Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goede morgen,

Ik meng me ook maar even in de discussie. Hunters hebben inderdaad niet heel veel hit nodig. Mijn altje zit nu op 300, en is draenei. Ik zit volgens be.imba dus 70 hitrating te hoog, dat is veel te veel natuurlijk – Tijd om mijn leather reputation boots met 66 hitrating te vervangen voor mail hunter boots dus!

Ik heb gister helaas niet gespeeld, was pas om 23.30 thuis van werk, vanavond maar weer even kijken wat er te doen is. Waarschijnlijk Sarth3D. De WWS die gepaste werd geeft mij weer hoop. De meeste mensen in mijn guild zitten wel boven de 3k dps, sommige redelijk ver boven de 4k en slechts een paar rond de 2500... Deze mensen moeten echt leren spelen, meestal zijn het een full valorous fury warrior, ele shaman en shadowpriest die zo dramatisch slecht presteren. Dat zijn nou niet echt classes die op dit moment moeite hebben met damage output.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 11:08:
[...]

Haha inderdaad.. as if.. :D

10-15 Is wel erg veel :o dan is de kans wel klein dat je 'm als eerste tagged, als er zoveel campers rondhangen.
Kans is klein. had ook een ticket gemaakt om te kijken of GM's wat meer loslieten over het beestje.
Maar het enige wat ik uit hem kon krijgen was dat er ongeveer 80 van die mounts op Aggramar zijn.
verder liet hij niets los :p.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:06

chromeeh

the Gnome

Tja de hele dps discussie...
Dps is belangrijk, maar skill speelt daar ook een heel groot punt in mee.
Als iemand een bagger rotatie heeft dan kan z'n gear nog zo goed zijn maar is de output gewoon prut.
Idem met tanken, om lekker threat op te bouwen en dit de blijven opbouwen is een goed lopende routine erg belangrijk. (6969 ftw :+)
Ik merk dat als ik niet 6969 dat m'n Tps output een stuk lager ligt.

Het mooiste vind ik altijd van die huilies die perse na elk gevecht een dmg done willen zien.
Als je dan zegt van installeer zelf Recount; "nah" :+

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitow
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-08 09:32
chromeeh schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 11:22:
Tja de hele dps discussie...
Dps is belangrijk, maar skill speelt daar ook een heel groot punt in mee.
Als iemand een bagger rotatie heeft dan kan z'n gear nog zo goed zijn maar is de output gewoon prut.
Idem met tanken, om lekker threat op te bouwen en dit de blijven opbouwen is een goed lopende routine erg belangrijk. (6969 ftw :+)
Ik merk dat als ik niet 6969 dat m'n Tps output een stuk lager ligt.

Het mooiste vind ik altijd van die huilies die perse na elk gevecht een dmg done willen zien.
Als je dan zegt van installeer zelf Recount; "nah" :+
mijn mijn shaman heb ik het een keer voor elkaar gekregen om een hogere dps output te krijgen met alleen maar LB te spammen ipv een perfecte rotatie :D komt gewoon omdat je dan gewoon heel snel op 1 knop kan drukken en omdat ik full healing gear heb (aka haste) vliegen er veel rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

om even terug te komen op het DPS verhaal en Sarth3D

Ik heb liever een persoon die een steady 2.5k-3k dps doet dan een retard die 4k dps doet en in shadow fissures blijft staan en af en toe een vuurmuur kopt en daardoor sterft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Bosmonster schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 11:11:
[...]

Kweenie, maar als je alliance speelt (1% draenei crap) dan geldt die cap ook voor bijvoorbeeld warlocks.

3% talents
3% shadow priest/boomkin
1% draenei

10% over, 10x 26,23 = 263 voor cap
Is ook zo... misschien hebben wij op onze server gewoon minder spriests en boomkins dan gemiddeld maar om een of andere reden mis ik hun buff bijna iedere raid (zelfs 25man) en die 3% moet dan gewoon van gear komen :X

Edit: ik zit niet in een profi raid guild dat zn classes goed op orde heeft, ik moet de meeste raids puggen op t moment. Scheelt vast een boel.

[ Voor 12% gewijzigd door SnoeiKoei op 17-03-2009 11:27 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panicmonger
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-11-2024
Wootlock schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 10:34:
Vandaag met de guild een Sunwell achievement run :) kijken of we alles kunnen downen. zijn er nog mensen met handige tips ? :+
Neem een man of 15 mee, mischien wat PuGs en alles is enorm makkelijk, M'uru/Entropius is gewoon een zergfest en voor KJ gewoon even in de bubble moven voor Chaos en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:36
Viggen schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 10:56:
[...]

Mja, recount maakt deel uit van m'n UI... heb onderin gewoon zo'n grote 'balk' met chat, actionbars, omen, recount en minimap naast elkaar... :P

Kijk alleen na een fight naar recount en 'k link em natuurlijk altijd ff na patchwerk... altijd leuk om mensen 'nerf locks' te horen roepen ;) :P (helaas gaat dat nu ook gebeuren maarja... xD)
Ach, ben al tevreden als ik 1e op de threatmeter (omen) sta :Y)

Threat > DPS

[ Voor 12% gewijzigd door ImdaMned op 17-03-2009 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitow
Wootlock schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 11:25:

Ik heb liever een persoon die een steady 2.5k-3k dps doet dan een retard die 4k dps doet en in shadow fissures blijft staan en af en toe een vuurmuur kopt en daardoor sterft.
true maar ik heb liever allebij en als iemand 4k dps kan doen dan doet hij echt niet veel minder als hij uit fissures rent en de vuurmuur ontwijkt (misschien 500 minder).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:45
Wootlock schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 10:54:
[...]

Maar 1 char ? :p

Ik zie geregeld stuk of 10-15 man rondvliegen, en dan whisper je ze netjes van: here for the drake? krijg je als antwoord: nope herbing/ on my way to HoL/HoS

Yea right :P
Onlangs was ik met mijn rogue aan 't questen in Stormpeaks omdat ik daar echt nog geen enkele quest had gedaan in de opmars naar 80. Het aantal keren dat ik gewhispered werd ivm die drake was echt irritant, ik was er echt niet op uit om dat beest neer te leggen en toch bleef ik keer op keer de vraag krijgen of ik het ding al had zien vliegen of niet |:(

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Kapoen schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 11:31:
[...]

Onlangs was ik met mijn rogue aan 't questen in Stormpeaks omdat ik daar echt nog geen enkele quest had gedaan in de opmars naar 80. Het aantal keren dat ik gewhispered werd ivm die drake was echt irritant, ik was er echt niet op uit om dat beest neer te leggen en toch bleef ik keer op keer de vraag krijgen of ik het ding al had zien vliegen of niet |:(
/dnd sod off with your dragon

?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christian_Ku
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-09 16:23
Misschien weten jullie het hier; wat je voornamelijk aan Quest addons hebt zijn addons met een eigen db die je vervolgens helpen de beste route uit te kiezen, maar wat ik tot nu toe nog niet heb kunnen vinden zijn Quest Acquire addons. Dat je bv een zone in loopt en dat je gelijk nara de juiste NPC's wordt gestuurd om daar Quests voor een bepaalde zone op te halen (bv handig voor als je je aan het voorbereiden bent voor een dungeon en gelijk alle mogelijke quests wil hebben voor dat dungeon). Bestaat zoiets dergelijks al?

p.s. Heb zelf de ballen verstand van coderen dus nee, ik ga dat zelf niet in elkaar draaien.

Criticism is prejudice made plausible.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 11:18:
[...]

Horde, Troll.
Klinkt alsof ik verkeerd ben voorgelicht. Op verschillende fora heb ik gelezen dat ik aan 8% moet komen om niks te missen op raidbosses. Zonder talents komt dat neer op 263 hitrating. ( 32,8 hitrating = 1%).

Maar nu begin je over 17% totaal? In dat geval zit ik inderdaad veel te laag :(
Mjah, er zit nogal een verschil tussen spell en melee/ranged physical enzo, dus pint me niet vast op die getallen. Check EJ voor de echte theorie zou ik zeggen.
Wootlock schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 11:25:

Mjah.. bij sommige fights is 2.5-3k gewoon niet genoeg. Dus het is niet echt een of/of mogelijkheid imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol hier staat ook veel videos van World of Warcraft.
Leroy..... hehe maar goed deze site laat veel zien.
http://www.howbase.com//l...t&sa.x=0&sa.y=0&filter=on

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panicmonger
@Emus79: Spell hitcap is 17%, als hunter zijnde heb je daar geen ruk aan. 8% zou voldoende moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Is een rotatie zo belangrijk dan? Ik mep gewoon wat er van cooldown is :P
Divene storm, judgement, avengers strike en exorsism. En evt consecration als ik dat over heb. Of moet ik echt gaan kijken naar een vaste rotatie?

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Atlas schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 11:52:
Divene storm, judgement, avengers strike en exorsism. En evt consecration als ik dat over heb. Of moet ik echt gaan kijken naar een vaste rotatie?
Ze noemen in pvp de dk/paladin combo niet voor niets de faceroll combinatie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Mjah, we hebben niet allemaal een button-bash class ;)

In PvE kan een simpele spell-prioriteit al een DPS-verhoging betekenen. Weten wat je wanneer moet gebruiken en hoe je dat in een goedlopende rotatie kunt verwerken kan dus een behoorlijk DPS verschil maken ipv je skills maar op willekeurige momenten en volgordes inrammen :P

Daarnaast zijn er ook dingen om mee rekening te houden, zoals dat warlocks nooit en te nimmer DoT's mogen clippen. Clip = DPS-loss. Etc.

[ Voor 35% gewijzigd door Bosmonster op 17-03-2009 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:51
SnoeiKoei schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 11:25:
[...]

Is ook zo... misschien hebben wij op onze server gewoon minder spriests en boomkins dan gemiddeld maar om een of andere reden mis ik hun buff bijna iedere raid (zelfs 25man) en die 3% moet dan gewoon van gear komen :X

Edit: ik zit niet in een profi raid guild dat zn classes goed op orde heeft, ik moet de meeste raids puggen op t moment. Scheelt vast een boel.
Helaas op m'n lockje zelfde probleem. Geen shadowpriest/boomkin in de guild (behalve mijn eigen SP-alt die gisteren 80 geworden is) en (bijna) nooit een Dranei mee. Dus zit ik gewoon aan 368 hit vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panicmonger
Als je het maximale uit je class wilt halen dan moet je inderdaad even op zoek naar dé rotatie voor jou class/spec. Zelfs de faceroll classes hebben rotaties (misschien wat simpel, maar een rotatie desalniettemin). En natuurlijk een oogje houden op je enchant/trinket procs of whatever zodat je bepaalde abilities kunt "syncen" daarmee voor nog meer voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
stefanass schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 11:58:
[...]

Helaas op m'n lockje zelfde probleem. Geen shadowpriest/boomkin in de guild (behalve mijn eigen SP-alt die gisteren 80 geworden is) en (bijna) nooit een Dranei mee. Dus zit ik gewoon aan 368 hit vast.
Op 10mans kan ik me dat nog best voorstellen, maar met 25-mans mag je toch wel minimaal 1 boomkin/spriest verwachten en 1 draenei als je alliance bent.

Anders is het de taak van de GL om daar eens verandering in te brengen, want de boomkin/spriest brengen een behoorlijke DPS-increase mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Panicmonger schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 12:00:
[...]

Als je het maximale uit je class wilt halen dan moet je inderdaad even op zoek naar dé rotatie voor jou class/spec. Zelfs de faceroll classes hebben rotaties (misschien wat simpel, maar een rotatie desalniettemin). En natuurlijk een oogje houden op je enchant/trinket procs of whatever zodat je bepaalde abilities kunt "syncen" daarmee voor nog meer voordeel.
Hmm toch maar eens zoeken dan. Ik zit nu op 2800 dps op Patchwerk 10 man met deze gear: http://eu.wowarmory.com/c...xml?r=Stormrage&n=Atlasje

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Panicmonger schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 11:26:
[...]

Neem een man of 15 mee, mischien wat PuGs en alles is enorm makkelijk, M'uru/Entropius is gewoon een zergfest en voor KJ gewoon even in de bubble moven voor Chaos en klaar.
k heb atm 3 tanks 4 healerts en de rest dps: 22 man.

Heb al wel meegemaakt dat je bij de 1ste baas (kan zo niet op zijn naam komen) wel met zun alle eerst de demon moet dood maken in de portal anders blijft het baasje netjes op 1 HP hangen en wordt hij immune voor alle aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Panicmonger schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 12:00:
[...]

Ik heb een hele tijd retri gespeeld en daar is niet een echte rotatie voor maximale dps, voor prot wel voor TPS dat is de 96969 die super werkt.

Maar retri is idd buttonbashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is niet zozeer button bashen of een rotatie aanhouden. Het is meer weten welke skill belangrijk is, wat prioriteit moet krijgen in welke situatie. Ik heb dps gespeeld in raids op een paladin, priest, rogue en hunter en eindigde altijd redelijk hoog (e-peen!). Er zijn gewoon bepaalde dingen die je moet weten. Bijvoorbeeld:

Hunter BM:
Arcane shot > multishot (als mana geen issue is) > sting (deze hou je altijd up) > Steadyshot (deze gebruik je relatief veel en heb ik met ‘beast within’ in een macro.)
Kortom steadyshot cast je alleen als de belangrijkere shots op cooldown zijn. Hiervan is Arcane degene die de meeste damage doet.

Rogue combat:
SnD altijd up(!) > Rupture (als hij af kan lopen) > evisc...
Door het prioriteiten systeem in combinatie met je cooldowns krijg je bijna automatisch een rotatie. Puur en alleen op rotatie richten is het niet waard... Ik rupture niet als ik zie dat mijn target bijna dood is, als ik veel moet bewegen zorg ik dat mijn energie zo laag mogelijk is op het moment dat ik weg moet van mijn target, etc etc. Prioriteiten stellen en gewoon actief spelen.

Het grootste verschil zit hem altijd in de mentaliteit van de speler, als iemand actief is en hoog wil eindigen in damage done doe je al snel veel damage. Als het allemaal niet zoveel uitmaakt op autopilot of tijdens het tv kijken dan doe je gewoon minder damage... Ook met uber gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDjo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-04 10:23
hulkie schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 12:20:

Hunter BM:
Arcane shot > multishot (als mana geen issue is) > sting (deze hou je altijd up) > Steadyshot (deze gebruik je relatief veel en heb ik met ‘beast within’ in een macro.)
Kortom steadyshot cast je alleen als de belangrijkere shots op cooldown zijn. Hiervan is Arcane degene die de meeste damage doet.
Hmm ik gebruik altijd Explosive Shot i.p.v. Arcane Shot, volgens de meeste is dat iets beter als Arcane Shot en voor mijn eigen gevoel is het ook beter maar misschien dat je hier een andere mening over hebt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panicmonger
Atlas schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 12:03:
[...]

Hmm toch maar eens zoeken dan. Ik zit nu op 2800 dps op Patchwerk 10 man met deze gear: http://eu.wowarmory.com/c...xml?r=Stormrage&n=Atlasje
Zou proberen wat enchants te fixen, leg enchants zijn erg goedkoop de laatste tijd, en honored met Sons of Hodir duurt ook niet erg lang. Als je echt alles over je class wilt weten zou ik naar http://www.elitistjerks.com gaan, hun forum is wel een heel brok theorie maar veel beter dan dat wordt het niet. En 16 Strength gems > 32 AP! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 21:00
Ja denk dat een rotatie wel je dps kan verbeteren
Met even de wws van een van onze pala er naast is al snel een voorkeur vast te stellen
Spellname% Total dmgAvg dgm normal
Judgement of the Martyr (Holy)28 %2685
Swing (Physical)16 %1376
Seal of the Martyr (Holy)15 %344
Righteous Vengeance (Holy)10 %-
Crusader Strike (Physical)8 %1935
Consecration (Holy)7 %-
Divine Storm (Physical)7 %1772
Exorcism (Holy)3 %2867
Hammer of Wrath (Holy)3 %3094

hmm ff opzoek naar meer data maar als deze paladin bekijk.
1) Hammer of Wrath
2) Exorcism (is inderdaad goed afhankelijk van gear iets slechter dan judgement)
3) Judgement
4) Crusader Strike
5) Divine Storm

inderdaad is veel faceroll omdat de timing van onze cd onwijs vervelend is. al heeft judgement elke cd wel grote voorkeur.
gezien avg dmg heeft Exorcism ook zeer hoge plek afhankelijk van gear is wisseld het met de judgement. ach ja zo leer je zelf nog eens wat :D
AoE
1) Consecration
2*) Holy wrath
2) Divine Storm
3) Judgement
3*) Exoriscm
4) Crusiderstrike

[ Voor 13% gewijzigd door Teunis op 17-03-2009 13:04 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeijsteR
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Idd moet je STR gaan gemmen aangezien dat 10% increased met je BoK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DonDjo schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 12:30:
[...]

Hmm ik gebruik altijd Explosive Shot i.p.v. Arcane Shot, volgens de meeste is dat iets beter als Arcane Shot en voor mijn eigen gevoel is het ook beter maar misschien dat je hier een andere mening over hebt??
Dat is Survival, en er werd een voorbeeld voor "Hunter BM" genoemd... Beast Mastery dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panicmonger
Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 12:05:
[...]

Ik heb een hele tijd retri gespeeld en daar is niet een echte rotatie voor maximale dps, voor prot wel voor TPS dat is de 96969 die super werkt.

Maar retri is idd buttonbashen.
Judge > CS > DS > Consecration > [alleen als het een UD is] Exorcism, Holy Wrath. Is wel degelijk een rotation, voor trash/AoE gebruik je gewoon DS voor CS. Het is gewoon een soort prioriteiten lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cWaVe1
  • Laatst online: 19-07-2024
Zonder je belachelijk te maken of te flamen--> Wat een fantastisch voorbeeld van een faceroll class :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
  • Laatst online: 10:51
Bosmonster schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 11:56:
[...]

Mjah, we hebben niet allemaal een button-bash class ;)

In PvE kan een simpele spell-prioriteit al een DPS-verhoging betekenen. Weten wat je wanneer moet gebruiken en hoe je dat in een goedlopende rotatie kunt verwerken kan dus een behoorlijk DPS verschil maken ipv je skills maar op willekeurige momenten en volgordes inrammen :P

Daarnaast zijn er ook dingen om mee rekening te houden, zoals dat warlocks nooit en te nimmer DoT's mogen clippen. Clip = DPS-loss. Etc.
Onze guild is te klein om 25-mans te doen. Voor 10 mans nemen we regelmatig nog 1 of 2 mensen van LFG mee omdat er van de guild te weinig online zijn voor een guildrun. Casual-guild he :)

Maar het scheelt inderdaad veel DPS. Als ik alle gems/enchants/gear die ik nu gebruik om de hitcap te halen zou kunnen vervangen door Spellpower/haste spullekes scheelt dat volgens mij best flink. Ik zit nu op 371 hit (3 puntjes over de cap) wat dan naar ik dacht 262 of 263 terug zou kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
stefanass schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 13:04:
[...]

Onze guild is te klein om 25-mans te doen. Voor 10 mans nemen we regelmatig nog 1 of 2 mensen van LFG mee omdat er van de guild te weinig online zijn voor een guildrun. Casual-guild he :)

Maar het scheelt inderdaad veel DPS. Als ik alle gems/enchants/gear die ik nu gebruik om de hitcap te halen zou kunnen vervangen door Spellpower/haste spullekes scheelt dat volgens mij best flink. Ik zit nu op 371 hit (3 puntjes over de cap) wat dan naar ik dacht 262 of 263 terug zou kunnen.
Ik heb momenteel 288 hit, 1 punt onder de cap, maar dat is verwaarloosbaar (10,98% ofzo). Maar raid bijna alleen 25 mans (Horde, dus geen draenei helaas).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:41

Auredium

Informaticus Chaoticus

Hee jongens, ik wil mijn PC herinstalleren maar daarbij gaan dus ook de WoW patches verloren. Nu weet ik dat ik die kan veilig stellen, maarreh..hoe?

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

Auredium schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 13:12:
Hee jongens, ik wil mijn PC herinstalleren maar daarbij gaan dus ook de WoW patches verloren. Nu weet ik dat ik die kan veilig stellen, maarreh..hoe?
Copy paste je WoW folder (compleet) naar een backuplocatie, een usb disk ofzo. Daarna kun je hem weer terugkopieren en spelen maar weer.

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Auredium schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 13:12:
Je kan je hele WoW folder backuppen.

Note to self: l2refresh. :P
Retidins hebben amper een rotatie maar sommige dingen wil je in een bepaalde volgorde doen omdat sommige van je skills je in staat stellen optimaler gebruik te maken van de GCD. Afgezien van dat zijn ret pallies geloof ik de enige class die nog redelijk goed wegkomt met facerolling. :P

[ Voor 52% gewijzigd door NMe op 17-03-2009 13:24 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Korte vraag, het gaat niet lang meer duren voordat mijn Paladin level 80 is, en ik wil graag Retri blijven.
Nu zat ik een beetje rond te kijken en het lijkt erop dat http://www.wowhead.com/?item=41257 (TitanSteel Destroyer) de beste pre-raid 2h is.
Klopt dit een beetje of kan ik beter mn gold in mn zak houden en bijvoorbeeld een quest reward pakken die mischien ietsje minder dps heeft maar net zo goed is ?
Ik zag ook al dat Loken op HC HoL een mooie 2h dropt, maar ik eigenlijk weinig zin om dagelijk weer HoL te moeten doen ( al teveel met mn main shammy gedaan )

Iemand dus een tip welke 2h als eerste te pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach je hebt een main dan zou ik voor TsD gaan,

Crashoveride jij hebt ook een tankadin welke glyphs gebruik jij?

3.1 heeft trouwens nieuwe tank glyphs, extra target op HotR en meer. maar tot dan welke gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:08

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Panicmonger schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 12:43:
[...]

Judge > CS > DS > Consecration > [alleen als het een UD is] Exorcism, Holy Wrath. Is wel degelijk een rotation, voor trash/AoE gebruik je gewoon DS voor CS. Het is gewoon een soort prioriteiten lijst.
Tja, maar dan moet je wel de juiste prioriteiten lijst weergeven:

Voor ret is gear redelijk belangrijk, als eerste, gem voor str, en als tweede, zorg dat je de 4-set bonus haalt, want 7s judgements geven je een boel dps en meer mana. Ik zou dan je helm vervangen door de helm die Sartharion dropt. Dat je vervolgens ver onder de hit cap zit (ik zit op ~140) boeit niet heel erg veel.

Eerste prio heeft Judgement (~8k gemiddelde damage), als die off cooldown is, dan is dat je eerstvolgende hit. Niet alleen krijg je er mana door, maar het is ook je meest damaging spell.

Als de mob onder de 20% zit, is je tweede prio Hammer of Wrath (~6k gemiddelde damage), daarna Consecration (~5k avg / click / target), Exorcism (weet precieze nummers niet voor na de patch, maar nu is het ~4k gemiddeld / click), Crusader strike (~3.5k gemiddeld), Divine Storm (3k gemiddeld / click / target) en als allerlaatste Holy Wrath.

Dat is op een single target boss, als je meerdere (3+) targets dichtbij hebt is je rotatie: consecration, divine storm, Holy Wrath (indien mogelijk), Judgement, Hammer of Wrath, Exorcism, Crusader Strike.

Die 'rotatie' zorgt er voor dat je max dps kan doen, maar in feite is het inderdaad een kwestie van 'whatever is off cooldown' en dan prioriteiten toekennen.

Overigens wacht ik regelmatig liever een .5 seconden op een judgement die van cd komt, en dan pas een crusader strike/ divine storm.

En tja, facerolling, dat kun je wel doen als paladin, maar dat kom je nergens, zeker niet over de 5k dps op patchwerk.

[ Voor 3% gewijzigd door Kees op 17-03-2009 13:32 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:41

Auredium

Informaticus Chaoticus

Bedankt! Zal mijn downloadverbinding warderen :P

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panicmonger
Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 13:24:
Korte vraag, het gaat niet lang meer duren voordat mijn Paladin level 80 is, en ik wil graag Retri blijven.
Nu zat ik een beetje rond te kijken en het lijkt erop dat http://www.wowhead.com/?item=41257 (TitanSteel Destroyer) de beste pre-raid 2h is.
Klopt dit een beetje of kan ik beter mn gold in mn zak houden en bijvoorbeeld een quest reward pakken die mischien ietsje minder dps heeft maar net zo goed is ?
Ik zag ook al dat Loken op HC HoL een mooie 2h dropt, maar ik eigenlijk weinig zin om dagelijk weer HoL te moeten doen ( al teveel met mn main shammy gedaan )

Iemand dus een tip welke 2h als eerste te pakken?
Als je geen heroics wilt doen is dat je beste optie. Maar die axe van Loken heeft best een goede dropchance, op mijn eerste run gekregen :+

Ik weet niet of je er mee wilt gaan raiden, 10 man PuG's ofzo, maar dan heb je wel meer keuze uiteraard. Of je zult moeten wachten op het Argen Tournament gedoe dat momenteel op de PTR is, daar kun je wel wat fatsoenlijke iLevel 200 wapens krijgen voor niet al teveel moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Panicmonger schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 13:34:
[...]

Als je geen heroics wilt doen is dat je beste optie. Maar die axe van Loken heeft best een goede dropchance, op mijn eerste run gekregen :+

Ik weet niet of je er mee wilt gaan raiden, 10 man PuG's ofzo, maar dan heb je wel meer keuze uiteraard. Of je zult moeten wachten op het Argen Tournament gedoe dat momenteel op de PTR is, daar kun je wel wat fatsoenlijke iLevel 200 wapens krijgen voor niet al teveel moeite.
Ja mischien wordt het dan toch wel HC HoL doen, veel guildies dingen nu ook 80 met hun alts, dus dat komt hopelijk wel goed, maar om die instance te Puggen is gewoon drama.

En ik ben wel van plan om wat 10/25 mans te gaan doen, aangezien ik zo goed als niks meer nodig hebt op mn main, maarja dan moeten we wel met 25man alt runs beginnen :)

Nou nog een paar lvls doen en het grinden en gearen begint weer van voor af aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Panicmonger schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 13:34:
[...]

Is er dan al bekend wat dat tournament precies gaat inhouden? Heb er nog niks over gelezen, alleen wat screenies gezien van mounts enzo.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panicmonger
SnoeiKoei schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 13:43:
[...]

Is er dan al bekend wat dat tournament precies gaat inhouden? Heb er nog niks over gelezen, alleen wat screenies gezien van mounts enzo.
Tijdje terug nog wat nieuws ervan op MMO-champion en worldofraids, en het is momenteel actief op de PTR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-08 21:39
Ik zie hier allemaal mooie verhalen over Sharth 3D, maar ik denk dat dit alleen heroic runs zijn? Zijn er mensen met ervaring sharth 3D normal?

We zijn nu een beetje begonnen met oefenen met 1D up normal, maar ik denk dat we wat aan de positioning moeten werken iemand nog tips? Gister geprobeert met een warr tank (ik) en een druid tank.

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
ErwienO schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 14:14:
Ik zie hier allemaal mooie verhalen over Sharth 3D, maar ik denk dat dit alleen heroic runs zijn? Zijn er mensen met ervaring sharth 3D normal?

We zijn nu een beetje begonnen met oefenen met 1D up normal, maar ik denk dat we wat aan de positioning moeten werken iemand nog tips? Gister geprobeert met een warr tank (ik) en een druid tank.
Heroic sartharion 3D is makkelijker dan de non heroic versie. Als je sarth 1D al niet down kan krijgen dan kan je sarth 3D maar beter vergeten.

[ Voor 7% gewijzigd door ImdaMned op 17-03-2009 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitow
ErwienO schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 14:14:

Afbeeldingslocatie: http://www.bosskillers.com/pix/bbguild/feature/Sartharion-Starting-Position.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bosskillers.com/pix/bbguild/feature/Sartharion-North-Tsunami.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bosskillers.com/pix/bbguild/feature/Sartharion-South-Tsunami.jpg

zo doen wij het dit is voor 25 man maar is het zelfde voor 10 man alleen dan moet je dus minder dps rekenen en healers etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Wij tanken Sarth zo dat hij naar het zuiden kijkt. Is makkelijker wat betreft het positioneren van de healers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Afbeeldingslocatie: http://www.no-illusions.nl/demo/images/fail.jpg

;<

Wij hebben gister trouwens sath3D netjes geoneshot. Okay retard DPS was dan wel dood natuurlijk maar ja.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
MrVegeta schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 14:32:
[afbeelding]

;<

Wij hebben gister trouwens sath3D netjes geoneshot. Okay retard DPS was dan wel dood natuurlijk maar ja.
Zala weg was key?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 14:45
NMe schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 13:20:
[...]

Je kan je hele WoW folder backuppen.

Note to self: l2refresh. :P
Je kan tot in het oneindige blijfen refreshen in dit topic lijkt het wel, zeker tijdens kantooruren ;)
Dit moet toch echt een van de hardste/snelste lopende topics op GoT zijn :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitow
Kapoen schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 14:41:
[...]

Je kan tot in het oneindige blijfen refreshen in dit topic lijkt het wel, zeker tijdens kantooruren ;)
Dit moet toch echt een van de hardste/snelste lopende topics op GoT zijn :)
idd doe ik ook ik wacht ff tot iemand mijn post met screeny's gaat afzeike.
wat is beste 50+ quest plek eigenlijk voor horde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wellicht. Retard traitor. I miss him ;<

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:13
Incognitow schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 14:19:
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

zo doen wij het dit is voor 25 man maar is het zelfde voor 10 man alleen dan moet je dus minder dps rekenen en healers etc.
Er zullen altijd meerdere tactics zijn (zo gaan sommige meteen in de Shadron portal, andere wachten tot bij Vesperon etc.), maar ik snap niet waarom iemand hem daar zou tanken. Zelf tank ik hem hier:
Afbeeldingslocatie: http://raid.shadowstorm.nl/V/sartharion.jpg

Als de Tsunami van het noorden komt hoef ik dan maar een heel klein stapje naar rechts te doen en ik ben uit de wave. Mijn healer(s) (in het begin heb ik maar 1 healer omdat de breathes dan toch nog poep zijn) staan altijd onder Sartharion zodat ze geen breathe, cleave & geen tail swipe krijgen en hoeven dan ook maar ietsje naar links of rechts te gaan tijdens een wave (wave wordt altijd door iemand aangekondigt over vent met de richting, dus zelfs als ze hem niet zien weten ze het).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Incognitow schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 14:49:
[...]

Het gebied ten zuiden van BRD (heb hier geen kaart bij de hand) en het gebied ten zuiden van Stonard. Mocht je nog meer quests nodig hebben voordat je naar Outland kunt, kun je naar zuidwesten van Kalimdor, ten westen van Tanaris, al vond ik dat zelf wat minder quest-wise.

Hier kon uw advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitow
Nitroglycerine schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 15:05:
[...]

Het gebied ten zuiden van BRD (heb hier geen kaart bij de hand) en het gebied ten zuiden van Stonard. Mocht je nog meer quests nodig hebben voordat je naar Outland kunt, kun je naar zuidwesten van Kalimdor, ten westen van Tanaris, al vond ik dat zelf wat minder quest-wise.
oke netjes ik ben toevallig net naar die plek ten zuiden van BRD gegaan dus dat komt wel goed.

@ vipeax
ja dat ziet er vrij goed uit inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hehe 10 man Sart sucks idd, dan moet je ECHT goeie dps hebben en liefst 2 tanks + 1 dk ofzo voor adds. Hebben 1 keer wat tries gedaan, daarna is het er niet meer van gekomen (5x geplanned en gecancelled waarvan ik ook 3x niet kon :P ).

Wel afgelopen week de Sar3D drake gewonnen woohoo!!! Moet zeggen, blijf proto drakes vetter vinden maar de kleur is wel mooi :)

Edit: die strat zoals hierboven gebruiken we ook, waar je wel even op moet letten is dat je geen retarded tanks hebt die net iets te ver draaien zodat ze wat mensen meepakken met breaths enzo :P

[ Voor 21% gewijzigd door porn* op 17-03-2009 15:24 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05-2024
SnoeiKoei schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 11:08:
[...]

Nee dat lijkt me ook niet idd. Nu heb ik nauwelijks verstand van hunters maar is jullie hit cap echt zo laag?
zijn wel meer classes met een lage hitcap balance druids hoeven ook maar 263-264(gelukkig maar want er is bijna geen leather te vinden met hit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:37

Nitai

Live the life you love.

[...]

Ik vond de leveling guides van Jame wel altijd handig:
http://www.wow-pro.com/1-80_leveling_guides

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
[...]
Bedoelde je daar trouwens iemand als mij mee? :'(
Ideeën delen lijkt mij nooit een slecht idee (mits onderbouwt natuurlijk)

[ Voor 13% gewijzigd door Paprika op 17-03-2009 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Mili schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 15:38:
[...]

zijn wel meer classes met een lage hitcap balance druids hoeven ook maar 263-264(gelukkig maar want er is bijna geen leather te vinden met hit)
Moonkins moeten ook gewoon op cloth rollen/bidden/needed ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeiedag dagboek en mede tweakers :)

Hier maar weer eens een post van mij, na een hele lange tijd. :$
Was nogal druk met het opzetten van een nieuwe guidl en RL'en enz enz.
Ben eindelijk (na een hele lange tijd met Blauwe bracers rondgelopen te hebben) volledig purplaz, op m'n DK tank! :)

30,4k unbuffed HP alleen loop ik nu met een crappy unholy specc rond, omdat onze huidige unholy tank al een tijdje niet meer online is geweest.
Ik hoop zo snel mogelijk weer terug te speccen naar frost, want dat vind ik persoonlijk het lekkerst spelen. :)

Met de "nieuwe" guild loopt het lekker, en de eerste raid, (1 dag na oprichting) konden we een 25man naxx in en hebben we 2 wings gecleared. ;)

Ondertussen zijn we druk bezig met Sarth3D, en dat begint er ook al beter uit te zien.
Ik kijk eigenlijk helemaal niet naar achievments, maar het is wel grappig dat ze het hebben toegevoegd. Zo was ik een beetje aan het snuffelen tussen m'n achievments van de week, toen ik zag dat ik nog maar 1 baas moest halen voor m'n "Champion of te frozen waste(s)" titel, dus maar even Old kingdom(HC) ingedoken en de titel gehaald.
Ik hoop trouwens dat mijn eitje hatch't in zo'n leuk draakje, maar das nog maar afw8en, heb tot nu toe alleen maar pets gekregen. ;(

Al met al een leuke tijd achter de rug en kan niet w8en op Ulduar, begint nu wel weer saai te worden als je bijna alles heb gecleared. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Hoezo MOET jij Unholy zijn dan? o.O
En, vervang die Rune of Repulsion & Parry gems! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
Paprika schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 14:58:
[...]

Er zullen altijd meerdere tactics zijn (zo gaan sommige meteen in de Shadron portal, andere wachten tot bij Vesperon etc.), maar ik snap niet waarom iemand hem daar zou tanken. Zelf tank ik hem hier:
[afbeelding]

Als de Tsunami van het noorden komt hoef ik dan maar een heel klein stapje naar rechts te doen en ik ben uit de wave. Mijn healer(s) (in het begin heb ik maar 1 healer omdat de breathes dan toch nog poep zijn) staan altijd onder Sartharion zodat ze geen breathe, cleave & geen tail swipe krijgen en hoeven dan ook maar ietsje naar links of rechts te gaan tijdens een wave (wave wordt altijd door iemand aangekondigt over vent met de richting, dus zelfs als ze hem niet zien weten ze het).
Thx voor de informatie allemaal, ik zal is gaan kijken of we er wat mee kunnen, aangezien we bijna geen heroics runnen (alleen maar normals) zullen we weinig kans hebben om Sarth 3D neer te halen. Je hebt eigenlijk gewoon full heroic gear nodig om dat te kunnen voltooien (wel jammer dat dat dan weer bijna een verplichting is ook al run je alleen 10 mans :().

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:07

Seraphin

Meep?

SMulTiE schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 16:03:
[...]

Moonkins moeten ook gewoon op cloth rollen/bidden/needed ><
nee, want een moonkin druid in cloth is geen gezicht... ow wacht :P

* Seraphin zat een tijdje geleden in gchat te klagen dat ik altijd vergeet een tabard aan te trekken als ik een heroic in ga.

guildie: waarom heb je dan niet permanent een rep tabbard aan?
ik: omdat ze lelijk zijn!
guildie: je. bent. feral. 8)7

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paprika schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 16:35:
[...]

Hoezo MOET jij Unholy zijn dan? o.O
En, vervang die Rune of Repulsion & Parry gems! :P
Ik moet niks, maar voor de guild ben ik de enige DK tank en heb zelf gekozen om unholy te gaan voor de time being.
Een Unholy DK tank mee in naxx, is als een mes door boter.

Mja heb een andere trinket in m'n bags, kan alleen de naam niet meer herinneren.
Uit m'n hoofd heb ik 1 parry+stam gem, en die heb ik nodig om m'n meta te laten werken(en tbh week ook nie of er echt een betere gem is om m'n meta requirements te behouden). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:06

chromeeh

the Gnome

@ Oaky:
Hoe kon je... DK :+

Vanaaf nog maar eens wat lurken in SB voor wat ore :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 16:45:
[...]

Ik moet niks, maar voor de guild ben ik de enige DK tank en heb zelf gekozen om unholy te gaan voor de time being.

Mja heb een andere trinket in m'n bags, kan alleen de naam niet meer herinneren.
Uit m'n hoofd heb ik 1 parry+stam gem, en die heb ik nodig om m'n meta te laten werken(en tbh week ook nie of er echt een betere gem is om m'n meta requirements te behouden). :)
http://www.wowhead.com/?item=40031 <- die bedoelde ik.
Je parry rating is 2x zo hoog als je dodge rating, waardoor je diminishing returns echt heel hoog zullen zijn.

Frost werkt verder ook gewoon goed hoor, ik zie het verschil niet in wat het doet, buiten als je helemaal geen unholy DKs hebt (Ebon Plaguebringer). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake_eYes
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 10:18
Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 16:45:
[...]

Dodge en Stamina gem :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ErwienO schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 16:41:
[...]

Thx voor de informatie allemaal, ik zal is gaan kijken of we er wat mee kunnen, aangezien we bijna geen heroics runnen (alleen maar normals) zullen we weinig kans hebben om Sarth 3D neer te halen. Je hebt eigenlijk gewoon full heroic gear nodig om dat te kunnen voltooien (wel jammer dat dat dan weer bijna een verplichting is ook al run je alleen 10 mans :().
Eigenlijk wel. Sommige dps die hun class goed kennen kunnen er genoeg uit pompen al zijn ze niet full epic (heroic runnetje 2800 dps met m'n toen nog 60% blauw geared fury warrior :*) kk ik geef toe 2 andere ruk dpssers ;) )

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
porn* schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 16:51:
[...]

Eigenlijk wel. Sommige dps die hun class goed kennen kunnen er genoeg uit pompen al zijn ze niet full epic (heroic runnetje 2800 dps met m'n toen nog 60% blauw geared fury warrior :*) kk ik geef toe 2 andere ruk dpssers ;) )
Heroic raid gear bedoel ik dan :P, met 2800 dps ga je Sarth 3D zeker niet halen hehehe. Als ik fury spec met wat naxx normal gear haal ik 3k - 3,2k gemiddeld. Maar dan nog kan ik gewoon niet tippen aan pure dps classes en dan gaan ze TG ook nog nerfen :(.

/wave TG
/hello good old dw 1 handers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
ErwienO schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 17:01:
[...]

Heroic raid gear bedoel ik dan :P, met 2800 dps ga je Sarth 3D zeker niet halen hehehe. Als ik fury spec met wat naxx normal gear haal ik 3k - 3,2k gemiddeld. Maar dan nog kan ik gewoon niet tippen aan pure dps classes en dan gaan ze TG ook nog nerfen :(.

/wave TG
Ehm.. onze Fury warrior out-dps'ed alles en iedereen? Het is echt ziek soms hoe ver hij boven de nr 2 staat. Nu is hij wel bijna volledig heroic BiS, maar zo zie je maar hoe OP Fury schaalt. Vandaar ook de TG nerf voor 3.1

[ Voor 15% gewijzigd door Bosmonster op 17-03-2009 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ErwienO schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 17:01:
[...]

/wave TG
Eej half blauw he, en in 5 man groep! Ik bedoel te zeggen; als je voor betere setup een 2e class X uit de raid moet schoppen (al istie full epic) en van 0 naar 1 shammy gaat bijv. zou ik liever de shammy in half blues hebben, snappie?

Enne 1h... ik verwacht van niet. De pure stats en dps die de 2h's geven zijn wel zo superieur aan 1h's, daar maak je die -10% niet mee goed. Magoed we gaan 't zien!

Edit: je moet idd wel zo'n 4k dps de man hebben overigens ja wat voor de meeste classes neerkomt op best in slot 10m epics, of een goed aantal 25m epics ;)
Bosmonster schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 17:14:
[...]

Ehm.. onze Fury warrior out-dps'ed alles en iedereen? Het is echt ziek soms hoe ver hij boven de nr 2 staat. Nu is hij wel bijna volledig heroic BiS, maar zo zie je maar hoe OP Fury schaalt. Vandaar ook de TG nerf voor 3.1
Gisteren getanked voor een maat van me, redelijk geared fury warrior (als in full epic maar niet alles 25m, ook geen BoH, etc.). Die gast maait in de gemiddelde heroic nu al zo'n 3,5-3,8k dps eruit. Laatste baas VH voor de gein, zonder speciale buffs dan naast BS, 5.6k dps Oo

Vandaar de nerf... pff da's 't nou altijd. Fury warriors zijn OP, ja ze schalen te goed. Probleem is dat ze in green en blues niet schalen en bang wegrennen van Hogger. Ze gaan de meest gear dependant class NOG MEER gear dependant maken, yay. Dat ze generfed moesten worden helemaal mee eens, maar doe dat dan niet zodat de lowbees en net-80 warriors NOG minder dmg en fun hebben.

[ Voor 51% gewijzigd door porn* op 17-03-2009 17:27 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Bosmonster schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 17:14:
[...]

Zelfde voor een van onze fury warriors, een DK en een retidin bij ons. Staan ver boven alle casters, inclusief een van de beste boomkins van de server. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wie heeft er hier ervaring met 5/6m AQ40? Ik ga vanavond dat proberen, lijkt me wel lachen. Is het een beetje doable met fully EPIXX geared lui?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Ik vind het best wel mee vallen hoor, fury warr dps. op Patchwerk halen ze pak en beet 5.6-6k dps, waar ik als boomkin 5800 dps doe. de Titans Grip nerf is wel logisch, maar 10% damage nerf ben ik niet zo zeker van. gok dat 5% beter zal werken. maar we zien het wel als Ulduar uit is :P

edit: wws'je van patchwerk vorige week: http://wowwebstats.com/f3jj6ewyeohty?s=225783-261689

[ Voor 14% gewijzigd door kevz op 17-03-2009 17:30 ]

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En wacht trouwens maar tot 3.1, met die haste buffs zie ik rogues/DKs/fury warriors weer gelijk komen in de top 5. Ben bang dat 't voor casters dan niet al te fijn meer wordt...

That is natuurlijk, ALS het allemaal live gaat ;)
kevz schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 17:28:
Ik vind het best wel mee vallen hoor, fury warr dps. op Patchwerk halen ze pak en beet 5.6-6k dps, waar ik als boomkin 5800 dps doe. de Titans Grip nerf is wel logisch, maar 10% damage nerf ben ik niet zo zeker van. gok dat 5% beter zal werken. maar we zien het wel als Ulduar uit is :P

edit: wws'je van patchwerk vorige week: http://wowwebstats.com/f3jj6ewyeohty?s=225783-261689
Dat sommige mensen zuigen kun je weinig aan doen he, en misschien ben je zelf wel ver bovengemiddeld speler tov die warrior? :P

Fury warrior op dit moment, uitgaande van BiS gear, >>>>>> alle andere dps classes tenzij het fight enorm in hun nadeel is (veel lopen, ranged, etc). Ik weet 300% zeker dat geen enkele andere class met vergelijkbare gear me voorbij gaat op Patch.

[ Voor 65% gewijzigd door porn* op 17-03-2009 17:34 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Fury warriors zijn echt wel sterk. Bij ons staat de fury warrior standaar bovenaan op de dmg lists. Daar kan ik als mage jaloers op worden :(

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Nu online
porn* schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 17:29:
En wacht trouwens maar tot 3.1, met die haste buffs zie ik rogues/DKs/fury warriors weer gelijk komen in de top 5. Ben bang dat 't voor casters dan niet al te fijn meer wordt...

That is natuurlijk, ALS het allemaal live gaat ;)
misschien wel, maar who cares? ik bedoel, als haast alle fights in ulduar lastig zijn voor melee, ie, veel rondrennen dan balanceert alles weer prima uit :p

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dommerick schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 17:30:
Fury warriors zijn echt wel sterk. Bij ons staat de fury warrior standaar bovenaan op de dmg lists. Daar kan ik als mage jaloers op worden :(
Psies ik heb het ook met onze casters te doen. Vooral locks beginnen uit te sterven...
kevz schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 17:31:
[...]

misschien wel, maar who cares? ik bedoel, als haast alle fights in ulduar lastig zijn voor melee, ie, veel rondrennen dan balanceert alles weer prima uit :p
Reken maar dat dat niet het geval zal zijn. Enh shammies, rogues, warriors, denk je dat Blizz ineens de halve dps bevolking een oor aan gaat naaien? :P
Ik weet van niet ;)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Nu online
^^

natuurlijk zal het niet zo zijn dat elke fight enorm lastig word voor melee. maar ze kunnen het best zo maken dat alle melee's ~5% more damage doen dan casters, en je dan laten rondlopen op een bossfight zeg maar :P

en over warlocks, mja vind ook dat die een buff nodig hebben, is best wel triest die dps, net als rogues ;p

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
MrVegeta schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 17:28:
Wie heeft er hier ervaring met 5/6m AQ40? Ik ga vanavond dat proberen, lijkt me wel lachen. Is het een beetje doable met fully EPIXX geared lui?
Zeker te doen, alleen de twins zal moeilijk zijn.... Onderschat het niet. Ze doen niet veel schade maar als de tactic daar fout gaat dan zijn ze zo weer 100% en dat zuigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is geen misselijke dps die je post ;)

Bij ons is het meestal een lock en een mage op nr 1 en 2 op patch met allebei ergens rond de 5k dps. de rest varieert tussen de 2.8k (drama!) en 4.2k ofzo.

Heb meteen maar even gekeken, world rank 40 - verklaart een hoop!

BTW. Ik lees best vaak dat je minimaal allemaal 4k dps moet doen op S3D, maar als ik dan de WWS zie van kills zie je dat de getallen een heel stuk lager uitvallen... Ik heb het vermoeden dat 3k dps gemiddeld ook wel voldoende is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Nu online
hulkie schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 17:54:
BTW. Ik lees best vaak dat je minimaal allemaal 4k dps moet doen op S3D, maar als ik dan de WWS zie van kills zie je dat de getallen een heel stuk lager uitvallen... Ik heb het vermoeden dat 3k dps gemiddeld ook wel voldoende is.
nou ja, 4k dps, je dps zal moeten pieken op 5k ongeveer op het juiste moment, bloodlust/heroism als de 1e drake geland is direct na een flame wall, die is dan zo down. 2e drake beetje dpsen tot 70%, 3e drake komt erbij, dan krijg je self damage waardoor de dps al een beetje in zakt zodat ze hunzelf niet neermaaien, enorm veel healing is er nodig op dit punt. maar zodra de 3 drakes dood zijn is het een walk in the park :)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Het enige echte dps moment is Tenebron om de 2e wave van whelps te vermijden. Daarna kan het al wat rustiger. Vooral als de Acolyte van Vesperon (& Shadron, ligt aan de tactic) levend is/zijn is het alles behalve een DPS race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Paprika schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 17:53:
[...]

Zeker te doen, alleen de twins zal moeilijk zijn.... Onderschat het niet. Ze doen niet veel schade maar als de tactic daar fout gaat dan zijn ze zo weer 100% en dat zuigt.
15% en opeens rent de een de andere kant op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Paprika schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 17:53:
[...]

MrVegeta schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 22:00:
[...]
15% en opeens rent de een de andere kant op...
;)

[ Voor 46% gewijzigd door Paprika op 17-03-2009 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hmhm, uiteindelijk wel AQ40 gecleared. Wel lache. Cthun is ook wel een tof gevecht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Paprika schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 20:06:
Het enige echte dps moment is Tenebron om de 2e wave van whelps te vermijden. Daarna kan het al wat rustiger. Vooral als de Acolyte van Vesperon (& Shadron, ligt aan de tactic) levend is/zijn is het alles behalve een DPS race.
De disciple of Shadron maakt toch alleen de boss immune? Lijkt me redelijk zinloos om die disciple neer te gaan halen; dan moet de tank maar op een andere manier aan rage/runic power komen. :P
dommerick schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 17:30:
Dan do je toch echt iets verkeerd. De betere mages op onze server (die helaas niet in onze guild lijken te zitten) doen steevast 6.3k op Patchwerk, gevolgd door de betere warlocks die 6.1k halen.

[ Voor 29% gewijzigd door NMe op 18-03-2009 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
NMe schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 00:27:
[...]
De disciple of Shadron maakt toch alleen de boss immune? Lijkt me redelijk zinloos om die disciple neer te gaan halen; dan moet de tank maar op een andere manier aan rage/runic power komen. :P
Hehe, ik vind van wel. maar schijnbaar zijn er guilds die die acolyte killen :S (videos).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Tenebron nuken met heroism/cooldowns, adds die up zijn snel neerhalen voor Shadron er is, Shadron neer halen zover dat kan voor Vesperon landt, en vanaf dan de portals nemen maar dan ook alleen voor Vesperon's disciple. Werkt prima voor ons. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
NMe schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 17:22:
[...]

Zelfde voor een van onze fury warriors, een DK en een retidin bij ons. Staan ver boven alle casters, inclusief een van de beste boomkins van de server. :P
boomkins blijven helaas nogsteeds een support class/spec
als een boomkin top 5 dps doet, doet de rest wat fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paprika schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 01:00:
[...]

Hehe, ik vind van wel. maar schijnbaar zijn er guilds die die acolyte killen :S (videos).
Die diciple van shadron geeft ook 50% meer fire dmg done door sartharion.
Dus vanaf dat moment worden die breaths op maintank ook weer wat moeilijker.

Aan de andere kant, als je die dps gebruikt om diciple van shadron neer te halen, krijg je onvermijdelijk vesperon er ook bij, en die disciple van hem doet er nog weer is 75% fire dmg bovenop. Als je die 3 (shadron zelf,diciple, en vesperon diciple) allemaal in leven hebt, dan heb je het dus over 60k breaths, met uitschieters. Terwijl je tank ook minus 25% hp heeft.

Wij doen, tenebron nuken, op pak en beet 10% landt shadron, heroism, nuke tenebron, adds, shadron. Op 40% shadron hp landt vesperon. dan worden er een aantal cooldowns gebruikt op de eerst komende breaths van sartharion. Barkskin, survival instincts, sacrifice rotation van paladins. Zodat sart tank de breaths overleeft zolang Shadron nog in leven is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Mili schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 02:15:
[...]

boomkins blijven helaas nogsteeds een support class/spec
als een boomkin top 5 dps doet, doet de rest wat fout.
Onderschat onze boomkin niet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
NMe schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 02:47:
[...]

Onderschat onze boomkin niet. :P
ik zit dicht tegen me max gear aan (T7.5 head+ kelth ring+nog 1 item misschien)en haal ik rond de 5200dps op een random boss fight(kan me niet meer herinnneren welke) maar daarmee wordt je bij ons 9e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebonite
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-05-2021
Joeperdepoepie, ik hoef niet van realm te wisselen. Want een andere guild heeft mij geinvited om in hun guild te komen en gelijk UP gedaan om die http://www.wowhead.com/?item=37401 te halen en zowaar het dropte in de 1e run. Me is happy :). Gelijk titanium weapon chain erop gedaan zodat ik weer verder kan of is andere enchant betere keuze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:59
NMe schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 01:35:
Tenebron nuken met heroism/cooldowns, adds die up zijn snel neerhalen voor Shadron er is, Shadron neer halen zover dat kan voor Vesperon landt, en vanaf dan de portals nemen maar dan ook alleen voor Vesperon's disciple. Werkt prima voor ons. :)
Niks heriosm, niks balanced group setup, niks portals pakken, niks easymode dk/druid tank!

Gister voor het eerst sarth3d 10man gekilled met:
warrior als sarth tank, warrior als add tank, dk als fireblazes/whelps tank.
mage, dpswarrior, retpala, hunter
paladin, priest, druid als healer.

Verre van ideaal die groupsetup, en toch gekilled gekregen.
Add 1 zit bij ons op 20% ofzo, als add 2 active wordt. Als de 3e active wordt zit shadron nog op 70%, puur controle.
Een niet nader te noemen hunter(routed? ;)) ging 2x dood op de kill, dusja. Gelukkig wel toen add 2 net doodwas. Met de leuke vraag of ie zichzelf nogsteeds kon doodnuken. :P

Nu alleen nog Gonna go when the vulcano blows, dan heb ik die plagued proto drake ook.. Vanavond dus maar effe snel afmaken na naxx25.
Hopen dat we nu een immortal run kunnen halen, dan heb ik ook meteen een black proto drake erbij. :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie hier nooit iets voorbij komen over Elemetal Shamans, zitten die hier wel?
Het is de enige spec die ik ooit op mn Shaman heb gespeeld en wil niets anders, en met mn Mooie ToW heb ik altijd een spot in onze raids, en daarbij het feit dat Shamans met betere gear (bijna beste gear voor elke slot) erg
veel dps kunnen doen :)
Op Patchwerk zit in gemiddeld op de de 5.5k dps , en op andere fights altijd wel rond de 4k
Ik blijf voorlopig lekker Lighting Bolt, Flame Shocks en Lava Bursts casten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
jarnotjuh schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 07:42:
[...]

Nu alleen nog Gonna go when the vulcano blows, dan heb ik die plagued proto drake ook.. Vanavond dus maar effe snel afmaken na naxx25.
Hopen dat we nu een immortal run kunnen halen, dan heb ik ook meteen een black proto drake erbij. :)
Ik heb gisteravond mezelf getoast in de lava. <3 nikked trolls. Scorch, scorch, living bomb, lava bomb inlopen, doodgaan en kwartiertje TV kijken : )
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.