Dat mensen die vraag nog moeten stellen na een gear inspect.
Wat ik ook soms tegenkom in een pug groep.
-Who is tank?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ach laat ze maar als ze zich daardoor grote jongens voelenkillbillfast schreef op maandag 16 maart 2009 @ 11:41:
Misschien handig om Pancmonger niet verder te dissen, hij vertelt ook gewoon wat ie mee heeft gemaakt (wat ik leuk vind om te lezen) ook al klinkt het als e-peen....
Zelf ga ik altijd deep Unholy, tot ik Unholy Blight heb, en dan frost tot Lichborne. In blood natuurlijk Blade Barrier en rest gewoon een beetje de logische dingen kiezen. Maar dit is voornamelijk een AoE build die ik gebruik voor onze Sarth 3D kills, zit altijd op add duty daar dus het werkt perfect daar.Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2009 @ 11:43:
Inderdaad, laat hem gewoon lekker
Ik heb liever reacties op Death Knight tanking builds/meningen!
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
ik zelf zit ook een beetje te twijfele aan de build voor men dk. Imo heb je epidemic niet echt nodig alhoewel ik dat niet met zekerheid durf te zeggen voor naar de patch maar zo ver i kweet veranderd daar niet veel aan?Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2009 @ 11:03:
Als ik zo de veranderingen zie, neig ik ook naar Frost voor m'n DK. Ook al wordt Scourge Strike voor Unholy flink gebuffed (andere single target rotatie), lijkt Frost een betere mitigation te krijgen (imp frost presence e.d.) en het is weer eens afwisseling.
Edit: Dan zit ik naar deze build te kijken!
Iemand tips? Ik heb nog niet echt onderzoek gedaan... heb ik bv Epidemic uit Unholy nodig?
Een enchant die wel werkt is de lvl 70 pvp enchant te krijgen in ogri voor 10k honor. 30st 15 resi ofzoiets. Kan em helaas niet linken want zit op het werk maar heb em zelf afgelopen weekend op zo'n boa ding gezet. Lekker voor lvl 19 twinking ^^. Of tanking gear uiteraardVerwijderd schreef op maandag 16 maart 2009 @ 11:03:
Toch nog wat gespeeld dit weekend.
M'n Paladin is ondertussen level 24 en heeft net The Barrens 'klaar', al kwam ik pas met level 21 hier. Ik kreeg de "Rallying Cry of the Dragonslayer" toen ik in OG met Thrall stond te babbelen, waardoor ik ineens zo'n 12% meer crit en wat attack power meer had voor 2uur. Hiermee ging ik de Barrens dus in, en daar genoeg plezier mee gehad. Ook heb ik de Heirloom Shoulders gekocht voor m'n Pala. Helaas lukt het niet meer op hier een enchant op te zetten, maar Crusader op m'n Axe werkt al leuk!
Mjah je kan sowieso 22 def op chest, 16 def op cloak, 12 def op bracers en 20 def op shield doen. Dan zit je ongeveer 14 defense skill hoger en dus net over de heroic defense cap heen. Nog een belt buckle + 16 defense gem en dan zit je of op 539 of 540.Frodo19 schreef op maandag 16 maart 2009 @ 12:16:
Tijd voor een update weer:
Gister eindelijk met mijn prot pally de 80 aangetikten ook druk bezig geweest met mijn JC die nu staat op 420...
Nu sta ik te poppelen om de heroic instances te gaan doen maar wilde toch hier even vragen wat nu de minimale vereisten zijn naast om heroics te kunnen doen. Nu weet ik wel dat ik de defcap moet halen...hang nu op 522...misschien mensen die nog tips voor mij hebben qua gear / enchants...?
Linkje: http://eu.wowarmory.com/c...hamber+of+Aspects&n=Kylan
[ Voor 9% gewijzigd door Thormodo op 16-03-2009 12:57 ]
Verwijderd
Ja, dat werkt inderdaad wel, maar in patch 3.1 veranderd er veelPanicmonger schreef op maandag 16 maart 2009 @ 11:55:
[...]
Zelf ga ik altijd deep Unholy, tot ik Unholy Blight heb, en dan frost tot Lichborne. In blood natuurlijk Blade Barrier en rest gewoon een beetje de logische dingen kiezen. Maar dit is voornamelijk een AoE build die ik gebruik voor onze Sarth 3D kills, zit altijd op add duty daar dus het werkt perfect daar.
Tsja, DnD gebruikte ik veel, maar ik denk niet dat ik het elke 15sec ga gebruiken, als je als Frost ook Howling Blast hebt. Epidemic moet ik even induiken, of het nodig is met bepaalde rotaties (lees bonus damage voor diseases op abilities met hun cooldowns)Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2009 @ 12:07:
[...]
ik zelf zit ook een beetje te twijfele aan de build voor men dk. Imo heb je epidemic niet echt nodig alhoewel ik dat niet met zekerheid durf te zeggen voor naar de patch maar zo ver i kweet veranderd daar niet veel aan?
ik zelf zit te denke aan de volgende build. http://ptr.wowhead.com/?talent=j0EMZhxxzAbI0c0iost0xh
dit vooral omdat ik het zeer fijn vind om altijd extra aoe treath op te kunnen bouwen dmv DnD alhoewel dit meer iets voor nood situaties is dus 't kan zijn dat ik deze alsnog skip. ( heb tot nu toe alleen problemen er mee gehad in HoS hc bij die event met waves)
mogelijk dat ik die 3 punten van morbidity in ravenous death(unholy) of anders icy talons tot 3/5 vol duw aangezien icy talons me erg goed bevalt op 't momentravenous death is dan uiteraard voor de extra 3% str. heb me echter nog niet echt verdiept in de dk tank changes aangezien ik vooral op men rogue zal focuse de 1ste tijd als ulduar uitkomt ivm de nieuwe content
wat ik me nu wel af vraag. met de blade barier change kome we als dk's dan wel weer parry aan't gemme naast dodge om 't gelijk op te laten gaan ipv alles vol gooie met dodge ?
Dat zei een guildie van me ook. Ik dus naar de vendor, maar ook dat item geeft "required level 70". Heirloom items zijn technisch level 1 items. Dus niet geprobeerd, maar denk niet dat deze nog werkt. De WG enchant werkt in ieder geval niet meer... daar heb ik het wel mee geprobeerd, had toch een overschot aan stones.UdiBenLudi schreef op maandag 16 maart 2009 @ 12:24:
[...]
Een enchant die wel werkt is de lvl 70 pvp enchant te krijgen in ogri voor 10k honor. 30st 15 resi ofzoiets. Kan em helaas niet linken want zit op het werk maar heb em zelf afgelopen weekend op zo'n boa ding gezet. Lekker voor lvl 19 twinking ^^. Of tanking gear uiteraard
[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2009 12:53 ]
https://niels.nu
Hmm ya, zit nu ook op de PTR maar ben gewoon even blunt diseaseless blood gespecced wat ik ook op de live realms ben, om even te vergelijken. Was maar even vlug vlug om zo snel mogelijk in Ulduar te springen. Maar ik moet zeggen dat Blood Boil nu echt ziekelijk overpowered is, zonder diseases HIT het voor 2k, bij Freya trash deed ik echt belachelijke DPS met 6 Death Runes, 8x BB spammen, eek.Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2009 @ 12:45:
[...]
Ja, dat werkt inderdaad wel, maar in patch 3.1 veranderd er veel
Bijvoorbeeld, de 25% miss op Lichborne geldt niet meer. Blade Barrier is 5% mitigation ipv 10% parry. Bone Shield, Unbreakable Armor op 2minuten CD ipv 1minuut. Frost Presence nu maar 5% dmg reduction. En ga maar door...
Ik ben altijd Unholy geweest. Maar Frost is nu ook wel aantrekkelijk.
Ik had bijna mn caster gear aangetrokken.HStyles schreef op maandag 16 maart 2009 @ 11:52:
[...]
-Who is tank?
M'n DK altje is nu 70, en idd blood self-healing is enorm. 4 same lvl northrend mobs pullen en aan het einde van het gevecht meer dan 90% hp overhouden -> nerf waiting to happenHydra schreef op maandag 16 maart 2009 @ 12:48:
Gistermiddag maar weer eens op m'n DK verder gegaan, level 61 (jaja) nu. Ben gerespecced naar Blood. De self-healing van Blood is echt belachelijk zeg
[ Voor 19% gewijzigd door Seraphin op 16-03-2009 13:50 ]
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Verwacht eerlijk gezegd ook dat ze het nog gaan veranderen straks in 3.10, maar heb het eerlijk afgelopen weekend zelf nog gedaan. Zal ze vanavond aantrekken kun je het morgen eventueel checken op de armoryVerwijderd schreef op maandag 16 maart 2009 @ 12:45:
[...]
Dat zei een guildie van me ook. Ik dus naar de vendor, maar ook dat item geeft "required level 70". Heirloom items zijn technisch level 1 items. Dus niet geprobeerd, maar denk niet dat deze nog werkt. De WG enchant werkt in ieder geval niet meer... daar heb ik het wel mee geprobeerd, had toch een overschot aan stones.
Verwijderd
ja ik gebruikte dat ook eigenlijk maar in uitzonderlijke situaties waar we veel na elkaar pullde en waar waves snel kwamen zo als in de HoS event voor de rest gebruikte ik DnD niet echt vaak meerdere keren op 1 gevecht.Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2009 @ 12:45:
Tsja, DnD gebruikte ik veel, maar ik denk niet dat ik het elke 15sec ga gebruiken, als je als Frost ook Howling Blast hebt. Epidemic moet ik even induiken, of het nodig is met bepaalde rotaties (lees bonus damage voor diseases op abilities met hun cooldowns)
6 punten voor een Windfury (melee haste) effect vind ik zonde, omdat ik sowieso met een shaman zal gaan raiden. De raidleader zal met m'n Shaman gaan raiden, al weet hij nog niet welke spec.
De 10% parry was volgens mij niet (correct me if I'm wrong) beïnvloed door diminishing returns, waardoor het geen verschil zal maken voor het gemmen in de toekomst.
Verwijderd
Ik: "I'm a 26k hp healer."HStyles schreef op maandag 16 maart 2009 @ 11:52:
-Who is tank?
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2009 14:39 ]
Dan ben je verder dan ik, ik snap het nog steeds nietVerwijderd schreef op maandag 16 maart 2009 @ 14:36:
[...]
Ik: "I'm a 26k hp healer."
![]()
Ik snap nu eindelijk RAF ! Duurde maar 2.5 maandDus, nu heb ik met RAF een
60 Druid
60 Warlock
60 Shaman
60 Hunter (inmiddels al 64,survival)
60 Mage
60 Priest (inmiddels 67)
not bad I reckon
Ohja zal ff uitleggen hoe ik dat precies deed uiteindelijk; eerste combo was priest/druid(30 lvls om te granten), tweede combo was Shaman/Warlock(60 lvls totaal), stilgevallen altjes (mage, lvl 36 en hunter, lvl 39) naar 60 gegrant(die stonden dus op de main account).
wat ik niet snapte was dat je geen levels zou verliezen als je er zou granten, lekker handig. Was te lui om het fatsoenlijk op te zoeken
Ik heb op al mijn Heirloom shoulders deze zitten - Greater Inscription of the Gladiator -.UdiBenLudi schreef op maandag 16 maart 2009 @ 12:24:
[...]
Een enchant die wel werkt is de lvl 70 pvp enchant te krijgen in ogri voor 10k honor. 30st 15 resi ofzoiets. Kan em helaas niet linken want zit op het werk maar heb em zelf afgelopen weekend op zo'n boa ding gezet. Lekker voor lvl 19 twinking ^^. Of tanking gear uiteraard
Denk dat je Auredium bedoeldRaDKiLL schreef op maandag 16 maart 2009 @ 14:12:
Waar is eigenlijk die frostmage gebleven die een aantal topics terug zijn eerste stappen in WoW deed? Vond zijn verhalen altijd wel leuk om te lezen. Hoe langer je het spel speelt dese te meer je van dat soort verhalen kunt genieten imo.
Ben zijn naam ff kwijt en heb al een tijdje geen post meer van hem langs zien komen.
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Verwijderd
Als ik die vraag zie gniffel ik van binnen vanwege dit filmpjeHStyles schreef op maandag 16 maart 2009 @ 11:52:
[...]Wat ik ook soms tegenkom in een pug groep.
-Who is tank?
Je zult nooit zoveel runic power hebben als tank, Runic Power Mastery is echt een waste, zeker zonder Blessing of Sanctuary.Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2009 @ 11:03:
Als ik zo de veranderingen zie, neig ik ook naar Frost voor m'n DK. Ook al wordt Scourge Strike voor Unholy flink gebuffed (andere single target rotatie), lijkt Frost een betere mitigation te krijgen (imp frost presence e.d.) en het is weer eens afwisseling.
Edit: Dan zit ik naar deze build te kijken!
Iemand tips? Ik heb nog niet echt onderzoek gedaan... heb ik bv Epidemic uit Unholy nodig?
[ Voor 3% gewijzigd door Paprika op 16-03-2009 15:28 ]
Paprika schreef op maandag 16 maart 2009 @ 15:21:
[...]
Je zult nooit zoveel runic power hebben als tank, Runic Power Mastery is echt een waste, zeker zonder Blessing of Sanctuary.
[ Voor 3% gewijzigd door Teunis op 16-03-2009 15:34 ]
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Dat wist ik, daarom zei ik ook zeker zonder Blessing of Sanctuary. Je hebt op dat moment al zo veel Rune Strikes gehad (macro!) dat je nooit over de 100 komt.Teunis schreef op maandag 16 maart 2009 @ 15:32:
[...]
Op PTR waar om gaat is BoS generft en return alleen nog maar mana.
Ze willen denk ik de andere tanks minder afhankelijk maken van een prot pala in de groep.
Verwijderd
Kan je builds hier op m'n werk niet bekijken; mmo site is qua builds compleet waardeloos vind ik.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2009 15:42 ]
Na lap tekst beetje kleiner gemaakt te hebbenShodan schreef op maandag 16 maart 2009 @ 15:16:
Maar op een gegeven moment ben je 80... En dan?
raiden, PvP.arena
Iedereen hoor ik achievements runs hier en daar doen. Wat houd het precies in, zitten er ook nuttige item rewards aanvast??
[ Voor 7% gewijzigd door Teunis op 16-03-2009 15:58 ]
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Het zal best mee vallen denk ik. Op het moment zit ik op ongeveer 48% Dodge + Parry en dan +/- 13% chance to be missed. Dus 1 op de 3 attacks moet toch wel een RuneStrike zijn. Met raid buffs zit je dan toch al over de 50% zeker. Dan komt er nog bij dat je met Ulduar gear waarschijnlijk weer aardig kort bij de 60% zult komen.Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2009 @ 15:39:
[...]
Trouwens, we gaan wel minder RS procs krijgen, doordat bv Blade Barrier geen 10% parry meer is, maar 5% damage reduction. Theoretisch zouden we dus iets meer RP over moeten houden (voor DC's of FS's).
Damn.. al die afkortingen...
[ Voor 5% gewijzigd door Paprika op 16-03-2009 16:06 ]
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Brillant!Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2009 @ 15:13:
[...]
Als ik die vraag zie gniffel ik van binnen vanwege dit filmpje
Goede dungeon blues en Crafted epics kunnen je tegenwoordig ook al een eind brengen.d3lph schreef op maandag 16 maart 2009 @ 16:28:
Na een paar maanden lurken toch eens een keer reageren...![]()
Ben begin dit jaar na een stop van bijna 3 jaar weer begonnen met WoW, en heb besloten een gnome mage te levelen vanaf 0. Was vergeten dat het spelletje zo verslavend kon zijn!!!![]()
Nu ik bijna 72 aantik vond ik het mooi tijd om een guild te gaan joinen, maar nu valt mij op dat de goede guilds minimaal level 80's willen met epix. Level 80 zal ik binnenkort wel worden maar epics zullen lastiger zijn. Kan ik dan beter voorlopig een minder goede guild joinen en met hun en PUG's meelopen zodat ik betere gear krijg zodat ik later meer kans maak bij een betere guild?
Verder ben ik druk bezig met het levelen van mijn mining/jewelcrafting. Heb de laatste op 295 en verdien een beetje gold met het opkopen en prospecten van thorium ore. Wat is de volgende interessante stap om wat goud uit jewelcrafting te krijgen? Het valt mij trouwens ook op dat de Azerothian Diamonds nooit worden opgekocht zelfs niet wanneer ik de rest undercut, is dit op de andere servers ook al zo?
Zijn er trouwens nog mensen hier die ook Alliance spelen op Hellfire?
Verwijderd
als 79 kan je niet eens een heroic in...... en voor normal is het een level 75 instancecannibal schreef op maandag 16 maart 2009 @ 10:09:
Dagboek,
Van het weekend op eens meer instances gedaan dan het volledige afgelopen jaar (niet genoeg dedicated time zonder afk risico's vanwege de kleine). Leverde me dus redelijk wat badges op, zodat ik op mijn druid iig een nieuwe relic heb voor dps.
Ook de Titansteel Destroyer maar gemaakt voor mijn druid, Staff of Trickery dropte niet (was eerste run), maar TD heeft iig flink wat hit en daar zit ik nog steeds wat laag mee (150 nu met oud tbc trinket), expertise is wel hoog genoeg. Verder een neck upgrade en Ice Striker's Cloak van AH, dus zit nu op zo'n 5600 AP self buffed dacht ik.
Warrior en Druid zitten nu dus beide op zo'n 1700-1900dps in 5mans, afhankelijk beetje van de buffs enzo. Vind ik voor mijn gear level (crafted epics, 1 - 2 heroic epics en rest blues en een enkele green) iig redelijk om te doen, zit iig niet onder de beschamende 1k dps grens
Wel voor het eerst een Group verlaten door failende mensen. Probeerde gister net na middernacht nog even een heroic Violet Hold te doen op mijn druid. Groep was vlug compleet, maar langzaam om daadwerkelijk te beginnen. Al vlug een wipe op eerste trash (1 andere druid was al plots offline....), dus vervangen, nog een keer, trash ging iets beter, wipe op Void-Boss (denk dat tank ongeveer als eerste ging), nogmaals gestart, wipe op trash. Toen al weer zoveel later en ik zag niet gebeuren dat we de instance snel gingen voltooien, dus gemeld dat ik ervandoor ging.
Toen de TANK... bekeken, was dus zelfs nog 79 op armory, 20k health (ingame gezien), geen 535 defense, etc.
Tsja, dan is het geen wonder dat je dat niet trekt, zeker niet met een minstens 1/2 blauwe Palladin healer.
Volgens mij bedoelt ie dat ie nog zo kort 80 was dat zn profile zelfs nog 79 zeiGohan-san schreef op maandag 16 maart 2009 @ 17:52:
[...]
als 79 kan je niet eens een heroic in...... en voor normal is het een level 75 instance
Meestal hebben wij in phase 1 2-3 healers, waarbij er ook nog 3-2 healers meenuken, en alleen healen na de vortex. De laatste tijd is onze dps dik in orde, en krijgen we hem meestal de eerste try al onder de 6 minuten neer. In phase 2 healen alle healers weer als het nodig is, en die phase is ook redelijk snel over zodat we in het algemeen nog zo'n 2 minuten hebben voor phase 3.Panicmonger schreef op maandag 16 maart 2009 @ 12:08:
Even een vraagje want ik zie best veel mensen hier die zeggen dat Maly >6 minuten ze niet lukt. Wat voor setup gebruiken jullie? Healer classes en wat voor een tank?
[ Voor 6% gewijzigd door Kees op 16-03-2009 18:36 ]
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Yup, DK was 80, maar dus waarschijnlijk die dag/session gedinged.Bosmonster schreef op maandag 16 maart 2009 @ 18:02:
[...]
Volgens mij bedoelt ie dat ie nog zo kort 80 was dat zn profile zelfs nog 79 zei
No one is de breath, als jij na een vortex niet onmiddelijk naar achteren loopt zal hij jou oneshotten ermee; overigens raakt hij niet jou maar de tank, en die bounced het weer naar jou toe, vandaar dat je na een vortex altijd asap uit zijn 'target circel' moet rennen.Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2009 @ 17:44:
Lief dagboek
(heb wel een battleress gekregen, viel ineens dood neer na een vortex. recount zei dat het door no-one kwam, maar dat geloof ik niet. 35k oneshot door niemand, tuurlijk. Als ik te weten kom waar die niemand is *shakes fist angrily*
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
[ Voor 20% gewijzigd door pagani op 16-03-2009 20:26 ]
This is the Way.
Uitverkocht? Die dingen kunnen ze leveren met 1000'den tegelijkjohnnyv.nl schreef op maandag 16 maart 2009 @ 20:05:
Damn, m'n Authenticator is overleden. Heb hem net 2-3 maanden omdat ik destijds gehacked was. Wil niet zonder spelen, morgen maar eens Blizz bellen wat er geregeld kan worden. (een nieuwe zit er niet in denk ik, het ding is al sinds mensenheugenis uitverkocht)
Een uur geleden deed hij het nog
edit:
Blijkbaar is de boel (Authenticator) nu wel leverbaar, heb er gelijk maar 3 besteld.
[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 17-03-2009 00:16 ]
Leuk wanneer je ana het octo-boxen bent, 8x authenticatorBosmonster schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 00:15:
[...]
Uitverkocht? Die dingen kunnen ze leveren met 1000'den tegelijk(mits je er zoveel mocht bestellen
)
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
We gebruiken nu 4 healers, beste graadmater is denk ik de 2e vortex, als je die krijgt dan wordt de 6 minuten al iets moeilijker te halen (we hadden afgelopen tijd helaas niet de luxe van een perfecte dps groep)Meestal hebben wij in phase 1 2-3 healers, waarbij er ook nog 3-2 healers meenuken, en alleen healen na de vortex. De laatste tijd is onze dps dik in orde, en krijgen we hem meestal de eerste try al onder de 6 minuten neer. In phase 2 healen alle healers weer als het nodig is, en die phase is ook redelijk snel over zodat we in het algemeen nog zo'n 2 minuten hebben voor phase 3.
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
het hebben van epic als guild requirement is in mijn ogen een beetje zinloos ieder guild (zelfs softcore) clearen iedere week Naxx+sarth+mal zowel op normal (10-man) als herioc(25-man). de meeste mensen in guild hebben dus al vaak de meeste epics. en metname in 25-man naxx kunnen makelijk 5 mensen in blue's en greens meelopen als je maar geen heals aan ze verspilt. wij hadden deze week ook iemand die was 1 week geleden rerolled van warrior naar priest.(ja in 7 dagen heeft ie van 0 naar 80 geleveled) dus hij had geen epics na 1 week (dus normal en herioc naxx-sarth-mal) was hij bijna full epic.d3lph schreef op maandag 16 maart 2009 @ 16:28:
Na een paar maanden lurken toch eens een keer reageren...![]()
Ben begin dit jaar na een stop van bijna 3 jaar weer begonnen met WoW, en heb besloten een gnome mage te levelen vanaf 0. Was vergeten dat het spelletje zo verslavend kon zijn!!!![]()
Nu ik bijna 72 aantik vond ik het mooi tijd om een guild te gaan joinen, maar nu valt mij op dat de goede guilds minimaal level 80's willen met epix. Level 80 zal ik binnenkort wel worden maar epics zullen lastiger zijn. Kan ik dan beter voorlopig een minder goede guild joinen en met hun en PUG's meelopen zodat ik betere gear krijg zodat ik later meer kans maak bij een betere guild?
Verder ben ik druk bezig met het levelen van mijn mining/jewelcrafting. Heb de laatste op 295 en verdien een beetje gold met het opkopen en prospecten van thorium ore. Wat is de volgende interessante stap om wat goud uit jewelcrafting te krijgen? Het valt mij trouwens ook op dat de Azerothian Diamonds nooit worden opgekocht zelfs niet wanneer ik de rest undercut, is dit op de andere servers ook al zo?
Zijn er trouwens nog mensen hier die ook Alliance spelen op Hellfire?
tja wat versta je onder een druk sociaal leven.Shodan schreef op maandag 16 maart 2009 @ 15:16:
Sinds kort ben ik er ook weer ingetrapt om een trial van WotLK te gaan doen en na het aanmaken van een DK ben ik weer helemaal hooked. Heerlijk weer om te levelen door Outland. Er zijn alleen een aantal dingen die mij weer doen twijfelen om echt door te gaan.
Het leukst lijkt met het nieuwe gebied te gaan ontdekken en lekker relaxed te gaan levelen. Maar op een gegeven moment ben je 80... En dan? Je kan gaan raiden, of je kan PvP gaan doen.
Raiden is erg leuk... Ik heb me erg vermaakt toen ik nog student was lekker doordeweeks tot 's avonds laat beetje door Karazhan heen werken (Ik zat in een beginners guild en heb dus alleen Karazhan en Gruul's lair gezien, de oude content was ik sowieso net te laat voor). Echter, nu ben ik werkende, heb een vriendin waar ik samen mee woon, heb een redelijk uitgebreid sociaal leven, dus ik heb echt geen tijd voor raiden!... Begrijp me niet verkeerd, dit is geen dis om mensen die wel meedere keren per week mee doen aan een raid belachelijk te maken, maar ik begrijp niet dat zovelen hier schrijven dat ze dan weer mee gaan naar die raid, dan weer naar een ander...? Hoe combineren jullie dat dan?....
Dan blijft over PvP. Net zoals in TBC heb je niks meer aan battlegrounds (behalve voor de fun) om een beetje gear te verzamelen. Je moet dus perse arena doen. Dit is gewoon niet mijn ding. Ik hou van de wat spontanere gevechten en niet dat gedwongen gedoe in een arena, ik ben helaas wat dat betreft iets te stressvol...
Dus als ik 80 wordt blijven alleen de battlegrounds over.... En ik weet niet of ik dat het waard vind om te doen.
Dan nog dat achievement gebeuren... Iedereen hoor ik achievements runs hier en daar doen. Wat houd het precies in, zitten er ook nuttige item rewards aanvast?? Ik kan niet zo snel vinden wat je er voor terug krijgt en dus welke achivemtnes de moeite waard zijn. En het lijkt me weer een ontzettende grind-boredom als ik het zo lees.
Ik denk dat ik het toch gewoon ga proberen om in ieder geval de content van Nortrend te zien! Die schijnt erg leuk te zijn. Wie weet kan ik ooit een keer nog een Naxx run doen ofzo...
Sorry voor de muur van tekst
Right for all the wrong reasons.
De dps lijkt me ook wat aan de lage kant (op t eerste gezicht), ik zie ook meerdere dps-ers (vooral degene die laag staan) die niet eens een flask/dmg pots gebruiken terwijl het toch in feite een dps race is, zeker in het begin.Goedemorgen lief dagboek.
Ik denk dat dit alles wel zegt.
Ja ook ik heb een voidzone en een flamewall meegemaakt... maar er waren lui die het gewoon keer op keer niet goed kregen.
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Ik zie 21 verschillende entries op de breakdownlist van de fissures, hoe, maar dan ook echt HOE is dat mogelijk? WTS glasses 5g?whyz schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 08:22:
Goedemorgen lief dagboek.
Ik denk dat dit alles wel zegt.
Ja ook ik heb een voidzone en een flamewall meegemaakt... maar er waren lui die het gewoon keer op keer niet goed kregen.
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Verwijderd
Ah, k, dat wist ik niet. vage mechanic eigenlijk, is erg lastig om erachter te komen hoe dat nou precies komt. Maar goed, nu weet ik dat voor een volgende keer. Ik kwam er wel achter dat een rogue net voor de vortex killing spree kan gebruiken, om zo toch damage te doen en niet heen en weer geslingerd te worden en de tick te krijgen. (al kon ik in de vortex soms ook gewoon doorslaan. Als ik toch in de vortex kwam meteen CoS gebruiken, om onze healers toch een beetje te helpenKees schreef op maandag 16 maart 2009 @ 18:42:
[...]
No one is de breath, als jij na een vortex niet onmiddelijk naar achteren loopt zal hij jou oneshotten ermee; overigens raakt hij niet jou maar de tank, en die bounced het weer naar jou toe, vandaar dat je na een vortex altijd asap uit zijn 'target circel' moet rennen.
@ mr mage op plek 15 = Presence 69 % oftewel dikke afker.jarnotjuh schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 08:59:
[...]
Ik zie 21 verschillende entries op de breakdownlist van de fissures, hoe, maar dan ook echt HOE is dat mogelijk? WTS glasses 5g?
Met > 5 mensen op de fissure lijst wordt het al aankloten.
Om over de fissures maar te zwijgen, hoe, en dan ook echt weer HOE doet de nr 1 ruim 3x meer dmg dan die noobmage op plek 15!?!
Als je dps op 2.1 ligt bij sartharion vraag ik me toch serieus af wat je doet. Breakdownlijstjes van tenebron, ruim 1/3 van de dps'ers die de helft van de dmg eruit gooit op die draak van de nr1?
Wat sta je dan ingodsnaam te doen..Jullie hebben 2drakes wel op farm, of..?
Ok, gister bij ons maly <6 min, en gonna go when the vulcano blows, voor de gene die voor de voor de meta gaan.
Uiteindelijke kill op 5:59, scheelde weinig.
Volgende week effe geen falende mensen meenemen voor immortal, en dan heb ik die black proto ook..
When all else fails, resurrect and start over
Hij is voor Hannimar in de plek gekomen.....Incognitow schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 09:06:
[...]
@ mr mage op plek 15 = Presence 69 % oftewel dikke afker.
tip, laat iedereen dit intypen en erop letten:Incognitow schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 08:26:
ja vandaag weer op kel 2 wipes. door phase 3 toen de adds kwamen en op 1 of ander manier weten mensen niet wat spread out betekent sinds we vaak 5 tegelijk in frost blast hadden.
/range
Verwijderd
Er vanuit gaande dat iedereen wel DBM heeftHanH schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 09:36:
[...]
tip, laat iedereen dit intypen en erop letten:
[...]
Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam
Jouw geloofwaardigheid is ook helemaal weg sinds je een Mage bent tbfhSMulTiE schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 09:34:
[...]
Hij is voor Hannimar in de plek gekomen.....
L2readwws.....
Das het stomme, 2 drakes geen issues, her en der wel eens wat doden maar correctable. 3 drakes tis net of mensen een waas voor hun ogen krijgen ofzo >_<.jarnotjuh schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 08:59:
[...]
Ik zie 21 verschillende entries op de breakdownlist van de fissures, hoe, maar dan ook echt HOE is dat mogelijk? WTS glasses 5g?
Met > 5 mensen op de fissure lijst wordt het al aankloten.
Om over de fissures maar te zwijgen, hoe, en dan ook echt weer HOE doet de nr 1 ruim 3x meer dmg dan die noobmage op plek 15!?!
Als je dps op 2.1 ligt bij sartharion vraag ik me toch serieus af wat je doet. Breakdownlijstjes van tenebron, ruim 1/3 van de dps'ers die de helft van de dmg eruit gooit op die draak van de nr1?
Wat sta je dan ingodsnaam te doen..Jullie hebben 2drakes wel op farm, of..?
Right for all the wrong reasons.
Verwijderd
Geen gear uit BG´s? Ik ben nu een week of 3 (fanatiek) bezig op bg's en wintergrasp voor pvp items door honor points / WG-tokens. Mijn pvp gear geeft me nu: 705 resilience, 17.300 hp en 1500 spellpower (ik ben een frost mage).[b][message=31646177,noline]Dan blijft over PvP. Net zoals in TBC heb je niks meer aan battlegrounds (behalve voor de fun) om een beetje gear te verzamelen. Je moet dus perse arena doen. Dit is gewoon niet mijn ding. Ik hou van de wat spontanere gevechten en niet dat gedwongen gedoe in een arena, ik ben helaas wat dat betreft iets te stressvol...
Dus als ik 80 wordt blijven alleen de battlegrounds over.... En ik weet niet of ik dat het waard vind om te doen.
Razuvious kun je tegenwoordig ook met 3-4 hunters doen in plaats van priests, laat ze ver van elkaar af staan en om de beurt Distracting Shot doen net voordat hij bij de andere hunter komt, en zo ad infinitum herhalen, je DPS zal wel veel moeten rennen en je kunt het niet doen in zijn "pit"maar goed, een grappig alternatief.RaseriaN schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 09:39:
[...]
Jouw geloofwaardigheid is ook helemaal weg sinds je een Mage bent tbfh
Shoo! Smeltie.. phsaw!
@Ontopic
Zondag geprobeerd Naxx25 te puggen, maar helaas, weer een failtrain-raid!
Goede priests vinden die kunnen MC'en en op tijd op 2 knoppen kunnen rammen is een hele klus tegenwoordig.
Je komt alleen figureren tegen die overal doorheen geboost zijn door vriendjes, vriendinnetjes en guildies maar die helemaal geen verstand hebben van de game. Wordt er moe van
Maargoed, on a brighter note.. bezig met het levelen van een UD Rogue.. ik mistte het Rogue zijn een beetje
[ Voor 0% gewijzigd door Panicmonger op 17-03-2009 10:03 . Reden: Typo ]
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door chromeeh op 17-03-2009 10:04 ]
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Bigwigs heeft iets soortgelijks (natuurlijk): proximity.killbillfast schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 09:38:
[...]
Er vanuit gaande dat iedereen wel DBM heeft(bij ons gbruiken sommige bigwigs)
Inderdaad je krijgt een klein drag venstertje die aangeeft of iemand te dicht of te ver weg isHanH schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 10:08:
[...]
Bigwigs heeft iets soortgelijks (natuurlijk): proximity.
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Als je nou echt niets aan end-game kunt inpassen in de rest van je leven dan heb je nog hele stapels andere opties:Shodan schreef op maandag 16 maart 2009 @ 15:16:
En dan? Je kan gaan raiden, of je kan PvP gaan doen.
Verwijderd
"Don't let your dreams be memes"
Bij ons gebruikt bijna iedereen Bigwigs. Die laat bij encounters waar het er toe doet automatisch een range-schempje zien. Maar je kunt hem ook los oproepen.. echt niet iets DBM-unieks ofzo.killbillfast schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 09:38:
[...]
Er vanuit gaande dat iedereen wel DBM heeft(bij ons gbruiken sommige bigwigs)
[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 17-03-2009 10:39 ]
Mjah, 2D en 3D is wel een wereld van verschil. Op 2D kun je nog in fissures staan of door een wave lopen en het er levend vanaf brengen. Op 3D is dat gewoon zekere dood.whyz schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 09:39:
[...]
Das het stomme, 2 drakes geen issues, her en der wel eens wat doden maar correctable. 3 drakes tis net of mensen een waas voor hun ogen krijgen ofzo >_<.
Die n00bmage is wat undergeared, omdat iemand zijn verbinding eruit viel en zo even moest invallen. Eerst paar tries was die er ook niet bij (ik zelf miste ook een paar tries door router problemen (dalane)), zelf wordt ik er ook een beetje hopeloos van... iedere keer met 3 drakes hebben we dit soort gezeik... gief people that know their crap... or wtb better guild.
Heb ook maar gelijk voor de rest van de week signups gecanceled voor mezelf, ff geen zin in 3d met die gasten.
[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 17-03-2009 10:43 ]
Verwijderd
Hehe dat is wel kut ja, maar je dacht toch niet dat je de enige was hèWootlock schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 10:34:
Gister had ik echt ff een moment van: omgwtfkut.
Ik was Storm peaks aan het campen voor de rare spawns, lekker de routes vliegen die de draken daar ok vliegen en af en toe keertje de /tar macro spammen.
op een gegeven moment herb ik een plantje mount spam de macro en hoor ragnaros zeggen: by fire be purged () en Poef: Time lost proto drake was getarget dus ik was al helemaal blij, totdat ik 3 sec erna zie dat hij getagged was
![]()
. Kortom: zwaar prut.
Nope, maar het was toch tof dat ik hem uberhaupt getarget kreeg, aangezien hij echt super rare is.Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 10:43:
[...]
Hehe dat is wel kut ja, maar je dacht toch niet dat je de enige was hè
Verwijderd
Niet meer herben dan!Wootlock schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 10:46:
[...]
Nope, maar het was toch tof dat ik hem uberhaupt getarget kreeg, aangezien hij echt super rare is.
Maar ik geef niet op, next time he'll be mine ^^
Mja, wij hebben dus zo'n mage die meer naar de dps meter kijkt dan naar fissures/waves... Meestal totaan de 1e drake staat ie ver voor (nerf mage burst dmg) maar daarna is ie meestal alweer dood... zeer frustrerend... hij mag ook nog niet mee naar 10man 3D totdat ie daarmee ophoudtBosmonster schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 10:42:
[...]
Mjah, 2D en 3D is wel een wereld van verschil. Op 2D kun je nog in fissures staan of door een wave lopen en het er levend vanaf brengen. Op 3D is dat gewoon zekere dood.
Juist bij 3D merk je dus goed of mensen uit de fissures/waves kunnen blijven (wat imho het makkelijkste is van het hele gevecht.. snap het probleem gewoon niet..)
Laat iedereen lekker Recount uitzettenViggen schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 10:51:
[...]
Mja, wij hebben dus zo'n mage die meer naar de dps meter kijkt dan naar fissures/waves... Meestal totaan de 1e drake staat ie ver voor (nerf mage burst dmg) maar daarna is ie meestal alweer dood... zeer frustrerend... hij mag ook nog niet mee naar 10man 3D totdat ie daarmee ophoudt
[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 17-03-2009 10:53 ]
Maar 1 char ?Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 10:48:
[...]
Niet meer herben dan!![]()
Ik wil ook nog weleens proberen die ProtoDrake te targeten als ik er rondvlieg voor herbs. Maar dan zie ik ook altijd minstens 1 andere char er rond vliegen/hangen.
ja die recount is zeer irritant. ik heb wel eens gehad dat ik in een pug werd gereplaced omdat ik te weinig HPS deed . terwijl er niemand dood ging. ik snap het dps voor bijvoorbeeld thaddius wel dat je kunt zien of je het gaat halen of niet maar verder is het gewoon "who has the bigger stick". beetje irritant als mensen dus zo hoog mogelijke dps willen halen en daardoor aggro gaan trekken en ons wipen.Bosmonster schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 10:52:
[...]
Laat iedereen lekker Recount uitzetten
Ik had hem in het begin ook uit hoor.. iedere afleiding was er een te veel. Nu is het routine (al geldt dat niet voor iedereen bij ons ook) en heb ik hem wel weer aan.
Mja, recount maakt deel uit van m'n UI... heb onderin gewoon zo'n grote 'balk' met chat, actionbars, omen, recount en minimap naast elkaar...Bosmonster schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 10:52:
[...]
Laat iedereen lekker Recount uitzetten
Ik had hem in het begin ook uit hoor.. iedere afleiding was er een te veel. Nu is het routine (al geldt dat niet voor iedereen bij ons ook) en heb ik hem wel weer aan.
Just being a tourist here and enjoying the viewWootlock schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 10:54:
Ik zie geregeld stuk of 10-15 man rondvliegen, en dan whisper je ze netjes van: here for the drake? krijg je als antwoord: nope herbing/ on my way to HoL/HoS
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Klinkt alsof je veel te weinig hit hebt?Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 10:31:
Ook was de dps veel te laag, met ondergetekende als dieptepunt. Ik moet toch eens even op zoek naar de oorzaak ervan, want ik schaamde me behoorlijk toen ik gisteren de hele avond een beetje onderaan de meters bungelde. In heroics doe ik gemiddeld 1800-2100 dps, in VoA 10 zo’n 2400, in VoA 25 rond de 2900 en in Naxx 1350!
Mijn rotatie blijft hetzelfde: Serpent > Explosive > Steady > Multi > Steady > Explosive, met natuurlijk oog op L&L procs. Aan gear kan het ook niet echt liggen, aangezien ik volgens mij dan overal crap zou moeten scoren, maar het is alleen in Naxx. Zelf op patch haalde ik maar 1700 dps
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Verwijderd
260 op het moment. Met als cap 263 zou dat dan toch ook goed moeten komen... Misschien toch nog even een gem vervangen, zodat ik compleet aan de cap zit, maar het lijkt me niet dat die 3 puntjes zo veel verschil mogen maken.
Recount blijft een belangrijke tool voor performance-meting, maar dan heb ik het alleen over DPS. Voor veel fights, zo ook 3D, kun je direct zien waarom een drake te laat doodging als er X mensen < 2500 DPS doen bijvoorbeeld.Incognitow schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 10:56:
[...]
ja die recount is zeer irritant. ik heb wel eens gehad dat ik in een pug werd gereplaced omdat ik te weinig HPS deed . terwijl er niemand dood ging. ik snap het dps voor bijvoorbeeld thaddius wel dat je kunt zien of je het gaat halen of niet maar verder is het gewoon "who has the bigger stick". beetje irritant als mensen dus zo hoog mogelijke dps willen halen en daardoor aggro gaan trekken en ons wipen.
Nee dat lijkt me ook niet idd. Nu heb ik nauwelijks verstand van hunters maar is jullie hit cap echt zo laag?Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 11:04:
[...]
260 op het moment. Met als cap 263 zou dat dan toch ook goed moeten komen... Misschien toch nog even een gem vervangen, zodat ik compleet aan de cap zit, maar het lijkt me niet dat die 3 puntjes zo veel verschil mogen maken.
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Verwijderd
Haha inderdaad.. as if..Wootlock schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 10:54:
[...]
Maar 1 char ?
Ik zie geregeld stuk of 10-15 man rondvliegen, en dan whisper je ze netjes van: here for the drake? krijg je als antwoord: nope herbing/ on my way to HoL/HoS
Yea right
Kweenie, maar als je alliance speelt (1% draenei crap) dan geldt die cap ook voor bijvoorbeeld warlocks.SnoeiKoei schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 11:08:
[...]
Nee dat lijkt me ook niet idd. Nu heb ik nauwelijks verstand van hunters maar is jullie hit cap echt zo laag?
[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 17-03-2009 11:13 ]
nou bij sarth 3D en dan heb je mensen mee die onder de 2500 dps zitten. die mensen zijn dus niet gegeared voor sarth 3D mensen met 2500 dps zijn net goed genoeg voor 25 man nax in mijn ogen en sarth 3D moet dan toch echt wel 3k+ dps zijn per stuk. kan ook aan skill liggen want ik persoonlijk dish 2600dps uit met mijn dk met vrij veel epics en een kamaraad in blues dished gewoon 3-4k in blues op zijn mage uit. (flasks etc). ik heb blijkbaar geen dps skills en hou het ook mainly bij healing. straks eens kijken als mijn warlock klaar is of ik eindelijk eens wat hogere dps haal.Bosmonster schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 11:06:
[...]
Recount blijft een belangrijke tool voor performance-meting, maar dan heb ik het alleen over DPS. Voor veel fights, zo ook 3D, kun je direct zien waarom een drake te laat doodging als er X mensen < 2500 DPS doen bijvoorbeeld.
moet je wel in dezelfde party zitten als de draenei... aangezien 't party-wide is en niet raid-wideBosmonster schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 11:11:
[...]
Kweenie, maar als je alliance speelt (1% draenei crap) dan geldt die cap ook voor bijvoorbeeld warlocks.
3% talents
3% shadow priest/boomkin
1% draenei
10% over, 10x 26,23 = 263 voor cap
Al onze members zijn wel full epic geared. Dus dat het een skill issue is is wel duidelijk. Zoveel maakt gear nu ook weer niet uitIncognitow schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 11:13:
[...]
nou bij sarth 3D en dan heb je mensen mee die onder de 2500 dps zitten. die mensen zijn dus niet gegeared voor sarth 3D mensen met 2500 dps zijn net goed genoeg voor 25 man nax in mijn ogen en sarth 3D moet dan toch echt wel 3k+ dps zijn per stuk. kan ook aan skill liggen want ik persoonlijk dish 2600dps uit met mijn dk met vrij veel epics en een kamaraad in blues dished gewoon 3-4k in blues op zijn mage uit. (flasks etc). ik heb blijkbaar geen dps skills en hou het ook mainly bij healing. straks eens kijken als mijn warlock klaar is of ik eindelijk eens wat hogere dps haal.
ja er zit een warlock in mijn 10 man team die gewoon 4k dps doet uit het niets. en ken een shadow priest bijvoorbeeld die fully geared alles derop en deraan 1-1,5k dps doet en zo ken ik ook een warrior zelfde verhaal. ik begrijp dat niet ik heb uit irritatie ook een keer gewhispered en gevraagt of hij ook wel eens wat anders doet als Shadow word pain want het is zo laag ;p. (toen die priest healing was was het nog erger deed hij een 5de van mijn healing ofzo).Bosmonster schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 11:14:
[...]
Al onze members zijn wel full epic geared. Dus dat het een skill issue is is wel duidelijk. Zoveel maakt gear nu ook weer niet uit
Verwijderd
Horde, Troll.Bosmonster schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 11:11:
[...]
Kweenie, maar als je alliance speelt (1% draenei crap) dan geldt die cap ook voor bijvoorbeeld warlocks.
3% talents
3% shadow priest/boomkin
1% draenei
10% over, 10x 26,23 = 263 voor cap
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq