[Stampede 8 - WCG] Het maken van teams

Pagina: 1 2 ... 9 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-05 13:49

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.dutchpowercows.org/images/banners/mcB05.jpg
Stampede #8 WCG - Het maken van teams

Nadat er al op gehint werd in het vorige draadje, is hier dan het Teams-topic, waarin je je eigen team kunt samenstellen, of een ander team kunt joinen. Let op : dit zijn alleen stampede-teams, voor de dagelijkse subteams moet je bij het betreffende team aankloppen.
Het is ook mogelijk om zonder team mee te doen, zo lang je punten maar bij DPC terechtkomen. Da's natuurlijk lang zo leuk niet, dus daarom teams :+

Hoe start ik zo'n team?

- Verzin een teamnaam. Doe gek, word geniaal, het maakt niet uit.
- vind minimaal 2 mede-teamleden. Deze moeten van buiten je subteam komen, om te voorkomen dat je team alleen maar een subteam is. Vraag rond in de comments onder statistieken, mail je vrienden, of wat ook. Voorzichtig vragen in dit topic is toegestaan, mits het niet te erg wordt.
- Medestanders gevonden? Plaats dan in dit topic je team(+eerste leden), dan stoppen wij em in de TS, zodat we weten wie er meedoen.

En dan?

Dan ga je op jacht naar nieuwe teamleden. Dit kan tot 31 maart, 23:59. Daarna worden de teams bevroren, en gaan we de stampede in. 7 april evalueren we de teams, en mag de top-6 van de teams door, en kunnen de andere mensen last-minute overstappen naar een team dat niet in de top-3 staat. Zo hopen we de strijd interessant te houden. Ps. Het FoK!-team is uitgezonderd van deze regel, zij mogen tot het einde bestaan, ook als ze lager dan 6e geklasseerd zijn... Nou laat men dat natuurlijk niet gebeuren, maar toch :+

De teamlijst zoals op 1-4-009

#CurehuntersDPcFOKschaapFDCFFF *G.R.A.S.S.KluizenaarsT.A.C.R.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
Creator_Boinc
Tmmbomb
APCIII
flying_pizza
Paddixx
Noordvogel
Black Piet
8_ball
itsalwaysme
jpiwf
Killerbert
RoeAntSte
hansR
pug205
mberns
nagynl
JulesvH
Geesje
C0w Crunch3rz
Jamal
JapyDooge
Accesteam
Vossie
Kul
MetalfanBlackness
Pskutte
Qazwaplol
2crashandburn2
Svennetjee
Lord_Nemesis
SpeedKikker
DJNL
DIII
Orac

(Hanno)
Valing
Eronymus
KEESsie
LightLuke
amvrosios
Sekerob
zakjapannertje
cctl01
joosd
Mist
m_p_g
Theadalus
Megaflix
woolysheep
Qwerty-273
Schaduwtje
Escovan
Omied
_Sunnyboy_
Pavla
D2DM
batsma
Wiethoofd
Blord
venomenal
Webaccess
PeaceNlove
jeronimo
Empie2K5
HerrBohm
Dutchie_
sergiog28
Bobsqaud
Wackoz
JohFraEl
Gizmo74
SayWhatAgain
SKiLLa
Klap
SpaceDok
martijn333
Jejking
Hessel_K
JoY
PjoT
brid
Dr. Mac
Cpt00Kirk
Grass460
Amplified
ERBrouwer
coolyboy
Bubbles
Mexicola
StugIII
perejoseph
Bold_Seeker
Terrible T
WolterB
MisterH75
Chevalric
mastadizzy
Bart Brinkman
D.Heinen1980
Melchior
Rubencs
SleutelMan
DigiK-oz
Frentik
-0-0-
Tielemans
Bio1ogics
emphasis
Xaverius
Wessie
Elrond[NL]
Cow_tipping
VFRManiac
The_Fly
-AzErTy-
djklungel
Pjabber
CowArt
scorpionv
Escrimador
Witlof
Bensplace
Bronan
Meloentje
KuuKe
iisschots
FreezeXJ
SandStar
Grandmasg
white_panther
Grubeater
elteor
BaDu
DukeBox
Evo155
JustDutch
Suicyder
Phreak
SSSF
Totalmind
Sypheron
Toaby1
tuxnl
Bronco
KaatjeKriebel
Ld.2014 (+1)111125202221
Huidig aantal Stampede-leden: 144 (+1)Laatste update: 31-03 22:10
*FFF gaat ook bij F@H de krachten bundelen (stats)1 Doet bij FFF mee aan de F@H-stampede
2 Heeft 2 accounts op WCG-actief

Voor een up-to-date overzicht zie de laatste overzichtspost van Wiethoofd.
Factoids

- Punten die je haalt komen gewoon op je eigen account, en blijven daar ook.
- Nieuwe koeien recruteren is prima, zo lang je de toestemming van de computer-eigenaar/beheerder hebt. (Illegaal 'Borg'en leidt tot directe uitsluiting, en verdere sancties.)
- Tijdens de stampede komt er een speciale Stampede-hitparade, waarin dagelijks de teams bij elkaar staan. Deze bestaat naast de normale DPCH.

Waarvoor kun je dit topic gebruiken?

Tja, voor best wel wat eigenlijk
- Mededeling dat er een nieuw Stampede team is gestart
- Mededeling dat je je wilt voegen bij een bestaand Stampede team
- Vragen over de Stampede
- Vragen over Stampedeteams
- Vragen aan mensen uit bestaande Stampede teams
- Taunten }) Het is hier toegestaan om mensen uit te nodigen om bij je Stampede team te komen indien er een verdwaald koetje rondloopt dat duidelijk aangeeft op zoek te zijn naar een leuk Stampede team. Hou het lief leuk en aardig :)

WCG en BOINC

BOINC hoeft bij de meeste DPC-ers geen uitleg meer, hier de client vangen. User aanmaken op WCG-site, en toevoegen aan DPC natuurlijk (2 vliegen in 1 klap? Zwaai uw staart hier), BOINC opstarten, WCG toevoegen en crunchen maar. De uitgebreidere uitleg staat zoals gewoonlijk op wiki, maar mocht je er niet helemaal zeker van zijn, dan kun je gewoon alvast wat WUs proefdraaien, de meeste zijn niet echt groot (reken op een paar uurtje tot een halve dag). Kom je er dan nog niet uit, dan kun je gewoon je vraag in dit topic stellen.

De laatste woorden
9-3-009 - De nodige editjes en updates aan de startpost. 3 uur 's nachts posten is toch geen goed idee :+
15-3-009 - Team-overzicht gesnaaid van Wiethoofd (met toestemming uiteraard :+ )
Moooh!

[ Voor 54% gewijzigd door FreezeXJ op 04-04-2009 09:42 ]

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• white_panther
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-04-2023

white_panther

Campzone here we come....

doe even een title fix, tis nog steeds de 8e stampede volgens mij....

ik weet het, het is ook laat :)

achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Titelfix done

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evo155
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-03-2023
Vanwaar die stampede teams? Kan ik niet 'gewoon' meedoen?

Evo155 AKA Uplinksweetlake

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:06

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

De stampede teams zijn alleen maar voor de virtuele stats die worden bijgehouden voor de stampede. Je mag uiteraard ook gewoon meedoen aan de stampede zonder je voor een stampedeteam op te geven.

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

Bij een stampede komen meestal veel mensen van andere projecten over. Omdat daar ook grote subteams bij zitten zou het als eenling gewoon ergens onderaan de stats verdwijnen. Er is dan ook niet veel competitie meer over.
Door nu tijdelijk stampede-subteams te maken kun je 6 ongeveer gelijke groepjes tegen elkaar laten strijden. Dat geeft meer competitie en ook een betere totaalscore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-05 12:07
Ik ben wel benieuwd welke "oude" teams weer mee gaan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167389

Hoofd topic ligt aanpassen:

Al het werk is er op toegesneden om gemiddeld per sub project 6 uur te draaien. Snelle broeders doen er 2-3 uur over en langzame broeders 10-12 uur of meer. Uitzondering is Nutritious Rice. Loopt altijd 6 uur ongeacht de koe... geeft ook de meeste extra credit, vooral aan de gemiddeld snellen.

Bij WCG moet er eerst een account op WCG gemaakt worden! Het linken van een cliënt is met member naam / paswoord, niet email / paswoord. BAM werkt niet bij splinternieuwe WCG clients. Wel bij hen die al een WCG account hadden en voorheen bij WCG crunchten met die koe.

Heb gisteren de WCG WIKI pagina bijgewerkt. WCG heeft een officieel gesupporte WIKI sinds eind vorig jaar. Veel zit er al in. Nog meer zoals alle help moet nog gepoort worden.

Den DPC wiki link staat nog steeds op de Beleids pagina en niet op de DPC FAQ pagina... t'is maar dat je het weet. (nog maar een keer porren Crew!)

En per plaatje beneden zag de barometer er van Dee Pee Cee op Wee Cee Gee uit net voor de beslissing dat de 8e Stampede daar gehouden wordt. Hoeveel de beide Y-axis' opgerekt moet worden zal een ieder benieuwen. Gemiddeld staat DPC op daily12-14. Op zijn minst verwacht ik UserFriendly.org een maand achter ons... die huizen dagelijks ergens op 8.

Wel werk bufferen/cachen, zo rond 3-4 dagen. Dan wordt ook op de laatste stampede dag (bijna) al het werk gevalideerd. Bij 5 dagen buffer is dag 99%... maar niet veel meer daar de meeste WCG taken maximaal 9 dagen geldig zijn.

kletsch u laeter

Afbeeldingslocatie: http://i137.photobucket.com/albums/q210/Sekerob/DPConWCG.png

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 167389 op 09-03-2009 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-12-2024

My

Evo155 schreef op maandag 09 maart 2009 @ 08:35:
Vanwaar die stampede teams? Kan ik niet 'gewoon' meedoen?
Een uitgebreid antwoord van deze vraag is misschien het best te bantwoorden door een subkopje in de startpost te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinski
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-05 07:07

Robinski

A.K.A. RHarmsen

* Robinski heeft de WCG Boinc client geinstalleerd

Alleen ik vrees dat ik hem toch weer snel ga verwijderen, wat een geheugen gebruik zeg!

Ik ga nog wel even flink wat spelen met de instellingen en verschillende sub projecten, een zien of het iets beter kan.

[ Voor 29% gewijzigd door Robinski op 09-03-2009 10:09 ]

10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geheugen... er is een matrix. De kleinste klussen zijn RICE & Help Conquer Cancer. BOINC zelf gebruikt maar weinig. Kan je in je My Projects aankiezen of in de device profielen (Custom, Home, School, Work, Default)

Afbeeldingslocatie: http://tinyurl.com/35gzxx

[ Voor 83% gewijzigd door Anoniem: 167389 op 09-03-2009 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessie
  • Laatst online: 30-05 17:22

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Ik kijk wel eventjes welke teams er komen :)
Dan kan ik kijken waar ik mijn deel v/d kudde ff neer kan zetten :)

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theadalus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-12-2023

Theadalus

Nostalgist

Zijn er gegadigden om Furious Dutch Cows (Stampede #5) weer nieuw leven in te blazen? :)

Computing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinski

Robinski

A.K.A. RHarmsen

Anoniem: 167389 schreef op maandag 09 maart 2009 @ 10:06:
Geheugen... er is een matrix. De kleinste klussen zijn RICE & Help Conquer Cancer. BOINC zelf gebruikt maar weinig. Kan je in je My Projects aankiezen of in de device profielen (Custom, Home, School, Work, Default)

[afbeelding]
Ik zal d'r eens naar gaan kijken.
Probleem blijft dat er (veel) meer geheugen nodig is, in vergelijking met de dnet client. Komt nog eens bij dat boinc per core één client start met dus geheugen gebruik!

Ik vrees dat ik maar met een machine kan gaan meedoen hierom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

dnet-c gebruikt dan ook bijzonder weinig geheugen. Bijna alle andere DC projecten hebben meer dan iets van 15 MB geheugen nodig per client. :P Folding@Home wil in sommige gevallen rustig 150-200 MB per client in beslag nemen. SMP draaien gaat al helemaal hard, soms 100 MB per thread, en je hebt er automatisch 4 draaien. :P
Aan de andere kant, hoeveel geheugen heb je dan in je machines zitten dat je zo snel te kort komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinski

Robinski

A.K.A. RHarmsen

Bubbles schreef op maandag 09 maart 2009 @ 12:26:
dnet-c gebruikt dan ook bijzonder weinig geheugen. Bijna alle andere DC projecten hebben meer dan iets van 15 MB geheugen nodig per client. :P Folding@Home wil in sommige gevallen rustig 150-200 MB per client in beslag nemen. SMP draaien gaat al helemaal hard, soms 100 MB per thread, en je hebt er automatisch 4 draaien. :P
Aan de andere kant, hoeveel geheugen heb je dan in je machines zitten dat je zo snel te kort komt?
De meeste machines waarop een client op draait, hebben nog geen eens 512MB.
Mijn game PC heeft daarin tegen 2GB, wat dus genoeg is om mee te kunnen doen.

Hopelijk wordt er in de toekomst vaker nagedacht door onderzoekers, mbt geheugen gebruik. Alhoewel de kans natuurlijk ook vrij groot is dat dit niet veel efficiënter kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:14
Ik vond het vorig jaar wel gezellig in team G.R.A.S.S, zijn ze dit jaar ook weer van de partij?

Home Assistant | ☀️ 12kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Theadalus schreef op maandag 09 maart 2009 @ 11:33:
Zijn er gegadigden om Furious Dutch Cows (Stampede #5) weer nieuw leven in te blazen? :)
Dutch Furious Cows klinkt beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jejking schreef op maandag 09 maart 2009 @ 13:31:
[...]

Dan, make it "Dutch Cow Fury".en ik kom erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 28-05 15:47
coolyboy schreef op maandag 09 maart 2009 @ 13:26:
Ik vond het vorig jaar wel gezellig in team G.R.A.S.S, zijn ze dit jaar ook weer van de partij?
hehe .... aahh : I love the smell of GRASS in the morning!! ;)

Afbeeldingslocatie: http://webdisk.planet.nl/haak0406/publiek/album/GRASS-Cow.jpg

Global Rampage Association of Super Stampers known as G.R.A.S.S.!! ;)

brings back memories! zal kijken of we het weer kunnen opstarten. laat het je snel weten. :P

[ Voor 13% gewijzigd door Cpt00kirk op 09-03-2009 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Robinski schreef op maandag 09 maart 2009 @ 13:11:
[...]

Hopelijk wordt er in de toekomst vaker nagedacht door onderzoekers, mbt geheugen gebruik. Alhoewel de kans natuurlijk ook vrij groot is dat dit niet veel efficiënter kan.
Technisch draait er maar 1 client, BOINC.exe. Voor elk concurrent project wordt natuurlijk wel 1 science app gestart, wat ook klein is... wat groot is / kan zijn de modellen en dat is / was opgegeven in de tabel. Die zijn allen uniek dus die behoeven een eigen plek in het shared memory blok. Je merkt er echter maar weinig van omdat BOINC alleen tijdens idle time kan draaien en of alleen spare cycles gebruikt.

Als je besluit alleen idle time te grazen, dus alleen als PC niet in gebruik is, wel Leave App in Memory when PC in use", anders herstart het project steeds weer van het laatste checkpoint. Op zich niet erg, maar zet dan bijv. 15 minuten wacht voordat hervat wordt.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 167389 op 09-03-2009 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Robinski schreef op maandag 09 maart 2009 @ 13:11:
[...]

Dat houdt dan idd niet over. Aan de andere kant, geheugen kost echt niets meer. ;) Voor rond de 2 tientjes heb je 512MB DDR RAM, vanaf 10 euro heb je 512 MB DDR2 RAM.Maargoed, aanschaf van geheugen moet je natuurlijk helemaal zelf weten.
Vooral medische projecten hebben er nog al eens een handje van om veel geheugen nodig te hebben. Deze projecten zijn vaak dan ook van een hele andere orde van complexiteit dan 'simpele' projecten als RC5 of SoB waar een relatief eenvoudige formule het geheugen in wordt gedouwt om vervolgens data doorheen te laten persen. Denk hierbij aan grote molecuulmodellen (eiwitten, DNA, RNA, etc.) van tientallen tot honderden atomen waaraan wordt gedraaid en alle (of veel) stadia daarvan moeten worden bijgehouden om een volgende stap te kunnen berekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als gezegd, RICE & HCC zijn de kleinsten. Het komende donderdag of vrijdag te lanceren project is van AutoDock formaat, dus behoorlijk RAM en VM gebruik. In de zelfde orde als DDDT. Wat wil je... die sciences zijn vaak gepoort v.a. mainframe / super computers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grass460
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-02 20:47

grass460

[DPC] Division_Brabant

team GRASS love the name off it O-)
schrijf mij er maar bij als het zover komt
btw moeten jullie ff uitleggen hoe dat werkt 1st time stampede :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amplified
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 30-05 19:18
grass klinkt idd wel nice :D maar ik wacht nog even met mijn keuze totdat er meerdere teams zijn, anders wordt het zo snel eenzijdig he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
Klinkt leuk, ik doe mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perejoseph
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08:47
Zijn er hier soms enkele belgen die zin hebben om een eigen subteampje op te richten >:) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CowArt
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-06-2023

CowArt

DPC Team Switch Pensionado

Jejking schreef op maandag 09 maart 2009 @ 13:31:
[...]

Furious Dutch Cows was met een knipoog naar FDC waar we toen de strijd mee aangingen. :P

Furious Dutch Cow, 2 Fast 2 Be Serious! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121743

All your cures are belong to us ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woolysheep
  • Niet online

woolysheep

La Pecora Nera

ben ook van de partij *O*

"wooled" :: Team Boonanza :: Helping DPC @ DC-Vault :: Stampede #9 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolterB
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
_/-\o_ , I!'m in

Desktop | MediaCenter | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amplified
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 30-05 19:18
doe mij maar bij GRASS, lijkt me een leuk team :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

Hmmm nog na denken over een team om te joinen voor de stampade.

Het maakt mij eigenlijk niet zo veel uit:
Heb hier 6 machines 24/7 voor 50% op wcg draaien (10 cores) en het thuis systeem draait mee als er gelegenheid is.

Die 50% word tijdens de stampede natuurlijk aan gepast :p

Dus als er teams zijn die me er graag bij willen hebben, laat het even weten

[ Voor 9% gewijzigd door brid op 09-03-2009 22:08 ]

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
  • Laatst online: 29-05 12:07
Als de oude teams weer bovenwater gehaald worden mogen de "oude koeien uit de sloot" uit het SoB tijdperk ook niet ontbreken. De kletskoppen uit de TSC stampede zijn natuurlijk ook onmisbaar en de stampertjes stumpertjes horen er dan ook weer bij. En wie herinnert zich nog E.D.M.Z.T.D.O.?

Misschien moeten we de volgende keer een wedstrijd uitschrijven wie de meeste stampede teams kent :+

Edit: Ik was net even aan het terug lezen en ik zag dat EDMZTDO even in de ijskast was gezet, maar wel met het plan om het een keertje weer te ontdooien. Zijn er nog oud gedienden die het team van 5 jaar geleden weer leven in willen blazen? :+
Edit2: Het logo van de kletskoppen is weer boven water :D
Afbeeldingslocatie: http://ikesi.com/switch/images/kletskop2.gif

Nostalgie }:O

[ Voor 33% gewijzigd door Mark83 op 10-03-2009 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noordvogel
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-07-2024

Noordvogel

DPC @ DC-vault

Ik zat vorig jaar bij Seventeen or Cow; wie weet er iets toepasselijks voor dit jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theadalus

Theadalus

Nostalgist

Noordvogel schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 00:23:
Ik zat vorig jaar bij Seventeen or Cow; wie weet er iets toepasselijks voor dit jaar?
World Cow Grid?

of

Cow Community Grid?

;)

Computing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duarf
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-05 20:13

duarf

-Kuffy-

Verdomme, vind ik na het zelf aanvragen van de stampedecow account toch niet dat ik al een WCG account had :)

(mischien vind iemand een mooie afkorting voor CUDA team)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theadalus

Theadalus

Nostalgist

Het 1e team is een feit: Furious Dutch Cows *O*

Leden
1. Theadalus
2. Megaflix
3. CowArt (?)
4. woolysheep

Heb gelijk ook maar effe een forumpje opgetuigd... :P

Computing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLSchutP
  • Laatst online: 11-01 12:36
Noordvogel schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 00:23:
Cure For Cow?

whatever..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evo155
  • Laatst online: 04-03-2023
Cows For Cure dan nog altijd...

Evo155 AKA Uplinksweetlake

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Plurale... Cows for Cures ... er wordt aan meerdere gewerkt by WCG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grandmasg
  • Laatst online: 07:09

Grandmasg

What ever!!!!

Wie weet komt er wel een vervolg op stampede 7 bij team Crew Roggelt Et Wiel !! :+

I know a lot, but not everything! Hobby systeem
WhatPulse Aap stats!
Github team stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noordvogel

Noordvogel

DPC @ DC-vault

Cows for Cures vind ik wel wat... of Dutch Cow Grid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meloentje
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Meloentje

Switcher

Theadalus schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 04:42:
Hier is de oude nog te bezoeken ;)

Programmeren is net als spelen met Lego, alleen maak ik mijn eigen Lego stenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!zzy
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-05 20:13
perejoseph schreef op maandag 09 maart 2009 @ 18:41:
Zijn er hier soms enkele belgen die zin hebben om een eigen subteampje op te richten >:) ?
Kies mij, kies mij :p nee, lijkt me inderdaad wel leuk.
Zelf een team oprichten is niet aan mij besteed, maar een belgenteam joinen wil ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulysses
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Ulysses

Niet van jou

Ik wil ook mee doen met jullie ... nog enige actie van mij uit vereist?
Ook maar geregt, maar tis daar nog behoorlijk stil :+

Ken ik jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theadalus

Theadalus

Nostalgist

Ulysses schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 07:48:
Ik wil ook mee doen met jullie ... nog enige actie van mij uit vereist?
Ja... grazen! ;)
Ook maar geregt, maar tis daar nog behoorlijk stil :+
Forum staat ook nog in de steigers, maar laat je daardoor niet weerhouden om de boel vol te spammen. :)

Computing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Niet online
Vorig jaar zat ik volgens mij bij G.R.A.S.S., maar dit jaar laat ik het nog even afwachten van mijn andere subteamleden van Kletscows...... :)

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 253680

Net als vorig jaar wil ik wel weer bij G.R.A.S.S.
En net als vorig jaar zal G.R.A.S.S. gaan winnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noordvogel

Noordvogel

DPC @ DC-vault

Mensen die in een ander team dan GRASS willen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cctl01
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:42
Als we allemaal in GRASS gaan, dan winnen we zeker JEEJ *cheer*

Ik wacht nog even af welke teams er komen, en zal wss een klein team joinen om de spanning er in te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
Gezien de vele reacties voor G.R.A.S.S. gaan we het dit jaar wederom doen! De nummer #1 bij de vorige Stampede dient geprolongeerd te worden en uiteraard zijn we daar JOUW bij nodig.

*O* *O* Geef je nu op hieronder :) ! *O* *O*

Afbeeldingslocatie: http://webdisk.planet.nl/haak0406/publiek/album/Aanmelding.JPG

Afbeeldingslocatie: http://webdisk.planet.nl/haak0406/publiek/album/Happy%20Cows.JPG

Leden :

- Cpt00Kirk ( GRASS founder ) :P
- Grass460
- Amplified
- ERBrouwer
- coolyboy
- bubbles
- jouw naam hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevius
  • Laatst online: 00:14
Ik neem aan dat het wel duidelijk was dat ik ook weer van de partij bij binnen team G.R.A.S.S?! Ik hoop dat we dit jaar wel een beetje tegenstand krijgen ;).

Home Assistant | ☀️ 12kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

B)
C++:
1
2
3
for (int i = 0; i < 100; i++) {
    cout << "Ik join G.R.A.S.S" << endl << flush;
}

Zo goed? O-) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
Bubbles krijgt de originaliteitsprijs vandaag _O- ..... your in! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APClll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:25

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

In plaats van de Bearhunters, nu de Curehunters?

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noordvogel

Noordvogel

DPC @ DC-vault

APClll schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 15:05:
In plaats van de Bearhunters, nu de Curehunters?
Op zich leuk, ook omdat Make Cures Happen ons net voor de stampede heeft ingehaald (volgens de prognose). Misschien dat ik dit team wel ga joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmmbomb
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-10-2023
Mocht het stampede team Curehunters verschijnen dan ben ik ook van de partij!

Heb zelf niet de tijd om een stampteam te starten, maar meedoen moet lukken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete
  • Laatst online: 15-12-2024
Zijn er puntverschillen in de verschillende WCG projecten? Ik heb nu HCC taken ontvangen.

petersmit.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grass460
  • Laatst online: 07-02 20:47

grass460

[DPC] Division_Brabant

@Cpt00Kirk

1st stampede voor mij
moet ik nog iets instellen ?
heb al wel een account bij WCG ,dat was al geregeld
dan kan ik verder alles in orde maken voor 1 april :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159695

Zet mij ook maar in voor Curehunters, nu nog iemand hebben die dat op zet .....

Me wijst naar APCIII

[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 159695 op 11-03-2009 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APClll

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

vind minimaal 2 mede-teamleden. Deze moeten van buiten je subteam komen, om te voorkomen dat je team alleen maar een subteam is.
- APClll
- Tmmbomb
- flying_pizza
- Noordvogel (misschien)
- Creator_Boinc (zit in mijn subteam)
- Black Piet (zit in mijn subteam)

Wie maakt de Curehunters nog sterker? Meer is altijd beter O-)
Noordvogel schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 23:20:
Ja, APCIII: je mag me nu officieel bij de Curehunters zetten!
Tmmbomb schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 17:38:
Mocht het stampede team Curehunters verschijnen dan ben ik ook van de partij!
Anoniem: 159695 schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 19:22:
Zet mij ook maar in voor Curehunters, nu nog iemand hebben die dat op zet .....
Black Piet schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 20:01:
(...)
Als jij CureHunters (R) gaat starten ben ik van de partij :9
flying_pizza schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 20:27:
deze pizza vliegt graag onder de Curehunters vlag

[ Voor 25% gewijzigd door APClll op 11-03-2009 23:38 ]

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flying_pizza
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:50
APClll schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 20:17:

Wie maakt de inschrijving van Curehunters officieel? Ik mis nog iemand O-)
deze pizza vliegt graag onder de Curehunters vlag

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Sunnyboy_
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:32

_Sunnyboy_

Mooooooooooooooooo!

Pete schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 17:47:
Zijn er puntverschillen in de verschillende WCG projecten? Ik heb nu HCC taken ontvangen.
In theorie zouden ze allemaal ongeveer evenveel moeten scoren. In mijn ervaring echter heeft Rice altijd net ietsje meer opgeleverd per uur. Als je een 64 bits OS hebt is HCC echter beter waarschijnlijk, aangezien HCC voronamelijk integer is wat duidelijk sneller gaat op 64 bits (ookal is de app zelf 32 bits)

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete
  • Laatst online: 15-12-2024
_Sunnyboy_ schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 20:39:
[...]

In theorie zouden ze allemaal ongeveer evenveel moeten scoren. In mijn ervaring echter heeft Rice altijd net ietsje meer opgeleverd per uur. Als je een 64 bits OS hebt is HCC echter beter waarschijnlijk, aangezien HCC voronamelijk integer is wat duidelijk sneller gaat op 64 bits (ookal is de app zelf 32 bits)
Ok, dan zit ik goed (64 bit processor + 64 bit os)

petersmit.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Dus is het beste voor de 64-bitters onder ons om beide projecten te kiezen als ik het zo lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart Brinkman
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-10-2021
[...]
Is het trouwens mogelijk om dit (de keuze voor welke taken) lokaal per computer/BOINC client aan te passen? Nu is dit meer een teamstrategie-kwestie, maar het algemeen belang (de DPC tour of duty) is - vermoed ik - belangrijker.

64-bit overheerscht mbt. integer-bewerkingen. E6850 @ 3,0 Ghz (Windows Vista 32-bit) doet 5577.66 million ops/sec, T7200 @ 2,0 Ghz (OS X) doet 7455.55 million ops/sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APClll

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

En dan nu officieel:
stampede team: Curehunters
  • APClll
  • Tmmbomb
  • flying_pizza
  • Creator_Boinc
  • Black Piet
  • Noordvogel
  • Paddixx

[ Voor 11% gewijzigd door APClll op 12-03-2009 14:19 . Reden: Paddixx toegevoegd als officieel lid ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bart Brinkman schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 20:53:
[...]

Is het trouwens mogelijk om dit (de keuze voor welke taken) lokaal per computer/BOINC client aan te passen? Nu is dit meer een teamstrategie-kwestie, maar het algemeen belang (de DPC tour of duty) is - vermoed ik - belangrijker.

64-bit overheerscht mbt. integer-bewerkingen. E6850 @ 3,0 Ghz (Windows Vista 32-bit) doet 5577.66 million ops/sec, T7200 @ 2,0 Ghz (OS X) doet 7455.55 million ops/sec.
Ja, door de koeien aan te creeeren profielen te koppelen in de My Grid > Device Manager. Je kunt School, Work en Home erbij maken die elk aan bepaalde projecten kunnen worden verbonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noordvogel

Noordvogel

DPC @ DC-vault

Ja, APCIII: je mag me nu officieel bij de Curehunters zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie
  • Laatst online: 30-05 19:50

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Ik ga ook voor de Curehunters!

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
grass460 schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 18:38:
@Cpt00Kirk

1st stampede voor mij
moet ik nog iets instellen ?
heb al wel een account bij WCG ,dat was al geregeld
dan kan ik verder alles in orde maken voor 1 april :9
Voor iedereen die voor het eerst meedoet. Als je een nieuw account op WCG hebt gemaakt dan hoef je verder niks te doen. Heb je nog geen account dan kun je een nieuwe maken OF speciaal voor de Stampede is er een stampedecow account gemaakt waar iedereen die alleen tijdens de Stampede WCG draait op kan flushen.

Dus voor grass460, je kunt rustig wachten tot 1 april en je zult zien dat de Stampede teams en bijbehorende stats van te voren klaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noordvogel

Noordvogel

DPC @ DC-vault

Vergeet niet om je bij WCG ook aan te melden voor het team Dutch Power Cows!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Quick link naar de DPC join pagina:

http://www.worldcommunity...nfo.do?teamId=025RSMBR9N1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100386

Zeg peepz, wanneer is die stampede eigenlijk ?

Kan ik weer mijn tegendraadse F@H steun actie doen, net als elke stampede.
"in een poging de puntenterugval aldaar te stuiten (c)"

Greets All @ DPC, and NGS in het bijzonder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
De gehele maand April! ... en :w G_M_C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinski

Robinski

A.K.A. RHarmsen

* Robinski doet uiteraard ook mee met de stampede!!!! (helaas met maar 1 host)
Waar kan dit los lopende koetje nog terecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Robinski schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 10:50:
Je bent zo vrij om een team naar keuze te kiezen, momenteel heb je de keuze uit :

Furious Dutch Cows
G.R.A.S.S.
Curehunters

Of je moet zelf een andere oprichten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt00kirk
hoop wel dat we ongeveer 5 teams krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theadalus

Theadalus

Nostalgist

Cpt00kirk schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 11:22:
hoop wel dat we ongeveer 5 teams krijgen
Jah, het loopt nog niet echt storm... :P

Computing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100386

Cpt00kirk schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 10:38:
De gehele maand April! ... en :w G_M_C
Dan heb ik dus nog een hele halve maand om om te zien naar een C2Q9550 en die @ F@H te zetten :)

Alleen niets via V&A voorlopig ... ik heb overigens dan straks dus wel een prima gelapte C2D 6750 over.
Wellicht helpt dat de kosten te drukken ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 100386 op 12-03-2009 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APClll

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

Robinski schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 10:50:
Ik moet nog even gaan verzinnen waarom Curehunters beter is dan die andere teams, maar je bent in ieder geval beter af bij de Curehunters.

Neem dat maar van mij aan 8)
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLSchutP
  • Laatst online: 11-01 12:36
* NLSchutP gaat bij 1 van de teams die er het zwakste voor staat ;)

* NLSchutP helpt iig mee!

whatever..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145209

Leden
1. Theadalus
2. Megaflix
3. CowArt (?)
4. woolysheep

Jullie zijn op het moment de kleinste partij (naar aantal leden), dus wil ik wel me ook wel bij jullie aansluiten. Het is maar een enkel werk pc'tje, maar alle beetjes helpen. :)

Zojuist WCG ingesteld. Als ik door mijn Einstein taakjes heen ben begin ik alvast met WCG.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 145209 op 12-03-2009 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:07

Qwerty-273

Meukposter

Is er ook een plekje vrij bij de Furious Dutch Cows voor een oud P4 tje? Zo ja, dan kan je me daar bijschrijven. Nick bij WCG is "DPC - Mooooooh PL"

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8_ball
  • Laatst online: 29-05 17:26
Hoop van het weekend een 2e koetje het leven in te blazen. En dan ga ik kijken of er nog een leuk team is om te joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222991

teams??? Zal er eens over denken, waar is hulp nodig voor eerlijke verdeling, of wordt er nog een 4de danwel 5de team opgezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://www.freewebs.com/stampedecentre/Stampede%20logo%20(Small).jpg

De duitsers hebben een gezegde "Qual der Wahl".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-05 19:43

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Het 4e team is er toch ook al met FokSchaap?

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oh ja, helemaal vergeten om mijn WCG nick neer te zetten : KletsCows.Creator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessie
  • Laatst online: 30-05 17:22

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Komt er nog een overzicht wie waat zit?
Hier is ook nog een losse koe :)

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• white_panther
  • Laatst online: 30-04-2023

white_panther

Campzone here we come....

zie de eerste post, daar staan alle teams en members

ik heb ook nog een loslopende koe......

achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Niet online
Black Piet mist zichzelf bij team CureHunters in het starttopic :+

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ
  • Laatst online: 30-05 13:49

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Topicstarter
Ben helaas niet 24/7 online (not even trying), dus soms is het even zoeken wie waarbij wil. So far 3 teams, ik wacht even op nog wat initiatieven :)

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulysses
  • Niet online

Ulysses

Niet van jou

Ik sta nog niet bij Furious Dutch Cows ... Mijn WCG nick is ook gewoon Escovan voor de duidelijkheid.
Ik heb hier 3 hosts draaien (1 E8400, 1 Athlon 1333 en 1 Athlon 1000)

[ Voor 26% gewijzigd door Ulysses op 13-03-2009 07:05 ]

Ken ik jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muppet99
  • Laatst online: 30-05 10:21
Voor de mensen met geheugen probs kwam ik de volgende tegen: V&A aangeboden: Goedkoop geheugen
;)

Carpe Diem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulysses
  • Niet online

Ulysses

Niet van jou

En kan deze pagina nou es een keer bijgewerkt worden?
http://www.dutchpowercows.org/project.php?id=21
Er staat nu vrij weinig namelijk, en aangezien het een stampede project is deze keer, mag de info op de DPC-site ook wel wat uitgebreider denk ik. Ik weet zo ff niet wie hier mee bezig is, maar ik hoop dat diegene mee leest.

Ken ik jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius
  • Laatst online: 28-05 22:34

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Misschien dat het handig is om die FAQ's maar offline te halen aangezien we ook een wiki hebben die vaak uitgebreider is.

Escovan (en anderen), voor WCG verwijs ik graag naar: http://wiki.dutchpowercow....php/World_Community_Grid

Edit: overigens staat de wiki-verwijziging ook in de startpost (al is het wel een beetje verborgen)

[ Voor 17% gewijzigd door Xaverius op 13-03-2009 08:40 ]

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ulysses schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 08:28:
En kan deze pagina nou es een keer bijgewerkt worden?
http://www.dutchpowercows.org/project.php?id=21
Er staat nu vrij weinig namelijk, en aangezien het een stampede project is deze keer, mag de info op de DPC-site ook wel wat uitgebreider denk ik. Ik weet zo ff niet wie hier mee bezig is, maar ik hoop dat diegene mee leest.
Ik zal erg weinig anders dan het basis brood nodige investeren. We hebben een officieel gesupporte WCG Wiki, de link staat op de DPC-WCG wiki pagina: http://wcg.wikia.com/wiki/World_Community_Grid_Wiki ... werk in uitvoering. We spreken allemaal engels denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• venomenal
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-05 06:29
Ik heb ook 3x quad en 2x dual vrij voor WCG maar nog geen team.

@Blord: heb jij inmiddels al een team?
Pagina: 1 2 ... 9 Laatste