Hehe
, maar ik bedoelde van mijn vrienden. Als ze we over ps3 hebben komt het ergens wel te voor schijn het woord "trophy" en als ik mee luister met de vrienden van xbox360 dan zal er wel af en toe gepraat worden hoe moeilijk een achivement is maar thats it.
Heb net een xbox live code voor 13 maanden gekocht bij livecodes.nl. Een aanrader voor iedereen! Toen ik een screenshot had gestuurd van online banking had ik binnen 1 min de code binnen!
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Leisure Suit Larry besteld, bij Bol..zou morgen uit moeten komen.
Voor 30 Euro lijkt het me een geinig spel, als het enigszins het niveau heeft van de voorgaande delen
Voor 30 Euro lijkt het me een geinig spel, als het enigszins het niveau heeft van de voorgaande delen
tja, de xbox360 is idd meer de keus als je online gaming geweldig vind. Ik moet echter wel zeggen dat ik met mn xbox360 games als mgs4 en killzone 2 en in iets mindere mate ook little big planet wel mis.FireBladeX schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 22:04:
lang verhaal
Maar met ps3 had ik dat gehad met halo en gears of war en vooral mass effect en nog een rits exclusives. Je kan helaas niet alles hebben. Ik loop al tijden te twijfelen of ik misschien een ps3 tweedehands wil aanschaffen, maar ondanks dat ik werk heb ik er voorlopig geen geld voor over (andere hobbies + trouwen over een jaar kost veel).
Verwijderd
Killzone 2 is wat mij betreft niet de aanschaf van een PS3 waard. Het is een leuk spel qua gameplay, maar het verhaal...
Zo standaard, zo simpel.
MGS 4 is dan weer het omgekeerde
Alhoewel je voor het verhaal eigenlijk de vorige delen ook kennen.
LittleBigPlanet is het enige spel voor de PS3 dat iets bied wat je op de 360 niet tegenkomt, vind ik.
Doe mij maar Mass Effect, Gears of War 1 & 2, Fable 2 en Halo 3
MGS 4 is dan weer het omgekeerde
LittleBigPlanet is het enige spel voor de PS3 dat iets bied wat je op de 360 niet tegenkomt, vind ik.
Doe mij maar Mass Effect, Gears of War 1 & 2, Fable 2 en Halo 3
a joh als je toch gaat trouwen dan kun je die 300 euro ook nog wel missenDarkShadow schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 15:31:
[...]
tja, de xbox360 is idd meer de keus als je online gaming geweldig vind. Ik moet echter wel zeggen dat ik met mn xbox360 games als mgs4 en killzone 2 en in iets mindere mate ook little big planet wel mis.
Maar met ps3 had ik dat gehad met halo en gears of war en vooral mass effect en nog een rits exclusives. Je kan helaas niet alles hebben. Ik loop al tijden te twijfelen of ik misschien een ps3 tweedehands wil aanschaffen, maar ondanks dat ik werk heb ik er voorlopig geen geld voor over (andere hobbies + trouwen over een jaar kost veel).
Ik wil ook een 360 kopen, maar heb me voorgehouden dat het persé een Jasper moet zijn....is er ergens al bekend of die uberhaupt in een elite komen (ja mijn xbox360 MOET zwart zijn

Verwijderd
Mijn pro, die ik een paar weken geleden gekocht heb, is ook nog een falcon. Niet dat ik dat erg vind, ofzo.
Be a pal, en hou ons op de hoogte.Exorcist schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 11:24:
Leisure Suit Larry besteld, bij Bol..zou morgen uit moeten komen.
Larry was altijd leuk maar de laatste versie heb ik even gespeeld en die was ruk (pun intended)
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Verwijderd
Ik heb al iets langer dan 2 jaar een Xbox premium (met datum van augustus 2006 volgens mij) en nog nooit een RROD of krassen gehad. Wel soms een disc read error, maar dat kan in principe bij elke machine gebeuren als de DVD vies is.Verwijderd schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 16:10:
Mijn pro, die ik een paar weken geleden gekocht heb, is ook nog een falcon. Niet dat ik dat erg vind, ofzo.
Het zegt dus niet alles en ik zou me er zeker niet op blindstaren. Daarnaast heb je gewoon garantie op een eventuele RROD (3 jaar lang) dus ben je hem misschien een keer een weekje kwijt, klote natuurlijk, maar ach.
Een splinternieuwe Jasper elite kan ook binnen een week kapot waarschijnlijk, de kans is alleen iets kleiner bij een Jasper of Falcon.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2009 16:19 ]
het is ook helemaal niet erg. Het ligt aan mijVerwijderd schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 16:10:

Want als ik een Falcon koop, zul je een week later de Jasper in de winkel zien liggen (ik weet dat je dan altijd wel kunt wachten).
Nou ja....Star Ocean 4 en Tales of Vesperia komen toch pas in juni. Ik mis alleen Fable II dan en als ik alle berichten mag geloven is die game ook niet zo fantastisch
Ok, doen weL1nt schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 16:13:
[...]
Be a pal, en hou ons op de hoogte.
Larry was altijd leuk maar de laatste versie heb ik even gespeeld en die was ruk (pun intended)
Morgen middag heb ik ook (eindelijk) een 360 in m'n room staan en ik vroeg me af of er nog titels zijn die echt aan te raden zijn voor een beginnende 360 gamer. Ik neem sowieso GoW 1 en 2, puur omdat deel 1 goed beviel (veel ge co'oped bij een vriend) en deel 2 alleen nog maar bruter zou zijn. Call of duty 5 haal ik er ook bij (actie prijsje van 50 euro). Ik speel(de) op de PC vooral FPS games maar kan me ook prima vermaken met andere soorten games (zolang het maar uit de buurt van wii-a-look interactive troep blijft).
Iemand nog persoonlijke favorieten die echt aan te raden zijn (evt) speciaal voor een beginnende 360'er?
Iemand nog persoonlijke favorieten die echt aan te raden zijn (evt) speciaal voor een beginnende 360'er?
één is geen, twee is één
Nou zelf ben ik ontzettend te spreken over Forza 2. In het begin wat moeilijker maar dat maakt het wel leuker!
Verder ben ik zelf op zoek naar een volgend spel en iets met skateboarden/snowboarden doet het altijd wel goed maar Skate 2/Tony Hawk.. tja ik weet niet of kan iemand anders me overtuigen?
Verder ben ik zelf op zoek naar een volgend spel en iets met skateboarden/snowboarden doet het altijd wel goed maar Skate 2/Tony Hawk.. tja ik weet niet of kan iemand anders me overtuigen?
naja, nu zijn lost oddysey en eternal sonata ook al fantatstische games om te spelen. Maarja, dat autistische trekje begrijp ik wel, is iets van tweakerts volgens mijCoolsnarf schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 16:18:
[...]
het is ook helemaal niet erg. Het ligt aan mij. Ik heb in mn hoofd geplant dat ik een Jasper Elite wil en dan ben ik zo autistisch dat ik weiger van dat idee af te stappen.
Want als ik een Falcon koop, zul je een week later de Jasper in de winkel zien liggen (ik weet dat je dan altijd wel kunt wachten).
Nou ja....Star Ocean 4 en Tales of Vesperia komen toch pas in juni. Ik mis alleen Fable II dan en als ik alle berichten mag geloven is die game ook niet zo fantastisch
Fable 2 is een leuke rpg, maar het voelt wel iets te gemakkelijk aan. Hoeft niet slecht te zijn, de game heeft zeker zn charme, maar je kan het niet vergelijken met de verhalen in jrpgs. Wat qua rpg echt een musthave voor de xbox360 is is Mass Effect, voor zowel ground breaking gameplay als verhaal, die game vond ik in ieder opzicht fantastisch.
tja Mass Effect goedkoop oppikkenWackoz schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 18:01:
Morgen middag heb ik ook (eindelijk) een 360 in m'n room staan en ik vroeg me af of er nog titels zijn die echt aan te raden zijn voor een beginnende 360 gamer. Ik neem sowieso GoW 1 en 2, puur omdat deel 1 goed beviel (veel ge co'oped bij een vriend) en deel 2 alleen nog maar bruter zou zijn. Call of duty 5 haal ik er ook bij (actie prijsje van 50 euro). Ik speel(de) op de PC vooral FPS games maar kan me ook prima vermaken met andere soorten games (zolang het maar uit de buurt van wii-a-look interactive troep blijft).
Heb er op dit moment 3:Wackoz schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 18:01:
Crackdown: Deze is vrij goedkoop te krijgen. Echt een geweldig leuk spel. Sandbox game, zonder nutteloos verhaal en gewoon echt aankloten in een digitale wereld
CoD4: Deze zou ik eerder aanbevelen dan CoD5, of je moet perse het spel coop willen spelen.
Dead Rising: Ook gewoon echt een super fun game. Wel enigszins moeilijk, maar das juist het leuke.
De vraag is echter of je ook veel online wil spelen. Dat scheelt wel in de games die leuk zijn. Zo is CoD4 erg leuk, maar is de MP echt het leukste om te doen.
[ Voor 10% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-03-2009 18:40 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ik ga na de maand trial direct via gamehubs een 13 maanden code regelen dus online zal ik zeker gaan (ook met vrienden etc). Call of Duty 4 is idd een erg mooie game, echter ga ik hem niet voor de single player kopen, aangezien ik die al 6 keer op m'n pc uitgespeeld heb en het wel gezien heb. De multi-player zou dan de doorslag geven om CoD4 te halen ipv 5, echter vind ik ~70 euro bij de lokale shops, persoonlijk, erg veel geld voor een game van die leeftijd waar ik alleen online mee ga. Mocht hij dus ook een prijsverlaging voor de 360 krijgen (pc 60 >> 39,99) van bijv 1 of 2 tientjes dan haal ik hem zeker 
Heb de Single player van CoD5 nog niet gespeeld maar ik haal hem toch op aanraden van wat vrienden.
GTA4 heb ik ook uitgespeeld op de pc en ga ik ook nog wel scoren ergens begin april ofzo incl TLAD. Wel jammer dat ik (door omstandigheden) de game nu wéér uit (moet) spelen. Mijn ervaring is wel dat als ik bijv >5 games tegelijk koop ik ze eerst allemaal ga proberen en er vervolgens met maar 1 of 2 verderga en de rest in een hoekje smijt dus ik denk dat een begin met 3 games ofzo netjes is
Dead Rising ken ik niet, ga ik eens wat over opzoeken, idem over Crackdown! Bedankt voor de suggesties iedereen
Heb de Single player van CoD5 nog niet gespeeld maar ik haal hem toch op aanraden van wat vrienden.
GTA4 heb ik ook uitgespeeld op de pc en ga ik ook nog wel scoren ergens begin april ofzo incl TLAD. Wel jammer dat ik (door omstandigheden) de game nu wéér uit (moet) spelen. Mijn ervaring is wel dat als ik bijv >5 games tegelijk koop ik ze eerst allemaal ga proberen en er vervolgens met maar 1 of 2 verderga en de rest in een hoekje smijt dus ik denk dat een begin met 3 games ofzo netjes is
Dead Rising ken ik niet, ga ik eens wat over opzoeken, idem over Crackdown! Bedankt voor de suggesties iedereen
[ Voor 21% gewijzigd door Wackoz op 25-03-2009 18:56 ]
één is geen, twee is één
Dead Rising heb ik gehad, maar kon mij niet echt bekoren. Het doelloze zombie-slachten en de nadruk op de achievements vond ik jammer (ben zelf meer van leuk verhaal, lekkere gameplay). Zo heb ik Gears of War 1 uitgespeeld met in totaal iets van 140 punten in achievements.
Ik ben nu hard bezig met GTA IV. Ben denk op ongeveer 2/3 (geen idee, ik kijk niet vooruit op internet) en het begint nu wel een beetje herhalend te worden maar ik heb goede hoop op nog wat leuke missies.
Lost Odyssey heb ik halverwege disk 2 ook weer verkocht, ik kon niet wennen aan de snelle level-cap zodra je een bepaald gebied hebt gedaan...(I know, ik kan erg moeilijk doen over kleine dingen).
Op mijn wishlist staat nu nog GoW2, Fable2 en PoP. Maar eerst nog even GTA uitspelen...
Ik ben nu hard bezig met GTA IV. Ben denk op ongeveer 2/3 (geen idee, ik kijk niet vooruit op internet) en het begint nu wel een beetje herhalend te worden maar ik heb goede hoop op nog wat leuke missies.
Lost Odyssey heb ik halverwege disk 2 ook weer verkocht, ik kon niet wennen aan de snelle level-cap zodra je een bepaald gebied hebt gedaan...(I know, ik kan erg moeilijk doen over kleine dingen).
Op mijn wishlist staat nu nog GoW2, Fable2 en PoP. Maar eerst nog even GTA uitspelen...
Vrienden met verschillende 360 spellen is zeer handig. Wij lenen elkaar gewoon onze spellen uit. Bijvoorbeeld de een koopt HAWX en de ander Halo wars ofzoiets en als we beiden klaar zijn dan wisselen we om.
Heren, ik zit hier echt van op te kijken; ik kan nergens een Data Migration Kit regelen. Niemand bied ze aan op Marktplaats.nl , Pricewatch: Vraag en Aanbod heeft ook geen kits.
Kan iemand me AUB helpen? Het kan toch niet zo zijn dat er nergens wat te regelen valt?
De 60GB HDD komt waarschijnlijk mrogen aan, tsjaa daar zit ik dan.

Kan iemand me AUB helpen? Het kan toch niet zo zijn dat er nergens wat te regelen valt?
Gulfstream G650
Verwijderd
Wat voor soort optische kabel past in de standaard Componenten kabel van de XBOX360?

Is die goed?
Is die goed?
Verwijderd
Ik heb COD4 op de pc gekocht toen die uitkwam en er een dikke 150 uur ingestoken, alle gold weaps en challenges completed. Toen heb ik helaas mijn profielgewist
en nu ben ik maar Rank 12 op de pc en speel ik het niet meer.
Ik heb vorige maand COD4 voor mijn xbox360 gekocht voor 20€. Ik koop mijn games gewoon 2e hands want als je hem zelf ophaalt wordt ik tnminste niet opgelicht en daar nog ff getest werkte prima en hier ook.
Ik verbaasde me over de kwaliteit van het spel, nou was mijn pc geen monster maar ik speelde gewoon op medium. Maar op de xbox is het echt wel mooi. Ook is het toch nog leuk ook al moet ik helemaal opnieuw starten en is het eigenlijk weer herhaling van dezelfde maps.
ff mijn ervaring over cod 4
Ik heb vorige maand COD4 voor mijn xbox360 gekocht voor 20€. Ik koop mijn games gewoon 2e hands want als je hem zelf ophaalt wordt ik tnminste niet opgelicht en daar nog ff getest werkte prima en hier ook.
Ik verbaasde me over de kwaliteit van het spel, nou was mijn pc geen monster maar ik speelde gewoon op medium. Maar op de xbox is het echt wel mooi. Ook is het toch nog leuk ook al moet ik helemaal opnieuw starten en is het eigenlijk weer herhaling van dezelfde maps.
ff mijn ervaring over cod 4
Er is maar 1 soort optische kabel..? Ja, die ja. S/PDIF dusVerwijderd schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 23:10:
Wat voor soort optische kabel past in de standaard Componenten kabel van de XBOX360?
[afbeelding]
Is die goed?
Gulfstream G650
Mijn CoD4 (met name online) is echt niet mooi
Zou dat komen omdat ik hem speel op mijn 22" TFT? (met Microsoft VGA kabel?)
En het is echt stukken minder dan mijn CoD4 op mijn PC. Lijkt wel of ik het op me xbox speel in 800x600modes met alles op low (om in pc termen te blijven).

En het is echt stukken minder dan mijn CoD4 op mijn PC. Lijkt wel of ik het op me xbox speel in 800x600modes met alles op low (om in pc termen te blijven).
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Mini-Toslink bestaat ook (linker op de foto)salimrmaf schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 23:34:
[...]
Er is maar 1 soort optische kabel..? Ja, die ja. S/PDIF dus

Ziet er gewoon hetzelfde uit maar dan zonder dat zwarte omhulseltje.
Als je meer van het verhaal en lekkere gameplay bent, dan zou ik PoP laten liggen. Weinig verhaal en de gameplay is inderdaad leuk... voor 2 uur. Daarna is alles hetzelfde.EcoR schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 19:14:
Dead Rising heb ik gehad, maar kon mij niet echt bekoren. Het doelloze zombie-slachten en de nadruk op de achievements vond ik jammer (ben zelf meer van leuk verhaal, lekkere gameplay). Zo heb ik Gears of War 1 uitgespeeld met in totaal iets van 140 punten in achievements.
En dead rising nadruk op achievements? Vind ik niet echt. Het heeft inderdaad achievements die niet gekoppeld zijn aan het verhaal, denk aan 10.000 kills of verkleedpartijtje spelen, of andere rare dingen, maar je speelt het zoals je het zelf wilt spelen. Je hoeft die dingen niet te doen. Je kunt je ook gewoon focussen op zoveel mogelijk mensen redden en de verschillende eindes vrijspelen, waarbij je niet doelloos zombies hoeft te slachten, aangezien de zombies gelukkig zijn zoals ze horen te zijn, traag en nog eens traag.
En wat het verhaal betreft, vond ik het beter dan heel Gears of War 1 bijvoorbeeld, daar zat gewoon geen verhaal in
Dat zal dan aan jouw monitor liggen, want zowel met de VGA kabel als via HDMI heb ik op mijn 32 inch LCD tv een haarscherp beeld, Zowel online als offline.Stalllone schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 23:39:
Mijn CoD4 (met name online) is echt niet mooiZou dat komen omdat ik hem speel op mijn 22" TFT? (met Microsoft VGA kabel?)
Niet waar. Het linker plugje is een minijackplug. Lijkt bijlange na niet op die rechter.Dijkertje schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 23:49:
Ziet er gewoon hetzelfde uit maar dan zonder dat zwarte omhulseltje.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
***stond tekst maar typ het niet nog een keer**
[ Voor 89% gewijzigd door bechown op 26-03-2009 09:02 ]
Eternal Sonata is idd een leuke game. Zeer linear, maar wel erg vermakelijk! alleen heb ik die al op de PS3, dus ga hem iig niet meer op de Xbox360 kopen.DarkShadow schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 18:21:
[...]
naja, nu zijn lost oddysey en eternal sonata ook al fantatstische games om te spelen. Maarja, dat autistische trekje begrijp ik wel, is iets van tweakerts volgens mij
Fable 2 is een leuke rpg, maar het voelt wel iets te gemakkelijk aan. Hoeft niet slecht te zijn, de game heeft zeker zn charme, maar je kan het niet vergelijken met de verhalen in jrpgs. Wat qua rpg echt een musthave voor de xbox360 is is Mass Effect, voor zowel ground breaking gameplay als verhaal, die game vond ik in ieder opzicht fantastisch.
Lost Odyssey heb ik bij mijn broer gezien en ik denk niet dat het mijn soort spel is. Die koop ik later waarschijnlijk toch nog wel hoor, maar is niet een prioriteit voor mij!
Mass Effect twijfel ik nog over, wederom de vraag of het echt mijn type game is, maar daar heb ik me eigenlijk nooit echt in verdiept. Ik lees een hoop positieve verhalen, dus misschien dat ik die low budget dan maar ga aanschaffen.
Maar goed....eerst een Xbox360 kopen, want anders heb ik zo weinig aan die games
Verwijderd
Skate 2la_fusion schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 18:18:
Nou zelf ben ik ontzettend te spreken over Forza 2. In het begin wat moeilijker maar dat maakt het wel leuker!
Shaun White Snowboarding

Skate moet je wel even in komen qua besturing, maar als zodra je dat onder de knie hebt is het echt een goed spel. Los van de kleine (lees: soms grote) bugs en irritaties trouwens.
Gister even de demo gespeeld(makkelijk uitgespeeld ook). Alleen miste eigenlijk het 'opspringen' zoals in THPS(PS1Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 09:53:
[...]
Skate 2![]()
![]()
![]()
Shaun White Snowboarding![]()
![]()
Skate moet je wel even in komen qua besturing, maar als zodra je dat onder de knie hebt is het echt een goed spel. Los van de kleine (lees: soms grote) bugs en irritaties trouwens.
Verwijderd
Tony Hawk moet je vergeten als je Skate gaat spelen.
Bij Skate kun je de tricks als je weet welke handeling je moet uitvoeren, in plaats van het indrukken van een serie knoppen. Dat merk je inderdaad al bij de 'Ollie': RS naar achter en dan naar voren, in plaats van simpel op 'A' drukken.
Een 'Christ Air' wordt dan dus 'Hold RT + B' (in de lucht natuurlijk) omdat je je board moet pakken en dan naar rechts moet brengen, in plaats van dat je in Tony Hawk snel A, B, X moet drukken.
In Skate 2 is het dus inderdaad moeilijk om moeilijke tricks te doen, maar dat maakt het leuk!
Ik hoop dat dit het verschil een beetje laat zien.
Nog even wat anders.
Tales of Vesperia komt naar de EU, om precies te zijn op 26 juni 2009 (Bron).
Mijn schatting was dus zo gek nog niet
Bij Skate kun je de tricks als je weet welke handeling je moet uitvoeren, in plaats van het indrukken van een serie knoppen. Dat merk je inderdaad al bij de 'Ollie': RS naar achter en dan naar voren, in plaats van simpel op 'A' drukken.
Een 'Christ Air' wordt dan dus 'Hold RT + B' (in de lucht natuurlijk) omdat je je board moet pakken en dan naar rechts moet brengen, in plaats van dat je in Tony Hawk snel A, B, X moet drukken.
In Skate 2 is het dus inderdaad moeilijk om moeilijke tricks te doen, maar dat maakt het leuk!
Ik hoop dat dit het verschil een beetje laat zien.
Nog even wat anders.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2009 12:21 ]
Ik ben ook al 4 maanden van plan om een xbox 360 elite aan te schaffen. Het moet een zwarte zijn dan past het tenminste bij mijn andere elektronica en ook ik ben eigenlijk al die tijd aan het wachten op de jasper. Maar ik denk dat we dan erg lang aan het wachten komen. De nieuwste bundles met Resident Evil 5 zijn falcons. Wil je verzekerd zijn van een jasper zul je dus de rode xbox ergens moeten bestellen (lelijk ding).Coolsnarf schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 09:18:
[...]
Maar goed....eerst een Xbox360 kopen, want anders heb ik zo weinig aan die games. dus als iemand toevallig een Elite Jasper tegenkomt laat het me maar weten dan ga ik hem meteen halen!
Ik heb me erbij neergelegd, garantie op de rrod hebben we toch en zoals al eerder gezegd de jasper kan net zo goed kapot gaan. Het enige waar ik nog over getwijfeld heb, het geluidsverschil van de twee? ik las dat de jasper veel stiller zou zijn ? of valt het wel mee met het lawaai van de falcon?
Hou er wel rekening mee dat 'zwart' bij een Elite niet echt zwart is, althans zo lijkt het. Mijn PS3 staat bovenop de zwarte elite maar de ps3 lijkt gewoon echt zwart en de elite zeer donker... groen /grijs lijkt het wel. Heb je een elite los, dan zie je het niet, pas als je hem plaatst naast echt zwarte dingen, dus het kan zijn dat je elite, ookal is hij zwart, toch niet even zwart is als de rest.merijn_psv schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 13:09:
[...]
Ik ben ook al 4 maanden van plan om een xbox 360 elite aan te schaffen. Het moet een zwarte zijn dan past het tenminste bij mijn andere elektronica en ook ik ben eigenlijk al die tijd aan het wachten op de jasper. Maar ik denk dat we dan erg lang aan het wachten komen. De nieuwste bundles met Resident Evil 5 zijn falcons. Wil je verzekerd zijn van een jasper zul je dus de rode xbox ergens moeten bestellen (lelijk ding).
Ik heb me erbij neergelegd, garantie op de rrod hebben we toch en zoals al eerder gezegd de jasper kan net zo goed kapot gaan. Het enige waar ik nog over getwijfeld heb, het geluidsverschil van de twee? ik las dat de jasper veel stiller zou zijn ? of valt het wel mee met het lawaai van de falcon?
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
tja hij komt onder mijn ps3 te staan. Maar wel met een plank ertussen. Dus of je het dan nog zal zien. Maar een witte is sowieso geen optie, want dan staat dus mijn zwarte versterker met daarboven een witte xbox360 en dan weer een zwarte ps3 (dat kan dus echt niet).EfBe schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 13:28:
[...]
Hou er wel rekening mee dat 'zwart' bij een Elite niet echt zwart is, althans zo lijkt het. Mijn PS3 staat bovenop de zwarte elite maar de ps3 lijkt gewoon echt zwart en de elite zeer donker... groen /grijs lijkt het wel. Heb je een elite los, dan zie je het niet, pas als je hem plaatst naast echt zwarte dingen, dus het kan zijn dat je elite, ookal is hij zwart, toch niet even zwart is als de rest.
btw. ik heb mn witte wii nu ook naast mn versterker in een hoekje gezet zodat ie uit beeld staat
Dit valt wel ergens te regelen, zie de TSsalimrmaf schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 22:53:
Heren, ik zit hier echt van op te kijken; ik kan nergens een Data Migration Kit regelen. Niemand bied ze aan op Marktplaats.nl , Pricewatch: Vraag en Aanbod heeft ook geen kits.![]()
Waarschijnlijk heb je de kabel binnen een week na bestellen wel in huis.PWM schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 19:27:
Heb ik een HD nodig?
...
Als je al wel een HD had, maar liever een grotere hebt is het ook geen probleem. Bij de 120GB versie word een kabel meegeleverd op al je oude data op de nieuwe HD te zetten. Bij de 60GB zit deze kabel niet standaard, maar is hij wel gratis te bestellen via deze link.
...
Zit iemand hier echt op te wachten?

Te krijgen vanaf de zomer. Op zich kan het leuk zijn als de games er voor worden aangepast, maar ik kan nou niet zeggen dat de Wii mij een betere game ervaring heeft gegeven door motion sensing. We zullen wel zien wat het word.

Te krijgen vanaf de zomer. Op zich kan het leuk zijn als de games er voor worden aangepast, maar ik kan nou niet zeggen dat de Wii mij een betere game ervaring heeft gegeven door motion sensing. We zullen wel zien wat het word.
Verwijderd
Ik zal dat ding wel kopen maar niet om er echt mee te gamen meer om met mijn vriendin te gaan spelen beetje kloten ermee . Meer voor het fun gedeelte waar skils niet tellen als er tenminste fatsoenlijke games op komen .PWM schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 14:41:
[afbeelding]
Trouwens ik wou daarnet Resident evil 5 demo downloaden alleen geeft die bij mij aan :
Dat mijn rating te laag is
Ik snap het niet
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2009 14:48 ]
Astublieft niet
Ik wil helemaal niet wieberen en zwabberen 
* Dutchie! z'n Wii gaat ook maar 5x per jaar aan voor Mario Kart en Super Smash Brothers Brawll en dan zonder wieber modes.
Pas wanneer we een virtual reality bril op kunnen zetten (en dus echt 360% om je heen kan kijken e.d.) dan word het richten(FPS) in wieber modes pas intressant

* Dutchie! z'n Wii gaat ook maar 5x per jaar aan voor Mario Kart en Super Smash Brothers Brawll en dan zonder wieber modes.
Pas wanneer we een virtual reality bril op kunnen zetten (en dus echt 360% om je heen kan kijken e.d.) dan word het richten(FPS) in wieber modes pas intressant
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Stalllone schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 14:48:
Astublieft nietIk wil helemaal niet wieberen en zwabberen

Kill it,
with fire
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Wordt hiervoor hetzelfde systeem als de Wii voor gebruikt? Of wordt de beweging etc op een andere manier gedetecteerd?PWM schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 14:41:
[afbeelding]
En verder sluit ik me aan bij de posts hierboven...
Gyroscopen en ultrasoon geluid.uchiha tijntje schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 15:17:
[...]
Wordt hiervoor hetzelfde systeem als de Wii voor gebruikt? Of wordt de beweging etc op een andere manier gedetecteerd?
En verder sluit ik me aan bij de posts hierboven...
Zie ook: nieuws: Performance Designed toont motion controller voor Xbox 360
oor de positiebepaling en bewegingsregistratie wordt gebruik gemaakt van ultrasone signalen, die worden opgevangen door twee sensors die aan het beeldscherm worden bevestigd. De ultrasone signalen die worden uitgezonden door de controller vormen een aanvulling op gegevens die afkomstig zijn van geïntegreerde versnellingsmeters.
Wii MotionplusOok in de Wii-controllers wordt gebruik gemaakt van versnellingsmeters, maar extra input, zoals van ultrasone signalen, ontbreekt.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Verwijderd
Het wordt nooit zo goed als op de Wii natuurlijk, daar is het de belangrijkste controller voor het systeem. Hier is het echter maar een gimmick.
Dat zullen honden leuk vindenBM schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 15:20:
ultrasoon geluid.
Ik zal er verder niet van wakker liggen, laat het ding fijn in de rekken liggen. Ik wil lekker onderuitgezakt met ene controller in m'n handen kunnen gamen, niet als een waus voor m'n beeldscherm staan te zwaaien alsof ik achter een mug aanzit
[ Voor 44% gewijzigd door ijskonijn op 26-03-2009 15:34 ]
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Toch, omdat de 360 grafisch veel sterker is, blijft het misschien wel interessanter voor ontwikkelaars. Niet alleen omdat je dan mooiere graphics kunt maken, maar ook omdat je veel complexere berekeningen kunt laten uitvoeren op de handelingen die je doet. Physics, natuurverschijnselen (vuur, water, vulkaanuitbarsting) en meer.Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 15:31:
Het wordt nooit zo goed als op de Wii natuurlijk, daar is het de belangrijkste controller voor het systeem. Hier is het echter maar een gimmick.
Lijkt me op zich wel tof. Al had ik liever gehad dat ze het met een normale controller zouden combineren zodat je toch wat meer knoppen overhoud.
Hmm, met zo'n ding lijkt me een remake van Black&White helemaal geweldig. Je controller wordt dan de hand-of-god en met een paar simpele commando's aan de knoppen en bewegingen kun je daar best wat leuks van maken denk ik
Als dit ruwweg net zo goed werkt als bij de Wii + de gemiddelde graphics van een 360 game + de relatief goedkope instap prijs van een 360 + goed game aanbod, kon dit nog wel eens de doodsteek zijn van de Wii....PWM schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 14:41:
[afbeelding]
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Het zal de verkoopcijfers van de Wii totaal niet aanraken aangezien zij een hele andere demografie aanspreken
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 14:47:
[...]
Ik zal dat ding wel kopen maar niet om er echt mee te gamen meer om met mijn vriendin te gaan spelen beetje kloten ermee . Meer voor het fun gedeelte waar skils niet tellen als er tenminste fatsoenlijke games op komen .
Trouwens ik wou daarnet Resident evil 5 demo downloaden alleen geeft die bij mij aan :
Dat mijn rating te laag is???
Ik snap het niet
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Tenzij MS de arcade in de markt gaat zetten als een heuze Wii concurrent.Boeboe schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 16:43:
Het zal de verkoopcijfers van de Wii totaal niet aanraken aangezien zij een hele andere demografie aanspreken
Het ligt natuurlijk eraan hoe het gepromoot wordt.
MS zal echt niet de 360 gaan promoten met andermans controllers hoor. Als ze de 360 graag direct tegenover de wii hadden willen plaatsen waren ze zelf wel met een motioncontroller gekomen.
Godzijdank hebben ze dat niet gedaan.
Xbox
Wie zegt dat ze daar niet zelf mee bezig zijn, maar ze nu afgetroefd zijn door een externe ontwikkelaar?BM schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 17:15:
MS zal echt niet de 360 gaan promoten met andermans controllers hoor. Als ze de 360 graag direct tegenover de wii hadden willen plaatsen waren ze zelf wel met een motioncontroller gekomen.
Aangezien ze over die avatars al een halve eeuw deden

EINDELIJK. Ben ik een van de weinige die al lang op dit spel zit te wachten?Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 10:27:
Nog even wat anders.
Ook bekend op XBL als buggienuk
Nou, sorry maar dat kan dus niet in de TS: Daaroor MOET je een Elite(-serial) hebben, anders ziet Microsoft je formulier als incompleet. Ben ik weer terug bij af..exCOESes schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 14:06:
[Data Migration Kabel nergens te regelen?]
Dit valt wel ergens te regelen, zie de TS
[...]
Waarschijnlijk heb je de kabel binnen een week na bestellen wel in huis.

Gulfstream G650
Verwijderd
Is het jullie ook opgevallen dat sinds gister je elke keer met COD5 WAW bij find match ingedeeld wordt in de nieuwe maps terwijl je die niet hebt, begin me er steeds meer aan te ergeren. 6 van de 10 keer wordt ik daarin ingedeeld. weet één van jullie wanneer dit verholpen wordt?
MS zal er ongetwijfeld mee bezig zijn, maar dan hoop ik eerder dat ze voor een oplossing kiezen die lijkt op sixaxxis van Sony, dan de wii-motes van Nintendo. En dan nog enkel als het echt goed werkt, en toegepast in selectieve gebieden. Zoals iemand hierboven ook al zei, ik wil languit op de bank kunnen gamen, niet als een halve zooi staan dansen voor m'n tv.Martinspire schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 18:42:
[...]
Wie zegt dat ze daar niet zelf mee bezig zijn, maar ze nu afgetroefd zijn door een externe ontwikkelaar?
Aangezien ze over die avatars al een halve eeuw deden
Over die avatars, ik heb geen idee wanneer ze daar mee begonnen zijn, maar heb nu niet het idee dat dat jaren geduurd zal hebben. Sowieso, dat was toch uitbesteed bij Rare?
Xbox
Verwijderd
Ok, dus als ik het goed begrijp:salimrmaf schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 23:34:
[...]
Er is maar 1 soort optische kabel..? Ja, die ja. S/PDIF dus
Ik molesteer mijn huidige Component kabel, doe hem in de xbox360, sluit ALLEEN de optische geluidskabel hierop aan. Verder koop ik een HDMI kabel en hierdoor heb ik beeld.
Right?
Naar mijn weten kan je bij de 360 of alleen HDMI aansluiten OF component/rgb. En dus niet allebei..
Het mooie van HDMI is dat het beeld+geluid is. Dus je stopt de HDMI kabel in je xbox naar de TV en dan stop je een optische kabel in je TV naar je receiver..
Het mooie van HDMI is dat het beeld+geluid is. Dus je stopt de HDMI kabel in je xbox naar de TV en dan stop je een optische kabel in je TV naar je receiver..
[ Voor 8% gewijzigd door bartosiej op 26-03-2009 20:36 ]
Dan moet je wel een optische uitgang op je TV hebben.. heb ik niet bijvoorbeeld.
De HDMI + gemollesteerde componentkabel zou gewoon moeten werken.
Zie ook deze post:
Verwijderd in "Het Xbox 360 ervaringen Topic #59"
De HDMI + gemollesteerde componentkabel zou gewoon moeten werken.
Zie ook deze post:
Verwijderd in "Het Xbox 360 ervaringen Topic #59"
Optisch via je TV laten lopen en dan naar versterker is vaak beperkt tot stereo.bartosiej schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 20:35:
Naar mijn weten kan je bij de 360 of alleen HDMI aansluiten OF component/rgb. En dus niet allebei..
Oplossing is component-kabel behuizing openmaken, dan passen zowel de HDMI kabel alsmede de component kabel beiden in de Xbox. Vervolgens toslink je audio op de component-adapter.
Nadeel : je Xbox reboot als je van kanaal op je TV wisselt.
Verwijderd
*knip* en ook hier hoort spam niet thuis.
[ Voor 84% gewijzigd door PromoX op 26-03-2009 23:02 ]
Argh, ik heb mn CC info aan mn Xbox account gekoppeld. Nu heb ik mn CC opgezegd, blijkt dat mn Xbox account Gold op automatic renewal staat, en je niet je CC info kunt verwijderen zonder te bellen. Kunnen ze niet afschrijven, wordt je account verwijderd.
ga ik vanavond doen, als ik mn CC bij de hand heb...vind het alleen smerig dat je zoiets niét online kunt afmelden, en dat eea automatisch gebeurd. Ik heb slecht de kleine lettertjes gelezen denk ik.
Heeft iemand die nieuwe BLAUWE xbox 360 gezien? Die ziet er sjiek uit zeg. Helaas alleen voor developers...

[ Voor 24% gewijzigd door Aggror op 27-03-2009 09:58 . Reden: plaatje vergeten ]
Doet me denken aan de Yaroze, de developer-PS1 die destijds ook blauw(ig) was.ICTbasics schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 09:50:
Heeft iemand die nieuwe BLAUWE xbox 360 gezien. Die ziet er sjiek uit zeg. Helaas alleen voor developers...
Voor zover ik weet zat er bij m'n Elite een aparte 'audio' only kabel. Ik heb de kabel zo 123 nie tbij de hand, maar volgens mij zaten daar alleen maar een rood/witte tulp aansluiting en een optische uitgang op. 't kabeltje was ook maar 25 cm lang....bartosiej schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 20:35:
Overigens weet ik uit ervaring dat alleen al het verwijderen van je CC nummer (en dus automagische subscription) 6 tot 8 weken duurt voordat het verwerkt isExorcist schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 09:28:
[...]
ga ik vanavond doen, als ik mn CC bij de hand heb...vind het alleen smerig dat je zoiets niét online kunt afmelden, en dat eea automatisch gebeurd. Ik heb slecht de kleine lettertjes gelezen denk ik.
Dat is inderdaad een dikkeNotna schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 10:02:
[...]
Overigens weet ik uit ervaring dat alleen al het verwijderen van je CC nummer (en dus automagische subscription) 6 tot 8 weken duurt voordat het verwerkt is
Sorry dat ik het bij jou doe maar dat is wel echt gruwelijk irritante typo, als het een typo is.Notna schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 10:02:
[...]
Overigens weet ik uit ervaring dat alleen al het verwijderen van je CC nummer (en dus automatische subscription) 6 tot 8 weken duurt voordat het verwerkt is
Niets is automagisch
Verder OT: verwijderd MS dan ook daadwerkelijk je account of ga je van Gold naar Silver? Anders is dat een beetje krom natuurlijk.
Wow, die nieuwe CryEngine 3 die op de GDC getoond is, ziet er op de 360 wel fantastisch uit! (PS3 ook hoor
)
Hier een tech demo: linkje naar Gametrailers

Wordt dit gewoon de engine voor de console shooter Crysis 2 ofzo?
Hier een tech demo: linkje naar Gametrailers

Wordt dit gewoon de engine voor de console shooter Crysis 2 ofzo?
Euh...vreemde ervaring heb jij. Je xbox live abo wordt NIET langer verlengd, de automatische verlenging wordt DIRECT stopgezet wanneer jij een telefoontje pleegt.Notna schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 10:02:
[...]Overigens weet ik uit ervaring dat alleen al het verwijderen van je CC nummer (en dus automagische subscription) 6 tot 8 weken duurt voordat het verwerkt is
Wanneer je echter nog een maand live hebt (omdat je bijvoorbeeld 5 maanden geleden een abo voor een half jaar gekocht hebt) kan je natuurlijk nog wel een maand op live spelen.
Ik ben bijna zeker dat het plaatje fake is. Het blauwe bovenstuk bevat de letters XNA, en XNA developers hebben helemaal geen devkit nodig.Heeft iemand die nieuwe BLAUWE xbox 360 gezien? Die ziet er sjiek uit zeg. Helaas alleen voor developers...
[ Voor 17% gewijzigd door boe2 op 27-03-2009 10:51 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ik lees her en der (zie bijv. http://www.theaveragegame...d-details-from-xbox-live/ ). Mijn CC is inmiddels opgezegd, ik hoop dus niet dat MS probeert af te schrijven op het moment dat de gehele CC niet meer bestaat, en ik een vorm van aanmaningen krijg.Boeboe schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 10:50:
[...]
Euh...vreemde ervaring heb jij. Je xbox live abo wordt NIET langer verlengd, de automatische verlenging wordt DIRECT stopgezet wanneer jij een telefoontje pleegt.
Wanneer je echter nog een maand live hebt (omdqt je bijvoorbeeld 5 maanden geleden een abo voor een half jaar gekocht hebt) kan je natuurlijk nog wel een maand op live spelen.
Dat is erg vreemd. Ik heb vorig jaar mijn live opgezegd en dat was meteen in orde: Het werd niet meer verlengd. Misschien dat de procedure in US anders is dan in EU?Exorcist schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 10:52:
[...]
Ik lees her en der (zie bijv. http://www.theaveragegame...d-details-from-xbox-live/ ). Mijn CC is inmiddels opgezegd, ik hoop dus niet dat MS probeert af te schrijven op het moment dat de gehele CC niet meer bestaat, en ik een vorm van aanmaningen krijg.
Dat zou wellicht kunnenBoeboe schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 11:02:
[...]
Dat is erg vreemd. Ik heb vorig jaar mijn live opgezegd en dat was meteen in orde: Het werd niet meer verlengd. Misschien dat de procedure in US anders is dan in EU?
Ach, bel ze rond half zes en hoor het wel aan
Hmmz, volgens mij zag ik laatst dat dat wel online konExorcist schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 09:04:
Argh, ik heb mn CC info aan mn Xbox account gekoppeld. Nu heb ik mn CC opgezegd, blijkt dat mn Xbox account Gold op automatic renewal staat, en je niet je CC info kunt verwijderen zonder te bellen. Kunnen ze niet afschrijven, wordt je account verwijderd.
Mss niet meer als ie op auto-renewal staat.
Was hier zo geregeld, paar minuten nadat ik die kerel gebeld hadNotna schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 10:02:
[...]
Overigens weet ik uit ervaring dat alleen al het verwijderen van je CC nummer (en dus automagische subscription) 6 tot 8 weken duurt voordat het verwerkt is
Xbox
Same here. Ik heb hem ook laten verwijderen, en was in anderhalve minuut klaar en verwerkt.BM schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 11:53:
[...][...]
Was hier zo geregeld, paar minuten nadat ik die kerel gebeld had
Hoi,
Ik heb gelezen, dat je op je Xbox 360 3 keer een gratis Xbox Live Gold maand abonnement kan afsluiten.
Ik heb nu al eeen account met 850 Gamescore, deze wil ik niet kwijt.
Maar als je nogeens gebruik wilt maken van deze gratis Gold abonnement moet ik dus alleen een nieuwe account creëren?
Zo ja, blijft mijn oude account met 850 Gamescore dan bestaan???
Ik heb gelezen, dat je op je Xbox 360 3 keer een gratis Xbox Live Gold maand abonnement kan afsluiten.
Ik heb nu al eeen account met 850 Gamescore, deze wil ik niet kwijt.
Maar als je nogeens gebruik wilt maken van deze gratis Gold abonnement moet ik dus alleen een nieuwe account creëren?
Zo ja, blijft mijn oude account met 850 Gamescore dan bestaan???
Blijft wel bestaan ja, maar die score gaat natuurlijk niet mee naar je nieuwe account.
The devil is in the details.
Larry nog niet binnen helaas, staan nu wel op Bol.com alszijnde vandaag besteld morgen binnen, maar ik heb mn 'bestelling verzonden' nog niet binnen
Ja, oke daar was ik ook wel van uitgegaan maar je kan gewoon switchen tussen je profiel met 850 Gamescore en je profiel me die 1e maand Xbox Live Gold??Hahn schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 12:16:
Blijft wel bestaan ja, maar die score gaat natuurlijk niet mee naar je nieuwe account.
Niet persoonlijk bedoeld, maar ik zie het wel vaker langskomen.
Xbox Live kost omgerekend 2,76 per maand via de bekende kanalen. Waarom dan zo moeilijk doen, meerdere accounts aanmaken, klooien met score's e.d., voor 2,76?
Xbox Live kost omgerekend 2,76 per maand via de bekende kanalen. Waarom dan zo moeilijk doen, meerdere accounts aanmaken, klooien met score's e.d., voor 2,76?
Verwijderd
Onthou wel dat Microsoft zulke gekloot als frauderen bestempelt , als ze het merken word je xbox van Live gebanned (zowel op ip als op serienummer) en terecht in mijn ogenPSP123 schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 13:33:
[...]
Ja, oke daar was ik ook wel van uitgegaan maar je kan gewoon switchen tussen je profiel met 850 Gamescore en je profiel me die 1e maand Xbox Live Gold??
Live is een zeer goed werkend iets waar je gewoon voor moet betalen als je het wilt gebruiken
wat een onzin, geef eens een link waaruit dat blijkt?Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 14:41:
[...]
Onthou wel dat Microsoft zulke gekloot als frauderen bestempelt , als ze het merken word je xbox van Live gebanned (zowel op ip als op serienummer) en terecht in mijn ogen
Live is een zeer goed werkend iets waar je gewoon voor moet betalen als je het wilt gebruiken
denk dat iedereen dat wel gedaan heeft die nog niet voor live had betaald...
volgens mij is dit gewoon volkomen legaal en is de kans dat je gebanned kan worden 0,0 en heeft MS hier ook 0 problemen mee.. Maar goed, post maar ff linkje of info waaruit anders blijkt >.<;
Verwijderd
Daar hoef ik geen linkje voor te geven en nee niet iedereen doet dat ...... sommige mensen schatten dingen op waarde en betalen gewoon voor deze dienst.Snowdog schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 14:46:
[...]
wat een onzin, geef eens een link waaruit dat blijkt?
denk dat iedereen dat wel gedaan heeft die nog niet voor live had betaald...
volgens mij is dit gewoon volkomen legaal en is de kans dat je gebanned kan worden 0,0 en heeft MS hier ook 0 problemen mee.. Maar goed, post maar ff linkje of info waaruit anders blijkt >.<;
Dus daarom geeft MS je wel de mogelijkheid om tot 3 verschillende profielen live te proberen?Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 15:03:
[...]
Daar hoef ik geen linkje voor te geven en nee niet iedereen doet dat ...... sommige mensen schatten dingen op waarde en betalen gewoon voor deze dienst.
Verwijderd
Als je echt goedkoop Live wilt ga dan eens kijken bij je lokale free record shop of ze toevallig nog 3 of 12 maanden hebben voor de Xbox 1 , die werken namelijk ook en zijn nu voor spotprijzen te koop.Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 15:07:
En om goedkoop aan een gold abbo te komen, kijk eens hier.
Dankzij de FRS heb ik nu 2 jaar voor 4,50 euro
Als je soms bedoeld een US account ,een EU account en een JAP account dan geeft Microsoft je die mogelijkheid niet , die word gecreerd door gebruikers.la_fusion schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 15:07:
[...]
Dus daarom geeft MS je wel de mogelijkheid om tot 3 verschillende profielen live te proberen?
Ook verboden trouwens want je geeft dan gegevens op die niet van jou zijn wat dus inhoud dat je een vorm van valsheid in geschrifte doet , het is ook niet voor niets dat zulke account gebanned worden (en nee ik geef geen linkje

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2009 15:39 ]
@magneto
Op het gebied van een amerikaans/japans account heb je misschien gelijk. Hoewel ik me kan voorstellen dat ze daar niet erg actief op monitoren. Reden, probeer is iets van een tv serie ofzo te downen met een amerikaans account, dan volgt een melding dat je ip afkomstig is van een niet toegestaan gebied.
Demo's van spellen werkt echter prima (zie recentelijk re5 via japans account) Dit kunnen ze natuurlijk ook prima filteren. Maar whats the point, met demo's lopen ze geen geld mis.
Maar op je x-box met 3 verschillende account op live is VOLKOMEN legaal. Stel dat je in een studenten huis woont waar 3 mensen hun eigen live account hebben, dat zou dan illegaal zijn? Of een huis waar 2 of meer kinderen fanatiek online gamen en dus hun eigen account willen?
En ms bied niet voor niks de mogelijkheid om gratis live te testen. Als dat illegaal was dan kreeg je gewoon niet een maandje gratis gold out of the box.
Op het gebied van een amerikaans/japans account heb je misschien gelijk. Hoewel ik me kan voorstellen dat ze daar niet erg actief op monitoren. Reden, probeer is iets van een tv serie ofzo te downen met een amerikaans account, dan volgt een melding dat je ip afkomstig is van een niet toegestaan gebied.
Demo's van spellen werkt echter prima (zie recentelijk re5 via japans account) Dit kunnen ze natuurlijk ook prima filteren. Maar whats the point, met demo's lopen ze geen geld mis.
Maar op je x-box met 3 verschillende account op live is VOLKOMEN legaal. Stel dat je in een studenten huis woont waar 3 mensen hun eigen live account hebben, dat zou dan illegaal zijn? Of een huis waar 2 of meer kinderen fanatiek online gamen en dus hun eigen account willen?
En ms bied niet voor niks de mogelijkheid om gratis live te testen. Als dat illegaal was dan kreeg je gewoon niet een maandje gratis gold out of the box.
10 second ninja DONE
Ik heb hem nog maar ben de cd helaas kwijt. Sorry man.salimrmaf schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 22:53:
Heren, ik zit hier echt van op te kijken; ik kan nergens een Data Migration Kit regelen. Niemand bied ze aan op Marktplaats.nl , Pricewatch: Vraag en Aanbod heeft ook geen kits.![]()
Het wordt zelfs aangemoedigd, zo kan je via splitscreen ranked multiplayeren. Mn broertje heeft ook een eigen live acc, en is erg gesteld op zijn killratings etcSagat schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 16:34:
@magneto
Da's een goeie..'k ga het eens vragen....Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 15:21:
[...]
Als je echt goedkoop Live wilt ga dan eens kijken bij je lokale free record shop of ze toevallig nog 3 of 12 maanden hebben voor de Xbox 1 , die werken namelijk ook en zijn nu voor spotprijzen te koop.
Dankzij de FRS heb ik nu 2 jaar voor 4,50 euro
[...]
Playstation 3 eindelijk verkocht en een xbox 360 pro ( 200e) + L4D + Battlefield:BC + COD:WAW +2x play and charge pack besteld.
Ik moet nog even de resterende ps3 spellen verkopen en dan kan ik Xbox live 13 maanden + 2100 microsoft points + halo 3 + extra controller kopen.
Ik kan echt niet meer wachten
, wel jammer dat ik direct bij aanschaf de kabel moet gaan mollen om HDMI + optisch aan te kunnen sluiten 
@hier onder: Hehe
Ik hoop het, want ben niet bepaald handig
Maar heb die .gif plaatje gezien en youtube filmpjes, dus het zou haast niet verkeerd kunnen ... 
@MeNTaL_TO: bedankt, was het nog vergeten
, zal een uitgebreide review maken en posten. Voor- en Nadelen van ps3 en van xbox360 en wat ik er persoonlijk van vind.
Ik moet nog even de resterende ps3 spellen verkopen en dan kan ik Xbox live 13 maanden + 2100 microsoft points + halo 3 + extra controller kopen.
Ik kan echt niet meer wachten
@hier onder: Hehe
@MeNTaL_TO: bedankt, was het nog vergeten
[ Voor 28% gewijzigd door FireBladeX op 27-03-2009 20:54 ]
Verwijderd
Als het goed is laat je de kabel natuurlijk heel, alleen het plastic omhulsel hoeft er maar af
Pas je nick ook ff aan (PSN) en ben benieuwd of je van je 360 dan wel plezier ga beleven.FireBladeX schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 18:52:
Playstation 3 eindelijk verkocht en een xbox 360 pro ( 200e) + L4D + Battlefield:BC + COD:WAW +2x play and charge pack besteld.
Ik kan echt niet meer wachten, wel jammer dat ik direct bij aanschaf de kabel moet gaan mollen om HDMI + optisch aan te kunnen sluiten
Persoonlijk irriteer ik me erg aan mijn 360 (en dan met name de nieuwe dashboard en de herrie).
Maar de bedrade guitar hero gitaren zijn gewoon beter dan de draadloze.
[ Voor 4% gewijzigd door MeNTaL_TO op 27-03-2009 20:44 ]
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Verwijderd
bestaat er een game zoals
Advance wars DS of
Fire emblem path of radiance Wii
voor de 360?
Advance wars DS of
voor de 360?
Voorzover ik weet is er geen turnbased strategy RPG voor de 360. Mocht ik er naast zitten dan hoor ik het graag, want meer Advance Wars-achtige games zijn meestal wel de moeite waard.Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 21:53:
bestaat er een game zoals
Advance wars DS of
voor de 360?
Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)
Verwijderd
Dat komt omdat de producent (Intelligent Systems) van die games alleen maar games voor Nintendo systemen maakt
(Wat ik niet erg vind, ik heb 2 van hun games legaal op mn DS)
Hun games momenteel:
Advance Wars DS,
Advance Wars DS 2,
Fire Emblem DS,
Batailon Wars (Wii)
Fire Emblem (Wii)
(o en ze hebben ook de WarioWare en Paper Mario titels gemaakt
)
Hun games momenteel:
Advance Wars DS,
Advance Wars DS 2,
Fire Emblem DS,