Goede morgen allemaal,
Dit weekend heb ik niet heel erg veel gespeeld. Gister was het tijd voor Malygos en KT om vervolgens S3D te proberen. We wilden in eerste instantie de raid callen omdat we ontzettend veel melee dps hadden, wat slechte spelers en geen shamans voor heroism. Uiteindelijk hebben we toch een try of 8 gedaan en het viel niet mee.
De offtanks lijken echt een stuk meer damage te krijgen met 3 draakjes up. Dit was vaak ook wel hetgeen waar het op stuk liep. Ook lag de dps veel te laag, we wisten dit van te voren, maar het is een goede drive om mensen te pushen tot het uiterste te gaan en meer uit hun character te halen. Voor de eerste S3D kill hebben we gewoon onze beste crew nodig, slackers meenemen is geen optie.
De maintank healing was niet eens zo heel erg zwaar, ik kon het in principe solo aan; we zijn slechts 2 keer gewiped omdat onze beer dood ging (52k raidbuffed, wtf!). De eerste keer omdat hij out of range rende net toen hij 33k en 8k damage kreeg in 1,5 seconden. De andere keer omdat hij werd getoast door een 44k breath...
Klopt het dat de voidzones sneller zijn met 3D? En is het zo dat de draken sneller achter elkaar landen? Ik geloof niet zo in het sneller landen, maar verschillende guildies dachten dat dit wel het geval was. Achja, hij is dus niet neer... en dat gaat ook nog wel even duren denk ik.
Op mijn hunter heb ik nog wat heroics gedaan en ik begin steeds betere dps te doen. Op bosses zit ik nu in een goede party ergens tussen de 2k en 2,5k dps. Een maatje van me beweert dat ik 200dps meer doe met een exotic pet in plaats van mijn katje, is dat zo? Ik geloof er zelf niet zo in.
Ik heb nog even een Utgard Keep gepugged op mijn tankadin, dit viel toch wel tegen, ik ga voortaan alleen met bekenden. De healer was zo dramatisch dat hij soms moeite had om me in leven te houden met 19k hp buffed en een flinke dosis avoidance... Alleen de 75 DK wist me te outdamagen door zijn D&D, de andere 2 dpsers kwamen niet eens in de buurt

Dan duurt een instance waar je normaal in 20 minuutjes doorheen rent ineens wel erg lang.