download manila 2.1 language pack en zet manila op nl door mui in register aan te passen (genoeg guides op xda dev...) dan heb je een nederlandse manila! Winmo 6.1 is idd wel engels maar die draait toch op de achtergrond.gram501 schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 11:46:
[...]
De ROM van Mr. Rusch Touch X 10.8.2 LEGENDARY is perfect!!
alles werkt , maar 1 nadeel hij is in het engels...
Ik heb nu ook een maandje een Xperia X1 en ik draai nog steeds de standaard 6.1 firmware. Ik zou graag updaten naar een mooie 6.5 rom, maar ik ben bang dat ik dan m'n geweldige batterijduur die ik nu heb (minstens een week) ernstig ga missen. of valt dat wel mee? welke rom heeft zowel een betere vingervriendelijkheid als een goede batterijduur?
raak je trouwens je smsjes kwijt als je een update pleegt?
Een week?! Wauw, dat is 7 keer zoveel als op mijn 6.51 Touch IT romchriroz schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 15:00:
Ik heb nu ook een maandje een Xperia X1 en ik draai nog steeds de standaard 6.1 firmware. Ik zou graag updaten naar een mooie 6.5 rom, maar ik ben bang dat ik dan m'n geweldige batterijduur die ik nu heb (minstens een week) ernstig ga missen. of valt dat wel mee? welke rom heeft zowel een betere vingervriendelijkheid als een goede batterijduur?
NIemand die dit voor me op kan lossen?Operations schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 22:42:
Ik heb een probleem met mijn Xperia wellicht heeft iemand een idee hoe we dat op kunnen lossen.
Mijn scherm blijft horizontaal en verticaal "flippen" met andere woorden hij denkt waarschijnlijk dat ik steeds het keyboard uitklap. Dat is echter niet het geval, ik heb de telefoon al gereset. op het moment dat ik het keyboard uitklap blijft het scherm wel verticaal staan.
PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 192GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5
Geen idee, lijkt mij een garantie kwestie.Operations schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 19:09:
[...]
NIemand die dit voor me op kan lossen?
Itje heeft nou NL versies van zowel Touch-IT xperience (Manila 2.1) als Leo (Manila 2.5) gemaakt. Die zou je dus ook kunnen proberen. Ik blijf even bij Leo 9.1, die doet het prima al moet ik zeggen dat het jeukt..... ik wil graag Leo 10 proberenEmpo schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 14:42:
[...]
download manila 2.1 language pack en zet manila op nl door mui in register aan te passen (genoeg guides op xda dev...) dan heb je een nederlandse manila! Winmo 6.1 is idd wel engels maar die draait toch op de achtergrond.

Ik heb lang gedaan met de NRG rom standard(sept 09 tot nu), maar begon vanmorgen toch te kriebelen... dat ik de nieuwe NGR titanium heb geflashed...
TF valt mij zo tegen, ziet er goed uit, maar traag en SPB3.5 is sneller en ga ik toch weer installeren.
Supersnel... en WM6.5 werkt super en mijn camera werkt weer en mijn toetsenbord ook weer, spatie en T9 werkte elkaar heftig tegen in de vorige NRG rom.
TF valt mij zo tegen, ziet er goed uit, maar traag en SPB3.5 is sneller en ga ik toch weer installeren.
Supersnel... en WM6.5 werkt super en mijn camera werkt weer en mijn toetsenbord ook weer, spatie en T9 werkte elkaar heftig tegen in de vorige NRG rom.
[ Voor 5% gewijzigd door dr paaj op 30-10-2009 14:40 ]
Die is toch gewoon 6.1? Die man had geloof ik alles van Smaberg overgenomen.gram501 schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 11:46:
[...]
De ROM van Mr. Rusch Touch X 10.8.2 LEGENDARY is perfect!!
alles werkt , maar 1 nadeel hij is in het engels...
Ja dat is WM6.1 maar deze heeft TF3D 2.1 met weeranimatie op het hoofdscherm is erg mooi vind ik.Freshnezz schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:54:
[...]
Die is toch gewoon 6.1? Die man had geloof ik alles van Smaberg overgenomen.
Ja hij is er mee verder gegaan ja maar dat vind ik niet erg ik heb er veel plezier van.
Verwijderd
kent iemand een soort gelijk programma voor windows mobile (zie link) i.p.v. op Iphone?
http://www.blogcatalog.co...290a2b54c98c25eb04156bec7
Probeer deze eensVerwijderd schreef op zondag 01 november 2009 @ 14:14:
kent iemand een soort gelijk programma voor windows mobile (zie link) i.p.v. op Iphone?
http://www.weidema.eu/page/p2000/nl/
Verwijderd
Bedankt, die ga ik eens uitproberen.mirelia schreef op zondag 01 november 2009 @ 19:32:
[...]
Probeer deze eens
http://www.weidema.eu/page/p2000/nl/
Daarom werktie wel goed, Smaberg's rom is een van de beste 6.1 roms.Freshnezz schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:54:
[...]
Die is toch gewoon 6.1? Die man had geloof ik alles van Smaberg overgenomen.
Klopt, ik denk sowieso wel de snelste en meest stabiele... Alleen jammer dat er nog geen 6.5 TouchX is met Manilla 2.1 (die met idd het weer in de klok).shadownetwork schreef op maandag 02 november 2009 @ 10:47:
[...]
Daarom werktie wel goed, Smaberg's rom is een van de beste 6.1 roms.
Ik draai nu een 6.5 Energy ROM met Manilla 2.1, draait ook wel erg goed!
Verwijderd
Hey,
Ik heb een probleem met mijn Jabra JX10.
Ik kan wel verbinding maken en hij herkent hem ook maar als er een gesprek binnenkomt hoor ik helemaal niets.
Ook door mijn telefoon hoor ik niets.
Alleen als ik hem uit zet of hem op de speaker zet hoor ik het wel.
Ik heb nog een andere handsfree bleutooth en die werkt wel maar wil juist met mijn Jabra werken.
Ik heb een vermoeden dat deze Jabra niet met dit toestel overweg kan of zie ik iets over het hoofd......???
Het vreemde is wel dat als ik dus verbinding maak met mijn huistelefoon en hem opneem via mijn bleutooth, ik niets hoor, ik verbreek de verbinding niet maar schakel mijn Jabra uit, daarna schakel ik hem weer in en heb ik wel geluid................?? Ra ra.
Alvast bedankt voor de reacties.
Rob.
Ik kan wel verbinding maken en hij herkent hem ook maar als er een gesprek binnenkomt hoor ik helemaal niets.
Ik heb nog een andere handsfree bleutooth en die werkt wel maar wil juist met mijn Jabra werken.
Ik heb een vermoeden dat deze Jabra niet met dit toestel overweg kan of zie ik iets over het hoofd......???
Het vreemde is wel dat als ik dus verbinding maak met mijn huistelefoon en hem opneem via mijn bleutooth, ik niets hoor, ik verbreek de verbinding niet maar schakel mijn Jabra uit, daarna schakel ik hem weer in en heb ik wel geluid................?? Ra ra.
Rob.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2009 16:39 ]
Kijk eens bij bluetooth services of headset wel staat aangevinkt, deze staat soms uit en dan werktie niet.Verwijderd schreef op maandag 02 november 2009 @ 15:54:
Hey,
Rob.
Verwijderd
Hallo Cyleo,
Thnx for you're reply!
Ik heb het inmiddels op kunnen lossen.
Wat jij zegt had ik ook al gecheckt en deze stond wel aangevinkt.
Ben er totaal 16 uur mee bezig geweest om hem aan de praat te krijgen, had het al haast opgeven.
Met mijn K800i deed hij het perfect.
Om een lang verhaal kort te houden, ik heb alle bleutooth apparaten gewist, opnieuw geïnstalleerd.
Toen deed hij het nog niet, wat ik toen gedaan heb, heel vreemd btw, als headset gebruiken uitgevinkt, daarna weer aangevinkt en nu hoor ik verder alles.
Maar ja, ben blij dat hij het nu doet, heb al veel plezier van die Jabra JX10, handig klein dingetje die het perfect doet en je er niet uitziet als een 'mister Spock'
Alsnog bedankt voor je reactie.
Rob.
Thnx for you're reply!
Ik heb het inmiddels op kunnen lossen.
Wat jij zegt had ik ook al gecheckt en deze stond wel aangevinkt.
Ben er totaal 16 uur mee bezig geweest om hem aan de praat te krijgen, had het al haast opgeven.
Met mijn K800i deed hij het perfect.
Om een lang verhaal kort te houden, ik heb alle bleutooth apparaten gewist, opnieuw geïnstalleerd.
Toen deed hij het nog niet, wat ik toen gedaan heb, heel vreemd btw, als headset gebruiken uitgevinkt, daarna weer aangevinkt en nu hoor ik verder alles.
Maar ja, ben blij dat hij het nu doet, heb al veel plezier van die Jabra JX10, handig klein dingetje die het perfect doet en je er niet uitziet als een 'mister Spock'
Alsnog bedankt voor je reactie.
Rob.
De laatste tijd wil mijn systeem nogal eens op slot slaan als ik mijn GPS aan zet. Meestal is een beetje rommelen met de settings dan voldoende om hem weer aan de praat te krijgen, maar ik ben bang dat ik deze keer mijn hand heb overspeeld
Kan iemand mij helpen aan de default registry settings voor de interne GPS ontvanger 
Deze staan onder:
local_machine\system\currentcontrolset\GPS intermediate driver\drivers - en alle subkeys.
edit:
Het lijkt nu vast of ik helemaal niet gezocht heb vantevoren, maar ik had eigenlijk al dagen vergeefs lopen zoeken nu ik ineens tegen het antwoord aan loop. Vond hier het antwoord, gepost om Feb 4th, 2009, 02:01 AM.
Dit hielp voor mij. Eindelijk weer ontvangst
Sorry to bother this topic dus
Had me mijn eerste post in anderhalf jaar iets nuttiger voorgesteld...
Deze staan onder:
local_machine\system\currentcontrolset\GPS intermediate driver\drivers - en alle subkeys.
edit:
Het lijkt nu vast of ik helemaal niet gezocht heb vantevoren, maar ik had eigenlijk al dagen vergeefs lopen zoeken nu ik ineens tegen het antwoord aan loop. Vond hier het antwoord, gepost om Feb 4th, 2009, 02:01 AM.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| CurrentDriver = GPSOneDevice And in there, I don't have InputBufferSize or OutputBufferSize, instead, i have: CommPort - GPS0: DriverName - GPS Device Driver FriendlyName - QualComm GpsOne Card, version 0.0 InterfaceType - POLL PollInterval - 0x000003e8 Version - 0x00000002 And under GPSOnePort I have: CommPort - GPD10: FriendlyName - QualComm GpsOne Card, version 0.0 InterfaceType - COMM |
Dit hielp voor mij. Eindelijk weer ontvangst
Sorry to bother this topic dus
[ Voor 55% gewijzigd door j_du_pee op 04-11-2009 21:51 ]
kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord
Verwijderd
Voor een tijdje terug hebben het gehad over push mail ism Gmail, daarbij viel op dat bijlage in de mail (kennelijk) niet meegestuurd werd. Sinds vandaag heb ik voor het eerst bijlage zichtbaar in de mail.
Hebben nu meer mensen dit gezien?
Sinds kort gebruik ik Bluetooth icm met mijn Parrot in de auto en het was me ook al opgevallen. Ik heb gewoon standaard firmware van SE en ik gebruik altijd het meegeleverde SPB panel. Ongeacht de Bluetooth instellingen start die altijd in zichtbare modus. Als ik echter voor de eerste keer (na het aanzetten van het toestel) gewoon via Comm Manager Bluetooth activeer werkt het zoals verwacht. Echter na 1x activeren via het SPB panel gaat hij ook via comm manager op zichtbaarKroontje schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 14:55:
Wanneer ik bluetooth activeer via een SE panel wordt bluetooth altijd geactiveerd zodat mijn X1 zichtbaar is voor anderen. Wanneer ik dan naar de comm.manager ga, de optie 'zichtbaar voor anderen' uitvink en via de comm.manager bluetooth in- en uitschakel gaat het wel goed. Zodra ik bluetooth weer activeer via het panel is de X1 weer zichtbaar. Behoorlijk frustrerend, iemand een idee hoe dit aan te passen?

Nog geen oplossing voor gevonden in ieder geval.
Met de nieuwste SPB panel is hier een oplossing voor.RovloSQL schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 20:16:
[...]
Sinds kort gebruik ik Bluetooth icm met mijn Parrot in de auto en het was me ook al opgevallen. Ik heb gewoon standaard firmware van SE en ik gebruik altijd het meegeleverde SPB panel. Ongeacht de Bluetooth instellingen start die altijd in zichtbare modus. Als ik echter voor de eerste keer (na het aanzetten van het toestel) gewoon via Comm Manager Bluetooth activeer werkt het zoals verwacht. Echter na 1x activeren via het SPB panel gaat hij ook via comm manager op zichtbaar![]()
Nog geen oplossing voor gevonden in ieder geval.
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
Verwijderd
Ik heb sinds vorigeweek het volgende probleem met mijn X1.
Als ik een smsje krijg van een bepaald persoon kan ik hem niet beantwoorden. Als ik het bericht lees en ik typ daaronder direct mijn antwoord en druk op verzenden dan krijg ik de melding dat het bericht niet verzonden kan worden. Als ik een nieuw bericht zend naar deze persoon dan kan ik die wel gewoon verzenden.
Het vreemde is dat dit pas sinds vorige week donderdag voorkomt en dat ik het met andere personen niet heb. Ik weet niet of het nou aan mijn telefoon, mijn provider, de telefoon van mijn contactpersoon of de provider van mijn contactpersoon ligt.
Wat ik al geprobeert heb is mijn telefoon naar fabrieksinstellingen terug gezet maar dat hielp niet.
Ik heb de nieuwste softwareupdat van SE voor de telefoon er op gezet maar ook dat hielp niet.
Het heb het betreffende contactpersoon verwijdert en opnieuw aangemaakt maar ook dat werkt niet.
Ik heb in de sms instellingen het gebruik van unicode uit en aan gezet maar ook dat hielp niet.
Ook heb ik in de sms instellingen het meeverzenden van vorige berichten uit gezet. (ik wist niet of dit alleen voor mail was of ook voor sms) maar ook dat hielp niet helaas.
Verder heb ik als provider Vodafone en mijn contactpersoon heeft Telfort.
Ook weet ik dat mijn contactpersoon sinds de bewuste donderdag een nieuwe telefoon heeft maar aangezien ik wel nieuwe sms berichten kan sturen maar niet kan beantwoorden lijkt het mij dat het niet daardoor mag komen.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
(ik weet niet of het de bedoeling is dat ik deze vraag hier post. Zo niet dan wil ik wel een appart topic openen)
Als ik een smsje krijg van een bepaald persoon kan ik hem niet beantwoorden. Als ik het bericht lees en ik typ daaronder direct mijn antwoord en druk op verzenden dan krijg ik de melding dat het bericht niet verzonden kan worden. Als ik een nieuw bericht zend naar deze persoon dan kan ik die wel gewoon verzenden.
Het vreemde is dat dit pas sinds vorige week donderdag voorkomt en dat ik het met andere personen niet heb. Ik weet niet of het nou aan mijn telefoon, mijn provider, de telefoon van mijn contactpersoon of de provider van mijn contactpersoon ligt.
Wat ik al geprobeert heb is mijn telefoon naar fabrieksinstellingen terug gezet maar dat hielp niet.
Ik heb de nieuwste softwareupdat van SE voor de telefoon er op gezet maar ook dat hielp niet.
Het heb het betreffende contactpersoon verwijdert en opnieuw aangemaakt maar ook dat werkt niet.
Ik heb in de sms instellingen het gebruik van unicode uit en aan gezet maar ook dat hielp niet.
Ook heb ik in de sms instellingen het meeverzenden van vorige berichten uit gezet. (ik wist niet of dit alleen voor mail was of ook voor sms) maar ook dat hielp niet helaas.
Verder heb ik als provider Vodafone en mijn contactpersoon heeft Telfort.
Ook weet ik dat mijn contactpersoon sinds de bewuste donderdag een nieuwe telefoon heeft maar aangezien ik wel nieuwe sms berichten kan sturen maar niet kan beantwoorden lijkt het mij dat het niet daardoor mag komen.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
(ik weet niet of het de bedoeling is dat ik deze vraag hier post. Zo niet dan wil ik wel een appart topic openen)
Probeer't eens met een ander contactpersoon. Dan weet je zo waar't aan ligt
Ik had hier ook inderdaad last van, en uit zichzelf kwamen de bijlage's weer tevoorschijn.Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 21:38:
Voor een tijdje terug hebben het gehad over push mail ism Gmail, daarbij viel op dat bijlage in de mail (kennelijk) niet meegestuurd werd. Sinds vandaag heb ik voor het eerst bijlage zichtbaar in de mail.
Maar ik heb deze tot op heden niet kunnen openen.
Wanneer ik op de bijlage drukt "refresht" het bericht, hij laad hem opnieuw, maar het bestand wordt niet geopend.
Heeft iemand hier ook last van en zoja, heeft iemand al een oplossing?
Of wordt het weer wachten, tot het weer uit zichzelf oplost ??
shadownetwork schreef op maandag 16 november 2009 @ 17:26:
Probeer't eens met een ander contactpersoon. Dan weet je zo waar't aan ligt
Als je dus zijn bericht had gelezen had je gezien dat het maar bij 1 contactpersoon is.Verwijderd schreef op maandag 16 november 2009 @ 13:22:
Ontopic: Ik heb geen idee. Denk dat het aan zijn telefoon ligt. Je kan proberen zijn sim-kaart in een andere telefoon te doen en dat testen. Dan weet je of het aan zijn telefoon ligt.
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
M'n X1 is stuk. Was er op zich wel tevreden over (op de traagheid na), maar ik vind het hardwarematig echt een slecht apparaat. Mijn vorige telefoons hadden dit soort problemen nooit.
Nu heb ik scheurtjes bovenin, zoals iedereen. Maar veel vervelender...mijn stereoheadset connector is stuk. Hij blijft zeggen dat er 1 inzit, terwijl dat niet zo is. Alles al geprobeerd, inclusief complete reset, updates, alles. Gelezen op inet dat je dan moet pielen met je pookje in het gaatje (
), maar dat helpt ook niet.
Mooi beroerd, want nu kan ik dus alleen nog met een oortje bellen.
Nu heb ik scheurtjes bovenin, zoals iedereen. Maar veel vervelender...mijn stereoheadset connector is stuk. Hij blijft zeggen dat er 1 inzit, terwijl dat niet zo is. Alles al geprobeerd, inclusief complete reset, updates, alles. Gelezen op inet dat je dan moet pielen met je pookje in het gaatje (
Ik heb dit ook wel eens gehad. Wat ik heb gedaan is het oortje er weer indoen, op het panel zetten waar hij is blijven "hangen".. dan op dat panel er weer uithalen. Werkte voor mij...kreator schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 11:14:
M'n X1 is stuk. Was er op zich wel tevreden over (op de traagheid na), maar ik vind het hardwarematig echt een slecht apparaat. Mijn vorige telefoons hadden dit soort problemen nooit.
Nu heb ik scheurtjes bovenin, zoals iedereen. Maar veel vervelender...mijn stereoheadset connector is stuk. Hij blijft zeggen dat er 1 inzit, terwijl dat niet zo is. Alles al geprobeerd, inclusief complete reset, updates, alles. Gelezen op inet dat je dan moet pielen met je pookje in het gaatje (), maar dat helpt ook niet.
Maar ik vrees als je al een complete reset en update hebt gedaan dat het niet gaat werken. Maar het is altijd de moeite waard om te proberen.
Verwijderd
Bedankt voor de reacties tot zover.JamesB009 schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 09:30:
[...]
[...]
Als je dus zijn bericht had gelezen had je gezien dat het maar bij 1 contactpersoon is.
Ontopic: Ik heb geen idee. Denk dat het aan zijn telefoon ligt. Je kan proberen zijn sim-kaart in een andere telefoon te doen en dat testen. Dan weet je of het aan zijn telefoon ligt.
Dat ik er zelf niet aan gedacht heb om even een andere telefoon te proberen.

Heb nu mijn oude telefoon opgezocht en ga het hier even mee proberen. Mocht het probleem dan weg zijn dan moet het toch aan de X1 liggen ben ik bang. Zal de X1 support dan maar is gaan proberen denk ik.
Zijn er trouwens ook mensen die het probleem hebben dat soms de telefoon geen melding geeft van een nieuw bericht? Af en toe komt het voor dat ik een sms heb gekregen maar dat hij pas gaat trillen en het geluidje afspelen op het moment dat ik naar mijn sms inbox ga.
hi, weet iemand hoe je dat irritante geluid uitschakelt als een oproep is beëindigd?
Mja, dat hielp ook niet. Heb er ook nooit een headset ingehad eigenlijk. Ja nu, om te kijken of het dan verdwijnt....
Jammer wel. Vanmiddag maar es kijken of ik er garantie op krijg.
Jammer wel. Vanmiddag maar es kijken of ik er garantie op krijg.
Ik ben op zoek naar de software om de film hancock af te spelen. De Sony Pictures PPC Mobi-player weet iemand waar ik die kan vinden?
Verwijderd
Nou vanmiddag mijn SIM in een andere telefoon gezet maar hiermee hetzelfde probleem.
Vodafone gebelt en moest nog even proberen de sms instellingen opnieuw op te halen en anders zouden ze mij een nieuwe SIM toesturen.
Vodafone gebelt en moest nog even proberen de sms instellingen opnieuw op te halen en anders zouden ze mij een nieuwe SIM toesturen.
Die zou toch gewoon op diezelfde geheugenkaart moeten staan?Benvisserweb schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 12:45:
Ik ben op zoek naar de software om de film hancock af te spelen. De Sony Pictures PPC Mobi-player weet iemand waar ik die kan vinden?
Nadat ik een nieuwe X1 had gekregen zie ik nu ook weer een nieuw scheurtje bij de camera... Ik heb m'n telefoon barstensvol software staan, dus eigenlijk geen zin om 'm weer te laten opsturen (plus het risico dat ie weer zoekraakt en ik dus weken met een andere telefoon moet bellen...)
Kunnen ze me niet gewoon de nieuwe X2 als vervanging geven?
Jep, dat probleem herken ik ook. Heel irritant als vriendin lief dan later boos aan de telefoon hangt waarom je niet terug smstVerwijderd schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 11:51:
[...]
Zijn er trouwens ook mensen die het probleem hebben dat soms de telefoon geen melding geeft van een nieuw bericht? Af en toe komt het voor dat ik een sms heb gekregen maar dat hij pas gaat trillen en het geluidje afspelen op het moment dat ik naar mijn sms inbox ga.
Verwijderd
Haha ik heb precies zon zelfde vriendin
Ook boos opbellen waarom je niet terug smst...
Hoop dat het wel op te lossen is. Had wat er over gelezen op een engels forum maar bij die persoon was het verholpen na een software update. Die heb ik afgelopen donderdag uitgevoerd maar direct na de update had ik het probleem weer...
Hoop dat het wel op te lossen is. Had wat er over gelezen op een engels forum maar bij die persoon was het verholpen na een software update. Die heb ik afgelopen donderdag uitgevoerd maar direct na de update had ik het probleem weer...
Mijn winkel had ook wel een goede service trouwens.Bartvw schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 18:58:
"over 2 weken ligt hij weer op de mat"
Ding 2e hands gekocht voor 250 euro, met een half jaar garantie. Ik kom na 5 1/2 maand terug en zonder vragen wordt het ding nu opgestuurd en onder garantie gerepareerd. Hoefde de bon niet eens te laten zien. Kreeg ook nog een leentoestel mee.
Alleen vertelden ze mij wel dat het soms wel lang kan duren bij SE, dus het kon wel tot 6 weken duren. Dus reken je niet rijk met die 2 weken...
Mijn toestel is alweer terug!
Gisterochtend stond de bezorgster voor de deur met mijn X1, reparatie is netjes gedaan. Toetsenbord voelt stevig aan en het scheurtje is verholpen.
Al met al ben ik tevreden! Zeker vanwege de snelle reparatie.
Gisterochtend stond de bezorgster voor de deur met mijn X1, reparatie is netjes gedaan. Toetsenbord voelt stevig aan en het scheurtje is verholpen.
Al met al ben ik tevreden! Zeker vanwege de snelle reparatie.
Aangezien mijn telefoon steeds meer problemen ging vertonen toch maar ter reparatie opgestuurd.
Klachten:
- Barsten en scheuren in de telefoon
- Langzaam
- Kraak bij bellen
- Toetsenbord is slecht
Kostenloos verstuurd. Kan via internet bijhouden wat de status is.
In principe duurt het 2 weken, maar ik moest toch maar rekenen op 3 a 4. Dus we wachten rustig af.
Klachten:
- Langzaam
- Kraak bij bellen
- Toetsenbord is slecht
In principe duurt het 2 weken, maar ik moest toch maar rekenen op 3 a 4. Dus we wachten rustig af.
Misschien een domme vraag, of twee?
Hoe stel ik verschillende ringtones in per contact of per contactgroep?
Hoe stel ik profielen in voor werk, vergadering, buiten,...
Alvast bedankt.Misschien een domme vraag, of twee?
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.Misschien een domme vraag, of twee?
Alvast bedankt.
Op XDA is de final versie uit van de UnOff 6.5 rom.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=564028
gebruik deze rom al sinds tijden en nu is eindelijk de laatste versie af. Aanrader: snel, zuinig en stabiel
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=564028
gebruik deze rom al sinds tijden en nu is eindelijk de laatste versie af. Aanrader: snel, zuinig en stabiel
Maar die kan niet in het Nederlands gezet worden.
Ik heb nu de Christiaan ROM erop staan (Clean versie) met SPB shell, lekker snel en bevalt goed.
Ik heb nu de Christiaan ROM erop staan (Clean versie) met SPB shell, lekker snel en bevalt goed.
Verwijderd
Volgens mij mogen er geen directe links gegeven worden naar custom roms.tijmeng schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 23:03:
Op XDA is de final versie uit van de UnOff 6.5 rom.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2009 13:19 ]
Sinds ik de clean rom van Christiaan gebruik is mijn ontvangst mn van internet vaak slecht.TLa schreef op zondag 22 november 2009 @ 08:29:
Maar die kan niet in het Nederlands gezet worden.
Dit plaatje zat bij mijn statusverhaal van Dynafix. Lijkt me de binnenkant van m'n telefoon, maar het is niet de meest duidelijke foto op aarde. Iemand een idee?
http://img94.imageshack.us/img94/2491/123tcp.jpg
Lijkt wel een miniatuur klimop oid 
Zal het vast niet zijn. Goed dat ze een foto mee sturen, maar slecht dat het er zo eentje is
Zal het vast niet zijn. Goed dat ze een foto mee sturen, maar slecht dat het er zo eentje is
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Oh kut. Zonder prijsopgave wordt nu door Dynafix gemeld dat mijn telefoon vochtschade heeft en dat ze hem niet gaan repareren... Sony E. zegt dat ik dan pech heb. Dynafix zegt Fuck U! HAHAHA. En de winkel zegt: JAMMERRRRRRRRRRRR.
Nooit in de buurt geweest van vocht....en de problemen die mijn toestel heeft hebben niets met vocht te maken, behalve dan dat scheurtjes vocht kunnen doorlaten. Maar goed, bijzonder slecht dit. En behoorlijk zonde dat mijn positie zo zwak is...want toon maar eens aan dat je geen waterschade hebt veroorzaakt..
.
Nooit in de buurt geweest van vocht....en de problemen die mijn toestel heeft hebben niets met vocht te maken, behalve dan dat scheurtjes vocht kunnen doorlaten. Maar goed, bijzonder slecht dit. En behoorlijk zonde dat mijn positie zo zwak is...want toon maar eens aan dat je geen waterschade hebt veroorzaakt..
Dat had ik ook. Effectief kan je nu dus fluiten naar garantie. Mijn toestel had één puntje roze van zo'n vochtindicator --> einde oefening. Mijn toestel had ook geen regenbui oid gehad, maar verkoopster zei dat zoiets als bij mij al kon gebeuren als je met bezwete handen de tel vastpakt of hem in een licht vochtige jaszak hebt.kreator schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 10:48:
Oh kut. Zonder prijsopgave wordt nu door Dynafix gemeld dat mijn telefoon vochtschade heeft en dat ze hem niet gaan repareren... Sony E. zegt dat ik dan pech heb. Dynafix zegt Fuck U! HAHAHA. En de winkel zegt: JAMMERRRRRRRRRRRR.
.
Ze zeggen gewoon dat het vochtschade is, hoewel het probleem er bij mij ook niets mee te maken had. Er zat gewoon een stekkertje los tussen tobo en scherm

Eigenlijk wel te schandalig voor woorden dat ze op die manier onder garantie uit kunnen komen. Je zou van een toestel mogen verwachten dat je hem met 'bezwete' handen wel vast zou moeten kunnen houden, zonder dat dan je garantie vervalt. Ik denk dat een advocaat van zo'n statement ook wel gehakt maakt, maar ja. Vind er maar 1 die dat voor je doet, zonder dat je meer kwijt bent aan proceskosten dan een nieuwe foon.
Als de winkel straks ook de schouders ophaalt als de telefoon terug is, dan ga ik mijn rechtsbijstandverzekering inschakelen.
Als de winkel straks ook de schouders ophaalt als de telefoon terug is, dan ga ik mijn rechtsbijstandverzekering inschakelen.
Verwijderd
hoi
misschien kan iemand mij hier helpen
heb niet echt all 8 de delen over dexperia doorgelezen maar goed,
ik probeer dus me mail in testellen en dat gaat om een @live.nl account
zodra ik een nieuw account maak
alles invoeren
windows live accepteren en dan geeftie uiteindelijk aan
sinchronisatie mislukt
en knalt weer terug naar het mail scherm
zonder dat daar ook maar een mail account bij gekomen is
en staat er dus ook alleen maar
sms/mms
outlook Email
nieuw account
weet iemand wat dat kan zijn of is er iemand die daar ervaring mee heeft ?
Mvg
alles invoeren
sinchronisatie mislukt
sms/mms
outlook Email
nieuw account
Mvg
Verwijderd
De reparateur moet aantonen dat het toestel is kapotgegaan door vocht. JIJ hoeft niet te bewijzen dat er geen water in gekomen is... kijken jullie nooit naar RADAR of KASSA op tv? Kennen jullie je rechten zo slecht!
De bewijslast ligt in de eerste plaats bij de reparateur, zeker in de garantieperiode van Sony (is geloof ik 1 jaar en de Xperia is nog net precies 1jaar uit)
En het argument dat je niet met bezwete handen een gsm mag beetpakken is klinklare onzin!
Daar moet een gsm tegenkunnen... dat is hetzelfde dat een auto kapot gaat als het waait...
Bel de jurofoon en haal je recht verdorie!
De bewijslast ligt in de eerste plaats bij de reparateur, zeker in de garantieperiode van Sony (is geloof ik 1 jaar en de Xperia is nog net precies 1jaar uit)
En het argument dat je niet met bezwete handen een gsm mag beetpakken is klinklare onzin!
Daar moet een gsm tegenkunnen... dat is hetzelfde dat een auto kapot gaat als het waait...
Er is een oplossing voor om van dat roze stipje af te komen.
Stop je telefoon een nachtje in een afgesloten doos met silicagel.
Als het goed is trek dat zoveel vocht uit je telefoon. Had het ergens gelezen op Geenstijl.
Als het goed is trek dat zoveel vocht uit je telefoon. Had het ergens gelezen op Geenstijl.
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Verwijderd
mijn scherm was donderdag stuk gegaan en die had een groen stipje
heb hem zaterdag afgegeven bij de winkel vandaag weer opgehaald nieuw scherm stipje weg
koste me in totaal 70 euro
heb hem zaterdag afgegeven bij de winkel vandaag weer opgehaald nieuw scherm stipje weg
koste me in totaal 70 euro
Ga ik proberen, dank voor de tip.Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 19:16:
Er is een oplossing voor om van dat roze stipje af te komen.
@Papageno01: bij mij is er een complicatie opgetreden, nl dat mijn afleverbon van T-mobile is kwijtgeraakt door eigen schuld
[ Voor 25% gewijzigd door gwystyl op 24-11-2009 20:01 ]
Verwijderd
Mijn X1 heeft sinds een paar dagen kuren. Delen (blokken) van het scherm springen over en weer en hier en daar verschijnen rare strepen met 'ruis'.
Na inschakelen blijft het scherm soms zwart (backlight doet het dan wel).
Hard reset lost niets op. ook dat werkt soms niet. Krijg dan de melding om op 'R' te drukken ter bevestiging van harde reset, maar het lijkt alsof het toetsenbord dan niet reageert, want er gebeurt niets. Pas als i'k dan de accu eruit haal en er weer in doe lijkt de harde reset door te gaan. Althans, dan start het optuigen. Soms echter ook niet en blijft het scherm zwart (of wit...).
Suggesties?
greetz,
Marcel
Na inschakelen blijft het scherm soms zwart (backlight doet het dan wel).
Hard reset lost niets op. ook dat werkt soms niet. Krijg dan de melding om op 'R' te drukken ter bevestiging van harde reset, maar het lijkt alsof het toetsenbord dan niet reageert, want er gebeurt niets. Pas als i'k dan de accu eruit haal en er weer in doe lijkt de harde reset door te gaan. Althans, dan start het optuigen. Soms echter ook niet en blijft het scherm zwart (of wit...).
Suggesties?
greetz,
Marcel
Verwijderd
dat heb ik ook gehad nieuw scherm erin laten zetten 3 dagen kwijt geweest en koste me 70 eruo
iemand hier al enig idee over ?
hoi
alles invoeren
sinchronisatie mislukt
sms/mms
outlook Email
nieuw account
Mvg
hoi
alles invoeren
sinchronisatie mislukt
sms/mms
outlook Email
nieuw account
Mvg
Verwijderd
Volgensmij is dit helemaal geen XPERIA. Ik zal later nog even voor je controleren, tenzij iemand anders mijn opmerking nu al kan bevestigen. Even gecheckt, toch wel foto van een XPERIA; ik heb niks gezegd...kreator schreef op maandag 23 november 2009 @ 14:48:
Dit plaatje zat bij mijn statusverhaal van Dynafix. Lijkt me de binnenkant van m'n telefoon, maar het is niet de meest duidelijke foto op aarde. Iemand een idee?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2009 23:08 ]
Het is mij niet helemaal duidelijk of je het hebt proberen toe te voegen via windows live messenger, want volgens mij werktie dan wel (je hebt dan de optie om je mail te syncen). Zeker weten doe ik het niet, want ik gebruik gmail.Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 22:51:
dat heb ik ook gehad nieuw scherm erin laten zetten 3 dagen kwijt geweest en koste me 70 eruo
hoi
alles invoeren
sinchronisatie mislukt
sms/mms
outlook Email
nieuw account
Mvg
Heb je wel verbinding met het internet?Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 15:19:
hoi
alles invoeren
sinchronisatie mislukt
sms/mms
outlook Email
nieuw account
Mvg
Toevallig vodafone? die hebben storing met verschillende applicaties op hun netwerk. zie ook de frontpage.jasperv525 schreef op woensdag 25 november 2009 @ 15:55:
[...]
Heb je wel verbinding met het internet?
Verwijderd
yup de verbinding met internet werkt prima en ja het is vodafone en heb voor de rest geen problemenjasperv525 schreef op woensdag 25 november 2009 @ 15:55:
[...]
Heb je wel verbinding met het internet?
kan me mail wel kijken als ik via internet op live inlog
maar aanmelden bij live gaat neit via de telefoon
of een mail account aanmaken gaat ook niet
@ shadownetwork
hoe bedoel je via live messenger ?
ik heb een optie op me scherm die zegt aanmelden bij windows live
en de mail probeer ik in testellen via het berichten menu
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2009 16:31 ]
Probeer dit eens:Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2009 @ 16:29:
[...]
yup de verbinding met internet werkt prima en ja het is vodafone en heb voor de rest geen problemen
kan me mail wel kijken als ik via internet op live inlog
maar aanmelden bij live gaat neit via de telefoon
of een mail account aanmaken gaat ook niet
@ shadownetwork
hoe bedoel je via live messenger ?
ik heb een optie op me scherm die zegt aanmelden bij windows live
en de mail probeer ik in testellen via het berichten menu
Start -> Instellingen -> Verbindingen -> Geavanceerd netwerk -> Tabblad GPRS -> verander PAP authenticatie in CHAP authenticatie
Bij verbindingsbeheer vinkje uitzetten bij "Dit netwerk gebruikt een proxyserver om verbindingen te maken met internet"
Als het goed is moet het daarna wel werken.
Succes!
Ik weet zeker waar ik sta als consument, maar probeer SE maar eens duidelijk te maken op het omgekeerde bewijslast onderdeel. Want Dynafix verwees mij door naar SE omdat het daar niets uitmaakt: waterschade = GEEN enkele reparatie. Ondertussen ben ik al 2,5 maand bezig met heen en weer gemailte m.b.t. zogenaamde waterschade waardoor de scheurtjes niet gerepareerd mogen worden.Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 17:11:
De reparateur moet aantonen dat het toestel is kapotgegaan door vocht. JIJ hoeft niet te bewijzen dat er geen water in gekomen is... kijken jullie nooit naar RADAR of KASSA op tv? Kennen jullie je rechten zo slecht!
Laatste mail van de SE medewerker:
Hartelijk dank voor uw E-mail aan Sony Ericsson X1 support.
Met betrekking tot uw vraag delen wij het volgende mede:
"Deze garantie is niet van toepassing op tekortkomingen van het product ten gevolge van vloeistofschade."
Dit betekent dat de haarscheuren in de behuizing niet onder garantie gerepareerd worden.
Indien u verdere ondersteuning wenst met betrekking tot uw X1, verzoeken wij u in contact te treden onze speciale X1 hulplijn.
Voor meer informatie met betrekking tot onze producten en diensten neemt u een kijkje op op onze website: www.sonyericsson.nl
Met vriendelijke groet,
...
Sony Ericsson Contact Center
Email: x1.nl@support.sonyericsson.com
Phone : 0900 9973742
Dus heel eenvoudig lijkt me, als het ze het niet kunnen aantonen vervangen. Maar ho! maar dat ze dat gaan toegeven.
Ik blijf gewoon rustig door mailen
[ Voor 0% gewijzigd door NeoFoX op 03-03-2010 11:45 . Reden: WBP ]
- The Neo and Only -
Verwijderd
toppie man dat werkt perfectMaakmeGek schreef op woensdag 25 november 2009 @ 16:46:
[...]
Probeer dit eens:
Start -> Instellingen -> Verbindingen -> Geavanceerd netwerk -> Tabblad GPRS -> verander PAP authenticatie in CHAP authenticatie
Bij verbindingsbeheer vinkje uitzetten bij "Dit netwerk gebruikt een proxyserver om verbindingen te maken met internet"
Als het goed is moet het daarna wel werken.
Succes!
kan ik eindelijk me mail op me tel ontvangen zonder er voor hoeven in t loggen enzo
dank je !!!
Weet iemand hoe je handschrift herkenning aan kan zetten op de x1? Wel handig voor email en noties..
Be fast .... Be furious....
Daar kwam ik alleen dingen tegen voor HTC.. en er zijn nogal wat versies..
Iemand hier die het gebruikt?
Met enableRecognizers.cab krijg ik wel een block en letter recognizer bij invoer opties.. Alleen kan ik daar niets mee.. Ook niet config dat krijg ik "de geselecteerde invoer methode kan niet worden geladen"
Iemand hier die het gebruikt?
Met enableRecognizers.cab krijg ik wel een block en letter recognizer bij invoer opties.. Alleen kan ik daar niets mee.. Ook niet config dat krijg ik "de geselecteerde invoer methode kan niet worden geladen"
[ Voor 49% gewijzigd door Bl4ckviper op 26-11-2009 22:04 ]
Be fast .... Be furious....
Je hebt vast een NL versie? Daar zit geen transcriber in, wel de block/letter recognizer die je met die cab actief kan maken. Alleen de engelse versies hadden nog transcriber.
Bij Phatware kan je CalliGrapher kopen, ook met Nederlandse herkenning, dat is de beste handschriftherkennings software voor WM.
Bij Phatware kan je CalliGrapher kopen, ook met Nederlandse herkenning, dat is de beste handschriftherkennings software voor WM.
Heb ik eens geprobeerd, maar ben weer snel teruggeholt naar het toetsenbord (de fysieke dan). Daar gaat toch echt niets bovenop, zoveel sneller.troftnom schreef op donderdag 26 november 2009 @ 23:03:
Je hebt vast een NL versie? Daar zit geen transcriber in, wel de block/letter recognizer die je met die cab actief kan maken. Alleen de engelse versies hadden nog transcriber.
Verwijderd
Ik heb respect voor je doorzettingsvermogen, maar een paar dingen vallen me op;NeoFoX schreef op woensdag 25 november 2009 @ 16:47:
[...]
Ik weet zeker waar ik sta als consument, maar probeer SE maar eens duidelijk te maken op het omgekeerde bewijslast onderdeel. Want Dynafix verwees mij door naar SE omdat het daar niets uitmaakt: waterschade = GEEN enkele reparatie. Ondertussen ben ik al 2,5 maand bezig met heen en weer gemailte m.b.t. zogenaamde waterschade waardoor de scheurtjes niet gerepareerd mogen worden.
Als consument he jij met Sony geen fluit te maken; de winkel waar jij je spullen koopt is ten alle tijde verantwoordelijk... HIJ is verplicht onder de Nederlandse wetgeving deugdelijke procucten te verkopen, en die term 'garantie' is meer voor de show. Een GSM dient volgens de richtlijnen te voldoen aan de eisen die aan zo'n apparaat gesteld worden, en haarscheuren in de behuizing die (na eerdere meldingen toegegeven vallen onder een productiefout van de fabrikant (oud nieuws)) het toelaten om transparatievocht in het binnenwerk toe te laten zijn overduidelijk in tegenspraak met die eis.
JIJ hoeft helemaal niet met Sony in de clinch te liggen, dat moet de verkoper doen. Ik neem aan dat jouw telefoon niet ouder is dan 1 jaar, dan valt deze sowiezo onder garantie... Het gaat niet om het vocht; dat vocht is gevolgschade.
Het probleem is dat de meeste mensen die een (dure)gsm kopen jongeren zijn (ik weet niet of jij daaronder mag worden geschaard) die in de ogen van veel winkels altijd liegen over de oorzaak van de storing en toch gemakkelijk te manipuleren zijn in te geloven dat ze als consument totaal rechteloos zijn.
Uitgaande van je verhaal dat de schade ontstaan is door zweet dat door productiefouten in het toestel gekropen is heb je gewoon recht op reperatie danwel vervanging.... laat je niet afschepen door een winkel die je het servicenummer van Sony onder je ogen schuift.... met zoiets van "jij bent lastige klant, oprotte uit mijn winkel".
Bel de jurofoon en laat hen het verhaal bevestigen.
Wordt lid van de consumentenbond (alvorens een gsm te kopen)
Stuur een klacht aan Radar, Kassa weet ik veel...
(nogmaals, ik ga ervan uit dat je niet door onzorgvuldig handelen je telefoon zelf kaduk gemaakt hebt
Gelijk hebben en gelijk krijgen zijn twee verschillende dingenVerwijderd schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 08:16:
[...]
Ik heb respect voor je doorzettingsvermogen, maar een paar dingen vallen me op;
Als consument he jij met Sony geen fluit te maken; de winkel waar jij je spullen koopt is ten alle tijde verantwoordelijk... HIJ is verplicht onder de Nederlandse wetgeving deugdelijke procucten te verkopen, en die term 'garantie' is meer voor de show. Een GSM dient volgens de richtlijnen te voldoen aan de eisen die aan zo'n apparaat gesteld worden, en haarscheuren in de behuizing die (na eerdere meldingen toegegeven vallen onder een productiefout van de fabrikant (oud nieuws)) het toelaten om transparatievocht in het binnenwerk toe te laten zijn overduidelijk in tegenspraak met die eis.
JIJ hoeft helemaal niet met Sony in de clinch te liggen, dat moet de verkoper doen. Ik neem aan dat jouw telefoon niet ouder is dan 1 jaar, dan valt deze sowiezo onder garantie... Het gaat niet om het vocht; dat vocht is gevolgschade.
Het probleem is dat de meeste mensen die een (dure)gsm kopen jongeren zijn (ik weet niet of jij daaronder mag worden geschaard) die in de ogen van veel winkels altijd liegen over de oorzaak van de storing en toch gemakkelijk te manipuleren zijn in te geloven dat ze als consument totaal rechteloos zijn.
Uitgaande van je verhaal dat de schade ontstaan is door zweet dat door productiefouten in het toestel gekropen is heb je gewoon recht op reperatie danwel vervanging.... laat je niet afschepen door een winkel die je het servicenummer van Sony onder je ogen schuift.... met zoiets van "jij bent lastige klant, oprotte uit mijn winkel".
Bel de jurofoon en laat hen het verhaal bevestigen.
Wordt lid van de consumentenbond (alvorens een gsm te kopen)
Stuur een klacht aan Radar, Kassa weet ik veel...
(nogmaals, ik ga ervan uit dat je niet door onzorgvuldig handelen je telefoon zelf kaduk gemaakt hebt
[edit]
Bovenstaande geldt trouwens in mindere mate als het toestel is aangeschaft in een fysieke winkel. Met een webshop hier over steggelen is al een stuk minder leuk.
[ Voor 3% gewijzigd door The Legend op 27-11-2009 12:21 ]
Ik ben toch malle pietje niet!
weet iemand hoe je notities die je in je agenda hebt staan kan zien zonder de dag aan te klikken.
Dus als ik op mijn agenda druk krijg ik een maandoverzicht te zien en dan zie ik bij sommige data een puntje staan omdat ik dan een afspraak heb.
Nu kan ik alleen zien wat er in die notitie staat als ik ook daadwerkelijk op de datum klik.
Het zou fijn zijn als je dit direct kan zien zonder echt op die dag te moeten klikken.
Dus als ik op mijn agenda druk krijg ik een maandoverzicht te zien en dan zie ik bij sommige data een puntje staan omdat ik dan een afspraak heb.
Nu kan ik alleen zien wat er in die notitie staat als ik ook daadwerkelijk op de datum klik.
Het zou fijn zijn als je dit direct kan zien zonder echt op die dag te moeten klikken.
Stop chasing the dream, you're already living it
weet iemand of het mogelijk is om in mobile shell 3.5 een shortcut op het hoofdscherm te zetten met dezelfde actie als de standby knop (hardware knop bovenop het toestel).
Ik had dit vroeger op mijn HTC magician
met spb pocket plus, hier kon je gewoon een aantal actie icoontjes op je today scherm zetten waar standby er 1 van was. Bij mobile shell heb je ook wel een aantal van die dingen, onder "extra"zoals "roteer scherm" en "bescherm apparaat". Maar hier staat "standby" dus niet bij. Kent iemand een applicatie of widget die dit doet?
(ps. voor diegene die roepen, je hebt toch een knopje bovenop, kijk maar eens in wat voor bochten je je hand moet wringen om nadat je wat dingen met je duim hebt gedaan en vervolgens weer met je wijsvinger naar dat knopje moet voor je het toestel weer in je zak steekt)
Ik had dit vroeger op mijn HTC magician
(ps. voor diegene die roepen, je hebt toch een knopje bovenop, kijk maar eens in wat voor bochten je je hand moet wringen om nadat je wat dingen met je duim hebt gedaan en vervolgens weer met je wijsvinger naar dat knopje moet voor je het toestel weer in je zak steekt)
Ik druk gewoon lang op de gesprek beëindigen toets, dan vergrendeld de telefoon en 30 sec later staat hij in standby. Lekker handig.
Met Christiaan clean (laatste versie) en SPB 3.5.1 is de telefoon lekker snel en bijna bug-vrij. ben er heel tevreden mee.
Met Christiaan clean (laatste versie) en SPB 3.5.1 is de telefoon lekker snel en bijna bug-vrij. ben er heel tevreden mee.
Ik zit nu te twijfelen om een custom rom op mijn telefoon te zetten. Heb hiervoor xda al geraadpleegd en de video tutorials gedownload (uiteraard nog niet gekeken). Nu beginnen ze daar met het backuppen van de originele telefoon-rom. Is dit echt nodig? Lijkt mij dat 1x googelen mij ook wel de stock-rom van T-mobile oplevert?
Nieuws over mijn toestel, hopelijk vandaag of morgen verzonden, kan ik hem zaterdag weer ophalen.JamesB009 schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 17:04:
Aangezien mijn telefoon steeds meer problemen ging vertonen toch maar ter reparatie opgestuurd.
Klachten:
- Langzaam
- Kraak bij bellen
- Toetsenbord is slecht
Gestelde diagnose:
keypad defect/ schakelaar(s) defect
Reparatiewerkzaamheden:
1 - Gerepareerd op level 2;
2 - Software Update uitgevoerd.
Verbruikte onderdelen:
1 - rear bottom housing silver;
2 - keypad cover silver;
3 - antenna cover silver;
4 - fpc qwerty keyboard assy;
5 - main antenna;
6 - sony-e xperia x1 zlv.
Best veel nieuwe onderdelen en een software update, dus al met al zal het wat beter en sneller moeten werken. (Hoop ik..)
Verwijderd
Ik heb er voor gekozen om het niet te doen. Maar ik had al wel gezien dat er op XDA een topic te vinden was waarin mijn VF rom terug te vinden was.Bartvw schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 14:10:
Ik zit nu te twijfelen om een custom rom op mijn telefoon te zetten. Heb hiervoor xda al geraadpleegd en de video tutorials gedownload (uiteraard nog niet gekeken). Nu beginnen ze daar met het backuppen van de originele telefoon-rom. Is dit echt nodig? Lijkt mij dat 1x googelen mij ook wel de stock-rom van T-mobile oplevert?
Dan heb ik iets raars. Ik heb bij de contacten wiens verjaardag ik weet deze ingevoerd bij de contactgegevens. Nou zijn echter op de één of andere manier al deze data 2 dagen verschoven. Iemand die dus 3 december jarig is is dat nu opeens al op 1 december. Iemand een idee hoe dit kan? En zo ja hoe ik dit op kan lossen/voorkomen? Want heb niet echt zin om dit elke keer aan te moeten passen.
Ik heb al vaker iets gelezen over de GPS-lag van de xperia. andere telefoons schijnen er ook last van te hebben. Dat betekent dus dat je GPS 50 to 100 meter achter loopt. Die ervaring heb ik ook. Nu kom ik de cab-bestanden GpsModDriver 138 en QueStub 137 tegen die dit probleem zouden moeten oplossen. Heeft iemand ervaring met het installeren hiervan en is daarmee het probleem daadwerkelijk opgelost?
Geert
Als het gaat proberen, eerst een complete backup maken, want ik ben de vorige keer redelijk kapot gegaan, op gps tools in de camera
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Die CAB bestanden lossen het probleem niet op. Het enige dat het doet is schatten waar je bent over enkele seconden. Het is hooguit een 'workaround'.kerkhoff.gjwm schreef op woensdag 02 december 2009 @ 22:12:
Ik heb al vaker iets gelezen over de GPS-lag van de xperia. andere telefoons schijnen er ook last van te hebben. Dat betekent dus dat je GPS 50 to 100 meter achter loopt. Die ervaring heb ik ook. Nu kom ik de cab-bestanden GpsModDriver 138 en QueStub 137 tegen die dit probleem zouden moeten oplossen. Heeft iemand ervaring met het installeren hiervan en is daarmee het probleem daadwerkelijk opgelost?
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Ik heb maar een rare X1.
Flashen van een custom rom is gewoon onmogelijk.
Volgens het bootscreen staat er:
KOVS110
SPL-0.72.OliNex
MicroP1-787
MicroP2-707
Wat dus in zou houden dat het unlocken geslaagd is.
Vreemde is alleen als er daarna een generic rom wordt opgezet, waarbij dus ook de bootloader weer vervangen wordt, dan blijft dat ook gewoon staan.
Lijkt er dus op dat het unlocken op één of andere manier niet gewoon kan lukken en daarmee het flashen van een custom rom dus onmogelijk is.
Heb mijn P3300 weet ik hoe vaak geflashed, dus weet hoe het werkt, maar helaas bij dit toestel kan het gewoon niet om één of andere reden.
Wel eens gelezen bij de Diamond dat ze daar ook een omweg hebben moeten bedenken omdat hij bij het flashen anders steeds op 5% bleef hangen, misschien dat ik daar nog wat mee kan.
Flashen van een custom rom is gewoon onmogelijk.
Volgens het bootscreen staat er:
KOVS110
SPL-0.72.OliNex
MicroP1-787
MicroP2-707
Wat dus in zou houden dat het unlocken geslaagd is.
Vreemde is alleen als er daarna een generic rom wordt opgezet, waarbij dus ook de bootloader weer vervangen wordt, dan blijft dat ook gewoon staan.
Lijkt er dus op dat het unlocken op één of andere manier niet gewoon kan lukken en daarmee het flashen van een custom rom dus onmogelijk is.
Heb mijn P3300 weet ik hoe vaak geflashed, dus weet hoe het werkt, maar helaas bij dit toestel kan het gewoon niet om één of andere reden.
Wel eens gelezen bij de Diamond dat ze daar ook een omweg hebben moeten bedenken omdat hij bij het flashen anders steeds op 5% bleef hangen, misschien dat ik daar nog wat mee kan.
Verwijderd
Ik gebruik mijn Xperia nu 8 maanden en vanuit het niets werkt ineens mijn touchscreen niet meer en is mij accu binnen no time leeg (10 min) dag ervoor ging ie nog 2 dagen mee.
Het enige wat ik gedaan heb is de dag een lange wandeling gemaakt. Het kan misschien zijn dat ie wat vochtig is geworden van wat zweet? Iets anders kan ik me zelf niet bedenken. Iemand met ervaring met dit probleem?
En belangrijker hoe op te lossen?
Thanks!
Het enige wat ik gedaan heb is de dag een lange wandeling gemaakt. Het kan misschien zijn dat ie wat vochtig is geworden van wat zweet? Iets anders kan ik me zelf niet bedenken. Iemand met ervaring met dit probleem?
En belangrijker hoe op te lossen?
Thanks!
Maak je X1 is open en kijk eens op de bovenkant van de accu. Daar zit een wit vakje, in het toestel zelf ook trouwens. Is deze beetje roze gekleurd ipv wit? Dan kan het inderdaad met vocht te maken hebben, maar dit sluit het niet 100% uit.
Als je zelf aan vocht denkt, haal dan de accu uit je tel, en leg hem dan op een verwarming oid, en laat hem daar een dag en nacht liggen en daarna weer in elkaar zetten. Vocht zou er dan grotendeels wel uit moeten zijn.
Eventueel is een touchscreen gedeelte best wel makkelijk te vervangen en ook via ebay wel te verkrijgen. Anders gewoon terug sturen.
Wat je ook nog kan doen is een harde reset. Misschien dat dit helpt. Bij mij ging de accu ook vrij snel leeg voor mijn gevoel. Maar na een harde reset gaat het toch weer een stuk beter.
Als je zelf aan vocht denkt, haal dan de accu uit je tel, en leg hem dan op een verwarming oid, en laat hem daar een dag en nacht liggen en daarna weer in elkaar zetten. Vocht zou er dan grotendeels wel uit moeten zijn.
Eventueel is een touchscreen gedeelte best wel makkelijk te vervangen en ook via ebay wel te verkrijgen. Anders gewoon terug sturen.
Wat je ook nog kan doen is een harde reset. Misschien dat dit helpt. Bij mij ging de accu ook vrij snel leeg voor mijn gevoel. Maar na een harde reset gaat het toch weer een stuk beter.
Hartelijk dank voor je reactie. Ik ben blij dat ik nog gewacht heb met de installatie. Het programmatje komt er bij mij niet meer op..........

The Zep Man schreef op donderdag 03 december 2009 @ 17:18:
[...]
Die CAB bestanden lossen het probleem niet op. Het enige dat het doet is schatten waar je bent over enkele seconden. Het is hooguit een 'workaround'.
Geert
Is er iemand die Navigon werkend heeft gekregen op een Nederlandse X1?
Weet dat het moet kunnen. En ook de 7.4.3 versie is compatible met de X1 dus daar kan het niet aan liggen.
Maar hij klaagt over de locatie.... Enig idee waar dit aan te passen is?
Een work around van iemand met nederlande X1 zou mooi zijn.
Weet dat het moet kunnen. En ook de 7.4.3 versie is compatible met de X1 dus daar kan het niet aan liggen.
[ Voor 63% gewijzigd door 13art op 03-12-2009 23:13 ]
Ik heb hem wel werkend op een WWE X1; nederlands niet geprobeerd, maar ik zou niet weten waarom dat niet zou werken. Misschien omdat er verwijzingen staan naar \program files en die bij een NL rom \programmabestanden heet? Probeer eens wat xml bestanden te doorzoeken op \program files en verander het daar. Bijv in binaryconfig.xml,...DjWannaB2002 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 22:59:
Is er iemand die Navigon werkend heeft gekregen op een Nederlandse X1?
Ik ga mijn X1 binnenkort doorschuiven naar mijn vader omdat ik een andere telefoon heb. Ik ga voor hem ook een NL rom (wel custom) flashen, dus dan zal ik het ff testen.
Wat betreft het niet kunnen flashen: als je na HardSPL eerst een officiele rom flasht is je bootloader weer overschreven. Kan je niet gelijk na HardSPL een custom rom flashen? Welke foutmelding krijg je? Bij de P3300 was dat wat dat betreft net zo makkelijk omdat er SoftSPL en rom flash in één rij achter elkaar gedaan werden
Weet dat dat net zo simpel zou moeten zijn, maar het werkt gewoon niet. Ook niet direct na een hardSPL. Ik loop hier nu al maanden mee te klooien maar krijg het niet voor elkaar. Zit nu er nog over te denken om te proberen de StockSPL erop te zetten en daarna weer een HardSPL te proberen, misschien dat het dan lukt. Ellende is alleen dat als het mislukt ik alles weer terug moet gaan zetten, kost ondertussen met alles wat er op staat wel weer het nodige aan tijd
HardSPL heeft niets met navigatie te maken, daar kan het dus niet aan liggen.
Heb je de helpdesk van Navigon al eens geprobeerd, ze geven toch vast wel ondersteuning voor hun product?
Heb je de helpdesk van Navigon al eens geprobeerd, ze geven toch vast wel ondersteuning voor hun product?
Een officiele ROM die je bootloader overschrijft ben ik tot dusver nog nooit tegengekomen...gwystyl schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 08:13:
Wat betreft het niet kunnen flashen: als je na HardSPL eerst een officiele rom flasht is je bootloader weer overschreven.
Hahaha dank voor je inbreng, maar dat heeft inderdaad niks met navigatie te maken 
Daarom zei gwystyl ook: wat betreft het niet kunnen flashen.......
Zie een paar berichten terug van een bericht dat ik geplaatst heb.
En de stockSPL ben ik wel tegen gekomen. Dus dat moet wel goed komen
Daarom zei gwystyl ook: wat betreft het niet kunnen flashen.......
Zie een paar berichten terug van een bericht dat ik geplaatst heb.
En de stockSPL ben ik wel tegen gekomen. Dus dat moet wel goed komen
Hallo mensen, ik heb een vraag over mijn X1 en ik kan er gewoon geen antwoord op vinden.
Ik heb problemen met het auto-pairen van Bt apparaten. Nou eigenlijk, geen problemen, het werkt gewoon niet.
Op het moment maak ik gebruik van de volgende apparaten die ermee te maken hebben:
- Lenovo T500 laptop met ingebouwde bluetooth
- Mitsubish Lancer met het Mitsubishi Multi Communication System (MMCS, met dus handsfree bellen via bluetooth)
- Xperia X1
- Nokia 6600i Slide
Mijn Nokia kan ik op zowel mijn laptop als in mijn auto automatisch laten verbinden. Ik zet mn laptop aan en zonder dat ik iets doe verschijnt op mijn scherm dat hij verbinding heeft gemaakt. Zo ook als ik in mijn auto stap. Dit heb ik beide zelf geconfigureerd dus opzich kan ik wel zeggen dat ik het principe snap en dat beide andere apparaten het ook aankunnen om automatisch andere apparaten te vinden en te verbinden.
Op mijn X1 kan ik ook met zowel mn auto als mn laptop verbinding maken, alleen moet ik iedere keer zelf verbinding maken voordat er iets gebeurt. Opzich vind ik dat met mn laptop niet zo boeiend aangezien ik em eens in de zoveel tijd sync met mn outlook enzo. Maar met mn auto vind ik het toch wel vrij vervelend. Ik ga niet iedere keer als ik instap zelf verbinding maken. Als ik bijv. een uur in de auto zit, ja oke, maar als ik een keer een kort ritje door het dorp maak ofzo dan ga ik dat niet iedere keer doen. Maar als ik gebeld word wil ik dat ie OF automatisch via mn MMCS gaat of dat ie alleen via mn X1 overgaat maar bij het opnemen direct via mn MMCS. Als ik handmatig verbinding laat maken dan werkt het trouwens wel en kan ik alle functies gebruiken.
Op mn Xperia staat BT altijd aan, zichbaarheid staat ook altijd aan. Er is een verbinding die ook gezien wordt als hands-free. Maar omdat het via mn Nokia wel lukt en via mn X1 niet (en het bij mn laptop ook zo is) kan ik wel bijna zeker zeggen dat het iets in de X1 is..
Dus.. heeft iemand hier nog een slimme reactie op? Toch iets met instellingen? Desnoods iets van een creatief tooltje ofzo (die bijv om de 30s zoekt op bekende apparaten en meteen verbinding maakt ofzo)
Ik heb problemen met het auto-pairen van Bt apparaten. Nou eigenlijk, geen problemen, het werkt gewoon niet.
Op het moment maak ik gebruik van de volgende apparaten die ermee te maken hebben:
- Mitsubish Lancer met het Mitsubishi Multi Communication System (MMCS, met dus handsfree bellen via bluetooth)
- Xperia X1
- Nokia 6600i Slide
Mijn Nokia kan ik op zowel mijn laptop als in mijn auto automatisch laten verbinden. Ik zet mn laptop aan en zonder dat ik iets doe verschijnt op mijn scherm dat hij verbinding heeft gemaakt. Zo ook als ik in mijn auto stap. Dit heb ik beide zelf geconfigureerd dus opzich kan ik wel zeggen dat ik het principe snap en dat beide andere apparaten het ook aankunnen om automatisch andere apparaten te vinden en te verbinden.
Op mijn X1 kan ik ook met zowel mn auto als mn laptop verbinding maken, alleen moet ik iedere keer zelf verbinding maken voordat er iets gebeurt. Opzich vind ik dat met mn laptop niet zo boeiend aangezien ik em eens in de zoveel tijd sync met mn outlook enzo. Maar met mn auto vind ik het toch wel vrij vervelend. Ik ga niet iedere keer als ik instap zelf verbinding maken. Als ik bijv. een uur in de auto zit, ja oke, maar als ik een keer een kort ritje door het dorp maak ofzo dan ga ik dat niet iedere keer doen. Maar als ik gebeld word wil ik dat ie OF automatisch via mn MMCS gaat of dat ie alleen via mn X1 overgaat maar bij het opnemen direct via mn MMCS. Als ik handmatig verbinding laat maken dan werkt het trouwens wel en kan ik alle functies gebruiken.
Op mn Xperia staat BT altijd aan, zichbaarheid staat ook altijd aan. Er is een verbinding die ook gezien wordt als hands-free. Maar omdat het via mn Nokia wel lukt en via mn X1 niet (en het bij mn laptop ook zo is) kan ik wel bijna zeker zeggen dat het iets in de X1 is..
Dus.. heeft iemand hier nog een slimme reactie op? Toch iets met instellingen? Desnoods iets van een creatief tooltje ofzo (die bijv om de 30s zoekt op bekende apparaten en meteen verbinding maakt ofzo)
Geen idee wat het kan zijn. Gebruik je een gewone standaard rom of een custom rom?
Het zou natuurlijk wel gewoon moeten werken. Want mijn X1 icm parrot carkit, verbind gewoon automatisch.
Het zou natuurlijk wel gewoon moeten werken. Want mijn X1 icm parrot carkit, verbind gewoon automatisch.
Wanneer je naar de "gekoppelde bluetooth apparaten" gaat en lang drukt op je carkit verschijnt er dan geen extra menuutje waarbij je automatisch koppelen aan kan zetten?Jeffstyle schreef op maandag 07 december 2009 @ 10:57:
Hallo mensen, ik heb een vraag over mijn X1 en ik kan er gewoon geen antwoord op vinden.
- Xperia X1
- Nokia 6600i Slide
@ DJWannaB2002:
Ik heb het geprobeerd met de standaard ROM (RA002 of iets die kant op)
Ik heb het geprobeerd met een nieuwe, RA003
Ik heb ook een WM 6.5 erop gehad
en ook nog een andere custom 6.1 rom, allemaal hetzelfde resultaat
@MaakmeGek
Als ik dat doe krijg ik een menu met 4 opties
* Bewerken (laat me alleen kiezen tussen de services, hands free staat daar aangevinkt)
* Verwijderen
* Als handsfree instellen (grijs, niet aanklikbaar)
* Inst. als draadloos stereo (ook grijs)
Nu ik dit zo neerzet bedenk ik me dat ik die 3e optie nog niet heb geprobeerd terwijl ik verbonden ben met mn MMCS. Ik denk dat ik niet verder heb gezocht omdat ik dacht "goh dit werkt dus ook niet uit zichzelf" Dit is dus het eerste wat ik straks na werk ga proberen, hopelijk lukt het!
U hoort nog van mij
Bedankt in ieder geval alvast allebei!
Ik heb het geprobeerd met de standaard ROM (RA002 of iets die kant op)
Ik heb het geprobeerd met een nieuwe, RA003
Ik heb ook een WM 6.5 erop gehad
en ook nog een andere custom 6.1 rom, allemaal hetzelfde resultaat
@MaakmeGek
Als ik dat doe krijg ik een menu met 4 opties
* Bewerken (laat me alleen kiezen tussen de services, hands free staat daar aangevinkt)
* Verwijderen
* Als handsfree instellen (grijs, niet aanklikbaar)
* Inst. als draadloos stereo (ook grijs)
Nu ik dit zo neerzet bedenk ik me dat ik die 3e optie nog niet heb geprobeerd terwijl ik verbonden ben met mn MMCS. Ik denk dat ik niet verder heb gezocht omdat ik dacht "goh dit werkt dus ook niet uit zichzelf" Dit is dus het eerste wat ik straks na werk ga proberen, hopelijk lukt het!
U hoort nog van mij
Verwijderd
@djwannab2002
ok woon op curacao, poosje op de vensterbank laten liggen.. geen succes...
Wil het ding uit elkaar halen. Is er een goeie handleiding beschikbaar hoe je
hem uit elkaar kan halen zonder slopen (de wel bekende plastic lipjes)?
Kan op internet niet 1 2 3 een duidelijke vinden....
Dan zal ik hem is open halen.
Helemaal uit elkaar halen zal ik zelf niet zo snel doen, tenzij je garantie al verlopen is, maar dat zal niet na 8 maanden. Als ik jou was zou ik hem dan gewoon opsturen. Want als je er zelf aan gaat sleutelen vervalt geheid je garantie.
Zoek eens op youtube naar disassemble xperia en reassemble xperia. Met die termen heb ik filmpjes gevonden die je stap voor stap kan volgenVerwijderd schreef op maandag 07 december 2009 @ 17:54:
@djwannab2002
Maar dan nog loop je een grote kans dat je daarmee je garantie om zeep helpt.
Verwijderd
Hoi allemaal, ik heb een probleem
Omdat mijn experia kapot is wil ik terug naar de originele software.
Momenteel draai ik het volgende softwarepakket : dmX1_WWE, ik heb deze gehaald van http://www.xperia-world.com/. Nu wil ik dus weer naar d eoude software en wil de volgende guide volgen :
http://www.xperia-world.c...opic.php?f=2&t=2&p=78#p78
Ik werk via het kopje : "extra how to: how to restore Stock SPL for warranty reasons."
Ik volg alle stappen op maar ik krijg een foutmelding als mijn telefoon op loading... schiet na het tricolor scherm. Foutmelding 260, phone not connected welteverstaan ....
Ook heb ik geprobeerd om dit resetten te doen via de Micro SD methode, helaas krijg ik dan in het tricolore scherm een foutmelding dat ik een serial moet invullen (terwijl mijn telefoon niet met de pc is verbonden, hier wordt een speciale opmerking over gemaakt op de website)
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen anders worden deze twee jaar eeen dure abbonnementsgrap doordat mijn telefoon al na 3 maanden kapot was....
Momenteel draai ik het volgende softwarepakket : dmX1_WWE, ik heb deze gehaald van http://www.xperia-world.com/. Nu wil ik dus weer naar d eoude software en wil de volgende guide volgen :
Ik werk via het kopje : "extra how to: how to restore Stock SPL for warranty reasons."
Ik volg alle stappen op maar ik krijg een foutmelding als mijn telefoon op loading... schiet na het tricolor scherm. Foutmelding 260, phone not connected welteverstaan ....
Ook heb ik geprobeerd om dit resetten te doen via de Micro SD methode, helaas krijg ik dan in het tricolore scherm een foutmelding dat ik een serial moet invullen (terwijl mijn telefoon niet met de pc is verbonden, hier wordt een speciale opmerking over gemaakt op de website)
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen anders worden deze twee jaar eeen dure abbonnementsgrap doordat mijn telefoon al na 3 maanden kapot was....
Ben ik weer.
Het is niet helemaal gelukt.
Het is wel makkelijker om hem via die manier in te stellen als hands free, en dan kan ik hem ook zonder actie via mn MMCS laten werken. Maar als ik weg loop van de auto (en het bereik verlies) en weer terug loop en zonder iets te doen weer wil bellen, dan werkt het niet.
Ik heb net een tooltje gedownload via XDA die je headset aan zou moeten zetten en die kan je mappen naar bijv. je volume-down knop als je die even ingedrukt houdt. Daar kan ik opzich mee leven, dat is niet zoveel moeite. Nog niet helemaal automatisch wat ik eigenlijk wil maar tis wel simpel. Wat ik gewoon niet wil is dat ik via opties op het scherm moet kiezen voor hands free.
Maargoed, als er nog tips zijn om het toch stiekem wel helemaal automatisch te laten gaan dan hou ik me aanbevolen.
Het is niet helemaal gelukt.
Het is wel makkelijker om hem via die manier in te stellen als hands free, en dan kan ik hem ook zonder actie via mn MMCS laten werken. Maar als ik weg loop van de auto (en het bereik verlies) en weer terug loop en zonder iets te doen weer wil bellen, dan werkt het niet.
Ik heb net een tooltje gedownload via XDA die je headset aan zou moeten zetten en die kan je mappen naar bijv. je volume-down knop als je die even ingedrukt houdt. Daar kan ik opzich mee leven, dat is niet zoveel moeite. Nog niet helemaal automatisch wat ik eigenlijk wil maar tis wel simpel. Wat ik gewoon niet wil is dat ik via opties op het scherm moet kiezen voor hands free.
Maargoed, als er nog tips zijn om het toch stiekem wel helemaal automatisch te laten gaan dan hou ik me aanbevolen.
Verwijderd
Bij mij was dit probleem opgelost toen ik de SD kaart uit mijn telefoon haalde.Verwijderd schreef op maandag 07 december 2009 @ 23:27:
Hoi allemaal, ik heb een probleem
Klopt. Verschillende delen zitten met plakband vast, dat je niet zo makkelijk weer perfect teruggeplakt krijgt. Bij mij had ik al gezeik gehad over waterschade dus was mijn garantie toch al weg.DjWannaB2002 schreef op maandag 07 december 2009 @ 22:58:
Maar dan nog loop je een grote kans dat je daarmee je garantie om zeep helpt.
Moraal van het verhaal: heb je nog garantie, breng hem dan lekker terug naar de winkel. Is je garantie verlopen of denk je dat dat niet geldt en je houdt van een beetje prutsen: volg de youtube guides
Benodigdheden:
- plastic dunne spatel / schroevendraaier achtig ding
- hele dunne kruiskopschroevendraaier
- Torx T5 bitje/schroevendraaier.