Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142694

Bedankt voor de quote, dit heeft het probleem inderdaad opgelost! Nu kan G-Alarm weer van de TD af en da's mooi want kreeg het idee dat dit toch zeer ten koste ging van de batterijduur.

Kun je toevallig m'n twee overige problemen ook oplossen? :P
Anoniem: 142694 schreef op zondag 05 april 2009 @ 19:32:
Heb gisteren de nieuwste firmware op m'n TD gezet, gelukkig allemaal goed gegaan met back-ups enzo. Maar er zijn een aantal dingen die me niet aanstaan en naar mijn weten ook niet zo horen. Hoop dat jullie er even aandacht aan willen schenken :)

Allereerst krijg ik bij het afgaan van het alarm geen melding meer in het scherm, enkel nog een icoontje bovenin het scherm. Zeer vervelend natuurlijk want nu moet ik eerst op dat icoontje drukken voordat ik het alarm uit kan zetten.

Bij het verzenden van een sms krijg ik geen verzendbevestiging meer, waar ik die voorheen wel altijd kreeg. Ik doel hier dus niet op een ontvangstbevestiging, maar een simpele melding van het succesvol verzenden van de sms. Die mis ik nu en ik zie ook nergens de optie dit in te schakelen.

Grootste ergernis nu bij het schrijven van een sms in T9-stand en woordsuggestie dat het eerste woord dat gegeven wordt de eerste lettercombinatie is van de toetsen. Voorbeeld: ik wil het woord "helemaal" schrijven, dan is de eerste suggestie "gdjdmaaj" ... Bij ieder woord gebeurt dit, en ook dit had ik voorheen niet.

Zijn één of meerdere van deze problemen op te lossen? :)
Alvast dank voor de aandacht.

[ Voor 63% gewijzigd door Anoniem: 142694 op 08-04-2009 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267809

peugeot206gt schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 23:28:
Zojuist de Rhodium TF3D2 interface op mijn diamond gezet, jeetje wat en vooruitgang met de oude TF3D

Werkt hier nu trouwens vlekkeloos op een stock 2.03 NL Rom

Voor de liefhebbers met een originele ROM:
• rhodium package geinstalleerd zoals beschreven op XDA (eerst even .NET 3.5 installeren)

veel problemen na de installatie, maar nu alles opgelost!
• tabs niet meedraaiend --> gyrator geinstalleerd en alle tabs draaien
• NL language pack geinstalleerd
• weather en facebook fix geinstalleerd

• Alles lekker naar wens ingesteld :D

Het enige probleem tot nu toe is dat als ik op start druk er bij het nieuwe startmenu IDS_REMOVE en IDS_ALLPROGRAMS staat onder de softkeys ipv. verwijderen en alle programma's. Naja hier kan ik wel mee leven.

Voor de liefhebbers van een avondje prutsen zeker een aanrader!!!
Zit er nu wel over te denken om dit te doen (ga dan wel eerst even een harde reset uitvoeren, mijn gps werkt op het moment namelijk niet).

Heeft iemand trouwens een idee wanneer de officiële TF3D2 uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExTaxi
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:45
Zijn er meer mensen die met de 2.03 ROM last hebben met het verbinden van Blue Tooth met bv carkit? Mijn TD is verbonden met mijn carkit, maar zo nu en dan werkt dat niet en krijg ik 'm ook niet meer connected.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Zojuist de Rhodium TF3D2 interface op mijn diamond gezet, jeetje wat en vooruitgang met de oude TF3D

• rhodium package geinstalleerd zoals beschreven op XDA (eerst even .NET 3.5 installeren)

Het enige probleem tot nu toe is dat als ik op start druk er bij het nieuwe startmenu IDS_REMOVE en IDS_ALLPROGRAMS staat onder de softkeys ipv. verwijderen en alle programma's. Naja hier kan ik wel mee leven.

Dat komt oa omdat je voor de Nederlands tekst geen waarde hebt ingevuld. Zie ook mijn post hier op XDA. Gaat wel over een ander ondewerp, maar als je in zo'n manila file dus niet de juiste waardes invult en er kan niks gevonden worden voor jouw taal, dan krijg je dus die IDS_REMOVE en IDS_ALLPROGRAMS te zien...

http://forum.xda-develope...p?p=2609696&postcount=106

Ik weet alleen niet welk bestand je daar voor moet aanpassen....Wat je kunt doen is alle manila files naar je pc kopieren en ze een voor een met notepad openen. Ik heb het wel eens gedaan en ben toen wel zo'n manila bestand tegengekomen waarin voor NL alle waardes stonden om alles te vertalen....

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:06
Belcompany Delft net gebeld, gevraagd naar de TD2. Deze staat op de website namelijk aangegeven dat hij 8 april leverbaar is.

Deze meneer melde mij dat zij het toestel nog niet binnen hebben maar ze verwachten hem iig deze week binnen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:28
ExTaxi schreef op woensdag 08 april 2009 @ 10:59:
Zijn er meer mensen die met de 2.03 ROM last hebben met het verbinden van Blue Tooth met bv carkit? Mijn TD is verbonden met mijn carkit, maar zo nu en dan werkt dat niet en krijg ik 'm ook niet meer connected.
Hier connect hij gewoon zonder problemen, ook A2DP werkt goed. Alleen nadat ik gebeld hebt dan valt hij eruit, echter na 1 minuut wachten komt hij vanzelf weer terug. Dit is een 2.03 ROM met een Parrot MK6000

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Signs schreef op woensdag 08 april 2009 @ 11:10:
Belcompany Delft net gebeld, gevraagd naar de TD2. Deze staat op de website namelijk aangegeven dat hij 8 april leverbaar is.

Deze meneer melde mij dat zij het toestel nog niet binnen hebben maar ze verwachten hem iig deze week binnen te krijgen.
Kan dit niet in het topic over TD2? Wordt hier ondertussen een beetje gek van alle posts over de TD2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artbij
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:44
Werkt een Touch Pro Rom ook op een touch diamond?

Met gestrekt been.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 223266

Anoniem: 267809 schreef op woensdag 08 april 2009 @ 12:05:
[...]

Kan dit niet in het topic over TD2? Wordt hier ondertussen een beetje gek van alle posts over de TD2
zie jij dan ergens TD2 topic??? Tot die tijd kan het dus alleen maar hier besproken worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
artbij schreef op woensdag 08 april 2009 @ 12:11:
Werkt een Touch Pro Rom ook op een touch diamond?
Nee, je zult echt een diamond rom moeten vinden als je wilt gaan flashen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:16
Anoniem: 267809 schreef op woensdag 08 april 2009 @ 12:05:
[...]

Zolang er nog geen TD2 topic is kan dat niet nee. :)

Was er niet iemand bezig met een TD2 topic? We mogen idd (eigenlijk) ook niet praten over release datums etc..in dit topic that is!

[ Voor 19% gewijzigd door Pedr0 op 08-04-2009 12:24 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artbij
Iemand al wm 6.5 erop?

Met gestrekt been.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nevermind;)

[ Voor 94% gewijzigd door Anoniem: 267809 op 08-04-2009 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Erop gehad, echter na 2 dagen wer verwijderd, ik zag de voordelen niet echt. Geen tf3d(2) en dat todayscherm vond ik niet echt je van het. Nog even met SPB shell geprobeerd en met TF3D2 maar uiteindelijk na 2 dagen terug naar stock 2.03 met TF3D2, bevalt mij stukken beter :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2020
Signs schreef op woensdag 08 april 2009 @ 11:10:

bij belcompany oldenzaal hetzelfde antwoord.
afwachten tot vrijdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-03 08:31
Anoniem: 267809 schreef op woensdag 08 april 2009 @ 10:22:
[...]

Niet. Die zit alleen op de TD2 en TP2. Dus je zult het moeten doen met de port van de xda-devs forums. Die hebben nu inmiddels wel de release versie van de ROM van de TD2 in handen, dat scheelt een hoop met het oplossen van bugs :) Maar het duurt nog wel even voordat er een nieuwe versie van de port is.

Verder heb ik nu cloudy 1.1b draaien met TF3D2, maar vind het toch erg sloom hoor. Ik zit nu te wachten op deze ROM. Die heeft TF3d2 (laatste versie van de port) ingebakken en is er dus voor geoptimaliseerd.

[ Voor 6% gewijzigd door HertogJanNL op 08-04-2009 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artbij
Waar haal je die TF3D2 vandaan?

Met gestrekt been.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-06 13:07
artbij schreef op woensdag 08 april 2009 @ 13:17:
Waar haal je die TF3D2 vandaan?
HertogJanNL schreef op woensdag 08 april 2009 @ 13:05:
Dus je zult het moeten doen met de port van de xda-devs forums.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
Belcompany Nootdorp gebeld.

"Nee we hebben hem nog niet binnen. Ik kijk even in mijn systeem wanneer ik hem verwacht"

even later....

"Ik verwacht hem wel deze week, waarschijnlijk vrijdag maar 100% garanderen kan ik niet. Het ligt ook aan de leverancier".

Ik ga het weekend maar ff langs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Laatst online: 21:55
HTC houdt het overigens zelf of eind april...

By the way: ik heb vandaag een reviewexemplaar van de Diamond2 ontvangen. Nog ideeën om aandacht aan te besteden gedurende de review? Wat zou je echt willen weten over het dagelijks gebruik van dit ding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
Anoniem: 267809 schreef op woensdag 08 april 2009 @ 10:22:
[...]

Zit er nu wel over te denken om dit te doen (ga dan wel eerst even een harde reset uitvoeren, mijn gps werkt op het moment namelijk niet).

volgens mij is tf3d2 alleen voor touch diamond 2 en touch pro 2. Ik zou bovendien nog niet de xda versie installeren, deze vind ik persoonlijk erg langzaam en er zitten nog veel bugs in.

[ Voor 22% gewijzigd door dikki dik op 08-04-2009 15:16 ]

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
arnoudwokke schreef op woensdag 08 april 2009 @ 15:13:

By the way: ik heb vandaag een reviewexemplaar van de Diamond2 ontvangen. Nog ideeën om aandacht aan te besteden gedurende de review? Wat zou je echt willen weten over het dagelijks gebruik van dit ding?
De robuustheid van de TD2?
Wat wordt er allemaal meegeleverd?
De nieuwe TF3D?
Nieuwe functies binnen TF3D?
-agenda
-people centric communications, is het echt handig/makelijk?
-push internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2020

melding of indicatorlampje gemiste oproep en sms aanwezig??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:07
@arnoudwokke

Ik zou graag willen weten of het alarm nog steeds zo beroerd werkt. Persoonlijk vond ik het heel slecht dat een toestel van bijna 400 euro niet in staat is om een alarm makkelijk uit te schakelen.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296080

Ik zou wel willen weten hoe het met de multimedia functies van is gesteld (muziek, foto's, video...).
En of de kwaliteit + mogelijkheden van de camera acceptabel zijn (lees beter dan de TD van nu).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
@all: thanks, keep m coming, ik zal het allemaal meenemen :)

Een eerste opvallende dingetje: HTC heeft iets kleins toegevoegd aan het toestel. Onder het Ophang-knopje staat nu een Home-icoontje (sorry, ik heb nog geen foto). Die stond nog niet op de persfoto's en op de demomodellen die gisteren en eergisteren op de beurs werden getoond. Dat Home-plaatje staat op de metalen rand aan de onderkant. Ik heb geen retailexemplaar, maar ik neem aan dat dit de nieuwste hardware is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109551

jpg97 schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 14:46:
Hmmm volgens mij best een leuke oplossing als je veel mp3's afspeelt onderweg, gewoon eronder klikken en klaar!

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.22026
ik heb hem vandaag gekregen voor ik geloof 10,79 euro incl verzend kosten dat is dus een lachertje en het werk ook nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
arnoudwokke schreef op woensdag 08 april 2009 @ 16:50:

Een eerste opvallende dingetje: HTC heeft iets kleins toegevoegd aan het toestel. Onder het Ophang-knopje staat nu een Home-icoontje (sorry, ik heb nog geen foto). Die stond nog niet op de persfoto's en op de demomodellen die gisteren en eergisteren op de beurs werden getoond. Dat Home-plaatje staat op de metalen rand aan de onderkant. Ik heb geen retailexemplaar, maar ik neem aan dat dit de nieuwste hardware is...
Dat betekend dat er WinMo6.5 op kan. Alle WinMO6.5 toestellen moeten dit hebben volgens MS.

Edit: Windowsvlagge that is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
Pedr0 schreef op woensdag 08 april 2009 @ 17:49:
[...]

Dat betekend dat er WinMo6.5 op kan. Alle WinMO6.5 toestellen moeten dit hebben volgens MS.
Het Home icoontje hoort nu vervangen te zijn door een Windows vlaggetje.
Hiermee willen ze aangeven dat er Windows op het toestel staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:29

zou je ook naar het geluidsniveau van de ringtones willen luisteren. Die van de TD is voor mij persoonlijk veel te zacht, vooral als ik buiten bij een aantal machines sta. Ook de trilfunctie voel ik dan meestal niet.

Door deze punten ben ik weer terug gegaan naar mijn SE k800.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jfwiet
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:21
Signs schreef op woensdag 08 april 2009 @ 19:20:
[...]

Het Home icoontje hoort nu vervangen te zijn door een Windows vlaggetje.
Hiermee willen ze aangeven dat er Windows op het toestel staat.
Gelezen gehoord dat dit hoort bij de voorwaardes van de nieuwe windows mobile.

Als interesse en vraag bij de TD2: Hoe makkelijk is het om je email op je telefoon ook te bewaren. Ik heb bijna 300mb aan emails gewoon in mijn box staan ;) Soms nog wel meer. Mijn baas heeft duizenden emails erin staan. Kan dit een beetje makkelijk gesynchoniseerd worden en valt het dan ook terug te halen in dat nieuwe stuk van de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:11

Crusader

Arc Nature

@arnoudwokke, ook graag het batterijverbruik meenemen in de test, alvast bedankt!

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 223266

Op dit filmpje is inderdaad te zien wat je bedoeld (onder het ophang knopje)
http://www.youtube.com/watch?v=joLtkKK87-o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
Batterijverbruik is inderdaad belangrijk. Ik ben vooral geinteresseerd in de extra features tov de TD1. De veranderingen zijn namelijk best klein. Dus ik vraag me af of het de moeite waard is te upgraden voor meer megapixels, iets grotere batterij en wat groter scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jfwiet schreef op woensdag 08 april 2009 @ 21:01:
[...]
Als interesse en vraag bij de TD2: Hoe makkelijk is het om je email op je telefoon ook te bewaren. Ik heb bijna 300mb aan emails gewoon in mijn box staan ;) Soms nog wel meer. Mijn baas heeft duizenden emails erin staan. Kan dit een beetje makkelijk gesynchoniseerd worden en valt het dan ook terug te halen in dat nieuwe stuk van de telefoon.
Heeft opzich weinig te maken met de synchronisatievraag, maar het is sowieso verstandig om niet al te veel mailtjes in je inbox te laten staan (lees: trage outlook, helemaal bij v 2007). Je kunt het zien als bij een fysieke brievenbus, die haal je toch ook leeg en dan berg je het op/gooit het weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knijnevel
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22:08

Het zou interessant zijn om de agenda functie eens nader te bekijken. Ik erger me mateloos aan het feit dat je slechts één of twee afspraken kunt zien in het home scherm van de Diamond1. Succes met de review!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper

Ik ben heel erg benieuwd of de soundlag die de Diamond en Pro Roms teistert afwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
thx voor alle tips, veel dingen stonden al op mijn to-do-lijstje, dankzij jullie heb ik er nog een paar aan toegevoegd :) Ik ga ervoor om de review asap online te krijgen (maar kan een paar weken duren).

@iedereen die iets zei over de Windows-knop: was idd een eis van Microsoft, Het was ook al te zien in het YouTube-filmpje van CTIA-beurs idd, maar hier nog even een duidelijke foto.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i/1239278026.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:53
Hyp Hyper schreef op donderdag 09 april 2009 @ 11:33:
[...]

Ik ben heel erg benieuwd of de soundlag die de Diamond en Pro Roms teistert afwezig is.
Zou je ook het onscreen toetsenbord willen testen in vergelijking met andere toestelen, zoals de iphone.
Heb gemerkt dat die van de iphone aardig goed op vingers reageert. dus niet steeds je styles nodig bent.
thx voor alle tips, veel dingen stonden al op mijn to-do-lijstje, dankzij jullie heb ik er nog een paar aan toegevoegd Ik ga ervoor om de review asap online te krijgen (maar kan een paar weken duren).
Een paar week.. hopelijk voor dat ik hem ga bestellen.. mijn contract is afgelopen maar ik wacht ff tot dat ik hem zelf in handen heb gehad!

[ Voor 27% gewijzigd door Tito129 op 09-04-2009 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een nieuw topic speciaal voor de HTC Touch Diamond 2
is na toestemming van DaannO dan ook gestart: HTC Touch Diamond 2

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoopdoge90
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-06 12:32

Het probleem bij jou ligt aan de cab die je hebt gebruikt om TF3D2 in het Nederlands te krijgen, die heeft niet alle strings aan boord. Beter gebruik je de multi-language zip. Je kunt gewoon de inhoud in je windows map zetten of even een cabje van maken.

Draai op dit moment ook op een zelfgebakken custom ROM met TF3D2 en EzInput 2 (het nieuwe toetsenbordje, beetje iPhone look-a-like) icm TouchResponse voor de feedback, werkt als een zonnetje :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
vuhuy schreef op donderdag 09 april 2009 @ 20:54:
[...]

Het probleem bij jou ligt aan de cab die je hebt gebruikt om TF3D2 in het Nederlands te krijgen, die heeft niet alle strings aan boord. Beter gebruik je de multi-language zip. Je kunt gewoon de inhoud in je windows map zetten of even een cabje van maken.

Draai op dit moment ook op een zelfgebakken custom ROM met TF3D2 en EzInput 2 (het nieuwe toetsenbordje, beetje iPhone look-a-like) icm TouchResponse voor de feedback, werkt als een zonnetje :) .
Ik draai nu Macadam 1.2 ROM (wel WWE, maar met Nederlandse Manila). Alles werkt als een zonnetje, alle features van de TD2 zitten er zo'n beetje op, softwarematig dan :) Zelf het lelijke groen vervangen door rood en mijn TD is weer echt een diamantje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer_NL
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-02-2024
HertogJanNL schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 10:40:
[...]

Ik draai nu Macadam 1.2 ROM (wel WWE, maar met Nederlandse Manila). Alles werkt als een zonnetje, alle features van de TD2 zitten er zo'n beetje op, softwarematig dan :) Zelf het lelijke groen vervangen door rood en mijn TD is weer echt een diamantje :)
Draai nu ook de Macadam 1.2 en moet zeggen dat k niet geheel ontevreden ben....moet nog wel wat spelen en mijn eigen progjes toevoegen.

Eens een speledingetjes-nerd... altijd een ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150528

Beste mensen,
Sinds van de week heb ik een MDA Vario IV.
Mooi toestel vergeleken met m'n oude HTC Diamond.

Ik heb alleen problemen met het volume tijdens bellen. Deze staat erg zacht en kan bijna niks verstaan.
Uiteraard heb ik al van alles gezocht en geprobeerd. AudioPara3 etc. Als ik dit wil kopieren heb ik geen machtiging. Dus dit werkt helaas niet.

Iemand misschien een andere oplossing om het volume harder te krijgen.
Thanks a lot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-06 16:23

itsoutthere

The Truth

Anoniem: 150528 schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 07:27:
Beste mensen,
Sinds van de week heb ik een MDA Vario IV.
Mooi toestel vergeleken met m'n oude HTC Diamond.

Ik heb alleen problemen met het volume tijdens bellen. Deze staat erg zacht en kan bijna niks verstaan.
Uiteraard heb ik al van alles gezocht en geprobeerd. AudioPara3 etc. Als ik dit wil kopieren heb ik geen machtiging. Dus dit werkt helaas niet.

Iemand misschien een andere oplossing om het volume harder te krijgen.
Thanks a lot!
Op volumeknop+ drukken tijdens het bellen?

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:06
Ben ook benieuwd naar de nieuwe Manilla. Maar ik wacht even tot het wat verder doorontwikkeld is. AZTOR released binnekort zijn X3 ROM incl. de in elkaar gehackte XBmod Rohdium manilla. Maar ik wacht zelf denk ik op X4 met de originele Topaz manilla zonder alle bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171536

Ik heb de volgende probleempjes met mijn mda compact IV:

Voor het sync-en van mijn google agenda gebruik Goosync op mijn toestel. Sinds de ingang van de zomertijd worden alle afspraken een uur te vroeg gesynchronsieerd. Dit komt doordat de goosync applicatie de wintertijd blijft vasthouden op mijn toestel. Opnieuw installeren van deze app helpt niet. Hij houdt volgens mij de oude installatiedata vast. Weet iemand hoe ik een volledige clean install kan doen?

Hiernaast heb ik ingesteld dat ik contacten op mijn toestel wil zien en niet mijn simcontacten. Echter wanneer ik het toestel opnieuw opstart worden zowel de sim als de toestel contacten weergegeven. Weet iemand hoe ik deze instellingen kan vastzetten?

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150528

itsoutthere schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 12:05:
[...]

Op volumeknop+ drukken tijdens het bellen?
Zo slim ben ik zelf natuurlijk ook al geweest.
Deze staat op maximaal en nog is het geluid erg zacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Anoniem: 171536 schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 16:16:
Voor het sync-en van mijn google agenda gebruik Goosync op mijn toestel. Sinds de ingang van de zomertijd worden alle afspraken een uur te vroeg gesynchronsieerd. Dit komt doordat de goosync applicatie de wintertijd blijft vasthouden op mijn toestel. Opnieuw installeren van deze app helpt niet. Hij houdt volgens mij de oude installatiedata vast. Weet iemand hoe ik een volledige clean install kan doen?
Heb je na het deïnstalleren het register gecheckt op achtergebleven zaken? Wellicht schoont ie niet zo netjes op. En als je weet welke key het is weet je meteen welke je moet aanpassen als we weer naar wintertijd gaan. ;)
Hiernaast heb ik ingesteld dat ik contacten op mijn toestel wil zien en niet mijn simcontacten. Echter wanneer ik het toestel opnieuw opstart worden zowel de sim als de toestel contacten weergegeven. Weet iemand hoe ik deze instellingen kan vastzetten?
De oplossing die hier wordt aangedragen did the trick for me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163185

Een poos geleden dat ik hier op het forum ben geweest voor de HTC Diamond. Alles draait eigenlijk naar wens er is alleen 1 klein dingetje wat ik probeer te vinden

Vraag me af of het mogelijk is om alle verlopen afspraken in 1 keer uit je diamond te verwijderen ipv elke afspraak afzonderlijik.

Nu kan ik me bedenken dat je het via outlook agenda kan doen. Alles synchroniseren, oulook alles verwijderen en dan weer synchroniseren.

Alleen vroeg me dus af of het ook op het toestel zelf mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:06
Volgens mij wordt alles ouder dan een maand standaard uit je agenda gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262825

Hallo Allemaal.

Ik wilde het zwarte HTC theme en heb dat veranderd met
Diamond TF3D Config 0.6.7. Dat is gelukt maar ik zit nog met wat vragen cq probleempjes.
Ik heb het idee dat de Diamond langzamer reageert, het scherm minder gevoelig is voor veeg bewegingen voor bladeren etc., Klopt dat? Zo ja, wat kan ik daaraan doen?

Ook heb ik nog een grijze boven en onderbalk die ik graag zwart wil hebben. Hoe doe ik dat?
ook zit er in het zwarte scherm nog een grijs semi 3d raster wat ik kwijt wil.

Wie kent deze probleempjes??
Zijn er nog meer die ik nog niet ken?
Wie weet wat ik er aan kan doen?

En... als het tegenvalt, kan ik dan nog terug naar het originele rode (vodafone theme) en de oude settings en gevoeligheid??

Ik ben benieuwd,
groeten
Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:12

sanzut

It's always christmas time

Anoniem: 163185 schreef op maandag 13 april 2009 @ 22:35:
Een poos geleden dat ik hier op het forum ben geweest voor de HTC Diamond. Alles draait eigenlijk naar wens er is alleen 1 klein dingetje wat ik probeer te vinden

Vraag me af of het mogelijk is om alle verlopen afspraken in 1 keer uit je diamond te verwijderen ipv elke afspraak afzonderlijik.

Nu kan ik me bedenken dat je het via outlook agenda kan doen. Alles synchroniseren, oulook alles verwijderen en dan weer synchroniseren.

Alleen vroeg me dus af of het ook op het toestel zelf mogelijk is.
Dit kan je via activesync instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Zojuist even (na lange tijd) weer eens op XDA forum gekeken naar ROM aanbod.. er zijn veeel nieuwe ROMS.. laatste rom die ik heb geflashed is alweer van januari (Dutty 4.0)
Welke nieuwe custom-rom wordt door jullie op moment gebruikt? die van Macadam ziet er nice uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
ind0mi schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 13:34:
Zojuist even (na lange tijd) weer eens op XDA forum gekeken naar ROM aanbod.. er zijn veeel nieuwe ROMS.. laatste rom die ik heb geflashed is alweer van januari (Dutty 4.0)
Welke nieuwe custom-rom wordt door jullie op moment gebruikt? die van Macadam ziet er nice uit...
Macadam werkt prima! En werkt ook erg snel. Alleen windows live deed het niet (nieuwste versie dus even geinstalleerd) en opera hield er ineens mee op, dus die ook even opnieuw gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

nice... thanks! vanavond eens ff flashen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
ind0mi schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 14:26:
nice... thanks! vanavond eens ff flashen...
Ook Shaks 4.00 werkt dikke prima hier. Snel, ziet er goed uit, en vrijwel compleet met alles wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 287588

Mensen ik heb een probleem met mijn Touch Diamond, sinds een tijdje heb ik veelal last van het feit dat mijn diamond smsjes niet goed verzend. Ik heb erg vaak last dat ik een smsje stuur en dat hij hem helemaal niet verstuurd. Naar enkele minuten en soms pas naar enkele uren krijg ik een melding dat het smsje niet is verzonden en kan ik klikken om hem nogmaals te sturen (soms verstuurd hij hem dan nog niet en moet ik het dus voor een 3e x doen).
Dit alles is natuurlijk erg vervelend, weet iemand waar dit aan kan liggen? Bij andere telefoons zie je ook dat een smsje werd verzonden (samsung) bij mijn diamond zie je sowieso niets, maar vroeger nooit last gehad van onverzonden smsjes...

Heb de telefoon nu zo'n half jaar in mijn bezit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Laatst online: 22:24
Ik heb mijn beide stylussen beschadigd. Er is zeg maar een heel klein puntje af en dat krast best erg op mn screenprotector. Als je met de stylus over het scherm gaat voel je dat het gewoon niet soepel gaat. Nu had ik via Ebay al echte ''genuine stylussen" besteld maar helaas deze passen niet lekker in de telefoon. Iemand ervaring met het aanschaffen van extra stylussen voor een niet al te dure prijs? Die ik bij pdashop zie staan lijken niet op degene die ik heb.

[ Voor 7% gewijzigd door Binnetie op 14-04-2009 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draquilla
  • Laatst online: 06-11-2024
HertogJanNL schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 14:19:
[...]

Macadam werkt prima! En werkt ook erg snel. Alleen windows live deed het niet (nieuwste versie dus even geinstalleerd) en opera hield er ineens mee op, dus die ook even opnieuw gedaan :)
Ik heb em zojuist ook geflasht naar Macadam. Ziet er zeer strak uit hoor. Erg snel ook. Welke versie van Opera heb jij nu draaien dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
Draquilla schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 21:16:
[...]

Ik heb em zojuist ook geflasht naar Macadam. Ziet er zeer strak uit hoor. Erg snel ook. Welke versie van Opera heb jij nu draaien dan?
Deze build, die zat ook origineel in Macadam. Gewoon eerst even oude uninstallen en dan deze installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_balk
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-04 09:53
Vraagje...
Een half jaar geleden kon je op veel plekken screenprotectors halen. Bijvoorbeeld bij Bol.com. Nu zijn er veel minder shops die ze aanbieden. Tenminste, daar lijkt het op.
Waar halen jullie de screenprotectors vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

mensen...is het inmiddels mogelijk om filmpjes op sites te kijken via opera of IE? ik probeer bijv. dumpert.nl maar deze werkt nie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06 12:58
Loop ik een paar dagen zonder hoesje, is de beschermlaag van de onderste gedeelte aan het afbladeren! Is dit garantie of? Eerdere pics op het forum heeft uitgewezen dat het nu alleen maar achteruit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:12

sanzut

It's always christmas time

Don3k schreef op woensdag 15 april 2009 @ 10:48:
Loop ik een paar dagen zonder hoesje, is de beschermlaag van de onderste gedeelte aan het afbladeren! Is dit garantie of? Eerdere pics op het forum heeft uitgewezen dat het nu alleen maar achteruit gaat.
Ik heb hem nooit in een hoesje, maar heb het zelfde probleem. HTC zegt dat het waarschijnlijk niet onder de garantie valt, maar dat ik hem wel op kan sturen. Als het wel garantie is is het gratis, is het geen garantie dan moet je iig iets van 40 of 50 euro onderzoekskosten betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geerrrt
  • Laatst online: 13:54
Anoniem: 287588 schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 20:28:
Mensen ik heb een probleem met mijn Touch Diamond, sinds een tijdje heb ik veelal last van het feit dat mijn diamond smsjes niet goed verzend. Ik heb erg vaak last dat ik een smsje stuur en dat hij hem helemaal niet verstuurd. Naar enkele minuten en soms pas naar enkele uren krijg ik een melding dat het smsje niet is verzonden en kan ik klikken om hem nogmaals te sturen (soms verstuurd hij hem dan nog niet en moet ik het dus voor een 3e x doen).
Dit alles is natuurlijk erg vervelend, weet iemand waar dit aan kan liggen? Bij andere telefoons zie je ook dat een smsje werd verzonden (samsung) bij mijn diamond zie je sowieso niets, maar vroeger nooit last gehad van onverzonden smsjes...

Heb de telefoon nu zo'n half jaar in mijn bezit...
Hier heb ik ook last van, in welke regio zit je?

Eury#2434

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
kwakkie schreef op woensdag 15 april 2009 @ 09:04:
Vraagje...
Een half jaar geleden kon je op veel plekken screenprotectors halen. Bijvoorbeeld bij Bol.com. Nu zijn er veel minder shops die ze aanbieden. Tenminste, daar lijkt het op.
Ik haal mijn screenprotectors altijd bij www.screenprotector.nl weg. Ze hebben een huismerk screenprotector wat het beeld iets mat maakt maar wat wel goed tegen de zon helpt. Bovendien zijn ze erg goedkoop. Je kan ook een Brando Ultra Clear screenprotector nemen dan is je beeld glashelder maar betaal je er het dubbele voor (bij 2x huismerk screenprotector), en in de zon zie je jezelf regelmatig in je scherm :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Don3k schreef op woensdag 15 april 2009 @ 10:48:
Dat heb ik ook net sinds vorige week. Bij mij is het een hoekje helemaal rechtsonderaan. Als je te telefoon gebruikt voel je iedereen keer dat scherpe hoekje. Erg jammer voor zo'n duur toestel. Ook is bij mij al een keer een stukje van de backcover afgebroken toen ik hem liet vallen, nu kan je op Ebay goedkoop backcovers halen maar vind het allemaal niet echt duurzaam. Hopelijk kan HTC hier in de toekomst nog iets van leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_balk
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-04 09:53
Binnetie schreef op woensdag 15 april 2009 @ 11:40:
Ik haal mijn screenprotectors altijd bij www.screenprotector.nl weg. Ze hebben een huismerk screenprotector wat het beeld iets mat maakt maar wat wel goed tegen de zon helpt. Bovendien zijn ze erg goedkoop. Je kan ook een Brando Ultra Clear screenprotector nemen dan is je beeld glashelder maar betaal je er het dubbele voor (bij 2x huismerk screenprotector), en in de zon zie je jezelf regelmatig in je scherm :>
Bedankt voor de tip! Heb de tip direct rondbazuind en waarschijnlijk gaan er 3 orders die kant op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draquilla
HertogJanNL schreef op woensdag 15 april 2009 @ 08:50:
[...]

Deze build, die zat ook origineel in Macadam. Gewoon eerst even oude uninstallen en dan deze installeren.
Met Opera heb ik tot nu nog geen problemen gehad, dus ik draai nog de versie die ingebakken zit.
Ben verder nog wel op wat problemen gestuit. Ben zeer benieuwd of jij (of iemand anders) die ook heb mogen ervaren.
Als ik de camera opstart, zie ik met de 'viewer' helemaal niets. Als ik het scherm aanraak krijg ik wel het menu of als ik een foto maak, wordt die ook gewoon gemaakt (ik ben zo iets ooit eerder al tegengekomen op Tweakers of Xda, kon het zo gauw niet meer vinden).

Ook heb ik al 2x gehad dat mijn Diamond compleet freezed zonder enige aanleiding. Vanochtend werd ik wakker, toen stond het display aan, maar mijn TD reageerde nergens op. Vanmiddag haalde ik mijn toestel uit de pouch, toen wilde het display uberhaupt niet meer aan.
In beide gevallen hielp een soft-reset weliswaar, maar dit zou toch niet de bedoeling mogen zijn.

Nog een klein probleem met het het openen van het fotoalbum, om een foto toe te kennen, via My Contact Card, te vinden via het Settings tablad. Die wordt namelijk niet geopend..

Verder ben ik uiterst content met de nieuwe TF3D2 functies, daarom wil ik het toch nog een tijdje aankijken. Ben benieuwd naar ervaringen van anderen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262825

Hallo allemaal.

Doordat het ram geheugen klein is en elke byte ruimte welkom is vraag ik me af
wat er met oa verkenner aan overbodige rommel te verwijderen is om zodoende een beetje meet werkgeheugen te krijgen.
Ik denk dan aan bijvoorbeeld alle vreemde talen die ik tegenkwam.
Maar kan ik die zo verwijderen of kan ik ook nog dingen schonen in het register??
Wat kan er nog meer weg??

Ik installeer zlef bijna niets in het telefoongeheugen alleen staat er nu een nieuw theme op wat de telefoon helemaal zwart maat (HTC Black) Helaas zet dat zich op het telefoongeheugen en schijnt niet op het intern geheugen te kunnen.
Kosten ong. 20 mb. Elk beetje opruiming is dus welkom.

Er is vast al eens iets over geschreven maar ondanks zoeken niets gevonden. De hoeveelheid info is ongelofelijk!!

Alvast bedankt
Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:04

jerry_a

doei

kwakkie schreef op woensdag 15 april 2009 @ 09:04:
Vraagje...
Ik heb deze.
€1.85 voor twee stuks. Prima dingen.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExTaxi
  • Laatst online: 18:45
had ik die ook maar gebruikt.....vind het echt een waardeloos schermpje, krast gigantisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:04
HertogJanNL schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 14:19:
[...]

Heb jij geen problemen met de klok? Dat hij oa 1 uur terug gezet wordt bij bijv. synchroniseren met active sync?

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 299051

HELP

Ik dacht eventjes de nieuwe ROM (Macadam V1.2) op mijn Diamond te zetten. Dus ik via de tutorial eerst de ROM van SPL-1.30 Olinex erop gezet. (via deze tutorial http://modmydiamond.info/...d=26&limit=1&limitstart=2)

Nadat ik de Olinex rom erop heb gezet, dacht ik de Macadam V1.2 te installeren: (via soft reset + Vol up + Back) Deze bleef echter 15 min op loading staan.

Ik dacht dat hij vast zat op 'loading', heb vervolgens een hard-reset gedaan: (via soft reset + Vol up + ENTER) -> Vol up

Als ik nu mijn TD op start, blijft hij hangen bij het opstart scherm (waar je TOUCH diamond ziet) er verschijnen geen rode lettertjes van romversies onderin)
ik kan nog wel in het rood-groen-blauwe boot-menu komen.

Weet iemand hoe ik mijn TD weer kan laten opstarten? Het liefst met Macadam V1.2 rom maar eerst met de officiele ROM?

HULP gevraagd aan iedereen die verstand heeft van ROMS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi

ind0mi

Anoniem: 299051 schreef op donderdag 16 april 2009 @ 14:17:
HELP

Ik dacht eventjes de nieuwe ROM (Macadam V1.2) op mijn Diamond te zetten. Dus ik via de tutorial eerst de ROM van SPL-1.30 Olinex erop gezet. (via deze tutorial http://modmydiamond.info/...d=26&limit=1&limitstart=2)

Nadat ik de Olinex rom erop heb gezet, dacht ik de Macadam V1.2 te installeren: (via soft reset + Vol up + Back) Deze bleef echter 15 min op loading staan.

Ik dacht dat hij vast zat op 'loading', heb vervolgens een hard-reset gedaan: (via soft reset + Vol up + ENTER) -> Vol up

Als ik nu mijn TD op start, blijft hij hangen bij het opstart scherm (waar je TOUCH diamond ziet) er verschijnen geen rode lettertjes van romversies onderin)

Weet iemand hoe ik mijn TD weer kan laten opstarten? Het liefst met Macadam V1.2 rom maar eerst met de officiele ROM?

Probeer even een orginele HTC rom te installeren op de normale manier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ind0mi schreef op donderdag 16 april 2009 @ 14:20:
[...]

Probeer even een orginele HTC rom te installeren op de normale manier
Hoe? daar heb je toch activesync voor nodig? De diamond wil niet verder opstarten dan het TOUCH diamond scherm en kan dus geen activesync verbinding maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okio
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:03
*warez*

[ Voor 95% gewijzigd door pven op 12-06-2009 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162959

*warez*

[ Voor 94% gewijzigd door pven op 12-06-2009 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:40
Is er eigenlijk een programma waarmee ik een volledige backup kan maken, waarmee ik als er iets misgaat, alles terug kan zetten? Dus programma's, instellingen, smsjes, alles?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 18:25

13art

Moderator Mobile
SPB Backup zou dat moeten kunnen volgens mij.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-04 16:03
Ik gebruik zo af en toe die 'Gedeelde internetverbinding' om te internetten in de trein, maar paar dagen geleden kwam ik erachter dat dat niet meer werkt. Ik krijg de fout: "Het bedrijfsbeleid verbiedt het gebruik van Internet Sharing. IntShrUI.exe is geblokkeerd."
Wat is dit. Ik hoorde tijd terug op het nieuws wel iets, dat zo'n functie geblokt zou zijn bij providers uit het buitenland? Ik heb Vodafone.

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phusebox schreef op donderdag 16 april 2009 @ 19:44:
Is er eigenlijk een programma waarmee ik een volledige backup kan maken, waarmee ik als er iets misgaat, alles terug kan zetten? Dus programma's, instellingen, smsjes, alles?
Ja, dit heet PIM Backup -> http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=299705

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draquilla
renzo4000 schreef op donderdag 16 april 2009 @ 11:24:
[...]

Heb jij geen problemen met de klok? Dat hij oa 1 uur terug gezet wordt bij bijv. synchroniseren met active sync?
jep, had ik ook.. Er zit kennelijk een verschil tussen het instellen van de tijd via de tf3d klok en tussen het instellen via Start-Setting-System-clocks.

Ik heb nu dus via Settings menu de tijdzone op +1 Paris gezet, met de juiste tijd. Verder moet je dan van de tf3d klok blijven, want op het moment dat ik daar e.e.a. ga aanpassen gaan al mijn agenda items een uur vervroegd worden..

Inmiddels een fix voor: http://forum.xda-develope...entid=174787&d=1239357782

[ Voor 8% gewijzigd door Draquilla op 16-04-2009 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 287588

GeertJam schreef op woensdag 15 april 2009 @ 11:24:
[...]

Hier heb ik ook last van, in welke regio zit je?
Het ligt niet aan de regio denk? Ik heb hier nooit last van gehad, pas sinds een tijdje. Als ik me simkaart in me ouwe Samsung stop dan smst hij helemaal goed. In de HTC verstuurd hij ze regelmatig niet, heb nieuwe ROM geflasht maar werkte niet (ja tijdelijk, 2 dagen werkte hij weer goed maar nu niet meer :(). Misschien een hardreset geven? Als dat niet werkt garantie?

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 287588 op 16-04-2009 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
  • Laatst online: 23-04 16:03
Hoe Sync ik mijn MS Outlook agenda met m'n foon? Ik heb ook een internet-agenda die ik ook wil laten syncen.

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Dat is alleen voor contacten, agenda, sms, e-mail, etc maar niet voor programma's.
Wel freeware trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geerrrt
  • Laatst online: 13:54
Anoniem: 287588 schreef op donderdag 16 april 2009 @ 23:52:
[...]

Het ligt niet aan de regio denk? Ik heb hier nooit last van gehad, pas sinds een tijdje. Als ik me simkaart in me ouwe Samsung stop dan smst hij helemaal goed. In de HTC verstuurd hij ze regelmatig niet, heb nieuwe ROM geflasht maar werkte niet (ja tijdelijk, 2 dagen werkte hij weer goed maar nu niet meer :(). Misschien een hardreset geven? Als dat niet werkt garantie?
Ik heb er namelijk ook last van, heb je toevallig onlangs de nieuwste HTC rom op je telefoon gezet? Want sindsdien heb ik er last van, vrij irritant. En het maakt de vriendin af e ntoe boos..

Eury#2434

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Anoniem: 299051 schreef op donderdag 16 april 2009 @ 14:17:
HELP

Volgens mij moet je, als je in het boot menu kan komen, ook nog wel een andere rom erop kunnen flashen. Dat was in ieder geval bij de P3300 het geval. Dus neem aan dat dat bij jou ook moet kunnen. Even dus in bootmenu zetten en dan aansluiten aan je computer.
Anders even op xda-dev vragen hoe je vanuit het bootmenu kan flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:52

PnD

like in Pinda ^_^

Heeft er iemand ervaring met de diamond als mp3 speler met goede oortjes. Is het volume en de kwaliteit dan fatsoenlijk?
Wil hem misschien als mp3 voor op de motor met in-ear dopjes gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162959

Jaspur schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 00:47:
Hoe Sync ik mijn MS Outlook agenda met m'n foon? Ik heb ook een internet-agenda die ik ook wil laten syncen.
Kwestie van inpluggen via usb en dan Windows Mobile Device Center openen. De rest wijst zich van zelf. Via ActiveSync op je mobile kan je een exchange server instellen. Ik denk... dat een Google search je het antwoord ook wel zal geven.

http://www.microsoft.com/...-center-sync-outlook.mspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
PnD schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 13:11:
Heeft er iemand ervaring met de diamond als mp3 speler met goede oortjes. Is het volume en de kwaliteit dan fatsoenlijk?
Ik vind het prima werken. Gewoon een cheap ass extUSB->3,5mm jack adapter kopen en je goede oortjes erop aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Laatst online: 02-06 00:42
HertogJanNL schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 14:08:
[...]

Ik vind het prima werken. Gewoon een cheap ass extUSB->3,5mm jack adapter kopen en je goede oortjes erop aansluiten.
Alleen jammer dat de accu zo snel leeg gaat dan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
GrooV schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 15:00:
[...]

http://www.bestekeus.nl/p...Batt_Cover-pId-42732.html

€35 incl verzendkosten, volgens mij het goedkoopste :) Scheelt al een hoop. En anders een cheapass USB externe batterij kopen op www.dealextreme.com :)

[ Voor 22% gewijzigd door HertogJanNL op 17-04-2009 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
PnD schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 13:11:
Ik niet zo'n heel goede. Heb last van een lag om de 5 minuten. Dit hebben meer mensen zoals je hier kunt lezen. Sommige ROMs schijnen het probleem te verminderen, maar het schijnt vooralsnog met geen enkele ROM helemaal opgelost te zijn.
Het werkt natuurlijk wel, maar als je kritisch bent (lees: niet houdt van skips/lags) is het minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFileFather
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-07-2022
Weet iemand waar ik de HTC orginele ROM (Engelse Versie) kan vinden? Ik wil deze flashen
op mijn MDA compact IV (NL).

vraag 1: waar is deze ROM te vinden?
vraag 2: kan dit zonder problemen geflasht worden op de MDA IV?
vraag 3: verlies ik mijn garantie bij T-Mobile?
vraag 4: Wordt mijn MDA er sneller op?

Alvast bedankt ... ik zie echt door de bomen het bos niet meer op zulke threads... sorry.
Zoveel antwoorden en zoveel verschillende ook nog, ik weet het niet meer.

DFF®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanF
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:37
Hyp Hyper schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 19:16:
[...]
Heb last van een lag om de 5 minuten.
Heb je de volgende HotFix al geprobeerd (vandaag vrijgegeven)...
http://www.htc.com/nl/Sup...?p_id=133&cat=0&dl_id=538

Misschien helpt het? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-03 09:24
[...]

Valt volgens mij wel mee. Ik speel minimaal 1 uur per dag mp3's af met me TD maar ik krijg niet echt het idee dat het veel invloed heeft op de accuduur. Maar misschien als je zo'n bigass koptelefoon aansluit dat het sneller gaat.

Artiest voorheen bekend als b3n666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
JohanF schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 21:37:
[...]

Heb je de volgende HotFix al geprobeerd (vandaag vrijgegeven)...
http://www.htc.com/nl/Sup...?p_id=133&cat=0&dl_id=538

Misschien helpt het? :)
lol.. wat een timing. :P
Ik ga 'm proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178894

[...]

Gebruik usb- jack en Sennheiser. Vind zelf op de fiets geluid te zacht; laat staan op een motor.....
Pagina: 1 ... 3 ... 15 Laatste