Afgesplitst van Verharding van de geloofs-media-oorlog. en reactie op DFKT in "Verharding van de geloofs-media-oorlog.".
Kryz zegt het niet al te aardig, maar hij heeft wel gelijk: dat je op de TU hebt gezeten zegt helemaal niets, het beschermt je niet tegen het maken van onzinnige opmerkingen. Ik heb op de VU gewerkt, ben ik nu ongeloofwaardig als wetenschapper?
Nee, dat zegt helemaal niets, nul, nothing, niente, en "nee" vul welke taal je wilt in. Daarnaast is het ook niet waar, dus als je het svp wilt verduidelijken? Wat waren die grootste wetenschappers, en wat is je bewijs dat ze overtuigd gelovig waren?DFKT schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 21:03:
De grootste wetenschappers van de geschiedenis waren overtuigd gelovige, dat zegt toch ook wat of niet?
Kryz zegt het niet al te aardig, maar hij heeft wel gelijk: dat je op de TU hebt gezeten zegt helemaal niets, het beschermt je niet tegen het maken van onzinnige opmerkingen. Ik heb op de VU gewerkt, ben ik nu ongeloofwaardig als wetenschapper?
[ Voor 9% gewijzigd door een moderator op 03-03-2009 23:38 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.