Technet Plus Direct 3 maanden gratis Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste
Acties:
  • 70.657 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:38

Wallie

Herr

Dat doen wel meer mensen denk ik zo ;)

Overigens komen deze acties wel meer, want 2 jaar geleden had een collega van me ook zo'n 3 maanden gratis abbo. Zat toen bij het .NET magazine een flyer over bij.

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
FezzFest schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 16:06:
Ik was een van de gelukkigen die heeft kunnen profiteren van de Nederlandse Technet-aanbieding. Jammer genoeg is deze definitief verlopen op 1/8. Officieel duurde mijn abonnement slechts tot 1/7, maar ik kon toch nog heel de maand Juli keys aanmaken en software downloaden. Ik had stilletjes gehoopt dat mijn Technet-subscriptie het tot na 6/8 zou uithouden, daar ik dan een mooi Windows 7 keytje had kunnen aanmaken. Jammer dat ik de Italiaanse aanbieding gemist heb, ik ga dit topic vanaf nu beter in de gaten houden :) .
Ja inderdaad, ik ook :+

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okio
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 10:21
*knip* schooien is niet de bedoeling en zeker niet naar productkeys.

[ Voor 129% gewijzigd door Orion84 op 06-08-2009 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okio
  • Laatst online: 11-09 10:21
*knip* Als iemand een key over heeft en hier kwijt wil dan melden ze dat vanzelf wel. Dus nee, het vragen of er nog iemand een key heeft is niet de bedoeling.

En als je het daar niet mee eens ben kan je met mij contact opnemen.

[ Voor 97% gewijzigd door Orion84 op 06-08-2009 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:48
Gast, wat denk je zelf? Koop gewoon zelf zo'n login, zo duur is het niet als je bedenkt wat je ervoor krijgt.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-09 13:50

HaTe

haat niet

Ow shit! :o Mij is dit topic ook nooit opgevallen :( Ben dus net weer te laat..
Begrijp ik het goed dat je dus gratis Windows 7 kon krijgen (met key)?

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
HaTe schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 14:02:
Ow shit! :o Mij is dit topic ook nooit opgevallen :( Ben dus net weer te laat..
Begrijp ik het goed dat je dus gratis Windows 7 kon krijgen (met key)?
Ja, eigenlijk wel. Je kon 3 maanden gratis TechNet Plus krijgen, weliswaar voor Italie, maar het werkt perfect met een vals adres. Er was ook 3 maanden gratis voor Nederland, maar die is verlopen op de eerste dag van Augustus, en daardoor kan je dus met dat account voor Windows 7 niets meer uitspoken.

Jammer genoeg heb ik het Italiaanse deel niet gevolgd, enkel het Nederlandse :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-09 13:50

HaTe

haat niet

Dus na die 3 maanden was de key ook weer onbruikbaar?

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakod3x
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 14:57
Ik draai nu thuis met een Vista Ultimate key, die doet het nog prima...

Proud owner of the [CBJ]Lanhok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
HaTe schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 16:15:
Dus na die 3 maanden was de key ook weer onbruikbaar?
Nee, dat is het leuke: de keys blijven werken ;)
Maar helaas geen Windows 7 keys meer, omdat het abonnement al afgelopen is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:20
Zonet effe gechecked...

Windows 7 product keys (10 voor bijna iedere versie) geregd en de PC staat nu te stampen op de ISO's.

_/-\o_ massief aanta kudo's voor degene die dat linkje postte! _/-\o_

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:33
Hij staat nog niet op MSDN:AA... Jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
belangrijk bericht

De NL versie komt op 1 oktober uit op TechNet. Op 5 oktober loopt jullie gratiez account af dus als je de NL versies nog wilt hebben zou ik een reminder in je agenda zetten :9 .

einde belangrijke bericht

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:03

Wildfire

Joy to the world!

asing schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 20:02:
belangrijk bericht

De NL versie komt op 1 oktober uit op TechNet. Op 5 oktober loopt jullie gratiez account af dus als je de NL versies nog wilt hebben zou ik een reminder in je agenda zetten :9 .

Er zal toch wel een NL taalpakket komen die op de Engelse Windows gezet kan worden?

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Wildfire schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 20:03:
[...]

Er zal toch wel een NL taalpakket komen die op de Engelse Windows gezet kan worden?
jawel:
File Name: mu_windows_7_language_pack_x86_dvd_x15-73272.iso Date Posted (UTC): 8/6/2009 9:59:54 AM
SHA1: 9A04B246F132D929CDE04B14DD07FCF5F14D2F23 ISO/CRC: 45A48C46
Available to Levels: TechNet Plus SA Media; TechNet Plus (Retail); TechNet Direct (Retail); TechNet Plus (VL); TechNet Plus Direct (VL); TechNet Cert Partner; TechNet Gold Cert Partner; TechNet Plus Consumer Service Professional Pilot;
Instructions and Resources
The following 35 languages are included: Arabic, Bulgarian, Chinese-Hong Kong SAR, Chinese-Simplified, Croatian, Czech, Danish, Dutch, English, Estonian, Finnish, French, German, Greek, Hebrew, Hungarian, Italian, Japanese, Korean, Latvian, Lithuanian, Norwegian, Polish, Portuguese-Brazil, Portuguese-Portugal, Romanian, Russian, Serbian, Slovak, Slovenian, Spanish, Swedish, Thai, Turkish, and Ukrainian.
Maar als je zoals ik wel eens wat in de privesfeer doet voor anderen is het makkelijk als je dezelfde DVD hebt 8) . Dat ding is namelijk altijd zoek of als onderleggertje gebruikt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Als iemand nog eens een Google Advanced Search wil uitvoeren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Duinkonijn schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 15:57:
met code TMSAM10 kan je op http://technet.microsoft....bscriptions/bb980882.aspx
93 euro korting krijgen :)
alleen komt er nog wel 21.5% btw bij totaal: 340 euro
Mijn dank is groot, ik had al veel eerder lid moeten worden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Bestaat er niet een of andere korting voor studenten? Ik heb op google oudere couponcodes gevonden voor een 99$ studenten abonnement op Technet. De codes werken natuurlijk niet meer, maar heeft er misschien iemand weet van een komende dergelijke actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphine
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 19:45
Zo heb mezelf maar aangemeld.. 280euro excl. BTW (knal alles op de zaak ;) nog steeds geen geld volgens mij).

Kon niet via visa betalen dus heb "invoice" aangevinkt.. afwachten dus.

[ Voor 12% gewijzigd door Morphine op 08-08-2009 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06 00:17
asing schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 20:02:
belangrijk bericht

Als je een beetje handig ben kan je de NL language pack al slipstreamen in de engelse ISO :)

http://specs.tweak.to/15535

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchminator
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:42
Duinkonijn schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 15:57:
met code TMSAM10 kan je op http://technet.microsoft....bscriptions/bb980882.aspx
93 euro korting krijgen :)
alleen komt er nog wel 21.5% btw bij totaal: 340 euro
Dat maakt het toch al een stukje beter betaalbaar, dankje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:37

Pinobigbird

doesn't share food!

tjtristan schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 21:48:
[...]

Als je een beetje handig ben kan je de NL language pack al slipstreamen in de engelse ISO :)
Toch is een ENG + NL-MUI niet hetzelfde als een NL installatie. Bij mijn eerste 'evaluatie-pc'-installatie (;)) heb ik de NL-MUI geïnstalleerd, en de optie aangezet om het welkomstventer ook in het Nederlands weer te geven.

Ik heb gezien dat grote delen van de Windows Help nog in het Engels is, en dat er bij Windows Update bijvoorbeeld de Engelse versie van Windows Live Essentials wordt aangeboden, waardoor je Windows Live Mail en Windows Live Messenger in het Engels is. Als je volledig op NL wilt werken, zou ik tot 1 oktober wachten.

Edit:
@hieronder: De locatie wordt automatisch op Nederland ingesteld. En inderdaad off topic ;) .

[ Voor 6% gewijzigd door Pinobigbird op 09-08-2009 17:44 . Reden: Toevoeging ]

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:33
Pinobigbird schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 11:08:
[...]

Toch is een ENG + NL-MUI niet hetzelfde als een NL installatie. Bij mijn eerste 'evaluatie-pc'-installatie (;)) heb ik de NL-MUI geïnstalleerd, en de optie aangezet om het welkomstventer ook in het Nederlands weer te geven.

Ik heb gezien dat grote delen van de Windows Help nog in het Engels is, en dat er bij Windows Update bijvoorbeeld de Engelse versie van Windows Live Essentials wordt aangeboden, waardoor je Windows Live Mail en Windows Live Messenger in het Engels is. Als je volledig op NL wilt werken, zou ik tot 1 oktober wachten.
Heb je hierbij de locale van Windows zelf ook al aangepast naar Nederlands, want dit wordt namelijk nogal eens vergeten, waardoor je inderdaad Engelse software aangeboden krijgt.

offtopic:
Overigens denk ik dat we hier wat TE offtopic gaan en beter hierover kunnen discussiëren in het Windows 7 topic in WOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Nog even een handige tip!

Je hoeft voor het downloaden niet de Microsoft File Transfer Manager te gebruiken!

Ik heb FireFox 3.0.13 hier, met DownThemAll! en FlashGot plugin. Als je nu een downloadlink aanklikt, heb je een hoop keuzes. DownThemAll! snapt het niet, dus pak je de optie FlashGot met DTA. Vervolgens kan je voor het gemak nog even de SHA1 sum erin kopieren en DownThemAll! doet de rest voor je. Het aantal downloads is instelbaar, dus je kan de volle pijp gebruiken :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:17

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Windows 7 RTM is beschikbaar op technet plus!!!!!!!!!!!!

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

floriswesterman schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 12:02:
Windows 7 RTM is beschikbaar op technet plus!!!!!!!!!!!!
Al een week ja ;)

[This is what you get when you mess with us]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:32

Gaitman

The Real One

Hopelijk duikt er binnenkort weer een 3 maanden actie op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphine
Gister factuur gehad en betaald.. nu afwachten :)

• Jessez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09-09 22:50
Heb technet plus vandaag besteld.
Kon niet via visa betalen dus heb "invoice" aangevinkt.
Krijg ik nu een factuur?

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 15:52

Fixer

FP ProMod
Ja, dan zou je inderdaad een factuur moeten krijgen. Had Morphine (boven je) zo te zien ook gedaan trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinski
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-07 19:39

Robinski

A.K.A. RHarmsen

Als ik het goed begrijp kun je met een TechNet Plus abbo, onbeperkt (in tijd) gebruik maken van verschillende Windows Versies en Office pakketten. Mits je deze gebruik voor evaluatie en test doeleinde.

Vraag ik me alleen nog af, hoeveel licenties je per versie kan gebruiken, daar dit niet geheel duidelijk is.

10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Robinski schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 15:23:
Als ik het goed begrijp kun je met een TechNet Plus abbo, onbeperkt (in tijd) gebruik maken van verschillende Windows Versies en Office pakketten. Mits je deze gebruik voor evaluatie en test doeleinde.

Vraag ik me alleen nog af, hoeveel licenties je per versie kan gebruiken, daar dit niet geheel duidelijk is.
Dat is per produkt verschillend. Zo kan je voor de meeste produkten 10 licentiecodes claimen, maar voor Windows 2008 R2 krijg je weer 1 MAK. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
asing schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 15:29:
[...]

Dat is per produkt verschillend. Zo kan je voor de meeste produkten 10 licentiecodes claimen, maar voor Windows 2008 R2 krijg je weer 1 MAK. :9
Is dat zo? Ik dacht dat je voor ieder product een key krijgt die je op 10 machines kunt gebruiken. Althans, zo was het toen ik 2 jaar geleden mijn technet-abonnement had.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinski

Robinski

A.K.A. RHarmsen

asing schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 15:29:
[...]

posttoast schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 15:33:
[...]

Is dat zo? Ik dacht dat je voor ieder product een key krijgt die je op 10 machines kunt gebruiken. Althans, zo was het toen ik 2 jaar geleden mijn technet-abonnement had.
Hopelijk kan iemand daar nog echt uitsluitsel over geven, daar ik wel gedesinteresseerd was in het gebruiken van meerdere windows servers, in de evaluatie omgeving.
Zou namelijk bijv, willen kijken hoe het lukt om een huidige omgeving met 2003/XP te upgraden naar 2008/Vista en 2008-R2/7, of een mix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphine
Fixer schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 21:42:
Ja, dan zou je inderdaad een factuur moeten krijgen. Had Morphine (boven je) zo te zien ook gedaan trouwens.
En vandaag mailtje gehad om te activeren.. et voila _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Robinski schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 15:38:
Hopelijk kan iemand daar nog echt uitsluitsel over geven, daar ik wel gedesinteresseerd was in het gebruiken van meerdere windows servers, in de evaluatie omgeving.
Zou namelijk bijv, willen kijken hoe het lukt om een huidige omgeving met 2003/XP te upgraden naar 2008/Vista en 2008-R2/7, of een mix.
Ik heb de trial technet, en ik kan je verzekeren : voor bijvoorbeeld Vista krijg je voor iedere editie maximaal 10 licentiecodes. Deze zijn RTL (Retail) en kun je dus maar 1 keer reggen. Voor Windows 2008 R2 heb je 1 MAK (Multiple Activation) licentie en mag je dus je gang gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

nog geen nieuwe trial gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Jammer dat ik dit gemist heb. Kon wel 3 keys gebruiken :) . Zit nu hier in China en je er wordt zeer raar naar je gekeken als je vraagt of ze een gesealde Windows versie hebben.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinski

Robinski

A.K.A. RHarmsen

Morphine schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 22:31:
[...]

En vandaag mailtje gehad om te activeren.. et voila _/-\o_
* Robinski gister betaald (via de telefoon CC opgegeven)
Een zien hoe snel het bij mij gaat zijn... als ik jou tijd bereken (woe->ma) dan wordt het bij mij ongeveer donderdag dat ik er in kan (afhankelijk of weekend meegerekend wordt, anders zaterdag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06:25
* Zwelgje heeft toch maar weer prive abbo'tje aangeschaft, betaald via CC en in 5 minuten toegang tot de site and key's :)

A wise man's life is based around fuck you

• posttoast
Gisteren ook een account aangeschaft met de TMSAM02 promotion code (scheelde toch weer € 100).

Het is allemaal wel een beetje veranderd ten opzichte van een paar jaar geleden (toen heb ik ook een jaar een abo gehad). Destijds kreeg je per product maar één code die je gewoon een flink aantal keren kon gebruiken, nu zijn het retail codes waarvan je er per product 10 mag aanvragen.

Wat is nu precies de regel met die retail codes? Je mag ze niet op meerdere PC's tegelijk gebruiken, maar als je een nieuwe PC koopt en de code niet meer op het oude systeem gebruikt is het geen probleem toch?

omniscale.nl

• Robinski

Robinski

A.K.A. RHarmsen

* Robinski heeft zijn abbo geactiveerd :)

Maar ik ben net zoals posttoast ook wel benieuwd hoe dit werkt met de keys.

• tjtristan
posttoast schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 10:45:
Gisteren ook een account aangeschaft met de TMSAM02 promotion code.

Het is allemaal wel een beetje veranderd ten opzichte van een paar jaar geleden (toen heb ik ook een jaar een abo gehad). Destijds kreeg je per product maar één code die je gewoon een flink aantal keren kon gebruiken, nu zijn het retail codes waarvan je er per product 10 mag aanvragen.

Wat is nu precies de regel met die retail codes? Je mag ze niet op meerdere PC's tegelijk gebruiken, maar als je een nieuwe PC koopt en de code niet meer op het oude systeem gebruikt is het geen probleem toch?
Ja normaal gesproken zijn retail keys persoonsgebonden, 1 retail key mag je op je eigen computer installeren, en weer op nieuwe, mits je ze niet tegelijk gebruikt.
Meestal na een keer of 5 activeren gaat die zeuren, en dan moet je bellen maar je kan dan gewoon zeggen dat je hem weer op je eigen pc installeerd.

Maar nu heb je 10 van deze keys, dus je hoeft je verder geen zorgen te maken, met technet zijn ze sowieso alleen voor eigengebruik.

edit: klopte niet meer wat ik zei na XP

[ Voor 4% gewijzigd door tjtristan op 27-08-2009 14:04 ]

• posttoast
tjtristan schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 11:04:
[...]
[knip]1 retail key mag je gewoon op al je eigen computers installeren[knip]
Eh, nou dat niet dus volgens mij. Althans: niet tegelijkertijd.

omniscale.nl

• tjtristan
posttoast schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 11:09:
[...]

Eh, nou dat niet dus volgens mij. Althans: niet tegelijkertijd.
-onzin sinds vista licensing-

[ Voor 25% gewijzigd door tjtristan op 27-08-2009 14:05 ]

• posttoast
tjtristan schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 11:16:
[...]

Jawel, retail keys zijn persoonsgebonden niet computer gebonden.
Mits je echt alleen zelf de computers gebruikt natuurlijk!
Dus als ik in huis 10 PC's heb staan mag ik op al die PC's één retail licentie gebruiken? Waren die keys die TechNet vroeger gaf (toen je er maar eentje kreeg) dan ook gewoon retail keys?

[ Voor 12% gewijzigd door posttoast op 27-08-2009 11:21 ]

omniscale.nl

• tjtristan
posttoast schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 11:20:
[...]

Dus als ik in huis 10 PC's heb staan mag ik op al die PC's één retail licentie gebruiken? Waren die keys die TechNet vroeger gaf (toen je er maar eentje kreeg) dan ook gewoon retail keys?
Dat weet ik niet, maar de keys die je nu bij technet hebt zijn gewoon dezelfde soort keys als die je bij je Windows dvd krijgt die je in de winkel koopt, gewoon retail en dus persoonsgebonden, geen OEM oid.
Enkel bij enterprise heb je een MAK die je erg vaak kan activeren (totdat het echt verdacht vaak geactiveerd wordt, dan blacklist microsoft 'm, en daarbij waarchijnlijk ook je technet account)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

posttoast schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 10:45:
Klopt.
Retail is niet gebonden aan de hardware zoals een OEM licentie dat wel is.
Echter heeft je Technet Plus abonnement aanvullende voorwaarden waaronder de keys worden vrijgegeven.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• posttoast
alt-92 schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 13:02:
[...]

Klopt.
Retail is niet gebonden aan de hardware zoals een OEM licentie dat wel is.
Echter heeft je Technet Plus abonnement aanvullende voorwaarden waaronder de keys worden vrijgegeven.
Ja, ik snap dat die Technet keys niet zomaar overal voor gebruikt mogen worden, mijn vraag was dan ook een beetje offtopic denk ik :)

Het verbaast mij dat een retail-versie op meerdere PC's tegelijk gebruikt mag worden, dat wist ik niet.

Wacht, je citeerde mij en niet tjtristan. Klopt wat hij zegt dan niet?

[ Voor 6% gewijzigd door posttoast op 27-08-2009 13:17 ]

omniscale.nl

• tjtristan
http://msdn.microsoft.com/en-us/subscriptions/cc137104.aspx
Key type Description
RTL This retail key allows multiple activations.
Meerdere activaties mogelijk dus, zoals altijd al geweest is met retail keys.

• posttoast
Ja, maar er staat niets over tegelijkertijd. Vergelijking: mijn Kaspersky key kan ik ook op meerdere PC's gebruiken. Alleen moet ik hem wel van de ene PC afhalen voor ik hem op de volgende zet.

omniscale.nl

• tjtristan
posttoast schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 13:39:
Ja, maar er staat niets over tegelijkertijd. Vergelijking: mijn Kaspersky key kan ik ook op meerdere PC's gebruiken. Alleen moet ik hem wel van de ene PC afhalen voor ik hem op de volgende zet.
Ohw nu zit ik verkeerd, na het XP tijdperk is dit veranderd, in XP kon je een retail key gewoon 6x activeren en tegelijk gebruiken op computers.
Met vista is die op duplicaten gaan checken op de server, je kan ze nu dus niet meer tegelijkertijd gebruiken, aangezien ze er dan niet meer vanuit gaan dat je die computers zelf tegelijkertijd gebruikt (klinkt ook wel logisch).
Sorry dat ik onzin heb lopen verkondigen, maar met xp was dit nog wel mogelijk!

• Robinski

Robinski

A.K.A. RHarmsen

Je kunt dus wel vaker activeren, maar niet tegelijk gebruiken.
Dus als je een nieuwe PC koopt, kun je de key gewoon weer gebruiken alleen is windows op de oude pc niet meer bruikbaar dus.

• posttoast
OK, dat is dan in ieder geval helder. Dank allemaal :)

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Met deze code: TMSAM15 krijg je korting op technet!! Van USD: 349.00 naar USD: 261.75!!! 20% korting!!

[ Voor 42% gewijzigd door F.West98 op 28-08-2009 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Zo zwerven er wel meer codes rond inderdaad, zie ook mijn post op de vorige pagina. Meer dan €100 korting heb ik nog niet gevonden, maar die zijn er wel af en toe. Het zou de moeite waard kunnen zijn om daar op te wachten dus.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

en de 3 maanden trial is ook iets om op te wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Ja, maar de vraag is of ze dat gaan doen zo vlak na de release van Windows 7 en Windows Server 2008 R2.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Iemand eigenlijk een idee wat behalve de rechten het verschil is tussen TechNet Plus Direct en MSDN? Ik heb dit gevonden: http://msdn.microsoft.com/en-us/subscriptions/dd362338.aspx, maar dat gaat dus alleen maar over wat er wel en niet mag en niet over verdere verschillen.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

ik zou het verder niet weten. ben ondertussen een google advanced search aan het doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Ik heb al één verschil gevonden: TechNet geeft je geen key voor Visual Studio.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 08:07
MSDN is inderdaad echt meer gericht voor de developers, ik heb een account op beide dus zal eens kijken wat er meer het verschil is voor je :)

[edit]

Het enige verschil wat ik zo snel ontdek is dus de developer tools. Daar stikt het van op MSDN in alle soorten en smaken :P

[ Voor 32% gewijzigd door Jaguar645 op 30-08-2009 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Niet online
Hoe zit het eigenlijk met de Office reeks voor Mac? Op Technet kan ik deze reeks nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
FezzFest schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 13:27:
Hoe zit het eigenlijk met de Office reeks voor Mac? Op Technet kan ik deze reeks nergens vinden.
Ja, dat was me ook al opgevallen. Windows 2000 en ouder staan er ook niet op, maar Windows 3.11 dan weer wel.

Misschien dat iemand met een MSDN-account even kan kijken of ze daar wel opstaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 06:16
Staan ook niet op MSDN. Van wat ik begrijp voor MSDN is Office voor Mac niet te customizen met Microsoft Developer Tools zoals Visual Studio, waar dit met de Windows versie blijkbaar wel kan.

Een beetje Google searchen geeft ook al aan dat er wel af en toe om gevraagd wordt, maar er minimale interesse voor is.

De reden waarom Windows 3.1 er nog op staat is dat ze voor ontwikkel doeleinden nog een 16 bits OS aanhouden. Je kunt dus de laatste DOS versie en laatste Windows 3.11 versie nog krijgen.

Voor Windows 2000 zijn vervangers (XP en Server 2003). Windows 3.0 zie je er ook niet op terug, en uiteindelijk zullen ook XP en Vista verdwijnen, en blijft Windows 7 als "laatste 32bit Windows versie" over op MSDN/Technet voor legacy doeleinden, maar dat zal nog wel een paar jaar duren.

[ Voor 43% gewijzigd door maartena op 07-09-2009 18:49 ]

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• tjtristan
Sinds 25 augustus is de nederlandse versie van Windows 7 beschikbaar op technet trouwens :).

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Was al bekend.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Ik wacht nu af op de nieuwe trial!! hopelijk vind iemand em snel!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

F.West98 schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 16:21:
Ik wacht nu af op de nieuwe trial!! hopelijk vind iemand em snel!!
Ik wacht met je mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:39
Hij heeft al RTM status en komt 22 oktober uit dacht ik. Over een week of 5/6 dus. Ik denk niet dat er nog een trial zal komen, die periode lijkt me voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

MADG0BLIN schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 16:31:
Hij heeft al RTM status en komt 22 oktober uit dacht ik. Over een week of 5/6 dus. Ik denk niet dat er nog een trial zal komen, die periode lijkt me voorbij.
Een TechNet trial staat toch los van de release van Windows 7? Zo'n TechNet trial kunnen ze op elk gewenst moment doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

RTM is al final, dus ik draai al overal windows 7. Voor mij had het echt een hele strakke timing deze trial. Overigens ben ik er wel over aan het nadenken om later "als ik centjes heb" gewoon een abo verlengen. Het gemak is voor mij wel heel veel waard.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Wildfire schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 16:34:
[...]

Een TechNet trial staat toch los van de release van Windows 7? Zo'n TechNet trial kunnen ze op elk gewenst moment doen.
idd. daarom hoop ik daarop. Ik heb nog niet genoeg centjes voor een jaar abo. dus wacht ik op een trial. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:39
Wildfire schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 16:34:
[...]

Meestal zijn deze zaken toch getimed. Het lijkt me ook onlogisch om nu gratis accounts te gaan geven.

Computers make very fast, very accurate mistakes.

• FezzFest
  • Niet online
Waarom hebben ze dan gratis trials weggegeven waarmee je de RTM (de de facto retail versie) van Windows 7 kon downloaden? Het één is het één en het ander het ander: volgens mij staan die trials gewoon los van eventuele releases (althans dat hoop ik :P ).

• FezzFest
  • Niet online
TNWIN7RTM nog een promotiecode. Ik vind de code niet erg origineel :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

FezzFest schreef op donderdag 17 september 2009 @ 23:56:
TNWIN7RTM nog een promotiecode. Ik vind de code niet erg origineel :+ .
Is dit voor een gratis trial of voor korting. En hoeveel korting dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 07:44
panasonies schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 08:45:
[...]

Is dit voor een gratis trial of voor korting. En hoeveel korting dan?
Korting, namelijk geen $349.00 maar $261.75 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Hooglander1 schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 16:36:
RTM is al final, dus ik draai al overal windows 7. Voor mij had het echt een hele strakke timing deze trial. Overigens ben ik er wel over aan het nadenken om later "als ik centjes heb" gewoon een abo verlengen. Het gemak is voor mij wel heel veel waard.
Ik heb inderdaad ook na een trail een licentie genomen, het is toch wel erg prettig om alle mogelijke versie van Windows te kunnen draaien. :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Niet online
Er was eens een actie voor studenten: 99$ voor een jaar Technet Plus. Als dergelijke promotie nog eens voorbij komt, teken ik direct in. Een gratis trial is natuurlijk leuker. Ik zoek regelmatig op google naar "site:xx technet trial" met als xx TLD als es, de, fr, ch, etc. Tot op heden geen geluk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

als je nu zoekt op technet trail krijg je van alles over windows 7 90 day trail. je kan die downloaden alleen voor technet suscribers

• FezzFest
  • Niet online
F.West98 schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 16:35:
als je nu zoekt op technet trail krijg je van alles over windows 7 90 day trail. je kan die downloaden alleen voor technet suscribers
Ik merk het ook, vroeger had je dat probleem niet. Dit is snel opgelost, zoeken op "site:xx technet plus trial" :+.

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

maar toch vreemd dat je de 90 dagen trial alleen voor technet-members hebt, en de volledige ook!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Hoezo is dat vreemd? Overigens heb je geen Technet Subscription nodig voor die Enterprise 90 dagen Trial, wel een Technet Account.
Da's niet zo moeilijk om aan te maken toch? + dat de Enterprise versie toch niet als Retail versie in de winkel komt te liggen - enkel bij SA en lang niet iedere Technet Subscriber heeft een SA.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartena
Let op, de Italiaanse Trial subscriptions verlopen vandaag. Ik kan nu nog keys aanmaken etc, maar dat zal morgen afgelopen zijn. (Je kunt dan nog wel een tijdje je keys zien, maar geen nieuwe aanmaken)

Het gratis technet feestje is dus voorlopig weer voorbij. :P

Ik heb er nu nog niet voor gebudgeteerd trouwens, maar ik denk dat ik toch over een paar maanden een subscription ga kopen. Na de kerst misschien, volgend jaar Januari.

Proud to be an American.
Hier woon ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• underworld202
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2023
Erg leuk, ik keek vandaag in mijn gmail box, heb ik 1 jaar gratis Technet direct :P

Meteen gebruik van gemaakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 19:20

Coach4All

I'm a Coach 4 All

underworld202 schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:37:
Erg leuk, ik keek vandaag in mijn gmail box, heb ik 1 jaar gratis Technet direct :P

Meteen gebruik van gemaakt :P
Van / voor / waar / hoe??

Oftewel, laat ons eens meedelen.... :X

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• underworld202
Wist ik het maar, heb een hele tijd geleden wat info ingevuld op forums, maar weet zo niet hoe ik eraan kom, maar makkelijk is het zeker ;)

TechNet Direct (Retail)
Subscription Type: Retail
Subscription Status Active
Expiration Date 10/12/2010

[ Voor 28% gewijzigd door underworld202 op 16-10-2009 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• underworld202
Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 16:15:
Guess what, UPS kwam net langs :P
[afbeelding]
3 pakketten met allemaal lege CD hoesjes :+ 8)7
WTF

FF voor de duidelijkheid, deze dingen (8> :
[afbeelding]
zijn deze nog steeds verkrijgbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

underworld202 schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:52:

[...]

zijn deze nog steeds verkrijgbaar?
Ik kreeg eerder dit jaar ook zo'n pakketje thuisgestuurd :P (de map die ik had aangevraagd kreeg ik echter weer niet, ook al was die gratis)

Of ze nu nog verkrijgbaar zijn? Geen idee, moet je het registratieproces doorlopen om betaald TechNet abonnee te worden. Ergens krijg je dan zo'n optie te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Niet online
Nieuwe promocode TMSAM07, €280.23 i.p.v. €373.64 (VAT not included).

[ Voor 4% gewijzigd door FezzFest op 25-10-2009 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny58
  • Laatst online: 31-08 00:40
Had gehoopt op een trail, zodat ik daarna kon verlengen. Maar met deze code is een nieuw abbonement de prijs van een verlenging. Gelijk maar even gebruik van gemaakt dus! Bedankt FezzFest!

Overigens is de experation date van mijn subscription 1/1/1900...

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
Johny58 schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:13:
Had gehoopt op een trail, zodat ik daarna kon verlengen. Maar met deze code is een nieuw abbonement de prijs van een verlenging. Gelijk maar even gebruik van gemaakt dus! Bedankt FezzFest!

Overigens is de experation date van mijn subscription 1/1/1900...
Dat veranderd binnen een paar dagen als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
  • Laatst online: 11-09 16:24
hoe zit dat met vat ? ik heb geen btw nummer (nog) kan ik dan wel bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Dracula schreef op zondag 01 november 2009 @ 17:15:
hoe zit dat met vat ? ik heb geen btw nummer (nog) kan ik dan wel bestellen?
Lijkt me wel, alleen betaal je dan dus ook de BTW. Als je een BTW nummer opgeeft wordt dat er direct vanaf getrokken.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
  • Laatst online: 11-09 16:24
Waarvoor moet je trouwens een shipping adres hebben, wat sturen ze naar je op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Volgens mij alleen een factuur. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik was ingegaan op een aanbieding van Technet. Voor 2 jaar + 3 maanden rond de € 550. Prima actie. Geen btw hoeven te betalen. Dus over 2 jaar zie ik het wel weer.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartena
Dracula schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 15:09:
Waarvoor moet je trouwens een shipping adres hebben, wat sturen ze naar je op?
Lege hoesjes zodat je de CD's die je brand erin kan doen.

Proud to be an American.
Hier woon ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

maartena schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 20:15:
[...]

Lege hoesjes zodat je de CD's die je brand erin kan doen.
Yup. Heb hier een flinke stapel liggen :P

Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste

Dit topic is gesloten.