Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-04 13:25
Hmmm volgens mij best een leuke oplossing als je veel mp3's afspeelt onderweg, gewoon eronder klikken en klaar!

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.22026

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:36
Kan iemand mij vertellen welke custom rom''s op dit moment het beste zijn voor de TD?
Ik weet dat dit heel persoonlijk is,anders mischien een top 3 ;)

Voorwaarden is wel dat ze NL'ds moeten zijn

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_fragle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-04 16:44

mr_fragle

Don't forget the guide

Nog maar eens een vraagje dan. Als ik die manilla.cab erop zet (en dus de oude TFLO3D uitzet, installeer en weer aanzet), ben ik dan ook de originele t-mobile TFLO3D kwijt, of kan ik die weer terug krijgen? En dan zonder een andere rom erop te zetten. Ik wil puur kunnen switchen tussen de tmobile look en de black HTC TD look :)

Iemand ooit terug gegaan?

And now the most interresting part of deze grot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-04 13:33
robbinonline schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 17:35:
Kan iemand mij vertellen welke custom rom''s op dit moment het beste zijn voor de TD?
Ik weet dat dit heel persoonlijk is,anders mischien een top 3 ;)

Voorwaarden is wel dat ze NL'ds moeten zijn
Dat vind ik een interessante vraag, omdat ik me steeds meer begin te ergeren aan de 2.03 rom. De weertab laadt niet altijd of bijzonder traag, de telefoon reageert soms buitengewoon sloom, geheugen loopt binnen no-time op tot 75% en meer....

Was op zoek naar een goede alternatieve rom.

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalheister
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-03 20:40
jpg97 schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 14:46:
Hmmm volgens mij best een leuke oplossing als je veel mp3's afspeelt onderweg, gewoon eronder klikken en klaar!

wel grappig idd, iemand ervaringen hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217443

Anoniem: 223266 schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 08:06:
[...]

Ik heb ff gezocht en de mobiele aplicatie voor gmail heet google2go (of go2google) en werkt vanaf wm6 en hoger.

Hoop dat je hier wat aan hebt.
He bedankt, ik kon het niet vinden.
Maar het staat op de Diamond en werkt zo op het eerste gezicht goed.
Door tijdgebrek heb ik alleen de mail functie uit geprobeerd, en die werkt zoals eerder op een andere telefoon.

Dus voor mensen die mail functie Gmail willen benutten is google2go het juiste progje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-03 08:31
pascalheister schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 22:51:
[...]

Best leuk zo'n pack ja, je hebt ook wel andere batterypacks op dealextreme, maar er zit er geen één tussen van 1A, zoals de officiele Diamond voedingen. Deze is 500mA, weet niet of dat schadelijk is voor je diamond/batterij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Die externe accu's: daar had ik nog nooit van gehoord, echter lijkt het mij ideaal. Met het oog op het komende festival seizoen is belangrijk om een degelijke accu te hebben. Ik ben dus nog wat verder op zoek gegaan en ben de volgende tegen gekomen: http://www.mobilitysite.c...sal-external-battery.html
't Is nu zaterdag avond en verder geen tijd om er verder naar te zoeken, al overweeg ik op het moment zeker om deze aan te schaffen.

edit: nog een heel klein thread over dit ding http://www.clieuk.co.uk/forum/showthread.php?t=23683

[ Voor 9% gewijzigd door Arie- op 28-03-2009 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biatch
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-04 22:33
Ik heb de MDA compact 4 met de nieuwste HTC 2.03 ROM. Werkt al een tijdje supergoed.
Nu gaat mijn MDA niet meer automatisch aan als ik de stylus eruit trek, eerst deed hij dit wel. Weet iemand of ik dit ergens in kan stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyRooster
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-07-2023

Ligt eraan. Opzich is het leuk, maar zodra je genoodzaakt bent om gebruik te maken van een headset. Zoals op het werk bijvoorbeeld, dan heb je er al niets meer aan. Zou toch wel een eis zijn die ik eraan zou stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandeman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-02 20:10
CrazyRooster schreef op zondag 29 maart 2009 @ 17:57:
[...]

Ligt eraan. Opzich is het leuk, maar zodra je genoodzaakt bent om gebruik te maken van een headset. Zoals op het werk bijvoorbeeld, dan heb je er al niets meer aan. Zou toch wel een eis zijn die ik eraan zou stellen.
Dan koop je toch gewoon een verloop kabeltje van HTC-aansluiting naar 2x mini-USB (laden en/of synchroniseren en audio voor HTC) plus gewone audio jack. Bijvoorbeeld bij Brando workshop.
HertogJanNL schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 12:20:
[...]

Best leuk zo'n pack ja, je hebt ook wel andere batterypacks op dealextreme, maar er zit er geen één tussen van 1A, zoals de officiele Diamond voedingen. Deze is 500mA, weet niet of dat schadelijk is voor je diamond/batterij...
Geen probleem, de stroom van een voeding mag meer of minder zijn dan van het apparaat, dat stelt zichzelf in. Als de spanning maar goed is. Alleen als de stroom wat lager is, dan duurt het laden langer.
[...]

Ik heb al een hele tijd deze unit':
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3060
Is erg handig en werkt goed. Je kan er je standaard Diamond batterij één keer helemaal mee opladen en dan nog een keer een klein beetje (20% of zo). De eerste unit die ik kreeg deed het niet, maar heb daarna wel een goede gekregen.
Ik gebruik hem samen met deze:
https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8315

Ook heb ik deze geprobeerd:
https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4284
Maar hier heb ik twee keer een kapotte gekregen (sneuvelden binnen één dag gebruik). Wel mijn geld terug gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-04 13:25
[...]

Ik heb er 1 besteld, ik zal de ervaringen hier neerzetten zodra deze binnen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 250941

Zomertijd en agenda... :(

Na het ingaan van de zomertijd stond mijn HTC TD 's ochtends automatisch goed!
Sindsdien heb ik nog een keer gesynchroniseerd. (tussentijds mijn afspraken eigenlijk niet goed bekeken.

Ik merk echter vanochtend dat alle afspraken een uur te laat staan!! heel vervelend.
Hoe kan ik dit op de goede manier weer in orde krijgen... ik dacht ooit iets gelezen te hebben over een instelling in oulook op de pc (in de HTC is niets te verandere, zelfs als ik de tijdzone verander blijven de afspraken verschoven, dit heb ik dus maar weer snel teruggezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:28

sanzut

It's always christmas time

ik heb hier ook last van. Mijn PC en telefoon hebben beide de tijd aangepast, maar nu staan bijna alle afspraken 1 uur te laat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 286871

mr_fragle schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 18:50:
Nog maar eens een vraagje dan. Als ik die manilla.cab erop zet (en dus de oude TFLO3D uitzet, installeer en weer aanzet), ben ik dan ook de originele t-mobile TFLO3D kwijt, of kan ik die weer terug krijgen? En dan zonder een andere rom erop te zetten. Ik wil puur kunnen switchen tussen de tmobile look en de black HTC TD look :)

Iemand ooit terug gegaan?
Als je met dit tweakje werkt kun je zonder probleem de kleuren van TF3D veranderen. Ook kun je de kleuren weer gemakkelijk terugzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb laatst zo'n spel gekocht via t-zones. Dit heb ik geinstalleerd en moet ik het volgens mij kunnen starten via Jblend. Echter als ik het spel aanklik krijg ik heel lang een wit scherm en daarna niks meer. moet er dan met 'ophang toets' weer uit. Iemand ook dit probleem gehad of een oplossing hiervoor??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_fragle

mr_fragle

Don't forget the guide

Anoniem: 286871 schreef op maandag 30 maart 2009 @ 15:24:
[...]

Als je met dit tweakje werkt kun je zonder probleem de kleuren van TF3D veranderen. Ook kun je de kleuren weer gemakkelijk terugzetten.
Bedankt :) Het draait als een zonnetjes. Ziet er toch net iets beter uit dan die t-mobile kleuren. Eens kijken of er nog andere themes voor zijn te vinden.

Nog een klein vraagje: hoe stel je touchcal in als je standaardkalender. Hij blijft op het vandaag-scherm die wm agenda gebruiken. En touchcal bevalt me toch net iets beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:26

vr6-only

Blub Blub

Weet iemand hoe je een Exchange profiel weer kunt verwijderen? Ik heb me rot gezocht, maar ik kan het niet vinden. Andere mails zijn te verwijderen, maar de knop verwijderen is niet te selecteren bij een exchange account.

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_fragle

mr_fragle

Don't forget the guide

Iemand trouwens ervaring met deze Auto-houder/lader ? Ik vind die brodits wel erg aan de prijs.

Zie trouwens net ook dat mijn TD in mijn sms menu een lege sms weergeeft die niet in de lijst staat. Hij laat ipv mijn laatste sms dus alleen een lege ruimte zien. Nog niet op gezocht trouwens, ga ik nu ff doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandeman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-02 20:10
vr6-only schreef op maandag 30 maart 2009 @ 19:13:
Weet iemand hoe je een Exchange profiel weer kunt verwijderen? Ik heb me rot gezocht, maar ik kan het niet vinden. Andere mails zijn te verwijderen, maar de knop verwijderen is niet te selecteren bij een exchange account.
Het kan dacht ik met de PC vanuit activesync (of dat Vista ding)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 223266

Er is een nieuw filmpje op youtube te zien over de nieuwe touch diamond 2

http://www.youtube.com/watch?v=ebK21eKi66A

wat is dat toch een strak ding! Hij is vanaf 10-04 te koop in nederland!

Kan niet wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-07-2024
Anoniem: 223266 schreef op maandag 30 maart 2009 @ 22:38:

Kan niet wachten...
Ik ben vooralsnog erg blij met m'n Diamond (heb 'm nog maar een maandje) maar volgend jaar ga ik kijken voor een tweetje! :P

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-04 16:05
__xeno__ schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 16:08:
Voor de mensen met een defect beeldscherm,
30 dollar inc. verzending:

http://cgi.ebay.com/LCD-S...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Die ga ik denk ik bestellen! :)
mocht je 'm gekocht hebben laat effe weten hoe de reparatie is verlopen. Ben ik wel benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-04 06:57
bluecupra schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 13:05:
Vraagje, wie kan mij vertellen waar ik het geluid van de wekker kan aanpassen?
zelfde scherm als waar je de wekker in kunt stellen qua tijd: even op het kleine belletje drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:20
Anoniem: 223266 schreef op maandag 30 maart 2009 @ 22:38:

Kan niet wachten...
Ik ben ook aan het wachten op een telefoontje van of BelCompany of Hi.....en dan meteen me contract verlengen :)

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-04 11:54
vr6-only schreef op maandag 30 maart 2009 @ 19:13:
Dit moet je in Activesync doen:

Klik op Menu > Options > Selecteer Microsoft Exchange en druk op Delete knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 24-04 09:52
Blackbird-ce schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 13:33:
[...]

zelfde scherm als waar je de wekker in kunt stellen qua tijd: even op het kleine belletje drukken.
Top, bedankt voor de tip. Is nou niet bepaald duidelijk aangegeven..

Weet iemand of HTC zal komen met een officiele WM 6.5 rom voor de TD? Zie wel op verschillende sites/newsgroepen beta 6.5 roms voorbij komen

[ Voor 19% gewijzigd door bluecupra op 01-04-2009 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 297366

Hoi allemaal,

Ik heb net de black theme geinstalleerd. Echter 2 probleempjes:

1. Als ik om het tabblad 'muziek' tik blijft deze hangen en moet ik mn hele mobiel uitschakelen om weer verder te kunnen.
2. Ik zou graag weer een foto als achtergrond gebruiken, maar als ik dat doe via start>instellingen>vandaag komt de foto die ik selecteer niet op mijn achtergrond.

Iemand oplossingen? thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-04 09:21
Mijn Touch Diamond kon van de week niet meer SMSen met 2150 smsjes in mijn inbox, nadat ik een paar conversaties had verwijderd ging het allemaal weer.

Iemand nog meer ervaring mee? Het duurde allemaal zeer lang met laden, na het verwijderen ging het weer snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GrooV schreef op woensdag 01 april 2009 @ 22:56:
Mijn Touch Diamond kon van de week niet meer SMSen met 2150 smsjes in mijn inbox, nadat ik een paar conversaties had verwijderd ging het allemaal weer.

Iemand nog meer ervaring mee? Het duurde allemaal zeer lang met laden, na het verwijderen ging het weer snel
tja is ook niet zo gek he 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
GrooV schreef op woensdag 01 april 2009 @ 22:56:

Ik heb het gevoel dat de grens zo'n beetje rond de 2000-2500 ligt (inbox+outbox bij elkaar). Als je gaat schonen loopt de boel ineens veel sneller, terwijl de berichtjes zelf eigenlijk maar heel klein zijn. Ik herken dus jouw opmerking :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Anoniem: 297366 schreef op woensdag 01 april 2009 @ 21:23:
Hoi allemaal,

Ik heb net de black theme geinstalleerd. Echter 2 probleempjes:

1. Als ik om het tabblad 'muziek' tik blijft deze hangen en moet ik mn hele mobiel uitschakelen om weer verder te kunnen.
2. Ik zou graag weer een foto als achtergrond gebruiken, maar als ik dat doe via start>instellingen>vandaag komt de foto die ik selecteer niet op mijn achtergrond.

Iemand oplossingen? thanx
1. Da's niet normaal. Probeer het theme eens opnieuw te installeren? Met een ander theme heb je dat probleem niet?
2. Als je het touchflo interface gebruikt moet je ook daarin je achtergrond instellen. De achtergrond die je kiest bij 'vandaag' wordt dan idd genegeerd. Je moet zijn bij settings/instellingen, het tweede tabje van rechts. Je krijgt dan alleen de achtergrond op de 'vandaag/home' tab. Als je op alle tabs de achtergrond wil bestaat daar, dacht ik, een hackje voor dat te vinden is op xda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 297366

Bedankt voor je reactie.

1. Dat heb ik alleen bij deze black theme. Opnieuw geinstaleerd, nog steeds hetzelfde.
2. Touch flo is ingeschakeld. Klopt, als ik dit uitschakel staat mijn achtergrond er wel op, maar mis ik alle tabs. Deze achtergrond wil ik alleen bij mijn home-tab. Als ik op het tabje instellingen tik, en vervolgens op achtergrond, een foto selecteer en weer terug ga naar home, staat deze niet op mijn achtergrond...

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

1. Lijkt me ook niet helemaal ok. Ik heb ook de black theme en heb daar geen probleem mee.
2. Ga gewoon met verkenner naar de foto die je op de achtergrond wilt. Ff lang indrukken en dan instellen als achtergrond kiezen. Dan lukt het bij mij namelijk wel. Ook bij de TF3D, en je krijgt deze idd alleen in het home tabblad op de achtergrond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Ik heb deze al een tijdje: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11128
Hier iets goedkoper: http://www.focalprice.com...ge_Black_MC042B_3461.html
Werkt perfect. Ik gebruik hem vaak als de accu 30-40% is en ik geen lader in de buurt heb. Ik kan mijn telefoon dan 3 keer opladen.
Ik heb hem eigenlijk gekocht voor bij een navigatiesysteem en mp3 speler, daar werkt deze ook perfect op.

[ Voor 8% gewijzigd door Gisae op 02-04-2009 10:56 ]

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Laatst online: 23-04 09:21
J0YR1D3R schreef op woensdag 01 april 2009 @ 23:32:
[...]

Ik heb het gevoel dat de grens zo'n beetje rond de 2000-2500 ligt (inbox+outbox bij elkaar). Als je gaat schonen loopt de boel ineens veel sneller, terwijl de berichtjes zelf eigenlijk maar heel klein zijn. Ik herken dus jouw opmerking :)
Zonder threaded sms dit namelijk geen probleem, jammer want je moet echt alles of niets verwijderen van 1 persoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-04 23:09
Ik heb een nieuwe rom geinstalleerd. En daardoor dus al mijn proggies kwijt.
Geen probleem installeer ff alles opnieuw.

Maar nu kan ik op 1 naam niet meer komen.

Ik had hiervoor S2U maar door batterij probleem kwam ik toen een alternatieve tegen.

Maar hoe heet dat ook al weer :o

Of heeft iemand mischien nog een ander alternatieve.

Alvast bedankt (heb zelf gezocht maar kon niet meer vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:12
0Burner0 schreef op donderdag 02 april 2009 @ 13:11:
Ik heb een nieuwe rom geinstalleerd. En daardoor dus al mijn proggies kwijt.
Geen probleem installeer ff alles opnieuw.

Maar nu kan ik op 1 naam niet meer komen.

Ik had hiervoor S2U maar door batterij probleem kwam ik toen een alternatieve tegen.

Maar hoe heet dat ook al weer :o

Of heeft iemand mischien nog een ander alternatieve.

Alvast bedankt (heb zelf gezocht maar kon niet meer vinden)
Pocketshield misschien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267809

Wie weet een goede, lichte GPS tool te gebruiken voor tijdens het sporten (hardlopen)? Hij hoeft eigenlijk alleen maar snelheid, afstand en dergelijk bij te houden. Ik wil tegelijkertijd ook nog mp3tjes af kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fysiootje
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-10-2023
Anoniem: 267809 schreef op donderdag 02 april 2009 @ 15:16:
Wie weet een goede, lichte GPS tool te gebruiken voor tijdens het sporten (hardlopen)? Hij hoeft eigenlijk alleen maar snelheid, afstand en dergelijk bij te houden. Ik wil tegelijkertijd ook nog mp3tjes af kunnen spelen.
Rungps (www.rungps.net) Kan nog veel meer, maar zeer gebruiksvriendelijk goed service en gebruiksaanwijzing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dankje, had die inderdaad zelf ook net gevonden. Ben benieuwd hoe die het uithoudt ivm mp3tjes afspelen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fysiootje
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-10-2023
Krap 2 uurtjes met mp3 en bluetooth aan Ik gebruik een motorola s9 koptelefoon en een bluetooth hartslagmeter erbij. Om te fietsen plak ik er een extra accu aan (power2go) dan houdt de Diamond het 5 a 6 uur uit. Ik ben erg benieuwd of de accu van de Diamond2 beter is want de beperkte accu is echt waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-04 23:09
jah dat is hem thnx!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:10

RBH

Heeft iemand hier misschien een idee hoe je de internetverbinding in z'n geheel kan uitschakelen op de HTC Touch Diamond? En dan vooral de verbindingen die hij automatisch doet zoals het weer downloaden en je mail ophalen automatisch. Als je dat aan laat staan en je zit in het buitenland dan wordt dat nogal een hoge telefoonrekening..

Alvast bedankt, want ik heb nu een uur zitten googelen en een uur zitten pielen op dat ding maar kan het niet vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
RBH schreef op donderdag 02 april 2009 @ 19:56:
Heeft iemand hier misschien een idee hoe je de internetverbinding in z'n geheel kan uitschakelen op de HTC Touch Diamond? En dan vooral de verbindingen die hij automatisch doet zoals het weer downloaden en je mail ophalen automatisch. Als je dat aan laat staan en je zit in het buitenland dan wordt dat nogal een hoge telefoonrekening..

Alvast bedankt, want ik heb nu een uur zitten googelen en een uur zitten pielen op dat ding maar kan het niet vinden..
Als je internet helemaal nooit gebruikt kun je de internetverbinding verwijderen bij verbindingen.
Als je internet alleen af en toe uit wil zetten: nodata.cab

Staat volgens mij ook in de FAQ btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:10

RBH

Hyp Hyper schreef op donderdag 02 april 2009 @ 20:22:
[...]

Als je internet helemaal nooit gebruikt kun je de internetverbinding verwijderen bij verbindingen.
Als je internet alleen af en toe uit wil zetten: nodata.cab

Staat volgens mij ook in de FAQ btw.
Hmm, oké, thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-04 06:57
GrooV schreef op donderdag 02 april 2009 @ 11:29:
[...]
Zonder threaded sms dit namelijk geen probleem, jammer want je moet echt alles of niets verwijderen van 1 persoon
wellicht direct uit de database trekken? Ik gebruik zelf ook een threaded presentatievorm, maar de berichten zijn individueel opgeslagen.

Ik gebruik zelf Jeyo Mobile Companion om SMSjes uit mijn telefoon te trekken, wellicht is dat een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Touch Diamond II filmpje van CTIA 2009 @ Las Vegas

http://www.youtube.com/watch?v=joLtkKK87-o

Edit: wat een pipo, die gast van HTC, lol :)

[ Voor 19% gewijzigd door Pedr0 op 03-04-2009 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Elke keer als ik GPS hardware poort instel en het venster sluit,zet die deze automatisch uit op (geen poort geselecteerd). Iemand een idee wat ik hieraan kan doen?

Edit:
Ik draai de laatste officiële NL Rom

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 267809 op 03-04-2009 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178894

fysiootje schreef op donderdag 02 april 2009 @ 18:24:
Krap 2 uurtjes met mp3 en bluetooth aan Ik gebruik een motorola s9 koptelefoon en een bluetooth hartslagmeter erbij. Om te fietsen plak ik er een extra accu aan (power2go) dan houdt de Diamond het 5 a 6 uur uit. Ik ben erg benieuwd of de accu van de Diamond2 beter is want de beperkte accu is echt waardeloos.
Beetje off topic: gebruik je ook start to run mp3? Kan het niet meer vinden op het web.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-04 15:53
Anoniem: 178894 schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 18:37:
[...]

Beetje off topic: gebruik je ook start to run mp3? Kan het niet meer vinden op het web.
met Evy Gruyaert? Laatst kwam ik ze op nieuwsgroepen tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekooktEi
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-04-2023
Mijn feedback op de HTC Touch Diamond:

Ik vind het echt een prachtig ding voor het geld. Het is natuurlijk als je 'm naast bijvoorbeeld de XPERIA legt niet veel, maar die is dan ook weer 1,5 keer zo duur. Maar voor wat ik ervoor betaald heb ben ik er heel blij mee, TouchFLO helpt echt omdat het best veel toepassingen scheelt om aan te zetten, maar het is jammer dat TouchFLO geen agenda biedt wat TouchFLO 7X wel zou gaan doen? - Oh nee die van de Diamond2 heeft dat al.

Nouja, verder heb je heel veel leuke zooi te downloaden voor Windows Mobile, waar het mij in eerste instantie om ging. Heel veel dingen waren wel wat priegelen in het begin maar het went, en TouchFLO vervangt daar dan ook weer delen van met zijn thumb-friendly interface.

Ik ben er heel blij mee, maar ik heb er ook nooit hele hoge verwachtingen aan gesteld. Als ik echt een serieuze business man was geweest had ik me vast aan veel dingen dood geërgerd, maar als scholier maakt me die minpunten niet veel uit. En ach, de agenda - die ik wel voor aaaalles gebruik - werkt best goed.

Kortom vind ik het een heel mooi ding en hij past heel mooi bij wat ik wil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262825

Hallo allemaal

Ik lees me suf hier maar het is interessant leesvoer.
Ik heb echter een probleem. Namelijk de vertraging
tussen gebeld worden, schermreaktie en dan eindelijk
de ringtone.

Ik heb via de tips aan het begin van elk deel een wijziging aangebracht in het registen, (2 eigenlijk)
Helpt niets. Paar keer gecontroleerd op typefouten maar nee.
HKCU betekent toch hoop ik HK Current User?? Anders zit ik even mis.

Wat kan ik nog meer proberen?
(mijn Diamond is er overigens 1 van Vodafone)

Kortom, hoe krijg ik zo snel mogelijk de ringtone zonder vertragingstatieken?

Alvast bedankt
Arie

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 262825 op 04-04-2009 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
GekooktEi schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 13:37:
Ik vind het echt een prachtig ding voor het geld. Het is natuurlijk als je 'm naast bijvoorbeeld de XPERIA legt niet veel, maar die is dan ook weer 1,5 keer zo duur. Maar voor wat ik ervoor betaald heb ben ik er heel blij mee.
Ikzelf prefereer de Touch Diamond boven de XPERIA. Touch diamond werkt bij mij goed, alleen een keer van de T-Mobile rom af zien te komen maar geen problemen met het toesten, reageert goed. Enigste nadeel is dat de accu heel wisselvalig is, de ene keer gaat hij 4 dagen mee en dan is hij opeens na een dag leeg :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor degenen die het willen weten:

De Htc touch diamond 2 is vanaf vandaag te koop bij belcompany en ook op gsmweb.nl

Trouwens wanneer komt er nu een HTC diamond 2 topic???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-04 11:23
Anoniem: 262825 schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 19:18:
Hallo allemaal

Ik lees me suf hier maar het is interessant leesvoer.
Ik heb echter een probleem. Namelijk de vertraging
tussen gebeld worden, schermreaktie en dan eindelijk
de ringtone.

Ik heb via de tips aan het begin van elk deel een wijziging aangebracht in het registen, (2 eigenlijk)
Helpt niets. Paar keer gecontroleerd op typefouten maar nee.
HKCU betekent toch hoop ik HK Current User?? Anders zit ik even mis.

Wat kan ik nog meer proberen?
(mijn Diamond is er overigens 1 van Vodafone)

Kortom, hoe krijg ik zo snel mogelijk de ringtone zonder vertragingstatieken?

Alvast bedankt
Arie
Ik heb datzelfde probleem met mijn MDA.
Met Advanced Config Tool ook de "Call delay" van 3000 naar 500 gezet, maar merk geen verschil.

Ook heel irritant; Als ik het toestel uit standby haal zie je de klok op het Today scherm verspringen naar de huidige tijd. Soms duurt dat wel 6 seconden (!!!) voor hij weer bijloopt. Dan bladert hij letterlijk per seconde een paar minuten verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Anoniem: 223266 schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 20:00:

De Htc touch diamond 2 is vanaf vandaag te koop bij belcompany en ook op gsmweb.nl

Afbeeldingslocatie: http://www.e-messenger.nl/belcompany_nl/0914kiwi/1024/images/imagespage3/Art_17.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door Pedr0 op 04-04-2009 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-04 13:33
frickY schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 21:24:
[...]
Ook heel irritant; Als ik het toestel uit standby haal zie je de klok op het Today scherm verspringen naar de huidige tijd. Soms duurt dat wel 6 seconden (!!!) voor hij weer bijloopt. Dan bladert hij letterlijk per seconde een paar minuten verder.
Met de 2.0.3 ROM zou dat niet meer moeten gebeuren.

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekooktEi
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-04-2023
Anoniem: 223266 schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 20:00:

Ik zag het bij de advertenties hier op Tweakers: Maar echt, wat is die goedkoop op GSMWeb! 150 belminuten per maand voor 2 jaar en dan krijg je 'm er gratis bij stond er, dat kan toch bijna niet :?

Dat is 17 euro per maand, en dat is echt zeer weinig voor zo'n toestel! Dus ik zou 'm echt halen als ik mijn Diamond niet net zou hebben.

Mijn Diamond heb ik overigens bij een heel voordelig Business abbonement (12 euro per maand inclusief internet dacht ik, voor 2 jaar) bij Vodafone :).

[ Voor 10% gewijzigd door GekooktEi op 04-04-2009 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 297857

Ik heb sinds vandaag de MDA compact IV. Welnu is mij opgevallen dat de accu duur kort is, ik heb daar het een en ander hier op het forum al gelezen. Ook is de toestel wat traag. Nu is mijn vraag of 1 van jullie zo vriendelijk wil zijn om mij te vertellen wat nou het beste is om te doen om een verbeterde accu tijd/ minder traag zijn van het toestel te bewerkstelligen. Ik heb niet echt veel zin om de tientallen paginas door te nemen.

alvast bedankt

Alfred

ps - ik heb inmiddels al wel de update/upgrade van t-mobile uitgevoerd die op hun website te verkrijgen was
. - en hoe kun je nou 3G verbinding uitzetten?? het is wel irritant als het toestel opeens gebruik gaat maken van betaalde internet... ik heb geen W&W..

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 297857 op 05-04-2009 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Anoniem: 297857 schreef op zondag 05 april 2009 @ 00:07:
Ips - ik heb inmiddels al wel de update/upgrade van t-mobile uitgevoerd die op hun website te verkrijgen was
. - en hoe kun je nou 3G verbinding uitzetten?? het is wel irritant als het toestel opeens gebruik gaat maken van betaalde internet... ik heb geen W&W..
Ben je ook te lui om de laatste paar posts in dit topic door te nemen? Dit is zeer kortgeleden ook al gevraagd en de oplossing is ook al aangedragen... (en staat ook nog eens in de FAQ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262825

Groentenboer schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 23:24:
[...]

Met de 2.0.3 ROM zou dat niet meer moeten gebeuren.
Hallo

Ik heb Rom 1.97 van Vodafone sinds een paar weken.
Alleen die van hen werkt op een Vodafone toestel.
Zo lang heb ik de telefoon. Dat zoiets storends en nog steeds inzit zeg.

Heeft Vodaafone een neiuwe rom update ?? (2.03)
Die van de HTC site wordt niet geaccepteerd.

Wie heeft de antwoorden?

Goeten
Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-04 17:41
Ben benieuwd op Belcompany de Diamond 2 op 8 april kan leveren.
PDAShop en Algebeld.nl heeft de diamond 2 al verplaatst naar 17 april...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217443

Een maatje van mij heeft de Vodafone brandend Diamond en heeft last van de zgn broekzak gesprekken.
Nu heb ik daar Slide to unlock (S2U2 1.52 VGA) op gezet, maar als hij gebeld wordt, zie ik nog de 2 knoppen aannemen/annuleren verschijnen, en zelfs het opnieuw starten van het toestel brengt daar geen verbetering in.

Als ik op annuleren druk tijdens het ontvangen van een beller, dan zie ik wel slide to unlock.
En dat slide to unlock wil ik zie als ik (hij) gebeld wordt.
Dus mijn vraag wat doe ik nu eigenlijk fout?

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 217443 op 05-04-2009 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Signs schreef op zondag 05 april 2009 @ 12:26:
Ben benieuwd op Belcompany de Diamond 2 op 8 april kan leveren.
PDAShop en Algebeld.nl heeft de diamond 2 al verplaatst naar 17 april...
Ik hoop het wel, dan kan ik hem woensdag halen en meteen me contract verlengen. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Pedr0 op 05-04-2009 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142694

Heb gisteren de nieuwste firmware op m'n TD gezet, gelukkig allemaal goed gegaan met back-ups enzo. Maar er zijn een aantal dingen die me niet aanstaan en naar mijn weten ook niet zo horen. Hoop dat jullie er even aandacht aan willen schenken :)

Allereerst krijg ik bij het afgaan van het alarm geen melding meer in het scherm, enkel nog een icoontje bovenin het scherm. Zeer vervelend natuurlijk want nu moet ik eerst op dat icoontje drukken voordat ik het alarm uit kan zetten.

Bij het verzenden van een sms krijg ik geen verzendbevestiging meer, waar ik die voorheen wel altijd kreeg. Ik doel hier dus niet op een ontvangstbevestiging, maar een simpele melding van het succesvol verzenden van de sms. Die mis ik nu en ik zie ook nergens de optie dit in te schakelen.

Grootste ergernis nu bij het schrijven van een sms in T9-stand en woordsuggestie dat het eerste woord dat gegeven wordt de eerste lettercombinatie is van de toetsen. Voorbeeld: ik wil het woord "helemaal" schrijven, dan is de eerste suggestie "gdjdmaaj" ... Bij ieder woord gebeurt dit, en ook dit had ik voorheen niet.

Zijn één of meerdere van deze problemen op te lossen? :)
Alvast dank voor de aandacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm dat is dan dus de abc stand die "gdjdmaaj" al gekeken of je instellingen wel goed zijn? (woord invoer ed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pedr0 schreef op zondag 05 april 2009 @ 17:58:
[...]

Ik hoop het wel, dan kan ik de diamond 2 woensdag halen en meteen me contract verlengen. :)
Ik ga er wel van uit! Belcompany heeft hem in de folder als paastopper, dus neem aan dat hij dan voor pasen te krijgen is. Belcompany is wel een van de eersten. En gsmweb heeft hem ook al op de site staan, alleen ik betwijfel het of hij ook al leverbaar is, andere webwinkels spreken pas vanaf 17 -04 of zelfs 01-05.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
  • Laatst online: 23-04 16:03
Er was toch ergens een functie van vodafone dat ze jou je internet-instellingen op konden sturen per sms ofzo? Waar vind ik die? Opeens zijnn mijn internetinstellingen verdwenen,. Handmatig instellen lukt niet.

[ Voor 175% gewijzigd door repsaj op 06-04-2009 01:38 ]

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-04 14:01

13art

Moderator Mobile
Jaspur schreef op maandag 06 april 2009 @ 01:32:
Er was toch ergens een functie van vodafone dat ze jou je internet-instellingen op konden sturen per sms ofzo? Waar vind ik die? Opeens zijnn mijn internetinstellingen verdwenen,. Handmatig instellen lukt niet.
Dat werkt alleen niet met WM telefoons. Moet je dus toch echt handmatig instellen. Op de vodafone site kan je vast wel vinden wat de instellingen moeten zijn en anders is google je vriend :)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65802

Rpol schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 12:56:
[...]

mocht je 'm gekocht hebben laat effe weten hoe de reparatie is verlopen. Ben ik wel benieuwd naar.
heb hem binnen maar blijkt alleen het lcd gedeelte te zijn, het touch screen gedeelte ontbreekt. (vond het ook al erg goedkoop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
DjWannaB2002 schreef op maandag 06 april 2009 @ 09:04:
[...]

Dat werkt alleen niet met WM telefoons. Moet je dus toch echt handmatig instellen. Op de vodafone site kan je vast wel vinden wat de instellingen moeten zijn en anders is google je vriend :)
Dat heb ik dus gedaan, maar toen werkte 'ie tijdelijk. Nu alles ingesteld, maar werkt niet.. Help? Vodafone klantenservice is niet in staat te helpen :L

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-04 14:01

13art

Moderator Mobile
Jaspur schreef op maandag 06 april 2009 @ 14:23:
[...]
Dat heb ik dus gedaan, maar toen werkte 'ie tijdelijk. Nu alles ingesteld, maar werkt niet.. Help? Vodafone klantenservice is niet in staat te helpen :L
Misschien heb je hier wat aan.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanzut

sanzut

Kan je niet gewoon de verbindingen opnieuw instellen via start>instellingen>verbindingen>verbindingsinstellingen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-04 16:04
Vraagje over het volume: ik hou wel van een zacht muziekje op mijn koptelefoon (bijv. als ik in de trein lig te dromen), alleen kan de HTC niet echt zacht. Als ik met de volumeknoppen het geluid naar beneden draai blijft ie minimaal op 3 streepjes staan en dat is echt al een behoorlijk volume. Met de hand kun je m dan nog wel 2 streepjes laten zakken maar ook dan is het volume nog steeds veel te hard, en dan moet je m ook uit je zak halen.

Met mediaplayer gaat dat beter (die kan in kleinere stappen het geluid wegdraaien, los van de volumeinstelling van de telefoon, dus binnen de laagste HTC-stand kun je WMP nog van 0-100% verstellen) maar die is weer niet te bedienen met de RC W100 headset van HTC, dus dan moet ie ook weer uit de zak.

Is er geen tooltje die de geluidsniveau's kan corrigeren/aanpassen, net zoals G-light de levels van de autoadjust aanpast?

[ Voor 7% gewijzigd door Stefke op 06-04-2009 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 271609

Jaspur schreef op maandag 06 april 2009 @ 14:23:
[...]
Mischien moet je de proxyserver uitzetten:
Start>Instellingen>Verbindingen>Mijn proxyserver instellen
en dan 2e vinkje uitzetten

[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 271609 op 06-04-2009 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben vanmiddag bij de belcompany in enschede geweest en heb gevraagd naar de HTC Touch Diamond 2 die bij hun in de folder staat.
De telefoon hadden ze nog niet, die kwam misschien eind van de week. Wel een beetje raar dat hij dan deze week in de folder staat, maargoed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-04 16:04
stefijn schreef op maandag 06 april 2009 @ 15:22:
Vraagje over het volume: ik hou wel van een zacht muziekje op mijn koptelefoon (bijv. als ik in de trein lig te dromen), alleen kan de HTC niet echt zacht. Als ik met de volumeknoppen het geluid naar beneden draai blijft ie minimaal op 3 streepjes staan en dat is echt al een behoorlijk volume. Met de hand kun je m dan nog wel 2 streepjes laten zakken maar ook dan is het volume nog steeds veel te hard, en dan moet je m ook uit je zak halen.

Met mediaplayer gaat dat beter (die kan in kleinere stappen het geluid wegdraaien, los van de volumeinstelling van de telefoon, dus binnen de laagste HTC-stand kun je WMP nog van 0-100% verstellen) maar die is weer niet te bedienen met de RC W100 headset van HTC, dus dan moet ie ook weer uit de zak.

Is er geen tooltje die de geluidsniveau's kan corrigeren/aanpassen, net zoals G-light de levels van de autoadjust aanpast?
Toch nog iets gevonden:
Hmm. I use the music player in TFL3d too. And yup, the volume was a little too loud at first..
Here's a fix :

Using a registry editor, I've changed the following key values:
HKLM\Software\HTC\AudioManager_Eng\Config\music_pl ayer_volumn --> 20 (default: 100)
HKLM\Software\HTC\AudioManager_Eng\Information\vol umn --> 20 (default: 100)

Music volume is now comfy, even at 3 to 4 bars
Werkt goed, misschien iets voor de OP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
sanzut schreef op maandag 06 april 2009 @ 15:02:
Kan je niet gewoon de verbindingen opnieuw instellen via start>instellingen>verbindingen>verbindingsinstellingen??
dáár stond dat dus. bedankt. even proberen

Ook dát werkt dus niet :(

edit: fixed (:

[ Voor 8% gewijzigd door repsaj op 06-04-2009 18:31 ]

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanzut

sanzut

Jaspur schreef op maandag 06 april 2009 @ 16:53:
[...]
dáár stond dat dus. bedankt. even proberen

Ook dát werkt dus niet :(

edit: fixed (:
Hoe heb je het nu opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
sanzut schreef op maandag 06 april 2009 @ 23:59:
[...]Hoe heb je het nu opgelost?
Handmatig álles ingesteld. Vond de instellingen op de Vodafone site.

Ik wil WM6_RDP (Remote Desktop) instellen, maar het lukt niet.
Wat ze bij al die YT filmpjes krijgen (like this one) bij 'Externe toegang toestaan' krijg ik niet. Die 3 selectie buttons niet. Ben gewoon administrator. OS Vista.
Help?

[ Voor 25% gewijzigd door repsaj op 07-04-2009 00:21 ]

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geerrrt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-04 13:08
Welke Vista versie heb je?

Eury#2434

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Anoniem: 223266 schreef op maandag 06 april 2009 @ 16:06:
Ik ben vanmiddag bij de belcompany in enschede geweest en heb gevraagd naar de HTC Touch Diamond 2 die bij hun in de folder staat.
De telefoon hadden ze nog niet, die kwam misschien eind van de week. Wel een beetje raar dat hij dan deze week in de folder staat, maargoed...
Dat zeiden ze bij mij ook gisteren hier in Tilburg. Maar ik ga er nog steeds vanuit dat ik hem morgen kan halen ;)

Zou wel heel erg fijn zijn omdat er nu wat 'vrije' dagen aan zitten te komen. Kan je lekker spelen met je Diamond2.

Update: Bij de afdeling inkoop bij BelCompany weten ze ook nog niks. Ze gaan nu, as we speak, de leverancier bellen om te vragen hoe het precies zit. Mijn gevoel is dat ze ook deze week niet bij BelCompany verkrijgbaar zijn!

[ Voor 15% gewijzigd door Pedr0 op 07-04-2009 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winDOS
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-04 09:27

winDOS

6.22

Ik kreeg gister een mailtje van PDAshop.nl:
Nogmaals hartelijk dank voor uw bestelling bij PDAshop.nl.

Uw order is helaas vertraagd, een product uit uw bestelling is pas later leverbaar:

NIEUWE LEVERDATUM 17-04-2009
----------------------------------------------------------------
HTC Touch Diamond2 NL
Hij stond eerst voor 10-04-2009 :(

C:\>Signature.bat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pedr0 schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 10:55:
[...]

Dat zeiden ze bij mij ook gisteren hier in Tilburg. Maar ik ga er nog steeds vanuit dat ik hem morgen kan halen ;)

Zou wel heel erg fijn zijn omdat er nu wat 'vrije' dagen aan zitten te komen. Kan je lekker spelen met je Diamond2.

Update: Bij de afdeling inkoop bij BelCompany weten ze ook nog niks. Ze gaan nu, as we speak, de leverancier bellen om te vragen hoe het precies zit. Mijn gevoel is dat ze ook deze week niet bij BelCompany verkrijgbaar zijn!
Ik ga er ook niet meer vanuit dat hij er voor het pasen is... Ik heb m'n telefoonnummer bij belcompany achtergelaten en word gebeld als hij binnen is.
Ben namelijk wel benieuwd hoe hij eruit ziet. Dan bekijk ik hem bij belcompany en dan veleng ik hem bij GSMweb.nl (daar is hij het goedkoopste.

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Ja, ok maar je contract zit dan anders in elkaar voor zover ik weet. Ik krijg bij de BelCompany €175 extra korting op de mobiel vanuit Hi, vanwege me belgedrag.

Daarom ga ik hem ook maar verlengen met 1 jaar inplaats van 2 jaar. Weet zeker dat ik volgend jaar de nieuwe generatie HTC wil hebben :D

[ Voor 9% gewijzigd door Pedr0 op 07-04-2009 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pedr0 schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 15:29:
OFFTOPICJa, ok maar je contract zit dan anders in elkaar voor zover ik weet. Ik krijg bij de BelCompany €175 extra korting op de mobiel vanuit Hi, vanwege me belgedrag.

Daarom ga ik hem ook maar verlengen met 1 jaar inplaats van 2 jaar. Weet zeker dat ik volgend jaar de nieuwe generatie HTC wil hebben :D
OFFTOPIC Ooh dan kan ik ook maar beter eens vragen wat mijn korting is aan de hand van mijn belgedrag.
Want het bedrag wat staat bij gsmweb is natuurlijk zonder korting van mijn belgedrag.

Is dat nog veel korting die je krijgt dan? ik heb afgelopen jaar een Hi 30 gehad en laatste paar maand ook nog internet 9,95 erbij. Daarvoor had ik een sim only, maar zit al wel 4 jaar bij Hi ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Offtopic: Yep, heb je hetzelfde als ik....€170 of €175 extra korting krijg je dan. Echter dit is neit de plaats (lees: dit topic) om dit te bespreken. Informeer ff bij BelCompany.

Dit is alleen als je bij Hi blijft!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

offtopic: Het heeft ook (vooral) te maken met hoevaak en met welk bedrag je over je bundel heen gaat.

Mij rest nog enkel deze vraag:
Elke keer als ik GPS hardware poort instel en het venster sluit,zet die deze automatisch uit op (geen poort geselecteerd). Iemand een idee wat ik hieraan kan doen?

Edit:
Ik draai de laatste officiële NL Rom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-04 11:23
Anoniem: 142694 schreef op zondag 05 april 2009 @ 19:32:
Allereerst krijg ik bij het afgaan van het alarm geen melding meer in het scherm, enkel nog een icoontje bovenin het scherm. Zeer vervelend natuurlijk want nu moet ik eerst op dat icoontje drukken voordat ik het alarm uit kan zetten.
Jouke74 schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 23:06:
Kijk eens onder "Geluiden en meldingen" bij Instellingen > Persoonlijk. Als het goed is kan je daar onder geavanceerd je beltoon aanpassen. Echter als je op de pijl naar beneden drukt dan kan je ook de "geluiden & meldingen" van de herinnering aanpassen. Hierbij staat ook de optie om een "melding" in het venster weer te geven. Waarschijnlijk is het vinkje hier verdwenen. Als je dit weer aanvinkt, dan zal er als het goed is weer een melding op je scherm komen bij een agenda punt.

[ Voor 3% gewijzigd door frickY op 07-04-2009 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
Anoniem: 223266 schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 15:21:
[...]

Ik ga er ook niet meer vanuit dat hij er voor het pasen is... Ik heb m'n telefoonnummer bij belcompany achtergelaten en word gebeld als hij binnen is.
Ben namelijk wel benieuwd hoe hij eruit ziet. Dan bekijk ik hem bij belcompany en dan veleng ik hem bij GSMweb.nl (daar is hij het goedkoopste.

greetz
Ik heb maandag een mail naar de klantenservice van Belcompany gestuurd.
Gisteren een antwoord gekregen:

"Goedemiddag,
Dank voor uw mail. De laatste berichten zijn nog steeds eind deze week."

Ook Typhone melde mij de TD2 eind deze week te kunnen leveren.

Hopelijk wel, dan kan ik het weekend lekker k*tten ermee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
Pedr0 schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 10:55:
[...]

Any news ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Ja, ze hebben me teruggebeld en morgen is in iedergeval zeker van niet. De leverancier gaat morgenvroeg het eea uitzoeken en belt de BelCompany dan op. Zodra ze iets meer weten (lees: wanneer ze worden verscheept naar de winkels) laten ze mij dit weten, telefonisch.

[ Voor 5% gewijzigd door Pedr0 op 07-04-2009 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2020
Pedr0 schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 20:54:
Ja, ze hebben me teruggebeld en morgen is in iedergeval zeker van niet. De leverancier gaat morgenvroeg het eea uitzoeken en belt de BelCompany dan op. Zodra ze iets meer weten (lees: wanneer ze worden verscheept naar de winkels) laten ze mij dit weten, telefonisch.
laat dit dan hier ook ff weten aub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
Pedr0 schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 20:54:
Dammit, het was ook te mooi om waar te zijn...nouja nog wat ff een paar dagen wachten dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:53
Zojuist de Rhodium TF3D2 interface op mijn diamond gezet, jeetje wat en vooruitgang met de oude TF3D

Werkt hier nu trouwens vlekkeloos op een stock 2.03 NL Rom

Voor de liefhebbers met een originele ROM:
• rhodium package geinstalleerd zoals beschreven op XDA (eerst even .NET 3.5 installeren)

veel problemen na de installatie, maar nu alles opgelost!
• tabs niet meedraaiend --> gyrator geinstalleerd en alle tabs draaien
• NL language pack geinstalleerd
• weather en facebook fix geinstalleerd

• Alles lekker naar wens ingesteld :D

Het enige probleem tot nu toe is dat als ik op start druk er bij het nieuwe startmenu IDS_REMOVE en IDS_ALLPROGRAMS staat onder de softkeys ipv. verwijderen en alle programma's. Naja hier kan ik wel mee leven.

Voor de liefhebbers van een avondje prutsen zeker een aanrader!!!

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
Door het hoekige ontwerp heb ik in veel wat strakkere spijkerbroeken een afdruk van mijn Diamond staan. Je kunt precies zien waar die gezeten heeft. Nu is gisteren een broek helemaal gescheurd. Slijtage doordat de diamond zichzelf er zo in sleet.
Nu vroeg ik me af, hebben jullie hier ook last van? Hoe los(sen jullie) dit op? En ik wil 'm gewoon in m'n broekzak kunnen houden. Daar hoort een telefoon. :+

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-04 23:04

djidee

Mr. Slungel

Jaspur schreef op woensdag 08 april 2009 @ 01:08:
Door het hoekige ontwerp heb ik in veel wat strakkere spijkerbroeken een afdruk van mijn Diamond staan. Je kunt precies zien waar die gezeten heeft. Nu is gisteren een broek helemaal gescheurd. Slijtage doordat de diamond zichzelf er zo in sleet.
Nu vroeg ik me af, hebben jullie hier ook last van? Hoe los(sen jullie) dit op? En ik wil 'm gewoon in m'n broekzak kunnen houden. Daar hoort een telefoon. :+
Hmm, dat herken ik niet (en meestal bij mij ook in de broekzak).. Je kan de hoekjes eraf vijlen met een vijltje :+

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_balk
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-04 09:53
Ja, dat herken ik wel...
Niet zo erg dat mijn broek er van gaat scheuren, maar vooral bij een oude nokia van mij (die wat dikker was) kon je na verloop van tijd de contoren in mijn spijkerbroek zien.
Ik heb mijn telefoon een tijdje in mijn jaszak gehouden, maar dat vind ik toch minder fijn. Ook ik hou 'm liever in mijn broekzak! :)
Pagina: 1 2 ... 15 Laatste