Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Sinds de update heb ik dat probleem opeens heel vaak bij left 4 dead. Als ze hebben geprobeerd het te fixen is er iets niet goed gegaan.ijskonijn schreef op donderdag 02 april 2009 @ 11:54:
[...]
Interruption issues, als in: spellen die even op zwart scherm blijven staan voordat ze uberhaupt opstarten? Fallout 3 heeft dit bij mij, ook resident evil geloof ik
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Klopt. En ook die post komt weleens niet aan (!) en dan moet je dat ding dus nog een keer sturen.rajackar schreef op donderdag 02 april 2009 @ 12:50:
[...]
Ben nu ook een vervanger aan het aanvragen voor RE5. Maar dat moet per post(!)
Moet ik eerst weer die onzin naar de UK terug gaan sturen en dan nemen ze het in behandeling. Kan ik dus sowieso weer drie weken wachten.
Mijn volgende bestelling zal dan wel naar game.co.uk gaan.
Zo ging het iig bij mijn GoW2 LE. Die heb ik dus wel gerefund gekregen maar dat kostte me uiteindelijk 7,50 voor een aangetekende brief zodat ik zeker wist dat ze 'm kregen.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Ik heb laatst ook wat teruggestuurd naar Play.com en heb netjes alle kosten voor verzending teruggestort gekregen. Dat geld heb ik binnen een week gestort gekregen. Wat dat betreft dus helemaal geen klachten. Ook hoefde ik niet per post een vervanger aan te vragen.Willybubba schreef op donderdag 02 april 2009 @ 16:16:
[...]
Klopt. En ook die post komt weleens niet aan (!) en dan moet je dat ding dus nog een keer sturen.
Zo ging het iig bij mijn GoW2 LE. Die heb ik dus wel gerefund gekregen maar dat kostte me uiteindelijk 7,50 voor een aangetekende brief zodat ik zeker wist dat ze 'm kregen.
Het is inderdaad wel zwaar irritant dat het verzendproces zo ontzettend veel tijd in beslag neemt bij Play. Op de een of andere manier zit je dan ook niet zo verschrikkelijk meer op het spel te wachten na zoveel tijd. Ik ga Play de komende tijd ook maar mijden totdat dat verzend probleem een keer verholpen is.
uhm...
pipe: http://pipes.yahoo.com/pi...4dc3dfd6d7cf5b3f2f3743877
Dat zeg ik....
There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark
http://majornelson.com/ar...-no-new-features-4-2.aspxikt schreef op donderdag 02 april 2009 @ 17:25:
Ja, die update, waar ging die over? :<
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Laatste toevoeging aan de achievements daarvan dateerde van november 2007.
Toch nog steeds een vermakelijk spel, en wat nou me wel opvalt is dat de laadtijden toch wel heel erg snel zijn (vergeleken met wat nieuwere spellen)
ik ben op zoek naar spellen die met meer als 2 personen kan spellen.MochiGohan schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 20:10:
Omdat er af en toe vragen komen over welke games met meerdere spelers op een console te spelen zijn (en omdat ik vandaag niet zoveel te doen had), heb ik een lijst gemaakt met alle games die coop/vs/whatever op één console te spelen zijn (de lijst werd wat langer als verwacht)
Komt ie:
All-Pro Football 2K8
America's Army: True Soldiers
Army of Two
Avatar The Last Airbender: The Burning Earth
Baja: Edge of Control
Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts
Battle Fantasia
Beautiful Katamari
Bee Movie™ Game
Beijing 2008™ - The Official Video Game of the Olympic Games
BlackSite™: Area 51
Blazing Angels™: Squadrons of WWII
Blazing Angels 2: Secret Missions of WWII
Blitz: The League
Blitz: The League II
Bully: Scholarship Edition
Burnout Revenge
Call of Duty 2
Call of Duty 3
Call of Duty 4: Modern Warfare
Call of Duty: World at War
Cars
Cars Mater-National
College Hoops 2K6
College Hoops 2K7
College Hoops 2K8
Condemned 2: Bloodshot
Conflict: Denied Ops
Crash Bandicoot: Mind over Mutant
Crash of the Titans
Culdcept SAGA
Dance Dance Revolution UNIVERSE
Dance Dance Revolution UNIVERSE 2
Dance Dance Revolution UNIVERSE 3
Dark Sector
Dead or Alive 4
Destroy all Humans: Path of the Furon
Discs of Tron
Disney Sing It: High School Musical 3: Senior Year
Don King Presents Prizefighter
Dragon Ball Z: Burst Limit
Dynasty Warriors 5 Empires
Dynasty Warriors 6
Dynasty Warriors: Gundam
Earth Defense Force
Eragon
Eternal Sonata
Fable 2
FaceBreaker
Fantastic 4: Rise of the Silver Surfer
Far Cry Instincts Predator
Fatal Inertia
FIFA 06: Road to FIFA World Cup
FIFA 06: World Cup
FIFA 07
FIFA 08
FIFA 09
FIFA Street 3
Fight Night Round 3
Forza Motorsport 2
Full Auto
Gears of War
Gears of War 2
Ghost Recon Advanced Warfighter
Ghost Recon Advanced Warfighter 2
Guitar Hero Aerosmith
Guitar hero II
Guitar Hero III: Ledgends of Rock
Guitar Hero: World Tour
Hail to the Chimp
Halo 3
Hellboy: Science of Evil
High School Musical 3: Senior Year Dance!
Hot Wheels: Beat That!
Import Tuner Challange
Juiced 2: Hot Import Nights
Kameo: Elements of Power
Kane and Lynch: Dead Men
Karaoke Revolution Presents Ameriva Idol Encore
Kengo: Ledgend of the 9
Kung Fu Panda
Left 4 Dead
Legendary
LEGO Batman: The Videogame
LEGO Indiana Jones: The Original Adventures
LEGO Star Wars II: The Original Trilogy
LEGO Star Wars: The Complete Saga
Lips
Looney Tunes: Acme Arsenal
Lord of the Rings: Conquest
Madagascar 2: Escape 2 Africa
Madden NFL 06
Madden NFL 07
Madden NFL 08
Madden NFL 09
Major League Baseball 2K6
Major League Baseball 2K7
Major League Baseball 2K8
Marvel Ultimate Alliance
Medal of Honor Airborne
Metal Slug 3
Monster Madness
Mortal Kombat vs DC Universe
MotoGP '06
MotoGP '07
MotoGP '08
MX vs ATV™ Untamed
NARUTO: Rise of a Ninja
Naruto: The Broken Bond
NBA 2K6
NBA 2K7
NBA 2K8
NBA 2K9
NBA Ballers: Chosen One
NBA Live 06
NBA Live 07
NBA Live 08
NBA Live 09
NBA STREET Homecourt
NCAA Basketball 08
NCAA Basketball 09
NCAA March Madness 07
NCAA March Madness 08
Need for Speed Carbon
Need for Speed Most Wanted
Need For Speed ProStreet
NFL Tour
NHL 07
NHL 08
NHL 09
NHL 2K6
NHL 2K7
NHL 2K8
NHL 2K9
Over G Fighters
Overlord
Perfect Dark Zero
Phantasy Star Universe
Pirates Of The Caribbean: At World's End
Pirates vs Ninjas Dodgeball
Project Gotham Racing 3
Project Gotham Racing 4
Ratatouille
Rainbow Six: Vegas
Rainbow Six: Vegas 2
Rayman Raving Rabbids
Ridge Racer 6
Rock Band
Rock Band 2
Rumble Roses XX
Saints Row
Saints Row 2
Samurai Warriors 2
Samurai Warriors 2 Empires
Scene It? Box Office Smash
Scene It? Lights, Camera, Action
SEGA Rally Revo
SEGA Superstars Tennis
Shrek the Third
Skate
Skate 2
Sonic The Hedgehog
Soul Calibur IV
Spider-Man: Friend or Foe
Street Fighter IV
Stuntman: Ignition
Surf's Up
The BIGS
The Chronicles of Narnia: Prince Caspian
The Club
The Darkness
The History Channel: Battle for the Pacific
The Legend of Spyro: Dawn of the Dragon
The Outfit
The Simpsons Game
The Spiderwick Chronicles
Thrillville: Off the Rails
Ticket to Ride
Tiger Woods PGA Tour 06
Tiger Woods PGA Tour 07
Tiger Woods PGA Tour 08
Tiger Woods PGA Tour 09
TiQal
Tony Hawk's American Wasteland
Tony Hawk's Project 8
Tony Hawk's Proving Ground
Top Spin 2
Top Spin3
Turok
UEFA Champions League 2006-2007
Universe at War: Earth Assault
Unreal Tournament III
Virtua Fighter 5
Virtua Tennis 3
Viva Piñata: Party Animals
Viva Piñata: Trouble in Paradise
Wall-E
Warriors Orochi
WarTech Senko no Ronde
WWE SmackDown vs. RAW 2007
WWE SmackDown vs. RAW 2008
WWE SmackDown vs. RAW 2009
You're in the Movies
Mocht je een foutje spotten of aanvullingen hebben hoor ik het graag
heb zelf al Scene it en trivial pursuit, maar zijn er ook races games waar je met 2 of meer spellers kan spelen? volgens mij kan dat met guitar hero en rock band ook alleen weet ik het niet helemaal zeker.
mischien is het handig om deze lijst te updaten met hoeveel mensen je kan spellen splitscreen op een andere manier.
[ Voor 0% gewijzigd door aegis op 03-04-2009 16:17 . Reden: typo's ]
Loop dus een beetje achter in de tijd, maar heb er wel zin aan!
Hoe bevalt die Xbox 360? ;-)
Nu heb ik een, oude, 90 GB HDD voor hem op de kop getikt.
Na wat zoekwerk weet ik inmiddels hoe ik die moet formateren. Live is ook geen probleem (UTP erin en andere eind in de router en hup.)
Nu vraagt hij wat er met zijn achievements gebeurt, zijn gamerscore.
Kan die op de USB stick blijven? Moet die naar de HDD? Kan dat samen of moet je kiezen?
Kan hij de stick bewaren en als de HDD het begeeft zijn oude scores weer gebruiken?
Ik hoop dat jullie me dat kunnen vertellen...
"What do you get if you multiply six by nine..."
90 GBPunkrocker schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 20:32:
Ik ben een Xbox 360 n00b maar mijn zoontje heeft er één, een arcade. Zo'n anderhalf jaar tot volle tevredenheid.
Nu heb ik een, oude, 90 GB HDD voor hem op de kop getikt.
Na wat zoekwerk weet ik inmiddels hoe ik die moet formateren. Live is ook geen probleem (UTP erin en andere eind in de router en hup.)
Nu vraagt hij wat er met zijn achievements gebeurt, zijn gamerscore.
Kan die op de USB stick blijven? Moet die naar de HDD? Kan dat samen of moet je kiezen?
Kan hij de stick bewaren en als de HDD het begeeft zijn oude scores weer gebruiken?![]()
Ik hoop dat jullie me dat kunnen vertellen...![]()
Anyway, z'n gamerscore (en dus achievements) blijven behouden, maar z'n savegames niet. Om zijn eigen gamertag weer te kunnen gebruiken, moet hij die even recoveren
[ Voor 4% gewijzigd door tdw op 03-04-2009 20:35 ]
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Schijnt één van de eerste HDD's voor de xbox360 te zijn...
Xbox360 zelf waar deze bij zat komt uit 2005.
Ook al is het een 60 GB of 20 GB. Het was een koopje
OK, kan de USB-stick er dus uit?Anyway, z'n gamerscore (en dus achievements) blijven behouden, maar z'n savegames niet. Om zijn eigen gamertag weer te kunnen gebruiken, moet hij die even recoveren
Jep, maar je kan hem er natuurlijk ook gewoon in laten zittenPunkrocker schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 21:00:
[...]
Ook al is het een 60 GB of 20 GB. Het was een koopje![]()
[...]
OK, kan de USB-stick er dus uit?
~ James May
Vaag verhaal zeg. Er is nooit een 90GB HDD geweest voor de xbox360, dus het klinkt alsof je bent opgelicht.Punkrocker schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 21:00:
[...]
Ook al is het een 60 GB of 20 GB. Het was een koopje
In de originele xbox360 uit 2005 zat een 20GB HDD, tegenwoordig zijn HDD's van 60GB en 120GB ook verkrijgbaar.
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
Het is dus een 20 GB.
Ach, voor een 10-tje mag je wel eens verrast worden
Waarom wél de savegames kwijt maar niet zijn achievenments?Anyway, z'n gamerscore (en dus achievements) blijven behouden, maar z'n savegames niet. Om zijn eigen gamertag weer te kunnen gebruiken, moet hij die even recoveren
Staan die dan niet op de stick?
De achievements worden bijgehouden op servers van Microsoft. Ik weet dit niet zeker, maar het lijkt me wel.Punkrocker schreef op zondag 05 april 2009 @ 11:43:
[...]
Waarom wél de savegames kwijt maar niet zijn achievenments?
Savegames daarentegen worden opgeslagen op je harde schijf, dus als je een andere schijf neemt zijn die weg.
En savegames kun je bij mijn weten niet op een usb-stick zetten.
En ik dacht ook dat je achievements centraal worden bijgehouden (gekoppeld aan je account)
Do what you love, do it often
De achievements worden (zoals hierboven gezegd) centraal opgeslagen met je Gamertag op de serverts van Microsoft. Voor Microsoft (en voor jou ook) is het ondoenlijk om savegames te gaan bewaren: Savegames van Forza 2 nemen bijvoorbeeld 30MB in beslag. Ik weet niet of je vaak 30 MB upload, maar dat kost wel een tijdje. Dan zie je dus staan "Saving content - do not turn off console" - erg vervelend als je moet eten ofzoPunkrocker schreef op zondag 05 april 2009 @ 11:43:
[...]
Het is dus een 20 GB.
Ach, voor een 10-tje mag je wel eens verrast worden![]()
[...]
~ James May
Ziet er goed uit! En dat op een 'speelveld' van 14.000 km²..... can't wait
Om dit even aan te vullen.tdw schreef op zondag 05 april 2009 @ 13:55:
[...]
De achievements worden (zoals hierboven gezegd) centraal opgeslagen met je Gamertag op de serverts van Microsoft.
Als je natuurlijk nooit online komt met je xbox staan ze in je lokale profiel. Dan ben je ze dus wel kwijt als je niet oppast.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Savegames staan inderdaad op de memorycard die je hebt. Die kun je op de HDD zetten, net als het profiel. Dit kun je gewoon vanuit de memorypagina doen op de xbox.Punkrocker schreef op zondag 05 april 2009 @ 11:43:
[...]
Het is dus een 20 GB.
Ach, voor een 10-tje mag je wel eens verrast worden![]()
[...]
Hij is idd nog nooit online geweest.BM schreef op zondag 05 april 2009 @ 16:22:
[...]
Om dit even aan te vullen.
Als je natuurlijk nooit online komt met je xbox staan ze in je lokale profiel. Dan ben je ze dus wel kwijt als je niet oppast.
Hij kan zijn lokale profiel overzetten naar de HDD?
Hij heeft inmiddels een berg spellen (gespaard van zijn zakgeld en verwend door opa en oma...) en wil nu ook wel eens online. Halo 3 fan. Net als een stel vrienden
Ook de extra maps van Halo Wars Limited Edition wil hij op gaan halen...
En hij is bang dat hij alle levels van Halo 3, Overlord en The Force Unleashed helemaal overnieuw moet spelen.
De mening van mij dat dat nu juist leuk is deelt hij niet
Kijk eens op Co-Optimus, daar staat van vrijwel elk modern spel aangegeven wat voor co-op content erin zit.aegis schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 16:16:
[...]
ik ben op zoek naar spellen die met meer als 2 personen kan spellen.
heb zelf al Scene it en trivial pursuit, maar zijn er ook races games waar je met 2 of meer spellers kan spelen? volgens mij kan dat met guitar hero en rock band ook alleen weet ik het niet helemaal zeker.
mischien is het handig om deze lijst te updaten met hoeveel mensen je kan spellen splitscreen op een andere manier.
Dat zeg ik....
Theoretisch kan je ook je saves/profiel op de memorystick houden en de harddisk gebruiken voor de downloaded content.
Handige site!Biobakker schreef op maandag 06 april 2009 @ 10:42:
[...]
Kijk eens op Co-Optimus, daar staat van vrijwel elk modern spel aangegeven wat voor co-op content erin zit.
In de praktijk werkt het ookSeamusXanthus schreef op maandag 06 april 2009 @ 10:48:
Theoretisch kan je ook je saves/profiel op de memorystick houden en de harddisk gebruiken voor de downloaded content.
[ Voor 3% gewijzigd door daniëlpunt op 06-04-2009 11:46 ]
vind het wel jammer dat er niet zoveel party games zijn zoals bij de Wii, iemand die nog een leuk game weet voor een avond gezellig op de bank met wat vrienden, zoek games met wat veel humor. heb al scene it die is wel heel leuk maar dan moet een movie freak voor zijn.
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
heb ook trivial pursuit is ook wel grappig is alleen jammer dat je de gewone controller moet gebruiken en niet die buzzers van scene it.
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Ja, same hereNeoMe schreef op maandag 06 april 2009 @ 11:56:
Ja, klopt...zit nu op de wiki en inderdaad beide film gerelateerd. Wel jammer, want de opzet enzo is wel leuk. Snap niet waarom niemand een buzz-variant maakt voor op de XBOX360, denk wel dat die goed zou verkopen als die uitgewerkt is.
SceneIt is prima, maar wel redelijk moeilijk, en eigenlijk alleen geschikt voor echte liefhebbers van film. Deel 2 hebben ze een redelijk kinderachtige UI gegeven, maar de vragen bleven moeilijk.
De controllers zijn prima, en in te zetten voor 3rd parties. Ben benieuwd of het nog gaat komen
Het moet toch een goede business case zijn. Meer dan 30 miljoen verkochte Xboxen over de wereld en still rising. Buzz is een heerlijke melkkoe voor Sony. Gewoon 40,- en 50,- vragen per spel, terwijl er relatief weinig werk aan is.
[ Voor 13% gewijzigd door PWM op 06-04-2009 12:35 ]
Ik wil graag een tweede controller voor mijn xbox360, maar ik zou deze ook willen gebruiken op mijn pc. Moet ik dan een wired controller nemen of zit er een dongle bij de wireless controller?
Dit is me niet helemaal duidelijk omdat op de xbox.com website bij de wireless controller wel staat: geschikt for windows XP, maar op support.xbox.com en in de manual van de wireless controller die ze op de website aanbieden staat niets over gebruik met PC ( bij de wired controller staat dit wel in de manual trouwens ).
Do what you love, do it often
Ik heb vandaag echter eentje, waar ik echt trots op ben:

Ik ga hem inlijsten
90710
Standaard zit hij er niet bij, maar je kan ze wel met dongle erbij kopen. Die is ongeveer 5 euro duurder dan normaal.macciez schreef op maandag 06 april 2009 @ 12:40:
geloof niet dat je die er standaard bij krijgt, bij mijn laatst gekochte (3 jaar geleden) zat er niks extra bij.
http://www.consoleshop.nl...ntroller-for-windows.html
Bedankt90710 schreef op maandag 06 april 2009 @ 13:11:
[...]
Standaard zit hij er niet bij, maar je kan ze wel met dongle erbij kopen. Die is ongeveer 5 euro duurder dan normaal.
http://www.consoleshop.nl...ntroller-for-windows.html
Nu nog is uitzoeken of dat ook in het zwart kan
Nice.. dat kunnen er inderdaad niet veel zeggen. Zou goed zijn voor je TrueAchievements ratioPWM schreef op maandag 06 april 2009 @ 13:08:
Ik vind achievements altijd erg leuk, en er zijn er nu al 2.500.000.000 unlocked (http://games.fok.nl/news.php?newsid=31280)
[afbeelding]
Ik ga hem inlijsten
Sterk! Zelf heb ik ook een paar achievements waar ik bijzonder trots op ben omdat echt zeer weinig mensen ze gehaald hebben:PWM schreef op maandag 06 april 2009 @ 13:08:
Ik vind achievements altijd erg leuk, en er zijn er nu al 2.500.000.000 unlocked (http://games.fok.nl/news.php?newsid=31280)
[afbeelding]
Ik ga hem inlijsten

De eerste is van Triggerheart Excelica, ontbreek ik nog 2 achievements, maar uiteindelijk zijn er maar een paar honderden spelers die meer achievements hebben dan mezelf.
De tweede is van N+. Deze achievement is verantwoordelijk voor enkele van de grijze haren op mijn hoofd

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
maaaaar, heeft iemand toevallig nog een xbox live trial card liggen? M'n live account is verlopen en het duurt een tijd voordat m'n nieuwe binnenkomt...
Ik zou het heel tof vinden als je 1tje voor me hebt liggen.
j.t.kuipers [at] student.rug.nl
tnx!
Beeld = HDMI , Geluid = Optisch maar de geluid komt ook nog steeds uit de TV wat resulteert op wazig geluid. Dit is makkelijk te fixen door de tv te mute'n maar kan ik het gewoon niet uitschakelen?
Bij mij waren het 2 achievements van geo wars. De eerste was pacifism (die als je em eenmaal hebt toch wel vrij eenvoudig nogmaals te halen is). Dit was ook de eerste achievement waar ik echt actief achteraan ging, daarvoor was het meer van 'oh ja' als het schermpie+geluidje voorbij kwam.
De tweede was survive to 1 million points op one life. Deze was byzonder pittig.
Oh en wax on wax off van gw2 off bezorgde me ook even frustraties.
Sa-WachtEnormOpGeometryWars3-gat
10 second ninja DONE
Dat is nu opgelost
Deal of the week, Penny Arcade 50% off
Ik ga hem ook maar even bekijken. Gold Abo betaal zichzelf inmiddels terug.
[ Voor 11% gewijzigd door PWM op 06-04-2009 16:19 ]
Kun je sound niet instellen op Dolby digital ofzo?FireBladeX schreef op maandag 06 april 2009 @ 15:39:
Vandaag mijn HDMI kabel binnen voor mijn xbox 360, maar loop tegen een klein vervelend probleempje aan.
Beeld = HDMI , Geluid = Optisch maar de geluid komt ook nog steeds uit de TV wat resulteert op wazig geluid. Dit is makkelijk te fixen door de tv te mute'n maar kan ik het gewoon niet uitschakelen?
Ik heb er geen ervaring mee maar ik zou in ieder geval even stoeien met de geluidsinstellingen van de xdoos.
Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip
Jup, dat heb ik. Maar er zijn niet echt instellingen om mee te klooienL1nt schreef op maandag 06 april 2009 @ 16:23:
[...]
Kun je sound niet instellen op Dolby digital ofzo?
Ik heb er geen ervaring mee maar ik zou in ieder geval even stoeien met de geluidsinstellingen van de xdoos.
Ik zal maar dadelijk in de handleiding gaan rondneuzen :
[ Voor 5% gewijzigd door FireBladeX op 06-04-2009 16:26 ]
Kan niet, het geluid blijft ook via HDMI komen. Ik mute ook altijd mn TV..FireBladeX schreef op maandag 06 april 2009 @ 16:26:
[...]
Jup, dat heb ik. Maar er zijn niet echt instellingen om mee te klooienJe kan tussen digitaal kiezen en stereo. Ik heb dobly digital gekozen maar toch blijft de geluid uit me tv komen + uit mij surround systeempje .
Ik zal maar dadelijk in de handleiding gaan rondneuzen :
Ugh ik schaam me er gewoon voor dat ik dat spel gespeeld heb puur voor de achievements. En het ergste is dat ik gewoon de laatste mis.
Mijn volwassen kant zegt gewoon negeren het spel is zo brak, die wil je niet eens even een half uurtje ofzo spelen om die laatste binnen te halen.
Maar de achievement whore in me (met mijn schamele 2400 puntjes
10 second ninja DONE
In dat spel heb je 200G binnen het half uur..net genoeg om je niet kapot te ergerenSagat schreef op maandag 06 april 2009 @ 17:52:
@DoD
Ugh ik schaam me er gewoon voor dat ik dat spel gespeeld heb puur voor de achievements. En het ergste is dat ik gewoon de laatste mis.
Mijn volwassen kant zegt gewoon negeren het spel is zo brak, die wil je niet eens even een half uurtje ofzo spelen om die laatste binnen te halen.
Maar de achievement whore in me (met mijn schamele 2400 puntjes) wil em eigenlijk toch wel halen.
Ik kan op mijn TV (Samsung LCD) instellen dat ik via HDMI geen audio signaal wil ontvangen, misschien kan dat bij andere TVs ook?Exorcist schreef op maandag 06 april 2009 @ 16:53:
[...]
Kan niet, het geluid blijft ook via HDMI komen. Ik mute ook altijd mn TV..
Mwa, persoonlijk vind ik de vragen van Scene It best simpel, er zijn maar een paar films die ik niet herkende. Vind het een erg leuke party game maar er mag inderdaad best wel wat meer variatie in zitten qua genre en hoeft het niet per se gericht zijn op films, al past de titel er wel goed bij.PWM schreef op maandag 06 april 2009 @ 12:31:
[...]
Ja, same hereHet is eigenlijk het enige genre wat ik een beetje mis op de 360, de Buzz achtigen.
SceneIt is prima, maar wel redelijk moeilijk, en eigenlijk alleen geschikt voor echte liefhebbers van film. Deel 2 hebben ze een redelijk kinderachtige UI gegeven, maar de vragen bleven moeilijk.
De controllers zijn prima, en in te zetten voor 3rd parties. Ben benieuwd of het nog gaat komen
Het moet toch een goede business case zijn. Meer dan 30 miljoen verkochte Xboxen over de wereld en still rising. Buzz is een heerlijke melkkoe voor Sony. Gewoon 40,- en 50,- vragen per spel, terwijl er relatief weinig werk aan is.
Ach, misschien komt binnenkort iets als "Heard It"
[ Voor 7% gewijzigd door JorisTheWise op 07-04-2009 01:13 ]
Ik wil wel een digitale aquarium voor 200 points
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Welke heb je? Ik heb een LE40A756, en zou een mooie optie zijn?Schweino schreef op maandag 06 april 2009 @ 20:05:
[...]
Ik kan op mijn TV (Samsung LCD) instellen dat ik via HDMI geen audio signaal wil ontvangen, misschien kan dat bij andere TVs ook?
Klinkt als een community game, en die hebben we amper hier in NL. Tot voor kort hadden we ze helemaal niet, maar geloof dat deze optie een week of wat terug toch open gezet is, stond alleen nog amper wat in.Stalllone schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 11:24:
Weet iemand waar ik die Aquarium HD kan vinden op marketplace? Ik vind hem wel op de website, maar ik meende hem ook gezien te hebben in de marketplace van de EU. Maar ik vind hem niet terug.
Ik wil wel een digitale aquarium voor 200 points
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ja, hierRemkoDJ schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 12:03:
Zijn er al Jaspers gesingaleert in nederlands?
Xbox
Anoniem: 199898
Grapje? Of?RemkoDJ schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 12:03:
Zijn er al Jaspers gesingaleert in nederlands?
Dat kan, staat verschillende keren uitgelegd in dit topic.Anoniem: 199898 schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 12:11:
Ik wil mijn xbox aansluiten via DVI op mijn monitor omdat mijn LCD kapot is. Ik kan een HDMI naar DVI converter kopen en dat zal wel werken maar dan heb ik nog geen geluid. Is het mogelijk om toch via een omweg geluid te krijgen?
:D
Ik wil deze schijf ook gebruiken om aan te sluiten op mijn xbox om 1080p materiaal af te spelen.
Zijn er nog dingen waar ik op moet letten of werkt dit zonder meer?
Ik zit te denken aan deze schijf: http://www.dixons.nl/De_o...WK_productfeed&utm_medium
...less is more
Dat was ook exact mijn reactie...
Maar omdat ik niet helemaal als een boeman bekend wil komen te staan: Kijk hier eens
En dan met name de 1e post, onder het kopje "Wie is Jasper"
[ Voor 11% gewijzigd door BM op 07-04-2009 12:27 ]
Xbox

Ik heb dit nog nooit gehad met een game

EDIT:
Dacht dat het aan mij lag, tiep ik "mirrors edge misselijk" in, blijkt het een groter probleem te zijn.
[ Voor 22% gewijzigd door PWM op 07-04-2009 12:34 ]
Heb je dat puntje in het midden van je beeld aan staan? Dat hebben ze toegevoegd om dit te voorkomen.PWM schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 12:32:
Ik kan Mirrors Edge gewoon niet spelenNa 5 minuten word ik misselijk, na 10 minuten krijg ik koppijn en na een kwartier hang ik boven de pot
![]()
EDIT:
Dacht dat het aan mij lag, tiep ik "mirrors edge misselijk" in, blijkt het een groter probleem te zijn.
Zelf heb ik er geen last van gehad. Had het met HL2 meer eigenlijk, daar werd in na een tijd spelen wel misselijk van.
Xbox
Dat is idd een veelvoorkomend probleem. Heb er zelf geen last van gehad, zou ook niet echt kunnen bedenken waardoor het komt en in andere spellen niet? Het vele witte licht? De snelheid van de beelden? Beats me.PWM schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 12:32:
Ik kan Mirrors Edge gewoon niet spelenNa 5 minuten word ik misselijk, na 10 minuten krijg ik koppijn en na een kwartier hang ik boven de pot
![]()
EDIT:
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ik denk camera type. Sommige engines gebruiken een projection matrix waardoor je een wijdere blik hebt op de wereld (dus een soort 'groothoeklens' effect) anderen doen dit minder. Zodoende geven sommige games dit effect niet en anderen wel. Althans dat is wat ik concludeer uit het feit dat sommige games dit meer geven dan anderen bij dezelfde personen. (ikzelf heb hier nooit last van gehad)uchiha tijntje schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 12:56:
[...]
Dat is idd een veelvoorkomend probleem. Heb er zelf geen last van gehad, zou ook niet echt kunnen bedenken waardoor het komt en in andere spellen niet? Het vele witte licht? De snelheid van de beelden? Beats me.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
[ Voor 36% gewijzigd door boe2 op 07-04-2009 13:21 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
90710
Denk je eens in Mirror's Edge met 1:1 Motion controls (denk dan even de lagere kwaliteit gfx van de Wii weg). Trouwens heb ik tijdens het spelen geen last van de misselijkheid.
Of hoofdpijn, maarja dat ligt niet aan een game.
Hoe had je dat gezien?90710 schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 13:25:
Dáárom leek het mij ook een geweldig Wii spel.
Denk je eens in Mirror's Edge met 1:1 Motion controls (denk dan even de lagere kwaliteit gfx van de Wii weg). Trouwens heb ik tijdens het spelen geen last van de misselijkheid.
90% van het spel bestaat uit rennen en springen, en dat zijn juist de dingen die je met de Wii niet 'echt' na kunt doen
Xbox
Dat is je straf dat je hem voor 9 euro gekocht hebtPWM schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 12:32:
![]()
EDIT:
Elect a clown, expect a circus.
Het leuke is dat achievements voor Microsoft en de ontwikkelaars gewoon heel erg belangrijk zijn om te kijken wat er wel en niet bevalt aan een game.
Enorm interessant natuurlijk voor een ontwikkelaar. 30% heeft het dus uberhaupt nooit single player gespeeld. Maar ze weten ook hoeveel het hebben afgemaakt, welk niveau, etc, etc. etc.Achievements have taught Infinity Ward a lot about the people who play its games. The most stunning stat was that 30 percent of the players who logged onto Xbox Live skipped the single player campaign entirely.
[ Voor 66% gewijzigd door PWM op 07-04-2009 15:10 ]
90710
Rennen gewoon met de analoge stick, springen met springbewegingen (balance board) en Motion+BM schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 14:24:
[...]
Hoe had je dat gezien?
90% van het spel bestaat uit rennen en springen, en dat zijn juist de dingen die je met de Wii niet 'echt' na kunt doen![]()
Jeej, dat had je dan minstens 100 euro aan extra hardware gekost90710 schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 15:23:
[...]
Rennen gewoon met de analoge stick, springen met springbewegingen (balance board) en Motion+Kan best lukken.
Kan wel, maar is ook niet praktisch
Xbox
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Cf9Vat3kzas]
If so, dan is die gast wel heel dom. Die zaken die je onder en rechts in het scherm ziet, zijn terug te koppelen naar de persoon. Niet slim om dat er in te laten als het echt is.monnick schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 16:11:
Vroege versie van Halo 3 ODST gelekt op internet??
[video]
The cool ones. The ones on fire... Yeah. That's right...
[ Voor 12% gewijzigd door Grozno op 07-04-2009 17:45 ]
Advocatus ineptias | Free Speech Online
Mwoah, ik denk dat ze niet meer of minder statistieken kunnen opvragen als ze geen achievements zouden hebben ingebouwd, voor sommige games wordt alles al lokaal tot in detail voor je bijgehouden, een kleine disclaimer bij starten en een stukje code om de boel door te sturen en je hebt hetzelfde effect denk ik.PWM schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 15:02:
Interessant artikel over Achievements (en later Trophies): http://www.gamasutra.com/...nts_rewarding_.php?page=1
Het leuke is dat achievements voor Microsoft en de ontwikkelaars gewoon heel erg belangrijk zijn om te kijken wat er wel en niet bevalt aan een game.
[...]
Enorm interessant natuurlijk voor een ontwikkelaar. 30% heeft het dus uberhaupt nooit single player gespeeld. Maar ze weten ook hoeveel het hebben afgemaakt, welk niveau, etc, etc. etc.
Ik zit in level 19, bij het stuk waarbij je met behulp van een rocket launcher een cube uit zo'n pijp moet krijgen.
Het probleem is dat de cube dan door de vloer/muur valt en door het level heen begint te bouncen.
Hij wordt dan ook supertraag alsof de xbox het niet meer trekt.
Zou een reinstall (ik heb hem op de schijf gezet) helpen?
Ik heb een le37m87bExorcist schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 11:25:
[...]
Welke heb je? Ik heb een LE40A756, en zou een mooie optie zijn?
Ik heb ooit gelezen dat hier zelfs een medische term voor is: Motion SicknessPWM schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 12:32:
zoals hier al is uitgelegd registreren je hersenen dus beweging (draaien, springen, rennen, bukken etc). Alleen je lichaam zit gewoon stil (op de bank met een bakkie chips
Ik moet FPS niet spelen voordat ik naar bed ga, anders draait de hele kamer om mijn bed heen
Een andere vorm van Motion Sickness is "wagenziekte".
PSN: IS_DJ
Een stuk beter dan deel 1? Is dat jouw mening, of is de pers het wel met je eens? Mij leek The Godfather 2 namelijk een schijtgame worden, die nooit beter zou zijn als deeltje 1. Maarja, onderbouw je mening eens dan....Waarom is het een goed spel?shoombak schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 19:51:
Godfather 2 is wel een leuk spel trouwens, beetje erg makkelijk en kort. Maar een stuk beter dan deel 1
Ik vind de uitwerking van je 'familie' wel leuk gedaan, mensen met verschillende specialiteiten inhuren & upgraden, ook het feit dat je deze mensen er dus op uit kan sturen om gebouwen over te nemen/op te blazen. Of een winkel die aangevallen wordt laten verdedigen door jouw mensen. Daarnaast de upgrades nav de verschillende crime rings wel leuke aanvullingen. Daarnaast is de AI bedroevend slecht, beetje raggen met shotgun/magnum en je hebt zo weer een turf erbij. De AI van de politie is helemaal triest, dit maakt de game namelijk veel te makkelijk. Om maar nog niet te spreken over het feit dat je mensen kan aannemen die als specialty 'medic' hebben, waardoor je dus eindeloos revived kan worden als je dood gaat.monnick schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 22:44:
[...]
Een stuk beter dan deel 1? Is dat jouw mening, of is de pers het wel met je eens? Mij leek The Godfather 2 namelijk een schijtgame worden, die nooit beter zou zijn als deeltje 1. Maarja, onderbouw je mening eens dan....Waarom is het een goed spel?
# Read - Watch in HD - Download # ~ No it's not the real Main Menu. It was a April fools joke that got out of hand. It was funny to see that. But now, stop laughing, you can see it on pure HD.
zegt de poster @ youtube ( http://www.youtube.com/watch?v=HdYLZ_zcOCU )
monnick schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 16:11:
[video]
[ Voor 41% gewijzigd door McPoowl op 08-04-2009 00:18 ]
3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line
Is er ook een medische reden waarom sommige er misselijk van worden en anderen niet? Vind het wel een interessant verschijnsel dat dit zich ook bij games voordoet. Wagenziekte is algemeen bekendi-dj schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 22:05:
[...]
Ik heb ooit gelezen dat hier zelfs een medische term voor is: Motion Sickness
zoals hier al is uitgelegd registreren je hersenen dus beweging (draaien, springen, rennen, bukken etc). Alleen je lichaam zit gewoon stil (op de bank met een bakkie chips). Ik heb dit probleem met alle FPS en zelf bij Assasins Creeds was ik na een uur toch een beetje misselijk.
Ik moet FPS niet spelen voordat ik naar bed ga, anders draait de hele kamer om mijn bed heen![]()
Een andere vorm van Motion Sickness is "wagenziekte".

Vind de verklaring die i-dj geeft wel plausibel eigenlijk, dat je hersenen de beelden niet kunnen matchen met wat de rest van je lichaam doet.
Xbox
Ah, ik had niet gezien dat je een default kon instellen, dan ga ik dat ook doen..Terranca schreef op woensdag 08 april 2009 @ 10:04:
Ik heb gewoon een nieuwe toegevoegd en vervolgens die als 'default' ingesteld. De oude staat er nog wel maar wordt nergens meer voor gebruikt of gevraagd. Laatste keer dat ik heb gezocht kon ik hem nog steeds niet verwijderen, maja. Heb er ook geen last van.
Ik heb hem nu weer opgegeven dus ik heb er nu twee staan maar ik zie nergens de optie om hem default te maken? kan je dit alleen via de XBox console doen of ook online (via web)?
[ Voor 16% gewijzigd door ronaldmathies op 08-04-2009 10:17 ]
3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line
Waarschijnlijk van partnernet gehaalt en dan gefilmt, terwijl dat toch echt niet mag..monnick schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 16:11:
[video]
(partnernet is 't xbox live voor dev's, staan vaak al heel vroeg alfa en beta tests op.. )
edit, wel lezen he, t is 1 april..
[ Voor 5% gewijzigd door aegis3d op 08-04-2009 10:44 ]
In the end it was not guns or bombs that defeated the aliens, but that humblest of all gods creatures, the Tyrannosaurus Rex
dezelfde pagina:aegis3d schreef op woensdag 08 april 2009 @ 10:43:
[...]
Waarschijnlijk van partnernet gehaalt en dan gefilmt, terwijl dat toch echt niet mag..
(partnernet is 't xbox live voor dev's, staan vaak al heel vroeg alfa en beta tests op.. )
zwAf in "Het Xbox 360 ervaringen Topic #59"
Uhu, maar hoe meer je enkel de beelden ziet waarop je beweegt en geen 'vaste punten' hebt om je op te concentrereren (vandaar dat je op een boot ook een vast punt moet zien te vinden) lijkt me dat dat wel van invloed kan zijn, zeggende als volkomen leekBM schreef op woensdag 08 april 2009 @ 10:13:
Volgens mij is het niks nieuws, en heeft het ook niks met de grootte van je scherm te maken.
Vind de verklaring die i-dj geeft wel plausibel eigenlijk, dat je hersenen de beelden niet kunnen matchen met wat de rest van je lichaam doet.
Dit topic is gesloten.