[Stampede 8 - WCG] Het maken van teams

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_p_g
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-05 10:32
Wiethoofd schreef op maandag 06 april 2009 @ 19:16:
En hoe wil een team klein blijven op het moment dat het 7e team (FDC op het moment) opgesplitst wordt en er 20 extra ingeschreven leden bij komen/nog verdeeld worden :P
De laatste 3 teams in de tussenstand halen zelfs opgeteld nog niet eens de top 3 . . .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raypie
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 30-05 11:41
GoT-naam : Raypie
WCG-naam : IkkeDus
subteam : kleine kudde ;-)

[ Voor 8% gewijzigd door Raypie op 06-04-2009 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennetjee
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-06 12:07
Is het btw mogelijk om BOINC een hoop werk te laten downloaden en hem daarop te laten grazen? Want mn PC mag 's nachts best aan blijven staan maar persoonlijk ben ik er niet zo'n fan van dat mijn internetverbinding de hele nacht open staat.. :) En sluit ik die af dan kan ik geen nieuw werk downloaden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167389

cache/additional buffer instellen op bijv. 4 dagen en in lokale prefs een dagelijks schema instellen wanneer je wel wilt dat die met WCG praat, en <report_results_immediately>1</report_results_immediately> toevoegen aan de <options> sectie van de cc_config.xml zodat resultaten die klaar zijn meteen verzonden worden als de verbinding open is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:17

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Topicstarter
Ja hoor, je kunt em tot een paar dagen laten hamsteren :) Liefst wel elke dag flushen om de competitie eerlijk te houden (zodat er niet opeens bergen werk opduiken), maar wat voorraad inslaan is geen probleem. In BOINC onder Advanced -> Preferences -> Network Usage een leuk getal onder 'extra work' zetten (dag of 2 is meestal genoeg).
edit:
Ben verdorie alweer een spuit-met-hoog-nummer... 't leven gaat snel hier

[ Voor 11% gewijzigd door FreezeXJ op 06-04-2009 21:59 ]

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APClll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:28

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

Er staat al een mooi grote lijst met namen, die in de laatste week er nog is bijgekomen! Als dat nou de komende weken ook nog in dat tempo doorgaat... :9~

...al hadden ze natuurlijk beter vorige week al kunnen beginnen ;)

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20-05 17:14

Wiethoofd

Broadcast TOM

APClll schreef op maandag 06 april 2009 @ 23:25:
Als dat nou de komende weken ook nog in dat tempo doorgaat... :9~
Die komen dan niet meer in de Stampedestats te staan, maar ze kunnen natuurlijk wel als individuen of in bestaande sub-teams meedoen met WCG ;)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassiexp
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-06 12:58
Ik doe ook wel mee, tis al wel de 7-de maar ja, niet geschoten altijd mis >:)
Ik heb een Q6600, dus moet wel wat helpen(ookal staat hij niet 24/7 aan)

Got naam : Bassiexp
WCG naam : Bassiexp
Team: G.R.A.S.S (vond ik wel grappig) (en anders bij de gene die me het hardst nodig heeft.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Jury, moet ik hier streng zijn of....
- Inschrijving sluit op 6 april om 23:59
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

23:59 UTC, want de puntjes stoppen met tellen om die tijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Topicstarter
Wat mij betreft tot vannacht 23:59, dan hebben ze de hele 7e april nog om erbij gevoegd te worden... Ook mogen de Furieuze cows bedenken waar hun powerr ingezet gaat worden.

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theadalus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-12-2023

Theadalus

Nostalgist

FreezeXJ schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 09:09:
Wat mij betreft tot vannacht 23:59, dan hebben ze de hele 7e april nog om erbij gevoegd te worden... Ook mogen de Furieuze cows bedenken waar hun powerr ingezet gaat worden.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/68748/full.gif

Account-reset van [DPC]batsma na zijn WCG naamwijziging vind ik niet helemaal correct, FDC staat naar mijn mening dan ook nog steeds op plekkie #6! >:)

Daarnaast is het de vraag of FOKschaap een speciale status heeft (zoals in eerdere Stampedes?); want dan gaat dus de Top 5 + FOKschaap door voor de magnetron. ;)

Computing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Top 6 + FOKschaap lijkt me gepaster als FOKschaap niet in de eerste zes staat. De status aparte is geen vraag daar het in de TS staat geformuleerd.

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 167389 op 07-04-2009 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theadalus

Theadalus

Nostalgist

Anoniem: 167389 schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 10:52:
Top 6 + FOKschaap lijkt me gepaster als FOKschaap niet in de eerste zes staat. De status aparte is geen vraag daar het in de TS staat geformuleerd.
Ah ja, effe overheen gelezen. :P

Computing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zijn er ook schaampunten voor het niet inleveren van geen enkel werkstuk als stampede lid? Zie er 2 in Elteor's stats na 6,5 dagen stampen, waarvan 1 crew (die natuurlijk een vooraangekondigt excuus heeft) :P :9 :P

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 167389 op 07-04-2009 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mist
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-06 21:16

Mist

Een gevaar op de weg

Ik zie nergens dat je vanaf de 7e geen team meer mag joinen?

Er zijn de laatste week enkele FOKschapen bijgekomen (zie het topic op Fok!), ik gok dat die ook wel bij het stampedeteam willen. DPC'ers die alleen tijdens de stampede met FOKschaap meedoen, zijn uiteraard welkom om daar eens te posten :P

[DPC] help conquer cancer @ WCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohFraEl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-05 19:40
Vroeger was er geen beperking om de stampede zelfs halverwege te joinen... (voor zover ik me kan herinneren), de enigste beperking die ik kan bedenken is dat de statsbakkers telkens de virtuele teams moeten aanpassen, maar daar valt eventueel een mouw aan te passen door telkens twee dagen verwerkingstijd te claimen, verder ...... What the moooh, why not :?

In het belang van het resultaat zou ik zelfs zeggen laat ze maar komen die laatkomers, uiteindelijk zal het resultaat van DPC er alleen maar beter van worden, en dat kunnen we nog steeds goed gebruiken om bijvoorbeeld MCH voor te blijven. 8) Tenzij de DPC-crew anders besluit uiteraard! :X

Winter | 1st T-net Review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Mist schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 12:09:
Ik zie nergens dat je vanaf de 7e geen team meer mag joinen?
Je wordt dan niet meer pgenomen worden in de virtuele stats, maar zie ook het epistel van JohFraEl
Er zijn de laatste week enkele FOKschapen bijgekomen (zie het topic op Fok!), ik gok dat die ook wel bij het stampedeteam willen. DPC'ers die alleen tijdens de stampede met FOKschaap meedoen, zijn uiteraard welkom om daar eens te posten :P
Misschien dat jij een netjes lijstje kunt krijgen van FOKschaap-leden die mee willen doen aan de stampede, dan kan Elteor deze lekker makkelijk toevoegen aan de stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wannial
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-06 15:14
ik had mezelf wel aangemeld maar sta nog in de lijst met "mensen zonder team"
is dat erg? en bij welk team zou ik eventueel kunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

De inschrijving is verlengd tot 7 april 23:59.

[ Voor 16% gewijzigd door Wiethoofd op 07-04-2009 16:30 . Reden: zie reactie FreezeXJ hieronder ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Topicstarter
Ok, tijd om even de boel duidelijk te maken :

- De stampede joinen onder 'eigen vlag' mag altijd, je score komt dan hoe dan ook bij DPC terecht, dus we zijn en blijven je dankbaar :) Wil je met de teams meedoen, dan gelden de volgende regels :
- Tot vanavond 23:59:59 mag je je nog inschrijven op de teams 4-6 en Fokschaap. Dit geldt voor iedereen, je mag dus ook teamhoppen (sluit een verzekering af tegen boze blikken!)
- Die teams zijn *4 - Kluizenaars, *5 - Curehunters *6 - Dutch Power calfs *8 - Fokschaap. Dit is de score zoals die vandaag op Elteors stats staat, Batsma is hier alweer bijgerekend, en tenzij Grutte Pier in z'n eentje 2+ ton haalt, staat FDC 7e. Mocht de score nog gigantisch veranderen, dan kijk ik vanavond nog wel weer... (een en ander is ook afhankelijk van hoeveel zin Elteor nog heeft om de indeling om te gooien).
- Per vannacht 00:00:00 wordt team 7 opgeheven, wellicht kunnen de leden daarvan alvast aangeven waar ze heen willen?

(ik zit nog even te denken om mensen die al in een team zaten, en geen voorkeur aangeven, random te verdelen, of massaal in Fokschaap te stoppen, maar dit is nog niet zeker... Goede ideeen zijn van harte welkom)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APClll

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

Yeseterror schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 16:18:
ik had mezelf wel aangemeld maar sta nog in de lijst met "mensen zonder team"
is dat erg? en bij welk team zou ik eventueel kunnen...
Je kan bij alle teams, behalve de top 3 teams (met de meeste output.)
Als ik dan toch een suggestie moet doen: Curehunters :Y

Edit, druk hier, die laatste minuut :P

[ Voor 5% gewijzigd door APClll op 07-04-2009 16:24 ]

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

/me Wiethoofd gaat even een tabelletje inelkaar knutselen waar de FDC-leden ingevuld worden met daarachter hun teamvoorkeur

GoT naamWCG naamSubteam-voorkeur
TheadalusGrutte Pier [Wa Oars].TheadalusCurehunters
MegaflixLos Alcoholicos.Megaflix
woolysheepTeam Boonanza.woolysheepKluizenaars
Qwerty-273DPC - Mooooooh PLgeen voorkeur
SchaduwtjeSchaduwtje
EscovanEscovan
OmiedOmied
_Sunnyboy__Sunnyboy_Curehunters
PavlaPavla
D2DM[DPC]D2DMFOKschaap
batsmaGrutte Pier [Wa Oars].[DPC]batsma

[ Voor 80% gewijzigd door Wiethoofd op 08-04-2009 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow16
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01-06 12:23
Nou ik heb me ook aangemeld.
Kan mijn 3.4 Ghz Xeon x3360 eens even lekker zweten.

Uiteraard de volgende stap is een team.
Wie heeft er nog iemand nodig?
Wie het eerst komt wie het eerst maalt.
Mij maakt het niet uit dus roep maar en deel me maar in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2DM
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:44
FreezeXJ schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 16:24:
- Die teams zijn *4 - Kluizenaars, *5 - Curehunters *6 - Dutch Power calfs *8 - Fokschaap. Dit is de score zoals die vandaag op Elteors stats staat, Batsma is hier alweer bijgerekend, en tenzij Grutte Pier in z'n eentje 2+ ton haalt, staat FDC 7e. Mocht de score nog gigantisch veranderen, dan kijk ik vanavond nog wel weer... (een en ander is ook afhankelijk van hoeveel zin Elteor nog heeft om de indeling om te gooien).
- Per vannacht 00:00:00 wordt team 7 opgeheven, wellicht kunnen de leden daarvan alvast aangeven waar ze heen willen?
Batsma scoort hoger dan Theadalus (nofi :P ) en zal dus ook richting 300K hebben weggezet totaal.

R7 5700x, B350 Prime Plus, 32GB ddr4 op 3333Mt/s, 960Pro, Ultrastar He10, rx6700xt, uwqhd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-06 13:50
DarkShadow16 schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 16:33:
Nou ik heb me ook aangemeld.
Kan mijn 3.4 Ghz Xeon x3360 eens even lekker zweten.

Uiteraard de volgende stap is een team.
Wie heeft er nog iemand nodig?
Wie het eerst komt wie het eerst maalt.
Mij maakt het niet uit dus roep maar en deel me maar in.
De kluizenaars zitten te springen om mensen die komen helpen de top-3 alsnog te bedreigen, dus daar ben je van harte welkom! :Y

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz

(ik zit nog even te denken om mensen die al in een team zaten, en geen voorkeur aangeven, random te verdelen, of massaal in Fokschaap te stoppen, maar dit is nog niet zeker... Goede ideeen zijn van harte welkom)
Tja, als je alles bij FokSchaap dumpt zal er weinig spannender worden, zeker qua top 3. Ik zou eerder de boel verdelen, met dan de nummer laatst die wat meer krijgt dan 1-na-laatst etc. Dat uiteraard nadat de mensen die wel een voorkeur hebben aangegeven verdeeld zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door DigiK-oz op 07-04-2009 16:43 ]

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixi0n
  • Laatst online: 09-07-2024

Fixi0n

[DPC]Jaac

Ik wist even niet waar ik terecht kon met deze vraag, aangezien google geen echte resultaten heeft opgeleverd. En ik ook geen fatsoenlijk DPC kanaal kon vinden @ irc.tweakers.net

Mijn huidige PC draait al driekwart jaar Folding, CPU SMP Deino client en de GPU beta client. Mij Q9450 CPU is overclocked van 2.667GHz naar 3.280 GHz en mijn Scythe infinity houdt het zaakje koel.

Sinds dat ik gister de WCG BOINC(6.4.7) client heb installed voor de CPU, heb ik last van spontaneous reboots. En voordat ik weer flink ga stresstesten en een hoop tijd verlies, wilde ik vragen of de BOINC client vaker van deze problemen heeft. Of dat het een losstaand probleem aan mijn zeide is.

Het kan natuurlijk zijn dat de CPU fouten maakt door de overclock, maar daar heb ik met OCCT e.d. geen fouten gevonden nadat ik destijds heb geoverclocked. Het memory kan ook nog probs geven natuurlijk, maar ik wilde het eerst even aan de pro's vragen, ofdat de BOINC client wel goed is.

Dit is wel super matig, normaal is het zaakje 24/7 100% in gebruik. Wel gek dat ie nu met BOINC spontaneous reboots heeft. Alvast bedankt voor alle hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Je bent niet de enige met spontane reboots, hier op m'n E2180 @ 3,2Ghz voor Folding@Home met de standaard WCG-BOINC-client ook spontane reboots, ikzelf zit niet achter de computer hij staat puur aan te rekenen, ik heb nu gewoon m'n tempsensorprogje en de BOINC-client in m'n Start-up folder gezet en laat hem z'n gang wel gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theadalus

Theadalus

Nostalgist

- Die teams zijn *4 - Kluizenaars, *5 - Curehunters *6 - Dutch Power calfs *8 - Fokschaap. Dit is de score zoals die vandaag op Elteors stats staat, Batsma is hier alweer bijgerekend, en tenzij Grutte Pier in z'n eentje 2+ ton haalt, staat FDC 7e.
Batsma had tot aan zijn naamwijziging al dik 200k voor FDC gegraasd, dusss... ;)

Maar mocht het zover komen, zet mij dan maar bij de Curehunters :)

Computing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Fixi0n et al,

Er zijn behoorlijke problemen met CUDA crunchen, zie aparte draad. Zou toch echt upgraden naar 6.6.20, al is die nog development. Stabiel op mn testkastje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixi0n
  • Laatst online: 09-07-2024

Fixi0n

[DPC]Jaac

Al bedankt voor de reacties.
Ik ga nu net even eten, en kom terug, alweer reboot!

Heb even gekeken, maar er zijn 2 screensavers installed door BOINC, welke aktief worden gebruikt.
Dus ben ik even terug geswitched naar een standaard screensaver van win XP. Misschien dat die BOINC screensavers buggen met Folding's GPU client.

Hopelijk was dat het probleem.
Anoniem: 167389 schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 17:12:
@Fixi0n et al,

Er zijn behoorlijke problemen met CUDA crunchen, zie aparte draad. Zou toch echt upgraden naar 6.6.20, al is die nog development. Stabiel op mn testkastje.
Hoe kan ik die CUDA versie precies zien? Ik heb gister wel de de nieuwste ForceWare drivers 185.66 installed.
Volgens mij zat daar de nieuwe CUDA en Physx bij, nietwaar!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweetdude
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-06 12:44
Nou Als het nog even kan zou ik graag bij de kluizenaars mee willen doen. normaal graas ik voor Team Switch en mijn nick is dezelfde als hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Fixi0n,

Dat de BOINC screensaver met F@H en GPUGrid buggen is een zeer waarschijnlijk gegeven. Screensaver op Leeg met paswoord zetten voor de meeste crunch cycles.

BOINC haakt op CUDA in. Denk dat als je in het BOINCX message log kijkt er staat welke CUDA versie die ziet. NVidia drivers moet je apart bijhouden.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 167389 op 07-04-2009 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2DM
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:44
Wiethoofd schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 16:31:
tabelletje in elkaar knutselen waar de FDC-leden ingevuld worden met daarachter hun team voorkeur
Evt... FOKschaap

R7 5700x, B350 Prime Plus, 32GB ddr4 op 3333Mt/s, 960Pro, Ultrastar He10, rx6700xt, uwqhd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
mij maakt het team niet zoveel uit, het gaat om de stampede en aangezien je geen verassingen krijgt met megaflushes en dergelijke weet je toch al redelijk zeker waar het "schip strand".

en voor als er nog vragen zijn:
Statistics By Projects
Statistics Last Updated: 7-4-09 12:05:56 (UTC) [5 hour(s) ago]
Generated Results Returned Total Run Time (y:d:h:m:s)
Discovering Dengue Drugs - Together 20,876 35 0:006:12:41:16
FightAIDS@Home 114,858 210 0:036:22:34:26
Help Conquer Cancer 110,082 213 0:038:21:44:23
Help Fight Childhood Cancer 40,366 68 0:013:06:06:47
Human Proteome Folding - Phase 2 109,150 194 0:035:20:26:00
Nutritious Rice for the World 15,965 17 0:004:17:15:41
The Clean Energy Project 825 2 0:000:06:40:16

(ik krijg het alleen niet netjes :()

[ Voor 71% gewijzigd door batsma op 07-04-2009 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
batsma schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 19:40:
mij maakt het team niet zoveel uit, het gaat om de stampede en aangezien je geen verassingen krijgt met megaflushes en dergelijke weet je toch al redelijk zeker waar het "schip strand".
Tja, 1 t/m 3 staat al vast, tenzij 4 en 5 samengaan. En dat vind ik toch jammer. Vorige stampede(s) is er ook al een discussie geweest over teamindeling, en toch gebeurt ieder jaar weer hetzelfde. De teams met 1 (of meer) "grootgrutters" staan van het begin af aan op de bovenste plekken met zo'n verschil dat het opvullen door de team(s) die buiten de 6 vallen geen enkel effect meer heeft behalve op de posities 4 t/m 6.

En natuurlijk gaat het om de stampede, het succes van DPC, maar als er een betere verdeling zou zijn, zou het animo om de PC een uurtje/nachtje langer aan te laten staan gewoon groter zijn. Geldt voor mij in ieder geval wel. Natuurlijk zal er altijd wel verschil zijn, maar de factor 2 tussen nrs 1 en 4, of 2,5 tussen 3 en 5 maakt het er niet spannender/leuker op.

Ik wil de sfeer niet verpesten, maar wellicht iets voor een stampede-evaluatie-topic.

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Topicstarter
Juist om die reden willen we teams opheffen, en zorgen dat er zo een eerlijker veld ontstaat. Per morgen moet ongeveer 1 miljoen punten/week in een ander team terechtkomen, samen met de overige aanmeldingen moet dat op z'n minst een betere competitie opleveren. De Kluizenaars staan ongeveer 150K per dag achter team 3, de DPc zitten daar inderdaad nog een heel eind achter. Als er echter vanuit FDC nog het een en ander komt (ik hoor zo her en der toch interessante getallen) valt er nog veel in te halen.

(Of team 1 altijd zo hoog staat weet ik niet precies, als Dukebox z'n stal volledig aan de gang krijgt kon dat wel eens zo blijven... Eventueel zou je max 1 'kanon' per team kunnen stellen, maar wat telt als veelverdiener dan?)

Mocht je een beter idee hebben dan luisteren we natuurlijk graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
FreezeXJ schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 20:17:
Juist om die reden willen we teams opheffen, en zorgen dat er zo een eerlijker veld ontstaat. Per morgen moet ongeveer 1 miljoen punten/week in een ander team terechtkomen, samen met de overige aanmeldingen moet dat op z'n minst een betere competitie opleveren. De Kluizenaars staan ongeveer 150K per dag achter team 3, de DPc zitten daar inderdaad nog een heel eind achter. Als er echter vanuit FDC nog het een en ander komt (ik hoor zo her en der toch interessante getallen) valt er nog veel in te halen.

(Of team 1 altijd zo hoog staat weet ik niet precies, als Dukebox z'n stal volledig aan de gang krijgt kon dat wel eens zo blijven... Eventueel zou je max 1 'kanon' per team kunnen stellen, maar wat telt als veelverdiener dan?)

Mocht je een beter idee hebben dan luisteren we natuurlijk graag :)
Ik weet hoe het systeem werkt, en ook dat het systeem bij eerdere stampedes heeft bewezen niet goed genoeg te werken. Deze discussie is, zoals gezegd, in eerdere stampede(s) ook wel aan de beurt geweest. Vandaar mijn voorstel om een soort evaluatie topic te maken na de stampede, dan kan de discussie worden gevoerd, ontdaan van alle emoties die nu kunnen ontstaan omdat een ieder nu ook zijn eigenbelang/teambelang heeft. In die discussie kunnen de ideeën dan wel komen.

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wannial
APClll schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 16:24:
[...]

Je kan bij alle teams, behalve de top 3 teams (met de meeste output.)
Als ik dan toch een suggestie moet doen: Curehunters :Y

Edit, druk hier, die laatste minuut :P
kan ik nog bij de curehunters?

doe mij die maar :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAB The Frisian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-06 13:33
Als het echt niet anders kan maar bij de Kluizenaars. No offence.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

MAB The Frisian schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 21:54:
Als het echt niet anders kan maar bij de Kluizenaars. No offence.
Toegevoegd aan het 'Ingeschreven' lijstje, graag nog wel even je WCG-naam vermelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweetdude
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-06 12:44
Wiethoofd, ook mij graag toevoegen aan de kluizenaars als dat nog niet gebeurt is. mijn WCG naam is [DPC]Team Switch.Sweetdude (hoe verrassend :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAB The Frisian
Wiethoofd schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 22:13:
[...]

Toegevoegd aan het 'Ingeschreven' lijstje, graag nog wel even je WCG-naam vermelden.
Quote eerdere reaktie:

Voorheen bij TGP gegraasd als MAB.

Breng mij straks maar onder bij FDC.

Aanvulling : WCG naam is Grutte Pier [Wa Oars].MAB The Frisian / GoT-naam is MAB The Frisian / Teamvoorkeur is FDC
MAB The Frisian wijzigde dit bericht 06-04-2009 20:17 (81%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APClll

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

Yeseterror schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 21:49:
[...]

kan ik nog bij de curehunters?

doe mij die maar :o

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/15f2m9.jpg

Leden - WCG gebruikersnaam
  • Creator_Boinc - KletsCows.Creator
  • Tmmbomb - TeamBitstorm.Tmmbomb
  • APCIII - KletsCows.APCIII
  • flying_pizza - flying_pizza
  • Paddixx - Los Alcoholicos.Paddixx
  • Noordvogel - Noordvogel
  • Black Piet - KletsCows.BlackPiet
  • 8_ball - 8_ball
  • itsalwaysme - Division Brabant.itsalwaysme
  • jpiwf - Los Alcoholicos.jpiwf
  • Killerbert - Killerbert
  • RoeAntSte - RoeAntSte
  • hansR - [DPC] hansR
  • pug205 - KletsCows.Seppie
  • mberns - [DPC]DeApen.mberns
  • nagynl - Cureseekers.Nagynl
  • Jules van Heugt - JulesvH
  • Geesje - ???
  • C0w Crunch3rz - C0wCrunch3rz
  • Jamal - Mee Uien en Spek
  • Yeseterror - yeseterror
  • ...jij?

Join us!

Curehunters-forum: http://afrit6.xs4all.nl/kletspraat/index.php?board=12.0

*O* Welkom yeseterror *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

APCIII, je kunt em niet nu al claimen, de subteam-voorkeur in de inschrijvingstabel moest aangepast worden, FreezeXJ en/of de DPC-crew komt wel met een vernieuwde indeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mist

Mist

Een gevaar op de weg

De afgelopen week zijn er via Fok! enkele FOKschapen bijgekomen. Ze hebben op zich niet expliciet aangegeven ook bij het stampedeteam te willen, maar het ligt eigenlijk wel in het topic aldaar besloten. Mogelijk hebben ze ook geen account op GoT. Maar het lijkt me aannemelijk dat ze ook wel in het stampedeteam willen, dus graag de volgende accounts toevoegen aan FOKschaap:

[DPC]FOKschaap.Cablegunmaster
[DPC]FOKschaap.Dujour
[DPC]FOKschaap.GenUli
[DPC]FOKschaap.Playdoh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow16
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01-06 12:23
Ik weet niet of iemand mij inmiddels ergans had ingedeeld, maar zet mij anders maar bij de curehunters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webaccess
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 31-03 09:51

Webaccess

Garmin Epix 2

Fixi0n schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 16:44:
Ik wist even niet waar ik terecht kon met deze vraag, aangezien google geen echte resultaten heeft opgeleverd. En ik ook geen fatsoenlijk DPC kanaal kon vinden @ irc.tweakers.net

....
....

Dit is wel super matig, normaal is het zaakje 24/7 100% in gebruik. Wel gek dat ie nu met BOINC spontaneous reboots heeft. Alvast bedankt voor alle hulp!
Heb thuis een Q9450 i.c.m. een 8800GTS (640MB) draaien met de F@H GPU client en momenteel de Boinc Manager 6.2.28. Totaal geen problemen. Het draait momenteel al meer dan 3 weken op Vista Ultimate 64 zonder enkele reboot. Via een Viruteel Windows XP systeem (VMWare Server) worden tevens nog enkele nieuwsgroepen in de gaten gehouden.

Wel enkele verschillen: ik heb het systeem niet geoverclocked, geen screensaver draaien en Boinc staat in de Startup folder en is dus niet als service geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinski
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-05 07:07

Robinski

A.K.A. RHarmsen

Het is de 7e geweest, dus de teams worden uitgedund (toch?)

Zelf zit ik nog niet in een team, dus welke teams zijn nog over?
Graag zou ik Dutch Power Calfs willen joinen indien mogelijk.

Nickname op Boinc/WCG = Robinski (hoe verrassend)

10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheeppower
  • Laatst online: 23:06
Is het nog mogelijk dat ik ook nog in een team kan? Dan graag bij de kluizenaars.

Mijn WCG nick = sheeppower

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-06 07:49

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Oeh! Wat ziet ik nu! Nieuwe kluizenaars in aantocht? Welkom, welkom! En nu op naar #3 dus haal de zweep maar over de koetjes heen. 8)

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-12-2024

My

Ik wil ook wel bij de kluizenaars, mijn WCG-nick is [DPC]Team Switch.My

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Topicstarter
OK, as we speak worden de mensen overgezet naar het nieuwe team van hun keuze, dus de stats zullen er wellicht wat vreemd uitzien, maar dat trekt morgen wel weer recht.

ps. Fixi0n, wil je even aangeven bij welk team je toegevoegd wilt worden, op F@H FFF joinen is geen probleem, maar bij de stampede staan ze helaasch (voor hen :+ ) in de top-3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01:54

Qwerty-273

Meukposter

/me Wiethoofd gaat even een tabelletje inelkaar knutselen waar de FDC-leden ingevuld worden met daarachter hun teamvoorkeur

Qwerty-273DPC - Mooooooh PL
Geen voorkeur aan mijn kant - deel me maar in met een team dat nog een plekkie vrij heeft ;)

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woolysheep
  • Niet online

woolysheep

La Pecora Nera

Begrijp ik het goed, FDC is niet meer? :'(

als dat zo is dan verkas ik graag bij naar de kluizenaars

SchaduwtjeSchaduwtje
EscovanEscovan
OmiedOmied
_Sunnyboy__Sunnyboy_
PavlaPavla
D2DM[DPC]D2DMFOKschaap

"wooled" :: Team Boonanza :: Helping DPC @ DC-Vault :: Stampede #9 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67917

Zet mij maar bij de curehunters.

Ik snap alleen niks van de client:
Er stond bij mij een heel lijstje met 0% bij overdracht, door een aantal maal "probeer opnieuw" te drukken is dit weg. Is dat goed 8)7 ? Zo ja, kan dat niet vanzelf :|

En bij werk staan er al een hele tijd 4 op 100% maar daar gebeurd niks mee, zelfs na paar keer project bijwerken niet. En ondertussen start hij geen nieuwe. :(

Heb gewoon constant internet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Sunnyboy_
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:29

_Sunnyboy_

Mooooooooooooooooo!

Einde oefening voor FDC? :'( Beetje verwarrend met de stats van B atsma, maar goed,als tweede keus heb ik dan de Curehunters

SchaduwtjeSchaduwtje
EscovanEscovan
OmiedOmied
_Sunnyboy__Sunnyboy_Curehunters
PavlaPavla
D2DM[DPC]D2DMFOKschaap

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APClll

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

Anoniem: 67917 schreef op woensdag 08 april 2009 @ 19:19:

Er stond bij mij een heel lijstje met 0% bij overdracht, door een aantal maal "probeer opnieuw" te drukken is dit weg. Is dat goed 8)7 ? Zo ja, kan dat niet vanzelf :|
Er worden maar een paar bestanden tegelijk verzonden, dus het kan goed dat er een paar op 0% blijven staan. Ze komen allemaal (vanzelf / automatisch) aan de beurt.
En bij werk staan er al een hele tijd 4 op 100% maar daar gebeurd niks mee, zelfs na paar keer project bijwerken niet. En ondertussen start hij geen nieuwe. :(
Dat is raar, als het werk klaar is, moet er gewoon een nieuwe taak worden gestart. Staan er wel nieuwe taken klaar? ( status: staat in de wacht )
Als het goed is hebben de taken die 100% zijn de status "Staat klaar om te rapporteren". Dit gebeurt de volgende keer als er verbinding wordt gemaakt met de server.

Let er alleen op dat je soms "straf wachttijd" krijgt als je te kort na elkaar een verzoek om bijwerken doet. Soort DDOS preventie wat sommige projecten hebben, ik weet niet of dat ook bij WCG het geval is.
daar kan het kan niet aan liggen. Staat de netwerkstatus in Boinc wel op "altijd beschikbaar"? (zie "prestaties" in de menubalk bovenaan je scherm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja staat op werk altijd actief en netwerkverbinding altijd beschikbaar

Ondertussen opnieuw opgestart en heeftie ze wel weggekregen, ik denk dat netwerk er dan toch uit was. (tja wireless :P )

Er staan er nu 2 te rekenen (dual) en 2 te wachten, kan ik er ook 4 of 6 laten staan wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APClll

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

Anoniem: 67917 schreef op woensdag 08 april 2009 @ 19:36:
Ja staat op werk altijd actief en netwerkverbinding altijd beschikbaar

Er staan er nu 2 te rekenen (dual) en 2 te wachten, kan ik er ook 4 of 6 laten staan wachten?
Dan moet je even instellen voor hoeveel dagen je extra werk achter de hand wilt houden.
"Workunit Cache Settings - Cache [.....] extra days of work" aanpassen op je WCG-profiel-pagina. - eventuuel eerst inloggen.
(op die manier geldt het voor al je systemen, je kan het ook in je lokale voorkeuren binnen boinc aangeven als je het maar op één systeem wilt)

[ Voor 4% gewijzigd door APClll op 08-04-2009 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wannial
danku AOCIII :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woolysheep
  • Niet online

woolysheep

La Pecora Nera

Teams zijn dus aangepast... Maar waarom sta ik nu onder DPC terwijl ik had gevraagd om naar de kluizenaars te kunnen gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elteor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-12-2021

Elteor

doet wat met computers ....

De nieuwkomers en deelnemers van FDC zijn in eerste instantie gisteren voor zover voor 13:00 geen voorkeur opgegeven was random verdeeld onder de laatst geplaatste teams. Zojuist zijn Theadalus, woolysheep _Sunnyboy_ en D2DM geplaatst in de aangegeven teams.

Distributed Computing - TEB - Elteor-statspage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Sunnyboy_

_Sunnyboy_

Mooooooooooooooooo!

Ik neem aan dat alle puntjes die ik voor FDC reeds had verzameld meegaan naar de Curehunters?

[ Voor 5% gewijzigd door _Sunnyboy_ op 09-04-2009 13:48 ]

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik dacht dat je in FOK!schaap stond/wilde stampen ;p ... allen die CA ambities hebben horen daar te staan ;>)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 167389 op 09-04-2009 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woolysheep
  • Niet online

woolysheep

La Pecora Nera

Elteor schreef op donderdag 09 april 2009 @ 13:42:
De nieuwkomers en deelnemers van FDC zijn in eerste instantie gisteren voor zover voor 13:00 geen voorkeur opgegeven was random verdeeld onder de laatst geplaatste teams. Zojuist zijn Theadalus, woolysheep _Sunnyboy_ en D2DM geplaatst in de aangegeven teams.
ah oke super en bedankt! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zit nu bij de fokkers :( :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAB The Frisian
Op 6 april de gecorrigeerde nick ingevoerd, stond hier http://www.boincsynergy.c...how=1&sort=TC&project=wcg dezelfde dag niet correct genoteerd, op 7 april aangegeven dat m'n Stampedeteam de Kluizenaars wordt maar ik kom mezelf nog steeds niet bij de juiste teams tegen. Hoe lang duurt zoiets eigenlijk ? Deze stats http://members.chello.nl/...%20Pier%20%5BWa%20Oars%5D worden eenmaal per 2/3 dagen aangepast ? Sta in ieder geval al 3 dagen in een apart team met Batsma. Of is er iets aan de hand met de server van WCG ? Daarnaast wordt er ook maar een deel van m'n credits getoond.

[ Voor 4% gewijzigd door MAB The Frisian op 09-04-2009 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2022

Fear-factoR

catmonkey

Ik zoek nog een stampteam... bij wie moet ik me melden? (zwakste/kleinste team oid) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Sunnyboy_

_Sunnyboy_

Mooooooooooooooooo!

In de stats is te zien dat Fok!Schaap en de Dutch Power Calfs strijden om de laatste plaats, maar je bent ook welkom bij ons CureHunters hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fear-factoR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2022

Fear-factoR

catmonkey

_Sunnyboy_ schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 15:49:
In de stats is te zien dat Fok!Schaap en de Dutch Power Calfs strijden om de laatste plaats, maar je bent ook welkom bij ons CureHunters hoor :)
Oké, jij reageert het eerste, dus parkeer mij maar bij CureHunters :)
[DPC]DeApen.Fear-factoR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smooth
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-12-2021
Graag zou ik willen helpen met de stampede.
WGC: smoet
Team: geen voorkeur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58821

gewoon laten draaien ik heb ook 4 taken die nix doen, maar we hebben al meer dan 4 k aan punten, Spikey pmde mij via ons forum dat hij tasks errors had, hij liet de client gewoon draaien en heeft na 16uur toch rium 660 punten op zijn naam staan en hij is net begonne 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jis
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02:23
MAB The Frisian schreef op donderdag 09 april 2009 @ 20:33:
Op 6 april de gecorrigeerde nick ingevoerd, stond hier http://www.boincsynergy.c...how=1&sort=TC&project=wcg dezelfde dag niet correct genoteerd, op 7 april aangegeven dat m'n Stampedeteam de Kluizenaars wordt maar ik kom mezelf nog steeds niet bij de juiste teams tegen. Hoe lang duurt zoiets eigenlijk ? Deze stats http://members.chello.nl/...%20Pier%20%5BWa%20Oars%5D worden eenmaal per 2/3 dagen aangepast ? Sta in ieder geval al 3 dagen in een apart team met Batsma. Of is er iets aan de hand met de server van WCG ? Daarnaast wordt er ook maar een deel van m'n credits getoond.
Je moet je naam aanpassen bij WCG, want daar staat het nog met hoofdletters:
http://www.worldcommunitygrid.org/stat/viewMemberInfo.do?userName=Grutte Pier [WA OARS].MAB The Frisian

Zodra je het daar hebt aangepast zal het de volgende dag in de stats verwerkt zijn. Als je het dan hier meldt dat je het hebt aangepast, dan kunnen we het mogelijk gelijk ook in de stats database bijwerken zodat je niet weer als nieuwe member wordt gezien.

https://u24.gov.ua/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:) this alluhmaal mensenwerk ;) heb geduld :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Sunnyboy_

_Sunnyboy_

Mooooooooooooooooo!

Als jij het over de Overdracht tab hebt, dan is dat wel raar. Normaal gesproken stuurt de client de daadwerkelijke resultfiles vrijwel direct naar de server, zonder dat jij Opnieuw proberen hoeft te klikken. Kijk eens onder Prestaties. Staat de netwerkverbinding op altijd aan?

NB, als de resultaten zijn geupload dan is een workunit nog niet weg van je client, maar dan is ie "Ready to report". Dit klaarmelden doet BOINC niet direct. Om onnodige serverbelasting te voorkomen wordt dit opgespaard tot de client sowieso met de server moet praten om bijv werk op te halen. Mocht de client na 24 uur Ready to Report nog steeds niet met de server hebben gebeld, dan doet ie het alsnog. Een workunit blijft dus max 24 uur nadat ie klaar is afgemeld (ervanuitgaande dat internet correct werkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

_Sunnyboy_ schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 23:37:
[...]
Kijk eens onder Prestaties. Staat de netwerkverbinding op altijd aan?
Ja dat had ik gelijk al zo gezet.

Ondertussen lijkt het wel goed te gaan, zie alleen nog steed nooit meer dan 2 klaarstaan in de buffer. Iets meer zou fijn zijn.

Klopt het dat bointray.exe blijft draaien als je de manager + cores afsluit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Sunnyboy_

_Sunnyboy_

Mooooooooooooooooo!

Anoniem: 67917 schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 13:55:
[...]

Ja dat had ik gelijk al zo gezet.

Ondertussen lijkt het wel goed te gaan, zie alleen nog steed nooit meer dan 2 klaarstaan in de buffer. Iets meer zou fijn zijn.

Klopt het dat bointray.exe blijft draaien als je de manager + cores afsluit?
De buffergrootte kan je aanpassen.

Manier 1: In je online device profiel
Manier 2: In je lokale profiel

Je online profiel is vooral handig als je veel machines hebt, dan kan je in 1x de instelling voor alle devices met dat profiel aanpassen. Lokaal vind ik handiger als je maar een paar pc's hebt..

Online: My Grid > Device Manager > Selected Profile > Custom Profile > Workunit Cache Settings > Cache x.x extra days of work

Lokaal: Geavanceerd > Lokale voorkeuren > Netwerk gebruik > extra werkbuffer x.x dagen (het kan zijn dat je de popup breder moet maken voordat je alle opties ziet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAB The Frisian
Jis schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 23:02:
[...]

Je moet je naam aanpassen bij WCG, want daar staat het nog met hoofdletters:
http://www.worldcommunitygrid.org/stat/viewMemberInfo.do?userName=Grutte Pier [WA OARS].MAB The Frisian

Zodra je het daar hebt aangepast zal het de volgende dag in de stats verwerkt zijn. Als je het dan hier meldt dat je het hebt aangepast, dan kunnen we het mogelijk gelijk ook in de stats database bijwerken zodat je niet weer als nieuwe member wordt gezien.
Klopt, had het zelf nogmaals veranderd maar de nick wordt niet veranderd. Vandaar mijn vraag of er iets met de wcg-server aan de hand was.
Het wil blijkbaar niet anders, sois.

Het vreemde is dat het hier http://www.boincsynergy.c...how=1&sort=TC&project=wcg wel korrekt vermeld staat.

Daar komt bij dat ik gewoon als Grutte Pier [Wa Oars].MAB The Frisian kan inloggen.

Er schijnt een andere persoon dezelfde nick te gebruiken.
Als ik de beschikbaarheid laat kontroleren krijg ik het volgende op het scherm :

Member Names Availibility

Sorry, Member Name Grutte Pier [Wa Oars].MAB The Frisian is already in use or not available.

Ik kan met beide nicks inloggen en kom dan op dezelfde page terecht ????????????

@ _Sunnyboy_

Heb m'n nick net veranderd in MAB The Frisian. Eens kijken of daarmee iets gebeurt.

Batsma zit al wel op de juiste stoel.

OK : Als ik nu inlog krijg ik [Wa Oars] te zien en dus neem ik aan dat het nu wel klopt.

[ Voor 25% gewijzigd door MAB The Frisian op 11-04-2009 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Sunnyboy_

_Sunnyboy_

Mooooooooooooooooo!

Ik gok dat WCG een namechange waarbij je alleen de case veranderd niet goed oppakt ofzo.

Als ik namelijk je stats op de WCG site opzoek via:
http://www.worldcommunity...=&userNames%5B7%5D.value=

Dan komt ie met de stats van Grutte Pier [WA OARS].MAB The Frisian, met hoofdletter dus. Misschien even goochelen met namechanges totdat de site de naam goed oppakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jis
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02:23
Het ziet er naar uit dat het je nu toch gelukt is. :) Het is reeds aangepast in de database zodat het morgen correct in de DHCP zou moeten komen.

Waarschijnlijk is het dan idd niet mogelijk om alleen hoofdletters om te zetten naar kleine letters. Datzelfde zie je in windows ook wel als je een bestand of folder op die manier wilt aanpassen...

https://u24.gov.ua/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dkeihro
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-04 19:07
Als het nog kan wil ik ook mee doen :)
WGC: Dkeihro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dkeihro schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 18:18:
kom bij de Curehunters ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

2x een name change maken achter elkaar, een wilde en dan weer terug met het hoofd/klein moest ik doen om de S als S te krijgen in men handle op WCG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Dkeihro schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 18:18:
Voor jou, en alle nieuwe WCG-crunchers, is er altijd plaats bij de kluizenaars. Join het enige team wat de top-3 nog kan bereiken!

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dkeihro
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-04 19:07
ok schrijf me er maar bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAB The Frisian
Jis schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 17:36:
Het ziet er naar uit dat het je nu toch gelukt is. :) Het is reeds aangepast in de database zodat het morgen correct in de DHCP zou moeten komen.

Waarschijnlijk is het dan idd niet mogelijk om alleen hoofdletters om te zetten naar kleine letters. Datzelfde zie je in windows ook wel als je een bestand of folder op die manier wilt aanpassen...
Kan mezelf alleen nog niet bij de Kluizenaars vinden. Komt misschien ook nog wel eens.
En ook nog steeds met een beperkt aantal credits.

[ Voor 4% gewijzigd door MAB The Frisian op 12-04-2009 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
Als je een namechange hebt gedaan, moet Elteor iets aanpassen om je weer in de stats te krijgen. Hoe precies weet ik niet, oude en nieuwe naam even aan hem doorgeven denk ik.

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulysses
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Ulysses

Niet van jou

Lees hier: Ulysses in "[Stampede] Hitparade van 11 april"
Ik wil bij de Kluizenaars aangezien FDC het niet gehaald heeft.

Ken ik jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mist

Mist

Een gevaar op de weg

Graag WCG-gebruiker InferisDCB bij FOKschaap. Zie post op Fok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kpostuma
  • Laatst online: 27-09-2024

kpostuma

Team WAU

Graag aanmelden WCG user: kpostuma bij maakt niet uit zolang het maar niet FOKschaap is. ;)

Sometimes, there's a man, well, he's the man for his time and place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_p_g
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-05 10:32
En ik maar denken, zodra er één schaap over op Boinc is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 29-05 16:50
@kpostuma: Dan interesse om de schattige kalfjes van den lagere landen te joinen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148095

Joooohooooo.
Ik heb een vraagje.
Ik heb mij aangemeld bij DPC onder de naam Blaten.
Nu draai ik het alleen nog op mijn laptop maar wil ook op me gewone pc'tje gaan draaien.
Mag dat onder 1 nickname?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Anoniem: 148095 schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 21:49:
Joooohooooo.
Ik heb een vraagje.
Ik heb mij aangemeld bij DPC onder de naam Blaten.
Nu draai ik het alleen nog op mijn laptop maar wil ook op me gewone pc'tje gaan draaien.
Mag dat onder 1 nickname?
Ja.

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omied
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-04 22:27

OmiedOmiedCurehunters graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAB The Frisian
Het joinen van een team blijkt moeilijker dan ik had verwacht. Op 7 april al aangegeven bij welk team en met welke nick. Ben nog steeds geen lid van het betreffende Stampedeteam. ????? Ach, draait op dit moment ook nog maar 1 proc dus vind het wel best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er is stampen voor een Stampede Project zoals DPC nu voor WCG doet en het verkiezen om dit binnen een van de virtuele Stamp teams te doen en die bijschrijving staat sinds 8 april dicht dacht ik, dus als op 7 April aangemeld zou je nog wel bij het VT ingedeeld kunnen worden. Gezaam, met of zonder VT, is het record nu 4.878 miljoen en gisteren waren we niet ver van evenaring... door stampen dus :Y

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 167389 op 20-04-2009 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omied
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-04 22:27
Omied schreef op woensdag 15 april 2009 @ 15:16:

OmiedOmiedCurehunters graag!
Klopt het dat ik niet in de Stampede-stats sta?
Pagina: 1 ... 8 9 Laatste