Acties:
  • 0 Henk 'm!
HStyles schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 11:30:
[...]

Oomkin is zo veroudert :o . ik heb in wotlk in instances en raids nog NOOIT een moonkin oom zien gaan. eigelijk gaat geen enkele klasse echt oom meer O-)
Oude dingen blijven het beste, omdat de lichking echt peanuts is :P, behalve je guild bij elkaar houden omdat gemiddelde guild nu alles kan doen :D

Mektheb hoopt dat ze snell de lichking kunnnen killen, en dat we dan van Emeral Dream of The Mealstorm kunnen gaan genieten en dat die niet genoobified is :P

[ Voor 15% gewijzigd door Mektheb op 07-03-2009 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik jullie meningen zo hoor is het niet al te moeilijk om een raidguild te joinen nu veel guilds een te kort hebben aan manschap.

Ben er zo jaar uitgeweest, geraid op zeer hoog niveau. Character nog op lvl 70.

Denken jullie dat ondanks de achterstand het geen probleem moet zijn om op lvl 80 weer mee te doen in redelijke guilds.

Aangezien gear zeker in tbc en pre tbc 80% bepaalde of een applicatie bij 'hardcore' guilds een kans maakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 13:17:
Als ik jullie meningen zo hoor is het niet al te moeilijk om een raidguild te joinen nu veel guilds een te kort hebben aan manschap.

Ben er zo jaar uitgeweest, geraid op zeer hoog niveau. Character nog op lvl 70.

Denken jullie dat ondanks de achterstand het geen probleem moet zijn om op lvl 80 weer mee te doen in redelijke guilds.

Aangezien gear zeker in tbc en pre tbc 80% bepaalde of een applicatie bij 'hardcore' guilds een kans maakte.
Je kunt vrijwel alles puggen dus 10 mans gear heb je sowieso snel, lijkt me niet zo'n probleem.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je je een beetje inzet heb je in 2 weken gear waarmee je raids kan doen.

Half week boek:

Gister HC VH getanked met een paar guildies, en daar waar pug's standaard fail hebben met die kite boss ging het bij mij na hem 1 keer op normal gehad te hebben ging het HC ook goed :D.

Daarna zouden we nog een paar HC's gaan doen maar 3 guildies hadden wat te veel van het een of ander gehad en waren niet meer in staat om door te geen ;) (altijd leuk die engelsen).

Daarna bij VoA 25 en sarth25 0d als OT meegedaan, VoA was 1 shot en voor sarth waren er 3 nodig (2e was overigens voledig mijn fout, terwijl ik de adds op moest pakken taunte ik sarth de raid in... ja volledig mijn fout maar de top3 dps waren ook guildies dus toen mensen zeurden werd er ook meteen gemeld dat als ik weg moest zij ook weg gingen. Helaas geen loot maar wel 2 leuke ervaringen rijker.

Al met al een leuke avond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
deadsy33 schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 11:35:
[...]

*cough*...MM hunters zonder 2x replenishment en BoW/JoW/etc

Maar de PTR beloofd beterschap :)
ach ja, ik heb ze nog steeds niet oom zien gaan. we hebben btw altijd wel een retri pala in onze raids. en 5 man heroics..... wel daar leven de bosses te kort voor...

Gister nog Sapps tank helm geloot voor 400dkp :( de andere warrior tank had 390 dkp max ) _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 13:24

junglebeast

hier staat iets

Zo gisteren onze eerste Naxx25 raid gedaan met een bevriende guild. Hebben die avond Spider + Plague quarter gecleared. Alleen op Heigan en Loatheb ging het even mis, maar verder liep het best soepel.

Ik ging mee als dps, 5600 AP, 40% crit en 197 hit unbuffed. Net 2000 dps eruit weten te halen, alleen weet ik niet of er wws rapporten zijn gemaakt van die avond. Druid hebben wel een lastige rotatie en vergt zeker nog wat oefening. Nou ja zondag weer verder.. ben benieuwd naar Patchwerk. :)

Afbeeldingslocatie: http://img6.imageshack.us/img6/9761/wowscrnshot030709001918.jpg

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Jeuj, mn DK is nu ook lvl 80, mn 3de lvl 80 char :X

Tijd om te gearen =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

addictive schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 19:02:
Jeuj, mn DK is nu ook lvl 80, mn 3de lvl 80 char :X

Tijd om te gearen =D
Zit me te beheersen om na m'n main Pala en nu DK alt geen 3e te lvl'n. Keus zat op 70 met mage, hunter, rogue en priest maar ik denk dat ik t maar ns bij 2 ga proberen te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Verwijderd schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 20:06:
[...]

Zit me te beheersen om na m'n main Pala en nu DK alt geen 3e te lvl'n. Keus zat op 70 met mage, hunter, rogue en priest maar ik denk dat ik t maar ns bij 2 ga proberen te laten.
Ja ik heb ook mn paladin, warrior en rogue nog op 70 ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

junglebeast schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 15:09:
Druid hebben wel een lastige rotatie en vergt zeker nog wat oefening.
Druids hebben als feral DPS-er geen rotatie. Gewoon mangle up houden, rake up houden, faerie fire up houden en zoveel mogelijk shreds ertussen gooien tot je een rip/ferocious bite kan doen. Tiger's fury als de cooldown eraf is en als je trinket proct (aannemende dat je Mirror of Truth gebruikt) berserk proccen. Simpel zat. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 08:57
Malygos 10 man 6 min Achievement

2 weken geleden voor het eerst tries gedaan, met als resultaat 6 min 05 kill na een aantal uren van tries, erg frustrerend.

Vanavond maar weer eens een poging gedaan, het resultaat van de eerste try:

Afbeeldingslocatie: http://picserver.matttt.nl/images/thumb/obR2JfV6M6SKCcqvJKaZbU9gVjL6qOtFQ.jpg click here for fullsize version

Let niet op de old record, ik gebruik DBM pas net een week ongeveer, dus die old record is van vorige week wat een "gear run" was, geen achievement poging. Hiervoor gebruikte ik bigwiggs. Echt gewoon te frustered dit, aan gezien je bij het verlopen van de timer bij deze tries gewoon niet meer een wipe kan callen, omdat de boss toch wel doodgaat van de dots, en het is ook niet duidelijk dat je gaat wipen bij zulke kleine marges zodat je op tijd de wipe kan callen. Naja, volgende week maar weer :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennism schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 20:58:

2 weken geleden voor het eerst tries gedaan, met als resultaat 6 min 05 kill na een aantal uren van tries, erg frustrerend.

[afbeelding] click here for fullsize version

Let niet op de old record, ik gebruik DBM pas net een week ongeveer, dus die old record is van vorige week wat een "gear run" was, geen achievement poging. Hiervoor gebruikte ik bigwiggs. Echt gewoon te frustered dit, aan gezien je bij het verlopen van de timer bij deze tries gewoon niet meer een wipe kan callen, omdat de boss toch wel doodgaat van de dots, en het is ook niet duidelijk dat je gaat wipen bij zulke kleine marges zodat je op tijd de wipe kan callen. Naja, volgende week maar weer :s
Join the club, afgelopen 2 resets op Maly 6m03s en 6m01s kills gehad..... Volgende reset moet ie er echt aan, denk dat we gewoon wipen als we P1 2e vortex krijgen al, of bij alles <2min op ach te gaan bij P3 start. Gief Plagued proto drake. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 21:53:
[...]

Join the club, afgelopen 2 resets op Maly 6m03s en 6m01s kills gehad..... Volgende reset moet ie er echt aan, denk dat we gewoon wipen als we P1 2e vortex krijgen al, of bij alles <2min op ach te gaan bij P3 start. Gief Plagued proto drake. >:)
wij hebben nu al 3 weken op rij 6m01 je maar DBM is niet 100% accuraat, lees start soms te laat. zodra de eerste damage is gedaan terwijl achievement al begint zodra hij aangevallen kan worden en aangezien de meeste dots waar je mee begint pas na 1sec damage gaan doen loop DBM een beetje achter. en ook kan je nog last hebben van ms lag. als je echt wilt weten hoe je met je tijd zit moet je achievement tracker aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mili schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 23:46:
[...]

wij hebben nu al 3 weken op rij 6m01 je maar DBM is niet 100% accuraat, lees start soms te laat. zodra de eerste damage is gedaan terwijl achievement al begint zodra hij aangevallen kan worden en aangezien de meeste dots waar je mee begint pas na 1sec damage gaan doen loop DBM een beetje achter. en ook kan je nog last hebben van ms lag. als je echt wilt weten hoe je met je tijd zit moet je achievement tracker aanzetten.
Aye tracker hadden we deze week lopen, ik zag de rode 0 van de tracker net wegtikken toen maly z'n laatste 10k health of zoiets eraf ging. :X Als je dan bedenkt dat 2 DPS dragons maar n halve P3 deden door (geloof ik) shield fails dan is t erg jammer op z'n minst.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
Paprika schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 04:16:
[...]

Als dit soort nerfs live worden dan reroll ik DPS... Hoe kun je als DK nog tanken als je nog maar amper runic power genereert, weinig avoidance hebt, niet de armor/hp van een druid hebt, BoS generfed wordt, Je hele talent tree verandert/nerfed wordt, 20% van je threat verliest en dan ook nog eens over nerfs een nerf krijg.

Zucht. :( Q.Q ;(
gek he dat ze DK's nerfen de hele tanking communitie was het overeens dat na de druid hp nerf DK's by far the best tank zouden worden. dus ze konden 2 dingen doen. of paladins en warriors gaan buffen waardoor druids weer boos achter zouden blijven of DK's ook een stukje omlaag halen waardoor het weer wat dichterbij elkaar in de buurt komt.
ik heb een jaar lang als feral druid getanked en het gejammer van paladins en warrior moeten aan horen en pas toen sunwell uitkwam waren zo'n beetje alle classes gelijk. Wrath komt uit DK's komen erbij en nu zo'n beetje iedereen tier 7.5 (dus 25-man) gear heeft blijkt dat druids te veel hp hebben en DK's tanking te makelijk was. vorige week is het HP probleem bij druids opgelost(ik denk dat 10% iets te veel is maar we zullen zien) en nu zijn DK's aan de beurt. dus ik zou zeggen maak een grope en ga testen op Patchwerk en post je results en als dan uit die test blijkt dat deze change te veel is veranderen ze het heus wel weer terug. patch 3.1 komt toch pas in april uit zover ik nu kan inschatten. dus er is nog meer dan genoeg tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
Verwijderd schreef op zondag 08 maart 2009 @ 00:21:
[...]

Aye tracker hadden we deze week lopen, ik zag de rode 0 van de tracker net wegtikken toen maly z'n laatste 10k health of zoiets eraf ging. :X Als je dan bedenkt dat 2 DPS dragons maar n halve P3 deden door (geloof ik) shield fails dan is t erg jammer op z'n minst.....
ik werd afgelopen week ook 2x op rij targetted dus dan moeten of de healers opletten of ik moet me debuffs opofferen. en aangezien me petbar bugde.(klote bartender4) en ik in de heat of the moment was vergeten dat ctrl+5 de shield was was ik ook snel dood. maarja vandaag weer proberen en nu gaan we gewoon nog meer dps doen in phase 1 en 2 :D en zorgen dat we de dots beter timen en dan gaat ie wel neer.
hopelijk mag ik weer mee deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Gister besloten om me rogue naar 80 te werken, ben begonnen in Borean tundra en hoef nog maar 3 bars naar 72, en ben net bij taunka'e village ofzo. Merk wel dat enhancement shaman een leveling beest is wat dat betreft, een shaman heeft gewoon 0.0 downtime, zeker met maelstrom erbij en dan nog ghost wolves voor paniek/elites-group quests. Rogue heeft wel vanish als het fout gaat maar dat is het maar geen instant heals enzo.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:29
M'n priest is inmiddels bijna 80 en dan ga ik weer holy speccen. Wat is er zoal veranderd sinds TBC voor holy priests?

In TBC heb ik voornamelijk spirit gestacked en raid healing was een combinatie van CoH, PoM, renew en flash/greater heal. Tank healing was altijd renew, greater heal en PoM.

En is de nieuwe final talent uit de holy tree nog de moeite waard?

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Ik gebruik al een tijd de addon BEQL (Bayi's Extended Quest Log). Fijn dingetje: hij zet de lijst met quests en de questinfo naast elkaar in plaats van onder elkaar (meer ruimte om te lezen), als je in een groep zit vertelt hij automatisch je questvoortgang aan je groepsgenoten en er zitten wat handige trackers in.

Enig probleem: hij conflicteert met QuestHelper. Het lijkt erop dat BEQL niet meer doorontwikkelt wordt, dus de kans dat deze problemen verholpen worden lijkt mij klein. Heeft er iemand ervaring met een soortgelijke addon die nog wel actief ontwikkeld wordt?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:51
prutser001 schreef op zondag 08 maart 2009 @ 11:21:
Gister besloten om me rogue naar 80 te werken, ben begonnen in Borean tundra en hoef nog maar 3 bars naar 72, en ben net bij taunka'e village ofzo. Merk wel dat enhancement shaman een leveling beest is wat dat betreft, een shaman heeft gewoon 0.0 downtime, zeker met maelstrom erbij en dan nog ghost wolves voor paniek/elites-group quests. Rogue heeft wel vanish als het fout gaat maar dat is het maar geen instant heals enzo.
Dat betert nog wel naarmate je je gear vervangt. Met name je HP zal er flink op vooruit gaan waardoor je langer kan doorspelen zonder te moeten eten/drinken. Later zal je agility ook stijgen waardoor je dodge omhoog gaat en je dus ook weer langer kan overleven en dingen sneller dood krijgt.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkelwagen
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-09 20:20
posttoast schreef op zondag 08 maart 2009 @ 12:26:
Ik gebruik al een tijd de addon BEQL (Bayi's Extended Quest Log). Fijn dingetje: hij zet de lijst met quests en de questinfo naast elkaar in plaats van onder elkaar (meer ruimte om te lezen), als je in een groep zit vertelt hij automatisch je questvoortgang aan je groepsgenoten en er zitten wat handige trackers in.

Enig probleem: hij conflicteert met QuestHelper. Het lijkt erop dat BEQL niet meer doorontwikkelt wordt, dus de kans dat deze problemen verholpen worden lijkt mij klein. Heeft er iemand ervaring met een soortgelijke addon die nog wel actief ontwikkeld wordt?
Je zou bijvoorbeeld DoubleWide + Wowhead addon kunnen draaien. Dan heb je: questlijst | questtekst | wowhead quest info (zoals locaties, mobs rewards etc).

Dat kun je combineren met Questhelper die je dan de locaties op je minimap enzo laat zien.

Doublewide is sowieso een aanrader. Waarom Blizzard het allemaal zo klein gemaakt heeft weet ik ook niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Nu online
WowHead en Questhelper draai ik inderdaad allebei al. Ik zal eens kijken naar DoubleWide.

Wat BEQL trouwens ook doet, is bij de stats van mobs aangeven of je ze nodig hebt voor een quest, en zo ja: hoeveel. Die feature (die erg fijn is) ben ik in andere mods nog niet tegengekomen.

Heb nu ook QuestJunkie gevonden. Ziet er op zich ook best fijn uit!

[ Voor 11% gewijzigd door posttoast op 08-03-2009 13:22 ]

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.worldofraids.com/gallery/files/1/1/8/9/8/voldrethardarkbladeoblivion.jpg

General Vezax loot :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 16:28
winkelwagen schreef op zondag 08 maart 2009 @ 12:48:
[...]
Doublewide is sowieso een aanrader. Waarom Blizzard het allemaal zo klein gemaakt heeft weet ik ook niet :P
Omdat WoW ook op 800/600 speelbaar moet zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:31
Mili schreef op zondag 08 maart 2009 @ 06:42:
[...]

gek he dat ze DK's nerfen de hele tanking communitie was het overeens dat na de druid hp nerf DK's by far the best tank zouden worden. dus ze konden 2 dingen doen. of paladins en warriors gaan buffen waardoor druids weer boos achter zouden blijven of DK's ook een stukje omlaag halen waardoor het weer wat dichterbij elkaar in de buurt komt.
ik heb een jaar lang als feral druid getanked en het gejammer van paladins en warrior moeten aan horen en pas toen sunwell uitkwam waren zo'n beetje alle classes gelijk. Wrath komt uit DK's komen erbij en nu zo'n beetje iedereen tier 7.5 (dus 25-man) gear heeft blijkt dat druids te veel hp hebben en DK's tanking te makelijk was. vorige week is het HP probleem bij druids opgelost(ik denk dat 10% iets te veel is maar we zullen zien) en nu zijn DK's aan de beurt. dus ik zou zeggen maak een grope en ga testen op Patchwerk en post je results en als dan uit die test blijkt dat deze change te veel is veranderen ze het heus wel weer terug. patch 3.1 komt toch pas in april uit zover ik nu kan inschatten. dus er is nog meer dan genoeg tijd.
Nerfs waren zeker nodig, daarom was ik ook blij met de eerste 3.1 patch notes, threat omlaag, minder avoidance... maar nu halen ze 20% weg, cooldowns weg & nog meer threat weg. Ik wil nu de slecht gegearde DKs wel eens een heroic zien tanken... (iets met (hopelijk) 20% avoidance en 20K hp).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dol_Fijn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-08 01:12

Dol_Fijn

ToeTerdeToeT

posttoast schreef op zondag 08 maart 2009 @ 13:02:
WowHead en Questhelper draai ik inderdaad allebei al. Ik zal eens kijken naar DoubleWide.

Wat BEQL trouwens ook doet, is bij de stats van mobs aangeven of je ze nodig hebt voor een quest, en zo ja: hoeveel. Die feature (die erg fijn is) ben ik in andere mods nog niet tegengekomen.

Heb nu ook QuestJunkie gevonden. Ziet er op zich ook best fijn uit!
Questhelper zet in de tooltips waar je de mobs voor nodig hebt en de counter. Zelf gebruik ik ExtendedQuestFrame. Laatste versie is van 15/11/2008 maar geen conflicten en werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04-2021
posttoast schreef op zondag 08 maart 2009 @ 12:26:

Conflicteert met QH? mm, ik draai ze allebei, maar daar heb ik geen last van. Wat krijg je dan voor fouten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Nu online
Af en toe klapt QuestHelper er helemaal uit. Vooral als ik net een quest heb ingeleverd. Na wat zoekwerk online zag ik dat meer mensen er last van hadden. Het schijnt te maken te hebben met de questtracker.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Twilight Vanquisher lol.

Net 3D down, weet niet waarom het nu goed ging. Ik was de enige die in een Fire Wall kwam lol. Fucking dazende kut adds. Well knap mezelf gered :p. GA + DP lol.

Nou joepie!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:03
MrVegeta schreef op zondag 08 maart 2009 @ 20:29:
Twilight Vanquisher lol.

Net 3D down, weet niet waarom het nu goed ging. Ik was de enige die in een Fire Wall kwam lol. Fucking dazende kut adds. Well knap mezelf gered :p. GA + DP lol.

Nou joepie!
Stauffie makes you kill Sarth 3D !

Stauffie > Lingering

[ Voor 3% gewijzigd door ImdaMned op 09-03-2009 07:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Gisteren eindelijk tijd gehad voor dedicated few normal, en als mijn healer niet net out of rage was gelopen bij 4h hadden we ook undying gehaald met 8 man :< damnit (tanks achterin)

En de qq'ers scoren weer \o/
The achievement Brew of the Year has been removed from the Brewmaster meta-achievement. The achievement Brew of the Month has been added in its place.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:59

chromeeh

the Gnome

Gisteren een heel innoverende run gehad op TK...
Een lvl 80 warrior MT die in T5 / T6 liep, hij ging constant dood :')
En agro houden was ook niet z'n sterkste punt.... Maar goed staan we voor Kael'thas, zegt een tank "sorry need to go eat will be back in a bit" :X

Dus ik ben ook wat gaan eten, log ik weer in zie ik de raid nog voor Kael staan :?
Ik was inmiddels uit de raid gekicked, ben maar snel ge'HS'ed :P

Gister avond nog een quicky VH hero gedaan :)
We hadden gelukkig met de bosses, de Arakkoa & de Corehound.
Shadow Priest uit LFG gepicked die volledig 25 man gegeared was, heeeeeerlijk snelle run :D
Nog een aardige trinket kunnen looten: Lavanthor's Talisman :)
Beter dan m'n crappy green die ik nog had :D

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
*knip*, zie Spielerij beleid

[ Voor 94% gewijzigd door PromoX op 09-03-2009 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Waarom komt er toch een TellSell icoontje in me hoofd op met een presentator die roept " It's AMAZIIIIIIIIIING Mike ".

Hoe dan ook dit weekend lekker weinig gedaan bijna niet online geweest en in de tijd dat ik online was enkelt SoH rep naar exalted gebracht, was vanmorgen erg vroeg up ( zoontje werd wakker om half 4 en toen hij weer sliep en richting bed ging was het 5:00 sja dan ga ik niet meer me nest in want dan hoor ik me wekker niet meer om 6:00, dus maar even met een guildee ( die gewoon de hele nacht doorgetrokken had ) snel alle daillies gedaan van :

The Sons of Hodir.
The Oracles.
Daily Cooking.

Wat dus weer beetje geld opleverde gelijk alle nodes die ik tegen kwam maar gemined ( kwam gewoon 5x op rij achter elkaar titanium node tegen in Sholazar Basin) Wat overigens lekker rustig is om te minen in de ochtend 8) .

Tevens bij The Orcles me nieuwe egg opgehaalt, tot nu toe is de stand

1x [Aged Yolk]
1x [White Tickbird Hatchling]
1x [Tickbird Hatchling]

Vanavond me laatste 13 Badges runnen en misschien een PUG richting OS10/Naxx10. Wil namelijk nog steeds me repelling charge van Thaddius in Naxx10 en OS10 dropt misschien me gloves wel ( scheelt toch weer 60 badges dan :D )

[ Voor 25% gewijzigd door een moderator op 09-03-2009 11:31 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:56

Auredium

Informaticus Chaoticus

Korte update.

Zow, onverwachts HoL gedaan. Was een PuG en ik was er nog niet geweest. Enorm leuke dungeon waarbij onze healer 1 keer werd gedood (was ook slechts level 75) en ik in de endbossfight een keer werd gedood omdat het voor mij de eerste keer was dat ik eraan mee deed. Ik heb daar een mooie chest weten te looten en deze meteen voorzien van een gem.

Daarnaast heb ik het advies van hier opgevolgt en mijn epic cloackje voorzien van een enchantment met 23 Haste, de mats daarvan waren enorm prijzig, maar ik wilde toch de 23 Haste hebben ipv de 15 anders zou ik er achteraf spijt van krijgen.

Ook voor de eerste keer mee gedaan met VOA na een Wintergrasp overwinning. :D
De fight ging initeel voor mij wel goed. Alleen merkte ik al vanaf het begin dat mensen niet de wolk uit rende terwijl nadrukkelijk was gezegt dat deze schadelijk was. De helft van de groep viel dus dood neer. Maar ik mag er niet over klagen want ik maakte vervolgens de fout om te spellcasten terwijl de endboss bezig was met rock-casten. Einde oefening dus. Gereleased en was toen dus uit de instance gelocked. Niet dat het boeide want met de helft al dood toen ik viel zou het toch nooit een geslaagde kill zijn geworden.

Verder nog even [The Ambassador] gehaald. De Fishing Achievement waarbij je zowel in Stormwind als in Orgrimmar een visje moet vangen. Orgrimmar was echt super leuk om te doen. Als een ninja met invisablility door de achterdeur van Orgrimmar naar binnen geslopen. Toen met Frostshield ontsnapt aan de guards, visje opgehengeld en ge teleport naar SW. Ik vond het wel een leuke actie voor de achievement te halen iig. :P

Verder nog [Savior of the Oracles] gehaald door alle beschikbare dialies te doen. Trouwens nog twee dagen voordat mijn ei van the oracles uit komt. :)
Verder ben ik nog 3 Wintergrasp tokens voordat ik mijn Epic boots weet te bemachtigen. Ook heb ik mijn Alchemy naar 450/450 weten te brengen. Alleen Cooking en Fishing zijn nog niet op 450. Fishing ga ik aan werken, die zit nog 25 punten van Grand Master af en dan heb ik de achievement [Skills to Pay the Bills] in the pocket. :D

[ Voor 12% gewijzigd door Auredium op 09-03-2009 10:57 ]

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 14:26
Zaterdagmiddag nog even wat kunnen spelen. Priest van 19 naar 22 gelvled en ik begin eindelijk wat meer DPS te doen. Het questen gaat ook meteen een stuk makkelijker.

Helaas zit ik kwa speeltijd echt in de problemen, de afstudeerstage neemt eigenlijk wat meer tijd in beslag dan dat ik zou willen. De tijd voor WoW is dus wat beperkt in tegenstelling tot wat ik verwacht had. Vanavond staat weer een bezoekje aan het theater op de planning dus wederom geen tijd om verder te lvlen. Morgen een nieuwe poging wagen...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik ga vanavond waarschijnlijk voor het eerst Sarth3D tanken op 10-man. Geen idee wat ik er als druid van moet verwachten. Uiteraard heb ik mijn frostres gear helemaal gegemd met extra stamina, kan het hooguit nog enchanten (moet ik ook maar doen :P ) Heb intussen bijna 38k health unbuffed, dus het moet wel lukken straks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Dennism schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 20:58:

[afbeelding] click here for fullsize version

Wij hebben hem 2weken terug ook een keer gedaan, eigenlijk nog nooit geprobeerd daar vooor om het op <6 min te doen.
Setup was niet helemaal ideaal, 2dk's, hunter/ret/mage/lock/sp als dps, pala/priest healer en warrior tanks dus geen shaman voor heroism.
Bij de eerste try hadden we al het gevoel dat het goed ging komen, bij de 5de try hadden we dikke mzzl met de sparks > fase2 switch zodat maly al op 38% toen hij uit onze reach vloog.

Begin fase3 gaat er nog iemand dood maar op 5.48 was malygos dood en wij weer een achievement rijker :)
Nu vanavond hopelijk OS103D and dan nog maar 1 kleine stap voor me 310% plagued protodrake :) (patchwerk <3min op 10man).

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
NMe schreef op maandag 09 maart 2009 @ 09:11:
Ik ga vanavond waarschijnlijk voor het eerst Sarth3D tanken op 10-man. Geen idee wat ik er als druid van moet verwachten. Uiteraard heb ik mijn frostres gear helemaal gegemd met extra stamina, kan het hooguit nog enchanten (moet ik ook maar doen :P ) Heb intussen bijna 38k health unbuffed, dus het moet wel lukken straks. :)
Frostres gear op Sarth3D? succes zou ik zeggen :P

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-09 19:18
Een heerlijk WoW-weekendje gehad. :)

Vrijdagavond m'n warrior van 53 naar 54 gedingd door Stratholme en Blackrock Depths te doen. Zaterdag ben ik gaan questen en was ik halverwege 54 toen ik met een guildie en drie anderen Sunken Temple instapte. De hele dungeon gecleared en toen moest ik nog 10k xp voor 55. 's Avonds die 10k gedaan en direct een DK gestart.

Daar ben ik zaterdagavond en zondagmiddag mee gaan spelen van 55 tot 59. Vanavond gaat m'n DK nog 60 aantikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09 08:58

Denko

|{ing Øf ßlitz

redfoxert schreef op maandag 09 maart 2009 @ 09:56:
[...]

Goede taktiek, ondanks de frostres, meeste stam op gear ingame afaik

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
redfoxert schreef op maandag 09 maart 2009 @ 09:56:
[...]

Polar gear, dikke stam, enige wat je nodig hebt om Sarth3D te tanken ivm breaths

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Denko schreef op maandag 09 maart 2009 @ 09:57:
[...]

Goede taktiek, ondanks de frostres, meeste stam op gear ingame afaik
Aaaah op die manier :) Goed dan snap ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

redfoxert schreef op maandag 09 maart 2009 @ 10:00:
[...]

Aaaah op die manier :) Goed dan snap ik het wel.
Je levert wat avoidance in maar dat boeit toch niet als het leeuwendeel van je incoming damage magic damage is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
IMHO gewoon terecht, snap niet waarom iedereen zo'n punt maakt van die Drake. Die Violet drake is gewoon de 'casual' high-speed drake. Over een half jaar heeft bijna iedereen dat ding.

Anyway, donderdag eindelijk Malygos i.p.v. Sarth. Ik kan alleen op donderdag raiden, onze raid dagen zijn wo en do. En Malygos is alles wat ik nog nodig heb voor m'n frozen wastes achievement *O*

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

Even een update:

heb me pally op lvl 75 respecced naar prot. Even beetje wat geoefend op wat mobs om wat met de rotatie te stoeien en kort daarna maar gelijk mijn vuurdop gehad door te tanken in Azjol Nerub en daarna Violet Hold. Ging prima zonder wipes alleen 1x keertje beetje de controle verloren doordat de lvl80 mage een enorme crit had maar ging verder vrij smooth :)
Ik heb wel het 1 en ander gelezen op wat tanking fora's maar zou toch nog hier even willen vragen wat hier de meeste gebruikte rotatie is...

Levelen bevalt wel prima ook als prot. gaat misschien iets langzamer maar pull meestal gewoon 5-6 mobs om tempo hoog proberen te houden. Alleen mana is soms issue dat ik regelmatig moet drinken. Maar moet zeggen dat tanken me erg goed bevalt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Hydra schreef op maandag 09 maart 2009 @ 10:16:
[...]

IMHO gewoon terecht, snap niet waarom iedereen zo'n punt maakt van die Drake. Die Violet drake is gewoon de 'casual' high-speed drake. Over een half jaar heeft bijna iedereen dat ding.

Anyway, donderdag eindelijk Malygos i.p.v. Sarth. Ik kan alleen op donderdag raiden, onze raid dagen zijn wo en do. En Malygos is alles wat ik nog nodig heb voor m'n frozen wastes achievement *O*
Mensen denken dat het de casual drake is omdat het de meeste 'makkelijke' te halen is. Bliz heeft nooit gezegd dat het de casual drake perse is.

De mensen die er een punt van maken zijn de mensen die lopen te geilen op die drake.
En nu ze bepaalde dingen eruitslopen heeft inderdaad over een half jaar iedereen zowat dat ding :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Hydra schreef op maandag 09 maart 2009 @ 10:16:
[...]

Drake rewards voor huidige raid-achievements worden verwijderd in 3.1 als ik me niet vergis. Dus nee, die heeft niet iedereen over een half jaar, die is dalijk niet meer te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Bosmonster schreef op maandag 09 maart 2009 @ 10:34:
[...]

Drake rewards voor huidige raid-achievements worden verwijderd in 3.1 als ik me niet vergis. Dus nee, die heeft niet iedereen over een half jaar, die is dalijk niet meer te krijgen :)
Hij heeft het over de World events meta "what a long strange trip it's been"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Bokkie schreef op maandag 09 maart 2009 @ 10:35:
[...]

Hij heeft het over de World events meta "What a strange trip it has been"
Las het ook net ja.. Tis nog vroeg op de maandagochtend :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

Frodo19 schreef op maandag 09 maart 2009 @ 10:24:
Even een update:

heb me pally op lvl 75 respecced naar prot. Even beetje wat geoefend op wat mobs om wat met de rotatie te stoeien en kort daarna maar gelijk mijn vuurdop gehad door te tanken in Azjol Nerub en daarna Violet Hold. Ging prima zonder wipes alleen 1x keertje beetje de controle verloren doordat de lvl80 mage een enorme crit had maar ging verder vrij smooth :)
Ik heb wel het 1 en ander gelezen op wat tanking fora's maar zou toch nog hier even willen vragen wat hier de meeste gebruikte rotatie is...

Levelen bevalt wel prima ook als prot. gaat misschien iets langzamer maar pull meestal gewoon 5-6 mobs om tempo hoog proberen te houden. Alleen mana is soms issue dat ik regelmatig moet drinken. Maar moet zeggen dat tanken me erg goed bevalt :D
wtb het mana issue, Sanctuary op jezelf - Divine Plea op CD houden en als dat nog niet genoeg is meer pullen. Je rotatie is vrij makkelijk, gebruik de 969 rotatie deze kun je inzetten door Judge(9sec) (getalent 1 punt) - HotR(6sec)- HS(9sec) - ShoR(6sec) rinse repeat en gooi af en toe een consecrate op meer dan 3 mobs.

edit: oja open met Avengers Shield maar das logisch toch :D, mooie guide hier http://maintankadin.failsafedesign.com/viewtopic.php?t=15212

[ Voor 5% gewijzigd door killbillfast op 09-03-2009 10:53 ]

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goede morgen allemaal,

Dit weekend heb ik niet heel erg veel gespeeld. Gister was het tijd voor Malygos en KT om vervolgens S3D te proberen. We wilden in eerste instantie de raid callen omdat we ontzettend veel melee dps hadden, wat slechte spelers en geen shamans voor heroism. Uiteindelijk hebben we toch een try of 8 gedaan en het viel niet mee.

De offtanks lijken echt een stuk meer damage te krijgen met 3 draakjes up. Dit was vaak ook wel hetgeen waar het op stuk liep. Ook lag de dps veel te laag, we wisten dit van te voren, maar het is een goede drive om mensen te pushen tot het uiterste te gaan en meer uit hun character te halen. Voor de eerste S3D kill hebben we gewoon onze beste crew nodig, slackers meenemen is geen optie.

De maintank healing was niet eens zo heel erg zwaar, ik kon het in principe solo aan; we zijn slechts 2 keer gewiped omdat onze beer dood ging (52k raidbuffed, wtf!). De eerste keer omdat hij out of range rende net toen hij 33k en 8k damage kreeg in 1,5 seconden. De andere keer omdat hij werd getoast door een 44k breath...

Klopt het dat de voidzones sneller zijn met 3D? En is het zo dat de draken sneller achter elkaar landen? Ik geloof niet zo in het sneller landen, maar verschillende guildies dachten dat dit wel het geval was. Achja, hij is dus niet neer... en dat gaat ook nog wel even duren denk ik.

Op mijn hunter heb ik nog wat heroics gedaan en ik begin steeds betere dps te doen. Op bosses zit ik nu in een goede party ergens tussen de 2k en 2,5k dps. Een maatje van me beweert dat ik 200dps meer doe met een exotic pet in plaats van mijn katje, is dat zo? Ik geloof er zelf niet zo in.

Ik heb nog even een Utgard Keep gepugged op mijn tankadin, dit viel toch wel tegen, ik ga voortaan alleen met bekenden. De healer was zo dramatisch dat hij soms moeite had om me in leven te houden met 19k hp buffed en een flinke dosis avoidance... Alleen de 75 DK wist me te outdamagen door zijn D&D, de andere 2 dpsers kwamen niet eens in de buurt :( Dan duurt een instance waar je normaal in 20 minuutjes doorheen rent ineens wel erg lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Afgelopen zaterdag met me 71 DK ff nexus doorgelopen.
Een goede run maar toen ik op het laatst recount checkte lag ik in een scheur.

setup was

lvl 75 tankadin.
lvl 74 priest (holy)
lvl 80 rogue
lvl 72 mage
lvl 71 DK (me)

Wat bleek nu; die lvl 80 rogue deed 800 DPS :') tegenover mijn 1300 als lvl 71 DK.
Toen ik die log liet zien in party chat werd de rogue helemaal leip :D hij zei dat het niet klopte en liet vervolgens zijn log zien om maar hij had hem dus niet gereset |:(

Party helemaal in een deuk en de rogue verliet de party met zijn staart tussen zijn benen :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
hulkie schreef op maandag 09 maart 2009 @ 10:49:
Ik heb nog even een Utgard Keep gepugged op mijn tankadin, dit viel toch wel tegen, ik ga voortaan alleen met bekenden. De healer was zo dramatisch dat hij soms moeite had om me in leven te houden met 19k hp buffed en een flinke dosis avoidance... Alleen de 75 DK wist me te outdamagen door zijn D&D, de andere 2 dpsers kwamen niet eens in de buurt :( Dan duurt een instance waar je normaal in 20 minuutjes doorheen rent ineens wel erg lang.
Grappig ... zo heb ik dit weekend met mn priest op level 68 als holy 2 keer UK en 2 keer Nexus gedaan. Beide keren wel met een level 75 DK tank maar die hadden lang niet zoveel health als jij. Geen enkele dooie tijdens al deze runs. Uiteindelijk is mn priest level 70.5 geworden in deze instances. Heerlijk zo met rested experience instances grinden :)

Met mn warrior gister een (voor ons) speedrun Naxx25 gedaan. 3 uur en 20 minuten terwijl we normaal niet onder de 4 uur komen. Doordat loot distributie nogal wat tijd in beslag neemt en iedereen zich staat te vergapen op het lijk van de net omgelegde boss duurt het tussendoor nogal wat. Gisteren met de andere tanks er eens flink aan getrokken om iedereen te pushen het nog sneller te doen en gewoon door te lopen. Loot krijg je toch wel in je bags als je iets wilt hebben. Zodoende hebben we eindelijk ook de Arachnaphobia achievement gehaald met nog 1:30s op de klok over :)

Volgende week gaan we dr op sturen om onder de 3 uur te komen, zonder veel gekloot. Was trouwens ook de eerste keer dat we 5 healers bij ons hadden in plaats van 6. Scheelt toch weer een DPS spot. Wel veel "rerollers" van de top DPS dus misschien dat het verschil nog groter kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Elke drake heeft de ability voor voidzones, dus met 2 of 3 drakes in gevecht meer voidzones / minder tijd tussen voids.

Elke drake heeft zijn eigen actvation timer. na ongeveer 45.
Shartarion engaged
45 sec later Tenebron
45 sec later Shadron
45 sec later Vesperon

deze timers gelden ook als je er 1 of 2 killed, als je shadron killed en voor ene 2 drake attempt gaat dan heb je dus de meeste tijd tussen je 2 drakes

Als vesperon in het gevecht is betrokken en hij spawnt zijn twilight add, dan moet je bij een breath een cooldown gebruiken save gebruiken, anders is je tank gewoon dood.

[ Voor 13% gewijzigd door Bokkie op 09-03-2009 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Nu online
WoW draait sinds 3.0 niet ontzettend soepel meer op de PC van mijn vriendin. Ik ben aan het kijken wat ik kan upgraden om ervoor te zorgen dat ze met alle toeters en bellen toch nog lekker kan spelen. Iemand nog tips? Dit zijn de specs van de PC nu:
  • AMD Athlon 64 X2 4800+
  • Sapphire HD 3650 512MB
  • 2GB intern geheugen
Mijn vermoeden is dat het hem vooral in de videokaart zit, maar voordat ik in de buidel tast wil ik dat wel zeker weten :)

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-09 00:24
Wootlock schreef op maandag 09 maart 2009 @ 10:53:

Party helemaal in een deuk en de rogue verliet de party met zijn staart tussen zijn benen :)
lol,

Jammer dat het ook nog steeds vaak gebeurd. was het verder ook nog een opschepper?

kom vaak van dat soort mensen tegen, zeggen dat ze helemaal geweldig zijn maar uiteindelijk niet zo erg veel te kunnen.
Ik geef meestal gelijk aan dak nog niet goed gegeard ben, en iig me best zou doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

hulkie schreef op maandag 09 maart 2009 @ 10:49:
De maintank healing was niet eens zo heel erg zwaar, ik kon het in principe solo aan; we zijn slechts 2 keer gewiped omdat onze beer dood ging (52k raidbuffed, wtf!). De eerste keer omdat hij out of range rende net toen hij 33k en 8k damage kreeg in 1,5 seconden. De andere keer omdat hij werd getoast door een 44k breath...
Ben je verder gekomen dan de tweede drake? Zodra de derde draak landt is je MT dood.

Onze eerste kill was met een warrior als MT. Niet optimaal, maar werkte uiteindelijk perfect. Blessing of Sacrifice, Guardian Spirit en Pain Suppression doen in combinatie met de cooldowns van de tank zelf wonderen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Thommmyy schreef op maandag 09 maart 2009 @ 11:02:
[...]

lol,

Jammer dat het ook nog steeds vaak gebeurd. was het verder ook nog een opschepper?

kom vaak van dat soort mensen tegen, zeggen dat ze helemaal geweldig zijn maar uiteindelijk niet zo erg veel te kunnen.
Ik geef meestal gelijk aan dak nog niet goed gegeard ben, en iig me best zou doen.
eigenlijk is dat mijn standaard reactie als ik een pug word binnen getrokken can you help us tank <insert_instancename> ? I can always try

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
posttoast schreef op maandag 09 maart 2009 @ 11:02:
WoW draait sinds 3.0 niet ontzettend soepel meer op de PC van mijn vriendin. Ik ben aan het kijken wat ik kan upgraden om ervoor te zorgen dat ze met alle toeters en bellen toch nog lekker kan spelen. Iemand nog tips? Dit zijn de specs van de PC nu:
  • AMD Athlon 64 X2 4800+
  • Sapphire HD 3650 512MB
  • 2GB intern geheugen
Mijn vermoeden is dat het hem vooral in de videokaart zit, maar voordat ik in de buidel tast wil ik dat wel zeker weten :)
2 gig geheugen erbij zou kunnen helpen(kijk ook ff of de geheugen bankjes te upgraden zijn van bv 5400 naar 6400 geheugen),
en het updaten van je drivers(aangezien je op tweakers zit verw8 ik dat je de drivers wel bijgehouden hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Frodo19 schreef op maandag 09 maart 2009 @ 10:24:
Mana issues heb ik (bijna) niet op m'n tankadin, behalve als ik ga dps'en :+
In het kort: Blessing of Sanctuary :)

En ik quote Maintankadin:
How to not go OOM: 101.

• Put up Sanctuary instead of Kings.
• Stop using CC.
• Pull more.
• Divine Plea. Use it.
• Modulate your TPS. (Skip Consecrate)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Thommmyy schreef op maandag 09 maart 2009 @ 11:02:
[...]

lol,

Het was geen opschepper, hij was behoorlijk stil in party chat. totdat ik die recount log liet zien.
kwa gear was hij niet echt sterk, veel groene gear met een paar blue's items en 2 epic daggers (titansteel en knife of incision).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Wat is nu de beste spec om een rogue te levelen en met welke rotatie.
Ik ben nu level 61 (combat-specced) en ben na de opening vooral bezig om sinister strike te spammen voor combo points om daarna met 5 combo-points een finisher te gebruiken.

[ Voor 3% gewijzigd door sabriel op 09-03-2009 11:11 ]

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Nu online
Thommmyy schreef op maandag 09 maart 2009 @ 11:09:
[...]

2 gig geheugen erbij zou kunnen helpen(kijk ook ff of de geheugen bankjes te upgraden zijn van bv 5400 naar 6400 geheugen),
en het updaten van je drivers(aangezien je op tweakers zit verw8 ik dat je de drivers wel bijgehouden hebt).
Drivers zijn up-to-date. Vista is 3 weken geleden schoon geïnstalleerd, dus dat zit allemaal wel snor.

Denk je dat geheugen upgraden meer zin heeft dan de videokaart? 2GB zou toch zat moeten zijn lijkt me?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

posttoast schreef op maandag 09 maart 2009 @ 11:14:
[...]

Drivers zijn up-to-date. Vista is 3 weken geleden schoon geïnstalleerd, dus dat zit allemaal wel snor.
Vista downgraden naar XP is geen optie? Ik heb een vergelijkbare pc, en ik heb hetzelfde gedaan. Ik ging er zo'n 20 fps op vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Bosmonster schreef op maandag 09 maart 2009 @ 10:36:
Las het ook net ja.. Tis nog vroeg op de maandagochtend :+
/bitchslap
Bokkie schreef op maandag 09 maart 2009 @ 10:33:
Mensen denken dat het de casual drake is omdat het de meeste 'makkelijke' te halen is. Bliz heeft nooit gezegd dat het de casual drake perse is.

De mensen die er een punt van maken zijn de mensen die lopen te geilen op die drake.
En nu ze bepaalde dingen eruitslopen heeft inderdaad over een half jaar iedereen zowat dat ding :P
Iedereen die die brewmaster membership gehaald heeft, zou hem binnen een jaar hebben. Iedereen die die niet had, zou na een jaar alle achievements behalve die ene gehaald hebben, waarna ze gewoon een heel jaar zouden moeten wachten. Dat slaat gewoon nergens op, tegen die tijd is de volgende expansion al uit.

En ja, het is gewoon de swift-swift mount voor casuals, omdat het enige wat je ervoor hoeft te doen een beetje event achievements te doen. Er zitten geen 'moeilijke' PvE of PvP achievements tussen.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Denk je dat geheugen upgraden meer zin heeft dan de videokaart? 2GB zou toch zat moeten zijn lijkt me?
Ik denk persoonlijk dat meer helemaal niks uitmaakt. Ken de videokaart niet, maar een 2e erbij als dat kan, of evt. betere, lijkt me de meeste winst geven. Wat veel makkelijker is, probeer sound quality eens iets minder hoog te zetten (tot evt zelfs laag)? Scheelt op sommige PC's ENORM (echt heel erg veel) terwijl je het nauwelijks hoort. Komt mss door de crappy onboard kaartjes ofzo.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
[...]

2gig voor vista is zeker al te weinig lol,
Bij mijn duo E6850 vind ik Vista al sloom, Geheugen maakt bij mij altijd een groot verschil.
In de meeste gevallen bij wow zijn het de addons die het spel sloom maken, heb er zelf last van op de laptop van me Vriendin.

Je zou kunnen proberen zo veel mogelijk (snel)geheugen in het mobo te stoppen, en dan over te gaan naar vista 64bit als je dan toch vista wil behouden. anders 2gig erbij stoppen en terug gaan naar win XP.
Videokaart moet genoeg zijn voor wow lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Hydra schreef op maandag 09 maart 2009 @ 11:20:
[...]

Iedereen die die brewmaster membership gehaald heeft, zou hem binnen een jaar hebben. Iedereen die die niet had, zou na een jaar alle achievements behalve die ene gehaald hebben, waarna ze gewoon een heel jaar zouden moeten wachten. Dat slaat gewoon nergens op, tegen die tijd is de volgende expansion al uit.

En ja, het is gewoon de swift-swift mount voor casuals, omdat het enige wat je ervoor hoeft te doen een beetje event achievements te doen. Er zitten geen 'moeilijke' PvE of PvP achievements tussen.
Mwoah als ik de officiele forums zo lees met alle QQ over de rng ljikt het wel of het makkelijker is om Heroic Glory of the raider te halen dan om bepaalde world event achievements te halen.

QQ over: masks, pet, helm, candy, brew of the month etc en er zullen er vast nog wel meer komen.

En als ik dan lees wat voor toeren ze wel niet uithalen om bijv ook 's nachts even snel nog wat candybags/trick or treats te halen dan zijn ze kennelijk toch minder casual als ze willen doen voorkomen. Bovendien zal een 'casual' eigenlijk geen reet geven om een 310 mount. Achievements zjin niet voor niets achievement.

Persoonlijk vind ik dat alle achievements welke te maken hebben met de RNG er van mij uit mogen of een aparte subgruop voor rng achievements. De mount zelf boeit mij echt niet. die komt vanzelf wel, of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Met die videokaart gaat het met 'alle toeters en bellen' in WotLK ook niet meer lukken hoor. Alles laag zetten en nog eens proberen.

Ik heb een 7900GT en kon in TBC nog met alles max spelen. In WotLK kon ik ineens alles low zetten om nog fatsoenlijk door Dalaran te kunnen lopen.

2GB zou over het algemeen voldoende moeten zijn en dat zul je ook niet zo snel merken in de framerate, maar voornamelijk in HD-geratel.

[ Voor 55% gewijzigd door Bosmonster op 09-03-2009 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Nu online
Thommmyy schreef op maandag 09 maart 2009 @ 11:24:
[...]

2gig voor vista is zeker al te weinig lol,
Bij mijn duo E6850 vind ik Vista al sloom, Geheugen maakt bij mij altijd een groot verschil.
In de meeste gevallen bij wow zijn het de addons die het spel sloom maken, heb er zelf last van op de laptop van me Vriendin.

Je zou kunnen proberen zo veel mogelijk (snel)geheugen in het mobo te stoppen, en dan over te gaan naar vista 64bit als je dan toch vista wil behouden. anders 2gig erbij stoppen en terug gaan naar win XP.
Videokaart moet genoeg zijn voor wow lijkt mij.
Ze draait nu een 64bits versie van Vista. Downgraden naar XP is geen optie, vind het ook een beetje zonde om daar weer een licentie voor te moeten kopen.

Die tip van dat geluid is wel een goede, ik zal eens kijken wat dat uitmaakt.

Ik kan me voorstellen dat een videokaartupgrade zin heeft, maar volgens mij heb je voor WoW geen monster nodig. Iemand een suggestie voor een zo betaalbaar mogelijke videokaart (liefst een Radeon) die WoW helemaal trekt? Verder wordt er niet gegamed op die PC.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Bosmonster schreef op maandag 09 maart 2009 @ 11:29:
Met die videokaart gaat het met 'alle toeters en bellen' in WotLK ook niet meer lukken hoor. Alles laag zetten en nog eens proberen.

Ik heb een 7900GT en kon in TBC nog met alles max spelen. In WotLK kon ik ineens alles low zetten om nog fatsoenlijk door Dalaran te kunnen lopen.

2GB zou over het algemeen voldoende moeten zijn en dat zul je ook niet zo snel merken in de framerate, maar voornamelijk in HD-geratel.
2Gig een Vista PC en dan ook nog WoW Draaien dat merk je echt wel hoor ;) Vista opzich neemt al meer dan 1.3 GB geheugen in beslage WoW heeft zelf ook nog eens een gigje nodig dus zit je eral overheen. Resultaat dat je Geheuegen ontzetten gaat lopen swappen naar je hdd en sja tegen de tijd dat ie klaar is met swappen ben je al weer 3 passes vooruit.

Ik had in mijn Vista PC ook maar 2GB ( ja ja eigenwijs i know ) onder het motto is meer de voldoende en ik heb me geheugen uitgebreid naar 6GB en mijn framerate en performence knalden ineens ophoog.

Ik draai nu alles op max behalve Shadows ;) Das pas een FPS vreter.

C2D 8300
6GB 1333Mhz DDR2
2x 160GB SATAII WD Schijven in Raid 0 waarop me OS staat.
Geforce 9800GTX+

Loopt als een zonnetje in dalaran tussen de 60 en 80 FPS outdoor zones 150+

[ Voor 10% gewijzigd door ShadowBumble op 09-03-2009 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0

G3kko0

Why so serious???

chromeeh schreef op maandag 09 maart 2009 @ 11:09:
[...]

Mana issues heb ik (bijna) niet op m'n tankadin, behalve als ik ga dps'en :+
In het kort: Blessing of Sanctuary :)

En ik quote Maintankadin:
How to not go OOM: 101.

• Put up Sanctuary instead of Kings.
• Stop using CC.
• Pull more.
• Divine Plea. Use it.
• Modulate your TPS. (Skip Consecrate)
Bedankt voor de tip. Ik heb sanctuary nog niet echt veel gebruikt dus vanavond maar eens even testen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
posttoast schreef op maandag 09 maart 2009 @ 11:34:
[...]

Ik kan me voorstellen dat een videokaartupgrade zin heeft, maar volgens mij heb je voor WoW geen monster nodig. Iemand een suggestie voor een zo betaalbaar mogelijke videokaart (liefst een Radeon) die WoW helemaal trekt? Verder wordt er niet gegamed op die PC.
WoW heeft niet stilgestaan :) Een dikke videokaart is wel degelijk aan te raden. Daarnaast komt er met 3.1 een nieuwe ultra-detail setting.
ShadowBumble schreef op maandag 09 maart 2009 @ 11:35:
[...]

2Gig een Vista PC en dan ook nog WoW Draaien dat merk je echt wel hoor ;) Vista opzich neemt al meer dan 1.3 GB geheugen in beslage WoW heeft zelf ook nog eens een gigje nodig dus zit je eral overheen. Resultaat dat je Geheuegen ontzetten gaat lopen swappen naar je hdd en sja tegen de tijd dat ie klaar is met swappen ben je al weer 3 passes vooruit.

Ik had in mijn Vista PC ook maar 2GB ( ja ja eigenwijs i know ) onder het motto is meer de voldoende en ik heb me geheugen uitgebreid naar 6GB en mijn framerate en performence knalden ineens ophoog.

Ik draai nu alles op max behalve Shadows ;) Das pas een FPS vreter.

C2D 8300
6GB 1333Mhz DDR2
Geforce 9800GTX+

Ehm ja.. maar je hebt dan ook een 9800GTX+ :+ Dat wil wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Nu online
Bosmonster schreef op maandag 09 maart 2009 @ 11:40:
[...]

WoW heeft niet stilgestaan :) Een dikke videokaart is wel degelijk aan te raden. Daarnaast komt er met 3.1 een nieuwe ultra-detail setting.
Hmmm, toch maar eens even kijken wat ik eraan uit wil geven dan.

Dat van die ultra-detail setting is nieuw voor mij trouwens. Heb je daar een bron van? Klinkt cool!

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

ShadowBumble schreef op maandag 09 maart 2009 @ 11:35:
[...]

C2D 8300
6GB 1333Mhz DDR2
Geforce 9800GTX+

E-peen battle :Z

Gister tijdens de raid veel DC's.
Het rare hiervan was dat ik en twee andere tegelijk DC'de en ook alle 3 hebben we Ziggo.

Meer mensen die hier gister last van hadden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aksharah
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:11
6GB is echt een overkill, dat heeft wow niet eens nodig.
Zet al je addons maar uit dan draai je wel shadow op max.
Ik draai voldurend op 70fps in dalaran sinds mijn nieuwe systeem met alles op max en ik heb maar 4GB.

If you want something in life, reach out and grap it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Frodo19 schreef op maandag 09 maart 2009 @ 11:35:
[...]
Bedankt voor de tip. Ik heb sanctuary nog niet echt veel gebruikt dus vanavond maar eens even testen ;)
En mocht je op kleine trash fights oom gaan --> even switchen naar Seal of Wisdom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
posttoast schreef op maandag 09 maart 2009 @ 11:41:
[...]

Hmmm, toch maar eens even kijken wat ik eraan uit wil geven dan.

Dat van die ultra-detail setting is nieuw voor mij trouwens. Heb je daar een bron van? Klinkt cool!
http://www.worldofwarcraf...est-realm-patchnotes.html
Added new Video Mode Ultra (should only be used on the highest-end systems).
Ik wil binnenkort een nieuw systeem gaan kopen, maar wacht nog heel even. Wil WoW graag op een SSD installeren om de laadtijden en geratel te elimineren, maar die zijn nog iets te prijzig op het moment.

[ Voor 18% gewijzigd door Bosmonster op 09-03-2009 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bosmonster schreef op maandag 09 maart 2009 @ 11:29:

Hoe kan dat? Heb een 7900GTO en haal toch nog zeker 30-35 fps in Dalaran, zelfs als het erg druk is.
Shadows gewoon op simpel staan tho :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
porn* schreef op maandag 09 maart 2009 @ 11:49:
[...]

Hoe kan dat? Heb een 7900GTO en haal toch nog zeker 30-35 fps in Dalaran, zelfs als het erg druk is.
Shadows gewoon op simpel staan tho :)
Heb alles op minimaal staan, behalve de view-distance (enige detailsetting die daadwerkelijk een tactisch voordeel oplevert) en daarmee is het net te doen. Heb geen FPS-meter, maar gok op zo'n 30FPS. Al hapert ie nogal door het vele laden dat ie moet doen als ik door een druk Dalaran heen ren. Tientallen, zo niet honderden chars inladen achter elkaar wordt ie niet blij van blijkbaar :)

Een van de redenen dat ik graag over wil naar SSD.

Draai XP overigens met 2GB ram.

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 09-03-2009 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Bosmonster schreef op maandag 09 maart 2009 @ 11:57:
[...]

Heb geen FPS-meter, maar gok op zo'n 30FPS.
Ctrl+r. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bosmonster schreef op maandag 09 maart 2009 @ 11:57:
[...]

Heb alles op minimaal staan, behalve de view-distance (enige detailsetting die daadwerkelijk een tactisch voordeel oplevert) en daarmee is het net te doen. Heb geen FPS-meter, maar gok op zo'n 30FPS. Al hapert ie nogal door het vele laden dat ie moet doen als ik door een druk Dalaran heen ren. Tientallen, zo niet honderden chars inladen achter elkaar wordt ie niet blij van blijkbaar :)

Een van de redenen dat ik graag over wil naar SSD.

Draai XP overigens met 2GB ram.
Da's vreemd joh, ik kom Dalaran netjes binnen (laadtijden vind ik sowieso belachelijk), is alles kaal en leeg, dan kan ik meteen rondlopen en m'n dingen doen, dan ratelt m'n schijf wel een beetje (maar daar heb ik verder geen last van) en zie ik dat de mensen om me heen een voor een verschijnen, zo'n 5-10 seconden later staat vrijwel iedereen er dan.

Moet wel zeggen: Emeriss is een gemiddeld realm zonder queues, kan me voorstellen als je regelmatig queues hebt dat het in Dalaran drukker is en er dus meer last van hebt. Bij mij lijkt het echter zo te gaan dat hij lekker inlaadt terwijl ik bezig ben, haperen doe ie dan iig niet (tenminste, niet erger dan een dip van een paar fps).

Edit: fyi 975X chipset, 2 Gig, E6600 @ 3Ghz (zal vast niet veel van elkaar schelen).

[ Voor 3% gewijzigd door porn* op 09-03-2009 12:11 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panicmonger
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-11-2024
Gisteren eindelijk The Immortal behaald, toch weer even bijna 200 plekken geklommen in de world ranking ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Neuh was meer om aan te geven dat er kwa CPU niet denderend verschil in zit en als extra info op waarom mijn verbetering er zo groot uit zag, dit om later te vermijden dat er gezegt werd ja maar daar werkte geheugen uitbreiding wel gigantisch.
Aksharah schreef op maandag 09 maart 2009 @ 11:43:
6GB is echt een overkill, dat heeft wow niet eens nodig.
Zet al je addons maar uit dan draai je wel shadow op max.
Ik draai voldurend op 70fps in dalaran sinds mijn nieuwe systeem met alles op max en ik heb maar 4GB.
4GB erbij proppen was goedkoper dan er 2GB bij doen destijds ( geen idee eigenlijk van de huidige prijzen ) en nee dat was niet alleen voor WoW, maar merkte het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wootlock schreef op maandag 09 maart 2009 @ 11:43:
[...]

E-peen battle :Z

Gister tijdens de raid veel DC's.
Het rare hiervan was dat ik en twee andere tegelijk DC'de en ook alle 3 hebben we Ziggo.

Meer mensen die hier gister last van hadden ?
Ik had gisteren ook veel last van dc's met ziggo en mijn vriendin ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
porn* schreef op maandag 09 maart 2009 @ 12:06:
[...]

Da's vreemd joh, ik kom Dalaran netjes binnen (laadtijden vind ik sowieso belachelijk), is alles kaal en leeg, dan kan ik meteen rondlopen en m'n dingen doen, dan ratelt m'n schijf wel een beetje (maar daar heb ik verder geen last van) en zie ik dat de mensen om me heen een voor een verschijnen, zo'n 5-10 seconden later staat vrijwel iedereen er dan.

Moet wel zeggen: Emeriss is een gemiddeld realm zonder queues, kan me voorstellen als je regelmatig queues hebt dat het in Dalaran drukker is en er dus meer last van hebt. Bij mij lijkt het echter zo te gaan dat hij lekker inlaadt terwijl ik bezig ben, haperen doe ie dan iig niet (tenminste, niet erger dan een dip van een paar fps).

Edit: fyi 975X chipset, 2 Gig, E6600 @ 3Ghz (zal vast niet veel van elkaar schelen).
Dat laatste scheelt behoorlijk :P Ik zit met een AMD 3200 processortje (singlecore 2.4 Ghz ofzo) :)

Die zou ik kunnen upgraden, maar investeer het liever in een complete nieuwe PC.

Twijfel verder nog beetje tussen Phenom 2 of Core i7...

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 09-03-2009 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Trouwens 00/41/30 geprobeerd Bos, m'n DPS was iets hoger dan normaliter. Haalde wel 5k op Patchwerk zonder Elemental Shaman, Boomkin of Shadow Priest (melee group ftw...), denk dat ik deze tot 3.1 wel ga gebruiken :)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om es een andere discussie op gang te trekken... ;)

Ik ben van plan maandelijks (valt nog te bezien) een mini-lanparty te hosten voor een paar vrienden, ik dacht een goed dungeon team te maken en in instances te levellen vanaf 0, misschien op een nieuwe server. Voorlopig missen we een vijfde man, maar met z'n vieren lijkt het mij ook doenbaar. We hebben twee ervaren spelers en twee spelers met minder ervaring, en ik dacht aan het volgende team:

Druid Tank
Pala Healer
Priest DPS
Hunter DPS

OP die manier heb je een van elke armor class en kan je vrijwel alle loot verdelen, bovendien kunnen de druid/pala/priest makkelijk van rol wisselen moest na 20-30 levels iemands rol niet bevallen (hierbij denk ik aan de minder ervaren spelers; zo kan de priest bvb gaan healen, de pala gaan taken en de druid dpsen... het is maar een idee. Een mage zou wel handig zijn voor cc, portals en water maar dan zit je met twee cloth classes.

Comments? Betere ideën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Snappie88 schreef op maandag 09 maart 2009 @ 12:34:
Trouwens 00/41/30 geprobeerd Bos, m'n DPS was iets hoger dan normaliter. Haalde wel 5k op Patchwerk zonder Elemental Shaman, Boomkin of Shadow Priest (melee group ftw...), denk dat ik deze tot 3.1 wel ga gebruiken :)
Das een mooi getal zonder die classes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Kapoen schreef op zondag 08 maart 2009 @ 12:38:
[...]

Dat betert nog wel naarmate je je gear vervangt. Met name je HP zal er flink op vooruit gaan waardoor je langer kan doorspelen zonder te moeten eten/drinken. Later zal je agility ook stijgen waardoor je dodge omhoog gaat en je dus ook weer langer kan overleven en dingen sneller dood krijgt.
Op mijn Shaman heb ik tot 80 met T6 gelopen, ik geloof dat ik op 78 ot 79 een ring vervangen heb en een cloak van argent crusade toen ik de rep had. Totnutoe ben ik nog geen upgrade tegengekomen om mijn ZA gear te vervangen en ik zit nu op ~9.5k hp.
De quest rewards hadden voor een groot deel toch weer minder stamina/(hit)/ap en zeker met daggers is het geen overbodige luxe om je hitrating aan te houden, ik wacht tot ik hoog genoeg level heb voor LW craftables met hier en daar wat instance spul. Heb nu toch de BoA daggers/shoulders, nog ff die BoA trinket erbij en dan hoef ik me daar ook geen zorgen meer om te maken.

Ik heb al de epic LW items liggen voor lvl80, en een Naxx10/25 run is geen probleem.

Nou hoop ik lvl 74-75 te halen in Howling fjords nadat ik 72+ heb in boring tundra, moet daar nog heel wat doen, werkt goed om eerst wat instances te doen om zo wat rested XP weg te spelen ik wil nog zeker 4-6 instances doen voordat ik aan howling fjords begin zeker rested is de XP erg welkom in instances met 3.2k-6.5k tot 15k xp voor bosses. Vindt wel dat de quest rewards allemaal beetje ruk zijn, sta/ap/crit, aangezien ik nu nog op 27%crit zit is dat ook wel netjes.

En looks zijn ook wat, heel veel van de huidige spelers lopen me te inspecteren als ze me uitnodigingen voor instances puur omdat je er anders uitziet, hoe vaak ik nu al niet zie dat spelers met quest greenies eruit geknikkerd worden wat zeker vervelend is voor hen.... En vooral dat de dps/healing erg tegenvalt van de spelers met green quest gear. Waar ik op lvl70 met mijn huidige gear 800-1200dps doe (trash-bosses) doen lvl 71-74 spelers minder en dan is het lang geleden dat ik mijn rogue gespeelt heb. Nee ik wacht rustig af tot er werkelijk verbetering zit in de gear voordat ik ook maar iets ga vervangen nu zijn de verschillen nog minimaal, liever 50+ hit meer dan 600hp en 200ap.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-09 21:42
Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2009 @ 12:34:

Comments? Betere ideën?
Beste is om group samen te stellen die elkaar buffed

Melee group
Tank (ik zou altijd voor pala rollen maar das mijn voorkeur omdat leuke class vind)
Enhancment Shaman
Arms/Fury Warrior
DK * (zal helaas tot 58 een andere class moeten zijn bv rogue/hunter)
Healer (AoE pref druid of priest)

Casting
Tank
Elemental Shaman
Balance Druid
Mage
Healer (hier zou single target healer ook prima werken)

En ofc de team die nog alles neer knalled (niet meer multibox, want dat is in woltk vrijwel onmogelijk gemaakt)
1x Tank
3x Elemental Shaman
1x Reso Shaman

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0

G3kko0

Why so serious???

chromeeh schreef op maandag 09 maart 2009 @ 11:47:
[...]

En mocht je op kleine trash fights oom gaan --> even switchen naar Seal of Wisdom :)
Ja die gebruik ik eigenlijk al wanneer ik quest... maar ben nog beetje aan het spelen wat ik zelf het prettigst vind wil zo min mogelijk downtime hebben :)
Denk dat ik mogelijk ook mijn talentpoints misschien moet herzien...

[ Voor 19% gewijzigd door G3kko0 op 09-03-2009 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2009 @ 12:34:

Ik ben van plan maandelijks (valt nog te bezien) een mini-lanparty te hosten voor een paar vrienden, ik dacht een goed dungeon team te maken en in instances te levellen vanaf 0, misschien op een nieuwe server. Voorlopig missen we een vijfde man, maar met z'n vieren lijkt het mij ook doenbaar. We hebben twee ervaren spelers en twee spelers met minder ervaring, en ik dacht aan het volgende team:

Druid Tank
Pala Healer
Priest DPS
Hunter DPS

OP die manier heb je een van elke armor class en kan je vrijwel alle loot verdelen, bovendien kunnen de druid/pala/priest makkelijk van rol wisselen moest na 20-30 levels iemands rol niet bevallen (hierbij denk ik aan de minder ervaren spelers; zo kan de priest bvb gaan healen, de pala gaan taken en de druid dpsen... het is maar een idee. Een mage zou wel handig zijn voor cc, portals en water maar dan zit je met twee cloth classes.

Comments? Betere ideën?
Ik zou zeker kijken of je een Shaman kan krijgen, deze zijn erg fijn voor totems, zeker op de lagere levels heb je veel downtime. Ook een Warlock is niet verkeerd, mijn lvl24 lock heeft een VW met 2.2k hp, heb daar laatst nog SFK mee getanked. Ik zou zoiezo zorgen dat de ervaren spelers de balangrijkere classes spelen.

Nadeel vindt ik persoonlijk wel, je zult toch tot lvl15 moeten levelen om je eerste instance te kunnen doen, en gezien de classes is dat voor de 1 makkelijker dan voor de ander. Zeker voor de minder ervaren spelers kan er zo een uur of 2-3 bovenop komen vergeleken met de meer ervaren spelers. Andere nadeel is dat b.v. een druid/lock/pally een rijtje class quests heeft waarop de andere moeten wachten waar een shaman deze al redelijk vroeg krijgt.

Andere tip die ik heb, probeer met een mage/lock zoveel mogelijk FP's te pakken voordat je begint met instances doen, dit is ZO FIJN! en scheelt verschrikkelijk veel downtime met lopen van hot naar her.
Zet b.v. je HS in shatt/dalaran om zo optimaal gebruik te maken van de portals in deze 2 steden.
Het reizen is zo 'optimaal' zeker met een Shaman die astral recall krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prutser001 schreef op maandag 09 maart 2009 @ 13:06:
[...]
Het reizen is zo 'optimaal' zeker met een Shaman die astral recall krijgt.
En de glyph eventueel.. 7,5 minuut cooldown ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

ImdaMned schreef op maandag 09 maart 2009 @ 07:30:
[...]

Stauffie makes you kill Sarth 3D !

Stauffie > Lingering
Facepalm.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
Vandaag of morgen ga ik Malygos doen met mijn guild. Dit is de tweede keer dat we een poging gaan wagen. Ik heb nog een vraag over Phase 2.

Ik (arcane mage) doe veruit het meeste dps van onze guild. Melee DPS is niet bijster sterk met ongeveer 1.5-2.5K dps. Als Phase 2 begint kunnen er mensen op die discs om de ranged uit te schakelen.

Ik weet dat er eigenlijk Melee op de discs moet als de eerste dropt, maar aangezien ik behoorlijk wat dps doe (3.5k+ minimaal) is het dan verstandig om mezelf als eerste op die discs te gooien? Of kiest je juist voor melee dps vanwege de stuns en interrupts? Of is het voor mij als ranged moeilijk om spells te casten op bewegende mobs?

verder nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Carnagy schreef op maandag 09 maart 2009 @ 13:20:
Vandaag of morgen ga ik Malygos doen met mijn guild. Dit is de tweede keer dat we een poging gaan wagen. Ik heb nog een vraag over Phase 2.

Ik (arcane mage) doe veruit het meeste dps van onze guild. Melee DPS is niet bijster sterk met ongeveer 1.5-2.5K dps. Als Phase 2 begint kunnen er mensen op die discs om de ranged uit te schakelen.

Ik weet dat er eigenlijk Melee op de discs moet als de eerste dropt, maar aangezien ik behoorlijk wat dps doe (3.5k+ minimaal) is het dan verstandig om mezelf als eerste op die discs te gooien? Of kiest je juist voor melee dps vanwege de stuns en interrupts? Of is het voor mij als ranged moeilijk om spells te casten op bewegende mobs?

verder nog tips?
Het idee van melee op de discs is dat dat voor hen de enige manier is om de ranged discs te kunnen raken.

Jij kunt toch alles raken van de grond, dus een disc pakken is niet handig.

Verder kan ik alleen aanraden eerst de ground-discs allemaal te killen en dan naar de ranged discs over te schakelen. Dat maakt phase 2 een stuk overzichtelijker.

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 09-03-2009 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Carnagy schreef op maandag 09 maart 2009 @ 13:20:

verder nog tips?
Wat bosmonster zegt,

Als alle melee een disc te pakken hebben, kan je eventueel ranged erop sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Disc movement geld niet als charactermovement, je kan tijdens het bewegen op zo'n disc gewoon casten :)
vorige week donderdag met de laatste board even de "heroic: Denying the scion" meegepikt ^^

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.