Mijn autoalarm laat om de paar seconden zien dat het nog werkt, d.m.v. een felle rode lamp aan de spiegel. Ik beschouw dat als een feature, niet als een bug

Wat is daar bezwaarlijk aan? Het display licht op en dan gaat dat ding kijken of hij iets te updaten heeft. Als al jouw software om de 2 uur gaat controleren of er wellicht al een nieuwe update is, dan zou jij alles stijf vloeken. Een update kan toch iedere week of eens per maand? Valt te programmeren. En apart dat Humax zegt dat het een Ziggo probleem is. Heel byzonder.
Mijn mailprogramma checkt iedere 2 minuten of er nieuwe mail is. Natuurlijk kan je dat instellen, maar soms zit ik zo op mail te wachten dat ik tussentijds handmatig nog een check doe.

Waar jij aan voorbijgaat is, dat de update van de Humax de programmagids bijwerkt. Dat is nuttig, omdat gegevens nog wel eens veranderen en nuttig, omdat de gids helaas niet al te ver vooruitkijkt. Het enige storende is misschien, dat de CPU van de Humax niet al te krachtig is, waardoor mogelijk andere processen - zoals FTP - tijdens het updaten iets vertraagd worden - moet je eens tijdens FTP teletext gaan kijken op de Humax.
Wat downtime ^^ schrijft, snijdt meer hout. Minder dikke oplichtende letters zouden niet misstaan, tenzij het
BELANGRIJK 
is, dat updaten, omdat je tijdens het updaten niet zou kunnen programmeren ofzo. Daar heb ik echter nog niets over gevonden en het fenomeen valt mij te weinig op (2x gezien in ruim een week) dat ik er op wil gaan zitten wachten om het uit te proberen.
En over het mislukken van opnames.... Ik heb het idee dat ik toch iets meer draadjes volg dan jullie
http://ziggo-gebruikers.n...hread.php?t=18011&page=25 . Ben niet de enige waarbij geprogrammeerde opnames mislukken.En ja hoor Toff, we hebben het over het zelfde apparaat.
Ik heb het idee dat jij dezelfde draadjes leest als ik en vele anderen hier, maar dat het lezen ervan bij jou je negatieve gedachten versterkt. Kijk, ik vind het voor jou vervelend dat het jou en je lotgenoten blijkbaar zo vaak gebeurt, maar aangezien ik er geen last van heb, ga ik die draadjes niet letter voor letter doorlezen. Ik heb ook geen RROD - voornamelijk omdat ik de betreffende spelconsole niet heb, dus dat soort draadjes lees ik ook nauwelijks.
Laten we hopen dat de mensen die wel serieus met deze problemen bezig zijn zich er meer en serieuws mee bezig houden.
Ik hoop niet dat je hiermee bedoelt dat ik niet serieus met de Humax bezig ben?