Bedankt voor de quote, dit heeft het probleem inderdaad opgelost! Nu kan G-Alarm weer van de TD af en da's mooi want kreeg het idee dat dit toch zeer ten koste ging van de batterijduur.
Kun je toevallig m'n twee overige problemen ook oplossen?
Anoniem: 142694 schreef op zondag 05 april 2009 @ 19:32:
Heb gisteren de nieuwste firmware op m'n TD gezet, gelukkig allemaal goed gegaan met back-ups enzo. Maar er zijn een aantal dingen die me niet aanstaan en naar mijn weten ook niet zo horen. Hoop dat jullie er even aandacht aan willen schenken
Allereerst krijg ik bij het afgaan van het alarm geen melding meer in het scherm, enkel nog een icoontje bovenin het scherm. Zeer vervelend natuurlijk want nu moet ik eerst op dat icoontje drukken voordat ik het alarm uit kan zetten.
Bij het verzenden van een sms krijg ik geen verzendbevestiging meer, waar ik die voorheen wel altijd kreeg. Ik doel hier dus niet op een ontvangstbevestiging, maar een simpele melding van het succesvol verzenden van de sms. Die mis ik nu en ik zie ook nergens de optie dit in te schakelen.
Grootste ergernis nu bij het schrijven van een sms in T9-stand en woordsuggestie dat het eerste woord dat gegeven wordt de eerste lettercombinatie is van de toetsen. Voorbeeld: ik wil het woord "helemaal" schrijven, dan is de eerste suggestie "gdjdmaaj" ... Bij ieder woord gebeurt dit, en ook dit had ik voorheen niet.
Zijn één of meerdere van deze problemen op te lossen?![]()
Alvast dank voor de aandacht.
[ Voor 63% gewijzigd door Anoniem: 142694 op 08-04-2009 10:04 ]