Bij mij werkt het programma ook niet, dezelfde foutmelding.
ConvertXtoDVD werkt wel bij mij.
Bedankt voor je heldere uitleg ( NOT ) !
PSN id: GG--77
[ Voor 27% gewijzigd door Toff op 11-01-2010 20:22 ]
Kareem Abdul-Jabbar
Verwijderd
Dit is inderdaad ook iets wat ik mis, maar als het goed is zit dat in de aanstaande firmware update, die hopelijk in februari uitkomt. Zie de citaten van "Anoniem" in de openingspost van de volgende thread.Kareem schreef op maandag 11 januari 2010 @ 15:59:
Half jaar in gebruik en ik vind het een fantastisch apparaat.
Het enige dat ik mis is dat je de buffer op kunt nemen. Dat je dus terugspoelt naar een punt vanaf waar je alsnog een opname wilt maken. Sommige apparaten kunnen dat, maar de 5050C niet.
Ik hoop dat er ooit een firmwareupgrade komt met die functionaliteit.
Ik gebruik xbmc om verbinding te maken met mijn humax 5050c en dan kan ik gewoon via het netwerk de inhoud van de humax bekijken en afspelen, werkt prima via ftp verbinding.GG---77 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 14:21:
Als ik de 5050c in mijn thuisnetwerk plaats is de enige functionaliteit eigenlijk dat ik bestanden heen en weer kan sturen? Dus een opgenomen programma zou ik dan naar een andere HDD kunnen verplaatsen. Of andersom?
Of zijn er nog andere mogelijkheden?
Kan jij afspelen zonder eerst naar de PC te downloaden dan? Total Commander gaat eerst de hele film downloaden, dus dat schiet niet op...RedBaret schreef op maandag 11 januari 2010 @ 23:16:
[...]
Ik gebruik xbmc om verbinding te maken met mijn humax 5050c en dan kan ik gewoon via het netwerk de inhoud van de humax bekijken en afspelen, werkt prima via ftp verbinding.
"...en de mogelijkheid de timeshift te gebruiken voor een recording...", bedoel je, neem ik aan?Makkie80 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 22:08:
[...]
Dit is inderdaad ook iets wat ik mis, maar als het goed is zit dat in de aanstaande firmware update, die hopelijk in februari uitkomt. Zie de citaten van "Anoniem" in de openingspost van de volgende thread.
Kareem Abdul-Jabbar
Effe voor mij, waarom zou je dat doen? Waarom zou je de inhoud niet over de humax bekijken...?RedBaret schreef op maandag 11 januari 2010 @ 23:16:
[...]
Ik gebruik xbmc om verbinding te maken met mijn humax 5050c en dan kan ik gewoon via het netwerk de inhoud van de humax bekijken en afspelen, werkt prima via ftp verbinding.
Misschien omdat deze user in de woonkamer een 5050c heeft staan, en op een slaapkamer een oude XBOX (middels XBMC), en het handig vindt om tussen deze twee apparaten niet met fysieke media heen-en-weer te hoeven lopen om toch de opgenomen bestanden van de 5050c te kunnen benaderen?GG---77 schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 08:43:
[...]
Effe voor mij, waarom zou je dat doen? Waarom zou je de inhoud niet over de humax bekijken...?
Enne voor deze Noob, xmbc= Xbox?
... en oranje! :P
Verwijderd
yep, en "...de meeste aanpassingen hebben te maken met bugfixes (update), een uitzondering hierop is TSR die gebruikt kan worden voor/met een recording." en als je het topic doorspit zul je nog wel meer info vinden...Kareem schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 00:33:
[...]
"...en de mogelijkheid de timeshift te gebruiken voor een recording...", bedoel je, neem ik aan?
ja ik kan direct beginnen met afspelen, zelfs 0.ts (tijdelijke opslag time shift)Toff schreef op maandag 11 januari 2010 @ 23:41:
[...]
Kan jij afspelen zonder eerst naar de PC te downloaden dan? Total Commander gaat eerst de hele film downloaden, dus dat schiet niet op...
ik draai xbmc op een (oude) Xbox. Xbmc kan je echter ook gratis downloaden voor Windows, Linux of Mac of zelfs als bootcd.GG---77 schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 08:43:
[...]
Effe voor mij, waarom zou je dat doen? Waarom zou je de inhoud niet over de humax bekijken...?
Enne voor deze Noob, xmbc= Xbox?
[ Voor 9% gewijzigd door RedBaret op 14-01-2010 00:21 ]
Ik zie alleen maar "nightlies". Wat is een (redelijk?) stabiele versie voor Win32?RedBaret schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 00:03:
[...]
ik draai xbmc op een (oude) Xbox. Xbmc kan je echter ook gratis downloaden voor Windows, Linux of Mac of zelfs als bootcd.
Download: LinkToff schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 01:20:
[...]
Ik zie alleen maar "nightlies". Wat is een (redelijk?) stabiele versie voor Win32?
FTP-user: HumaxFTP (case sensitive !!)<source>
<name>Humax</name>
<path pathversion="1">ftp://HumaxFTP:0000@192.168.1.10:21/?active</path>
</source>
[ Voor 84% gewijzigd door RedBaret op 14-01-2010 11:51 ]
Sja, ik vind het vervelend dat het bij jou niet werkt, maar je hoeft mij er niet op aan te vallen dat het bij mij wel werkt.Toff schreef op maandag 11 januari 2010 @ 00:38:
[...]
Bedankt voor je heldere uitleg ( NOT ) !
Niet alleen werkt het bij mij NIET, ook werk mijn vaste conversieprogramnma ( Super © ) niet meer...
De rest is gewaarschuwd !
Ik gebruikte ConvertXtoDVD voor m'n xvidjes om te zetten naar DVD, maar wist niet dat ze tegenwoordig ook .ts ondersteunen. Ga het zeker een keer proberen. Tnx.Athome schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 12:33:
Bij mij werkt het programma ook niet, dezelfde foutmelding.
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
Ik val je niet aan (ben blij voor je), maar ik ben niet de enige waarbij het door jou zo omhooggestoken proggie niet werkt, met vervelende bijkomstigheden. Dat meldde ik hier.mOrPhie schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 11:38:
[...] Sja, ik vind het vervelend dat het bij jou niet werkt, maar je hoeft mij er niet op aan te vallen dat het bij mij wel werkt.
[ Voor 14% gewijzigd door StealthyPeanut op 15-01-2010 08:36 ]
Verwijderd
megapool besteld en afgehaald bij de mycom voor 325 euro. moit prijsje.Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:27:
BCC is ie 377 en bij de MM is ie 349 (gisteren nog gebeld)
Maar je kan bij de BCC aangeven dat ie bij de MM 349 is en dan krijg je hem ook voor dat bedrag.
our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure
our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Xbmc ondersteunt HD zolang de hardware waar het op draait het ook ondersteunt.Sp!tF!re schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 10:03:
Ik las overigens al over een XBMC draaiende op een oude xbox, maar speelt deze ook de HD bestanden af? Een oude xbox is trouwens niet wat ik zoek, maar dan heb ik een beetje idee wat wel en niet werkt
no comment
Waar ergens want voor een fatsoenlijke prijs kan ik 'm nergens meer vinden (overal in backorder).Martinus schreef op zondag 17 januari 2010 @ 11:38:
Vanmiddag trots een humaxje gehaald. Heb nu alleen een vaag probleem.
Gisteren geweest (16 jan) MM 377 & BCC 399 beiden te Breda.Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:27:
BCC is ie 377 en bij de MM is ie 349 (gisteren nog gebeld)
Maar je kan bij de BCC aangeven dat ie bij de MM 349 is en dan krijg je hem ook voor dat bedrag.
20*350ZO45°
Eén ding weet ik zeker: het ligt in niet aan je Humax.Martinus schreef op zondag 17 januari 2010 @ 11:38:
Vanmiddag trots een humaxje gehaald. Heb nu alleen een vaag probleem.
Als de humax uit stand-by komt geeft die geen geluid meer, optisch kabeltje eruit erin en het is opgelost. Ofwel dan wel geluid. Geeft alleen bij wisselen van zenders klein beetje geluid en dan silent, stekker gepiel en doet weer. Werkt ook weer als ik de bron op de receiver verander en weer terug.
Heb al kabels gewisseld, heb al instelling van receiver veranderd. Niets helpt, kent iemand dit probleem en heeft het opgelost?
Uit de geitebrei van Ziggo froum kom ik niet uit.
... en oranje! :P
Ik ga daar zeker naar kijken, maar wat het frappante is, dat die dat nog nooit gedaan heeft bij elk ander digitaal geluidssysteem dat ik heb aangesloten. Waaronder 2 samsung decoders. Als je zo bekijkt lijkt het wel aan de humax te liggen. Analoog heeft hij dr trouwens geen last van.iNSaNe-oNe schreef op zondag 17 januari 2010 @ 17:06:
[...]
Eén ding weet ik zeker: het ligt in niet aan je Humax.
Waarom ik dat weet? De Humax kan niet detecteren of er een optische kabel in zit of niet; hji zendt altijd een signaal over de connector (vandaar het rode schijnsel uit de connector, het is eenrichtingsverkeer wat altijd aan staat).
Ook omdat je zegt dat als je van input wisselt op je versterker en het dan weer werkt, is het iets op de versterker wat kennelijk weer herinitialiseert zodra hij 'opnieuw' het signaal binnen krijgt.
Je dient het te zoeken in de settings van je versterker, niet in die van je Humax.
no comment
http://www.deyterra.com
Whatever.
Je gebruikt dus een 'oogje' dat je voor het normale oogje zet en die is verbonden met een oogje buiten de kast? De 5050c heeft dus geen IR-aansluiting?rally schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 15:39:
Wij gebruiken de 5050c in een kast i.c.m. de Logitech Harmony 900.
Je moet de IR Blaster wel goed/strategisch neerzetten.
Het lijkt alsof het bedienen van het apparaat langzamer gaat als gevolg van die IR blaster. Blijkbaar is het omzetten van een RF signaal naar IR niet heel snel
Verwijderd
Nee, dat kan niet. Had je kunnen weten door de voorgaande 38 pagina's te lezen.Verwijderd schreef op zondag 24 januari 2010 @ 19:06:
Nu willen we oude videobanden gaan digitaliseren en mijn vraag is of iemand weet of de Humax 5050c dit ondersteund, oftewel kan ik een videorecorder aansluiten op de Humax en het op de hardeschijf opslaan?
Verwijderd
Verwijderd
Whatever.
Apart, welke omgeving zit je, ik zit in Geleen Zuid-Limburg en heb nu ook veelvuldig last van deze melding, met name NED3 en NET5 komen niet goed door, heb al een aantal zaken geprobeerd zoals fabrieksinstellingen, een reset (volgens ziggo is dat, stroom eraf, smartcard eruit, stroom er op en als de humax dan om de smartcard vraagt de kaart er pas in)raydekok schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 09:02:
ik heb wat vreemds, ik heb de 5050c ook en sinds de eerste aansluiting doet hij bij NEd1 en 2 in HD niks en krijg ik de code E48-32. ik heb geprobeerd of het aan de aarde ligt van de aansluiting maar dat leek het niet. verder herhaaldelijk de stroom eraf en opnieuw ingesteld.
meer menen hier last van gehad? en hoe hebben ze het opgelost.
Verwijderd
en daarmee bedoel je? de coax in de grond of vanaf het aansluitpunt naar je decoder toeVerwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 21:23:
het coax kabeltje....
Verwijderd
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
Ik heb die problemen ook. NED1HD en 2HD werken, 3HD geeft E48.Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 21:23:
Had ook problemen: geen HD en niet kunnen opnemen en kijken tegelijk. Problemen bleken te komen door het coax kabeltje....
Zit in Sittard, werkt nu prima.
Bij mij is het nooit meer gebeurd, nadat ik me had aangewend om eerst de TV in te schakelen en dan pas de 5050c.GG---77 schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 09:25:
Ik heb al 2 keer als ik de 5050c aanzet dat het beeld groen/normaal flikkert, als ik hem dan aan/uit zet dan is het probleem verholpen. Wat zou dat kunnen zijn/ kan dat verholpen worden?
Bedankt voor de tip!Toff schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 21:37:
[...]
Bij mij is het nooit meer gebeurd, nadat ik me had aangewend om eerst de TV in te schakelen en dan pas de 5050c.
Ik begrijp nauwelijks wat je bedoelt, maar als je het met een totaal ander apparaat ook had, dan ligt het waarschijnlijk niet aan de 5050c?ferry222 schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 10:45:
als ik mijn humax 5050c gebruik om HD canaale te kijke dan werkt de volume (geluid) regelaar via opties niet meer ik hoop dat daar een softwear update voor beschikbaar komt , ik had dit namelijk ook al eerder met mijn clartech 5000 satteliet ontvanger , met de humax 2 tuner 320 GB HD heb ik ook gemaerk dat waneer ik HD signaal opneem en ik een andere HD zender wil kijke dat dat ook niet lukt , hebbe daar meer nense ervaring mee.
Weet je wat jij zou moeten doen?ferry222 schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 10:45:
als ik mijn humax 5050c gebruik om HD canaale te kijke dan werkt de volume (geluid) regelaar via opties niet meer ik hoop dat daar een softwear update voor beschikbaar komt , ik had dit namelijk ook al eerder met mijn clartech 5000 satteliet ontvanger , met de humax 2 tuner 320 GB HD heb ik ook gemaerk dat waneer ik HD signaal opneem en ik een andere HD zender wil kijke dat dat ook niet lukt , hebbe daar meer nense ervaring mee.
Nee dus. Verder verwijs ik naar de opmerking van Kwiebus hierboven...Yihaaa schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 23:50:
Hallo, misschien een rare vraag maar is het met de 5050c ook mogelijk om over internet (uiteraard portforwarding etc. ingesteld) tv uitzending te programmeren?
Ben nogal regelmatig in het buitenland en het zou dan makkelijk zijn als ik via internet de Humax 5050c zou kunnen programmeren. Heb deze mogelijkheid ooit eens bij een kennis gezien die een KISS PVR had.
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2010 16:17 ]
8 Procent ??? Dan zit er echt iets fout bij jou. Ik heb 5 ontvangers aan 1 aansluiting hangen (met splitters...) en ik haal minimaal 35% ontvangststerkte met 100% kwaliteit. Zitten je stekkers wel goed aan je kabels? Probeer anders eens om je 5050c met een zo kort mogelijke kabel zonder verdere troep aan je aansluitpunt aan te sluiten. Als je dan minder dan 50% (ofzo?) sterkte scoort, is er iets mis met je aansluiting, lijkt mij.samplemans schreef op maandag 08 februari 2010 @ 22:20:
Ik heb net de HD zenders gecheckt die ik niet kan ontvangen op signaalsterkte en deze geven bijna allemaal een Sterkte van 8% en Kwaliteit van 40% aan. Alle zenders boven de Sterkte 10% worden wel getoond. Kan ik dit probleem oplossen met een Antenneversterker?
[ Voor 7% gewijzigd door loewie1984 op 09-02-2010 10:19 ]
[ Voor 12% gewijzigd door loewie1984 op 09-02-2010 10:23 ]
http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923
38% signaalsterkte is ruim voldoende en zou een 100% kwaliteit op moeten leveren. Versterkers leveren m.i. geen digitale verbetering op dan, terwijl je wel het risico loopt op versterking van stoorsignalen en ruis.rally schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 10:27:
38% is toch vrij laag... Als je de mogelijkheid hebt, dan zou ik een versterker aan het begin van de kabel zetten (waar het signaal binnenkomt, maar na een eventuele splitter voor Internet).
Verwijderd
Ik wilde gisteren ook Lost gaan kijken. En ik had precies hetzelfde. Er waren 2 afleveringen maar de eerste forceerde inderdaad elke keer een reboot. De tweede aflevering heb ik niet gekeken maar kleine stukje gezien of deze wellicht hetzelfde deed maar daar gebeurde het iig niet zo snel (10-20 seconden) dat het gebeurede. Zou het iets met de uitzending te maken hebben gehad?Verwijderd schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 16:14:
ha, ik heb ook al het groene knipperscherm gehad.... bah. verder heb ik gisteren Lost opgenomen maar zodra ik hem wil kijken is het wachten op een reboot. Soms na 20 seconden, soms pas na een minuut of 10. Maar het apparaat slaat vanzelf uit. Geen idee wat het probleem is want de dag daarvoor heb ik een film opgenomen die 2 uur lang geen enkel probleem gaf..... pffff.
Raydekok, kijk eens op het Ziggo forum, of tik je foutmelding in op google. Er zijn er genoeg die dat gehad hebben, misschien dat je dan verder komt.
Humax, maak eens voort met die firmware!
Ik heb het idee dat je iets door de war haalt.loewie1984 schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 10:14:
Als ik dan kijk naar de frequentie range opereerd de tuner van 40% op de 400 mhz en de tuner met een kwaliteit van 100% op de 800 mhz.
[ Voor 61% gewijzigd door job op 10-02-2010 11:36 ]
[ Voor 61% gewijzigd door Harmen op 10-02-2010 11:30 ]
Whatever.
w00t
Zie het forum op www.ziggo-gebruikers.nl. Hier wordt gesproken over een release van de firmware update in maart 2010. Deze zal enkele essentiële problemen zoals het HDMI handshake probleem verhelpen, naar verluid.Harmen schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 11:30:
Zal er nog een firmware update komen?!
Iemand een idee?
Heb nl. wel rare problemen als je tijdens een timer opname nog iets anders wil opnemen dan komt het voor dat de timer opname opeens niet opgenomen wordt zonder waarschuwing.
Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire
Verwijderd
bobshopVerwijderd schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 00:32:
Weet iemand of ze nog ,5050/leverbaar zijn,de meeste shops zijn ze uitverkocht
Gr
uit zoetermeer
Verwijderd
Volgens het forum is die al in omloop als upgrade, maar een pakket kopen van versie 4 of downloaden, heb ik nog niet gezien op de site.hansie18 schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 06:01:
Of moet ik wachten op de nieuwe VideoReDo Suite 4 H264?
Ik denk dat Falko er inmiddels wel eentje heeft, want de vraag is bijna een jaar oud.
[ Voor 30% gewijzigd door Toff op 10-02-2010 23:03 ]
Laten we hopen zeg, hij wordt steeds uitgesteld.DustMan4u schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 12:32:
[...]
Zie het forum op www.ziggo-gebruikers.nl. Hier wordt gesproken over een release van de firmware update in maart 2010. Deze zal enkele essentiële problemen zoals het HDMI handshake probleem verhelpen, naar verluid.
Whatever.
Volgens mij geen toeval, maar gewoon een populaire unit. Heb de mijne nu twee weken, en ben erg tevreden. Heb 'm bij Megapool voor 325 kunnen ophalen. Na mijn bestelling verdween hij van de website, vanwege lange levertijden. Mijn order werd gelukkig wel voldaan (10 dagen levertijd), hij staat er nu trouwens wel weer op.Toff schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 22:42:
[...]
Ik denk dat Falko er inmiddels wel eentje heeft, want de vraag is bijna een jaar oud.
Verder is de link bovenaan iedere pagina naar de pricewatch misschien nuttiger dan een enkele verwijzing naar een enkele shop?
Ik zie trouwens net dat de door jou genoemde winkel pas op 26-02-2010 weer nieuwe voorraad verwacht.
Het kan toeval zijn, maar in de pricewatch heeft niemand de 5050c meer op voorraad. Zit er een nieuwe aan te komen?
Verwijderd
Ja, http://www.pvrjunction.co...-pvr-planned-for-2010-q2/Toff schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 22:42:
Het kan toeval zijn, maar in de pricewatch heeft niemand de 5050c meer op voorraad. Zit er een nieuwe aan te komen?
Verwijderd
niet gezien dat het 1 jaar geleden is, ik heb trouwens 5 dagen geleden besteld en 1 dag later had ik hem binnen dus wij hadden dan denk ik de laasteToff schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 22:42:
[...]
Verder is de link bovenaan iedere pagina naar de pricewatch misschien nuttiger dan een enkele verwijzing naar een enkele shop?
Ik zie trouwens net dat de door jou genoemde winkel pas op 26-02-2010 weer nieuwe voorraad verwacht.
[ Voor 30% gewijzigd door DaMarcus op 13-02-2010 12:04 ]
Is er al iemand die dit wel aan de praat heeft gekregen? Of wellicht met een ander programma dan XBMC. Ik overweeg namelijk mijn MythBuntu mediacenter de deur uit te doen, maar dan wil ik wel opgenomen programma's direct in een andere kamer in mijn huis kunnen kijken. Bijvoorbeeld met een laptop met XBMC.Nu net even geprobeerd om te kijken of het werkt op XBMC voor windows maar ik krijg alleen de inhoud van de Humax te zien. Opnames zelf kan ik niet direct beginnen af te spelen.
Dit in tegenstelling tot mijn XBOX op de slaapkamer met XBMC. Hierop kan ik nog steeds opnames vanaf de Humax direct afspelen. Geen idee waaraan het ligt, ftp client, andere versie XBMC, ...
[ Voor 10% gewijzigd door St00mwals op 16-02-2010 09:37 ]
Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4
Misschien de Humax op de Sony zetten?_Brake_ schreef op maandag 15 februari 2010 @ 21:57:
Welke Blu-Ray speler komt qua uiterlijk zo overeen, dat het samen met de Humax 5050 mooi stapelbaar is? Ik heb gezocht en vond een Sony in het blauw, maar die is helaas minder breed. Iemand hier die een 'oplossing' heeft?
Aldus sprak ik.
Die is voor dvb-t, en er wordt niet gesproken dat ze hiervan ook een dvb-c model gaan maken.Verwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 18:41:
[...]
Ja, http://www.pvrjunction.co...-pvr-planned-for-2010-q2/
Nou zal de versie voor ons wel wat afwijken van deze, maar het is duidelijk dat Q2 een nieuwe eraan komt.
Hopelijk dan met meer mogelijkheden en grotere HD, liest iets van 1 of 2 TB, 160 of 320 GB is niet meer van deze tijd.
[ Voor 28% gewijzigd door job op 16-02-2010 22:55 ]
Mmm, je ben me net voor waarschijnlijk.St00mwals schreef op maandag 15 februari 2010 @ 08:36:
Gezien de levertijden de Humax gisteren maar besteld bij de Koopjeskampioen
Volgens de pricewatch is de levertijd 5 werkdagen, volgens hun site zelf 1-2 weken...
Ik zie wel wanneer hij binnenkomt, maar hoe sneller hoe beter
Edit:
Ik wordt net gebeld door de Koopjeskampioen, mijn Humax is binnen!!!!!
Ben benieuwd. Het zou niet de eerste keer zijn dat leveranciers beweren dat er productieproblemen zijn terwijl er in werkelijkheid niet geleverd wordt omdat de productielijn omschakelt naar een nieuw product.Cesus schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 17:24:
maar momenteel kan Humax niet leveren om dat er productie problemen zijn. (onderdelen van subcontractors worden niet aangeleverd)
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq