Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Waarschijnlijk is het stekkertje van de flatcable tussen toetsenbord en scherm losgegaan, en heb je die met dat heen en weer bewegen weer min of meer op de goede plek gekregen. Als het scherm weer uitvalt, zou ik proberen hem voorzichtig open te maken en dat stekkertje vast te maken. Zie dit filmpje na ongeveer 3 minuten.gram501 schreef op zondag 26 juli 2009 @ 12:24:
Aargh!!! gister heeft mijn vriendin mijn X1 laten stuiteren!!
ze kwam naar me toe met de X1 in 3-delen...
Ik inspecteren en heeft nu een scheur op de bekende plek bij volumeknop.
Maar goed het belangrijkte is dat ie aan gaat toch?
ik zet hem aan... Niks.
Hij trilt wel maar verder niks!! HELP!!
Een uur later nog eens gekeken en toen zag ik dat het licht van het scherm het wel deed maar geen beeld...
ik heb daarna een beetje lopen kneden op het scherm en open en dicht gedaan en plots was er weer beeld!!!
Nou ja beeld maar geen response op aanraking.
Shit dacht ik maar ik was allang blij dat er weer beeld was accu was 30% vol dus heb hem even aan de lader gehangen.
een tijd later deed ook het touch gedeelte het weer pffff.
Ik was even bang dat ik een hele mooie en vooral dure BAKSTEEN had..
het toestel is bijna 4 maanden oud en heb sinds vandaag pas de originele beschermfolie van het scherm afgehaald maar wat is ie mooi he!!??...
Ik wou dit even delen met jullie en vooral dat ik blij ben dat ie weer werkt!
Uiteraard houd ik me niet verantwoordelijk voor het eventueel slopen van je xperia als er wat mis gaat..... Ik heb hem zelf een paar weken geleden met dat filmpje (en de 3 andere van voorkant en weer in elkaar zetten van achterkant en voorkant) op de achtergrond uit elkaar gehaald en weer in elkaar gezet, en na afloop deed het scherm het weer.... Het is goed te doen als je erg voorzichtig bent.
Heb alleen een nogal (voor mij dan
Ik kan er tot nu toe geen specifieke instelling van vinden.. ik weet dat je bij Comm Manager wel je gegevensverbinding kan uitschakelen, maar omdat ik mn telefoon heb ingesteld om ieder uur te kijken of ik mail heb schakelt hij toch weer het aanwezige internet in.
De reden dat ik dit wil is dat als ik een keer in het buitenland ben, ik geen zin heb in torenhoge rekeningen vanwege onbedoeld internetgebruik.
Verwijderd
Ja dat kan wel, moet je ff bij instellingen kijken en het vinkje bij "toestaan bij Roaming"weghalen.BlizzarD schreef op zondag 26 juli 2009 @ 13:34:
Ik heb sinds een aantal dagen ook de X1 en moet zeggen dat ik er erg tevreden mee ben
Heb alleen een nogal (voor mij dan) belangrijke vraag: Is het mogelijk de X1 in te stellen dat hij alleen op internet mag als hij een nederlands netwerk (in mijn geval KPN Hi) kan vinden?
Ik kan er tot nu toe geen specifieke instelling van vinden.. ik weet dat je bij Comm Manager wel je gegevensverbinding kan uitschakelen, maar omdat ik mn telefoon heb ingesteld om ieder uur te kijken of ik mail heb schakelt hij toch weer het aanwezige internet in.
De reden dat ik dit wil is dat als ik een keer in het buitenland ben, ik geen zin heb in torenhoge rekeningen vanwege onbedoeld internetgebruik.
Op deze wijze pakt ie alleen je eigen KPN netwerk.
Geert
Verwijderd
thanks wou ik ook wetenVerwijderd schreef op zondag 26 juli 2009 @ 14:55:
[...]
Ja dat kan wel, moet je ff bij instellingen kijken en het vinkje bij "toestaan bij Roaming"weghalen.
en een beetje offtopic ....
ik heb kpn en onbepwerkt internet .. als ik dan in turkije ga internetten hoevee kost dat dan?
Ik heb ernaar gezocht, maar kon niks vinden in de X1.. zit ik nou gewoon niet goed te kijken ofVerwijderd schreef op zondag 26 juli 2009 @ 14:55:
[...]
Ja dat kan wel, moet je ff bij instellingen kijken en het vinkje bij "toestaan bij Roaming"weghalen.

Heb er wel een progje voor gevonden:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=503131
Dat progje gebruik ik ook, dat werkt prima.... beter dan NoData. Die zorgt ervoor dat er geen nieuwe verbinding gemaakt wordt als je roamt, NoDataInRoaming schakelt ook de actieve verbinding uit.BlizzarD schreef op zondag 26 juli 2009 @ 15:24:
[...]
Ik heb ernaar gezocht, maar kon niks vinden in de X1.. zit ik nou gewoon niet goed te kijken of![]()
Heb er wel een progje voor gevonden:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=503131
Voor de tarieven van KPN in het buitenland moet je gewoon op de pagina van KPN kijken. Dat moet te vinden zijn.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Verwijderd
Oke, ff een handje helpen, open je mailmap op de telefoon.BlizzarD schreef op zondag 26 juli 2009 @ 15:24:
[...]
Ik heb ernaar gezocht, maar kon niks vinden in de X1.. zit ik nou gewoon niet goed te kijken of
Kies menu->Extra->Opties kies dan je account, Kies "Planning voor verzenden/ontvangen" kies "Geavanceerde instellingen" en daar kan je het bewuste vinkje weghalen indien aangevinkt bij "Automatisch verzend-/ontvangstschema gebruiken bij roaming"
En daar staat het dan.
Sucses
Ah dat hadden ze wel goed weggestopt zegVerwijderd schreef op zondag 26 juli 2009 @ 18:31:
[...]
Oke, ff een handje helpen, open je mailmap op de telefoon.
Kies menu->Extra->Opties kies dan je account, Kies "Planning voor verzenden/ontvangen" kies "Geavanceerde instellingen" en daar kan je het bewuste vinkje weghalen indien aangevinkt bij "Automatisch verzend-/ontvangstschema gebruiken bij roaming"
En daar staat het dan.
Sucses
Ja dit programma schakeld ook automatisch de verbinding weer aan zodra je weer je eigen netwerk tegenkomt in NL, hoef je dus helemaal niks meer zelf te doen.gwystyl schreef op zondag 26 juli 2009 @ 16:18:
[...]
Dat progje gebruik ik ook, dat werkt prima.... beter dan NoData. Die zorgt ervoor dat er geen nieuwe verbinding gemaakt wordt als je roamt, NoDataInRoaming schakelt ook de actieve verbinding uit.
Voor de tarieven van KPN in het buitenland moet je gewoon op de pagina van KPN kijken. Dat moet te vinden zijn.
Ik heb de tarieven al bekeken voor data in het buitenland, dat zis alleen in geval van echte nood interessant
Dan ben je ook aan het roamen, dus dan sluit hij de gprs verbinding. Ik heb geen instelling gezien voor een netwerk dat je aan een soort whitelist kan toevoegen. Misschien een leuke feature request? Ik denk dat er wel meer netwerken zo werken (in NL in ieder geval Telfort, Debitel en Orange?)DjWannaB2002 schreef op zondag 26 juli 2009 @ 17:58:
wat ik me dan weer afvraag is of dit ook werkt met een telfort sim waarmee je dus op het kpn netwerk zit...
Verwijderd
kerkhoff.gjwm schreef op zondag 26 juli 2009 @ 15:18:
Komt dit probleem bekend voor bij één van jullie?
Kijk hier:
-FILM-
en hier voor de instrukties
-KLIK-
hierbij het complete pakket voor de Sense UI
voor de admins (freeware)
http://www.megaupload.com/?d=31ZOZOGF
[ Voor 20% gewijzigd door gram501 op 28-07-2009 19:09 ]
Ding is af en toe gebruikt, nog nooit gevallen.
Zit bijna altijd in mn broekzak, soms wat mailtjes checken, of wat bellen/sms'en.
En dan toch al een scheur....
Ik ga in ieder geval kijken wat er aan gedaan kan worden, en dan gaat hij waarschijnlijk de deur uit.
Zucht...
Verschillende versies gebruikt, meerdere geheugenkaartjes gebruikt, zowel met schrijven vanaf een xp als een vista computer, fat32 geformatteerd, hardspl verschillende keren gedaan.
Voor mij is het onmogelijk om hem erop te krijgen helaas.
Dan maar bij de Generic Rom blijven hangen.
Als je nou 's verteld wát er precies misgaat kunnen we je misschien helpen?DjWannaB2002 schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 20:07:
Zucht, heb nu echt zo vaak geprobeerd de TouchIt rom erop te krijgen, maar nog altijd zonder effect.
Verschillende versies gebruikt, meerdere geheugenkaartjes gebruikt, zowel met schrijven vanaf een xp als een vista computer, fat32 geformatteerd, hardspl verschillende keren gedaan.
Voor mij is het onmogelijk om hem erop te krijgen helaas.
Dan maar bij de Generic Rom blijven hangen.
Eigenlijk gebeurd er niet zoveel. Ik heb zowel geprobeerd via de reguliere manier om te flashen en ook via de SD kaart methode, maar na 5% stopt die er mee en geeft de melding dat het flashen niet gelukt is, failed.
Hard SPL lijkt gewoon goed gelukt dus dat kan het niet zijn. Maar wat het wel kan zijn ik weet het niet, heb zo'n beetje alles al geprobeerd naar mijn idee.
Weet je zeker dat de Hard SPL gelukt is?DjWannaB2002 schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 20:31:
Weet niet in hoeverre dat hier kan, maar goed als het niet mag moet het maar verwijderd worden.
Eigenlijk gebeurd er niet zoveel. Ik heb zowel geprobeerd via de reguliere manier om te flashen en ook via de SD kaart methode, maar na 5% stopt die er mee en geeft de melding dat het flashen niet gelukt is, failed.
Hard SPL lijkt gewoon goed gelukt dus dat kan het niet zijn. Maar wat het wel kan zijn ik weet het niet, heb zo'n beetje alles al geprobeerd naar mijn idee.
Start je telefoon eens op nadat je dat hebt gedaan in bootmodus om dat te verifiëren.
Zucht...
Probeer anders eens een andere ROM, ik heb nl een tijd terug een probleem gehad dat ik niks kon flashen.DjWannaB2002 schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 20:31:
Weet niet in hoeverre dat hier kan, maar goed als het niet mag moet het maar verwijderd worden.
Toen op een gegeven moment (denk dat de zon achter de wolken vandaan kwam ofzo...) werkte het ineens weer prima. Had vanalles geprobeerd, hardspl opnieuw, maar niks wilde uiteindelijk deed ie het ineens...
Zal je wel niet veel helpen, maar het is dus waarschijnlijk niet dat je mobiel kapot is ofzo...
*probeer eens de batterij leeg te laten lopen, helemaal opnieuw opladen en dan weer proberen... misschien dat dat helpt.
Heb je dit al geprobeerd?gram501 schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 16:18:
De HTC SENSE interface op je X1???
[afbeelding]
Kijk hier:
-FILM-
-KLIK-
Ja dat weet ik zeker, heb het meerdere keren gecontroleerd.SgtElPotato schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 20:46:
[...]
Weet je zeker dat de Hard SPL gelukt is?
Start je telefoon eens op nadat je dat hebt gedaan in bootmodus om dat te verifiëren.
De generic rom kan ik er dus wel gewoon op flashen, zowel de nederlandse als de engelse.Nixweerd schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 06:38:
[...]
Probeer anders eens een andere ROM, ik heb nl een tijd terug een probleem gehad dat ik niks kon flashen.
Toen op een gegeven moment (denk dat de zon achter de wolken vandaan kwam ofzo...) werkte het ineens weer prima. Had vanalles geprobeerd, hardspl opnieuw, maar niks wilde uiteindelijk deed ie het ineens...
Zal je wel niet veel helpen, maar het is dus waarschijnlijk niet dat je mobiel kapot is ofzo...
*probeer eens de batterij leeg te laten lopen, helemaal opnieuw opladen en dan weer proberen... misschien dat dat helpt.
Andere custom rom heb ik inderdaad nog niet geprobeerd. Zal de batterij eens helemaal leeg laten lopen. We zullen zien...
[ Voor 15% gewijzigd door 13art op 29-07-2009 08:56 ]
Na een tijdje van de fora weg geweest te zijn ben ik weer ingelezen.
Maar er valt me iets op .. niemand praat over een nieuwe rom .. R4?
Weet iemand al of die uit komt .. en zo ja wanneer ongeveer want ik wil mijn telefoon ff leeggooien vanwege wat problemen.. maarja als de nieuwe rom snel komt wacht ik nog wel ff..
Kan trouwens nergens iets vinden.. heeft SE geen blog ofzo waar ze xperia gebruikers op de hoogte houden.. zou wel goed idee zijn zodat wij op de hoogte blijven van ontwikkelingen.
Verwijderd
Maar ff het volgende, gisteravond was ik de panel: dashwire aan het instaleren. Terwijl de boel aan het synchroniseren was had ik hem (de Xperia that is) aan de lader gelegd, maar toen kwam mijn moeder letterlijk en figuurlijk de hoek om. Ze nam het snoertje mee, en voila daar lag mijn Xperia ( 1.5 meter gevallen), accu eruit en achterkantje los. Ik deed nog grappig en dacht 'no big deal', maar sindsdien ben ik de hele nacht wakker gebleven om mijn Xperia te fixen. In het begin liep hij geregeld vast, omdat hij die dashwire nog wou updaten. Op een gegeven moment heb ik dashwire eraf gegooid, maar is het probleem dat hij niet meer aangaat als hij eenmaal op standby is gegaan. Dus als het scherm eenmaal uit is, dan hoor ik nog wel dat hij het doet (geluiden werken), maar het beeld is gewoon weg?!
De enige optie die ik nu heb is accu eruit en opnieuw opstarten en de hele dag ervoor zorgen dat het beeld niet op zwart gaat...Enfin, ik heb al wat voorbij zien komen, maar ik hoop op een betere oplossing dan mijn Xperia open schroeven? Ik heb de fabrieksinstellingen ook al terug gezet, maar nog steeds zwart scherm. Dus denk ook niet dat het met software te maken heeft.
Ik kan mezelf nu ook wel voor mijn kop slaan dat ik die 'fantastische' verzekering bij T-mobile niet heb genomen...
Iemand enig idee?
Groetjes Chris
Dit ziet eruit als eindelijk de eerste echte serieuze theme voor PointUI. Misschien dat ik het met deze theme toch nog wel een keer ga proberen.gram501 schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 16:18:
De HTC SENSE interface op je X1???
Kijk hier:
-FILM-
-KLIK-
P8
Verwijderd
In het begin ging het nog wel, maar sinds een rom-update is het helemaal drama, kan het daar aan liggen?
(of zou mijn relatie met deze machine gewoon niet meer goedkomen)
Verwijderd
Ik heb het geinstalleerd volgens instructie, maar ik dacht dat het freeware was??Montalbano schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 15:22:
[...]
Dit ziet eruit als eindelijk de eerste echte serieuze theme voor PointUI. Misschien dat ik het met deze theme toch nog wel een keer ga proberen.
Er wordt gevraagd om een activatie code.
Hoe zit dat nou?
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2009 23:43 ]
Ik zou je mobiel gewoon laten repareren.. dat hij dubbel typt komt door een kabel van het toetsenbord of er zit rommel/stof tussen dattie gaat buggen.. stop maar eens stukjes cracker in je tobo kijken hoe dat typtVerwijderd schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 16:26:
Dacht serieus een monster met een handig toetsenbord te hebben. Nu na een half jaar is het irritatie niveau zo hoog (geen letters of juist dubbele, sms-en kost juist meer tijd) dat ik einde x1 overweeg.
In het begin ging het nog wel, maar sinds een rom-update is het helemaal drama, kan het daar aan liggen?
Mijn probleem was nog erger.. als ik hem openschoof dan ging die uit.. gewoon bij een vodafone store laten reparen. als het goed is valt het ook onder garantie (jaja dit is niet het repair topic maar cuppie z'n probleem hoort daar eigenlijk)
[ Voor 14% gewijzigd door Chaosstorm op 29-07-2009 23:06 ]
PointUI is software/panel waar je 2 versies hebt, de lite (gratis) versie en de pro (betaalde) versie.Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 23:02:
[...]
Ik heb het geinstalleerd volgens instructie, maar ik dacht dat het freeware was??
Er wordt gevraagd om een activatie code.
Hoe zit dat nou?
De lite versie is vrij gelimiteerd, die heb ik geprobeerd.
De pro versies geeft je veel meer opties en vrijheid en dat kost 20 usd.
Naar mijn mening is de vrije versie niet goed genoeg en ik ben er niet echt voor om te betalen voor software wat je niet echt nodig hebt, daar er een redelijk grote community is met custom ROMs en alles. Maar het is zeker het proberen waard, misschien ook wel de 20usd.
Verwijderd
Same here.. Ik heb het ook na de ROM update, maar lijkt me sterk dat dat het is? Denk dat het meer 'ouderdom' van het toestel is. Als je dat zo mag noemen, want heb het toestel pas een aantal maanden.Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 16:26:
Dacht serieus een monster met een handig toetsenbord te hebben. Nu na een half jaar is het irritatie niveau zo hoog (geen letters of juist dubbele, sms-en kost juist meer tijd) dat ik einde x1 overweeg.
TE irritant wordt het inderdaad.
Had veel scheurtjes, zonder te melden wel gemaakt. Het scherm was kapot (gevallen en ging niet meer aan)
Mijn frontje is wel het zelfde, net zoals de batterij klep.
Ook software update gedaan.
Nette service iig!
Jammer van de 30 euro eigen risico, en dan nog 7 euro per maand betalen voor de verzekering...
maargoed al en al, wss met verzekering alsnog goedkoper uit, dus geen probleem!
Verwijderd

Bij verzekering wordt meer vergoed; ook als je als gebruiker wat minder voorzichtig bent geweest of je telefoon wordt gejat kan je dat verhalen.Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 15:10:
Hoe bedoel je verzekering? Mijn toestel wil nu ook niet meer aan. Kan ik dan niet langs de T-mobile shop en zeggen dat ze hem moeten fixen? Er is toch nog ook iets als garantie?Enfin, ik ga nu naar T-mobile, laat jullie weten wat zij eraan kunnen doen.
Mijn garantie is in ieder geval waardeloos nu; ik heb mijn telefoon na wat uitvalsessies teruggebracht en kreeg hem terug met een softwareupdate (alsof ik dat zelf niet geprobeerd had

hiervoor hebben we dit topic Het Sony Ericsson Xperia X1 Scheuren / Problemen topic ....
(Nu we toch er mee bezig zijn .. mijn xperia is een aantal keer wel nat geworden doordat ik helemaal doorweekt was van de regen maar geen indicators die verkleurd waren
[ Voor 87% gewijzigd door RoD op 31-07-2009 01:57 ]
Verwijderd
Bedankt jongens, en sorry dat ik kennelijk in het verkeerde topic zit. Zal hem aanbieden bij een vodafone store. (en eens horen wat voor excuus ze kunnen vinden om de gebruiker, mij dus, de schuld te geven)
Overigens is het met name de letter J en N en de spatie die of niets doen of opeens overactief zijn ....
''ik wilde e vaacht nog bellennn maar het was al laaat, spreek jjje morgen" (voorbeeldje)
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2009 05:04 ]
Verwijderd
Verwijderd
En welke informatie had je dan verwacht te zien?Verwijderd schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 10:34:
Sinds een tijdje heb ik een Xperia met een Vodafone abonnement. Nu lukt het mij niet om regio informatie te ontvangen via cell broadcast. Voor het instellen hiervan ga ik naar Start -> Instellingen -> Telefoon -> Meer. Hier vink ik 'Inschakelen' aan en kies voor 'Instellingen'. Ik voeg een nieuw kanaal toe met nummer 50. Vervolgens sluit ik dit menu af, maar krijg ik nergens regio informatie te zien. Het lijkt me dat de informatie ergens moet binnenkomen, maar hoe kan ik het voor elkaar krijgen om deze informatie zichtbaar te krijgen? (bij voorkeur in het 'Vandaag' scherm).
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Als je SPB Mobile Shell hebt wel, standaard niet onder elk programma. Sommige programma's zoals navigatie of videoplayers gebruiken wel landscape als je dat instelt.Gommers schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 17:39:
Kun je het scherm ook draaien zonder het toetsenbord open te doen? Net als bij de HTC Diamond. Welliswaar heeft die geen toestenbord.
Oke.. Ik ga m wel halen denk ik. Alleen snap ik het nut van die panels niet echt.gwystyl schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 17:54:
[...]
Als je SPB Mobile Shell hebt wel, standaard niet onder elk programma. Sommige programma's zoals navigatie of videoplayers gebruiken wel landscape als je dat instelt.

YupGommers schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 18:00:
[...]
Oke.. Ik ga m wel halen denk ik. Alleen snap ik het nut van die panels niet echt.Als je de Xperia in je broekzak hebt zitten laat hij gewoon het laatste panel zien wat je geselecteerd hebt?
En over je vorige vraag: je kan een van de soft-toetsen laten instellen zodat je daarmee je scherm kan draaien.
Hoe kan je dat zonder SPB Mobile Shell doen dan? Met Mortscript ofzo? Ik heb in windows zelf nog geen optie gezien om het scherm te draaien. Ik neem aan dat SPB MS ook gewoon een snelkoppeling maakt, maar ik weet niet of dat naar een programma is dat bij MS hoort of één die gewoon in windows zit. Als het dat laatste is, is het gewoon een kwestie van zelf die snelkoppeling makenWicked_Wy schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 21:03:
[...]
Yup
En over je vorige vraag: je kan een van de soft-toetsen laten instellen zodat je daarmee je scherm kan draaien.Daar heb je niet persé SPB Mobile Shell voor nodig.
Oeh dat spreekt mij wel aan.. Ik heb geen zin om continu met zn toetsenbord eronder te sleurenWicked_Wy schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 21:03:
[...]
Yup
En over je vorige vraag: je kan een van de soft-toetsen laten instellen zodat je daarmee je scherm kan draaien.Daar heb je niet persé SPB Mobile Shell voor nodig.
Ben n beetje aant google'en en kwam dit tegen. ownt
[ Voor 9% gewijzigd door Gommers op 03-08-2009 23:34 . Reden: Filmpje ]
Verwijderd
heb hetzelfde probleem met het typen. Soms pakt ie bepaalde letters niet, of juist na een paar keer drukken. En ook vaak pakt ie de letters dubbel en zelfs heb ik een keer gehad dat ie 5x dezelfde letter gaf na 1x drukken..Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 16:26:
Ben bang dat als ik hem ga laten repareren dat ik hem weer weken kwijt ben. Want ik moet ook eerlijk toegeven dat ik niet zonder de X1 kan
Als je naar Settings - Personal - buttons gaat, kun je een van de twee zilveren keys instellen op Rotate Screen, althans dat kan bij mij.gwystyl schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 23:15:
[...]
Hoe kan je dat zonder SPB Mobile Shell doen dan? Met Mortscript ofzo? Ik heb in windows zelf nog geen optie gezien om het scherm te draaien. Ik neem aan dat SPB MS ook gewoon een snelkoppeling maakt, maar ik weet niet of dat naar een programma is dat bij MS hoort of één die gewoon in windows zit. Als het dat laatste is, is het gewoon een kwestie van zelf die snelkoppeling maken
Succes
Be aware, het scheuren probleem is nooit echt opgelost.Gommers schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 18:00:
[...]
Oke.. Ik ga m wel halen denk ik. Alleen snap ik het nut van die panels niet echt.Als je de Xperia in je broekzak hebt zitten laat hij gewoon het laatste panel zien wat je geselecteerd hebt?
De kans dat die aanwezig zijn is er. Agja, ik heb dat ook genegeerd, en heb er ook een gekocht, bevalt echt goed, alleen heb nu 2 scheuren bij de batterij onder het achterklepje, maar merk er verder niks van dusja.
En als het ui de hand loopt, laat je hem gewoon gratis repareren.
Meteen even een vraag neerknallen:
Over youtube, ik heb die officiele applicatie geinstaleerd, maar die is bagger.
Die van de HTC Touch HD afkomt werkt redelijk, alleen niet in landscape en als ie video's afspeelt, moet ie die eerst goed geladen hebben voordat ie ze zonder stotteren afspeelt.
De Versie van youtube via opera werkt ook niet echt goed, lage kwaliteit enzo.
Wie heeft er het juiste programmatje dat youtube in goeie kwaliteit goed afspeelt fullscreen.
Ik heb XDA al afgezocht, en daar word er ook naar gevraagd en word er telkens verwezen naar de app van de HD, maar die werkt niet echt soepel. Bestaat er dus iets wat goed werkt?
Zucht...
Hier hetzelfde. De toetsen rechts onder (zeg maar rond het vraagteken) reageren de laatste tijd minder goed. Je moet nu echt heel goed indrukken (in paats van een lichte aanraking) om het symbool op je scherm te krijgen. Echt wel een beetje irritant inderdaad. Ik heb overigens nog een originele ROM er op staan, dus daar kan het niet aan liggen.Verwijderd schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 02:10:
[...]
heb hetzelfde probleem met het typen. Soms pakt ie bepaalde letters niet, of juist na een paar keer drukken. En ook vaak pakt ie de letters dubbel en zelfs heb ik een keer gehad dat ie 5x dezelfde letter gaf na 1x drukken..
Ben bang dat als ik hem ga laten repareren dat ik hem weer weken kwijt ben. Want ik moet ook eerlijk toegeven dat ik niet zonder de X1 kan
Blijkbaar slijten de toetsen na bijna 9 maanden gebruik al...zou wel een kwalijke zaak zijn..
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Verwijderd
PS. Kon in de searchfunctie hierover niks vinden, dus mijn excuses als ik een eerder beantwoorde vraag stel!
Verwijderd
Ik heb € 49,00 betaald bij de Phonehouse voor 16Gb, dus de prijs zou nog lager kunnen.Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 18:12:
Ik ben helemaal tevreden over dit apparaatje, misschien soms wat langzaam, maar zo kan je altijd wel wat te klagen hebben! Maar ik was dus vanmiddag opzoek naar zo'n SDHC kaartje en kwam tot mijn verbazing erachter dat ze gewoon 65 en 90 euro waren! Er was een verschil tussen SDHC van SanDisk 16GB en de Ultra versie hiervan, kan iemand mij vertellen of dit de moeite waard is en of ik eventueel veels te veel betaal voor deze producten?
PS. Kon in de searchfunctie hierover niks vinden, dus mijn excuses als ik een eerder beantwoorde vraag stel!
Verwijderd
Lijkt er op dat het er nog is.
[ Voor 34% gewijzigd door 13art op 05-08-2009 19:07 ]
In mijn geval kreeg ik een 8gb SDHC kaartje van ... (merk weet ik niet meer)DjWannaB2002 schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 19:05:
Je kon gratis je Xperia registeren en dan kreeg je een 8gb kaartje opgestuurd, maar dacht dat deze actie al voorbij was, maar weet ik niet zeker.
Lijkt er op dat het er nog is.
Verwijderd
* Het bereik was heel slecht (Hi)
* De kleuren vervaagden soms naar zwart/wit
* De tril-functie blijft soms hangen.
* Toestel loopt vast.
Dus ik terug naar de Hi store, en deze hebben mijn telefoon opgestuurd voor reparatie.
Dit zou 2 weken duren, maar dit duurde uiteraard 4 weken.
Nu heb ik het toestel gisteren terug gekregen, en het enige wat ermee gebeurd is..
Een update qua software, en de "instellingen" zijn opnieuw gedaan.
Maar ik heb het toestel nu ruim een dag, en de problemen zijn er nog steeds.....
Wat te doen nu?
Verwijderd
met welke navigatiesoftware heb je dit?DjWannaB2002 schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 15:16:
Ja maar dat kwam omdat ik TMC nog aan had staan. Dat zuipt energie
Eventueel zou je zelf nog kunnen proberen een andere radio rom er op te zetten ga ik bij mij ook nog even doen. Zou in ieder geval het bereik wat kunnen verbeteren.Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 01:50:
Ik heb weer vage problemen met mijn Xperia:
* Het bereik was heel slecht (Hi)
* De kleuren vervaagden soms naar zwart/wit
* De tril-functie blijft soms hangen.
* Toestel loopt vast.
Dus ik terug naar de Hi store, en deze hebben mijn telefoon opgestuurd voor reparatie.
Dit zou 2 weken duren, maar dit duurde uiteraard 4 weken.
Nu heb ik het toestel gisteren terug gekregen, en het enige wat ermee gebeurd is..
Een update qua software, en de "instellingen" zijn opnieuw gedaan.
Maar ik heb het toestel nu ruim een dag, en de problemen zijn er nog steeds.....
Wat te doen nu?
[ Voor 86% gewijzigd door 13art op 06-08-2009 11:24 ]
Verwijderd
Voila, vandaag mijn Xperia terug gestuurd gekregen! Echt super snel. Datum dat ze hem ontvangen hadden: 3 augustus, datum gerepareerd: 5 augustus. Niks dus 4 weken wachten. Mijn complimenten voor SolidV. de camera hebben ze vervangen, dus het kleine aantal haarscheurtjes dat ik had zijn weg + hij doet het weer! Echt vet, hopen dat hij blijft levengwystyl schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 15:26:
[...]
Bij verzekering wordt meer vergoed; ook als je als gebruiker wat minder voorzichtig bent geweest of je telefoon wordt gejat kan je dat verhalen.
Mijn garantie is in ieder geval waardeloos nu; ik heb mijn telefoon na wat uitvalsessies teruggebracht en kreeg hem terug met een softwareupdate (alsof ik dat zelf niet geprobeerd had), en de keer erop met de mededeling dat er waterschade was (van één indicator was een puntje roze). Nu staat dat waarschijnlijk genoteerd bij T-mobile met mijn IMEI erbij, dus kan ik fluiten naar wat voor garantie dan ook. Het probleem was nu ook geen waterschade, maar dat kleine roze stukje is voor hun genoeg om hem linea recta terug te sturen.
Ik heb namelijk een Xperia van T-Mobile.. Deze wil ik gebruiken met een KPN sim. Dat kan allemaal, geen simlock. Maar telkens als ik verbinding maak met internet komt er heel blij te staan dat ik met T-Mobile verbinding heb
Als ik dan vervolgens ga kijken bij Verbindings-profielen kan ik de T-Mobile's niet verwijderen ("van te voren ingesteld") en ook heb ik geen idee wat de instellingen zouden moeten zijn voor KPN. Op de site van KPN staat er dat ik . Is er een manier om al die rotzooi van T-Mobile te verwijderen, zodat ik netjes verbinding heb met kpn. zoals het altijd was!

Irritant probleem, ondertussen ga ik verder met de KPN site afspeuren.... Afspeuren met succes lol
[ Voor 9% gewijzigd door Gommers op 06-08-2009 22:33 ]
bij vodafone krijg ik automatisch een sms en kan ik dat ook via de website aanvragen.
Dat dacht ik dus ook.. maar de site van kpn zei dat ik dat niet kon waarschijnlijk omdat het geselecteerde toestel en sim niet overeenkwamen. Iniedergeval nu werkt het!Chaosstorm schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 00:20:
@ Gommers volgens mij zou je toch gewoon automatisch de connectie instellingen moeten downloaden
bij vodafone krijg ik automatisch een sms en kan ik dat ook via de website aanvragen.
Een paar posts terug vroeg ik of het mogelijk was je scherm te draaien zonder je toetsenbord uit te klappen..... Kheb wat zitten googlen en proberen, maar geen resultaat. Hoe had jij dat gedaan (weet de naam neit 123, iig voor degene die het wel gelukt is xD)?
Daarin kan je standaad aangeven hoe je je telefoon wilt.
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Zo dusGommers schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 00:34:
[...]
Dat dacht ik dus ook.. maar de site van kpn zei dat ik dat niet kon waarschijnlijk omdat het geselecteerde toestel en sim niet overeenkwamen. Iniedergeval nu werkt het!lekker telefoontje
Een paar posts terug vroeg ik of het mogelijk was je scherm te draaien zonder je toetsenbord uit te klappen..... Kheb wat zitten googlen en proberen, maar geen resultaat. Hoe had jij dat gedaan (weet de naam neit 123, iig voor degene die het wel gelukt is xD)?
Heb het zelf ook ingesteld, werkt perfect.Kuber schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 02:55:
[...]
Als je naar Settings - Personal - buttons gaat, kun je een van de twee zilveren keys instellen op Rotate Screen, althans dat kan bij mij.
Succes
Als je niets instelt, heeft de knop de functie die op het scherm staat, maar sinds ik het heb veranderd draait te allen tijde het schermpje zich als ik de knop druk, echt makkelijk.
[ Voor 11% gewijzigd door babbelbox op 07-08-2009 09:27 ]
Never mind; geen idee wat er precies aan de hand was, maar doe nu alweer 2 dagen met 1x opladen..Imperial_Master schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 11:59:
Ben sinds een paar dagen weer terug op de R3A UK versie (na veel gespeeld te hebben met 6.5 ROMs) icm. het SPB Mobile Shell 3 panel; volgens mij trekt mijn toestel nu echter ineens achterlijk hard mijn batterij leeg (gisteravond voor ik ging slapen nog 30%, vanochtend leger dan leeg).. iemand dezelfde ervaringen?
Verwijderd
Ik heb proberen te zoeken op het tweakers forum maar de zoek functie is zo slecht dat dit echt niet valt te doen.
Zou iemand me kunnen helpen svp. Want ik heb hier ooit (half jaar geleden) de oplossing wel op het forum terug gevonden.
Gister de telefoon 2 dagen aangehad zonder snachts op te laden. Dus de batterij ging bijna dood. Kreeg het waarschuwings tekentje
(normaal laad ik de batterij zo veel mogelijk op, om het maximale uit de batterij te kunnen halen)
Toen heb ik de telefoon uitgezet. (had ik niet moeten doen).
Uitgezet aan de lader gezet en na een nacht laden proberen aan te zetten.
Met geen mogelijkheid gaat de telefoon meer aan.
Vorige keer kwam naar voren dat dit bij alle xperia's voorkwam. (wellicht een winshit lage batterij beveiliging)
Toen was er een oplossing door de xperia te ontladen en daarna opnieuw op te starten. Iemand tips? Want geen idee hoe ik moet ontladen en dit verhelpen.... Met ontladen bedoel ik de telefoon zonder batterij ontladen.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2009 09:29 ]
Misschien even de batterij eruit en even laten liggen.Verwijderd schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 09:26:
Kan iemand mij helpen.
Ik heb proberen te zoeken op het tweakers forum maar de zoek functie is zo slecht dat dit echt niet valt te doen.
Zou iemand me kunnen helpen svp. Want ik heb hier ooit (half jaar geleden) de oplossing wel op het forum terug gevonden.
Gister de telefoon 2 dagen aangehad zonder snachts op te laden. Dus de batterij ging bijna dood. Kreeg het waarschuwings tekentje
(normaal laad ik de batterij zo veel mogelijk op, om het maximale uit de batterij te kunnen halen)
Vorige keer kwam naar voren dat dit bij alle xperia's voorkwam. (wellicht een winshit lage batterij beveiliging)
Toen was er een oplossing door de xperia te ontladen en daarna opnieuw op te starten. Iemand tips? Want geen idee hoe ik moet ontladen en dit verhelpen....
Dan de batterij er weer in en aansluiten op de lader???
Ik heb het trouwens zelf nog niet gehad (misschien ook niet dat de pbatterij helemaal leeg was) dus kan niet bevestigen of het met alle Xperia's is
[ Voor 5% gewijzigd door babbelbox op 07-08-2009 09:30 ]
Verwijderd
heb ik geprobeerd. Batterij er een uurtje naast gehad. Maar nog steeds niets..
Of gewoon geduld hebben. Als je hem helemaal leeg hebt getrokken kan het even duren voor hij doorheeft dat hij weer aan moet als hij aan de lading ligt. In het ergste geval kan dit >15 min duren. Gewoon aan de lader leggen en wat anders gaan doen dus. Als dat niet helpt is je batterij misschien brak?babbelbox schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 09:28:
[...]
Misschien even de batterij eruit en even laten liggen.
Dan de batterij er weer in en aansluiten op de lader???
Ik heb het trouwens zelf nog niet gehad (misschien ook niet dat de pbatterij helemaal leeg was) dus kan niet bevestigen of het met alle Xperia's is
Ik heb een Vodafone simlocked Xperia. Ik wil custom ROMs uitproberen.
Is de simlock hierbij een probleem, of kun je gewoon custom ROMs flashen, ook al heeft mijn telefoon een simlock?
(ik heb gezocht op GoT en XDA maar kon het antwoord nergens vinden...)
Alleen de originele lader gebruiken... (Een andere lader is bij mij ook een keer de oorzaak geweest van t zelfde probleem. Ik denken dat ie lekker oplaad snachts, smorgens Xperia helemaal leeg!)Verwijderd schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 09:26:
Kan iemand mij helpen.
Toen was er een oplossing door de xperia te ontladen en daarna opnieuw op te starten. Iemand tips? Want geen idee hoe ik moet ontladen en dit verhelpen.... Met ontladen bedoel ik de telefoon zonder batterij ontladen.
En dan gewoon even aan de lader laten hangen..... Na een tijdje zal je zien dat ie gewoon weer oplaad. Een paar uurtjes laten liggen.
simlock is geen probleem, cid lock wel. Daarover kan je op xda meer vinden. Lees de stickies in het rom gedeelte, en dan gewoon proberen.exabart schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 10:39:
Kort vraagje, misschien weet iemand het antwoord:
Is de simlock hierbij een probleem, of kun je gewoon custom ROMs flashen, ook al heeft mijn telefoon een simlock?
[ Voor 98% gewijzigd door lange op 07-08-2009 14:24 ]
Kan gewoon prima, je moet echter net zo goed de handelingen die je normaal doet nu ook doen. De simlock blijft echter gewoon behouden.exabart schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 10:39:
Kort vraagje, misschien weet iemand het antwoord:
Verwijderd
Alle instellinge correct, maar toch niet kunnen verzenden/ontvangem,
Iemand idee?
Heb ik ook gehad erg vervelend als je denkt dat hij kapot/dood is...Verwijderd schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 09:26:
Kan iemand mij helpen.
Gewoon de Originele lader en het originele usb kabetje gebruiken, dan even 2 tot 3 uur wachten zonder aan te raken!!

En pfff gelukkig doet hij het dan weer.

p.s. als je goed kijkt zie je een rood lapje even blinken op de aan/uit knop en zijkanten mooi!
Dat omschrijft je probleem al een stuk precieuzer.Verwijderd schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 16:25:
wie-o-wie weet waarom ik maar van 1 account in mijn email kan verzenden?
andere accounts kan ik NIET van verzenden, alleen ontvangen
heb al reset gedaan...help!
Verzendproblemen liggen dan eigenlijk altijd aan de smtp server die je voor dat account gebruikt. Je internetprovider die je op dat moment gebruikt staat dan niet toe dat je een andere smtp server gebruikt dan die van hunzelf. Meestal voorkomend als je zowel je thuis (wifi) internet provider als de smtp server van je mobiele internet provider probeert te gebruiken. Je dient dan alleen de smtp server te gebruiken van de internet verbinding die je gebruikt.

Om de panel in het Engels te krijgen moet je de file SpbMobileShell.txt in het instataliemapje (my device/program files/spb mobile shell) verwijderen
http://www.sonyericsson.com/kr/xperia/
SMS/MMS Fix:
Klik -hier- voor een SMS/MMS fix voor als dat niet werkt op de X1…
[ Voor 25% gewijzigd door gram501 op 08-08-2009 07:52 ]
Als je naar m.google.com gaat, krijg ik de melding dat google maps niet voor de xperia bestaat.
Ik heb nu versie 3.0.1.6 erop staan.
[ Voor 11% gewijzigd door Dj Neo Ziggy op 08-08-2009 20:38 ]
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
da's al veel beter dan de 2.0.6 die ik heb ..... als hij niet bestaat voor de X1 pak je toch gewoon één voor de Touch HD of WM6 generic ofzo? Een beetje proberen in te schatten wat de meest recente/geavanceerde versie is; de xperia moet dat wel trekken....Dj Neo Ziggy schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 20:37:
Weet iemand de laatste versie van google maps voor de x1?
Als je naar m.google.com gaat, krijg ik de melding dat google maps niet voor de xperia bestaat.
Laatste versie is 3.2.0Dj Neo Ziggy schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 20:37:
Weet iemand de laatste versie van google maps voor de x1?
De cab is hier te downloaden: http://www.google.com/mobile/gmm/index.html
Maar nu heb ik een probleem met mijn sms'jes. Er wordt sinds een maand aangegeven dat ik 1 nieuw bericht heb. Sinds gisteren staat er constant 2 bij mijn postvak in.
Ik heb al eens alle berichten verwijderd, telefoon gereset, maar bij postvak in blijft staan dat ik 2 nieuwe berichten heb.
Hoe kan ik dit verwijderen?
zoek eens op "reset message count pocketpc". Het kan zijn dat er nog een welkomstberichtje van microsoft staat in je postvak in. Bijvoorbeeld die van outlook. Als je je outlook mail niet synchroniseert, staat dat berichtje er toch, en geeft windows dus aan dat je een ongelezen berichtje hebt.Gizmoke schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 10:42:
Ik heb nu ook een tijdje de X1, ben er relatief tevreden van.
Maar nu heb ik een probleem met mijn sms'jes. Er wordt sinds een maand aangegeven dat ik 1 nieuw bericht heb. Sinds gisteren staat er constant 2 bij mijn postvak in.
Ik heb al eens alle berichten verwijderd, telefoon gereset, maar bij postvak in blijft staan dat ik 2 nieuwe berichten heb.
Hoe kan ik dit verwijderen?
Verwijderd
Ik heb sinds een maand of 3 een Xperia. Nou krijg ik steeds meer problemen met het smssen. Dat wil zeggen dat hij geregeld smsjes dubbel verstuurd, maar ook geregeld smsjes niet verstuurd. Deze blijven dan gewoon in het postvak uit staan.
Nou heb ik Sony Ericsson een mailtje gestuurd, maar ze zeggen dat ik dan de instellingen niet goed heb van de KPN (Hi). Als ik dan KPN bel zeggen ze weer dat het aan de telefoon ligt.
Nou heb ik naast de telefoongesprekken ook op internet gezocht, maar kom ik niet echt veel verder.
Hebben meer mensen dit probleem? En weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Ik hoor graag van iemand.
Bedankt.
Gr. Maikel
Het lijkt me wel wat. Ik ben tot nu toe alleen Nokia gewent. Op dit moment heb ik een simpele 6230 (zonder i).
Een tel met Windows Mobile lijkt me wel wat.
Zover ik kan zien heeft deze als voordeel een GPS en WiFi ingebouwd te hebben. Dat ontbreekt bij andere nog wel eens geloof ik.
Kan iemand een korte samenvatting geven wat de nadelen en zwakke punten van deze telefoon zijn?
Dat mis ik een beetje in de startpost
Verder lijkt me het een net toestel
Verwijderd
Dat is een beetje moeilijk om de voor en nadelen te geven, want wat voor de een een voordeel is, is voor een ander een nadeel.dude88 schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 12:27:
Ik heb op internet eens rond gekeken voor deze telefoon.
Het lijkt me wel wat. Ik ben tot nu toe alleen Nokia gewent. Op dit moment heb ik een simpele 6230 (zonder i).
Een tel met Windows Mobile lijkt me wel wat.
Zover ik kan zien heeft deze als voordeel een GPS en WiFi ingebouwd te hebben. Dat ontbreekt bij andere nog wel eens geloof ik.
Kan iemand een korte samenvatting geven wat de nadelen en zwakke punten van deze telefoon zijn?
Dat mis ik een beetje in de startpost
Verder lijkt me het een net toestel
Persoonlijk vindt ik het een heerlijk toestel, na Nokia en HTC is dit veel beter.
En zoals gezegd er zit een heleboel mogelijkheden op, en daar moet je zelf een keus uit maken.
Sucses met je aanschaf.
Dat het toestel scheurtjes KAN gaan vertonen.
Zie: Het Sony Ericsson Xperia X1 Scheuren / Problemen topic
En ik vond Windows Mobile even wennen verder top voor mijn eisen....
Zoals:
Gesproken navigatie via GPS (tomtom),
Mp3 muziek afspelen.
Divx en andere filmpjes met ondertiteling kijken zonder te hoeven converteren(TCPMP)
Internetten gaat ook wel lekker omdat je een toetsenbord hebt en
Een gewone 3,5mm koptelefoon aansluiting.
[ Voor 14% gewijzigd door gram501 op 09-08-2009 13:06 ]
Verwijderd
Ik heb een vraagje, heb al ff op het forum zitten zoeken maar kan niet echt een antwoord vinden.
Ik wil eingelijk een smsje van men foon op men PC hebben. hoe kan dit? tot dusver krijg ik het namelijk niet voor mekaar....
Groetjes,
Silvan
Dit kan onder andere met het (niet gratis) Jeyo mobile companion, maar misschien zijn er ook nog andere mogelijkheden.Verwijderd schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 17:52:
hallo,
Ik heb een vraagje, heb al ff op het forum zitten zoeken maar kan niet echt een antwoord vinden.
Ik wil eingelijk een smsje van men foon op men PC hebben. hoe kan dit? tot dusver krijg ik het namelijk niet voor mekaar....
Groetjes,
Silvan
Zelf gebruik ik het niet-gratis MotionApps mDesktop (en zijn manieren om aan een code te komen, ook zonder cracks/serial appsVerwijderd schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 17:52:
hallo,
Groetjes,
Silvan

Hier ga je aan de linkerkant via het tabje SMS, dan selecteer je met je rechtermuisknop het sms-je wat je wilt hebben en dan kun je het naar je clipboard kopieeren in plain-text danwel in html-formaat (zie niet in wat hier het voordeel van is, maar goed ... zal wel zijn voor dat nested chat-gebeuren) en dan kun je hem in een windows programma paste-en en opslaan.
Of je pakt het GRATIS programma Efficasoft Mobile Express. Niet veel functies, maar sms'jes beheren/versturen + contacten beheren vanaf je PC is geen probleem:

Onder de menu-optie "File" zit de "Export Message" functie die je zoekt
Klik op de plaatjes om naar hun website te gaan.
[ Voor 33% gewijzigd door Yucko op 10-08-2009 01:36 . Reden: screenshots + linkjes toegevoegd ]
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Hallo Maikel,Verwijderd schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 11:54:
Hallo Allemaal,
Ik heb sinds een maand of 3 een Xperia. Nou krijg ik steeds meer problemen met het smssen. Dat wil zeggen dat hij geregeld smsjes dubbel verstuurd, maar ook geregeld smsjes niet verstuurd. Deze blijven dan gewoon in het postvak uit staan.
Nou heb ik Sony Ericsson een mailtje gestuurd, maar ze zeggen dat ik dan de instellingen niet goed heb van de KPN (Hi). Als ik dan KPN bel zeggen ze weer dat het aan de telefoon ligt.
Nou heb ik naast de telefoongesprekken ook op internet gezocht, maar kom ik niet echt veel verder.
Hebben meer mensen dit probleem? En weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Ik hoor graag van iemand.
Bedankt.
Gr. Maikel
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb ook een Hi abbo.
Ik los het probleem steeds (helaas tijdelijk) op door een soft reset.
grt. Turbo
Is het mogelijk om op een of andere manier een alt-toets te krijgen?