[ Voor 16% gewijzigd door Sypheron op 20-03-2009 11:06 . Reden: Username aangepast ]
* Phreak is lid van TACR
En gebruikersnaam is [DPC]DeApen.Phreak
Noobmeter WoT: Froekie
Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk |
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Kijk ook eens op het TACR forum: http://www.grubeater.nl/tacr/
[ Voor 27% gewijzigd door Grubeater op 20-03-2009 11:35 ]
Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk |
Eigenlijk moet je zorgen dat de Join-tekst nog een beetje met het pak mee schuin naar achter loopt
dan stelt dit aapje zich beschikbaar voor een ander team, kom maar met de aanbiedingen!!
subteam: De Apen
Verwijderd
(duikt weer snel onder)
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Ja dat was me inderdaad ook al opgevallen, alleen snel even gemaaktJejking schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 11:40:
[...]
Eigenlijk moet je zorgen dat de Join-tekst nog een beetje met het pak mee schuin naar achter loopt

I know a lot, but not everything! Hobby systeem
WhatPulse Aap stats!
Github team stats
* NLSchutP vindt dat je dat bord (DPc) toch wel elders had mogen bevestigen...
whatever..
Oke wat meer realiteit dus....Pskutte schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 12:52:
Eeej... da's nie aardig voor kalfje...
* Grandmasg vindt dat je dat bord (DPc) toch wel elders had mogen bevestigen...

WhatPulse Aap stats!
Github team stats
Verwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 12:06:
If weet niet zeker, maar er zijn er nu dacht ik drie voor Forza Mucca, het stilste/geheimste team op DPC. Geloof dat de minimum vereiste 4 is ;-)
edit:
(duikt weer snel onder)
Dan maken ze er toch gewoon 'Forza Timbratura Mucca' van....Xaverius schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 12:15:
Maar Forza Mucca kan niet als Stampede Team naam fungeren.
of 'Forza Mucca Grid' of 'Forza Mucca Caccia Della Cura'
of zoiets

Moet ook minimaal 'n afkorting van 3 karakters van te maken zijn bij een stampedeteam, (vind ik)
[ Voor 16% gewijzigd door JohFraEl op 20-03-2009 13:24 . Reden: reden....?? ]
En waarom jij zo op mijn post reageert snap ik dan ook niet.
[ Voor 16% gewijzigd door Xaverius op 20-03-2009 13:27 ]
Stop de verwelking!
Bij curehunters is er plek voor je!mberns schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 11:58:
eeeuhm vele aapjes bij TACR ...
dan stelt dit aapje zich beschikbaar voor een ander team, kom maar met de aanbiedingen!!
Ach ik had een soepele bui, bijna weekend, de zon schijnt, sorry hoor......Xaverius schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 13:25:
En waarom jij zo op mijn post reageert snap ik dan ook niet.
 Misschien heb je wel gelijk, maar als het nu een tijdelijk stampedeteam is heb ik er niet zo'n moeite mee, de tijden van absoluut verbod op subteamreclame hebben we wel gehad geloof ik. En dan vind ik toch dat de Crew daar maar iets over moet roepen.... (kijk anders eens goed door dit topic het barst van de subteamsluikreclame). Maar nogmaals strikt genomen heb je wellicht gelijk.
  Misschien heb je wel gelijk, maar als het nu een tijdelijk stampedeteam is heb ik er niet zo'n moeite mee, de tijden van absoluut verbod op subteamreclame hebben we wel gehad geloof ik. En dan vind ik toch dat de Crew daar maar iets over moet roepen.... (kijk anders eens goed door dit topic het barst van de subteamsluikreclame). Maar nogmaals strikt genomen heb je wellicht gelijk.   
 Maar als je echt vindt dat subteam of subteamgerelateerde namen niet kunnen waarom dan wel Curehunters (zoals cureseekers) of FOKschaap, daar heb ik op diverse projecten ook subteams van gezien....
Hoe zit het nou trouwens met de DPc Dutch Power calfs is dat alleen maar een stampedeteam of gaan ze ook verder als subteam? (kan het ook niet meer volgen)
Curehunters en cureseekers, tja het lijkt op elkaar maar ik denk dat deze namen puur uit "de kuur zoeken" komt wat je kan verwachten bij een medisch project, curehunters zullen niet als stampedeteam hebben bestaan bij SoB vermoed ik zo.
Inderdaad vind ik Dutch Power Calfs eigenlijk ook niet kunnen als stampedenaam aangezien deze ook als subteam nu beginnen. Ik denk dat er mensen het verschil tussen subteam en stampedeteam niet inzien. De stampedeteams bestaan maar een maandje en zijn alleen zichtbaar in de statistieken van de stampede en niet in de normale projectstatistieken.
Misschien is het handig als iemand van de stampede-organisatie even een blik wil werpen op de stampedeteamnamen.
Maar het is zonnig buiten, dat klopt, en de zonnewering helpt hier niet echt, dat wordt weer last van het ogenknijpen vanmiddag...
Stop de verwelking!
curehunters it is!Bij curehunters is er plek voor je!
[ Voor 4% gewijzigd door mberns op 20-03-2009 15:27 ]
Gaat dit nu een logo-shop topic worden?Grandmasg schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 12:31:
* Grandmasg vindt dat ze bij de kluizenaars de boel toch wat schoner moeten houden
[afbeelding]
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
Is niet echt de bedoeling hé
WhatPulse Aap stats!
Github team stats
Inderdaad, de curehunters naam komt voort uit de Bearhunters, aangezien we nu "Make cures happen" gaan verslaan! Cureseekers zitten (nog) niet eens in ons team (maar ze zijn altijd welkomXaverius schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 14:55:
Het gaat mij totaal niet om subteamreclame eerlijk gezegd. De stampede heeft als gedachte dat er tijdelijke teams gemaakt worden met een naam die niet voorkomt bij de gewone subteams. Wanneer er dan een stampede team Forza Mucca gemaakt wil worden (sorry sekerob) dan kan is dat tegen de stampederegels in.
Curehunters en cureseekers, tja het lijkt op elkaar maar ik denk dat deze namen puur uit "de kuur zoeken" komt wat je kan verwachten bij een medisch project, curehunters zullen niet als stampedeteam hebben bestaan bij SoB vermoed ik zo.
Ach, voor die enige maand, het gaat om het project en de score. Het gaat maar om een naampje toch....Inderdaad vind ik Dutch Power Calfs eigenlijk ook niet kunnen als stampedenaam aangezien deze ook als subteam nu beginnen. Ik denk dat er mensen het verschil tussen subteam en stampedeteam niet inzien. De stampedeteams bestaan maar een maandje en zijn alleen zichtbaar in de statistieken van de stampede en niet in de normale projectstatistieken.
Misschien is het handig als iemand van de stampede-organisatie even een blik wil werpen op de stampedeteamnamen.
Een biertje zou inderdaad ook wel lekker vinden, maar vanavond kan ik dat nog steeds inhalen.Maar het is zonnig buiten, dat klopt, en de zonnewering helpt hier niet echt, dat wordt weer last van het ogenknijpen vanmiddag...
Mooooooeeeee......
Wat dacht je van FFF.mberns schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 11:58:
eeeuhm vele aapjes bij TACR ...
Dan kan je de CPU en de GPU bezig houden
Laat maar: volgende keer eerst maar even alles lezen.
[ Voor 9% gewijzigd door Webaccess op 20-03-2009 19:55 ]

Leden - WCG gebruikersnaam
- Creator_Boinc - KletsCows.Creator
- Tmmbomb - TeamBitstorm.Tmmbomb
- APCIII - KletsCows.APCIII
- flying_pizza - flying_pizza
- Paddixx - Los Alcoholicos.Paddixx
- Noordvogel - Noordvogel
- Black Piet - KletsCows.BlackPiet
- 8_ball - 8_ball
- itsalwaysme - Division Brabant.itsalwaysme
- jpiwf - Los Alcoholicos.jpiwf
- Killerbert - Killerbert
- RoeAntSte - RoeAntSte
- hansR - [DPC] hansR
- mberns - ???
- ...jij?
Join us!
 Welkom mberns !
 Welkom mberns !  
                                                Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC! 
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Verwijderd
http://www.elteor.nl/index.php?mode=stampedewcg
er missen veel members
Amplified schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 22:51:
Elteor, iets fout gegaan in je stampede stats?
http://www.elteor.nl/index.php?mode=stampedewcg
er missen veel members
Een eerste stukje staat erElteor schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 12:59:
Een eerste stukje stampede stats is hier te vinden.
Ik lees dat als "proof of concept" en niet als "dit zijn de zo goed als eindresultaat-stats"
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC! 
De betekenis van het leven vind je in je gave. Het doel vind je in het uitdelen er van.
Even een team uitkiezen..... ehhhh.... Kluizenaars... dat lijkt me wel wat...
Is er nog een beetje plaats voor dit vliegje???
En VFRmaniak ook trouwens.
[ Voor 24% gewijzigd door Cow_tipping op 22-03-2009 03:54 ]
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
God does not play dice
ben jij de volgende ??
Cpt00Kirk
Grass460
Amplified
ERBrouwer
coolyboy
Bubbles
Mexicola
StugIII
perejoseph
Bold_Seeker
Terrible T
WolterB
jij?

Misschien een idee om de WCG-namen ook in een tabel/overzicht neer te zetten. Per team 2 kolommen, 1 met GoT/FOK-namen en 1 met WCG-namen om zo voor de statsbouwers de boel overzichtelijk te maken/houden.
Had dat nog niet eerder hire gemeld, dus bij deze.
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10
* DigiK-oz
* Frentik
* -0-0-
* Tielemans
* Bio1ogics
* emphasis
* Xaverius
* Wessie
* Elrond[NL]
* Cow_tipping
* VFRManiac
* The_Fly
* -AzErTy-
* jij????
Welkom iedereen

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
Dan meld ik me bij deze maar aan voor de (Cureseekers) ehm CurehuntersBlack Piet schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 19:10:
Inderdaad, de curehunters naam komt voort uit de Bearhunters, aangezien we nu "Make cures happen" gaan verslaan! Cureseekers zitten (nog) niet eens in ons team (maar ze zijn altijd welkom)
Naam in de stats: Cureseekers.Nagynl
Bij mij is de output ook al optimaal.
Kluizenaars
Oh, ik was in de veronderstelling dat je meedeed met FDC...CowArt schreef op zondag 22 maart 2009 @ 23:51:
Ook ik volg de Switch-collega's naar de Kluizenaars.
Natuurlijk niet echt orgineel om samen met alle switchers in 1 Stampedeteam te gaan zitten.
Computing...
G.R.A.S.S.
tromgeroffel + bekkenslag
Future Folding Freaks

Als F@H oudgediende zal ik een 4-tal dualcore-tjes inzetten en hier en daar nog een losse P4
Nick: JohFraEl
Account: team_pastis_51.johfrael
DPC & FFF FTW
Verwijderd
Het worden de Future Folding Freaks
Mijn wcg-naam is Gizmo74
I hope i'm cow enough
Uiteraard ben je welkom. We hebben een grote weide, dus G.R.A.S.S genoeg voor iedereen.MisterH75 schreef op maandag 23 maart 2009 @ 08:16:
Ik wil wel graag weten hoe vers het gras is bij G.R.A.S.S. dus als daar nog plek is voor mij dan heb je er een lid bij
G.R.A.S.S.
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10
Hier ons testveld :
als we dan het beste grass hebben gevonden krijgt men dus zoiets :

M'n username is SayWhatAgain
Goede keuze
Gazon gras voor koeienCpt00kirk schreef op maandag 23 maart 2009 @ 10:38:
al het grass wordt door de testvrouw gekeurd voordat de koeien van GRASS ze te grazen krijgt.
Hier ons testveld :
[afbeelding]
als we dan het beste grass hebben gevonden krijgt men dus zoiets :
[afbeelding]

Geef mij maar liever wat weiland gras met veel bloemetjes

WhatPulse Aap stats!
Github team stats

achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
nagynl schreef op zondag 22 maart 2009 @ 21:28:
[...]
Dan meld ik me bij deze maar aan voor de (Cureseekers) ehm Curehunters
Naam in de stats: Cureseekers.Nagynl

- 8_ball - 8_ball
- RoeAntSte - RoeAntSte
- hansR - [DPC] hansR
- mberns - [DPC]DeApen.mberns
- nagynl - Cureseekers.Nagynl
- ...jij?
Join us!
 Welkom nagynl !
 Welkom nagynl !  

Ik heb hier een mooie E6600 staan die 24/7 paraat is, en een T9300 die waar mogelijk graag zijn steentje bijdraagt
Ehm, ik zie iig CowArt twee maal staan, 1x bij FDC en 1x bij de kluizenaarsWiethoofd schreef op maandag 23 maart 2009 @ 14:19:
TAART!
[afbeelding]
Stampede-lid nummer 100: Gizmo74
Totaal aantal stampers: 101 (+2?)
Wiethoofd in "[Stampede 8 - WCG] Het maken van teams"
Verwijderd
twijfel tussen TACR en Grass, welke van de 2 heeft meer rekenkracht in april? laat nog wel weten waar ik mee werk.
Met voorlopig 8 teams wordt het druk, we gaan eens kijken hoe hard we rondstampen @ WCG
"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

Dat krijg je met Pastis, dan ga je dingen dubbel zien.JohFraEl schreef op maandag 23 maart 2009 @ 15:48:
[...]
Ehm, ik zie iig CowArt twee maal staan, 1x bij FDC en 1x bij de kluizenaars, dacht dat dat niet mocht met twee teams meedoen

Wiethoofd in "[Stampede 8 - WCG] Het maken van teams"
NO1 LAST YEAR AT STAMPEDE 7
YOIN US YOU ARE WELCOME IN OUR BARN WHERE THE GRASS IS GREEN

Allright, ligt het daaraan,CowArt schreef op maandag 23 maart 2009 @ 18:34:
[...]
Dat krijg je met Pastis, dan ga je dingen dubbel zien.
 en ik dacht de hele tijd dat het van het blowen kwam....
 en ik dacht de hele tijd dat het van het blowen kwam....  
                                                [ Voor 9% gewijzigd door JohFraEl op 23-03-2009 20:46 ]

Huh, van het bowlen?JohFraEl schreef op maandag 23 maart 2009 @ 19:11:
[...]
Allright, ligt het daaraan, [afbeelding] en ik dacht de hele tijd dat het van het blowen kwam....
*hips*
whatever..
Onterecht Gizmo74 als 100e lid aangemerkt, SayWhatAgain is de terechte nr. 100
tuxnl toegevoegd bij TACR, vanwege het huge aantal leden dat ze hebben
Ook meteen een randje toegevoegd met het aantal leden per team mocht je lui zijn
Programmeren is net als spelen met Lego, alleen maak ik mijn eigen Lego stenen.
Is er al een chat/forum of iets van dien aard?
Ga dat dan eens heel snel doen! Opschieten!Meloentje schreef op maandag 23 maart 2009 @ 20:45:
Ik heb me nog voor geen enkel stampteam opgegevenen!
Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2009 @ 22:04:
Zet mij maar bij de Curehunters
Niet veel crunch-power, maar alle beetjes helpen....
Mijn naam bij WCG is JulesvH
Elteor schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 16:03:
Ik heb nog 6 extra deelnemers van TEB aan te melden:
BensPlace - Kluizenaars (waarschijnlijk)
Bronco - TACR
Chevalric - GRASS
Geesje - CureHunters
KaatjeKriebel - TACR
Klap - FFF

- 8_ball - 8_ball
- RoeAntSte - RoeAntSte
- hansR - [DPC] hansR
- mberns - [DPC]DeApen.mberns
- nagynl - Cureseekers.Nagynl
- Jules van Heugt - JulesvH
- Geesje
- ...jij?
Join us!
 Welkom Jules van Heugt
 Welkom Jules van Heugt 
 Welkom Geesje
 Welkom Geesje 
Er is een forum beschikbaar gesteld door de KletsCows: http://afrit6.xs4all.nl/kletspraat/index.php?board=12.0mberns schreef op maandag 23 maart 2009 @ 20:52:
Voor in het overzichtje van de curehunters, de usernaam is [DPC]DeApen.mberns
Is er al een chat/forum of iets van dien aard?
[ Voor 105% gewijzigd door APClll op 24-03-2009 17:49 ]
[DPC]DeApen.SSSF
zit dus bij The Almighty Crew Returns
Moet ik nou eigenlijk op de WCG pagina de teamnaam. voor m'n naam zetten om voor het subteam te werken?
* SayWhatAgain! fold normaal gesproken alleen in z'n uppie
Voor de stampede hoef je niets voor je naam te zetten. Dat "deel-voor-de-punt" is alleen bij de gewone DPC-subteams van belang.SayWhatAgain! schreef op maandag 23 maart 2009 @ 21:30:
w00t! 100e nog wel
Moet ik nou eigenlijk op de WCG pagina de teamnaam. voor m'n naam zetten om voor het subteam te werken?
* SayWhatAgain! fold normaal gesproken alleen in z'n uppie
Tijdens de stampede zijn er enkel virtuele teams; je wordt door de statsbakker "met de hand" in het juiste Stampdeteam geplaatst. (lees: het stampedeteam van je voorkeur)
@ hieronder: je staat in de lijst hierboven
[ Voor 4% gewijzigd door APClll op 23-03-2009 22:14 ]
Verwijderd
Niet veel crunch-power, maar alle beetjes helpen....
Mijn naam bij WCG is JulesvH

M'n nick bij WCG is ook gewoon SKiLLa

PS: Zijn er al speciale "FFF" avatars voor tijdens de Stampede ?
'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin
Aangezien je hebt aangemeld op het FDC Forum ging ik er half vanuit dat je ook namens FDC gaat grazen, heb er wel een '?' bijgeplaatst.Meloentje schreef op maandag 23 maart 2009 @ 20:45:
Ik heb me nog voor geen enkel stampteam opgegevenen!
Maar laat me raden: Kluizenaars?
Computing...
Ik heb nog 6 extra deelnemers van TEB aan te melden:
BensPlace - Kluizenaars (waarschijnlijk)
Bronco - TACR
Chevalric - GRASS
Geesje - CureHunters
KaatjeKriebel - TACR
Klap - FFF
Ik kom nu uit op 114 deelnemers, van 4 mensen heb ik nog geen WCG gegevens kunnen achterhalen:
amvrosios, Hanno, PeaceNLove en White_Panther.
De lijst uit mijn statsdatabase is volgens mij nu als volgt, als ik zaken fout heb hoor ik dat graag:
Curehunters
| nr | WCG_Name | Type | DPC Subteam | GOT Name | 
| 1 | 8_ball | user | -- | 8_ball | 
| 2 | APCIII | subteam | KletsCows | APCIII | 
| 3 | BlackPiet | subteam | KletsCows | Black Piet | 
| 4 | Creator | subteam | KletsCows | Creator_Boinc | 
| 5 | flying_pizza | user | -- | flying_pizza | 
| 6 | Geesje | subteam | Team_Elteor_Borislavj | -- | 
| 7 | [DPC] hansR | user | -- | hansR | 
| 8 | itsalwaysme | subteam | Division Brabant | itsalwaysme | 
| 9 | jpiwf | subteam | Los Alcoholicos | jpiwf | 
| 10 | JulesvH | user | -- | JulesvH | 
| 11 | Killerbert | user | -- | Killerbert | 
| 12 | mberns | subteam | [DPC]DeApen | mberns | 
| 13 | nagynl | subteam | Cureseekers | nagynl | 
| 14 | Noordvogel | user | -- | Noordvogel | 
| 15 | Paddixx | subteam | Los Alcoholicos | Paddixx | 
| 16 | RoeAntSte | user | -- | RoeAntSte | 
| 17 | Seppie | subteam | KletsCows | pug205 | 
| 18 | Tmmbomb | subteam | TeamBitstorm | Tmmbomb | 
| 19 | C0wCrunch3rz | user | -- | C0w Crunch3rz | 
Dutch Power Calfs
| 1 | Accesteam | subteam | Dutch Power Calfs | Accesteam | 
| 2 | -- | unknown | -- | Hanno | 
| 3 | JapyDooge | subteam | DirtyMindGamingDotCom | JapyDooge | 
| 4 | Kuro Kagami | subteam | Loli Squad | 2crashandburn | 
| 5 | MetalfanBlackness | subteam | Los Alcoholicos | MetalfanBlackness | 
| 6 | Mimi Usa | subteam | Loli Squad | Kul | 
| 7 | Nemesis | subteam | Grutte Pier [Wa Oars] | Lord_Nemesis | 
| 8 | Pskutte | subteam | [DPC] Team ColdFusion | Pskutte | 
| 9 | qazwaplol | user | -- | qazwaplol | 
| 10 | Rin Kokonoe | subteam | Loli Squad | 2crashandburn | 
| 11 | Svennetjee | user | -- | Svennetjee | 
| 12 | Vossie | subteam | Dutch Power Calfs | Vossie | 
FOKschaap
| 1 | Ongeduldige | subteam | -- | amvrosios | 
| 2 | Eronymus | subteam | [DPC]FOKschaap | Eronymus | 
| 3 | KEESsie | subteam | [DPC]FOKschaap | -- | 
| 4 | LightLuke | subteam | [DPC]FOKschaap | LightLuke | 
| 5 | Valing | subteam | [DPC]FOKschaap | -- | 
| 6 | Sekerob | user | -- | Sekerob | 
Furious Dutch Cows
| 1 | DPC - Mooooooh PL | user | -- | Qwerty-273 | 
| 2 | Escovan | user | -- | Escovan | 
| 3 | Megaflix | subteam | Los Alcoholicos | Megaflix | 
| 4 | Omied | user | -- | Omied | 
| 5 | Schaduwtje | user | -- | Schaduwtje | 
| 6 | Theadalus | subteam | Grutte Pier [Wa Oars] | Theadalus | 
| 7 | woolysheep | subteam | Team Boonanza | woolysheep | 
| 8 | _Sunnyboy_ | user | -- | _Sunnyboy_ | 
Future Folding Freaks
| 1 | Blord | user | -- | Blord | 
| 2 | Bobsquad | user | -- | bobsquad | 
| 3 | Dutchie01 | user | -- | Dutchie01 | 
| 4 | empie | user | -- | empie2K5 | 
| 5 | Gizmo74 | user | -- | Gizmo74 | 
| 6 | HerrBohm | user | -- | HerrBohm | 
| 7 | JohFraEl | subteam | Team_Pastis_51 | JohFraEl | 
| 8 | Just_A_Cow | user | -- | jeronimo | 
| 9 | Klap | subteam | Team_Elteor_Borislavj | -- | 
| 10 | -- | unknown | -- | PeaceNlove | 
| 11 | SayWhatAgain | user | -- | SayWhatAgain | 
| 12 | sergiog28 | user | -- | sergiog28 | 
| 13 | SKiLLa | user | -- | SKiLLa | 
| 14 | venomenal | user | -- | venomenal | 
| 15 | Wackoz | user | -- | Wackoz | 
| 16 | Webaccess | user | -- | Webaccess | 
| 17 | Wiethoofd | user | -- | Wiethoofd | 
| 18 | SpaceDok | subteam | Team_Pastis_51 | SpaceDok | 
Global Rampage Association of Super Stampers
| 1 | Amplified | user | -- | Amplified | 
| 2 | Bold_Seeker | user | -- | Bold_Seeker | 
| 3 | Bubbles | subteam | [DPC]_Fatal_Error_Group | Bubbles | 
| 4 | Chevalric | subteam | Team_Elteor_Borislavj | -- | 
| 5 | coolyboy | user | -- | coolyboy | 
| 6 | Cpt00Kirk | subteam | NGS | Cpt00Kirk | 
| 7 | ERBrouwer | user | -- | ERBrouwer | 
| 8 | Grass460 | user | -- | Grass460 | 
| 9 | Mexikola | user | -- | Mexicola | 
| 10 | MisterH75 | user | -- | MisterH75 | 
| 11 | perejoseph | user | -- | perejosh | 
| 12 | StugIII | subteam | NGS | StugIII | 
| 13 | Terrible T | user | -- | Terrible T | 
| 14 | WolterB | subteam | [DPC]_Fatal_Error_Group | WolterB | 
| 15 | dizzy | subteam | [DPC] Team ColdFusion | mastadizzy | 
Kluizenaars
| 1 | -0-0- | user | -- | -0- | 
| 2 | AzErTy | subteam | [DPC]Team Switch | AzErTy | 
| 3 | BensPlace | subteam | Team_Elteor_Borislavj | BensPlace | 
| 4 | Bio1ogics | user | -- | Bio1ogics | 
| 5 | CowArt | subteam | [DPC]Team Switch | CowArt | 
| 6 | Cowtipping | subteam | [DPC]Team Switch | Cow_tipping | 
| 7 | DigiK-oz | subteam | Los Alcoholicos | DigiK-oz | 
| 8 | djklungel | subteam | [DPC]Team Switch | djklungel | 
| 9 | Elrond[NL] | user | -- | Elrond[NL] | 
| 10 | emphasis | subteam | [DPC] Team ColdFusion | emphasis | 
| 11 | Frentik | subteam | Team Boonanza | Frentik | 
| 12 | Meloentje | subteam | [DPC]Team Switch | Meloentje | 
| 13 | Pjabber | subteam | [DPC]Team Switch | Pjabber | 
| 14 | TheFly | subteam | [DPC]Team Switch | The_Fly | 
| 15 | Tielemans | user | -- | Tielemans | 
| 16 | VFRManiac | user | -- | VFRManiac | 
| 17 | Wessie | subteam | NoizyCows | Wessie | 
| 18 | Xaverius | subteam | Los Alcoholicos | Xaverius | 
The Almighty Crew Returns
| 1 | BaDu | subteam | [DPC]DeApen | BaDu | 
| 2 | Bronco | subteam | Team_Elteor_Borislavj | Bronco | 
| 3 | DukeBox | user | -- | DukeBox | 
| 4 | Elteor | subteam | Team_Elteor_Borislavj | Elteor | 
| 5 | Evo155 | user | -- | Evo155 | 
| 6 | Freeze_XJ | user | -- | Freeze_XJ | 
| 7 | Grandmasg | subteam | [DPC]DeApen | Grandmasg | 
| 8 | Grubeater | subteam | [DPC]DeApen | Grubeater | 
| 9 | iisschots | user | -- | iisschots | 
| 10 | JustDutch | subteam | Forza Mucca | JustDutch | 
| 11 | KaatjeKriebel | subteam | Team_Elteor_Borislavj | -- | 
| 12 | Kuuke | subteam | [DPC]DeApen | Kuuke | 
| 13 | Phreak | subteam | [DPC]DeApen | Phreak | 
| 14 | SandStar | subteam | [DPC] Team ColdFusion | SandStar | 
| 15 | SSSF | subteam | [DPC]DeApen | SSSF | 
| 16 | Suicyder | user | -- | Suicyder | 
| 17 | Sypheron | subteam | [DPC]DeApen | Sypheron | 
| 18 | Toaby | user | -- | Toaby | 
| 19 | Totalmind | subteam | Division Brabant | Totalmind | 
| 20 | tuxnl | user | -- | tuxnl | 
| 21 | White_Panther | user | -- | white_panther | 
Stats zijn hier te vinden (voor zover je al actief bent op het project)
Edit:
Tabel nummers toegevoegd, WOlterB in [DPC]_Fatal_Error_Group geplaatst, Evo155 en HansR aangepast, C0wCrunch3rz toegevoegd en diverse GOT namen aangepast
DigiK-oz: Stats zullen draaien elk uur vanaf xx:55, stats zijn gebaseerd op de Boinc userstats * 7 (webexport XML vanuit boincproject\Team_Email_List.php).
Deze stats worden zeer frequent bijgehouden bij WCG, toen ik afgelopen weekend op 14 machines een manual update deed was dit binnen 10 minuten zichtbaar in de stats.
De samengestelde stats van WCG worden 2 maal per dag berekend samen met de punten van de oude niet boinc client, de boinc punten maal 7 wordt de wcg punten.
Aangezien deze stats dus niet gebaseerd zijn op de totale wcg stats maar op de boinc realtime stats kunnen er afwijkingen per dag zijn met de officiele overall wcg stats door tijdsverschillen.
2crashandburn: mijn stats hebben de afgelopen dagen onregelmatig gedraaid, vanaf vandaag draaien ze gescheduled, de laatste dag van maart worden de totalen op 0 gezet voor de stampede.
PS. Wiethoofd en andere dank voor het bijhouden van de tabellen, dat maakt het werk een stuk makkelijker
- edit Sekerob en dizzy toegevoegd, spelvaut bij White_Panther eruit gehaald.
[ Voor 4% gewijzigd door Elteor op 25-03-2009 23:29 ]
Desondanks zijn leden altijd welkom die zin hebben in wat gezelligheid tijdens het zware kraakwerk voor het goede doel. Alle beetjes helpen voor de medische wereld
Verwijderd
Bij de Kluizenaars heb je als GoT Name van -O-O- staan -O-O-, dit moet worden -0- en de WCG Name naar -0-0- (nullen ipv o's)
Bij de Future Folding Freaks heb je staan Bobsquad, dit moet 2x naar 'bobsqaud' (altans de GoT Name)
Als aanvulling bij Future Folding Freaks de F@H-namen toevoegen omdat ze/we daar meestampen als 1 subteam?
Verkeerde topic gekozen Jejking?Jejking schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 16:25:
Het schiet niet zo op met de site voor ons subteam MAD (MenAgainstDisease), natuurlijk vooral bekend van Rosetta@Home!
Desondanks zijn leden altijd welkom die zin hebben in wat gezelligheid tijdens het zware kraakwerk voor het goede doel. Alle beetjes helpen voor de medische wereld
Je weet toch dat subteamreclame 'not done' is in het stampedeteam-topic!
Nu is Sekerob van z'n stoel geduikelt
 En krijg je hier weer een hoop discussies, foei!
 En krijg je hier weer een hoop discussies, foei!   
                                                [ Voor 80% gewijzigd door JohFraEl op 24-03-2009 19:35 ]
Dus als dat er nog bij kan worden gezet, graag
Desktop | MediaCenter | Server | Laptop
Whatever
- cc_tuner
- MensionXL
- Jejking
Maar goed, we moeten even kijken wat er gaat gebeuren
Ah, dankje Elteor. Nu weet ik welke naam ik in moet vullenElteor schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 16:03:
Ik kom nu uit op 113 deelnemers, van 8 mensen heb ik nog geen WCG gegevens kunnen achterhalen:
amvrosios, Evo155, Hanno, Kuuke (ik neem aan [DPC]DeApen.Kuuke), PeaceNLove, Venomenal, Webaccess en White_Panther.
* KuuKe draait eerst netjes nog ergens enkele andere queues leeg en komt dan over naar WCG.
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子
Ow je wil nog een stampedeteam opzetten..? Dan heb ik niks gezegd als het tenminste geen subteam is.Jejking schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 17:37:
De volgende leden zijn anders al binnen:
- cc_tuner
- MensionXL
- Jejking
Maar goed, we moeten even kijken wat er gaat gebeuren

Verwijderd
Een paar dagen geleden zat ik creatief met kurk te wezen en kwam op Squadra Bovine di Piu Alte Potenze net als auto's in de feminiene- en meervoud vorm. Hier doe ik zeker drie gesublimeerde (sub)teams reclames mee voor de prijs van 1.JohFraEl schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 17:01:
Verkeerde topic gekozen Jejking?
Je weet toch dat subteamreclame 'not done' is in het stampedeteam-topic!
Nu is Sekerob van z'n stoel geduikelten voor je het weet is Xaverius weer in alle staten, foei!
moooohaaaaah
ik snap iig geen drol van wat hij van plan is. MAD is een bestaand subteam...JohFraEl schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 17:57:
[...]
Ow je wil nog een stampedeteam opzetten..? Dan heb ik niks gezegd als het tenminste geen subteam is.
Ik dacht al dat het aan mij lagSandStar schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 18:28:
[...]
ik snap iig geen drol van wat hij van plan is. MAD is een bestaand subteam...
Die stats kloppen volgens mij nog niet helemaal. Zo staat er dat ik gisteren 7616 punten heb behaalt, terwijl dat in werkelijkheid 8970 moet zijn.Elteor schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 16:03:
Stats zijn hier te vinden (voor zover je al actief bent op het project)
Verwijderd
@all: Zijn er bij WCG nog projecten die relatief meer punten opbrengen dan andere projecten? Ik weet namelijk dat dit bij PrimeGrid zo was.
Evo155 AKA Uplinksweetlake
/u/256850/crop5774adf12285a.png?f=community) 

:strip_icc():strip_exif()/u/88365/crop56b39ddb7da87_cropped.jpeg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/145389/heat.jpg?f=community) 
            /u/83402/DockendeKoeienLogo_klein_60.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/27193/crop6530ff7f2f961_cropped.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/136848/rsz_pure2.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/175888/Grandmasg.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/61340/125281113_256.jpg?f=community) 

:strip_icc():strip_exif()/u/55723/crop5d677362de540_cropped.jpeg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/96421/circel_triskelion-shadow_05_small.jpg?f=community) 

:strip_exif()/u/37312/cow_run.gif?f=community) 
            /u/226934/redheadmetnick.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/140974/Copy%2520of%25201.jpg?f=community) 
            /u/45571/avatar-60x60.png?f=community) 

/u/961/crop68eb1c1a3588e_cropped.png?f=community) 
            :strip_exif()/u/58941/vlieg.gif?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/157215/vesalius.jpg?f=community) 
            :strip_exif()/u/253026/Division-Brabant-avator-got.gif?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/93067/icon.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/26367/bubbles2.jpg?f=community) 
            :strip_exif()/u/55496/mymoodWK.gif?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/112268/marvin_60x60.jpg?f=community) 
            /u/85925/crop5ec5a1f7ceba9_cropped.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/141208/031209flyingcow.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/101960/Samuel_new_Got.jpg?f=community) 
            :strip_exif()/u/20176/koe.gif?f=community) 

:strip_icc():strip_exif()/u/174878/SCKnightMicro.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/252933/crop57099ab70e55f_cropped.jpeg?f=community) 

:strip_icc():strip_exif()/u/96909/Meloen60.jpg?f=community) 
            :strip_exif()/u/91291/Untitled-1.gif?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/49652/HomerInBlack2.jpg?f=community) 
            /u/6159/CREWicon.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/234344/Dago35.jpg?f=community) 
            :strip_exif()/u/29503/chicken_small.gif?f=community) 
            /u/68265/tuxcool.png?f=community) 
            /u/125810/crop6065aaf623b67.png?f=community)