwarte achtergrond en precies hetzelfde met alle programma's. Is hier een fix voor?

Voor de rest is Finger Keyboard 2.1 zeker een aanrader IPV de standaard keyboard en vind het zeker fijn dat je bij het intoetsen toch een response krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simball
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10-2024
*weg* Zoals je in het lokale beleid kunt lezen, staan we dit soort vragen niet toe.

[ Voor 89% gewijzigd door pven op 06-05-2009 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFileFather
*weg* Zoals je in het lokale beleid kunt lezen, staan we dit niet toe.

[ Voor 93% gewijzigd door pven op 06-05-2009 12:24 ]

DFF®

Pagina: 1 ... 4 ... 15 Laatste