Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-08 14:29
Nieuwe ROM draait heerlijk!
Moet zeggen dat TF3D2 behoorlijk gebruiksvriendelijker is geworden tov de originele ROM.
Had wel wat problemen met internet, maar dat heb ik opgelost.
Nu nog wachten tot WM 6.5 gereleased is :)

/edit:
Lijkt ook wel of m'n batt. langer mee gaat. Of het komt dat ik maar 1x per uur mail ophaal ipv ieder kwartier.

[ Voor 21% gewijzigd door Vlooi op 21-09-2009 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybot12999
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 21:48
Vlooi schreef op maandag 21 september 2009 @ 16:16:
Moet zeggen dat TF3D2 behoorlijk gebruiksvriendelijker is geworden tov de originele ROM.

/edit:
Lijkt ook wel of m'n batt. langer mee gaat. Of het komt dat ik maar 1x per uur mail ophaal ipv ieder kwartier.
Hoe bedoel je gebruiksvriendelijker? Geef eens een voorbeeld O-)

En is de Nederlandse vertaling ook goed? Want ik neem aan dat je 'm in het Nederlands hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13:50
Vlooi schreef op maandag 21 september 2009 @ 16:16:

/edit:
Waar heb je de Rom vandaan? van XDA? Heb net geprobeerd te updaten maar hij geeft bij mij steeds een verbindingserror. Tijdens het updaten (grijs scherm met een laadbalkje en een percentage) blijft ie op 0% staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiesvts
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-09 15:38
CappieL schreef op maandag 21 september 2009 @ 19:10:
[...]

Waar heb je de Rom vandaan? van XDA? Heb net geprobeerd te updaten maar hij geeft bij mij steeds een verbindingserror. Tijdens het updaten (grijs scherm met een laadbalkje en een percentage) blijft ie op 0% staan.
Hard-spl gedaan????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
Cybot12999 schreef op maandag 21 september 2009 @ 18:18:
[...]

Hoe bedoel je gebruiksvriendelijker? Geef eens een voorbeeld O-)

En is de Nederlandse vertaling ook goed? Want ik neem aan dat je 'm in het Nederlands hebt?
Nederlandse vertaling is goed. Neem aan dat ze de files hebben gebruikt van de NL TF3D2.

Met gebruiksvriendelijkheid bedoel ik o.a. de menu-opties. Er is nu veel meer via TF in te stellen dan eerst. Alles loopt net ff iets soepeler en zit veel logischer in elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
CappieL schreef op maandag 21 september 2009 @ 19:10:
[...]

Ik heb de ROM idd van XDA. Netjes het stappenplan uitgevoerd mbt HardSPL en radio update. Update van de ROM zelf verliep als een zonnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybot12999
Ik heb 'm zojuist ook maar geinstalleerd. Wel erg wennen zeg in het begin. Alle pictogrammen hebben een veel mooier uitziende variant gekregen, bijna alles verloopt via TouchFlo 3D (bijna geen tussenkomst van Windows Mobile onvriendelijke applicaties meer) en 't lijkt ook wat sneller te draaien.

Ik heb meteen dat nieuwe startmenu maar uitgezet, en gewoon weer de normale oude. (Met behulp van die .cab file)

Maar verder een leuke rom hoor! Alleen wel erg wennen, maar dat had ik met die vorige roms ook wel.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-08 23:57
Gen Y.2 is aardig, maar draai nu Aztor x3 en is net iets soepeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
Cybot12999 schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 08:06:
Ik heb 'm zojuist ook maar geinstalleerd. Wel erg wennen zeg in het begin. Alle pictogrammen hebben een veel mooier uitziende variant gekregen, bijna alles verloopt via TouchFlo 3D (bijna geen tussenkomst van Windows Mobile onvriendelijke applicaties meer) en 't lijkt ook wat sneller te draaien.

Ik heb meteen dat nieuwe startmenu maar uitgezet, en gewoon weer de normale oude. (Met behulp van die .cab file)

Maar verder een leuke rom hoor! Alleen wel erg wennen, maar dat had ik met die vorige roms ook wel.....
Dat heb ik ook dat ik moet wennen. Maar je weet het eigenlijk wel zo te vinden. Ik ben er iig blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
RielN schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 10:45:
Gen Y.2 is aardig, maar draai nu Aztor x3 en is net iets soepeler.
En dat is met WM 6.5? Hoe is de batterijduur? Vind die bij Gen Y.2 super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag, ik heb de nieuwste versie van Opera op m'n telefoon gezet, echter blijken de 2 versies langs elkaar af te werken. Is er een manier dat ik de nieuwste Opera kan koppelen aan de standaard ROM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
Vlooi schreef op maandag 21 september 2009 @ 22:17:
[...]

Ik heb de ROM idd van XDA. Netjes het stappenplan uitgevoerd mbt HardSPL en radio update. Update van de ROM zelf verliep als een zonnetje.
HardSPL is d.m.v. het exe-bestandje.. kabeltje in PC en telefoon. Hij geeft een Connection-error, daarna moet je (om te recoveren) de batterij eruithalen en na paar seconden opstarten.
Heb gisteravond maar even de 'nieuwste' officiële ROM van HTC eropgezet. Was weer net iets sneller, maar als ik jullie ervaringen zo hoor, ben ik toch wel benieuwd naar de Gen Y -rom of die AZTOR.

21.32: ook de AZTOR geprobeerd, maar ook deze blijft hangen op 0%. Zou het aan Win7 kunnen liggen? Vind het wel raar dat de officiele ROM-update het wel doet.

[ Voor 11% gewijzigd door CappieL op 22-09-2009 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
Dan is HardSPL niet goed geinstalleerd lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybot12999
Ik heb zojuist maar de AZTOR 6.1 geflashed. Deze ziet er mooi hetzelfde uit als de "gewone" en heeft wat performance-tweaks. Meteen maar even Android eropgezet om te proberen. Moet zeggen dat het heel erg soepel draait! Maar is het ook anders af te sluiten dan een soft-reset?

• tiesvts
CappieL schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 19:21:
[...]

HardSPL is d.m.v. het exe-bestandje.. ....
Het lijkt er op dat er inderdaad iets met de hardspl niet goed gaat.. welke heb je?? Pak de hardspl uit dit forum en dan de unsigned-hard-spl-diamond-olinex versie (de bovenste van de 3)
Als je dan deze handleiding volgt moet het toch wel lukken lijkt me..

En dat je wel een originele rom kunt flashen komt omdat je (hoogst waarschijnlijk) een officiele htc diamond hebt.. (en geen branded versie). Dus de htc rom pakt hij altijd. Maar je telefoon is als het ware "beveiligd" tegen vreemde roms (waaronder de customs roms en de roms van branded versies..)

Maar als je de hardspl goed uitgevoerd hebt, te controleren in je boot scherm, kun je daarna alle voor de diamond bestemde roms erop zetten..
succes ties

[ Voor 35% gewijzigd door tiesvts op 23-09-2009 07:44 ]

• CappieL
Tiesvts, ontzettend bedankt!

Heb gedaan wat je had voorgesteld en draai nu lekker snel op Gen Y. Eerste indruk is spetterend! Had die officiele ROM er 2 dagen op staan en heb nog nooit zo vaak moeten herstarten en slecht bereik gehad. Ben benieuwd hoe deze ROM het doet.

• t_o_c
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 19:00
Heeft iemand de link voor het tf3d2 topic op xda? Heb gezocht maar die search daar is ook niet helemaal je van het. Wil eigenlijk alleen de .cab want opzich voldoet de standaard rom bij mij prima.

Artiest voorheen bekend als b3n666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-09 14:00
Eindelijk weer eens een echt goede Rom getroffen! Ben geen Flash-Junk maar wel op zoek naar iets beters, mogelijk omdat onze TD op de standaard Roms niet te best draait en vol zit met onnodige rommel!

Na een langere tijd gekozen te hebben voor de "veiligheid"van de grotere jongens op XDA nu eens gekozen voor een voor mij onbekende Chef daar, omdat zijn concept me aansprak.

Wél 6.5, wel fatsoenlijk toetsenbord erin, wel andere nodige zaken, maar geen rommel.

Om kort te gaan, reuze stabiel, reuze snel en in maar een load van 55% gemiddeld nadat elk gebruikt programma wel gebruikt is geweest ( mail, messenger, quick-gps, TT7, Opera9.5 enz).
Bij andere Roms zat ik dan al snel op 78% en werd de snelheid wel vaak een stuk minder.
Deze Rom dan ook super-responsive.

Windows Revolution 6.6 Clean
Radio 1.15.25.14 + Rilphone for Radio 1.15.25.14
SPB mobile shell 3.1

Voor install even MTTY-gedaan voor de zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supersymmetry
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:44
Klopt, heb zelf ook sinds een dag of wat deze Revolution rom erop, en echt een positieve verrassing! Is bloedsnel, erg stabiel en het geheugenverbruik is heel laag. Dit is de eerste 6.5 rom waarbij ik tegelijkertijd de rss-hub heb openstaan, en met Opera aan het browsen ben, en muziek luister op de mediaplayer, en dit alles zonder noemenswaardige problemen. Bij alle vorige 6.5 versies viel de muziek meestal spontaan uit, of begon het willekeurig met een ander nummer etc... Wat mij betreft absoluut de beste 6.5 rom die ik tot nu toe heb geprobeerd. Denk dat deze er wel een tijdje op zal blijven staan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murata
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 12:46
Supersymmetry schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 11:32:
Klopt, heb zelf ook sinds een dag of wat deze Revolution rom erop, en echt een positieve verrassing! Is bloedsnel, erg stabiel en het geheugenverbruik is heel laag. Dit is de eerste 6.5 rom waarbij ik tegelijkertijd de rss-hub heb openstaan, en met Opera aan het browsen ben, en muziek luister op de mediaplayer, en dit alles zonder noemenswaardige problemen. Bij alle vorige 6.5 versies viel de muziek meestal spontaan uit, of begon het willekeurig met een ander nummer etc... Wat mij betreft absoluut de beste 6.5 rom die ik tot nu toe heb geprobeerd. Denk dat deze er wel een tijdje op zal blijven staan. :)
en hoe is het accuduur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
Daar ben ik ook benieuwd naar.

En wat is MTTY?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supersymmetry
  • Laatst online: 16:44
Die is goed, gewoon gemiddeld schat ik. Niet minder voor mijn gevoel dan met een bijvoorbeeld de rom van Gen Y.2 die ik er eerder op gehad heb. Hoewel dat ook een prima rom is, ging bij mij het geheugenverbruik vrij snel omhoog. En bij deze Revolution rom zit het geheugen nadat ik vanmorgen in de trein intensief hebben zitten browsen, de rss-hub gebruikt, en de mediaplayer aanhad, nu nog maar op 53%, dus heel netjes. Oh ja, de Diamond gisteravond vol opgeladen, en vanmorgen na het gebruik in de trein etc. zat de batterij op 78%. Dat is dus zelfs een tikje beter dan met de meeste andere roms die ik geprobeerd heb. Dan zat de batterij meestal tussen de 70 en 75%

Oh ja, en wat MTTY betreft, ik weet niet of ik mag linken, maar hier kun je er alles over vinden:

[ Voor 9% gewijzigd door Supersymmetry op 25-09-2009 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Supersymmetry schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 12:14:
[...]
Oh ja, en wat MTTY betreft, ik weet niet of ik mag linken, maar hier kun je er alles over vinden:
Altijd zónder MTTY via methode:
1. Download a ROM of your Choice, RENAME the *.nbh for your ROM to: DIAMIMG.nbh

2: Copy DIAMIMG.nbh to the "Internal Storage" of your Device.

etc geflashed. Welk probleem wordt door MTTY opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiesvts
Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 14:55:
[...]

Zo deed ik het ook altijd..maar na een keer of 10 geflashed te hebben, kreeg ik bij de nieuwe Gen-Y rom opeens problemen. Alles leek te werken..eindelijk alles weer naar mijn smaak ingesteld, vond de telefoon het handig om zelf maar een harde reset uit te voeren...vloek vloek..weer alles ingesteld, weer harde reset..toen via MTTY methode geflashed en sindsdien geen problemen meer.
Wat het precies doet geen idee, maar het werkt wel....het schijnt ook te werken als je voor een custom rom eerst weer een originele rom erop zet?!?!
Dus ik doe nu altijd maar via MTTY flashen, is net zoveel moeite en alles werkt nu.. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 14:55:
[...]

Waarom kopieer je het naar je internal storage? Is dat ook een manier om te updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vlooi schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 16:59:
[...]

Waarom kopieer je het naar je internal storage? Is dat ook een manier om te updaten?
Yes, zonder usb. Sneller en zeer betrouwbaar. Zie oa hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:04

sanzut

It's always christmas time

Gezocht: HTC touch diamond voor een scherp prijsje, ter vervanging van mijn huidige diamond met grote ster in het scherm.
Stuur me een PM of maitje...

• CappieL
sanzut schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 22:03:
Gezocht: HTC touch diamond voor een scherp prijsje, ter vervanging van mijn huidige diamond met grote ster in het scherm.
Stuur me een PM of maitje...
Is daar de V&A niet voor?

• chundo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-09 23:02
Sinds gisteren heb ik een erg vervelend probleem. als ik mij scherm links aanraak reageerd het rechts met het gevolg dat de telefoon onbruikbaar is. Ik had het al enkele keren aan de hand gehad dat mijn scherm niet echt reageerde gelijk het moest en nu is het heel om zeep. Ik heb geen garantie en had toch graag het toestel gemaakt gekregen. Is dit een bekend probleem en is hier een oplossing voor?

• Cybot12999
Heb je de hard-reset al geprobeerd?

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:33

jerry_a

doei

Of opnieuw uitlijnen?

hoi

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:04

sanzut

It's always christmas time

Jawel, en daar staat dezelfde vraag, maar in de hoop dat mijn zoektocht succesvol zal zijn heb ik het ook hier geplaatst, omdat ikzelf dagelijks dit topic check, en hopelijk velen met mij. Misschien zit daar iemand bij die zijn diamond wil verkopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
opnieuw uitlijnen heb ik 1 maal gedaan en toen ging het even goed maar na enkele seconden was het weer van hetzelfde, ik heb het een 2de keer geprobeerd maar dan begon het telkens opnieuw. nu geraat ik niet meer bij de instellingen (de linkerkant werkt niet meer en met de navigatietoets alleen geraak ik niet in de settings)

Een harde reset durf ik niet echt te doen, als ik niet uit het uitlijnen geraak kan ik hem ook niet meer voor navigatie gebruiken wat nu wel nog gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

chundo schreef op zondag 27 september 2009 @ 12:34:
opnieuw uitlijnen heb ik 1 maal gedaan en toen ging het even goed maar na enkele seconden was het weer van hetzelfde, ik heb het een 2de keer geprobeerd maar dan begon het telkens opnieuw. nu geraat ik niet meer bij de instellingen (de linkerkant werkt niet meer en met de navigatietoets alleen geraak ik niet in de settings)

Een harde reset durf ik niet echt te doen, als ik niet uit het uitlijnen geraak kan ik hem ook niet meer voor navigatie gebruiken wat nu wel nog gaat.
Ik heb hier ook een paar toetsellen gehad die ik dezelfde problemen hadden. Scherm moest ik wel 10 x uitlijnen achter elkaar. Ook na een harde -reset. Daarom is die toen teruggegaan naar de winkel (onderhoudscontract)

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer iemand of er een programmatje is om Mafia Wars (via facebook) via je Touch Diamond te spelen?
Via IE of Opera is dit slecht te doen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2009 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
Ik kreeg het uitlijnprobleem niet echt opgelost en het toestel wordt on der garantie gemaakt (ik heb geen aankoopbon maar daar doen ze blijkbaar niet moeilijk over bij HTC). Dondedrdag hebben ze hem opgehaald, ik hoop dat ik hem snel terug heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 22:48
Ik heb in mijn auto een parrot ck3100 gemonteerd.
de telefoon maakt verbinding en sync mijn adresboek prima.

zodra ik de auto uitzet krijg ik op mijn telefoon de melding:
"Your bluetooth headset had disconnecterd. Place place the phone to your ear"

op het moment dat ik de auto uitzet ben ik niet aan het bellen.

Kan ik deze melding uitzetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

wd200 schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 16:16:

Probeer anders deze patch eens: http://www.htc.com/nl/sup...?p_id=133&cat=0&dl_id=609

Of kijk hier eens : http://www.mobilyz.com/fo...t-ck-3100-probleem-3.html

misschien moet je de parrot updaten.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal.

Ik heb een probleem: Nadat ik van een klasgenoot de black theme had geinstalleerd weigerde mijn toch flo 3D. Was dus genoodzaakt een hard reset uit te voeren. Dat gedaan, en nu wil ik mijn email weer automatisch op mn mobiel krijgen. Ik krijg bij windows live mail de volgende foutmelding:

Voor Wiondows Live ID is een certificaat nodig, maar dat van jou werkt niet. Je kunt dit probleem verhelpen door de tijd en datum in de instellingen van je toestel bij te werken. Probeer hierna nogmaals verbinding te maken.

Dit dus gedaan. De foutmelding blijft echter komen.

Wat kan ik doen??

Groet,
M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 20:21
Heb vandaag mijn Diamond na ongeveer 1,5jaar gebruikt te hebben terug moeten brengen naar de winkel omdat het scherm niks meer deed. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ha mensen.

Bovenstaand probleem is opgelost. Heb het nu via WiFi geprobeerd en toen lukte het wel. Ik ben nu black theme aan t installeren (een .tsk file). Als ik hier op klik in mn interne geheugen zou ik naar Vandaag moeten gaan en zou het thema daarbij moeten staan. Hij springt bij mij idd naar Vandaag, maar helaas staat het thema er niet bij.

Ik heb een mob. van Vodafone. Mischien dat hier een probleem zit.

Weet iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
wd200 schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 16:16:

Ik denk dat je de constante en de geschakelde plus (geel en rood) op je parrot moet verwisselen:
Gaat de parrot METEEN mee uit als je contact af zet?

De Parrot moet vragen 'wil je carkit blijven gebruiken of wil je overdragen naar telefoon' als je contact af zet. Waarschijnlijk gooi je de parrot meteen van de stroom af waardoor ie voro de telefoon dus de verbinding eruit hakt.

Dus even die gele/rode kabel checken of eventueel verwisselen en nog eens proberen.

[ Voor 20% gewijzigd door RielN op 06-10-2009 02:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
RielN schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 02:02:
[...]

Ik denk dat je de constante en de geschakelde plus (geel en rood) op je parrot moet verwisselen:
Gaat de parrot METEEN mee uit als je contact af zet?

De Parrot moet vragen 'wil je carkit blijven gebruiken of wil je overdragen naar telefoon' als je contact af zet. Waarschijnlijk gooi je de parrot meteen van de stroom af waardoor ie voro de telefoon dus de verbinding eruit hakt.

Dus even die gele/rode kabel checken of eventueel verwisselen en nog eens proberen.
zodra ik mijn contact uitzet gaat de parrot 2sec laten uit met de "goodbye" melding op het display dus volgens mij is dat wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe krijg ik wm6.5 t9 in het Nederlands? (Krijg het niet voor elkaar met behulp van de registry tricks (enkele keys missen er namelijk in 6.5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:58
Hallo allemaal,

ik ben ook bezig dit toestel aan te schaffen via een forum en daar werd door een andere mogelijke koper de volgende vraag gesteld:

Is dit de eerste of de laatste versie van dit model. Nu weet ik natuurlijk dat de diamond 2 al uit is maar zijn er van de diamond 1 ook meerdere versies? (ben op de hoogte van mda)

Alvast vriendelijk bedankt

[ Voor 4% gewijzigd door Kees_frl op 06-10-2009 17:17 ]

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandeman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-02 20:10
Kees_frl schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 16:58:
Is dit de eerste of de laatste versie van dit model. Nu weet ik natuurlijk dat de diamond 2 al uit is maar zijn er van de diamond 1 ook meerdere versies? (ben op de hoogte van mda)
Voor zover ik weet is er maar één versie voor Europa. De VS versie is iets anders en ook in India hebben ze geloof ik een andere versie.
Er zijn wel verschillende firmware versies, maar die kan je zelf flashen (officiële of gemodde).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaatZ
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-09 22:38

BaatZ

Prullenbakker :?

Even iets wat ik op XDA zo snel niet kan vinden:
Als ik een WWE rom installeer, kan ik dan nog wel nederlandse (x)T9 features gebruiken ? interface taal boeit me niet, maar input natuurlijk wel. Zo ja, ga ik gelijk ff wimo6.5 proberen. Ik draai nu de laatste gen.y met cleanram, echt een aanrader ook !

BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:06
Ik moet toegeven ben een beetje lui/bang om hem open te schroeven. Maar ik heb heel het internet afgezocht maar kan het niet vinden.

Er zit een barst in een glasplaatje in mijn telefoon. Het is niet mijn voorglas. Maar ook niet mijn LCD aangezien deze nog helemaal goed werkt. Is dit dan mijn digitizer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Laatst online: 14-09 17:48
zijn er al mensen met 6.5 erop, zoja welke en wat zijn de bevindingen?

Ik draai nu nog Gen Y wimo6.1, en dat draait perfect, maar toch begint het weer eens tijd voor wat anders te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaatZ

BaatZ

BurnerT schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 21:58:
Ik moet toegeven ben een beetje lui/bang om hem open te schroeven. Maar ik heb heel het internet afgezocht maar kan het niet vinden.

Er zit een barst in een glasplaatje in mijn telefoon. Het is niet mijn voorglas. Maar ook niet mijn LCD aangezien deze nog helemaal goed werkt. Is dit dan mijn digitizer?
Kweenie echt wat een digitizer is, maar als je bedoelt datgene wat het "touch" gedeelte regelt: nope.
Er zijn websites die nieuwe resistive touch velletjes verkopen, en da's gewoon een stukje plastic dat volgens mij zelfs de toplaag is als je er geen beschermend plasticje zelf overheen gedaan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
hellboy123 schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 22:14:

Ik draai nu nog Gen Y wimo6.1, en dat draait perfect, maar toch begint het weer eens tijd voor wat anders te worden
niks speciaals.
Overigens eerlijk gezegt is er niks speciaals gebeurd op rom gebied sinds de diamond uit is: )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murata
hellboy123 schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 22:14:

heb een aantal versies van 6.5 gehad, zelfs met afsluitkruisje onderin ipv rechts boven.
ze zijn nog niet stabiel en bugvrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intruder1400
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Probleempje met syncen gmail.

Ik heb emoze de deur uitgegooid ivm het uur tijdsverschil na syncen (wintertijd). Dit blijkt onoplosbaar en is erg vervelend.

Inmiddels zie ik veel mogelijkheden met google: outlook (contacten, mail) syncen met google, telefoon ook syncen met google (via active sync)

Probleem bij de laatste (telefoon - google) is dat de contacten die in gmail staan, niet in mijn telefoon (Diamond) weergegeven worden. Tijdens het syncen zie ik activesync wel een een aantal weergeven bij het item contactpersonen. Deze zijn echter niet op mijn telefoon terug te vinden.

De agenda wordt goed gesynct, ik krijg geen bijzondere meldingen.
Verder heb ik zowel in 'mijn contactpersonen' als in 'alle contactpersonen' in gmail testpersonen aangemaakt. Dit helpt niet.
Op internet (google en tweakers) wordt ik niet veel wijzer.

Wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:06
BaatZ schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 00:11:
[...]

Kweenie echt wat een digitizer is, maar als je bedoelt datgene wat het "touch" gedeelte regelt: nope.
Er zijn websites die nieuwe resistive touch velletjes verkopen, en da's gewoon een stukje plastic dat volgens mij zelfs de toplaag is als je er geen beschermend plasticje zelf overheen gedaan hebt.
Dan haal ik hem maar uit elkaar of bestel gewoon een setje scherm + touch paneel is ongeveer 59 euro ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaatZ

BaatZ

BurnerT schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 20:13:
[...]

Dan haal ik hem maar uit elkaar of bestel gewoon een setje scherm + touch paneel is ongeveer 59 euro ofzo.
sweet, post pics ervan ! ben wel benieuwd hoe 't in mekaar zit maar m'n garantie is nog niet verlopen dus ik poer 'm maar niet open :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
ik draai 6.5 van BSB black

Ik ben erg tevreden erover. Telefoon loopt minder vast en werkt naar mijn idee sneller

beter als de 6.1 versie van dutty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik draat atm de Prototype rom, wat mij betreft de beste 6.5 rom (zonder touchflow)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de nieuwste versie (3.5) van SPB Mobile Shell geïstalleerd, erg fraai maar heb er wel een probleem mee. De 3D Berichten Viewer is een nieuwe feature, maar als ik deze wil gebruiken crasht de applicatie en moet ik een soft reset uitvoeren.

Hoe kan ik dit oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic6399
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Spike1506 schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 20:17:
Heb vandaag mijn Diamond na ongeveer 1,5jaar gebruikt te hebben terug moeten brengen naar de winkel omdat het scherm niks meer deed. :(
Hmm... bij jou ook al? Bij mij op het werk in 2 weken tijd ook al 2 stuks met een kapot scherm...
De 1e werd onder garantie gerepareerd, 2e gaat morgen terug (zo ver ik weet ook onder garantie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okio
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:20
Wat is op dit moment de beste 6.5 rom? En welke build moet ik dan hebben?

Normaal zie ik de bomen door het bos wel op xda...maar inmiddels niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-09 23:17

L0g0ff

omg

okio schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:10:
Wat is op dit moment de beste 6.5 rom? En welke build moet ik dan hebben?

Normaal zie ik de bomen door het bos wel op xda...maar inmiddels niet meer
Ik vind dit ook wel een goeie vraag. Ik heb nu ongeveer 7 verschillende roms op mijn toestel gehad. Qua apps en looks vond ik de energy rom het beste alleen dat ding vrat veel te veel geheugen waardoor tomtom en opera wel eens geen zin meer hadden.

De perfecte rom ben ik iig nog niet tegen gekomen,

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0g0ff

L0g0ff

omg

Ik heb net GEN.Y.D2 geinstalleerd. Echt een super rom. Hij is echt super snel, gebruikt weinig geheugen en zelfs in het nederlands.

Ook de HTC task manager werkt goed.

Het is wel een 6.1 rom. Ja dit is wel een blijvertje voor de komende week :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07:22
OhMyGod schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 02:40:
Ik heb net GEN.Y.D2 geinstalleerd. Echt een super rom. Hij is echt super snel, gebruikt weinig geheugen en zelfs in het nederlands.

Ik draai ook al tijden GEN.Y. In mijn ogen toch het meest stabiel met alles wat je eigenlijk nodig hebt. Ben totaal geen fan van Windows Mobile 6.5, vind er niet veel aan. de R4 van Gen.Y draai ik sinds gisteren, draait toch wel heel soepel moet zeggen. Heb zelf wel pagepool van 12 naar 16 veranderd, en met diamond tweak nog wat tweaks gedaan. Toppie draait ie nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okio
OhMyGod schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 01:23:
[...]

Ik vind dit ook wel een goeie vraag. Ik heb nu ongeveer 7 verschillende roms op mijn toestel gehad. Qua apps en looks vond ik de energy rom het beste alleen dat ding vrat veel te veel geheugen waardoor tomtom en opera wel eens geen zin meer hadden.

De perfecte rom ben ik iig nog niet tegen gekomen,
Ja het valt nog niet mee...ik ga nu zelf benko clean installen. Eens kijken of dat wat is...

Post het hier wel even. Beetje op basis van de comments op xda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Allemaal.

Ik heb een vraagje over het verwijderen van overtollige bestanden. Voor jullie een makkie waarschijnlijk.
Ik kom geheugenruimte te kort en zag ineens dat er nog een heleboel bestanden in staan met daarin de naam Manila. Een restant van een eerdere poging met een nieuwe skin enzo. DIe wilde ik verwijderen maar dat gaat niet want ze zijn alleen lezen,verborgen etc. Hij weigert ze te verwijderen.

Wie kan me even helpen??
En zijn er verder nog bestanden op de Diamond die er af zouden kunnen omdat ze overbodig zijn (vreemde talen etc.)

Alvast bedankt
Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
Je tijdelijke internet bestanden via explorer.
Die manilas staan in ROM, die horen daar.

[ Voor 31% gewijzigd door RielN op 18-10-2009 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekiemonster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-08 19:58

koekiemonster

want a cookie

OhMyGod schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 02:40:

Zonet deze rom ook gedownload van XDA, maar ik weet niet precies hoe ik nu verder moet.
Ik moet zeker nog een radio-stack downloaden om het werkbaar te maken met telfort?

Dien ik voor elke flash het onderstaande geheel uit te voeren?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=416211

[webhero.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

koekiemonster schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 13:18:
[...]
Zonet deze rom ook gedownload van XDA, maar ik weet niet precies hoe ik nu verder moet.
Ik moet zeker nog een radio-stack downloaden om het werkbaar te maken met telfort?

Dien ik voor elke flash het onderstaande geheel uit te voeren?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=416211
HardSPL hoef je maar 1 keer op je TD te zetten.. daarna kan je elke radio of ROM erop zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekiemonster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-08 19:58

koekiemonster

want a cookie

ind0mi schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 13:56:
[...]

HardSPL hoef je maar 1 keer op je TD te zetten.. daarna kan je elke radio of ROM erop zetten.
Thanks, ik ga er vanavond mee aan de slag!

[webhero.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

mijn diamond heb ik nu bijna een jaar.
Heb de laatste firmware erop.

Nu knippert mijn scherm regelmatig en geeft hij een melding dat "de stroom word uitgeschakeld, gegevens gaan mogelijk verloren"

als ik dat voor 'ja' kies start hij weer opnieuw op en doet hetzelfde weer.

na aantal x resetten van de telefoon werkt het weer even, maar na een week heb ik hetzelfde.

weet iemand wat ik hieraan kan doen?

Heeft altijd goed gewerkt, ook na de laatste update. probleem heb ik nu 3 weken.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2009 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okio
Nou ik heb wm6.5 draaiende...die Benko...

Maar ik ben er niet blij mee. Vind het allemaal niet soepel en snel werken. Morgen komt er weer een nieuwe GenY (4.1) dus dan moet dat hem eerst maar weer worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua
Heb vandaag mijn HTC Touch Diamond terug gekregen van de reperatie! Compleet nieuw scherm gekregen en nog wat andere dingen vervangen.. hij ziet er weer als nieuw uit!
Het scherm ziet er veel beter uit dan voorheen qua kleuren, ook reageert het fijner en lijkt het hele toestel wel sneller dan voorheen.

Hulde aan HTC! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic6399
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
@ Joshua
Wat was er stuk aan je scherm? Heb deze week ook nog een Diamond weggebracht en hoop deze volgende week weer terug te krijgen. Als deze dan ook met zo'n mooi nieuw scherm is :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua
Magic6399 schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 08:11:
@ Joshua
Wat was er stuk aan je scherm? Heb deze week ook nog een Diamond weggebracht en hoop deze volgende week weer terug te krijgen. Als deze dan ook met zo'n mooi nieuw scherm is :9
Hij wilde niet meer aan, backlight ging wel nog aan maar verder niet meer. Heb verder geen details over de reperatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okio schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 19:47:

Maar ik ben er niet blij mee. Vind het allemaal niet soepel en snel werken. Morgen komt er weer een nieuwe GenY (4.1) dus dan moet dat hem eerst maar weer worden.
Eens, draai nu ook de Gen Y en ben er erg te spreken over. Een aardig noobie vraagje trouwens, waar kan ik alle settings vinden die normaliter via het menu te vinden waren? (dingen als programma's verwijderen etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurk738
  • Niet online
Vannacht is de wintertijd weer ingegaan, maar mijn TD heeft zijn tijd niet aangepast.

Klok staat op ´GMT+1 Amsterdam´. En ´Tijdzone en klok automatisch veranderen´ aan of uit zetten (en een softreset doen) maakt niets uit.

Ik heb mijn TD deze zomer gekocht, en heb dus nog niet eerder een zomer/wintertijd overgang gehad met dit toestel.
Met wat zoeken heb ik de oplossing nog niet gevonden. (Ik zag dat er een DST patch is maar die gaat niet over NL als ik het goed zie.) Wie kan mij helpen met de juiste instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0g0ff

L0g0ff

omg

Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 14:34:
Hallo,

mijn diamond heb ik nu bijna een jaar.
Heb de laatste firmware erop.

Nu knippert mijn scherm regelmatig en geeft hij een melding dat "de stroom word uitgeschakeld, gegevens gaan mogelijk verloren"

als ik dat voor 'ja' kies start hij weer opnieuw op en doet hetzelfde weer.

na aantal x resetten van de telefoon werkt het weer even, maar na een week heb ik hetzelfde.

weet iemand wat ik hieraan kan doen?

Heeft altijd goed gewerkt, ook na de laatste update. probleem heb ik nu 3 weken.
Voor alle vage problemen zit er maar 1 ding op. Namelijk een MTTY schoonmaak actie. Zie dit draadje voor de howto: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=540290

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0g0ff

L0g0ff

omg

jurk738 schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 07:42:
Vannacht is de wintertijd weer ingegaan, maar mijn TD heeft zijn tijd niet aangepast.

Klok staat op ´GMT+1 Amsterdam´. En ´Tijdzone en klok automatisch veranderen´ aan of uit zetten (en een softreset doen) maakt niets uit.

Ik heb mijn TD deze zomer gekocht, en heb dus nog niet eerder een zomer/wintertijd overgang gehad met dit toestel.
Met wat zoeken heb ik de oplossing nog niet gevonden. (Ik zag dat er een DST patch is maar die gaat niet over NL als ik het goed zie.) Wie kan mij helpen met de juiste instellingen?
Mijn diamond is goed over gesprongen naar de wintertijd. Ik heb die Gen.Y WWE rom R4.0 met de bijbehorende radio versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
jurk738 schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 07:42:

Die instelling gaat daar ook niet over. Via Advanced Config kun je terugvinden dat de juiste instelling (mbt Daylight Savings) standaard niet aanstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
  • Laatst online: 10:00
Ik heb een dock gekocht voor de diamond maar vraag mij af of ik de usb en stroom kabel tegelijk kan aansluiten.
Krijgt ie dan niet twee keer zoveel stroom binnen of zeg ik nu iets doms :P.

Deze heb ik trouwens:
http://cgi.ebay.nl/Alumin...6r_KM?hash=item3ca60d0460

Ziet er heel mooi uit dus een aanrader ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-09 14:00
kadooosh schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 13:15:
Ik heb een dock gekocht voor de diamond maar vraag mij af of ik de usb en stroom kabel tegelijk kan aansluiten.
Krijgt ie dan niet twee keer zoveel stroom binnen of zeg ik nu iets doms :P.

Deze heb ik trouwens:
http://cgi.ebay.nl/Alumin...6r_KM?hash=item3ca60d0460

Ziet er heel mooi uit dus een aanrader ;).
Nee hoor, je zegt niet iets doms, je weet het namelijk niet en vraagt het je af, dat is niet dom als je de kennis niet hebt.

Je Diamond zal gewoon zijn 5 volt krijgen, of die nu via USB of via de adapter binnenkomt ( op beide lijntjes 5 volt = ook 5 volt, voltages tel je niet op!).

Verder is de stroom bepalend voor de snelheid van opladen ( maar stroom wordt zowel gegeven als gevraagd ), 1 Ampere is de max wat een TD kan gebruiken om te laden. Heb je nu een 5 volt USB bijv. die te weinig stroom kan leveren dan laadt je TD langzamer ( omdat onder de stroomvraag die groter is, de spanning zal inzakken ).

Conclusie, geen probleem beide aan te sluiten. Heb je te weinig stroom(capaciteit) dan zal hij langzamer opladen, heb je te veel (capaciteit) dan zal hij niet sneller opladen dan wanneer je voldoende capaciteit hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurk738
  • Niet online
J0YR1D3R schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 12:21:
[...]

Die instelling gaat daar ook niet over. Via Advanced Config kun je terugvinden dat de juiste instelling (mbt Daylight Savings) standaard niet aanstaat.
Dank voor de tip, maar hij werkt voor mij niet.
Ik heb in Advanced Config de optie 'Automatic daylight savings switch-over' aan gezet en een soft reset gedaan, maar de tijd blijft onveranderd. Dwz mijn TD geeft een uur te laat aan.
Deze optie nogmaals uit zetten en weer aan zetten verandert de tijd ook niet.

Ik gebruik de laatste officiele HTC ROM: _HTC Touch Diamond_MRII_RUU_Diamond_HTC_NLD_2.03.404.3_Radio_Signed_Diamond_52.51.25.26_1.09.25.23_Ship.exe.

Beetje suf dit, maar ik ga de tijd maar ouderwets met de hand aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Je maakt de overgang zomer -> wintertijd niet mee nu he. Hij past de klok aan op het moment dat de daadwerkelijke overgang er is. Als je er voorbij zit dan weet hij niet dat het zomer- of wintertijd is en zal dan niet de tijd aanpassen. Je kunt het eventueel testen door de datum/tijd aan te passen naar net voor de wintertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eens, draai nu ook de Gen Y en ben er erg te spreken over. Een aardig noobie vraagje trouwens, waar kan ik alle settings vinden die normaliter via het menu te vinden waren? (dingen als programma's verwijderen etc)
Dit kun je vinden door op het tabblad 'Settings' de linker softkey aan te tikken. Zal iets zijn in de trend van 'Meer' of 'Alles'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vrijdag een HTC Touch Diamond gekocht, ben er nu 2 dagen mee bezig en ben er zéér tevreden over! Heb hier in de FAQ uiteraard ook al veel gelezen maar 1 ding blijft me plagen en snap er niets van..

Als ik hem op trillen zet, dan trilt hij zo even ter bevestiging, trillen werkt dus, ik zet hem in standby (knopje vanboven induwen), als ik dan een SMS krijg trilt hij niet, enkel het ronde cirkeltje licht op. Heb al verschillende instellingen nagekeken maar vind het niet. Hier in de FAQ stond er iets over dat hij pas melding geeft van nieuwe sms als je hem trg uit standby haalt maar dat probleem heb ik niet, hij trilt gewoon niet bij nieuwe sms.

Nog een ander probleempje dat er mss mee te maken heeft. Als hij op luid staat, en ik krijg een bericht, dan laat hij mooi een geluidje horen maar trilt hij niet, is dit normaal? Ik zit vaak in luide omgevingen dus zou toch graag hebben dat als het geluid aanstaat dat hij nog steeds trilt bij oproep of sms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Laatst online: 16:25
Bij Settings > Personal > Sounds & Notifications (WWE Gen. Y. ROM met SPB Mobile Shell 3.5; het zou kunnen dat het met een reguliere ROM en zonder Mobile Shell elders zit, maar dat lijkt me niet) kun je onder het tabblad 'notifications' instellen wat het apparaat moet doen bij verschillende gebeurtenissen. Zo kun je bijvoorbeeld aangeven dat hij alleen moet trillen, alleen geluid moet maken, of beide, of juist niets.

Heb je daar al gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anakha schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 11:45:
Bij Settings > Personal > Sounds & Notifications (WWE Gen. Y. ROM met SPB Mobile Shell 3.5; het zou kunnen dat het met een reguliere ROM en zonder Mobile Shell elders zit, maar dat lijkt me niet) kun je onder het tabblad 'notifications' instellen wat het apparaat moet doen bij verschillende gebeurtenissen. Zo kun je bijvoorbeeld aangeven dat hij alleen moet trillen, alleen geluid moet maken, of beide, of juist niets.

Heb je daar al gekeken?
Damn juist te laat! Had het net gevonden via google :) Bij nieuwe SMS stond trillen indd uitgeschakelt.. Bij inkomende oproep kan ik blijkbaar jammer genoeg niet kiezen voor 'trillen'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Laatst online: 16:25
Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 11:50:
[...]

Damn juist te laat! Had het net gevonden via google :) Bij nieuwe SMS stond trillen indd uitgeschakelt.. Bij inkomende oproep kan ik blijkbaar jammer genoeg niet kiezen voor 'trillen'?
Ik heb daar de opties:
  • Ring
  • Increasing ring
  • Ring once
  • Vibrate
  • Vibrate and ring
  • Vibrate then ring
  • None
Die opties zou jij dus ook moeten hebben, lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja je hebt gelijk! Maar het is wat verwarrend aangezien het onder 'beltype' staat, maar nu heb ik hem dus gezet op 'trillen & bellen', bedankt!

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2009 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu al een uur liggen configureren met Gsen maar het wilt maar niet werken!

Edit: Blijkbaar moet je hem dus eerst draaien voor je een nieuwe sms doet :)

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2009 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
  • Laatst online: 10:00
robbvdb schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 13:58:
[...]

Nee hoor, je zegt niet iets doms, je weet het namelijk niet en vraagt het je af, dat is niet dom als je de kennis niet hebt.

Je Diamond zal gewoon zijn 5 volt krijgen, of die nu via USB of via de adapter binnenkomt ( op beide lijntjes 5 volt = ook 5 volt, voltages tel je niet op!).

Verder is de stroom bepalend voor de snelheid van opladen ( maar stroom wordt zowel gegeven als gevraagd ), 1 Ampere is de max wat een TD kan gebruiken om te laden. Heb je nu een 5 volt USB bijv. die te weinig stroom kan leveren dan laadt je TD langzamer ( omdat onder de stroomvraag die groter is, de spanning zal inzakken ).

Conclusie, geen probleem beide aan te sluiten. Heb je te weinig stroom(capaciteit) dan zal hij langzamer opladen, heb je te veel (capaciteit) dan zal hij niet sneller opladen dan wanneer je voldoende capaciteit hebt.
Thanks kan ze dus gewoon beide aansluiten :).

Nog een vraagje, weet iemand of ik de headset functie uit kan schakelen?
Als ik nu mijn telefoon op de dock zet dan spelen de geluiden af op het dock waar een 3.5mm aansluiting op zit ... ook al zit er geen koptelefoon in.
Dus dan hoor ik niets als ie af gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
okio schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 19:47:

Denk dat ik deze week ook over ga op GenY 4.x. Ben tevreden over de versie die ik nu draai, maar wil graag WM 6.5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murata
Vlooi schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:14:
[...]

Denk dat ik deze week ook over ga op GenY 4.x. Ben tevreden over de versie die ik nu draai, maar wil graag WM 6.5.
Gen Y 4.1 is WM6.1 en geen 6.5

WM6.1 B21054

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Big
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Privé heb ik nu een Touch HD met WM6.5 en Manila 2.5/Sense en dat bevalt mij erg goed. Ik vind 2.5 een grote verbetering t.o.v. Manila 2/2.1, met name de agenda is sterk verbeterd.

Weet iemand of er ook al een ROM bestaat met Manila 2.5/Sense (het liefst o.b.v. WM6.5) voor de Diamond? Die tel heb ik voor mijn werk en wil dat graag gelijktrekken.

Als er niet zo'n ROM is, is er dan een mogelijkheid om Manila 2.5 apart te installeren? Waar kan ik deze vandaan halen? Heb al wat rondgesnuffeld bij xda, maar kan daar nooit vinden wat ik zoek.

[ Voor 7% gewijzigd door Mr_Big op 27-10-2009 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidov2008
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 11:59
Ik ben ook net in het bezit gekomen van een HTC TD, 't is best een mooi apparaat maar ik zit toch met 2 vervelende probleempjes (heb de FAQ's e.d. al door gekeken, maar kon 't niet vinden);

1. Elke review roemt de 'browsing experience' van de TD, Opera Mobile is inderdaad prachtig maar met scrollen gaat t fout: 40% van de tijd als ik aan 't scrollen ben (via het touchscreen, stylus of vinger maakt niet uit) gaat Opera opeens in/uitzoomen ipv scrollen. Ofwel, hij miskent het scrollen al gauw als dubbeltap. Als ik flink snel scroll wordt het minder, maar dat is niet hoe je een website leest. Het optreden ervan is erg irritant want daarna ben je geheel je orientatie op de site kwijt.

Kan je deze gevoeligheid instellen/tweak gebruiken (of noodoplossing, bijv. om met het D-pad langzaam te kunnen navigeren)? Kennen jullie dit 'probleem'?

2. Ik probeer Live Mail op te zetten, de eerste keer synchroniseerde hij prima, maar nu ik hem op elke 15 min heb staan is het 'Synchronisatiefout' in de sync. status. Wat kan ik hier aan doen? (Ik heb 'm ook gezegd alle mappen te syncen ipv alleen postvak in, maar als ik verz/ontvangen doen weigert ie nieuwe mail op te halen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 22:28

J-P

Syntax erro....

davidov2008 schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 09:57:
Ik ben ook net in het bezit gekomen van een HTC TD, 't is best een mooi apparaat maar ik zit toch met 2 vervelende probleempjes (heb de FAQ's e.d. al door gekeken, maar kon 't niet vinden);

1. Elke review roemt de 'browsing experience' van de TD, Opera Mobile is inderdaad prachtig maar met scrollen gaat t fout: 40% van de tijd als ik aan 't scrollen ben (via het touchscreen, stylus of vinger maakt niet uit) gaat Opera opeens in/uitzoomen ipv scrollen. Ofwel, hij miskent het scrollen al gauw als dubbeltap. Als ik flink snel scroll wordt het minder, maar dat is niet hoe je een website leest. Het optreden ervan is erg irritant want daarna ben je geheel je orientatie op de site kwijt.
[...]
Probeer eens in de instellingen van opera te zoeken naar een oplossing, bijv gevoeligheid lager zetten o.i.d.

Typ daarvoor dit in de adresbalk: opera:config

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t0mmiiiii
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 20:46
Mr_Big schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 15:22:
Privé heb ik nu een Touch HD met WM6.5 en Manila 2.5/Sense en dat bevalt mij erg goed. Ik vind 2.5 een grote verbetering t.o.v. Manila 2/2.1, met name de agenda is sterk verbeterd.

Weet iemand of er ook al een ROM bestaat met Manila 2.5/Sense (het liefst o.b.v. WM6.5) voor de Diamond? Die tel heb ik voor mijn werk en wil dat graag gelijktrekken.

Als er niet zo'n ROM is, is er dan een mogelijkheid om Manila 2.5 apart te installeren? Waar kan ik deze vandaan halen? Heb al wat rondgesnuffeld bij xda, maar kan daar nooit vinden wat ik zoek.
Ze zijn er mee bezig, zoek maar op SUN X MANILA (weet niet of ik hier de link mag plaatsen).
Aan de comments te lezen loopt het niet stabiel. Ik denk zelf dat het ook lastig word, omdat de diamond niet erg veel ram heeft in vergelijking met de nieuwere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Big
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Had inderdaad de SUN X ROM gevonden. Gisteravond uitgeprobeerd, maar geen succes.
Doordat Manila 2.5 niet is gemaakt voor VGA-resoluties, vallen er delen weg. Daarbij zijn in die ROM wat rare UI-tweaks toegepast die mij niet bevallen en bleek bluetooth niet aangezet te kunnen worden.
Geen goede ervaring dus.

Maak nu gebruik van Gen.Y 4.1, dat werkt prima, maar helaas nog de 'oude' Manila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03-2023
Mr_Big schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 09:37:
Had inderdaad de SUN X ROM gevonden. Gisteravond uitgeprobeerd, maar geen succes.
Doordat Manila 2.5 niet is gemaakt voor VGA-resoluties, vallen er delen weg. Daarbij zijn in die ROM wat rare UI-tweaks toegepast die mij niet bevallen en bleek bluetooth niet aangezet te kunnen worden.
Geen goede ervaring dus.

Maak nu gebruik van Gen.Y 4.1, dat werkt prima, maar helaas nog de 'oude' Manila.
Je zou eens op het forum van xda-developers moeten kijken, heel veel mensen die daar releases hebben voor de Touch Diamond.

Link: http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=428

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 21:33:
[...]

Dit kun je vinden door op het tabblad 'Settings' de linker softkey aan te tikken. Zal iets zijn in de trend van 'Meer' of 'Alles'
Thnx!
Pagina: 1 ... 12 ... 15 Laatste