Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-07 14:27
Ik zet net mijn Humax aan, zegt ie: firmware update. Heb hem nog geupdate aangezien er bij Ziggo (bij mijn weten) ooit eens beta firmwares zijn geweest die meer kwaad dan goed deden. Weet iemand hier iets? Op de humax site staat niets iig. Provider is Caiway btw.

Edit: toch eea gevonden:

http://caiway.gebruikers....php?thread_id=120&pid=646

[ Voor 16% gewijzigd door Raziel op 31-05-2010 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:34
Je kunt ook op pagina 45 van deze thread kijken. Daar worden ook de eerste ervaringen met de update behandeld.
Het is geen verslechtering :)

let the past be the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-06 19:19
SPee schreef op maandag 31 mei 2010 @ 19:15:
Je kunt ook op pagina 45 van deze thread kijken. Daar worden ook de eerste ervaringen met de update behandeld.
Het is geen verslechtering :)
Je link wijst naar deze draad? Bovendien is het paginanummer afhankelijk van je instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenvheel
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-06 06:01
Ik heb ook de Provider Caiway en krijg ook "er is een nieuwe versie beschikbaar wild u deze downloaden"
Als ik dit probeer komt er te staan dat er geen nieuwere versie is. maar als ik dan de decoder herstart dan komt wee de melding over een nieuwe versie.

Weet iemand wat ik hiermee moet doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:53
DyStiC schreef op maandag 31 mei 2010 @ 17:08:
[...]

Jawel hoor. En zelfs als de opnames mislukken (door als bijv. je kabel niet in het apparaat zit) dan geeft hij ze toch weer in het media overzicht met zo'n 'mislukt' icoontje.

Weet je zeker dat je niet kijken ipv opnemen hebt gekozen?
Mijn vriendin had wat ingesteld en ik ook... tis niet meer dan op OK drukken (of is dat aangepast ...?), maar niks opgenomen, ook geen mislukte opnames

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
KeRsTmAnNeKe schreef op maandag 31 mei 2010 @ 22:01:
[...]

Mijn vriendin had wat ingesteld en ik ook... tis niet meer dan op OK drukken (of is dat aangepast ...?), maar niks opgenomen, ook geen mislukte opnames
Geen idee eigenlijk, of dat ook werkt, maar wij gebruiken hier immer dat kleine rode knopje onder "menu"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Op OK drukken is idd genoeg. Heb daar nog nooit problemen mee gehad. Soms wel mislukte opnames maar die worden, zoals hierboven al gezegd werd, wel gewoon aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:18
job schreef op maandag 31 mei 2010 @ 13:11:
[...]

Dat klopt wel, maar HD Ready tv's hebben niet de 1080 beeldlijnen.
Veel hdready tv's hebben ook een gare resolutie welke geen 1080 is, en ook geen 720.
Een tv welke dan echt 1080 beeldlijnen heeft (fullHD) geeft wel mooier beeld.
Ik vind het beeld van de 5050c ingesteld op 720p op mijn HD-ready Panasonic Plasma 42PV70 (resolutie 1024*768) er beter uitzien als eenzelfde 5050c insteld op 1080i op de nieuwere Panasonic Plasma 42G10 Full-HD van mijn vader.

Iets anders: hier in 2802 (Caiway) kan ik nog steeds de update niet installeren. Vandaag wel weer iets nieuws, bij het opstarten geeft de 5050c de melding Nieuwere software beschikbaar, installeren? Ik druk op bevestigen en vervolgens de melding dat er geen nieuwere software beschikbaar is. Kunnen ze het hier in Gouda niet eens goed regelen? Zelfde geldt voor het feit dat Gouda als enige Caiway-gebied nog steeds geen SBS6 en Veronica in HD hebben. Zou dat allemaal te maken hebben met het feit dat Rekam ook nog op de kabel zit, dus misschien te weinig bandbreedte beschikbaar of zo?

Edit: Zelfde melding dus als jeroenvheel hierboven, had ik over het hoofd gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
Powder Toastman schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 00:07:
Zou dat allemaal te maken dat Rekam ook nog op de kabel zit, dus misschien te weinig bandbreedte beschikbaar of zo?
Bandbreedte lijkt mij niet echt een probleem, aangezien een beetje TV-kanaal al snel 1,5 MB/sec aan data bevat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Even 3 vragen over FTP i.c.m. 5050c.

- Via IE krijg ik wel toegang tot de 5050c, maar via Filezilla lukt het me niet. Kan iemand mij de juiste instellingen geven voor filezilla?

- Welke bestanden zijn belangrijk om te 'downloaden'? *.TS begrijp ik, maar kan ik met de andere bestanden ook nog iets?

- Voor mensen met een NAS, ik heb een DS209, kan ik deze ook automatisch films van de 5050c laten trekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:05
Powder Toastman schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 00:07:
[...]

Ik vind het beeld van de 5050c ingesteld op 720p op mijn HD-ready Panasonic Plasma 42PV70 (resolutie 1024*768) er beter uitzien als eenzelfde 5050c insteld op 1080i op de nieuwere Panasonic Plasma 42G10 Full-HD van mijn vader.

Iets anders: hier in 2802 (Caiway) kan ik nog steeds de update niet installeren. Vandaag wel weer iets nieuws, bij het opstarten geeft de 5050c de melding Nieuwere software beschikbaar, installeren? Ik druk op bevestigen en vervolgens de melding dat er geen nieuwere software beschikbaar is. Kunnen ze het hier in Gouda niet eens goed regelen? Zelfde geldt voor het feit dat Gouda als enige Caiway-gebied nog steeds geen SBS6 en Veronica in HD hebben. Zou dat allemaal te maken hebben met het feit dat Rekam ook nog op de kabel zit, dus misschien te weinig bandbreedte beschikbaar of zo?

Edit: Zelfde melding dus als jeroenvheel hierboven, had ik over het hoofd gezien.
De mijne, ook caiway gebied, update nu wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenvheel
golfgti5 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 16:47:
[...]

De mijne, ook caiway gebied, update nu wel
Bij mij update hij nog niet en ik zit ook in het postcode gebied 2802.
Hopenlijk kan ik straks deze update installeren. Dan ben ik mischien wel van de groene schermen af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119061

Postcode gebied 2804 hier en ook nog steeds geen update

Schiet eens op Caiway, gloeiende gloeiende !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalmma
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-07 19:44
Hier precies hetzelfde in 2804 gisteren contact gehad met caiway helpdesk en die gaven aan dat het vandaag zeker kon hier en als ik het gisteren al wou dat ik dan de humax 4 uur van de stroom moest halen en dat het daarna zou werken.

Dat leek me al een redelijk kul verhaal dus dat heb ik niet gedaan.

Echter nu werkt het nog steeds niet maar krijg wel elke keer de melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119061

Precies, ze sturen je het bos in zodat ze van je af zijn gedurende hun 'shift'. 8)7

Het wordt hoog tijd voor concurrentie op de kabel, nog nooit zo'n klant-onvriendelijk bedrijf meegemaakt.

En nog steeds geen update hier :(

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 119061 op 01-06-2010 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:05
Hier in 2685 wel de update gehad, perfect gegaan.
Zie nu wat kleine aanpassingen, zoals de sterkte bekijken van 2 tuners.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powder Toastman
kalmma schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 20:23:
Hier precies hetzelfde in 2804 gisteren contact gehad met caiway helpdesk en die gaven aan dat het vandaag zeker kon hier en als ik het gisteren al wou dat ik dan de humax 4 uur van de stroom moest halen en dat het daarna zou werken.

Echter nu werkt het nog steeds niet maar krijg wel elke keer de melding.
Inderdaad nog steeds die vervelende melding, steeds loos alarm, vind het irritant worden iedere keer dat scherm... :(

Weet iemand hier eigenlijk wanneer we in Gouda SBS6 en Veronica in HD krijgen? Ik wil oefenwedstrijden en F1 in HD zien! Ze gaan toch niet wachten tot 10-10-10, wanneer het analoge signaal verdwijnt? Las ergens dat het alleen in Gouda en nog twee gemeenten nog niet beschikbaar is vanwege "ruimtegebrek" op de kabel, ook omdat Rekam ook nog op de kabel zit. Ik weet anders nog wel een lijstje digitale zenders die ze van mij mogen schrappen! Bron: klik hier
In andere Caiway gebieden worden ze al wel aangeboden in HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuasaR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:53

QuasaR

One ring to rule them all

Anoniem: 119061 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 20:09:
Postcode gebied 2804 hier en ook nog steeds geen update

Schiet eens op Caiway, gloeiende gloeiende !
2841 (Moordrecht) en wel de melding maar geen update :/ terwijl caiway het al wel op hun website heeft vermeld.

http://www.caiway.nl/site...uwesoftwarehumaxihdr5050c

Daddy of 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenvheel
Ik heb vanmorgen de decoder helemaal uit gezet met de schakelaar achterop. En toen ik hem net aanzette kreeg ik de update voor me kiezen ! Duurde z'n 5a 8 minuten en toen was hij klaar. Nu hopen dat de groene schermen verleden tijd zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• viktorvm
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:35
F1 is op RTL7, dus die krijg je nog niet in HD:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powder Toastman
viktorvm schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 14:27:
F1 is op RTL7, dus die krijg je nog niet in HD:)
Oeps, je hebt gelijk, F1 is op RTL7 :D en die hebben wij (Caiway) al wel in HD. Maar wil sowieso SBS6 en Veronica in HD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• viktorvm
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:35
Wij hebben Ziggo, ze zijn pas net een paar dagen SBS in HD gaan aanbieden, voor een meerprijs. RTL in HD biedt voor ons veel meer waarde. Daar kijken we meer naar dan SBS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powder Toastman
Eindelijk de update binnen hier in Gouda. Had vanochtend voordat ik naar mijn werk ging de ontvanger helemaal uitgeschakeld met schakelaar op achterkant, en toen ik thuiskwam weer aangezet en zowaar kwam de update binnen. Weet niet of het kwam doordat ik hem compleet uitgeschakeld had of dat hij sowieso in Gouda nu overal binnenkomt. Mocht je de update in ieder geval niet binnen krijgen, probeer het dan eens door de ontvanger een tijdje helemaal uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
readytoflow schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 16:32:

- Via IE krijg ik wel toegang tot de 5050c, maar via Filezilla lukt het me niet. Kan iemand mij de juiste instellingen geven voor filezilla?

- Welke bestanden zijn belangrijk om te 'downloaden'? *.TS begrijp ik, maar kan ik met de andere bestanden ook nog iets?

- Voor mensen met een NAS, ik heb een DS209, kan ik deze ook automatisch films van de 5050c laten trekken?
Iemand hier nog een antwoord op?
Nu worden, wanneer ik FTP via IE gebruik, de bestanden in de map Temportary Internet Files opgeslagen. En dat is natuurlijk niet Handig.

Wanneer ik FileZilla gebruik, dan krijg ik wel netjes toegang tot de 5050c (ik zie de mappen en bestanden) maar ik kan geen bestanden downloaden met behulp van Filezilla, dan krijg ik elke keer mislukte acties.
Wat kan ik daar aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Persoonlijk gebruik ik altijd Total Commander voor FTP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:36
readytoflow schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 09:58:
[...]

Nu worden, wanneer ik FTP via IE gebruik, de bestanden in de map Temportary Internet Files opgeslagen. En dat is natuurlijk niet Handig.

Wanneer ik FileZilla gebruik, dan krijg ik wel netjes toegang tot de 5050c (ik zie de mappen en bestanden) maar ik kan geen bestanden downloaden met behulp van Filezilla, dan krijg ik elke keer mislukte acties.
Ik gebruik zelf de FTP functie van de Humax niet, maar in dit topic is er al regelmatig over gesproken.
Je moet er op letten dat je je FTP applicatie op Passief of Actief moet hebben staan.
Welke precies weet ik zo niet meer, maar dat kun je in dit topic vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:04

rally

Deyterra Consultancy

Ik gebruik FileZilla om de bestanden van de Humax te halen.
Ter aanvulling van St00mwals: De verbidnding moet op Active FTP staan.

Gemiddelde overdrachtssnelheid is 6-7MB/s. Gezien het feit dat de meeste programma's zo'n 1-2GB zijn en films 4-7 (HD zelfs nog groter) kan het dus wel even duren eerdat je het programma hebt overgepomt.

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:53
[...]

Je zou, (moet het zelf even testen...) de synology plugin voor firefox kunnen installeren (moet je wel firefox gebruiken natuurlijk), de ftp site openen in firefox en dan met rechtermuisknop de ts bestanden laten downloaden door je NAS.

Ik zoek nu het juiste bestandje op via Filezilla, kopieer de locatie en plak die in de download tool van de NAS, kan zo wel de opgenomen programma's op beide tv's kijken ivm mediaspelers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
rally schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 13:11:
Gemiddelde overdrachtssnelheid is 6-7MB/s.
Sinds de update ja! Daarvoor haalde ik max 4-4,5. Ik gebruik net als"hjs" TC voor FTP.
Na de update nog niet geprobeerd, maar het overzetten van de interne HD naar de aangesloten USB-HD ging prettiger (op de achtergrond) via de PC dan rechtstreeks op de 5050c, hoewel het een extra keer opslaan (op de PC) inhoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 311205

Hier in Hendrik Ido Ambacht is de update wel beschikbaar maar ook hier geeft ie aan: Geen nieuwere software gevonden. Dit al een week lang.

Wij krijgen ons signaal van Krimpen a/d IJsel. Dit is CaiWay / Delta.

CaiHIA weet ook niet hoe het komt en blijft Krimpen maar bellen en mailen.

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Niet online

downtime

Everybody lies

readytoflow schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 16:32:

Is al vaker in dit topic aan de orde geweest. Je moet Active FTP gebruiken.
Voor normaal gebruik zijn alleen de TS bestanden van belang. De andere bestanden bevatten volgens mij informatie uit de programmagids.
Geen idee. Als je vanaf zo'n ding kunt FTP'en, dan zal het wel kunnen, via een CRON job ofzo.
Gewoon niet IE gebruiken.
In FileZilla met Active FTP ingesteld heb ik nooit problemen. Misschien helpt 't nog om als transfer type Binary in te stellen. Zo staat 't bij mij tenminste wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuasaR

QuasaR

Hm, fijn, gisteren eindelijk de update kunnen doen en vanaf vandaag is mijn programmlijst voor bijna alle zenders leeg. Zijn er nog meer mensen die daar ook last van hebben (pc 2841)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-07 19:34
Een nieuwe update is bij veel apparatuur gelijk aan een reset. Zenders opnieuw zoeken en indelen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
job schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 00:14:
Een nieuwe update is bij veel apparatuur gelijk aan een reset. Zenders opnieuw zoeken en indelen dus.
Dat mag waar zijn, maar bij dit apparaat en deze update is het niet nodig, normaliter.
Zelf was ik in december - geloof ik - na waarschijnlijk een zenderwijziging van Ziggo opeens alle zenders kwijt, maar bij deze update van de firmware geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
Oke, dan heeft humax dat dus aangepast. De 9200 van humax was namelijk wel alles kwijt.

Wat in elkgeval sowieso niet hoort is dat je zonder iets te doen opeens allerlei zenders kwijtraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312475

Alleen wel jammer dat het zwaar irritante UPDATE nog steeds oplicht als het LCD scherm op uit staat. Had gehoopt dat ze dat op de achtergrond zouden laten doen in deze firmware update. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58690

Anoniem: 312475 schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 08:41:
Alleen wel jammer dat het zwaar irritante UPDATE nog steeds oplicht als het LCD scherm op uit staat. Had gehoopt dat ze dat op de achtergrond zouden laten doen in deze firmware update. :-(
Dat is er ook uit, de led wordt niet meer blauw en blijft rood en de klok verdwijnt even en daarna is ie weer terug.
Als ik die klok nou ook nog eens uit kon zetten, zou het helemaal top zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asmi
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
QuasaR schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 21:51:
Hm, fijn, gisteren eindelijk de update kunnen doen en vanaf vandaag is mijn programmlijst voor bijna alle zenders leeg. Zijn er nog meer mensen die daar ook last van hebben (pc 2841)
Gebruik je wel het juiste Netwerk-ID voor je regio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
Ik ben aan het stoeien met de FTP functie, maar ik krijg de melding dat de gebruikersnaam en/of wachtwoord niet goed zijn.
Ik gebruik gewoon de standaard gegevens uit de handleiding :S

Wat doe ik verkeerd.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-07 09:35
St00mwals schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 09:36:
Ik ben aan het stoeien met de FTP functie, maar ik krijg de melding dat de gebruikersnaam en/of wachtwoord niet goed zijn.
Ik gebruik gewoon de standaard gegevens uit de handleiding :S

Wat doe ik verkeerd.....
Welk programma gebruik je om erop te komen, ik zelf gebruik winscp en met HumaxFTP als loginnaam en 0000 als wachtwoord werkt het perfect.
Let wel op de hoofdletters in de loginnaam.

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312475

Anoniem: 58690 schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 08:51:
[...]
Dat is er ook uit, de led wordt niet meer blauw en blijft rood en de klok verdwijnt even en daarna is ie weer terug.
Als ik die klok nou ook nog eens uit kon zetten, zou het helemaal top zijn.
Ik heb de klok standaard uit staan en daarmee ook het display, maar het display springt (ook na de update) aan en geeft === UPDATING === weer. Is dus nog niet opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kareem
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Kareem

Ferdinand Lewis Alcindor

Is er al nieuwe firmware en zo ja waar is die te vinden?

Kareem Abdul-Jabbar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
Kareem schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 16:20:
Is er al nieuwe firmware en zo ja waar is die te vinden?
Onder Menu > Installatie. Als "Software Update" zwart is ipv lichtgrijs, dan zou het moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
Occy74 schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 13:07:
[...]
Welk programma gebruik je om erop te komen, ik zelf gebruik winscp en met HumaxFTP als loginnaam en 0000 als wachtwoord werkt het perfect.
Let wel op de hoofdletters in de loginnaam.
THX!!!!

Ik heb het geprobeerd met Total Commander (en IE8)
Ik had HumaxFTP ook als wachtwoord.... |:(
Zo nog maar eens proberen (laptop van de baas met IE6 en geen FTP werkt niet :( )

Hij doet het!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kareem
  • Niet online

Kareem

Ferdinand Lewis Alcindor

Toff schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 16:23:
[...]

Onder Menu > Installatie. Als "Software Update" zwart is ipv lichtgrijs, dan zou het moeten werken.
Bedankt.

Weet je ook wat er veranderd is?

En of je dan ook de buffer op kunt nemen? Dat je zeg maar terugspoelt naar het punt vanaf waar je alsnog op wilt nemen.

Kareem Abdul-Jabbar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
Kareem schreef op zondag 06 juni 2010 @ 01:57:
Weet je ook wat er veranderd is?
Ja: http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=25991
En of je dan ook de buffer op kunt nemen? Dat je zeg maar terugspoelt naar het punt vanaf waar je alsnog op wilt nemen.
Ja, dat kan ook. Lees anders deze draad eens door vanaf 18 mei 2010, want het is allemaal al aan de orde geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58690

Anoniem: 312475 schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 14:08:
[...]

Ik heb de klok standaard uit staan en daarmee ook het display, maar het display springt (ook na de update) aan en geeft === UPDATING === weer. Is dus nog niet opgelost.
Getest, en ja dat zit er in als energie besparingstand aan staat en 3 min lang onderhand!
Er is zeker niemand daar die gedacht heeft dat deze dingen ook op een slaapkamer zouden kunnen staan |:(
Nou bespaarstand maar uit dan en terug naar de klok, dan is ie tenminste korter bezig en staat dat updating er niet in :F
Kareem schreef op zondag 06 juni 2010 @ 01:57:
Ja je kan de hele buffer opnemen als je wilt en dan daarna afspelen, dus dan staat ie op je hd net als een programma dat je hebt opgenomen.
Heel handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:04

rally

Deyterra Consultancy

Gisteren heb ik ook de update gedaan en het is al een heeeeel stuk beter.
Vooral het wissen van bestanden is een verademing. Een seconde i.p.v. 15-20!

Een echte aanrader.

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 361995

ik heeft nu het (probleem) na de update dat er als de humax uitstaat na een aantal min. het klokje
gaat branden( voor als je iets op gaat nemen) heb ik hier voor nooit gehad .
zodra ik hem aan zet gaat het uit hebben hier meer last van

groet wim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-07 18:56
Anoniem: 58690 schreef op zondag 06 juni 2010 @ 08:05:
[...]

Getest, en ja dat zit er in als energie besparingstand aan staat en 3 min lang onderhand!
Er is zeker niemand daar die gedacht heeft dat deze dingen ook op een slaapkamer zouden kunnen staan |:(
Precies. Maar zwarte tape over de display doet wonderen ;)
Maar als het nou nog nut had. Als je een dag niet gekeken hebt, en je zet hem aan dan is er nog niet meteen voor alle zenders EPG info :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kareem
  • Niet online

Kareem

Ferdinand Lewis Alcindor

Anoniem: 58690 schreef op zondag 06 juni 2010 @ 08:05:
Ja je kan de hele buffer opnemen als je wilt en dan daarna afspelen, dus dan staat ie op je hd net als een programma dat je hebt opgenomen.
Heel handig :)
Ja, het niet kunnen opnemen van de buffer vond ik het grootste gemis.

Ook fijn dat het deleten van opnames een stuk sneller gaat en je meerdere in 1 keer kunt selecteren.

"Fix for a green flickering issues"

Dat zou ook fijn zijn, dat het beeld niet meer groen knippert, wat-ie soms doet. Meer mensen dus die daar last van hebben/hadden?

Kareem Abdul-Jabbar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:45

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

Kareem schreef op zondag 06 juni 2010 @ 13:07:
[...]Dat zou ook fijn zijn, dat het beeld niet meer groen knippert, wat-ie soms doet. Meer mensen dus die daar last van hebben/hadden?
Ja, dat groene scherm heb ik niet meer. Is nu vervangen door geen geluid.... Het is lastig reproduceerbaar, maar als de Humax op een HD zender staat en je zet je TV aan, dan had je dus vroeger groen beeld, maar nu dus af en toe geen geluid. Rondje V-Format -> 576I - 576P - 720P 10810I en dan heb je weer geluid.... Kortom, m.i. nog niet volledig opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuasaR

QuasaR

asmi schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 09:26:
[...]

Gebruik je wel het juiste Netwerk-ID voor je regio?
Ja, de programma's staan er wel in maar de EPG bleef leeg. Na het opnieuw laten zoeken van de zenders wordt deze wel gevuld maar gaat deze niet verder dan 2 dagen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Laatst online: 19:23

Vis

DAMN wat heb ik zin in het WK te beleven in HD :)

wou ik even kwijt :p

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kareem
  • Niet online

Kareem

Ferdinand Lewis Alcindor

Kareem schreef op zondag 06 juni 2010 @ 13:07:
Ook fijn dat het deleten van opnames een stuk sneller gaat en je meerdere in 1 keer kunt selecteren.
Hoewel, het deleten duurt net zo lang als eerst alleen krijg je (veel) eerder de controle over het menu weer terug.

Je kunt dan ook niet direct de volgende opname deleten.

Kareem Abdul-Jabbar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aldmar
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:10

Aldmar

Niks...

Vis schreef op maandag 07 juni 2010 @ 14:37:
Is het trouwens al bekend of de filmpjes van de NOS zelf (bv interviews) ook opgenomen/doorgegeven worden in HD? Tijdens de Olympische Spelen gebruikte de NOS nog SD-camera's hiervoor. Zijn deze ondertussen vervangen door de HD variant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Laatst online: 19:23

Vis

Aldmar schreef op maandag 07 juni 2010 @ 16:09:
[...]

Is het trouwens al bekend of de filmpjes van de NOS zelf (bv interviews) ook opgenomen/doorgegeven worden in HD? Tijdens de Olympische Spelen gebruikte de NOS nog SD-camera's hiervoor. Zijn deze ondertussen vervangen door de HD variant?
Volgens mij niet.. evenals de Sportzomer uitzending in de avond met Jack v. Gelder... die is naar mijn info ook niet in HD :'(

Alleen de wedstrijden dus.. maarja, is zowieso al genieten

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-07 15:10

DyStiC

'Atta way, baby!

Vis schreef op maandag 07 juni 2010 @ 14:37:

wou ik even kwijt :p
Ja, enige vette nadeel is dat het voetbalplezier aardig verpest kan worden als je buren nog analoog tv kijken :(
En dat zal bij HD nog een tikkie erger zijn schat ik in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-07 01:07
Het zou fijn zijn als de kabelmaatschappijen het signaal van het analoge signaal vertragen, maar dit lijkt me geen doen. Helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-07 21:18

voz

De echte kenner

Ik heb de update al een tijdje binnen en het niet hoeven wachten tijdens wissen is een verademing. Wat ik wel jammer vind is dat de 5050c nog steeds twee tuners gebruikt voor het opnemen van achtereenvolgende programma's...

Systeemspecs
PV Installatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
voz schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 16:53:
Ik heb de update al een tijdje binnen en het niet hoeven wachten tijdens wissen is een verademing. Wat ik wel jammer vind is dat de 5050c nog steeds twee tuners gebruikt voor het opnemen van achtereenvolgende programma's...
Mja, daarom laat ik gewoon de opname van het 1e programma zo lang doorlopen tot het 2e afgelopen is +wat extra uitlooptijd..

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Hoe stel je dat in dan voor een enkel programma? Zover mij bekend kan je alleen bij de algemene instelling de aanvang en uitlooptijd bepalen, toch? Dus welke dan geld voor alle op te nemen programma's.

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-07 22:29

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Guide -> stel een opname in (met REC-knop op programma in Guide wat je wil opnemen)
Druk op gele toets; hier zie je in lijstvorm de ingestelde opnames. Ga met de pijlen naar de laatste in de rij, druk op 'OK' -> er komt een popupscherm waarin je de begin- en eindtijden gewoon met cijfertoetsen kunt aanpassen. Vergeet niet om de wijzigingen op te slaan.

Klaar!

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Dank, fijn forum! Heb nu al 3 dingen hier meegekregen die ik anders nooit had gevonden!

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 194835

Na de vorige update kwamen de HD zenders1,2 en 3 netjes op programmaplaatsen 1,2 en 3 te staan.
Hebben nu (ZIGGO) rlt8, veronica en net5 in HD op programmaplaatsen 66,68 en 69. Komt hiervoor ook een update of kun je dit zelf regelen? Wil niet via favorieten werken.Iemand hier een idee over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeS
  • Laatst online: 18-09-2024
Ik heb een technische vraag over het direct afspelen van de ts bestanden met VLC player.
VLC heeft een optie ingebouwd om direct van ftp af te spelen, dus zonder het complete bestand eerst geheel te hoeven downloaden.
Dit gaat echter niet goed als ik probeer een ftp link te openen (url als ftp://humaxftp:0000@ip.ad.re.s/pad).
Ik zag met Wireshark dat onder andere het "syst" command mislukt, omdat de humax dit in hoofdletters wil zien.
Nou mijn vraag:
Heeft iemand ervaring met het zelf compileren van VLC player, en heeft iemand wel een geprobeerd het probleem te achterhalen/verhelpen? Ik krijg het zelf niet voor elkaar om een nieuwe versie te builden.

Het kijken van opnames via een laptop/pc zou een stuk makkelijker worden.

[ Voor 5% gewijzigd door MaZeS op 09-06-2010 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRUMBLER
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-04 07:48
iNSaNe-oNe schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 09:55:
Guide -> stel een opname in (met REC-knop op programma in Guide wat je wil opnemen)
Druk op gele toets; hier zie je in lijstvorm de ingestelde opnames. Ga met de pijlen naar de laatste in de rij, druk op 'OK' -> er komt een popupscherm waarin je de begin- en eindtijden gewoon met cijfertoetsen kunt aanpassen. Vergeet niet om de wijzigingen op te slaan.

Klaar!
Houdt dit nu ook in dat je de maximale uitloop- en begintijd naar eigen wensen kan instellen dat was/is toch maximaal 20 minuten of is dat nu ook gefixed naar onbeperkt?
(heb het zelf nog niet geprobeerd namelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

GRUMBLER schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 13:31:
[...]

Houdt dit nu ook in dat je de maximale uitloop- en begintijd naar eigen wensen kan instellen dat was/is toch maximaal 20 minuten of is dat nu ook gefixed naar onbeperkt?
(heb het zelf nog niet geprobeerd namelijk)
Het gaat niet anders dan op de manier zoals je doet bij het instellen van een handmatige timer. Dus als je 1 uur en 41 minuten ervoor wil opnemen en een uur of 3 extra erna, kan dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124963

Beste mede-tweakers,

sinds gisteren ben ik in het bezit van een Humax IHDR-5050c. Ik ben echt zeer te spreken over dit digitale wonder, hij voldoet boven mijn verwachtingen!

Nu zit ik echter met één vraag... hij past precies onder de rechterkant van mijn LCD scherm (Samsung LE40C630) kan dit kwaad... ? Kunnen apparaten tegenwoordig zo dicht bij elkaar staan? Moet hij verder van de televisie verwijdert staan in verband met de harde schijf? Ik heb echt geen idee... dus ik hoop dat jullie een antwoord kunnen geven op deze vraag.

Alvast bedankt!

Golivier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Anoniem: 124963 schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 19:43:
Nu zit ik echter met één vraag... hij past precies onder de rechterkant van mijn LCD scherm (Samsung LE40C630) kan dit kwaad... ? Kunnen apparaten tegenwoordig zo dicht bij elkaar staan? Moet hij verder van de televisie verwijdert staan in verband met de harde schijf? Ik heb echt geen idee... dus ik hoop dat jullie een antwoord kunnen geven op deze vraag.
Dat kan prima zolang beide apparaten hun warmte maar kwijt kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124963

downtime schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 19:50:
[...]

Dat kan prima zolang beide apparaten hun warmte maar kwijt kunnen.
Bedankt voor je snelle reactie! Als het goed is, is er nog genoeg ruimte voor en achter beide apparaten. Ik zal dit morgen / vandaag nog even controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 353362

Ik heb even een vraagje over deze Humax in combi met een DVD/HDD.
De DVD/HDD wil ik namelijk blijven gebruiken om DVD's af te spelen en DVD's op te nemen. Dat opnemen moet dan gebeuren vanaf de harde schijf van de Humax.
Ik heb dit echter getest en daarbij viel mij op dat de kwaliteit van het opnieuw opnemen (in dit geval op de HDD) veel kwaliteit verloren ging.

Mijn vraag is dan ook hoe kan het beste de aansluitingen maken en met welke kabels om een goede kwaliteit te garanderen voor de opnames op de DVD/HDD (deze heeft trouwens geen HDMI aansluiting, huidige aansluiting is middels een scart)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe

iNSaNe-oNe

Anoniem: 353362 schreef op zondag 13 juni 2010 @ 09:25:
Mijn vraag is dan ook hoe kan het beste de aansluitingen maken en met welke kabels om een goede kwaliteit te garanderen voor de opnames op de DVD/HDD (deze heeft trouwens geen HDMI aansluiting, huidige aansluiting is middels een scart)?
Ik denk dat als je de beste kwaliteit wil behouden, je niet de constructie moet gaan bouwen zoals jij voor ogen hebt. Het is handiger om de opnames van de Humax naar een PC te transferren middels FTP, en dan op je PC de opnames evt. te bewerken en evt. branden naar een DVD. Zo heb je gegarandeerd geen kwaliteitsverlies, omdat alles digitaal blijft. Zodra je het middels SCART naar een ander analoog apparaat (zoals je DVD/HDD-recorder) afspeelt, zul je vanwege de digitaal/analoog omzetting kwaliteit verliezen.

In dit topic staan genoeg hints naar welke bewerkingssoftware je kunt gebruiken voor het bewerken van je opnames op de PC, zoek dus even daarop (VideoRedo wordt veel genoemd).

Is dit iets waarmee je geholpen bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zich wel, alleen heb ik de verbinding PC/Humax niet zo gauw voor handen, had dus liever gehoopt dat het probleem te tackelen is met bijv. een andere stekker (desnoods USB).
Bedankt in ieder geval voor je uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
Je verliest gewoon veel kwaliteit omdat je de boel analoog (via de scart) naar je dvd-recorder stuurt.
Ook gaat je dvd-recorder ongetwijfeld de boel in een andere bitrate opnemen dan de bron op je humax.

Gewoon een netwerkkabel erin en de boel naar je pc overzetten. Dan kan je zonder verlies van kwaliteit er dvd's van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Helemaal duidelijk bedankt voor jullie reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06:57

Totaalgeflipt

De enige echte

Een kennis kwam mij om advies vragen,

Hij heeft een Humax 5050c gekocht en wil die graag in een gesloten kastje plaatsen.
Nu lees ik al in verschillende berichten dat het IR oogje verlengd kan worden met evt een bepaald apparaat. Maar is hiervoor ook iets van Humax zelf verkrijgbaar? Ik weet toevallig dat je bij de KPN tuners die Motorola 1960 zo'n apparaat kan bestellen op de website van mototola zelf, en dat is dan aangesloten via usb.

Mocht dat er niet zijn van humax zelf, kan iemand mij dan een bepaald type aanbevelen? Of gewoon langs de MM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E.Dijkie
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 04-07 17:28
Totaalgeflipt schreef op maandag 14 juni 2010 @ 20:47:

Mocht dat er niet zijn van humax zelf, kan iemand mij dan een bepaald type aanbevelen? Of gewoon langs de MM?
Ik heb afgelopen weekend een Marmitek Invisible Control gekocht bij Handyman plus een paar extra oogjes voor totaal 4 apparaten in een kast. Werkt prima

http://www.marmitek.com/nl/catalogus/ir_verlenging_NL.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt

Totaalgeflipt

De enige echte

Bedankt voor je antwoord, zojuist ditzelfde setje besteld op internet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk99
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:50
Sinds de laatste firmware update heb ik een raar probleem.
Normaal gesproken heb ik een favorieten lijstje waarmee ik zap. Echter, als ik 's avonds als ik naar bed ga, de Humax op standby zet, dan start hij de volgende dag niet op in mijn favo lijst. Ik moet dit lijstje eerst weer selecteren met 'list' en dan 'favorites'.
Dit was voor de update niet het geval, dan startte hij altijd op waarmee hij in standby was gegaan (in mijn geval dus het favo lijstje).
Hebben meer mensen dit gemerkt, en is er iets aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-07 22:21
Daar er nog geen topic is voor de opvolger van de IRHD-5050C, de IRHD-5200C post ik hier maar mijn vraag.
Zijn er hier namelijk ook mensen (liefst van binnen Copaco) die weten wanneer deze decoder op de markt gaat komen?

Ik heb begrepen dat het uiterlijk en de functies vergelijkbaar zijn met de IRHD-5050C, echter zal intern (mogelijk) grotere harddisk wel wat anders zijn...

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-07 09:49

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Heb de handleiding doorgelezen of het mogelijk om beeld van de PC op te nemen maar kan niks vinden. Is dit mogelijk of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
TweakJerommeke schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 18:55:
Heb de handleiding doorgelezen of het mogelijk om beeld van de PC op te nemen maar kan niks vinden. Is dit mogelijk of niet?
nee

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Niet online

downtime

Everybody lies

henk99 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 15:31:
Sinds de laatste firmware update heb ik een raar probleem.
Normaal gesproken heb ik een favorieten lijstje waarmee ik zap. Echter, als ik 's avonds als ik naar bed ga, de Humax op standby zet, dan start hij de volgende dag niet op in mijn favo lijst. Ik moet dit lijstje eerst weer selecteren met 'list' en dan 'favorites'.
Ik heb dat probleem ook, en vind 't best irritant, maar had het voor de update ook al. Ik betwijfel dus of het iets met de update te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
downtime schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 20:41:
Ik heb dat probleem ook, en vind 't best irritant, maar had het voor de update ook al. Ik betwijfel dus of het iets met de update te maken heeft.
Ik had het ooit, voor de update. Het heeft te maken met de volgorde van het wijzigen/opslaan van de favorietenlijst en het aan/uit hebben van die lijst. Als ik me goed herinner, moet je eerst de favo list uitzetten, dan in het andere menu de favorieten opnieuw opslaan en daarna de lijst weer aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-07 23:35
Anoniem: 194835 schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 13:12:
Na de vorige update kwamen de HD zenders1,2 en 3 netjes op programmaplaatsen 1,2 en 3 te staan.
Hebben nu (ZIGGO) rlt8, veronica en net5 in HD op programmaplaatsen 66,68 en 69. Komt hiervoor ook een update of kun je dit zelf regelen? Wil niet via favorieten werken.Iemand hier een idee over?
Sterke vraag, ik zoek me ook al een ongeluk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Volgens mij heb ik wel eens gelezen dat Ziggo dat moet instellen.
En omdat die zenders alleen in het HD pakket zitten en niet in het standaard pakket doen ze het niet, want dan zou iedereen met een HD ontvanger maar zonder HD pakket er last van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51964

is het ook mogelijk om de beelden uit de buffer, bijvoorbeeld een wk-momentje, vertraagd af te spelen? spoelen kan wel, maar langzamer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Knopje daarvoor zit (bijna helemaal) rechtsonder op je originele AB.
Anoniem: 51964 schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 14:09:
is het ook mogelijk om de beelden uit de buffer, bijvoorbeeld een wk-momentje, vertraagd af te spelen? spoelen kan wel, maar langzamer?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
hjs schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 13:13:
En omdat die zenders alleen in het HD pakket zitten en niet in het standaard pakket doen ze het niet, want dan zou iedereen met een HD ontvanger maar zonder HD pakket er last van hebben.
Maf? Waarom dan wel NL1, NL2 & NL3 die wel kunnen worden afgewisseld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18:43

amphora

Websites & Fotografie

dnhelle schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 09:38:
Maf? Waarom dan wel NL1, NL2 & NL3 die wel kunnen worden afgewisseld?
Omdat die gratis te ontvangen zijn. SBS zenders zijn een extra pakket dus als ze de SBS6 HD op 6 zetten dan krijgen veel mensen een melding dat ze geen toegang hebben en zijn verplicht naar het niet HD kanaal te zappen die dan op 66 zit.

Precies was hjs ook al schreef dus ;-)
hjs schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 13:13:
Het is dus geen kwestie van niet kunnen, maar gewoon niet doen vanwege bovenstaande reden.

[ Voor 37% gewijzigd door amphora op 18-06-2010 10:27 ]

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 14:29

Arfman

Drome!

Zijn er nog mensen zonder favorietenlijst dan :?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
@amphora ok op die manier. Ik heb bij aanvraag gelijk het HD-pakket aangevraagd, dus ik kende het verschil niet.

@arfman jep. Ik. :P ga nu wel een favorietenlijst maken, want dit zapt niet lekker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-07 22:21
dnhelle schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 11:50:
@amphora ok op die manier. Ik heb bij aanvraag gelijk het HD-pakket aangevraagd, dus ik kende het verschil niet.

@arfman jep. Ik. :P ga nu wel een favorietenlijst maken, want dit zapt niet lekker...
Tja, het was ook opgelost als Ziggo de RTL zenders tussen de 61 t/m 69 nummer had gestopt.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
Arfman schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 10:56:
Ja ik gebruik de favorietenlijst niet. Ik woon in Caiway gebied en daar zijn alle zenders in HD kwaliteit gratis. Dus gewoon alle HD versies van de zenders op de logische kanalen en ik kan prima leven met de volgorde van Caiway. Of heeft een favorietenlijst meer voordelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
Flieger schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 12:36:
Of heeft een favorietenlijst meer voordelen?
Alleen al het kunnen overslaan van allerlei vage buitenlandse zenders rechtvaardigt het bestaan ervan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt

Totaalgeflipt

De enige echte

Gloria schreef op maandag 14 juni 2010 @ 21:16:
[...]

Ik heb afgelopen weekend een Marmitek Invisible Control gekocht bij Handyman plus een paar extra oogjes voor totaal 4 apparaten in een kast. Werkt prima

http://www.marmitek.com/nl/catalogus/ir_verlenging_NL.htm
Werkt prima, bedankt voor de goede tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
Toff schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 15:33:
Alleen al het kunnen overslaan van allerlei vage buitenlandse zenders rechtvaardigt het bestaan ervan!
Zoals ik al aangaf is de volgorde van Caiway (naar mijn mening) logisch. De vage, buitenlandse zenders staan dus al achteraan geprogrammeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18:43

amphora

Websites & Fotografie

Arfman schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 10:56:
Ikke :)

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Laatst online: 19:20

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Volgens mij heb ik een bug gevonden in de nieuwe firmware:
Als je iets aan het opnemen bent en tegelijk iets verwijderd, gaat het opnemen soms niet goed. Dit merk je pas als je de opname terugkijkt. Ik heb nu al een paar keer gehad dat het beeld dan ineens stil blijft staan en het geluid stottert. Na een seconde of 2-3 gaat het afspelen gewoon verder. Het zit in de opname, want als je terugspoelt kan je het keer op keer op hetzelfde moment herhalen.
Lijkt er op dat het gelijktijdig schrijven naar disk (opnemen) en verwijderen (delete) soms een kleine hickup in de stream veroorzaakt.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1 ... 13 ... 21 Laatste