Verwijderd schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 10:04:
Mabili, UPC kan dat wel zeggen maar zij hebben geen overeenkomst met klanten van ons. Als u akkoord bent gegaan met de algemene voorwaarden bent u er ook akkoord mee gegaan dat u zelf moet opzeggen. Bij
Telfort wordt niet automatisch een voip dienst uit het administratieve proces verwijderd als het nummer geporteerd is. Bij ADSL is dit wel het geval, we zijn wel bezig om dit voor VOIP in te richten, maar nu moet er nog gewoon opgezegd worden door de klant.
De klachten ontstaan o.a. doordat andere aanbieders aannames doen over ons opzegbeleid zoals UPC in uw post.
Je zal wel gelijk hebben en een dikke pluim voor je inzet hier op het forum, maar ik krijg toch sterk het gevoel dat
Telfort een zeer sterk eenzijdige voorwaarden op na houd. want stel ik stap van een andere provider over naar Telfot telefonie dan lees je het volgende..
Telfort zegt je huidige vaste telefoonabonnement (bijvoorbeeld van KPN) alléén op als je naast Telfort internet ook kiest voor Telfort vast bellen met nummerbehoud. Je neemt dan je huidige telefoonnummer mee naar Telfort. Voor het nummerbehoud betaal je éénmalig € 9,95.
Dan kan het wel wat dus zeer vreemd is en dus ook aangenomen mag worden dat
Telfort aan een aanname doet zoals je al zelf zegt over UPC daarbij klopt er iets niet want ik heb namelijk UPC getekend gemachtigd om de dienst bij
Telfort op te zeggen. (Wat bij jullie ook gebeurd) En op het moment dat
Telfort niet meer het nummer in beheer heeft is er op dat moment ook geen overeenkomst meer tussen de aanbieder en de afnemer. Maar goed naar mijn mening houd
Telfort er een vreemde voorwaarde op na waar ik inderdaad destijds voor getekend heb. Maar ik heb niet getekend voor het feit dat er nog veel mis is bij
Telfort als het gaat op het opzeggen van diensten die volgens de procedure van
Telfort zelf worden uitgevoerd. Anders waren de onterechte incasso afschrijvingen niet nodig geweest.
Voor de rest laat ik het maar zo en kan me er wel druk om maken maar er zijn wel belangrijkere dingen het in het leven