Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-08 16:30
Gisteren GTA4 voor de eerste keer uitgespeeld :) Totale tijd: 30 uur en 10 minuten :')
Ik laad nog wel een keer een wat oudere savegame en rush daar even door heen. Wat ben ik toch ook een achievement hoer... In ieder geval, nu wordt het tijd voor The Lost and Damned!

[ Voor 3% gewijzigd door Kazu op 08-04-2009 13:49 ]

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Kazu schreef op woensdag 08 april 2009 @ 13:48:
Gisteren GTA4 voor de eerste keer uitgespeeld :) Totale tijd: 30 uur en 10 minuten :')
Ik laad nog wel een keer een wat oudere savegame en rush daar even door heen. Wat ben ik toch ook een achievement hoer... In ieder geval, nu wordt het tijd voor The Lost and Damned!
Hahaha dat is zielig voor je :)

Waar kun je zien hoeveel uur je al gespeeld hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:21
uchiha tijntje schreef op woensdag 08 april 2009 @ 10:09:
[...]
Is er ook een medische reden waarom sommige er misselijk van worden en anderen niet?
Ik ben helaas niet medisch onderlegd. Door selectieve perceptie viel mijn oog anderhalf jaar geleden op een artikel over Motion Sickness bij Gamers. Dit omdat ik er dus ook last heb van misselijkheid en draaiende kamers na het spelen van FPS.

Zelf denk ik dat het te maken heeft met de manier van Gamen. Ik ga helemaal op in de game en vergeet de rest van de wereld.

even geWIKI-ed: Reisziekte, wagenziekte, zeeziekte, luchtziekte of algemeen bewegingsziekte is een verschijnsel dat zich voordoet wanneer de signalen van het evenwichtsorgaan (dat versnelling en beweging registreert) en de waargenomen horizon niet met elkaar in overeenstemming zijn.

Zou het bij Gamen het precies andersom zijn. Je hersenen registreren beweging, maar je evenwichts orgaan niet?

PSN: IS_DJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

We gaan naar nummer 360 \o/

[ Voor 8% gewijzigd door F_J_K op 08-04-2009 19:20 . Reden: oeps ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.