Tja, 1 t/m 3 staat al vast, tenzij 4 en 5 samengaan. En dat vind ik toch jammer. Vorige stampede(s) is er ook al een discussie geweest over teamindeling, en toch gebeurt ieder jaar weer hetzelfde. De teams met 1 (of meer) "grootgrutters" staan van het begin af aan op de bovenste plekken met zo'n verschil dat het opvullen door de team(s) die buiten de 6 vallen geen enkel effect meer heeft behalve op de posities 4 t/m 6.batsma schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 19:40:
mij maakt het team niet zoveel uit, het gaat om de stampede en aangezien je geen verassingen krijgt met megaflushes en dergelijke weet je toch al redelijk zeker waar het "schip strand".
En natuurlijk gaat het om de stampede, het succes van DPC, maar als er een betere verdeling zou zijn, zou het animo om de PC een uurtje/nachtje langer aan te laten staan gewoon groter zijn. Geldt voor mij in ieder geval wel. Natuurlijk zal er altijd wel verschil zijn, maar de factor 2 tussen nrs 1 en 4, of 2,5 tussen 3 en 5 maakt het er niet spannender/leuker op.
Ik wil de sfeer niet verpesten, maar wellicht iets voor een stampede-evaluatie-topic.
Whatever