Zo, mijn 507 is maandag bezorgd, en heb sindsdien de handleidingen, blaadjes en de aansluitingen aardig zitten doornemen. Mijn Kef KHT 2005.2 systeem wordt als het goed is morgen bezorgd, en dan kan ik eindelijk voor de 1e keer een home theatre systeem gaan installeren op m'n zolderkamer.

Heb echter nog wel een paar vraagjes. Mijn grootste vraag is hoe ik het beste mijn digi tv decoder kan aansluiten. De decoder (Humax) heeft de volgende outputs:
-Scart (audio/video)
-Coax (audio/video geloof ik)
-Optical (alleen audio dacht ik)
Nu heb ik toevallig een scart-->composiet/2xtulp stekker, en die kan volgens mij wel van pas komen. Ik zie de volgende aansluitopties:
-Video van scart naar composiet, audio van optical out naar optical in
-Video van scart naar composiet, audio van coax out naar coax in (volgens mij accepteert de 507 alleen audio op de coax in, jammer want anders had het mij een stukje makkelijker gemaakt)
-Alles van scart naar 2x tulp
-Audio via coax of optical, en video direct door naar de TV, en dan maar beide remotes gebruiken
Bij de 1e twee vraag ik me af of dat makkelijk is met inputs aanwijzen/selecteren (aparte kanalen voor audio en video, weet niet of dat handig is?), en bij die tweede heb ik volgens mij geluid van mindere kwaliteit. Als iemand mij kan vertellen wat het beste is, graag.
Ten tweede vraag ik me af wat er gebeurt als je zowel de component in met als standaard dvd/bd gebruikt en de hdmi in met als standaard met dvd/bd gebruikt. Wat gebeurt er dan als je op de dvd/bd knop op de remote drukt?

Kun je 2 bronnen onder 1 knop doen zeg maar? Andere knop toewijzen is simpel natuurlijk, maar ik ben er wel benieuwd naar
Ten derde; zit er toevallig een wekkerfunctie op? Ik kan er niks over vinden, en het is vaak een nutteloze gimmick, maar mij zou het nu gewoon wel mooi uitkomen
Ten vierde; weet iemand toevallig de remote control code voor de Panasonic Viera TH-42PZ80? Ik kan het niet vinden, en er staat nogal een lijstje aan Panasonic codes in die handleiding. Ben echt benieuwd naar al die RIHD/Viera connectivity opties (vooral Onkyo remote gebruiken voor zowel humax decoder als pana tv als receiver zelf), moet nog ff uitvogelen hoe het allemaal het beste kan werken
EDIT: Ten vijfde

In die handleiding staat nogal een overdaad aan informatie, maar waar moet ik nu zeker op letten bij het aansluiten/instellen/gebruiken van de receiver? Audessey lijkt zeer belangrijk te zijn, dat ga ik uitvoeren, ook impedantie en frequentie van de speakers enzo, akoestiekfuncties (game en film enzo) ga ik denk ik weinig gebruiken, of is dat juist belangrijk? Tips zijn welkom

[Voor 9% gewijzigd door B.A.L. op 13-05-2009 01:58]