Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:49
Anoniem: 155599 schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 21:53:
bestaat er een game zoals
Advance wars DS of
Fire emblem path of radiance Wii
voor de 360?
Je zou eens kunnen kijken naar Age of Booty, Commanders: Attack, Band of Bugs en Outpost Kaloki X, allemaal op de Arcade. Ik weet niet hoe specifiek je iets zoekt of het voldoet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162418

Too Human- 13 euro incl. verzending

Mijn stapel nieuwe games is eindelijk weggewerkt :P Tijd voor aanvulling :+

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 162418 op 28-03-2009 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:49
Voor de liefhebbers:
Videointerview Mass Effect 2

Ik kijk er naar uit.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:28
Grozno schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 20:37:
Als het goed is laat je de kabel natuurlijk heel, alleen het plastic omhulsel hoeft er maar af ;)
Precies, al vind ik het knap als je de kabel dan kan slopen. Het is wel even een werkje hoor, heb ik zelf toen ook gemerkt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retspan
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-05 17:11
Heb me wezenloos gezocht en het zal wel in één van de laatste topics staan maar misschien kan het me in dat geval vergeven worden dat ik het nog eens vraag:

Ik krijg een x360 en WMP11 niet zover om de namen van ondermeer .avi bestanden netjes te blijven refreshen. Al een aantal tips gevonden en gevolg maar zelfs un- en resharen haalt niets uit. Men struggled er hier ook mee: http://www.avforums.com/f...ay-correct-filenames.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:32
Anoniem: 126206 schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 15:03:
[...]

Daar hoef ik geen linkje voor te geven en nee niet iedereen doet dat ...... sommige mensen schatten dingen op waarde en betalen gewoon voor deze dienst.
kom dan niet aan met onzin dat je gebanned zou worden,.. natuurlijk gaat MS geen potentiele klanten bannen die even een paar maanden gratis live proberen met een mogelijkheid die MS er bewust bijgeeft...
Ik betaal ook voor xbox live en vind het een prima dienst, maar kom gewoon niet hier mensen bangmaken dat je gebanned kan worden om het gebruiken van die 3 accounts voor 3 maanden gratis live, want MS zou hier nooit iemand voor bannen.. zelfs japans/us account wordt je niet voor gebanned al vinden ze dat natuurlijk minder leuk , maar goed zie je wel net als met RE5 dat ze die downloads gewoon gaan blocken voor non jap IPs etc... Ze zijn nie helemaal dom daar bij MS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
Ik heb hier 6 accounts op mijn xbox, waarvan 1 van mij, 1 van mijn vrouw, 1 van mijn zoon, een amerikaanse, een japanse en een testaccount waar ik zo af en toe wat spellen op probeer. Die van mij is de enige met live gold; mijn vrouw gebruikt zo af en toe van die 48 uur codes als ze een arcade spel aan het spelen is met een online component.

Dit is al ruim 3 jaar zo, en ik heb nog nooit wat gehoord van MS dat ze het er niet mee eens zijn. Als je dingen van een andere marketplace wil downloaden waar je niet bij mag krijg je het toch niet, en ik heb wel op zowel mijn amerikaanse als japanse account punten gebruikt wat MS weer geld oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:16
Snowdog schreef op zondag 29 maart 2009 @ 00:19:
[...]

kom dan niet aan met onzin dat je gebanned zou worden,.. natuurlijk gaat MS geen potentiele klanten bannen die even een paar maanden gratis live proberen met een mogelijkheid die MS er bewust bijgeeft...
Ik betaal ook voor xbox live en vind het een prima dienst, maar kom gewoon niet hier mensen bangmaken dat je gebanned kan worden om het gebruiken van die 3 accounts voor 3 maanden gratis live, want MS zou hier nooit iemand voor bannen.. zelfs japans/us account wordt je niet voor gebanned al vinden ze dat natuurlijk minder leuk , maar goed zie je wel net als met RE5 dat ze die downloads gewoon gaan blocken voor non jap IPs etc... Ze zijn nie helemaal dom daar bij MS
precies MS kan heus niet zien wie er zit te spelen als er op een van de drie accounts is ingelogd. en voor zover ik weet staat er nergens in de voorwaarden dat er maar 1 persoon per console zou mogen spelen. de functie voor meerdere accounts duidt er juist op dat je meerdere accounts op een console mag hebben. en of dat jij daar met drie accounts speelt of drie verschillende personen daar kan MS alleen maar over speculeren en niet bewijs leveren ervoor dus kunnen ze je daarvoor ook niet bannen (als dat sowieso al een mogelijkheid zou zijn voor zoiets)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Leisure Suit Larry : Box Office Bust is het meest verschrikkelijke spel dat ik in jaren heb gespeeld. De cameravoering is een ramp, de sprongen die je moet maken eindigen meer dan eens in een ongewilde dood, en de opdrachten zijn simplistisch, doch zeer moeilijk (door bovengenoemde punten) uit te voeren.

Echt, koop dit spel nooit van je leven. Niet voor 30 Euro, neem hem zelfs niet aan als je hem gratis krijgt aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
Het zijn idd een opeenhoping van kinderlijke spelletjes met weinig diepgang in zowel de gameplay als het verhaal. Voor even is het leuk, maar begint al snel te vervelen. Humor in het spel vind ik overigens ook niet bepaald overtuigend.

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-06 11:31

Christiano007

Ich bin der champion

Hmm dus niet de ouderwetse Larry adventure game?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Christiano007 schreef op zondag 29 maart 2009 @ 13:50:
Hmm dus niet de ouderwetse Larry adventure game?
In de verste verte niet. Dit spel is een slap in the face voor de Larry fan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exorcist schreef op zondag 29 maart 2009 @ 13:10:
Leisure Suit Larry : Box Office Bust is het meest verschrikkelijke spel dat ik in jaren heb gespeeld.
Er waren ook geen review exemplaren van te voren uitgedeeld, dat zegt meestal al wel wat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

PWM schreef op zondag 29 maart 2009 @ 16:24:
[...]

Er waren ook geen review exemplaren van te voren uitgedeeld, dat zegt meestal al wel wat ;)
En het spel is 30 Euro, zegt ook wel wat. Maar goed, wellicht nog leuk voor wat Achievements..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-05 17:06

fulgore

goud

Ff aanhaken :D

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15:16

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik was érg blij dat ik Larry niet had besteld toen ik 'm een tijdje geleden bij een webshop zag.
Zag vandaag wat van de gameplay en het is dus inderdaad gewoon een platformer. *phew*

Mijn launchbox 360 is gisteren voor de zoveelste maal overhit geraakt (uitvallen tijdens spelen en twee mooie rode lampjes), waarna ik snel maar een Elite heb aangeschaft die ik al een hele tijd wilde hebben. Om mijn savegames over te zetten heb ik net een 512MB memory unit gekocht. Demo's en game add-ons heb ik al opnieuw gedownload, en profiel gerecoverd.

Gaat het zo lukken met die memory unit, of zie ik iets over het hoofd en moet ik echt zo'n migratiekabel aanvragen bij Microsoft ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-06 23:23

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Ken. schreef op zondag 29 maart 2009 @ 22:43:
Ik was érg blij dat ik Larry niet had besteld toen ik 'm een tijdje geleden bij een webshop zag.
Zag vandaag wat van de gameplay en het is dus inderdaad gewoon een platformer. *phew*

Mijn launchbox 360 is gisteren voor de zoveelste maal overhit geraakt (uitvallen tijdens spelen en twee mooie rode lampjes), waarna ik snel maar een Elite heb aangeschaft die ik al een hele tijd wilde hebben. Om mijn savegames over te zetten heb ik net een 512MB memory unit gekocht. Demo's en game add-ons heb ik al opnieuw gedownload, en profiel gerecoverd.

Gaat het zo lukken met die memory unit, of zie ik iets over het hoofd en moet ik echt zo'n migratiekabel aanvragen bij Microsoft ?
Eeuh,.. hoe wil je dat doen?

Je kan toch niet keizen waarnaar je de gegevens wilt naar kopieren?

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

System settings -> Memory -> [game titel] -> [save game] -> move / copy to -> Memory Unit ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
Ken. schreef op maandag 30 maart 2009 @ 00:54:
System settings -> Memory -> [game titel] -> [save game] -> move / copy to -> Memory Unit ? :)
In theorie zou dat moeten werken, ware het niet dat er bepaalde spellen zijn die niet toestaan dat je de savegame verplaatst. Dat is iets wat je wel met zo'n datakabel voor mekaar krijgt. Ik weet niet of je ze beide gaat gebruiken, maar dan zou ik vanaf nu alle saves gewoon op de memory card zetten, inclusief je profiel. Ik heb er 1 beneden en 1 op de slaapkamer, en als ik boven nog even een spelletje ga doen (op de xbox O-) ) dan neem ik de memcard en het spel mee en ben ik altijd compleet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ja precies. Mijn overheating xbox verhuist naar de slaapkamer en daar zal af en toe ook op worden gespeeld.
Geen gek idee dan inderdaad om alles dan op de memory unit te plaatsen vanaf het moment dat 'ie binnen is.
Hopen dat ik alles gewoon over krijg, en anders bestel ik gewoon alsnog zo'n migration cable ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-06 10:01

Sagat

Is pappa x2!

Controleer even of je gekochte content ook offline/met ander dan je live account te spelen zijn. Anders moet even een license migration uitvoeren nog.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Is dat ook nodig als ik alleen met één account op beide boxen speel ?
In principe niet toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-06 14:04

Grozno

acts without consequence!

Volgens mij kan je gedownloade content maar op één Xbox 360 tegelijk gebruiken, als je het dus wil gebruiken op je Elite zal het niet werken op de oude 360 en andersom.
Dat staat los van of je account wel of niet aanwezig is op die Xbox.

[ Voor 17% gewijzigd door Grozno op 30-03-2009 15:20 ]

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
Gisteren op amazon.co.uk GTA4, GoW2, SR2, FIFA09, Fable 2 en Halo 3 voor een belachelijk lage prijs van 150 euro besteld. Geweldig die koers! Kon sowieso wel wat nieuws gebruiken, begon me al een beetje te vervelen met Midnight Club.

Wat betreft downloadable content: Wat ik wel weet is dat als iemand bijv. een map pack van COD/Gears 2 heeft, en hij recovert zijn gamertag op een andere Xbox, hij daar weer die content kan downloaden zodat de eigenaar van die Xbox 't ook heeft.

[ Voor 34% gewijzigd door Kn4kw0r5t op 30-03-2009 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Grozno schreef op maandag 30 maart 2009 @ 15:19:
Volgens mij kan je gedownloade content maar op één Xbox 360 tegelijk gebruiken, als je het dus wil gebruiken op je Elite zal het niet werken op de oude 360 en andersom.
Dat staat los van of je account wel of niet aanwezig is op die Xbox.
Niet correct imho.

Als je je live account maar meeneemt dan kun je op elke willekeurige x-box 360 je content afspelen (na eventueel opnieuw downen) het probleem is alleen als je om een of andere reden niet online kan of als bijvoorbeeld iemand anders je xbla game wil spelen.
(voorbeeld van mezelf, ik kon zelf dus prima castevania spelen nadat ik met de data migration kit mijn 20gb schijf op mijn 120 elite schijf gezet had, maar een vriend onder zijn eigen account kon dan alleen maar de trial spelen.)
Maar als je alleen zelf speelt en met je live account tussen 2 360 heen en weer pendelt loop je hier niet tegenaan.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deze week kost Alien Hominid HD voor Gold Members 400 punten: http://majornelson.com/ar...eal-alien-hominid-hd.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234432

Ter info : de Xbox 360 family bundel die wij nu hebben op xboxhome.nl bevat de Jasper versie ( 150 watt ) , hier wordt nogal veel naar gezocht begreep ik. productiedatum januari 2009.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
Anoniem: 234432 schreef op maandag 30 maart 2009 @ 16:17:
Ter info : de Xbox 360 family bundel die wij nu hebben op xboxhome.nl bevat de Jasper versie ( 150 watt ) , hier wordt nogal veel naar gezocht begreep ik. productiedatum januari 2009.
dat is zeker geen elite?
-edit- oeps ik las echt niet dus....ik kijk zelf wel even op de site !!! :o

[ Voor 10% gewijzigd door Coolsnarf op 30-03-2009 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodsy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:49
Korte vraag, kan je de Xbox 360 als media extender gebruiken voor MediaPortal?

Ik wil namelijk DVD's streamen naar mijn 360. Nu kan dat natuurlijk makkelijker... Alleen mijn vriendin wil alle overige filminformatie kunnen zien (die Mediaportal van moviemeter haalt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234432

Coolsnarf schreef op maandag 30 maart 2009 @ 16:22:
[...]
dat is zeker geen elite?
-edit- oeps ik las echt niet dus....ik kijk zelf wel even op de site !!! :o
De overige consoles die we hebben zijn zover ik weet nog geen jasper versies. waarschijnlijk pas eind volgende maand dat we die gaan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak187
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:06

Freak187

geen

Ik heb vanmorgen om half 11 bij Gamehubs 4200 punten gekocht, maar nog steeds geen mailtje gehad met de code. Ik wil graag vanavond wat downloaden, weten jullie hoe lang het kan duren voor ik de code krijg? Er staat namelijk bij dat het direct naar je toegemailed wordt.

Kia Niro-EV 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Freak187 schreef op maandag 30 maart 2009 @ 16:50:
Ik heb vanmorgen om half 11 bij Gamehubs 4200 punten gekocht, maar nog steeds geen mailtje gehad met de code. Ik wil graag vanavond wat downloaden, weten jullie hoe lang het kan duren voor ik de code krijg? Er staat namelijk bij dat het direct naar je toegemailed wordt.
dat is dus niet zo er staat:
Code will be emailed to you within 24 hours except for weekend.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Knip

[ Voor 106% gewijzigd door PWM op 30-03-2009 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

PWM schreef op maandag 30 maart 2009 @ 17:04:
Voor degene die snel zijn!!

Dit is echt 2 seconden geleden gepost:

V?Y?J-D8T3W-H49BH-MKH4F-GHFTM

Raad de 2 vraagtekens als eerste (via Xbox.com kan het ook). De vraagtekens hebben hetzelfde karakter. Moet je nu dus wel opschieten :P
Deze code werd eerder al gebruikt.

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoundWave729
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-04 14:53
Dus. Eindelijk met The Last Remnant die 4e base verslagen. Dat spel draait volgens mij zo veel op geluk. Toen ik een BR had van 68 kreeg ik een stuk of 3x Second Chance, waardoor ik dus voor de Hannah moest gaan. Die ging makkelijk neer, maar toen begon Hinnah een beetje doodleuk die Enthrall skill te spammen :| . Dus op een gegeven moment was ik te laat met genezen. De enthralled unit viel mij aan >_>. Game Over dus. Dus even mijn BR met 2 levels omhoog. Toen ging het opeens wel heel erg makkelijk. Geen enkele keer Second Chance, geen enthralled omdat ik Hinnah kon uitschakelen als eerste. En er werd maar 1x Overdrive gebruikt :S. Toen Base 6 en werd ik door de soldaten ingemaakt (pokke mages >_<).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Slasher schreef op maandag 30 maart 2009 @ 17:17:
[...]

Deze code werd eerder al gebruikt.

:(
Dan was je echt net te laat :P MajorNelson melde 1 minuut eerder dat hij gebruikt was ;)

Hij zet er af en toe blijkaar 1 op zijn Twitter

[ Voor 9% gewijzigd door PWM op 30-03-2009 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

PWM schreef op maandag 30 maart 2009 @ 17:04:
Voor degene die snel zijn!!

Dit is echt 2 seconden geleden gepost:

V?Y?J-D8T3W-H49BH-MKH4F-GHFTM

Raad de 2 vraagtekens als eerste (via Xbox.com kan het ook). De vraagtekens hebben hetzelfde karakter. Moet je nu dus wel opschieten :P
en...wat geeft die code je juist?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boeboe schreef op maandag 30 maart 2009 @ 18:59:
[...]

en...wat geeft die code je juist?
Je kreeg het Gears of War 2 mappack wat van de week uitkomt. Gratis en voor niks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-06 00:13
PWM schreef op maandag 30 maart 2009 @ 19:00:
[...]

Je kreeg het Gears of War 2 mappack wat van de week uitkomt. Gratis en voor niks ;)
LOL! En Nelson maar hopen dat iemand die GOW2 nog niet heeft het raadt... ;)

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

zouden er veel mensen zijn dan die GoW2 hebben? Ik zou bijvoorbeeld meer geinteresseerd zijn in een guitar hero trackpack ofzo, dat zou nog eens een leuke actie zijn :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Boeboe schreef op maandag 30 maart 2009 @ 20:46:
zouden er veel mensen zijn dan die GoW2 hebben? Ik zou bijvoorbeeld meer geinteresseerd zijn in een guitar hero trackpack ofzo, dat zou nog eens een leuke actie zijn :)
Ontzettend veel mensen hebben Gears 2 :P Meer dan 4 miljoen: http://www.google.com/url...4dInMD-krCtlCQq-5NCQj3J5Q

[ Voor 17% gewijzigd door tdw op 30-03-2009 21:16 . Reden: woops ]

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gears of War 2 word ook nog steeds enorm veel gespeeld online :) Ik heb er zelf eerlijk gezegd ook niet zoveel mee, maar ik heb deze maand gelukkig het Halo mappack binnen gekregen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

PWM schreef op maandag 30 maart 2009 @ 21:30:
Gears of War 2 word ook nog steeds enorm veel gespeeld online :) Ik heb er zelf eerlijk gezegd ook niet zoveel mee, maar ik heb deze maand gelukkig het Halo mappack binnen gekregen ;)
Ik had dat eigenlijk ook, maar vanavond toch maar weer eens gaan spelen (anders werd het zo stoffig enzo), en het nieuwe levelen in MP vond ik echt geweldig :)

@onder: Ik zocht op 'gears of war copies sold' (ofzo), toen zag ik 5 miljoen, maar dat ging om deel 1. toen vond ik 3 miljoen zo weinig klinken dus heb ik het volgende resultaat gepakt, dat was 4 miljoen. Wikipedia zegt ook 4miljoen: Wikipedia: Gears of War 2

[ Voor 27% gewijzigd door tdw op 30-03-2009 21:42 ]

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

tdw schreef op maandag 30 maart 2009 @ 21:14:
[...]

Ontzettend veel mensen hebben Gears 2 :P Meer dan 4 miljoen: http://www.google.com/url...4dInMD-krCtlCQq-5NCQj3J5Q
Eerst zeg je 5 miljoen, linkt naar een site waar 3 miljoen staat en vervolgens wijzig je je link naar een shady cs site die 4 miljoen zegt, wat is het nu? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136269

*knip* rant over 'productkoppelingen'

Check eens je Voorkeuren voordat je over iets gaat zeuren dat gewoon uit te schakelen is :/.

[ Voor 75% gewijzigd door PromoX op 30-03-2009 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-06 21:19
The Godfather 2 krijgt overal slechte previews. Jammer dat weer een game met zoveel potentie zo teleurstellend kan uitpakken.

[ Voor 68% gewijzigd door een moderator op 30-03-2009 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-06 14:04

Grozno

acts without consequence!

Sagat schreef op maandag 30 maart 2009 @ 16:14:
[...]

Niet correct imho.

Als je je live account maar meeneemt dan kun je op elke willekeurige x-box 360 je content afspelen (na eventueel opnieuw downen) het probleem is alleen als je om een of andere reden niet online kan of als bijvoorbeeld iemand anders je xbla game wil spelen.
(voorbeeld van mezelf, ik kon zelf dus prima castevania spelen nadat ik met de data migration kit mijn 20gb schijf op mijn 120 elite schijf gezet had, maar een vriend onder zijn eigen account kon dan alleen maar de trial spelen.)
Maar als je alleen zelf speelt en met je live account tussen 2 360 heen en weer pendelt loop je hier niet tegenaan.
My bad, ik had op dat moment inderdaad geen internetverbinding. Dat was ik alleen ff vergeten...

Sinds wanneer zijn die bedrijfsaccounts (reclame) er trouwens?
Xboxhome is in ieder geval niet de enige met Jasper-chipset, zo'n beetje elke retailer heeft inmiddels wel Xbox 360's in de schappen met Jaspers

[ Voor 11% gewijzigd door Grozno op 30-03-2009 23:20 ]

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

PWM schreef op maandag 30 maart 2009 @ 19:00:
[...]

O ik heb GoW 2 toch niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:22

Player1S

Probably out in the dark

MochiGohan schreef op maandag 30 maart 2009 @ 21:47:
The Godfather 2 krijgt overal slechte previews. Jammer dat weer een game met zoveel potentie zo teleurstellend kan uitpakken.
Vind het helemaal niet verrassend. Deel 1 was ook al niet al te best ontvangen.

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Kevind__
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-06 21:39
gisteren ff resident evil 5 besteld, ziet er toff uit en ben benieuwd :)

You all laugh because I'm different - I laugh because you're all the same.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Laatst online: 11-06 16:22

ijskonijn

Now MOVE!

Woodsy schreef op maandag 30 maart 2009 @ 16:23:
Korte vraag, kan je de Xbox 360 als media extender gebruiken voor MediaPortal?

Ik wil namelijk DVD's streamen naar mijn 360. Nu kan dat natuurlijk makkelijker... Alleen mijn vriendin wil alle overige filminformatie kunnen zien (die Mediaportal van moviemeter haalt).
Van de FAQ van de officiële site van MediaPortal:
Does MediaPortal support media extenders like the Xbox 360 or Playstation 3?
- At the moment there are no media extenders that work with MediaPortal. As a developer you are more than welcome to add support for those.
Niet dus...helaas, ik zoek eigenlijk ook zoiets, is Windows Media Center de enige die met de Xbox 360 werkt?
En dan bedoel ik echt een extender, niet zo'n dingen als TVersity en MediaPortal

[ Voor 4% gewijzigd door ijskonijn op 31-03-2009 09:06 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-05 21:25

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Zo, als het goed is heb ik vandaag Fallout 3 op de mat liggen voor 30 incl verzendkosten.
Heerlijk heb er nu al zin in.

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Aargh.
Die weekaanbieding zou ik normaal direct kopen (i luvs me some discounts). Maar ik heb alien hominid al op de x-box1 en vind het eigenlijk kul om em nog een keer te halen.

Then again, dan is ie speelbaar op mijn 360 (org niet :( ) en mogelijk achievements. En hd, maar met dit spel vind ik dat niet zo heel spannend.

Lastig lastig.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Electra schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 11:14:
Zo, als het goed is heb ik vandaag Fallout 3 op de mat liggen voor 30 incl verzendkosten.
Die heb ik me toevallig Zaterdag gekocht, nu al helemaal verslaafd, supervet spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Electra schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 11:14:
Gelijk terug sturen!!!!

vies kutspel!! :(

Wou gister vroeg naar bed ivm te weinig slaap dit weekend maar moest nog even die ene quest afmaken!!!

Vanavond hopelijk stroomstoring thuis want anders ga ik weer veel te lang door!!! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
L1nt schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 08:21:
[...]

Vind het helemaal niet verrassend. Deel 1 was ook al niet al te best ontvangen.
Toch heb ik heel veel uur in the Godfather 1 zitten, beviel me prima dat spel :) Als deel 2 net zoiets word, zit het wat mij betreft goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:40
Ik heb even een vraagje, is het mogelijk te zien hoe ver een download is? Bijvoorbeeld ik zit nu Halo 3 map-pack te downloaden maar kan nergens zien hoeveel die nog moet :X 8)7 en als ik halo 3 wil spelen komt er leuk een berichtje van dat het download is gepauzeerd.

lama ben weer eens scheel :/

[ Voor 6% gewijzigd door FireBladeX op 31-03-2009 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andy2125
  • Laatst online: 12-06 10:31
Vandaag bij play.com Prince of Persia voor 12,99. Ik had hem nog niet dus maar gelijk besteld :).

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hij is nu al te laat, maar:
Guess the ? to win a copy of the GoW2 Snowblind Map Pack: CCYG7-JT6GG-?4WPD-69WJ4-P27KG. Good luck (N00b FAQ: http://bit.ly/H6YQh)
en
Oh hey....don't be sad if you didn't get it! Here is another chance: H7JMY-GTCGC-GRF6T-?B86T-DMDXJ
Van te Twitter van MJ, toch handig om af en toe te volgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Je kan ook @AceyBongos volgen op Twitter, die geeft ook afentoe codes weg.

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:27

rajackar

Blood Minister

Hmm ik heb van play nog steeds mijn RE5 LE pre order niet binnen :(
Zal daar niet snel nog wat halen denk ik. Vanmiddag of morgen mag ik eindelijk aan gaan geven dat ik hem niet ontvangen heb. Nu was play nooit snel met verzenden maar dit is absurd.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:56

BM

Moderator Spielerij
rajackar schreef op woensdag 01 april 2009 @ 09:57:
Hmm ik heb van play nog steeds mijn RE5 LE pre order niet binnen :(
Zal daar niet snel nog wat halen denk ik. Vanmiddag of morgen mag ik eindelijk aan gaan geven dat ik hem niet ontvangen heb. Nu was play nooit snel met verzenden maar dit is absurd.
Om de een of andere reden heeft play.com hier in Nederland een stel incompetente prutsers als bezorgers geregeld. In andere landen gaat het wel gewoon vlot :(

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarsiv
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-06 11:44
Ik had mijn bestelling van play binnen 5 dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Nieuw spel Alpine Legend: http://www.youtube.com/watch?v=ZUBQknWUEYU

spoiler:
1 april.. leuk he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:55

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Tijdje geleden was de HD 120GB nog maar 70 euro ofzo. Heb hem toen nog niet besteld en nu ik hem wil bestellen is hij overal over de 100 euro ! Weet een van jullie hoe dit zo ineens kan? En misschien een website waar ze nog wél 'goedkoop' zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

BM schreef op woensdag 01 april 2009 @ 10:06:
[...]

Om de een of andere reden heeft play.com hier in Nederland een stel incompetente prutsers als bezorgers geregeld. In andere landen gaat het wel gewoon vlot :(
Tja, een paar dagen wachten vind ik geen proeem maar vandaag is het drie weken geleden dat ie verstuurd is. Dat is me net ff iets te extreem.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-06 20:30

KoffieNT

banaan

Floris-K schreef op woensdag 01 april 2009 @ 10:57:
Tijdje geleden was de HD 120GB nog maar 70 euro ofzo. Heb hem toen nog niet besteld en nu ik hem wil bestellen is hij overal over de 100 euro ! Weet een van jullie hoe dit zo ineens kan? En misschien een website waar ze nog wél 'goedkoop' zijn?
Dit welbekende fenomeen is ookwel bekend onder de naam: Uitverkocht. Overigens ben ik van mening dat dit onderwerp meerdere malen is besproken in dit topiek, metname door your truly. (pratenalsofhetgeldkost.nl)

Ik heb mijn disk bij Dynomyte (Dynabyte) besteld voor 79,95, na een paar dagen kreeg ik inderdaad een mail: Levering op backorder gezet, daarna heb ik hem gecancelled.
De schijf is nu het goedkoopst te krijgen bij Consoleshop (99 euro). Ook een aantal kleinere (game)winkeltjes hebben ze (zelfs nog goedkoper). Net toen ik op het punt stond te bestellen bij een niet nader te noemen (flut)bedrijfje las ik hun algemene voorwaarden voor de lol eens door en deze schrokken mij zodanig af (ik zag de eindeloze mailcommunicatie en eventuele rechtzaken al aankomen) dat ik niet verder heb geklikt, ik heb ze er zelfs nog een mail over gestuurd. (pff, dat ik die moeite nog heb gedaan zeg)

Annnnnyway: Schijf is te halen voor 80 euro en minder bij een kleiner (game)winkeltje (met gare voorwaarden) of via iets als Ebay, Marktplaats, Dealextreme etc. Anders is het toch aan te raden dat je naar Consoleshop gaat omdat zei het goedkoopst zijn.

Ik heb nog steeds geen schijf, 100 euro voor een 120GB schijf vind ik een schandalig bedrag, en 2ehands hdds kopen...hmm..neh. Ik wacht even af of ik ergens een winkel zie die ze wel voor een leuke prijs hebben.

@onder: Klopt, Mediamarkt had/heeft ze, maar dit zijn de 60GB schijven.

[ Voor 13% gewijzigd door KoffieNT op 01-04-2009 11:14 ]

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ja dat is idd een schandalig bedrag en heb de oude posts idd gelezen. Dealextreme vind ik maar niks ivm kopie schijven en ook 2e hands. Schiet me trouwens te binnen dat Media Markt ze ook voor 70 euro had. Ga eens kijken of ik van de week naar de Saturn kan hier. Resultaat post ik tzt wel ff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien dat het hier allang genoemd is, maar ik vond het wel geestig om even mee te spelen :)

http://www.xbox.com/nl-NL/freeyouravatar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

rajackar schreef op woensdag 01 april 2009 @ 11:04:
[...]

Tja, een paar dagen wachten vind ik geen proeem maar vandaag is het drie weken geleden dat ie verstuurd is. Dat is me net ff iets te extreem.
Wat mij opvalt is dat alleen games hieronder lijken te lijden.
Tijd terug FEAR 2 en Race Pro besteld.
Waren een week na elkaar verstuurd maar terwijl de ene iets van 24 dagen te laat was lagen ze opeens beide op de deurmat :?

Echter, laatst een DVD besteld en die was binnen een week binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik heb zojuist een bestelling gedaan van een 120GB schijf !

www. neck.nl (Neckerman)

Ze hebben daar 2 varianten staan. Één voor 71 euro en de andere voor 129 euro.
Heb die van 71 euro inmiddels besteld, dus even afwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Zoals ookal vermeld in het budgettopic, maar Prince of Persia 13euro @ Play.com

Ik kon deze nu niet laten liggen :)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeSs
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-01 11:25
Floris-K schreef op woensdag 01 april 2009 @ 13:23:
Ik heb zojuist een bestelling gedaan van een 120GB schijf !

www. neck.nl (Neckerman)

Ze hebben daar 2 varianten staan. Één voor 71 euro en de andere voor 129 euro.
Heb die van 71 euro inmiddels besteld, dus even afwachten :)
Hoeveel zijn de verzendkosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Verzendkosten Waren volgens mij iets van 5 euro, want mijn totaal bedrag was 77,32 geloof ik.
Enige nadeel is dat je alleen achteraf kan betalen met acceptgiro of gespreid betalen middels een lening.

Hoop dus dat er morgen een HD in de bus ligt met een acceptgiro van 71 euro erop :P

Snap sowieso niet waarom ze er 2 aanbieden..

http://www.neck.nl/produk...iew%3Ddetail&welt=default
Dit is trouwens de link naar die van 71 euro.

[ Voor 28% gewijzigd door AndereKoekoek op 01-04-2009 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-06 20:30

KoffieNT

banaan

Yesss! Ik heb er eentje besteld, hopen maar dat het gaat lukken.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Laatst online: 29-05 21:25

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

ijskonijn schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 11:29:
[...]

Die heb ik me toevallig Zaterdag gekocht, nu al helemaal verslaafd, supervet spel!
Hahahahahahaha nou idd, ik moest gisteren nog even naar iemand toe.
Toch voor die tijd even snel spelen.............. heb uiteindelijk de afspraak maar verzet hahahahahahaha!
L1nt schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 12:42:
[...]

Gelijk terug sturen!!!!

vies kutspel!! :(

Wou gister vroeg naar bed ivm te weinig slaap dit weekend maar moest nog even die ene quest afmaken!!!

Vanavond hopelijk stroomstoring thuis want anders ga ik weer veel te lang door!!! |:(
Hhahahahahahahaha idd, zeer verslavend.
Moet me alleen nog even in die classes verdiepen (net zoals met Oblivion)
Had namelijk niet het idee dat de classes die uit de GOAT test kwamen, nou direct bij mij passen.
Ach heb een savegame aangemaakt net voordat ik de vault moet verlaten dus.........
Ik kan nog terug ;)

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37384

Die GOAT test slaat nergens op he, dus die results hoef je niet naar te kijken. Kom je later nog wel achter, maar je hoeft niet terug in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:22
Ik zit vast in Fallout 3 als ik naar dat radiostation in het begin ga, ik heb veels te weinig ammo en health en ga dus de hele tijd dood. Wat kan ik het beste doen, heb het idee dat die quest net iets teveel was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

DarkShadow schreef op woensdag 01 april 2009 @ 16:41:
Ik zit vast in Fallout 3 als ik naar dat radiostation in het begin ga, ik heb veels te weinig ammo en health en ga dus de hele tijd dood. Wat kan ik het beste doen, heb het idee dat die quest net iets teveel was.
Heb al tijdje niet meer gespeeld, vondt er ook weinig meer aan. Vrij trage game en niet echt een shooter ook door dat G.O.A.T. Maar ik had dus vaak hetzelfde, leek wel alsof mijn kogels niks doen tegen die vijanden. Vaak low ammo of van dat prutspul, volgens mij is het ook niet altijd de bedoeling dat je iedereen en alles omlegt. Spel kon me in ieder geval niet meer boeien nadat ik COD5 had gespeeld, en nu Halo Wars. Zelfde met Resident Evil 5, kon er niet warm van worden. Dat schieten moet stilstaand hoe irritant, die bitch die je helpt gebruikt alleen der pistool en helpt je amper. Kun je beter co-op of online spelen denk ik maar vondt het niks, no offence.

[ Voor 14% gewijzigd door NeoMe op 01-04-2009 16:45 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

Fallout 3 is ook wel heel wat anders als CoD je moet het niet eens als een schietspel zien eigenlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is ook gewoon geen FPS, maar een RPG. Je kan schieten ja, maar je kan ook praten. Dat maakt het nog geen chatprogramma ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Het beste kun je eerst een paar sidequests doen.

Ik heb bijvoorbeeld eerst the Pitt en Operation Anchorage gedaan plus 1 of 2 andere. Ben nu bijna level 14 en heb al een power armor. Die Supermutants waren eigenlijk een peuleschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

L1nt schreef op woensdag 01 april 2009 @ 17:08:
[...]

Het beste kun je eerst een paar sidequests doen.

Ik heb bijvoorbeeld eerst the Pitt en Operation Anchorage gedaan plus 1 of 2 andere. Ben nu bijna level 14 en heb al een power armor. Die Supermutants waren eigenlijk een peuleschil.
Dat zijn geen sidequest maar DLC. Die moet je dus apart kopen. Er zijn genoeg sidequests ingame zonder dat je iets hoeft te kopen. Loop gewoon eens door de Wasteland en doorzoek elke locatie die je vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Andy2125 schreef op woensdag 01 april 2009 @ 09:10:
Vandaag bij play.com Prince of Persia voor 12,99. Ik had hem nog niet dus maar gelijk besteld :).
Ik ben, net als meerderen in dit topic, helemaal klaar met Play. Ook PoP heb ik een tijd terug besteld. Kwam niet. Vervanger gevraagd. Kwam niet. Geld terug gevraagd. Kwam pas na een maand.

Ik bestel voortaan (zolang de pond laag staat) bij game.co.uk. Net zo goedkoop, je betaalt 2 euro verzendkosten en het ligt na 3 (!) dagen op de mat.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Willybubba schreef op woensdag 01 april 2009 @ 17:44:
[...]

Ik ben, net als meerderen in dit topic, helemaal klaar met Play. Ook PoP heb ik een tijd terug besteld. Kwam niet. Vervanger gevraagd. Kwam niet. Geld terug gevraagd. Kwam pas na een maand.

Ik bestel voortaan (zolang de pond laag staat) bij game.co.uk. Net zo goedkoop, je betaalt 2 euro verzendkosten en het ligt na 3 (!) dagen op de mat.
Dan heb net beetje pech gehad denk ik. Ik heb over een periode van een aantal jaar nu ondertussen al 148keer dat wat bestelt :/ (incl. games,dvd's,boeken, tshirts) en volgens mij is alles op 1 na niet aangekomen. Maar daar kreeg ik een vervangend examplaar voor terug :)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Laatst online: 17:22
[...]

Ik woon in Duitsland en heb hier nog nooit over problemen gehoord. Is er dan zo'n groot verschil tussen de bezorgingen in NL en DE?
Mijn ervaring is dat van ongeveer 20 bestellingen 1 keer een foute DVD is gekomen en die werd nog binnen 2 dagen vervangen ook.

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08-06 22:15

Armada

-Wat wil je weten?-

Voor mensen die Oblivion spelen/speelden:

http://bethblog.com/index...n-sale-most-of-it-anyway/
In celebration of the arrival of April, the wackiness of April Fool’s Day, and the upcoming 3rd anniversary of the release of Horse Armor (Friday, April 3), we are pleased to announce that for the next week all Oblivion DLC for Xbox 360 is half price, except for Horse Armor, which is twice as much as usual. So if you’ve been waiting for just the right moment to get The Vile Lair, or Knights of the Nine, or Shivering Isles, now is the time.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Anoniem: 37384 schreef op woensdag 01 april 2009 @ 17:18:
[...]

Dat zijn geen sidequest maar DLC. Die moet je dus apart kopen. Er zijn genoeg sidequests ingame zonder dat je iets hoeft te kopen. Loop gewoon eens door de Wasteland en doorzoek elke locatie die je vindt.
Beide DLC's zijn side-quests.
Ik geef aan dat ik dus die side-quests heb gedaan. Hij kan best andere doen. Side-quests zijn side-quests....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor degene die de "rel" om de Horse Armor dlc nog kennen, is deze wel erg geestig:
In celebration of the arrival of April, the wackiness of April Fool’s Day, and the upcoming 3rd anniversary of the release of Horse Armor (Friday, April 3), we are pleased to announce that for the next week all Oblivion DLC for Xbox 360 is half price, except for Horse Armor, which is twice as much as usual. So if you’ve been waiting for just the right moment to get The Vile Lair, or Knights of the Nine, or Shivering Isles, now is the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

L1nt schreef op woensdag 01 april 2009 @ 19:17:
[...]

Beide DLC's zijn side-quests.
Ik geef aan dat ik dus die side-quests heb gedaan. Hij kan best andere doen. Side-quests zijn side-quests....
Je snapt toch wel wat ik bedoelde? :)

Er zitten in FO3 talloze sidequests standaard. Ik was al VER voordat ik aan het eind van de mainquest was lvl 20, gewoon door veel van die sidequests te gaan doen. Daar is dus geen DLC voor 1600 punten totaal voor nodig. Die moet je mijns inziens alleen kopen als je klaar bent met de game en het nog wat wilt verlengen. Maar als je gewoon wat sterker wil worden kun je dat gewoon makkelijk in de standaard Fallout 3 game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Je moet in het begin gewoon DC mijden, dus niet rechtsonder op de map die stad in gaan, daar zitten supermutants en zonder de wat betere wapens zijn die wat te. Dus explore the map! :) Wel een tip: ga niet naar het uiterste noorden wanneer je nog geen alien blaster hebt.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

macciez schreef op woensdag 01 april 2009 @ 17:54:
[...]

Ik woon in Duitsland en heb hier nog nooit over problemen gehoord. Is er dan zo'n groot verschil tussen de bezorgingen in NL en DE?
Mijn ervaring is dat van ongeveer 20 bestellingen 1 keer een foute DVD is gekomen en die werd nog binnen 2 dagen vervangen ook.
Vroeger had ik ook nul problemen, dit is voor mij echt iets van de laatste tijd, en nog alleen met games ook. DVD's zijn er inderdaad gewoon op tijd.

Op zich wel vreemd, vooral omdat ik met andere toko's geen last heb.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218213

iemand info over die update van vandaag? was best groot volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hemmies
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-06 15:56
Anoniem: 218213 schreef op donderdag 02 april 2009 @ 11:24:
iemand info over die update van vandaag? was best groot volgens mij
http://majornelson.com/ar...-no-new-features-4-2.aspx

Niks bijzonders zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

PWM schreef op woensdag 01 april 2009 @ 19:20:
Voor degene die de "rel" om de Horse Armor dlc nog kennen, is deze wel erg geestig:

[...]
Ik gok dat het te maken heeft met dat het belachelijk is om 200 punten voor een armor neer te leggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

This update addresses interruption issues that some Xbox LIVE users may have experienced when playing a limited number of Xbox 360 games.
Interruption issues, als in: spellen die even op zwart scherm blijven staan voordat ze uberhaupt opstarten? Fallout 3 heeft dit bij mij, ook resident evil geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 155599 schreef op donderdag 02 april 2009 @ 11:54:
[...]

Ik gok dat het te maken heeft met dat het belachelijk is om 200 punten voor een armor neer te leggen?
Yep. De Horse Armor was 1 van de eerste stukken DLC, en men was toen een beetje aan het kijken wat ze er voor konden vragen. In het geval van Horse Armor zijn ze over de grens gegaan, en daar kregen ze terecht erg (heel erg) veel kritiek op. Ze hebben hun pricing daarna aangepast. Vond het nu wel een grappige actie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

[...]

Ben nu ook een vervanger aan het aanvragen voor RE5. Maar dat moet per post(!)
Moet ik eerst weer die onzin naar de UK terug gaan sturen en dan nemen ze het in behandeling. Kan ik dus sowieso weer drie weken wachten.
Mijn volgende bestelling zal dan wel naar game.co.uk gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iedereen de nieuwe Exclusive Alpine Legend al gezien?

http://www.xbox.com/en-GB/games/a/alpinelegend/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Het is 2 april..... :O
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.